Reklama

neděle 12. ledna 2020

Poláci zkritizovali Putinova slova o rozbití Československa v roce 1938. Nyní přišla odpověď z ruského MZV

Kirill Kallinikov
12. 1. 2020 Sputnik
Mluvčí ruského ministerstva zahraničí Maria Zacharovová okomentovala prohlášení polského resortu zahraničí, které obvinilo Rusko ze zkreslování příčin druhé světové války. Prohlásila, že právě Varšava mnoho let podkopávala vzájemné vztahy s Moskvou.„Agresivní rétorika, bourání pomníků bojovníků s fašismem a iniciativa přijetí protiruských sankcí EU jsou toho jasným důkazem,“ řekla diplomatka.


Ruský prezident Vladimir Putin na tiskové konferenci, která se konala dne 19. prosince, připomněl, že sovětská vojska vstoupila do Polska „poté, co polská vláda ztratila kontrolu nad svými ozbrojenými silami a nad tím, co se děje na území země“. Zdůraznil, že se polská vláda v té době „nacházela někde v okolí polsko-rumunské hranice“ a „s nikým na toto téma nediskutovala“.

Na schůzce prezidentů zemí SNS Putin také předložil údaje o tom, co polské úřady učinily, když Německo začalo uplatňovat nárok na část československého území. „Současně s Německem požadovaly podíl na kořisti... požadovaly, aby jim také byla předána určitá část Československa," uvedl Putin.

Polské MZV ke slovům ruského prezidenta uvedlo, že jeho výroky vzbuzují „obavy a údiv“ a „představují falešný obraz událostí“. Varšava totiž již několik let zastává názor, že SSSR v roce 1939 zaútočil na Polsko stejně jako hitlerovské Německo.

Za jeden z důkazů viny Sovětského svazu v Polsku považují podepsání sovětsko-německé smlouvy o neútočení (tzv. pakt Molotova-Ribbentropa), který byl uzavřen dne 23. srpna 1939 v Moskvě. Obsah smlouvy neodporoval článkům mezinárodního práva a praxi uzavření mezistátních smluv. Současně byl podepsán tajný dodatečný protokol obsahující rozdělení sfér zájmů SSSR a Německa. Do zóny vlivu Moskvy se dostala část Pobaltí, Západní Bělorusko, Západní Ukrajina a Besarábie. Evropská hranice SSSR tím byla posunuta na západ.
Pakt Molotova-Ribbentropa

Podle vojenských historiků umožnil tento pakt SSSR získat „pauzu“ na přípravy k válce, posílit průmysl a zvýšit početní stav Rudé armády. A Němci byli na začátku Velké vlastenecké války nuceni útočit ze vzdálenějších pozic. Díky tomu se SSSR podařilo včas evakuovat na východ své průmyslové podniky a dodatečně zmobilizovat četné divize, jež pak zadržovaly armády wehrmachtu u Moskvy a Leningradu.

Ruská média vysvětlila, čím se Mnichovská dohoda liší od Paktu Ribbentrop-MolotovKromě toho, jak poukazují odborníci, odvrátila sovětsko-německá dohoda o neútočení válku Japonska proti SSSR, poněvadž Tokio bylo nespokojeno s rozhodnutím Berlína týkající se podepsání tohoto paktu, a to bez ohledu na názor japonské strany.

Polsko-ruská skupina pro řešení komplikovaných otázek byla zřízena v roce 2002 během návštěvy prezidenta Vladimira Putina v Polsku. Skupina měla za cíl vysvětlit „bílá místa“ ve dvoustranných vztazích v kontextu historických událostí bez jejich politizace. Činnost této skupiny byla fakticky ukončena v roce 2015, když ji opustil její šéf z polské strany profesor Adam Daniel Rotfeld.

V únoru roku 2017 bylo oznámeno, že polské MZV hodlá činnost skupiny obnovit. Iniciátorem byl polský velvyslanec v Rusku Włodzimierz Marciniak. V březnu roku 2017 se tak ve Varšavě konala akce věnována obnově činnosti polské části polsko-ruské skupiny pro komplikované otázky. MZV RF učinilo později prohlášení, že obnovení práce vzbuzuje otázky, a že Moskva nevidí smysl v částečném přístupu k obnovení dvoustranného dialogu s Varšavou.

239 komentářů :

  1. Polsko už leze krkem nejenom Rusku, ale i Francii a Německu. Před týdnem jsem o tom četl krásný článek, podle kterého se "hyena Evropy" (definice Churchilla) chová v rámci Evropy úplně stejně jako před druhou světovou válkou, pouze si tentokrát za spojence vybralo USA. Polsko prý opět neví, která bije a dopadne prý stejně jako v minulosti, protože ani západu Evropy, ani východu Evropy nebude stát o to, aby na Polsko braly tyto státy ohledy v případě vážného světového konfliktu. Poláci jsou prostě nepoučitelní, protože dodnes nepochopili, že klíčové jsou jejich vztahy se sousedy (zde myšleno celé EU) a že se k nim nemohou chovat jako takový vyžírka a zlodějíček, který sousedům uškodí, kde může.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nevzpomínám si, kdo prohlásil, že Poláci sají rusofobii s mateřským mlékem, ale je to naprosto přesné, i když se mně zdá, že se jedná o "slovanofobii". Jako Čech bych nespoléhal na jakoukoliv pomoc Poláka, pokud bych ho měl jako oporu za svými zády. Pokud by byl na jeho místě Rus, tak bych takové obavy rozhodně neměl :-)

      Smazat
    2. Krásně to dokumentuje polský přístup k V4. Dokud je to pro Poláky výhodné, prosazují společný postup vůči Bruselu. Pokud dostanou z Bruselu výhodnější nabídku, na zbytek V 4 hodí kakáč.

      Smazat
    3. Bingo! Když V4 založili, právě tohoto, plus zaťaté rusofobie, jsem se ze strany Polska obával. Popravdě bych radši kdyby odešli a místo něj bychom přizvali Srby, ti rozhodně nejsou podrazáci, a jako možnou bych viděl i spolupráci s Rakouskem. Tedy za předpokladu, že by přestali zneužívat Temelín pro svou vnitřní politiku. Škoda, že Rumuni a Bulhaři naskočili Amíkům na lopatu. Zkrátka mám za to, že Polsko, po té se přimklo k Amíkům, z V4 tak jako tak dříve či později vypadne.

      Smazat
    4. 10:13 To je zkreslené. To izraelský premiér Netanyahu prohlásil, že Poláci sají antisemitismus s mateřským mlékem.

      Smazat
    5. Západní kapitalismus se odhalil i prosazením článku, že 2.světová válka začala paktem Ribbentrop Molotov. Agresivní a okupační akce Německa a zabrání části Československa nejen Německem ale i Polskem a Maďarskem do té doby byly dle západu v naprostém pořádku, protože kapitalistický svět stále očekával napadení SSSR. Výklad této části historie za socialismu se tím potvrzuje. Nešlo o nic jiného než o zničení SSSR. Přestože se jedná o zábor našeho území ministerstvo zahraničí pod Petříčkem mlčí.
      bv

      Smazat
    6. 11:18- Milane ono u V4 spíš jde o ten kompaktní prostor který tyto státy mají svými vnějšími hranicemi.
      Minimálně shodu v té zásadní věci- a to je odpor protí zaplavování našeho životního prostoru cizími elementy se mně jeví jako shodný.

      Smazat
    7. 11:41 To je fantastické. Chazar Netanyahu se stará o Semity. Od doby nadvlády chazarů se určuje příslušnost po matce. Původně správně to bylo po otci. Celé to je obrovský podvod. No jak se říká poturčenec horší turka.

      Smazat
    8. Antisemitismus stejně jako antirusizmus "saji" Poláci z kazatelen katolických kostelů!!!

      Smazat
    9. Já vím žejo, ale obávám se, jsou i tady schopni udělat nějaký ústupek výměnou za nějakou výhodu. Vím, předpojatost, ale já jim fakt nevěřím.Pracoval jsem s nimi za komárů v lese a po Hadráku na stavbách a právě v důsledku toho vznikla má nedůvěra k nim. Jeden Štefan, můj dobrej kámoš původem z Polska, to nevyškubne. (Ha! Předsudečná nenávist!)

      Smazat
    10. Ne, jenom osobní zkušenost.

      Smazat
    11. Leze, pravda, leč komu jinému vděčíme dnes zato, že bolševické hordy neprošly v roce 1920 do Evropy a kdyby bývali byli rozumný i v roce 1939, tak kde by dnes Evropa končila! - http://img15.deviantart.net/8736/i/2013/256/2/e/pakt_ribbentrop___beck_vol__2_by_coszniczego-d6m4e0q.png

      Smazat
    12. Uvedu vzpomínku mého otce, který byl v létech 1942 až 1945 na nucených pracech v Německu a v Rakousku. Vzpomíná, když v roce 1943 byli přemístěni z oblasti Schlusee (při franc.hranicích) do Bavorska-konkrétně na Obersalzberg nad Berchtesgadenem, pozval si ho do kanceláře šéf lágru (nuceně nasazení mu říkali baufurer) a když zjistil, že otec je Čech upozornil ho na to, že kromě Italů a Francouzů jsou v lágru i Poláci a aby, pokud se chce vyhnout problémům, se s nimi příliš nestýkal a hlavně, aby před nimi o ničem vážném nemluvil. Gestapo by prý brzo otce začalo vyslýchat. Ten baufíra byl echt Bavorák a žádný lidumil a přesto tohle řekl. Jak otec uváděl, na Poláky v lágru někteří Češi skutečně doplatili. To jen na okraj celé věci.

      Smazat
    13. Mohu potvrdit z četby memoárové literatury. Hodně přeživších koncentráčníků vzpomíná na Poláky s netajeným odporem.

      Smazat
    14. Polský prezident Duda se odmítl zúčastnit pamětní události „Vzpomínka na holocaust, boj proti antisemitismu“, která se koná k 75. výročí osvobození koncentračního tábora Osvětim Rudou armádou v Jeruzalémě. Prý proto, že nebyl vybrán mezi řečníky. Na rozdíl od prezidentů Ruska, Francie a Německa.

      Smazat
    15. 20:10, Izrael nedávno obvinil Poláky, že se podíleli na holokaustu, což osobně považuju za dost debilní argument. Poláci nevymysleli KT a nesváželi tam Židy z celé Evropy. Neměli ani v ústavě deklaratorně zakotvený antisemitismus a čistou rasu jako nacisté v Německu. Ovšem zuřivý rusofob Duda tam nešel nejen kvůli teto poznámce, ale hlavně kvůli Putinovi. Nedokáže pochopit, že ostatní považují Rusy ne za iniciátory světové války, antisemity a masové vrahy, ale za osvoboditele a bývalé spojence.

      Smazat
  2. Rusko, resp. SSSR byl až do 22.6.1941 aktivním kolaborantem nacistů, součástí OSY. To je prostě nevyvratitelný FAKT.

