Reklama

neděle 5. ledna 2020

Řízená imigrace, co se stalo, a co se bude dít.


Ivan David
5. 1. 2019
Dostal jsem zprávy od několika čtenářů a přátel, přeposlané články a dvě videa, která reagovala na obsahy článků a články reagující na vedea. 2. prosince podle nich ministři vnitra EU (v případě ČR údajně delegovaný náměstek) schválili záměr přistoupit na "spravedlivé rozdělování" imigrantů a jejich sociální podporu ve stejné výši v celé EU, tedy vyšší, než je výše průměrného důchodu lidí, kteří v ČR celý život pracovali. Nepodařilo se mi, ani jiným (pokud je mi známo) tyto informace ověřit z oficiálních zdrojů. Je však bohužel velmi pravděpodobné, že tyto informace mají reálný základ.


Nejsem jen nezávislý publicista, který si na vlastní odpovědnost může psát, co chce, ale jsem poslanec EP, který nemůže šířit neověřené zprávy, ale za to může interpelovat politiky v exekutivě v ČR i v EU. A to také udělám v koordinaci s dalšími, případně i sám.

Je velmi pravděpodobné, že se bezprostředně nepodaří zastavit již probíhající procesy domluvené za zády nás všech. Politici náležející k jakémukoli režimu jsou na něm závislí a podle toho jednají i proti zájmům občanů, které reprezentují. Patřím s celou SPD k menšině politiků, kteří jsou v opozici proti systému, a proto jsem zavázán hájit zájmy občanů bez ohledu na systém (režim). V Evropském parlamentu hlasuje naše frakce Identita a demokracie, jejíž součástí je SPD, většinou proti všem.

I když je pravděpodobné, že se již probíhající procesy nepodaří hned zastavit, informovaná veřejnost se dále bude rozhodovat podle vlastního prospěchu, a bude stále obtížnější jí lhát. Teprve to může vést ke společenské změně, pokud si nenecháme vzít demokracii.

178 komentářů :

  1. Ti, co se v parlamentu skrývají za tzv. demokratický (čti demagogický) blok, se nejvíce, mimo jiné i na náměstích, snaží skutečnou demokracii likvidovat a nastolit diktát USA.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Žijte v realitě! J.V. Stalin: „ Myslel jsem si, že demokracie je vláda lidu. Americký prezident Franklin D. Roosevelt mi vysvětlil, že demokracie je vláda amerického lidu.“

      Smazat
    2. Velice výstižné, to si musím zapamatovat...

      Smazat
    3. 21:30
      “...D. Roosevelt mi vysvětlil, že demokracie je vláda amerického lidu.“

      Dnes by mu Donald vysvětlil, že demokracie je už jen vláda americké vlády.


      Smazat
    4. 8:43... PŘESNĚ!!!
      Kongres o krocích DJT nebyl informováni.
      V USA nevládnou lidi,ale *idi.
      Helanov

      Smazat
    5. 10:45

      A to i ten kongres je zase jen sebranka jejich "šlechty".
      Obyčejný člověk nemá při jeho sestavování nikdy šanci...

      Smazat
  2. Odpovědi
    1. Toto jsem chtěl vložit do diskuze k článku, v kterém se P. David hájí tím, že jiní jsou ještě horší. Jednalo se v něm o tom, že europoslankyně K. Konečná je ten nejhorší český poslanec na rozdíl od p. Davida, který by za zájmy českého lidu v Bruselu život položil. Článek byl v okamžiku mého ukládání smazán. Podle všeobecného nesouhlasu diskutujících i p. Davidovi došlo, že přestřelil.
      Pane Davide,
      i když jsem měl k některým Vašim dřívějším vyjádřením výhrady, tak jsem s Vaší veřejnou činností sympatizoval. Ale to, co předvádíte poté, co jste usedl v Bruselu je k neuvěření. Dá se to směle srovnat s fungováním paní Jourové. To, že jste se podepsal pod zmíněnou deklaraci je zarážející. Jakékoliv vysvětlování je pro kočku, byla to minimálně chyba. Podle Vašich posledních vyjádření mám pocit že úmysl, poté jste v Bruselu "zblbnul". Místo toho, abyste přiznal, že jste udělal chybu, nebo že jste se úspěšně zařadil mezi bruselskou nadnárodní smetánku, tak kolem sebe kopete hlava nehlava, nic Vám není svaté. Kdybyste aspoň mlčel. Výmluvami si ztracenou důvěru zpět nezískáte.
      Mik

      Smazat
    2. 0:13 Souhlasím do písmene.

      Doktore - mlčeti zlato.
      Ale odpovědi s historickými fakty o WW II jste nasbíral zdarma a můžete je v EU parlamentu směle použít.
      Tož tak.

      Smazat
    3. Co se tu děje? Mizí články?

      Smazat
    4. Ano, mizí články. Taky bych to tady nečekal.
      Dobrý způsob jak zdiskreditovat dobrý portál.

      Smazat
    5. A prý: JEN PRO MYSLÍCÍ

      Co čekat od člověka, který si tento portál zcela přivlastnil.

      Smazat
    6. Také vidím, že zmizel článek. Možná je to tak ale lepší, protože to byl úlet a snad si autor uvědomil, že už je za hranou. Myslím, že by bylo dobré řešit věci v EP podle selského rozumu. Není nutné napadat lidi, kteří jsou vlastně spojenci, i když mohou být rozpory. Jinak sohlasím s tím, že není možné přerozdělovat migranty někde z Asie nebo Afriky a na úkor domácích jim u nás zabezpečovat bezpracný život na vyšší úrovni, než mají celoživotně pracující občané a zaměstnanci. Pokud někdo chce něco podobného prosadit u nás, asi hned v prvních volbách těžce narazí. Jsem proti ekonomickým migrantům a pokud má EU na to, aby zvyšovala životní úroveň parazitům, určitě bude mít dost prostředků na zlepšení života českých zaměstnanců i důchodců.

      Smazat
    7. Tady je vysvětleno co s tím paskvilem provede eu:

      EU přepsala evropské dějiny. Co nesou nám Čechům?

      http://svobodnenoviny.eu/eu-prepsala-evropske-dejiny-co-nesou-nam-cechum/

      Smazat
    8. 8:50, a co jako? To je Davidův blog, on tady určuje pravidla. Vytvořte svůj a určete svá pravidla.

      Smazat
    9. 0:13...Moje babička tvrdila,že když se trus rozmaže smrdí ještě víc.
      Pan David svůj postoj JASNĚ vysvětlil,aspoň já jsem to pochopila.
      To se jako FAKT chcete rozčilovat kvůli takové NEPODSTATNÉ blbině!?!?!?
      To má FAKT nějaké nablblé hlasování v EP pro vás tak zásadní význam!?
      Pro mne teda vůbec,zajímá mne co se děje dneska.
      Jak hodnotěj v Bruseli smlouvu uzavřenou před osmdesáti lety je mi naprosto U PERDELE.Tečka.
      Helanov

      Smazat
    10. Zmiňovaný článek vyšel na Parlamentních listech. Nejdřív si ho celý přečtěte a pak se k tomu tématu vyjadřujte.
      Mimochodem, tento článek je o jiném tématu, velice závažném, tak raději nekalte vodu. Protože, ta snaha pana Davida o informovanost veřejnosti v otázkách migrace, je velice potřebná. Nebo snad ne ?!

      Smazat
    11. Pan David patří k těm lidem, kteří ať řeknou cokoliv, tak je budou odpůrci chytat za každé slovíčko. To ale vůbec není ve špatné společnosti, řadí se k Putinovi, presidentovi, Ovčáčkovi a jim podobným chytrým lidem. Takže ty hloupé řečičky, co že jako udělal špatně a tak dále a tak dále, nikoho kdo chce volit SPD ani náhodou neovlivní. Hej hou, rudý dědeček

      Smazat
    12. 6. ledna 2020 9:49

      NOVÁ REPUBLIKA je spolek čtyř redaktorů... Tak asi to jako.

      Smazat
    13. Zastanu se pana doktora Davida, dostal se do jámy lvové. Možná, že to co mu vyčítáme, má kořeny v tom, že si představujeme Brusel, jako demokraticky řízenou správu Evropy. Podle mne jsme vedle. My co tam nejsme, máme iluze o hlasování a kompetencích. Ještě před několika lety byla pro mne EU vhodným řešením a obranou pro malé státy v koktejlu zájmu mocností. Dnes jsem už bez iluze a chápu BREXIT. Přesto mne dojal pan Hamáček, který k rozhodujícímu stolu místo sebe poslal náhradníka Kubánka. Možná se u toho stolu asi ani nikdo neptal na náš názor, ale "statečnost" pana Hamáčka by si zasloužila "uznání". Navíc by bylo zajímavé,zda byl informován premiér a vláda. Chystaná akce náš stát zasáhne nejen ekonomicky, ale i bezpečnostně. Možná, že už není jen chystaná, ale v běhu. Proto prosím pana doktora, až ověří skutečný stav,aby nás informoval. Kéž zbytečně stahuji kalhoty a brod je ještě daleko

      Smazat
    14. Ivane Davide, co spatřujete tak špatného na vystoupení Siry REGO v souvislosti s Kateřinou Konečnou?
      New green deal? Tohle si myslíte, že je špatný názor?:
      https://konecna.cz/new-green-deal-mozna-likvidace-evropskeho-prumyslu-pro-nejisty-vysledek/

      Nebo o integraci EU?
      "Současná evropská integrace je nefunkční. EU potřebuje zásadní změnu. Nemůže to být uskupení, které řídí bruselští byrokraté„. Kateřina Konečná"
      (https://www.ceske-volby.cz/2018/12/19/katerina-konecna-volby-do-evropskeho-parlamentu/)
      Tohle snad je taky špatný názor?
      Nebo jaká další zvěrstva jste měl na mysli?

      ("Ivan David5. ledna 2020 22:38
      Anonymovi 22:24 uniklo, že Konečná napadla mě, ne já ji. To je nabídka spolupráce? Kromě toho ona je ve frakci která podporuje "green deal" a integraci EU, tedy přesun pravomocí do Bruselu (fakticky Berlína, Paříže a Washingtonu) a na dalších zvěrstvech. Poslechněte si předsedkyni její frakce Siry Rego: http://www.novarepublika.cz/2019/10/nenechte-si-ujit-perverzni-video-s.html . Na tom s ní mám spolupracovat? V minulém období útočila na Jana Kellera... Ať se jde vycpat.")

      A kdo, že se to má jít vycpat, když tak zoufale prahnete po slušnosti?

      "Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme."

      Až SPD bude někdo napadat(jakože už se to děje) z jednání srovnatelných s nacistickým rasismem, a postaví to do jedné roviny, kdy bude po vás požadovat abyste to svým souhlasem odsoudil, tak pro to zvednete ruku? Já myslím, že ne.

      Jste skutečně jen zapšklý a uražený človíček nesnášející kritiku a to zvláště z úst ženy.
      https://aeronet.cz/news/europoslanci-za-spd-se-uz-take-zblaznili-katerina-konecna-z-kscm-odhalila-jak-se-hlasovalo-v-eu-pro-skandalni-usneseni-o-tom-ze-ii-svetovou-valku-rozpoutalo-nemecko-bok-po-boku-se-sovetskym-svazem/


      Tak tady si přečtěte i názor jiných:
      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Svatopluk-Otava-Jak-i-gen-Hynek-Blasko-a-MUDr-Ivan-David-sezrali-otravenou-polivku-Very-Jourove-603573

      Smazat
  3. Opět za našimi zády jako v Mnichově, ale tentokrát u toho naši zástupci byli a nekladli ani stéblo přes cestu tomuhle komplotu. To máte za to, že volíte to, co volíte. A Bureš je jen oportunista, který jednou hot, jednou čeký, jak mu poradí agrofertí marketyngoví ekspérti nebo jak na něj zadupe Sau Merkel. Klidně nás prodá za řepku a dotace, tomu je to jedno, hlavně kšeft. Jourová, jeho pohůnek, je zaprodaná stejně jako byl Telička nebo Pidla. Jo, vážení, nebude trvat dlouho a máte za barákem klarinet s hulákajícím muzeinem. Ale to už bude pozdě brečet nad rozlitým mlékem, až vám kozomrdi ohnou přes klandr nezletilou dceru cestou do školy...
    Nerad to říkám, ale čím dřív a čím hůř, tím líp. Zasloužíte si to, jen byste si měli uvědomit, (ne)vážení voliči eurohujerských stran, že jste do toho zatáhli své děti sami. A taky jste do toho zatáhli nás dalších pár milionů, kteří vidíme dál, bijem na poplach, ale jsme pro vás jen rasisti a náckové. Vás, vy liberálové, si daj ty "azulanti" k obědu jako první.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To je hloupé a koho tedy volit, není tam nikdo kdo by důsledně hájil zájmy národa. Žijeme ve společnosti, jejíž řízení je už pradávna realizováno tak, že vědomí davu je obcházeno. Díky zvýšenému oběhu informací už to přestává platit. Lze pouze tlačit na politiky ze zdola a vybírat ty jejichž cíle se co nejvíce shodují s našimi. David dostal lekci, nechť mu je to poučením, že lidmi nelze orat. Nikdo lepší se nenabízí. Mimoto úroveň morálky ve vyšších patrech společnosti je katastrofální a je těžké tam přežít morálně čistý. Nechť politici vidí, že je na ně dobře vidět a své lži neokecají, tak snadno jako dříve. David má i nadále moji podporu, protože zatím není za něj lepší náhrada.

