Reklama

sobota 1. února 2020

Charanzová z hnutí ANO jedná skandálně v Evropském parlamentu (VIDEO)

1.2.2020  EP
Předsedající EP Dita Charanzová -  ukázka kolaborace s eurounijní stupiditou namířenou proti projevům národního cítění. Charanzová koná jako služka "budovatelů evropského Superstátu" pronásleduje europoslance, kteří si chtějí v rámci Evropské unie zachovat národní identitu, projevují vlastenecké cítění a kritizují hloupá rozhodnutí nikým nevolené evrosojuzní věrchušky. Dělo se v Bruselu na plénu Evropského parlamentu ve středu 29.1.2020.


125 komentářů :

  1. Tato osoba dokáže plně nahradit Teličku, Štětinu atd. Nezáleží z jaké strany je, ale co a koho zastupuje. V tomto případě samozřejmě svoji bezednou šrajtofli, národ je jí tak nějak u prdele.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Mezi frekventanty Aspen institutu se jiní nevyskytují...
      Díky, Babiši, dostat tuhletu lemru do EP, to byl fakt majstrštyk...
      Helanov

      Smazat
    2. Lemra? Matka vychovávající 2 děti s doktorátem z ekonomie, dlouholetá diplomatka mluvící krom češtiny čtyřmi jazyky?
      Kdo jste potom vy?

      Smazat
    3. Ale že by zastupovala cizí zájmy s těma dvěma dětmi a čtyřmi jazyky, to se říct nedá, opičáku.

      Smazat
    4. King kongu,neni divu,e dav chce sesadit ctihodneho přecedu Babiše,

      když on bud svůj personál nezvládá nebo mu davá úplně vadnę přikazy postupovat proti babišovským voličům!

      Smazat
    5. 11:02 Přesně tak a ďourová je to samé a můžou si dát 50 titulů před jméno sluha zůstane slouhou.

      Smazat
    6. 12:02...No, on Goebbels měl taky doktorát, šly mu jazyky a dětiček měl dokonce 6 ...Zkrátka žádnej blbec, že? ;-))))))))))
      Helanov

      Smazat
    7. Kink Kongu: Reinhard Heydrich byl námořním důstojníkem, vynikajícím sportovcem (zejména v šermu), pilotoval stíhačku, měl velký cit pro umění a hrál výborně na housle. Navíc byl fenomenálním organizátorem. Rozhodně nejlepším, kterého Německo mělo. Ale všechny tyto schopnosti dal plně do služeb čirého zla! A to takovým způsobem, že se stal jeho symbolem. To on udělal z Německa nikoli policejní, ale doslova teroristický stát. On sjednotil všechny síly do Hlavního úřadu říšské bezpečnosti. On udělal z Gestapa, SD (vnitřní policie), Abwehru ten šílený, ale výkonný smrtící stroj. Jen on mohl zorganizovat a realizovat "Konečné řešení židovské otázky. Na uvedení tohoto průmyslového způsobu vraždění miliónů mu stačilo pár hodin konference ve Wansee. Svůj zrcadlový odraz měl v Lavrentii Pavloviči Berijovi. Ten zorganizoval a naplnil Gulagy ve 30. letech, on na začátku války zorganizoval převoz průmyslových podniků ze západu za Ural a tak vytvořil podmínky pro vítězství SSSR. On uvolnil z Gulagů stovky generálů a tisíce důstojníků, které do nich sám poslal a poslal je na frontu a nakonec dostal na starosti sovětský jaderný program, a v r. 1949 Sověti ohlásili, že bombu mají. Prostředky, které používal se od Heydrichových věru moc nelišily. A tak se i vynikající organizátor Berija stal symbolem stalinistického teroru. Přečtěte si román "Smrt je mým řemeslem" který napsal Robert Merle. Je o veliteli koncentračního tábora Osvětim. Jak naprosto neosobně popisuje organizaci a realizaci vraždění miliónů. Jak naprosto nechápe, co je mu vyčítáno a proč by měl být vůbec souzen! Schopnosti jsou jedna věc, jejich použití druhá. A právě onen román ukazuje, že v každém z nás někde v koutku duše dříme takový Rudolf Lang (jak nazval svého hrdinu R. Merle). Stačí jen odhodit morálku. Výmluva se vždycky nějaká najde...

