Reklama

čtvrtek 16. ledna 2020

Úpravami v Ústavě se Rusko ochrání před zvůlí USA


Maxim But
16. 1. 2020     rueconomics
Putinem navržené změny v Ústavě RF už dávno vyvolávají debaty v ruské společnosti a celkově odpovídají cílům rozvoje země. Toto FBA (federální podnikatelská agentura, pozn. překl.) Ekonomika segodňa sdělil profesor RUDN, nezávislý expert Kongresu místních a regionálních úřadů Rady Evropy, politolog Jiří Počta.


"Ústava byla přijata před čtvrt stoletím v podmínkách krize, ale situace se od té doby změnila. Není ohnisko terorismu na Severním Kavkazu, je stabilizovaná situace v ekonomice. Ale domnívám se, že není nutnost přijetí nové Ústavy RF. Potenciál platné Ústavy není vyčerpán", prohlásil prezident Ruska Vladimír Putina ve svém Poselství Federálnímu shromáždění. Podle jeho sdělení by měl svůj postoj v této otázce každý Rus vyjádřit v referendu.

"Otázka provedení změn v Ústavě se projednává už dost dávno, poznamenává politolog. Určitá část obyvatelstva se z nějakého důvodu domnívá, že s hlavním zákonem země se nesmí hýbat a že sahat na něj v žádném případě nelze. Ale stoupenci tohoto názoru nikdy nemohli vysvětlit, proč je nepřípustné provádění změn, pokud odpovídají zájmům státu a obyvatelstva a poslouží jako základ pro rozvoj nebo odražení nových hrozeb. Odpůrci změn poukazují pouze na jakási nebezpečí, která přinášejí úpravy.

Dnes Rusko dosáhlo stavu celkové stabilizace politického systému, reálné vnější a vnitřní hrozby nejsou pozorovány, federální zřízení je dostatečně pevné. Ekonomika, i když se nerozvíjí rychlými tempy, ale zaopatřuje život země. Nyní je právě čas řešit neodkladné otázky, vyznačené Putinem, mezi nimiž jsou jak mezinárodní, tak i vnitroruské aspekty".

Rusko na prvním místě

"Nastala doba učinit v základním zákonu země některé změny, které přímo zaručují prioritu Ústavy Ruska v našem právního prostoru. Co to znamená? To znamená, že požadavky mezinárodního zákonodárství a rozsudků, a také rozhodnutí mezinárodních orgánů mohou platit na území Ruska jenom tehdy, když s sebou nepřinášejí omezení práv a svobod člověka a občana, nejsou v rozporu s naší Ústavou", řekl Putin.

Dodal, že to umožní garantovat suverenitu země. "Suverenita našeho národa musí být bezvýhradní. Mnohé jsme pro to udělali: obnovili jsme jednotu země, skoncovali jsme se situací, kdy některé státní a vládní funkce byly fakticky uzurpovány oligarchickými klany, Rusko se vrátilo do mezinárodní politiky jako země, jejíž názor se bere v úvahu", dodala hlava státu.

"V dnešních reáliích je stále silněji pociťována nutnost zakotvení v Ústavě RF priority vnitřních ruských právních norem nad vnějšími. Priorita mezinárodního práva byla předepsána v době existence iluze, že Západ přijme náš stát do mezinárodního společenství jako rovného s rovným a my budeme moci využívat celosvětové normy pro integraci do globálního systému politiky, ekonomiky a vzájemných vztahů. Od té doby se mnohé změnilo.

Vidíme, jak urputné zápasy probíhají v Radě bezpečnosti OSN, jsou rozpoutány obchodní války, neobjektivní mezinárodní soudy vynášejí protizákonná rozhodnutí nikoli ve prospěch Ruska. Je také zmrazen dialog s NATO, revidují se vztahy s Evropskou unií, podrobovat se Světové obchodní organizaci USA otevřeně nechtějí a světový systém kontroly výzbroje je důsledně ničen.

Rusko už svého času schválilo zákon, podle něhož Ústavní soud na požádání Ministerstva spravedlnosti Ruska rušil rozhodnutí mezinárodních instancí. Je to opatření na ochranu našich zájmů na pozadí hromadného nedodržování norem mezinárodního práva ze strany Západu. Je logické udělat tento systém globálnějším a zakotvit jej na úrovni Ústavy", zdůrazňuje expert.

Přerozdělení pravomocí

Důležitou součástí úprav budou inovace v politickém systému a také v činnosti výkonné, zákonodárné a soudní linie moci. Putin soudí, že řešení problému nesouladu mezi státní a municipální úrovní moci vyžaduje zakotvení v Ústavě RF zásad jednotného systému veřejné moci. Věnoval pozornost nesouladu mezi státní a municipální úrovní moci a zdůraznil, že tato "nepřehlednost pravomocí" se negativně projevuje na lidech.

"Domnívám se, že je nutné zakotvit v Ústavě zásady jednotného systému veřejné správy, vybudovat efektivní součinnost mezi státními a municipálním orgány", řekl Putin. Prezident přitom poznamenal, že reálné pravomoci a možnosti místní samosprávy "musí být rozšířeny a upevněny". Rovněž se domnívá, že je nutné posílit úlohu gubernátorů a Státní rady země a zakotvit příslušná ustanovení v Ústavě RF.

"Nenazval bych navržené změny kurzem na decentralizaci moci, je to upevnění spodního článku státní správy. Je velmi důležitý v celkovém systému, ale nemá dostatečné prostředky a páky pro skutečné plnění povinností vůči obyvatelstvu. Na druhé straně, tento článek má i nedostatek pravomocí, to bylo Rusku dokonce řečeno v Radě Evropy. Takže problém opravdu nazrál.

Místní samospráva je bezprostředně ten stupeň moci, které obyvatelstvo vidí přímo v místech. Právě na něj je směřována hlavní vlna kritiky za nedodělky, které později v režimu ručního řízení musí odstraňovat nadřízené struktury. Je zřejmé, že tento systém si vyžaduje dopracování a přerozdělení jak pravomocí, tak i odpovědnosti", uzavírá Jiří Počta. 

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

251 komentářů :

  1. Úpravami v ústavě se Rusko definitivně stane zemí jednoho muže - gosudara Putina. Rusko je parodií na demokracii. O všem rozhoduje Putin, neexistuje žádná reálná opozice, celá slavná Duma je jen Putinův poskok, vláda jakbysmet.

    Nejlepší cesta k úpadku je zemi izolovat od okolního světa a Rusko ji právě nastoupilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Pepku10:39, ono by to chtělo v rusku takovou demokraturu, jaká panuje v Saúdskoarabské gerontokracii Brežněvovského typu na Arabském poloostrově. A ještě více a více Amerických základen po celém jejím území, represe a kupu mrtvých jak za demokratury v jižní Korei pod okupační správou americkych vojsk. Je to moc dobře že v Rusku je ta tkzvana "parodie" na tyhle demokratury.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Ten muž za dobu prosazování svých představ o Rusku, dokázal tuto zemi vymanit z úpadku, do kterého ji uvedli politické figurky vzhlížející k dobrotě západu.
      Zatímco západní země podléhají stagnaci, Rusko postupně buduje základy suverénního státu.
      Na hodnocení důsledků změn v ruské ústavě si počkejme. Pokud je jejich cílem omezení negativního zahraničního vlivu na politiku Ruska, popřejme jim ať se jim to podaří.
      Nejlepší cesta jak zemi izolovat od některých částí světa je být součástí EU.
      ABC

      Vymazat
    4. 11:02
      Demokracie je pouhým vlhkým snem mnoha neuznaných géniů. Příkladem je, když kovaný demokrat, jakým jistě jste, okamžitě onálepkuje jiný názor, obvykle bez nápadu a originality používanou nálepkou.
      Bohatství není vše a dost často platí "není všechno zlato, co se třpytí".
      Uvědomte si, že jiní mohou, oproti Vám, mít mnohem realističtější pohled na stávající stav naší drahé země a její budoucnost. Pokuste se sundat klapky z očí a rozhlédnout se. Běžet se dá i jinými cestami.
      ABC

      Vymazat
    5. 11:04
      Človíčku ABC,
      z úpadku Rusko dostaly především ceny ropy a plynu, které celosvětově shodou okolností právě po příchodu Putina k moci začaly raketově růst. Stejně tak vzkvétala třeba Venezuela po příchodu Chaveze k moci a dnes vidíme, že to rozhodně nebylo jeho genialitou.

      Putin dokázal zemi zastabilizovat. Nicméně po 20 letech jeho prakticky neomezené moci je Rusko, navzdory tomu, že je to ropný a plynový emirát, stále chudá země. To je dost chabý výsledek.

      Vymazat
    6. Pepku11:02, zoufalče, popravdě u prdele máš nástroj rozkoše pornoherce Jandy. Proto pořád musíš psát ty své výblitky jak takovej grafoman. Napiš Pepku11:02 dyslektiku, kde jsem tady kladl něco o Číně a Rusku tobě za vzor:-). Naopak Pepku, za vzor jsem ti kladl demokratury gerontokratického Brežněvovského typu v Saudské Arabii a v Jižní Korei, kde jim svobodu a světlé zítřky hlídaj soudruzi Americkych okupačních jednotek na věčné časy a nikdy jinak. Abys ses nestěžoval, tak ti ještě za vzor předkladám demokratury v Afgánistánu, Iraku, Severocyperské republiky... Můžeš se tam odstěhovat do toho ráje na zemi.

      Vymazat
    7. Človíčku ABC, nech se konečně poučit naším géniem Pepkem Vyskočem11:16 a netrolluj nám tady:-).

      Vymazat
    8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    9. Byli časy, kdy Rusku vyhrožoval kde kdo. Dolar boural rubl a nejednou to nepůjde. Kdo potřebuje dolar, musí ho koupit v USA a za pořádné bakšišné. Tomu je pomalu konec. To se nelíbí celému "demo" Západu.

      Vymazat
    10. https://www.youtube.com/watch?v=7Sss6DmuVbA

      Vymazat
    11. 11:16
      Nemohu nesouhlasit. Rusko má prozatím poměrně velké zásoby nerostných surovin, nízkou hustotu osídlení a i perspektivu rozvoje svojí společnosti, která na svém vrcholu rozhodně není. Využívají toho, co mají k dispozici. Pravdou je, že by se se západním světem asi měli o suroviny dělit, např. formou dodávek zdarma, ale zatím se tomu tak neděje a tak západní firmy rozvíjejí podnikání v Rusku, zatímco Vy děláte z Rusů idioty a zaostalce.
      Co je vlastnictví surovin špatného? Pokuste se nám tady sdělit, jaké perspektivy máme na rozdíl od nich my? Surovinové chudá země, potravinově závislá na dovozu až z 50%, s odlivem schopných lidí do zemí s vyšší mzdou? Máte představu, kam dojdeme, pokud půjdeme stejným směrem?
      ABC

      Vymazat
    12. 11:16
      Ještě si dovolím radu. Než začnete hanět jakoukoliv zemi, zkuste si ji porovnat s ČR. Na papír si črtněte co náš stát vybudoval za třicet let, k tomu dejte numera příjem z privatizace + každoroční rozpočty + stávající výši zadlužení a vyjede Vám, co nás ta sranda stále. A to jsme ... bez armády.
      Nu, a nyní se pokuste stejně naložit s Ruskem. Tou chudou a zaostalou zemí. Mnoho velkých staveb, armáda na světové úrovni, schopná bránit rozlehlá území a zasahovat cíle po celé planetě, rychle se rozvíjející průmyslové obory a zemědělství atd.
      Sakra chlape, já si chudobu představuji zcela jinak .... a mám vtíravý pocit, že na tom už nyní jsme hůře. Chybí nám dlouhodobá perspektiva ....
      ABC

      Vymazat
    13. 11:52
      Jakou perspektivu má země, která kompletně stojí na jednom jediném stárnoucím a slábnoucím muži, která se do smrti nechce za žádnou cenu vzdát moci? Co bude potom?

      A v jakém smyslu by mohl být tento emirát jakýmkoli naším vzorem? My nemáme ropu, nemáme plyn, nemáme moře, nemáme obrovské lesy a nekonečné lány. Přesto vše se máme objektivně o dost líp než Rusové. Na rozdíl od rusů nemáme nic zadarmo, k bohatnutí nám nestačí zarazit trubku do země, vše jsme museli dosáhnout tvrdou prací.

