Reklama

pondělí 20. ledna 2020

Proč ta štvanice?

Přemysl Votava
20. 1. 2020 VašeVec
„Dostaňte ho živého nebo mrtvého… “, tak (asi) zní ten příkaz! Začal hon na JUDr. Stanislava Křečka. Hvězdná pěchota vyrazila do boje, cílem není pravdu hledat, cílem je uštvat, otrávit člověka… S polnicí nenávisti stovky honců vyrazily, jen místo zvěře začal hon na člověka. Neberou ohledy na nic. Pátrají v knihovnách, v archivech, vyrazili i na vesnické půdy, sklepy i staré truhly přehrabat, pod podlahu se podívat, stará vysvědčení zkontrolovat, školní brašnu nevynechat. 



Něco se přece musí z minulosti člověka vyšťourat! Hledat, hledat, člověka přidusit, nenechat na pokoji. Mnozí naši dědové, otcové, mohou o tom vyprávět. Smutné příběhy. Však i to jméno Křeček, jim zní tak podivně, až podezřele.

JUDr. Stanislav Křeček, není tím zajícem, který se po prvním výstřelu dá na bezhlavý útěk, ve svém životě vyzkoušel mnohé, dokonce i hornické povolání. Byl statečný v době, kdy mnozí o statečnosti jen mluvili. Stál v popředí událostí listopadu 1989. Je také spoluautorem „Prohlášení Československé strany socialistické“, které, jako první v médiích zvedlo ze židle český a slovenský národ. Stál také u prvního dialogu mezi odstupující mocí a tou novou nastupující… Byl jedním z řečníků na balkonu Melantrichu. Ptám se vás „hvězdná pěchoto“, je toho opravdu málo? Tak ještě přidám pro ty mladé, víte o tom, že je celoživotním skautem a nositelem nejvyššího skautského vyznamenání ?

JUDr. Stanislav Křeček po několik volebních období byl poslancem Parlamentu ČR. Je jedním z mála, který získal ve volbách několikrát důvěru voličů. Voliči mu věřili. Posledních sedm let byl zástupcem Anny Šabatové ve funkci Veřejného ochránce práv. I tehdy prošel bedlivým zrakem mnohých „kádrováků“. Jeho zkušenost a odbornost dala této instituci vážnost. Ptám se vás, je to plus, nebo je to mínus? Je toho málo?

Kolik asi telefonátů, kolik asi pichlavých dotazů dostává dnes od těch „spravedlivých“? Kolik z nich se vydalo na cestu této trapné štvanice. Nechci soudit, chci jen pravdu. Občas se s ním potkám na Vinohradech, někdy máme stejnou cestu tramvají. Pozdravíme se, vyměníme si pár slov. Z toho setkání mám vždy dobrý pocit. Vážím si jeho odbornosti, je to člověk na svém místě!

JUDr. Stanislav Křeček ve svých 81letech, kdy mnozí politici píší paměti, nebo vypráví pohádky dětem, chce pomoci dnešní churavějící společnosti. Dovolíme mu to. Nebo bude uštván?

69 komentářů :

  1. Není to přehnané. Když jsem byl členem vlády, říkali mi sousedé, že nějací lidé u nich zvaní a vyptávají se, jestli by na mě nevěděli něco zajímavého...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a? To je naprosto běžné u KAŽDÉHO, kdo chce nastoupit k policii. U toho kdo má mít třeba nějakou prověrku na "tajné" apod. ani nemluvě.

      Vymazat
    2. Pan Křeček je pro mne celkem důvěryhodná osoba. Přesto bych ho za ombudsmana nechtěl z jednoho jediného důvodu - má 81 let a tahle funkce se volí na 7 let. Opravdu nenajdeme v České republice jednoho slušného kandidáta, který má alespoň pod těch 70 roků??? Před pár hodinami zemřel J. Kubera. Lidi, mějte rozum a dejte šanci mladším...

      Vymazat
    3. Veřejně činné osoby by měly být pod kontrolou. Na tom nic špatného není. Pokud někdo chce sloužit této zemi měl by být ochoten se "svléci do naha". Jen tak se může omezit to, že dnes bohužel funkce ve státě ovládli kariéristé a podvodníci.