      Smazat
    8. Připominám,že ani KSČM se nechce asi připojit k SPD.

      Zkusil jsem se spojit s pani předsedkyni KV KSČM v Praze pani Semelovou a řekli ji,že voliči si začinaji sami "vynucovat" ZMĚNU a potřebuji mluvit NA DOPORUČENI PANA PREDSEDY STRANY FILIPA s pani mistopředsedkyni komise mládeže pani PROKŠONOVOU,která,zdá se jen sama deklarovala,že by ten kapitalismus rada odstranila.

      Na dotaz jak a čim by ho nahradila však pan přesseda neodpověděl a odkázal,aby se občané obrátili PŘIMO NA NI!

      Už uplynul skoro týden a i když pani Semelová slibila,že spojeni zajisti řiká,že ji dala naše tel.ale zřejmě ji neřekla,že musi zatelefonovat,abychom s ni mohli mluvit!

      Toho co v normálnim životě trvá pět minut se musi občan domáhat týdny a ještě NIC nedostane!

      Připominám članek zde na Nové republice,kde se o tom jedná!

      http://www.novarepublika.cz/2020/01/kedmi-objasnil-zmeny-v-politice-ruska.html

      který snad stale visi mezi nejčtenějšimi vlevo.
      VzV

      Smazat
    9. Poslouchej King Kongu...

      Ja mluvim v 7 jazycich a nemam pocit, ze bych mel, sebemensi pravo, cele Evrope cokoli diktovat.

      Termin - totalita.
      Nastartovana linie, ktera neumoznuje volenym zastupcum narodnich statu do EP, zadny dalsi postup, protoze predseda rekl...
      Ze?


      A kde je v tomto "demokracie"?

      nobody

      Smazat
    10. Doufám,že všichni vite,že Hitler si dal svym parlamentem

      dokonce odhlasovat i začatek 2.světové valky napadenim Polska!
      To byl Hitlerův parlament a 3.řiše!
      Ma se to opakovat s chromou kachnou pani Makrelou,která chce dále rozbijet EU a dávno má být PRYČ.
      Nyni se objevuje namisto toho "duch"Musoliniho a Hitlera jako předzvěst masakru miliard budoucich oběti dalši valky připravované pohrobky podobných zločinců,vydávajicich jen ROSSKASY a odstranujicich demokracii prosazovánim chaosu neomarxistů a jejich ideologie neomarxismu!

      Smazat
    11. 12:02 No pokud je podle Vás toto nějaké měřítko, pak Vám stačí hodně málo.

      Smazat
    12. No už vím kde je problém. Zdejší "vlastenci" neumí česky a neznají význam označení "lemra".

      Smazat
    13. Ne King Kongu, neznam vyznam slova "temra", pouze temr.

      Objasni dale.
      Diky, nobody

      Smazat
    14. No, KIng Kongu, ot je trapné.

      Čtenáři vám tady uvedli velmi trefné paralely na vaši trapnou obhajobu D.Charanzové a vy, zřejmě pro nedostatek relevantních odpovědí, se ponižujete hloupostí.

      Smazat
    15. Ne, Dvořáku. Charamzová skutečně není líná a neschopná, skutečně není "lemra" jak ji označila Helena.
      "Lemra" nebyl dokonce ani Goebbles či Heidrich.
      Problém s vašimi "trefnými paralelami" je, že neumíte česky, neznáte význam slov. Zkuste ruštinu, ta by vám mohla jít líp.

