Reklama

úterý 21. ledna 2020

„Plňte příkazy! Pod stůl!“ VIDEO z EU spustilo v Česku lavinu: To Bruselu podporu nezvedne

Předsedající plenární schůzi Evropského parlamentu
Katarina Barleyová (frakce S&D za německou SPD)
21.1.2020    ParlamentníListy
Záznam jednání z europarlamentu o vlaječkách, které předseda zakázal, vzbudil ohlas. Předsedající v něm totiž peskovala europoslance, aby dodržovali pokyny předsedy, a to bez ohledu na to, zda dávají nebo nedávají smysl. „Kdo má nějaké pochybnosti o skutečných cílech evropské vrchnosti,“ doporučil video předseda Trikolóry Václav Klaus mladší. Jana Černochová už prohlásila, že toto je nedůstojné europarlamentu. A promluvili i další.


Internetem koluje video z Evropského parlamentu (je umístěno na facebookové stránce europoslance MUDr. Ivana Davida - SPD -  ZDE - poznámka red. NR), ve které se řešila otázka vlaječek na stolech europoslanců. .... Italský europoslanec Marco Zanni (Liga) v něm hovoří o zákazu vlaječek pocházejícím od předsedy europarlamentu Davida Sassoliho. Zajímalo ho, na jakém základě tak předseda rozhodl, a prohlásil, že jeho frakce (Identita a demokracie, členem je i česká strana SPD Tomia Okamury- pozn.red.NR) bude dále vlaječky na svých místech mít.

Předsedající Katarina Barleyová, zvolená za německou Sociální demokracii, pak požadovala, aby, dokud platí, rozhodnutí předsedy bylo respektováno. Nicméně, italský europoslanec trval na tom, že se nejedná o transparenty, které jsou dle jednacího řádu zakázány, a že se nejedná ani o nic, co by narušovalo pořádek v jednacím sále. Německá europoslankyně však pravila, že nyní nedojde k rozpravě na toto téma a že se europoslanec může obrátit na předsedu Sassoliho, který vlaječky zakázal, ale do té doby mají prý europoslanci dodržovat zákaz předsedy.

Britský europoslanec s vlaječkou před sebou pak měl procedurální připomínku, ale Barleyová řekla, že dokud se nebude řídit nařízením předsedy, tak nebude pokračovat v diskuzi. „Nechte ho mluvit,“ skandovali další britští poslanci s vlaječkami, na což Barleyová odvětila, že v promluvě mu brání právě skandující poslanci, kteří se neřídí pokynem předsedy. „Řiďte se jím, nebude problém,“ pravila Barleyová.

Rumunská europoslankyně pak svým kolegům připomenula, že dle řádu nesmějí mít na stole ani láhev s vodou. „Ale můžete si je dát decentně pod stůl a tam vás budou reprezentovat,“ pravila na účet europoslanců, kteří vlaječky chtěli zachovat. Ze sálu se ozvalo, že vlajka opravdu není láhev s vodou. Labouristický europoslanec Richard Corbett pak citoval z Wikipedie, že tzv. banner může být i vlajka, takže je předseda europarlamentu v právu, i když se nemusí jednat o moudré rozhodnutí. Barleyová však mínila, že nejde o to, jaká je definice banneru, ale o to, že když předseda europarlamentu dospěje k rozhodnutí, tak toto rozhodnutí musí být respektováno do jeho zrušení. „Tak jednoduché to je,“ pravila a dodala, aby se všichni uklidnili, že je čtvrtek a všichni už se nepochybně těší domů. Celý záznam je uveden v protokolech europarlamentu. (nebo opět na facebookové stránce europoslance Ivana Davida - pozn. red. NR)

176 komentářů :

  1. Předseda má právo zakázet, poslanci mají právo ho poslat do prdele ..
    Právo, právo, lidé už z těch práv hodně dlouho blbnou. Když se lidé budou stále odvolávat na právo stanou se z nich ještě větší blbci než jsou ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vývoj EU už asi dospěl do stádia, kde debilní právo degenerátů bude muset být nahraženo rudým právem revoluční masy občanů států eu.

      Vymazat
    2. Když ne právo tak potom bezpráví?

      Vymazat
    3. 19.43 Právo není totožné se SPRAVEDLNOSTÍ, která je tím, o co lidé celé svoje dějiny usilují.
      Spravedlnost panující mezi lidmi bez potřeby debilního práva není bezprávím, obejde se bez psaného vše relativizujícího, převracejícího a rozvracejícího práva.
      K nastolení spravedlnosti stačí jednoduchá lidmi pochopitelná mravní a morální pravidla, za jejichž nedodržování hříšníky lidé vylučují ze svojí zdravé a nedegenerované společnosti.
      Chybí jenom ta zdravá společnost s mravními a morálními pravidly, která se dá nastolit jenom "rudým právem" ..

      Vymazat
    4. Oprava - Anonymní 21. ledna 2020 20:13
      Odpověď je správně na komentář
      Anonymní 21. ledna 2020 19:46
      Když ne právo tak potom bezpráví?

      Vymazat
    5. Zdá se mi poněkud podivné, že předseda parlamentu jen tak o své vůli vysloví nějaký zákaz a aniž se o tom hlasuje v plénu, tak to platí. Podivná to je ta Bruselská pakárna. To pak by mohl náš Vondráček v parlamentu jen tak klíďo zvolat : do trenek ! a kdo by nepslechl, neměl by právo v parlamentu ani pípnout. A vo tom to asi je.

      Vymazat
    6. 21:45 Máte naprostou pravdu. Myslím, že demokracie je o vůli většiny, ne o vůli diktátora. I v případě, že většina se rozhodne akceptovat rozhodnutí jedince, neznamená to, že hloupé rozhodnutí musí plnit ti, co s ním nesouhlasí. Existuje totiž odedávna cosi jako je občanská neposlušnost nebo rebelie. Za sebe říkám, že vlajka je symbol státu, který každý jeden poslanec zastupuje. Pokud to tak necítí, měl by odejít z EP. Oni tam rozhodně nejsou za sebe!

      Vymazat
    7. Demokracie ..... cílem je z myšlenkového chaosu, který vládne ve společnosti, dosáhnout vyrovnaného stavu, kdy jsou členové vládnoucí skupiny ve většině jednotni. Původem jednoty nemusí být kvalitní program, či idea, ale společný zájem. A ten může být ... vysoké ohodnocení a jistá míra pravomocí a pozornosti médií, za minimální vyvinuté úsilí (za minimum odvedené a společnosti prospěšné práce).
      Plně stačí přitakávat a ohýbat se ve směru, kam hledí ten co platí.
      A ti ubožáci dole si stále myslí, že mohou volbami něco změnit. Za nastavených pravidel leda prd ..... mohou zavířit a s nadějí vybrat prověřené jedince. Plátcem a muži v pozadí prověřené. Ne prověřené těmi, co volí ...
      A ti dole by mohli něco změnit, ale museli by najít společný spojovací činitel. A to je perná práce, to by většině muselo být hodně ouzko a to zatím není. Těch pár jedinců, co to vidí černě, okolí považuje za potížisty, neúspěšné, věčně nespokojené, po moci toužící atd.
      ABC

      Vymazat
    8. A o tomto tématu vypráví i staré pohádky. Jak příznačné. https://www.youtube.com/watch?v=2BmzhmcbkhU

      Vymazat
    9. Zlatí komunisti !

      Vymazat
    10. Ovšem největší, nejchytřejší Gréta je "perla" Davosu, OSN. Nikdo jí nevolil a "ona" si jezdí a užívá. A´t ukáže své výsledky ze školy!!! Co na to náš "český Greťák" Minář, jaké jsou jeho výsledky ze školy? Ti mají právo, jako "obyvatelé" vyhořelého domu ve Vejprtech. Kde berou peníze na ciga? Kdo jim dovolil kouřit v domu. Mají právo či ne. Dle mého žádné právo nemají, někdo se o ně stará, tak budou "zařezávat".
      Těším se na reakce....

      Vymazat
    11. 19:43 „Dav nepotřebuje vůdce, ale koně, kteří by táhli jeho káru, kam on si přeje. Vůdce potřebujeme my. Proto je obdivujeme. Ne dav, ale elita uctívá Fridricha, Napoleona, Hitlera.“ Rudolf Jičín

      Vymazat
    12. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    13. Není třeba dělat z toho téma, čeští piráti se asi chtěli zviditelnit. Na jiných shromážděních také vlaječky nejsou, třeba ve Valném shromáždění OSN, kde je asi 7x více států a delegátů než v EP.

      Vymazat
    14. Nácek 16:47 smazán. O nadčlověka a podliti tu nemáme zájem. MY jsme Nová republika a ne 4.říše!

      Vymazat
    15. 16:47
      Však žádná rovnost není, tak co tu plácáte za pohádky o zdravé nerovnosti. Na nerovnosti není nic zdravého a máme ji všude kolem, když se měří všude dvojím metrem. Zločinecká pirátka Racketeová je v EU oslavována za porušování zákonů a pokus o vraždu na moři, za což by normální lidi šli sedět. Atd atp.

      Toto 22:32
      Ano, nejsou tam za sebe, ale v EU vám třeba demagogicky řeknou, že ti pos(r)anci mají zastupovat své frakce a ne státy. Celé to ale vzniklo proto, že EU řídí nikým nevolená Komise a vlivní lidé v pozadí a tihle kariéristé, co dostane za svou poslušnost třeba místo předsedy EU parlamentu, tak oni mají pocit, že stejně tak mají být poslušní všichni ostatní a držet hubu a krok, protože on ten lokaj předseda je přece členem té vlivné šlechty.

      Celé fungování EU a obecně velká část západní politiky je podvod a hra na demokracii, přitom je to jen poklonkování nebo lavírování mezi zájmy mocných.