    Rusové by si měly tento nepříjemný fakt (spolu s jinými, např, že Stalin byl zločinec vraždící vlastní občany po milionech apod.) přiznat a projít tak vnitřním očištěním. A nebo alespoň mlčet, nerozmazávat to a neútočit na jiné.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Podle téhle "logiky" byli kolaboranty s Hitlerem i Britové, Francouzi a Poláci... A mimochodem, občany po miliónech vraždili ruští sionisté, nikoli Stalin - viz 200 let pospolu!

      Smazat
    2. Navic to nebylo po milionech jak si přeji novinari.

      Smazat
    3. Britové a Francouzi si s Hitlerem v dodatcích paktu RM těsně před začátkem války rozdělili Evropu?

      Britové a Francouzi útočili po začátku války ve spolupráci s Hitlerem na Polsko, Finsko, Pobaltské země a další?

      Britové a Francouzi povraždili 25.000 Poláků v Katyni?

      Britové a Francouzi podepsali po společném dobytí Polska 28.9.1939 s nacisty Smlouvu o přátelství a spolupráci?

      Britové a Francouzi Hitlera první 2 roky války surovinově masivně podporovali?

      To jako vážně, vy "logiku"?

      Smazat
    4. No jasně Pepku10:13 rusové, resp. ukrajina byl až do 22.6.1941 aktivním kolaborantem nacistů, součástí OSY. Zvláště Banderovci předčili v krvelačnosti nacisty. To je prostě nevyvratitelný FAKT. To nám tady nemusíš ani pořád 100x opakovat jak nějakej klérofašistickej fráterník ze své kazatelnice a pastovat to tady podle svého zářného vzoru Goebelse. Moc dobře víme, že ze všeho nejlépe umíš jenom Ctrl-C, nic více.
      To víš Pepku10:13, rusové, resp.Gruzínčané tento nepříjemný fakt (spolu s jinými, např, že Stalin byl zločinec vraždící vlastní občany po milionech apod) by si měly přiznata projít tak vnitřním očistěním. Doufám že jsi jim šel vzorem a jsi si už nalil čistého projímadla do poháru. Teď ti zbejvá jenom zajít za svý gastroenterologem. Mnoho štěstí při kolonoskopii! Hlavně teď v diskuzi neútoč sprostě na jiné a radši mlč.

      Smazat
    5. Stalinisto Bagounku, samozřejmě že to bylo v řádu milionu i podle těch nejstřízlivějších odhadů. Ne novinářů ale historiků.

      https://en.wikipedia.org/wiki/Excess_mortality_in_the_Soviet_Union_under_Joseph_Stalin

      Smazat
    6. Hele Pepku-"logiku"10:45, Dobře víš že podle demokratické propagandisticé příručky ktoerou obdrželo sočasné Banderovské vedení Ukrajiny a kterou ospravedlňují náhlá úmrtí svého obyvatelstva z opozice, v Doněcku a Luhansku, poláci v Katyni spáchaly eutanasii-asistovanou sebevraždu. Přesně tak, Britové a Francouzi si Europu dávno rozdělili. Žabožravej agent Štefánik a anglosionistickej Masárik by ti mohly vyprávět kdyby se internetu a jeho takového trolla dpžily. Britové a Francouzi po "dobití polska" měly už takovou smlouvu dávno v kapse. Takže kafemlýnku10:45, jestli ještě budeš dál mlýt to své zatuchlé Goebelsove zrní, požádáme admina aby ti tvé tapety posílal zpátky.

      Smazat
    7. Opravdu ? Nenabízelo nám náhodou pomoc proti Německu? To mělo být potvrzením spojenectví SSSR s Německem ? Máte podivné myšlenkové pochody !

      Smazat
    8. Stalinisto bagounku, s Pepkem10:54 se nehádej, on je má ty mrtvoly hezky sečtený, on má v těch satanistickejch rituálech s mrtvolami mnohaletou praxi. Radím ti, nezačínej si s nim, neboť tě označí za popírače holokauzy i když té Stalinistické.

      Smazat
    9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    10. 11:22
      :-). Taky pořád říkám Pepku, když se dožaduješ argumentů a důkazů, když reagujeme s nadhledem na tvé ubohé žvásty, dohodnout si schůzku na odlehlém a klidném místě, abych ti argumenty a důkazy osobně mohl předat.

      Smazat
    11. Trošku z historie: Významný americký podnikatel Henry Ford spolupracoval s německými nacisty a hlásil se k antisemitismu ve svých novinách Dearborn Independent. Už ve dvacátých letech sepsal knihu Mezinárodní Žid: Světový problém a financováním pomohl šířit Protokoly sionských mudrců. V Německu založil pobočku Ford Werke AB a dodával německé armádě nákladní vozy a civilistům upravenou verzi modelu T. Hitlerovi posílal každý rok k narozeninám 50 000 dolarů a veškerý výtěžek z prodeje automobilů značky Ford v Německu věnoval NSDAP. Na počátku druhé světové války se Henry Ford nechtěl zapojit do válečné mašinérie, protože nesouhlasil s Rooseveltovou politikou. V roce 1938 získal Henry Ford Záslužný řád Německého orla, tedy státní vyznamenání udělované nacistickým režimem.

      Smazat
    12. Bagoune, chce to trošku vědomostí, abyste nepsal krávoviny. První pakt s Hitlerem mělo Polsko vedené Pilsudským. Navíc v letech 1919 - 1921 byla Sovětsko Polská válka, kterou vyprovokovali Poláci, kde obsadili část Ukrajiny, Bělorusko a Litvu. Chovali se hůř jak nacisté. Mimochodem Poláci tam postavili koncentrační tábory, kde povraždili 50 000 Rusů!!!!
      7. března 1936, kdy devatenáct pěších praporů a letadla ze tří divizí nacistického Německa obsadily demilitarizované pásmo Porýní.Přesně za dva roky Hitler pohltil Rakousko, šest měsíců nato české Sudety a za dalšího půl roku zbytek ČSR.A Francie a Anglie nic. Navíc spolu s obsazením Sudet Němci zabrali Poláci Těšínsko a část Slovenska. Dne 22. května 1938 britská nóta upozornila Paříž, že
      Velká Británie nepůjde na pomoc Československu, bude-li ohrožena jeho územní celistvost. Dne 21. července 1939 hlásil německý diplomat Dirksen do Berlína, že sir Horace Wilson prohlásil, že dojde-li k uzavření britsko-německé smlouvy o neútočení, Velká Británie tím získá možnost zbavit se závazků vůči Polsku.2° K tomu Wilson dodal, že Německo pak bude moci ozdravit východní a jihovýchodní Evropu. Dále přislíbil Německu kolonie v Africe a v Tichomoří, jakož i půjčku ve výši jedné miliardy liber z britských zdrojů. Dne 31. července 1939 Londýn polooficiálně informoval Hitlera, že by bylo možné uzavřít dohodu, v níž by se Berlín zavázal nevměšovat se do věcí britského impéria. Zato Londýn sliboval uznat německé zájmy ve východní a jihovýchodní Evropě.

      Smazat
    13. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    14. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    15. Vážení histerici!
      Záměna písmene "o" za písmeno "e" není rozhodně chybou!! Dějiny lidstva a lidských civilizací jsou histerií kompletně vylhávány ve prospěch vládců světa (ne vždy ve prospěch vítězů válečných epizod, pouze, když válku vyhraje strana vládců, tak se vylhává tzv. správně).
      Po velké potopě, způsobené bohy desáté kategorie zhruba před 15-ti tisíci lety, zanikly vyspělé pidlivizace gigantů a svět ovládli nejprve neandrtálci (s mozkem 1650 g) a posléze křomaňonci (s mozkem 1300 g). Pak nastalo veliké pidlivizační sjednocení pomocí projektu budování Babylonu a následně veliké pidlivizační rozdělení pomocí projektů judaismu, křesťanství a islámu (idea, podřízení,šavle). Proč tomu tak bylo si vygůglete sami.
      Dnes dochází opět k velikému pidlivizačnímu sloučení (ras, kultur, náboženství) a proč tomu tak je to vám pro jistotu neřeknu (votroci vodrbaní mahral na vás).

      Smazat
    16. Aktivní kolaboranti s fašistickým Německem byli především tři země. USA, Francie a Velká Británie. Stačí se podívat na programy na toto téma i na TV kanálech povětšinou se zahraniční účastí, kde se popisuje schéma finanční a materiální podpory Německa třicátých let dvacátého století. Kromě toho právě tyto země měly STEJNÉ A LÉPE formulované smlouvy s Němci dříve. Britové a Francouzi vyhlásili válku Německu po útoku Hitlera na Polsko jen formálně a nazývalo se to "podivnou válkou". Dodávky a spolupráce těchto zemí pokračovala - skrytější formou - i v průběhu Druhé sv. války.
      Hess odletěl do Anglie víceméně jako garant vzájemné koordinace a spolupráce. Churchill měl prohlásit, že "dává" Německu "čas" do roku 1944, kdy se předpokládalo, že Němci už definitivně porazí Sovětskou armádu a zničí SSSR. Ostatně Druhou frontu otevřeli právě v tomto roce. Pro chuť Churchilla bojovat ve spojenectví se Sovětským svazem si stačí přečíst jeho řeč při oznámení této spolupráce. Britové a Američané především sledovali svoje vlastní cíle bojů ve Druhé sv. válce. Jim šlo jen o dominanci, kdy Británie definitivně "ustoupila" před USA. I proto, že se u Států zadlužila až po uši.

      Smazat
    17. 12. ledna 2020 10:54: No je veselé, že i Wikipedia najednou tiše uvádí údaj 5 až 8 milionů mrtvých, tedy ne ona fantastická čísla 30, 50 či dokonce 100 milionů, které tady už třicet let v mediálním prostoru omílá oficiální propaganda. A to jsou do toho počtu zařazeni i ti, které měl na svědomí někdo jiný než přímo Stalin.

      Mimochodem 5 až 8 milionů obětí je mnohonásobně méně, než má na svědomí většina tzv. koloniálních mocností. Jen samotná mrňavá Belgie má za Leopolda II. na svědomí cca 10 až 15 milionů mrtvých. Takže nechápu, proč vůbec do zblbnutí tenhle kreténismus vytahujete.

      Smazat
    18. Ďuro máš můj souhlas. Cizáci mají jenom radost z toho jak se tu stále hádáme a když to řídne, tak přilejou do ohně. Díky neziskovkám nebude nikdy nouze o důvody, proč se máme nenáviďět. Tak v naší malé republice skáčem na špek cizákům a provozujeme si malou studenou občanskou válku. Zatím si už možná zase naší republičku předem rozdělili. Odtržení Slovenska asi nebyla náhoda a hospodářství je už dnes v cizích rukách. Hra na smlouvy je stejně závazná jako v době Mnichova, proto pokusme se neblbnout a spoléhat sami na sebe.

      Smazat
    19. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    20. 17:01 produkte civilizace, i Bůh někdy udělá chybu v DNA. Neboj, tobě nikdo ubližovat nebude.

      Smazat
    21. 10:13, mohl byste prosím vás dodat nějaký zdroj toho, že SSSR, nebo dle vás dokonce pouze Rusko, bylo součástí osy Berlín - Řím - Tokio? To je pro mě úplná novinka.