      Smazat
    2. 7:26
      Souhlasím s Vámi v tom, že i u mne má Dr. David plnou podpodru. Stejně tak jako má moji podporu Hnutí SPD.
      Václav

      Smazat
    3. 9:22...Volitelná je JENOM SPD.
      Možná i z Trikolory se vyklube slušná strana,ale je to zatím rychlokvaška a nač riskovat.
      SPD přežila i vlastní rozklad, ještě jí to posílilo,na politické scéně je už nějaký ten pátek,volba je jasná.
      Helanov

      Smazat
    4. Koho volit či nevolit??
      Již jsem na NR psal o způsobu zakládání stran a výběru jejich vůdců (a co na něho máme než mu ty prachy dáme).
      Piráti při 1. volbě Zemana presidentem (ČT přenos kníže kontra zeman) dělali nehorázný bordel v suterénu budovy a zmlátila je ochranka (ČT občas do suterénu přestřihla, aby ovčani viděli kdo je jejich nový oslík). Takže ovčani dokud nebudete hegemonem práva (právo navrhovat, volit, odvolávat, trestat), tak si pouze hrajete na demokraturu a budete volit nové a nové hajzly, kteří ze začátku budou hrát dobrácké poctivce.

      Možnosti změny jsou dvě základní:

      1) krvavá revoluce ala jakobíni, ale na tu vládci sázejí, protože se zviditelní a budou zmizeni všichni odpůrci režimu (ala Pinochet, Polpot, Hitler) a do čela budou dosazeny nové marionety.

      2) pasivní odpor podle Gandího sedět při volbách nahusto ve volebních centrech, nevolit a nepustit k urnám užitečné idioty. Hajzlové vyhlásí volby za neplatné a další rovnou zruší a tím legalizují skutečný režim (demokratura=korporátní fašismus řízený satanismem) a pozice všech se vyjasní (vládců je pár, páníšků pár stovek, slouhů pár tisíc a užitečných idiotů pár milionů). Ty miliardy ostatních buď vyvraždí tu hrstku grázlů nebo dobrovolně a organizovaně odejdou do sprch v modernizované treblince.
      Nic jiného již nemůže fungovat, protože mladá degenerace je totálně hnědá a vymazaná a musí si své postoje vyžrat až do dna!!

      Smazat
  4. Evidentně nás Bureš vyměnil za "klid na práci".
    Prvotní tlak EU na jeho osobu začíná slábnout. Prosakují zprávy, že odříkají první evropské celebrity účast na akcích milionu úchylek. Vše naznačuje tomu, že Bureš vyhandloval tlak na jeho osobu za pár tisíc migrantů. Jsem zvědavý, kdy přizná barvu a čím to oficiálně zdůvodní.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Zatím jen domněnka.
      Babiš je pragmatik,u něj člověk nikdy neví.
      Nevěřím mu ani fň,ale máme lepšího?
      Helanov

      Smazat
    2. 19:21
      Nemiluji Babiše, ani ANO nevolím, ale nepodložená osočení nepatří do dobré společnosti, tak leda mezi elitu vexláků, kádrováků a zelinářů.

      Smazat
  5. Co proboha děláme ve společenství, které nám diktuje opatření, která přímo ohrožují naši bezpečnost?? K čemu armáda, k čemu NATO, když se zřejmě necháme okupovat hipíkama z Afriky, nebo kdoví odkud, a to jenom proto, že to tak v Bruselu rozhodli. Vraťte nám ČR.

    OdpovědětSmazat
  6. Rád bych vznesl určitý apel. Při vědomí, že přísun migrantů odmítá drtivá většina obyvatel ČR, bez rozdílu politické orientace, by měli občané vytvořit tlak na místní samosprávy, aby v jejich městech a obcích nevznikaly žádné nové detenční ústavy, ani jiná, podobná zařízení pro umisťování migrantů.
    Tím by se informace dostala do povědomí širší vrstvy obyvatel a klesající preference snad přinutí Bureše ke korekci. Prostou výměnou změny nedosáhneme, protože drtivá většina jeho oponentů patří mezi vítače.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle je zatím nejinteligentnější nápad jaký v této souvislosti padl. Sice ho lze aplikovat jen na venkově a v maloměstech, ale i tak. Nemám rád slovo "angažovanost", jenže to přesně to, co potřebujeme - občanskou angažovanost. Aby se lidé zajímali koho si zvolili do vedení, a co to vedení za jejich zády provádí.

      Smazat
    2. Máte pravdu.
      Bez souhlasu a nebo mlčení občanů by taková zařízení nemohla vznikat.
      To by si žádný zastupitel nevzal na triko.
      Helanov

      Smazat
    3. Já bych vybudoval na sletné obrovský stanový tábor (nevytápěný) a všechny ty nezvané i zvané návštěvníky v něm zdarma ubytoval a poctivě živil dvakrát denně výživnou stravou (ovárek, vepřový bůček, řízky, uzenka). A každý z nich, který by naším pohostinstvím pohrdal by měl na výběr:
      1) zdechnout hladem a zimou nebo
      2) chodit do manuální práce deset hodin denně pod kontrolou našich občanů (za odměnu košer strava a vaťák)

      Smazat
  7. Pokud si většina občanů nechá líbit, že jim do republiky přivážejí jejich budoucí vrahy, tak si svůj osud prostě zaslouží. V opačném případě se musí aktivně bránit. Jak jednoduché...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Adam:
      Většiny občanů se nikdo nebude ptát. Jediný,kdo se jí ptá, je autor článku, ten sem ovšem nikoho nepašuje.
      Aktivní obrana, kterou navrhujete, je protizákonná.
      Vždycky v dějinách si lidé svůj osud zasloužili. I když do nich nakonec třeba uhodil
      blesk. Už vás někdy někdo v přesile zmlátil a pak to vyšetřovala policie, nebo to znáte jen z televizních inscenací, kde je padouch potrestán a všechno se vyšetří?

      Smazat
    2. 8:26, to bude asi jeden z těch statečných před monitorem. Pokud by měl bránit napadenou stařenku v autobuse nějakým 15ti letým frackem, bude koukat jinam, stejně jako zbytek autobusu. Posléze se osopí na stařenku válející se po zemi, aby mu nepřekážela. V diskusích tento typ se začne následně navážet do policajtů, kde byli, když byl v ohrožení života. Znám pár podobných.

      Smazat
    3. 9:45
      Přesný popis nátury tohoto národa

      Smazat
  8. Demokrádií nám nelze vzít. Kde nic není ani čert nebere.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. "Demokracie je když dva vlci a jedna ovce hlasují co bude k večeři." Tedy pokud mluvíme o demokracii v dnešním pojetí.

      Smazat
  9. Zaslechl jsem, že se již na několika místech na Slovensku už začínají pro ně stavět domy ve vybraných lokalitách. Vůbec bych se nedivil, kdyby zabrané domy v Horoměřicích, Lichocevsi a Přílepech nechali pro tyto lidi z Afriky.

    OdpovědětSmazat
  10. Společenství, kterého jsme se stali součástí, je založeno podle historicky ověřených pravidel.
    1) Lid musí mít mít pocit svobodného rozhodování, alespoň v počáteční fázi budování systému

    2) Volení zástupci jednotlivých států jsou velmi rychle zpracování nadprůměrným finančním ohodnocením, benefity a získají pocit, že patří mezi "elitu Evropy, ne-li světa". Aby jim pocit vydržel, stačí činit rozhodnutí podle ideologie, jenž je jim předkládána jako "ta správná" pomazanými vůdci EU.

    3) Zájmy občanů své země zůstávají při jejich hlasování v pozadí, preferuje se směr předložený vůdci EU, jiný názor je okamžitě diskreditován.

    4) Jednoduchá řešení problémů jsou složitá. Důvodem komplikací je obvykle hledání způsobu, jak řešení co nejvíce zdražit občanům a sobě vytvořit prostor pro "byznys".
    .
    .
    .
    .
    atd.

    Čest všem europoslancům, kteří se výše uvedenému vymykají. Je jich ovšem stále menšina.
    Migrace pokračovat bude. Argumenty zastánců jsou sice velmi vzdálené realitě reálného světa a zcela pomíjejí negativní jevy v zemích, které jsou v přijímání migrantů pilnější, ale agenda je řízena shora a o jejím důvodu se můžeme pouze zamýšlet. Rozhodně ale nejde o důvody humanitární. Na to zapomeňme. Pokrytectví západní politiky, ověřené historickou praxí, má velmi dlouhou a bohatou tradici.
    Jaké máme šance? Vzhledem orientaci, současné populace u nás a na západě, směrem ke spotřebnímu způsobu života a prosazením ideologie peněz, kdy se peníze staly hlavním prostředkem k realizaci plánů na ovládání davů pomocí myšlenkově prázdných jednotlivců, či skupin, schopných udělat cokoliv jim nařízené za "rozumnou odměnu".
    Jako v pohádce "ševče, za pár špinavých zlaťáků, za falešnou slávu?"
    ABC

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě, že to s realitou a humanitou nemá nic společného. Afrika má mnohostranné problémy. Ale žádným vývozem se nevyřeší. V současnosti má Afrika 1,2 miliardy obyvatel a probíhá tam nejintenzivnější populační exploze. V roce 2050 má být afričanů pomalu 2x tolik. 2x tolik problémů!
      A tak není divu, že dochází na přirovnání o kobylkách. Tak to prostě je! Za tou migrací stojí nelidské sociální, rasové a politické projekty nemocných mocných.

      Smazat
    2. V Africe by se měli dobře,je to bohatý světadíl.
      Spousta surovin,úroda i 2 x ročně.
      Bohužel Afričanům vládnou Západem zkorumpované vlády,které jsou díky západním zbrojovkám bohatě přezbrojené.
      Afričané nemají šanci zvolit si slušné vůdce.
      Kolonialismus skončil,neokolonialismus jede ako sfiňa.
      CO DĚLÁ CESKÁ ARMÁDA V MALI!?!?!?
      Helanov

      Smazat
    3. Pro 12:11. Jenže, aby si uhájili to bohatství musí mít silný moderní stát. Silný je stát možný pouze pokud máte dostatek obyvatel a kulturu, která umožňuje vytvoření příslušných kompetencí. A změna a přizpůsobení kultury moderní době je dlouhodobá, začíná zvýšením a podporou vzdělanosti, vybudováním infrastruktury, armády .atd., ale je to na generace a nejde bez pomoci. Teď fungují jako krypto kolonie, formálně mají stát, ale nejsou odpovídající lidi na jeho obsluhu a obranu a tak to řídí (tunelují) cizáci.

      (Stejně jako u nás - nás zase není dost minimum je 15.miliónů - spolu se Slovenskem by jsme si nějaký díl samostatnosti zajistili, proto jsme byli rozděleni).

      Fungovalo to v bývalém socialistickém bloku, kde se opravdu pomáhalo, aby rozvojové země začali tvořit vlastní státy a proto pořád ještě máme docela dobré jméno v rozvojových zemích. Účastí v misích NATO si pověst kazíme.

      Smazat
  11. Demokracie je posledním trikem tyranie.

    George Bernard Shaw

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Bonmot pěkný,ale zatím nikdo nic lepšího nevynalezl.
      Helanov

      Smazat
    2. ,ale, ale vynalezlo, říká se mu Rada starších, pak nepotřebujete ani tu demokracii.
      Jedna skupina se jím řídí do dnes a bude i nadále.

      Smazat
    3. 15:58...Nevím,kterou skupinu máte na mysli.
      I radu starších mohou ovládnout zkorumpovaní vyžírkové,žádný návod neexistuje.
      Navíc každé zemi vyhovuje jiný systém.
      Helanov

      Smazat
    4. 15:58 To nebude Winston, asi to budou saduciové ?

