Reklama

pondělí 3. února 2020

AENews teoretizuje, že vlaječky mohou být vlastně banery

Ivan David
3. 2. 2020
AENews nám (SPD) jde občas po krku. Není veřejně známo, kdo za projektem AENews vlastně stojí. Spekuluje se, že tajné služby. Nevíme jistě. Tentokrát připomíná případ vlaječek a postup Ing. Dity Charanzové jako předsedající v Evropském parlamentu. Píší také o Agrofertu, ANO, dotacích a jiných zajímavostech. Jistě je v souladu s jednacím řádem, že předsedající odmítla diskuzi o vlaječkách, naproti tomu je velmi pozoruhodné její konstatování, že vlaječky členských států narušují důstojnost jednání. AENews si dělá starosti s vývojem preferencí ANO, a také cituje stanovisko vexilologa (odborníka na vlajky), podle něhož vlastně mohlo jít o "reklamní štítek propagující Českou republiku" a nikoli o vlaječku. A tak by vlastně měl pan předseda Sassoli pravdu.

Vychází při tom z fotografie, kterou jsem k článku přiložil. Mylně tvrdí, že jse o fotografii z fly-by kamery v jednacím sále. Nikoli fotografoval nás asistent a to při prvním zasedání 1. července při ustavení orgánů Evropského parlamentu. Jinou fotografii s vlaječkami jsem totiž nenašel. Ani se nepamatuji, že jsme tehdy papírové vlaječky na stolech měli.


Následně jsem vlaječky koupil pro sebe a generála Blaška, a pak ještě jednou, protože se jedná střídavě ve Štrasburku a v Bruselu. Snímek nahoře je vystřižen z videozáznamu z 27. 11. 2019, z jedné z mých promluv na plenárním zasedání, kdy z vlaječek ještě předsednictvo parlamentu ještě nedělalo aféru. Takže 29. 1. 2019 šlo v našem případě o vlaječky a pochybnosti vexilologa vycházely z mylného předpokladu.

AENews: Partizánské vystavování vlaječek řešte rezignací na poslanecký mandát!

Až potud by byl článek AENews lapálií nehodnou pozornosti. Anonymní autor článku "VK" nám však píše:

"Partyzánské vystavování vlajek přitom nic neřeší, protože je potřeba se zasadit o oficiální zrušení onoho skandálního zákazu z dílny Davida Sassoliho. A pokud EU nebude chtít vyhovět, a ani demonstrace a protesty nepomohou, potom by měli europoslanci zvážit ještě jeden krok, demonstrativní rezignaci a vzdání se mandátu (zvýrazněno VK), neboť poslanec už dál necítí, že by Evropská unie byla demokratickou institucí, která zastupuje 27 národů v Evropě ve chvíli, kdy tato instituce poslancům z těchto zemí zakazuje už i jejich národní vlajky. Je třeba ukázat, že národ je srdci vlastenců blíže než evropský poslanecký mandát. Uvidíme a počkáme si, jestli k nějakému takovému kroku v EU parlamentu od nějakého vlasteneckého europoslance opravdu dojde poté, co budou vyčerpány všechny možnosti, jak zákaz vlajek v EU parlamentu zrušit. Situaci budeme sledovat."

Anonymní autor "VK" možná předpokládá, že jsme padlí na hlavu, nebo, že vyvolá volání po odchodu SPD z EP. Naše "vystavování vlaječek" totiž nepokládáme za partyzánské a o nic se zasazovat nebudeme. Řešení je na straně vedení parlamentu. Vlaječky jsme používali půl roku a podivnou iniciativu předsedy Sassoliho nemíníme respektovat. Demonstrací je už vystavení vlaječek, demonstrací našeho vlastenectví. Kandidovali jsme, abychom mohli v EP působit, jak pokládáme za správné. Už tak je Evropský parlament z 80% zaplněný globalisty připravenými zničit členské státy v zájmu společného "dobra". Není nás mnoho, protože protiunijně smýšlející voliči málo chodí k volbám v přesvědčení, ža tak EU potrestají. Nejsme v EP kvůli prosazování symbolů, ale prosazujeme symboly, aby voliči věděli, že míníme svoji vlast bránit proti dalším krokům k likvidaci samostatnosti.

Občan podepsaný jako Jiří Ondráš napsal do sekretariátu SPD:
"Oba europoslanci za SPD,které jsme volili,by měli udělat pořádný kravál tak jak to píše pan VK. Pokud to nepomůže, měli by složit svoje mandáty, protože tam nejsou k ničemu! To je naprosto jasné." 

I když jsem psychiatr, bývám někdy překvapen, jak moc jsou někteří lidé sugestibilní a bez rozmyslu přejímají názory jiných. Pane Jiří Ondráši, zkuste víc přemýšlet, než něco plácnete!

212 komentářů :

  1. Neuvěřitelná špinavost liberální diktatury!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ono existuje ještě zajimavějši cesta.

      Máji li vzniknout ty Spojené státy evropskétedy USE,pak si musime brát vzor s našeho spojence USA a tam holenkové v té svobodné zemi ma taky každá zeme svou vlajku.

      Nemohli bychom napsat panu presidentovi Trumpovi dopis,že mu tu za jeho zády vzniká jakasi podivná načisto nesvobodná tyranie DIKTATURY??
      A to hned jak přežije ten impičment snad ve středu?

      Smazat
    2. No mame li napodobit U.S.A tak by kdesi měl byt v EU zakon o impičmentu na přecedu.

      Co když se ve skutečnosti jmenuje Mussolina a jeho ponorky začnou brzy potápět obchodni loďsto dovažejici do svobodné Britanie konkurenčni tovar!

      Smazat
    3. 15;42 Oni si neuvedomuji,ze USA vlastne nema zadnou historii...Ti lide jsou vlastne "naplaveniny" odevsad...Evropane ale maji sve historicke koreny a jen tak se jim to nepovede z lidi vymytit

      Smazat
    4. Pane doktore, AENews vám (SPD) nejde občas po krku, AEN vám jde po krku STÁLE.
      Komu patří?
      Dehonestuje jakýkoliv náznak vlastenectví v politice, trvale útočí na všechny židy bez rozdílu a cenzúruje.
      Je to BIS?

      Smazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    6. Situace, kdy poslanci podali na protest demisi, u nás už byla. A jak se potom Kléma rozdováděl!

      Smazat
    7. Když po II sv. válce v Holandsku a Belgii soudili statisíce kolaborantů, co by dali za anonymitu. A o to samé jde v EU parlamentu, dát těch zvedačům rukou tu co největší svobodu a to je anonymita. Zkuste v EU parlamentu najít jak kdo hlasoval to budete koukat než se k tomu proklikáte. A přehlednost podle frakcí a ne států.

      Smazat
    8. Milane PŘESNĚ!!!!!!!!!!!!!
      Helanov

      Smazat
  2. ...a naši europoslanci,okrem Uhríka a Radačovského,sú pos** ní aj za ušami.

    OdpovědětSmazat
  3. Milý pane MUDr.Davide,

    pokud by pan VK vystoupil z Vámi zmíněné anonymity,
    musel by se vystavit postkomoušským zákonům, které mají
    s proklamovanou svobodou slova a názorů málo společného.

    1.Dodatek americké ústavy je Vám jistě znám,
    proto přece není divu, že autoři a spisovatelé nedávné historie,
    např. holocaustu, byli šiřiteli jediné pravdy vyhnáni do USA poté, co si většinou odpykali tresty vězení za své vědecky podložené argumentace.
    Takovému Nigelu Faragemu nesaháte nikdo v vás, kteří prý zastupujete své voliče v ČR, ani po paty.
    Zastupujete totiž hloupé, zmanipulované ovce, vychované
    propagandou ČT a votomtoje...

    Děkuji politbyru za neúnavnou osvětu správných názorů,
    pod heslem : "ČT si pozvracet nenecháme !"

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Politik jako je NIGEL FARAGE se jen tak v naší republice neobjeví,neboť od vítězství v Británii se slouhové nacistů v EU soustředí na to,aby nikdo nemohl z tohoto spolku vystoupit,neboť DIKTATURA zde musí zvítězit pro cíle NEOCONŮ!

      Smazat
    2. Nebuďte naivní, že brexit či jakýkoliv exit je prací Nigela Faragea. Referendum pokud vím, vyhlásil Cameron, takže Farage byl pouze vhodný nástroj. Pokud by existoval podobný "nadnárodní" zájem na osamostatnění ČR (či znovurozdělení Evropy na národní státy jako po 1sv. válce), věřte, že pánové Okamura, David a Blažek budou stejnými hvězdami...

      Smazat
  4. Partyzánské vystavování státních vlaječek řešte rezignací vašeho státu na post člena EU, a bylo by to! Proč to takto nepostaví? M.R.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A nezvolili si poslanci tohle vsechno dobrovolne pomoci 10 tisicu velmi represivnich /Stalino-Hitlerovskych jak se ukazuje v praxi
      /, zakonu za 10 let ? Maaastricht,
      a dalsich TOTALITNICH "dohod" ...
      Nebo co tam delali. Nebo to vse ignorovali za hypnoticky uspavajici stedre penize a vyhody ?
      Od elit ?
      Pan David ma ovsem mezery ve vzdelani..
      Dodava sam sebe a neunavne a hystericky do stredu deni.
      Ovsem mel by vedet ze potlaceni identifikaci kazdeho poslance , NICI SE visualni INFORMACE KOHO KAZDY POSLANEC ZASTUPUJE A KYM tez A ODKUD PRISEL A kde BYL ZVOLEN..
      Tedy za koho vzdy i mluvi KOHO REPREZENTUJE !!!
      ZDA SE ZE POUZE SAM SEBE ..
      Zakaz identifikace automaticky a zakaz puvodu poslance a ZATLACENI jeho volicu predevsim DO TMY ANONYMITY ,byl mel AUTOMATICKY jako nasledek, okamzity odchod "POSLANCU" NEBO CO VLASTNE JSOU ??
      ze sceny.
      Okamzite kontaktovat sve volice , jejich nazory respektovat nikoliv puste zvanit,kolem..
      V Bruselu potom nahlas informovat celou verejnost
      EU .. To znamena neco delat !!!
      Aspon respektovat sve volice a svoji funkci ve spolecnosti. Vi nekdo z nich ,co to je ??
      Potreba ,potom pana Farage,skutecneho vudce svych spoluobcanu ,nas dnesni vzor ,v kontrastu , je stale vetsi u nas..