      Vymazat
    4. Pane Davide, když Vám sousedé sdělovali, že je otravovali nějací lidé, a lákali z nich informace o Vás, pak máte dobré sousedy. A ti bezcharakterní křiváci, kteří se k takovému svinstvu propůjčují, by zasloužili od svých soukmenovců nakydat, a pořádně rozmáznout nějakou šťavnatou špínu na ně, a tak by se mohli fackovat, znemožňovat, a ochutnávat svoji polívčičku vzájemně.

      Vymazat
    5. 14:11
      Pan Otakar Motejl taky nebyl nejmladší, ale byl to člověk na svém místě svou odborností, i morálními kvalitami. Pan Křeček je dobrým kandidátem, a umírají ve svých funkcích i mnohem mladší lidé.

      14:27
      Být pod kontrolou ve svých veřejných funkcích, to určitě ano. Ale hrabání se jim v soukromí, lhaní, pomlouvání, a překrucování je na šatlavu.

      Vymazat
    6. Pane doktore, už se ničemu nedivím. Byl jsem vychován v rodině, kde se nepoužívala sprostá slova. Život mne naučil je používat, ale mlsání arogancí a drbů se učit nechci a nebudu. Nejhorší dno společinosti lze právě potkat na diskuzích o zemřelém senátorovi Kučerovi. Jsem nekuřák, ale kolik nenávisti se točí okolo této jeho vlastnosti. Jen tak mimochodem Hitler byl nekuřák, abstinent a že by zrovna proto byl okrasou lidské společnosti, ať si každý odpoví. Naopak W,Churchil byl silný kuřak, skoro alkoholik a zrovna tak, ať se každý trochu zamyslí. Já jsem politický centr, spíš nahrávám vlevo (pro sociální jistoty), pan senátor, byl politicky asi na druhé straně, ale byl to člověk se kterým bych si asi rozuměl. Je ho opravdu škoda, jestli ho na pravici nahradí osoby typu starosty Řeporyjí, tak nás chraň..

      Vymazat
    7. Pane Davide, v panelácích, a činžovních domech bývali svého času "domovní důvěrníci". Říkali nám v 89. "nejsme jako oni", a tak nám nová doba přinesla ještě "kvalifikovanější" "přespolní důvěrníky".

      Vymazat
    8. 14:37 Otakar Motejl byl podruhé do funkce ombudsmana zvolen v 74 letech. Zemřel v 78 letech stále ještě jako ombudsman. Podle Křečka byl mladý...

      Vymazat
    9. 15:44 Za ty čtyři roky odvedl slušnou práci. A ani mládí někoho neochrání před předčasným koncem.

      Vymazat
    10. 15:57...Tak hlavně pan Křeček PŘEDVEDL že svoji práci dělal uvážlivě, že není potrhlý aktivista.
      Já bych ho brala, každý stárne jinak, Kaplický si ještě v 72 upletl potomka :-))))))))))
      Helanov

      Vymazat
    11. 15:11 co máte s těmi domovními důvěrníky? Já vystřídal dva paneláky a vím, že byl problém některou z žen v domácnosti, tedy na mateřské nebo v důchodu přesvědčit, aby si vzala na starost rozpis úklidu společných prostor, přivolání někoho, kdo vyprostí z uvázlého výtahu, opraváře při poruše výtahu atd. atd., když vlastník objektu - družstvo, podnik, obec či město, neplatili domovníka či domovnici, jak tomu bylo při soukromém vlastnictví "činžáků"? No a samozřejmě, vyptávat se, jak se ten nebo onen chová v místě bydliště, stejně jako dnes, se chodily poptávat orgány státu, které prověřují jak je ten či onen vhodný a přijatelný pro tu nebo jinou státní službu. Dnes se snad lidé "neprověřují" a někteří prověrku nedostanou? To máte jako s odposlechy. Za komunistů musel někdo na telefonní ústředně natáhnout drát a mechanik od Spojů to vykecal. Dnes si vás, pěkně z dálky, nacvakají přes počítač, nebo chytnete štěnici jak hrášek. To už se těžko rozkecá. Mám s tím zkušenosti.

      Vymazat
    12. 14:53 Tak Vůdce zničily až drogy, který mu podával mizernej doktor, co se mu vetřel do přízně, kdežto Churchill naopak navzdory usilovné péči nejlepčích felčarů celýho Britskýho Impéria působil jako špatně zapíchlý prase už od mládí, to je rozdíl!