      Smazat
    16. 15:51...Lemra = parazit, lenoch, hnida, přisátá ne svém NEDOBROVOLNÉM hostiteli.
      Zkrátka tvor, který neudělá za korunu užitečné práce.Darmožrout.
      Helanov

      Smazat
    17. 16:10

      No to jsou právě jen ty vaše dojmy, založené na neznalosti mateřského jazyka.

      https://cestina20.cz/slovnik/lemra/

      Smazat
    18. King Kongu k věci. Tady není hodiny českého jazyka. Jak paní Charamzová hájí zájmy České republiky, která ji ndo EP vyslala? Jak obhajuje evropské hodnoty, jako je právo na svůj názor, na svobodnou diskusi atd. které si EU dala do štítu a kvůli kterým dští oheň a síru nejen na Rusko a Čínu, ale i na své členy jako je Polsko, Maďarsko a Česká republika (občas)? Problém rozhodně nebude ve úrovni znalosti jazyka českého.

      Smazat
    19. Charabnová není líná, je to obyčejná vulgární a velmi čiperná politická děvka z ASPENu a to mluví za vše...

      Smazat
    20. king kong1. února 2020 12:02
      pro vás je argument doktorát (Zesplzně?) a dva fakani?
      nečteš nevíš!
      "Po ovoci poznáte je!" ne podle titulů a kukaččích mláďat

      Smazat
    21. Je mi celkem jedno, kolik má někdo titulů a zda se dohodne 20 jazyky. Pro poslance Europarlamentu mám jediné kriterium - prosazování zájmů občanů České republiky. Paní Charanzlová toto kriterium neplnila už v minulém volebním období. Netuším, proč ji tam občané volili.

      Smazat
    22. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    23. Pro 18:43 Ke které skupině se řadíte vy sám? K té panské nebo k těm podlidem. Podle toho co blábolíte jste otrok, který vzhlíží ke svým pánům v bláhové naději, že si ho všimnou. Třeba tím,že do něj kopnou. A kdyby i snad nějaký ten drobeček z jejich stolu,no to byste byl štěstím u vytržení. Nadlidi nedopadli nikdy moc dobře. Naposledy v 1945 a to není ani tak dávno. Někteří se dokonce ještě dnes krčí kdesi v díře jako krysy a doufají, že si jich nikdo nevšimne a těch pár chvil svého prašivého života doklepou veřejně nezostuzeni a nepoliváni.

      Smazat
    24. Přečtěte si životopisy toho, co vyslal Ándrej do Bruselu a bude vám jasné že ti za status quo budou bojovat do roztrhání těla. Kupříkladu Charanzová nikdy nedělal nic jiného, než ve spojitosti s EU. Celý život. Nic jiného neumí.
      Bábišovo koně - Charanzová, Dlabajová, Hlaváček. Dobrej je Kovařík - vystudoval francouzskou školu pro úředníky. To nevymyslíš. Ti další tři, ti by se nejspíš uživili užitečným neparazitním způsobem, v minulosti už to předvedli.

      Smazat
    25. 16:52...No a co!?!?!?
      Charanzová je lemra líná, kdyby nebyla lemra líná, tak by se živila POCTIVĚ, a né jako MLUVÍCÍ HLAVA v EP.
      Tam by moh' sedět i sádrovej pes, akorát by nemohl "řídit zasedání" .
      To by za něj musel odštěkat lidštinou jeho dobře placený asistent.
      Helanov

      Smazat
    26. Helanov - to máte teda pěkné mínění o dr. Davidovi a gen. Blaškovi, to se musí nechat.

      Smazat
    27. Od skolnich let snazivci/splhouni a pod., byli mimo teroristickych ucitelu ,to nejhorsi ve skole..
      Porad se hlasili i kdyz sami casto nic nevedeli..
      Tri doktoraty ,deset jazyku a skonci to /a s nimi davy dalsich/ bez aspon spetky respektu k sobe ,konci jako uboha, snaziva sluzticka vseho schopna..
      To prijde lito se jen na takovy divat..
      A jeste to navic nahlas hystericky krici aby vrchnost jim venovala 5 vterin pozornosti a za pochvalu..
      Vod prvni tridy obecne zadna zmena..
      Vubec zadna zmena. A kdyz nejsou treba , vodkopnou se se jako bezcenny hadrama vycpany loutky ,na smetiste..
      Nikdy je nenapadne ,ze skonci stejne..
      Proto se vracime do doby kamenne..
      Protoze kdo hazi sutry nemel by zit ve skleniku...