      Smazat
    22. 12:36, Anglie a Francie aktivně kolaborovali 29.9.1938. Tak aktivně, že Hitler získal úplnou jistotu, že západ Evropy je mu v podstatě k dispozici a všechny jeho zdroje po menší námaze může získat pro invazi do SSSR. Jen nevěděl, jak se SSSR zachová, když dojde k válce na západní frontě. Ovšem díky dohodám s Pilsudskim, Finskem a třemi pobaltskými trpaslíky věděl, že tito poskoci udělají vše proto, aby zadrželi i za cenu vlastních ztrát jakoukoliv akci SSSR, který by se díky geografické poloze musel postavit napřed jim, než by se mohl přidat na pomoc třeba Francii.

      Jelikož si Stalin dobře spočítal, že tohle je z hlediska obrany v podstatě patová situace, dohodl se s Němci o "neútočení", aby získal čas a dostatečnou hlubinu. Hitler to považoval za další zbabělý ústupek jeho moci a tak bez rozpaků zaútočil na Polsko a následně na západní Evropu.

      Byl hloupý. Kdyby vedl diplomacii proti SSSR, možná by se i dohodl. Tak jako s Poláky.

      Smazat
    23. 10:45, ne, Francie a Anglie jen předhodili Hitlerovi naší republiku jako mrtvou krysu hadovi. A vesele obchodovali. Dokonce se o těch supr výhodných obchodech píše v románech.

      Smazat
    24. 10:45, Pobaltí a hlavně Finsko posloužili Němcům jako předvoj invaze do SSSR a s nacisty měli taktéž svoje dohody. Finové byli tak féroví, že tyto dohody zveřejnili. Takže svět se konečně dozvěděl, jak to byli s tou zimní válkou 1939. Iniciátorem bylo Finsko (dle dohody). Za tuto službu jim nacisté slíbili akvizici území po příští vítězné totální válce v SSSR. Konkrétně Finové měli dostat, ač se to zdá neuvěřitelné, Leningrad. Takže hrstka dřevorubačů a rybářů měla disponovat a vládnout obrovské aglomeraci s carskými paláci, divadly, universitami... a počtem lidí převyšujícím počet obyvatel Finska, neskutečné.

      Smazat
  3. a zákonitě nastane 4. dělení Polska

    OdpovědětSmazat
  4. Tak o Ukrajincích tu už dlouho nic nebylo, tak tyhle stránky ruské propagandy pro změnu vyvolávají nenávist k bratrům sousedům, Polákům.
    A jak vidno na tech dvou 9:48 a 10:13, nemá věru složitou práci.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vy jste si asi ani nevšimnul, že USA (Trump nechce mít nic společného s Obamovým "dárečkem") chtěly předat Ukrajinu na starost EU (Německu, Francii), ale tyto země následně předaly Ukrajinu zpátky na starost Rusku? Vy vůbec nevíte, která bije. Polsko bylo největším podporovatelem ukrajinských nacistů, takže je dalším společným cílem na vyčištění Augiášových chlívů :-)

      Smazat
    2. Jedinej kdo národnostnou nenávist tady síří jsi tady ty Pepku10:16. Když někdo přinese alternativní názor, ten tak akorát naplňuje pilíř demokratizmu o svobodě slova a názoru.

      Smazat
    3. 11:20 To je přece náš místní Pepíček Vyskoč, který se domnívá, že stačí umět bušit do klávesnice, i když má hlavu zcela vymetenou a jakýmkoliv vzděláním zcela nedotčenou. Pepíček znalosti nahrazuje sprostotami, je to chudinka.

      Smazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    5. ale notak, chudinko, není to náročné kontrolovat všechny příspěvky o dvě hodiny zpátky :-D

      Smazat
    6. 10:16 Na bratry zapomeň, pokus se být Čechem nebo Moravákem a kvůli cizákům nehledej doma nepřítele.

      Smazat
    7. Nechci nikoho přesvědčovat a už vůbec ne, někomu za jeho názor nadávat, ale s "bratrskou pomocí" mám špatnou zkušenost.

      Smazat
    8. 14:06 protože jste od narození parazit a ten si rozumí zase jenom s parazity.

      Smazat
    9. 14:48 Pokuste se o originálnější nadávku. Hlavně, že se vám uleví.

      Smazat
    10. 19:48Není potřeba nic hledat. To je fakt, ktery napsal14:48.

      Smazat
  5. 10.16
    Kam na ty blbiny chodíš? to jistě není z tvé hlavy. Doporučuju studovat Stalina, pak takové bláboly nebudeš plodit.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A Hitlera mám taky studovat? A koho dál? Maa? PolPota?

      Smazat
    2. Studuj Pepku10:49 dál, abys tady nebyl za blbce.

      Smazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    4. 12. ledna 2020 10:49
      Aspoň byste věděl, co kdo skutečně řekl, napsal a udělal. A často nevěřil tomu, co si kdo, podobně jako Vy, vymyslí. A neplácal nesmysly Vašich nepopiratelých axiómů, Vaší nedovzdělané duše.

      Smazat
  6. 10.13 - jsem udiven tím, že za vše, co se na "demo" Západě zmastí vždy může Rusko. Když obyvatelé USA "přesvědčovali původní" obyvatele Ameriky, o tom ani zmínka.
    A letadlo sestřelené u Teheránu má rukopis Izraele a pomocníka SS.

    OdpovědětSmazat
  7. No jo poloci chtěli stavět fuhrerovi pomník. Tak se jim odvděčil po svém továrnami na smrt.

    OdpovědětSmazat
  8. Dám spíše na pamětníky, kteří nemají potřebu ideologicky něco zamlčovat, něco nafukovat než na lidi, kteří se dostali k dílčím údajům, ale generalizují.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pane Chmelarčík to neplatí vždy. Příkladně: pokud nějakého malého zemědělce zahnaly do JZD tak to cítil jako křivdu a podle toho vychovával své děti. Po 89 lidem sebraly všechno a ještě jím fandí.

      Smazat
  9. Trump podepsal před 2 roky zákon o stamiliardových náhradách, které musí zaplatit Polsko původním židovským spoluobčanům, které sami Poláci aktivně vyvražďovali za války a po válce dokonce odsunuli ze svého území, a kterým sebrali veškerý majetek. Vyčůraní Poláci na to zareagovali nabídkou na zaplacení výstavby a provozu americké vojenské základny na svém území. Vyčůranost je v tom, že se jedná o dva řády nižší částku, než mají zaplatit okradeným židům!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kdo je tady vyčúrany muzeme diskutovat.I Belorusko muselo,ač rozbite a s polovinou obyvatelstva vyvrazdenym Hitlerem,platit Izraeli .Za zidovsky majetek rozbity Nemci.To jsou paradoxy ,jak se řika v jedne hře.

      Smazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    3. před rokem 1989 se o Polsku veškeré negativní informace cíleně zamlčovaly, protože bylo členem "socialistického tábora". Dnes se negativní věci zamlčují úplně stejně, protože Polsko je zase pro změnu členem "liberálního tábora v rámci EU". Polské výstřelky už ale zase přesahují všechny rozumné meze, proto musí být umravněno. Nejenom východem, ale i západem :-)

      Smazat
  10. Dobře, ulhaní Poláci, zkusím zorganizovat k výročí obsazení českého území před 2. světovou válkou demonstraci s výzvou, aby se Poláci za to Čechům omluvili a aby česká vláda žádala po Polsku odškodné. Ta arogance Poláků, to snad ani nemůže být pravda. Je přece všeobecně známý fakt, že Němci začali obsazovat Ostravu o den dříve, to je 14.3.1939 jen proto, aby zabránili Polákům toto území si obsadit sami. A tato fakta chtějí Poláci popírat? Poláci se začínají rozsahem lhaní podobat Ukrajincům.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nasralah, to je skvělej nápad, plně s tim souhlasím.

      Smazat
  11. Polsko je v posledních letech vláčeno svou politickou reprezentací, vzešlou z býv. odbojné Solidarnosczi od čerta k ďáblu.Nejdříve Platforma s Tuskem tahala Polsko zuby nehty do hloubky Bruselské jámy,a s USA se bratříčkovala zlehka,PiS zase neskáče vždy podle not EU, ale zato leze v čele s demagogem Kaczyńskim americkým světovládným šovinistům do zadku kde může.Nejen nabídkou na zřízení základny USA na svém území, ale i předraženým nákupem amerických letadel a zbraňových systémů za miliardy USD.Ačkoliv mají 40 mil.obyvatel nemají Poláci důstojnou politickou garnituru, která by byla konstruktivní ve vztahu ke svým sousedům.Jedou hlavně na své triko, a dělají jednu hloupost za druhou.Jediné, co je v posledních letech na Polsku pozitivní je to, že si dokázali vybudovat velmi moderní dálniční infrastrukturu.Ale politické diletanství z nich trčí, jak suchá sláma ze selských bagančat. R.T.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Před lety se profláklo, že jeden z amerických koncentráků s mučírnou byl v Polsku postaven za spolupráce "levicového" prezidenta Kaczyňského! Od té doby nevěřím Polákům ani dobrý den. P.S.: ani nemusím, protože, když je potkávám v Česku, tak obvykle nezdraví :-)

      Smazat
    2. 11:00 Ty silnice museli postavit pro přesuny polských tankových divizí, protože tanků budou mít více než Německo a Francie dohromady. A protože ty tanky budou samozřejmě "emerické" a ty jsou s podvalníhy hromsky hmotné, museli Poláci postavit i nové silnice.

      Smazat
    3. Jiné státy mají ještě mnohem více obyvatel nebo taky tolik a stejně nemají politiky, co by byli nějak důstojní jinak, než svým oblečením a majetkem.
      Dálnice jsou jednou z věcí, které urychlují přesun vojsk. Možná to platili z armádního rozpočtu.

      Smazat
    4. Nojo, ale to z nás bohužel také. Podívejme se na nás z vnějšku, jak nás vidí Evropa, ne jak se vidíme my. Jedno hlásá hlava státu, druhé premiér, třetí zamini. A dál. V celé novodobé historii jsme měli jednoho jediného slovanského přítele, který za námi v těžkých dobách vždy stál - a jak jsme se zachovali? Když ho rvalo NATO na cucky, dali jsme se slyšet že se jedná o humanitární bombardování a když se Kosovo "sebeurčilo", schválili jsme to. A ať už jsou reminiscence na osmašedesátý jakékoli, jednou je nevyvratitelný FAKT, abych použil dvousloví jednoho pomateného diskutéra, že nás Rudá armáda osvobodila a ani po osmašedesátém jsme na to nezapomínali. Právě proto nás ten vpád tak nasral. A teď? Koněva chceme šoupnout na hanbu a vlasovcům postavit pomník. Ach jo.

