Reklama

středa 12. února 2020

Ať pro mě přijdou! Generál Blaško naplno: Svědectví z EU, vzpomínky z NATO, Jugoslávie, Irák, Ukrajina

Europoslanci generál Hynek Blaško a MUDr. Ivan David
zastupují ve frakci Identita a demokracie Evropského parlamentu
českou stranu Svoboda a přímá demokracie (SPD)
rozhovor s generálem Hynkem Blaškem
12. 2. 2020    ParlamentníListy
30 LET POTÉ – KROKY K DEMOKRACII Proti zákazu vlajek na stolech v Evropském parlamentu hodlá bojovat vestou ušitou v českých barvách. „Pokud má někdo pocit, že jsem se zbláznil, ať pošlou sanitní vozidlo a dva statné ošetřovatele,“ vyzývá s nadsázkou europoslanec hnutí SPD generálmajor Hynek Blaško. V rekapitulaci posledních tří desítek let zahraniční politiky prohlásil, že Evropská unie nemá s demokracií nic společného, odsoudil údajné humanitární bombardování Srbska, zkritizoval vstup Američanů do Iráku a zapochyboval o rychlosti pomoci Severoatlantické aliance.


Je tomu třicet let, co Češi a Slováci začali budovat demokracii. Často je připomínáno, že z historického hlediska jde o světový unikát, kdy se dvě země rozdělily mírovou cestou, a z Československa se staly dva státy. I když to samozřejmě nelze srovnávat kvůli odlišným okolnostem, začátkem devadesátých let celý svět sledoval dění v Jugoslávii – tedy tamní rozdělování států za dramatických i násilných situací. Jak se na to zpětně díváte?

Rozdělení Jugoslávie samozřejmě nemůže být totožné s rozdělením Československa, protože tamní soustátí bylo udržované silou, přičemž mezi sebou měli nevyřízené účty Chorvati, Srbové a podobně. Otázka druhé světové války, jak se chovali Chorvati vůči Srbům a tak dále… všichni víme, o co jde. My jsme mezi sebou nic takového neměli, takže jsme ani neměli důvod se nerozejít v klidu.

Jak tedy během rozpadu Jugoslávie hodnotíte zásahy zvenčí – tedy například evropských států, Severoatlantické aliance, které se účastnily bombardování?

Jednoznačně víme po vyhlášení nezávislosti Chorvatska, kdo první uznal Chorvaty jako samostatný stát (Německo, Švédsko a Itálie, pozn. red.), a co následovalo po té. Myslím, že se jednalo o celou souhru nešťastných vstupů do této země. Navíc my jsme takzvaně přispěli humanitárním bombardováním k obrovským ztrátám na civilním obyvatelstvu. Určitě je po bitvě každý generál, ale nepochybným faktem zůstává, že se situace daly řešit jiným způsobem. Nemuselo dojít k tak obrovským krveprolitím a skandálům, nad kterými člověku zůstává rozum stát.

Například jakým jiným způsobem?

Zcela nepochybně když bylo jasné, že soustátí Jugoslávie je jako útvar neudržitelné, tak se nejdříve měla – vzhledem k historickým zkušenostem – hledat cesta, která by vedla k mírovému uspořádání. A hlavně dříve, než se vyběhlo s uznáváním jednotlivých států, což pak vyústilo v další události. Protože byli všichni hrrr, tak si nedořešené následky nesou dodnes.

Situace tedy vyústila bombardováním Srbska v roce 1999, do kterého se zapojila Severoatlantická aliance. Prezident Miloš Zeman se nechal slyšet, že by rád „oduznal“ Kosovo jako samostatný stát, ale byla to jeho vláda, která bombardování podpořila…
Kosovo ale vždy historicky patřilo Srbsku, pokud vím, ne?

Ano a Srbové tamní území ovládli do doby, než bombardování začalo.

Samozřejmě, ale bohužel začala fungovat celá problematika s uznáváním některých etnik jako vedoucí síly v určitých regionech, což se potom přeneslo sem. Když je nechali, tak se jejich představitelé podíleli na genocidě jiných. Nemá cenu to rozvádět, všichni víme, o co a o koho kráčí.

Je sice chvályhodné, že prezident takovým způsobem vnímá dnešní situaci, ale bohužel co se stalo, už se nedá odestát. Zase: bez použití násilí – mírovou cestou to už nikdo nikdy nevyřeší. Oni se svého území nebudou chtít vzdát.

Další zásadní zahraniční událostí posledních desítek let byla válka v Iráku v letech 2003–2011. Byl zajat a oběšen Saddám Husajn. Došlo k vyostření konfliktu mezi šíity a sunnity, země dodnes není stabilizovaná. Jaký význam s odstupem času přikládáte působení amerických vojenských sil – včetně spojenců – v Iráku?

Už jsme o tom mluvili minule. Spojené státy vstoupily do Iráku, všechno rozdrbaly, jak se lidově říká. Místo nastolení míru a předání vlády věcí příštích do jejich rukou nastoupil někdo, kdo po sobě zanechal jen spoušť a zkázu. Pokud se podíváte na dnešní Evropskou unii, neshledáváte tam mnoho podobného? Tedy že se někomu vnucuje něco, co on vlastně sám nechce, a brání se způsobu vnucování?

Spojovat náboženské otázky s politikou je to samé, jako když si stoupnete v kožených botách na led. Nebo v bruslích, když neumíte bruslit. V tomto případě se musí velmi opatrně našlapovat a mít rozmyšleno několik kroků dopředu, jako když hrajete šachy, aby dotyčný nezpůsobil více škody než užitku. A to se právě nestalo. Šlo jen o to, zakroutit Husajnovi krkem, dostat se k ropě a dalším komoditám, a tím to skončilo. Jestli Iráčané budou žít tak, či onak, koho to zajímá?

Během těch tří desítek let se Česká republika stala součástí Severoatlantické aliance. Ta v poslední době čelí kritice kvůli tomu, zda dokáže adekvátně a včasně reagovat. Ozývají se hlasy, že bychom měli vystoupit. Na druhou stranu přicházejí rázná varování, že bez NATO nebudeme obrany schopni. Je pro nás členství podle vás podstatné?

Členství v NATO je podstatné pro někoho.

Pro koho?


Pro ty, kteří vykládali, že armádu nepotřebujeme, NATO nás ochrání, když o něco půjde. Když o něco půjde, budou tady okamžitě a zachrání nás. Opak je pravdou. Po našem způsobu se za každou cenu musíme angažovat všude. Znám jednoho, který – když vstoupily Spojené státy do Afghánistánu a vysvětlovalo se mu, že pro Česko to bude velice složitá záležitost vzhledem ke geografické poloze a všemu ostatnímu – tak jeho jediná odpověď byla: Mě to nezajímá, já chci, aby tam byla zapíchnutá česká vlajka. Takovým způsobem někdo řeší naše členství v NATO? To je prostě krátkozraké. Už v roce 2013 měly být splněny ukazatele, proč celá akce v Afghánistánu proběhla, ale nikdo není schopen říci, že je nesplnili. Teď mají sbalit kufry a vypadnout. Řeči, že bojují za nás nebo proti terorismu kolik tisíc kilometrů daleko… nesmysl.

Umožňuje se Afgháncům, kde žádná válka není, Pákistáncům, kde žádná válka není, aby šli do Evropy. Když tam žádná válka není, proč sem lezou? To všechno je důsledek krátkozraké politiky. V souvislosti s migrační krizí si NATO myje ruce, že nejde o vojenskou operaci, že nemůže jít o vojenskou operaci… a přitom když se podíváte například do Řecka, brzy může dojít k destabilizaci, protože situace s uprchlíky se vyvíjí opravdu špatně. Může se stát něco, co se vymkne kontrole, a NATO od všeho dává ruce pryč. Evropská unie je se všemi svými komisaři a velvyslanci na mrtvém bodě. Nikdo není schopen uvést věci na pravou míru a začít s tím něco dělat. Posílat tam peníze nic nevyřeší.

154 komentářů :

  1. Blaško to správně pojmenoval.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. SOUHLAS.
      Pan Blaško má věcný pohled na svět, NATO je úplně mimo mísu.
      V Afghánistánu,Iráku prohrálo, zničilo domorodcům co se dalo, vyrobilo zástupy džihádistů...A teď jenom Amíci dumaj, jak vypadnout a prezentovat to jako úspěch.
      Nejhorší na tom je, že ty důsledky, v podobě zoufalejch a přiměřeně n@s®anejch invazistů vyžírá Evropa.
      Přes Atlantik to mají přeci jen z ruky, Alláh jim kyne, aby šli do Evropy.
      (Kdyby jen Alláh, oni jim kynou i Člověci v plísni a podobná verbež.)

