Reklama

pátek 17. ledna 2020

Vůbec nejde jenom o "vlaječky"... Jde o budoucnost Evropy, státy a národy.

Ivan David
17. 1. 2020
V pondělí minulého týdne předseda parlamentu David Maria Sassoli rozhodl o zákazu používání malých státních vlaječek na stolech poslanců Evropského parlamentu. Jako zdůvodnění použil argumentace, že na stolech nesmějí být "bannery". A vlaječky jsou podle něj bannery. Nejde o náhodné rozhodnutí. Je namířeno proti poslancům, kteří odmítají zánik svých zemí, národů a kultur vytvořením totalitního státu "Evropská unie", v němž nebudou existovat hranice a národy, a občanem bude každý kdo přijde.
Pan předseda Sassoli je mimořádně arogantní člověk, ostatně jako většina členů předsednictva Evropské unie. Ve svém nástupním projevu oznámil, že je třeba postavit "cordon sanitaire" proti těm, kteří odmítají představu Evropské unie, jako mají lidovci, socialisté, liberálové, zelení a většina konzervativců a "sjednocené levice". Měl tím na mysli frakci "Identita a demokracie" a britské poslance, jejichž nesouhlas v vývojem Evropské unie vyústil v referendum o Brexitu. (Nikdo jiný také vlaječky nepoužívá.) To je skutečný důvod, proč panu Sassolimu vadí národní vlaječky. Jsou symbolem, že státy a národy ještě drze existují. Jsem členem frakce Identita a demokracie společně s generálem Blaškem za SPD.

Jedině naše frakce byla vyloučena z možnosti zvolení do jakékoli funkce v EP. Všechny ostatní frakce mají zástupce ve vedení EP. Něco takového je v Parlamentu České republiky zcela nemyslitelné, Všechny politické strany mají podle volebního výsledku zastoupení ve vedoucích funkcích Parlamentu ČR. V Evropském parlamentu je však mnoho jiných protidemokratických nehorázností, které nejsou možné v národních parlamentech. To znamená, že pro pana Sassoliho a jeho představu o demokracii je takový postup vyhovující. Frakce mimo Identita a demokracie jsou se stavem smířeny a nebo podporují vývoj EU směrem k totalitnímu superstátu. 

Na připojeném videu je vidět včerejší jednání EP před odpoledním hlasováním. (Vystoupení britského poslance je vymazáno.) Je dobré si všimnout argumentace poslanců kteří na podporu zákazu vlaječek vystoupili, a zejména nadšeného potlesku poslanců protinárodních "unionistických stran": "Evropských lidovců" (KDÚ- ČSL, TOP09, Starostové), "Socialistů a demokratů" (ČSSD už vypadla), "Liberálů" (ANO) a hlavně Zelených (Piráti), nikdo z "konzervativců" (ODS) ani "Sjednocené levice" (Kateřina Konečná) neprotestoval a vlaječky nepoužívají.

https://www.europarl.europa.eu/plenary/en/vod.html?mode=chapter&vodLanguage=EN&vodId=1579172837446&date=20200116#
(vlevo dole je možné nastavit český překlad)

Opatření je namířeno výhradně proti naší frakci ID (SPD), která si dovoluje používat národní symboly. Na středeční hlasování jsem si přinesl vlaječku jako obvykle a hned ke mně chvátali dva parlamentní uniformovaní "sluhové" a žádali mě, abych vlaječku odstranil, a snažili se mi ji sebrat, když jsem to odmítl. Pak jsme se ve frakci domluvili, že vlaječky společně vystavíme ve čtvrtek.

Parlamentní listy však uvedly ZDE, že Parlament zakázal "českou vlajku". Tu jsem měl na stole pouze já (i za generála Blaška). Není pravda, že jen českou vlajku, zakázal všechny na stolcích poslanců. Poslancům, kteří nechali vlaječky na stolcích přes noc, je prostě ukradli. To je EP. Podle Parlamentních listů poslanec Zahradil (ODS) slibuje "zakročení", ale ani on, ani nikdo z jeho frakce se neohradil. Citován je poslanec Zdechovský (KDÚ-ČSL) s nápady, co místo umístění vlaječek na stolcích smíme udělat. Vyznamenala se i Dita Charanzová a další, jak uvedlo IDnes ZDE. Jen o tom, že jde o frakci Identita a demokracie se jaksi nezmínili.

223 komentářů :

  1. Fuj to je hnůj!

    Že se nestydi už terorizovat i naše zastupce.

    Co tam ještě za špinavosti pro nás připravi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Totální mazec! To jsou absolutní hovada. Držím Ivanu Davidovi palce. Nedejte se!!!!

      Vymazat
    2. Nejvyšší čas vyhlásit nezávislost.

      Vymazat
    3. Je zřejmé, že se čeští vlastenci ocitli uvnitř zločinecké organizace a my teď máme možnost v přímém přenosu sledovat zločinecké mechanismy na kterých funguje.
      Nedávno jsme tady měli rezoluci, která přepisovala historii a označila za viníka II.světové války Rusko, což bylo sprostě zabaleno do hoven o diktaturách a nacismu, aby to šlo schválit.
      Je úděsné sledovat europoslance kolaboranty za ostatní politické strany, na jaké svinstvu se podílejí a zároveň jejich bohorovnost a nezávaznost vůči svým voličům.

      Vymazat
    4. 9:44 Myslím, že není potřeba, ruský okupant už odtáhl ! Dnes máme demokracii a obchodujeme ve velkém s prosperujícím Západem, tak proč nějakou nezávislost!

      Vymazat
    5. 10:12 "obchodujeme ve velkém s prosperujícím Západem"
      To už jsem se dlouho tak nezasmál:DDD
      S čím? S levnou pracovní sílou a s prostitutkama?

      Vymazat
    6. https://aeronet.cz/news/sef-eu-parlamentu-zakazal-vystavovat-na-lavicich-europoslancu-statni-vlajky-jednotlivych-zemi-pry-to-jsou-reklamni-bannery-ktere-zakazuje-jednaci-rad-eu-parlamentu-na-jeho-prikaz-vecer-nabehly/

      Vymazat
    7. Líbí se mě jedna věc. Pořád slyším, jak se máme dobře, jak jsme se ještě neměli. Rodiče školních dětí chodí do práce od rána do nevidím. Takže na děti nemají čas. Pořád se máme lépe a nakonec se dozvím, že za pár let nebude na důchody. A co je to svoboda a demokracie? Je jen pro 5% zbohatlíků, ostatní drží "hubu", protože se bojí všeho.

      Vymazat
    8. Trestní oznámení na starostu Novotného, když nejvyšší státní zástupce nekoná:
      https://aeronet.cz/news/padlo-trestni-oznameni-na-pavla-novotneho-a-dalsich-10-zastupitelu-reporyji-a-bude-mazec-advokat-jiri-vyvadil-zaluje-starostu-reporyji-z-vytrznictvi-nebezpecneho-vyhrozovani-schvalovani-trestneho/

      Vymazat
    9. Může mi tedy někdo vysvětlit, jak nás vlastně zastupuji ti naši poslanci? Jaké jsou reakce na tyto bláboly ze strany našich zástupců? No, že s tím nesouhlasí je jedna věc, ale co dál, Zase si nechají nakydat na hlavu s jede se dál? Co to je za zástupce našeho státu, když se za něj nemohou, nebo lepeřečeno nechtějí postavit? Prostě nemají v tomtoparlamentu co dělat. Tady je jednoznačně vidět, co máme za prodejné zástupce. Přece jenom " plná openěženka " je jistější. Dávno jsme měli být z tohoto spolku už venku.

      Vymazat
    10. 16:16

      Výborně, od takovéhoto člověka to má váhu.
      Pan Novotný jen dokumentuje všeobecný úpadek části naší "demokratické" společnosti,kde současná ideologie vítězí nad zdravým rozumem.

      Vymazat
    11. Ty vlaječky jsou asi nesmysl. Na zasedání Valného shromáždění OSN také žádné nejsou. Když to respektují všichni ostatní, tak by to mohli respektovat i naši pirátští europoslanci.

      Vymazat
    12. Pro UNKNOW 10:12 - máš germány lísavě rád , euro eko homo sudeto havlo logika ti velí - za patřičný obnos jsi k dispozici :) ty teda musíš mít zdeformovanou páteř cha cha . Jen si vrzni fašisto Rusové jdou na jisto , a Češi v britských oddílech mají spěch mají spěch. Evropa je zdegenerovaný bordel.

      Vymazat
    13. Jourovou tam dosadili pohuňci ambasády USA. Cílem je rozbít EU, a taková, ta co dává mléko se jim moc hodí. Úplatná maškara dělá pro rozklad EU co může. Přál bych jí, aby vydělané žabí kůže ztratily hodnotu.

      Vymazat
    14. 9.44 ano Cesko obchoduje podle vas s bohatym zapadem ale jestli ze vam neco rika kolonialni postaveni tak Cesko je jednoznacne v postaveni kolonoie..
      O tom snad nepochybuje nikdo kdo ma alespon zakladni skolu

      Vymazat
    15. Kolonie samozrejme

      Vymazat
  2. A, samosebou, nebude protestovat ani naše vláda. Pak se divíte, eurohujerské bezpáteřní, mnohopohlavní - či spíše bezpohlavní -, protinárodní + protistátní krysy, že vás nemohu ani vystát? Stávají se z vás, v pravém slova smyslu, zemští škůdci. Komáři byli, když nic jiného, aspoň vlastenci, ale vy jste sběř. To říkám, jakože jsem celoživotní antibolševik.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Teď by měli vystoupit premiéři Česka, Polska a Maďarska a rezolutně odsoudit toto jednání.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 10:24-Drž hubu, vole. Tady jde o samou existenci jak těch potrhlých Poláků, tak hlavně nás a proto je KAŽDÝ SPOJENEC DOBRÝ. Kde je to masarykovské "já pán ty pán" v té posrané EU...To je opravdu nefalšovaná nástTupkyně 3.říše a pochybuje o tom jen Dement...