      Vymazat
    16. 13:38 To má vcelku logiku vzhledem k faktu, že platformou tzv. Nové republiky je jen ubohá vzpoura podlidí*) proti společnosti řízené elitami, neboť se přirozeně nerodíme rovní! Požadavek rovnoprávnosti nerovných je v podstatě základní levicové dogma, které pravičák uznávající přiroznou nerovnost lidí musí rozhodně odmítnout! Masy jsou zženštilé a potřebují být vedeny, ale nesmí mít v čele nějakého ráčkujícího opilce, profesůrka s hláskem jako konipásek a ukradeným perem v kalhotách, nebo uslintanýho žvanila s holí či šimpanzoidního jako krysa z kanálu pištícího estebana, nýbrž potřebují muže s holínkami, který udeří do stolu a zařve: "Toto je správná cesta!" A tak to dnes mohu shrnout prohlášením, že já jako neznámý jedinec jsem povstal proti neobolševismu a zahájil boj s tímto rudým lejnem a neskončím, dokud jako jev definitivně nezmizí ze života nejen Čechů!!! Jen napneme-li k tomuto posvátnému cíli veškeré své síly, vůli, důmysl, píli a houževnatost, jen pak budeme moci opět začít stoupat k výšinám, tak jako kdysi naši dávní předkové, kteří nedostali výsadní postavení na Zemi darem, nýbrž si ho museli za cenu nesmírné brutality vybojovat!

      *) Americký novinář a filosof Lothrop Stoddard když popisoval situaci v Rusku po svržení cara, definoval tamní obyvatele jako spodinu, kterou označil za nejvíce zdegenerované lidi na Zemi, a to v knize "Revolta proti civilizaci: hrozba podčlověka" (1922) - https://cdn.counter-currents.com/wp-content/uploads/2011/11/revolt_against_civilization.jpg

      Označil tamní typ podřadného člověka, jehož existence nedosahuje na kritéria adaptability zavedená nerovnostářským společenským řádem jako podčlověka.

      Vymazat
    17. 19:17 Jakákoliv demokracie je fikce! Lůza nikdy nebyla předurčena k podílu na moci, není totiž schopná sebeřízení! Od toho tu existuje od počátku dějin kasta pánů nadaná Vůlí k moci, která ovládá tuto vlastnost postrádající kastu otroků! Bohužel ta první dnes musí předstírat vládu té druhé! Tzv. demokracie (=lůzovláda) je levicová idea a levice byla vždy nepřítelem velkých mužů, kteří místo toho, aby jim druzí s radostí sloužili a nacházeli nejvyšší uspokojení v tom, že mají tu čest podílet se na jejich dějinném poslání, musejí strpět, že se jim tito pletou do cesty. Zatímco v nerovné společnosti může průměrný muž velkému muži dobře sloužit k vzájemnému prospěchu, v rovnostářství jsou průměrní muži pro ty velké břemenem. Rovnostářství je triumfem nízkých mužů s nízkými ambicemi! Rozum je další mantrou masonů! Nadčlověk se svou morálkou pánů liší od podčlověka. Morálka podlidí se projevuje jako duševní společenská choroba zvaná levicovost, která vede k jejímu postupnému úpadku, kdy všemu nemocnému, slabému, patologickému a dokonce kriminálnímu je věnována dojemná starost a péče, která daleko přesahuje péči o zdravé, a to proto, aby se opět zařadilo do stáda obecné uniformity. Skutečná pravice, která jediná může zajistit zdravou společnost, musí v první řadě odmítnout rovnoprávnost! Neb jak klasik napsal: "Nadčlověk je smyslem Země ... a právo nutně znovu povstane z násilí a moci. Protože jen malý počet lidí je natolik vynikajících, aby mohl vládnout, zatímco sloužit musí vždy nesčetné zástupy."

      Vládnoucí dnes liberalismus je stejně bezvýchodný jako byl komunismus! Prostý lid musí dostat nejen chleba, ale i hry! Musí se poté kdy je nasycen i nějak zabavit, mít Ideje. Ale ani pouhé přerozdělení prostředků jak si to namlouvali socani všech odstínů situaci neřeší! Lid neumí se svými potřebami zacházet, neumí je ukočírovat a proto potřebuje silné vedení které ho zavčas pošle na válečná pole! Neb válka je současně chléb i hra jenž dává smysl jeho existenci a upouští tlak z hrnce nerovnostářské společnosti! To jsou zákony přírody a jakákoliv vzpoura proti nim je pro existenci každého druhu konečná ... a my jsme jen druhem zvířat.

      Vymazat
    18. "Jako národní socialisté, jako vědomě antiimperialistické hnutí, jehož nacionalismus je zaměřen na zachování, ochranu života a růstu německého národa, bez tendencí vládnout nad ostatními národy a zeměmi, plně odmítáme mezinárodní kapitalismus a imperialismus, který nás žene do války s Ruskem. Proto jsme vznesli přirozený požadavek na změnění stranických požadavků a z toho vyplívající zahraniční politiky. Proto veřejně oznamujeme náš odmítavý postoj k válečnému konfliktu, ke kterému dojde pokuď strana nezmění své zahraniční škodlivé postoje.

      Byl a je pro nás souhlas s bojem indického národa za nezávislost a svobodu od britského poručnictví a kapitalistického vykořisťování nutností, což je naprosto v souladu s bojem za osvobozením Německa z náručí Versailles a každého boje, jejž vedou národy proti svým utlačitelům. K tomu nás vede idea našeho nacionalismu. Právo na národní charakter, které Německo samo požaduje, má každý národ. Proto pociťujeme politiku strany, která otevřeně podporuje britský imperialismus proti boji za svobodu indického národa, který je stejný jaký vede Německo, za odporující předpokladům národního socialismu.

      Národní socialismus považujeme zejména za protiklad mezinárodního kapitalismu, který marxizmem zohavil ideu socialismu sloužícího společnému hospodářství národa ve prospěch vlády byrokracie a peněz, která rozvoji národního ducha a národní pospolitosti zabraňuje.

      Pro nás socialismus znamená potřebu národního hospodářství za účasti všech pracujících na vedení a zisku celého národního hospodářství, tím by byl zničen monopol kapitalismu a především vládců, kteří jsou jeho vazaly. Proto pociťujeme v rozporu s naším 25. bodovým programem, nastávající neurčité a několikrát oslabené socialistické požadavky našeho programu - například bod 17 (Požadující pozemkovou reformu, přizpůsobenou národním potřebám - vytvoření zákona o vyvlastnění půdy pro veřejně prospěšné účely bez náhrady a požadující odstranění pozemkové daně a zabránění spekulacím s půdou. Pozn. redakce), jako zrazení duchu a programu národního socialismu, po jehož socialistických požadavcích jsme řadu let silně volali.

      Odjakživa jsme s lítosti a nelibostí sledovali, jak Adolf Hitler často hovoří s velkopodnikatelskými kruhy a kapitalisty o cestě a cílech národního socialismu, ale nikdy nevyužil toho mluvit s vedoucími představiteli dělníků a rolníků. Z toho nám vždy vyšel výslední pocit, zda není národní socialismus blíže těmto kruhům, naše socialistická poctivost nám však neumožňuje uzavřít dohodu s těmito kruhy, které hají kapitalistická práva, protože socialismus je předpokladem k realizování národních cílů.

      Základním principem revolučního charakteru pro nás bylo a je odmítnout jakékoliv kompromisy a koaliční politiku vůbec, protože každé koalice slouží k zachování stávajícího systému, jež je systémem národního útlaku a kapitalistického vykořisťování."

      Mohl toto napsat nácek Dvořák? Bezesporu, ovšem nenapsal! Autorem je jeho soukmenovec Otto Strasser!

      Vymazat
    19. ...Právo, právo...Všichni účastníci co tu diskutující o všech možných právech na kdeco opomíjejí kdy a z čeho tato všelijaká práva povstala. No, teprve až v době moderní společnosti. A nejsou ochotni uznat, že všechna moderní práva nejsou ničím jiným než nadstavbou pravěkého PRÁVA SILNĚJŠÍHO..,na loviště, na podíl na ulovené kořisti, na ženy,na místo blíže u ohně, v jeskyni.V ranném středověku právo na lepší pastviny, hojnější stáda a i první noci...A tak jak to šlo dál, bylo třeba toto právo přeměnit na něco,co by bylo možno uplatňovat i v modernější a i moderní společnosti...Právo silnějšího se vývojem proměnilo až na tak zvanou D E M O G R A A A C I. Zrušen byl jedinný spravedlivý trest za nejodpornější zločin-y, a tiché vykradení královské klenotnice je dnes odměňováno fešáckým kriminálem v režimu "nehákes". Tento jakoby moderní systém povede do NIKAM a nakonec pohřbí sám sebe...Byť(nebo snad právě proto že) práva silnějších zůstanou ZACHOVÁNA. Jinak to nepůjde...AchAchJo

      Vymazat
  2. Fwd: Vzhůru ke 4. Říši !!!!!
    https://www.email.cz/web-office/h-bDRRb1igE2MjiQ9vQy6lMYQGfbm6cmWU1IIOjmmgvtjyWIZAHuaka1iL9SQZRLb82g13s/Vzpoura%20v%20europarlamentu.doc

    OdpovědětVymazat
  3. Jsme ve stejný prdeli jako za Habsburský monarchie. Může trvat dvěstě, třista let než se z tohohle hnoje dostaneme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V mnohem hlubší prdeli. Habsburská monarchie byla v porovnáním s bruselským gulagem funkční státní útvar. Školy, soudy a policie vcelku fungovaly. Obecná matematika také. Jedna a jedna byly tenkrát dvě.

      Vymazat
    2. Svatá pravda, matematika říká že když někdo něco dostane do sraček za dobu t, tak druhý to z těch sraček vyhrabává po dobu, která se rovná t na čtvrtou krát množství sraček. Takže při momentálním množství nahromaděného hnoje mi to vychází na cca 2000 - 3000 let.

      Vymazat
    3. 19:30 Dnes je to mnohem horší. Tenkrát viděli kdo vládne.