      Smazat
    2. Blaško to pekne pomenoval, ale aj tesár sa utne a kôň aj keď má 4nohy sa potkne... Ak by som mal parafrázovať jeho slová o Juhoslávii, tak by mal vzývať bývalého slovenského premiéra Vladímíra Mečiara a klaňať sa mu až po zem s vďačnosťou zato, že mu rozporcoval Československú federatívnu republiku mierovou cestou a bez jediného výstrelu nejakých zbraní. Nevybavené účty pri vzniku prvého slovenského štátu tu bolo totíž dosť. Češi peši do Prahy v tej dobe boli doslova zo Slovenska vyštvaní a židia odoslaní do koncentrákov. Keci na ktoré som v Jugoške jedným Čechom na otázku: "...a proč se nedohodli a nerozešli mírovou cestou...a nechápu se mohou tak nenávidět...", som im odpovedal že prečo sa oni nedohodli s Nemcami a prečo sa tak s nimi nenávidia, veď príležitostí vo svojích spoločných dejinách mali hafo ísť nám všetkým príkladom. To sa niekomu rozumuje a rozdávajú rady na etnicky čistom území Českej republiky. Na Slovensku sa po vojne proces etnických čistiek zastavil, nuž tu musíme hľadať spoločné riešenia a tak do problematiky Jugoslávie človek môže lepšie nazrieť. Môj profil Ukrofil.

      Smazat
    3. Já věřím slovům jistého rakouského důstojníka s kterým jsem letěl z Iráku cituji: Jugoslávie je poslední komunistický stát v Evropě a je třeba ho zničit. Je lepší mít v Evropě muslimy než komunisty. Konec citátu. Rozpadu bylo pomozeno zvenčí. I u nás se jednu dobu vedli řeči např. o zásazích slovenských gardistu proti partyzánů na Moravě. I když to je historický fakt, ty řeči měli vyvolat nelibost čechů a byly vedeny v rámci přípravy rozdělení státu. Případné referendum by rozdělení nejspíš odmítlo a proto byli použiti užitečni idioti, jména vsichni znají...

      Smazat
    4. Když se Němci rozhodli rozbít Jugoslávii, muselo se to stát cestou občanské války, aby se nové elity v "nových" státech staly přirozenými vazaly Německa a aby se terén vyčistil od Srbů, kteří tvořili v Chorvatsku i Bosně významné národnostní menšiny. Němci navázali na svoje staré kriegkamaraden - v Chorvatsku na ustašovce, v Bosně na muslimské extremisty a nakonec na Kosovu na potomky starých balistů. Proto byla také porušena vnitřní Jugoslávská legislativa, která jasně stanovovala, co se má splnit, aby jakákoli svazová republika mohla opustit federaci. U nás německý tlak na rozložení společného státu se Slováky nemohl vést k občanské válce, protože na území Čech nebal významnější slovenská menšina a na Slovensku byla situace stejná.

      Smazat
    5. 8:42...Myslím, že panu Blaškovi křivdíte.
      Podsouváte mu něco, co neřekl.
      Že v případě ČSR byl rozchod bezbolestný je pravda, ulevilo se oběma republikám.
      Češi přestali "doplácet na Slováky" a Slováci přestali být "mistrováni z Prahy"...
      Já jsem ten rozchod přivítala...Slováci (na rozdíl od Čechů) nikdy vlastní státnost neměli, a tak po ní horoucně toužili.
      Navíc uspořádání ČSR si představovali poněkud jinak, než jak to TGM se Štefánikem vymysleli.
      (Pittsburghská dohoda)

      Smazat
    6. 9:11...Hmmm, případné referendum by mohlo dopadnout jako to v GB, národ roztržený na 2 kusy a hromada dohadů.
      Možná bychom se tady mečovali o pomlčku ještě dneska.(Nadsázka)
      Já jsem Klausovi a Mečiarovi vděčná, že to tak hladce rozsekli.
      A je klid a jsme nejlepší kámoši.

      Smazat
    7. 9:18
      Němci vždy byli , jsou a budou problémem a hrozbou pro Evropu . Už to mají v genech a v té germánské krvi . Hlavně Slované jim byli vždy trnem v oku . Určitě je chyba , že USA nenechaly Stalina obsadit celé Německo a udělat s nima pořádek jednou provždy za to co napáchali .Tato chyba se v budoucnu jednou celému světu a hlavně Evropě krutě vymstí .

      Smazat
    8. Stát se musí omluvit Šarapatkovi, že odešel z úřadu na vlastní žádost. Zeman mu řekl, buď sám odejde nebo bude vyhozen. Vidíš Zemane, jak jsi mimo, měl jsi mu nakopat p...el. S blbci a gaunery se nikdo nemaže, mažou se s presidentem? Ne.

      Smazat
    9. Chvála bohů že se nám podařilo vyčistit Československo od Němců. Jugoslávie byla tak zmixovaná a hlavně vraždění Srbů ve všech válkách neslo vendetu. Vždyť chorvatský ustašovci měli koše plných Srbských oči. Vermacht když viděl zvěrstva které prováděli Chorvati na Srbech, tak dodnes se budí veteráni a křičí ze spaní po celém německu.

      Smazat
    10. Ja som narozdieľ od Teba Helanov, rozbitie Československa neuvítal. S tým môžem akorát súhlasiť, že aspoň sa týmto krokom ukázalo, že kto na koho doplácal. A kto rozbitím republiky získal. Získali ním úradnícki šimli dobre platené miestečka súkromnej firmy V.Mečiar s.r.o. Veď stačí si túto Mečiarovu eSeRO-čku s tým istým počtom obyvateľov 10miliónov porovnať s niektorou metropolou v Číne, alebo v Russku. Ale netreba chodiť ďaleko, stačí si porovnať životnú úroveň v Rakúsku a u nás, aby sme boli v obraze kto už vtedy rozbitím Rakúskouhorska čo získal? Všetci sa vytešovali tatíčkovi Masarykovi a Štefánikovi s holou prdelou, tak ako teraz podľa vzoru tunajších separatistov robia na východ od našich hraníc, kde si vyskakujú od radosti s holou prdelou pri spomienkach na Banderu. Heh a najlepšie bolo pyskovanie na zadrátované hranice na západ:-). Tatíček Masaryk tu na...jebal hranice, podobne ako neskôr tatíček Mečiar. Akurát že tatíčkovi Mečárovi už nemal kto dozdobiť ich ostnatým drátom. Ale ošarpané unimobunky(SamoChalúpky) na rieke Morave si stihli aspoň prestavať na luxusné colícke sídla, urobili si tam priamo paláce! Môj profil Ukrofil

      Smazat
    11. Ad 11:51
      Pan prezident mě sice osobně zklamal, ale jestli mám jásat nad soudem uznaným neuznaným duchem pana Šarapatky, tak ať je rád, že má na to od soudu papír. Já nejásám, jen se divím, co všechno je možné.

      Smazat
    12. Jsou čeští žoldnéři, kteří si říkají česká armáda, v zahraničních misích okupanti nebo ne?

      Smazat
  2. Pravda je PRAVDA, amiokupant s jeho miliohavlochcankářema se z toho NEVYLŽE!!!!!!!

    OdpovědětSmazat
  3. Pan generál má pravdu v tom, že slepenec Jugoška byl jaksi předurčen k rozpadu.Na Balkáně se to vždycky mlelo a existence fungující Jugoslávie byl vlastně takový malý zázrak.
    Podstatné je, že bez vměšování zvenčí, ten rozpad by NIKDY nebyl tak krvavý.Možná by se i podařilo udržet zemi v celku.
    Půtky na Balkáně vždycky probíhaly tak, že se tam poprali, silnější vyhrál, a zase byl klid.Aspoň na čas.
    Tentokrát ale bylo všechno jinak, čerstvý hegemon =NATO bylo opojeno svou mocí a neodolalo pokušení implantovat tomu nešťastnému regionu své pojetí "demošky"...
    Důsledky známe, válka byla daleko krvavější než ty minulé a trvala zbytečně dlouho.
    Výsledek ZOUFALÝ, radovat se může snad jenom NATO, že má v "samostatném" Kosovu základny.
    Pro Evropu je přísun hladových Kosovanů s kriminálními sklony hotová pohroma.
    A Srbové se s tou křivdou nikdy nesmířej, takže...
    Na Balkáně se ZASE sedí na sudu střelného prachu.
    Ách jó

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nekecaj debiliny Helanov. Slepenec si Ty a poriadny. Keby išlo len otom čo tu potíš za nezmysli, tak dávno slepenec zvaný Bosna&Hercegovina tu nebude a vy ho nebudete chodiť podopierať svojimi zbraňami. Slepenec Ukrajina dávno zanikne, slepenec s názvom Indická republika tiež,a ani my nestrávime spoločne v Československu toľko spoločných rokov. Škoda ďalších slov takým provokatívnym kripľom aj toto je dosť. Môj profil Ukrofil

      Smazat
    2. Slepenec Spolková republika Německo:-).

