Reklama

neděle 26. ledna 2020

V Rusku byla konstatována napjatá situace kvůli připravované "válce v roce 2028"

27. 1. 2020 lenta
Profesor Vojenské akademie věd Vadim Kozjulin hovořil o napjaté situaci kvůli přesunu vojsk USA do Evropy a provedení největšího cvičení za posledních 25 let. Podle scénářů se relativní válka odehraje v roce 2028 s blízkým co do síly odpůrcem NATO. Informují o tom Izvestija.


Kozjulin vysvětlil svou prognózu tím, že hlavní manévry proběhnou v Polsku, Gruzii a pobaltských státech, které sousedí s Ruskem a jež se vyznačují nepřátelským vztahem vůči němu. "A Estonsko nám nedávno vznášelo územní požadavky", dodal specialista. Mimo to podle jeho vyjádření se u ruských hranic objeví velké množství pozemní techniky a stovky leteckých systémů.

Profesor učinil předpoklad, že situace bude připomínat tu situaci, která vznikla v Evropě v době rozsáhlých cvičení NATO Able Archer v roce 1983. Tehdy SSSR uvedl armádu do zvýšené bojové pohotovosti a nevylučoval vojenské operace, připomněl Kozjulin.

Podle údajů z novin přijede z USA do Evropy 20 tisíc vojáků. Dalších devět tisíc vojáků bude zapojeno z amerického kontingentu, trvale nacházejícího se v Evropě, a sedm tisíc z Národní gardy USA. 15 evropských zemí tam vypraví celkem asi osm tisíc vojáků.

USA také přesunou do Evropy asi 500 tanků, samohybných děl a bojových vozidel pěchoty (BMP). Soustředění vojsk bude trvat několik měsíců, aktivní fáze cvičení proběhne v dubnu a květnu roku 2020. Všichni vojáci se vrátí domů v červenci.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

233 komentářů :

  1. V každém případě pozor na smrt z vyděšení. Nikdo nebrání Rusku do aliance vstoupit. Jen oni sami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo vám tuhle pitomost nakukal. Rusko před léty podalo žádost o vstup do NATO. Byla okamžitě zamítnuta. Proti komu by západní zbrojařské koncerny vyráběly ? Proberte se z té naivní nevědomosti.

      Vymazat
    2. 23.20
      V každém případě pozor na smrt z neznalosti. Zbytek za mě řekl Pepan.

      Vymazat
    3. Kdo si myslí že může napadnout Rusko konvečními zbaněmi je imbecil. V případě, že bude Ruská federace napadena, budou ze světa eliminována města říše zla. Varšava, Londýn a Vashington zmizí z mapy světa.

      Vymazat
    4. 1:07 Pověz, honíš si u těch svých fantasií???

      Vymazat
    5. 23:20 a 1:11 vy první povězte, odkud jste čerpal informaci, že Ruská federace, jakmile bude chtít může vstoupit do NATO a samozřejmě, za jakých podmínek.
      Vy druhý povězte, proč se domníváte, že Ruská federace, jako jaderná velmoc, v případě napadení vojenským blokem, který se vyzbrojuje s desetinásobnými náklady a kterým je obkličována, nebude nucena a nepoužije jaderné zbraně a pokud, proč se domníváte, že takové zbraně nezpůsobí pražádné škody. Vy se domníváte, že může existovat technika, která takové situaci zabrání? Ale jděte, neználku. A nakonec, je tu ještě Čína a možná i Indie, které by se nejen cítil ohroženy, ale ohroženy by vzniklou nerovnováhou skutečně byly. Takže 1:11, vypusťte z hlavy onanii, přemýšlejte a teprve potom se vyjadřujte k věci.

      Vymazat
    6. Blahoslavení budiž chudí duchem

      Vymazat
    7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    8. Vzteklý rasista a nácek smazán.

      Vymazat
    9. Pro 8:00 vidím, to jinak na vítězství Ruského spravedlivého světa - ekonomická spolupráce v prostoru od Lisabonu po Vladivostok. Jsem pro tuto variantu, protože Vaše řešení by přineslo zánik lidské civilizace na planetě Zemi. Jenom díky Rusku svět jakž takž drží pohromadě. Nepočítám, že to pochopíte, protože ti přesvědčení nepotřebují myslet (asi jste přehlédl, že tento web je pro myslící ne pro přesvědčené).

      Jen pro myslící:
      Rusko například zabránilo jadernému konfliktu mezi Pakistánem a Indií. A žádný problém ve světě není možné v současnosti bez Ruska vyřešit, proto všichni jezdí za Putinem a volají mu jakmile je někde problém.

      Vymazat
    10. Proč v bývalé NDR není US armáda. Zkuste hádat. Pořád platí poválečné dohody a Gorbačov je porušil.

      Vymazat
    11. Neználku 8:55, čímpak Gorbačov porušil dohody? A jaké? Dej link nebo napiš, trumpeto.

      Vymazat
    12. Souhlasím s vaším rozhodnutím pane Václave.

      Vymazat
    13. Nebude Rusko, nebude nikdo! Tečka.

      Vymazat
    14. To je perla: https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2020012711316596-opravdu-mission-impossible-bis-zabranila-prodeji-vojenskych-materialu-do-kldr/

      To BIS opravdu mákl, poslal bych je do Mali, mohou tam hlídat uran pro demokratický Západ.

      Vymazat
    15. ČTK
      zprávy:

      Přesně za tři měsíce a osm dní, 9 května 2078, bude zahájeno, jak ve svém novoročním projevu oznámil maršálek Ruské Federace, v Trumpově moři*) plánované námořní cvičení.
      Zúčastní se ho námořní síly Ruska, Mexika, Kuby, Venezuely a Číny v počtu cca 380 000 mužů (na počet lodí a další zbrojní techniku bylo uvaleno informační embargo), přičemž čínské námořní síly budou představovat nepřítele.
      (Malá Británie, Německo a Francie vznesly u OSN ostrý protest, což maršálka Ruské Federace upřímně pobavilo. Neoficiálně se vyjádřil, že by lépe udělali kdyby moudře mlčeli - že jen velkorysosti Ruské Federace mohou děkovat za to, že ještě vůbec existují.)

      *) Trumpovo moře - moře mezi Mexikem a Kanadou, pojmenované po prezidentovi Trumpovi, který 9. května 2028 zahájil, pod záminkou možného útoku Ruské Federace na baltské státy, preventivní obraný útok na Federaci.
      Šest hodin po útoku přestalo USA jako stát existovat, týden po útoku přestala, až na nepatrné zbytky, existovat i pevnina mezi Mexikem a Kanadou. (Následky jedenáctileté nukleární zimy která následovala ostatně pociťujeme po dnešní dny.)

      Vymazat
  2. Je to stálá hra s ohňom.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Cvičení lze snadno a rychle přesměrovat na válku. Rusku pak nezbude jiné řešení, než urychleně zlikvidovat veškerá místa, ze kterých bylo nebo může být napadeno. V první řadě jsou to raketové a vojenské základny. Odskákalo by to především Polsko, Pobaltí a Rumunsko. Potom by muselo propojit své území s Kaliningradem a pokud by NATO nenašlo cestu k zastavení agrese, rychle bychom přešli do jaderné fáze. 6e by to zničilo celou východní Evropu, o tom nikdo nepochybuje. Jediná cesta do budoucna vede k odzbrojovacím dohodám v Evropě za účasti USA.

      Vymazat
  3. Nemáš pravdu 23:20 a nevíš o čem mluvíš. Rusko o vstup do NATO oficiálně požádalo už před mnoha lety a žádost byla mrzce odmrštěna. Jako by Rusko bylo z podstaty prašivé.

    Krom toho Rusko ústy prezidenta Putina navrhovalo vytvoření společného hospodářského prostoru "od Lisabonu do Vladivostoku", prostoru definovaném volným trhem. A opět bylo odmrštěno. Stejně mrzce a pohrdavě jako předtím v případě žádosti o vstup do NATO.

    Holt, to co Rusové nazývají "kolektivním Z8padem" nemá zájem o partnerství s Ruskem. Vídí v Rusku primárně nepřítele. Osudového nepřítele, s kterým se partnerství navazovat nedá, vyžaduje se kapitulace.

    A to je problém, z Ruska si nelze dělat nepřítele.

    PS:
    můj nepřítel to rozhodně není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ruska se nikdo nebojí, Ruskem se pohrdá.

      Vymazat
    2. Ba ne, pohrdá se pitomci, jak jsi ty - 7:43.

      Vymazat
    3. Nejlépe je s pitomcema jak je-7:43 je nejenom pohrdat, ale taky s nima nediskutovat.

      Vymazat
    4. Mladí vylízanci, na nenávist k Rusku dojedete i s těmi co vás naočkovali!