      Vymazat
    4. Nejsem vyznavač kultury rozvinutých standart, ale že náš praporek v noci nějaká uklizečka uklidí spolu se špínou, to je urážka. Proboha do čeho jsme to vlezli. To si páníčkové v Bruselu myslí, že si nás koupili do otroctví a mohou nás urážet, za pár stříbrných dotací? Musíme požadovat referendum přímo k otázce dalšího setrvávání v EU. Co na to Maďaři, co na to V4, co na to naši emisaři v EU? Je zcela jasné, že " našich " médiích se o tom neví.
      Ad 6:25 Normálně mezi slušnými lidmi vykám, ale toto stvoření si nezaslouží ani tykaní a poslaní do patřičných míst. Jeho cílem je jen škodit, sít nenávist a přitom není snad tak blbé, aby nevědělo, že tím někoho přesvědčí. Tak ať dál toto stvoření čte a ať ho dál napadají ty jeho "nápady", ale ať si je nechá jen pro sebe.

      Vymazat
  3. Když se člověk divá na skladbu článků na tomto serveru, napadá ho, jestli máte na stole určitě jen českou vlajku, nebo i ruskou. Vlastenci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro zvlášť vygumované bezmozky je tam i americká. Ať máš klid, vygume.

      Vymazat
    2. Jestli ono to bude tím, že většina serverů, co týká relevantních info z Ruska, je panensky cudná, takže tento server to vyvažuje? Ale buďte klidní vlastenci; co se mě týká, courám po cca 15 - 20 dalších serverech (dokonce i na deníku N - to jsou věci, co?), z nichž jen 4 jsou "proruské" takže novinky z tábora eurohujerů a USA vlezdoprdelků mému bdělému zraku neuniknou. A co vy, vlastenci, jak jste na tom?

      Vymazat
    3. TREND
      nahrazování vlajek národních států vlajkou
      EUprotektorátu není přece nic nového !

      Ti, kteří si pamatují trochu více, než ta prostoduchá
      konzumní většina, si jistě vzpomenou na poslední setkání členů ČSSD,
      kdy pódiu vévodila obrovská vlajka EU a ta česká
      se krčila v koutě...
      K tomu těm nadšeným eurohujerům pustili "hymnu EU"
      tak ta podlézavá chátra stála v pozoru, omámena touto
      slavnostní chvílí...

      Na YT je i záznam okamžiku, jak německá kancléřka, jinak přezdívaná jako Královna převaděčů,
      odhazuje německou vlaječku, kterou jí podává někdo
      z její blízkosti.
      Vlajka EUprotektorátu
      se stane stejně posvátnou a nedotknutelnou, jako vlajka tehdejšího SSSR a kdo tento totalitní symbol poškodí, nebo
      demonstrativně zapálí, musí počítat s basou od dvou let nepodmíněně, už se na tom pracuje !

      Vymazat
    4. 9.02
      Když si tak vzpomenu, jak jsem se hrdil, že mám na SPZ symbol EU, ruku bych si utrhl a o palici si ji omlátil!

      Vymazat
    5. Milane, 17:14 nejsi sám, bez toho znaku by byla SPZ
      neplatná a pokutička...

      Našli se ovšem i takoví nadšenci, kteří si na SPZ
      ten protektorátní proužek s hvězdičkami sami nalepili, neboť měli ještě původní značky a byli vstupem do "klubu vyvolených" naprosto zpitomělí
      a je možné, že ani dodnes nepochopili, mezi jakou
      sebrankou se ČR ocitla.

      Vymazat
  4. Je to proste banda nehoraznych svini,ktere si mysli, ze muzou diktovat vsem jenom to co se jim hodi a nenapadne likvidovat staty aniz by se tyto mohly nejak ohradit!Je potreba tohle bojkotovat !!! Co to je za EP ?!!Bylo namto vnuceno a jak ted z tohohle posraneho EU vypadnout ???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yvonko,jak to chcete bojkotovat?
      Oni z toho mají jen legraci, když viděj jak vlastenci prskaj.
      Realita je taková, že kosmopoliti (globalisti,deepstate,říkejme jim jak chceme) mají pečlivě obsazené všechny důležité pozice.
      A, samozřejmě,mají prachy.
      Sami jsou rozptýleni po světě,svou vlast nemají,tak je s@®e, že my ji máme.
      (Ten hnisavý vřed za svou vlast nepovažují ani oni sami.Kdyby jo,tak by jich nežilo cca 55% v diaspoře.Ono na sudu střelného prachu se nesedí úplně dobře.)
      To je prča, když kovaní náckové (většina jich nekope za zemi jejíž chleba dlabou,ale výhradně za soukmenovce) řvou proti náckům.
      To bych blila.
      Helanov

      Vymazat
    2. Diktovali nám v Mnichově, diktují i nyní a mnozí, s IQ limitujícím do pásma slabomyslnosti, tomu říkají demokracie.

      Vymazat
  5. 6:25 - Presne tak ! I proprdene trenky od ruskeho alkoholika jsou svatou relikviji, pro zdejsi Cesko-ruske lakyrniky.
    Ale, oni tam ted v Rusku maji nejakou rebeliji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 7:29 "proprděné trenýrky", to je leitmotiv tvého života, co? To ti človíčku mamča nemůže koupit nové, bys to nemusel cpát do každého svého příspěvku, jako podpis?

      Vymazat
    2. Evergrýn toho vola, je vylizování poševního sekretu Madeleine Albrightové, takže Putinovými trenkami se mu nezavděčí. Na druhé straně je na něm pozitivní, že není teplej...
      Přijde ovšem a to brzy čas, kdy mu do té jeho tlamy někdo narvě bombarďáky Merklové, nebo apartní rajcovní tanga Microna z Žabožroutistánu a to bude vejskat a skákat, jako ta opice...To fangličkování v EU prdlamentu tomu nasvědčuje a když se nám to nebude líbit, přijede Helmut s Muhamedem na Leopardu 2A2 a my zas budem otáčet cedule a prát po zdech: Komm nach hause Helmute, Mustafa ficke diene Brunnhilde....
      Nedá se nic dělat, musíme ten náš kapitálismus budovat s lidmi, jaké máme, nikoli s jakými bychom chtěli, jak říkával svého času strýček Lenin...

      Vymazat
    3. 7:29 = 6:25 .... stejné stvoření

      Vymazat
    4. Pane12:14 a 13:53 budete mít bezpochyby pravdu.

      Vymazat
    5. 7:29 vlast tě potřebuje: "A Pepku, kdyby někdo povídal, že Trump je dobytek anebo, že tu válku nevyhrajeme, tak přijdeš a řekneš nám, kdo to povídal. Rozuměls? Teď zameč a vyskoč!"

      Vymazat
    6. 15:38 To ty radši nikam nevyskakuj lejnere putlerýči, ať kolem sebe zbytečně necákáš ten sajrajt z kremelský zengrúny, ze který tě právě vypustili ...

      Vymazat
    7. 12.14
      Ostrý nesouhlas!
      Pozitivní pouze tehdy, kdyby To bylo impotentní nebo, v rámci zachování IQ národa vymyškované. Takhle hrozí že se To bude množit.

      Vymazat
    8. Ó, Pane Můj, jak já miluji cesty na západ od "našich" hranic! Ten Božský pocit, ta kráse, ten duševní klid, který mne ihned za naší hraniční závorou zachvátí! Klekám prostě a plačíc štěstím do Svatého prachu Západu, beru jej do ruk a celý se jím očistím! Svatý kámen u té cesty v lese hlubokém, co jel jsem kolem, a do oka mi padl vyvolený, do rukou jsem vzal a líbal a líbal a líbal až jsem se propadal do extáze. Vášnivěji než svou milou, než lásku svou milovanou. Jak šťastný jsem když do úst vezmu si Západní báječně ekologickou stravu, jež vždycky Svatou manou byla pro mne! Jaké Božské nápoje mne Tu osvěží, doma neznám je takové žádné. Létat se mi zachtělo a Já - za patřičný poplatek - jsem letěl a letěl a ...

      Pak jsem se probudil celý zpocený a pochopil, že nesmím koukat tak často na horory z Evropy.
      (zaměřeno vůči 16:35)

      Vymazat
  6. Uskupení stran Identita a demokracie už svým názvem musí aparátčíkům té eurosajuzní žvanírny zvedat tlak, pro tyhle šílené eurofašisty jsou oba pojmy identita i demokracie červeným hadrem na jalovou krávu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vláďo,ti z toho musej dostávat osypky říznuté horečkou omladnic :-)))
      Helanov

      Vymazat
  7. CZEXIT CZEXIT CZEXIT !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen slůvko, které se ovšem nikdy nestane součástí žádného naučného slovníku ...

      Vymazat
    2. 8:37 BLÁZEN BLÁZEN BLÁZEN BLÁZEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Vymazat
    3. 10:31
      00 = > WC
      Jseš nula a dobřé víš, kam patříš. Místo nuly si dosaď jiné české slovo (exkrement).

      Vymazat
  8. Nezbyde nez se do te vlajky oblect: https://media.super.cz/images/gallery/0000000015992399/FZYVfI4hVzU8OjD5di6zzw/5c12265ff73bdce9b4f40600-264354?size=539

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tento Dress code bych zvolil pro celou frakci jako povinnost. Minimálně v době krize jako je tato.