      Smazat
    5. 12:01 jestli to není tím, že máme tolik skvělých ministrů zahraničí (vedle toho mlčícího trouby z Černínu). Namátkou to jsou třeba: Hřib od Pirátů, Kubera z ODS, Fašounek z Náckova (ODS), starosta Kolář z Prahy 6 :-)

      Smazat
  12. „Toto v mediálním sorosovském mainstreamu nehledejte.“ Rafaj ukázal, jak vypadá „multikulturní obohacení“ v praxi. Video:

    https://cz.sputniknews.com/slovensko/2020011211236643-toto-v-medialnim-sorosovskem-mainstreamu-nehledejte-rafaj-ukazal-jak-vypada-multikulturni-obohaceni/

    OdpovědětSmazat
  13. Polští soudruzi na to jdou od lesa. Už se nesmí Osvětimi říkat polský koncentrační tábor, i když jinde by tu továrnu na smrt hitlerovci nedokázali postavit. Teď si dokonce připravují zákon, který se může nazývat "Správný (= polský) výklad historických událostí". Jen tak dál, polští soudruzi, jste na dobré cestě :-)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Teď už jenom založit Matici polskou a maj to doma.

      Smazat
  14. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Už jsi čet Mladý svět? Nesmíš stále jenom čučet na Moravcovu ČT, značně ti omezuje obzory :-D

      Smazat
    2. Mě fascinuje ta charakteristicky polská spolehlivost, která je nesouměřitelná s žádným jiným evropským národem. Můžeme se totiž vždycky spolehnout na jejich totální nespolehlivost. A nevím, co s tím má společného ruská propaganda, jak to zjednodušuje nějaký prvok v 11:34.

      Smazat
    3. Rusko desítky let před námi zatajovalo negativní informace o Polsku, a proto jsme dnes tolik zaskočeni. A zatajovali to asi proto, že bychom se s nimi v rámci RVHP nebo Varšavské smlouvy asi jinak nesnesli. Proto se dnes tak úporně píše o vpádu Ruska v r. 1968 a nikoliv o vpádu vojsk Varšavské smlouvy, včetně Polska. Přitom právě polský generální tajemník Todor Živkov na schůzce pěti vůdců tzv. "velké pětky" v polské Varšavě v červenci 1968 (kde se jednalo o intervenci) hučel do Brežněva a přesvědčoval ho ke vpádu na záchranu socialismu, i když sám u sebe doma měl jenom socialistický bordel (ale na Československu byl velmi ekonomicky závislý). Právě stalinista Živkov se jednoznačně vyslovil pro vojenskou intervenci. Ostatní souhlasili.

      Smazat
    4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Smazat
    5. 12:03 sorry, neznám historii komoušů, byl to Gomulka

      Smazat
    6. 11:46!!
      O polácích nám vykládal Prof. Máca v hodinách dějepisu, že jejich národní strategií je tzv. dvojitá zrada:
      1) zrada vlastního národa, pokud možno v rozhodující aktivitě
      2) zrada nového páníška, pokud možno v rozhodující aktivitě
      Příkladem může být seriál slovenské televize ze 70-tých let "Pan Beňovský". Doporučuji stáhnout a shlédnout, pochopíte mnohé!

      Smazat
    7. Nenávistný primitiv Rudý kokot Vašim Idiociím:
      11:34
      A kokot jaké barvy ráčíte být vy? Zelené? Hnědé? Či snad v pirátskou čerň se halíte? Či snad jste bezbarvý kokot? Hm... Nejspíš budete obyčejný blbec.
      11:45
      Vřele doporučuji projevy Všaška Pravdolásky z prosince 1989. To jsou panečku teprve sračky! Co slovo, to lež; to se vám bude moc líbit. Rozšíříte si obzory že budete valit bulvy jak šnek před bouřkou. Jo, pod kterýmže kamenem žijete, že sdílíte životní prostor s odpadem? V kavárně? A co mozek, ten máte, krom toho že vrásněním nepoškozený, hnědý, černý, či snad svěže zelený?
      11:46
      Snažně prosím, nezařazujte placatomyslnou entitu 11:34 mezi prvoky. Ještě tak aby sen póvl množil dělením.
      12:03
      Nejvíc hučel Leonida Ulbricht (NDR), ač Gomulka se také snažil. Rok před tím totiž zahájil mohutnou protižidovskou kampaň s heslem: Židi ven!, kdy je označil za pátou kolonu. Dubčekova Praha jim (vyháněným židům) tehdá pomáhala. Měl proto na Sašu pifku.
      Hm... Kolik z vás, futrálů blbosti které jsem svrchu oslovil, o tomto polském protižidovském tažení, největším od 2 svět. války, ví? Ani jeden, že. Tak si dohledejte, hlavně vy, idiote 11:45, když si tak rád rozšiřuje obzory. Stačí zagúglit a za 30 sekund můžete rozsšiřovat. Jenže kam, že, když máte leb přeplněnou hovny.

      Smazat
    8. Rudý kkte, za upřímnost upřímnost, budu ale slušný, máte dokonalé geny kádrováka. Že je Polsko nakaženo antisemitizmem, není žádná novina, mimochodem tuto daň středověku můžete najít i u nás a sám tam máte nakročeno, obvykle to začíná kádrováním. O Vaškovi má dnes už každý jasno. Nevím proč musíme vždy buď milovat, nebo nenávidět, já mám často i neutrální postoj, který se třeba časem změní. Nebo i u osoby, se kterou nesdílím cca 70% hodnot, naopak naleznu oblast porozumění. Závěrem vás poprosím, nebuďte unáhlený a už vůbec nebuďte poplatný davové psychóze - buďte svůj.

      Smazat
    9. 14:36 To právě jsem. Svůj. Vždy a za všech okolností a režimů. Tak se mi, prosím, nesnažte navrtat pod kůži. Jsem, věřte tomu nebo ne, ač to zní nabubřele, mimořádně odolný vůči jakékoli manipulaci a co jsem na světě, nikdy jsem ještě nepodlehl davové psychóze. Ani za komančů, ani když národ zvonil klíči a s otevřenou hubou žral Všaškovi lži - slovem nikdy. A koho jako kádruju? Ty sprosté nádoby co se navezli do diskutujících? Už je to však vymazené, z kteréhož důvodu jste, soudím, mimo mísu, což vám však zřejmě nikterak nebrání v umravňování - nevíte, na co jsem reagoval. Primitiv 11:34 totiž diskutující nazval tím mým oslovením v úvodu. Když si o někom myslím, na základě jeho projevů kdy ostatní urážlivým způsobem dehonestuje, že je blbec či nevychované hovado, není to kádrování, ale konstatování faktu a reakce na výplody kterými svinil diskusní prostor! Rozhodně odmítám zaujímat neutrální postoj k někomu, kdo se bezdůvodně do někoho naváží. Jistě, neberu si servítky - ale NIKDY jsem se ještě do nikoho jako první sprostě nenavezl. V tomto jsem rozhodně svůj. Jestli po mě někdo kamenem, tak já po něm dvěma co největšími chleby - ale ztvrdlými na kost. Nevím, zda mám bejt nasranej nebo pobavenej. Nejspíš obojí. Se sprostými ostatní urážejícími hovady rozhodně nikdy nebudu sdílet jejich hodnoty. Pravda však je, že takhle militantní vůči trolící verbeži jsem se stal až poslední dobou, kdy jejich urážky zasvinili diskuse nad snesitelnou (aspoň pro mě) míru. Budu slušný, myslíte si, že máte dokonalé geny mentora, leč nemáte. Mentor by se napřed přesvědčil oč se jedná. Howgh.

      Smazat
    10. Tak fajn, nechme toho. Já jsem moc citlivý na sprosťárny, 11:34 už admin zhasnul ani nevím o co šlo, ale určitě o nic chytrého. Ale jen tak mezi námi, když někdo po vás kamenem a vy odpovíte dvěma (2 4 8 16 32 64...), tak se raději přesuňte do kamenolomu. Proč se máme navzájem hecovat, já zrovna ke sluníčkářům nepatřím, ale opak není můj styl. Docela chápu, že si někdy chlapi vyřídí účty face to face, ale zde se diskuze zvrkly jen v nejapné nadávky. Tak sorry.

      Smazat
    11. 18:37 Jo, necháme toho. Jen tolik ještě. PROČ. Namontoval jste se do něčeho, o čem jste nevěděl o co kráčí, neznal jste příčinu, jinak řečeno, a přesto jste neodolal. Já jsem zase citlivý na sprosté chování a to vaše, ač vulgarismů prosté, sprosté bylo. To se zkrátka nedělá. Chci-li soudit, musím znát okolnosti. O co šlo? 11:34 vynadal šmahem všem diskutujícím do nenávistných primitivů a rudých kokotů a 11:45 (vymazán bez záznamu o výmazu) si přiložil (tuším však, že se jednalo o jedno a to samé hovado). K tomu kamenolomu - už jsem tam pracoval. Ale jinak - jediná přiměřená obrana je obrana nepřiměřená. (To je zase mé nevyžádané doporučení. Třeba se vám někdy hodí.) Jen tak můžete boj (fyzický myslím) přežít ve zdraví. Platí i ve válce; v jakémkoli boji. Opakuji - obrana! O B R A N A. Nikdy, opakuji, nikdy za celý svůj život, jsem se do nikoho nenavážel. Ale stejně tak jsem nepřipustil, aby se někdo beztrestně navážel do mě či mých blízkých. A teď nemyslím jen fyzicky. Já pán - ty pán. Ale s tím (fyzickým atakem), soudím, žádné zkušenosti ještě nemáte. Tak buďte rád, ale nedoporučujte druhým, kteří naopak mají s tímto bohaté zkušenosti, kam se mají přesunout. Když sexuální násilník přepadne ženu, myslíte, že by se mu ubránila bez nepřiměřené obrany? Samosebou že někdy také ujedu (verbálně!), neb jsem emotivní a jiné to už se mnou nebude, ale nemám problém se potom omluvit. Tož tak. Jsem vzhůru už jednačtyřicet hodin, jdu spát.

      Smazat
  15. v deň keď Nemecko uskutočnilo odtrhnutie Sudet, Poliaci vtrhli na Slovensko, zabili cca 460 a vyhnali cca 5000 Slovákov, po tomto akte vojsko slúžilo svätú omšu, kde dostali rozhrešenie - ta tak, po vypuknutí 2. svetovej, Tiso nariadil, aby sa dobyté územie vrátilo späť, a aby to mal požehnané, dotazoval sa na to Hitlera, odpoveďou bolo, že v rámci vyrovnania hraníc by mali Slováci za brať aj Zakopane, Tiso deklaroval, že nám to nepatrí, Hitler sa smial ... záver - po druhej svetovej sa Poľsko dožadovalo tohto územia, že mu bolo odňaté, nič o tom čo bolo predtým, a handrkovali sa až do roku 1953, Moskva pohrozila, že bude teda upalatňovať Cursonovu líniu v jej prvotnom znení - je otázne, či sa zastavia Poliaci s uvedenými výkrikmi do tmy, alebo, súc v povedomí, že majú za sebou USA, budú požadovať už "stratené" územia

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    2. 11:54 Hlupáku, copak my Češi můžeme za Háchu, Moravce, Gottwalda...Husáka, vždyť to není dědičný hřích a nežijeme na Sicílii. Tak nenadávej vzdělanému Slovákovi. Dodnes mne mrzí rozvod, který nebyl potvrzen referendem, klikou je, že mezi normálnými lidmi (vyjma tebe) zůstaly původní vztahy. Vám 11:49 se tímto omlouvá obyč.Čech.