      Smazat
  12. https://www.e15.cz/domaci/analytici-vylouceni-ceska-ze-skupiny-vyspelych-statu-ekonomiku-neposkodi-1329168
    "Iluze svobody bude pokračovat tak dlouho, dokud bude výhodné pokračovat v iluzi." V okamžiku, kdy je iluze příliš nákladná na udržení, sundají scenérii, přesune stoly a židle z cesty, odtáhnou záclony a uvidíte cihlovou zeď v zadní části divadla. “- Frank Zappa

    OdpovědětSmazat
  13. Co se případných dávek pro případné imigranty týče, bylo by to mimořádně zdařilé zrcadlo nastavené soc. dávkám v hanebně nízké výši pro naše potřebné. Takže z tohoto úhlu pohledu, čím více imigrantů u nás, tím lépe. Snad si potom i "mlčící většina", která se zatím, čirou náhodou neocitla v naší "sociální síti" uvědomí v jaké neuvěřitelné bídě někteří naši spoluobčané ( ne vždy jde o tzv. "nepřizpůsobivé") přežívají. Dokonce i na Slovensku jsou nejnižší soc. dávky mnohem vyšší, než u nás. V případě jednotlivce více než dvakrát. Ohrožené skupiny (např. invalidé všeho druhu mohou navíc využívat bezplatné přepravy po železnici včetně dalších benefitů pro rodiny s dětmi). Česká společnost potřebuje imigranty jako sůl. Jinak na svoji extrémní bezohlednost vůči druhým brzy pojde.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Proč si myslíte, že česká společnost potřebuje mít stejné zkušenosti jako země, které už je mají, a stejně se neprobouzejí, a volí pořád stejně.

      Smazat
    2. Ne. Nechceme být jak v zap EU, kde nesmíte vyslovit svůj názor!!!! Nepatří do EU, ne do mě země!!!! Pokud to zrealizuji, tento vlastizradny plán, nebudu pracovat a platit. Chci vysoké zap EU dávky a narozdil od nich to mám opracované.!!!!!

      Smazat
    3. 22:25...To je od vás pěkné, že chcete vysoké dafki,ale on na ně musí někdo vydělat.
      Mimochodem: Docela by mne zajímalo,kolik invalidů žilo v ČR před hadrákem a kolik dneska.
      Asi by se nám protočily panenky!!!
      Dneska každá fetka dostane papíry na palici a je z ní invalida jako vyšitej.
      No co,ve dvaceti se profetovat k schýze- nou probléma :-(
      Helanov

      Smazat
  14. Žádám vládu ČR o dodržování ústavy, LZPS a lidských práv občanů ČR. Okamžitě vystupme z EU a uzavřeme hranice. Už mám dost toho, jak paseraci lidi diktuji EU. A už mě nebaví pracovat a platit daně, co se posílají do Afriky. Afričani nejsou občané EU, nechovají se jak lidi, vraždí v EU. Pořád jsou toho plně zprávy. Co práva občanů ČR? A vy se ještě divíte, že lidi v tyhle zemi nechtějí mít děti? Vláda ČR, která dopustí vlastizradu musí pryč.

    OdpovědětSmazat
  15. Okamžitě vyhostit všechny ty, co do ČR nepatří. Okamžitě vystoupit z EU, okamžitě zavřít hranice a okamžitě zrušit všechny dávky {zejm. Pro opalene nové rekreanty, všechny, co nepracuji a prizivuji se}. Na tohle daně neplatí, a ani nestuduji!! Odmítám tento hanebny plán a odmítám se podílet na páchání sebevraždy EU v přímém přenosu. Jedná se skandální plán, který má nahradit původní obyvatelé EU. Odmítám se na tom podílet. Nechci, je tu, nechci tu proti právní jejich zvracenou víru, která je hrozbou pro ČR. Ti ekonomicti migranti, Neumí se chovat, nechtějí se integrovat a chtějí ukrást naší vlast. Jsem zcela znechucen!!!! Vraždy nožem v parku Paříž, vánoční trhy Berlín před pár lety, vraždy ve Stockholmu a vraždy v Nice. Tohle tady nechci. Chcete to v Praze, já Ne. Czechzit. Radši chudí a svobodní. Radši žádný peníze z EU než tohle

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 22:21 Okamžitě vás jako blázna zavřít do blázince, ale okamžitě klecové lužko, okamžitě sprcha ledovou vodou.
      Zářný příklad poplašné zprávy Davida, názorná ukázka jednoho pomatence!

      Smazat
    2. 22:21...Brečíte hezky,ale na špatném hrobě.
      Ta lická práfa jsme vymysleli,MY,né ONI.
      Ti Afričané se jenom chovají racionálně.
      Jdou za plným korýtkem.
      Tak se chovali Češi taky, když z chudé vlasti putovali přes Atlantik za lepším.
      (A vůbec je nezajímalo,že obsazují půdu Indiánům.)
      Helanov

      Smazat
    3. Ten, kdo jinemu bez dovoleni tyka jen hulvat a nevychovanec.Zrejme jste nechodil do skoly nebo netusite vyznam slovniho spojeni slusneho chovani. Ktere mam za to plati i na siti a v disk.forech. Ten, kdo chce jine za nazory zavirat je blazen sam a nevzdelany k tomu. Neco ji precetete, jestli to umite, a zacnete treba Ustavou a LZPS. A myslim.ze to uz tu bylo, ze lidi nemohli svobodne rici svuj nazor. Aspon rodice mi o tom povidali,ze nemohli cestovat a byla jedna strana. Zjevne jste z min rezimu,dle Vasich nazoru a zavrit by meli predevsim Vas. Jak vite.ze clanek, ktery publikoval p. David je neovereny? Mate to snad Vy overeno? Jak vite,ze je to polasna zprava?
      Jednim slovem jste nevzdelany ubozak, co nezna pravidla slusneho chovani a pravni rad CR a netusi,ze lide maji pravo se vyjadrit a nadale s Vami diskutovat nehodlam.s pozdravem

      Smazat
  16. Musíme se branit. Musíme bránit nás stát, hodnoty, České tradice, naše domovy, zdraví a životy. Tihle dobře živé i muži z Afriky mají super mobily, zlato a peníze. Dělejme to jak Danove, vše zabavit a hradí si pobyt sami. Kdo nemá doklady, je automaticky nebezpečný a je hrozbou. Kdo lze o věku, nedat azyl. Kdo krade a nepracuje, vyhostit. A kdo nedodržuje právní řád ČR, páchá TČ, do kriminálu a povinné pracovat. Budíček v 5.00 hod. Práce 12 hod. Jinak ani chleba ani vodu. Kdo nepracuje, ten nemá jist. Toto řekl už Karel IV.

    OdpovědětSmazat
  17. Proto také volím SPD pokud se to stane tak sem zvědav jak zareagují Babišovi voliči a ti co sedí doma. Pak moc času nebude volby a když ne tak konec šlus. Prý 3% z celkové migrace máme přijmout a oni si dotáhnou rodiny. A koho budou volit toho kdo jím dává skvělé prachy a ochranu. Pak už demokratickou cestou nedokážeme nic.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 22:41
      Nemáte pravdu. Budou volit své lidi! Celkem jasná politika ovládnout stát strachem a porodností. A blce v našich zastupítelských sborech ovládnou snadno.
      Václav

      Smazat
    2. Václave zatím než jich bude více potom samozřejmě svoje lidi.

      Smazat
  18. Pokud tento nesmysl projde, tak Milión chc.nek s Minářem, budou čumět, jak se plní náměstí bez jejich popudu, protože toto už vzbudí i zatím mlčící většinu. Toto asi někdo už nerozchodí, aby se jim platilo ještě "výpalné" za to, že je tady nikdo nechce!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kdyby k něčemu takovému došlo, samozřejmě že ne, ale kdyby, tak konečně uvidíte naší chrabrou policii a jejich "technické prostředky" v akci. Na xenofobní rasistické fašouny se holt musí tvrdě. A oni to umí, když chtějí. Už to párkrát předvedli, například v Litvínově.

      Smazat
    2. Myslím že jste velice naivní. Svědčí o tom vaše "kdyby".

      Smazat
  19. Davide, vy jte ten předchozí příspěvek o Konečné stáhl. Styďte se. Příliš mnoho kritiky na vaši hlavu neunesete a Stalina se vyloženě bojíte. Jděte do...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To, přece nebylo o nějakým zkurvysynu Stalinovi.

      Smazat
    2. Užgrundaný Čechomužik6. ledna 2020 0:17
      O Stalinovi víš houbeles, tak raději žmungej.
      Ono vládnout ve lidu který je sto let zpět a vytáhnou jej na světovou špičku ve vzdělanosti to se jen málokomu v tak krátké době podaří. A to, že následníci prohospodařili jeho politiku to je jiná věc. Ale to asi většina blbců nepochopí. Raději poklonkují hovadům ze západu, kteří vraždí ve velkém stylu po celém světě.
      Václav

      Smazat
    3. 0:04...Nechápu!!!!!!!!!!
      Koudel nám hoří pod pe®delí a Slávek by řešil Stalina.
      JE TO MOŽNÝ???
      Ách jó
      Helanov

      Smazat
  20. No já jsem si před pár měsící prohlížel paní Konečnou a připadala mně etnicky příbuzná s panem Hermanem, paní Albrightovou a nebo třeba s německým prezidentem a říkám si, že je jiná a ejhle, není.
    Skuteční komunisté by měli udělat vše pro to, aby je lidé nevolili a založit třeba novou stranu. Kde je pan Grebeníček, paní Semelová a pan Skála? No radit jim nebudu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 0:11 To myslíte vážně? Grebeníček,Semelová, Skála?? Tyto odporné stalinisty by jste vy podpořil, potom jste stejná záchodová špína jako oni HNUS.

      Smazat
    2. 6. ledna 2020 8:44
      Co ty víš o cti a o tom co je hnus.
      Václav

      Smazat
    3. 8:9 Potom musím doplnit, Grebeníček, Semelová, Skála a VÁCLAV.
      Hnus jseš ty VÁCLAVE, pokud podporuješ tuhle rudou špínu! A o nějaké cti ty a tito lidé, se raději nezmiňuj!

      Smazat
    4. Unknown6. ledna 2020 11:29
      Jdi se najíst, už začínáš psát blboastí z hladu.
      Václav
      PS nemusím Semelovou, ale pan Skála a pan Grebenčík převišují tvoji iteligenci mnohokrát. A že nezahodili rudou knížku a nepřevlékli kabát je jenom ctí. Jinak o nich asi nic mimo zpráv na Hovinkách a ČT nevíš.

      Smazat
  21. Stydím se za výplody stalinistů. Domníval jsem se, že vymřeli, ale jsou stále aktivní.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Probůh. "Stalin - ismus" byl v rezoluci odsouzen jako všechny ismy. To lze chápat. Také tam ale byly překrouceny dějiny a zcela popřena kauzalita WW II. Doktore, jste v nějakém "mentálním bloku".
      Je to jako, že dům "plný feťáků" podpálil zhrzený rodič jednoho předávkovaného. Odsuzujete a dáváte na roveň jak žháře, tak i hasiče, protože při hašení vodou poničili hořící dům. To, že neuhořeli okolní obyvatelé domů neberete a nechcete brát v potaz.
      Tož tak.

      Smazat
    2. 8:03
      1)stalinismus... to byste musel nazvat každou periodu vlády nějaké skupiny "-ismem".
      2) člověk, kterému odpovídáte není Mudr.David.

      Smazat
    3. No halvně že se nestydíte za výplody Bushismu, Obamismu nebo Donaltismu Trumpismu.

      Smazat
  22. Stalinisté by měli jít exhibovat na jiný portál, tady je nechci. Konečná je ve frakci podporující dovoz imigrantů do Evropy, "feminismus" a "bezuhlíkovou Evropu". Rady, že s ní mám spolupracovat skutečně nepotřebuji.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. a jak prosím Vás souvisí cenzura k Vám kritických názorů se stalinismem? To je nějaká krycí historka pro smazání? Část fakt v příspěvcích jsem stihl přečíst, a o žádném Stalinismu nebyly.
      A jak souvisí Konečná se stalinismem?
      A jak vůbec chápete stalinismus? Úcta k někomu kdo vedl národ který zachránil naši minulost i budoucnost to snad není, ne? Přeci nejde o to nekriticky ho obdivovat, ale zároveň nejde poplivat jeho osobu a přitom nepoplivat Ruskou úlohu v porážce Hitlera. To je vám jistě jasné, že takový oslí můstek který by to dovolil nikdo rozumný nevymyslí. Nebo chcete tvrdit že Sovětský svaz porazil Hitlera NAVZDORY Stalinovi?