      Vymazat
    4. Pepíku Volný - ta matematika je fakt skvělá! Bezvadná dedukce i matematické vyjádření dedukce. Jednička s hvězdičkou.

      Vymazat
    5. 19:30...Myslím, že až se to rozjede, tak to bude taková jízda, že si budeme držet čepice.
      Helanov

      Vymazat
    6. @19:30
      Az to rozjedou, tak nebude nikdo znat ani den, ani hodinu. A majetky? Nejaky cerny patek? Proc ne i modre pondeli. Mel jsi neco, snazil jses, nemas nic...
      Takovy je jejich plan.

      I tak myslim, ze k tomu nedojde. No, lide - bdete.
      Caf, Helco.

      Viva La Respublica.

      nobody

      Vymazat
    7. Jinak, jak Janko Keller rekl o v prednascich o prichazajicim feudalismu.

      Z casti ano, no v takovem fasistickem nadechu.

      Napada me fraze z Cernych baronu "lidi je na svete, jako sracek"...
      Za svoji zivotni zkusenost, myslim, ze to spise sedi na kapitalismus.

      nobody

      Vymazat
    8. 9:58...Čau Noubodíku!
      No,necháme se překvapit...
      Každopádně to bude rachot ;-(
      Helanov

      Vymazat
    9. 19:30 souhlas.
      Vyjadřím se sice slušněji, ale kolega to vystihnul krátce a přesně. Uvedu jen své důvody 1.pan Sasseli není Bůh, 2.poslanci nejsou soukronmníky, ale emisaři státu, 3. vlajka není reklamní transparent. Proto jejich znevážení se týká celého státu a následná reakce by měla být i od ministerstva zahraničí. Vztah k EU by měl být na zdravém a dobrovolnémožná principu - já pán, ty pán -. Nejsme žádná válečná kořist a nežijeme ve středověku.

      Vymazat
    10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    11. Pro anonymního idiota 16:47:

      Běž si vylévat své protičeské mindráky do nějaké stoky. My jsme platforma myslících vlastenců - Nová republika!

      Vymazat
    12. 16:45 jen díky demokracii jste si dovolil napsat něco tak obludného. Je mi jasné, že nejste ani poslťák a vaším cílem je jen provokovat. Jestli to ďěláte pro prachy, nebo ze zvrhlosti je jedno. Máte smůlu, nejste první, ani poslední hanobič, jedni už jsou na nebesích, druzí budou brzy v pekle, ale Češi tu jsou a budou dál. Jen jste rozšířil řadu kádrovaků, na globální úroveň, kadrování národů. Přeji vám a nezávidím váš krysí život.

      Vymazat
    13. 18:41 Není tomu tak, páč platformou tzv. Nové republiky je jen ubohá vzpoura podlidí*) proti společnosti řízené elitami, neboť se přirozeně nerodíme rovní! Požadavek rovnoprávnosti nerovných je v podstatě základní levicové dogma, které pravičák uznávající přiroznou nerovnost lidí musí rozhodně odmítnout! Masy jsou zženštilé a potřebují být vedeny, ale nesmí mít v čele nějakého ráčkujícího opilce, profesůrka s hláskem jako konipásek a ukradeným perem v kalhotách, nebo uslintanýho žvanila s holí či šimpanzoidního jako krysa z kanálu pištícího estebana, nýbrž potřebují muže s holínkami, který udeří do stolu a zařve: "Toto je správná cesta!" A tak to dnes mohu shrnout prohlášením, že já jako neznámý jedinec jsem povstal proti neobolševismu a zahájil boj s tímto rudým lejnem a neskončím, dokud jako jev definitivně nezmizí ze života nejen Čechů!!! Jen napneme-li k tomuto posvátnému cíli veškeré své síly, vůli, důmysl, píli a houževnatost, jen pak budeme moci opět začít stoupat k výšinám, tak jako kdysi naši dávní předkové, kteří nedostali výsadní postavení na Zemi darem, nýbrž si ho museli za cenu nesmírné brutality vybojovat!

      *) Americký novinář a filosof Lothrop Stoddard když popisoval situaci v Rusku po svržení cara, definoval tamní obyvatele jako spodinu, kterou označil za nejvíce zdegenerované lidi na Zemi, a to v knize "Revolta proti civilizaci: hrozba podčlověka" (1922) - https://cdn.counter-currents.com/wp-content/uploads/2011/11/revolt_against_civilization.jpg

      Označil tamní typ podřadného člověka, jehož existence nedosahuje na kritéria adaptability zavedená nerovnostářským společenským řádem jako podčlověka.

      Vymazat
    14. 18:47 Jakákoliv demokracie je fikce! Lůza nikdy nebyla předurčena k podílu na moci, není totiž schopná sebeřízení! Od toho tu existuje od počátku dějin kasta pánů nadaná Vůlí k moci, která ovládá tuto vlastnost postrádající kastu otroků! Bohužel ta první dnes musí předstírat vládu té druhé! Tzv. demokracie (=lůzovláda) je levicová idea a levice byla vždy nepřítelem velkých mužů, kteří místo toho, aby jim druzí s radostí sloužili a nacházeli nejvyšší uspokojení v tom, že mají tu čest podílet se na jejich dějinném poslání, musejí strpět, že se jim tito pletou do cesty. Zatímco v nerovné společnosti může průměrný muž velkému muži dobře sloužit k vzájemnému prospěchu, v rovnostářství jsou průměrní muži pro ty velké břemenem. Rovnostářství je triumfem nízkých mužů s nízkými ambicemi! Rozum je další mantrou masonů! Nadčlověk se svou morálkou pánů liší od podčlověka. Morálka podlidí se projevuje jako duševní společenská choroba zvaná levicovost, která vede k jejímu postupnému úpadku, kdy všemu nemocnému, slabému, patologickému a dokonce kriminálnímu je věnována dojemná starost a péče, která daleko přesahuje péči o zdravé, a to proto, aby se opět zařadilo do stáda obecné uniformity. Skutečná pravice, která jediná může zajistit zdravou společnost, musí v první řadě odmítnout rovnoprávnost! Neb jak klasik napsal: "Nadčlověk je smyslem Země ... a právo nutně znovu povstane z násilí a moci. Protože jen malý počet lidí je natolik vynikajících, aby mohl vládnout, zatímco sloužit musí vždy nesčetné zástupy."

      Vládnoucí dnes liberalismus je stejně bezvýchodný jako byl komunismus! Prostý lid musí dostat nejen chleba, ale i hry! Musí se poté kdy je nasycen i nějak zabavit, mít Ideje. Ale ani pouhé přerozdělení prostředků jak si to namlouvali socani všech odstínů situaci neřeší! Lid neumí se svými potřebami zacházet, neumí je ukočírovat a proto potřebuje silné vedení které ho zavčas pošle na válečná pole! Neb válka je současně chléb i hra jenž dává smysl jeho existenci a upouští tlak z hrnce nerovnostářské společnosti! To jsou zákony přírody a jakákoliv vzpoura proti nim je pro existenci každého druhu konečná ... a my jsme jen druhem zvířat, k nimž i krysy patří a těmto zákonům také podléhají, hovnere komoušyči.

      Vymazat
  4. Častým argumentem bruselských Jandů je, že klady převyšují zápory. Bezděky mne napadlo přirovnání s pohádkou O perníkové chaloupce. Když byli Jeníček s Mařenkou zavřeni v chlívku a krmeni na porážku, měli stoprocentně stejný dojem. Klady převyšovaly nad zápory. Ale ta perspektiva ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ale Jeníčka a Mařenku krmili kvalitním perníkem. Nám sem vozí béčkové žrádlo. :)

      A ještě nám cpou migranty včetně násilníků a teroristů a chtějí nám sebrat víc peněz na eko výmysly. Jsme jako Jeníček s Mařenkou krmení nic moc perníkem, kterým ještě do chlívku vnutí smečku převlečených vlků, kteří ten perník sežerou a občas ty dva zmlátí a nutí je poklízet pro vlky celý chlívek a pak ještě přijde baba, aby Jeníčkovi a Mařence ufikla malíček jako daň za neekologické prdění celého chlívku včetně vlků.

      Vymazat
    2. Brexitový zákon schválily obě komory britského parlamentu. Brexit již za 9 dní ...

      Vymazat
    3. Ti Britove jsou snad jasnovidci a vedi co se do par let stane ..

      Vymazat
    4. Tak Janda je aspoň na chlapy! To tvůj vypouštěč, rudoprde, byl přistižen zde - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%BF%D1%83%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%B7%D0%BC301.jpg

      s chlapečky! Na oko se sice i voženil, ale když manželka zjistila co je zač tak vod něj utekla a totéž poradila svým dcerám! Co nejdál! Proto žijou na Západě a vnuky mu zásadně nepučujou! Proto je Olivřík Stounů nemoh vidět! Furt - "tak kdy už přijdou, chci si je natočit" a ten žůžovák kremelskej se jen uculoval, jako vždycinky když začne bejt vilnej, až mu lícní kosti trčely z tý jeho azijský dršky jak sáně - a prej "až večer v soukromí" !!!!!:-))))))))))

      Vymazat
    5. A co to má společného s přístupem Bruselu k béčkovým členským zemím?
      Stejně perverzní chování se dá dohledat o spoustě západních politiků a vlivných osobností. Včetně Sorose.

      Vymazat
  5. 17 percent naroda rozhodla o svoloči, ktora sa sama vymenovala za akysi parlament.netreba ich voliť ale vyhnať z toho hniezda neredsti,kde služia Satanovi a chcu,aby sme ich darebakov nasledovali.Toto je zly sen.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděl bych to takhle:
      http://www.skrytapravda.cz/domaci/2993-je-lepsi-zrusit-dobrovolne-hasice-nebo-senat-kdo-je-uzitecnejsi

      Vymazat
    2. @19:44
      Ano, dobry postreh.

      A co tak zavest - POVINNE VOLBY?