      Vymazat
    13. A kdy si upletete potomka vy pražská bábo? Namísto každodenního skřehotání na diskuzích - a úplně ke všemu - ať je tema Petr nebo Pavel, bába Helanov je odborník na všechno! Zkuste vlézt ještě s nějakým chasníkem do postele, a upleťte si potomka, bude od vás na diskuzích pokoj. To je hrůza! Furt jedna a ta samá bába!

      Vymazat
  2. "Proč ta štvanice" - protože sluníčkáři a aurohujeři si již nemohou dovolit žádné oslabení. Mají panickou hrůzu, když se do veřejného prostoru dostávají osoby, které nemají pod kontrolou. Cítí totiž v kostech, že se jim krátí dech!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto byl asi odstraněn Kubera, aby tam mohli instalovat Drahoše a spol.

      Vymazat
    2. Jo - alespoň štěknout!Alespoň kníknout! Bába Helanov si nedá pokoj. Musí napsat nějakou krávovinu, ať to stojí co to stojí. Fakt trapka!

      Vymazat
    3. 18:54 Ty máš ale fobii z ženských. Nebo jsi doma tvrdě pod pantoflem?

      Vymazat
  3. Dnes se bohužel neuznává, co ten dotyčný v životě dosáhl, ale hlavně to, co udělal špatně a to se musí rozmáznout! Přednosti se mají zapomenout, ale jedna špatná věc, to už je škraloup na zbytek života. Samozřejmě u "lepšolidí" to neplatí.
    Člověk nemusel být členem vlády, aby se na něj chodili ptát různí lidé, jestli na něj nevědí jeho sousedé něco peprného...dříve to dělali soudruzi z stb, dnes to dělají novináři...

    OdpovědětVymazat
  4. Vše je zaznamenáno v třídních knihách, tam bych začal:) Jára da Cimrman měl přehled.

    OdpovědětVymazat
  5. To jméno křeček mu sedí.
    Má už dost roku,měl by toho nechat,máme tady mladší a schopnější.Ten úřad ombudsmana nepozvedla Šabatová,ani Křeček.
    Prý ten úřad obnáší přes sto zaměstnanců,tak nevím co tam dělají,zrušit úplně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:59 Možná tam něco dělají. Já jsem se třeba nedávno doprošoval obce a policie, aby byl i v naší ulici dodržován zákon o provozu na pozemních komunikacích, aby auta neparkovala tam, kde to zákon zakazuje. No a policajt, co se mnou sepisoval protokol, mně se zcela vážnou tváří navrhoval, abych se obrátil se žádostí o vyřešení situace na ombudsmanku. Už jsem sestavoval podání, když jsem si uvědomil, že právě PČR má prosazovat dodržování zákona. Ale v našem českém chlívku to asi neplatí. Bylo to něco jakoby mě posílal se stížností "do lampárny". :-)

      Vymazat
    2. Pane Lukáši, mám stejný názor, ombudsman je podle mne zbytečná funkce. Stačila by "Kniha přání a stížností" s adresou Parlamentu. Netřeba zvláštního úřadu a baráku. Jen tak pod čarou, nebylo slušné otírat se o pana Křečka. Nevím o něm nic tak strašného, naopak snad dokonce pomohl nějakým podnájemníkům.

      Vymazat
    3. 13:59... Ale on se Lukáši na tu pozici necpe!!!
      Více méně by to od něj byla charita,kdyby to v tomhle věku vzal!
      Ale vidíte někde někoho vhodnějšího?
      Já ne.
      Třeba Lenka Procházková by na to byla jako dělaná, ale buďme realisté, ta by asi neprošla, že?
      Helanov

      Vymazat
    4. Asi ne - zkuste projít vy bábo Helanov. To bude nadšení na všech frontách. Nechcete už přestat s těma kravinama? Co takhle dělat něco jiného? Zkuste zvednout zadek od počítače ( už máte přes metrák?)

      Vymazat
  6. Cílem je torpédovat všechno co navrhne Zeman, aby pražská kavárna dokázala většině voličů, kteří Zemana v prezidentských volbách zvolili, že tady nevládne většina, ale oni z pražské kavárny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mne většina myslících voličů volila Zemana jako menší zlo. Nedokáži si vybavit, co dobrého navrhl. Zkuste napovědět!