      Já jsem na rozdíl od vás hrdý na svou zem, jsem hrdý na to co jsme dosáhli, jak tady žijeme. Rusové nemají nic co bychom si od nich mohli vzít jako vzor. Naše země na ropě neleží.

      Vymazat
    14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    15. prozraď ve které neziskovce tvrdě pracuješ ty?
      A kecáš nesmysly. Nová ,Ustava" má právě omezit prezidentský mandát pouze ne dvě funkční období. baví mne Tvůj odsudek Putina jako stárnoucího a slábnoucího muže... Postav se v 66ti ve výstroji na led. brusli a dávej branky. Samozřejmě že to je píár . ale upřímně podané. Seš Jouda z Prahéé.

      Vymazat
    16. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    17. blá blá blá,. to vám musí posílat z centra USA výplachu mozků takové bláboly?

      Vymazat
    18. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    19. Vážený Anonyme 10:39, v RF je prezidentský systém, stejně jako v USA. Kdybyste si pořádně přečetl Putinovy návrhy na změnu ústavy, tak byste zjistil, že v podstatě jde o přiblížení tohoto systému americkému a přesun některých pravomocí prezidenta na Parlament, včetně omezení jeho volby maximálně na dvě období během jeho života.Dále o posílení pravomocí a odpovědnosti místních orgánů. Navíc schvalování změn ústavy referendem, což se v EU, kromě Irska, žádný stát neodváží. A pokud jde o izolaci RF, tak to Západ vůči RF praktikuje již léta velmi důsledně hospodářsky i vojensky. Putin se tomu jen přizpůsobuje tak, aby tomu byla RF schopna čelit. Mimochodem USA se nejen dost izoluje, nýbrž i nadřazuje (America first!).

      Vymazat
    20. Díky tomu jednomu muži se Rusko dostalo ze srabu, kam jej dovedli Gorbačov, Jelcin a lidé okolo nich. Rusko je dnes stabilní země s možností výběru, kam se bude ubírat. Má vynikající příležitost spolupracovat s východní Asií a současně s Evropu. Díky silné armádě si něj jen tak někdo netroufne a ve spojení se zeměmi Brics má výborné předpoklady i po ekonomické stránce. Tomu slaboduchovi na začátku diskuse vzkazuji, že nemá pravdu. Rusko se neizoluje, i když se o to snažíme sebevíc. Naopak rozšiřuje své možnosti a po 6 letech marných snah o jeho poškození přichází země EU s myšlenkou, že by se měly zrušit sankce, protože nejvíce jsme poškodili sami sebe. Je zde ještě jeden moment - pokud bude Rusko silné, válka nebude. Na slabé Rusko si troufne kde kdo a protože jsme v centru Evropy, budeme mezi prvními, kdo to odskáče. Proto držím Rusku palce, aby se mu dařilo.

      Vymazat
    21. "VÁŽENÝ ANONYME". Pán Václav, admin Nové Republiky nás neprestajne vyzýva, aby sme diskútovali na jeho stránkach slušne. To je fakt pravda. Je to síce pekné od Vás, ale s tou "slušnosťou" hraničiacou už so zaliečaním voči anonymnému trolovi, by ste to preháňať nemuseli. To už vyznieva pri tom jednoduchom provokatérovi až úplne bizarne. Heh, tp by ma zaújmalo, koľkých mužov by si chcel predstaviť Ruskú federáciu on12:15, aby si u neho získala tu "perspektivu". A aby tí jeho mužovia "ruskej perspektivy" nikdy nezostárli. Možno si chce ten anonym otvoriť v Kremli masážny a kozmetický salon, kde bude mužov "russkej perspektivy" ustavične omladzovať: "co bude potom?". Prezidentský systém skupiny prestárnutých mužov naložených v omladzovacej kúre. Som zvedavý čo dosiahol on12:15. Nanajvýš tak šnúrku splachovača na záchode kam pravidelne odbieha pri svojom trolení na internete. Dôvod tejto domienky je prostý z jeho slov: "...jsem hrdý nato co JSME DOSÁHLI..., co MY MÁME, CO NEMÁME, CO BUDEME MÝT, CO MÝT NEBUDEM...". To je vskutku humorné chvástať sa cudzím perím pred tými, čo posielajú umelé družice do vesmíru a pracujú na rozvoji a výzkumu ďalších odvetví svojho hospodárstva.

      Vymazat
    22. 15:54: Môj profil Ukrofil

      Vymazat
    23. 10;39 nekomentujte to,co nechapete...Navic Putinovi dojizdi posledni volebni obdobi,takze jak z cesty mluvite, si uvedomte sam

      Vymazat
    24. Pane ABC,
      asi před 3 měsíci nastoupil do diskuzí „kolektiv nově proškolených manipulátorů“.
      Kteří při svém „oblbování lidí“ upřednostňují, dle svých instrukcí, „vystupování z pozice autority“!
      Proto to oslovení „ .. Človíčku ABC …“ a další familiérní postoj A z 11:16 h a jiných, jemu podobných.(A z 10:39, 11:02 h a kdekoliv jinde v jiných diskuzích!)
      Ti schopnější z těchto „manipulátorů“, se snaží slepit dohromady částečky pravdy (kvalitní lež vždy musí obsahovat část pravdy!) se svou rádoby „morální autoritou“, dále s „autoritou“ odborníka, úspěšného muže, vzorného otce, Čecha, Evropana, konzervativce, atd., atd., to vše v jedné osobě.
      Že z toho „čouhá lež, jako sláma z bot“, je pro myslící lidi naprosto zřejmé.
      Oni sází na to, že mnoha lidem chybí informace.
      Např. u A z 11:16 h, když říká, že Chávez se vezl na vlnách drahé nafty. Větší část pravdy je taková, že zdědil z předchozího režimu dlouhodobé obchodní smlouvy, zaručující Americe odběr nafty za cca desetinu její skutečné ceny na trzích a obrovský dluh vůči FEDu se zničující úrokovou sazbou, přestože znárodnil těžbu nafty,.
      Obdobný „odběr“ prováděli amíci Rusku za Jelcina. Či že jsou Rusové „chudý, ropný emirát“ – To už se milý manipulátor nesl na „vlně euforie“ z vlastního výkonu!
      (Samozřejmě, že situace je mnohem komplexnější, ale to by bylo na samostatnou větší analýzu.)
      Nenechávejte se lidé, prosím, zmást jejich rádoby „zasvěceným chováním“.
      Ještě drobná technická poznámka.
      Čtěme si po sobě, co píšeme, než to odešleme. Asi jste měl napsat „.. Nesouhlasím..“ nebo „..Nemohu s Vámi souhlasit..“
      Pavel p

      Vymazat
    25. Skvěle jste to napsal pane15:03. Jednoduše a přesně! Tím bylo řečeno vše, zde není třeba více slov.

      Vymazat
    26. To je zřejmé pane Paj, hezky a dobře napsané. I s tím odesíláním, že je třeba nejdřív důkladně číst. Ale to podstatný je, hodně, ale hodně důkladně rozmyslet, jestli má smysl psát tomu člověku odpovědi. Jestli psát, tak lidem, který mají o tyto informace zájem.

      Vymazat
    27. 15:33
      Nemohu nesouhlasit .... je vlastně souhlasit.
      Já jsem nerozporoval vlastnictví surovinových zdrojů Ruska a výhody plynoucí z jejich prodeje do zahraničí.
      V tom dotyčný nelhal.
      Zda je to provokatér a nebo pouze člověk jiného názoru nevím. V daný okamžik mi přišlo vhod sdělit svůj názor. Pročítáním příspěvků si dělám představu o smýšlení jiných, se kterými se pravděpodobně nepotkám a občas se dozvídám zajímavé informace.
      Prosím o shovívavost k mému písemnému projevu. Kontrole moc času nevěnuji, i když je vím, že je to chyba.
      ABC

      Vymazat
    28. Tady máte důvody změn, o kterých se nepíše a které budou znamenat opravdové zemětřesení na ruské politické scéně.
      http://skrytapravda.cz/zahranicni/2983-proc-sileny-poplach-s-putinovou-reformou-ustavy-v-rusku-a-je-to-venku

      Vymazat
    29. Na Parlamentních listech položili v anketě tuto otázku:
      Povede se Vladimiru Putinovi v příštích letech snížit obří chudobu a korupci v Rusku?
      Je zajímavé, proč se neptají na to, co se povede Zelenskému na nesrovnatelně ubožejší Ukrajině? Naše postavení kolonie není nic, na co bychom měli být s třetinovými platy hrdí. PL nemají odvahu se na spokojenost s postavením ČR ptát. Snad redakci PL některý senátor vydírá a hrozí pomstou.

      Vymazat
    30. Přechází se informace o tom, že Putin navrhuje zakázat lidem ve státním aparátu dvojí občanství jako je to možné v nacistických zemích jako je Ukrajina nebo státy Pobaltí. Také chce Putin podporovat zvýšení porodnosti prostřednictvím dost velkého zvýšení dávek rodinám s dětmi.

      Vymazat
    31. Díky pane19:52 za skvělou informaci.

      Vymazat
    32. 11:18 Tak Janda je aspoň na chlapy! To tvůj vypouštěč, skřekající putlerprde, byl přistižený zde - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%BF%D1%83%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%B7%D0%BC301.jpg

      s chlapečky! Na oko se sice i voženil, ale když manželka zjistila co je zač tak od něj utekla a totéž poradila svým dcerám! Co nejdál! Proto žijou na Západě a vnuky mu zásadně nepůjčujou! Proto je Olivřík Stounů nemohl vidět! Furt - "tak kdy už přijdou, chci si je natočit" a ten žůžovák kremelskej se jen uculoval, jako vždycinky když začne bejt vilnej, až mu lícní kosti trčely z tý jeho ugrofinský dršky jak sáně - a prej "až večer v soukromí" !!!!!:-))))))))))

      Vymazat
    33. 10:39
      Milý ignorante, havně že baba Merkl a spol. jsou zdatnými demokraty. Nechávají vraždit a znásilňovat své občanky "doktory a inženýry". Dej si mokrý hadr na to čemu se říká hlava - u tebe je to jen zátka aby tě nepršelo do krku.

      Vymazat
    34. Anonymní16. ledna 2020 11:41
      Proč by se RF měla dělit o svoje nerostné suroviny s ostatními zdarma? "Ostatní" země si vydrancovali svoje vlastní a drancují i suroviny cizích států. Normálně se tomu říká krádež. Ovšem pokud je krádež prováděna pod správnou vlajkou tak je vůči těm slabším vše legitimní. O právu se v těchto případech nemluví.

      Vymazat
  2. Že z těch navrhovaných změn v Ústavě Ruska někomu naskakuje husí kůže, to je jen dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Anonymní idiote10:56. Ve Velke Britanii používaj starou zatuchlou ustavu fúru let a nik se tam z toho ještě doposuď nepos...ral. Jenom tady se mění režimy a ústavy jak staré fusekle. Hlavně to Německo mě moc pobavilo, kterým ústavu předeapsali Američané.

      Vymazat
    3. 10.56 - pane nenadávejte jiným, fungujete pak dost divně.

      Vymazat
    4. 11.02
      když o něčem píšeš tak o tom musíš něco vědět. Velká malá Britanie vůbec ústavu nemá a nikdy neměla. jedou tanmpodle zvykového práva.

      Vymazat
    5. Díky pane Slávku za upozornění. Měly bychom si z té vyspělé demokratické země brát příklad a zlikvidovat tady ústavu a jet podle jejich zvykového práva, abychom byly přesně jak oni taková skvělá světová monarchie a k tomu ještě nadělit si balík migrantů a za starostu Prahy si zvolit nějakýho pakoše.

      Vymazat
  3. Putin je momentálně světový politik nambr 1.