      Smazat
    3. Proč hrubým způsobem okřikujete paní Helenu. Má skoro ve všem pravdu. I tu budoucnost vidí paní Helena realisticky. Na Balkáně je válka jen zastavena, ztratí-li světový hegemon na chvíli zájem o Balkán, Srbové udělají na území, kde žijí další zásadní změnu

      Smazat
    4. 8:52...No, vždyť taky všude, kde žijí pohromadě různé národy mají problémy.
      Tam kde má obyvatelstvo klidnější náturu tak to jde (Švýcarsko), tam kde žijí...řekněme... jižnější nátury, tak tam to drhne.
      A v té vaší Indii to SAKRA drhne.
      Proto je -podle mne- lepší se spojování různých národů a náboženských konfesí raději vyhnout.
      Pokud je to ovšem možné.

      Smazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    6. 11:22...Asi nějaký multikulťák, ten Ukrofil...
      Ono to funguje, chvíli, ale pak stačí malá jiskřička...a ono požár!
      Já si tu diverzitu nechám ráda ujít!

      Smazat
    7. Píšete nezmysly, ale Vašu podráždenosť Vám všetkým nebeberiem. Pán Anonym9:20, beriem Vaše napomenutie na vedomie, ale ostatné tvrdenie o domienkach Helanov že je to pravda, odmietam. Srbové žijí tam kam ich po etnických čistkách vyhnali a tam udělají "zásadní změnu":-). Kategoricky odmietam aby ste mi podsúvali Vaše konštrukty, že Slovania nevytvárajú žiadne hodnotné štáty, ale krvavé zlepence! Toto je skutočne cez čiaru, čo ma vyprovokovalo k takej neuváženej reakcii. Takisto podsúvať mi že čo Slovák, to šovinista ktorý sa v kútiku svojej duše chyže modlí k svojmu bohu aby mu sociálni inžinieri po vzoru A.Hitlera v dnešnej Európskej Únii darovali ten jeho druhý slovenský pidištátik, taktiež odmietam. Ilúzie Vám neberiem, len potom neplačte že ste to dopracovali tam kde teraz ste. Milan: ukrofile jste debil, jste hovado:-). Ak začnem Helanov pri nadávaní vykať a postavím sa na Tvoju úroveň, nebudem debil, alebo hovado? Najskôr niečo inšie, ale svoju dvojzmyselnosť to nestratí. Helanov10:04 Obyvatelstvo v Indii(švýcarsko) spojováno podle národů a náboženských konfesí má klidnější náturu. Ale choďte mi "niekam", ale nevadí podľa hodnotenia máš svätú pravdu:-). Tam sa mydlia Sighovia a Sinhálci, Budhisti s Moslimákmi o Kašmír sa vedie dlhodobý spor. Už po odchode okupantov-Britských demokratov sa robili plány že ten multikulti zlepenec podmínujú a rozložia. Nestalo sa tak vďaka tomu že vedenie sa snažilo vyhovieť všetkým ktorí stáli pri zrode "nezávislej" Indie. Ale pre istotu dostali od Britov Pakošov s ktorými vedú spor o Kašmír aby na nich dohliadali tkzv. kontraIndiu. O vznik Švajčiarska sa zasadzovali po vojne predovšetkým boľševici zo Sovietskeho Zväzu. Ony tie pidištátiky(nielen tie naše) a dokonca takto multikulti zlepené ako Švajčiari hrajú určitú rolu pre svojích ochráncov. Najskôr ako pračky špinavých peňazí ako je napríklad táto Sionpeňaženka kde sídlia tie ich bankové centrály. Ak by sa ich pokúšali rozbiť, pílili by si konár pod zadkom. Preto tá ilúzia "holubičieho národa":-). Zatiaľ čo jugoši majú odjakživa tú smolu, že jednak sú blbí že sa nechávajú rozoštvať a jednak žijú na zlomových čiarách veľmocenských tektonických dosák. Môj profil Ukrofil.

      Smazat
    8. 13.15
      Až budu jako PRVNÍ sprostě nadávat oponentovi za jeho názory a urážet ho, aniž by tento jako PRVNÍ urážel mě či diskutující, ať už mu budu vykat či tykat, pak ano. Pak se zachovám jako hovado.
      Tykám zatím dvěma trolům - teplickému prosektorovi a Liborovi, neboť vykání považuji za vyjádření respektu a úcty k dospělé lidské bytosti - a to vzdor tomu, že třeba takový Honím lulu ani Kong spolu s mnoha anonymy si dle mého názoru nárok na úctu a respekt zrovna moc nezasluhují.
      Jenže i tito jsou (ZATÍM) oproti teplickému prosektorovi a Liborovi džentlasové vytříbeného vkusu a vyjadřování.
      Jo, a Švýcarská konfederace se ustavila r. 1291, Švýcarský národ a federace (z konfederace) pak z vůle lidu, v r. 1848 - tedy dlóóóuho před bolševiky.
      To, že nyní je Švýcarsko světovou pračkou špinavých peněz je jiná věc. Tož tak.

      Smazat
    9. 16:12 Ňák si se nám tu rozepsal Zliťáku, což se mi moc nezdá ... přiznej se, kdo za tebe usedl ke kompu, co?Tys přece nebejval vždy tolik zdegenerovanej, dokud si ještě pátek co pátek hajloval po desátkým pivu před Severkou, ale cos začal fetovat prdy toho škaredýho Ugrofína z Kremlu, jde to s tebou z kopce! Dneska už tě nevezmou ani v tý botanický jako žrádlo pro kytky hmyzožravky!:-))))

      Smazat
    10. Helanov12. února 2020 7:48
      Pan generál má pravdu proto, že zájem Západu, který zdeptal SSSR, byl proruskou evropskou oblast přeorientovat svým směrem. A bylo jasné, že s pravoslavnými Srby, bude z jejich hlediska „potíž“. Proto je tak zřídili, aby alespoň měli v oblasti co nejmenší vliv.
      Takto byl předurčen k rozpadu, celý východní blok, včetně Československa. Ostatně, měli bychom to napravit a nesmířit se s tím. P.K.

      Smazat
    11. Helo, já jsem rozvod se Slovenskem málem oplakal, ale dnes jsem rád, že to tak dopadlo. My tu máme dost našich blbečků a oni mají také dost svých. Představa, že by se dnes viníci průšvihů hledali u sousedů, by byla hrozná. Teď je strůjcem "úspěchů", každý sám za sebe. Možná máme před Slovenskem předstih, mám pocit,že se konečně nalezla osobnost, která se dokáže postavit všem šibalům, trhovcům a bonzakům. Slovensku bych přál taky generála jako měli Štefánika.

      Smazat
    12. Helenko!
      Odkdy je Švýcarsko suverenním státem? To vzniklo jako přírodní zahrádka pro GP, někdy ve 12-tém století, když se GP stěhoval z blízkého východu do jevropeje. Proto si žádní vládcové jevropejských superstátů celé tisíciletí nedovolí švýcarům ani poslat protestní nótu (ani Ada si nic nedovolil a to byl nějaký ranař a měl za sebou celý volstrýt a bakingemský palác).

      Smazat
    13. Jo a ono se to bude měnit. Švýcarsko půjde do kopru a zahrádku si GP buduje na Altaji. Proto ta barevná jevropeja.

      Smazat
    14. Helanov 10:04, co chvíli překvapujete neschopností uvědomit si souvislosti. Například jste se ptala jak to, že české země byly průmyslově nejvyspělejší částí Rakouska-Uherska. Otázka pro deváťáka. Teď vyvozujete klidné soužití různých národů a národností od jejich víc nebo méně mírné či klidné povahy. Pokud byste zaregistrovala něco z významných výroků TGM, takovou blbost byste nenapsala. Tam kde není významnou otázka sociální, jsou tlumeny i konflikty národnostní. To je to rozhodující. Vaše babička s důchodem Kčs 240 neměla zřejmě odpracovaná léta v pracovním poměru. Podle skromnosti, se kterou vyžila, soudím na životopis malorolníka. Mí prarodiče neměli jako živnostníci odpracováno taky, dožívali s důchodem každý Kčs 460 spolu s mojí rodinou celkem spokojeně a navíc, děda (nevlastní, oba vlastní padli v 1. WW) měl plus za odsloužené v R-U armádě (povolán do 1.WW) 4. lety započítanými jako odpracovaná. Válkami a nakonec i měnovou reformou 1953 o všechna pojištění i úspory oba přišli. Tak to chodí ve světě, pochopte. I vám inflace po roce 1989 asi sežrala úspory. Nebo, teď vám je nežere?