      Vymazat
    5. Pokud se mládež chce dožít vysokého věku, musí pochopit, že se sousedy se nebojuje, nepohrdá se jimi, s nimi se jedná.

      Vymazat
  4. To už jednou SSSR v r. 1949 zkusil.
    A nedávno byla Rada NATO-Rusko suspendována.
    Má 23:20
    ještě nějakou další dobrou radu?

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy počítejme: Američani dají k dispozici 20 000 z USA + 9 000 už tu mají + 7 000 národních gardistů. To je celkem 36 000 můžů(a žen abych se někoho nedotkl). 15 evropských států dá dohromady celých 8 000!!!! vojáků všech pohlaví. A Američani dodají ještě 500 obrněnců. Tedy pokud kalkulačka nelže bude to 44 000 vojáků a 500 tanků. Když vezmu v potaz bývalého ministra obrany Ukrajiny Kuzbuka, tak jen proti Ukrajině je na ruské straně k dispozici: 1. tanková armáda rozvinutá pod Moskvou, 20. armáda v okolí Krasnodaru a na jihu nově zřízená 8. gardová armáda. V záloze rozvinutá 43. armáda. V 8. gardové armádě mají všichni důstojníci a poddůstojníci (kontrakťori) bojové zkušenosti. Rozhovor lze najít na YT. Síly, které mají podle této zprávy napadnout Rusko odpovídají jednomu armádnímu sboru. Dvěma divizím. Napoleon to zkusil se 650 tisíci muži. Domů se jich vrátilo 20 000. A Rusové došli do Paříže. Hitler to zkusil ze startu se 158 divizemi a 18 brigádami (cca 3,5 mil vojáků, 2500 letadel a 3500 tanků čísla se liší). V r. 1942 měl na Východě 295 nejlepších divizí. To byl vrchol. Po Kursku už nikdy nedosáhly plných počtů. A Sověti došli do Berlína. Celkem Německo vyslalo do války 700 divizí. 500 jich bylo zničeno na Východní frontě. To jen o číslech ve kterých se pohybujeme. Nám padlo PĚT vojáků a byl z toho národní smutek, ministři oběhli všechny funusy, vlajky na půl žerdi ... Co kdyby jich padlo 4000 za den? A možné to je. Na Sommě padlo 1.6.1916 20 000!!!! Britů za čtyři hodiny. Do večera 56 tisíc! Rusko není Sýrie, Libye nebo Afghánistán.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když už jste začal počítat ... jednou ze strategií vojenských plánovačů je zasáhnout civilní obyvatelstvo protivníka a ničit infrastrukturu. Za II. světové to spojenci realizovali v Německu, na sklonku války USA demonstrovali světu svoji sílu v Nagasaki a Hirošimě.
      Je to postup, který má za cíl snížit podporu obyvatelstva pro válečné operace. Ve chvíli, kdy se masy stanou součástí války, kdy začnou umírat bližní, jsou ničeny domy, omezeny přísuny základních potřeb, v tu chvíli si lidé začnou klást otázku proč? A svoji zlobu buď obrátí k nepříteli a nebo k těm, kdo je proti tomu "nepříteli" ponoukají a jsou skutečnosu příčinou jejich útrap.
      Dnešní technologie jsou na takové úrovni, že realizaci lze provést bez dlouhých příprav, na velkou vzdálenost, při omezených možnostech obrany na cílové straně.
      Obecně je schvalování agrese vůči, jakémukoliv státu opovrženíhodné. Představa, že válku povedou vojáci prostřednictvím PC z bezpečí obýváku ovládáním bojových robotů a bez rizika je naivní.
      Je namístě začít cítit pud sebezáchovy.
      ABC

      Vymazat
    2. Ještě doplním, novou Ruskou vojenskou doktrínu, zničit vojenské uskupení, která se chystá napadnout Rusko ještě dříve než vstoupí na jeho území. Zbraně a nástroje na to mají. USA jsou technologicky pozadu, kosmické síly už mnoho let fungují, USA je teprve zavádí. A kosmický program USA to je chcíplá kobyla, ani nedokázali postavit základnu na měsíci, žabaři (Rusové by tam dávno byli, kdyby nejvyšší sovět to nezastavil - měli postaven Lunochod 3 a rakety na dopravu lunochodu, ale nejvyšší sovět program dobívání luny zastavil, musel ovšem pokračovat svém v kosmickém programu v ostatních oblastech, aby mohl, alespoň nějak pokračovat i ten v USA). V Sýrii si vše vyzkoušeli na ostro. Vojensky nemá NATO žádnou šanci. Technologická převaha Ruska nemusí být vidět, protože po smrti Stalina došlo k obratu o 180 stupňů. Třeba již v roce 1967 byl připraven systém elektronický systém OGAS - nástroj k řízení ekonomiky, ústřední výbor strany to zrušil a zastavil rozšíření výpočetní techniky mezi obyvatelstvem (kybernetika byla vyhlášena za imperialistickou pavědu). Jenže vojáci si to vzít nenechali a rozvíjeli navíc i analogovou techniku ne jenom digitální. Analogová je pro bojové úkoly mnohem efektivnější (spolehlivější a rychlejší).

      Rozebrat Rusko mohou pouze rozkladem zevnitř, to už pochopil západ po 2.světové. Tyhle kecy o napadení Ruska je pouze mediální hysterie. Napadli by Rusko jedině, kdyby měli přislíbenou zradu všech elit, ale i tak by to bylo o držku, nějaký místní velitel (třeba z jaderné ponorky) by je mohl poslat ke všem čertům. Už při napadení Ruska Hitlerem byla domluvena největší zrada v Historii, odtajněné dokumenty to dokazují. Ten fake, že Stalin si to nechtěl rozházet z Hitlerem už padl, protože vydal rozkaz 8.dní před napadením. Takže ani při tak masivní zradě jako na začátku ve 2.světové neuspěli.

      Vymazat
    3. To je fakt analógová technika ktorá pozná pri výkone operácií viac než dva stavy je zo svojej podstaty omnoho spoľahlivejšia a rýchlejšia. Práve preto sa stále vyvíja snaha zaviesť do výpočtovej techniky viac než dva stavy a opustiť dvojkovú výpočtovú sústavu. Lenže u týchto procesoroch z polovodičových materiálov to neni jednoduché pri otázke ako nato? Pri takej radiácii ako na Mesiaci panuje a vo vesmíru vôbec je voľba polovodičových súčiastok dôležitá. Preto siahali radšej po starých osvedčených súčiastkách ako boli Z80, hoci boli vyvinuté dokonalejšie, ale nevedelo sa ako sa zachovajú pri vystrelení rakety, potom v prostredí vysokej radiácii a pri problematickom riešení chladenia v prostredí vákua.Môj profil Ukrofil.

      Vymazat
    4. 4:30 - "...Je to postup, který má za cíl snížit podporu obyvatelstva pro válečné operace...." - Nic nebude jako ve 2.ww. Velká válka po útoku Západu na Východ bude rychlá, krátká a velmi brutální. Elektrárny jako první a pak se Evropa pozabíjí sama, pokud bude kdo, po tichém výbuchu neutronových hlavic. Nebude nic fungovat, nebudou potraviny. Konzervy budou nepoživatelné po rozkladu neutrony. Nebude voda, mrtvoly nikdo nepohřbí, raněné nebude mít kdo ošetřovat. Konec Evropy a evropské civilizace, neobyvatelnost po dlouhá léta. Takovou budoucnost nám chystají naši přátelé Amíci a naši politici. Nu což, budou spláchnuti s námi - to bude jediná spravedlnost.

      Vymazat
    5. Rusko nelze porazit, to ví každý starší 10 let. A i kdyby, pojistka "Perimetr" konec života na této planetě. To ví asi málokdo.

      Vymazat
    6. danny Dobře jste popsal historická fakta ale Rusové řekli že v případě napadení použijí jaderná zbraně. Žádná konvenční válka nebude protože se nemůže RF v takovém případě efektivně bránit.

      Vymazat
    7. 10:53

      Perimetr je chiméra. Nic takového nefunguje. To poté, co se během SSSR samovolně aktivoval jeden prvek a skoro začal jadernou válku. Perimetr byl rozebrán za Gorbačova a Jelcina s definitivní platností. Podobný systém ovšem existuje v USA a je plně funkční.

      Vymazat
    8. 12:57 Kdyby byly USA přesvědčeny o nefunkčnosti Perimetru (nebo jeho analogu), dávno by se na Rusko vrhly s jistotou, že zvítězí, s minimem vlastních ztrát. Nakonec tuto taktiku používají pořád a hlavně proti státům slabším.