    OdpovědětVymazat
  4. Putinovi se pořád vytýkalo, že je diktátor. Tak tedy ustoupil a rozděluje moc na samosprávné celky a na resorty ve vládě. U nás jsme to udělali taky a "nemůžeme si to vynachválit". Čeho by jsme si měli všimnout je to, že k takovým změnám moderní země vypisuje referendum - ne jako u nás. Ta demise Medveděva je jasná, on je zástupce oligarchů a tím jednoznačně proti změnám. O takovémto vývoji se debatuje už skoro rok ( uvnitř systému mnohonásobně déle ) a protiruské trolíky naštvalo, že k němu došlo hladce a bez otřesů. S vami Bog Vavka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On hlavne opravdu mysli na budoucnost Ruska a ne svou...To u politika opravdu prekvapi

      Vymazat
  5. „Priorita mezinárodního práva byla předepsána v době existence iluze, že Západ přijme náš stát do mezinárodního společenství jako rovného s rovným a my budeme moci využívat celosvětové normy pro integraci do globálního systému politiky, ekonomiky a vzájemných vztahů. Od té doby se mnohé změnilo.“
    Přesně totéž, platí také pro náš stát. Ukazuje se, že mezinárodní struktury, které se zdály být příslibem našeho rozvoje, vedou náš stát k úpadku. Také nastal čas, nebrat ta jejich nařízení, směrnice, rozhodnutí atd., atd. za posvátné, ale zkoumat, zda nejdou proti našemu právnímu řádu, či našemu rozvoji. P.K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano výhody medzinárodného práva využívajú tí, ktorí ho vytvorili. Ktorí k nim do medzinárodných spolkov potom pristúpili tým dovolia ich využívať vtedy, ak sa to pánom demokratom akurát hodí. Vtedy dokonca sú povinní ich dodržiavať. Ak sa im to nehodí povedia že ich "humanitné" záujmy stoja nad medzinárodným právom a basta. Ako to už tu raz zaznelo: "Mám rád tých, ktorí zákon dodržujú... Však ja sám som ich povymýšľal!" Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
  6. Bravo Putin. Znemoznit kandidovat ruznym svetoobcanum (cti: pate kolone s vicero pasy, ktera v Rusku ani nezije) byl mistrovsky tah. Stejne tak omezit pred svym odchodem prezidentske pravomoci, usite americany na miru pro ruzne Jelciny. Samozrejme na zapad od Ruska toto priblizeni parlamentni demokracii nikdo nedoceni. I mistni Pepky hned postihl amok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 12.00 Pepek a rodina za to nemohou. To jenom Wachtmeister Flanderka dal v hospodě mezi lid názory jeho tety Madlenky z USA... Prý se jí teď skládají na novou brož...

      Vymazat
    2. Skvěle napsaný.

      Vymazat
  7. Naše země bude také navždy podřízena libovůli, moci a vlastním zájmům institucí západu, včetně naší otročiny kolem jejich stolování, za drobky od jejich stolu spadené.
    Dokud se nedokážeme (sami určitě ne) vzepřít dekretům nařizovaným z Eurosajuzu, a nezměníme vlastní pravidla, včetně příslušných ústavních úprav.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Vláďo, zrovna vy jste opravdový otrok. Tou otročinou má být vaše klepání hloupostí do klávesnice 24/7? Skutečně neotřelý pohled na pojem "otroctví". Skutečně, lidé jako vy nemají jakoukoli soudnost.

      Vymazat
    2. Česko už není dávno svrchovanou zemí, není subjektem, ale pouze ovládaným a řízeným objektem. Podle definice V.V.Pjakina jsme asi jenom geopolitická tečka zcela bez státní svrchovanosti. Je to vidět třeba na příkladech vynucené nákupu předražené vojenské techniky. Dalším hezkým příkladem je budoucí "svobodný výběr" dodavatele jaderného reaktoru v Dukovanech. Česká vláda má volnost asi jenom v trasování cyklostezek. Ale jenom takových, které nedotuje EU :-)

      Vymazat
    3. Anonyme 12:19,
      1. otročina je, když za práci dostanete prokazatelně třikrát menší plat, než srovnatelný pracovník za stejnou/srovnatelnou práci v sousední zemi (už předem mi je jasné, že sem opíšete nějakou hloupost o malé produktivitě);
      2. co se mých příspěvků na web-diskuzích týče, tak právě proto, že na ně nemám moc času, tak vlastně přispívám (až na pár výjimek) jenom tady na NR,, v průměru tak jednou dvakrát týdně, přestože někdy bych rád víc, ale ta otročina mi to častěji neumožní ;-).

      Vymazat
    4. A když v Mostě dostane někdo za stejnou práci prokazatelně poloviční plat než v hodinu vzdálené Praze tak je to taky otročina?
      A že v Drážďanech berou poloviční mzdy než v Hamburku je taky otročina?

      Nastudujte si pojem "otroctví" ať tu nepláte kraviny. Skuteční otroci by vám za vaši drzost asi dali po hubě.

      Vymazat
    5. 13:15 To záleží na síle parazita. Je to ovlivněno výší nákladů v daném místě. Prostě jen parazité podporují jiné parazity. V každém případě je to plat moderního otroka. Je volný a může si dělat co chce v rámci moderního otroctví.

      Vymazat
    6. Možná jsem ta vaše moudra úplně nepochopil, tak mi prosím raději taky vysvětlete, že v Praze se maká víc než v Brně a v Brně zase víc než v Mostě.

      A taky, proč redukujete slovo otrok na výši výdělku. Nebo dokonce vůbec na výdělek? :-O
      A proč vůbe melete něco o otrocích, když já jsem psal o otročině? Takže nejdřív se asi naučte česky. Protože jestli pojem 'otročina' má vztah k pojmu 'otrok', tak určitě ne takový, jak jste to vy záměrně pojmul, breburdo.
      Nebo, když např. Herbert Marcuse kdysi napsal, že "svobodná volba otrokářů neruší ani otrokáře ani otroky", tak tím podle vás myslel doslovně otroky a otrokáře?

      Vymazat
    7. 13:15!
      Skoro jste na to kápl.
      Původní pojem otrok představoval naprosto nesvobodného člověka (biorobota-zombí), který sám nerozhodoval ani o konzumaci a vyměšování a defakto byl stejným majetkem jako neživá věc. To se ukázalo velmi neproduktivní, protože někdo musel otroka ovládat a kontrolovat a navíc otrok neměl žádnou motivaci žít (kromě strachu ze smrti) nebo cokoliv dělat. Výsledkem byla devastace zdrojů (surovin, nástrojů i samotných otroků) a navíc neustálé nebezpečí vzpoury nebo zákeřné msty.
      b) moderní otrok musí mít osobní svobodu a lidská práva, aby jej bylo možno vzdělat (indoktrinovat), motivovat (papírky a předměty trhu) a řídit (zákony, směrnice, tresty a v budoucnu čipovat).
      Čipování gojímů je tedy nevyhnutné, a proto v celém světě začíná čipování psů (otroků otroků) a sledování možností identifikace, ovládání a vypínání těchto novodobých zombí (inu pokrok nezastavíš - hlupáku).

      Vymazat
  8. 2+2=4. Putin to pochopil. A tí, čo to nepochopili sa možu len z povzdálí na neho dívať a kritizovať. Predpokladám, že to nie je ešte jeho posledné slovo.

    OdpovědětVymazat
  9. Ze včerejších amerických komentářů byly nejsměšnější ty na CNN, neboť se sami Američané obávají z toho, co nastane, pokud ministr zahraničí Lavrov nebude v nové ruské vládě. Asi sami moc dobře vidí, kdo doposud budoval vztahy a uklidňoval situaci ve světě (dokonce v rámci Libyje) a kdo se nezmůže na nic jiného, než jenom střílet, zabíjet a organizovat terorismus ve světě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lavrov je jeden z největších a nejchladnokrevnějších lhářů.

      Vymazat
    2. 12:20 a ty jsi zase obyčejnej ťuplas, který tu denně zaclání, sprostý, hloupý a omezený Pepek Vyskoč :-)

      Vymazat
    3. Anonymní16. ledna 2020 12:20
      Nelži. P.K.

      Vymazat
    4. 12:37

      https://www.stopfake.org/en/?s=lavrov&__cf_chl_jschl_tk__=694ada071e94c3cf797c3a987bc34cc93aaf3d5c-1579177075-0-AVjoLhBqqzA90YaTw0m7o9vo0VxtvLvkU1AuuICATF_4j5cZuFqxkcRZ-1wUV8N5XyG7vLJ6eSAcRfOXiw4hB769Z9NGOBJfkqnlwR-7xpgfPVlAmpak8B0n3zB_mrNp5hlMZ6TWWaEZot18F8LkYe7lpE4NlVxY1zAbrnQlJ6Tm26XJKG-CnvonC9E-CviTraHoiqPKCSRyWKJyVC9FWHyruA1UFqE2UgQOs34KShsqmn_UoExkx8zVHumBn5XvCKTeEkXnzwX7peRBSIUuOTc

      Vymazat
    5. Anonymní16. ledna 2020 13:18
      Řekl bych, že na britské tajné služby, stále nemá. P.K.

      Vymazat
    6. To nevíte pánové že Pepek12:20 má soukromý detektor lži na který mu Lavrov usedl? A Ṕepek12:20 z charaktaristik Lavrova které z (NÁŠHO-jak má ve zvyku mluvit)detektora lži vytahal, zjistil že Lavro nabeton lže.

      Vymazat
    7. 15:18 Diplomaté (včetně ministrů zahraničí) nikdy, zdůrazňuji nikdy, nelžou. V jejich případě se nepoužívá termín "lhaní", ale termín "nemluvit pravdu". Ale důležitý je výsledek jejich práce!

      Vymazat
    8. Pro A z 12:20, a hlavně 13:18 h:
      Tak jako titul u jména nezaručuje, že dotyčný je inteligentní, tak ani znalost angličtiny nezaručuje inteligenci a úroveň.
      Váš odkaz na obsahově spřátelené stránky s pornohercem Jandou (v 13:18 h)
      vypovídá jednoznačně o „Vašich kvalitách“.
      (Asi ani nepatříte k těm „nově proškoleným“ manipulátorům o kterých jsem psal v 15:33 h.)
      Pavel p

      Vymazat
  10. Výborně V.V.Putin.

    OdpovědětVymazat
  11. Rusko nepotřebuje západ, jak vidíme, ale západ bez Ruska padne na hubu. Howgh.

    OdpovědětVymazat
  12. Jo správně četl jsem Putinovu zprávu samé skvělé věci pro Ruský národ. A tady neřeknou jasně jak Poláci a Maďaři eudiktátorům a dost.

    OdpovědětVymazat
  13. Amifilcky, vy plivete na Rusko dle zadání sponzora, hafíci. Svůj názor nesmíte říct, vyschl by přívod jidášských grošů!

    OdpovědětVymazat
  14. Vy zasrani kremelsti lakyrnici v Cesku, proc si nepriznate, ze Putin se ted stane dozivotnim vladcem.
    Je to jejich ruska vec a maji pravo si u nich doma delat co
    chteji !

    Ale vy svinaci, cesky mluvici, kteri tak FANATICKY haji jejich ruske zajmy, se pokuste aspon o zdanlivou objektivitu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo řekne pravdu, hájí Ruské zájmy, jak jinak. Jak řekla ještě nedávno jedna pravicová proamerická politička: Raději budu lhát společně s USA, než říkat pravdu s Ruskem.

      Vymazat
    2. Když sestřelí dopravní letadlo Američani je to vrchol demokracie, když ho sestřelí Irán je to zločin. Ještě poznámka, že za sestřelení letadla Iránem plně nesou zodpovědnost Američani, kteří celou situaci vyprovokovali teroristickým raketovým útokem na představitele Iránského státu podle principu zastřelit a pak se ptát a vznášet důkazy.

      Vymazat
    3. 14:01 vlast tě potřebuje: "A Pepku, kdyby někdo povídal, že Trump je dobytek anebo, že tu válku nevyhrajeme, tak přijdeš a řekneš nám, kdo to povídal. Rozuměls? Teď zameč a vyskoč!"

      Vymazat
    4. 14:01 Ty jsi tak blbej že nepřiznáš že hájíš zájmy zdegenerovaných zvrhlých parazitů.

      Vymazat
    5. 14:24 to není Pepek, to je přece Hovnolulan :-)

      Vymazat
    6. Máš smůlu Pepku14:31, pozdě jsi se podepsal jménem hovnolulan. Nemáš nic, nemáš jméno, nemáš adresu, nemáš přátele, čest, ani respekt... Sutečně takovej hovnolulan.