      Smazat
    2. S takovým přístupem moc pravdivé historie nepoznáme. Spravedlivé a kritické vypořádání se s dějinami získáme jen když necháme promluvit všechny strany. Pravda?

      Smazat
    3. a ještě přidám jak jste mě rozčilil...
      Předseda SPD se neustále ohání tím, že se nemají používat nějaké nálepky. Já s ním souhlasím. A co je potom pojem stalinista? Pro vaše dobro doufám, že vás nikdo nebude soudit pro SPDismus, historie totiž často zamíchá strany a začnou se tisknout nové samolepky.

      Smazat
    4. No, oni měli původní Čeští komáři takovou zpozdilou představu, že svou ideologii prosadí demokratickou cestou přesvědčováním. (Něco jako iroskotská misie, než je Karel Veliký vypudil a vzal to zkratkou mečem.) Jenže dlouho ji neměli. Radikální křídlo komárů je v krátké době vypudilo a prosadilo sovětskou zkratku známou co stalinismus. Proč satlinismus? Hm... Doporučuji přečíst si Souostroví Gulag od Solženicyna. Pojem stalinista tudíž není nálepka, stejně jako pojem trockista, ale rozlišení frakcí vycházející z jedné ideologie. Podobně rozlišuje křesťanství církve.

      Smazat
    5. 01:59 Vlastně jo. Dá se to tak říci. Válku vyhrála genialita jeho vojevůdců, ne jeho válečné nadání. Ten tak ještě stačil na krádeže koní coby gruzínský basmač a později na vylupování bank co bandita, ale na vedení války neměl.

      Smazat
    6. Pokud se diskutuje o druhé světové a o dějinách nelze Stalina vynechat. A je potřeba uvést věci na pravou míru, že to nebyl žádný vrah ani zločinec, ale geniální státník a organizátor http://pospolne.cz/homepage/page/5?c=1. Jenže to by se pak muselo také říci, že socialismus v SSSR za Stalina nebyl diktátorský a odsouzení hodný režim, ale sociálně nejspravedlivější společnost jaká kdy na zemi ve známých dějinách byla. Že po smrti Stalina došlo k obratu a KS SSSR byla již řízena západem a byl zahájen postupný rozklad SSSR je delší diskuzi - pokud někdo projeví zájem poskytnu večer nějaká fakta ze současných dějin to potvrzující.

      Smazat
    7. 8:27... Hlavně je blbost řešit to co bylo KDYSI a nechat se vzájemně vyhejkat PROTI sobě!!!
      Dobře to řekl Teng Siao-pching:
      NEZÁLEŽÍ NA TOM JE-LI KOČKA ČERNÁ NEBO BÍLÁ, HLAVNĚ KDYŽ CHYTÁ MYŠI.
      Helanov

      Smazat
    8. Hm, soLŽEnicin, placený západem. Přečetl (nebo poslechl interview) jste si také jeho vyjádření, že jeho kniha není historická skutečnost, ale fikce? Tím nechci říct, že gulagy neexistovaly, ale dopustil se tolika zkreslení (mimochodem také v počtu obětí), že se sám diskvalifikoval.
      Panu Davidovi bych doporučil něco si nastudovat o té době z archivních dokumentů, a ne argumentovat propagandistickými hesly (Stalinizmus a pod). Sám jsem dal panu Davidovi i Blaškovi ve volbách preferenční hlas, ale bylo to naposled.
      Aktivně hlasovat pro změnu dějin, a souhlasit s tím, že na vyvolání II.sv. války jsou Německo i SSSR ve stejné pozici, je vymazáním vítězství SSSR a darováním remízy pro Německo. O pár let už to nebude remíza, ale vítězství. Pan David a pan Blaško svým hlasováním dali rovnítko mezi agresorem a obětí.
      Hlavním cílem rezoluce o začatí II.sv.války, bylo protlačit zmínku o tom, že začátkem války byl pakt o neútočení mezi SSSR a Německem (R-M). A to se povedlo. To, že se pan David ohání nějakou "vatou" o lidských právech a holocaustu nic nezmění. Cíl byl dosažen. Teď jen přemýšlím, jestli to byl od pánů Davida a Blaška záměr, nebo hloupost.

      Smazat
    9. Bez smlouvy M a R...by nedošlo k válce Hitlera se západem, kterej by v opačném případě němce podporoval a pravděpodobně by to byl konec naší národní i fyzické existence... Stalin a jeho poradci prokázali vynikající prozřetelnost..díky

      Smazat
    10. 6. ledna 2020 2:01
      A jak se chcete vypořádat s dějinami, když se nedokážete vypořádat s tím, co se děje dnes.
      Jak vůbec chcete soudit minulost očima současnosti.

      Smazat
    11. 15:33
      Při dnešním myšlení jedinců, jejich názorů, postojů a konání, se už dnes přestávám divit, že se budovaly gulagy.

      Smazat
    12. Též jsem těm dvěma ropuchám dal preferenční hlas. A takhle oni mě! Dále bych s nimi neztrácel čas v diskuzích. Ani smradlavou tyčí na drbání prasat bych o ně nezavadil. Omlouvám se za expresivní vyjádření, avšak nemohu jinak (mám na sebe zlost pro ty preference).

      Smazat
  23. pane Davide, vážím si Vás, ale smazání článku včetně skvělé faktologie v diskusi považuji za:
    - odporující SPD
    - odporující slušnému člověku
    - odporující zdravému rozumu
    a to se mi k Vám nehodí.

    Prosím Vás když už ne o vrácení smazaného článku který tu prokazatelně byl alespoň o vykopírování faktologie kterou vložil diskutující pod článek.
    Mám na mysli článek na adrese:
    http://www.novarepublika.cz/2020/01/poslankyne-kscm-v-evropskem-parlamentu_5.html

    zkoušet se zaklínat odporem ke Stalinistům na tom negativa neubere. Máte-li proti nim argumenty, jistě pro Vás není problém je na vlastním portálu použít. Ale o tom jsem mluvit nechtěl, tady nejde o Stalinismus ale o smazání vlastního článku VČETNĚ DISKUSE což podle mne odporuje hodnotám slušného člověka který svůj názor obhájí ve slušné a věcné diskusi.

    Nicméně myslím si že už teď jste si tím vylepšil pověst způsobem který zpět vzít nepůjde.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 1:49 Fakta se panu Davidovi nehodí to je to samé jako politická korektnost. A historie je jen jedna a přepsat se nedá.

      Smazat
    2. Mazání příspěvku je zde jediná práce soudruha DVOŘÁKA. Zvláště pokud se dotknete jeho modly Ruska a rodné rudé strany, maže jak smyslu zbavený, chudák jeden rudý, starý, pomatený!

      Smazat
    3. 6. ledna 2020 8:44
      JE tu poněkud přeUNKNOWNRANO, už se nedá poznat kdo vlastně pod tímto vystupuje. Ale tento poslední názor je opravdu idiotský.
      Václav

      Smazat
    4. 9:44 Pravdivý určitě!!! Potom nemuže být idiotský víme! hloupý Václave!

      Smazat
    5. 1:49...Připodepisuji!
      Jsem proti mazání čehokoli.
      Helanov

      Smazat
  24. Jsem v šoku,..shodou okolností jsem byl první, kdo reagoval...kritizoval jsem p. Davida, že vede válku s pí. Konečnou...a to jsem jsem jeho a p. gen. Blaška volil...A BYL JSEM VYMAZÁN...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nevadi znova se nasadi
      Prave nam probehlo rozdelovani zlateho prasete
      Golden globe
      kde si nasi drazi zidovsti a nejdrazsi pratele pratelsky rozdelovali zlete globy a zelene dolary ktere si lehce prommeni za zlate sekely pri dojezdu do nasi drahe zlate domoviny kde veli doposud nas Nejdrazsi drahy pritel vseho lidstva Bibi Bibinstein
      Dekujeme Vaclavovi ze bdi a strezi a nenecha zde radit fasisty podfasisty a Hitlerciky a dalsi antisemi ,ooo diky Vaclave za Tvou ostrazitost i kdyz to jiste zapricini opadavani barvy na tvem plote neb nemas cas stihnouti vse .Ale zde jsi Vaclave # 1 a nase komunita ti dekuje za ostrazitost a pohotovost a hlavne bdelost
      Pamatuji na basen o tve bdelosti na strazni vezi PS VB
      kde jsi travil sve mladi jako vzorny pohranicnik ,kde ses take zocelil a hlavne nam Vyspel Shalom Vaclave Vencle

      Smazat
    2. Nejste v šoku sám, ale nevymazali Vás z diskuze, nýbrž článek se všemi názory pod ním. Co jsem přidal pod článek na I.Davidův post pod článkem a zůstalo mi ve schránce PC.
      ----
      Podívejte doktore. Nerozumím, proč znovu sám šlapete do těchto výkalů. (Že by nečisté svědomí, uražená ješitnost?)
      Jak jste na podzim plakal, že Vám vložili do protiturecké rezoluce věty, pro které jste pak svou vlastní rezoluci už nemohl podepsal.
      Pár týdnů poté jste podepsal toto usnesení (podle mě, stejné uvařené EU svinstvo seskupující zcela odlišné věci), odsuzující jak totality paušálně, tak i dávající Německo a Rusko za viníky WW II. Konečná Vás napadla. Ale dnes tímto článkem opětovně provádíte válení se ve vlastních výkalech a prezentujícího se jako "hrdý a čestný -ismus bijec". Proč? Dnes již jsou na paškálu zcela jiná témata: Írán, Irák, USA, EU.
      ----
      Jan Keller. Nadějný synek z Moravy, který ale v EU parlamentu nebyl prioritně bojovat za tuto kotlinu. Šel nasbírat podklady/náměty pro své budoucí knihy, které nyní jako důchodce EU parlamentu bude sepisovat (a přejme mu ten důchod). Chytrý, jazykově vybavený, teorii a řečnické umění ovládající, ale použít své charisma, znalosti, kontakty a bojovat za vlast (za nás) už nechtěl.
      ----
      Ale víte co? Rok 2020 ještě pořádně nezačal a už stojí za ..... Kdo budě příště chtít vybuchnout po preventivním raketovém útoku z dronů (nebo skončit jinak), protože se "někomu" znelíbil. A pozor! Ohledně útoku v Iráku byl ukázán nový způsob boje a je jen dobře, že už se napříště nebudeme bát jen my, "obyčejný plebs" na trzích, náměstích a stadionech. Džin byl vypuštěn z láhve. Nějaké mezinárodní právo (a tato uvedená rezoluce) je dnes už pasé. Od té akce se každý politik a státní zaměstnanec může neustále koukat za záda, zda něco k němu "preventivně neletí". Ale co. Za to jsou přece placeni!
      ----
      Írán dnes v TV uvedl, že je jich 80 000 000. Každý, když dá 1$, tak je vybrána odměna za hlavu jednoho Trumpety. A uznejte: 80 mega $ + 72 panen + národní mučedník, to už může "někoho" pobídnout i k těžko představitelným činům. A duševně choří "neteroristé" to v EU dělali doposud za méně.
      ----
      Přeji všem rok 2020 lepší, než jak nám začal a držím nám všem palce. Jsme všichni na jedné Zemi.
      Tož tak

      Smazat
    3. ...pokračování k 6:13...smlouva M a R...bylo to nejlepší, co Rusové mohli udělat..Hitler nešel na východ jak západ čekal, ale obsadil téměř celou Evropu a ZÁPAD PŘINUTIL SPOLUPRACOVAT S RUSKEM !a teprve tohle společenství vyhrálo válku a zachránilo naší existenci..

      Smazat
  25. Pokud se vám Davide nepodařilo tuto blamáž ověřit a potvrdit, tak proč o tom píšete???
    Potom váš článek chápu jako neseriozní a pokládám za poplašnou zprávu
    Nic jiného než v lidech vzbudit nenávist a tady na těchto stránkách, kam chodí převážně mentální zaostalci se vám to jistě podaří!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A jak vám se podařilo ověřit, že jde o blamáž? Pan David vyjádřil obavu, že to má pravděpodobně reálný základ (určitě tedy nějaké kouřové stopy jsou). A jasně řekl, že v této věci bude interpelovat. A proto asi dřív, než by mohlo být pozdě! Je to tak složité pochopit?