      Vymazat
    9. 14:56

      Nepravda. Kdyby Američané chtěli, dávno by Rusáky smázli z povrchu země. Minimálně od 90.let, ale platí to i dneska. Perimetr s tím nic nemá, je to zoufale zastaralý systém, který je už dávno nefunkční. I kdyby existoval, stejně by to na stavu věci nic nezměnilo, ale žádný takový systém není a v podstatě ani nebyl v provozu. Ten mají jen v USA, a už taky relativně letitý. Pokud se Rusko nevzdá a neodevzdá zdroje do rukou komepentnějším správcům z nadnárodní elity, bude čelit konsekvencím. Loňský rok ukázal, že vláda je velmi vratká a podpora minimální. Letos to bude mnohem horší a uvažuju, že se Rusko demontuje samo. Už to začalo a rok 2026 bude rokem, kdy armády NATI udělají přehlídku na Rudém náměstí předtím, než to hnusné svinstvo i s mužykama vyhodí do povětří.

      Vymazat
    10. 17:16 - vy jste ale blábolista. To vaše uvažování, dá-li se to vůbec uvažováním nazvat, vychází jen z velké touhy a nenávisti. To vám brání psát soudně. A navíc jste nácek, rasista, přesně takové hajzlíky tu na Nové republice mažeme. Ale vás tu nechám. Jak se říká: pro poučení a zábavu.

      Vymazat
    11. Pro 4:30 Omlouvám se, byl jsem mimo signál. Taktika, kterou popisujete se jmenuje Doughetova doktrína a je známá od cca 20. let. Podle italského generále letectva, který tvrdil, že se válka dá vyhrát právě letectvem. A to tak, že napřed budou vyřazeny vojenské zdroje, nebo pro ně nezbytné (zbrojní továrny, doly, elektrárny, přehrady atd.) Pak i civilní, jako obytné bloky, infrastruktura zásobování apod. - když se dělník nebude mít kde a kdy vyspat a umýt, nebude mít sílu vyrábět. tak se země bude muset vzdát. Letectvo bylo v té době novou zbraní a nemělo ani vypracovanou pořádně taktiku použití. Např. právě systém obrany proti bombardérům. Ale to se rychle změnilo hned v prvních měsících války. Válečná škola je drsná, ale neuvěřitelně účinná. Nejznámnější představitel této školy nebyl kupodivu Němec, ale britský letecký maršál Harris, šéf Bomber Command zvaný "bombarďák Harris". Němci totiž za celou válku nevyvinuli pořádný strategický bombardér. Ani Sověti. To Britové ano. Sterlling, Halifax a Lancaster. K tomu měla 8. americká armáda B 17 Flyingfortress a B24 Liberator. Němcům se to vymstilo v tom, že nebyli schopni zasáhnout sovětský průmysl přestěhovaný za Ural. A ani na Británii nestačili. Ale celá věc nefungovala. Ani Němci nesrazli Brity na kolena a ani Britové Němce. Válečná výroba nejen že neklesala, ale navzdory masivnímu kobercovému (Britové) i mířenému (Američané) bombardování stoupala. Největšího rozsahu dosáhla na podzim r. 1944. Klesat začala až tehdy, kdy průmyslové obasti obsadily spojeneské jednotky. Ani přes hroznou a neprodyšnou blokádu Němci nedobyli Leningrad. Navíc cena byla vysoká. Spojenci neměli až do r. 1944 vyřešenou otázku doprovodu bombardérů nd cíle a zpět. Ztráty tvořily běžně 15 - 20% nasazených stojů (1 stroj = 7-12 mužů). Při náletu na Schweinfurt (kuličková ložiska) byly ztráty 35%! Až nasazení stíhačky P51 Mustang. Ani zaměřovače nebyly nic moc. V prvních měsících r. 1940 na cíl dopadlo okolo 10% svržených pum! Němci provedli rozsáhlou decentralizaci průmyslových obbjektů a část schovali pod zem (A. Speer). Válku nekze vyhrát pomocí jednoho druhu zbraně. Na idiota 17:16 nereaguji. Je to primitiv.

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybyste byli co k čemu, dávno byste Rusáky zasypali vodíkovými bombami, obsadili území a z mužiků nadělali otroky pro zbytek světa.

      Vymazat
    2. Pro 7:51. Máme to snad dělat za Tebe. Proč už nejsi žoldákem NATO a pak můžeš nám jít příkladem a posílat selfíčka z boje. V opačném případě jsi bohapustý žvanil.

      Vymazat
    3. 7:51 - ukázkový nácek a rasista. Prosím redakci, aby tady tu zrůdu nechala jako příklad.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. 9:04

      vždyť je to pravda. Proč Američané už dávno Rusko nezlikvidovali?

      Vymazat
    6. 9:26: Ty diskuse zde pomalu člověk bude považovat za ztrátu času číst. Vážený než zde něco vybláfnete, běžte se osvětit mezi knihy a nemyslete si, že jste se svým mozkem schopný na všechno přijít sám. Ty Vaše výplody číst je potom otrava pro lidí, kteří mají i průměrné znalosti a trochu empatie. Pokud nevěříte mé radě dejte se na šachy a s Vašim přístupem k věci zkuste zůstat mistrem světa v šachu. Můžu Vám jen říci, že Vám ta fixní idea, že bez nějaké zásoby informací, která vězí mimo Vaši hlavu, tedy vězí v knihách, hned vyprchá, pokud jste normálně soudný. Rázem pochopíte, že bez knížek se šach nikdy hrát nenaučíte.

      Vymazat
    7. Protože je potřebují na strašení svých spoluovčanů a svých podpindosníků v Europě, anonyme9:50. Když ztratěj svého nepřítele, jejich existence bude zbytečná. Takovej Pepek Vyskoč, který tady opruzuje celý den již několik let, ztratí smysl svého ubohého života. Možná bylo jednoduché zničit Rusko vojensky a udělat si z nich podložky pod své nohy a blbečky, otroky jak to udělali s Němcema po II.sv. válce na která si taky vy s chutí plivnete jednou že jsou příliš rasističtí, jindy když chtějí přerozdělovat migranty, tak že rasističtí nejsou.

      Vymazat
    8. Boze co se to tu objevilo v 9.26 ?Neuvéritelne.V narode Čapka,Masaryka,Komenskeho....

      Vymazat
  7. Kdo doufá,že vůbec do roku 2028 USA vydrží ze svoji ekonomikou,finančním propadem,málokdo.USA potřebuje zlikvidovat Rusko co nejdřív.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to viděl s tím titulkem článku velmi pozitivně. Mám na mysli ten rok 2028. A ty mi chceš brát i tuto naději, že dožiju v klidu a teple. To teda ne! Jsem kategoricky proti, a když už se jednou nasmlouval rok 2028, trvejme na něm!

      Vymazat
  8. NATO se připravuje na dobu,kdy Putin už nebude prezidentem. Očekávají vnitrostátní nepokoje a oslabení vlády a ochoty k obraně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pane J.Chmelarčik.
      Pokud Putin neumře,bude v Rusku pohoda.
      Horší kdo přijde po něm,jestli nějaký řízek a nezakecá se.Snad to ví mnoho osob,jen rozvaha a vždy připraven,ochrání Rusko.Víme dobře,že je vhodnější pro USA porazit Rusko vnitrostátními nepokoji,sankcemi,oslabováním ekonomiky,oslabováním rublu.

      Vymazat
    2. 80:02 Jiříku z tvého příspěvku vychází, že NATO obsadí Rusko ?? Proč by tu hloupost dělalo, živit chudé, zaostálé mužiky a cpát do nich miliardy tak jako před lety NSR, do zaostalého NDR?
      Než něco vypotíš, tak zapoj mozek!

      8:25 Máte pravdu,sankcema,třeba za zabrání Krymu, v pořádku. Oslabování rublu, tak za to si muže pouze Rus sám, svojím mizerným hospodářstvím a ty nepokoje??? USA v snad nějaké v Rusku organizuje?
      Lukáši, slušný žvást!

      Vymazat
    3. 8:02: Zima 1941, kdesi jsem slyšel, že to byla velmi krutá zima /zima století?/. Němci si mysleli, že další taková nebude. Moc ty německé vojáky nedooblékali. Zima 1942 byla stejně krutá.
      Aby ti Emeričani se s tím příštím ruským, podle jejich přání neschopným presidentem, nepřepočítali.Proč by to mělo takovým padouchům jako Emeričani vyjít? Nevyšlo to takovým padouchům jako Němci se zimou, nevyjde to ani Emeričanům s presidentem. Jak se zdá v 90-tých letech v době opilého Jelcina, již slavili dobytí Ruska, stejně jako Adolf v Berlíně, když došel po Moskvu.