      Smazat
    2. Ovsem jak cela elita EU tak pracuji a usiluji zaroven o zniceni EU vytvorenim anonymni masy /mloku, K.Capka , nebo jeste horsi, /vsezravych ,nenasytnych po moci a neznamych vyderacu v duchu dalsiho pokracujicicho fasismu...
      Nebot EU bez Italie , Polska nebo CR napr. a nic na jejich miste ,je problem treba uz politickeho VAKUA, protoze z niceho /z hovna / ani bic neupletes a co a koho potom chce EU elita ridit a representovat ?
      A kdo je a kdy bude povazovat ,respektovat a vezme ty elity trochu vazne a proc na jakem zaklade ??
      Uz takhle Tru-mop na ne krici jako na stado ubohych,pomatenych ,vypatlanych sasku...
      Zase priklad kdy si kopaji hrob s velkym usilim a nedaji se ani trochu odradit..

      Smazat
    3. Pozor na ty vakua ve vedeni statu.
      Slabosi, ubozaci, zebrave existence , karieristi vsi korupce a vysledek ?
      Tak se totiz docpal 1933 do vedeni zlocinec Hitler..
      Nebo chcete-li a pomoci valky, bolsevik v 1917..
      Pak uz jen nasleduji tragedie bez konce jako na bezicim pasu a stupnuji se do genocid agresi atd.
      Kdyz se nestupnuji mizi z dejin..

      Smazat
  5. Je zajímavé sledovat výstupy AENews. Dlouhodobě se perfektně s mainstreamem doplňují. Nepochybuji, že jde o profesionální velmi dobře řízené dezinformační médium.


    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vláďo z Brna, vy vůbec nesledujete výstupy AENews,jinak byste takové hlouposti nepsal.

      Smazat
    2. 15:2 Myslící člověk dávno chápe, čemu aeronet slouží.

      Smazat
    3. Přesně tak, Ae News si lišácky získává důvěru se záměrem zmást čtenáře. A vzápětí bááác a hurá na SPD a někdy i KSČM. A nejvíc mě pobaví, jak si AE News s našém mainstreamem pokud se započne akce proti SPD, náramně notuje. Dokonce i Lidovky citují AE News jako zdroj :-)))) ale jen když se jede hůrááá akce proti SPD. Jen blb to nevidí a 100 článků za poslední rok proti SPD, je toho důkazem. Občas se tam proloží jiné téma, aby čtenář byl oblbnut a opět nabral důvěru a pak zase do SPD. A tak pořád dokola ... já už ty slinty ani nečtu. To si můžu zapnout ČT :-)))

      Smazat
    4. Aeronet jsou čučkaři!

      Smazat
    5. Chcete spolehlivě rozšířit nějaké názory ? Zakažte to. Proto je aeronet na špici "dezinformačních" webů. Vašnosti uvážej, kolik práce by to našinci dalo sehnat obratem fotky ze zákulisí atd.

      Smazat
    6. Určitě je potřeba AEnews studovat a analyzovat jako podvratný zdroj, ale v žádném případě se nesnažit s ním ztotožnit.

      Smazat
    7. Do této chvíle z 6 vyjádření pod Vláďovým názorem je 5 zaměřených proti Aeronetu (bez jakékoliv skutečné argumentace)!
      Už to samo hovoří za sebe. Něco jako hurá vosy, na med!
      Podstatné a nejdůležitější na Aeronetu je, že je vždy velmi dobře informován a že nám tyto informace zprostředkovává.
      Na svůj názor má (jako každý!) svaté právo.
      Za sebe mohu říct, že jen s některými jejich návrhy řešení nesouhlasím a to z důvodů případné kulhající praktické realizace.
      A chybí mi dostatek informací, abych věděl se 100% jistotou, že je pravda, že hlavními hybateli světového dění, v pozadí, jsou tandem „Židi versus židi“.
      Zatím se přikláním k názoru, že jsou také jen pouhé „loutky“, vedené „někým“ skutečným v pozadí.
      Zpátky k Aeronetu: Vláďo, díky bohu za něj! A lépe studujte, co vlastně píšu.
      Zdravím,
      Pavel p

      Smazat
    8. 15:25 Vašnosti, pro ně je to dobré čtení, pokud teda nečtou radši Blesk.

      Smazat
    9. Oprava:
      "..(co oni) píšou.."
      Pavel p

      Smazat
    10. Na AEnews aspoň nezastírají na rozdíl od lŽIDavida s lŽIDvořákem, že bolševismus byla největší vražedná a lupičská mašinerie v historii civilizace, která instalovala po celém světě lůzokracii prostřednictvím teroru a prosazování ideologie stvořené židovskými pavědci Marxem, Engelsem a položidem polomongolem Zederblumem-Blankem, vulgo Leninem, čímž uvrhla svět pod nadvládou primitivní analfabetické spodiny, jejíž řádění daleko přesahují tak často omílané zločiny nacionálních socialistů.

      Smazat
  6. Pane doktore Davide, náš emisare v Bruselu, vůbec vám nezávidím, jednak pobyt na Olympu Evropy je jen pro silné jedince vybavené imunitou proti psychovirům a váš plat obsahuje asi i částku ryzikověinfekční. Na druhé straně, u nás doma se vždy najdou "experti", kteří by udělali víc a lépe. Dnes, když naši vlaječku chráníte, tak nejste Evropan a jste nacista. Naopak když nebudete protestovat, tak jste zaprodanec,zradce a globalista. Nic naplat já vám držím palce.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Připodepisuji!!!
      Helanov

      Smazat
    2. Celý eurosojuzní parlament je jeden velký banner-CZEXIT, jinak toto nacistické řádění, jako národ nepřežijeme!

      Smazat
  7. Nevím proč by měli poslanci David a Blaško složit mandáty.
    Jsou tam potřebný. Jinak na jejich místa nastoupí nějaký eurohujeři, nebo hrabivci a republika jim bude fuk.

    OdpovědětSmazat
  8. Parlamenty jsou bojiště. Jestli VK radí, vykliďte bojiště, když je tam nepřítel, nechápe demokracii. Navíc, my už máme s těmi rezignacemi špatné zkušenosti z roku 1948. P.K.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    2. king kong3. února 2020 15:42
      Opět jste to pomotal. „Konkurence je hřích“, říkal Váš chlebodárce, Rotchild.
      Ale souhlasím se spoluprací mezi státy. Ne, se uvázat na Německo, plivat na Rusko a ruské suroviny kupovat přes to Německo. Ale nepovažuji za spolupráci, někomu skákat na lopatu, když mě chce hodit do pece. P.K.

      Smazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    4. king kong3. února 2020 18:07
      Rotchild Vám kašle na Vaši evoluci a přírodu. Prostě kasta bankéřů musí držet pospolu, proti zbytku světa. To je ta jeho stěžejní myšlenka.
      „Vychovaný“ blbče, to nové pravidlo, střelil od boku předseda EUparlamentu. Nemá v ničem, žádnou oporu. Je to prostě jenom jeho svévole, aby ukázal, že na žádnou demokracii se tam hrát nebude. P.K.

      Smazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    6. king kong3. února 2020 18:59
      Máte pravdu, mě to neříkal. Ani jsem ho v životě, naživo neviděl. Ale něčemu člověk musí věřit.
      V parlamentu musí přeci existovat nějaký jednací řád. V demokratickém parlamentu si ten jednací řád a jeho změny musí odhlasovat poslanci. Nikoliv, jak se předseda vyspí, tak něco střelí od boku. Opakuji v demokratickém. To je to, co na EUparlamentu kritizuji, že není demokratický, ale zdráhají se to otevřeně přiznat. P.K.

      Smazat
    7. Přemýšlím, proč ten ohavný opičák neustále se cpe mezi diskutující, když neumí nic jiného, než každého urážet a nadávat. Lidi, kteří mi nesedí, mezi ty prostě nelezu - ne? To musí být opravdu vypatlané monstrum, když denně celý den dřepí u PC a mocí mermo leze mezi diskutující, aby mohl urážet těmi hovadskými nadávkami "komoušů" blb jak se patří! Nestačí mu, že všechny jeho bláboly sprosté v diskuzích k minulým článkům byly smazány, leze na diskuze stále a stále - frustrovaný, zakomplexovaný, nenávistný duševní mrzák. Proč to neodcestuje do té Ameriky? Leštit tam panské kliky? Proč otravuje v ČR?

      Smazat
    8. Přátelé, nenechte se zmást. Už třikrát se stalo, že se Kong nechtěně odkopal.
      Už třikrát totiž napsal namísto příserků příspěvky které:
      měli hlavu a patu
      vyjadřovali názor
      nebyly vulgární
      dikce a slovosled prozrazovali člověka se vzděláním.
      Předevčírem na mě dokonce použil mou vlastní zbraň a já ze sebe udělal dokonalého blbce.
      Proč se tedy projevuje jak projevuje a za koho kope? Toď otázka, že?

      Smazat
    9. Tak jen do mě - krásné hrubky jsem tam nasekal.

      Smazat
  9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    2. 16:11 Cetl jste toho Marxe?...Uz v nazvu mate Kapital...takze se jedna jen o vlastnictvi vyrobnich prostredku...Nehystercete

      Smazat
    3. A co s tím tady? Mezi podlidmi*) z NR? Tady se zúčastníš maximálně tak prdění místních malomocných, žlučovitých, i zemanovských socek v pracovní době, nostalgicky opěvujících loupeživý bolševismus. Odulí čechomužyci jen žvaní – kydají na cikány, ale sami klesají na jejich úroveň, ba i pod ni a připravují se na moment, kdy azbucky uloupí západní investice v ČR, poskytnuté v době, kdy zde postkomunistická lůza chcípala hladem. Pro Západ jsou stejně nedůvěryhodní a nespolehliví, jako v době předválečného Mnichova pro Francii a Británii. Polsko mělo už tehdy větší cenu. A kdyby bývali jeho vládci byli rozumný v roce 1939, tak civilizovaná Evropa mohla v současnosti vypadat takhle! - http://img15.deviantart.net/8736/i/2013/256/2/e/pakt_ribbentrop___beck_vol__2_by_coszniczego-d6m4e0q.png

      *) Americký novinář a filosof Lothrop Stoddard když popisoval situaci v Rusku po svržení cara, definoval tamní obyvatele jako spodinu, kterou označil za nejvíce zdegenerované lidi na Zemi, a to v knize "Revolta proti civilizaci: hrozba podčlověka" (1922) - https://cdn.counter-currents.com/wp-content/uploads/2011/11/revolt_against_civilization.jpg

      Označil tamní typ podřadného člověka, jehož existence nedosahuje na kritéria adaptability zavedená nerovnostářským společenským řádem jako podčlověka.

