Reklama

středa 15. ledna 2020

Trestní oznámení na nejodpudivějšího politika dneška odešlo

Právník  Jiří Vyvadil
Jiří Vyvadil
14.1.2020 VašeVěc
Nikdo se nemůže líbit každému, ale jestliže po mnoho let bezkonkurenčně vedl výzkumy svým negativním vnímáním Miroslav Kalousek, věřím, že ho v posledních měsících předstihl svými nechutnostmi, svými urážkami šířením pronacistickým postojů starosta Městské části Řeporyje, člen ODS Pavel Novotný. Trestní oznámení si jako dokument můžete přečíst. 

Hned v úvodu rovněž kritizuji činnost státních zástupců, kteří zejména v Praze tolerují verbální trestní činy starostů i primátora za tzv. demokratickou opozici. I proto bude následně trestní oznámení zasláno ministryni spravedlnosti aby přezkoumala jejich nečinnost stíhat trestní činy, o kterých se dozví.

Těžištěm a nejzávažnějším jednáním starosty, ale i všech zastupitelů Městské části Praha Řeporyje je výstavba pomníku Ruské osvobozenecké armádě, tedy součásti nacistických ozbrojených sil, které páchaly zločiny proti lidskosti i válečné zločiny.

Zvlášť závažný zločin založení, podpory a propagace hnutí směřujícího k potlačení práv a svobod člověka podle § 403 odst 1, 2 a, b, odst. 3 trestního zákoníku je ohrožen trestní sazbou tří až deseti let.

Paní Bradáčová se se sadisticky vyžívá na tom, zda má mít Dr. Rath zdravotní matraci.

Bude zajímavé sledovat, jak se bude snažit toto trestní oznámení smést ze stolu.




90 komentářů :

  1. Žasnu,jak někomu může takové lejno stát za sepisování žaloby.
    Helanov

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nejde o to lejno. To se odepíše samo a stáhne sebou i tu jejich vypráskanou partaj.
      Jde o obraz, jaký o sobě vytváříme ve světě. Já odmítám lézt kanálama, abych se nemusel stydět, z jakého zahnědlého doupěte pocházím.

      Smazat
    2. 15:45...No,já bych řekla,že tady jde někdo s kanónem na vrabce.
      Ten spor (dojde-li k němu), vyhraje řeporyjec.
      Je to sice psychoň a histrion,ale MAZANEJ.
      Navíc má za sebou soukmenovce,mezi juristy se to jimi jen hemží,pan Vyvadil si jedině naběhne na vídle.
      A ten zlovolný skřet bude mít další zářez na pažbě.
      Helanov

      Smazat
    3. 15:40
      U nás bohužel platí, že kde není žalobce, není soudce. Spousta státních zástupců jsou dnes politruci a zločinci, dělají záměrně mrtvého brouka nebo stíhají účelově na objednávku. Jeden státní zástupce např. začal stíhat důchodce, který kdesi v diskuzi napsal názor, že nesouhlasí se západní okupací Afghánistánu a není mu líto našich vojáků, kteří tam umřou. No tak nemusíme s tím souhlasit, ale je protizákonné, když se politrucký justiční šmejd pokouší šikanovat lidi tím, že jejich názor v diskuzi vydává za propagaci terorismu. Což je zjevně něco jiného a musel by ten důchodce dělat jiné prokazatelné věci, aby se to dalo označit za propagaci terorismu. To není nic jiného než šikana a gumový rádoby "právní názor", za který ani nenese odpovědnost.

      Přitom jiný státní zástupce bagatelitoval sprostou pomluvu o prezidentovi Zemanovi, že má rakovinu a brzy umře, řečenou ještě před volbami. Tvrdím, že pokud tu chce někdo tvrdě šikanovat za názory, tak by musel tvrdě (tvrději) postihovat podobné pomluvy ve zlém zájmu, které mají poškodit kandidáta ve volbách. To se ale neděje, protože výrok řekl liberální šmejd z Brna z té "správné party". Nehledě k tomu, že tito státní zástupci převážně ignorují rozkrádání a tunely, Bakalu nestíhají, eventuálně podplacení soudci udělují směšné tresty.

      Když podáte trestní oznámení, tak aspoň uvidíte, jak se s tím policie a státní zástupce vypořádá.

      Smazat
    4. Zatímco dnes od rána slyším při služ. cestě, v různých stanicích rádia, halasné výkřiky o tom, jak někdo počmáral domy v Ústí nad Orlicí hákovými kříži a symboly SS, jak policie okamžitě začala tuto činnost neznámého pachatele vyšetřovat, o tom, jak se všichni včetně pardubického hejtmana hnusí nad tímto činem, kladu si při tom několik otázek. Jde jim pouze o vandalismus, nebo snad i o propagaci fašismu?!
      Pokud o to druhé popřípadě o obojí, proč takto halasně nekřičeli u toho řeporyjského prasete? U Hřiba a dalších stvůr, které před celým národem svým jednáním "schvalují" tyto nechutné projevy a přesto nikdo nekoná a nečiní žádné vyšetřování, žádné popírání holokaustu a propagaci nacismu s fašismem.
      Vždyť ten, kdo to provedl, snad i počítal, že mu to beztrestně projde, jako těm, co jim jdou příkladem.
      Je to divný národ, ti Čehůni...
      J.C.