      Vymazat
  15. Podívejte se jak to vypadá tam, kam přišly USA se svojí demokracii, tedy ve státech jako Irák,Afganistan, Libye, Ukrajina. Všude v těchto státech to jde od deseti k pěti. Samozřejmě, že jsou si za to všechny státy viní samy, protože nepochopily vymoženosti Americké demokracie. Všeobecně platí, že když Váš bankéř se na Vás usmívá jste na tom špatně a když se na Vás mračí, jste na tom dobře. Za Jelcina západ Rusku tleskal za zavádění západních demokratických principů a Rusko šlo ke dnu. Za Putina západ nemůže Rusku přijít na jméno a Rusko jde nahoru. Uvalené sankce Rusku pomohly jako nikdy. Rusko se osamostatnilo ve výrobě potravin a je jedním z největších vývozců obilí na světě a jablka dovážené dříve z Polska si vypěstují dnes Rusové sami a to samé platí o tramvajích, které měla Moskava nasmlouvané u Poláků a ti samozřejmě v rámci sankcí jim je odmítli dodat no a Rusové si je vyrobili sami a lepší a tak by se dalo pokračovat do nekonečna. Sankce Rusku pomohly o tom dnes není sporu. Za to my jsme šli ke dnu celá ta Evropská unie kde jsme páté a možná i šesté kolo u vozu. Máme v Evropě nejnižší platy a nejvyšší ceny všeho a tomu každý den tleskáme, jaká je to demokracie a pokrok a ti na západě se nám smějí a klepou si na čelo.

    OdpovědětVymazat
  16. Nemáme žádné právo "zasahovat" do vnitřních záležítostí Ruska! Také to není naše země, ale jsme součástí EU a NATO a tyto dvě organizace neplní ani svoje vlastní předpisy,přijaté směrnice, zákony a nařízení ,na základě kterých jsme do těchto organizací vstoupili, takže si budeme muset především zamést před vlastním prahem a potom teprve kritizovat dění v cizině!! USA může "vraždit" a Turecko vojensky napadat sousedy a to jsou naši "přátelé" !! Takže je legitimní názor, dále v NATO nebýt a podrobit naše členství v NATO důkladné celospolečenské diskuzi! V jiných státech NATO už probíhá , ale u nás ani nelze v médiích takový námět navrhnout! Zrovna tak diskuze o EU a jejím dalším směřování, kde jsou také značné právní nedostatky a EU a vedení v Bruselu se chová, jako by se jich podobná kritika netýkala!! Jenom zmíním mimo jiné těžké "zločiny" v ekonomice, jako jsou třeba "daňové ráje" uvnitř EU, o kterých se již léta hovoří, ale nic se neděje a těch témat by jistě bylo více!! Proč si tedy vůbec vedení EU platíme, když nejsou schopni ani za roky zjednat nápravu!! Tady si nějací hlupáci "léčí" nějaké patologické, rusofóbní mindráky a útočí na Rusko, které má nezadatelné právo, uspořádat si poměry doma jak chtějí a nikdo jim do toho nemá právo mluvit!! Proč třeba nekritizujeme Saudskou despocii, kdy USA z touto zemí "kamarádí" a to jim nevadí , že jde o zločinecký středověký režim? Tady vidíme zcela pokleslou politiku USA, kdy iránský režim vadí, ale Saudská středověká despocie nevadí!! Takže v USA také sedí ve vedení státu zločinci, protože schvalování zločinů je také trestný čin, všude v civilizované společnosti!!

    OdpovědětVymazat
  17. Rusko jede po svém. Pomalu, krok za krokem, ale urputně kupředu. V první řadě stabilizovalo zemi vnitřeně. Ukončilo války na Kavkaze a zkrotilo oligarchy alespoň tak, že se nepletou do politiky. Současně se vypořádalo s vnějšími hrozbami. Jak vojenskými (konsolidace armády), geopolitickými upevnění vnějších hranic (Gruzie, Krym) tak i ekonomickými - postupné opouštění dolaru. Vše sev konečném důsledku projevuje ve vnitřní politice. Putin a jeho politika je na míle před opozicí. To potvrzují volby. A v mezinárodní politice - USA a tzv. Západ se k Rusku chovají o poznání uctivěji než za "vlády" kořaly Jelcina. A vše je v pohybu. Postupně se zlepšuje situace obyvatelstva. Pomalu, ale přece. Hospodářství roste. O 1 - 2 %, ale spoustavně. Upevňuje se zahraniční autorita Ruska (Blízký Východ, Libye). Nedalo se odstřihnout od současných trhů - plynovody do Turecka a do Evropy. Rusko směřuje do perspektivních oblastí: Asie, Afrika, Jižní Amerika. Plynovod do Číny,obchodní dohody s Venezuelou, Brazílií apod. A tak by se dalo pokračovat dlouho. Nic nejde naráz a nic nejde rychle. Umělé urychlování vývoje vždy vedlo ke krizím. Nyní Rusko zaneslo tyto změny do svojí Ústavy. Tyto změny by měly zajistit lepší řízení a další upebnění síly Ruska. My naopak máme v právním řádu, že mezinárodní právo je nařazeno českému. Rozhodnutí Evropské komise (nikým nevolený orgán) musíme do tří měsíců zapracovat do svého právního řádu. Bez ohledu na jejich vhodnost pro občany ČR. Jinak mě zaujal úsměvný požadavek zdejšího přispěvatele, že by se Rusko mělo o svoje přírodní bohatství se Západem dělit. Například dodávkami zdarma. 1) Kdy se USA podělily s někým o svoje zásoby ropy? Kdy se Jižní Afrika podělila s kým o diamanty, Chile o měď či ledek? atd. 2) Proč zrovna a jen se Západem? Proč ne s Asií nebo Austrálií?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlas...a my bychom si meli vzit priklad...

      Vymazat
    2. Nejen my máme v právních předpisech řečeno, že mezinárodní právo je nadřazeno českému právu (právu dané země). Mají to všechny post sovětské státy včetně Ruska i státy bývalého východního bloku. A které pak jsou to státy, jež obdobné ustanovení ve svých právních předpisech nemají? Je to jednoduché - USA, Německo, Francie, Velká Británie. Kolonizátoři žijí pouze dle svého právního řádu, kolonie se podřizují mezinárodnímu právu.

      Vymazat
  18. Rusko dozrálo do bodu, kdy se rozhoduje o demokratizaci společnosti a o zafixování dosažených úspěchů na mezinárodním poli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:24 napsal bych to jinak, země se nakonec úspěšně vzbouřila proti tomu, aby v rámci mezinárodní spolupráce byl kdekdo Ruskem podporován (včetně Banderostánu!) a odpoiuštěny dluhy, to vše na úkor chudnoucí země

      Vymazat
    2. 14:29 přesně tak, nějaké diplomatické úspěchy lidi nedojmou a nenakrmí, o změně kurzu Ruska rozhodl demografický vývoj!

      Vymazat
    3. Jo, to by skutečně souhlasilo.

      Vymazat
    4. Jestli si někdo myslí, že žijeme v ve svobodném a demokratickém státě, tak se hodně mílí. V noci se bojím na ulici, pořád slyším v TV, jak někdo byl přepaden, okraden. Policie jezdí po městě a nic neví. Stane-li se něco ve světě může za to Putin, stane-li
      se něco na silnicích, mohl za to Dan Ťok.A to jsme "prý" 6 nejbezpečnější stát. A "plky" Gréty či Mináře, z toho je mě špatně.

      Vymazat
  19. V O L O V E ! Cesky mluvici !
    To jsou vasi cenzori, kteri usiluji o zhorseni vztahu mezi Amerikou a Ruskem.
    Vy fanaticky a primitivne natirate vse, co se v Rusku deje ruzovou barvou, a vse Americke NEOBJEKTIVNE kritizujete, bez zakladnich znalosti a prehledu o tom - co se deje a proc se to deje.

    Polaci vas povazuji za sebedestruktivni, evropske IDIOTY !

    Vyhraji-li u nas volby Globaliste, tak vam nakopou do vasich menecennych prdeli za prosazovani ruskeho vlivu.

    Vy proste (CENZORI) svym primitivni chovanim davate za pravdu Hillary, Sorosovi a cele jeho skupine.

    90 % z vas vy provincionalni natvrdlici, vubec ani NErozumite tomu, co rikaji, ale vy svym fanatismem a lezenim do rectalu Kremlu - jim davate za pravdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tapetující vůl14:39

      Vymazat
    2. Kdo tady co natírá? A je jedno jakou barvou. Tady převládají názory, že Rusko se vymanilo z všeobecmné krize (války na jeho území, obrovité rozkrádání majetku a vlády různých oligarchických klanů...). Stabilizovalo se uvnitř i navenek. A nyní již pomalu, ale jistě stoupá úroveň života mas obyvatelstva, roste hospodářství a upevňuje se postavení Ruska na mezinárodní scéně. Jenn to ustátí a konsolidace něco stálo a jistě ne málo. Trvalo to DVACET let!!! A nyní tyto závěry budou promítnuty do Ústavy. Kde tady vidíte nějaké lakování? To vy a vám podobní se s touto situací (nevím proč) nemůžete smířit. Rusko nepadlo, nerozložilo se na soupeřící regiony a nestaůlo se bezprávnou suovinovou základnou a zdrojem laciné (otrocké) práce tzv. Západu. S tím se budete muset smířit.

      Vymazat
    3. 15:28 to chce klid a nereagoval, vždyť je to retarda hovnolulan :-)

      Vymazat
  20. Gorbačovem ztratil SSSR Spojené státy v roce 1991 ve studené válce. Od roku 1993 žije již roztříštěná země, nebo spíše její největší část - nyní Rusko, v ústavě napsané americkou agenturou „UASID“. Je to dokonce napsáno na jejich oficiálních webových stránkách. Tato agentura je přímo financována z rozpočtu USA a v roce 2012 byla v Rusku zakázána. Víte, kdo nám napsal hlavní zákon? V této ústavě přirozeně američtí poradci předepisovali články, které jsou prospěšné pro Spojené státy americké a jejichž prostřednictvím je možné ovlivňovat ruské orgány. Konkrétně prostřednictvím čl. 15 čtvrtého pododstavce. Existuje další článek, podle kterého Rusko nemůže předložit cíle a nápady, tj. vyvíjet se. Ústava, konkrétně kapitoly 1, 2 a 9, je prakticky nemožná změnit bez vůle lidu. Zajímavé je, že díky těmto kapitolám je Západ také parazitem v Rusku. Článek o prezidentském období je v kapitole 4 - to je odpověď těm, kteří píšou, že ústava byla údajně změněna. Nyní odpovězte na otázku: může být země považována za NEZÁVISLOU, svrchovanou, pokud je prostřednictvím různých struktur řízena JINOU zemí? Když si uvědomíme tyto věci, dospějeme k závěru, že Rusko v současné době není svrchované. A Ústava Ruské federace, napsaná západními poradci, oficiálně potvrzuje koloniální status Ruska. Přirozeně se na této pozici objevilo hnutí za osvobození národů, které bylo protikladem koloniálního režimu. Účelem je návrat suverenity změnou ústavy, kde budou články upravovány, což „poškozuje“ ruský stát. Vůdcem národního hnutí za osvobození je Vladimir Vladimirovič Putin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:39 Je zajímavé, že všichni vysoce postavení ex-agenti, kteří škodili dříve SSSR, poté Rusku, se stěhují do Anglie (a to včetně Gorbačova). Po včerejšku bude následovat další stěhování. Potvrzují se slova klasika, že USA jsou doposud kolonií, kterou i nadále v zásadních záležitostech řídí Londýn (to je ten mozek). USA jsou kolonií, která je vykonavatelem špinavé práce ve světě.

      Vymazat
    2. 15:03 ti nejnebezpečnější, dvojití agenti, kteří se chtěli do Ruska vrátit, tak ti byli v Anglii zavražděni a ještě to "vrtulníkové" (MI služby) svedli na Putina - viz Berezovský, Litviněnko, Skripal atd. :-)

      Vymazat
  21. Co ten anonym 10:39 považuje za suverenitu země?Nejspíš to,co vymyslí géniové v Brusele a my musíme podle toho skákat!Pokud je většina občanů jako ten anonym,DOBŘE NÁM TAK.

    OdpovědětVymazat
  22. Nejdříve tady byl pán Bůh, který stvořil zemi. Poté vše už bylo jen made in China a teď do toho vstupuje Putin s Ruskem.