      Myslim, ze by to vse vypadalo jinak, co rikas?
      Kdyby nekdo namital, rada zapadnich zemi ma v ustave "povinne volby". A dokonce pod vysokou pokutou.
      Zadny komunisticky manevr, jak by mohl nekdo namitat.

      Lide maji starosti jak prezit, kaslou na volby, cehoz vyuziva ta "platici pozice". Plus, samozrejme, telka...

      nobody

      Vymazat
    3. 19:57 Jak může někdo brát vážně článek a názor(i když pravdivý), když se autor dopouští tak elementárních chyb v rodném jazyce?????

      Cituji z článku: .....S partou, co rozdmíchává nenávist.......

      Vyjmenovaná slova se učíme na 1. stupni ZDŠ.
      Tedy alespoň já se je učil, ale možná přišla "Nová doba", jak říká jeden číšník v českém filmu.

      A k tématu?
      Vstup do EU byl největší omyl našeho národa a vznik EU byl největší podvod na obyvatele členských zemí.
      EU je, ne třeba, ale nutno! urychleně opustit a začít s obnovou naší země.
      Zveřejnit působení našich zástupců, jak hlasovali, a pokud hlasovali v neprospěch občanů ČR, tak po zásluze "odměnit".

      Vymazat
  6. Tak už chápete, proč czexit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne. Proč?

      Vymazat
    2. Aby nám dobroserové z Brusele přestali říkat, co a jak máme dělat...

      Vymazat
    3. 20:00 Už to chápu dávno a souhlasím k ničemu ty bruselské dementy nepotřebujeme.

      Vymazat
    4. 20:00...Nechápu!
      Ve všech členských státech je patrno VĚTŠINA lidí n@s®aná, tak proč by se nemohli domluvit a postupovat společně?
      Přeměnit tenhle pažravej moloch v něco smysluplného?
      Něco jako byla celkem funkční EHS.
      Helanov

      Vymazat
    5. Tenhle bes, jmenem Novotny a loutka fasismu a EU,je myslim velmi dulezity pro kazdeho z nas..
      Otevira oci tem , kteri neverili, pochybovali a nebo vahali. Ukazuje velmi dobre co na nas chystaji..

      Vymazat
    6. Ani Hitler samozrejme nechtel videt Ceskou vlajku se statnim znakem. A jine Symboly nasi ceske statnosti a existence..Takove radeji popravoval a masakroval..
      Jako treba Lidice ...Lezaky.
      V byvale Bohmen und Mahren..
      Uz neni pochyb ,jistota jejich umyslu a planu je uplne jasna..Kazdemu uplne jasna..

      Vymazat
    7. 1:24 „Dav nepotřebuje vůdce, ale koně, kteří by táhli jeho káru, kam on si přeje ... Nikoliv dav, ale elita uctívá Fridricha, Napoleona, Hitlera.“ Rudolf Jičín

      Vymazat
    8. Nevim jak, no opet souhlasim s Helanov.

      Nesledujete hlasovani v EP? Mely byste zacit.
      Neni cilem rozbit Evropu (pote jenom valka, sorry), ale dat narodnim statum, proste jenom "dychat".

      Bud tu okupovanou Evropu zmenime, vsimnite si Italie, Francie napr., nebo bude opet "dusno".

      Kdo to chce? Myslim, ze nikdo, nebo nikdo normalni.

      nobody

      Vymazat
    9. 1:24 A proč by chtít měl? Tato země byla součástí Svaté římské říše a jejího nástupce - Rakouského císařství, od kterých obou jste dostali šanci stát se z divochů lidma, ale tu jste nevyužili! Zbyli tu pouze prolhaní, sebechvalní a sebeklamní Čecháčci - mistři světa v obrazoborectví, strhávání soch a symbolů, přejmenovávání ulic i vlastního státu a falšování vlastní historie, založené na bratrovraždách a zákeřných záludnostech. Nedorostli pro vlastní samostatný stát, nezaložený na literárních a politických padělcích a intrikách, jakož i na uplacených rakouských dezertérech. Bohužel o zpustlou Kotlinu už nikdo z vyspělejších sousedů nestojí (aby si vlastní stát nezamořil). Historie lenivého, příživnického pronároda se stále dokola opakuje: etapu lžidemokracie vystřídá diktatura lapkovské lůzy, která se následně připojí k zacinkání klíči – až zase všechno nakradené prožere. A každých dvacet let plive na tu lůzu předchozí a nostalgicky vzpomíná na tu lůzu předpředchozí. Snad jedině za tzv. Protektorátu si trochu spravili reputaci, když s jejich nikoliv bezvýznamnou pomocí se podařilo eliminovat tisíce vlastizrádných, protievropských komunistů (bohužel ani to nestačilo)! Pravda vyděsí!!!

      Vymazat
    10. 7.52
      Skvělé myšlenky, kterými tuto diskuzi tapetujete! Zasluhujete povýšení.
      Na šibenici.

      Vymazat
    11. 23:27 Je to tak! Už i proto když ne pro nic jinýho bys mu měl začít bedlivě naslouchat a přitom si dělat i poznámky, dokud ještě umíš psát, abys nezůstal do smrti jen tím zdechliny komoušskejch gerontek litoměřický prosektůry ... nebo neskončil doonce jako tvý soudruzi tu! - http://novysmer.cz/index.php/historie/2679-budape-1956

      Vymazat
    12. dokončení první věty: .... prznícím zřízencem!

      Vymazat
  7. vlaječky na stůl, poslance pod stůl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlaječky na stůl, předsedu pod stůl

      Vymazat
    2. Vlajecky na stul brokovnice na stul ...

      Vymazat
  8. Já bych to viděl tak, že do takovýchto institucí, by měli mít všichni atestaci duševní zralosti a psychické vyspělosti nejméně ze tří naprosto na sobě nezávislých institucí, mezi tím i od dětského lékaře. Předseda se špatně vyspí, má záchvat pracovitosti a tak si "jen tak" pro tu legraci vymyslí nějaký nový zákaz, předsedající má "skvělé" dny a tak je tvrdohlavá jako mezkyně.
    Škoda, že se nikdy nedozvíme, jak budou tuto naši realitu skutečně nazývat v daleké budoucnosti. Ještě neznáme nejen výsledek, ale neznáme také celé pozadí a samozřejmě ani výsledek.
    Takže si můžeme jen říci, že doba euroatlantického temna nastupuje vítěznou cestu a my u toho nechybíme! Hýbáme dějinami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta baba je dáreček Evropanům. Na také blbosti dokáže parlament rozhádat. Jak to bude vypadat, až vyhlásí válku Rusku?

      Vymazat
  9. Jsme ve stavu, kdy změnu mohou provést pouze námi zvolení zástupci. Ti, kteří by jí byli schopni provést se do rozhodujících funkcí nemají šanci dostat. Pokud by jim začaly stoupat preference a začaly by být skutečně nebezpeční, najde se způsob, jak je odklidit z cesty. Po zkušenostech z posledních let se nabízí bezpočet způsobů. Přičemž mediální tlak je sotva první stupeň. V našich podmínkách by následoval tlak ulice. Letná, Václavák,...Když by ani tohle nepomohlo, může přijít na řadu korupce, vydírání, "letecké neštěstí", barevná revoluce, vojenský zásah,...
    Ty, kteří skutečně drží opratě, nikdo a nic nezastaví. A ti, kteří jsou vidět, jimi nejsou. To jsou pouze loutky vedené zdatnými loutkovodiči.
    Někdo s námi manipuluje a nemá s námi dobré plány. A zastavit je může jenom smrt. Jejich i naše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak už to neprodlužuj a to trápení ukonči.

      Vymazat
    2. 20:45...Tak černě bych to neviděla.
      V přímém přenosu jsme viděli, jak byly Veverky a vlastně i Úsvit rozvráceny zevnitř.
      Předpokládám, že v SPD nejsou žádná ořezávátka a že se odstřelit nenechají.
      Helanov

      Vymazat
    3. 22,56
      Tady nejde vůbec o politický systém. Ten tvoří pouze jakousi kulisu. Politické strany pouze plní kohosi v pozadí. Samozřejmě za úplatu. Rozhodující nejsou ti, kteří jsou vidět, ale ti, o kterých víme hodně málo, nebo spíš vůbec nic. To jsou ti nebezpeční šílenci. Politici pouze plní jejich vůli v dost naivní představě, že jich se následky nebudou týkat.
      Bezděky se mi vybaví děj filmu 2012. V něm si "vyvolení" zajistili místenku v záchranných archách. Pochybuji, že ti, co cíleně ničí západní civilizaci importem Arabů a černochů a násilím prosazované uhlíkové neutrality, si neuvědomují konečné následky svého počínání. Tady nejde o nějaké kosmetické snížení životní úrovně. Pokud nebude dostatek energie na výrobu potravin, nastane skutečný hlad. A hlad vyžene lidi do ulic. A ulice nikdy nerozhoduje racionálně, ale v afektu. Jakmile se tenhle vlak rozjede nedá se řídit, ani zastavit. A zamete s těmi nahoře i dole. Svět který bude po téhle apokalypse bude úplně jiný a nedá se vyloučit ani taková drobnost, že bude bez lidí.

      Vymazat
    4. 9:51...Přesto bych ty Vyvolené zase tak nedémonizovala.
      Sice mají prachy a moc kupovat si podržtašky, ale ve finále VŽDYCKY vyhrajou ti chudí a nas®aní.
      Zatím to tak vždycky bylo.
      Ten kdo už nemá co ztratit má větší tah na branku, než ten přežranej.
      Helanov

      Vymazat
  10. Požadavek na schování vlajek je jen další bruselské lejno. Ti co vlajky schovali, nejsou poslanci, ale připosranci !Kdybych tam byl, nechal bych se raději vynést ze sálu, než abych schoval naší vlajku. Už vidím toho předsedu europarlamentu, jak volá k opravdovým poslancům: tatínek vám vyhlásí válku, tatínek vám vyhlásí válku . Jen ať to všichni vidí.