      Smazat
  4. Bohužel, názory generála Blaška jsou v EP brány jako bláboly pomateného klauna, který nemá žádný vliv, ale zato velké frustrace. Všichni ostatní poslanci vědí, že je nezbytně nutné, aby Češi sloužili a umírali za svobodu, demokracii a humanitu po Bohu USA a ostatních civilizovaných vyspělých zemí Západu. Je zde ještě velké množství lidí, kteří to nedokážou pochopit. Tohle lidé by měli být drženi v izolaci.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pan generál Blaško má pravdu a je skvělý chlap. Za co mají Češi umírat za zájmy us korporací aby oni chránili kraďouska a spol.

      Smazat
    2. Klidně půjdu umírat za svobodu a demokracii i třeba ve spojení s Bohem ač nevěřící, v České republice ale rozhodně ne po boku USA! A v Rusku je to samý bolševik a je tam komunismus, s tím taky ne, protože by mi znárodnili živnost. P.S. na hlouoý příspěvek hloupá odpověď.

      Smazat
    3. 9.12 V Rusku je tvrdý kapitalizmus , asi jste zaspal dobu !

      Smazat
    4. Mě nezajímá, jakou má pan generál pověst mezi idioty v EP. Podle myslících lidí mají pan generál Blaško i pan doktor David pravdu a správně kritizují jak Evropskou unii, tak i zločinecké NATO.

      Mimochodem, anonymové 8:08 a 9:12 - uveďte věcně něco proti europoslancům za SPD. Máte vůbec nějaký projev či postoj pana generála, který vás opravňuje tvrdit, že jde o "blábol". Jsem na vás, vy trollíci, moc zvědavý.

      Smazat
    5. 8:08...Co si to dovolujete, vy smrade???
      Kdyby v EP sedělo víc takových lidí, jako je pan Blaško, tak bychom mohli olíznout všech deset.
      Vy chodíte po EP a vyptáváte se na pana Blaška?
      Kašpare.

      Smazat
    6. Jedině neutralita ,samostatnost ! SPD má pravdu ale vy budete volit tu zlodějskou fašistickou chátru .Vy na to přijdete až nebudete mít co žrát a půjde vám o bytí !!!

      Smazat
    7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Smazat
    8. 9.19 a vy se probuďte a přečtěte si závěr 9.12. Objevil jste Ameriku...

      Smazat
    9. 11:50 Jen typický fašounský kecy máte strach z Ruska protože dokáží otočit kolem dějin. Až se opět Rusové naštvou tak vám nepomůže eu ani nato.

      Smazat
    10. Rusové taktiež nebudú musieť ísť pomáhať. Obráťte sa Anonym12:00 o radu na Helanov, tá má vždy "pravdu". Povedala by Vám že Rusové sú zlepenec národov a náboženských konfesí, je to Ruská federácia. Našťastie tam žijú klidní lidičkové. Naposledy sme to mali možnosť vidieť na príklade Čečencov a Ujgurov. Môj profil Ukrofil.

      Smazat
    11. 9:12 Docela by mě zajímalo,v čem může blb s takovými primitivními názory podnikat.Při představě jeho případného zaměstnance mi naskakuje kusí kůže!!

      Smazat
    12. 15:44 To jste bohužel skočil na špek mladé bezcenné existenci placené z cizáckých peněz v neziskovce.

      Smazat
  5. Pro koho je NATO? Jen pro zbohatlíky a zloděje, aby je ochránilo.
    Co dělá naše armáda v Mali? Chrání uran pro koho?
    emeritní kapitán

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. NATO je poslušná servisní organizace, která svému páníčkovi zařizuje prosazování neokoloniální dobyvačné politiky. MY jsme jen sluhové.

      Díky pane Havle za 30 let v další ponížené službě.

      Smazat
    2. Pro jadernou mocnost - Frantíky.
      Mají atomové elektrárny a tak jsou potřební.
      Drzí domorodci v Nigeru by jim mohli překážet v kradení.

      Smazat
    3. Díky pane Havle, už zase rejem držkou v zemi...

      Smazat
  6. Co se stalo, se nedá odstát, generále? Ale dá, stačí odvolat uznání Kosova, na to je třeba tlačit a ne dělat hrdinu tam, kde ti nic nehrozí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Oduznat muSLIMÁCKÉ Kosovo může pan generál udělat sám?????To je mi novinka....!

      Smazat
    2. Podať podnet by k tomu mohol. Je to škoda že sa oto nepokúsil, ale cením si aj tohoto čo doteraz spravil. Môj profil Ukrofil.

      Smazat
    3. Je několik menších států, které uznání Kosova zpětně zrušili. Ale nemluví se o tom. Můžeme být další.

      Smazat
    4. 9.41
      Mluví, ba i píše, ale asi tak jako se za totáče mluvilo a psalo o TMG. Já tomu říkal, a říkám, šeptmopsaní. Pššš...

      Smazat
  7. Pan Blažko si zachoval zdravý selský rozum. Zažil jsem v 90 roce při projíždění autem o půl noci buzeraci Chorvatských policistů a od té doby by mě tam nikdo nedostal ani zadarmo. Chorvati, Poláci a Banderovci jsou rozvraceči slovanského světa a byly k tou hodně dlouho připravováni.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem pane že ste sa podelili o skúsenosti s Chorvátskymi policistami. Mne tu len vykladal jeden známy svoje zaujaté stanovisko len s bývalými Juhoslovanskými pohraničníkmi a po vzniku ustašovského štátu už len "ticho po pěšině". Občas sa akurát niečo v správach už len šustne, že si nesmú dovolenkári nosiť svoje jedlo ku nim k moru, ale jesť tam len to, čo im ustašovské bárišně uklohnia. Môj profil Ukrofil.

      Smazat
    2. 8:46 Tak to potom musíte asi do " svobodného " Ruska, ale vyžádat si dopředu bumážku do jaké oblasti vás pustí a do jaké ne. Svoboda na Ruský zpusob!
      Myslím, že toto povolení v Chorvatsku ani v Polsku nepotřebujete.Jinak zažil jsem v Chor. něco podobného, ale to mě neodradí abych tam jezdit dalších 20 let dál. Dnes jsem se s tím nepotkal, naopak Chor. policisté vstřícní a slušní.

      Smazat
    3. Pokud Vás neodradí znalost historie a Ustašovců a vesele budete jezdit se rekreovat k potomkům vrahů, tak potěš prso.

      Smazat
    4. Od roku 1992 do Chorvatska nejezdím. Nepodporuji vrahy a nepřátele Slovanů.

      Smazat
    5. Unknown 9:39 Ano jedu letos do Ruska až na Bajkal. Až se vrátím napíši co jsem zažil. Nepatřím k lidem co potřebují chlastat, kouřit, debužírovat a kupovat blbosti. Takže vás asi nepotěším. Je mi 76 let.

      Smazat
    6. V Chorvatsku jen jednou a naposled. Jeli jsme od Karlovace na Knin a Sinj. Od 17hod až do rána 80% domů zničeno.Nezničené domy byly od chorvatů,hráli karty a koukali na Český bus. V té době jsme byly masírování čt a Havlem o zlých Srbech. Všude samé chorvatské vlajky,hlavně v Kninu. Takže jsme se dozvěděli že všechny lidé z rozbitých domů byly Srbové a byly vyhnáni z Chorvatska.Byla to takzvaná Srbská krajina,kde byly uprchlíci ze Srbska za Tureckých okupaci. Srbové zde bránili Turkum při vstupu do evropy. Dnes víme jaká je pravda. Nato je největší zlo! Přišla doba kdy vystoupení z NATO je na místě.

      Smazat
    7. Ďakujem Anonym12:19 za Váš nezávislý pohľad na tie tragické udalosti. Môj profil Ukrofil

      Smazat
    8. Pro 10:26:
      Kdybyste u toho ještě fotil, rádi otiskneme.
      ZA Novou republiku

      Václav Dvořák

      Smazat
    9. 0:17 Na to se můžeš mrknout už teď, Wenzl! - https://www.youtube.com/watch?v=LhXXiVgILKQ

      No mezi nima skončíš!