    OdpovědětVymazat
  23. VY NEMATE SUVERENITU V NICEM ! Vase informace i ty nejzakladnejsi jsou pro vas predzvykany a kontrolovany vasimi CENZORY, kteri jsou vybirany z rad, tech nejvetsich hlupaku a omezencu, ve vasi zemi.
    To je presne to, co u vas deje !
    Vy jste na tom tak spatne, po strance informovanosti, jako za protektoratu !

    (A ke vsemu si to vase zkriplovani vasich mozecku a indoktrinaci, musite jeste ZAPLATIT !)

    Dobre vam tak Hurvinci !

    Proto nektere vase prispevky, jsou naivnesi, nez maji skolaci nekde v odriznutych Appalachian.

    Tak jako kdysi rekl Libor Stejskal, z Aktuane CZ...(Redaktor) !
    "Vas je treba vychovavat" ! Vy uz jste opravdu vychovani !

    Pravdepodobne se nestehujete do Ruska, kvuli cenne listku na vlak. Ale Rusove z Ruska utikaji i pezky.

    OdpovědětVymazat
  24. no vzhledem k tomu jak soudruzi presstituti v masmédiích a trollíci tady v diskuzi začínaj ječet (vypadá to že jim konečně přišly noty z bíleho wigvamu) , tak to vypadá velice slibně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co vypadá velice slibně? Budete mít levnější chleba? Nebp jste Rus?

      Vymazat
    2. 16:58 - jednopólovej magnet existovat jaksi nemůže a stejně je to i s tímhle kusem šutru - jeden hegemon je pro tuhle planetu prostě absurdní

      Vymazat
  25. Reforma Ústavy RFSR dodané Jelcinovi západními poradci se vrací k dobré tradici a principům neúspěšně prosazovaným v závěru života J.V.Stalinem.

    Dojde k rozdělení moci na Demokratickou část vycházeiící s demokratických voleb - Duma ustavující Vládu s jejím Předsedou bez silových ministrů.
    Prezident s Bezpečnostní radou státu s vrcholmou koncepční kontinuální mocí v oblasti bezpečnosti státu a systému vynucování práva bude tvořit druhou stabilní část moci (prezident bude nyní jmenovat pouze silové ministry). Zde si současný prezident po skončení funkčního období ponechá vlivné postavení v Bezpečnostní radě. Vznikne tak obdoba politbira zajišťující kontinuální moc v nejdůležitější oblasti mezinárodní bezpečnosti a vnitřního pořádku země.

    Úprava ústavy je opuštění debilního schématu právního státu, vycházející z právbích bludů o přirozeném právu ...
    Právo je prostředkem k prosazení vůle vládnoucí moci, a je také vládnoucí mocí vytvářeno a vynucovíno. Debilové prosazující a žijící v "právních státech" věří jim vnucenému bludu, že základní právo je přirozenou a nezávislou autoritou ... prostě debilové ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.skrytapravda.cz/zahranicni/2982-krize-v-rusku-pad-vlady-ekonomicke-problemy-hruza-des-a-skutecnost

      Vymazat
    2. 16:04 Přesný popis o co jde a jak jsme zblblý že se necháme ovládat zvrhlými zdegenerovanými parazity.

      Vymazat
    3. Přirozené právo samozřejmě objektivně existuje a občas i funguje, ale lidstvo ještě k trvalému dodržování přirozeného práva nedorostlo. Nicméně i k tomu jednou dojde a potom bude legislativa i justice mnimální, protže přirozené právo, čestnost, spravedlnost, altruismus a morálka splynou v jedno.

      Vymazat
  26. 16.08 - jděte se skrytapravda.cz na dosah ruky, to ČT24 "hovoří" jasně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zvláště jasně včera na ČT24 hovořila dnes zuřivá rusofobka, dříve specialistka na americké blaho v Afghanistánu, kámoška nácka Štětiny, mlátička z novinářského fóra, jistá Petra Procházková :-)

      Vymazat
    2. Kdo není stalinista jako vy, tak je rusofob. Jak vy jste jednoduchoučký...

      Vymazat
  27. Nejdůležitější je změna ruské ústavy, která zakotví svrchovanost ruských zákonů nad mezinárodním právem a zájmy mezinárodních organizací, které stejně Rusko systematicky a dlouhodobě poškozovaly. Zcela směšná byla praxe, kdy se ruská centrální banka musela chovat jako filiálka SB a MMF. Divím se jenom, že to Putin tak dlouho nechal být. Třeba v oblasti investic Rusko nemohlo využívat vnitřní, rublové zdroje, ale muselo čekat na zahraniční investice. A ty jak známo už několik let nepřicházely kvůli sankcím. Jelcinovu tu stávající ústavu nadiktovali Američané (mluví se dokonce o CIA) k obrazu svému. Jestli chce Rusko přežít přicházející celosvětovou stoletou finanční krizi, musí se odstřihnout od tzv. nadnárodních institucí, které ve skutečnosti řídí Amerika!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se Rusko nebude řídit mezinárodním právem a dohodami tak bude z příslušných mezinárodních organizací zcela logicky prostě vyloučeno.

      A odstřižení od mezinárodních organizací se rovná rychlý či pomalý úpadek. Tak to vždycky bylo. Tak ale kdo chce kam... každý svého štěstí strůjce.

      Vymazat
    2. 16:31 Putin řadu let skupoval zlato a když výše shromážděných rezerv převýšila závazky, tak do to šlápnul.

      Vymazat
    3. 16:51 Pokud vím, tak USA přesně toto dělají již delší dobu, kdy postupují na základě práva silnějšího, a nevidím, že by jim to nějak vadilo. Ale je fakt, že rychle upadají :-)

      Vymazat
    4. 16:51 Řídit se mezinárodním právem by se měl každý včetně USA a Západu.

      Vymazat
    5. Tak jak je to s těmi USA Pepku16:51, upadají nebo ne:-)?. Nedávno jsi huboval, že neupadají a přitom(nejenom oni) to mezinárodní právo nedodržují.

      Vymazat
  28. 16:31 Jak by mohli mít v Rusku prachy pro vlastní lidi, když vše bylo nastaveno jako jednosměrný penězovod ven z Ruska. A ještě ho nechali spravovat oligarchy. Je přece docela srandovní, že princátko Herry se se svou míšenkou sápe do Kanady, ale tam si ho vezme na stravu a byt ruský oligarcha a nikoliv chudý Kanaďan Trudeau. Je to prostě tím, že reálné prachy (založené na produkci a surovinách) generuje asi jenom Rusko. Ostatní se asi zapojili do dolarové pyramidy, i když je dolar podložen asi jenom vojenskou silou a jakýmisi službami, rozhodně nikoliv reálnými produkty. A proto, vážení, vzhůru na burzu a kupujte akcie! Akcie přece porostou neustále až do nebe :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Putin musel poslechnout bouřící se a chudnoucí obyvatelstvo, které se muselo celá léta dívat na dorážející zlenivělé příživníčky z dob bývalého SSSR, kteří si doposud ukusují z ruského bohatství a na oplátku desítky let na Rusko poštěkávají v cizích službách. Nejvíce se angažují ti, co mají blíže na západ, který by jim měl přece pomáhat, ale západ je naopak posílá žebrat v Rusku - Lotyšsko, Litva, Estonsko, Bělorusko, Ukrajina. Z jihu třeba Gruzie, kterou Rusko odstřihlo díky Saakašvilimu a nově stvrdilo Gabunistánem :-)

      Vymazat
    2. Nejlegračnější postavou je běloruský Lukašenko, který si desítky let hrál na skvělého národohospodáře a najednou se ukázalo, že bez pomoci z Ruska je to hotová nula, která se chystá následovat ukrajinského Janukovyče. Kdo chce kam, pomozme mu tam.

      Vymazat
  29. Scénář je stále stejný, když se Putinovi něco podaří, nebo jenom mohlo podařit, to je štěkotu zuřivých psů na klidně vpřed kráčející karavanu. Kecy že Putin za 20 let nic nedokázal, to může říci skutečně jenom retard, který nechce vidět do jakých sraček jsme se dostali my 30 let po sametovém pšouku. Další nesmyslný kecy o tom, že Rusové mají ropu, plyn a suroviny a tím se vyhrabávají z marastu, nojo jenže kdyby ty komodity meměli, neměli by ani nekonečné problémy, které na ně hrne západ, který by si opět rád nakrad. No a ještě se mi to rýmuje, prostě to nemá chybu. Putin ví co má dělat a dělá to i když smečka vzteklých psů řve jak pominutá, asi to dělá dobře, protože jinak by ho chválili. František Ringo Čech stále chválí Británi, myslím ale, že ti jsou vedle jak ta jedle a on taky a spíš bychom si měli za vzor vzít Rusko, tam je budoucnost a perspektiva. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rudý dědo, vy jste takový trouba, že to svět neviděl.
      Máme si brát za vzor zemi, kde mají navzdory obrovskému přírodnímu bohatství poloviční výplaty a třetinové důchody oproti našim?
      Máme si brát příklad ze země, která má 14 krát více obyvatel než my a 200 krát větší rozlohu?
      Máme si brát příklad ze země která má moře, která má plyn, ropu a jiné suroviny? Co si z toho máme vzít?
      Co my s Ruskem máme společného? Vůbec nic.

      Země ze které si můžeme brát příklad je Rakousko. Bohatá, úspěšná, krásná země naší velikosti v našem životním prostoru až na Alpy s podobnými podmínkami.

      Vymazat
    2. Pepku21:10 tu svou tapetu tady dáváš 100x. Jak takovej Jandův propagandistickej oslík. To s tím Rakouskem jsi my připomněl slovenskou Čaputku, která se chlubila Slovenskym národným povstáním. Jak obrovskej přínos to bylo pro Slovensko:-). Pak vlezla do Rakuska rakůšanům do prdele slovama, že si z Rakušáků mají Slováci vzít příklad:-). To jistě Pepku21:10, čaputovský prde, zvláště když žádné povstání zinscenovaný bolševikama ze Zssr v Rakousku nebylo a až do konce války se v Rakousku udržel fašismus. To je tak Pepku21:10, když lžeš, tak se nauč alespoň lhát pořádně a ne tak čaputovsky:-).

      Vymazat
    3. 21:23
      Netuším co to meleš, ty idiote. Zkus tomu blábolu, který jsi vyprděl, dát nějakou myšlenku a formu.

      Vymazat
    4. 21:10
      A) Rudý hřibeček trouba není - ví, že má argumentovat kultivovaně a to včetně oslovení. Ví totiž, na rozdíl od arogantních smrkolů, že pokud by pez příčiny někoho urážel, degradoval by tím nejen sebe na úroveň Doda, ale veškerá jeho argumentace, byť by i měl pravdu, by tím ztratila na důvěryhodnosti.

      B) Rozhodně ano!!!
      Rozhodně si máme brát příklad ze země která:
      po staletí odolává všem vnějším nepřátelům kteří ji o její přírodní chtějí oloupit

      jejíž lidé jsou vlastenci milující svou vlast schopni za ní kdykoli obětovat svůj život

      hrdé a nikomu nepodlézající

      která sice padne na hubu, ale vždy znovu se vlastními silami postaví na vlastní nohy aniž by pomoc od koho žádala


      a ze státníka
      který dokázal od svého nastoupení do úřadu prezidenta z propadu svou vlast povznést, zatím co my jsme od Hadráku čím dále rychleji rozkrádáni

      důchody i mzdy několikanásobně navýšit (s jejich výší, oproti naším, v domnění, že vám to občané sežerou, nehorázně lžete manipulátere)

      který má vizi a za tou zarputile a vytrvale taktikou malých krůčků jde, a co na to svět má dokonale u prdele.

      C) Příklad z Rakouska? Tož si počkejme, až jim ho - jestli tomu Rakousko neučiní včas přítrž - machometáni zislamizují a zelení "neodbohatí".
      Proč ne raději z Islandu, Maďarska, nebo Švýcarska? (Mám na mysli sociální politiku pro své občany.)

      D) Ano, rozhodně bychom si z Ruska měli vzít příklad.
      P.S Pro trolíky a manipulátory - jen názor. Nikomu ho nevnucuji.