      Vymazat
    2. 14:13...MZ byl jenom nejhezčí holka z ošklivince.
      Hodně jsem skřípala zubama když jsem ho volila v druhém kole.
      V prvním jsem nevolila, k urně mne přitáhnul jenom děs z Drahouše. :-)
      Helanov

      Vymazat
  7. Já bych na pana Křečka podal trestní oznámení, jak je u nás demokratickým zvykem a je jedno za co a už bych o něm psal, jako o trestně stíhaném. Že se po čase nic neprokáže, to už je jedno. Následně se přidají Sorošovy eurosračkomety a hned psát o tom, jak "světové" deníky píšou o celé kauze:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ad 14:08 Doporučuji nepoužívat ironii, část Čechů ji nechápe.

      Vymazat
    2. Pavel Novotný, hlavní hvězda kongresu ODS je již odsouzený a je v podmínce. Je zajímavé, že předseda ODS neříká "odsouzený Pavel Novotný". Asi dvojí metr ...

      Vymazat
  8. Je také spoluautorem „Prohlášení Československé strany socialistické“, které, jako první v médiích zvedlo ze židle český a slovenský národ.
    A to je podle zdejších nostalgiků po době před rokem 1989 dobře nebo špatně?

    OdpovědětVymazat
  9. Pane Křeček, jste zcela důvěryhodný člověk, ale stojí vám to ve vašem věku za to? Nic ve zlém, ale o dekádu mladšímu Kuberovi zkrátil život víkendový sjezd ODS. Zlí jazykové tvrdí, že to způsobilo vystoupení magora z Řeporyjí. P.S.: ten dokázal dohnat do hrobu daleko mladšího člověka, zpěvačku Ivetu Bartošovou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Povídejte! Já nic o tom nevím. Kuberovi škodilo kouření.

      Vymazat
    2. Už jsem si to vyhledal.
      https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zemrel-predseda-senatu-jaroslav-kubera-86767

      Vymazat
    3. 15:08 Některá onemocnění si často nevybírají mezi zdravě, a nezdravě žijícími. Smrt je jistá, hodina nejistá.

      Vymazat
    4. prosím přispěvatele, ab brali pana Kuberu do svých komentářů s trochou úcty. Dle mého názoru byl to politik, který využíval své funkce k obohacení státu a krajů a teprve až někde vzadu byla jeho strana!!! v tom je hlavní rozdíl v jeho přístupu k řešení - byl ochoten se domluvit s jakoukoliv stranou ve prospěch VĚCI a ne STRANY!!! Mám takový dojem, že právě zmiňované je základem jeho úspěchů a poularity. Snad kdyby bylo více takových politiků, byla by republika asi někde jinde.

      Vymazat
    5. 17:32 Tak ,za prvé,to co prováděl p.Kubera v Teplicích,nedává rozhodně důvod k Vaší přehnané démonizaci A za druhé jeden jeho nedávný výrok:"Naše východní hranice opět čelí rozpínavosti Ruska"!!!Nikdo není dokonalý!

      Vymazat
  10. Právní stát ani zdaleka nejsme. Je nás cca 10,5 milionů což ve světě je střední město. Úřadů a úředníků a tisíce dalších lidí přisátých na rozpočet jako by nás bylo 100 milionů. Úřad zrušit pro nadbytečnost. Šabatová a spol. stejně zastávala jenom nepřizpůsobivé menšiny....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím, psal jsem to výše (viz 14:51), že tento úřad je něco jako "lampárna"

      Vymazat
    2. Snad tam sedí na krmníku 100 právníků a stojí nás to miliardu ročně. Jakou rychlostí jich tam přibývá, kolik za rok? Vydávají nějakou zprávu o činnosti?

      Vymazat
  11. Přejí hornickému kolegovi aby vydržel na nás je ta uřvaná pakáž krátká. Je tam potřeba normální člověk a ne liberální pošahanec.

    OdpovědětVymazat
  12. Po ovoci poznáte je. V podstatě jde o to co toho kterého uspokojí. Někdo se bez dení konzumace banánů cítil nesvobodný a někomu stačila jablka z vlastí zahrádky. Kam vedou zvrhlé choutky vidí kolem sebe každý kdo chce vidět. Nikdy nepochopím lidi kteří si vědomě poškozují zdraví a myslí si že je to normální.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jen pro příklad. Kdo zahrádku nemá, neví jaké kvality jablka konzumuje. Co se potravin týče obecně, máte pocit, že neškodíte svému zdraví, když máme v EU dvojí kvalitu potravin, a jsme tím odpaďákem? Jezdíte-li autem, taky škodíte. Jezdíte-li hromadnou dopravou, pak se při čekání v centru města nalokáte zplodin mnohem víc. Taky vás nepochopím.