      Smazat
  16. 11:34
    Kdyby tento komentující pozorněji četl, ale to po něm nikdo nemůže chtít za ty peníze, pak by zjistil, že je všechno jinak. Hodnotí se tu VLÁDNÍ politika Polska, ne obyčejní lidé. Možná on zapomíná, že ani tady v této zemi s ním nesouhlasí zdaleka všichni a je spokojen se státní politikou podobných zrádců národa jako v Polsku.
    Obvyklá otázka, proč sem leze je nesmyslná, protože ON si musí dokázat, že ON je blazeovaný, nad věcí a "umí" diskutovat dokonce bez nadávek. Že něco "ví". Neuvědomuje si, že dokonale papouškuje. Že neumí přemýšlet, ON a ani jemu podobní až zaráží. Ale za ty - nejspíše státní - peníze by to měl umět mnohem lépe. Jejich strach z toho, že by se mohlo něco zlepšit k lepšímu pro obyčejné lidi zaráží ještě víc. "Myslí si", že teď na všechno vyzráli a jsou za vodou, ale v tom se šíleně a tragicky pletou. Až přijde TA správná doba, tito lidé" budou použiti jako vzorové maso pro potravu děl jako první, aby nám šli příkladem. Stejně jako "vzoroví" občané "správně a včas proočkováni", kdy - doufám se potvrdí spekulace o škodlivých látkách v očkovacích sérech a "ukáží" nám vzorově "správné" následky očkování pro zisky farmaceutických firem. Tak ať si to svoje "já na to vyzrál" užívají dokud můžou, pokusní "králíci", samozřejmě někde jinde, kde by jim nikdo "nevnucoval" třeba Novou republiku. A až uvidí, jak byli "správně" blbí a "správně" hloupí, bude pro ně v každém případě pozdě.
    Děkujeme. Pokud možno se nevracejte.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. kašlete na něj, to je ten vřískající blbeček Pepíček Vyskočů, s člověkem bez mozku nemáte žádnou naději něco prodiskutovat

      Smazat
    2. 11:58 To je problém i z Honolulem a mnoha dalšími. Většina lidí nevnímá jak se s nimi manipuluje. To platí také o válkách, hladomorech a holokaustu.

      Smazat
    3. 11:58!
      Ani neznám obsah příspěvku 11:34 a je mi líto, že admin maže a nepřesouvá do ZOO. Z vaší odezvy totiž není jasné co kritizujete a ostatní nemohou zaujmout relevantní stanovisko. A tak nám zůstává pouze možnost věřit Vám a adminovi, že názor 11:34 byl prostě fuj nebo hnůj. To není moc přesvědčivé.

      Smazat
  17. Opět se potvrzuje, že historická pravda se nehodí žádnému režimu. Proto je tolik "vykladačů" historie, kteří nám po každé vysvětlí, co je momentálně ta správná pravda. Je to ta, co se právě nyní "hodí do krámu".

    OdpovědětSmazat
  18. Poláci na rozdíl od nás neměli za Druhé sv. války žádné potíže s uznáním exilové vlády. I když nátlak Francie a Anglie byl na nás obrovský a "nedžentlmenský" nikdo ze signatářů se nechystal obnovit státnost našich zemí. Reálně hrozila možnost, že budeme "zapomenuti" jako součást "německého světa", kdy jsme i po případné prohře Německa - podle partitury a představ především Anglie a USA - mohli zůstat jeho součástí "za odměnu". Historici ve světě si celkem často, je to až k nevíře, pletou Německo před rokem 1918 a Rakousko-Uhersko, kdy neváhají tvrdit, že jsme - české země především - byli součástí čistě německého světa. I když se samozřejmě jednalo o dva různé státy, které mezi sebou z mocenských důvodů často spolupracovali.
    Polská snaha získávat území za krve druhých, připomíná častý postup např. staré dobré Anglie, která byla vždy tak znechucena, když nikdo zrovna nebojoval s Ruskem v jakékoli podobě (Palmerson).
    Poláci, podobně jako Němci, nejsou s to pochopit, že mnohem více by získávali vzájemně výhodnou mírovou spoluprací. Oba vidí jen okamžitý "válečnický" zisk a výhody. Málokdy myslí doopravdy pozitivně pro lidi dopředu. Zvláště u Němců je to opravdu, ale opravdu "překvapivé". Nepřipomíná Vám chování i třeba Merkelové v poslední době tento "styl" mezinárodních vztahů? Ke spolupráci se "hrne" až v době,kdy jí teče do bot.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Od konce. Merkelová se nikam nehrne. Je to bába nad hrobem, která musí plnit příkazy. Dokud byla řízena Obamou (a zpětně kontrolována jeho odposlechem), tak bylo všechno OK. Problém nastal po příchodu nevyzpytatelného Trumpa. Frau Merkel to má hodně těžké. Od války je to stále okupovaná země s cizími jednotkami a zbraněmi (včetně jaderných) na svém území. Přichází stoletá krize a ona ani nesmí z USA repatriovat německé zlato. Nadto Trump začal dokonce sanovat americké ztráty na úkor Německa, potažmo celé Evropy. Vidím to tak, že Frau Merkel je docela v koncích.

      Smazat
  19. Diskuse pěkná ale hlavně o hovně. Je třeba po desetiletích zápaďácké propagandy poslouchat to co říká Putin. To co říká má podložené fakty z bohatých ruských archívů a ne vycucané z prstu. To, že se to těm kdo celý svét masírovali chytrou propagandou proti Rusku a kteří mají hlavně máslo na hlavě, nelíbí, je zcela logické. Nelogické je, že mi jako oběť anglosaské zrady asi trpíme stokholmským syndromem, obhajujeme zrádce a vrahy a okopáváme kotníky osvoboditelům, bez nichž bychom se asi nenarodili, to je nejenom nelogické ale i smutné. Jde to až tak daleko že kdejký Řepovar se pitvoří v ruské televizi a dělá celé republice ostudu. Putin je v obrovské výhodě, on nelže, má vše podložené a kdo si myslí že toho nemá v archívu ještě mnohem více faktů a že z těch hlupáků nenadělá idioty, je velký trulo. Jak říká klasik, já neříkám nic, ale na má slova vždycky dojde. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Fakta jsou, že SSSR, potažmo Rusko až do června 1941 aktivně kolaborovalo s nacisty. Jak vojensky, tak hospodářsky.
      Faktem je, že SSSR ve spolupráci s Hitlerem napadl Poláky. A nejen Poláky, taky Finy atd.
      Faktem je, že 25.000 polských důstojníků a inteligence Rus povraždil.
      Faktem je, že zatímco Anglie a Francie vyhlásili Německu 3. 9. 1939 válku, tak rus s Hitlerem uzavřel 28.9.1939 Smlouvu o přátelství a spolupráci.

      A kdyby Hitler Stalina nepodrazil a nenapadl SSSR, tak Rus s nácky kolaboruje dodnes.

      Pro Rusa začala válka proti nacismu až v červnu 1941. Ne dřív. A zastihla Stalina zcela nepřipraveného. Proto také Němec první měsíce procházel Ruskem jako nůž máslem.
      Velká vlastenecká válka nebyla nic jiného než z nouze ctnost.

      Taková jsou snadno doložitelná a nevyvratitelná FAKTA.

      Smazat
    2. Dědku!
      Ještě, že nejsem velký! Jinak dobrý.

      Smazat
    3. Tak tak, nejlepší je si Putina přímo poslechnout. Bylo to více než 50 min vystoupení na té schůzce prezidentů SNS. Vše měl připravené, podložené dokumenty z ruských archívů. Pečlivým postupem rozstřílel ty nehoráznosti Evropského usnesení o blahodárném významu sklerotické evropské paměti.

      Smazat
    4. 12:28 Hej hou krátce a výstižně. Jenže když začnete lhát tak jak z toho ven? Zajímavé zprávy najdete na Vterans Tudey, je tam automatický překladač.

      Smazat
    5. Nepište blbosti , Hitler vytvořil Wehrmacht za peníze západních kapitalistů hlavně USA ! Rusové vstoupili do západního Běloruska a Ukrajiny , které od roku 1920 okupovalo Polsko ,až 17 .září , kdy už bylo Polsko poraženo ! Vůbec nejdřív byla uzavřena Mnichovská dohoda !daleko dřív byla podepsána Mnichovská dohoda , Rusové vstoupili do

      Smazat
    6. 12.40 Faktem je, že Západ, zejména Anglie, Francie, Itálie i USA umetaly Hitlerovi cestičku na východ proti SSSR od nástupu nacistů k moci. Správně si přečetli Main kampf. Začalo to tím, že nereagovali na obsazení porůří, souhlasili s anšlusem Rakouska, nabídli k Mnichovskou dohodou obsazení ČSR, dělali si legraci z nabídky SSSR na uzavření smlouvy o vzájemné pomoci v případě napadení Německem.Všichni měli uzavřené smlouvy s nacisty o neůtočení. Tak co vyčítáte SSSR? Že takovou smlouvu uzavřel jako poslední, poté co západ SSSR odmítl? Další pokračování bylo napadení Polska. Anglie a Francie měla závazek okamžitě Polsku pomoci. Opravdu mu pomohli. Napsali to v novinách.A už se těšili, jak se rusové a němci začnou vraždit. Ale chybička se vloudila. Hitler potřeboval více válečné výroby. A proto se obrátil dočasně na západ a obsadil ho. No a dokonce i Británie najednou zpozorněla a obrátila. Ale pozdě. Teprve pak se nacisté vydali na východ, A pro Brity byl najednou i SSSR dobrý.
      A Poláci, ti se chtěli přiživit na našem území a myslím si že snad čekali pozvánku ke společnému tažení na východ s Němci.Hitlerovi však byli k ničemu. A tak dopadli jak dopadli.

      Smazat
    7. 18:49 Při tom jsou všechno lehce dohledatelná data. Což mě přivádí na myšlenku, že je za tou neznalostí buď hloupost, nebo líná mysl, nebo záměr. P.S. Perfektní shrnutí!

      Smazat
  20. 12:40 Máte pravdu, Rusko taková malá bezvýznamná zemička, potřebovala životní prostor na západě, aby mohla ovládnout celý svět, ty suroviny také má veškeré žádné a od nepaměti se to všechno snaží západním domorodcům, nebojím se říci přímo mírumilovným indiánům, nekřesťansky ukrást a ze všech udělat pravoslavná hovada... 12:40 hele a co takhle trochu logiky? Určitě jste o ní někdy slyšel, nebo né? Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nojo dědku (nějak mi k vám ta zdrobnělina nepasuje; s představou dědečka Hříbečka mám problém), ale ejčkon, po rozpadu SSSR, se ta zemička ještě smrskla! Kam se teď vrtnou? Ještě že jim Hřib s Řeporyjskou sviní vyhlásili válku, určitě si rozmyslej.