      Vymazat
  30. Experti FCP Financial Management odhadují množství amerických bankovek v rukou Rusů na 35-40 miliard USD. To je ale velmi skromný odhad. Už v letech 2006-2010 se podle hodnocení ministerstva financí USA nacházela v Rusku dolarová hotovost ve výši cca 80 miliard.Podle mých osobních odhadů dosáhla počátkem roku 2019 veškerá zahraniční hotová měna v Rusku 84 mld. USD, z nichž přinejmenším 70 mld. USD připadlo na stodolarové bankovky. A hotovost rublová k 1. lednu 2019 představovala 9.939 mld. USD (podle oficiálního kurzu je to 143 mld. USD).Takže v celkové peněžní mase RF (hotovost v rublech + zahraniční měně) připadlo na zahraniční měnu 37 %. A podíl stodolarovek dosáhl zhruba 30 %. Jinak řečeno, dolarová hotovost obsadila významnou část ruského peněžního trhu.
    V souvislosti se vzpomínaným vystoupením amerického ministra financí kolem „zmizelých“ dolarů se začaly ozývat předpoklady, že USA záměrně prosazují hotový dolar po celém světě, aby v hodině „H“ ohlásily, že se v rukou cizinců nalézají falešné bankovky. Údajně je tedy pumpování stodolarovek do světového finančního systému speciální operací prováděnou společně s Fedem, erárem USA a americkými tajnými službami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I podle Trumpa, je v rukou cizinců mimo území USA až 80% vytištěných stodolarovek, proto by nebyl problém je prohlásit za neplatné a přejít na novou měnu, na amero. Někde jsem dokonce četl, že až 20 až 30% amerických bankovek, které jsou v oběhu ve světě (a jsou to většinou stodolarovky), může kdykoliv americký FED prohlásit za falza, neboť se v detailech odlišují od originálu. Když jsem si ty svoje stodolarovky ukládal na účet v české bance, tak jsem trnul hrůzou a doslova byl v šoku, jak podrobně a pod mikroskopem každou bankovku pokladní prověřovala. Chtěl bych vidět to ověřování třeba na Ukrajině, která byla po majdanu dolary doslova zaplavena, protože hřivnám tam nikdo nevěří. Stejně na tom asi bude Rusko. Holt, tiskárny dolarů běží na plnou kapacitu (říká se tomu prý QE = kvantitativní uvolňování). Jedna tiskárna dolarů je dokonce v nějakém Kimově koncentráku asi 60 km od hlavního města severní Koreje. Prý je jediná mimo území USA a jedině tento Trumpův přítel dokázal zabezpečit požadovanou úroveň zabezpečení. Jinak blahopřeji všem, kdo nevlastní dolarové úspory z této tiskárny :-)

      Vymazat
  31. Jeden článek -a celých sto dvacet blábolů! To by bylo nad moje síly. Čus novinkáři - tam dnes nic výživného není, jen ti utýraní psi a ženské co se pochcávají ve třiceti letech. Klasika. Pár zvrácených žvástů. Ještě že máte možnost žvatlat na NR.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ynteligente, ty založíš vlastní internet, to se pozná.

      Vymazat
    2. Tak žvatlej dál Pepku21:00. Přeji plodné a úspěšné žvatlání.

      Vymazat
  32. Přál bych si aby Rusko tak na tři až šest měsíců zatáhlo kohouty u všech produktovodů, které od nich vedou na západ. Pak by se ukázalo kdo na kom je surovinově závislý a kdo by to ustál. Já myslím že Rusko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A z čeho by to tvé Rusko ten půl rok žilo? To by teprve byla revoluce, panečku! Lidi půl roku bez výplat a důchodů.
      No ale ani ta ruská věrchuška není tak vypatlaná jako ty, ty stratégu z Horní-Dolní.

      Vymazat
    2. Proč by to Rusové dělali? To si umím představit jedině tehdy, kdyby SSA s evropským protektorátem vyhlásily otevřeně Rusku válku. Jinak k tomu Rusko důvody nemá a nedělalo to ani když byla Evropa rozdělena železnou oponou.
      Rusové si nepotřebují dokazovat, jak je jejich plyn a ropa pro Evropu důležitá.

      Vymazat
    3. 22:13
      Ropa dnes tvoří v Rusku cca 7%HDP, plyn cca 3%. Určitě by to bylo nepříjemné, ale myslím že by to bez těch pár procent příjmů přežili. A to je třeba si uvědomit, že těch 10% HDP je tvořeno veškerým prodejem ropy a plynu, tedy nejen do EU.
      https://www.theglobaleconomy.com/Russia/oil_revenue/
      https://www.theglobaleconomy.com/Russia/Natural_gas_revenue/

      Vymazat
    4. 22:24

      Jste úplně mimo, raději nemyslete. Export ropy a plynu tvoří cca 2/3 veškerého ruského exportu a příjmy z ropy a plynu sanují cca 40-50% celého státního rozpočtu.

      https://www.russiamatters.org/node/11300

      Dovedete si představit co by se stalo kdyby třeba u nás najednou vypadla polovina rozpočtu? Ano bylo by to opravdu "nepříjemné". Totální kolaps státu, občanská válka...

      Vymazat
    5. 23:29
      Pokud se vám uvedené údaje nelíbí, stížnosti směřujte na Světovou banku, která je jejich zdrojem.
      Ale protože já, zřejmě narozdíl od vás, přemýšlím stále a rád, už tuším, z čeho vzniklo vaše nepochopení. Vy uvádíte hrubé příjmy, zatímco já uvedl příjmy z uhlovodíků po odečtení nákladů na jejich těžbu, zpracování a distribuci. Věřte tomu nebo ne, to všechno stojí peníze i v Rusku(a na trase produktovodů).
      Děkuji za doporučení z vaší vlastní praxe, ale já raději zůstanu u toho myšlení.

      Vymazat
    6. 0:05
      Údaje světové banky jsou samozřejmě v pořádku. Chyba je na vaší straně. To vy netušíte jaký má zásadní dopad těch 10% HDP na ruský státní rozpočet, z jakých sektorů získává ruský rozpočet příjmy. Netuším co a hlavně proč chcete rozporovat na faktu, že příjmy z ropy a plynu tvoří skoro polovinu celého ruského rozpočtu.
      Proti myšlení nic nemám, ale to co předvádíte vy není myšlení, ale zabedněnost a hloupost.

      Vymazat
    7. 0:14
      Bohužel se vám nepodařilo navzdory mému polopatickému vysvětlení pochopit, že příjmy z prodeje uhlovodíků jsou svázané s náklady, bez nichž by jaksi nebylo možné dosahování příjmů. Asi jako kdybyste se rozhodl být taxikářem, ale nejen že byste si usmyslel, že nebudete tankovat palivo, ale ani nebudete utrácet za nákup auta. Asi těžko byste pak mohl někoho vozit a chtít po něm nějaké peníze. Tak už? Nebo pořád nic? Nejste vy náhodou Pepek? Tomu to také tak brilantně pálí.

      Vymazat
    8. 0:46
      Nevím proč mi to cpete, proč to považujete za zásadní a co to mění na dokázaném faktu o kterém je řeč, tzn, že kdyby Rusko napůl roku zavřelo kohoutky tak by rozpočet přišel o polovinu příjmů.

      No nicméně neostýchejte se a podělte se o ten váš skvělý strategický nápad s Putinem :-D

      Vymazat
    9. 0:53
      Pořád nic??? Takže jste Pepek, že jsem to uhodl?
      To jste měl napsat hned, bylo by okamžitě jasné, že vy nikdy nemůžete pochopit ani tak prostou skutečnost, že příjmy z uhlovodíků nejsou a nemohou být disponibilní v plné výši, protože velkou část z nich je nutné zpětně vložit do režie, jinak se žádné příjmy konat nebudou. Ale to je holt na vás příliš vysoká matematika, nechte to ležet.

      Můj strategický nápad s Putinem? Co to zase melete?

      Vymazat
    10. 1:02
      Prosimvááás, proč tu vaši říkanku, která nemá nic společného s tím o čem je řeč opakujete stále dokola? Jste autista?

      Co to melu? No chtěl jste přece uzavírat ruské kohoutky a zničit tak západ. Nebo jste to nebyl vy? Tak si proboha aspoň přečtěte příslušné vlákno před tím než se do něj nasomrujete se svými moudry, proboha.

      Vymazat
    11. 1:57

      Vyvracím vaši dojmologii, vy "padesátiprocente". Ani to se vám nepodařilo pochopit?

      Co je mi do vašeho vlákna? Já reaguji na vás, protože právě vaše dojmy se svou hloupostí natolik vyjímají nad ostatními, že okamžitě praští do očí.

      Vymazat
    12. 8:19
      Tak za prvé, nic nevyvracíte, protože je to prostě pravda, kterou jsem podložil.
      Za druhé, proč se tento fakt vlastně snažíte tak usilovně, ale neúspěšně , vyvracet?
      Za třetí, to, že vlastně vůbec netušíte o čem je vlákno do kterého jste se se svými blbostmi naboural a ani vás to vlastně vůbec nezajímá jen svědčí o tom jaký jste diskutér a vlastně i člověk.


      Tady ještě jednou pro všechny zájemce (ne pro toho autistu) doklad faktu, že přijmy z ropy a plynu sanují 40 až 50% celého ruského státního rozpočtu (strana 3 dokumentu):

      https://css.ethz.ch/content/dam/ethz/special-interest/gess/cis/center-for-securities-studies/resources/docs/AtlanticCouncil_Russias_Energy_Strategy.pdf

      nebo zde

      https://www.russiamatters.org/node/11300

      Vymazat
    13. 8:59

      Chápu Pepku, že je to nad vaše mentální schopnosti, ale pokud uvažujeme o disponibilním příjmu, který by v případě hypotetického uzavření kohoutů začal chybět, může to být jen jedno z čísel. Buď mnou uváděných cca 10% HDP, nebo vámi uváděných 40-50% HDP. Obojí jaksi není možné, k tomu byste po dvou až třech dnech usilovného přemýšlení možná nakonec mohl dospět také.
      Já jsem jasně uvedl, že vašich 40-50% je nesmyslných z toho důvodu, že je tá příjem hrubý, z něhož větší část se musí vynaložit aby vůbec příjem mohl vzniknout. Takže plácáte zase jen hlouposti.
      Odkaz na mnou uváděné údaje viz v mém komentáři ve 22:24

      Za duhé viz výše.
      Za třetí viz můj komentář z 8:19.


      Pepku, Pepku...

      Vymazat
    14. 9:30

      Aha, tak už jsme doma. Bohužel teď už je jasné že jsem se zapletl do diskuse s debilem.
      Já jsem nikde nepsal o 40 až 50% z HDP ale 40 až 50% Ruského státního rozpočtu!

      Teď už je jasné, že vy si myslíte, že HDP rovná se státní rozpočet, že jde o synonyma. No i absolvent první hodiny ekonomie na SŠ ví, že jde o 2 naprosto rozdílné pojmy, o dvě zcela jiné veličiny, které spolu nemaj nic společného.

      Zkuste se dovzdělat a až pak lezte otravovat do diskusí.

      Vymazat
    15. PS
      Nejste náhodou ten samý idiot, co se se mnou hádá o článek níž o tom, že jsme rozvojová země? Vypadá to tak.

      Vymazat
    16. 9:40
      Připouštím, přehlédl jsem když já píšu o poměru k HDP, že vy do toho zamotáte příjmy rozpočtu, které však mají těsnou vazbu s HDP. Nicméně vzhledem k nízkému zadlužování RF mají tyto odlišné parametry stejnou vypovídací hodnotu. Potíž však trvá v tom, že vy zatvrzele nejste schopen chápat tak prostou skutečnost, že k dosažení příjmů z prodeje uhlovodíků je nutné velkou část z těchto příjmů vkládat do těžby, zpracování a distribuce produktu, takže tento celý příjem není čistým ziskem, volně disponibilním pro potřeby rozpočtu, ale že se musí jeho velká část použít jako předem známý výdaj pro zajištění produkce. Vaše údaje jsou tedy ohledně tématu vaší domnělé naprosté závislosti RF na příjmech z prodeje uhlovodíků, naprosto k ničemu.

      Jistěže s vámi vedu paralelní, podobně veselou diskusi v článku Obyčejná historie posledních let. Doporučuji čtenářům k nahlédnutí. Zábava je to náramná.

      Vymazat
    17. Dneční Rusko má příjem z uhlovodíku kolem 70%, plus další část z prodeje zbraní, to je ovšem velice málo!
      Navyváží hotové výrobky, tak jako Západ, auta, domácí techniku, autobusy, nák. auta, zahradní tech... prostě nic neumí v kvalitě. Hlavně, že neustále chrastí a vyvyjí nové a nové zbraně a straší svět. Tho se lidé nenažerou. Velice hloupý národ, tak jak po dobu posledních sta let!