    OdpovědětVymazat
  11. Feministky zničí svět! Zatím zničily muže!

    OdpovědětVymazat
  12. Co chtějí ti kašpaři, kteří stačí leda tak na zakazování vlaječek, v tom parlamentu pro lidi EU udělat, když své mentální kapacity (mají-li jaké) vybíjejí na těchto zástupných tématech?
    Cožpak nevnímají, jak je to nedůstojné.
    A těžko se pak podivovat i nad tím, že EU chřadne.
    Není totiž divu, řídí ji farizejové a lokajové. Ve jménu zájmů globalistů. A jak známo, ti mají národní státy a jejich svrchovanost v nelásce.

    OdpovědětVymazat
  13. Právě nyní opakuje BARRANDOV TV pana předsedu Senátu J. Kuberu a ON vlaječky těžce podpořil!!! Před dávným časem, mnohem dříve než je nyní v Bruselu poslancům ze stolů "KRADOU"!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Z mého pohledu požadavek předsedy "evropského parlamentu" ve věci státních vlaječek nelze hodnotit jinak než jako nehoráznost a provokaci. Prostě zkouší, kam až mohou zajít. Ta kráva nebeská, která situaci přirovnala k zacházení s lahví s vodou, by měla být okamžitě podrobena odbornému psychiatrickému vyšetření. Jako léčbu bych doporučoval dát jí denně dvě pořádné facky z každé strany té drzé držky...

    OdpovědětVymazat
  15. Doporučovat můžete lecos,ale ti co sedí u koryt v EP a nejen tam se obyčejným lidem vysmívají a jen doufají,že jim příjem z koryt vydrží celou dobu a pak mají vyděláno do konce života.

    OdpovědětVymazat
  16. K zblití...
    Přeceda měl těm smradům říct', že jim ty vlaječky nechá zabavit a vydá jim je až před prázdninami.
    Na základce se to tak dělá, když někdo donese do školy bouchací kuličky, třeba...
    Ale jo,plné korýtko a hroší kůže, ono se to docela rýmuje.
    Blééé
    Helanov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chteli nejdrive porucit bananum aby se narovnaly a ted se podle zkrivene EU totalne ZHITLERIZOVALO..
      Vedeni je opet poslane z Berlinske Rise ,tentokrat kanclerkou Merkel.
      To je teprve zacatek se stydet a zapirat ze je nekdo z Belgie nebo Norska a dalsi teprve prijde..PROTOZE !!
      Okupaci terorem a miliony teroristu jiz maji
      splnenou ..
      Britove unikli a to se nesmi opakovat.

      Vymazat
    2. Oni o demokracii a my o fasismu za dvermi.
      Tak nedavno , bylo nebylo , jedna priserne demokraticka zeme a vlada s presidentem a clena NATO /USA/ ukula pikle na jinou taky demokratickou zemi a taky clena NATO na svrzeni a zavrazdeni jejiho presidenta a odstraneni vlady spiklenci pod rozkazem USA ...Jina nedemokraticka vlada v cele s presidentem a neclen NATO ale varovala presidenta Turecka a zachranila mu zivot..
      Demokracie jako past . NATO ! Pozor jde o zivot !!
      Take : Penize , nebo zivot !
      Prezident te vlady Erdogan ale pod vlivem te same mirumilovne vlady ted rozhodl , ze v zajmu miru zavre Cerne More vsem clenum NATO a jiym valecnym demokraciim , ktere tam konaly permanentni cviceni a tak chtely vyprovokovat konflikty..
      Rozhodnuti je samozrejme velkym krokem k miru a jeho obrancum i pro samotne Turercko..

      Vymazat
  17. Zavřou Salviniho? Už to jede. Okamura s Fialou v ráži. A uprchlíci...

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Zavrou-Salviniho-Uz-to-jede-Okamura-s-Fialou-v-razi-A-uprchlici-610785

    OdpovědětVymazat
  18. „Modré hadry se žlutými hvězdami pryč!“ Okamura přišel s odpovědí na zákaz státních vlajek v Evropském parlamentu:

    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2020012111283883-modre-hadry-se-zlutymi-hvezdami-pryc-okamura-prisel-s-odpovedi-na-zakaz-statnich-vlajek-v-evropskem/

    OdpovědětVymazat
  19. EP je banda darmožroutu.
    Marcel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zadarmo drazí.

      Vymazat
    2. 3:50 A proč ne? Však kdyby se byl býval namísto Mäsárika-Redlicha a jeho huhňavého přískoče, křiváčka Beneše, stal prezidentem republiky pan generál Gajda, byly by naše vztahy s bratrským Polskem i méně bratrským Maďarskem či Rakouskem natolik dobré, že otázka slovenské i německé autonomie by byla bývala dávno vyřešená a v roce 38 by jsme nestáli sami jak kůl v plotě proti všem, zrazeni a opuštěni západními masonskými darebáky!

      Vymazat
    3. Marcela, " kdybych to byl býval věděl, tak bych tam byval nechodil".

      Vymazat
  20. Nyní i kavárenští povaleči musí pochopit, že i jim hrozí nebezpečí odnárodnění od Brůselu, EP, EK a připojení ke 4.Říši jako 17.spolková země, dobrodružná loupeživá výprava na východ.EU z dlouhé chvíle likviduje nenahraditelnou energetiku, autoprůmysl, vnucuje lidem neekologické předražené elektrokrámy, které nikam nedojedou a které jsou po 8 letech provozu v bazarech neprodejné, včetně již začínajícího drahého dobíjení, které bude co nevidět ještě dražší, protože ceny elektřiny vyletí nahoru jako rtuť teploměru do závratných výšin.Modrý hadr s hvězdami je banner, takže víte co s ním.pokud je savý, lze ho rozstříhat a clean servis může s ním vytřít podlahy v celém Sojuzparlamentu.Více Evropy, půlka Afriky do Evropy a pomocí vražedné organizace s kamarády za oceánem hurá na výlet do Ruska!CZEXIT, jinak to jako český národ nepřežijeme!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 0:12...Kavárenští povaleči chápou jenom to, že když se přimknou k Bruseli, tak mají dobrou šanci dostat se k lizu a tudíž záruku, že se budou moci válet ještě lépe a radostněji.
      Helanov

      Vymazat
    2. 9.00.-tak USA je v poslední fázi před krachem a chaosem.Trumpovo křeslo v Bílé chatrči je pěkně rozhoupané!

      Vymazat
    3. a zase zde budou Vlajkari !

      Vymazat
    4. 21:20 Rozhoupanej budeš leda ty, hovnere komoušyči, až to tu vezmem pořádně do pazour! - http://novysmer.cz/index.php/historie/2679-budape-1956

      Vymazat
  21. EU je v konečné fázi před rozpadem do chaosu!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 0:15 Máš to špatně,hujere, místo EU tam je správně RUSKO! Stačí srovnat ekonomiku polovičního Německa s Rusem a nebudeš blábolit ty tvé zvratky! Ale tady se tleská právě takovým nesmyslum.

      Vymazat
    2. Nesmysl jsi ty a začalo to tvým porodem.

      Vymazat
    3. 9:37 To ty se, Lejnere Putlerýči, rodíš opakovaně každej den, za burácení z lejnolíhně téhle škaredé západoazijské poloopice! - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      Vymazat
    4. 9:37 Velice duchaplné, F-300.

      Vymazat
  22. Ještě stále visí ten modrý hadr na Hradě, jak jej tam nechal pověsit Zeman?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezoufejte , panuje jistota ,ze vlajecky a transparenty Miliony Chvilek budou povoleny a sireny vsude v EU.
      Tez Novotnove a vlasovci atd, nikdy nezaniknou v EU..
      Naopak..

      Vymazat
  23. noviczech
    ...dodržujte příkaz ať je jakýkoliv!!!
    ...a tak gestapo dostalo příkaz trhat mrtvým židům zlaté zuby, bylo by škoda spalovat mrtvoly s takovým bohatstvím! Lidé, vzpamatujte se, kam se to řítíme! Může přijít doba a budou nám opět dávat "takové příkazy"...!!!
    Západ nezná sociální cítění, tak jako ho neznají Židé, co dnes vládnou světu!!!
    Přibližně od roku 2000 začal západ a s ním i východní Evropa se propadat v sociálních zákonech a dnes tyto státy můžeme srovnat s teroristickými organizacemi.
    Stačí, když budete bez práce či bydlení a je s vámi zacházeno jako s NEčlovekem.
    Lidská společnost je "nemocná", čím více zákonů, tím hloupější národ!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 3:18 Je možné napsat něco tak hloupého? Srovnávat gestapo s EU? a srovnávat dnešní zákony s teroristickými organizacemi???.
      Z které putyky jste vožralej dorazil? tohle nemuže napsat normální člověk, ale pod vlivem. Jste ptimitivní hovado pane!

      Vymazat
    2. Pokud jsi tak slepý a blbý 9:06, tak tomu soudruhu eurosvazáku věř. Původní myšlenka Eurosojuzu byla možná dobrá, ale nynější výsledek je triskní, zakazovat přikazovat, co to je primitivní blbe z mléčného baru?

      Vymazat
    3. Nejpozději od Lisabonu to jde dolů vodou. Kdo nevidí ten softfašismus Evropské unie, je buď slepý a hluchý nebo sivně.

      Vymazat
    4. Vy dva blbové jste nic nepochopili. Já píši srovnávat GESTAPO, s EU,tak jinak - PANIMAJETE - tomu bude rozumět, nebo taky ne?

      Vymazat
  24. Já to nechápu, proč se nepodá návrh, že vlaječky států budou povinné, schválí se to a je po problému. A o jakých byrokratickým blbostem rozhoduje předsedkyně, jestli tam může být láhev nebo ne je všem šuma fuk.