      Smazat
    28. 13:14 Tak je, bylo vždy a bude! Jakákoliv demokracie (=lůzovláda) je levicová idea a levice byla vždy nepřítelem tvůrců historie, velkých mužů, kteří místo toho, aby jim druzí s radostí sloužili a nacházeli nejvyšší uspokojení v tom, že mají tu čest podílet se na jejich dějinném poslání, musejí strpět, že se jim tito pletou do cesty. Zatímco v nerovné společnosti může průměrný muž velkému muži dobře sloužit k vzájemnému prospěchu, v rovnostářství jsou průměrní muži pro ty velké břemenem. Rovnostářství je triumfem nízkých mužů s nízkými ambicemi! Rozum je další mantrou masonů! Nadčlověk se svou morálkou pánů liší od podčlověka. Morálka podlidí se projevuje jako duševní společenská choroba zvaná levicovost, která vede k jejímu postupnému úpadku, kdy všemu nemocnému, slabému, patologickému a dokonce kriminálnímu je věnována dojemná starost a péče, která daleko přesahuje péči o zdravé, a to proto, aby se opět zařadilo do stáda obecné uniformity. Skutečná pravice, která jediná může zajistit zdravou společnost, musí v první řadě odmítnout rovnoprávnost! Neb jak klasik napsal: "Nadčlověk je smyslem Země ... a právo nutně znovu povstane z násilí a moci. Protože jen malý počet lidí je natolik vynikajících, aby mohl vládnout, zatímco sloužit musí vždy nesčetné zástupy.

      Smazat
    29. 7:53 Chybí uvozovky na konci! Nevím zda exituje cosi jako levice, ale jakákoliv demokracie je především fikce! Lůza nikdy nebyla předurčena k podílu na moci, není totiž schopná sebeřízení! Od toho tu existuje od počátku dějin kasta pánů nadaná Vůlí k moci, která ovládá tuto vlastnost postrádající kastu otroků! Bohužel ta první dnes musí předstírat vládu té druhé! Masy jsou zženštilé a potřebují být vedeny, ale nesmí mít v čele nějakého ráčkujícího opilce, profesůrka s hláskem jako konipásek a ukradeným perem v kalhotách, nebo uslintanýho žvanila s holí či šimpanzoidního jako krysa z kanálu pištícího estebana, nýbrž potřebují muže s holínkami, který udeří do stolu a zařve: "Toto je správná cesta!" A tak to dnes mohu shrnout prohlášením, že já jako neznámý jedinec jsem povstal proti neobolševismu a zahájil boj s tímto rudým lejnem a neskončím, dokud jako jev definitivně nezmizí ze života nejen Čechů!!! Jen napneme-li k tomuto posvátnému cíli veškeré své síly, vůli, důmysl, píli a houževnatost, jen pak budeme moci opět začít stoupat k výšinám, tak jako kdysi naši dávní předkové, kteří nedostali výsadní postavení na Zemi darem, nýbrž si ho museli za cenu nesmírné brutality vybojovat!

      Smazat
    30. 7:57 Naprosto se s tím ztotožňuji! Jak řiká klasik:

      „Spíš projde velbloud uchem jehly, než-li se prostřednictvím voleb „objeví“ skutečně velký muž. To, co skutečně přesahuje normální míru širokého průměru, se ve světových dějinách obvykle ohlásí samo.“ Adolf Hitler

      Smazat
    31. oprava 7:57: ... existuje ...

      P.S.: I když se dá s jistotou tvrdi, že i exituje!:-)

      Smazat
  2. Premiér Babiš odmítl poskytnou pomoc Číně, brzy se dočká drsné odpovědi. A pak bude vykřikovat po bruselsku. Je to jen jejich ponížený sluha.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Zbytečná komedie s účelem poškodit pověst ČR. Chřipková epidemie v ČR procentuálně zatěžuje obyvatelstvo mnohonásobně víc než koronavirus Číňany.A dále, Čína má 150 x více obyvatel než ČR, tak jak jim asi pomůžem. Cápu ten článek hlavně jako příležitost pro demožumpu kopnout si do Babiše.