      Vymazat
    4. Pepku9:58 ty zaostalé podviživené mužíky budeš živit ty ze svých daní (š)moulo9:58. A né že né, jinak tě prohlásí za rasistu úůjdeš pěkně bručet, tak jak to dělaj s Němcema, když se opováží něco říci proti migrantům svým černým vyžírkům. Narozdíl od Pjakina, nebo kdotoje, silvestr v roce 2028 vidím u tebe takhle. Tak se uč od Němců jak živit a pracovat na ty hladové mužíky z Ruska.

      Vymazat
    5. Pepku9:58, kdyby jste se nechovali agresivně a nenapadali své sousedy toužící po svobodě a nezávislosti v Doněcké a Luhanské republice svou ukrajinskou proxy armádou, nemuseli jste teď řešit žádnej krym do kterého jste měli v plánu chodit srát do křoví a vytírat si prdel prstama. Radši si laskavě přivažte k obojku své zběsilé banderovce, jako byl též Porošenko.

      Vymazat
    6. 8:02, ty nepokoje můžou přijít už tento rok, kdy je Putin u vesla, v podstatě začaly již v roku 2012 a periodicky se opakují. Jeho popularita je extrémně nízká a on je mimořádně neoblíbenou osobou. Nějak se mi nechce věřit na ta procenta ve volbách, protože na soc.sítích i mezi lidmi v diskusích byly úplně jiné názory. Taky je velmi vysoká emigrace, která je jen velmi slabě doplňována imigrací z oblasti býv. SSSR. V podstatě není klíčové oblasti, odkud by za posledních pět let neutekli všechny relevantní kádry. Co se týká chudoby, ta v Rusku měla vždy vysoká čísla, nejvyšší ze zemí bývalého SSSR, ale dnes strmě stoupá, a zároveň stoupá sociální nerovnost, která je nejvyšší na světě právě v Rusku. V rámci prostoru bývalého SSSR je Rusko suverénně zemí s největší úrovni chudoby a největší sociální nerovností.

      Vymazat
    7. 12:42 nerad vám beru, tu pro vás nádhernou iluzi, ovšem je to jenom jak se říká, "přání otcem myšlenky" bez nějakého reálného fundamentu. Ale sněte dál, jenom to probuzení vám ale ani trochu nezávidím. Hej hou, rudý dědeček

      Vymazat
    8. 13:42

      Já to mám ze spolehlivých zdrojů zato vy jen proklamujete svá zbožná přání, tak odlišná od surové reality. Rusko dnes se podobá svými životními podmínkami a společenskými poměry Bangladéši nebo Ugandě. Už je dávno přeskočila i taková Kirgizie, která letí ekonomicky nahoru. Nemluvě o kavkazských republikách nebo ropných gigantech jako je Kazachstán, Ázerbájdžán a Turkmenistán. Dokonce i ta Ukrajina a Moldávie jsou na tom lépe jak ekonomicky, tab v životní úrovni a příležitostech. A narozdíl od Ruska mají demokracii a žijí ve svobodné zemi evropského typu.

      Vymazat
    9. Víš hlupáku 17:22, když se učíš protiruskému štvaní, tak musíš ctít první pravidlo propagand: svou lež musíš zabalit aspoň do 70% pravdy. To ty neumíš. Např. dá se lehce dohledat, že životní úroveň v Ruské federaci je vyšší než ve středoazijských republikách. O té Ukrajině je to také pustý žvást. Proč tolik Ukrajinců emigrovalo do Ruska? Proč jich je hafo v Polsku a u nás. V Rusku jsou jich víc než dva miliony.

      Inu, propagandu se musíš, holoubku, ještě učit. Na ČT to také dobře neovládají. I když je vidět určité sveřepé úsilí, ale nějak jsou lidem ve výsledku pro srandu.

      Lektor

      Druhé vysvětlení tvých přitroublých exhibicí je schýza. Potěším tě, dnes se to už dí docela dobře krotit práškama. Chce to jen navštívit specilistu.

      Vymazat
  9. Koho v tomhle případě zajímá uhlíková stopa. Tohle všechno je na dluh a bude to muset někdo zaplatit. Co na to ochránci všeho možného? Je ohromující že tolik lidí nechápe že jim jde o život. Na sklonku svého života mohu jen říct: Přes všechny malicherné problémy a svojí pologramotnost jsem prožil nádherný smyslu plnou prací život. Současný systém naplněný stálou honičkou za sračkama na dluh je k pláči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8:52 Jsem taky strší, ale asi ne tak jak vy. Taky jsem prožil celkem slušný život, ale až posledních 30 let, pokud srovnám dnešek s dobou před 30 lety, tak jednoznačně musím říct, že mě komouši zničili 40 let života.Teprve po r.89, člověk pochopil co je svoboda a jak se dá život opravdu žít. Jak já, tak moje manželka, děti, nesrovnatelné!
      Jinak honit se za " sračkama" je každého věc, někdo se nehoní a spí pod mostem, někdo se " honí" a má se jak čunče.. Ale na dluh, to máte pravdu, opravdu ne!!!!

      Vymazat
    2. Máte smůlu pradědo! Vašeho příspěvku se chopil 65.letý úspěšný důchodce obklopený svou úspěšnou rodinou a žíjící vespolek oduševnělý a šťastný život v laskavém sevření environmental-LBGT-transgendr-liberálního ducha.
      A na to je jakákoliv gramotnost krátká.

      Vymazat
    3. 10:01
      Opravdu, zdaleka ne každý je loser, zoufalec a frustrát jako vy.

      Vymazat
    4. Unknown 9:49 Copak nechápete že ať chcete nebo ne máte dluh jako občan zadluženého státu? A to nemluvím o škodách které vznikají na všem co nás obklopuje? To si může myslet jen člověk s uvažováním PO MĚ POTOPA.

      Vymazat
    5. 10:26
      Když vám řeknou, že vám sníží důchod o 2000 (protože důchody jsou zdaleka největší položkou st. rozpočtu) tak budete jistě první kdo začne nesouhlasně kvičet zlostí. Ta po kom potopa? Vaše rádobymoudré žvásty jsou jen pózou a záminkou k nadávání.

      Vymazat
    6. Kolikpak vám (ti) je, že chceš pradědu okrádat na důchodu, který si vysloužil poctivou prací pro společnost, a tedy i pro vás (tebe)? A hlavně, co má zajištění po celoživotní práci společného s PO MĚ POTOPA??

      Vymazat
    7. Dobry postřeh!!!To bude uhliku z americkejch i našich tanku!Smradu jak v hradu.To se Greta po.ere.

      Vymazat
    8. Mně osobně táhne na čtyřicítku a když vidím tento spolek obstarožních požíračů státních financí, tak mi je zle od žaludku. Přesně u vás je jasné, kde je potřeba začít, aby se pohlo s ekonomikou tohoto státu a kde je nutno šetřit. Že vám není hanba, vyžírat stát a ještě k tomu remcat.

      Vymazat
    9. 10:41 Jak píši jsem pologramotný ale Vy jste to úplně obrátil. Přečtěte si 9:49 na kterého jsem reagoval. On je v pohodě a neví co dluží a co se na něj chystá. Právě ti kteří jsou teď v pohodě nepřemýšlí na to co je čeká. Bagoune natolik Gréta není postižená aby nevěděla co si může dovolit a to je to co mě štve. Všelijaké sračky se vozí kolem zeměkoule a to jí také nevadí. Dále mi děda vštěpoval: Moudrý člověk hledí omezovat své potřeby a hlupák nemá nikdy dost a já ze zkušenosti dodávám: I pochoutka přestane být pochoutkou, když jí máte každý den.

      Vymazat
    10. 12:30 Je mi líto tvých rodičů, že přivedli na svět takovou lidskou zrůdu jako si ty.

      Vymazat
    11. 13:00. Přidávám se k vašemu pohledu na zrůdu. Ona pravděpodobně přiměje své rodiče, až dosáhnou důchodu (a možná je to již aktuální), k eutanazii. Na druhou stranu, co si vychovali ...

      Vymazat
    12. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  10. Malinko to máte popletené. I když Putin umře, tak systém, který vybudoval tu bude a podobní lidé budou u moci, nikoliv pitomci jako Medvěděv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Taky jsem si nenechal ujít výklad Pjakina k onomu Putinovu vystoupení před ruskou Dumou. Ale přijmout to jako fakt, že Putin zakládá (založil) opravdu pevný i pružný řídící system?! Rád bych tomu věřil (i z ryze osobních ohledů). Ale tlusté knihy kvůli tomu určitě číst nebudu :-)

      Vymazat
    3. 10,13 - Myslím si, že Pjakin to řekl dobře. K tomu dodávám, že Putin nejdříve založil Gardu z vlastenců, pak vyčistil armádu od zkorumpovaných generálů. Ještě pořád to čistí. Teď přišli na řadu ti co házeli klacky pod nohy. Ufiknul info pro Amíky z nejvyšších míst - typy Medvěděv a pod. Teď dochází na nižší sortu gubernátorů - ti co nepochopí, že musí pracovat pro Rusko a ne proti Rusku - odejdou ze svých míst. I ten irkutský gubernátor. Provdsěpodobně je tady souvislost a Trumpem - nebude-li prezidentem, myslím, že bude - pak musí mít Putin tyhle gubernátory pryč. Stabilizoval vnitřek a může postupovat.