    Vlaječky jsou důležité a pomohlo by to i EU, alespoň by se formálně tvářila, že je tu pro národy a slouží jim. Jenže EU je na tom tak, že už nemá ani na to předstírat, že hájí zájmy lidí. Bude to tak, protože mocenské struktury chtějí, aby to tak bylo a vy lidé si třeba chcípněte na Vás nezáleží.

    Unie je nereformovatelná, pryč z ní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlaječky národních států na stolcích europoslanců nemohou být povinné, protože označují jen vlastenecky cítící europoslance z frakce ID - Identita a demokracie.

      Identita eurohujerů je právě ve zřeknutí se národních zájmů a pokus o výstavbu evropského superstátu, který bude sloužit nadnárodním korporacím. A pro tuhle děsnou variantu soft-fašizmu tleskali ostatní frakce - z našich všichni mimo SPD, ta je v ID. (Poslanci David a Blaško)

      Všichni ostatní tleskali předsedající Barkleyové, včetně Konečné z KSČM, samozřejmě nejvíc hujerští Piráti, ODS (ta má jen kecy a to jen občas), lidovci, atd., atd.

      Hanba europoslancům za tyhle kolaborující strany!

      Vymazat
    2. Pokud by se čirou náhodou a sekretariátům navzdory v tom sále vyskytl nějaký komunista (≠ Parteimitglied, ≠ osoba zvolená na kandidátce KSČM, ≠ ......), tak by musel povstat a říci, například:

      "Váš dnešní postup, vážená paní předsedkyně, je jeden další malý, hloupý, ale nepochybný krůček k tomu, aby v Evropě doopravdy posílil fašismus v nějakém novém převleku. Stejně jako všechny exhibice zdejších salónních (Champagne) levičáků, co mají frňák nahoru a pro člověka z ulice, z provozu nebo z kabiny kamiónu jen skrývané opovržení. Dějiny se právě opakují jako ta pověstná fraška a vy v té frašce napohled hrajete roli šašků, ve skutečnosti ale zrádců."

      "A naše strana si nedávala na stůl vlajky, ale po tom, co jste tady předvedla," tady by bylo efektní vytáhnout tu vlaječku zpod stolu, "si je tam budeme dávat taky. Proč ?? Protože tomu, co představujete vy, musí autentická levice čelit i takhle symbolicky."

      To si toho ale představuju moc, co ?

      Vymazat
    3. Jak 8:53 víte, že Konečná (za KSČM) v Europarlamentu na podporu odstranění státních vlaječek ze stolků Europoslanců tleskala? Kde jste se to dozvěděla nebo, dokonce, jste tam byla? Povězte.

      Vymazat
    4. V záznamu z PEU je jasně vidět, že její frakce tomu potlačování národních symbolů tleská. Buď tleská s nimi nebo tu je otázka: Proč je v té frakci?!

      Vymazat
  25. Kdyby přišel na návštěvu nějaký domorodec z amazonského pralesa, musel by získat pocit, že v EU všechno dokonale funguje, když její nejvyšší orgány se zřejmě z dlouhé chvíle zaobírají takovými hloupostmi.

    OdpovědětVymazat
  26. Evropská komise má zase co podnětného řešit. No vidíte co má práce a čím vším důležitým se musí zabývat. Teda já osobně být tam předsedou bych stanovil alespoň jednotnou velikost vlaječky aby byla nějaká štábní kultúra a howgh! P.S. Myslím, že mnozí poslanci ani vlajky některých evropských států neznají, tak by si je takto alespoň osvojili. Ty co vlají venku nemají popisku. M.R.

    OdpovědětVymazat
  27. Ten polojaponec Okamura, včera hřímal jaká to je nespravedlnost nemít vlaječky na stole co si to kdo dovoluje a že on a bláznivá lepen plus ital vlajky budou mít dále a vzápětí blekotal jak před jeden a pul rokum odstranil ze své kanceláře vlajky EU a NATO. Tak tohle nemá chybu- to je ůůůůl
    Jen doufám, že v příštích volbách pomatenec nepřeleze 5%.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je s podivem, že je tam vůbec měl. Já mám na svém pracovním ponku pouze českou...

      Vymazat
    2. Eurobolševiku 8:56, to máš opravdu potřebu se tak ztrapňovat? Dle tvých příspěvků je vidět, že jsi eurohujer a obhajuješ tu neobhajitelné. Možná jsi měl smutné už dětství, nemáš kamarády, ženskou a proto se snažíš interpretovat své výrony alespoň na webu, přitroublé moudra nicky. Ale jsi na špatném serveru, to musíš na bakalo-servery. Tady jsi každým příspěvkem za většího idiota. Pokud jím ale dále chceš být, můžeš nás tu bavit Jákobe Džando nebo řeporyjský vepříku?

      Vymazat
    3. Rusové ji říkají Eurosojuz.
      Bylo my to směšné,ale dnes je to přesné.
      Stop NATO a EU.

      Vymazat
    4. Vlajka české republiky, nebo vlajka jiného státu vystavená na stole, je projevem národní hrdosti. Vlajky EU, NATO, nebo třeba vlajka nějakého fotbalového klubu nemá s národní hrdostí nic společného. Jinak p. Okamura je rodilý Čech, kým se cítíte dle vašich postojů vy? Jste poloněmec, polomaďar či poloslovák, nebo která krev po předcích koluje ve vašich žilách?
      Milan

      Vymazat
    5. 10:11 Co přesně znamená výkřik Stop NATO a EU?

      Vymazat
    6. Děkuji za opravu. V hlavě mi zůstala informace o Moravě (asi záměna s místem nar. jeho matky). Za mylnou informaci se omlouvám.
      Milan

      Vymazat
    7. 11:16... Nezáleží se tom,kde se člověk narodil.
      Takovou myšlénku vyznávají jenom náckové.
      Jste nácek?
      Pan Okamura kope za Česko, tak o co vám jde???
      Že by kopal za Tokio se mi ňák nezdá ;-)))
      Helanov

      Vymazat
    8. 12:39 Nejsem nácek. Jen jsem upozornil na to, že rodilým Čechem nelze nazvat někoho, kdo se narodil mimo Českou republiku.
      Za koho kope je věc zcela odlišná.

      Vymazat
    9. 8:56 když už někoho nazýváte volem, svým textem jste mu roven. Okamura podporoval naší účast v NATO a příslušnost k EU do té míry, že jejich symboly měl na svém pracovním stole. Jeho vztah k oběma institucím se z nějakých důvodů, o kterých zajisté informoval, změnil až tak, že dané vlaječky odstranil. Jeho pozitivní vztah k českému státu zřejmě trvá, což dává najevo tím, že českou státní vlaječku na svém pracovním stole ponechává. Jste schopen, po tomto vysvětlení, pochopit logiku takového počínání pana Okamury? Nebo zůstáváte ve stavu, jak je shora naznačeno? Pochlubte se.

      Vymazat
    10. 10:11

      Eurosojuz je ale jenom přesný překlad (zkrácený z Jevropejskij sojuz, v duchu ruštiny). V angličtině stejně jako v ruštině je jedno a totéž slovo Union pro označení Sovětského "svazu" a Evropské "unie".

      Je teda spíš charakteristické, že my "tomu" radši říkáme Unie a ne Svaz, i když pokud vím oficiální označení státu Austrálie v češtině je Australský svaz. Tam ale nikoho nemůžou napadnou takové ty blbé asociace.

      Vymazat
    11. 9.50 To že jsem pro EUa Nato, nezapírám, dokonce jsem pyšný na muj názor a nikde se za něj nestydím. A koho pdporuješ ty blbe, napiš. Asi tu OKATOU JAPONSKOU MURu, co. Toho vyguma jako jseš ty sám tam potřebují.! A do mé rodiny se neser, chudáku !

      Vymazat
  28. Soudruzi Dvořákové a Davidové to s těmi články v poslední době trochu flákají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D souhlasím...

      Vymazat
    2. Nevím, proč zrovna soudruzi ale jistě oba mají svou hlavní práci. A jestli, že se někdo nestaví k Rusku nepřátelsky tak musí být soudruh? Rusko je kapitalistický ba imperialistický stát jako jiné velmoci, tak proč by ho nějací soudruzi měli podporovat? I sama KS Ruska je na chvostě tamní politiky. Asi jste četl Maye. Tam si Winnetou a Old Shaterhand říkali taky soudruhu. Je průhledné o co vám de.

      Vymazat
    3. 12;05 Jde ji o to,ukazat svou omezenost az zaostalost?...Tak to alespon vypada

      Vymazat
    4. 12:05
      "Soudruh" je každý kdo tvrdí, že za totality bylo líp než teď. Soudruh je každý kdo označuje revoluci za "hadrák" a podobnými hanlivými a posměšnými výrazy, každý kdo revoluce a konce totality lituje.
      Soudruhem je každý, kdo podporuje a propaguje totalitní režimy na celém světě od KLDR až po Kubu.

      Mohl bych pokračovat, ale myslím, že to stačí. Všechny tyhle atributy splňují soudruzi Dvořák s Davidem beze zbytku.

      Vymazat
    5. 12:50
      Soudruhem mi může být člověk, který je mi názorově blízký, a to bez ohledu na to, jakým termínem označuje kontrarevoluci v r.1989. Každopádně pro nevzdělaný póvl jako vy, rozhodně soudruhem nejsem. To byste poznal okamžitě, kdyby vás postihlo to neštěstí, že byste ode mě cokoli potřeboval.

      Vymazat
    6. 13:13
      Svatá prostoto! To jste vážně za celých 30 let nazaznamenal, že dnes je slůvko "soudruh" užíváno jako posměšné označení vyznavačů minulého režimu?

      A co bych od vás měl dnes potřebovat? Dostat dítě na školu? Nebo sehnat BTV? Soudruhu, ta doba už je naštěstí pryč

      Vymazat
    7. Soudruh je ten s kým jsem názorově zpřízněn, ten kdo by za mne položil život. No pravda takových soudruhů již není. Až soukmenovci za nějaký čas tyhle soudruhy nahradí, bude hůř...