      Smazat
  10. Vexikolog asi na řadě vyučování chyběl nebo tento obor absolvoval v Plzni. I průměrně informovaný občan pozná vlajku od reklamního předmětu. "Vlajka" je teminus technicus. Je to symbol státu. Je definován a chráněn zákony. Má přesný rozměr, určené barvy a jejich pořadí atd. A je přesně stanoveno, kdy a za jakých okolností se smí používat. A k čemu se používat nesmí. A reklama patří k těm zakázaným. Něco jiného je použirtí jiných tvarů (pásky, vlající trikolóra apod. A ani toto není povoleno např. k propagaci sil potlačující lidská práva, k zesměšňování symbolu nebo státu apod. Ale tady bude třeba dát si pozor na vlajku EU. Ta k potlačování práv člověka už směřuje. Tam by se měl upřít pozornost obhájců svatých.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    2. King Kongu. Tedy za bezvětří vlajka není vlajka? Až schroupáte banán, tak si k tomu něco najděte. Jen na webu je toho plno.

      Smazat
    3. king kong3. února 2020 15:44
      Geniální úvaha. Takže ty všechny modré hadry s hvězdami, co jsou po budovách EU, by měli vyházet, jako rušivé bannery. P.K.

      Smazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    5. king kong3. února 2020 18:00
      „Ta Davidova "vlajka" co má na stole tedy moc nevlaje“
      Nenapsal, jste, že nemá schopnost vlát. Tak si tu Vaši geniální teorii nejdříve pořádně propilujte. P.K.

      Smazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    7. king kong3. února 2020 18:16
      „Ta Davidova "vlajka" co má na stole tedy moc nevlaje“
      Chci zpochybňovat, že když nevlaje, například v místnosti, tak že není vlajkou. To jste tvrdil v tom výroku, kde jste dal slovo „vlajka“ do uvozovek. P.K.

      Smazat
    8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    9. king kong3. února 2020 18:52
      Že tu jste pro srandu, to zase jo, ale že byste byl vtipný? Nežertujte. P.K.

      Smazat
    10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    11. king kong3. února 2020 19:05
      To není věci autority, nebo kapacity, to je subjektivní záležitost, jak to kdo vnímá. Já jsem vyjádřil svůj dojem, neříkejte, že s ním nesouhlasite. P.K.

      Smazat
    12. Slovník Spisovného Jazyka Českého
      vlajka, -y ž. (2. mn. -jek)
      1. kus látky různého tvaru, rozměru a různých barev volně upoutaný k žerdi lanem, zprav. slavnostní symbol: vztyčit, spustit státní vlajku; stožáry s v-mi v státních barvách; domy vyzdobené prapory a v-mi; vlajky spuštěné na půl žerdi (na znamení smutku); státní v.; čs. vlajka; presidentská v.; přen. kniž. a publ. vztyčit rudou vlajku zahájit revoluci; bojovat pod vlajkou svobody za svobodu; (dělat něco) pod vlajkou nacionalismu (Mach.) pod heslem; odb. návěstní v.; signalizační v.
      2. mysl. převislá srst na oháňce dlouhosrstých psů
      3. V. česká fašistická organizace uplatňující se zejm. za nacistické okupace;
      → zdrob. k 1 vlaječka, vlajčička, -y ž.: v-y na autech; lodě zdobené v-mi; pošt. adresní vlaječka přívěsná adresa

      Smazat
    13. Koukám, že si ten hnusný opičák nejspíš pronajal celý diskuzní prostor pod článkem - nic jiného než opičák a asi tak jeden jeho oponent - no! To jsou skutečně kvalitní diskuze na úrovni. Na novinkách by opičák brečel vzteky, protože tam nikomu není umožněno, aby si léčil frustrace nekonečným hádáním - jen dva příspěvky a dost. Proto taky unknowni a opičáci přelezli na NR a dávají tady diskuzím pěkně na frak! A tradiční slušní diskutující to tady zabalili, ano, nemá to smysl. Číst se to nedá, a je to o tom, že si tady pár frustrátů nahání ego a producírují se diskuzemi o koze k článkům o voze.

      Smazat
  11. Když jste takoví "odorníci" na vlaječky, tak by vás určitě mohlo zajímat, že při pohřbu Kubery měla část věnců ruskou trikolóru ( modrá uprostřed) a část francouzskou ( bílá uprostřed ). Nádherná vizitka těch "lepčích" co ty věnce poslali a jejich znalosti o státních symbolech.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vojto souhlas, nechci být soudcem, ale 30let výchovy konečně nese své plody. To není provokace, to je jen hloupost. Ti co se ohánějí národem, neznají ani text naší hymny, natož kdo ji složil. Ústa plná TGM, ale nevědí jaké i se tam píše, ani jednu jeho knihu neznají. Klasická vizitka těch vyvolených s dobře zaplacenou kompetencí, ale bez vědomostí a bez odpovědnosti. Dodatečně se omlouvám jednomu našemu vládci z totáče, který byl původním povoláním krejčí a prý měl ve výučním vysvědčení poznámku - na saka nepouštět. Možná, že dnešní experti budou stejní.

      Smazat
    2. Moravské barvy: bílá, červená, modrá; slovanská trikolora: modrá, bílá, červená, resp. červená, bílá, modrá; ruská vlajka: bílá, modrá, červená atd. V případě zmíněného pohřbu se nejspíš jednalo o slovenskou trikoloru.

      Smazat
    3. 23:11 Díky, informace o slovanské trikolóře mi chyběla, ale stejně naše by byla vhodnější.

      Smazat
  12. AENews je pseudo-alternativa, a má stejné cíle, jako mainstream. Přitahuje stejná individua, důvěřivce, antisemity, mystiky. Tím je dáno, koho ve volbách preferovat. Pouze podprůměrně fungující mozek naletí anonymním podvodným emailům, SMS, telefonátům, aby pak zalitoval. A VK, používající neexistující jméno, tvář pana Paroubka, a úpěnlivě se bránící odhalení, a přímé konfrontaci s těmi, kdož se proti jeho manipulacím ohrazují, těch slabochů, a soukmenovců(manipulantů) využívá. To ani taková ČT se nestydí, a ukazuje tváře s plnými jmény, a dohledatelnou historií kritizovatelných, aniž by se obávala o jejich osudy jak se VK údajně vymlouvá. Žádná anonymní komunikace přes Skype důvěru v jeho manipulace, i lži nezachrání, protože to dělá každý týden bez odhalení identity. Dokud VK nevystoupí z tak úzkostně, a zbaběle chráněné anonymity, neexistuje jediný důvod polemizovat a konfrontovat se s jeho úmyslnými, a zlomyslnými klamy.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Mohl byste uvést konkrétní příklady vyslovených lží, které na AENews byly napsány? Já si myslím, že mnohdy v tom, co tam píšou platí známé přísloví "Na každém šprochu pravdy trochu..." Dále, už jenom to, že se tam objevují články (lživé?), které podle dnešních měřítek svobody slova mohou být označovány za antisemitické, a to bez toho, aby byl ten server "utišen, nutí jednoho přemýšlet, jak je to možné. Vysvětlením může, ale nemusí, být to, že ten server je registrován v USA, kde ještě snad platí absolutní svoboda slova. Každopádně i toto může být důvodem, proč se VK snaží ochránit svoji identitu, což lze považovat spíše za moudré než za zbabělé. Každopádně, i když AENews zavání hodně "kospiračně" ve svých článcích, nelze jednuduše říct, že vše co se tam dočtete je lživé nebo manipulativní. Jde o to vždy uvést konkrétní příklady.

      Smazat
    2. 17;18 Absolutni svoboda slova neplati nikde...Natoz v USA...Vy asi nevite nic o tom,jak dopadl treba Assange?

      Smazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    4. Je podezřelé, že anonymní našeptávač VK často předkládá informace od zdrojů, kterými můžou disponovat pouze kruhy blízké čučkařům. Výběrově používá některé z nich podle potřeby ovlivnění veřejného mínění, a k udržení jeho důvěryhodnosti. Doplňkem však jsou manipulace, zkreslování, zamlčování některých faktů, i některé vyložené lži (kdo má zájem, sám si je najde v historii jeho plátku). Anonym trvale útočí, a poškozuje SPD zejména před každými volbami, aniž by hodnocením obšťastňoval zbytek politické scény. To je typický příklad chování mainstreamu. Jestliže VK, a jeho poskoci volají po složení mandátu europoslanců, kteří jediní kopou za ČR, a dávají tak Sassolimu za pravdu, je pak zřetelné, kam ten zbabělý anonym patří - do koše.

      Smazat
    5. King Kongu, vy opičáku jeden,jak jste to uhodl? Co? Nebudete vy z BIS?

      Smazat
    6. 3. února 2020 19:00
      Bingo!

      Smazat
    7. 22:43
      Nebo z nějakého podobného spolku. Už asi čtvrt roku se k tomu přikláním. No, mě je to šumák, i když jsem pro čučkaře, vzledem k registraci, lehce dohledatelný. Být však mladší, asi bych se, kvůli zaměstnání a dětem, nezaregistroval. Udělal bych to jako Helanov. Prostě anonym a podpis.
      Inu, i dědkovství má své výhody. Mě už nejde nějak ublížit. Leda fyzicky.
      Sice ještě není totalita, ale všechno k ní maličkými krůčky směřuje. Smutné.

      Smazat
  13. AENews nectu.Moc navadejici a zavadejici

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nečtu nic, kde publikují anonymní autoři.
      Helanov

      Smazat
    2. babko kecas, zname te z prispevku na nasem nejlepsim webu AE

      Smazat
    3. 16:31
      Proč ne? Ono to tříbí myšlení, rozkrývat co za tím (napsaným) je a sledovat různé způsoby manipulace.

      0:32
      Nejste už samo sobě odporné?

      Smazat
    4. 0:32...SPROSTÁ LEŽ...
      Nikdy jsem nepřispívala jinam, než sem, na Parlisty a na Pravý prostor...
      (Pak ještě na dva mainstreamové plátky, ale tam pod plným jménem.)
      Helanov

      Smazat
  14. http://infokuryr.cz/news.php?extend.27073.2
    Něco o kuberovi. Stejný hajzlík jako Havel....