      Vymazat
  11. Pane Kozjulin, jednoduchá odpověď. Řekněte Putinovi ať přestane zbrojit jak šílenec, vraťte Krym a je na světě pokoj a mír. Největší zlo a šanci vyvolat válku dnes předvádí Rus, tohle vidí každý nezaujatý člověk.
    Těším se na reakce místních prokremelských řiťolízaču!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9.35 Pan Putin zbrojí, protože se Rusko chce doopravdy bránit - platí si vis pacem, para bellum - takže řekněte vy USA a jejich páníškům i nohsledům, ať neprozbrojí víc, než dvojnásobek Ruskem vynaložených nákladů podle britského hesla z 19. století TWO POVER STANRARD. Pak ten pokoj a mír bude, umravní-li se i pánbíčkáři všech vyznání DŮSLEDNÝM ODEBRÁNÍM EKONOMICKÉ A POLITICKÉ MOCI CÍRKVÍM A NÁBOŽENSKÝM OBCÍM a totální sekularizací státní moci... kde bude platit, že státní zaměstnanci a kandidáti na politické funkce a politici NESMÍ MÍT JINÁ OBČANSTVÍ NEŽ TOHO STÁTU, ZA KTERÝ/PRO KTERÝ údajně pracují.
      A pro vaši informaci, KRYM JIŽ BYL VRÁCEN TAM KAM PATŘÍ - DO RUSKA.
      Jak říkáte, tohle vidí každý skutečně nezaujatý člověk.

      Píšete z řiti bruselské, washingtonské, berlínské, nebo dokonce jeruzalémské, pane 9.35?

      Vymazat
    2. Pepku9:35, potěším tě svou odpovědí ať tvá mizerná černá dušička jása blahem a zažije konečně ejakulaci. Pan Kozulin není tvůj pošťák a radši si zajdi za "šíleným zbrojařem" Putinem sám a řekni mu tu svou "jednoduchou" odpověď osobně. Je dobře že máš strach z rusa, to ví každý nezaujatý člověk který netrpí žádnou tvou duševní úchylkou. Kdybyste agresivně nenapadali své soisedy v Luhanské a Doněcké republice svou ukrajinskou proxy armádou, nemuseli jste teď řeši žádnej krym a vůbec ne nějakej "návrat" něčeho co nikdo nemůže zvednout, naložit do kufru a vzít někam:-).

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Když tě tak uklidňuje NATO, tak nefňukej a neplkej bratříčku11:04, jsou to jenom bubáci, kteří nepřijdou ani v těch železnejch maringotkách:-). Protože očekáváte velký pád rublu, rus prodává jenom suroviny. Krom toho tanky Ruské armády nemohou překročit Schengenskou hranici, protože nesplňují podmínky emisní kontroly. Ale ten "váš" Český průmysl vyrábí všechno odA-Z a z Prahy Ruzyni vypouštíte vaše družice až za hranice sluneční soustavy. Nebo jenom své jedovaté prdy Pepku11:04 a chlubíš se cizím peřím? Ano Rusák ROZPOUTEL(odkud máš to mírumilovné slovo) válku v Doněcku a Luhansku, zatímco Banderovec Porošenko tú válku proti svobodné Doněcké aLuhanské republice rozpoutal vaší ukrajinskou proxy armádou. Nebýt vaší bezohledné agresi a vašeho bezohledného vraždění mírumilovných obyvatel Doněcka a Luhanska, nemuseli jste řešit krym.

      Vymazat
    5. 11:04... Krym si Rusko jenom vzalo zpátky.
      Bohužel, Západ rozpoutal Majdan, čímž vyvolal válku v Donbasu a schylovalo se k předání Krymu Pentagonu.
      Jenom sebevrah by na to zíral se založenýma rukama.
      Navíc na Krymu proběhlo referendum.
      Helanov

      Vymazat
    6. 11:04, na Náhorním Karabachu je nějaký konflikt? To je mi novina, já myslel, že Rusáci ty dva kavkazské kohouty už několikrát úspěšně odtrhli od sebe a teď je klid.

      Ale jako pokus dobrý. Ty hele, já zase slyšel, že epidemie koronavirem ve Wu-Chan začala ve čtvrti ruských přístavních gasterbeiterů a odtud se to rozneslo do zbytku světa. Můžeš na to vzít jed a šiř dál, zdroj China Daily.

      Vymazat
    7. 9.35 komu lizeš rit ty, je vice než zjevne.Krym byl uz pred 5 lety vracen tam,kam patři.Jinak takove hlouposti o ruske hrozbe jsou jen k smichu.

      Vymazat
    8. Jenom klid pane Bagoun. Pepek9:35 si tady jenom "honí triko" s proužkama a hviezdičkama. Kolik je vám let, že jste mu skočil na špek o "navracení" krymu? Copak je to skříň, postel, židlička, že to má někdo vracet, co si nesebereš do kufru a neodvezeš. Takhle mně kňučeli čaputové ze Slovenska, prej srb chtěl Ustašovcům ukrást moře:-). Když se poprali Slovinci s Ustašovcema, tak jsem se ji zeptal, kdopak vám to teď chce ukrást to vaše moře?

      Vymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9.40 Rusové pořádají manévry na svém území , poskoku amerických kapitalistů !

      Vymazat
    2. 10:00
      Členské státy NATO také pořádají manévry na svém území, snaživý ruský užitečný idiote.

      Vymazat
    3. Konečně jsi se podepsal pod ty své perly ducha které tady rozséváš idiote. Pokuď dobře vím idiote, ukrajina není členským státem NATO a na jejím území se pořádají běžně manévry armád NATO. Laskavě uvažuj, jestli máš čím a nelži takovým čaputovským způsobem.

      Vymazat
    4. Ukrajina byla a je Rusko, to jste vy sami potvrzovali již od samém vzniku Sovětského svazu, když jste pořád mluvili jenom o Rusku, Rusech a ruských vojácích. Tudíž je to od tebe idiote čaputovina na kvadrát:-). Jednak manévry NATO děláte na cizím území a ještě k tomu všemu na území Ruska.

      Vymazat
    5. 10:51
      Přesně před takovými dementy jako jsi ty v ruském čele, kteří považují celý svět za součást Ruska, se pořádají tahle cvičení.

      Vymazat
    6. Vážně demente10:53? Tos vyčet ze své příručky trollovaní na "konspiračních" webech? Psal jsem o tobě opičáku10:53, žes považoval všechny státy Sovětského svazu za rusko, jejich obyvatele za rusy a jejich armádu za ruskou. Tož nech si svých milion úchylek pro sebe a nepřipisuj je jiným, za co vy považujete celej svět, když manévrujete armádami NATO v cizích státech nečlenských státech NATO,jako byla kupř. taky Jugoslavie která byla jeno členským státem OSN a tudíž jedině tahle organizace směla řešit tamní vnitrostátní situaci.

      Vymazat
    7. 11:08 No, SSSR nebo dnešní Rusko jedno jest. Pouze přemalovaná firma nekvalitní barvou!
      A jinak, zásah spojencu v Jugo, byl v pořádku, hrozilo rozšíření konfliktu v celém regionu, co Srb zasel, to také sklidil!

      Vymazat
    8. 11:26No Europská Unie je jenom přemalovaná dnešní třetí říše to je taky fakt. A angláni kteří se zákeřně culili na nás za Velkou Louží to samé jest i když jste se pořád šli za její přízní vzrušení posrát. Nic se nezměnilo, režie je pořád stejná jenom nečinně se přihlížející komparz se v téhle tragikomedie vyměnil. Pepkové a čaputové halasně vzývající své polobohy přilétajících ze západu se opět hlásí o svůj žvanec a mísu čočky. Stejná firma pouze přemalovaná nekvalitní barbou z IG-Farben. Krym je v pořádku, protože hrozilo rozšíření konfliktu i na tenhle poloostrov. Co jste zaseli v Kyjevě, to teď sklízíte s svými Banderovci v Doněcku a Luhansku. Všude všechno jenom rozesíráte, viz Jugoslavii, Libii..., dobře že vám rusák v Syrii nakopal prdel.

      Vymazat
    9. 10:52 Trochu víc blábolit by nešlo, co věta to mysl idiota! A co získal rusák Sýrii, jen tam utápí peníze a nic z toho, jo a dobře spojenci na balkáně nakopali rusákovi prdel, tam si už neškrtne.