      Vymazat
    8. 13:22
      Mně je tak nějak lhostejno, v jakém významu používají slovo "soudruh" lidé jako vy. Pro mě má význam takový, jaký používal třeba Neruda a jak je známo ve slovníku spisovné češtiny. Nebo jej chápu jako interní oslovení členů některých levicových uskupení či stran. Jaký mu přisoudí význam kdejaký nevzdělanec pro mě není podstatné.
      Nevím jestli vaše dítě má tu smůlu, že se na něm ve podstatné míře podepsaly právě vaše geny, ani jaká bída u vás vládne ohledně vlastnictví spotřební elektroniky, každopádně to by pro vás bylo to nejmenší neštěstí, kdybyste potřeboval ode mě pomoc. Ne, váš soudruh opravdu nejsem.

      Vymazat
    9. Asi si je, soudruhu 11:07, ne dost dobře platíš. Čest práci.

      Vymazat
    10. 13:54

      Soudruhu, to máte pravdu, můj soudruh skutečně nejste.
      Patrně nemáte mentální kapacitu pochopit, že když vás dnes na veřejnosti takto někdo osloví, tak se vám vysmívá za vaše komoušské postoje a názory. Zřejmě budete nějaký extra blb nebo autista.

      Vymazat
    11. 13:32 přijde mi, že jste takový ten značně jednoduchý člověk. Já jsem například přesvědčen, že předchozí režim byl méně nepřijatelný, než ten dnešní. Dávám totiž přednost přiměřených sociálním jistotám, mezilidským vztahům, rozumným a spravedlivým majetkovým poměrům před materiální spotřebou a svobodami k čemukoli. Vy zřejmě sociální jistoty, mezilidské vztahy, rozumné a spravedlivé rozdělení bohatství ochotně, nejen za sebe, ale za všechny, obětujete, abyste vlastní zájmy mohl prosazovat co nejvolněji. To je to, v čem se neshodneme. Přepjatý individualizmus mi je odporný. Ano, v tomto smyslu jsem, a rád, soudruh. A to zdaleka, zdaleka nejsem žádná socka, synku.

      Vymazat
    12. 14:37
      Mě je úplně u zadku čemu vy dáváte nebo nedáváte přednost. To je druhotné. Co vás ale v mých očích dělá zmetka je, že jste si ty vaše preference prosadili na lidech NÁSILÍM a násilím jste si je taky udržovali!!! Na 40 let jste ukradli lidem možnost vyjádřit se co vlastně chtějí. Lidí jste se nikdy na nic neptali.
      A protože se za vaše jednání nestydíte ani po 30 letech, kdy už se nemůžete vymlouvat na to, že jste neměl informace a dokonce jste na vaše soudružství hrdý, z vás dělá opravdovou parodii na člověka. A to jsem použil ten nejslušnější možný slovní obrat, který mě napadl.

      Vymazat
    13. 14:18
      To mě upřímně těší, že už to došlo i vám. ani jsem nedoufal.
      Mohu vás však ujistit, že tak nízké sebevědomí jako vy opravdu nemám, aby mě zraňovalo, pokud by mě někdo oslovil archaicky soudruhu. Urazit by se mohl snad jen ten, kdo o sobě sám pochybuje a k pocitu bezpečí potřebuje nevyčnívat a vždy zapadnout mezi momentální vítěze.
      Pokud mě myslitel jako vy označí něčím nelichotivým, lze to od vás vnímat jako ten nejupřímnější kompliment.

      Vymazat
    14. 15:18

      No protože jste se okamžitě po nazvání "soudruhy" jal hájit cizí lidi a stálo vám zato obsáhle v několika příspěvcích vysvětlovat pojem "soudruh", tak to z vaší neuměle předstírané, křečovité bohorovnosti, že vám na tom jak vás kdo oslovuje vlastně vůbec nezáleží, dělá průhledný blábol.

      Tak soudruhu, tady už vám pšenka nikdy nepokvete. Běžte si pěstovat ty vaše "mezilidské vztahy" násilím a terorem někam jinam.

      Čest!

      Vymazat
    15. Soudruh je každý, kdo se mnou nesouhlasí a má jiný názor než já! Jasný? Dnes je tímto daleko více takových soudruhů než bylo za socialismu. I já k nim patřím. Nic s tím nenadělám. A už toho nechte.

      Vymazat
    16. 15:31
      Kde konkrétně já jsem se jal hájit jaké cizí lidi???
      Je snad přirozené upozornit vás na to, když plácáte hlouposti. Zvláště hlouposti ohledně vztahu nás dvou.
      Jak se vám ve vaší nekonečné omezenosti podařilo utrpět dojem, že mi nezáleží na tom, kdo mě jak oslovuje? Kde jsem já něco takového psal?
      Nejsem váš soudruh, to jste si mě opět s někým popletl a modlete se, abyste nikdy nemusel spolehnout na mé soudružství.
      Čest? Velmi pochybuji o tom, že vy vbyste mohl aspoň povrchně vnímat význam toho slova.

      Vymazat
    17. 15:01 je mi jedno, kde vám co je. Já v dobách znárodnění byl na houbách, nic jsem si z toho nepřivlastnil, nic nepodědil a nic nezprivatizoval. Vím a chápu, že velké majetky znamenají moc a ta zase umožňuje, bohatnou stále užší vrstvě na úkor a v neprospěch ostatních. To nakonec a nesporně potvrzuje světový vývoj stejně jako dostupné statistiky. Změnit tyto poměry přemlouváním zřejmě nelze. Zrovna tak udržet případnou pozitivní změnu bez mocenského tlaku taky ne. Takže jako vždy v životě, nevybíráme z nejlepšího, vybíráme to méně špatné. Dnes jsme na tom tak, že je trestné propagovat systém, který hlásal sociální a majetkovou rovnost. To není nesvoboda, nesoudruhu? Chápu, tenhle systém se chce udržet, ten předchozí se snažil stejně. Ten dnešní režim očividně, z historicky daných příčin, dosluhuje. Otázka je, zda jeho konečnou krizi lidstvo přežije. Nějak se s tím, nesoudruhu, srovnejte.

      Vymazat
    18. "Dnes jsme na tom tak, že je trestné propagovat systém, který hlásal sociální a majetkovou rovnost. To není nesvoboda, nesoudruhu? "
      ========================
      Soudruhu, opět lžete, tak jak je vám ostatně vlastní.

      Není zakázáno propagovat systém, který hlásá sociální a majetkovou rovnost.
      Trestná ovšem je:
      Propagace hnutí směřujícího k potlačení práv a svobod člověka.
      Projev sympatií k hnutí směřujícímu k potlačení práv a svobod člověka.
      Popírání, zpochybňování, schvalování a ospravedlňování nacistických, komunistických nebo jiných zločinů.

      No vypadá to, že jste to vy, kdo se ani po 30 letech nedokázal smířit s koncem vaší totality a stále si namlouváte jakési nesmysly.
      Smutný, ale spravedlivý konec jednoho soudruha.

      Vymazat
    19. Divím se vám, že se s blbcem Pepkem Vyskočem Statistikem bavíte. Je to jen obecný trouba zblblý novou ideologií. Podobných týpů bylo za minulého režimu ve veřejném prostoru habaděj. Ale tomu blbovi to při jeho ideologické exhaltovanosti ani nedojde.
      Teď jsme dal nový text od pana Letka z E-republiky. Ten je podstatnější než kecy zaostalého politruka z NATO.

      Vymazat
    20. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    21. Smazán hajzlík, který lže, pomlouvá a podsouvá.

      Vymazat
    22. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    23. Cenzor Wenzel-Hoffstein zvaný Dvořák už ani nepředstírá fakt, že NR je pouze běžný, tu dobře, většinou ale mizerně z ruštiny přeloženej putleroffský hoax - součást to hybridní války vedené touto kremelskou klikou židočekistů - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/image02021.jpg

      proti naší Bílé civilizaci!

      Vymazat
    24. 18:32 Dvořáku, on je někdo " zblblý novou ideologii" ?? Já znám pouze tu vaší bolševickou, kdy smrt jedince za názor neznamená nic a právě tohoto svinstva jste vy velký fanda a propagátor!!

      Vymazat
  29. Podle mne je úplně jedno kdo navrhne rozumnou věc a je potřeba ukázat jasnou vůli a nesouhlas se zákazem, aby v EU nebyla na stole naše vlajka. Záměrně říkám naše, ostatní ať si dělají co je jim libo. I když lepší by bylo kdyby to udělala V4 jednotně. Pokud chce EU podle likvidovat státní symboly, je třeba odpovědět stejně. Na druhou stranu, že si to dovolí udělat nám, tomu po peripetiích s vlajkou a trenkami nad hradem, včetně potlesku nepříčetných debilů, kavárníků a reakce soudu, není možné divit, sami jsme si nasrali do trenek, teď nám to EU jenom malinko rozmazala. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě dodatek k sobě a to už se opakuji a klidně se budu opakovat i nadále, pořád lepší než krmit holuby a to by možná pochopil i Pepek Vyskočil. "Dovolí si k nám jenom to, co jim my sami dovolíme". Jó jó a vo tom to je. Hej hou

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 12:53 neshoda v něčem neznamená, že v jiném nemůžu spolupracovat. Pokud tohle nechápete, jste politováníhodný hlupák. Ona totiž u skutečně myslících lidí, osobností hodných toho jména, úplná shoda ve všem, ani není možná. Ona je totiž, když nic jiného, totální vzájemná komunikace objektivně vyloučena.

      Vymazat
    4. 13:59
      No když myslíte... jeden den nazývat někoho fašistou a druhý den s ním chtít spolupracovat... Vy budete zřejmě obzvlášť pokročilý morální ekvilibrista.