      Smazat
  8. Do chorvatska už nikdy! Drahota neskutečná a němec má vždy přednost! Moje eura smrdí, německé ne. Můžou mi políbit. Polsko je chladnější, ale levné a mají nás rádi.Hezký den všem.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 9:18 Pane, do Chorvatska jezdím od r. 2 001 každý rok na stejné místo, poslední 4 roky jako duchodce celý červen a celé září, někdy to i protáhnu a to vždy na stejné místo.K moři po 20 schodech, skalnatá pláž, okamžitá hloubka 5m, klídek. Vynikající kamarád profik rybář, každý den buď večer nebo ráno na moře, spaní na malých ostruvcích, plno ryb, jak do sítí, tak na prut, něco super.Uprava čersvých ryb na " žaru ", k tomu sposty vína.
      Dokud mě bude zdraví sloužit (1 400km) tak budu toto božské místo navštěvovat!!!
      Nevím co je u vás drahota? A NĚMEC, co jsem poznal já, nemá určitě nikde přednost!

      Smazat
    2. Od kdy mají Pšonci a Ustašovci Čechy rádi???!!!!!Nenemlouvejte si vůbec nic.....jse jim o peníze,amiokupantům by do análu vlezli!

      Smazat
    3. Chci jen upozornit, že v mnoha místech chorvatského pobřeží a na ostrovech nežijí jen Chorvati, ale i Srbové, Italové a další. Navíc Dalmatinci mají jiný grunt než chorvatští nacionalisté z okolí Záhřebu.

      Smazat
    4. 10:08 Na ostrově kam jezdím já není ani jediný Srb. Zustalo tam do dnes několik rozestavěných domu, musím potvrdit, že nenávist proti Srbum je obrovská, ale není se co divit. Srb ze začátku války pozabíjel mnoho chorvatu. Muj kamarád se učastnil boju a když vykládá ty hruzy.... Je nepopiratelné, že tím spouštěčem všeho zla bylo Srbsko.

      Smazat
    5. 10,50
      Ty a tvůj kamaraden…..dva kokoti v jednom!.-)

      Smazat
    6. 9.41
      Já si naopak na Poláky v Polsku stěžovat nemohu. Zato městští Valoni a Frantíci jsou ksindl. Zkrátka náckové (mimo města ne; tam jsou normální). Nemluvíte francouzky - jste póvl.
      Byl jste vůbec kdy v Polsku? Asi ne. Jedna věc jsou polské vlády, druhá lidé. Procestoval jsem Polsko, mimo sever, křížem krážem a pohoda.
      (To, co k nám z Polska jezdí za prací je ovšem něco jiného. Na ty je dobré dávat si majzla.)

      Smazat
    7. 10:50, přesně tak, stejně jako za války. Srb vraždil Chorvaty, Židy, Cikány a Bosňáky v Jasenovaci, a vůbec všude, kde na ně natrefil. Nebýt USA a jejich spojenců Británie a Francie, tak snad Chorvaté ani nepřežijí.

      Smazat
    8. 17:42
      Co tady zase tapetuješ ty prolhaný amisračky,havloinkluze vygumovaná?!

      Smazat
    9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    12. Prosím, nepleťte si vládce a politiky s obyčlidmi. Já taky nemám nic společného s Kalouskem a on se mnou a s Husákem jsem husy už vůbec nepásal.

      Smazat
  9. Je jasné že Jugo. byla Titem držena násilně!Tito si dělal svoji politiku nezávisle na sovětech, ale používal stejné metody k likvidaci svých odpurcu.
    O to víc je potom zarážející, proč Srbové bránili rozpadu Jugo a vyvolali konflikt se 130 000 mrtvých. Nálety na Srbsko byly naprosto v pořádku. Tím se válka nerozšířila do okolních státu a ukončila podstatně dříve. Co si Srb zasel, to také sklidil!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 9,21
      Návrat AMIIDIOTA!!!!!

      Smazat
    2. 9:21 Blahoslaveni chudí duchem, amen.

      Smazat
    3. Ad 9:21 - Opakování propagandistických lží obhajujete mezinárodní zločin.
      Jugoslávii zvenku rozvrtaly státy NATO v čele s Německem a USA. To jsou ti zločinci. Srbové se jen bránili.

      V Chorvatsku ustašovcům a nakonec byli Srbové z Chorvatska vyhnáni a pozabíjeni v ofenzívě, kterou pro ustašovce připravilo 80 amerických plukovníků a generálů!

      V Bosně využili džihádisty a dokonce jich skoro 1000 přivezli z Afghánistánu a Arábie. USA jako hlavní pachatel.

      Na Kosovu si pro secesi vybrali nejhorší zločince z albánského podsvětí a nakonec, když jejich zločinci z UČK prohrávali s jugoslávskou armádou a policií začali Jugoslávii bombardovat. To je neoddiskutovatelný mezinárodní zločin.

      Tak prosím neplácejte lži a cynickou propagandu a spíš si o tom něco nestudujte!

      Smazat
    4. Je jasné, že 9:212 píše blbosti. Tito sice zahájil po válce terorem proti opozici i ve vlastní straně, když se bránil Stalinovu tlaku, ale v 60tých letech už byla Jugoslávie daleko svobodnější zemí než ostatní země východního bloku. Fungoval tam i trh a tržní vztahy, samozřejmě tehdy ještě se státní intervencí. Takže žádné držení silou a terorem, ale společná země mnoha národů a náboženství, předobraz Evropské unie. A právě tohle vadilo, že to byl konkurenční projekt pro sjednocenou Evropu. Byl to model, v kterém si nadnárodní koncerny nemohly ani škrtnout. Proto ta válka, krev, zločiny a rozvrat. Dodnes jsou velká území bývalé Jugoslávie pod okupační správou - Kosovo, Bosna a Hercegovina.

      Smazat
    5. 9:48 LŽETE
      Ještě napište, že na straně chorvatu valčili vojáci USA a Německa. Nevím kde jste získal tak omezenou lež, odkud tyhle žvásty opisujete!! Asi sputnik a podobné prolhané veby.
      Podle vašich blábolu tedy USA, jako první napadly Srbsko? Pane, když lhát, tak aspoň inteligentně a ne jak poslední hlupák! A to, že snad bojovali džihádisti, byl jen dusledek vyvolané války Srbem!!

      10:01 Nemužete popřít, že se Tito zbavoval svých odpurcu, tak jako v Rusku to bylo i v Chorvatsku! Pouze silou a terorem držel Tito tento slepenec, jinak by se dávno rozpadl, tak jak se stalo po jeho smrti, Žádný Západ,žádné koncerny, ale lidé z těchto státu chtěli samostatnost, jen rudej Srb po vzoru Tita nechtěl dopustit rozpad Jug. Píšete hlouposti a lež.
      Že dělali svou politiku nezávisle na SSSR o tom jsem snad psal!

      Smazat
    6. 10:01...Mohu potvrdit!
      Jugoška pro nás, pro Čechy, byla málem Západ, žili daleko svobodněji než my.
      Asi ten Tito zas tak krvavej nebyl.
      A byl to -mimochodem- Chorvat.

      Smazat
    7. Ještě větší blbec než jsme doufali...

      Smazat
    8. Ještě větší blbec10:21 než jsme doufali, to ani bych neřek, jenom se snaží více zatlačit na pilu svého lhaní. Již tvrzení že svou vojenskou intervenci do vnitřních záležitostí Jugoslavie se cizí vlády nedopustili agrese je prachsprosté trollování

      Smazat
    9. 9:48, oddělení Kosova zrovna secesí nazvat nejde, protože tomu předcházelo bombardování, vstup mezinárodních vojsk a nátlak na Srbsko. Ani se neobtěžovali nějakým blbým referendem.

      Smazat
    10. Pro 9:48 - http://kosovoonline.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=1310%3Asedmnact-let-od-operace-boue&catid=61%3Aarhiv&Itemid=140&lang=cs

      je tam i fotka těch Amíků, kteří vedli operaci Oluja!

      Smazat
    11. 18:29 Tak to jooo, nějaký prosrbský blábol, pane vy máte vymeteno a ještě tak ty foto ti 4 Amíci, to myslíte jako že je v Srbsku?? To jsou ty foto Amíka!??!Debilum se tady nikdo nebrání a nemaže, viz tento blábol!!!