      Smazat
    5. Paní Helanov. Naopak v případě toho řeporyjského je třeba provést výraznou veřejnou popravu na náměstí pro výstrahu. Proč? Částečně na to odpovídá pan Rudý škorpión 15. ledna 2020 17:58.

      Není možné aby si tací, jako je řeporyjský exhibionista mohl beztrestně dělat cokoli a jiní za maličkost byli okamžitě z iniciativy orgánů činných v trestním řízení okamžitě tvrdě stíhán.

      Pan Vyvadil, nemýlým-li se byl svého času i ústavní soudce. Není žádným ořezávátkem. Ne že jen žaluje řeporyjského, ale celou jejich radnici. Dále ale i podává stížnost na Bradáčovou, Zemana a jiné, kteří mají povinnost z titulu svých funkcí prokorátorů, dozví-li se o trestným jednání sami bezodkladně zahajovat trestní řízení. Právě a přesně tak jak v minulosti v jiných případech učinili.

      Též jde o to, že zde existuje výrazná skupina elfů - žalobců udavačů ze strany pravdo-lásky, kteří proti nepohodlným, jim opozičním osobám okamžitě podávají žaloby při jakékoli sebemenší zámince.

      Tedy je právě těmto nechat ochutnat jejich vlastní medicíny. Pokud půjde řeporyjský bručet a to nejlépe včetně celé radnice, Bradáčová, svého času pravidelný host USA velvyslanectví, dostane vyhazov, nebo alespoň výraznou důtku, tak ti kteří si nyní myslí, že si mohou dovolit beztrestně cokoli trestuhodného a naopak vyráběním kauza a žalob dělat pakárnu komukoli, kdo se jim nelíbí se do budoucna sakra rozmyslí ve svých udavačských a nálepkovacích aktivitách.

      Proto je ta jejich vlastní medicína na použitá tak moc nutná. Slušní lidé, se dle Vás paní Helanov takovým řeporyjským lejnem nemají ani zabývat a povznést se nad něj. Opak je pravdou. Je to jako s tím jak "Nejprve odvedli židy a já nic neděla, potom cikány a já zase mlčel, pak ty a ty ... a nyní, když si přišli pro mne, již nebyl nikdo, kdo by se mne zastal!!!

      Koukněte na Aeronet (článek z 14.1.2020 "Padlo trestní oznámení na Pavla Novotného a dalších 10 zastupitelů Řeporyjí a bude mazec!". Tam ta celá žaloba je. Van Vyvadil ví jak ji napsat. Paragraf, paragraf, judikát, judikát, paragraf... To se bude nějakému havlo-poplatnému prokurátorovi, policistovi, soudci těžce shazovat pod stůl!!!

      Smazat
    6. Takže -jestli tomu dobře rozumím, podle té babky, která neúnavně dnes a denně ťuká do klávesnice různé trouboviny, protože bez toho by nemohla existovat a lidsky fungovat, tak by se nemělo dělat nic. Všechno je zbytečné.Ať se nějaké politické hovado producíruje a sprostě uráží a nadává na naše i cizí státní příslušníky, ať je tím vzorem pro další debily - hele - bulvárnímu šmejdovi se nestalo nic, tak to zkusíme taky - zatímco řidič autobusu, který přimaloval politickému šaškovi na plakátě tykadla, dostal trest vězení. Je to zatraceně nepoměr, ale když nebudeme dělat nic -protože je to "zbytečné?" Proto taky začaly fungovat diskuze - lidi se vydřepí a vykecají, a nic dalšího už od nich nehrozí. To byl záměr. Naopak je velmi dobře že bylo trestní oznámení podáno, a mělo by to tak být vždy a ihned. Ať se ta vládní smečka zabývá taky něčím jiným než vztahem s Čínou. A proč prokristapána tu ženskou oslovujete "Paní Helanov?" Zlaté oči! Žádná Helanov to není,ale představuju si, že jí to dělá dobře.

      Smazat
    7. milá paní nestačí psát do diskuzí je třeba činy

      Smazat
    8. 20:32... Samozřejmě že pan Vyvadil není žádné ořezávátko!!!To je mi jasné...
      Ale okolo Řeporyjce se semknou jeho soukmenovci,celá havlérka,zkrátka proti Bratrstvu kočičí pracky nemá šanci.
      Je to jenom můj názor,ale já bych do takového boje nešla.
      Vždyť i na čele Ústavního soudu sedí jeden "od nich".
      Helanov

      Smazat
    9. 13:15...No,já to vidím tak,že tento čin tomu hovadu neuškodí.
      Spíš mu zvedne popularitu a to bych fakt nerada.
      Ale třeba se mýlím.Docela ráda bych se mýlila.
      Helanov

      Smazat
  2. No sláva!
    A jestli to zametou, vytvoří precedent pro všechny oflastrované neonacisty. Všichni, kteří byli potrestáni za hajlování, nošení nacistických symbolů, nebo popírání holokaustu mohou žádat odpuštění trestu, resp. odškodnění.
    Trestní oznámení by se dalo klidně podat i na ministra Petříčka, Zadolárka a mnohé další podporovatele ukrajinských demokratů, kteří jim jezdili vyjadřovat všemožnou podporu, i když existuje bezpočet fotografií a videí, jak tito demokraté hajlují a pochodují s portréty Bandery, nebo nacistickými symboly.
    Ať nám to kluci vysvětlí, jak je to s tou podporou nacismu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. určitě to zametou. vždyť tenhle režim je postaven na takových ... .
      uvědomte si, že ta současná okupace naší vlasti a zotročování Českého národa byla a je záměrná, řízená a plánovaná.
      to co nám chystali v osm a šedesátém, uskutečnili v devět a osmdesátém. historie se opakuje. a pokusy o drancování zdrojů a vyhlazování národů nevyvratitelně. o tom nemůže být pochyb.
      podívejte se, co se děje každý den znovu a znovu.
      perou se o koryta, dnes si udělali číslo u muzea na psychicky vyšinutém chudákovi a tak to jde pořád dokola.