      Vymazat
    10. Jen na okraj:v Rusku jsou komuniste uz 30 let v opozici.A co ty?Nemas z te nenavisti uz sracku?

      Vymazat
    11. 12:18
      Komunisté opozicí? To jako vážně? Myslíš tu kounistickou opozici, která v Dumě odkýve každý Putinův návrh?

      Vymazat
    12. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    13. V Sýrii Rusové zachránili svého spojence, svou přítomnost ve Středomoří, to znamená zničit NATO od jihu!
      Dále získali nové přátele a sympatie v arabském světě, aniž ztratili kamarády v Izraeli. Takhle hrát šachy neumí jen tak někdo, zvláště ne negramotní Ušáci.
      Dále získali respekt a zakázky na zbraně.
      Pomohli vytrhnout Turecko ze svazku NATO a dokonce mu prodat zbraně. S pomocí Turecka se jim podařilo postavit plynovod s perspektivou prodávat plyn do Evropy mimo nespolehlivé státy (Polsko, Ukrajina).

      Vítězstvím v Sýrii a hubením islamistů mimo své území uchránili Čečnu, Ingušsko i Tatarstán od násilí.

      Jestlipak těchhle několik příkladů toho "co že to Rusko ze té Sýrie má" snad tomu závislákovi na protiruské propagandě přiblížilo,jak přes Sýrii Rus získal i lsávu i přátele i peníze.

      Vymazat
    14. 11:26 a 12:56 Vám nevadí ti komoušský převraceči kabátů a jejich rodiny v současném státním aparátě? No to lze vyložit jen tak že patříte do stejné party. Jsou to chazarské rody které tady parazitují již sto let.

      Vymazat
  13. An 9:35 nejsem lízač ničího rekta,na rozdíl od tebe.Ty tu amickou řiť nelížeš,jsi už v ní až po uši!Kdo nejvíc zbrojí na světě???Kdo okupuje cizí státy bez svolení občanů??Kdo zabil nejvíce civilního obyvatelstva.Proč ne ,jsou to jen kolaterální ztráty/Olbrajtová/.Přečti si kroniku 20.století,pokud ještě umíš číst a nejen psát na počítači.Pak se dovíš,kdo byl a je největší agresor a okupant.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potřebuješ pomoc psychouši?

      Vymazat
    2. 10:09 jseš asi mladej a nezkušenej, na vojně jsi asi tak nebyl a tomu vzdělání jsi taky asi moc nedal. Kdyby nás Sověti neosvobodili, tak by asi tu tvoji mámu němci zabili a ty bys tu hloupě neonanoval. Hej hou, rudý dědeček

      Vymazat
    3. Anonymní27. ledna 2020 10:09
      Svatá prostoto, náš průmysl potřebuje ruské suroviny, podobně jako západní průmysl, je potřebuje. Ale ten s Ruskem jedná. Americké firmy jsou v ruském těžebním průmyslu, Německo si prosazuje plynovody, pro zásobování zbytku Evropy jeho prostřednictvím, atd. To, co je možné získat levně, dohodou s Ruskem, je možné alternativně kupovat draze ze Západu, který to v tom Rusku levně kupuje. Proto jsme tlačeni do té pozice plivání na Rusko. „Jde o byznys, pitomče“, jak již před mnoha lety, pravil Clinton. P.K.

      Vymazat
    4. Jednoduchy,zmanipulovany clovece nepredvadejte tu porad svou ubohost

      Vymazat
  15. 9:35 Přesněji by znělo, místo slova " NEZAUJATÝ ČLOVĚK", nahradit mnohem výstižnějším pojmem, "DEMENTNÍ ČLOVĚK".

    OdpovědětVymazat
  16. Admine, admine, radost mi udělej. Příspěvky 9:35 až 10:09 - vymaž je všechny. Protože se nedrží tvé laskavé výzvy k slušné a věcné diskusi.
    Uděláš tím radost nejen mě a podobně smýšlejícím, ale i těm, kteří se stydí za to, že se do něčeho podobného nechali zatáhnout. A kdo ví? Možná se stydí i někteří tahači (i když pochybuji).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. A kdo tě tady drží Pepku10:30? Jdi diskutovat na hovinky.cz, tam ti hubu zalepí hned. Není kam co? Tam tě nepustěj a na sračky typu "chernosotnija" diskuzi radši ani nepovolili:-). Ty časy když jsi si moh vybírat diskuzní spolky jsou pryč, teď musíš jít tam, kde ti tvůj šef nařídi:-).

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. 10:30
      Unknown ty idiote guglovský zalez a nelez a stránky kterým nerozumíš.
      Václav

      Vymazat
    5. Nechte ho bejt zoufalce10:30, pane Václave. Žádnou srandu tady nehledá, jinak by tady pořád nebrečel a nekňučel. Vždyť je celej hnědej až za ušima. A není to jenom tou jeho fašistickou uniformou:-)

      Vymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajdi za doktorem Chocholouškem, jestli máš nějakej problem.

      Vymazat
  18. Říká se: Proti věku není léku, ale proti blbosti také ne. Můj děda nar. 1889 říkaval: Lenost je matka všech neřestí a já dnes dodávám: Parazitizmus je zhouba lidstva.

    OdpovědětVymazat
  19. Váleční štváči do pekel, ale bez nás, vy s*áči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Tak zamečel válečný s*áč Pepek Vyskoč v 11:15, a vyskočil.

      Vymazat
    3. Skvělá odpověď pane11:22! Pořád to říkám, pan Václav by to tady nemusel ani vůbec moderovat, kdyby bylo více diskutujících vašeho formátu!

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  20. Vojáčků je hodně, byla by škoda, aby se jim zkrátily žíly.
    Mimochodem, filipínský Duterte se chystá udělat amizákladnám pá,pá...
    Tak uvidíme ;-)
    Helanov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Duterte může vykřikovat, co chce, ale i tak je mu to prd platné. Jeho vlastní by ho zabili, kdyby se pokusil vyhnat Američany, a samozřejmě, Američané se od nikud vyhazovat nenechají. To je jako kdyby si troufl trpaslík na vyhazovače.

      Vymazat
    2. 11:42...Zajímavý způsob uvažování...
      Filipíny jsou trpaslík,aha.
      106 mil. obyvatel, co jsme potom my, smím-li se optat???
      Ale to srovnání DJT s barovou gorilou bylo trefné.
      Tleskám!
      Helanov

      Vymazat
    3. Američané velmi ostudně prohráli ve Vietnamu (1975) a od té doby se ne a ne vzpamatovat a i když náhodou vyhráli, nedokáží si okupované země udržet. Právě teď je Iráčané kopou do zadku.

      Ekonomicky prohráli s Čínou a česká je prohra s Evropou.

      Na Írán si netroufnou už dost dlouho, na Kubu si netroufají už skoro 60 let.

      Nejsem si jist, jestli tohle jsou projevy toho amerického neprohrávání a diktátu vůle.

      Vymazat
  21. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To říkala tvoje máma z ukrajinského kolchozu Pepku11:19

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 11:43 A neříkal to náhodou kyselý citron Xaver?!
      Nesmíš věřit kde jakému kváku! Helčo!

      Vymazat
    4. 11:54... Tak to bacha!
      ČRo PLUS je hlásná trouba havlérky potažmo fashingtonské bažiny, žádnej Xaver!
      :-))) Helanov

      Vymazat
  22. Asi tak celkem dvanáct lidí blábolí neskutečný hovadiny. Tomu se dnes říká "diskuze" - tím se ti ubožáci u PC zabavujou. Ale jinak jsou to šťastní vypatlanci. Nehoní je ani exekutor, ani státní úředník, nemají zdravotní problémy, důchody ucházející. Mohou v klidu celé dny dřepět u PC a psát svoje hovadiny. Teď jsou na řadě - jak koukám na hafo článků - spekulace o Rusku. A copak to? Irán, Irák, Čína, Syrie - nic? A že by taky byly články o problémech v ČR, co doopravdy trápí české občany, a zda se někdo alespoň snaží to projednávat v parlamentu - tak to ani náhodou. Články o obyčejných problémech a obyčejných lidech by nejspíš nenašly své diskutující? Tak raději patlanice o Rusku, a jiných zemích? Možná válka, zbrojení - a copak nemoce? Ten hrozný virus z Číny? Nějaký jiný druh strašení a žvástů? Nebylo by?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden takový dělá prezidenta, druhý premiéra. Dokonce i v USA a Rusku jsou důchodci ve vedení státu.