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    2. V den pohřbu a o mrtvých jen dobře a už se nemůže bránit a takové ty podobné cinty, já miluji. Podotýkám, že nemluvím o Kuberovi, ale obecně řečeno když se budu celý život chovat jako hovado, těžko si můžu myslet, že až umřu budou všichni ronit krokodýlí slzy, jaký skvělý člověk, že jsem to byl a takové ty pohřební plky. Jak se říká jsme plnoletí a svéprávní (dejme tomu) a tak neseme plnou odpovědnost za své činy. Takové ty pokrytecké maloměšťácké tanečky, to neuznávám. Hej hou, rudý dědeček

      Smazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    4. Dědo, proč mi to ďěláš, vždyť za ty pohřební plky přece Kubera nemůže, možná by je sám poslal kamsi. Já rozhodně nejsem ODSák, ale z té party mě byl nejsympatyčtější. Ty i když v úvodu říkáš, že nemluvíš o Kuberovi, tak stejně tvoje esej není v den jeho pohřbu fér. Není každý, kdo mu tam položil kytku duševní mrzák. Kdybych bydlel v Teplicích, tak bych tam zašel, položil kytku a pod ni tajně krabičku cigaret. Nepokládám se za maloměšťáka a jestli má někdo jiný názor je mi to fuk. Tomáš

      Smazat
    5. 23:08...Kubera měl jako jediný z té grupy šantalů aspoň nějaké charisma, lidově řečeno gzift...
      V jeho jednání byly i rozpory, což ovšem je znak všech charismatiků, těch, kteří nehejkaj úplně s davem.
      Prostě samorost,nó ;-)
      V něčem jsem s ním souhlasila, v něčem mě šíleně s®al.
      Helanov

      Smazat
  15. EU vede protinárodní a proti lidskou politiku. Proč si řežou větev, na které sedí je otázka? Asi jako prase co šlo první na porážku, ale mohlo si říci měl jsem se jako prase v žitě.

    S těmi banery je to tak trapné a znevažující, že by měli všichni poslanci okamžitě opustit místnost a žádat vlády svých zemí o vystoupení s unie, což ovšem neudělali, protože jsou v podřízeném postavení, na kterém z nějakého důvodu lpí.

    O vlajce se dá také říci, že je to kus hadru (nebo banner) a bude to zřejmý fakt, ale ne celá pravda. Vlajka to je něco více to není ledajaká cedule, to je státní symbol. Za znevážení státního symbolu navrhuji výjimku a to trest smrti, protože na fungování a respektu našeho státu závisí život nás všech, celého národa a je to jediná ochrana proti genocidě obyvatelstva, která je zatím na naší planetě běžná.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Lpí z tohoto důvodu:

      https://www.expres.cz/zpravy/evropske-volby-eurovolby-vera-jourova.A190523_133152_dx-zpravy_stes

      ...a proto že jsou to už starší lidi, tak taky proto:

      https://eurozpravy.cz/domaci/spolecnost/107671-duchody-europoslancu-ctete-kolik-berou-a-radeji-se-na-to-posadte/

      Nemůžete po nich chtít, aby se toho vzdali. Za to jim nestojíte.

      Smazat
  16. Pořád mi není jasné v které to partaji pan Kubera vlastně byl a sloužil ji.Prozatím vím,že největší taškařice se prováděly v severních Čechách.No on byl snad Jihočech?Že blábolil s občany a tím získával popularitu.ODS sloužil X let,víc nic,stačí.Pěstování kultu chce ODS změnit názor na svoji činnost,že dokázali,že to dokážou.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    2. 21:45
      Bacha! Praskne ti žilka...

      Smazat
    3. 3. února 2020 21:45
      To není nic jiného, než záměr a zjevně diskuzi odvádějí od tématu příznivci Aeronetu, dost možná i zaměstnanci tohoto falešného plátku. Říká se tomu trollování. Stačí se porozhlédnout po diskuzi ... na Ae News každý nepohodlný příspěvek smažou, tady to nejde, tak alespoň trollují.

      Smazat
    4. Ve 21.45 jsem napsal slušný názor, že mrtví se mají nechat na pokoji. Článek není o panu Kuberovi, a není třeba, aby ho jakýkoliv diskuzní otrapa po smrti rozebíral a urážel. Tento příspěvek byl smazán - nechápu proč. Jsem snad sprostý a oplzlý jako je King kong? A protože to nechápu, opakuji to - dejte zesnulým lidem pokoj!

      Smazat
    5. 22.56 - 23.17 - protože se mi hrubě nelíbí, když se diskutující ( novinkáři s oblibou) trefují do zesnulých, kteří se už nemohou bránit, když to přímo nesnáším, jakoby jakýsi nýmand urážel mé rodiče - jsem tudíž troll? Vy už určitě nejste normální. Každodenní čtení a žvanění už z vás vymetlo veškerou schopnost reálně myslet - jen žvaníte. Takže - já jsem troll proto, že se mi nelíbí plivání na zesnulého pana Kuberu, a ostatně to není ani předmětem článku. Nebojte - já začnu plivat po vás, ale počkám si až zesnete - pak to bude správné?

      Smazat
  17. 17 .25 Nejvíc lidí má na svědomí kapitalizmus , dle Černé knihy kapitalizmu je to 950 milionů lidí ! Západní kapitalisti i dnes vraždí v půlce světa , viz Irák , Afganistán , Libye , Syrie , miliony mrtvých a uprchlíků , islamizace EU !

    OdpovědětSmazat
  18. 17:24 Přečtěte si znovu co jste napsal a přemýšlejte. Já jsem nestraník a nebyl jsem vždy ve shodě s názory senátora Kubery, ale pro mne byl klasicky sympatický politik se kterým se určitě dalo domluvit. Vy se běžte bodnut, to co jste napsal je jen zloba, která je ve vás.

    OdpovědětSmazat
  19. Kdyby měl VK z skutečný zájem o to, aby ho nebylo možné dopátrat, nevysílal by přes skype.

    OdpovědětSmazat
  20. Jsem nedostetečně vzdělaný, nevím kdo je VK, asi je to nějaký duch, když je okolo něj rozprava jako okolo Lula

    OdpovědětSmazat
  21. Tak celá ta rozprava kolem vlajky má dva rozměry.
    Jednak velmi čistě akademický, tam má pravdu kingo kong, vlajka je kus látky určitého tvaru a barev upevněný na žerdi. Zajisté není vlajkou štítek.
    Za druhé ovšem štítek v barvách a tvaru vlajky není žádný reklamní štítek, ale prostě symbol nahrazující státní vlajku, tam kde holt vlát nemůže. Takže postup doktora Davida i gen. Blažka je naprosto v pořádku, snad jen že ony štítky mohly být tak nějak lépe aranžované.
    Vůbec tvrdit, že takový nezaměnitelný symbol státní vlajky je reklamním štítkem je zvrácenost, která jen potvrzuje, kam EU klesla...

    OdpovědětSmazat
  22. Musím být lehce natvrdlý, protože jsem si na základě této diskuze otevřel Aeronet a hned první článek mně zaujal, a nevidím v něm něco co by tak nemuselo být.

    "Výbušné materiály z archivů Ministerstva vnitra z počátku roku 1990 odhalují šokující nové informace, že utajované spisy StB o novém prezidentu Václavu Havlovi ...." Když vidím ty oskenované dokumenty - tak mám tomu článku věřit nebo ne (nebo těm dokumentům)?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vyzobat se tam neco da,ale ten clovek proste casto podsouva sve zavery...a jsou takovi "ezotericti"...Tedy nic pro mne

      Smazat
    2. Ano, je zdatný, profesionální manipulátor, občas má přesné informace, mezi nimi manipulace, a tím nebezpečnější je. Je dobré řádně prohledat podobné, a další informace od alternativních zdrojů.

      Smazat
    3. Jako nad každým sdělením, i nad sdělením Aeronetu je potřeba zapřemýšlet. Že by se jednalo o čistě dezinformační server? V porovnání s ČT tam člověk najde více reality. Že se Vám něco nezdá, neakceptujete styl vyjadřování?
      Zasunout jej hnedle do škatulky "dezinformační" a "proti SPD štvavý"? Nezní to podobně jako pořadu NEWSrum?
      ABC

      Smazat
    4. ABC 22:11
      Naši identifikovatelní vlastenečtí europoslanci proti přesile a tvrdému odporu hájí zájmy ČR i tím, že si nenechají vzít z lavic naše státní symboly. A nějaký neidentifikovatelný anonym z reichu napíše, že europoslanci za SPD by namísto partyzánského vystavování vlaječek měli projevit odpor raději tím, že by složili mandát. Tak by se mu to líbilo, tak by mu to vyhovovalo stejně, jako mainstreamu. To od něho opravdu není žádná lež, ale jeho přání. Tak kdo je tady vlastenec, a kdo manipulant, a kolaborant? Kdo se chová jako v pořadu NEWSrum? K pravdě se dá šikovně přibalit nejen lež, ale taky manipulace, a to dělá ten váš svatý neznámý vrchovatě. Není to ani první, ani jediný útok kolotočáře na SPD. A vy nejste slepý, ale hájíte manipulativního darebáka, pro kterého jste jen jeho poskok, jako všichni vaši přicmrndávači.

      Smazat
    5. 9:09
      Nikoho nehájím. Na složení mandátu kvůli vlaječkám mám jiný názor. Samotný zákaz beru jako jasný signál pro všechny členské země EU.
      SPD vystupuje jako pronárodní strana, což ovšem neznamená, že se podle toho budou chovat všichni šlenové SPD a že budu souhlasit se všemi jejich kroky. Pokud bych propadl iluzi, že všichni členové SPD vždy a všude hájí pouze zájmy voličů a ČR, pak bych byl jejich poskokem ...
      Poskoci jsme všichni pro všechny, i pro většinu členů SPD.
      Stále ještě pro mě hodně znamená "mít svoji vlastní hlavu", i kdyý to někdy bolí. Vy si můžete říkat co chcete, já s Vámi nejsem zajedno v označování "manipulant", "kolaborant" atd.
      V každém vyjádření může být manipulace, část může být pravdivá a část zavádějící. Pan VK, a je mi zcela jedno, kdo to je, mi občas poskytne zajímavý úhel pohledu a proto si jeho články přečtu. Části, které mi nesedí přeskočím a nevěnuji jim pozornost. Stejně konám při četbě jakéhokoliv článku.
      Jsem zastáncem následujícího: pokud je informace prospěšná, pravdivá atd. je mi zcela lhostejné, kdo mi ji poskytne. Je na mě, zda uvěřím podvodníkovi v saku a kravatě a nebo popeláři.
      ABC

      Smazat
    6. ABC 10:27
      Každý se občas mýlí. Ale když někdo vybírá zprávy účelově, manipulujte fakty, občas používá lživá tvrzení s cílem ovlivnit mínění čtenáře, a je naprosto zjevné jakým směrem útočí, a dělá to anonymně, není v něm ani špetka dobrých úmyslů. Komu to nevadí, i když to vidí, a přizná, je jeho "člověk", nebo je bez rozumu.