      Vymazat
  9. EU slouží především k likvidaci národů a národních států, v tomto kontextu pak chápu, oč jim jde. Pro ně musí být jakýkoli národní symbol něco, co je přivádí do infarktových stavů. Tedy v případě zákazu vlajek nejde o nějakou bezvýznamnou maličkost. Urputnost, s jakou se snaží jejich přítomnost na stolech zakázat jen ukazuje, oč jim skutečně jde, k čemu EU opravdu slouží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vývoj nezastavíš! Tak jak různý národy a nárůdky vznikly, tak zase i zaniknou a nahradí je entity nové, modernější, více přizpůsobené změněné době ... to je dialektika dějin!

      Vymazat
    2. 9:52 Historie si s tvojí dialektikou dějin už vylízala prdel! To jsme už taky zažili.

      Vymazat
    3. Víte, co mne nejvíce děsí? Že podle informací, které jsem o europarlamentu dosud získal, to tam ovládají takový magoři jako piráti, takový ty jednoduchý ideologický svazáci bez vyšších duševních schopností, něco jako termiti v termitišti. Děsivé!

      Vymazat
    4. 9;52 Platí i pro imperia.

      Vymazat
    5. Pro 10:13: právě jsem se vrátil ze Štrasburgu a mohu vám to potvrdit. I z domova přes počítač můžete sledovat ty hlouposti a fráze, které se z Evropského parlamentu šíří. Zkuste následující link a vyberte si jazyk, ve kterém ty voloviny chcete sledovat:

      https://www.europarl.europa.eu/ep-live/en/plenary

      Vymazat
    6. Pane doktore Davide, díky za video z Bruselu, překonalo to moje očekávání. Vždyť tam s volenými zástupci států jednají, jako s žáčky 1.A. Příště, když nebudete poslouchat, tak vás asi nechají poškole. To jste tam opravdu jen pro zvedání ruky, zum befel ? Je to marný, v takovém klanu, na hony vzdálenému demokracii nemá cenu pobývat.

      Vymazat
  10. Jenom jeden z dalších jasných ukazatelů, k čemu má sloužit EU. Kdo ještě nechápe, že jeden z primárních cílů je likvidace jednotlivých států, jejich tradic, jejich historie včetně likvidace rodiny jako základu státu. Nevolená sebranka šmejdů z celé evropy, královsky placená z našich peněz, to jsou ti kapři co si nevypustí rybník ani náhodou. Mlčící většina, alespoň z V4 to vidí, jak dlouho chceme ještě mlčet této připravované halal porážce? Rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
  11. Stále si připomínám ,,bonmot" R.Heidricha o Češích: Češi jsou jak vrbový proutek, ohnou se až k zemi, ale pak najednou švihnou a narovnají se...! V tomto případě, kéž by tomu tak bylo. To si neustále musíme takováto ponižování nechat líbit? Pane doktore, každý i když malinký náznak vzdoru by snad mohl jednou zapálit jiskřičku a vést ke švihnutí. Je to těžké, místo vlastenců jsme nacionalisti, za svůj Slovanský původ se řada lidí stydí. Kdyby tam seděl Američan, tak ten by se pro tu jejich vlajku serval. Nakonec v USA visí americké vlajky i na kadibudkách. Pane doktore, vydržte!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nacionalismus je národovectví, není na něm nic špatného. To že tento pojem nacisti pošpinili na tom nic nemění.

      Je to trochu jiný pojem než vlastenectví, ale určitě samo o sobě ani jedno ani druhé není negativní. Všeho s mírou (jako ve všem).

      Vymazat
    2. příměr s USA jste netrefil pane kutnohorsky- kdybychom to chtěli s rovnávat s nima , tak u každé pitomé cesty a vysazeného stromku máme vybudováno z fondů EU- ale to jsou i naše fondy našich příspěvků což?KDyby jste viděl v USA vlajky jednotlivých jejich států- a to jak před domy tak na kadibudkách, tak to potom jo, to by bylo srovnatelné.

      Vymazat
    3. kutnohorsky17. ledna 2020 9:17
      Souhlasím, že je třeba vzdorovat. Ale rvát se se zřízenci, není cesta.
      Lepší by bylo soudit se, že vlajka není banner. To snad by mělo šanci na úspěch. P.K.

      Vymazat
    4. Naše společnost, rodina, škola, sdělovací prostředky i umělci, zformovali v průběhu třiceti let především mladé lidi takovým obrazem, že ti pod pojmem vlast vidí místo na Zemi, kde se mohou sladce vyspat a dobře nažrat. To se pak odráží i v tom jejich tzv. vlastenectví.

      Vymazat
    5. Vláďo, a co patriotismus? Patriot je vlastenec a zároveň pojem, který nelde onálepkovat. Patriot miluje svou rodinu a vlast, ctí kulturní tradice, nevadí mu sousedé Dežo, který je Cikán, ani Němec Herbert, když jsou to slušní lidé respektující právo a pravidla soužití - prostě je tam všechno a není to pojem, což je podstatné, ušmudlaný ideologií. Když někomu řeknu, že jsem nacionalista, čumí na mě jako bacil do lékárny, že asi budu nějakej přihnědlej ejlent, když řeknu národovec, event. vlastenec, hodí ho to do dob národního obrození nebo do první republiky, neb náckové, komáři, pravdoláskaři a vposled eurohujeři, rukou společnou a nerozdílnou, slova a pojmy vyprázdnili a vykradli.

      Vymazat
  12. 9:17 Prosím upřesněte, v čem jste nacionalista místo vlastence. Abychom si my ostatní mohli dát pozor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9,38 Já to vidím tak, že u nás se o vlastenectví nemluví ale hájí li někdo zájmy země a miluje ji, tak je některými okamžitě nálepkován nacionalistou. Slyšíte kolem sebe něco o vlastenectví a národní hrdosti? Co jsou Američané se svou hrdostí ke své ,,vlasti", vždyť nejsou ani národ. A zkuste jim jen natrhnout jejich vlajku a oni vám za to ihned natrhnou...Jsem vlastenec a čím jsem nacionalista, to vám musí říci ti druzí, co nás tak nálepkují. P.S. Zřejmě budu se svou hrdostí ke Slovanstvu klasifikován na ruského švába...

      Vymazat
    2. 10:09
      Problémem je, že za největší vlastence se u nás považují zhusta komouši, obhájci totalitního zotročení občanů naší země před rokem 1989, obhájci sovětské okupace naší země. Prostě vlastizrádci par excellence. Není to paradox?

      Vymazat
    3. 10:22 Nemyslící individuum, vodchod

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. Anonymní17. ledna 2020 10:22
      Oni v tom stále pokračují. Viz vyjádření předsedkyně eurofrakce GUE-NGL, kam patří i naše KSČM:
      „Potřebujeme bezpečné a legální trasy pro uprchlíky a migranty, kteří směřují do Evropské unie. Třídění podle etnické příslušnosti i uzavírání hranic musí okamžitě skončit. Nemáme právo zastavovat lidi, kteří utíkají z válečných zón a před extrémní chudobou. EU musí vzít vážně naše závazky dodržování lidských práv a nalézt celoevropské řešení, založené na solidaritě a sdílené odpovědnosti.“

      Vymazat
    6. 12:24
      Kde se dá přečíst toto údajné vyjádření Konečné?
      Rád bych si to pročetl v celém kontextu, abych se vyhnul pocitu, že mě někdo tahá za fusekli.

      Vymazat
    7. Prohlášení frakce Kateřiny Konečné:
      https://a2larm.cz/2016/03/musime-si-osvojit-zcela-jiny-pristup-k-uprchlicke-politice/

      Vymazat
    8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    9. Děkuji pane Davide. Takže to není prohlášení paní Konečné, ale frakce v EP, k níž jako komunistka zcela logicky přísluší. To se mi ulevilo.
      Každopádně měla by si dávat pozor, aby nezavdala zbytečné důvody ztotožňovat jí s čímkoli, co v této frakci někdo vystoupí.
      Bude to však mít těžké, protože například s formulací, že akce NATO vedou k destabilizaci Blízkého východu nelze nesouhlasit a musí tedy zcela logicky souhlasit s celým prohlášením. Jak je zvykem u poslanců EP.

      Vymazat
    10. 16:46
      SLABÉ národy zanikají, protože selhaly, nemají dost životaschopnosti a důvodů existovat. Silné drží i celá tisíciletí.
      Že by národy v rámci člověkem uchopitelné historie nějak vznikaly, o tom nevím.

      Vymazat
    11. 16:46 Je to přesně tak! Proto se např. Švédové stěhují na území nedobyté dosud nepřátelskou rasou, ztrativše sami svoje původní! - https://www.narodninoviny.cz/hledani-bezpeci-stale-vice-svedu-se-stehuje-do-polska/

      Vymazat
    12. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    13. 17:00
      Národy jsou umělý konstrukt? Může být. To je holt příznak civilizace, která těch umělých konstruktů vytváří nespočet. Primitivní organismy nic takového nemají, žijí ze dne na den, nic neplánují a nic než své holé přežití nestaví do popředí svých zájmů. Jde o to, s čím se kdo ztotožní. Já si jako primitivní organismus nepřipadám a zřejmě ani 10 milionů dalších lidí, kteří mluvíme stejným jazykem a obýváme vymezenou plochu Země. Ale vaše sebehodnocení vám neberu, každý jsme nějaký. Hodně štěstí do vašeho života, který neví dne ani hodiny. Budete to potřebovat.