      Vymazat
    2. 11:40 To bude asi tím, že se máme u nás většinou dobře a lidi štve situace ve světě. Kdy neustále čtou jak Rusko pomalu každý den vychvaluje stále nové a nové zbraně, jak v Sýrii Rus bombarduje a zabíjí civilisty, kdy jich ze země dnes prchá více jak 400 000 do okolních státu, potažmo do Evropy. Dále zlehčovat situaci v Číně není asi na místě.
      Já žádné dluhy nemám, a ti co si je udělají a mají s tím problém, pouze jejich věc a hloupost a co zdraví? budu se neustále připomínat že mám vys. tlak, proč? tak nšjak.

      Vymazat
    3. 11:40...Protože dění v Rusku i na BV má velké dopady i na dění v české kotlince.
      Minimálně v tom, že oběživo které věnujeme na zbrojení bychom mohli/měli využít smysluplněji.
      Bereme podíl i na rozvrtávání Středňàku (v Kàbulu za Prahu) a tudíž i bereme podíl na přílivu nekompatibilních invazistů.
      Což ovšem chápou jen ROZUMNÍ lidé.
      Helanov

      Vymazat
    4. A Pepek11:51 jim dělá rozhodčího a jak mi laskavě sdělil, tak ho to moc tady baví. Nova Republika mu přirostla tak k srdci, že si tady rochní jak zlaté prase ve washingtonských bažinách a už se ani nikam odsaď nehne.

      Vymazat
  23. Vondra, ten cyp chce základnu USA v Mošnově?
    Tak jsme se zbavili armády CA a ted největší teroristy, kteří bombardují kdekoliv a kdykoliv. NIKDY !

    OdpovědětVymazat
  24. Myslel jsem si, že po pádu železné opony vybudujeme lepší, spravedlivější svět. Že půjdou schopní lidé dopředu, že nové elity budou říkat, jak ten svět udělají obyvatelnější a lepší. Ale stal se téměř pravý opak. Všehoschopní se dostávají k moci, a místo toho, aby uvolňovaly prostředky na vzdělání, sport a lepší infrastrukturu, tak se uvolňují na zbrojení největší částky v historii planety. To nebylo ani za doby studené války, ale je to dnes. A já se ptám – jaká je ta nepřátelská ideologie, a kdo je ten nepřítel dnes? ODPOVĚĎ JE USA

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Myslel-jsem-ze-vybudujeme-lepsi-svet-Strazce-zelezne-opony-zaluje-na-cas-po-roce-89-Nepekne-cteni-611174

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 12:51 Ani náhodou havloide.

      Vymazat
    3. To víte pane13:27, on Pepek12:51 si vzal příklad od pobaltských fašistů kteří rozmáhají své působení na severu Ruska. Jejich heslo zní: "...žádní lidé, žáden problém...". A tak se jim rozutekla po světě přinejmenším půlka obyvatelstva. Lepší by bylo, kdyby se viděl v tom utíkajícím obyvatelstvu, místo jejoch fašistického vedení a odprejsknul odsaď on do svého demokratizovaného ráje v Iraku, Libije, Afgánistánu...

      Vymazat
    4. 12:51 jako ironie dobrý

      Vymazat
  25. 11:59...Připodepisuji...Havlérka si se svými sliby vytřela řiť.
    Ani za bolšána na Hradě nevlála CIZÍ vlajka!!!
    Helanov

    OdpovědětVymazat
  26. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš že jo. V USA chcípají tisíce lidí na ulicích, jsou u popelnic 24 h. a v Rusku je bída? Už nefetuj!

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 17:01 Rusko by si mělo vzít příklad v USA, kde už asi 40 miliónů dostává potravinové lístky?

      Vymazat
    4. Ty jsi Pepku jak trucovité děťátko. Pravdu nemáš, protiruský hnis, který z tebe vytéká, na nikoho nezabírá a ty nedáš pokoj a nedáš. Už ani k srandě to tvoje běsnění není. Co s tebou? Asi mazat.

      Vymazat
  27. 12:48 To by dokázal jen největší heroj 21 století VH ale ten už je po smrti. Tak nevím kdo Vám ten sen naplní.

    OdpovědětVymazat
  28. Nikdo nevidí, jak šíleně nám uškodilo přidat se k západu? Za otevřené hranice jsme ztratili-hospodářství, suverenitu, morálku a mládež! Jsem rád, že mi není 20! Pak si vzpomenete na varování před špatným západem, komouši nám nelhali a my se jim smáli! Za 10 let zažijeme jakou chybu jsme udělali a strašnou na základě us propagandy a chátry 77!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, nikdo ty vaše pošahané blbosti nevidí. Jen úzká partička zoufalců, tragédů a frustrátů, kteří si vsugerovali, že za jejich posrané životy, které si sami zkurvili, může západ.

      Vymazat
    2. Argumentuj, vyvracej pravdu, kolaborante! Parazite, já vím, že tento fašistický ráj ti vyhovuje. Až ti budou pižlat tu blbou hlavu, zamysli se!

      Vymazat
    3. On13:02 ji má již rozpižlanou. Na onkologii mu tam hledali mozek, protože už to jeho kecání jeho blížní nemohli vydržet, jenže je čekalo po otevření toho ořecha nemilé překvapení. Našli tam akorát ho*vno. Doslova.

      Vymazat
  29. 8:44 to máte velkou pravdu a donutilo mě to zamyslet se nad tím jak by to na světě vypadalo bez Ruska. To už by ze světa globalisté udělali jeden velkej koncentrák a dělali by si co by chtěli a nebylo by síly která by jim v tom zabránila. Počet lidí by zdecimovali a zbytek by se vrátil do otroctví. Tomu kdo tady hnojí na Rusko, by se to asi líbilo, parafrázuji co z toho vyplývá "radši být otrokem pod globalisty, než být svoboden s Ruskem". Čili sbohem rozume! Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. Protože můžou cestovat a jsou svobodní? Proč žije v Praze 20000 Američanů? Aha, utíkají před bídou! Demagogu vypláchlej!

      Vymazat
    3. Žádní lidé, žádnej problém, že Pepku13:06, tak se to řeší i v těch slavnej fašistickejch rájech na severu Ruska, které jste si anektovali do EÚ. Odstěhuj se ty do svého demokratizovaného ráje do Iraku, Libije, Afgánistanu, vždyť tam jsou odstěhovaný desetitisíce Američanů v plné zbroji. Tam mezi nima budeš zářit jak ti slavní kawboyi.

      Vymazat
  30. Kdyby byly vlezdoamiřiti jistí svojí převahou, tak sem ani nepáchnou. To strach o naparazitované je nutí rozeštvávat na co přijdou. Ve své zvrhlosti nechápou, že pokud se paraziti přemnoží nebudou mít na čem parazitovat a začnou se žrát mezi sebou a to už začalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se přemnožili! A jejich Apokalypsa se blíží. Na obzoru jsou její jezdci Tramp, Merkelová , předsedové EU. Budou muset začít doopravdy pracovat! To je pro ně ten nejhorší trest Boží!

      Vymazat
  31. 13:06
    A proč odsuď neodtáhneš pryč ty, Pepku, do tvého vysněného amerického ráje? Budeš tam mezi těmi pologramoty králem, očividně umíš číst a psát. Proč tam vůbec ještě nejsi, loser, a prudíš tady slušné lidi jenom proto, že mají na věci svůj názor, jiný než ty? Už jsi na to příliš starý cyp a štve tě, že jsi neměl tu odvahu to zkusit, co, loser, je to tak, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:35
      A proč bych já měl kamkoli odcházet??? Mě je v naší krásné, svobodné, demokratické a bohaté zemi víc než dobře.
      Vždyť ty tvoje bláboly nedávají vůbec žádný smysl

      Vymazat
    2. Nemusí jít ani do svého amiráje pane13:35. Stačí když se odstěhuje tam, kde všude už přivezli tu svou lásku, pravdu, svobodu a...blablabla... Může si vybírat říšskej protektorat Bosnu&Hercegovinu, Kosovo&Metohiju, Irak, Afganistan, Libiju...

      Vymazat
    3. Nedělej ze sebe většího pitomce než jsi dyslektickej Pepku13:54. Moc dobře víš o čem je řeč.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. Kdo by nebyl spokojenej v zemi, kde lidi dřou na parazity tvého ražení a nejsou schopni zabránit vyžírání země západem? Ale všeho do času, lemple západokonečníkovej!

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    7. 14;22 Neradato rikam takhle natvrdo..Ale vy jste opravdu uplne blbej

      Vymazat
  32. Američani jsou jako ODS se svými zoufalými výkřiky typu: po České republice prolítne modrá cunami a zvítězíme.