      Vymazat
  13. Ternem pro prorežimní světlonoše je to, když se zjistí, že byl terč jejich nenávistí kdysi po roce 1969 komunistou. Na milost vzali ty, co okamžitě po převratu obrátili kabát a vlastně zradili sami sebe. Ti pak postupně vlezli do těch nejpravicovějších stran a sociální demokracie. Nikdo se neptá, co užitečného bývalí komunisté udělali, stačí, že byli komunisté a už se na ně smečka grázlů vrhne. Třeba takový komunista v elektrárně se staral, aby každý den svítilo večer světlo a zákeřní škůdci mohli přepisovat protikomunistické samizdaty za světla a nekazili si zrak při svíčce. Někdy i takovému bývalému komunistovi něco povolili, ale bedlivě dávali pozor, aby jejich vliv nepřekročil jejich hranice.

    OdpovědětVymazat
  14. Všechno vidíme: ruský radar dokázal odhalit F-35 u íránských hranic:

    https://cz.sputniknews.com/svet/2020012011275756-vsechno-vidime-rusky-radar-dokazal-odhalit-f-35-u-iranskych-hranic/

    OdpovědětVymazat
  15. Nic nemám proti panu Křečkovi,ale opravdu je úřad obdusmana opravdu tím co zajistí to v co lidé od něho očekávají?Není to jen nálepka pro zaslepení občanů?Je třeba se při této změně zamyslet a přehodnotit toto klade na parlament,vládu prezidenta něco s čímž se může a nebo nechce zabývat.To zjistíme v budoucnu.

    OdpovědětVymazat
  16. Štvanice proti lidem, které se nehodí do diktatury kapitálu se staly denní praxi politických tajtrlíků ve zručných ručkách megazlodějů občanského a státního majetku z uplynulých 30 roků. A protože kdo maže, ten jede, tak kapitál musí a musí korumpovat a přes svá media, třeba "seznam prd prd" hystericky vyřvávat do světa svoji propagandu. Takže demagogobloku odesáků, topáků, despetátů-pitátů... (a nejen jim, i jiným unikl čas a propadli lhaní pro svůj profit) exhibované blbosti ke kauze dr. Válkové se nyní obohacují i k návrhu dr. Křeček na ombudsmana (souhlasím v tomto bodě s V. Klausem, že jde o nejzbytečnější funkcí pro oko a blbé, jako "vizitka" kapitalistické demokracie). Tedy nejen historici ve prospěch hysterie, ale také politici shnilé pravice s politrukem fialovým ne čele. (Chudák Kubera, se kterým se člověk aspoň pobavil, je na pravdě boží!)
    Pan Babiš a spol. provedli analýtu úspěchů - neúspěchů uplynulých roků A PRAVDOU ROZLOBILI MEDIALIZÁTORY diktatury kapitálu, že také upadli do hysterie a pohybují se na hraně života a smrti - mezi svými výkřiky a mdlobami z naštvanosti a hlavně z odhalování pravdy. KOLIK ROKŮ NÁM DIKTATURA KAPITÁLU ŘÍKÁ, ŽE MUSÍ BÝT BABIŠ ODSTRANĚN ZA KAŽDOU CENU, ŽE BY MOHLY PRASKNOUT ROZKRÁDAČKY A ŽE BY RAMENA SPRAVEDLNOSTI POD TLAKEM OBČANŮ MUSELA KONEČNĚ I KONAT. JENŽE "SEZNAM PRD PRD" JEN KŘIČÍ, ALE CO TAK STRAŠNÉHO VLASTNĚ BABIŠ NAPSAL O ZLODĚJÍCH? ANI MUK! Tak to jsou ta pravá propagandistická media goebbelsovského typu! Proč neotisknou ani řádku z Babišovy bilance 30 roků budování diktatury kapitálu v ČR? AŤ ZVEŘEJNÍ BABIŠOVU ZPRÁVU a pak si mohou psát své výlevy a čtenář si udělá obrázek sám, kdo je tím otrokem propagandy!