      Vymazat
    14. ... s námi je to podobné! Ještě v 7. století nic jako "Čech" neexistovalo, byly tu jen kmeny různé ethnicity. Ale zato tu byla Naše rasa! Ta se zrodila z věčného boje lidského druhu o přežití a proto je tak cilizodárná! Neb negr dokázal dík podnebí a hojnosti přežít i oděn do banánové slupky, sem tam se proběh stepí když mu hořela u zádele a tak e naučil dobře běhat - ne už tak plavat! To zas uměl nažloutlý Polynésan, kterýmu umění potábět se umožnilo získat potravu i na ostrůvky s několika palmami bez zvířat. Cikánský čmoud kočoval bengálskou džunglí a k přežítí musel umět v ní najít sché klestí na oheň a plody i zvířata na opečení. Stačily mu dobré znalosti přírody a schopnost vyrobit jednoduché pasti,např. oka. Přes noc musel lat rámus, aby od svého tábora odlašil nebezpečný hmyz, citlivý na vibrace a také divoké šelmy, dělal zkrátka "bengál"! To bílý lovec žijící v proměnlivém podnebí musel být daleko vynalézavější a hlavně tichý! Aby nevyplašil ryby na které číhal u otvoru prosekaném v ledu. Krom toho ale musel umět postavit odolné obydlí, zateplit ho, ušít si sožitý oděv a obuv! Tím se od počátku odlišil, získal vyšší inteligenci potřebnou pro vlastní přežití a z ní později vzešla naše civilizace ...

      Vymazat
    15. Podobné je to s dopravními prostředky, které barbaři a divoši v podstatě nerozvíjejí, stejně jako stavby. Oni jsou schopni navršit hory kamní, postavit z nich pyramidy, chrámy, velké zdi, ale ty pak stagnují a svou podobu nemění celá staletí! Jsou stejně strnulé jako jejich politické zřízení. Ani dopravě nevěnují velkou pozornost, jako prostředek jm zpravidla slouží nějaké zvíře - velbloud, osel či malý nešlechtěný koník! A když už postaví i flotilu džunek a doplují do dalekých krajin, tak odtamtud maximálně dovezou nějakou tu žírafu pro zoopark "syna Nebes", svého vládce. Bílý muž mění stále styl, rozvíjí archtekturu, šije stále účelnější oděvy, vyrábí stále účinnější zbraně a dopravní prostředky. A když už se s nimi vydá a moře, všude kam dopluje, postaví tam první pevnost s posádkou! Obsazenou zem pak rozvíjí, místní čmoudy přiměje k vybudování prosperující kolonie! Bez bílého muže by barbaři a divoši dál střelný prach používali coby pouťovou atrakci, obětovali zajatce krvelačným pohanským bůžkům nebo dokonce lovili pro jídlo své bližní ...

      Vymazat
    16. 17.00
      Jediný národ na světě který je umělým konstruktem, je národ Švýcarský, který se na svém vzniku z Retorománů, Italů, Němců a Frantíků v r. 1848 sám prohlásil! Všechny ostatní národy vznikly evolucí, ne revolucí - a cokoli vzniklo evolucí, vzniklo přirozenou cestou ctný produkte umělého konstruktu myšlení pomocí vymývání mozku. Nebo manipulátore?

      Vymazat
    17. opr. ...který se při svém založení z etnik Retorománů atd. ... v. r. 1848 sám ustavil.

      Vymazat
    18. Kurva šlajer, to je ale hnědý mrak nade mnou! Nic, jen jsem si chtěl postesknout. Argumentace zbytečná. Poznám kdy narazím na zeď blbosti. Jak napsal jeden diskutující: Když se člověk pře s blbcem, za chvíli se přou dva blbci,

      Vymazat
    19. 17:36 Žvaníš hovnere debyliči! Švýcaři se jako národ ustanovili v době, kdy národy upatlaný v kancelářích sionistů ještě lezly po stromech! Jakejpak asi národ podle tebe lejnere putlerýči je "Nigerijec", nebo "Angolan"? A co "americký národ" - to jsou jen Yankeeové, nebo i Jižani, tedy obecně všichni, kteým "Mexičani" (co to je že?) říkaj "gringo"? A co "Brazilec" (kde žije až 6 milionů arabskejch maronitů co utekli před smanskou navládou z Levanty v 19. století)? Jak může bejt někdo takhle blbej a ještě s tím lýzt na slídu ...

      Vymazat
    20. Mmch. ti Švýcaři jsou potomci Helvetů tak jako my jsme pootmci Bojů, jsme tedy příbuzní! Koluje nám v žilách stejná, keltská krev. Umělým národem jsou Francouzi a Ukrajinci či Španělé! Ještě TGM psal, že pokud je Ukrajinec samostatná národnost, pak jí musí bejt i Provensálec, neb mezi provensálštinou (Langue-doc) a severofrancouzštinou je větší rozdíl než mezi ruštinou a maloruštinou (v té době ješt neměl Prof. Hruševský sepsanou gramatiku té tzv. ukrajinštiny). Podobně tak pojem Španěl jak dneska vidíme je blbost! Jde o Kastilce, ovšem šmrnclý židem a Maurem! Katalánci maj geneticky rozhodně blíž k Provensálcům.

      Vymazat
  13. Ten článek je také na Parlamentních listech. Pod článkem je odkaz na myšlenkový skvost našeho milovaného europoslance:
    https://www.parlamentnilisty.cz/politika/politici-volicum/David-SPD-Europoslankyne-KSCM-Konecna-schvaluje-zlociny-totality-a-popirani-holokaustu-609076

    Ten článek se mihnul také na Nové republice, ale ráno zmizel. Chybí tady vysvětlení. Zdá se, že pán psychiatr trpí fobií z komunistů. Jak může doktor psychiatrie připisovat sympatie k nacistům naší Kateřině, když nacisté zabili za války 25 tisíc komunistů stejných jako je Kateřina?

    Váženému doktorovi doporučuji se s Kateřinou smířit a zakopat válečnou sekeru. Ať ji donese kytici nebo koupí čokoládu. Kdyby neuměl v Belgii nakupovat, ať si to nechá koupit v Praze nebo sám ve free tax zóně na letišti. Může to obstarat jeho asistent pán Dvořák. Proboha jen ať nejde do no-go zóny, aby ušetřil. Doporučuji se vyhnout konzumaci neznámého druhu piva. Já z toho moku dostal takový průjem, že jsem musel už ve vlaku a pak na nádraží. Naštěstí jsou kabinky dost velké. Na letišti jsou záchody na každém kroku. To všechno oba pánové jistě už ví a jiní odvážní cestovatelé se rádi poučí.

    V rádiu jsem slyšel, že komunisté a SPD vytvoří svoji důchodovou komisi. Pan doktor má už vystaráno, takže nemusí přilévat oleje do ohně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jde o to, že SPD a KSČM se přetahují o jednu stabilní skupinu asi 15% antisystémových voličů, přímo si konkurují. Proto na sebe pořád tak útočí a nenávidí se.

      Vymazat
    2. Píšete kraviny. Celá věc se má tak, David hlasoval pro tu debilní rezoluci, protože mu připadalo, že její podstata je odsouzení totality a nějaký další kraviny. Podstatou rezoluce ovšem bylo vrazit Rusku kudlu do pr*dele. Načež Konečná napsala o Davidovi že je ..... No a pak už se mleli.
      A raduje se samozřejmě zase ten třetí, kolaboranti a šmejdi.
      Ivan David by teď mohl napadnout Konečnou, že si nechala ukrást ze stolu českou vlajku. Což je pravda.
      Pokud chceme něčeho dosáhnout, musíme být důslední. Všude a ve všem. Nesmíme povolit ani o milimetr.

      Vymazat
    3. Anonymní17. ledna 2020 10:14
      Nikoliv, KSČM není antisystémová, je liberální. V tom se liší od SPD. SPD by nemohlo být v eurofrakci, tak jako KSČM, jejíž předsedkyně prohlašuje:
      „Potřebujeme bezpečné a legální trasy pro uprchlíky a migranty, kteří směřují do Evropské unie. Třídění podle etnické příslušnosti i uzavírání hranic musí okamžitě skončit. Nemáme právo zastavovat lidi, kteří utíkají z válečných zón a před extrémní chudobou. EU musí vzít vážně naše závazky dodržování lidských práv a nalézt celoevropské řešení, založené na solidaritě a sdílené odpovědnosti.“ P.K.

      Vymazat
    4. Anonymní17. ledna 2020 10:29
      S tím hlasováním to asi byla chyba, skok na špek. Ale nikoliv tragická, neboť jejich hlas neměl rozhodující vliv na přijetí té rezoluce. P.K.

      Vymazat
    5. Anonymní17. ledna 2020 9:49
      SPD má sociální cítění, ale nestojí na pozici liberálních komunistů.
      Také Vaše tvrzení: …když nacisté zabili za války 25 tisíc komunistů stejných jako je Kateřina?“ je trochu na vodě. Opravdu to byli stejní komunisté? Musím pochybovat. P.K.

      Vymazat
    6. Tady diskutují o politice lidé co tomu vůbec nerozumí. Ty věci veřejné co si říkají ksčm těm se v eu líbí a podporují jejich názory. Dokonce jakeš pochválil eu už jsem četl že ksčm končí po volbách a dobře jim tak. I komunisté měli svůj globalizační sen jsou to jen utopistické blbosti.
      P.K. Správně Český vlastenecký komunisté co byly zabiti v 2 sv se musí otáčet v hrobě.

      Vymazat
    7. 12:52...Přesně!I Jakeš si liboval EU.
      Komančové vždycky preferovali internacionalismus,vměšování,hranice jim nic neříkaly.(Španěláci)
      Nikdy nebudou jiní!
      Ti dnešní to jenom mazaně skrývají.
      Helanov

      Vymazat
    8. Helanov Jsem rád že víc lidí vědí o co jde.

      Vymazat
    9. 15:26
      Jakeš si liboval EU???