      Smazat
    7. 10:57
      Jinými slovy chcete říci, že někdo se poslouchat nemá a nemají se ani číst jeho názory. Jak se na něj podíváte, máte neštovice .... něco jako kontakt s medůzou. :-)
      Něčím člověkem se stáváte ve chvíli, kdy nekriticky vykonáváte jeho vůli a nebo přijímáte jeho názory, i když nemusíte.
      Troufám si tvrdit, že v běžném životě mi u některých jedinců stačí slyšet a nebo číst pár vět, a už vím kam vítr vane. Někdy nepokračuji, jindy ano, abych si ověřil správnost svého odhadu.
      A budu nadále doufat, že v záplavě informací plných polopravd, lží a spekulací mi neunikne podstata. Tu si představuji jako listnatý strom na podzim. Zbaven listí stojí ve své nahotě a Vy můžete zjistit, zda pod košatou korunou není pokřivený a nemocný kmen.
      ABC

      Smazat
  23. Honolulu parazitizmus je v genech většiny občanů JUESEJ a z toho vyplívající narcisizmus. Jste ve všem nejlepší, samý krasavec a nepřemožitelný. Máte Antickou knihovnu ale je Vám k hovnu. V současnosti nejvíc chazarů je právě u Vás povedou s vámi válku. Takže vás čeká to co všechny říše. Proč teda vedete od 2 sv války nepřetržitě války po celém světě.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Rudocancy! Nezapomeň že naprostou většinu amerického lidu netvoří místním odulcům podobná individua, čili všelijací ti ubozí, komunizmem zdegenerovaní, na bezplatných (páč Putlerem dotovaných) médiích chorobně závislí provokatéři, členové KSČ, ROH, SČSP, khakimozky, lidoví milicionáři, pomocníci VB, politruci, případně důchodci agenti StB a KGB kterým ke štěstí postačí vyblít se místo produktivní práce na kapitalistickém internetu a vylízat si socialistickou prdel. Tihle dvořákovsko-fálmerovští obyvatelé králíkáren ani na internetu nevyprodukují víc – než bobky. Zamindrákovaná lůza metá svá lejna na ty výše stojící - ta však bez zásahu cíle dopadnou zpět na její hlavu. Lůza zůstává lůzou i když je v početní většině. Čím ubožejší a pitomější podvraťáček na řetězu u boudy - tím víc poštěkává a zasírá své okolí.Jak se takový xindl může měřit s Mr. Nickem Honlulu? Chlapem kerej lecos v životě zažil a viděl, osobně krotil kafry v jihoafrickejch diamantovejch dolech za Iána Smitha a střílel komoušský opičáky na Limpopo a tak ví co bolševismus obnáší, ale místní přemřelá rudá sebranka si přesto dovoluje takovýho machra cenzúrovat!To je hnus!

      Smazat
  24. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  25. Zrovna dneska jsem ze záznamu pořad s VK na Svobodném vysílači poslouchal. On přímo nejmenoval poslance Davida a Blaška, ale nějak jsem to z jeho popisu situace pochopil. Pan VK je vůbec tajemná postava. Zřejmě se do pořadu zapojuje z Německa. Kromě řady zajímavých informací pouští do éteru také dost diskutabilních názorů často se zřetelným antisemitským nádechem. Ne že bych si dělal iluze o Izraeli a židovské lobby ve světě, ale někdy už to VK přehání. Osobně jsem oba pány europoslance volil a zatím, až na kauzu s nešťastnou podporou rezoluce k 2. WV, k nim nemám výhrady.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Server má - údajně v USA, žije, a píše - údajně z Německa. A zkusil mu už někdo položit dotaz v němčině, a požadoval od něho okamžitou, vyčerpávající(jak je jeho zvykem) odpověď v němčině? Taky si nedělám iluze, ale zdůvodnění ochrany anonymitou kvůli antisemitskému obsahu jeho plátku neobstojí(jak ho někdo hájí), protože přece on tvrdí, že píše pravdu, a jenom pravdu, kterou by jistě hravě před každým soudem, i v tom jeho zahraničí dokázal, a obhájil jak on, tak jeho přitakávači, kteří pouze na jeho webu jsou tolerováni mainstreamem.

      Smazat
  26. A uz jsem zablokovan !

    OdpovědětSmazat
  27. Napsal jsem odpoved na prispevek 18:47 a byl jsem zablokovan !
    Odmitam theotrii o parasitismu !
    My jseme pracovali cely zivot.

    OdpovědětSmazat
  28. 19:20 a 19:52
    No dobře, tajemná postava, atd. Ale ta postava není směrodatná, nebo je? Směrodatné jsou informace, které pouští do éteru. Chápu, že tam nechybí manipulace, ale takové je to snad všude. Kde jsou ale ty lživé informace? Ten článek o Havlovi, např., jak to tedy je?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 20:11
      To je taky jeden z bludů VK - údajně tvrdí "nehleďte na pošťáka, ale na zprávu". Pro mě je postava směrodatná i v případě, když u mých dveří zazvoní jakýkoliv "obchodník s teplou vodou", vydávající se třeba za zástupce firmy, která mi jeho prostřednictvím chce třeba něco zkontrolovat, nebo vrátit přeplatek čehokoliv. Neprokáže-li totožnost on ani ten, kdo ho vyslal, automaticky letí od mých dveří. Nikdo netvrdí, že VK manipuluje, a lže ve všem, co plácne. To by ztratil důvěryhodnost okamžitě. Ale manipulací, a lží anonyma bylo už prokázáno i dotčenými dost. A tak hledejte a porovnávejte s dalšími zdroji vy, sám za sebe.

      Smazat
  29. 20:28
    A v čem je např. ČT jiná? Zprávy, které někdo připraví a čtečka-moderátorka tupě odříká taky nemají pošťáka. A některé konkrétní lži anonyma, do očí bíjící, jsou taky prokazatelné. Předpokládám, že tedy nesledujete obchodníky s teplou vodou, myslím ČT, že?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 20:54
      Každá zpráva, i každá moderátorka má pošťáka...
      Sleduji pošťáky, i zprávy, porovnávám, snažím se odhalit záměr, a poté i důsledek předkládaného obsahu. Jiná šance, jak odhalit "obchodníky s teplou vodou" není.

      Smazat
    2. 21:33
      Nejprve musíte vytvořit autoritu, potom přesvěčit lid, že jediný kdo má pravdu a kdo jim pomůže je autorita a potom stačí manipulovat autoritami ...
      Informace je podstatná vždy a za každých okolností. Je jedno, kdo ji podá. Je na Vás, abyste na základě svých zkušeností a znalostí, odhadl co je pravděpodobně možné a co je zavádějící.
      Pokud přikládáte do kamen, je jedno, kdo vám podá poleno, v případě kdy bude mít odpovídající parametry. Před vložením do kamen bude na Vás posoudit, zda ten pán v saku do něj ukryl granát a nebo zda to udělal ten mouřenín.
      Učebnicovým příkladem je solární politika ČR a globální oteplení/ochlazení (přesněji řečeno změna klimatu), které doprovází komentáře a vyjádření spousty odborníků a ověřených osob, které obvykle lžou tak, že tomu ani sami nevěří.
      ABC

      Smazat
    3. ABC 10:43
      K vašemu přirovnání-ono to poleno může být fajn, a další může bouchnout... Na základě vašich zkušeností byste měl uznat, že anonym VK manipuluje ovce, ale spolknul byste i informace třeba od Goebelse, hájil byste ho i přesto, že byste mezi zavádějícími, i nepravdivými našel i ty pravdivé informace, i kdybyste neznal jeho totožnost. Ale kdo opakovaně manipuluje, a lže, pozornost si zaslouží jenom jako odesaný. Nehodlám vás, ani jiné nepřesvědčitelné (a nepřátele vlastenců), dál přesvědčovat, že je to jenom váš, a dalších ovcí, z mého hlediska problém.

      Smazat
  30. Honolulu, tak i když jsem Rushe Limbaugha neznal, až teď jsem se podíval, určitě chápu vaše pocity. Já zase to nejlepší mám od Pjakina a ten je naštěstí relativně mladej tak doufám, že mne přežije. V každém případě v tomto s vámi cítím. Rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
  31. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No vidíš ty americkej staříku - jeho žoky peněz, a Palm Beach a další matla patla ...luxusní vila... bla bla co tady matláš, je mu to prdlajs platný. Bude žít tak maximálně tři měsíce a konec bude úděsnej! A všechny ty jeho podělaný prachy a vily a luxus... blé blé... rozkradou jeho fakani a další příbuzní a bude z toho prdlajs. A ty dědku? Jsi na tom se zdravím dobře? Akorát ten Alsheimer asi tě zlobí - co? Nebo je to stařecká demence? Lezeš denně na náš web ( web země, odkud jsi zdrhl) denně s námi diskutovat a žvatláš kraviny. Jenom se pošklebuješ, urážíš a nadáváš. Ty víš co je to srdce? Že by vypatlaný američan věděl, že existuje jakési srdce? Ta jejich zhovadilá kultura, kdy zábavou je zabíjení, střílečky, týrání lidí, zalepené huby a vyhřezlá střeva -v tom že je srdce? Nenech se vysmát!

      Smazat
    2. 22:27 tak jsem tady politoval Honolulu, čehož samozřejmě nelituji, ale jak tak čtu váš neuvěřitelný, nenávistný příspěvek, vidím, že k politování jste spíše vy a s touhle náturou, by jste se určitě dobře uplatnil jako bachař v koncentráku. Radost z toho v žádném případě nemám, naopak. Hej hou, rudý dědeček

      Smazat
    3. 8:15 Buďme vděční, že navzdory cenzorům z NR, která je jen tlupou neobolševických podlidí*), ohrožujících bílou civilizaci, ji vůbec navštěvuje tento vyjímečně rozumnej pán, kerej lecos v životě zažil a viděl, osobně krotil kafry v jihoafrickejch diamantovejch dolech za Iána Smitha a střílel komoušský opičáky na Limpopo a tak ví co bolševismus obnáší, ale místní přemřelá rudá sebranka si dovoluje takovýho machra cenzúrovat! Xindl kerej měl bejt popravenej nejpozdějc do Vánoc 89 a před popravou i mučenej tu dělá 30 let po Plyšáku cenzóry! To to ti "demokrati" a jiná havlistická svoloč teda dopracovala ...

      *) Americký novinář a filosof Lothrop Stoddard když popisoval situaci v Rusku po svržení cara, definoval tamní obyvatele jako spodinu, kterou označil za nejvíce zdegenerované lidi na Zemi, a to v knize "Revolta proti civilizaci: hrozba podčlověka" (1922) - https://cdn.counter-currents.com/wp-content/uploads/2011/11/revolt_against_civilization.jpg

      Označil tamní typ podřadného člověka, jehož existence nedosahuje na kritéria adaptability zavedená nerovnostářským společenským řádem jako podčlověka.