      Smazat
  21. Před 80 lety Polsko, jako spojenec nacistického Německa a fašistického Maďarska, napadlo Československo a okupovalo Těšínsko – Ziemia Cieszyńska, Teschener Schlesien.
    Jednalo se o přímý důsledek Mnichovské dohody, která rozvázala nacistickému Německu ruce ve východní Evropě a vedla ke zničení suverénního Československa.
    Ve skutečnosti tak bylo Polsko jedním z spolupachatelů vypuknutí druhé světové války.
    Právě o Polsku napsal Churchill, že „s chamtivostí hyeny se účastnilo okradení a zničení československého státu“. Z tohoto pohledu se pojem „Polsko – hyena Evropy“ stal okřídleným.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ostrawica Polská granica.Nezapomeňte!
      To je odkaz našich dědu na Karvinsku.

      Smazat
    2. 14:51!
      Hesla nácků nejsou fakta a nikdy nebudou. Polsko mělo svůj stát díky husitům a udrželo si jej pár století a pak si ho rozdělili germáni (německo a rakousko) po míru vestfálském a popravě českých pánů. germáni vždy Slovany vyvražďovali a zotročovali a jejich země rabovali a ani dnes to není jinak. Zatím jenom poctivě rabují, zotročovat jsou již připraveni a pokud se budeme bránit začnou opět vraždit (jako v celých dějinách).
      O polácích a jejich vlasti víme své a i Slezané by mohli vyprávět, kdyby nebyli v 17. století násilně germanizováni.

      Smazat
    3. 16:44 Díky husitům?!

      Smazat
    4. Dnes by se šikli HUSITÉ

      Smazat
  22. 13:07!
    Ten pojem suverenní československo jste schopen nějak doložit?
    Vždyť masaříkova republika vznikla z popudu židů z volstrýtu, kteří již tehdy věděli, že tudy bude kráčet germán na Stalina. Proto nedali zakarpatí židopolonkům ani hunům, ikdyž obojí se na to území třásli jako prase na plné koryto. A již tenkrát věděli, že tuto reset-publiku odevzdají ve správné chvíli germánům.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ano, projektově zkonstruovaný stát jako klín mezi Německem a Ruskem, kdyby se tyto dva národy spojili, pak už by to Británie a spol. musela vzdát.

      Smazat
    2. 15:12!
      S tím klínem máte pravdu, ale s účelem jeho vytvoření nikoliv (tak blbí angláni zase nejsou).
      Ten klín končil na okrajině v oblasti bukoviny a haliče, což byly enklávy, odkud se delegovali banderovci a svidomi, kteří již v 19-tém století vraždili Rusy, polonky, huny a moldavy. Byla to nejkrakší spojnice germánů k jejich slouhům a umožňovala zabrat za půl roku vojensky jižní Rusko až po Volgu, Ural a Kavkaz. Že to frajter áda spackal (ikdyž měl podporu poloviny západního světa) je projevem těžké demence a narcismu (i nacismu).

      Smazat
  23. 12:40
    Faktem je, Pepku, že ty jsi notorický blb. To je snadno doložitelný a nevyvratitelý FAKT, který tady soustavně potvrzuješ a který každý vidí. Hned tady v reklamním sloupci máš knihu "Kdo přinutil Hitlera přepadnout Stalina." Doporučuji. Je to něco jiného než Blesk a MfD. Tam se dozvíš jak to bylo. Pokud ti vadí, že autor je Rus, zkus si přečíst třeba Davida Irvinga Churchil´s war. Je to jenom v angličtině, proč to asi není česky?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nejen to, Pepek je notorický tapetář. Tenhle svůj blábol díky svým znalostem s počítači: Ctrl-C, sem dal nejmíň po stý raz, jak mu to jeho fírer doporučoval.

      Smazat
  24. Děkuji ti Rusko za to že jsme.
    Marcel

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    2. Souhlas, děkujeme Rusům a matičky Rusi.

      Smazat
  25. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To já děkuji především polským soudruhům, zejména soudruhovi generálnímu tajemníkovi Gomulkovi, že převědčil váhavého a nerozhodného Brežněva. Nebýt polských soudruhů, tak jsme byli v řiti o dvě dekády dříve :-)

      Smazat
    2. Unknowne! Protože jsme naprosto nevzdělaný hlupák a navíc neskutečně sprostý, nastavený jako kafemlejnek meloucí stále stejné matoucí bláboly zcela vytržené z historických kontextů a fakt.

      Smazat
    3. Vždyť vám to pořád říkám, nereagujte na nej a když, tak se mu nesnažte předkladat fakta, protože je to absolutně zbytečné. Udělat si z jeho slintů prču a jít dál a vůbec se nesnažit vést s nim jakýkoliv dialog. Je to k ničemu, jen co zasíráte diskuzi snižujete se na jeho úroveň a zbytečně otravujete ostatní.

      Smazat
  26. Vážení, kdyby nebyl Putin a Trump, tak si je musíme vymyslet. Kvůli komu by jsme se tak do krve hádali ?

    OdpovědětSmazat
  27. rád by som nakoniec povedal k tým, že sme ako Slovensko kolaborovali s Nemeckom, áno, ale zato najlepšie tanky a delá pre Wermacht sa robili českými zlatými ručičkami - a tí, čo na nás nadávajú a aj na Rusko, držia s Poliakmi nech majú na pamäti jednu vec - Slovensko sa Nemcom v momente keď vstúpil Wermacht na územie Slovenska postavilo zbraňou, vy nie - to stačí .... a aj Pražské povstanie ako počúvam vám zariadili zradcovia Ruska, tak čo tu súdite Rusko, tomu je vaše nadúvanie sa a hlúpe výlevy - no - viete kde, ako povedal Putin, naším najlepším priateľom je naša armáda ...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Bratře Slovačisko, nebuď hlupák jako náš milý idiot Pepa Vyskočilů. Velmi dobře víš, že náš Čechy odzbrojili za Mnichovaa po 15. březnu 1939, kdy jste nám vy, naši milí bratři vrazili kudlu do zad. Byli jsme , na rozdíl od vás, nejpopravovanějším národem v Evropě, "pořádek" u nás musel přijet udělat 3. nejvyšší pohlavár Třetí říše. Zatímco vaši vojáčci se procházeli se škodováckými tančíky po Ukrajině, Donbasu a došli až na Krym. Co jste tam dělali, milý bratře? Co? Hráli jste si na Poláky? Nebo na Tatary? Pražské povstání je nesprávný název pro Povstání českého lidu, které probíhalo po celém území tzv. Protektorátu - v Nymburku jako na Vysočině, vyhnulo se jen městům s velkou kolaborující německou menšinou (Brno, Jihlva, Ústí a pod.)

      Na tu dvoudenní epizodu Vlasovců v Praze zapomeň. Praha bojovala na barikádách, přišli Vlasovci, zabojovali si také, pak se sebrali a zdrhali k Američanům. A Praha opět osamocená bojovala dál a volala Sověty na pomoc. A oni to od Berlína rychle stočili na jih. Poslední výstřely u nás padly 11.5.1945 i Milína kousek od Příbrami.

      Sovětům jsme vděční, že jsme jako národ přežili. Pak si to u nás v roce 1968 na dlouho posrali. Ale posrali si to s nimi i Němci (východní), Poláci (opět),Bulhaři, Maďaři (i když ti se jali "chránit" jen území s maďarskou menšinou. Jediní, kdo za námi stáli nebyli Angličané, Američané, Italové či Francouzi, ale Srbové, stejně jako v roce 1938. Ivy, Slováci , jste se na nás vyprdli a upnuli se k trapné federalizaci.

      Smazat
    2. Slováčku, kdy jste bojovali proti Němcům? Zradou? Vaše SNP bylo živelné a připravilo o život mnoho Rusů ale i Čechů, protože jste to spustili bez řádné domluvy, vaše jednotky měli Němce odzbrojit a na místo toho to bylo obráceně, byť u vás bylo pět a půl Němců. Rychle a zbrkle jste něco zorganizovali, protože hrozilo, že Rusové budou rychle na Slovensku přes Polsko jak bylo v původních plánech a vy jako zrádci spolupracující s Hitlerem byste museli platit válečné reparace. Na rozdíl od vás Češi bojovali proti hitlerovi po celém světě a hlavně nikdy nebyli spojenci nacistů jako vy a nikdy nebojovali proti Rusům po boku hitlerovců v Rusku.

      Smazat
    3. 15:12 Zbraní a Svobodovou armádou... Radši bych sem to SNP netahal. Pro klid mezi námi, diskutujícími. Vím, ten náš šovinistický blb vás prve nasral, ale, budiž mu za to čest, normální našinec se do něj obratem nazul.

      Smazat
    4. Pozdě, 12:15. Proč jste do toho proboha montoval ty "zlaté české ručičky" a SNP? Takhle začínaj války. Slovo dá slovo a už se to mele. Že jste vůbec bral toho idiota vážně a proč jste to zvrhl do pluáru? To bylo fakt zbytečné. Ach jo.

      Smazat
    5. Pravda, Praha je opět plná vlasovcu.

      Smazat
  28. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  29. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Rusko rozpíná myšlenky, USA jenom vojenské základny, aby mohly i nadále tunelovat každou zemi, kde si zamanou (a která se nechá). Dva plus dva? Dávám si dohromady poměr 1.000 ku jedné (srovnání počtu amerických a ruských vojenských základen mimo území svých států :-)

      Smazat
    2. Co to zase meleš, ty imbecile? Nikdo neleze do řiti Rusku, jenom nás štve to co dělají ty tvoje júesej, ty emeričane z Vysočan. To ti do tvé palice nedošlo, you smart arse? Z toho co tu pořád dokola meleš mám dojem, že ti už prolhaná CNN dokonale vypucovala mozek, a to tak, že už jsi na úrovni těch tvých pologramotných countrymen.

      Smazat
  30. Honolulu máte Antickou knihovnu, létáte na štrůdl do Vídně, fandíte Arijcům, jste znalec Konstituce ale stále jste nepochopil že nenadáváme všem Američanům za které se vydáváte. Nelíbí se nám DESPERÁDOS JUSESEJ, kterému Vy říkáte DEEP STATE ale jak mohl vzniknout bez Vašeho přispění. Trampa podporujeme ale z jiného důvodu než Vy. V podstatě nám vůbec nerozumíte a tak se jen zesměšňujete.

    OdpovědětSmazat
  31. 11:24 Ten zákon, který bude vykreslovat Polsko v těch nejlepších barvách a samozřejmě řádně trestat veškeré pomlouvače, tak ten se bude jmenovat "Vítězná polská pravda na cestě staletími". Pravdu přece píší vítězové a hloupí Poláci se jimi dnes cítí třeba proto, že budou mít na stravu a byt tu nejsilnější a nejchytřejší armádu z celého světa :-)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ba tak. A natočej pokračování Čtyři z tanku a pes. Hm... Tak by mě zajímalo, kdy se strhne váda, která armáda má větší pinďoury a dál dochčije. Jestli Polská, nebo USácká. Ale třeba uspořádaj soutěž, aby se nehádali.