      Jak jste na to přišla?

      Vymazat
  14. Fakt si strašně přeji aby zabrala Trikolora a naše zem odešla od těch magorů z eu. Pane doktore tak si naši vlajku vždycky přineste sebou na vztek těm hajzlům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nevadí vám, že Trikolora je pravicová strana a má ráda komunisty jako v řiti drát?

      Vymazat
    2. 10:12 Že nemá TRI. ráda komunisty je v pořádku, ale je tady něco podstatně horšího, inklinuje k RUSKU a to je opravdu neodpustitelné!! a nevolitelné.

      Vymazat
    3. 10:12 Co to jsou za žblebty o komunistech ty už v ČR dávno neexistují. Pro Českého vlastence je lepší Klaus ml než 80 pohlavní pro migrační liberální „evropský" vlastizrádce. Nechceme euchalífát neděkujeme odejděte.

      Vymazat
    4. 10:12
      Nojo, ale komunisty v kterej straně? Co vím, nalezli do všech, krom pirátů, neb mají zdravý pud sebezáchovy. Rozhodně jsem schopen respektovat soudruha Skálu, stejně jako kdysi soudruha Ransdorfa, a pohrdat exsoudruhy Dlouhým, Tlustým (Bystrozraký vzal čáru do pohádek) a dalšími, kteří mají plné huby demokracie, neb nikdy neměli páteř.
      10:12
      Sarkasmus, nebo hloupost?
      Je to divné, ale ať to vezmu z kteréko-li strany, v obou případech by to bylo za jedna.

      Vymazat
  15. Chtěl bych upozornit na zajímavé video na Tadesco.og. z 13.1.2020 které se jmenuje Po stopách pravdy-Kulturblog. Nejenom že zde pravdivě hovoří i o problémech s migranty, ale nejcennější je to, že se do této aktivity zapojují i mladí. Zdá se, že na Slovensku jsou trochu dál v obraně svého státu a my máme co dohánět. Doporučuji. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:16 Dědku tebe ti migranti zabijí jako prvního. Viděl jsem jejich seznam, jseš na prvním místě, už se těš, do několika dnu to máš za to tvoje štvaní spočítané. Na takové provokatéry mají obzvlášť spadeno!
      Jinak jsem rád, že vláda zakázala nějakou pochybnou " domobranu", ten spolek okolo zrádce a kolaboranta Obrtela, Liskové, nechat pozavírat. Pouze proruští škudci našeho národa!

      Vymazat
    2. Nechte našeho Rudého dědu na pokoji. Nebo mu rupne v kouli a půjde ve stopách Baldy! Už teď obdivuje slovenské fašistické hlinkovce.

      Vymazat
    3. 10:30 Vážený altruisto, račte si laskavě prosím povšimnouti, že na konci svých příspěvků mám heslo "Hej hou" a to napíšu vždy když mám radost. Takže z toho mi určitě v kouli nerupne. Pana Baldu lituji, ovšem jeho čin neschvaluji. To houpé nálepkování někoho, nebo něčeho, je pro mocipány velice užitečné. To je fašista a to je rusofil, ten je starej, blbej, nevzdělanej, vesničan, bla, bla, bla... Je důležité hodnotit podle nejenom slov, ale i skutků. Promiňte, ale kdo se na video o kterém se zmiňuji v 10:16 podívá a v diskusi mě přesvědčí, že jsou to fašističtí hlinkovci, toho budu uznávat jako někoho komu to myslí a ne jenom hloupě papouškuje mainstreamové nálepky. Hej hou, rudý dědeček

      Vymazat
    4. 13:48 Nikdy jsem od vás nečetl kritiku Ruska, vždy jen, že nejhorší je Západ. Tato jednostranná uvažování vzbuzuje ve mě dojem, že jste pouze proruský neandrtálec, slepý a hluchý ke všemu dobrému co pochází ze Západu!
      Mužete stokrát hejhoujovat, ale přesto jste tupý a hlopý dědek! Vy jste přesně to, co se říká _ -ne vždy je stáří chytré -!

      Vymazat
    5. 17.12 zatimco Vy jste nepochybny hlupak bez ohledu na věk.

      Vymazat
    6. 17:12
      Smrkolo (pokud se jako smrkáč prezentujete svými výrony, zůstanete smrkáčem, i kdyby jste byl v důchodu), který se kdekoli navážíte do dědy, proč by měl Hříbeček Rusko krizizovat? CO by měl kritizovat? Nějaké marginálie, jako to děláte vy? A co by měl tak uchvátného na západu chválit? Co odtamtud v posledních třech dekádách přišlo pro naši vlast dobrého? Argumenty prosím, jednostranný placatomyslný prozápadní australopitheku! Můžete stokrát plkat prázdné prozápadní kydy, ale přesto jste vymaštěný, tupý smrkáč. Jste přesně to, co se říká: Z malého blbce vyroste blbec a poté velký starý blbec, neb vrozená blbost věkem narůstá.

      Vymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. @admin: Prosím nekompromisně mažte žvásty typu 10:16

      Vymazat
    2. 10:52 A duvod??? Vy asi máte pouze jednu pravdu co, tu svoji! HNUS!!

      Vymazat
    3. Unknown17. ledna 2020 10:16
      Pan David to vidí správně. Ta likvidace evropských národů pokračuje krůček po krůčku. Více, či méně podstatnými nařízeními. Není rozumné nechávat projít bez povšimnutí jakékoliv nařízení, směřující k naší likvidaci. Nic není prkotina. Kdyby to byla prkotina, tak by takové nařízení nevzniklo. P.K.

      Vymazat
    4. 123:44 Prosím, čím dnes dochází k likvidaci třeba našeho národa?? Nic takového nepozoruji a to mi je 65 roku. Jen lidi strašíte a stresujete, no ale pouze ty hloupé. Chytří mají vaše přihlouplé projevy na háku.
      Jo a k těm nařízením, jaká máte prosím na mysli, že rum není rum, že pom.máslo není máslo, nebo lež, že banány nejsou dostatečně zahnuté? Pro mě je duležité, že jsou hranice otevřené, bez drátu, už 30 let,ne tak jako za rudých darebáku a mohu se několikrát za rok podívat kam chci, hlavně na Západ. Takové pomatence jako vy potřebuje SPD. Šířit strach a nenávist!

      Vymazat
    5. Unknown17. ledna 2020 17:04
      Nespletl jste si článek? Zde se diskutuje o článku, že předseda EP svévolně zakázal národně zaměřeným politikům, aby si na stůl postavili vlaječku své země. Toto nařízení je další z nástrojů (pokud se nepodaří donutit předsedu ho odvolat), jak likvidovat, či potlačovat, národní povědomí Evropanů. Zde konkrétně, politických zástupců, Evropanů.
      Společná Evropa je hezká myšlenka. Volné cestování, jedna měna, nejlépe bezhotovostní transakce, stejné dopravní předpisy a občanské zákony, možnost kdekoliv pracovat, za stejných podmínek, jako místní. Ale bohužel, tato myšlenka byla zneužita k zavedení totalitních poměrů, ze kterých jsme se, vstupem do toho ráje, chtěli vymanit.
      Jenom hňup nevidí, že současná EU, je něco dramaticky jiného, než ten náš ideál ze šedesátých, nebo osmdesátých let. Současná EU likviduje evropské národy a státy. Ta kauza „vlaječky“, je pouze jedním malým kamínkem při realizaci toho plánu.
      Takže otevřené hranice – super, to se líbí všem. Studentům, námezdním pracovníkům, turistům, důchodcům, gangsterům i imigrantům. Ovšem je nutno opatrně vážit, kam až zajít, jakou cenu za to platit. Neboť za tuto výhodu, se od nás požaduje předání státních kompetencí do rukou Bruselu. A už dnes vidíme, že Brusel s těmito kompetencemi nenakládá ve prospěch naší prosperity a rozvoje. Takže omílat mantru, „otevřené hranice-dobře“, bez přihlédnutí ke všem souvislostem, může jenom osel. P.K.

      Vymazat
    6. 17:04
      Nic takového nepozorujete, a to je vám 65 roků? Tak tím bych se opravdu, ale opravdu nechlubil. To byste už měl mít dar kritického myšlení rozvynutý. No, já během let procestoval západ i východ - od Španělska po Estonsko -, jenže v dobách, kdy Západ ještě byl Západem. Ne implicitně se rozvíjejícím chalifátem. Jen lidi oblbujete a vydáváte prohnilé za zdravé. No, ale jen ty na vaší mentální úrovni. Myslící mají z vašich projevů srandu. Pravda, podbarvenou útrpnou lítostí s úrovní vaší "chytrosti". Hej hou, 69-ti letý patriot.

      Vymazat
  17. žeby pokračování viz lev na dresu hokejistů a dresy fotbalistů?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, salámová metoda. P.K.

      Vymazat
    2. 10:24 Jaký lev? Slepice to je!

      Vymazat
    3. 15:52 Pouze uhel náhledu,mě se dresy líbí!

      Vymazat
    4. 17:14 Tak to vás asi špatně ošetřili, protože kapounům se obvykle slepice nelíbí.