      Smazat
    4. Takže rudej dědo - stopni ty výpady, buď tak laskav! Exulant, který tady snad každý den mé spoluobčany uráží, nadává nám hurvínků, komoušů, a přeje nám jen to nejhorší, pošklebuje se, snad po mně žádá, abych se rozněžnil nad jakýmsi amerikánem, který si nahrabal luxus ale teď má raka? Raka mají u nás stovky slušných lidí, kteří si luxus nenahrabali ačkoliv dřeli celý život, a rakovinu mají z nekvalitních potravin, které jsou "pro čecháčky dobré" Ještě ani jednou jsem nezaznamenal, že by se ten drzý "američan" rozněžnil nad Českými občany - takže tam zařaď zpátečku a nech těch výpadů. Laškuj si s Jiřím Večerkem- Florida, když jsou ti jeho nadávky a urážky tak sympatické, ale mně nech na pokoji. Verstehen Sie? Můj příspěvek v žádném případě není nenávistný, a za ty bláboly o bachařovi v koncentráku bych ti dokonce dal jednu do čumáku, říct mi to do očí. Skutečnost, že tady diskutuješ často, z tebe ještě nedělá diskuzní kápo a mravokárce. Svůj názor o tobě jsem si opravil - jsi nenávistný dědek. nazdar Hej hou.

      Smazat
  32. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Takže - pokrytec Okamura? A žádný jiný pokrytec tam není? Pokrytci jsou tam všichni, protože česká politika vzešlá z podvodů, šmejdů, lumpáren, a velkovýroby zbohatlíků ze zašmejděného ( pardon zprivatizovaného) majetku státu - není a nemůže být jiná než lživá, prašivá a pokrytecká. Nebo vy si skutečně myslíte, že by v této prašivé a všivé politice mohl obstát někdo čestný a správný? Kdo by se styděl brát balíky peněz jen za to, že se vyskytuje? Potažmo dokonce krást, tunelovat, prodávat, drancovat a ničit?

      Smazat
    2. Kamil Papežík
      Je zajímavé, že se tu otíráte o jedinou stranu v parlamentu, která nemá za sebou žádné zlodějské skandály. Kdo je podle vás lepší? Babiš s jeho předraženou zakázkou za 400 mega? V SPD jsou obyčejný řadový členové, kteří to myslí dobře a několik takových i znám a o takové si otíráte hubu? V které jiné straně najdete tolik vlastenecky smýšlejících lidí? SPD jsem nevolil, ale vy jste mě přesvědčil, že budu.

      Smazat
    3. Co KONKRÉTNĚ je na panu Okamurovi pokryteckého???
      Mně se jeví spíš jako velice otevřený člověk.
      Helanov

      Smazat
    4. 22:47...Po SPD establishment tak vytrvale jede, že by OKAMŽITĚ rozmáznul každou eventuální neplechu.
      Takže v tomto ohledu jsem klidná a mám k SPD plnou důvěru.
      Helanov

      Smazat
    5. Přesně tak, mainstream do kterého počítám i Ae News, jede po SPD jako slepice po flusu. Proč asi? Okamura nebyl 5 let pozván do hlavního diskuzního politického pořadu k Moravcovi a to je ve vysoké ústavní funkci - místopředseda parlamentu, navíc předseda čtvrté největší strany. Proč asi?

      Smazat
    6. Kamile Papežíku, na základě svého nijak doloženého dojmu klasifikujete jiné osoby jako zcela nemorální. Tím se usvědčujete, buď jste buď hlupák bez vychování, nebo provokatér. Styďte se a zalezte. JiH

      Smazat
    7. 0:05
      Papežík je známá figura, zhrzený bývalý člen SPD, který se teď snaží škodit SPD na všech frontách. Trapný.

      Smazat
    8. Jeden z důvodů, proč máme tak mizerné politiky, jako jsou Kalousek, David, Schwarzenberg, Okamura a další, je to, že velká většina našich spoluobčanů jsou zbabělí anonymové. Srandovní je, že stovky a tisíce anonymů vytýká vedoucímu kolotoče, že je v anonymitě...
      A navíc je zcela zřejmé, že europoslanec David je úplný zbabělec, když smazal můj příspěvek...

      Smazat
  33. Tajemný VK by mě zajímalo za koho kope na jeho stránkách furt hází špínu na SPD. To určitě aby naši poslanci co jsme tam zvolili složili mandáty ten nýmand upadl z jahody naznak.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Aeronet kope zjevně za Babiše, jakýkoliv příspěvek s poukazem, že by bylo potřeba rozebrat ANO 2011, protože je volí protestní, pomýlení lidé s nadějí, že Babiš představuje změnu. Žádnou změnu nepředstavuje, krade se dál a NIC se nezměnilo. Ale do SPD s 6 % střílí pořád. Za poslední rok, by se našlo na tomto plátku, 100 článků proti SPD. To už není náhoda, ale záměr.

      Smazat
    2. 22:39 Souhlas pane Babiš zabránil braní migrantů a přidal důchodcům. Ale jinak se pokračuje jako za kraďouska. Také jsem Aeronet proto přestal číst SPD je nejlepší vlastenecká strana u nás.

      Smazat
    3. 2:39 Ještě jsem zapomněl dodat že jsme měli 10% do parlament. A Babiš ukradl Okamurovi heslo ani migranta do republiky a vyhrál volby.

      Smazat
    4. Ano Babiš přidal důchodcům, což je pozitivní, ale tím klady u něj končí. S těmi migranty to hraje na všechny strany, spíš k nám kvůli ekonomické situaci sami nechtějí. Taky vidím SPD jako nejlepší stranu, za zmínku možná stojí i KSČM, ale tam je to dost individuální. I já jsem přestal číst Aeronet, jen je pozoruji stejně jako ČT. To slovo "pozoruji"musím zvýraznit, protože jak ČT, tak i Aeronet se sledovat/respektive u Aeronetu číst, nedají. Stále se tam kope jen do SPD a za zády se lišáci z demobloku s ČSSD smějí, jak jim nikdo nehledí do kšeftu! To má být nějaká alternativa? Ani omylem.

      Smazat
    5. 23:36 Tak, tak, 30% sebral s protimigranskou rétorikou Babiš, protože mu na rozdíl od SPD, nedala mainstreamová media nálepku extrémistů. Proč ji dala SPD a Babišovi né?! A tím je vše danééé. Protože Okamura neuhne, Babiš ano.

      Smazat
  34. Včera Vás Aeronet jakoby pochválil, i když vzápětí v tom samém článku, se vás zcela zřetelně snaží zesměšnit - prý máte banery :))) a dnes asi stý článek za poslední rok, proti SPD, prý nic proti zákazu vlaječek neděláte.
    Kdo chce vidí - vlaječky na pultech máte, proti - národní Aeronet, vás i tak zkritizuje.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    2. Psát pravdu je kádrování? Ale nepovídejte, píšu jen to, co píše protivlastenecký web Aeronet. A dnes nezklamal, opět se naváží kvůli vlaječkám jen a jen do SPD, konkrétně pana Davida.Přitom paradoxně SPD je jediná, kdo se tomu staví. To už je chucpe, které si nedovolí ani ČT. A že si dovolí hodně, ale na manipulaci V.K z dnešního dne, nemá ani ČT.

      Smazat
    3. Vám 23:43 závidím, že tak dobře znáte pravdu. Domnívám se, že na těchto stránkách jsou a mají být, počínaje články a konče diskusí, prezentovány názory spolu s věcnými argumenty. Aniž by kdo musel očekávat, že jde o nějak svaté pravdy.
      Úlohu editora resp. admina vidím v tom, že vše bude udržovat v mezích korektnosti, tedy na rovině morálky a kulturnosti, jak je vnímá redakce těchto www stránek.
      Hloupé je, že provozovatelé stránek nejsou ochotní, možná ani schopni, reagovat věcně na náměty k promyšlenější technologii uspořádání diskuze. Při všech těch zkušenostech a dnes i možnostech (a deklarované početnosti redakce), je to zarážející. JiH

      Smazat
    4. Prosím 0:28? Znovu jak u blbejch opakuji, že píši jen to, co je dnes na stránce Aeronetu. Tím jsem myslel tu PRAVDU! Nebo chcete snad říct, že se na Aeronetu dnes nejede další z mnoha hůrááá akcí proti SPD, konkrétně proti panu Davidovi? Jak je těžké pro někoho chápat psaný text že?

      Smazat
    5. 0:41 omlouvám se. Tuším, že jsem se upsal. Možná to patřilo už smazanému 23:33. Nevím, s vašim 23:43 to viditelně nesouvisí. JiH

      Smazat
    6. Pro A z 4.2.20 z 1:20 h:
      Já být na Vašem místě, tak bych si tu omluvu pro A z 3.2.20 z 23:43 h docela rozmyslel, vzhledem k jeho ostatním, výše zveřejněným příspěvkům.
      Trčí z nich nepřehlédnutelně fanatická víra v SPD a nenávist ke komukoliv, kdo ji „poškozuje“!
      A víra, natož fanatická, je to nejhorší (kromě ryzí zaprodanosti!), co může nás lidi potkat. („Cesta do pekel, dobrými úmysly je dlážděná!..“
      Fakta o SPD jsou stručná a přehledná: v současnosti je to strana, která má nejlepší pro-národní program!
      To ale neznamená, že v ní není (tak jako v každé politické straně) schován určitý počet „krtků“, různých operačních úrovní, přímo úměrný potenciálu nebezpečnosti této strany a že mnozí z nich pilně nepracují.
      Pan Okamura (kterému držím palce) se zatím nedostatečně poučil z již provedených politických sabotáží na jeho osobu a hnutí, která vedl (hlavně realizovaná zevnitř jeho členské základny) a měl by již vědět, že proti němu budou vedená ještě zákeřnější.
      Že dělal a stále ještě dělá „boty“, (např. společná prohlášení s „demokratickou opozicí“ až k nedostatečně zformulovanému odporu proti EU a jejímu omezování lidských práv) je sice lidské, ale je to chybné.
      O politice se říká, že je to „umění možného“ a tím se pravděpodobně řídí pan David (kterému také držím palce).
      Problém je, že někdy je potřeba zapomenout na tuto „zásadu“ a zvolit extrémní řešení, či „vsadit vše na jednu kartu“. Jak navrhuje VK pánům Davidovi a Blaškovi. V tom se, zdá se, pan VK mýlí.
      Ještě jednou k Aeronetu.
      Jak zde řeklo několik lidí, nejlépe pan ABC „není důležitý pošťák, ale psaní (= informace, kterou poskytl)!
      Komu pak se nelíbí „interpretace“ této informace, je to čistě jen na něm a jeho schopnostech, jakou interpretaci si zvolí.
      Musím říct, že nejvíc informací, které se jinde nenajdou (nebo mnohem později, ale zas v jiné „interpretační rovině“) je na Aeronetu.
      Dále u Pjakina, ale se zpožděním a on je zaměřený hlavně na informace týkající se Ruska, dále na Zvědavci – dřív toho tam bývávalo víc, na NWOO, či v poslední době analýzy Argumentu, odkazy na Střípcích ze světa a samozřejmě výběr ze všeho zde na NR.
      Pavel p

      Smazat
  35. Pane Davide a pane Blaško, díky vám, vydržte, nedejte sebe ani nás. Vždyť vyhrát může jen ten, kdo bojuje !