      Smazat
  3. Pan Vyvadil asi nikdy nesledoval reality-show.
    Čím sprostší a hloupější exot,tím je diváky žádanější.
    Na stejném principu je založen bulvár.
    Diváka zajímá bizár,všude na světě.
    No a řeporyjec účinkoval v reality a věnoval se bulváru.
    Helanov

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jenze "politici" jdou z extremu do extremu...Nejdriv mluvi tak,ze ani nerozumi sami sobe (politicka korektnost)...a pak prejdou rovnou na krupany

      Smazat
    2. Moc jsem se před ruskými, inteligentními diváky styděl, že jsem ze stejné země, jako to prašivé hovado plné sádla!On poškodil Česko na pověsti jako nikdo! Bylo mi fakt hrozně.Stydím se pořád, tu ostudu nejde smazat!

      Smazat
    3. 9:51...Tak to se stydíte zbytečně,oni i v Rusku mají dost blbů :-))))))
      Na Řeporyjce stačí se podívat a hnedka má každý soudný člověk jasno.
      Helanov

      Smazat
    4. dost chaza rů u koryt, jako my

      Smazat
  4. Pokud to spláchnou, asi bych si nechal vysvětlit znovu tábor v Letech u Písku. Protože pokud pomník masovým vrahům není podporou nacismu, není ani tábor v Letech koncentrákem.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 15:48...Pomník zatím nestojí,zatím si tlusťoch jenom cintá pentli.
      A soudit někoho za blbý kecy?
      To snad né ;-)
      Helanov

      Smazat
    2. Helanov 16:02, už vás chápu! "A soudit někoho za blbý kecy? (to snad ne)". Pud sebezáchovy?

      Smazat
    3. 16:02...V tomto s Vámi milá paní Helo nesouhlasím. Ten "tlusťoch" jak říkáte je starosta samosprávného celku a nejvyšší orgán této samosprávy, kterým je zastupitelstvo v usnesení výstavbu pomníku schválil. Tím pádem je právně tento úkon napadnutelý stejně jako kdyby třeba již započaly stavební práce.
      Milan

      Smazat
    4. 16,02
      I na "blbý kecy" máme paragrafy. Pokud se měl Okamura omluvit za jedno slovo v souvislosti s táborem v Letech, proč nechat blbě žvanit odulého hnusáka?
      Skutečně nejde jenom o blbý kecy. Jde o princip a jeden metr pro všechny. Pokud se ze sběrného tábora udělá koncentrační a prohánějí se faldy každému, kdo by o tom jenom veřejně zapochyboval, tak je přinejmenším podezřelé ticho kolem Novotného ódy na adresu vlasovců.

      Smazat
    5. 16:02 a Milane,promiňte,ale já bych trestala jenom ČINY,ne VÝROKY.
      Myslím si,že i politický představitel má právo na svobodu slova.
      Jiná věc by byla,kdyby svůj názor prosazoval politickými prostředky,zneužil svoje postavení.
      Což se ZATÍM neděje,pomník nestojí.
      Aspoň já to tak cítím.
      Helanov

      Smazat
    6. 18:10...A o tom právě mluvím. Politickým prostředkem je právě to usnesení zastupitelstva městské části. Pitvoření se před kamerou je ostuda poze p. Novotného, ale politické rozhodnutí o glorifikaci kolaborantů s fašisty je skutek, který správně vyhodnotil doktor Vyvadil.
      Milan

      Smazat
    7. 18,10
      Co to blábolíte? Tak si máme počkat, až tady tlusťoch Novotný zopakuje scénář třetí říše? Až tu začnou rasové a politické čistky? Až se začnou stavět továrny na smrt?
      Teda vy máte dost!

      Smazat
    8. Helanov
      nastudujte si, co mají Novotného hrdinové na triku. Jak upalovali a kuchali lidi za živa. Jak to brali šmahem, včetně starců, žen i malých dětí. A potom si představte, že takoví hrdinové budou za živa kuchat vaše děti, nebo vnoučata. Chvilku o tom přemýšlejte, napočítejte pomalu do deseti a teprve potom suďte.
      Nic ve zlém. Ale jste nějak duševně poznamenaná a evidentně vám chybí empatie.

      Smazat
    9. 17.24 + 18.22
      není "já" Milan. "Já" Milan nikdy nepíšu anonymně. Jen pro pořádek by vás to nezblblo. Hm... Akorát že teď nevím, kterému Milanovi budou bezmozci - nově jsem zaznamenal machometánku + machometáno neurčitého pohlaví a hafo chvilkových debílků - nadávat. Hele, že oni si zde svrchu jmenovaní dělají hnizdo?