      Vymazat
  18. Žijeme demagogií a lží o něčem, jako je kapitaslistická demokracie. S ní ruku v ruce může být potlačena a posléze setřena národní identita členských států EU, místo aby byla podpořena. To proto, že to neslouží vládnoucí diktatuře kapitálu v růstu zisků a bez růstu zisků kapitál hyne. Také si lžeme, že účast našich vojáků na válkách proti občanům Iráku a Afghanistánu není okupací těchto zemí našimi vojáky. Prohlášení našeho ministra války, že jsme tam legitimně, je více než směšné, neb tak učinila vláda těch námi nejdříve okupovaných zemí. Přesně tak jsme byli i my okupováni vojsky SSSR v r. 1968, neb také to bylo schváleno vládou a tuším, že i parlamentem, ovšem až po 21. srpnu. A nutno přiznat, že tato naše okupace zachránila Evropě mír na další desítky let, zatím co ta naše /NATO naopak válku do těchto zemí přinesla a po více jak desetiletí tam válku udržuje a jak praví úsloví - teroristické války bohatých plodí terorismus chudých! Ano, za terorismus, který došel do Zápaní Evropy po vpádu vojsk USA a později NATO do Iráku a Afghanistánu neseme plně odpovědnoswt my! Neterorisujme chudší a slabší svět, nebude odvetný terorismus v EU!

    OdpovědětVymazat
  19. Mikoláš Aleš zobrazil Žižku třímajícího baner...
    Čestná stráž vyprovodila hrdinu v rakvi pokryté banerem...
    Nad Reichstagem zavlál baner vítězné mocnosti...
    Ách jó
    Helanov

    OdpovědětVymazat
  20. Také mám dojem, že v systému, kde jde více o peníze než výsledky práce se národní identita může zdát mnoha lidem jako přežitek. Trochu boj s větrnými mlýny. Větší bere a betla hrát s nadnárodním kapitálem se nedá. Národní kulturu musí potřebovat především lidé a důsledně vyžadovat po médiích. Nejen zábavu a adrenalin. Pak nikoho ani v EP nenapadne řešit nějaké vlaječky. Na prvním místě SPD a KSČM najít společné body ke spolupráci. Nejlépe u té bonboniéry.

    OdpovědětVymazat
  21. Učitelka: Děti, zítra přineste korunu, Evropu postihly záplavy. Druhý den všichni přinesli korunu, jen Pepíček nic. Pepíčku, proč jsi nepřinesl korunu? Táta mi řekl, že kdyby postavili v Evropě přehrady, žádné záplavy by nebyly.
    Učitelka: Děti zítra přineste korunu, v Evropě jsou sucha. Všichni přinesli korunu, Pepíček opět nic. Pepíčku, proč? Ptá se učitelka. Táta mi řekl, že kdyby byly v Evropě přehrady, žádné sucho nevadí.
    Učitelka: Děti, přineste korunu, v Evropě zřizujeme Europarlament. Nikdo nic nepřinesl, jen Pepíček přinesl tisíc korun. Proč jsi přinesl tolik Pepíčku? Táta mi řekl, že větší katastrofa Evropu ještě nepostihla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 13:06 Tak ten tatínek PEPÍČKA je slušnej VŮŮŮŮL a vy sním!

      Vymazat
    2. Slušnej ano, ale vůl jste vy 17:17, osedlaný, a korunovaný.

      Vymazat
    3. 17:36 Jen hlupák jako vy má na EU tak hloupý názor! Asi volič stejného trouby jako Pitomio! GRATULUJI!

      Vymazat
    4. 17:46
      Jen ajnštajn jako vy má na EU tak fundovaný názor. Asi volič stejně prodejného trouby jako Prolhaný Dred!

      Vymazat
    5. 21:12 A zase Milánek hlupánek, že si ty blbe nedáš pokoj!
      Jen díky EU se májí schopní lidé, tak jako já, velice dobře a ne jako ty senochrupe!

      Vymazat
  22. Já bych v tom nespatřoval vyloženě ohrožení národních zájmů, jen to tak nějak dokresluje trend. Takovéto signály by konečně mohli pochopit i ti nejnaivnější.

    OdpovědětVymazat
  23. V Evropském parlametu se řeší skutečně závažné otázky. To má být výběr těch nejlepších a nejschopnějších? Pokud ano, tak to tady rovnou můžeme zabalit.

    OdpovědětVymazat
  24. v evropském parlamentu se nerozhoduje nic, vše vymýšlí jakási pseudokomise

    OdpovědětVymazat
  25. eFPe 14:21 komu se nelíbí kulturblog ze Slovenska, nechť se jukne na pěkné výživné video našich západních sousedů, Časopis ŠIFRA uvádí: Grandhotel Evropa" kteří s německou důkladností a precizností vysvětlují, aby to pochopili i ti méně chápavější, to co už těm normálním dávno došlo. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
  26. EU vlaječky vadí a v USA se bez nich neobejdou, všude je mají.
    Dojde teď řada i na vlajky před budovou OSN a centrálou NATO?

    OdpovědětVymazat
  27. Přirovnávat státní vlajky k bannerům je urážka, a zneuctění státních symbolů, a něco takového si nedovolil ani SSSR! Velký dík panu Davidovi, i panu Blaškovi za jejich statečný postoj při hájení státních zájmů ČR, pro které je rozumní lidé volili! Ostatní europoslanci "taky Češi", kteří si zbaběle nechali vlaječky sebrat, jsou duševní bezdomovci. Je nejvyšší čas opustit korporátně fašistické uskupení, dokud je nenapadne zakázat nám používat naše státní symboly i u nás, a dokud si ještě můžeme říkat, že žijeme v České Republice.

    OdpovědětVymazat
  28. Nigel Farage se už může chechtat, z jakého marasmu VB všas zdrhnula. EP rozhoduje jenom o zcela zásadních věcech, jako jsou vlaječky :-)

    https://aeronet.cz/news/sef-eu-parlamentu-zakazal-vystavovat-na-lavicich-europoslancu-statni-vlajky-jednotlivych-zemi-pry-to-jsou-reklamni-bannery-ktere-zakazuje-jednaci-rad-eu-parlamentu-na-jeho-prikaz-vecer-nabehly/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlaječky evropských států hodily soudružky uklízečky do koše. Tak je to správné, vždyť se jedná jenom o trapnou Evropu. Jo, to v takové Americe jeden spálil LGBT vlajku a dostal 15 let nepodmíněně.

      Vymazat
    2. 15:35
      Pan David nás informuje od zdroje, pravdivě, a úplně. Informace (často lživé, vybrané, překroucené, polopravdivé, opožděné) od anonymního mejstrímového krysaře čučkaře je jen pro jeho nábožné obdivovatele. Za mě, vetkněte si ajronet klobouk.

      Vymazat
    3. 15:49 To, co jste napsal se hodí na ČTv.

      Vymazat
    4. 17:19
      K ČTv, a jejím metodám patří Aeronet. A vy zřejmě také, jinak byste preferencí falešné alternativy nutně postrádal soudnost.

      Vymazat
    5. 17:33-a ty, ty troubo, patříš kam?! No, nejspíš k těm pitomcům, co ani neví kde je sever...a jen poslouchají, co jim poví ten poněkud zmatený Okamura, který taky naprosto nechápe, co se děje...

      Vymazat
  29. Trestní oznámení na starostu Novotného z ODS, když nekoná nejvyšší státní zástupce který je dosazen ODS a nezávisle závislý na ODS:
    https://aeronet.cz/news/padlo-trestni-oznameni-na-pavla-novotneho-a-dalsich-10-zastupitelu-reporyji-a-bude-mazec-advokat-jiri-vyvadil-zaluje-starostu-reporyji-z-vytrznictvi-nebezpecneho-vyhrozovani-schvalovani-trestneho/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 16:20
      "Není nic staršího, než včerejší zpráva", a ještě mimo téma článku. NR vystavila článek pana Vyvadila již před 3mi dny:
      http://www.novarepublika.cz/2020/01/trestni-oznameni-na-nejodpudivejsiho.html
      Vnucujete sem anonymního čučkařovic krysaře za každou cenu. Kdo ho hltá, jako vy, nepotřebuje to.

      Vymazat
    2. 16.20 A z čeho chcete pana Novotného obvinit, že řekl Rusum jako jeden z prvních pravdu, kterou ta ruská banda neslyšela od války??? Dobře jim ruským telatum nakopal prdel.Jen více takových vlastencu, bez problému se k němu přidám já!
      A komik Vyvadil, vdyť je pouze pro velkou srandu, nikdo to jeho oznámení nebude brát vážně a nepošle dál, každý si s tím vytře tak akorát řiŤ.
      A zase komický prolhaný aronet, že nepsal nic o sestřelení UKR. letadla Iránem. Jak se hodí co, proruská věrbeži!!

      Vymazat
    3. Unknowne 17:38
      Máte jeden podstatný nedostatek, a to ten, že trpíte "předsudečnou nenávistí", kterou jste si vymysleli na zdravý selský rozum. Neomlouvá vás ani to, že správně hodnotíte falešnou alternativu, i když je z vašeho chléva. Z toho samého, který podstrkuje, a překrucuje, toho, pro který pravda je lež, a lež je pravda trollící chudáku.

      Vymazat
    4. 18:08
      Jste nepřesný. Pán netrpí předsudečnou nenávistí, pán je blbec - nejvyšší stupeň hlupáka. Jen blbec svou hloupost vystavuje na odiv.

      Vymazat
    5. 21:23 Od tebe Milánku, hlupáááku to sedí. S retardovaným hňupem jako ty nemá smysl polemizovat, ztráta času!

      18:08 Používáte slovní obrat, aniž by jste mu rozuměl- předsudečná nenávist- Nikde v mém přís. nic takového nevidím, jako př. nen., pište raději jak vám zobák narost a nedělejte ze sebe chytráka, zjevně na to nemáte!

      Vymazat
  30. Pokud vše konečně už dopadne s Brexitem a VB dne 31.1. skončí členství, tak to bude začátek konce EU a vyplní se tak proroctví M. Thatcher.

    OdpovědětVymazat
  31. 16:20 - vsechno neplatne ! Nebot u vas existuje komunisticka strana , ktera ma ve sve byvale existenci - poslapani lidskych prav ve velkem. Budete ji soudit ? (Urcite ne, vy poseroutkove !)