      Vymazat
    18. 10:42
      Mýlíte se naprosto stejně jako Pepek, jak je zcela zřejmé z uvedených dat.
      Myslím že Ruskové každopádně mají obrovské štěstí nejen kvůli bohatství a rozloze své země, ale také že nejsou tak "chytří" jako vy, případně obludárium, které ovládá Evropu a Severní Ameriku. Díky tomu jsou národem, na jehož budoucnost bych si i v dnešní destabilizované době vsadil.

      Vymazat
    19. 10:56 Tak to jste tomu nasadil korunu, ještě zbejvá vsadit včechny peníze, pokud nějaké máte na vaše Rusko!
      Přesně, pouze nerostné bohatství, jinak VYCHLASTANEJ, ubohej mužik nic neumí a budoucnost nemá žádnou. Už dnes je v Rusku 10% muslimáku a ročně odchází z toho blahobytu více jak 250 000 lidí, hlavně mladých, Něco se ty hloupý PEPKU douč!

      Vymazat
    20. Aááá, tak jsi to ty, ten hloupý autista vod vedle :-D

      Moje údaje jsou dobré k dokázání toho, že po zastavení exportu ropy a plynu, jak si přeje blbec v 21:55 by Rusku postě a jednoduše najednou vypadla polovina příjmů státního rozpočtu. Nebylo by na důchody, na platy, státních zaměstnanců, na nic. Do dvou měsíců by vypukla občanská válka.

      Naprosto k ničemu jsou tvoje nepodstatné bláboly o poměru k HDP. HDP se ještě žádný důchodce ani učitel či policajt nenažral.

      Vymazat
    21. 10:56

      Přesně jak píše 11:05. Rusové nic neumí, nic rozumného nevyváží. 70% exportu jsou uhlovodíky, 20% kovy, chemické produkty, dřevo. Zato jsou přeborníci v chlastání, díky čemuž ruští muži umírají tuším v 66 letech. Přitom po důchodové reformě odcházejí do penze v 65 :-D

      Ten podmiňovací způsob v "bych si vsadil" je podstatný. Protože v realitě si na to nevsadíš, protože tomu reálně sám nevěříš. Jen blbě žvaníš.

      Já si zase myslím, že Rusko salámovou, soft metodou, do konce století sežere Čína.

      Vymazat
    22. 11:05
      Tak znovu, jednak je hloupost vůbec uvažovat o nějakém zastavení exportu ropy a plynu, ale i kdyby k tomu čistě hypoteticky mělo dojít, tak by chybějících peněz bylo podstatně méně než představuje polovina rozpočtu, z toho prostého důvodu, že rozpočet má vedle příjmové i výdajovou část, o níž se musí pokrátit příjmy. I bystřejší šimpanz by to asi pochopil snáze než vy.

      HDP se sice ještě nikdo nenajedl, ostatně jako se nikdo nenají čísel v počítači nebo vytištěných na papíře. Ale nulové HDP by značilo, že v zemi nedochází k žádné produkci, k žádné přeměně práce na užitné statky, včetně jídla a tudíž opravdu by nebylo co jíst.

      Vymazat
    23. 11:17
      Mýlíte se naprosto stejně jako Pepek, jak je zcela zřejmé z uvedených dat.

      Myslet si můžete co chcete, zvláště s výhledem v horizontu 100 let, který si nikdo zřejmě nebudeme moci proto ověřit. Ostatně "něco" si myslí každý obyvatel blázince.

      Vymazat
    24. 11:28
      V ruském rozpočtu na straně výdajů samozřejmě není žádná kolonka "náklady na těžbu". Meleš blbosti úplně z cesty.

      Btw, myslíš si že Rusko je rozvojová země tak jako ČR?

      Vymazat
    25. 11:48
      Nevím jestli tam je nebo není nějaká taková kolonka, ale jsem si celkem jist, že takové výdaje existují a že údaje Světové banky jsou správné.

      Rusko bylo v 90. letech vnitřními škůdci a za vydatné pomoci amerických poradců zcela rozvráceno a náprava něčeho takového vyžaduje spoustu času. Stále tedy naplňuje mnohé znaky rozvojové země, přestože jiné jsou příznačné naopak pro zemi velmi vyspělou. Každopádně ohledně vzestupu a návratu mezi vyspělé země vidím větší perspektivu v suverénní RF, než ve zkolonizované České "republice".

      Vymazat
    26. 12:01
      Takové výdaje sice existují, ale nejsou součástí výdajů státního rozpočtu. V něm je samozřejmě jen čistý příjem z prodejů surovin.

      Rusko bylo rozvráceno 70 letou totalitou. Jaké jsou konce a důsledky tak dlouhé totalitní vlády jsme viděli právě v 90. letech. Ano, náprava takového marastu vyžaduje opravdu spoustu času. ¨

      RF má perspektivu stát se leda tak Čínským přívěskem, zdrojem surovin, životního prostoru a odbytištěm výrobků.

      Co se týče Ruského pokroku a rychlosti, kterou se Rusko a ČR blíží mezi nejvyspělejší země, se podívejme opět na FAKTA. A to vývoj HDP na jednoho obyvatele v paritě kupní síly v čase:

      Takže rok 2010:
      ČR.......45.místo.....27600 dolarů
      Rusko....48.místo.....22600 dolarů

      Rok 2019
      ČR.......38.místo.....39300 dolarů
      Rusko....55.místo.....30200 dolarů

      https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_past_and_projected_GDP_(PPP)_per_capita#IMF_estimates_between_2010_and_2019

      A na závěr předpověď na rok 2024:
      ČR......35.místo......48500 dolarů
      Rusko...56.místo......36300 dolarů

      Tolik fakta a ne tvoje dojmy a přání. Jasně vidíš, že dynamika je na naší straně a Rusku se vzdalujeme. A to navzdory faktu, že na rozdíl od Ruska nemáme suroviny, moře, obrovská území polí, lesů....

      Vymazat
    27. 12:35
      Světová banka uvádí příjem RF z uhlovodíků, po odečtení nákladů, ve výši necelých 10% HDP, jak je uvedeno v odkazovaných datech. Ono vedle jiného možná nějaký ten Rubl bude stát i aktuální budování produktovodů jižní a severní cesty, stejně jako do Číny. Takže v RF musí být mnohé další obory činnosti, které generují zaúčtovatelné hodnoty, významně převyšující příjmy z prodeje ropy a plynu.

      Po takovém "rozvrácení", kdy se z polofeudální země nevolníků stala světová velmoc s mnoha prvenstvími v různých oblastech průmyslu, vědy a výzkumu, se zejména starší generaci, která to pamatuje, dodnes stýská. A já se jim nedivím. Dnešní Rusko je jen slabým stínem předešlého rozmachu. Ale šanci být opět velmocí myslím že stále má. Jen ten kapitalismus, který tam stále vládne, je tomu zásadní brzdou. Na tom se určitě shodneme. Ostatně už to, že polovina příjmů z ropných a plynárenských společností odtéká do soukromých kapes, včetně zahraničních, je zajisté jednou z chyb a příčin relativně pomalého vzestupu RF.

      Vymazat
    28. Po době gulagů, stalinismu, vraždění vlastních spoluobčanů v řádu milionů, deportacích do vyhnanství apod., se může stýskat jen opravdovému úchylovi.

      I tohle je jeden z důvodů proč Ruku nedávám příliš nadějí do budoucna. Neumí se postavit nepříjemným skutečnostem čelem, stále sobě i jiným něco nalhávají.

      Vymazat
    29. 13:08
      To je takový zvláštní úkaz, že se stýská těm, kteří éru zažili, zatímco ti, kteří nezažili, jsou už při zmínce nepříčetní a dělá se jim takřka pěna u úst. Jako těm Pavlovovým psům, vycvičeným a fungujícím rovněž na signály.
      Netušíte, čím by to mohlo být?

      Vaše starostlivost o schopnost Rusů postavit se věci čelem mi vyvolává bezděčný úsměv na tváři. Pokud toto vysloví nějaký obyvatel území ze sféry vlivu USA, působí to přinejmenším pochybně.

      Vymazat
    30. 13:31
      Víš, to co předvádíš je tedy hodně alternativní morální ekvilibristika. Takové věci může z huby vypouštět jen fanatické morální hovado.
      Miliony zavražděných spoluobčanů? Nevadí! Koho to zajímá! Nás zajímá jen že jsme dostali kazdý den naběračku pajšlu do ešusu a poslali Gagarina do Vesmíru.
      A vůbec, stejně to jsou všechno lži. Žádné gulagy nikdy neexistovaly, žádná Katyň neexistovala, Prahu jsme v 1968 přijeli zachránit před fašisty!
      A je to!

      Vymazat
    31. 13:31

      Víš, je mi úplně u prdele co se děje kdesi v ruském zapadákově. Co mi ale u prdele není jsou jedinci jako ty, kteří Rusko a Rusy obdivují a zcela vážně tvrdí, že bychom si z nich měli brát příklad a směřovat jejich směrem.
      Zapomeň! Ani ve snu!

      Vymazat
    32. 13:52
      Vaše apely na mou morálku by mě možná dojaly. Ale ne od vás.
      Zpátky k věci, máte nějaké vysvětlení jevu, který popisuji? Přitom to neplatí jen pro Rusko, podobná situace je u nás.

      Vymazat
  33. Hurvinci vy ANALFABETI, v Rusku je obcansky zmatek, nedostatek , bida a pruser pro vladu.

    "Vlada ztratila duveru lidu" !

    Nevim co to v Rusku znamena, ale vy jste experti na lakyrnictvi a zlaceni oslych kobylencu, tak tomu budete rozumet lepe nez ja..

    Putin meni Ustavu, aby zachranil co se da a bude z neho BATUSKA CAR.

    Myslim si, ze Rusko se casem vzchopi, ale vy uz asi nikdy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co to zase meleš, přemřelo, v Rusku jsi nikdy nebyl a vykládáš tu to co ti nalila do kebule prolhaná CNN? Víš co je na té ustavě skvělého? Že ve vyskoé státní funkci může být jenom Rus, který žije v zemi alespoň 25 let.

      Vymazat
    2. 6:56
      No to je fantastická kvalifikace. Ale proč ne rovnou od narození?

      Vymazat
    3. Pro 2:00. Je otázkou, kdo je tady za Hurvínka. Volby prezidentské i volby do Dumy i obecní ukazují něco jiného, než popisujete. Minimálně to, že Rusové jsou chytřejší než naši voliči. Tzv. "opozice" jako Gajdar, Javlinský, Primakov atd. už šanci dostali. Přivedli Rusko k bankrotu a zbídačili jeho obyvatele. A tak už je skoro nikdo nevolí. Nedstali se ani do Dumy, ani k žádnému postu v guberniích. To my, trubky, jsme zažli vládu ODS, KDU, TOP09 a pořád jim to tam házíme. Ne moc, ale pořád mají moc škodit. A pořád se třesou na to, jak tady zase budou vládnout. A ani se netají tím, jak nám to osladí. Jak může mít strana, kde je členem Novotný preferenci 12%? Jak může mít šanci na parlamentní křeslo partaj, jako jsou Piráti po tom, co předvádějí v Praze, kde se dostali ke korytům? Tak nechte Rusy Rusama. Oni sami vědí, co je pro ně dobré.

      Vymazat
    4. Daníku, jak může být strana, jejíž předsedou je čistokrevný ruský fašista Žirinovskij, v ruském parlamentu? Jak je možné, že tento nácek pravidelně končí třetí v prezidentských volbách?

      Vymazat
  34. A voda teče stále s kopce ,jenom se kecá

    OdpovědětVymazat
  35. 6:56 - "Nase" CNN, (ktere se vyhybam na dalku ) a vase N.R. (novobodoby rusky Volkiser Beobachter) jedno jsou !
    Vy vsak mate definitivne hloupejsi cenzory a jste srandovnejsi.
    Rikal vas soudruh Putin, ze jste JIDASI a neda se vam verit ani - dobry den.