      Smazat
    10. 18.10
      Jako myšlenka předchází práci, slova veřejného činitele k ovcím předcházejí činy. Jinak by si, bez ovcí hltajících jejich slova, mohli Hitler, Lenin, Robespierre atd. cintat na pentli beze škod pro lidstvo. Líto mi, leč nesouhlasím. A pak - nasrání Ruska a ztrapnění naší vlasti snad nejsou činem? Co je pracovním nástrojem politika? Slova.

      Smazat
    11. Pro Milana 19:22...nemějte obavy ze záměny i když jsme jmenovci. Já se těchto diskuzí účastním jen velice zřídka. Kromě dnešních příspěvků jsem snad reagoval pouze pod článkem o Skripalových a tato reakce je na dlouhou dobu zase poslední. Mějte se, Milan

      Smazat
    12. 19.40
      Těší mě, hodně štěstí Milane. Hádám, že budu následovat váš příklad. Nějak ty diskuze začínají tu se zelenat, tu hnědnout, tu zas anarchisticky černat, slovem debilnět, a včera se v nich navíc ještě začal roztahovat primitivní půlměsíc. Helééé neutíkejtééé...

      Smazat
    13. 19.40
      Ježííííš! Teď mě to teprve trklo! Těmi svrchu jmenovanými jsem nemyslel vás, ale machometány!

      Smazat
    14. Hnusousek a spol. Hr/i/b ma taky nador a hrb na mozku.
      Nedavno se priplizil do Berlina na navstevu a uz dalky ihned hlasite kvicel ,pistel tam z plna hrdla nebo co to ma na ty svoje hovna proti Cine.
      Aby se zradnej bidak co nejvice zavdecil..
      Ale jednoduchej fakt zustava, ze Nemecko vyvazi snad kolem 90% do Ciny a jsou na tom proto dobre.
      Muzou si tak dovolit vydrzovat afroaraby atd..
      Coz jine staty by ozebracilo na kost..
      Tajne statistiky ukazuji ze uprchlici a ti co krici o sexu ale nejsou sexu schopni ,statistiky o nich ukazuji o jejich daleko vyssi kriminalite v mensich poctech populace..Zerou drogy a roznaseji Aids a umyslne na jine ..Ale vzhledem k tomu ze vlady jsou plne za nima , muzou vsecko, nesmi byt trestani atd. Jsou tak vlastne Supremacisti a my persekuovani jsme pronasledovani jako mensiny urcene k zaniku..
      Vsecko je dnes obracene..

      Smazat
    15. Copak oni ti květnový rudý banditi maj v Řeporyjích už ten slibovanej pomník?

      Smazat
  5. Pane Vyvadil moc vám děkuji za normální občany této země budu moc rád když toho tlustého vlasovce odsoudí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, parchanta je nutné umravnit.

      Smazat
    2. Napsal jsem ze pan Vyvadil bojuje za nas vsechny a je hrdina. Zaslouzi si nejen solidaritu , tu nasi lidskou a pomoc v boji proti zrudam a jejich odpornym skutkum..

      Smazat
  6. Až bude mít stát před soudem, tak nebude způsobilí, ale starostu může dělat.

    OdpovědětSmazat
  7. Mezi lidma se vžila krásná označení, nejčastěji - Vlasovec z Rypákova nebo Magor z Náckova. Jenom škoda, že je tak málo vidět na ČT. Třeba s předsedou Fialou u piva nebo ve vášnivém objetí s Němcovou by se na obrazovce moc pěkně vyjímal, byla by to skvělá předvolební reklama pro ODS, tuto stranu by příště volili všichni čeští náckové a není jich vůbec málo :-)

    OdpovědětSmazat
  8. Vyvadil, kdo to je. Nějaká zapomenutá troska??
    Jooo to je ten komik co podal trestní oznámení na pana Novotného, "" za těžké zločiny!!"", Ten " člověk " je nesvéprávný a proto by měl být izolován.

    Už se těším na další souboj Pan Novotný- verz. slaboučký parchanstát rusko. Dnes je skore Novotný 10- rusko 0 . Kdy že mají zbourat zločince KONĚVA?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 16:43 Debilita se nedá léčit, s tím musíte žít.

      Smazat
    2. 16:43 máte pravdu. Novotný je nesvéprávný a proto by měl být izolován.

      Smazat
    3. 16.43
      kdo to je? Nějaký zapomenutý výkřik ze tmy?

      Smazat
  9. Novotneho take nemusim...Jeho styl hloupeho krupana se mi primo prici

    OdpovědětSmazat
  10. 15:58
    Jen mně udivuje, že tam není známý rasistický výrok toho řeporyjského prasete:

    " Zemana volí kreténi, které by dřív shodili z útesu. Až vychcípá generace důchodců, bude prezidentovat Kalousek a lidi jako Okamura budou sloužit nám, Židům."

    Marně špekuluji, proč to tam Vyvadil nedal.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Že by to bylo tím, že k "fýrernation" taky patří? Asi ...

      Smazat
  11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Cos napsal tak kvalitního, že to ten zhovadilej komoušskej zkurvenec, kterýho nechám vykoupat v bílým fosforu a poté zavěšenýho za hnáty na rezavým drátě suplovat veřejný osvětlení, smazal? Napiš to znovu! Chci číst nekonformní názory a ne rudocancy místní putleroffské sebranky ...

      Smazat
    2. 8:05 Názorů, které chcete číst je plný internet. To nejste schopen si je dohledat? Proč se chcete pořád tulit k Nové Republice, když tu o vás nikdo nestojí. Nepřipadá vám to nedůstojné?