    A kdyz ho odsoudite, tak budete souzeni jednou i vy, coz berte jako informaci a ne nejake vyhrozovani.

    Jedina vec , kterou mu muzete nasit, je ta, ze jeho vystrkovani naheho zadku na verejnosti, je sklon ke straseni obcanu a sadismu.

    Vy stale prosazujete nejake NOVODOBE NABOZENSTVI a na jeho zaklade, se snazite terorizovat lidi.
    Jako spanelska Inkvizice, jako Bolsevici a jako Naciste.
    A on starosta si z vas dela mistrnym zpusobem prdel a zasmesnuje vas.
    A VY MU TO SPOLKNETE.

    ------------------------------------------------------------

    Dale vas upozornuji na zkutecnost, ze kazdy clovek ma pravo vyjadrit svuj nazor, at uz je to nazor chytry, nebo hloupy a chybny. . .

    Vase nekonecne prikazovani a narizovani toho, jak ma clovek myslet a jak se ma divat na udalosti ve svete, z vas dela TYRANY.
    (A stejne to mate, po vetsine spatne.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slepice zas krakore na dvore
      hahahahuhuhu

      Vymazat
  32. Vase znaky, vlajky a symobly statu, byly u sluzebnistva Globalistu v Bruselu ohodbnoceny jako FANGLICKARSTVI...

    Bez nich mate zarucen chaos na mori a ve vzduchu.
    To jsem zvedav jak to dopadne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:21 Do dnešních dnu stála tato komedie VB 130 miliard liber a bude stát ješte podstatně více.
      Nikdo z evropy nebude takový blázen aby něco takového následoval a riskoval. To je samovražda v přímém přenosu: Česká r. se má díky EU jenom dobře, otázka je pouze zloděj Babiš!

      Vymazat
    2. 17:43 Prokristapána. Tohle nemůžete říkat z přesvědčení. To skutečně není možné. Za to musíte být placený. A já vás udám vašemu chlebodárci, že děláte svoji práci víc než mizerně. Co to proboha máte v hlavě? To vás nikdo nekontroluje? To nikdo nevidí, že je vaše "práce" kontraproduktivní? Jak můžou na takový web nasadit takového vola? Vaše žvásty v lidech jen posilují odpor. Na NR by měl šanci uspět jen Mistr slova. No já vím, takový by se hledal těžko, ale nechat vás tady... to je nelidské. Zítra se hlaste ve své domovské neziskovce.

      Je to Člověk v tísni? Přece Pánek není takový idiot. Ví, že on sám to musí hrát na všechny strany, aby měl alespoň mizivou šanci v přímé prezidentské volbě.

      Nahlaste se na nějakou lehčí práci, třeba na Novinkách. Sem ať nasadí opravdového barda. Svět se točí nevypočitatelně. Taky by tu bitvu mohli prohrát. Rozuměl jste človíčku?

      Vymazat
    3. 23:52 Jak čtu váš blábol, žádný argument, jen přihlouplé žvanění! Až budete mít něco konkrétního, tak napište, tímto jste pouze za VOLA!

      Vymazat
  33. No tak jsem se konečně dočkal Pjakina, sice to místo 1 týdne trvalo 14 dní, ale o to více to dneska stojí za to. Zodpověděl jenom jednu otázku a sice jak to je s "údajným" sestřelením ukrajinského letadla a proč to Iránci nakonec museli vzít na sebe a ještě jak to bylo se Sulejmáním a kdo měl být vlastně odstraněn. Dneska skutečně velice, velice zajímavé a jelikož vím že Pjakin nikdy nelže a jeho analýzy se vždy potvrdí, mohu vřele doporučit všem kteří chtějí vědět pravdu. Pro mé čisté svědomí všem Fašistům, debilům, rusofobům a pražské kavárně včetně ŘepOvara důrazně N E D O P O R U Č U J I !!! Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 18:05 V.Pjakin je bez viny, zřejmě jste vy zapomněl, že 6. a 7. ledna se v Rusku slaví pravoslavné Vánoce...

      Vymazat
  34. Pan predseda Evropskeho parlamentu rozkazal.....vlajecky pryc!!........za par let.... vypalit Lidice a vsechny postilet....

    OdpovědětVymazat
  35. Zítra vám zruší překladatele, jako znak národního šovinismu.

    OdpovědětVymazat
  36. Mozna by bylo dobre vyzkouset pozornost eurofasistu a umistit na stolek vlajku EU a Ceske republiky...co by se asi tak stalo? Pokud by vlajka EU mohla zůstat a vlajka ČR ne je to jasny znak totality a v ten moment pozadat o vystoupeni z EU....a odejít do Brusele

    OdpovědětVymazat
  37. O důkaz víc, že papaláši z EU mají všechny ostatní národy za podřadnou,úplně nepodstatnou veteš. Že je EU pro ně celé kolonie, ať je to Petr nebo Pavel,sice berou tam zástupci té marné žvanírny vysoké prachy (na naše poměry až nezřízeně vysoké - taky jen proto tam jsou, ne aby hájili naši národní identitu a svéprávnost) A to má asi stačit - tahle zkorumpovanost, aby všichni drželi huby - a taky že drží. Kdo se ohradí? Opět nikdo. Jen na různých serverech se bude prskat, bude se to různě zveřejňovat, lid k tomu bude žvatlat pohoršeně, ale to je asi tak všechno. Jako obyčejně. Neboť co je to - konkretně "český " člověk? Pucflek, podržtaška, přizdisráč, leštič klik a panskej slouha a proč by ne, když to vynáší? Dnes má zde každý přiblblý herec své agenty, politici mají své agenty, městské trhy a různé oslavy pořádají - nikoliv politici měst - ale agentury, které dostanou peníze vydřené z občanů. Současný svět je úplně zvrhlý, zejména měřeno tím, že zde déle než čtyřicet let byla společnost slušná a normální. To lezení do zadku dnešnímu "západu" s jakýmsi minulým lezením, se vůbec nedá srovnat.Operují zde americká media, americké TV kanály. ČR už je jeden jediný americký kanál (míněno žumpa). Zvolili jsme si to zcela dobrovolně, ČR která nemá žádný majetek ani žádná aktiva pro své občany, je stát už jen podle jména. To nám zatím nevzali, ale časem vezmou. A všichni budou zase jen držet huby, jen když jim nebude ubráno z koryta, a pokud ano, tak ne moc. To jsou Češi a nikdy nezklamou. Například mně to odházení vlajek zástupců zúčastněných národů nepřekvapilo, další pokračování přijde později. Že by tam tak někdo vletěl a zařval " tak tohle teda ne vy šmejdi! Tohle už je přes čáru!" ??? Ha ha he he ho ho, světu vládne mistr popravčí a my ryjeme držkou v zemi. Přesně jak to vyjádřil K.Kryl. Nadčasové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to všechno daleko jednoduší. Tihle šmejdi, jak říkáte, neustále testují co si mohou dovolit a dovolí si a udělají nám všechno co si necháme a co jim dovolíme. A o tom to je. Hej hou

      Vymazat
    2. Ano, a testují náš takhle už dávno, a zatím jsme jim dovolili všechno. Nedovedu si představit, co by ještě mohlo následovat.

      Vymazat
    3. Stará lidová moudrost:
      Každého psa mlátí tolik, kolik si nechá líbit.

      Vymazat
    4. 13:38 přátelé, asi jste se všichni zbláznili. A co jako byste chtěli dělat? Co svět světem stojí, ti vychytralejší, ti ničeho se neštítící mají v rukou majetek, peníze a moc. A skrze tyto komodity vládnou světu. Můžete jít protestovat. V lepším případě skončíte na psychiatrii, v horším případě za mřížemi. Těch několik málo politiků, co hlásají jiné než oficiální názory je svým způsobem chráněno. Ti mají prozatím určitou imunitu. Jenže všeho do času.
      Ale my, řadoví občané nemáme na svou obranu NIC!!! No jen to zkuste pěšáci. Ukažte, kolik je mezi vámi latentních sebevrahů. A výsledek bude: Nula bodov!

      Vymazat
    5. Anonymní17. ledna 2020 18:48
      Milan ze Zahrady Čech17. ledna 2020 21:33
      Ano, takhle jednoduché to je. P.K.

      Vymazat
    6. 0:14
      Říká kdo? Provokatér nebo přizdisráč?

      Vymazat
  38. Citát z článku: Poslancům, kteří nechali vlaječky na stolcích přes noc, je prostě ukradli.

    Pane David, nemůže to být tím, že se z europoslanců stalo něco jako Hvězdy šoubyznysu nebo sportu a jejich podpis má cenu zlata, stejně jako "hmotné" předměty jichž se jejich zlaté ruce dotýkali??

    :) :)

    OdpovědětVymazat
  39. Zde nick honolulu, (ceska chlouba) verejne navrhuje !
    Noste na svych sakach a tryckach - znaky vasi republiky a pod nimi znaky vasich mest. Coz nasere Globalisty.

    Zde nick honolulu verejne navrhuje ! (Velicina bystrozrakosti !)
    Noste na svych sakach a tryckach znaky a symboly KRIZAKU.
    Coz nasere vsechny barbary z Middle East a Severni Afriky.

    Ja se snazim svedomite nasrat vsechny "demokraty" tim, ze nosim znaky presidenta Trumpa a na aute mam napsano TRUMP.

    Vezmete si ze me priklad a konecne se pochlapte !
    Vy nemuzete zustat cely zivot prisdisraci, nebo vam zkrati duchody na stejne, jako maji v Rusku.