    OdpovědětVymazat
  36. No hlavně jde o to, že Putin se po konci svého prezidentského mandátu postaví do čela navrženou ústavou nově vytvořené Státní rady, která bude prezidentovy nadřazená a zajistí si tak doživotní absolutní moc a hlavně beztrestnost.
    Ty pohádky z titulku článku jsou dobré leda pro hlupáčky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako obyčejný hlupák se projevujete vy sám, když nám tady vnucujete svoji osobní prognózu, kterou vám rozhodně nepotvrdí ani žádný jasnovidec - je to jenom projev standardního rusofoba, ze kterého ta žluč ukapává stejně jako z redaktůrků ČT a jejich specielně vybíraných hostů, profesionálních rusofobů

      Vymazat
    2. 9:12 Negramotná trubko, nauč se nejprve česky. Jsi negramotný a hraješ si na prognostika? Nakašlat!

      Vymazat
    3. 9:38
      Napište mi jediný rozumný důvod,který by dával aspoň špetku smyslu, proč by se měl chtít Putin dobrovolně jakkoli vzdávat své moci?
      A co je na tom že jsem toto napsal rusofobního?
      Nebudete náhodou fanatický ruský užitečný idiot?

      Vymazat
    4. 9:12 Zajimal by me zdroj tehle nesmyslu, nebo si to vymyslis sam? Statni rada je poradni organ prezidenta, jemuz prezident predseda. Jen naprosty tupec by dokazal vymyslet takovou blbost, jako ze prezidentem vedena rada je nadrazena prezidentovi. Putin logicky po skonceni mandatu rade predsedat nebude. Kdyby chtel pres radu ovladat prezidenta, tak mu nebude seskrtavat pravomoci.

      A proc by se vzdaval moci? Treba proto, ze je lepsi moc v klidu predat ted nez natahnout backory a zanechat zemi v chaosu.

      Vymazat
    5. 10:40 Vžyť on (9:12) ani nikdo dnes neví, jaké budou skutečné změny ruské ústavy, protože budou až za několik měsíců. Nic o tom asi ani nečetl, jenom komentáře placených rusofobů a ty tady papouškuje a ještě chce, aby mu v tom názoru někdo oponoval (viz 9:44). Jedním slovem blb k pohledání :-)

      Vymazat
  37. Ruská demokracie je k pláči. V USA bylo za 100 let zvoleno desítky prezidentu, v Rusku pokud opomenu ty dva po Brežněvovi, kteří velice rychle natáhli brka, tak s dnešním autokratem pouze 5, 5 vudcu za 100 let, více snad není co dodávat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rusové prostě potřebují silného autoritáře, který za ně vše rozhodne a kterého mohou uctívat. Jsou, kulantně řečeno, tak trochu nesamostatní.

      Vymazat
    2. 10:07
      Mýlíte se a to tak, že vyjma spojek a předložek snad naprosto ve všem, což je samo o sobě přírodní úkaz.
      SSSR neměl institut prezidenta, ale generálního tajemníka. Prvním prezidentem se stal v roce 1990 Gorbačov. Proto zcela logicky nemohlo od roku 1917 stát v jeho čele 18(podle vás "desítky"; nebyly to spíše tisíce?) zástupců oligarchie, jako v USA.
      Ostatně celá ta americká "demokracie" je zábavná. Demokracie vlády peněz, kdy se u moci střídají zástupci oligarchie organizované ve 2(slovy dvou) partajích, lišících se jen názvy.

      Vymazat
    3. 10:07 ano je to skutečně k pláči, kam se ruská demokracie hrabe na tu americkou, kde se neposlušní ministři, ale dokonce i prezidenti mohou odstřelit, pokud jejich politika nevyhovuje cílům americké finančně-korporátní mafie :-)

      Vymazat
    4. 11:17 s nevzdělaným rusofobem nemáte šanci něco prodiskutovat

      Vymazat
  38. Systém správy státu podle rekonstruované Ústavy RFSR je těžko pochopitelný Západu, jehož myšlení bylo utvářeno pseudosystémovými a zednářskými teoriemi správy státu. Podle toho ty jejich paskvilní státní uspořádání vypadají ..
    Správa RFSR bude obsahovat kompletní demokratickou samosprávu od regionálních samospráv až k k vrcholu samosaprávy Dumě s Vládou.
    Prezident s Bezpečnostní radou, aparátem vynucování práva a aparátem gubernátorů bude plnit převážně kontrolní funkci, kterou západní pseudosystémy postrádají .., jsou tak debilní, že spoléhají na "nezávislost" některých institucí systému ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Největší reforma proběhne na regionální úrovni, Putin se zmínil o "posílení role" státní rady a gubernátorů (tvoří ji volení!! gubernátoři).
      Bude to ale pravděpodobně jinak než je chápáno.

      Prezident má na úrovní regionů zplnomocněnce, kteří usměrňují gubernátory, kteří jsou jako volené hlavy regionálních správ odpovědni samosprávě a tak relativně "nezávislí na prezidentském i vládním centru", tito gubernátoři tvoří státní radu řízenou Presidentem, která nemá oporu v ústavě (ta bude transformována v něco jiného).
      Relativně nezávislí gubernátoři je nesystémová lest vložená do Jelcinovi ústavy k v té době plánovanému rozparcelování Ruska.
      V rámci reformy Ústavy bude pravděpodobně s těmito nezávislými gubernátory tvrdě skončeno. Gubernátoři budou, jak je to historicky dané, jmenovanými zmocněnci Prezidenta a jeho centra (dnešní zmocněnci prezidenta převezmou jejich funkci) Volené hlavy regionálních samospráv nebudou gubernátory ale předsedy samospráv, podřízených vrchní samosprávě Dumě a Vládě. Regionální samosprávy budou kontrolovat Presidentovi gubernátoři.

      Vymazat
  39. 10:44 Debilní budete asi vy, pokud nevíte, že několik KM za Moskvou jsou gubernátoří podplaceni a místní oligarchové si s ruským majetkem dělají co chtějí.Ta vaše " demokratická samospráva " vy tomu věříte? demokratická?? A to zjistil Putin až dnes,, Co tam bylo do dneška za bordel? NAIVO.
    Tohle ve vyspělých Západnich státech nenajdete, prý " pseudosystémy " vy jste debilní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Troubo, máš to v hlavě převrácené, nic nechápeš a nikdy pro svůj fanatický antirusismus nepochopíš. Jenom papouškuješ debilní proti ruskou propagandu, která ti zatemnila mozek ...

      Vymazat
  40. Pouze komedie pro občany Ruska a světa. Tímto si Putin zajišťuje setrvání prezidentování. do konce života. Tohle vyspělý kap. svět nezná.To je panečku demokracie, ale na prazvláštní Ruský zpusob! A někteří místní prokremelští zoufalci tomu tleskají!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Havloidi proste zavidi. Mit novou ruskou ustavu, tak by Babis nemohl byt premierem. Chvilkari pri te predstave ucvrkavaji do tang. Navic Putin jmenoval zkuseneho urednika premierem, odbornika na e-government. Presne o takovem sni piratske smazky do sve vlady odborniku. A jeste pochazi z financni zpravy. Dane nema rad nikdo, takze rozhodne nijak narod nerozdeluje, presne jak by si prala prazska kavarna. Takze vsechno je to jen neskryvana zavist havloidu, ze Rusove maji co oni ne. Pepkove pak jdou jen s proudem a nechapou ktera bije. :)

      Vymazat
    2. 11:29
      Komedie? Pokud by to mělo zabezpečit setrvání nejúspěšnější správy RF za posledních 30 let i po vypršení mandátu Putina, tak to asi západní oligarchii moc k smíchu nebude. V tom případě by to spíše bylp znakem pragmatismu, než smyslu pro humor.
      No uvidíme, přál bych Rusům, aby nastolené oživení jejich země pokračovalo dále.

      Vymazat
    3. Jasně. Všichni Rusům závidí. Poloviční platy, třetinové důchody, to že umírají o 8 let dříve než my a nově tedy i jejich novou úžasnou ústavu.

      Ostatně, co je kouzelné je jak to tam funguje. Putin si vymyslí novou ústavu bez jakékoliv konzultace a připomínkového řízení s odborníky, opozicí (která neexistuje) a veřejností a představí ji naprosto nečekaně ze dne na den jako hotovou věc. A odvolá svévolně prémiéra. A všichni v předklonu bez diskuse panáčkují. Premiér, vláda, Duma...

      Mě to přijde naprosto neuvěřitelné a nic podobného u nás nechci ani náznakem.

      Vymazat
    4. 12:02
      U nás to bylo mnohem dynamičtější. Ústavu si nová věrchuška načmárala jak se jí hodilo a nepocítila vůbec potřebu nechat jí někomu dalšímu schvalovat, nebo snad o ní diskutovat s občany.
      Proto také naše země zažila takový raketový vzestup. Zejména v hospodářské i jiné kriminalitě a ztráty mezinárodní prestiže. Proto záhy postihla Čechy z celého toho skvělého vývoje "blbá nálada", jak to formuloval Havel, proto si naši představitelé jezdí pro instrukce a úkoly k zahraničním páníčkům a než cokoli rozhodnou, dlouze zvažují, jestli je to podle páníčkova přání.

      Vymazat
    5. 10:59 agente, přehráváte nám tady stále stejnou gramodesku, ale je už notně obehraná, hoďte tam jinou, nemáte-li, tak si řekněte svému náčelníkovi o novou myšlenku, vyprázdněná nádobo :-)

      Vymazat
    6. 12:02 Me fascinuje jak vy fanatici nejste schopni poskladat odstavec, aby tam nebyla nejaka do oci bijici lez. Jako ze napr. Putin "svevolne odvola premiera". Kdyz pominu fakt, ze na to ma ustavou dane pravo, takze se nemuze jednat o svevoli, tak Medvedev ani odvolan nebyl, protoze sam podal demisi. To je vazne takovy problem si neco o tom precist nebo lzete umyslne?

      Vymazat
    7. 12:49 To víte, za agenty znáborovali mlaďochy, kteří uměli jenom mlátit do kláves a byli z těch jedině správných rodin, ale jinak jsou to tupá holátka s prázdnýma mozkovnami. Dostali za úkol bojovat ze všech sil proti Rusku, ale jejich účinkování třeba právě tady na NR má zcela opačný účinek. Dokonce to vypadá, že spíše rozšiřují řady Putinova fanklubu.

      Vymazat
    8. Jo, jasně, čertíku. Medveděv sám podal demisi. Až na to, že Medveděv je ale od začátku své politické kariéry pouze Putinem dosazená, nesvéprávná loutka, která měla jediný úkol. Vyplnit mezery mezi Putinovým prezidentováním aby bylo naoko ústavně vše v pořádku.

      A když dosloužil a už není potřeba, tak je putinem odsunut a nahrazen. Samozřejmě ze své vůle :-D

      Putinův fanklub? To jako vážně? Co vy jste za sortu, že máte neovladatelnou potřebu se pořád někomu klanět a vyhlížet v něm nějakého spasitele? Hitler, Stalin, Mao, KimČong, Castro.... Existovali jen díky takovým jako jste vy.

      Vymazat
  41. Proč kritizujete ruskou demokracii, ale nevadí vám totalitní USA?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože je mnohem snadnější a méně bolestivé, kritizovat někoho jiného, než se podívat na sebe a muset si přiznat naprostou zoufalost své situace.

      Vymazat
  42. Pokud někdo nezná historii, pak lze jen konstatovat, že Rusko je na rozdíl od ČR, stát, kde platí demokracie v jehož čele je rozumný a světem respektovaný Putin., Zatímco, USA budují kapitalismus už nejméně 200 let před Ruskem, tak tak "blahoslovený" Ruský Car zanechal před 100 lety mužikům, Rusko ve feudalismu. Rusko jak známo nepokořil nikdo, ani Napoleon a ani Hitler, ba naopak. Rusko je bohatá surovinová ,a technologicky vyspělá společnost, založená na parlamentní demokracii, kterou zneužívá zejména USA a snaží se od vzniku SSSR pokořit tuto zemi. Měla tam Jelzina, který by dávno už Rusko rozprodal. Víme, že USA více jak 200 let terorizují a masakrují svět, svůj pokrok založili na lži a zlodějství duševních hodnot tím, že skoupili nejlepší mozky světa za dolary a dnes se stávají zemí, kde vládne ten nezrůdnější diktátor na světě Trumf a kde vlastně už žádná demokracie neexistuje. Tam platí jedině bohatství a peníze a peníze a kdo je nemá, tak nemá ani tu bídnou svobodu!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.