    OdpovědětVymazat
  17. Ke štvanicím na nepohodlné CZ. K panu Urválkoví: věděla a nebo nevěděla o jeho minulosti mladá paní dr. Válková? Narodila se rok (1951) pro procesu s dr. Horákovou pro vlastizradu, který vedl státní zástupce dr. Urválek a při kterém se hystericky exhiboval? Mohla se o panu Urválkovi dočíst a nebo shlédnout filmové záběry z jeho exhibice? Nebyla televize a ty snad týdně dnes TV vysílané záběry z doby před 70 roky nebyly ke zhlédnutí. Po panu Urválkovi se slehla zem asi právě pro ten tyátr, kterým své výkony u soudu doprovázel. Nahlédl jsem do Ilustrovaného encyklopedického slovníku (Academia 1982), který má bezmála 3 tisíce stran a je tam psáno o spoustě zcela bezvýznamných a neznámých lidech a přitom ani slovo o panu dr. Urválkovi. Takže pan Urválek se stal i za socíku tabu a mohla o něm mládež tedy něco vědět? Takže lze paní dr. Válkové věřit, že tohoto soudního divadelníka a jeho aktivity z doby před bezmála 30 roky od odsuzované společné publikace, neznala. Pan Urválek nebyl samozřejmě žádný samosoudce, požádejte ty současné suditele dr. Válkové, aby vyjmenovali aspoň další 2 členy soudu. Ani ti, co tehdy žili, si nevzpomenou! Ano, kdyby je současná propaganda omílala, jako pana Urválka, tak by to "svět zaprcatělých" věděl. To tedy máme jiné gaunery z dob socíku dnes v politice, než je paní Válková, dříve soudruhy jako řemen a nyní pány jako svaté, nedotknutelné služebníky kapitálu. Jinak paní Válková ani pan Křeček se do funkce ombudsmana nehodí pro svůj věk, ta funkce by neměla být odkladištěm pro stárnoucí, byť zkušené a zasloužilé. Jinak souhlasím s dr. V. Klausem, že funkce ombudsmana je jen simulací a navíc pseudodemokracie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tomu tak! Já viděl ty záběry poprvé až po Plyšáku, do tý doby jsem neměl tucha kdo byl Urválek! A to jsem v dědově knihovně našel takovou tustou brožuru nazvanou Proces s protistátním spikleneckým centrem v čele s R. Slánským a celý to pročetl a to jméno Urválek tam asi byo, ale nezaujalo mě (bez fotek či filmového záznamu vypadaj napsaný kecy nezajímavě). Jinak z těh dalších soudců znám jen JUDr. Viesta a to taky až z polistopadový projekce, kdy měl plamenný proslov o "škole nenávisti!".

      Vymazat
    2. 8:01 Přesně, nám komouši neukazovali záběry z procesů, který cudně nazývali "porušováním socialistické zákonnosti a přehmatů období kultu osobnosti"! Nás učili jen o Západě a samý lži, bohužel. Pamatuju si dodnes z dětství, že mnozí se odvolávali na Hitlera s tím, že sice na jedný straně se zachoval jako k sokolům, legionářům a českým vlastencům (zejména popravy za "schvalování atentátu" a to již od "sedmi kulí jako v Sarajevu" u nás nemáme rádi, že?). Na druhou stranu ale měli pochopení pro jeho schopnost vypořádat se s židovskými šmelináři, cikánskými lemply a komoušskými rozvratníky. Často jsem slýchával větu "že ho to měli nechat dodělat" apod. A tak jsme si jako děti spojovali to "prasknutí" tu s tím, co nám líčili komunisti - s návratem Němců, likvidací těch zmíněných skupin a s poněmčením tohoto prosotru. Proto se nás hodně začalo učit německy a ve škole jsme často ukazovali, kam až dosahuje sníh v Sudetech! Dokonce si vzpomínám na popěvek, kterému jsme jako dti nepříliš rozuměly, ale kterej se nám zalíbil - "jdoužidiždijdoudoplynu, vícekrát neuvidísvojírodinu ..." to když začli na krchově o výročí "osvobození" hrát ten jejich rudej trauermarš! Kdo to z dnešních mladejch zná?

      Vymazat
    3. 18.31, 8.01, 16,45
      Nelze jí to věřit !!! Jsme stejný ročník a za jarního tání (1967 - 1968) bylo jméno Urválek, v souvislosti s monstrprocesy a soudními rehabilitacemi, v médiích hojně citované. Zkrátka lže!
      Tady přece nejde o to, že vy jste z normalizačních médií nevěděli, ale o to, že ona z "jerněoblevních médií 67 - 68 MUSELA vědět! Tak jako jsem věděl já a mí vrstevníci.