      Smazat
  26. V současné zvrhlé zdegenerované společnosti se vracet k Stalinovi je už debilita. Kolik už zavraždily nevinných lidí od vietnamské války a stále se najde dost idiotů, kteří si myslí že to jsou zachránci lidstva.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pradědo,líp bych to neřekla!
      To už je nějaká obscese řešit událost starou 80 let.
      Ti mislytelé nechápou,že se NĚKDO snaží rozdělit společnost.
      Přitom je to jasný jako facka,rozděl a panuj FUNGUJE!!!
      Helanov

      Smazat
    2. Kdo se neustále ohlíží dozadu, nemůže jít dopředu aniž by neklopýtal.
      Budeme-li se hrabat v minulosti více, než jen tak abychomse z ní poučili, nedosáhneme nikdy vytouženého pokroku.
      J.C.

      Smazat
  27. 7:30...Jako "vymazaný účastník diskuze" absolutní souhlas..boj s pí. Konečnou jste p. Davide prohrál a znovu připomínám, že jsem byl váš a p. Blaška volič,.. a taky nechápu, proč tuto porážku připomínáte, když už máme jiné světové "průse.." !

    OdpovědětSmazat
  28. 8:50 No ono Konečná a David, nevidím moc rozdílu, pouze hnědorudá pakáž, která jenom škodí!
    Stačí si poslechnout Konečnou s její dikcí, naučené fráze, mokrým hadrem přez držku, něco tak odporného se nevidí, to už ten David je slušný komik a někdy, sice málo, z něj něco rozumného vypadne!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. "z něj něco rozumného vypadne"
      Jako co?

      Smazat
    2. 9:26
      Vy asi budete hodně zapšklej člověk.

      Smazat
  29. Vidím to tak, že kdyby se náhodou SPD dostala do vlády (což se nestane) a p. David se stal ministrem vnitra, tak zde máme cenzuru stejnou jako v letech 50. minulého století.
    Je to svízel, p. david zde nechce "stalinisty" nechce zde antisemity, což je zdůrazněno před každou diskuzí , takže lidé, kteří jimi jsou, jsou předem vyloučeni a zatraceni i když přinesou na ta temata pravdivé argumenty. Chucpe

    OdpovědětSmazat
  30. Pane David.
    Od toho jste se dostal do EP,aby jste tomu šílenství zabránil a jakkoliv,jen pro začátek i tvrdě bouchnout do stolu,ať je Vás dobře slyšet,jinak budete jen za figuranta.

    OdpovědětSmazat
  31. Lukáši
    za královsky placeného figuranta bych řekl.

    OdpovědětSmazat
  32. Jo měli tam angličani jednoho, jmenoval se Nigel Ferrage, skvělý řečník jehož přičiněním je dnes Britanie už definitivně za vodou. Pan David když v EP mluví, tak mluví opomíjenou češtinou, unylým hlasem k tomu a sluchátka s překladem si nasadí málokdo. Blaško raději nemluví vůbec.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 9:58 Blaško, to je ten starý zoufalec. Tady je vidět voliče SPD co jsou za voly, pokud zvolí něco takového! Ale tohle se ví už dávno!

      Smazat
    2. Každej člověk udělá někdy chybu...já MUDr. Davidovi a gen. Blaškovi věřím i když je nyní kritizuji za to, jak hlasovali a že vedou zbytečnou válku s pí. Konečnou, kterou pokládám taky za jednu z mála slušnejch lidí v brusel. parlamentu..ale jak zjistím, že hlasovala pro hovadiny,..tak ji budu taky kritizovat..

      Smazat
    3. Slávku,jste zkrátka náročný divák.
      Já jsem za pana Davida ráda,je to jediný poslanec který nás poctivě o všem informuje.
      Ostatní ani nedutají,PROČ ASI???
      Helanov

      Smazat
  33. Pane Davide, po tomto předvedení Vaší skutečné mravnosti, nezbývá než se Vás zeptat:Jste hlupák nebo nepřítel?
    Musím Vás upozornit, že jste hnutí SPD tímto svým ničemným postojem, podstatně ubral voliče.Jen ničema nemá ve svém jednání rovnou páteř, protože mu to jeho mravnost nedovoluje.

    OdpovědětSmazat
  34. Pane Davide, i kdyby v dokumentu který máte schválit, byla jediná věta s kterou nesouhlasíte, je přirozené takový dokument nepodepsat. Protože pokud jej podepíšete, tak tím vyjadřujete svůj bezvýhradný souhlas se vším všudy a dokument přechází v platnost. Zatímco k neschválení stačí i ta jediná nesprávná věta a dokud nebude uvedena do pořádku, jedná se o zmetek, který byste do světa, zaštítěný Vaším jménem pustit neměl.

    Zpátky k tomu manipulativnímu usnesení. Vedle celého kontextu v jakém se nese, tedy vytváření pódia pro propagandu v dávno odvanuté minulosti, zužování problému na minulost dvou totalitních režimů, dávání fašistického a komunistického režimu na stejnou úroveň a odvádění od problémů současnosti, je v dokumentu těch problematických vět více:

    B. vzhledem k tomu, že před 80 lety, dne 23. srpna 1939, podepsaly komunistický Sovětský svaz a nacistické Německo smlouvu o neútočení, známou jako pakt Molotov-Ribbentrop, a její tajné protokoly, které rozdělily Evropu a území nezávislých států mezi oba totalitní režimy a seskupily je do oblastí zájmu, což připravilo půdu pro vypuknutí druhé světové války;

    - nesouhlasím, půda byla připravena mnohem dříve a někým jiným

    C. vzhledem k tomu, že v přímém důsledku paktu Molotov-Ribbentrop, po němž následovala smlouva o hranicích a přátelství uzavřená dne 28. září 1939 mezi nacistickým Německem a Sovětským svazem, byla Polská republika napadena nejprve Hitlerem a dva týdny poté Stalinem – což znamenalo ztrátu nezávislosti pro tuto zemi a bezprecedentní tragédii pro polské občany – a komunistický Sovětský svaz zahájil dne 30. listopadu 1939 agresivní válku proti Finsku a v červnu 1940 obsadil a anektoval části Rumunska – území, která nebyla nikdy vrácena – a anektoval nezávislé republiky Litvu, Lotyšsko a Estonsko;

    - něco podstatného mi tam chybí, toto je vytržené z kontextu

    D. vzhledem k tomu, že po porážce nacistického režimu a po skončení druhé světové války byly některé evropské země schopny obnovy a zahájily proces usmíření, zatímco jiné zůstaly pod diktaturami – některé pod přímou sovětskou okupací nebo pod sovětským vlivem – po celé další půlstoletí, kdy jim byla i nadále upřena svoboda, svrchovanost, důstojnost, lidská práva a společensko-hospodářský rozvoj;

    - to usmíření má spočívat v uplatnění blokád a nepřátelství vůči těm, kteří se rozhodli pro jinou cestu než byla jejich dosavadní role kolonií států, které je před pár lety bez mrknutí oka obětovaly? Také se zapomnělo uvést, že i západní země byly okupované, některé jsou okupované dodnes, svrchovanost mají poněkud omezenou a "svoboda" a "lidská práva" jsou jen prázdná hesla.

    G. vzhledem k tomu, že evropská integrace byla již od počátku reakcí na utrpení, které přinesly dvě světové války a nacistická tyranie, jež vedla k holocaustu, a na rozšíření totalitních a nedemokratických komunistických režimů ve střední a východní Evropě, a byla rovněž způsobem, jak pomocí spolupráce a integrace překonat hluboké rozpory a nepřátelství v Evropě, ukončit válku a zajistit na tomto kontinentu demokracii; vzhledem k tomu, že pro evropské země, které trpěly pod sovětskou okupací a komunistickými diktaturami, znamená rozšíření EU počínaje rokem 2004 jejich návrat do evropské rodiny, do níž patří;

    - znamená rozšíření EU o země střední a východní Evropy opravdu "návrat do evropské rodiny, do níž patří"? Jsou o tom skutečně všichni znalí historie a hospodářských údajů přesvědčeni? Jste o tom přesvědčen Vy sám?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. I. vzhledem k tomu, že připomínání obětí totalitních režimů a uznání společného evropského odkazu zločinů spáchaných komunistickými, nacistickými a dalšími diktaturami a zvyšování povědomí o něm má zásadní význam pro jednotu Evropy a jejích obyvatel a pro budování odolnosti Evropy vůči vnějším hrozbám moderního věku;

      -opravdu ještě křečovitější a vyhrocenější "připomínání obětí totalitních", evidentně zvláště komunistických režimů, povede k jednotě Evropy a její odolnosti vůči současným "vnějším hrozbám moderního věku", které jsou už současnou intenzitou evropské propagandy posilovány? Opravdu další zintenzivnění propagandy, která je stále více v rozporu s pozorovanou realitou, povede k odklonu od alternativních médií atd.? No, když tomu propagandisté věří a pan David jim vyjde vstříc, třeba tomu tak nakonec bude.

      K. vzhledem k tomu, že navzdory skutečnosti, že dne 24. prosince 1989 Kongres lidových zástupců SSSR odsoudil podepsání paktu Molotov-Ribbentrop a dalších dohod s nacistickým Německem, ruské orgány v srpnu 2019 popřely odpovědnost za tuto dohodu a její důsledky a v současné době podporují názor, že skutečnými iniciátory druhé světové války byly Polsko, pobaltské státy a Západ;

      - co je EU do toho, jak RF, která není členem EU, napravuje chyby vlád napáchané v časech rozvratu SSSR?

      - odstavec "L" prakticky totožný s "I", ale jakou pečlivost při práci by člověk mohl chtít po té hrstce europoslanců a jejich asistentů, pracujících v potu tváře za ubohou almužnu.

      3. připomíná, že nacistické a komunistické režimy prováděly masové vraždění, genocidu a deportace a zapříčinily ve 20. století ztráty na životech a omezení svobod rozsahem nevídané v celé lidské historii; dále připomíná děsivý zločin holocaustu spáchaný nacistickým režimem; co nejostřeji odsuzuje akty agrese, zločiny proti lidskosti a masové porušování lidských práv, jež páchaly nacistické, komunistické a další totalitní režimy;

      - opravdu to byly jen nacistické a komunistické režimy, které prováděly masové vraždění? Jakou genocidu prováděly komunistické režimy?

      4. vyjadřuje hlubokou úctu každé oběti uvedených totalitních režimů a žádá všechny orgány a aktéry EU, aby udělaly maximum k zajištění toho, aby byly hrůzné totalitní zločiny proti lidskosti a systematické hrubé porušování lidských práv připomínány a souzeny a aby se zaručilo, že se podobné zločiny již nikdy nebudou opakovat; zdůrazňuje, že je důležité uchovávat minulost v živé paměti, neboť bez paměti nemůže dojít k usmíření, a opakuje, že jednotně stojí proti každé totalitní vládě, ať vychází z jakékoli ideologie;

      - jiné oběti si když ne hlubokou, tak aspoň úctu nezaslouží? Pravda, těm už je to fuk, ale co aspoň zasáhnout dříve, než se třeba pan Assange stane obětí v té nejfatálnější podobě?

      5. žádá členské státy EU, aby provedly jasné a zásadové posouzení zločinů a aktů agrese, které spáchaly totalitní komunistické režimy a nacistický režim;

      - jiné než nacistické a komunistické akty agrese(kolik jich bylo?), za pozornost nestojí?


      Neuvěřitelném pokrytectví, jaké z toho všeho čouhá, je kapitolou samo pro sebe.

      Já bych se pod to nepodepsal, ne a NE a NE

      Smazat
    2. Pane Davide, v této věci mi svou zarputilostí připadáte jako slon v porcelánu. A když už kolem toho děláte takový kravál, měl byste být schopen přijmout kritiku a ne zbaběle mazat. Myslím že zdejší čtenáři převážně nejsou ten typ, který přijímá informace formou "takhle to je a držte huby". Jsou zvyklí o věcech sami přemýšlet a polemizovat. Pokud je Vám to proti srsti, možná už byste se lépe cítil před stádem milionchvilkařů"
      Škodíte sám sobě.


      Na Parlamentních listech ještě článek visí. Koukám že tamní diskutéři také nejsou s panem Davidem zrovna moc zajedno.