    OdpovědětSmazat
  36. „Odejít z EU a bude klid.“ Češi se boji ekoteroristického atentátu po dalším varovaní Davida. Šlo o „greténismus“ unie:

    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2020020311352528-odejit-z-eu-a-bude-klid-cesi-se-boji-ekoteroristickeho-atentatu-po-dalsim-varovani-davida-slo-o/

    OdpovědětSmazat
  37. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. prave vymaznul zde znameho blba Hovnocuca ,coz je velice zasluzna cinnost neb Blb Obecny je ve sluzbe 24/7 jako nas okrskar Pravdepodobne u toho i onanuje predstavujice si Dvoraka na kulu napichnuteho

      Smazat
  38. 0:53 - nevnucuj se ! Uz ti skoncila sluzba v hamburgrarne, ty kuchtiku ? Zapomel jsi udelat rajony, tak se vrat ! Nikdy jsi k necemu nebyl a nikdy nebudes, ty mozkova matoho !

    OdpovědětSmazat
  39. ČR je díky německým montovnám a skladům s velmi levnou, ale velmi kvalitně vzdělanou pracovní silou, v podstatě již 14.spolkovou zemí a sólo únik do CZexitu je témeř nemožný.US(SSE)-dalších 27 spolkových zemí, pod jednou vlajkou a s jedním germánským jazykem, o nic jiného jim nejde.Servilní uplacení vládcové do USE(SSE) rychle spěchají.Prodali by i vlastní matku!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 1:17 Kéž bychom byli další spolkovou zemí NĚMECKA!. Nic jiného si z Liberce nepřeji! Všemi deseti!
      A už jste s těma vlaječkama trapní!!
      Okamura nazval vlajky EU a NATO jako hadry a vyhodil je ze svého kanclu, to je to pravé zneuctění vlajek, fašoun japonský!

      Smazat
  40. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  41. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Je to ten vul Vecerek
      co byl cvicen v Africe
      by z nej byla opice
      cviceni je perfektni
      Vecerek je dementni
      je to ona blbe nemoc
      co z nej dela vola pres noc
      u neho vsak je to stale
      nemoci je stale vice
      neco je v tom mozku
      neco je tam na prostate
      neco je pry tam v te roure
      co se uziva v jejich kulture
      a potom je z toho AIDS opici
      to virus- at zije Trump Blondyna

      Smazat
  42. Dejte si na tu vlajku spendlik nebo suchac a kdyz vas vyzvou at ji date pryc ze stolu, tak si ji pripevnete na klopu. Kdyz chteji slovickarit, tak jim to dejte sezrat. Jednaci rad, jak jsem pochopil, mluvi o predmetech na stole, ne na odevu. Dalsi krok je obleceni v barvach, napr. ty britske kravaty byly hezke, urcite sezenete i ceske.

    OdpovědětSmazat
  43. Děkuji poslancům, kteří ctí národní symboly a tím mě zastupují.
    Bylo by dobré viditelně nosit symbol i na oděvu, aby se vědělo kdo je kdo. Včetně frakce, kterou zastupují

    OdpovědětSmazat
  44. Děkuji administrátoru za neúnavné mazání stupidních komentářů a přeji mu hezký den !

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 9:34 A tobě přeji zlou SMRT,soudruhu, nejsme před r.89.

      Smazat
    2. Smáznut bude naopak cenzor Wenzel Hoffstein, zpupně sám sebe označující jménem velkého hudebníka (podobně jako jeho guru Zederblum si vzal jméno nordické řeky - sic!), který zfetován prdy téhle židočekistické poloopice z Kremlu - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/291912_original.png

      usiluje mermomocí zabránit tomu, aby i u nás proběhla důsledná dekomunizace jako v Chorvatsku, na Ukrajině a v Pobaltí! Trápí ho bejt součástí civilizovanýho světa, a touží i s námi zapadnout mezi tuhle smradlavou hordu ožralých, za bílýho dne v pochcaných teplákách křepčících zoufalců! - https://www.youtube.com/watch?v=LhXXiVgILKQ

      Ale smázne ho z povrchu této země ta sukovice co tuna držím v ruce! - https://vimeo.com/82853398

      Smazat
  45. Davida a Blaška infikoval bruselský virus způsobující totální odvápnění páteře v důsledku působení tučných prebend!

    Nejdříve v bruselské eurořiti s dalšími psychopaty odhlasují, že 2. světovou válku společně s Německem rozpoutal Sovětský svaz, pak nám začnou vysvětlovat “výhody” faktického zákazu domobran a nakonec nám sdělí, že o umísťování NAŠÍ státní vlajky bude rozhodovat kdejaký anonymní euromrd.

    Uvědomují si vůbec, jak KATASTROFÁLNÍ důsledky pro jejich politické kariéry a osobní životy toto jednání bude mít? Jak můžeme věřit, že ty dvě papírové pseudo–vlaječky na lavici neopřeli jen na okamžik, kvůli nafocení, aby se měl Okamura čím pochlubit na Shitbooku a pokračovat v mazání medu kolem našich hub?

    Co lze od těchto dvou bláznů ještě čekat? Že zklamal gumový David, který by si pro ojro nechal provést i lobotomii, to mě celkem nepřekvapilo. Ale Blaško? Kam dal svoje zásady? Kde jsou jeho razantní prohlášení posledních let? Jak to, že již dávno nevyrval vypnutý mikrofon a neudělal z toho euromrdníku kůlničku na dříví?

    Hynku, Hynku… Takovou důvěru Ti lidé dali. Tys nás nejen zklamal, ale ranil někde hluboko. Mohl ses stát hrdinou, kterého bychom s hrdostí ukazovali svým dětem a vnukům, ale rozhodl ses jinak. S národem sis vytřel a my na to nezapomeneme!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 9:56
      Zaujatost Vel-Kého anonymního manipulátora, je jeho neustálými útoky z naší politické scény pouze na SPD nezpochybnitelná! To naopak vás bacil jeho bacil, spíše však pocházíte ze stejného chléva, zapáchajícího nejen odporem proti vlastencům, ale v souladu s některými diskutujícími na jeho webu trpíte dalšími nenávistmi, a bludy, které se neslučují s lidským pohledem na svět. A když už nic jiného, dokolečka dokola, účelově budete vyčítat stokrát vysvětlené, a převracet na nepřijatelné, i kdyby hlasovali jinak. I tento váš komentář je manipulativní ve smyslu znechutit voliče SPD, a je tedy zřejmé, že patříte mezi mystifikátory, vyhledávající bombastické senzace, jaké je schopen prezentovat jenom ten tajemný hrad v Karpatech. Pro myslící hlavou jste průhledný, a nepřijatelný troll, i kdybyste k podpoře vašich nesmyslú psal denně kilometrové komentáře. A nezapomeňte, tolik, kolik nakládáte, tolik budiž vám splaceno.

      Smazat
    2. @10:42
      Vem si prášek a nepiš blbosti.

      Smazat
    3. 10:54 pravda bolí co? Trolle z Aenewsroom, nezmohl si se na nic, jen na ubohost, kterou vyblinkají lidé s argumenty v koncích.

      Smazat
  46. "Soudruzi" Hurvinci. Vas Komisar Dvorak, je nas velky spojenec !
    Svoji cinnosti udelal z Ruska zem lidozroutu a z vas vy TUPANI, nevolitelnou skupinu, bez jakekoliv perspektivy !
    Vcera smazal pod nekolika clanky vice nez 100 prispevku.
    NICK HONOLULU - oh tolik radosti a srandy !

    OdpovědětSmazat
  47. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  48. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  49. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. vlast tě potřebuje: "A Pepku, kdyby někdo povídal, že Trump je dobytek anebo, že tu válku nevyhrajeme, tak přijdeš a řekneš nám, kdo to povídal. Rozuměls? Teď zameč a vyskoč!"

      Smazat
    2. 11:20 Za víc jak 3 roky si se nenaučil víc než změnit jedno jméno, jináč je ten tvůj nepůvodní skřek furt stejnej. Ale poradím ti jak si to ještě víc ulehčit: dej tam tohodle svýho Aspergem stiženýho kremelskýho vypouštěče - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      a nebudeš to muset pracně každých pár let měnit, Hovnere Debyliči!:-)))

      P.S.: Jedinej kdo tu zamečí budeš ty, až po koupeli v bílým fosforu s drátem navlíknutým na hnátě budeš suplovat věřejný osvětlení, Lenere Putlerýči! A s tím se špatně skáče:-)))

      Smazat
  50. Dovedete si představit, co by se stalo, kdyby VOLENÁ kanadská federální vláda zakázala jakkoli používat v Québecu, ve federálním parlamentu, na federální úrovni obecně, quebeckou vlajku? Poslanec v Ottawě za Québec bez quebecké vlajky je nemyslitelný. A tak je to i s ostatními provinciemi. V Québecu je quebecká vlajka všude možně, kanadskou najdete jen na úřadech s federální platností ale vždy společně s quebeckou. Britskou vlajku tam neuvidíte, ačkoliv je v podstatě nadřazená té kanadské.

    Stále se čím dál tím víc ukazuje, projevuje a prohlubuje totalitní charakter EU.


    Nikým nevolená "šlechta" hrubě porušuje deklarovanou demokracii v rámci spolku EU.


    V jakých spojeních a jak často se v zakládacích listinách EU skloňuje demokracie, demokratický?

    Pan Farange prohlásil, že současná EU je antidemokratická. Antidemokratický je eufemismus pro totalitní!

    OdpovědětSmazat
  51. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  52. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. vlast tě potřebuje: "A Pepku, kdyby někdo povídal, že Trump je dobytek anebo, že tu válku nevyhrajeme, tak přijdeš a řekneš nám, kdo to povídal. Rozuměls? Teď zameč a vyskoč!"