      Vymazat
    4. Ad 21:20- MUSELA vědět - zažil jsem dobu pana Urválka, skončila v r. 1963, paní dr. Válkové bylo 12 roků. Nepamatuji si, že by se v r. 1968 promítaly v TV filmové záznamy z jeho soudních vystoupení, mohl by někdo upřesnit? Pražské jaro? To byla revoluce či kontra těch, co dělali sekernickou práci za únorového převratu 1948! Jistě kdyby nebyl skřípnut dr. Urválek již v r. 1963, byl by jedním z hlavních aktérů jara 68 - a pak, protože by definitivně za normalizace - Svobody a Husáka - propadl, byl disidentem po boku Havla a spol. Takové jsou dějiny! Kdyby k tomu došlo, jistě by dnes paní Válková za odbornou publikaci s připsaným nadřízeným Urválkem (dnes běžná praxe tzv. vědeckého světa), v r. 1979 vědcem, byla vynášena do nebes! Stále platí i pro NR, že srážka s blbci vždy stojí mnoho sil a tomu se paní Válková nevyhnula.

      Vymazat
  18. Podle mne úřad Ombudsmana není zbytečný. Sice ombudsmáňa Šabatová dělala vše možné i nemožné aby jej zdiskreditovala, naštěstí se jí to nezdařilo. Pan Křeček jako jediný dokázal napsat pravdu o výbuchu v panelovém domě ve Frenštátě pod Radhoští a dodneška si 90% lidí myslí, že viníkem je ten který ten výbuch způsobil, ale to že ho jeho sousedi, okolí a úřady k tomu dohnali, už nechce nikdo slyšet. Jestli tu je někdo kdo je na tuto funkci vhodný je to pan Křeček. Jestli tu je nějaká instituce naprosto zbytečná, tak je to určitě senát. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:53...Myslím,že úřad je zbytečný, ale řešíme Křečka.
      Křeček se OSVĚDČIL, má zdravý rozum a nebojí se čůrat proti proudu.
      Já bych ho brala!
      Helanov

      Vymazat
  19. Pana JUDr. Křečka si vážím z dob kdy založil SON a snažil se tak lidem pomoci v otázce bydlení. Paní A. Šabatovou jsme měli možnost poznat v osobním případu, bohužel. Takové lidi jako je pan JUDr. Křeček je málo a súrně je potřebujem. Jenom mám pocit, že pan JUDr Křeček by si ve svém věku již měl právo odpočinout.

    OdpovědětVymazat
  20. V juesej v jeho veku, kandiduji mladici na presidenta .Jejich senilita je viditelna i kdyz pouzivaji cteci zarizeni .A jsou schopni klidne vyvolat valku ,viz podvodnik Biden ktery schvaloval vsechny valky za 50 let co je v politice, at pro democraty a nebo pro republikany .Kandidaatura v Cesku na tuto zbytecnou funkci je stejne jen na oblbovani lidi ,ze maji zastani .jake zastani kdyz vidim obtloustleho Vondru predkuraka a lestice tepleho Vasika a dalsi parasity kteri brzy dohoni ty Bideny v USA vekem a nikdy nebudou pracovat a budou rozhodovat o zebracenkach pro pracujici a sami kradou a parasituji na spolecnosti za zaclonou pro blbe.Proste kapitalismus neni pro vsechny jak jste si mozna neuvedomili kdyz jste ho chteli ,ale zase ty bananuy a hajzlpapir to vynahradi . Je to jen takova kourova clona ,lidi bdete neblbnete Julius

    OdpovědětVymazat
  21. Dělal pan Křeček od 1989 něco konkrétního, užitečného, a nebo jen poslancoval?