      Smazat
    3. 10:19...Šmankot,proč se nevyjadřujete k článku???
      K TOMUHLE,né k MINULÉMU.
      Cožpak když s někým souhlasím,musím s ním souhlasit ÚPLNĚ VE VŠEM?
      To jste tak naivní?
      Neexistuje ÚPLNÁ shoda dvou lidí ve všem.
      Helanov

      Smazat
    4. Helanov 13:12

      Protože minulý článek sotva se objevil a rozvinul svůj nevábný odér, zmizel ze světa dřív, než jsem stačil zveřejnit své připomínky. To že byl stažen je asi tím nejlepším, co s ním mohl pan David udělat. Zřejmě ještě má nějakou sebereflexi. Ale když už jsem ta písmenka naklepal a zkultivoval formát, znovu jsem si to ráno přečetl a bylo mi líto jen tak to zahodit. Není v tom nic osobního, jen názorová polemika ohledně vidění reality.
      Pokud vás tolik rozčiluje obsah mého, s článkem nesouvisejícího komentáře, zkuste jej ignorovat. Věřím že to pomůže a když přitom dokážete přesvědčit sama sebe, že jsem naivní, třeba zažijete i pocit morálního vítězství.

      Smazat
    5. JK, zdáte se mi přípiš sebestředný. Tady jde o přece o něco víc, než jen si stát umanutě za svým. Podle toho rozhovoru pana Davida s redaktorem v Českém rozhlase je jasné, že je poptávka po diskreditování SPD. Ten článek, k němuž jste vypracoval svůj komentář (ať už jakkoliv hodnotný) vyšel na stránkách Parlamentních listů. Tam se můžete pochlubit svým výtvorem, bez ustavičného lkaní zde. Nebo snad chcete posloužit tak jako Český rozhlas?
      A pak, tento aktuální článek je o imigraci! Snažíte se od tématu odvádět pozornost?

      Smazat
    6. JK, nenutit čtenáře ignorovat vaše komentáře, a psát pouze k tématu článku by od vás bylo slušné, a ohleduplné. Tyto pojmy jsou vašemu egu ovšem nedostupné. Ale pro mne výhodou, že i vás, můžu přeskakovat. Dík.

      Smazat
    7. 14:09...Milý J.K.
      Co má-podle vás-pan David udělat, když zjistí,že někteří sympatizanti smysl jeho hlasování nepochopili?
      Věc podrobně vysvětlil, někteří to pochopili, někteří ne.
      Doufám,že nechcete aby skočil do zdi.
      Já to beru tak,že jeho úloha v EP je jiná,než řešit WAR2.
      Promiňte,ale tahle diskuse mi přijde kapku... jemně řečeno legrační!
      Kdo má Stalina rád ten ho mít rád nepřestane,i kdyby EP odhlasoval že to byl šejtán říznutej Jackem Rozparovačem.
      Helanov

      Smazat
    8. 16:39
      Nejde o to, co kdo pochopil a nepochopil. jde o to, že I. David to nehodlá těm lidem vysvětlit. A jeho už tak "skromná" obhajoba akorát potvrdila, že je to jen ješitný ukřivděnec, nesnášející kritiku.
      Tak to radši smaže a dělá mrtvého brouka. Tím si ovšem nepomohl.
      To, že je sebestředný, jsem už poznal "na vlastní kůži" i já.
      J.C.

      Smazat
  35. Dvořák zase otevřel PANDUŘINU skříňku a nejednou je komentu o desítky více. Dvořáku, ode zdi ke zdi co!

    OdpovědětSmazat
  36. Jako podporovatel a volič SPD jsem názoru, že podepsání toho dokumentu oběma eurposlanci SPD byla zásadní chyba pramenící buď z toho, že si dotyční deklaraci řádně nepřečetli, nebo že oba jsou natolik hloupí, že nepochopili význam té veledůležité a záměrně podsunuté věty. Už jenom to, že spoluautorkou dokumentu byla nechvalně známá, protinárodní euromuňka Jourová mělo oba poslance varovat, že se jedná o nějakou levárnu. Toto selhání obou poslaců nelze okecat, ať se o to, bohužel, snaží seč mohou. Mnohem přijatelnější bylo, kdyby vystoupili jako chlapi a přiznali že jednoduše chybili.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 11:22... Přečetli,pochopili,pan David vysvětlil,byla to Sofiina volba.
      Dostali by vylágoš v obou případech.
      Dali přednost dostat vylágoš od vlatních,než od ofiko médií.
      Přijde mi to celkem racionální.
      Helanov

      Smazat
  37. To neudělá, protože to není v povaze rodu Davidova...

    OdpovědětSmazat
  38. JK 10.19

    Už tam nevisí, takže...? Cenzura zleva i zprava.

    OdpovědětSmazat
  39. Nejsem proti přijímání imigrantů. Pamatuju, když jsme sem brali Řeky, Vietnamce, Kubánci se k nám jezdili učit řemesla, na studiích byli děti černošských králů (maminky v domácnosti). Ale tito všichni respektovali naše zákony a přizpůsobili se našemu způsobu života. Jestli se tak u nás budou chovat Mohamedáni bez výhrad a nebudou si tu oni(!) klást nějaké požadavky, které bychom měli MY respektovat, co neodpovídají našemu právnímu řádu - pryč s nimi!!! Jestli se půjdu koupat do bazénu, jehož voda musí splňovat jisté hygienické požadavky a vlezou mi tam oblečené Mohamedánky, které si při potřebě neumyjí ani rpdel tak to bych měl tolerovat? A to je jen hodně malý příklad...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pane Kutnohorský,tenkrát ale vypadala Káhira jako Praha,islámský extrémismus byl neznámý pojem.
      U Mirečka v Básnících nikoho nenapadlo řešit jestli je/není muslim.
      Od té doby se stalo hodně věcí,muslimy zklamal Západ i východ a vracejí se ke kořenům.
      Helanov

      Smazat
  40. SOUHLAS S MAZÁNÍM POUZE VULGÁRNÍCH A TROLLÍCH TEXTŮ !

    OdpovědětSmazat
  41. Tak se dívám, že tady většinu diskutujících zcela jasně nezajímá budoucnost jejich dětí a vnoučat, raději se babrají v minulosti. Podotýkám, že vámi adorovaná Konečná hlasovala např. pro dovoz Afričanů, genderové kvóty a nedávno hlasovala proti Polsku které chce zavést zákon "stop pedofilii", což hodlá EK Polsku zakázat. Z našich europoslanců mimo Konečné pro potrestání Polska a zákaz tohoto zákona hlasovali i europoslanci z ANO, TOP a Piráti. Zajímavé je, že o tom se nikde nepíše a divím se, že tu o tom také není článek, takže alespoň 2 odkazy na články, kde se o tom píše: https://voxpopuliblog.cz/przneni-detskeho-tela-i-mysli/
    další: https://ceskavec.com/2019/12/evropska-komise-preje-pedofilii-a-evropsky-parlament-s-ni-souhlasi

    Jinak k tématu článku, ke kterému se zde téměř nikdo nevyjadřuje dodávám, že už je mi celkem jasné, proč se vloni (nebo možná už předloni) otevřelo v Čechách hned 6 integračních center pro mimoevropské cizince najednou. A připomínat vládou podepsané promigrační dokumenty jen za poslední roky snad netřeba, ale pro jistotu připomínám: Marakéšská deklarace, Globální kompakt o uprchlících a již výše zmíněná Africká deklarace (tehdy odhlasováno v EP i zástupci ANO, ČSSD, KDU, TOP, KSČM). Proto by mne nijak neudivilo, kdyby to, co běží na internetu byla pravda.Zmínka o spravedlivém přerozdělování uprchlíků byla i ve strategickém plánu EU na příštích 5 let, které podepisovali po eurovolbách všichni premiéři EU, včetně Babiše. Už tehdy se k tomu přijímání tímto zavázali. To bylo už někdy v červnu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 14:01

      Pan David uveřejnil alarmující informace, které však nemá ověřené. Lze je proto vzít na vědomí, ale těžko k nim zaujímat nějaká stanoviska. A jako běžní občané i tak si tady můžeme zanadávat, ale do příštích dvou dnů demokracie(které se mají smrsknout na den), s tím bohužel nic nenaděláme.
      Jak podle vás hlasovala Konečná v jiných otázkách nesouvisí s tím, jak hlasovala ve věci toho sprostého usnesení EP. Kdyby proti němu hlasoval třeba Vondra, i jemu bych to připsal k dobru.

      Smazat
    2. 14:01... Konečně někdo píše K VĚCI!
      Konečná je globalistka jako VŠICHNI komunisti.
      Akorát tomuhle postoji dříve říkali internacionalismus.
      Komančové se jako patrioti jenom tváří,ve skutečnosti jim nic není vzdálenější.
      Diskutující (někteří) pro stromy neviděj les.
      Helanov

      Smazat
    3. 14:01
      Myslím, že se velice pletete, že se k tématu nikdo nevyjadřuje a že Vás zajímá spíš budoucnost. Věřte, mě také.
      Tyto dvě otázky, které se tady probírají, tedy hlasování v EP o II.sv.válce a migranti velice úzce souvisí. Svým hlasováním pan David podpořil také muslimy, jelikož ti byli spojenci Hitlera. Ale to jen na okraj.
      Pan David tady mluví o nebezpečí migrace. S migranty si sami neporadíme. Tak se podívejte, kdo nás může od toho nebezpečí zachránit? EU? Ne, ta je naopak řídícím centrem procesu zaplavení EU migranty. USA? Také ne, ty svými útoky připravují svými nálety půdu pro migranty, aby se zvedli a šli do Evropy. Zůstává nám jedině Rusko.
      Až nám tady začnou migranti řezat hlavy a my budeme Rusko volat na pomoc, myslíte, že ruské matky a Putin budou ochotni posílat sem své syny aby za nás bojovali a zachránili nás, když my jim na oplátku bouráme památníky a hlasujeme ve shodě s agresory? Podle současného chování pana Davida se dá predikovat jeho chování v době kdy tady bude skutečná krize. Může se klidně stát, že se bude hlasovat o tom, jestli povolat na pomoc Rusko a pan David bude proti, protože jsou to Stalinisté. Zachová se přesně tak, jak se zachoval v roce 1938 po Mnichovské dohodě prezident Beneš.SSSR nabízel ČSR pomoc, ten ji ale odmítl s tím, co by na to řekli naši průmyslníci, že chce povolat na pomoc komunistické Rusko.
      Takže raději nás nechá pobít, než by zavolal Rusko na pomoc. Politik, který nevidí skutečného nepřítele a který neví, kam se obrátit o pomoc, nemá v parlamentu co dělat.

      Smazat
    4. 16:19
      To, co píšete je stupidní klubko nesmyslů. A jsou jen dvě možnosti, proč to píšete. Jste buď troll, nebo máte velmi omezené chápání, mírně řečeno. V obou případech je beznadějné vás upozorňovat, abyste vy jen sebe, protože ostatním nepoznán(a), dalšími projevy více neztrapňoval(a).

      Smazat
    5. 16:19...Nehloupněte! Arabové nebyli spojenci Hitlera,jenom v něm viděli vítanou překážku proti britským kolonialistům.
      Evropa zatáhla Středňák do hnusné války,ani netušíte co všechno má Západ na hrbu.
      To snad měli Palestinci podporovat Brity, kteří Balfourovou deklarací "darovali" kus jejich domoviny jewrejstvu?
      Helanov

      Smazat
  42. Tady je to trosku jako u silenych.........Co si uvedomit,ze kazdy dela chyby a ocenit to,ze pan David si da tu praci,aby se zajimal o nase reakce........Ktery jiny Europoslanec to dela?

    OdpovědětSmazat
  43. Proč pan David v EP hlasoval pro propagandu o Sovětském svazu jako spouštěči 2.světové války?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Protože se mu to asi zdálo výhodnější, než stanout na straně pravdy.

      Smazat
  44. Bože, to je zde sraz pražské kavárny?
    Co takhle diskutovat k danému článku?
    Pokud máte potřebu vylívat si své komplexy, tak proč to neděláte u poslanců ODS, ČSSD, TOP, Pirátů? Asi tu máme sešlost trolů z těchto stran.

    Příspěvků k možnému průseru s migranty minimum. Takže v té komedii zde jedou i neziskovky.

    OdpovědětSmazat
  45. Vzhledem k tomu, že Helanov patří mezi tzv. Husákovy děti by měla znát, jaký je rozdíl mezi internacionalismem a kosmopolitismem. Evidentně však ve škole zrovna chyběla a proto zde plácá takové nesmysly o globalismu a pod. A nejenom o tom.

    OdpovědětSmazat
  46. Vzhledem k tomu, že Helanov patří mezi tzv. Husákovy děti by měla znát, jaký je rozdíl mezi internacionalismem a kosmopolitismem. Evidentně však ve škole zrovna chyběla a proto zde plácá takové nesmysly o globalismu a pod. A nejenom o tom.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 21:06
      Aha, tak to vy budete nejspíše dítě moderní doby, které nemá jedinou zmeškanou hodinu v inkluzivní škole. To vás omlouvá při hodnocení všeho, a všech ;)

      Smazat
    2. 21:17
      Trochu ubohé snažit se někoho idiotsky urážet idiotismem.