      Smazat
  32. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Na ty tvoje hamburgerové a chemické sračky ti kálí pes, proto se z nich taky posráváš, magore. A na ty tvoje rozumy taky. Užívej si ten tvůj důchod spolu s kamarády na tvé úrovni.

      Smazat
    2. 16:13 vzdělanostní úroveň je v USA evidentně na velmi nízké úrovni, právě ten ze 16:05 to potvrzuje také, i když umí alespoň smolit text

      Smazat
    3. No a hlavně Češi nejsou negramotní ( nehovořím o jistém etniku, které jsou Češi jen občanstvím) zato v té vaší Americe je to pomalu třetina obyvatelstva. Umíte sice psát, ale to neznamená schopnost myslet.

      Smazat
  33. Základní rozpor je v tom, že masmédia (i hlupáci, třeba Pepani Vyskočové, Honolulani apod.) nám vnucují jako hlavního nepřítele Rusko, ale jím velící Američané by jim asi měli vysvětlit, že tím jejich úhlavním nepřítelem Ameriky je jenom Čína a nikoliv Rusko.

    OdpovědětSmazat
  34. Polsku a Rusku chybí společná komise k otázkám válečné historie obou zemí. ČR zde má obrovskou výhodu v tom, že na základě česko - německé domluvy pod vedením V. Havla bylo jasně dohodnuto, že okupací Německa a zločiny s tím spojenými se dále už národy nebudou zabývat, protože je to už za námi a magickou hranicí pro nás bude datum 8.5.1945.

    Vše novější bude už "čerstvé a živé", jako např. náš tímto nově vzniklý velezločin, týkající se odsunu Němců.
    Polákům prostě chybí nějaký, tentokrát proruský Havel, který by svým podpisem tuto záležitost za Polsko jednou pro vždy už taky vyřešil.

    OdpovědětSmazat
  35. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  36. Pepanům i Honolulanům a jim podobným zoufalcům mohu vzkázat jenom jediné a tím už o tomto tématu končím. Radši budu mít pravdu s Ruskem, než se mýlit s Ušáky. Howgh, rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
  37. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  38. Současná zhovadilost těchto polsko-ruských historických třenic spočívá především v tom, že se zde donekonečna řeší stará rozhodnutí lidí, politiků a generálů, kteří jsou už dávno po smrti. Ti jediní nesli a nesou historickou odpovědnost.
    Vzájemné obviňování jejich vnuků z něčeho, co se stalo za jejich dědů je proto logický nesmysl,protože dědové jediní by mohli svoje postoje změnit, ale už nemohou.
    To by potom znamenalo, že každý potomek nese jakoukoliv vinu za své otce a dědy - což je naprostý nesmysl.
    Je to stejné, jako s odsunem Němců u nás - pořád nás někdo proskopčácký nutí sypat si popel na hlavu, ale jediný z nás u toho tehdy nebyl a není tedy k tomu žádný důvod.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Asi vám uniklo, že v případě sudeťáků nejde pouze o jejich odsun, ale i o jejich "přísun". Krásné video, které to dokumentuje: https://www.youtube.com/watch?v=0-1uZzWNsmM

      Smazat
    2. Anonyme 16:30!!
      To není o vzájemném obviňování vnuků!! Je to o vytváření vylhaného egregoru pro naše a polské pravnuky. Tento egregor (pokud ho neodhalíme kritikou), bude našimi pravnuky považován za pravdivou historii (protože dějiny jsou gojům již 4000 let zakázány) a podle toho se budou naši pravnuci chovat. Budou totálními otroky a budou tento stav považovat za věčně daný a neměnný!! To chcete?? Jestli ano, tak mlčte!! My co se chceme zachránit naopak budeme ŘVÁT!!!!

      Smazat
  39. Rusko si vždy upravovalo dějiny k obrazu svému a dnes v tom Putin zdárně pokračuje. Když si vzpomenu co do nás za lži ve škole před 50 lety hustili soudruzi a dnes se odkrývá ta ruská lež, chce se mi zvracet soudruzi.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. poučte nás, mladé, o jaké lži se konkrétně jednalo ?

      Smazat
    2. Pepa Vyskoč (16:38) chce na to jít z jiné strany. No tak, Pepku, do toho. My se rádi smějeme.

      Smazat
    3. 16:38!!
      Klidně zvracejte! A když se vám podaří vyzvracet i obsah mozkovny, nezapomeňte ho zanést na pitevnu, takový unikát je třeba pečlivě a vědecky prozkoumat.

      Smazat
    4. 16:38 Poučte i mě prosím, postaršího, jakéže to byli lži v kterých Putin zdárně pokračuje. Také se rád zasměju. Nevadí že je smutno, jen když je veselo.

      Smazat
    5. 17:08 Na pitevnu? Snad do senkrovny, ne?

      Smazat
    6. Rusko si rádo upravuje historii ...

      A proto Evropská unie pro jistotu přepsala dějiny kompletně, jistě za silného tlaku Putina a Lavrova. Šojgu přitom v Bruselu prováděl cvičení ruských tankových brigád. Nedejte se vysmát! Vaše "pravdy" jsou jen Vašimi zbožnými přáními. Jinak děláte svoji "práci" dosti ledabyle a flákáte se hůř než "příjemci" sociálních dávek v Německu. Možná bychom Vás měli nahlásit Vašemu vedení v BIS. Takhle si povýšení nezískáte.

      17:52
      Vy byste TO pil? Mně by se zvedal nejen žaludek. Ono i když TO má vysoký obsah alkoholu, nemusí TO být vhodné ke konzumu. Ani zadarmo.

      Smazat
    7. Senkrovna je pozapomenutý výraz pro žumpu; septik.

      Smazat
  40. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vaše nejlepší vzdělávací instituce jsou ty vaše slavné High schools, you moron. Ty produkují analfabety, kteří si neumí přečíst svůj "maturitní diplom". A to je fakt. Proti těmto vašim "vzdělávacím institucím" byly naše pomocné školy hotové university.

      Ten hillbilly jsi tak akorát ty a tobě rovní. Každý zdejší autobusák je proti těm tvým countrymen Einstein, you moron.

      Smazat
  41. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    2. 17:05!
      Pokud člověk (jedno zda vědomě či úmyslně) spojí návazností dva výroky do tautologie (to není nadávka) a alespoň jeden z nich je nepravdivý, je nepravdivý i výrok složený. Naučte se prosím lhát v souladu s formální logikou, jak to brilantně ovládají Chazaři!

      Smazat
  42. To, že mohou Poláci do Ameriky, je docela dobrá zpráva pro Británii, kde se přes milión Poláků jistě už naučil anglicky a může se proto hravě přesunout třeba na Floridu, kde se jich rádi ujmou a nebudou opruzovat v Evropě :-)

    OdpovědětSmazat
  43. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No toto - cosi to dovoluješ ty dobytku? Tento web je soukromý, tady nemáš koho co urážet ty mrcho všivá! Když si ti tady nelíbí, přestaň sem lézt, a ne že budeš ostatní, dokonce i redakci webu - sprostě napadat a urážet. Na dobytek jako jsi ty, by měl být zvláštní druh arestu. Makat, makat a makat, k žrádlu jen chleba a voda, a žádné dřepění u PC. Jsi dobytek a mezi slušnými lidmi nemáš co dělat. Najdi si diskuze stejných zmetků jako jsi ty.

      Smazat
    2. Oplzlej Pepek17:00 začíná ztrácet zbytky své soudnosti.

      Smazat
    3. Už chápete, anonyme 14:36? To je oč tu běží. Zřejmě stejný autor. Zkrátka tupé, nevychované, nevzdělatelné, o to víc arogantní hovado.

      Smazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
  44. Pane Davide děkuji za článek.

    OdpovědětSmazat
  45. Existuje vůbec na této planetě nějaký národ krom Rusů a nově Číňanů, který má tahle nenávistná sebranka rudých diskutérů NR aspoň trochu ráda? Vypadá to že ne.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 17:38 Nikdo přece nemá "ušlechtilejší " cíle než Rus nebo Číňan, všichni ostatní jsou jen " odporní války chtiví kapitalisti." To jen Rus obsazuje cizí uzemí ke " spokojenosti" místních.
      Všichni jiní jsou agresoři, nejhorší nějací z USA.
      Díky AMERIKO, že jseš, rusák pokud dupneš, tak jen stahne ocas mezi nohy a zakňučí!!!

      Smazat
    2. 17:38

      Jistě existuje. Jsme jen proti takovým "papouškům", vlezdo.itkům, olizovačům emmerických bot, šmejdům, gaučovým válečníkům, tvorům zbavených mužství, xenofobům, hlasatelům rádoby jediné správné pravdy, zrádcům svého národa a nemyslícím tvorům, jako jste Vy. Takoví jsou - bohužel - ve všech zemích. Ale také ve všech zemích jsou ti, co nesouhlasí s takovými, jako jste právě Vy. A těm my držíme palce.

      Smazat
    3. 17:38
      Jéje! Těch je! Všechny, které mají strejdy Sama plný kecky, to vás nenapadlo? A díky nehynoucí moudrosti Raketového Diplomata je jich čím dál víc.
      17:57
      Svatá pravda! Až sem slyším jak vybrují, že jim Řeporyje vyhlásili válku. Smíchy.

      Smazat
  46. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  47. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Čt při volbách v USA podporovala Hillari, dokonce vitvořili volební studio.
      Ráno pred šichtou jsem viděl vysledek a české komentátori kteří skoro brečeli že Hillari prohrála. Mě to bylo jedno, ale čt to težce nesla (-: Od té doby jsem postřehl jednostranný obraz čt. Dík za net.

      Smazat
    2. Ty nemáš - ty americkej exulante - na našich diskuzích co dělat. Nechceme a nebudeme diskutovat s americkým prevítem, jehož prezident zabíjí lidi na dálku, a rozeštvává celý svět, aby se lidi zabíjeli navzájem. Je to sprostý ničema vrah - a kdo ho obdivuje, je stejný ničema a stejný vrah. Přestaň na naše diskuze lézt Jiří Večerku. Jsi hajzl, exulant a americký darebák.

      Smazat
    3. Pane Dvořáku, měl byste bejt hrdej. Už jste co vnitřní škůdce trumfnul Zemana i Babiše. Třeba se dočkáte i extra demonstrace na Letnej!

      Smazat
  48. Jsem ročník 1968
    Mám Rusko a jeho lid rád.