      Smazat
  10. Žerte brouky! Zdražení masa kvůli EU: Křik na ČSSD, velmi nepříjemné:

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Zerte-brouky-Zdrazeni-masa-kvuli-EU-Krik-na-CSSD-velmi-neprijemne-613311

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 9:30 Par. blitky v celé své kráse. Dnes není rozdíl mezi prolhaným, tendečním sputnokem a touto žvanírnou. Jen když jn když se mohou podpořit fašouni z SPD, kteří mají pod 5%, jak pruhledné.
      Pobaltská státy tyhle proruské sračky vymazaly, tak proč ne u nás, jen šíření lží, nepravd a konspiračních hovadin:

      Smazat
    2. 10,00
      Tak zmiz k Šafrovi,teplej bonz je za 1000 bodov,havlozmrde z Reichenbergu!!!!!.-D

      Smazat
    3. Laskavě mi ty jeden obdivovateli totality, anonyme 10:00, prozraď, v čem je Sputnik prolhaný (prosím aspoň dva příklady, abych se poučil). Sputnik je oficiální ruský zdroj a vyjadřuje ruský pohled na problémy a svět. Když se ti ten pohled nelíbí, můžeš proti němu remcat, protestovat, ale to je tak všechno, co můžeš.

      Parlamentní listy tu jsou pro politiky, aby měli platformu se vyjádřit. Využívají ji obě strany. jestli se vám některé názory, podtrhuji n á z o r y nelíbí, nejde o lži, ale o názory. Vy byste rád zavíral a cenzoroval za názory. Člověče, vy jste pro demokratickou společnost velmi nebezpečné individuum.

      Smazat
    4. 10:16 Pokud napíšu tu lež, tak vy ji znevěrohodníte, proto řeknu, že více jak 80% článku je jen podpora a vyzdvihování" uspěchu " ruska, podpora a snaha o rozpad EU, NATO, podpora našich komouču, SPD, a to vše za cenu lží, všechno co ublíží Západu je pro rusa dobré.
      Tak proč potom nikam nepouští " novináře " ze sputniku, mají s ostatníma konflikty,v pob. státech mají zákaz!, to si má podle vás každý nechat tu ruskou veš v kožichu?.
      Tohle přece nemá s demokracii nic společného, pomalu stejné jak v 30 letech propaganda ve faš. Německu!

      Smazat
    5. 10,35
      Ovšem Šafr a spol.jsou všude vítaný.....leda tak na Blicích listech a poblbaných státech(Pobalstských,pardon:-D)

      Smazat
    6. Fajnšmekři, jako třeba 10:35 mají smůlu. Řidiči vědí, o čem píšu. Hmyz totiž mizí, blicí listy bohužel zatím ne.

      Smazat
    7. 10:00 Jasně novodobý diktátore a sluho NWO jen ať to ví co nejvíc lidí aby jsme co nejdřív opustili diktaturu eu. Nejhorší na tom je že zápaďané zanadávají a budou maso kupovat dál. Ale pro chudé státy V4 je to likvidační.

      Smazat
    8. No zkrátka 10:35 je lhář a neví s to uvést byť jedinou lež Sputniku. To se dalo od trolla čekat.

      Smazat
    9. Unknown12. února 2020 10:00
      Pobaltské státy byly v minulosti germanizovány Řádem německých rytířů. Proto tam jsou alergičtí na slovanské Rusko. My jsme Slované, nám je Rusko blízké. P.K.

      Smazat
    10. Jsem sice vegetarián, ale jestli nám EU zavelí zdražit maso, tak půjdu stávkovat s masožravci.
      EU už vyčerpala moji trpělivost.

      Smazat
  11. 9:36 A proč by ho měl mazat?? Jeho názor. Soudruhu, pokud jsis nevšim, tak se nepíše rok 89 a níž, kdy jste vy rudí mazali veškorou pravdu co kdo o vás napsal, nebo dokonce zavřeli za názor, ty práskači STBáckej.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Milý vole 9:44 - ty jsis nevšiml, že napadáš svého stejně blbého fašizujícího kamaráda?!

      Smazat
    2. Váš vejšplecht by měl být buď u toho kritizovaného Vašimi nadávkami a nebo aspoň správně napsán čas. Nikde jsem to totiž nenašel. Jinak pliváte "hezky", ale jen pro ten plivanec. Není Vám líto Vaší vlastní tekutiny?
      To já zase říkám, že jste práskač BISáckej. A navíc úkolovanej!

      Smazat
  12. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Emigrantský hovono ze smíchovský skládky,NAUČ se psát česky......ALE JINAM!!!!!

      Smazat
    2. 10:45 Pane Honolulu. Pan Dvořák maže jen vás a ještě jednoho, kterému zde přezdíváme "Pepek Vyskoč". A činí tak na všeobecné přání čtenářů NR. Protože příspěvky vaše a vašeho ideologického bratra jsou dílem slabomyslné a dílem sprosté. Takže o ně není zájem.
      Někteří diskutující doporučovali vás rovnou zablokovat. Ale pan Dvořák sdělil, že vás maže, jen když jsou vaše sdělení obsahově, či formálně "za hranou". Tak držte klapačku, nebo prosadíme, abyste dostal "ban". Doživotní.

      Smazat
    3. Co se týče Mr. Honolulu, buďme vděční, že navzdory cenzorům z NR, která není víc než platformou neobolševických podlidí*), ohrožujících bílou civilizaci ji vůbec tento vyjímečně rozumnej pán neodbytně navštěvuje! Páč na rozdíl od místních odulců)** v životě něco zažil a viděl, osobně krotil kafry v jihoafrickejch diamantovejch dolech za Iána Smitha a střílel komoušský opičáky na Limpopo a tak ví co bolševismus obnáší, ale místní přemřelá rudá sebranka si dovoluje takovýho machra cenzúrovat! Xindl kerej měl bejt popravenej nejpozdějc do Vánoc 89 a před popravou i mučenej tu dělá 30 let po Plyšáku cenzóry! To to ti "demokrati" a jiná havlistická svoloč teda dopracovala ...

      *) Americký novinář a filosof Lothrop Stoddard když popisoval situaci v Rusku po svržení cara, definoval tamní obyvatele jako spodinu, kterou označil za nejvíce zdegenerované lidi na Zemi, a to v knize "Revolta proti civilizaci: hrozba podčlověka" (1922) - https://cdn.counter-currents.com/wp-content/uploads/2011/11/revolt_against_civilization.jpg

      Označil tamní typ podřadného člověka, jehož existence nedosahuje na kritéria adaptability zavedená nerovnostářským společenským řádem jako podčlověka.

      **) putleroffci se na ulici či v socce navzájem poznají podle neupřímného žlučovitého úšklebu, vyb(p)itého mozku, kozí bradky, křivé huby, krhavých očí, převislého pupku, kosého pohledu a špatného trávení. A mnozí maj navíc odulé tváře, jak blízko strkaj tlamu k pšoukolíhni svého škaredého fýrera tu! - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      Smazat
  13. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Rozdíl mezi nimi asi je, ale shoda ještě větší!
      Oba mají v nočním stolku srolovanou jarmulku.
      (Ale u ortodoxních Trumpů/Kushnerů zas o šábesu nezvedaj ani telefony, takže...je to vlastně prašť jako uhoď.)
      Honolulu, co je na tom pravdy, že Bílý dům přiklepne Izraelcům celé Jordánsko?

      Smazat
    2. Taky slepenec. Jeden slepený z ukradených zemí Palestiny, ten druhej federativní slepenec zemí ukradených indiánům.

      Smazat
    3. 11:57 Paní Heleno, kdyby nic, tak sprostoty, jakými Honolulu častuje pana Dvořáka vedou k tomu, že nejlepší je tohoto člověka (Honolulana) ignorovat. On je emigrant a Čechy a Česko v podstatě nenávidí. Jeho příspěvky jsou žlučovité a namyšlené. Ani nestojí za to s ním o čemkoli diskutovat. Jedině se můžete od něj umazat.

      Smazat
  14. Jugoslávie byla předobrazem EU jako takové.Bylo daleko demokratičtější než EU.Jediný trn v oku,který nebyl ryze socialistický ale ale předurčoval systém,který byl životaschopný.Toto se pochopitelně nemohlo líbit tvořitelům nového pořádku a proto z venčí zorganizovali nepokoje a dokonali to vojensky s pomocí naivních politiků v nové době.Vše přes naivního Gorbačova a následovníka ožralu.Tak jako padla Jugoslavie se rozpadne i EU.Nejvíce na vstupu do EU prodělala s V4 Česká republika,viz hodnocení ekonomů z USA možno dohledat i s tabulkou.Je to ale na další generaci bez inkluze jen z vlastních zkušeností.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jugoslávie byla po příchodu Chruščova podporována z obou stran. I proto to tam tak "žilo", ale nemyslím že až tak skvěle jak píšete. Jugoslávie musela nakonec zmizet, když přestal existovat "východní" důvod pro její "udržování". Jako celek by mohla představovat politické riziko - hádejte pro koho - v této oblasti. Ani po případném vstupu všech do EU se to tam neuklidní. Její zničení a následné bombardování Srbska mělo také více méně ukázat "ramena" USA Evropě.