      Smazat
    3. Trefený 23:44,
      21:06 se pokusil(a) urazit paní Helanov. Ať už jste, nebo nejste touto osobou, padla reakce 21:17 na úrodnou půdu :)

      Smazat
  47. Nechci se zastávat admina, ale po jednom mém ztraceném příspěvku, se mi nastavila starší verze stránky a došlo ke zmizení mého příspěvku. Mám vlastní postup a už nikdy nic nezmizelo. Po odmáčknutí - Publikovat -, počkám až se výsledek zobrazí a potom zmáčknu dole v hnědém poli - Domovská stránka -. Počkám, až stránka vyjede až na úplný začátek nahoru a tam zkontroluji datum. Doufám, že by to mohlo pomoci i vám, já mám pomalý internet, tak nesmím pospíchat.

    OdpovědětSmazat
  48. Dnes se k poblematice článku Dr.Davida, tedy schválení či odsouhlasení jakýchsi "pseudo-kvót" vyjádřil, m.j. předseda vlády Babiš. Prohlásil, že jsme nesouhlasili a odmítli jakýkoliv závazný princip přerozdělování. Nemám důvod, zatím, mu to nevěřit, akorát to mohli říci hned, a nemuseli být "tajemní jako hrad v Karpatech".
    K invektivám na autora článku jen zopakuji, že svůj postoj už několikrát vysvětlil, a jeho tzv."útok" na Kateřinu Konečnou vnímám jako modelový příklad, jak se daná situace dala zneužít, Tak, nebo naopak.
    Přestože nemohu nevnímat jistou nervozitu KSČM z ubývající voličské základny, kdy značná část jejich sympatizantů začala upřednostňovat SPD, nepovažuji za úplně moudré argumentovat jejich členstvím ve frakci podporující migraci. Pokud vím, KSČM už chápe, že internacionální solidarita a další atributy (bezstátní, bezpeněžní atd. atp,) společnosti jsou jinak. To že se K.Konečná občas vyjadřuje jako pitomá nána, a začala si, to nezpochybňuji. Snad zmoudří. Zrovna tak ale odsuzuji zhovadilou argumentaci, kdy je SPD dehonestována prostřednictvím "spřátelené" německé AfD, která horuje pro zrušení Benešových dekretů. Kdo chce psa bít.....
    Myslím si, že teď je zoufale potřeba se sjednotit při obraně vlastní existence. Vlastní země. Zfackovat se o ideologické pitomosti, můžeme až pak.Kdo to myslí poctivě, pochopí, kdo je jen troll a škodí z principu, tak nepochopí nikdy.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 23:21 Podporujete v tom svinstvu Davida? Na blbce nevypadáte, tak to budete asi také pěkný zmetek.

      Smazat
    2. jbskalensky - "Nemám důvod, zatím, mu to nevěřit, akorát to mohli říci hned, a nemuseli být "tajemní jako hrad v Karpatech", říkáte k Babišovi.
      A já si pamatuju, že Babiš svého času tvrdil, že vláda odmítá globální pakt o uprchlících. S tím prý do New Yorku posílá Petříčka. A ejhle, Petříček k údivu všech(?) ten pakt podepsal. A jak hloupě se pak Babiš vykrucoval. Ale mlžit předem, to on umí!

      Smazat
  49. 23:21
    ...a proto to neměl I. David dělat. Pohnojil to na celé čáře.

    OdpovědětSmazat
  50. Hezké pokusy někoho zdiskreditovat, bohužel jenom pokusy, kdo není na hlavu padlý, ví o co, kráčí a svůj názor tak snadno nezmění. Rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Jsou jich tu dva druhy: trollové(ti jsou pochopitelní), a kolaboranti(bývalí podporovatelé SPD, kteří vlají ve větru, jak fangle...).

      Smazat
  51. Bez migrace z Afriky, Latinské Ameriky a Asie se Evropa neobejde. Po přepočtu vyšlo jasně najevo, že do roku 2050 bude potřeba minimálně 56 milionů nových lidí a tento počet bude s dalšími lety stoupat. Tzn. bude potřeba každý rok minimálně 1.9 milionů nových lidí bez ohledu na věk, pohlaví a původ, i když je všeobecně tendence preferovat mladé muže, muslimy z Afriky nebo islámských zemí jihovýchodní Asie.

    Nejvíce jich je potřeba ve střední a východní Evropě, kde je migrantů minimum, a je třeba dosáhnout požadované saturace libovolnými prostředky. Pro Českou republiku, a všeobecně země V4, je požadované optimální číslo zalidnění nově příchozími během příštího desetiletí minimálně 18% s tím, že do roku 2050 toto číslo ještě vzroste. Cílovou hodnotou je cca 65%, ale zda se k tomuto kýženému číslu do roku 2050 dobereme, ukáže čas.

    Jsem jednoznačně přívržencem řízené migrace, především z africké oblasti, obzvlášť z prostředí přelidněných afrických velkoměst, případně k přestěhování celých venkovských komunit z oblastí postižených suchem nebo jinými klimatickými změnami. Pojem "řízené" znamená, že bude nutno zabezpečit všechny zdroje pro pobyt těchto lidí: ubytování, finanční podporu, většinově halal stravu, kulturní a náboženskou podporu, ochranu, případně i vzdělání dle jejich kulturních tradic...

    Nejvhodnějším prostředkem je vytvoření tzv. privilegovaného prostoru v prostředí zdejšího domorodého obyvatelstva, které je nutno dostatečně edukovat a připravit na změnu dosavadních kulturních tradic, aby se nově příchozí fixovali na konkrétních místech. Je již rozpracováno několik variant řešení a financování.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pro Anonymní 7. ledna 2020 10:37
      Dobrá čeština. Zajímalo, by mne pár detailů.
      * kolik Vám je?
      * jakou školu jste studoval?
      * kde jste čerpal podklady pro uvedený post?
      * máte založenu rodinu?
      * máte děti?

      Smazat
    2. Ironie, provokace...!? Nic víc nic míň.

      Smazat
    3. 13:09

      Sice nechápu, proč po mně chcete nějaké moje personálie, ale odpovím.

      * 40+
      * VŠ technického typu
      * na internetu, především z oficiálních zdrojů různých evropských státních i nestátních subjektů
      * ano
      * ano

      Smazat
    4. 16:57 já jsem 50+. Zdroje na internetu jsem nenalezl, a uvítal bych je, prosím.

      Zde je můj pohled. Já, jako také VŠ technik, si naopak nedovedu představit začlenění 18% a cílově až 65% Afričanů, když jsme doposud nebyli fyzicky a technicky schopni začlenit 300 000 našich Romů. Velmi podivně mi zní věty „budou potřeba bez ohledu na věk, pohlaví a původ“, „dosáhnout požadované saturace libovolnými prostředky“, „z prostředí přelidněných afrických velkoměst“ a „přestěhování celých venkovských komunit“. Pokud se u nás jedná "jen" o vylidňování, stačí přidat dávky na děti a o vše se postaráme sami :-). Pokud se jedná o pomoc jinam, lze je jezdi vyučovat a pomoci jim v místě. Odvezením/odlouděním jejich inteligence jim provádíte medvědí službu, kdy jejich zem neřídí ti schopnější. Upadají do ještě větší bídy. Hlavně ale ne sbírky na potraviny, které zničí jejich zemědělce a obchod. Výuka, školení, léčení, léky, stavba nemocnice, vodovodu jsou maximem pomoci. Vše ostatní je zásahem do trhu a ničením jejich křehkého trhu. (Zásadní problém ale je přesvědčit o tom zbytek světa, když např. stavbou hypermarketů a podobných investic si zajistíme trh a odbytiště svého Evropského zboží a přísun peněz od nich k nám. Vyděláte na tom, pokud mají čím platit.) Z našeho kouta, např. nedávno v Liberci nerozuměl dispečerovi strojvůdce Arrivy, cizinec z Bulharska. Takže já jako technik nechápu, jak nám má ve státě s HDP a důchodem pomoci 60% "cizinců", pokud si nebudeme rozumět v/při práci. A rozdělit si můžeme jen ty peníze, které zde technologie vydělají a které se prodají ven (banky a firmy daní u sebe mimo ČR). Pokud zbude, můžeme pomáhat. Proto nechápu ten výhled a optimismus pro Vás a Vaše děti s předpokládanou plánovanou nadpoloviční populací Afričanů u nás ČR. Nechápu, jak chcete hájit halal vykrvení zvířat (podřezání bez omráčení při odříkávání motlidby), když prý naše vesnická zabijačka je trápením zvířat a měla by se zakázat. Ale je pravda a souhlasím, že při 65% většině v ČR se to v "Českém parlamentu" snadno uzákoní.

      Smazat
    5. naprostý nesmysl který je založený na ekonomice která je stabilní jen v době růstu, a to ještě se zabetonovanýma očima ignorujícíma že ta budoucí potřeba populace je spočítána na základě:
      - mizerné podpory porodnosti vlastních obyvatel, kterou lze bez problémů stimulovat když bude vůle
      - idiotského ignorování faktu že díky rozvoji automatizace bude potřeba stále méně a méně pracovních hodin a vyšší a vyšší odbornost, přičemž obojí odporuje potřebě přijímat jakékoli nevzdělané cizince bez schopnosti obsluhovat sofistikovaný moderní průmysl bránící se zbytečnému vzdělání které jim jen komplikuje získání podpory poněvadž s vyšší kvalifikací by se pro ně mohla náhodou najít nežádoucí práce

      Smazat
    6. 10:37
      Pokud se sem ještě vrátíte a náhodou zavadíte o můj příspěvek, najdete zde moje hodnocení toho Vašeho. Již dlouho jsem nečetl něco tak propagandistického, založeného na lžích a nepravdách.
      Kdo a jak spočítal počty chybějících lidí? Dle jakého klíče se predikoval budoucí vývoj? Byl brán ohled na automatizaci průmyslu a předpokládaný úbytek 15-20% pracovních pozic?
      Chybějící obyvatelé budou chybět komu? Rolníkovi či dělníkovi na poli či u ponku? Místnímu podnikateli a nebo nadnárodnímu subjektu?
      Předpokládáte vyhynutí původního obyvatelstva v důsledku stárnutí, epidemie, pádu kosmického tělesa či válkou?
      Moderním trendem je udržitelný rozvoj s ohledem na uchování prostředí kolem nás v co nejméně poškozeném stavu. S těmito snahami bych viděl apel spíše na snížené hustoty osídlení a redukci počtu obyvatel v městských aglomeracích.
      Přirozená migrace založená na cestě za poznáním a sběrem zkušeností je něco zcela jiného. Zabrání cizího území za účelem jeho ovládnutí a překreslení složení obyvatelstva je přesně to, co popisujete.
      ABC
      Předpokládáte snad vyšší výběr daní? Lacinou pracovní sílu? Rozličnost kultur vylučující sjednocení většiny v jejím zájmu přežití a možnost vytvořit diktaturu?