      Smazat
    3. 21:52 Páč tu nejsou jen rudoprdi, ale i skuteční frajeři! Např. sem chodí jeden velmi rozumnej chlap, kerej lecos v životě zažil a viděl, osobně krotil kafry v jihoafrickejch diamantovejch dolech za Iána Smitha a střílel komoušský opičáky na Limpopo a tak ví co bolševismus obnáší, ale místní vyžilá rudá sebranka si dovoluje takovýho machra cenzúrovat! Xindl kerej měl bejt popravenej nejpozdějc do Vánoc 89 a před popravou mučenej tu dělá 30 let po plesniváku cenzóry! To teda ti "demokrati" a jiná havlistická svoloč dobro došli, jen co je pravda.

      Smazat
    4. 8:30 Pan Honolulu vám nepochybně rád dá mailové spojení a můžete komunikovat přímo bez toho zbytečného balastu. Zaručuji vám, že všechno co říká je čistočistá křišťálová pravda. Tak si to spolu užijte, nikdo vás nebude cenzurovat ani posílat do Horoucích pekel. Pro Honolula to bude taky zážitek, že alespoň jednou v životě na něj někdo nebude koukat jako na pitomce. A když se spřátelíte, tak vás třeba pozve do Ameriky!!!!!

      Smazat
  12. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  13. Dopadne to tak, jako Kalouskův pokus o zastavení letadla do Ruska pomocí cisterny. Také bylo podáno trestní oznámení. (nebylo sice psáno, kdo jej podal a jak bylo klasifikováno), ale o tom že by byl obžalován, či dokonce došlo ksoudu, o tom jsem se od té doby nikde nedočetl. To je pouze konstatování a můj soukromý odhad dalšího vývoje jedné z "kauz".

    OdpovědětSmazat
  14. Naprosto se ztotožňuji s příspěvkem 16:28 a zdaleka nejsem sám. Vím na 100%, že kdyby se podobný primitiv, jako je Řeporyjský vepřík, vyskytl u SPD, KSČM, nebo ANO, tak "nestranná", ČT samou angažovaností snad zruší běžný program, aby nás mohla co nejlépe a neustále informovat, jaký že to hulvát zastává veřejnoprávní funkci. Pokud se ale jedná o ZMRDA z ODS, tak je ticho po pěšině.

    OdpovědětSmazat
  15. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  16. 16:43 jako pamětník Protektorátu Čechy a Morava vzpomínám na kolaborantské snaživky, co jásali nad pádem ruského státu, tedy SSSR začátkem čtyřicátých let. Jak potom zamlčovali svoje hříchy a cpali se do kompartaje, když měl SSSR, tedy ruský stát navrch v polovině Evropy a málem, v polovině světa. A může se stát, když vidíme vnitřní krizi USA, slábnutí jejich ekonomických, mocenských i politických pozic, může se stát, že onen ruský stát bude, spolu s Čínou, na vítězné straně ve světě, tedy i vůči Evropě. Pak možná, začnete opěvovat i Vyvadila, nejen ten ruský stát. Dejte na pamětníka a držte se zpět, dětino!

    OdpovědětSmazat
  17. Souhlas a 100% podpora panu Vyvadilovi

    OdpovědětSmazat
  18. Tato žaloba je velice správná věc. Blba je třeba nejen soudit, ale hlavně odsoudit !!!

    OdpovědětSmazat
  19. 17:38 - Zaujal me Vas prispevek pane, dekuji vam.

    Dovolte mi jednu malou opravu vaseho nazoru !

    Amerika VUBEC, ale VUBEC neslabne ! Cina nam sobe z ruky a Rusko si rozumi s agendou , kterou prosazuje president Trump.
    Putin chce tu stejnou pro Rusko !
    Ekonomie funguje bezvadne.
    Teplomer zeme (DOW) je 29080,21 coz je vyborna vec.

    Ale je pravda, ze trpime zachvaty vzteku na representanty Globalistu. VOLBY UKAZI VSE ! (Podzim 2020)
    Vidim budoucnot positivne.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 18:11 Každý má nárok na své názory. Ty vaše mě vůbec nezajímají. Ale zajímá mě váš věk. Vaše čeština je poněkud archaická. Víte o tom?

      Smazat
  20. Také moc děkuji za podání žaloby. Zlo zvítězí vždy, když se podcení jeho nebezpečí.

    OdpovědětSmazat
  21. Tedy co s podporovatelem nacistických vlasovců, pánem Řeporyj? Nemyslím, že by mu náš "právní" systém zkřivil vlásek na hlavě. Naopak mocenské struktury ovládá diktatura kapitálu, politickou scénu pak zkorumpovanými loutkami, takže pokud hned neskončí v koši "ramen spravedlnosti", tak šetření bude simulováno a vytratí se a kdyby to bylo i hodně závažné, tak soudy nemají určeno kdy, jak a zda vůbec se na proces dostane. Nevím, zda 20 roků vlečení se "procesů" nebude překonáno a "pachatel" je vysmátý, samozřejmě, že ho i ta sranda něco stojí. Jak se 30 roků u nás říká: u soudu nehledej spravedlnost, ale jen výrok. I proto tolik sebevražd a vzrušují snad svědomí soudců? Urválci, Urválci!