      Smazat
    2. Presně tak Anonym12:23! Presne ste vystihli môj pohľad na vec. Ostatné patetické kecy o všemohúcom bohu(Titovi) a národe(chorvátskom, alebo Srbskom) sú len zastieracie klišé ktorým sa snažili zmrdi zahladiť po sebe krvavé stopy aby naivné rozcítené europské huspeniny neodhalili to, ako podliaci a šmejdi získali nad nimi svoju moc. Môj profil Ukrofil.

      Smazat
  15. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Koho ty dylyno informuješ?????Nikdy,Nikoho o Ničem!!!!!

      Smazat
    2. 11:11 Nezapomeň že naprostou většinu amerického lidu netvoří místním odulcům podobná individua, čili všelijací ti ubozí, komunizmem zdegenerovaní, na bezplatných (páč Putlerem dotovaných) médiích chorobně závislí provokatéři, členové KSČ, ROH, SČSP, khakimozky, lidoví milicionáři, pomocníci VB, politruci, případně důchodci agenti StB a KGB kterým ke štěstí postačí vyblít se místo produktivní práce na kapitalistickém internetu a vylízat si socialistickou prdel. Tihle dvořákovsko-fálmerovští obyvatelé králíkáren ani na internetu nevyprodukují víc – než bobky. Zamindrákovaná lůza metá svá lejna na ty výše stojící - ta však bez zásahu cíle dopadnou zpět na její hlavu. Lůza zůstává lůzou i když je v početní většině. Čím ubožejší a pitomější podvraťáček na řetězu u boudy - tím víc poštěkává a zasírá své okolí.Jak se takový xindl může měřit s Mr. Nickem Honlulu? Chlapem kerej lecos v životě zažil a viděl, osobně krotil kafry v jihoafrickejch diamantovejch dolech za Iána Smitha a střílel komoušský opičáky na Limpopo a tak ví co bolševismus obnáší, ale místní přemřelá rudá sebranka si přesto dovoluje takovýho machra cenzúrovat! To je hnus!

      Smazat
  16. http://www.euserver.cz/Articles/13004-nova-kniha-jurgen-elsasser-valecne-lzi-agrese-nato-proti-jugoslavii.aspx
    Válka v Jugoslávii začala popravou neozbrojených srbských, černohorských a makedonských rekrutů na slovinsko-rakouské hranici před kamerami ÖTV a vrazi byli příslušníci slovinské Teritoriální obrany.
    V Chorvatsku začala válka pokusem o policejní přepad srbské vesnice Borovo Seljo, první začali střílet chorvatské ozbrojené milice strany prezidenta Tudžmana, který mj,. patřil mezi popírače holokousut a pozval zpět do země ustašovskou emigraci včetně masových vrahů a válečných zločinců. Celý konflikt byl sváděn na Srby a na Miloševiće, ale opak byl pravdou. 80 amerických profesionálních důstojníků naplánovalo a vedlo operaci Oluja (konec léta 1995), která znamenala etnickou čistku, útěk 250 000 chorvatských Srbů a popravu téměř všech, kdo zůstali.
    Nezapomeňte na smrt českých vojáků, kteří z pověření OSN oddělovali chorvatské a srbské síly. Chorvati při útoku nerespektovali žádná pravidla, ani válečné a mezinárodní právo!
    Chorvatskou armádu a stranické milice vyzbrojila NSR ze skladů bývalé Lidové armády NDR a to přes mezinárodní embargo!!!

    Válka v Bosně začala vraždami srbských předáků. Již v roce 1992 podstoupilo divarzní výcvik v Chorvatsku téměř 100.000 mladých bosenských muslimů. Muslimský prezident Izetbegović ve své stati "Islámská deklarace" (1975) prohlásil, že islám a demokracie jsou neslučitelné!!! Tohohle týpka vodil prezident Havel po Praze jako vzor všech demokratů! Mulsimové v Bosně opakovaně obětovali vlastní civilisty, aby svedením zločinů na Srby vtáhli do války na sovu stranu země NATO (atentáty v ulice Vase Miskina, atentáty na sarajevskou tržnici Markale i a Markale II, mrtví po ranách ostřelovačů v "aleji smrti" (Sarajevo). Střelci byli muslimové, patřili pod speciální oddíly bosenského ministerstva vnitra a v řemesle odstřelovačů byli vycvičení příslušníky speciálních sil francouzského námořnictva.
    Válku na Kosovu začala UČK, která na Kosovo vpadla z Albánie. Materiálně byla zabezpečena státy NATO a Albánií. V západní Evropě (Německo, rakousko, Švýcarsko atd.) vybírala kosovsko-albánské mafie ilegální daň z které financovala nejen vyzbrojení a vystrojení UČK, ale i podplácení západních novinářů a politiků ve prospěch propagandy o "utlačovaných Kosovarech" a "srbském fašizmu". Oboje vylhané od samého začátku. První obětí UČK bylo 400 Albánců, kteří byli pro zachování Jugoslávie!!!
    zde youtube.com/watch?v=inTv8x8N18I&t=1534s

    OdpovědětSmazat
  17. Dobře jsem volil gen. Blaška.
    Kdy začnete bojovat za oduznání uloupeného Kosova?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Buďte tak hodní a neúkolujte generála, nemůže bojovat na všech frontách. Myslím si, že naše republika je "first". Až když si doma uklidíme, potom teprve koukejme po okolí. Když se kolem rozhlednéte, tak nepořádek je slušné slovo.

      Smazat
  18. Válku mohou prosazovat pouze pitomci. A těch je v naší politice mnoho a další se scházejí na Letné.

    OdpovědětSmazat
  19. 11:09 Floriďane, je to pravda, že Američané se doma vůbec nezouvají (nepřezouvají), že chodí po bytě v botách z ulice, že si tak klidně lehnou i na divan a jdou v nich spát i do postele? A je to pravda, že na Aljašce je to právě naopak jako pozůstatek dědictví výchovy z carského Ruska?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. já bych se ho ještě zeptal, jestli Američané opravdu chodí do sauny oblečení (tričko, trenky) a obutí (tenisky). To je ještě větší zvířeckost. Ale je možné, že v USA nikdy v sauně nebyl :-)

      Smazat
    2. Američané se klidně svlíknou na ulici a pak záleží na tom, kdo má lepší právníky. Buď vysoudí prachy za to, že ho nutí chodit oblečeným, nebo vysoudí prachy ti, co se cítí být konsternováni pohledem na živý, vlnící se sud zaručeně amerického sádla. (psst: oni netuší, že je brání kde může, ač ho nikdo neposlouchá)
      A ani v USA nikdy nebyl. A to je ta zákeřnost, protože pak ho nemůžou ani odsoudit za vlnící se kůži.

      Smazat
  20. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  21. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  22. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  23. Filipínský prezident ruší dohodu o pobytu amerických jednotek v zemi. Chce prý vojenskou nezávislost své země.
    http://casopisargument.cz/2020/02/12/duterte-vypovida-obrannou-dohodu-s-usa/

    OdpovědětSmazat
  24. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  25. Ty máš někdy nějaký informace????Leda ze skládky papundeklů,ty retarde z amianálu!☺☺☺☺☺☺
    A Koněv byl na rozdíl od Pattona,Onana Bradleyho,McArtura PAN GENERÁL!!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Byl to jen rasozrádnej xindl, pacholek židomongola Zederblůma, vrah ruských rolníků! To používal Jeho vysokoblahorodí ataman Semjonov do lokomotivy jako rudé palivo ...

      Smazat
    2. 18:38 vlast tě potřebuje: "A Pepku, kdyby někdo povídal, že Trump je dobytek anebo, že tu válku nevyhrajeme, tak přijdeš a řekneš nám, kdo to povídal. Rozuměls? Teď zameč a vyskoč!"

      Smazat
    3. 13:39 To tebe Lejnere Putlerýči bez Vlasti (pokud tak nenazýváš lejnolíheň svýho škaredého kremelskýho vypouštěče) nepotřebuje nikdo. Jo, zamečíš, až po koupeli v bílým fosforu budeš s rezavým drátem omotaným okolo hnát suplovat veřejný osvětlení! S tím se ovšem docela špatně skáče...