      Smazat
    7. Pan anonymni zrejme touzi aby bylo daleko vice GHETTs a SLUMS ,aspon predehnat Usa a dnes i zapadni Evropu.
      U nas neco cikanskych ale v daleko mirnejsi podobe.
      Z niceho nic /treba levnejsi najmy/se zacnou uprchlici,vetsinou ilegalni koncentrovat a dnes maji vetsi prava nez obcane statu, z Haiti, Dominikanske republiky,afriky a mistni a vypukne neuveritelne peklo. Kdo ma rodinu deti musi prchnout a jeho domek na ktery setril ,nebo zplatil , nebo jeste ne, ztrati pres noc cenu.
      O to se tez postaraji podvodnici s nemovitostmi a tisici triky a podvody, vydirani atd.
      Pisou se o tom knihy. Loupeze,vrazdy drogy barbarstvi v mnoha formach, jsou na dennim poradku,gangy ubijeji i male deti ve skole . Ani policie tam nejde,verejna doprava ustane, ridici autobusu radeji opusti zamestnani, obchody se zaviraji , jde o zivot...Kazdemu.
      Nahodou mi padla do ruky publikace o tom ,ale nedocetl jsem ty hruzy ,kterych je dnes az moc.
      Elity zacaly organizovat antirasisticke akce velmi propagovane v mediich a Martin Luther King dodaval projevy, kdyz nejradeji mel orgie s chlastem a devkama,ani cas na doktorat si nenasel. Ale aby jeho slova mel vahu yntelygeta tak se dr. zval. Jeho soukromy zivot byl v prikrem rozporu s jeho vznesenymi kazanimi.
      V USA dnes uplne ZAKLADNI problem a zrejme jinde SPOCIVA v tom ze :
      Bili lide po zkusenostech chteji zit ve sve spolecnosti predevsim, ktere si vytvareji ,ve svych komunitach, ve kterych se sdruzuji za ucelem zlepseni jejich zivotu , za ucelem pracovat a zit normalne.
      Ale vlady ,urady a aktivisti chteji a prosazuji za kazdou cenu nasilim aby se hispanci, afroarabove i zide-sionisti pletli bezduvodne tam kde nejsou vitani.
      Duvod je potlacit brutalne bile. Napr. mensina zidu ma v USA tisice agresivnich organizaci, ktere utoci neustale na vlady .To je ucel.mensiny dalsi tez. Ale Bili lide respektuji mensiny , nesnazi se byt agresivni proti jiny, ustupuji ale nechteji se s nimi misit a nevidi zadny duvod ani vyvoj k lepsimu a naopak.
      Z toho duvodu jsou propagandami nazyvani oznacovani supremacisti, fasisty, nenavistnymi nasilniky kdy se pouze brani nekonecnym agresivitam a casto nelidskym zlocinum , kterym se snazi take jen vyhnout.
      Jsou obvinovani z nenavisti , kdyz hledaji soukromi a spolecnost sobe rovnych s kterymi si rozumi ..
      Netvori ghetta ani slums ani v nich nechteji zit a povazuji logicky ty co je tvori a nic jineho, za lidi na nizsim stupni vyvoje a civilizace. To je ovsem dnes nejhorsi forma racismu a jsou pronasledovani brutalne persekuovani policii ,soudy, urady a jinymi fanatiky a jejich organizacemi ..
      Na prvni pohled integrace neni mozna ale o to vic nuti Elity a korproace do toho kazdeho. Zlociny ,mnoho druhu se zamlcuji ,protoze se nehodi do ideologie a nejsou skoro trestany aby nezhorsovaly jiz tak spatne statistiku chovani mensin vuci bilym lidem..
      Zenam a detem..
      Mensiny se vubec nechteji integrovat ale PARASITOVAT A MIT SE DOBRE NA UCET TECH CO PRACUJI pro sve rodiny a pro rozvoj naroda..
      Navrhuji panu anonymovi aby odejel na cas si zjistit na vlastni kuzi jak se veci maji , odejel tam odkud se nejvice emigruje...Nebo aby si prozil nekolik let v ghettu.
      Vymirani je blbost , staci mladym lidem poskytnout zakladni veci k zivotu, ktere se ale nacpavaji do zahranicnich uprchliku. Automatizace uz takhle znamena ze bez emigrantu bude vetsi nez dnes nezamestnanost.
      Propaganda, ideologie fanatismu pak jsou v oblasti iracionalnich absurdnosti , donucovani, zotrocovani a ozebracovani vetsin..
      Vsichni prchaji , kde jsou penize zadarmo. Svedsko, Nemecko, Francie, Britanie. Kde nic nedostanou odtud prchaji dal.. Dalsi usili je sireni fanatickeho islamu na nas a proto nejdou do islamskych a bohatych statu v sousedstvi..

      Smazat
    8. 18:35, 20:02...

      Vy se řídíte fobiemi, já realitou. V Západní kultuře se jednoznačně ukazuje pozitivní vliv migrační politiky a tento trend je bezpodmínečně nutno prosadit i do států V4.

      Některé z vašich fobií a z nich vyplývajících otázek:

      Předpokládáte snad vyšší výběr daní? .. ano, bez toho to ani nepůjde.

      Rozličnost kultur vylučující sjednocení .. příteli, přemýšlel jste někdy nad tím, že byste to měl být především vy, kdo by se měl přizpůsobit?

      mizerné podpory porodnosti vlastních obyvatel .. vážený, jestli chcete zakládat rodinu, především vy sám byste se měl o ní postarat a nežebrat příspěvky od spoluobčanů.

      Kdo a jak spočítal počty chybějících lidí? .. mechanismus výpočtů je od některé z organizací spolupracující s EK.

      v Liberci nerozuměl dispečerovi strojvůdce Arrivy .. co takhle se naučit jazyk příchozího? Nemám samozřejmě na mysli bulharštinu. Pro začátek kromě angličtiny navrhuji i francouzštinu, jelikož velké procento příchozích z Afriky mluví tímto jazykem. Česky se celý svět učit nebude, anebo si myslíte, že ano?

      Odvezením/odlouděním jejich inteligence jim provádíte medvědí službu .. já jsem nemluvil o africké intelektuální elitě, ale o obyčejných Afričanech trpících v suchých oblastech venkova a přelidněných velkoměstech, kde je špatná hygiena a zločinnost. Tyto lidi, celé komunity je potřeba dovézt sem, zabezpečit dobré bydlení v dobrých podmínkách, pravidelný příjem a hlavně kulturní prostředí na něž jsou zvyklí. K tomu patří nejen tradice, ale i jazyk.


      Paw..., ghetta na Západě jsou mýtus, kterým vás živí rasisté typu Konvička nebo Okamura. V Londýně je bezpečněji než v Uherském Hradišti.


      Na zbytek odpovím později.

      Smazat
    9. 8. ledna 9:04
      opravdu prosím o ty odkazy webů a knih, ze kterých čerpáte. V klidu si to nastuduji. Jako VŠ technik bych to rád pochopil. Jaké bylo zadání a jaké jsou cíle, aby vyšla saturace území 65% cizinců pro V4 do 2050. Tj. jaké faktografické zdroje Vás (technika s rodinou) přesvědčily o této potřebě.

      Smazat
    10. 9:04
      Už Vám rozumím.
      Dnešní daňová zátěž pracujícího bezdětného občana je cca: 60%. Jaká míra zdanění je dle Vás vyhovující Vašim plánům?
      Já bych se měl přizpůsobit? To nedám, lidský život má pro mě velkou cenu a sáhnout bezdůvodně jinému na život je v mém světě nepřijatelné. Mám jisté hygienické návyky, myslím že jsem pracovitý a zvídavý, rád sportuji ... jiné názory, pokud z nich necítím ohrožení vlastní existence a existence svých bližních, toleruji ... V čem konkrétně by mělo přizpůsobení nastat. Přizpůsobit se je velmi obecný pojem.
      Co se týká založení rodiny a žebrání prostředků od spoluobčanů ....
      Vy jste asi tak trochu provokatér a my tady s Vámi máme svatou trpělivost. Nějak se mi nechce věřit, že nechápete rozdíl mezi společenským zájmem, který vytvoří mladým lidem důstojné podmínky pro založení rodiny a žebráním příspěvků. Nerad bych zde vytahoval statistiku, jak si stojí při výpočtech "odvedl na daních - přijal na různých podporách" majorita a různé menšiny v našem státě.
      Spíše Vy požadujete po všech, co denně odvádějí práci, aby přispěli na ty, co se pracovat rozhodně nechystají ....
      Vidíte, já svůj názor sděluji v době odpolední siesty. Nyní už zase musím vykasat rukávy, aby měli lidé jako Vy, s čeho rozhazovat námi vydělané peníze ...
      ABC

      Smazat
    11. 13:40

      Promiňte, ale já jsem zastánce toho, aby se rodiny zakládaly tehdy, pokud jsou lidé je schopni uživit. To je rozdíl oproti znevýhodněným, které je nutno podpořit. Všeobecně jsem proti jakýmkoliv důchodům s výjimkou znevýhodněných menšin a pracovníků ve vysokých státních službách. Když to může fungovat jinde a státy skvěle prosperují, nechápu, proč zde se neustále využívá tento socialistický "výdobytek".

      Smazat
    12. 6:53
      Pokud jste ten, kdo výše propaguje Bruselem řízený přísun migrantů a vyšší míru zdanění stávajícího obyvatelstva, pak si velmi protiřečíte. Na jedné straně požadujete naši podporu nově příchozím a na druhé zastáváte postoj "každý za své".
      Pokud nechcete, aby stát podporoval rodiny a nevyplácel důchody, musíme se pobavit o tom, k čemu ten stát vlastně je a razantně snížíme daňové zatížení ... odhadem na 20 - 30% (sociální + zdravotní + daň z příjmů), dph postačí 5% a pracující bude mít prostor na úsporu. Od státu budeme požadovat stabilizaci měny, zákaz spekulací s měnou, půjčky bez úroků atd. Měna se stane tím, čím by být měla a to pouze prostředkem pro vyjádření hodnoty. Potom bude mít smysl spořit na důchod. Jinak je Váš požadavek na zrušení důchodů pouze dalším z mnoha způsobů, jak elity a vybraní jedinci parazitují na práci jiných.
      Socialismus .... co si pod tím pojmem představujete?
      Chtěl by jste spravedlivou společnost s omezením dělby práce? Aby společnost prosperovala a mohla pomýšlet na efektivní a dlouhodobý výkon, aby se projevila přirozená empatie ..... to je na dlouhé psaní. Vytrhnout podporu rodin, důchody a další, zavrhnout je bez dalších změn? To je scestné a dle mého soudu, za podmínek dnes nastavených i nemorální. Já takovým nápadům říkám "chování hyen" i když těm zvířatům hodně křivdím.
      ABC

      Smazat
    13. 9:18

      Myslím, že vy a já žijeme na úplně jiných planetách. Já jsem schopen se postarat nejen o svou rodinu, ale zároveň o sebe v důchodu. Vůbec se mi nelíbí, když mám platit, s prominutím, příživníky, kteří měli stejné šance, ale schopni nejsou. Zato mám dostatek empatií například k Romům a utečencům, chcete-li migrantům, a vůbec nepátrám, z jakého důvodu odešli z vlastní země. Všechny vyspělé země podporují slabší a umožňují jim sdílet své bohatství. My jsme přímo obludně přisátí na evropské vemeno a nemíníme se s ničím dělit. Tohle prostě musí skončit, normálnímu člověku je u toho stydno. Takže ano, jsem pro, aby se vybíralo více daní a odvodů, ale přerozdělovalo se to potřebným. Vy do této kategorie nepatříte.

      Smazat
  52. Bylo položeno na tucty otázek, třeba k armádě. Pokud vím, byl to pokus na naší hranici proti Rakousku před pár roky právě v souvislosti s vlnou migrace, kdy se ukázalo, že armáda naší hranici uhájit neumí. A to byla navíc hranice proti neutrální zemi. Ach ti šťastlivci ze zemí, které se vzdaly válek a zabíjení lidí, kteří nejsou vláčeni do válek a jsou neutrální - Rakousko, Finsko, Švédsko, Švýcarsko, Irsko....Už ten pocit, že se nikde nepodílejí občané těchto zemí na válečných zločinech, terorismu, na výrobě migrantů či na jatkách na lidské orgány, že jejich země nepěstuje rasismus, že se nepodílí na kapitalistickém vyděračství různými "sankcemi", už ten pocit je povznášející k lidství. A kam kráčíme my Češi?

    OdpovědětSmazat
  53. Ta matematika potřeby migrantů a právě ze žhavé Afriky a muslimských zemí se mi zdá velice podezřelou. Jistě vlády po r. 1989 katastrofálně chybovaly, když se místo rozkradení státního majetku a zadlužení státu a občanů (bratru se to blíží 14 tisícům miliard Kč = 14 bilionům Kč) raději věnovali pokračování husákovské podpory rodiny. (Ta u nás šířená představa, že v Česku do r. 1989 žilo 10 milionů blbců, kteří se 17. 11. 1989 rázem přerodili v nadlidi je pro starší generaci krajně urážlivá a smrdí nacismem!) Dnes "Husákovy děti" zachraňují ekonomiku a starobní důchody, ale to skončí v r. 2030. Představte si, že bychom měli stejně silné Havlovy děti, Klausovy děti a Zemanovy děti. To bychom se mohli "civilizované" části Evropy vysmát.
    A zkušenosti s migranty jak jsem je poznal v Paříži či v městech na jihu Švédska mi napovídají, že rozmnožování počtu nepřizpůsobivých není cestou do budoucnosti. Tedy je spíše pravdou, že jsme v 65 ekonomicky nezpůsobilí? To se snad týká fyzicky náročných zaměstnání, ale dnes při přechodu na techniku vyššího stupně a větší podíl intelektuální práce sedmdesátka není žádný věk! Tedy raději se množme sami, podporujme rodiny, podporujme migraci ze zemí klimaticky, sociálně a kulturně příbuzných, vytvářejme podmínky, aby stovky lékařů, kteří vystudují za peníze českých daňových poplatníků neprchali do mzdových rájů.... a nerozkrádali tak státní majetek.....

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.