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jak tady všichni na Honolulana našeho starýho dobrýho Spejbla nadáváte, je dlužno říci že s tím přizdisráčstvím má bohužel pravdu a těžko si můžeme myslet že pokud se sami neozvem, že to udělá někdo za nás a vztekat se na Spejbla. Jak říká Pjakin "Záchrana tonoucího je v rukou tonoucího a my jdeme po třiceti letech, setsakra rychle ke dnu. Rudý dědeček

      Vymazat
    2. Dedecku tve blaboly posiluji menecenneho pablba k novym zvastum nic neznamenajicim .To je jako foukanim posilime vetru silu Nebud priblblo Dekuji

      Vymazat
    3. Nauc se cesky na stary kolena 4 trido pomocna na Smichove, Hovnocuci huhuhuhuhu

      Vymazat
    4. 20:58 Nežvaň rusáku! Nick honolulu je Vlastenec, rasista, aktivní člen KKK! Kdyby tě ty kremelská židobolševická filcko vopejzaná spatřil - na kilák - dva, tě složí svou winchestrovkou jak škodnou! Teda proč jak, viď? Však už brzy to bude povolený i v čecháčkově!

      Vymazat
  40. Ještě něco k tomu testování. Rusové se naštvali, že zboží ze západu hlavně potraviny má jinou kvalitu, dali řetězcům myslím měsíc na nápravu. Co si myslíte, že bude následovat, určitě ne takové to věšení bulíků na nos, jako nám. My jsme si mysleli, že to máte takhle ošizené a drahé rádi a jak dloho už řveme a nic. Počkáme si jak s nima Rusko zacvičí a pak si o tom můžeme popovídat. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20:13
      Hele Hříbečku (že jsem tak smělý, tu rudou jste chytil od červené knížky, nebo jste zrudl hanbou z toho, jak si s námi Nová Říše evropská, národa Německého, vytírá prdel?), kdyby mi to nějak uniklo, upozorněte mě prosím. Hrozmě mě zajímá jak to dopadne. Díky.

      Vymazat
  41. Hurvinci v Cesku !
    Ja to opravdu nemyslim jako urazku, ale vy jste ti NEJHLOUPEJSI BELOSI, jake jsem kdy ve svete potkal a ja ten svet objel 2x.

    Nekolik let zde glorifikujete Rusko a ted vyslo najevo, ze se lide v Rusku maji spatne a ze trpi nedostatky.
    President Putin chce vse napravit , tak meni Ustavu a bude z neho BATUSKA CAR.

    Co je v Rusku je mi uplne jedno, ale mam strach o sebe ! Kdyz jsem se narodil mezi vami, tak zacinam mit pochybnosti o me intelektualni velikosti, protoze mam ceskou krev.

    Mam strach, abych nebyl stejnym oslem jako jste vy.
    Ja verim v GENY a je mi jedno, ze je to oznaceno za rasismus.

    Vy jste hloupejsi nez ta znasilnena oslice Grigoriem Rasputinem a vase akademicke diplomy maji cenu toaletniho papiru.
    T.j. muj osobni nazor a ja se jmenuji nick honolulu, na pamatku meho prvniho vstupu na ceske weby z Waikiki v Honolulu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Az pojedes po treti tak se zastav u Labuti nam vycadit pero debile senilni
      PS Co nam to tu meles atrapo??

      Vymazat
    2. Jezisi, to je ale hlupec

      Vymazat
    3. 21:18
      A jste si jistý Honím lulu, že jste dvakrát objel svět? Nepopletl jste to nějak? Neobjel vás nějaký statný BELOCH s pořádným klabanem a nezdebilněl jste z toho?

      Vymazat
    4. 21:46 Nemektej Putlerprde, všichni tu dobře vědí, kdo vojel tvou máti! Jen tobě to neměl kdo sdělit, páč tvá máti je němá už od dětství. To se stalo, když za války na Volyni navštívili ukrajinští vlastenci z OUN její komoušskou famílii, tvý bábě uřezali ty její povislý kozy, dědkovi zvadlýho kokota a ještě dejchající je oba vhodili do škarpy, kam chodila celá vesnice srát. Bohužel tvou matku, tuhletu kurvu - https://im.tiscali.cz/press/2017/11/30/883039-final-0787-3800x2536.jpg

      nenašli, páč byla schovaná v tý škarpě mezi hovnama a oni ji nedokázali rozeznat! A to byla chyba, tak jí pak mohl ožralej Havel na mejdanu, kde vynášela popelníky, ošukat a z toho si se vylíhl ty! Jenže tě potratila a ten potrat naložili do lihu a později poslali kremlovoroj jako delikatesu. Od tý doby co ji zežral tak tu poletuješ coby shluk těkavých plynů z lejnolíhně tohoto smradlavýho Ugrofína - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      Vymazat
  42. 100 let se ti Rusove vrazdi navzajem a umiraji po millionech a potom se vrati tam , kde byli za cara Mikulase II.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1 500 let se ti Evropané vraždí navzájem a umírají po milonech a potom se stanou součástí Chalifátu.

      Vymazat
    2. Aááá, Milan ze zahrady má zase noční. To se máme na co těšit. Akorát produkce článků ruské propagandy, vhodných k rudým diskusním výlevům, poslední dny nějak vázne.

      Vymazat
    3. 22:15...No a nenapsal pravdu!?
      Obě světové války vyvolal KDO!?!?!?
      Rusové to asi nebyli,že?
      Helanov

      Vymazat
    4. 23:32
      Heleno, bacha! Idiot se teprve rozjíždí! Za chvíli vás pošle k vařečce. Já si z toho udělal sport a on se pak rozběsní a smolí dlouhatanánánské sprosté litanie kde mi laje a je to sranda, sledovat, jak má uložený mustr a jen přidává něco na začátek a něco na konec a představuje si, jak mě rozkatil. Věřte nevěřte, tím bavím. Akorát že je bez fantazie a začíná mě nudit. Ale reagovat na něj ve vší vážnosti nemá cenu. Jak napsal jeden moudrý anonym: Když se začnete přít s blbcem, za chvíli se přou dva blbci. Proto ho jen hecuju.

      Vymazat
    5. 0:24
      Sorry, záměna osob! 22:12 není onen idiot! Ten si myslí že jsem z Litoměřic a je vůlgární; zatímco tento si ze mě dělá srandu, což beru.

      Vymazat
    6. 0:14 Zahrado, jak čtu, každý je pro tebe idiot co. Jenom ty ze sebe vyzvracíš všechna moudra světa. Takoví pablbové jako ty, mají velice jednoduchý život,žij si svuj podělanej život dál, hlavně to na nikoho nesváděj ty zahrado!

      Vymazat
  43. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahni v prdel obecnou 4 trido pomocna IQ 43

      Vymazat
  44. 21:51 - KONECNE NECO CHYTREHO ! Sohlasim s vami na 100 % !
    Me se to vsak uz vice, nez 51 let netyka ! (Neziji v Evrope.)

    Misto, aby jste budovali domobranu a hajili vase kmenove uzemi, tak jsou z vas degenerovani hovnometnici, kteri se staraji o indianske valky v Americe.

    OdpovědětVymazat
  45. Ten chural v Bruselu, to je snad pozůstatek po
    Džingischánovi. Nebo už nacvičujeme na chalifát?
    Že nás koza netrkla, proč jsme tam vlezli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chural to není, je to něco na způsob kmenových a klanových sněmů známých z Kaddáfího "lidové džamahírie", která postupně přejde v "generádní chalífát Ojrope" ty šaškovské sněmy se zruší a zavládne tu rodina Rothschildů a bude vládnout absolutisticky, jako to kryptosionisté v Saudské Arábii....

      Vymazat
  46. kolik dní mi ještě zbývá, než mi do bytu nastěhujou migranty s tím, že je musím živit. Ta EU pomalu, nenápadně a jistě vystrkuje drápky a my už nemáme ani armádu, abychom se mohli bránit, máme už jen prodejné politiky.....a ani se nedivím, skoro každý podlehne té finanční odměně a málo kdo je ochoten se jí vzdát a tak hlasují, jak musí, aby svůj žold dostaly......taky by se mi ty miliony hodily....ale ne za tuto cenu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 23:42 Včera bylo pozdě je k vám nastěhovat Že vás neustále baví strašit hloupostma. Dejte pozor ať nedopadnete jak pomatený Balda, dostal 4 r. natvrdo!!

      Vymazat
    2. Ty blbče z 9:33, ty si můžeš ty stávající mohamrdány, co je sem potichu duo Hamáček-Bakšiš tahá můžeš sestěhovat k sobě domů a vydržovat je ze svý vejplaty. V tom ti nikdo nebrání...Ty budeš mezi prvními, co se z nich doslova poserou a to už brzy...

      Vymazat
  47. Ještě že každý stát unie (zde míněn náš skvělý vzor a úhlavní přítel, tedy USA!) má svou oficiální vlajku, svůj znak, svou pečeť, ale též strom, květinu, ptáka...
    Viki L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doktore, nasaďte čepičky v barvě národní, sám jsem si ji v 90tejch koupil za 20 kć, hlavu Vám přeci neuŕíznou "tedy zatím "

      Vymazat
  48. https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Ucet-za-listopad-1989-Blouzneni-o-svobode-tretinove-mzdy-300-miliard-rocne-zmizi-do-zahranici-Ekonom-Sulc-boura-vyroci-603501
    https://www.zvedavec.org/komentare/2011/05/4398-pravni-stat-je-spoluvlastnictvi-obcanu-nikoliv-korist-politiku.htm

    OdpovědětVymazat
  49. Prič z EU a NATO.
    Marcel

    OdpovědětVymazat
  50. 11:37

    Právě naopak, více peněz do NATO, a lepší a výkonější spolupráci s EU!

    OdpovědětVymazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.