      Smazat
  26. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  27. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  28. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  29. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  30. Tebe by měli na poutích po celý zemi (ukradený Indiánům) vozit jako atrakci,ale k smíchu bys ty mongoloidní nicko stejně NEBYL!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Rudocancy! Indiánům nikdo nic neukradl, ti divoši co neznaj pojem "vlastnit" ani zodpovědnost s tím spojenou všechno sami prodali a prochlastali ... nepocházíš taky náhodou z jejich rasy, Hovnere Komoušíči, co?:)

      Smazat
  31. "Zcela nepochybně když bylo jasné, že soustátí Jugoslávie je jako útvar neudržitelné,..."
    Bez urážky, to jsem si myslel, že jste p.Blažko chytřejší...

    OdpovědětSmazat
  32. Pan gen.Blazko ,absolutne trefna analyza , prajem zdravie a zdravy usudok,lebo co sa na nas vali je vlkotina !

    OdpovědětSmazat
  33. Proste jedine poradek ,musi byt jinak vznikne zakonite tento bordel kde debilova jako Hovnocuc si mysli ze ovladaji poltiky a politiku statu Nikdy temto prostym dusim nedojde ze jsou jen pouziti idioti a tleskaci, stejne takovi ,jaci kvici za nynejsimi kandidaty ,Dle vzhledu jde vzdy temer o autisty a chranene blby proto se primlouvam za system silne ruky ,to je jedine co funguje ,Order -poradek. Co prinasi nynejsim normalnim lidem tento stasny bordel plny valek a svinstva? Nic jen se o prekot lze a krade ,coz je ostatne pro zida typicke a vzdy bylo .Proc zida ? protoze vse dnes co vlastni ukradli vysmelili a vycachrovali lichvou a hlavne vlastni dnes vse.A gojim jen stoji a cumi ,ostatne ale se jiz zacinaji bat a mumlaji o spravedlivejsim daneni bohatych PS a pro ilustraci o jejich primech ,vcera zverejnili platy (compensace -jak oni rikaji ) peti nejlepe placenych managerum hedge fondu (bursa-market-zidovka ruleta) ,1,2 bilionu-2.00 biliony -a to prosim jen za rok 1919
    Nezapomente ze v USA je bilion 1000 milionu

    OdpovědětSmazat
  34. Přidám trochu pozměněný názor, někde v mládí jsem ho našel snad v indiánce, nebo rodokapsu. Je to rada pro muže - má mít sílu medvěda, aby ochránil motýla, který mu usedl na dlani. Na nepravosti uplatněme sílu a použijme ji na dodržení pořádku,ale současně chraňme slabší. Zná-li někdo zdroj, nebo přesnější citaci, opravte mne.

    OdpovědětSmazat
  35. Netřeba dlouho dumat! Srbové se ukázali za 2. světové války jako nejstatečnější národ v Evropě. Jejich partyzánský odpor vůči nacistům neměl obdoby a nic na tom nemění fakt, že jim velel Slovinský Chorvat Tito. Chorvaté, to byl opak - kolaboranti nacismu a fašismu, megalomani typu polských pánů, spolubojovníci esesáků na frontě proti SSSR! Hnisavý smrdutý vřed kolem Zagrebu, horší než fašisté Slovenští, Maďarští i Italští! A parcelace Jugoslávie - no posloužila k okupaci srbského Kosova USA, které trvá dodnes - a pak mluvte, kdo jsou ve Světě okupanty či 1.!!!
    Ale co chceme, žijeme ve vylhaném a prolhaném světě nejvyšší civilizace, sice jen jako pucfleci a v něm největšími lháři jsou prezidenti - i my máme s tím vykutáleným Vendou Flaškou své zkušenosti - ti komunističtí proti němu byli přímo svěštci. A Zeman, který je osočován pro nepřesnou citaci článku, ve kterém Hitlerovi a nacismu podlézal "věhlasný redaktor" Přítomnosti a Dnešku? Ať přetisknou media ten oslavný článek k 50. narozeninám Adolfa Hitlera, který napsal - v dubnu 1939!!! A pravda bude na Světě!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 17:36
      Máte naprostou PRAVDU!!!!Amiokupant věří,že těm jeho lžim,krom těch havloidiotů ještě někdo v Čechách i na světě uvěří?????Ani 1000000 opakovaná LEŽ nebude pravdou!!!!!

      Smazat
    2. Vy to máte nějaké pomotané. V současné době nejvíc potomků Ustašů žije kolem Šibeniku. Mám mezi nima spoustu velmi dobrých kámošů, vím to. A to vám ani nebudu povídat, kdo je z té oblasti jeden z mých největších přátel. Pustili ho z Haagu. ;-)

      Smazat
    3. 18:47
      Škoda,že všechna ta ustašoverbež nenásledovala Praljaka,byl by důvod k oslavě!☺

      Smazat
    4. 19:11 Hlavně že je bude následovat četnicko-bolševická srbosvoloč!☺

      Smazat
    5. 8,06
      Až po tobě,Röhme-Mináři!.-)

      Smazat
    6. 8:50 Minář je falešný prorok propagující vládu lůzy, tedy masonský podvod. Neb demokracie (=lůzovláda) je levicová idea a levice byla vždy nepřítelem tvůrců historie, velkých mužů, kteří místo toho, aby jim druzí s radostí sloužili a nacházeli nejvyšší uspokojení v tom, že mají tu čest podílet se na jejich dějinném poslání, musejí strpět, že se jim tito pletou do cesty. Zatímco v nerovné společnosti může průměrný muž velkému muži dobře sloužit k vzájemnému prospěchu, v rovnostářství jsou průměrní muži pro ty velké břemenem. Rovnostářství je triumfem nízkých mužů s nízkými ambicemi! I rozum je velkou mantrou masonů! Nadčlověk se svou morálkou pánů liší od podčlověka. Morálka podlidí se projevuje jako duševní společenská choroba zvaná levicovost, která vede k jejímu postupnému úpadku, kdy všemu nemocnému, slabému, patologickému a dokonce kriminálnímu je věnována dojemná starost a péče, která daleko přesahuje péči o zdravé, a to proto, aby se opět zařadilo do stáda obecné uniformity. Skutečná pravice, která jediná může zajistit zdravou společnost, musí v první řadě odmítnout rovnoprávnost! Neb jak klasik napsal: "Nadčlověk je smyslem Země ... a právo nutně znovu povstane z násilí a moci. Protože jen malý počet lidí je natolik vynikajících, aby mohl vládnout, zatímco sloužit musí vždy nesčetné zástupy."

      no, masy jsou zženštilé a potřebují být vedeny, ale nesmí mít v čele nějakého ráčkujícího opilce, profesůrka s hláskem jako konipásek a ukradeným perem v kalhotách, nebo uslintanýho žvanila s holí či šimpanzoidního jako krysa z kanálu pištícího estebana, ale ani ryšavýho jelimana s krosnou na zádech, nýbrž potřebují muže s holínkami, který udeří do stolu a zařve: "Toto je správná cesta!" A tak to dnes mohu shrnout prohlášením, že já jako neznámý jedinec jsem povstal proti neobolševismu a zahájil boj s tímto rudým lejnem a neskončím, dokud jako jev definitivně nezmizí ze života nejen Čechů!!! Jen napneme-li k tomuto posvátnému cíli veškeré své síly, vůli, důmysl, píli a houževnatost, jen pak budeme moci opět začít stoupat k výšinám, tak jako kdysi naši dávní předkové, kteří nedostali výsadní postavení na Zemi darem, nýbrž si ho museli za cenu nesmírné brutality vybojovat!

      Smazat
  36. Aktuálně, možná je to předčasné, ale jestli bude Foldyna bez dokovací stanice,tak by se docela dobře hodil do SPD. Co vy na to ?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 18:51
      Jsem pro,ČSSD je stejně díky Al- Hamajdovi,Diensblírovi a Sralbotkovi odsouzena k ZÁNIKU!

      Smazat
  37. Každá zelená guma to má v hlavě vygumované, včetně tohoto sokolíka Blažka!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 11,08
      Prasklá guma a její výlevy!.-)

      Smazat
  38. Drahý gumoviči, já si naopak přeji aby se Blaško dostal do čela státu a co nejdřív. Valí se na nás CV 19 a kdo to nepochopil je omezenec. Je konec období šarapatkování, antibabišnictví i honů na Ježka, teď potřebujeme do čela rozhodného chlapa. Nemusíme ho hledat, už ho máme jen ho dostat do čela státu. Jestli jste to doteď nepochopili, tak CV 19 je společný nepřítel #1 všech.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.