    OdpovědětSmazat
  22. Vy nemate po strace LEGALNI proti starostovi ve svych rukach vubec nic.
    Prectete si prvni clanek americke Konstituce , ktere je nadrazana vsemu co v evrope existuje.

    (Ja ji prehodil do cestiny uz aspon 10 x a bylo to vzdy smazano.)
    Starosta nema rad Koneva ! No a co ? Million Cechu nema rado Gottwalda.
    Jedina vec , kterou by jste proti starostovi mohli uplatnit je ta, ze vystrkuje svoji skaderou rit verejne na obdiv, coz
    je sadismus namireny proti verejnosti.
    To, ze ma rad Gen. Vlasova je jeho osobni nazor a na osobni nazor ma pravo kazdy z vas , a to na kazde thema.

    OdpovědětSmazat
  23. Ze zakona ma kazdy! povinnost ohlasit trestny cin a statni zastupci jsou povinni konat bez oznameni! Tady se kazdy z nich dopousti protipravniho jednani, pokud je necinny. Takze z toho vyplyva, ze zadny statni zastupce, v cele s doktorkou vsech ved Bradacovou, v zivote neslysel o nejakem Novotnem. No, budiz! Doufam ze jim jednou osvezime pamet!

    OdpovědětSmazat
  24. Pani "soudruzi" vy se chovate stale, jako kdyby jste jeste meli ZUBY...
    Naciste byli agresivni a zabijeli svoji opozice, nikdo to nepopira.
    Soveti byli to stejne , pod jinym praporem, takze vase rozhorceni a moralizovani nebude uznano.

    Precte si Alexandra Solzenicina a budete rozumet, proc tisice Rusu se pridali k Nacistum, kdyz meli moznost ! Napr. i ten general Vlasov.

    Tento problem je vnitrni zalezitost Ruska, kterou se snazi rezit oni a nejde s nim nic delat.

    Starosta Novotny si z vas dela srandu a zvysuje si popularitu na vas ucet, u kazdeho kdo vas nema rad.

    ------------------------------------------------------------

    Na zacatku 70-tych let jsem potkal v meste WINDHOEK, (byvala Jiho-Zapadni Africa, byvala nemecka colonie), stare vojaky
    z 5-SS. Divise Wiking.

    Po vzajemnem "oklepavani" jsme diskutovali dejiny Evropy a ja jim rekl : "Vy jste zabijeli i mlada nevinna devcata, jako byla ANNE FRANK !
    Oni mi odpovedeli : "Vy jste v unoru 1945, zabili 2800 mladych nemeckych devcat a zen, v Drazdanech, ktere meli jmeno ANNE."
    Ja jsem neumel odpovedet.
    Zlo bylo na vsech stranach.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Měl jste odpovědět, že jen v Bělorusku bylo vypáleno 150 vesnic a jejich obyvatelé, ženy(i mladé dívky), děti(!), starci nahnáni do stodol a upáleni za živa. A že jen obětí války bylo 360 tisíc Čechů. Nejdřív je příčina a potom následek... M.R.

      Smazat
    2. 21:55 M.R. kdepak to jste nácky moc podcenil. Z 9200 běloruských obcí bylo 5295 nacistickými jednotkami částečně nebo zcela vypáleno.

      Smazat
    3. To jste na tom nacisto už hodně bídně, když se neostýcháte argumentovat takto, mírně řečeno slaboduse.

      Smazat
    4. Vzájemné vyúčtovávání mrtvých, otázky kdo si začal, kdy si začal, proč si začal. Jsou dnes v kompetenci historiků. My si z toho máme vzít ponaučení a už to nedopustit. Nezapomínat, ale další vzájemné obviňování, zakládá jen novou vlnu nenavisti a revanše.

      Smazat
    5. 23.32 Naprosto s vámi souhlasím. Ale já vidím to oviňování a ublíženost dnes výhradně z řad poražených, a těch kdo to zlo zavinili a to jim nikdo neodpáře ani ,,máznutí" historici. Kdyby Sudeťáci neprovokovali tak by byl klid. Vážený, naši vojáci a dobrovolníci bojovali na straně vítězů, spojenců. Bohužel tak to chodí i v historii, poražení musí držet hubu a krok a čekat jaký trest je za to zlo postihne. A Němci z toho vyvázli ještě dobře. Věřte, že bych rád viděl v Němcích dobré sousedy ale ti Sudeťáci mi to tak něja kazí. Až s těmi Sudeťáky budete na jejich srazech mluvit, řekněte hlavně jim ať přestanou náš národ obviňovat jaké příkoří jsme jim jako spojenec spojenců, kteří vyhráli válku, způsobyli. M.R. P.S Vítěz se nikdy poraženému neomlouvá za to, že agresora porazil!!!

      Smazat
    6. Jen ještě malý dovětek jaký revanš z naší strany vidíte? To Že hájíme rozhodnutí spojenců z Postupimi o jejich odsunu z Čech? Vždyť sami chtěli do Říše tak tam jsou! A co Poláci a jiní? Snažíte se hájit neobhajitelné.

      Smazat
    7. Upřesnění od 23:32 => blbě jsem použil slovo "vzájemne". Nejde o naší revanši, ale o naše občany (5.tou kolonu), ktéří nahrávají Landsmanschaftum příležitost zpochybňovat Benešovy dekrety.