    OdpovědětVymazat
  33. Chapu,ze se Rusove citi ohrozeni...Kdyz z nich porad delaji nepritele ani se nejde necitit

    OdpovědětVymazat
  34. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My nejsme a ani nebudeme Americane...Vas "boj" se nas netyka...tak nas do nej porad nezatahujte...Uz nas tim slusne receno stvete

      Vymazat
    2. 15:22...A když je v té Americe tak dobře, proč o Američany zakopávají domorodci na celé zeměkouli?
      Není to náhodou tím, že se Američan jen v jednom kuse rozhlíží, co by se kde dalo ukrást?
      Nebo aspoň někoho podfouknout???
      Takoví bezva chlápci, a VŠUDE jich mají plné zuby.
      Helanov

      Vymazat
  35. Já si tu válku nedovedu představit. Jestli by začala konvenční válkou, tak by stejně skončila atomovou. No a kdo by vlastně šel proti Rusům bojovat? Češi? Slováci? Věřím že většina ani náhodou. Ani u Němců bych si nebyl jist. Snad pohrobci nácků v Baltských zemích, no a samozřejmě Poláci. Takže nakonec by v tom byli udatní Američani, zblblí Poláci a pár nácků z Pobaltí. Oni by Rusáci ani moc bojovat nemuseli, stačilo by nechat vjet Američany do stepí (každý, kdo projel Rusko vlakem musí vědět oč jde), utnout jim zásobování a po dvou třech dnech bez hamburgerů, pizzy a kokakoly by se stejně vzdali, takže jediní kdo by tam zůstal by byli Poláci. No a na těch by si Rusové zase zgustli. Tak nevím vo čem to strašení válkou je. Vždyť i Kolomojskij se nedávno v NY Times vyjádřil jasně,že "NATO" by si pořizovalo plenky jak by sralo do kalhot.

    No a jiná věc je, kdyby se to zvrhlo do atomu. To už by byl celý svět v atomovém mraku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. At se Americane konecne odstehuji ke svym hranicim..Te pohadce,ze u Ruskych nebo jinych hranic brani USA mohou verit jen prostodussi Americane...My asi tezko budeme chtit,aby se Americane "branili" do posledniho Evropana

      Vymazat
  36. Honolulu my toho o JUESEJ víme víc jak Vy. Je to zřejmé z toho co píšete a proč sem chodíte. Vy máte Cikánskou mentalitu a té je dobře tam kde může bez námahy užívat různé zvrhlosti. Takových jako jste Vy máme tady dost. Jde jím tady také dobře. Prostě PO MĚ POTOPA.

    OdpovědětVymazat
  37. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 15:36...Honolulu si nevšiml, že Trumpovi pobíhají 3 malí globalisti okolo psacího stolu.
      Co by šťastnej děda pro svoje ňoučata neudělal.
      Když on ten DJT jedno říká, a druhé dělá.
      (Myslím v mezinárodní politice.)
      Helanov

      Vymazat
  38. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  39. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  40. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "A to vam zarucuje, ze se budete vracet do Evropy se zlomenym srdcem..."

      No mnozí se zase budou vracet s pocitem, že jsou rádi že jsou konečně doma, mezi gramotnými a pořád ještě vzdělanými lidmi, s pěknými a pořád ještě normálním ženskými, na rozdíl od těch tvých mentally disturbed American women, těch MeToo blbek a tlustých 150 kg UMO (Unidentified Moving Objects). Užívej si to Honolulu seč můžeš a poučuj furt pryč, ale on ti na to a na ty tvoje rady kálí pes. Have a nice day!

      Vymazat
    2. Honolulu neumím si představit štěstí bez míchch dvou synů, pěti vnoučat a dvou pravnuků. T je ta pravá nesmrtelnost, protože krev není voda. Jelikož tyto pocity nemáte nemůžete normálním lidem rozumět. Na to nemusí být člověk nijak extra vzdělaný. Bez rodičů by jste neexistoval. My víme že mnoho lidí u Vás je dobrých ale přepych je počátkem zvrhlosti. Říkáte že jste věřící katolík což není v souladu s tím co píšete.

      Vymazat
  41. NATO, USA je země veliká, máš-li potřebu chrastit zbraněmi, padej tam. V Evropě už místy dochází prostor, a i ta uhlíková stopa se v té převeliké zemi, honoluluovi zaslíbené, snáze rozplyne, a ani Gréta s tím nic nenadělá.

    OdpovědětVymazat
  42. Smolík pro pohádkáře, kteří přepisují dějiny, je kromě archivů, že ještě žijí účastníci osvobození:
    https://cz.sputniknews.com/svet/2020012711316229-lide-chteji-znat-pravdu-veteran-rude-armady-promluvil-o-osvobozeni-osvetimi-a-prepisovani-historie/

    OdpovědětVymazat
  43. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  44. Nějak tam prognostik zapomněl napsat, jak přišel na to, že se nějaký konflikt odehraje právě v roce 2028. Petr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:35...Že by předsmrtný vzkaz baby Vangy? ;-)
      Helanov

      Vymazat
    2. ten rok se dá asi spočítat, třeba podle rychlosti výstavby dálnic (ani D1 stále není in ordnung) a mostů pro těžkotonážní přepravu a odstranění málo světlých přejezdů, ale třeba i z rychlosti přepravy armády a techniky ze zámoří, z kapacity lodní přepravy a přístavů, které jsou k dispozici ale nejprve musí být pro všechno mužstvo vybudováno veškeré pohodlné zázemí (nejenom v Polsku), ale třeba i ve Vondrově Mošnově atd. atd.

      Vymazat
  45. Neprobíhá náhodou repetice před celosvětovou biologickou válkou? Koronavirus 2019-nCoV prý náhodně (nevyloučena ani diverze za prachy) unikl z biolaboratoře P4Lab přímo ve městě Wu-chanu, i když je nepravděpodobné, že by to Číňani testovali na svých. Ale podle druhé verze mohlo být na trh dovezeno laboratorně infikované maso (z některé biolaboratoře Pentagonu, které obklopují právě Čínu, Rusko, Irán atd. ve 25 zemích světa) právě před oslavami čínského nového roku, kdy jsou v pohybu stamilióny Číňanů. Právě o druhé verzi byl článek na Veterans Today! Ty americké biolaboratoře spadají pod agenturu DTRA (Defence Threat Reduction Agency) s programem CBEP (Cooperative Biological Engagement Program). Každopádně je to obrovský zásah do čínské ekonomiky, čínská výroba prý už klesla o 25%. Že by to byla ta očekávaná černá labuť celosvětové superkrize 2020?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. letos se nikdo nudit nebude, Pražáci prý všude skupují roušky ve velkém, ale ty jsou k ničemu, vir do organizmu vstupuje i ušima a očima

      Vymazat
    2. Tak Pražáci, ještě těsné brýle, a špunty do uší.

      Vymazat
    3. nejhorší virus se prý skrývá pod označením "panika" a Pražáci ho prý stále v sobě nosí

      Vymazat
  46. 17:49 právě se potvrzují slova samotných Američanů, že jejich hlavním soupeřem je Čína. Trump se ale nedávno s Čínou dohodnul na obchodní smlouvě, tak mu to někdo z protivníků chce zavařit tím, že Čína bude od světa fakticky izolována

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na netu je zmínka o tom, že Biden chtěl Trumpa odstavit dne 19. října 2019. Tento den měl být Trump infikován, ale vyvezli ho včas z New Yorku na Floridu, toto datum je prý datem počátku epidemie

      Vymazat
  47. Jednou si i USA natlučou ústa a Pán Bůh jim splatí genocidu Indiánů a černých otroků. To nebyl holokaust 6 milionů, to bylo u indiánských národů 150 milion(údaj USA, jiné jsou ještě vyšší), u černochů 15 milionů. Tedy za téměř 3 světové války - a nechtějí snad amíci vrátit majetek těm, kterým ho ukradli??? Tam neplatí, co bylo ukradeno, musí být navráceno? (NO, když to u nás volá zloděj, který vykradl a zplundroval český stát, tak je to skutečně "sranda".)

    OdpovědětVymazat
  48. Biologické zbraně se v minulosti nasazovali i proti sevceroamerickým indiánům. Nic nového - viz také krátký článek P.C.Robertse k dnešku: http://www.czechfreepress.cz/svet-kolem-nas/p-c-roberts-globalni-ekonomika-nas-muze-zabit-vice-zpusoby-nez-jen-jednim.html

    OdpovědětVymazat
  49. biologické zbraně byly použity i proti severoamerickým indiánů, ani dnes asi nic nového, krátký článek od P.C.Robertse: http://www.czechfreepress.cz/svet-kolem-nas/p-c-roberts-globalni-ekonomika-nas-muze-zabit-vice-zpusoby-nez-jen-jednim.html

    OdpovědětVymazat
  50. Zítra bude ten VELKÝ den, Trump představí světu svůj "mírovÿ plán" pro Palestinu.
    Ale nebude to žádné překvapení, jenom hodí na papír, to co už Izraelci dáávno pilně činí:
    ""Palestinci n@se®te si, fšecko je naše!"
    Helanov

    OdpovědětVymazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.