    OdpovědětVymazat
  22. Judr Horáková byla konfidentkou gestapa -to jen dnešní historici pracují dle zadání politiků.Odsouzena byla dle práva. Paní Válková se nechce špinit s přesilou.
    ttp://search.seznam.cz/?q=pravda+o+milad%C4%9B+hor%C3%A1k ov%C3%A9&url=http%3A%2F%2Fwww.ksc.cz%2FPrecetli%2520jsme%2FMilada % 2520Hor% 25E1kov% 25E1% 2.520% 2520Prost% 25ECjovsk% 25E1% 2520Pravda.htm a v = 2 c = 1 data2 = mo4-n0tbF8oUmW8IL8eIrmHcfxAN1hjj4GWhy5_gO4I-b0kVSIR5hx8nfJhpeCG-Iixw4-kFwfzN1ildoBwmRw_RhzbO1AOOb2CiSMef7bC6meUIYh57cIkDsvUe1zSRx9j9keroflbgubDLCdzRGFyYU44
    Po februárovom víťazstve 1948 Milana Horáková otvorene vystúpila proti vtedajšej vládnej moci robotníkov, usilovala o vniknutie anglických a amerických vojsk na územie vtedajšej ČSR a o násilné zvrhnutie vtedajšej zákonnej moci robotníckej triedy. Keďže rekodifikácia zákonodarstva nebola ešte ukončená, z tohto dôvodu bola stíhaná práve pre porušenie tohto zákona o ochrane republiky a nie ako pokúša pravica demagogický presvedčiť občanov, že podľa totalitných zákonoch prijatých komunistami. Ona ako poslankyňa veľmi dobre vedela o aký zákon ide a aké následky ponesie ak bude konať v rozpore s ním. Teda logicky musela zákonite počítať, že za tento čin podľa tohto zákona bude súdená a aj odsúdená. Lenže zrejme ona ako poslankyňa a v tom čase významná osobnosť dúfala, že následky porušovania zákona sa jej netykajú (tak ako dnešní politici).

    OdpovědětVymazat
  23. Pana Křečka znám z doby před 2 léty, kdy mne na mou stížnost na úředníka, který mi ublížil a potrestal za nedokázaný přestupek. Obrátil jsem se na něj a odpověď od něj (byl podepsat pod ortelem) byl zamítavá. Prostě zaplatil jsem bezdůvodně za neprokázaný přestupek. Měl by dle toho na něj nadávat. Ale nebudu jej hanit a ani jej nebudu chválit. Jedno je jisté. Jsem o rok mladší než on a vím, že vykonávat nějakou funkci, kde musím uvažovat a rozhodovat bych v tomto věku nechtěl. Na druhou stranu, pokud je tam proto, aby tuto instituci zrušil, pak s návrhem na jeho jmenování souhlasím. Několikrát jsem se na Ombudsmana obracel a nikdy mi v ničem nepomohli. Vždy mne odkázali na jejich pravomoci, co mohou a co ne. Jestli máme zmocněnce vlády pro lidská práva a další instituce v PS a Senátu, pak si myslím, že tento úřad je nadbytečný!

    OdpovědětVymazat
  24. Jo, Tatrane 21:21, už to, že jste se na ombudsmanský úřad obracel dvakrát naznačuje, že patříte mezi ty často ukřivděné. Pokud vám sdělili, že k vaší věci jsou svým úřadem nepříslušní, budete tím hlupákem vy, jsem si jist.

    OdpovědětVymazat
  25. Zrovna od Vás bych p.Votavo nečekal,že budete téměř démonizovat někoho,kdo "stál v popředí listopadových událostí"na balkonu Melantrichu,a tím se nepřímo zasloužil o to,že zde již 30let žijeme v mafiánském a zlodějském lumpenkapitalismu!!

    OdpovědětVymazat
  26. Kdyby se lidí zeptali, zda potřebují ombudsmana, asi by se dozvěděli, že ne. Ten problém bude stejný u řady komisí a státních úřadů i početu ministerstev a jejich pracovnuků. Ale kdo si nechá zrušit dobře placené místo?

    OdpovědětVymazat
  27. Tak zde píšeme o panu Urválkoví a krvi na jeho rukou. Ale dozvídáme se, že i dnes zase máme občany, kteří jsou beztrestní a mají také lidskou krev na svých rukou, dokonce seznam.cz tak už týden vytrubuje takové zvěsti o našich soudobých ramenech spravedlnosti, o množství krve a jeho nesmytelnosti. A kolik asi krve mají na svědomí třeba tzv. komentátoři za falešná nařčení, za své lživé komentáře, i o von Řeporyj se zde píše, že má na svědomí život Ivety Bartošové a kdoví, koho ještě ....
    Tak co se změnilo? Jen scéna a herecké výkony "ramen spravedlnosti" tehdy a dnes??? Ale von Řeporyj je také dobrý šašek, byť jiného, více bulvárního, než dramatického divadelního stylu!

    OdpovědětVymazat
  28. 14:56 Kdeže boulevardé, ale kolotočář.

    OdpovědětVymazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.