      Smazat
    2. 11:18 Za víc jak 3 roky si se nenaučil víc než změnit jedno jméno, jináč je ten tvůj nepůvodní skřek furt stejnej. Ale poradím ti jak si to ještě víc ulehčit: dej tam tohodle svýho Aspergem stiženýho kremelskýho vypouštěče - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      a nebudeš to muset pracně každých pár let měnit, Hovnere Debyliči!:-)))

      P.S.: Jedinej kdo tu zamečí budeš ty, až po koupeli v bílým fosforu s drátem navlíknutým na hnátě budeš suplovat věřejný osvětlení, Lenere Putlerýči! A s tím se špatně skáče:-)))

      Smazat
  53. 10:55 - to co jste napsal je sice pravda, ale kdyz pravem kritizujete EU, tak proc na druhe strane tolerujete praseci chovani vasich neo-bolseviku v Praze ?
    Podivejte se jak radi v Praze ten moskevsky pimprlik
    Dvorak !
    Upozornuje - NICK HONOLULU

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Floriďane, stále jste neodpověděl na to, jestli bydlíte ve vlastním (splaceném) domě nebo třeba v pronajatém. Včera jsem se vás ptal, že 80% Američanů, kteří nebydlí ve vlastním, nesmějí mít doma ani pračku. Jak je to? Mohou nebo nemohou? Že prý to chodí kontrolovat majitelé (jejich správci), kteří mají vlastní klíče, aby mohli špehovat v pronajatém bytě v kteroukoliv denní nebo noční dobu. A opravdu stojí dvacet minut praní ve společných prádelnách 5 dolarů a další za sušičku (o dopravě do prádelny a zpět nemluvě)? Dokážete na to ve svém požehnaném věku odpovědět? P.S.: to, že vy pračku máte, to už mně nepiště, děkuji :-)

      Smazat
    2. 11:17 - pane, po tom kolik vlastnim nemovitosti, nikomu nic neni. Nebudte osobni !
      80 % Americanu bydli ve svem dome, nebo v condominium.

      Pracky, lednicky, susicky, micky na nadoby, televize, radia ma kazdy American ! To je to SNADNO DOSTUPNE.
      Daleko lacinejsi nez v Evrope. (Auta take).

      Lide kteri rentuji jsou vetsinou ti, kteri kvuli zmestani stale meni bydliste.

      Vy mate v cesku strasne hloupe (komunisticke) predstavy o Americe.

      Vzdyt milliony lidi se sem snazi dostat ! Proc myslite, ze president stavi plot na hranicich ?
      Kdyby zde bylo zle, tak sem nikdo nepoujde.
      Koupe domu, conda, nebo rentovani apartmentu je otazka jednoho dne, kdyz vite co chcete.

      Smazat
    3. 11:38 S tou definicí vlastnictví domu je to asi rozdíl v ČR i v USA. Většina Američanů bydlí v domech (které ve skutečnosti vlastní banky) na splátky, které splácí celý život. A že už se to nedaří ukázala hypoteční krize v r. 2008. Když řeknu v Česku, že bydlím ve vlastním domě, tak je tím myšlen dům bez zástavy, bez hypotéky, bez závazků. V Americe je to ale dům, o který můžu kdykoliv (a ze dne na den) přijít, pokud jsem vážně nemocný a bez práce, někdy stačí, že se rozvedou manželé a chybí druhý příjem.

      Smazat
    4. 13:49 asi to mají ještě horší, asi neplatí rovnou bankám, ale třeba ještě nějakým příživníčkům, jako jsou Freddie Mac a Fannie Mae

      Smazat
    5. 13:49 - Kdyz ja vam dopodrobna vysvetlim jak to je, tak ten vul cenzor to smaze !

      TY ruskej kokotiku - cenzore ! To , ze Cesi VUBEC nemaji orientaci, jak je to s kupovanim nemovitosti v tomto state (FL.), je tvoje vina !

      Zapomente na vase theorie ! Kdyz zde chcete dum, tak mate dum, ale musite se umet o nej postarat !

      Je to finanncni hloupost kupovat dum za hotovost (Cash). Je lepsi jim dat 20 % a zbytek nechat pracovat pro vas.
      Zde mate priklad ! $ 300 000 krasny dum !
      Depozit $ 60 000 zbytek = investice $ 240 000 a ted to nejdulezitejsi - UKOTVENA SMLOUVA , (coz mnoho lidi nemelo v roce 2007-08).

      Takze zplatka za dum vam NEJDE nahoru, ale je zmrazena. % za investment ($ 240 000) nahoru jdou !

      Dalsi vec ! Cena nemovitosti jde kazdy rok nahoru !
      To co bylo v roce 2012 za $ 150 000, (Condo) stoji dnes $ 220 000

      Vas dum (condo) vam vydelal za 8 let $ 70 000 , v pripade, ze chcete vetsi Condo nebo dum !

      NIKDY, NIKDO na nemovitostech NEPRODELAL !

      Dum ma vsak tu nevyhodu, ze vyzaduje praci a musite kosit travu kolem domu - kazdy tyden.
      Dum vaze na misto a kdyz cestujete, tak musite mit nekoho, kdo vam to pohlida.

      Dum je vsak idealni pro rodiny, ktere vychovavaji deti a umi si opravit tesneni u vodovodu nebo poskozeni elektriky.
      Ten kdo to neumi - plati remeslniky ! (JAAA !)
      Remeslnik bere $ 40 za hodinu .

      Cesi, Polaci, Canadane, zde kupuji velmi pekne domy !
      (Potom mi to hodi na krk a jedou na vylet a ja se mohu posrat, ale zadny z nich to nechce prodat.)

      Sikovni lide, remeslnici zde bohatnou a vlastni nekolik domu. Stari lide velke domy meni za Conda.

      Nikdy jste v Cesku NEMELI, tak fain bydleni, jako je zde.

      Smazat
    6. Tam si zjistite co to je Reverse Mortgage , kdyz onemocnite, kdyz dostnete rakovinu plic,
      jako Rush Limbaugh !
      O nic neprijdete !
      Vas cenzor nenavidi informacni prispevky, protoze chce aby jste byli hloupi a chudi a poslusni.

      Smazat
    7. Sicko zase exceluje, hura, bez toho vola by to tu snad ani neslo jen lituji Vencu musi byt jako ten okrskar Hovnocuc

      Smazat
  54. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vaše sdělení je nesrozumitelné. Kterého prezidenta? Jak se jmenuje? K jakému národu?

      Smazat
  55. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  56. 11:34 Vy jste jeden teoretik z "expertů", který ví jak na to. Dříve by vás nazývali kybicem, taky bylo takové úsloví - kybic drž klapajznu, ať tě přes ní nemajznu-. Pana doktora si vážm i když je asi boj s molochem marný. Různé rady snad bere s úsměvem a na konec si neoblékne náš lidový kroj. Držím vám palce.

    OdpovědětSmazat
  57. Aeronet je to samé, co Newsroom na ČT. Jen to na rozdíl od ČT prokládají informacemi z tajných zdrojů, aby si získali důvěru. Primárně jde ale o jediné, stejně jako na ČT, sejmout vlastenecká hnutí. SPD se na Ae News propírá s železnou pravidelností, kde jedou svodky na SPD v sériových verzích. Průšvih aeronetu je v tom, že ta dehonestace SPD je tak mohutná, že to nemůže přehlédnout ani idiot. To samé dělá i ČT.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s Vámi, usilují o totéž, je to stejná veteš.
      A diskuze na AENews u posledního článku(nejen) je příšerná stoka nechutností řádně přikrmená antisemitismem od nelidí se souhlasem, a občasným přikuřováním Velkého-Kolaboranta. Až mrazí, když celé SPD řadí mezi jimi nenáviděné židy, a pana Davida navíc přiřkli k zednářům. Je to doslova odporné čtení, kde nezáleží na faktech, ale na tom, kdo se vytasí s větší kupou hnoje. Ale aby se člověk zorientoval, a mohl se tomu hnusu vyhnout, aspoň jednou musí zkousnout i čtení blitků.

      Smazat
    2. Tak to necti vemeno

      Smazat
    3. 15:12 už i na Aenewsroom některým podle reakcí v diskuzi dochází, k čemu a za jakým účelem ten anonymní server funguje. Včera kolotočár dokonce obrátil vlaječky proti SPD, přitom to byla jediná strana, která si je odmítla dát pryč! A navíc V.K lže i v tom, že nemají vlaječky, to usuzuje z fotky, kde měli poslanci SPD jen provizorní vlajky natištěné bezprostředně po sebrání vlaječek v EP. Lži manipulace! Je zajímavé, že o kobliháře se na tom plátku jen velmi tiše našlapuje a pro mě je to jasný signál, pro koho skutečně pracuje. SPD nenávidí celá politická scéna včetně kobliháře. Proč asi?

      Smazat
  58. Jeden z důvodů, proč máme tak mizerné politiky, jako jsou Kalousek, David, Schwarzenberg, Okamura a další, je to, že velká většina našich spoluobčanů jsou zbabělí anonymové. Srandovní je, že stovky a tisíce anonymů vytýká vedoucímu kolotoče, že je v anonymitě...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Papežíku, lidé, kteří se zúčastňují diskuzí pod články neprovozují žádné weby, a nemusí tedy podléhat stejným pravidlům, které jsou právem vyžadována od těch, kteří ty weby provozují, a publikují na nich. Je to podstatný rozdíl, a nejen jako bývalý člen SPD byste to měl vědět, a ctít. Ale to byste musel v sobě potlačit tu dávku nenávisti, a zhrzenosti z vašeho zaslouženého neúspěchu.

      Smazat
  59. Narychlo jsem to tady prohlédl. Zbabělého europoslance podporuje spousta zbabělých anonymů ... LOL

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak jste nám to zhodnotil, a teď se jděte schoulit zpátky pod křídlo vašeho manipulativního, zbabělého publicisty, a ochránce bez identity, politováníhodný Papežíku.

      Smazat
    2. Pane Kamile, stále se rozhlížím a nikde žádné hrdiny nevidím. Když přehlédnu obyč.lidi, kteří v potu tváře pracují za třetinové platy, platí zboží a ceny na evropské úrovni. Tuneláře snad za hrdiny neberem, tak co kdyby jste začal. Já jsem srab a taky asi jenom kybic. Co vy na to ?

      Smazat
  60. 17:07
    Honolulu, vykašli se už na to tvoje poučování. "...ze Cesi VUBEC nemaji orientaci, jak je to s kupovanim nemovitosti v tomto state (FL.), je tvoje vina !" Ty blbe, ty myslíš, že snad tady kupují domy za cash?

    My ti na tu tvoji Floridu i s těmi papundeklovými boudami z vysoka víš co. Klidně si to vychutnávej a dej pokoj. Včera jsi byl schopen vypotit normální řeč, dnes už si zase ten starý známý smart alec.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.