    OdpovědětSmazat
  49. Kdo není slepý a hluchý ví:
    1. Do SSSR vpadlo nacistické Polsko pod vedením polského diktátora Pilsudského v r. 1919, okupovalo a devastovalo větší část Běloruska a Západní Ukrajiny, vypalovalo vesnice a zabíjelo civilisty s plánem kolonizovat takto "lidsky vylidněné území" polským obyvatelstvem. Okupace území Běloruska a Ukrajiny Polskem trvala do r. 1939, kdy toto území obsadilo SSSR prakticky v rozsahu, určeném hraniční Coursonovou línií pro jednání ve Versaille po 1. světové válce.
    2. Po nástupu Hitlera a nacismu k moci to bylo Polsko a její min. zahraničí Beck, který spěchal do Berlína uzavřít smlouvu s nacisty.
    3. Po okupaci československého pohraničí Německem po Mnichovu 1938 okupuje část ČSR také Polsko - ruku v ruce se sobě rovnými.
    4. Antisemitismus v Polsku a pogromy na Židy si v ničem nezadaly s chováním německých nacistů a proto vznik vyhlazovacích táborů pro Židy na území Polska nebyl až tak náhodný.
    5. Smlouva Ribbentrop - Molotov: na rozdíl od mnichovské dohody nejel Molotov do Berlína, jako Chamberlein a Daladier do Mnichova a Chamberlein dolézal za Hitlerem i do dalších míst v Německu + 2 x. Byla to Británie, která vyslala do ČSR před Mnichovem lorda, aby se paktoval se sudetoněmeckými nacisty proti ČSR a podporoval anšlus českého pohraničí "k Říši římské národa německého", jak po tom sudeťáci volali.
    6. Byla to Británie, která po okupaci zbytku ČSR v březnu 1939 po dobu 3 měsíců odmítala uzavření protihitlerovské koalice se SSSR. To využil Hitler a poslal do Moskvy Ribbentropa a smlouva byla na stole tuším za 2 týdny!
    7. Hlavním viníkem 2. světové války je V. Británie, která - především lordstvo - nadbíhalo nacistickému Německu a Hitlerovi. I proto po vpádu Německa do Polska přes smlouvy, Polsku nepomohla. SSSR obsadilo Polskem okupovaná území od r. 1921 až po zhroucení polské armády a vlády v r. 1939.
    8. Taková je skutečnost a chápu, že pravdu "civilizovaný válkychtivý Západ" nelibě nese. Proto provádí všemožné provokace proti SSSR také vojenské na jeho hranicích, ve snaze vyrobit Sarajevo nebo Gleiwitz či jiné smyšlené důvody, proč musí zahájit vpádem do SSSR "obrannou" 3. světovou válku.

    OdpovědětSmazat
  50. Diskuze jsou důkazem, že v naší společnosti existují dva světy - jeden je, když člověk jde do města, vidí plno lidí úplně v pohodě, nakupují, sedí v bistrech a kavárnách, leckde hraje hudba, lidi se baví, nebo nakupují s rodinkami v obchoďácích, vše úplně v pohodě, žádný strach a nějaké excesy - a pak je druhý svět, - svět lidí u počítačů. Svět lidí dřepících celé dny u PC, vyhledávajících podněty a články, na základě nichž můžou kritizovat, nadávat, urážet, do nekonečna se hádat - zajímavé je, že všechno jsou to převážně muži ( jestli jsou to ještě muži) a řekl bych starší věkové kategorie, důchodci, kteří už nemusí do práce, nemusí nic. Bohužel - všichni vychovaní za socializmu - co se z těchto lidí stalo a proč? Není jich moc, jen pár, pořád stejní, od PC se prakticky nehnou. Tento svět je strašný - nenormální. Protože už dlouho provozují tyto aktivity, nutně to musí mít vliv na jejich psychiku i duševní mentalitu. Jsou plně závislí na svém čtení i psaní a odreagovávání si svých osobních frustrací napadáním druhých, nadáváním, spekulacemi o možném násilí a válce. Kdyby jim byl zamezen přístup k PC, asi by to nepřežili.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 20:00 ty seš taky dobrej čípek, akorát to máš malinko v té hlavince pomotaný, možná to bude tím, že v pohodě nakupuješ v bistrech a kavárnách kde leckde hraje hudba (na Titaniku taky hrála), taky se bavíš nebo nakupuješ, prostě pohodička žádný strach z muslimáků, natož nějaké excesy. Ach jak ti ten tvůj naivní svět závidím, rusové říkají, čím míň víš, tím líp spíš. To přísloví bude nejSPÍŠ o tobě.

      Smazat
    2. Nejlepší je svět nakupování, což milují ženy, které se taky většinou o nic nestarají, dokonce ani o to, že se blíží doba, kdy budou nosit na sobě islámské pytle a nebudou mít podle práva Šaria žádné práva. Svět nakupování, svět žen, neřeší žádné jiné problémy a je ideální pro dnešní liberalismus. Nestarat se o naše zotročení, ale hlásat jak se máme jak v ráji. Kdo řekne opak, je komunista, putinovec a hlavně nevzdělanec, protože vzdělanci nakupují a jsou spokojení a jsou to především vysokoškoláci z dnešní doby ověnčení diplomy Plzeňské univerzity a jí podobných, kterých je stovky na našem území a které učí blbosti, jako jsou názory hlásané naší matičkou televizí ČT 1 až do 24. Každý kdo kritizuje nynější poměry je označen za starého, nepřízpusobivého a nejlepší by bylo tyto likvidovat.

      Smazat
    3. Nejsrandovnější je, že největší starost o budoucnost naší země a mladých, mají různí Baldové - důchodci pár let před smrtí, kteří by měli mít už vše na háku. A kteří ty mladé ještě ke všemu zhusta nenávidí.
      Logiku to žádnou nedává, ale je to tak.

      Smazat
  51. Jsou tu alespoň dva trollové z BIS,kteří to tady dnes zase roz.es.írají...naštěstí si jako vždy naskakují na vidle le-mp-lov-é!!Češi nebudou nikdy proti Rusku bojovat po boku Estónských,Litevských,Lotyšských,banderovských esesáků,Belgických vlámských rexistů či Duceho cínových vojáčků nebo ustašovců ala NATO,..tomu věřte!!!To je jen zbožné přání Pražské havloidní náckovské kavárny s demoblokem!!!

    OdpovědětSmazat
  52. 20:29!
    Obdivuji vaši logiku! Jakou starost o světa naši zemi asi mají puberťáci, naprosto závislí na zdrojích rodiny a nerespektující tvůrce těchto zdrojů?
    A kdy jindy než před smrtí si člověk uvědomuje své chyby i chyby své generace a vidí tak i fatální chyby generací následných? Nenávidí vás rodiče, prarodiče nebo snad pedagogové? Jak se to projevuje? Né náhodou vaší nenávistí k rodičům, na kterých jste závislý (mama hotel?) nebo nenávistí k učitelům, kteří vás vychovávali k poctivosti, pracovitosti a alturismu? Je to na vás moc otázek? A rozumíte některé z nich natolik, abyste byl schopný na ni odpovědět? Že ochotný nejste to předpokládám.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Mladí lidé jsou lidé do 40 let. Nazývat tyto posměšně "puberťáky" může jen zapšklý, namyšlený geront. Také jejich rodiče mají zhusta rozum a mladí je respektují. Uvědomte si, že vy, antisystémoví voliči KSČM a Okamury jste zcela minoritní skupina, podle volebních výsledků je vás celkem cca 15%. Tak si laskavě nehrajte na všechny, starší, rodiče a tvůrce hodnot.

      Vy si právě žádné vaše chyby zásadně neuvědomujete. Do dneška jen stále dokola jako kolovrátci žvaníte jak bylo za totalitního socíku skvěle a krásně a jací jste byli borci a budovatelé šťastných zítřků.

      Smazat
    2. A neměli by ti mladí systémový lidé do 40 let dělat něco smysluplnějšího pro systém, než je dohadování se se zcela minoritní skupinou na vymření? Vždyť Ursula von Leyen vytýčila před mladé Bruselany takových systémových úkolů! Důchodci už stejně mají sil poskrovnu. Tak proč je vlastně úporně k něčemu přesvědčovat? Bude rozumnější, vybudovat ten lepší svět bez nich. No nemám pravdu?

      Smazat
  53. oprava a omluva překlepu

    o svět a naši zemi

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kam se to všechno zvrtlo. Nevadí, alespoň Pepek Vyskoč neopruzuje.

      Smazat
  54. https://aeronet.cz/news/video-vladimir-putin-odtajnil-75-let-stare-a-utajovane-archivy-sssr-s-ukoristenymi-dokumenty-ktere-ruda-armada-ziskala-ve-varsave-a-v-berline-sokujici-dukazy-potvrzuji-ze-za-mnichovskou-zradou/
    Putin odtajnil pro ruskou televizi výbušné originální záběry polské tajné služby ze dne 28. března 1938, kdy do Mnichova přiletěla tajně polská delegace a koordinovala s Adolfem Hitlerem v utajení své územní požadavky po Československu. Tyto dosud utajené filmové záznamy potvrzují, že Polsko se aktivně zúčastnilo Mnichovského protokolu 28. a 29. září 1938 a je spolupachatelem Mnichovské zrady.Tak to bylo a nikdo to nemůže překrucovat.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
  55. Putin se snaží dát do pořádku rozkradené Rusko.
    https: / /vk.com/@458497634-pensionnyi -...- kde se dostanu peněz do důchodu, krátce vás uvedu na zrychlení: v důsledku zrady stranické elity Sovětského svazu vedené Gorbačovem ztratil SSSR Spojené státy v roce 1991 ve studené válce. Od roku 1993 žije již roztříštěná země, nebo spíše její největší část - nyní Rusko, v ústavě napsané americkou agenturou „UASID“. Je to dokonce napsáno na jejich oficiálních webových stránkách. Tato agentura je přímo financována z rozpočtu USA a v roce 2012 byla v Rusku zakázána. Víte, kdo nám napsal hlavní zákon? V této ústavě přirozeně američtí poradci předepisovali články, které jsou prospěšné pro Spojené státy americké a jejichž prostřednictvím je možné ovlivňovat ruské orgány. Konkrétně prostřednictvím čl. 15 čtvrtého pododstavce. Existuje další článek, podle kterého Rusko nemůže předložit cíle a nápady, tj. vyvíjet se. Ústava, konkrétně kapitoly 1, 2 a 9, je prakticky nemožná změnit bez vůle lidu. Zajímavé je, že díky těmto kapitolám je Západ také parazitem v Rusku. Článek o prezidentském období je v kapitole 4 - to je odpověď těm, kteří píšou, že ústava byla údajně změněna. Nyní odpovězte na otázku: může být země považována za NEZÁVISLOU, svrchovanou, pokud je prostřednictvím různých struktur řízena JINOU zemí? Když si uvědomíme tyto věci, dospějeme k závěru, že Rusko v současné době není svrchované. A Ústava Ruské federace, napsaná západními poradci, oficiálně potvrzuje koloniální status Ruska. Přirozeně se na této pozici objevilo hnutí za osvobození národů, které bylo protikladem koloniálního režimu. Účelem je návrat suverenity změnou ústavy, kde budou články upravovány, což „poškozuje“ ruský stát. Vůdcem národního hnutí za osvobození je Vladimir Vladimirovič Putin.

    OdpovědětSmazat
  56. Činnost této skupiny byla fakticky ukončena v roce 2015, když ji opustil její šéf z polské strany profesor Adam Daniel Rotfeld....
    Aha.

    OdpovědětSmazat
  57. Poláci by měli usilovat o nápravu křivd. Sice budou muset odevzdat západ a sever Polska Německu, ale jako kompenzaci si budou moci připojit Litvu, Bělorusko a kus Ukrajiny. A zavládne všeobecná spokojenost.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.