      Vymazat
    5. 12:53 Na Polsko nikdo nic nemůže nakydat, pokud to oni neudělají sami a jak vidíme kydají si na sebe hnůj velice zdatně a debilové je v tom ještě podporují. Hej hou, rudý dědeček

      Vymazat
    6. 15:04 co má co morálka s logikou, povězte? Ostatně, není zřejmé, že by to byl jeden a tentýž diskutující, který kritizuje politiku polského státu s tím, který vybízí k určité orientaci spolupráce s polským státem v rámci V4. Vždyť produkujete evidentní blbiny!

      Vymazat
    7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    8. 17:27 nešlo by to vyjádřit se k věci? Ideologu?

      Vymazat
    9. Smazán anonymní hlupák 17:27 za nadávky, podsouvání a neschopnost argumentovat věcně.

      Vymazat
    10. Ale pane Dvořáku, tím že hloupost ukrýváte, tím ji podporujete! Jakpak s ní chcete bojovat, když s jako neporazitelnou je to, podle klasika, trvale nutné (aby nevítězila)? Nešlo by to naopak, hloupost a zlovolnost vystavovat? Zdravím JiH

      Vymazat
    11. Jsme tu jako na soukromé párty. Když někdo uráží, podsouvá,m pomlouvá, lže.... vydrželi byste takového člověka mezi svými přáteli doma? Já ne.

      Jestli vy ano, pak si založte svůj web, svůj diskuzní klub a panbůh s vámi.

      Vymazat
    12. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    13. Jak je samozřejmě libo, pane Dvořáku. Já ovšem Vaši práci vnímal a vnímám, jako službu širší veřejnosti. Jako jistou osvětu, kde se silnější povahy nenechají pitomcem tak snadno urazit. Mějte se JiH

      Vymazat
    14. Nesnažte se mne přesvědčit, že slouží veřejnosti urážky, lži, podsouvání a pomlouvání dvou tří grázlíků, kteří sem lezou "diskutovat"?

      Vymazat
    15. 6:19 A o čem asi tak chtěj místní odulci*) "diskutovat"?! Pilní v trolení, jinak ale zapšklí, na Putlerových prdech závislí, neproduktivní blbci, kteří by moc rádi škodili, avšak pouze smrdí. Ruské přísloví: Psí/čubčí (a tedy i parazitický čecháčkovský, ovaroidní, pitomiovský, fálmerovský a burešovský) hlas do nebe nevolá. Jsou ti umanutí, lúzrovití, sprejerovití, ovaroví a zaprdění diskutéři s falešnými jmény, tituly a institucemi (včetně těch burešovsko-čobolovských) opravdu tak blbí a ubozí, komunizmem zdegenerovaní, na bezplatných médiích chorobně závislí, potrefené husy, nebo jen placení provokatéři, členové KSČ, ROH, SČSP, khakimozky, lidoví milicionáři, pomocníci VB, politruci, případně důchodci agenti StB a KGB ??? Jak málo stačí ubohým, neschopným, nezaměstnatelným, samolibým a líným sockám ke štěstí: Vyblít se namísto produktivní práce na kapitalistickém internetu a vylízat si socialistickou p….l. Obyvatelé králíkáren ani na internetu nevyprodukují víc – než bobky. Zamindrákovaná lůza metá svá lejna na ty výše stojící - ta však bez zásahu cíle dopadnou zpět na její hlavu. Lůza zůstává lůzou i když je v početní většině. Čím ubožejší a pitomější podvraťáček na řetězu u boudy - tím víc poštěkává a zasírá své okolí. A ještě by chtěl bez vlastní osobní odpovědnosti zasahovat anonymně referendem do osudů spoluobčanů. Geniální politický trik, prosazovaný postkomunistickou tripartitou: internetové diskuze. Nabuzené lemplovské, dluhy neplatící a neproduktivní socky vypustí nahromaděnou žluč a střevní plyny (přímá demosrácie) a neřádí pak už na náměstích:-)))

      *) putleroffci se na ulici či v socce navzájem poznají podle neupřímného žlučovitého úšklebu, vyb(p)itého mozku, kozí bradky, křivé huby, krhavých očí, převislého pupku, kosého pohledu a špatného trávení. A mnozí maj navíc odulé tváře, jak blízko strkaj tlamu k pšoukolíhni svého škaredého fýrera tu! - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      Vymazat
    16. 8:14 zjevně nemocný, projevem nezaměnitelný člověk. Existuje, tak se připomíná. JiH

      Vymazat
    17. Pane Dvořáku 6:19, že jde o dva tři grázlíky je dobrá zpráva a užitečná informace. Ale ani tak nevím, proč jim nevytvářet prostředí, kde se budou znemožňovat sami. JiH

      Vymazat
    18. 10:28 Jeden? Všichni tu! To teprve teď přináší komunizmus své Kainovsky zvrhlé a prznitelské plody na přírodě i na lidech - a ještě pár generací bude. Diskuze malomocných, neschopných, žlučovitých, klauzemanovských i putinovských socek v pracovní době to jenom potvrzují. Nostalgicky pláčou na hrobech zpupných diktátorů, opěvují loupeživý komunizmus či jiný „většinový“ systém a zamlčují, že tehdy ještě dožívala předkomunistická výchova a morálka – komunisty nazývaná „přežitky kapitalizmu“ a že se žilo z naloupených bilionů. Dnes nemáme žádný civilizovaný kapitalizmus – ale trojbarevnou bolševickou otevřenou kleptokracii a partajokracii – bez „přežitků kapitalizmu“. Současný konzumizmus není nic jiného, než převlečený a přebujelý komunistický materializmus. Levicoví odboroví bossové a lemplové jen žvaní – ale ani jediný kibuc nebo výrobní či prodejní družstvo si dosud nezaložili, aby tam předvedli, co umějí vlastní prací, bez olupování a parazitování na těch úspěšnějších. Blijí směrem na Západ, protože mu nikdy nebudou sahat ani po řiť, aby ji mohli políbit. Kydají na cikány, ale sami klesají na jejich úroveň, ba i pod ni. Nesvéprávná a nikomu neodpovědná voličská chátra si dokutálela žvanivého Milouše na hrad a šimpanzovitého Bureše do vlády, jako hovnivál svoji tlustou kuličku. Až ji budou chtít použít, bude vyschlá a prázdná, jako prognostický jurodivý „čestný předseda ČSSD“ a patron agentů - Walter Marxkopf a jeho vyčuraný agentský synáček komárek jr. a Burešův lokajský ovčuráček v ANO. Největšími Čechy jsou přivandrovalci Kim Čong Pitomio s bačou Burešem a Duo Klauzeman. Už není co znárodňovat, arizovat, ani rozkulačovat, privatizovat, vyvlastňovat, tunelovat či jinak uloupit. Budou už jenom zaslouženě „rýt držkou v zemi“, leniví, nepoučitelní a stádovití lumpenproletáři, státní zaměstnanci, parazitičtí komunističtí a postkomunističtí korytáři, estébáci, odboráři a další lemplovští kleptopracující, jakož i stejně parazitičtí, zamindrákovaní, práce neschopní eurobijci, exhibicionističtí neschopní, závistiví i zhulení pisálkové, buranští a lůze se podbízející režiséři, neschopní si ani společný kibuc či firmu založit, kde by se vlastníma rukama uživili, natož aby někoho dalšího zaměstnali. Ani Putin je živit nebude. Stejně tak nezodpovědné matky "samoživitelky", plodící stejné parazity. Bohužel na to doplatí právě ti pracovití, kteří nedobrovolně přispívají na množení této vrstvy. Řešením je pouze adopce do ještě přežívajících normálních rodin. Vyměnit uprchlíky za bolševiky (kus za kus).

      Vymazat
    19. Piráti 8:14 + 16:23

      Dokonale vystihujete pojem mít v hlavě nasráno.

      Vymazat
    20. 23:41 Nic novýho u tebe! Je div že ještě vůbec to co ti tam mezi těmi rachitickými ramínky raší může kdokoliv včetně tebe nazývat hlavou:-) Ale to máš z toho formáče, ve kterým tvůj primář uchovává potraty cikánskejch socek a co mu ho chodíš potajmu upíjet!

      Vymazat
    21. 16:23 Za Vámi musí být dílo. Nechcete vystoupit z anonymity ať víme koho máme volit? Jako premiér nebo prezident by jste svoje dílo určitě zmnohonásobil a tak by se vedlo dobře i nám.

      Vymazat
  30. 4:50
    "Tak si to dejte pod stůl, tam Vás to bude reprezentovat..."

    ,DDD
    ,(

    OdpovědětVymazat
  31. To řekl někdo z britské strany Brexit.

    OdpovědětVymazat
  32. Tak tam tu vlajku uprostřed hlasování o čemkoliv veřejně spalte. A řeknete: To chcete?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blbost. Každý symbol - a pálení vlajky je symbol - má minimálně dvě vysvětlení, dva významy.

      Vymazat
  33. video už nejede: "Vyskytla se chyba Spřehráváním videa máme potíže

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tohle zatím ano:
      https://www.youtube.com/watch?v=rXQinCRfkrE

      Vymazat
  34. Už někdo vymyslel modlitbu k EU a pokleknutí hříšníků po zpovědi s následným "mea culpa" ?

    OdpovědětVymazat
  35. Teď při řešení pandemie má EU poslední šanci dokázat, že není jen molocha na dobré platy zaměstnanců.

    OdpovědětVymazat
  36. Soudruzi!
    Ještě vám teče mléko po bradě, máma vás ještě nestihla naučit hezky česky a už tady békáte něco o významu slova soudruh. A protože neznáte jeho původní význam, obsah a defraudaci přidavšimi se rádoby soudruhy, tak plivete nenávistnou slinu, protože ve vaší omezenosti nejste schopni ani vnímat, natož pochopit historické pojmy sociálního boje člověka za vymanění se z otroctví. Přeji vám, abyste si toho novodobého otroctví (dárcovství práce, majetku, orgánů a vlastních dětí) užili do sytosti. Totálně dementní , nevzdělaní a primitivní slouhové (gojové).

    OdpovědětVymazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.