      Smazat
    8. 23:32...LÍP SE TO NEDÁ ŘÍCT!!!!!!!!!!
      Helanov

      Smazat
    9. To se snad nedá srovnávat. Přeci Rusko bylo odjakživa chudá, velká, zaostalá země. A nijak mu to nebránilo napadat, okupovat a zotročovat cizí státy a národy. Naopak, jeho vůdci potřebovali najít cizí nepřátele, obvinit je z ruské bídy, neúspěchů, nesvobody a válčit s nimi, aby odvedli nespokojenost lidu sami od sebe, od svých institucí, Kremlu a jejich vlastní neschopnosti, zkorumpovanosti, nespravedlnosti a parazitismu. Je potřeba snížit počet obyvatel planety. Pokud se vytvoří viry, specifické jen pro konkrétní genetickou oblast jakou je Rusko a tuto oblast zcela vylidní, je to naprosto legitimní. Například různé typy rakovin propukající už v dětském věku a neplodnost mužů jsou vysloveně žádoucí. Taktéž těžké respirační choroby, anthrax a další, včetně pravých neštovic. Léčbou těchto chorob se rozmnožují zdegenerované národy, jakými jsou východoevropané. Není to urážka, ale vědecky dokázaný fakt. Genetická struktura východní Evropy je těžce narušena, o čemž svědčí i úroveň států, kde žijí. Je tedy potřeba zabezpečit snížení počtu obyvatel a jejich náhradu za kvalitnější genofond odjinud. O tom přeci hovořili a psali všichni proroci včetně toho vašeho Marxe už celé věky, že je třeba vyměnit zdegenerovanou populaci primitivní východní Evropy a když se tento prostor uvolní pro kvalitnější genofond, nastane i tam prosperita! - https://blisty.cz/art/93823-vychodoevropane-povazuji-svou-kulturu-za-nadrazenejsi-jinym.html

      Radili stále to samé: zbavte se zbabělé a domýšlivé chátry na východě, která odjakživa rozvracela a zaplevelovala kontinent svým poškozeným genofondem a nastane zlatý věk pro Západní civilizaci!

      Smazat
  25. Historicky se odkazovat na Solženicina už může jenom "BLB" nebo neskutečně nenávistný člověk.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Díky že jste se tím Solženicynem a nálepkováním odkopal, pane manipulátore. Tož se hrdě hlásím k nálepce BLB a neskutečně neávistný člověk, neb by mě ve vašem hnízdě nálepkovačů bylo ouzko.

      Smazat
  26. 22:43 - A ten kdo nikdy necetl Solzenicina, je ultra blb na devatou a nema pravo se k nicemu vyjadrovat.

    23:32 - Plne souhlasim s vasim prispevkem, ale to plati pouze tehdy, kdyz historikove nejsou poplatni zadnemu
    rezimu , nebo novodobemu ideologickemu "nabozenstvi" , na zadne strane a drzi emocionalni opstup !

    Mate takove lidi v Cesku ? Mozna ano, ale vy jim vzdy zalepite hubu, tak jako starostovi , kvuli Vlasovcum.

    Kdyz se to stalo (osobne nevim) , tak nemanipulujte s jeho nazorem. Nechte ho mluvit ! Budete-li pouze vy mit monopol na informace , tak jsou automaticky lzive, i kdyby byly pravdive.

    OdpovědětSmazat
  27. Vy nechápete, že za tím hnusem stojí US ambasáda a tím pádem se nenajde soudce s koulemi!

    OdpovědětSmazat
  28. Pane Vyvadile, záslužný počin. Nevěřím, že dosud nečinné odpovědné orgány státu na základě Vašeho trestního oznámení změní svou zákeřnou nečinnost v činnost, ale přesto, že toto oznámení dle mého názoru odloží, bude to jen další důkaz o fašizaci ČR v režii našeho nového velkého bratra na věčné časy a nikdy jinak USA.

    OdpovědětSmazat
  29. Jiří Vyvadil16. ledna 2020 12:53

    Souhlasím s těmi z Vás, kteří se domnívají, že to budou chtít zhodit ze stolu. Zcela určitě. Ale já využiji všechny opravné prostředky. A zítra půjde můj dopis ministryni spravedlnosti, aby tomu věnovala pozornost. Je to prostě tak sprosté, že neumím sedět s rukama v klíně. A díky za podporu.

    OdpovědětSmazat
  30. Solženicin nakonec kompletně změnil názor a díky tomu zmizel z povědomí, už nemohl dál mluvit.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Protivníci mají vše pod kontrolou - ale co s tím ???
      Justiční mafie Pavla Zemana a spol.
      https://www.youtube.com/watch?v=Bp6yKBRJNMA
      tohle je zrůdný režim kde korupce politiků korporacemi, skupinami mafiánů, je přímo legalizována a nazvána lobbysmus ..+ navíc čr je vazalská nesvobodná kolonie , Toto je systém vybudovaný J.Pospíšilem TOP 09 !
      Dĕkuji za video které přesně ukazuje jak zkorumpovanou máme policii,státní zastupitelství a soudy.Bohužel jsem přesně tyhle zkorumpovaný zrůdy v policejních uniformách a talárech zažil na vlastní kůži.Měl jsem být dokonce přesně tímto postupem zlikvidován a proto jsem musel opustit republiku.Příběh na YouTube:Zdenek Rubický.

      Smazat
    2. 13:06... Solženicyn žádný názor nezměnil,byl to vlastenec a fandil Putinovi.
      Z povědomí nezmizel,jenom ho prašivej Západ přestal adorovat.
      Jeho knížku 200 let pospolu nerozdejchali,to je celé.
      Helanov

      Smazat
  31. Je to odvážný a chvályhodný počin, ale asi neuspěje. I když to na vrcholných státních zástupcích, soudcích nebo policistech není na první pohled tak jasně vidět, jako na hnusné prdeli toho prasete, chrochtají v jedné řadě u koryta spolu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kdyby to měl být spravedlivý soud, tak by řeporyjské odsoudil k tomu, aby si postavili na náměstí v Řeporyjích nahatou sochu svého současného starosty - aby si pamatovali...

      Smazat
    2. 16:44...Jó,kdyby tak někdo popíral holocaust,to by to lítalo!
      Holt není mrvola jako mrtvola,ty v Osvětimi byly jinačejší,než ty které zahynuly rukou Bandery a spol.
      Helanov

      Smazat
    3. 20:04 Těch co ho můžou popírat žije už jen hrstka, ostatní nejsou povinný věřit žádným vyprávěnkám, dokonce ani šoabajkám ne ...

      Smazat
  32. Plošné kádrování mrtvých, byť podle narodnosti, náboženství nebo třidní přislušnosti nepokládám za vhodné.

    OdpovědětSmazat
  33. Kdyby blbost uměla létat, byla by naděje, že odletí do kosmu. Takto se zoufale drží matičky Země a v Česku řady politiků. Nejen Kalous, ale nyní v RP projevil svoje IQ i Zvorálek - ale ne jediný, v kauze Válková je snad soustředěno bratrstvo blbů. Kdyby to byli mladíci, chápal bych, ale takový veterán - Zvorálek? A pak se nedivme, do jakých zločinných pařátů nás dostala naše zahraniční politika. Snad dnes na té kultuře nenapáchá takové škody a zlo. Urválek a paní Válková: Paní Válková se narodila rok poté, co se pan státní zástupce Urválek eshiboval hereckými výkony plné hysterie na soudech s těmi, co podle tehdejších zákonů za pomoci zahraničních špionů rozvraceli republiku. To se na rozdíl od dneška tehdy nesmělo. Záhy se ukázalo, že divadelní vystoupení pana Urválka a jeho soudní výroky nejsou spanilou jízdou pro budování socíku a pan Urválek zmizel z českého světa, v novinách, rozhlase a televizi až do r. 1990 - snad 40 roků - o něm nebylo vidu a slechu. 28 roků po těchto hereckých výkonech pana Urválka dostudovaná právnička Válková píše odbornou práci na téma probace, tedy následného dohledu nad některými propuštěnými vězni, tedy o praxi, která je i v současnosti našimi soudy praktikována. Na publikaci je připsán jako první autor jakýsi Urválek, který pár desetiletí funkci soudce nevykonává a pracuje v kriminalistickém ústavu. A dnes přicházejí po dalších více jak 40 letech, naplněných snad týdně filmovými záběry exhibic pana Urválka z r. 1950 v TV ze soudní síně a snad každý den je připomínán v mediích tištěných, je to hlavní černá postava spletená jako bič kapitalistické diktatury alias demokracie nemyslících proti budování socíku u nás před 70 roky! Tak ta blbost soudobého tažení proti paní Válkové překonává snad i kapacitní možností ČR a měla by být prodávána, aspoň v Praze, jako suvenýr stavu mysli a inteligence českých politiků, u českých komentátorů ji už nikdo dávno nehledá a nepředpokládá. Tak nevím, kdo je větší blb, zda pan Urválek neblahé paměti či soudobí exhibicionisté vlastního mentálního deficitu.
    A mimochodem ta praxe, že se ti nejblbější šéfíci a pak v pořadí pod ním další připisují na vědecké práce těch nejmladších, je dnes běžnou praxi. To co kdysi zvládl autor sám levou rukou a pravou hemisférou, tak na to rukují dnes davy "vědeckých ústavů".
    Prohlášení: paní Válkovou vůbec neznám, nejde mi snad ani tak o ní, jako o zjevné projevy idiotství, které jen ukazují na obludnou chromost současného režimu navzdory snahám pana Babiše - vlastně proti němu, také on se nehodí do krámu soudobé diktatuře peněz, ač sám boháč, dělá protikapitalistickou politiku tím, že mírní chudobu a napravuje částečně křivdy, zločiny a ústrky páchané na občanech dnes.

    OdpovědětSmazat
  34. Jsem mladší než paní Válková, ale o Urválkovi bylo i vidu i slechu. Bylo by mi to fuk, kdyby nebyla ta paní stále nabitá politickou aktivitou. Na druhé straně, lavina ji odsuzujících je stejné party, stejní kariéristé bojují proti kariérierizmu, jako zloději odsuzují jiné zloděje. Já tedy netleskám.

    OdpovědětSmazat
  35. Potvrzuji, kdo trochu chtěl se dozvěděl. Pod svícnem byvá tma. Nestudoval jsem práva (jen ČVUT), ale mezi študáky nebylo tajemství, že na index se pouštělo do Marxistické studovny (v Celetné) a tam se daly vypůjčit všechny archaické ročníky RP. To bylo nejlepší samostudium, nejen průběhů procesů, ale i "souhlasných rezolucí z továren". Je velmi podivné, že by studenti Práv z UK,o tyto procesy neměli zájem a že by o nich nic nečetli.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.