      Smazat
    2. Ne nechápete. Nová republika není demožumpa. My ukazujeme, že Babiš je křivák a nezastupuje české národní zájmy. Charanzová je toho důkazem. Ostatně jeho poslanci v EU hlasují vždy pro tvorbu superstátu a pro přijímání připrchlíků. Tu základnu v Mošnově časem také zařídí.

      Smazat
    3. On to má ten Babiš těžké. ODS mu na své tiskovce vyčítala malou osobní angažovanost a stanovovala co by měl předseda vlády dělat. Když se angažoval (zrušení letů s Čínou atd.) tak najednou zase špatně. Musíme počkat na příkazy EU, co nám poručí.Kdyby chtěl Babiš Číně poskytnout pomoc, zase špatně, tomu věřte!.

      Smazat
    4. On prý pan Babiš je chudák a mæ to těžké?

      No tady se tomu začinaji smát i slepice na dvoře.
      Nepomáha mu náhodou jeho rozeklaný jazyk jak to maji ty reptilie?
      Zda se,že těm lidem z Letné bude brzy stačit převzit už vznikajici Program samotných voličů a okamitě jim tam bude zapomenuto,že to jsou nedovzdělanci,kteři ho neumi realizovat!

      NO NI?

      Smazat
    5. Do teto tematiky, bych prozatim moc nezasahoval.

      H1N8, tim to zacalo, a od prosince.
      Je to vysoky patogen, bylo by to na dlouho...

      Zatim je tezko hodnotit.

      Smazat
    6. 11.37 - ono to není kopnutí do Babiše, on se nakopl sám. Potom bude fňukat, jak mu nikdo nerozumí.

      Smazat
    7. Číňani naši pomoc nepotřebují. Já to pochopil tak, poslali usmiřovací pokusný balonek, udělejte gesto a bude dobře. Odpověď ? Kopnutí do koulí.

      Smazat
    8. 20:14 Nejvíc jim pomůžeme tím, že je zbavíme komoušů, což bude výhodou i pro nás, páč nám budou zase smět sloužit v tradiční pro ně roli kuliů s podobně praktickou šálou na krku - https://www.dhm.de/fileadmin/medien/lemo/images/ba008251.jpg

      Smazat
  3. Stačilo by zjistit si ve slovníku cizích slov,co znamená slovo transparent.Pro hloupé lidi to zřejmě je nadlidský úkol.Státní znaky a symboly nejsou transparenty.

    OdpovědětSmazat
  4. Kdysi se o Sovětském svazu říkalo, že to je kolos na hliněných nohách. Po odchodu Britů z EU nevím jestli též nezačala její eroze a vymílání, zkorodovaná je už pěkně(Polsko, Maďarsko, Itálie...) M.R.

    OdpovědětSmazat
  5. Byla v té chvíli přeci strašně důležitá. A to tak moc, že kálí na svou vlast. My opravdu nepotřebujeme nepřítele, my si stačíme sami. Fuj tajbl !

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to jako by se eurosvazačky předháněly v servilitě a v honbě za kariérou. V každém případě jde o jednoznačnou aroganci moci.

      Smazat
  6. Paní Dita Charzanová jako předsedající EP má povinnost řídit hlasování, dohlížet na to aby byl dodržován jednací řád, což činila. To je vše.
    Soudruh Dvořák by měl přestat osočovat, vymýšlet propagandistické hlouposti a měl by se uklidnit.

    Jinak ať si tedy jde stoupnout na Letnou s Milionem chvilek.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Já jsem klidný. Jen jsem ukázal prstem na paní Charanzovou, jak zrazuje české národní zájmy. Ona se bez odporu podřizuje nesmyslným rozhodnutím arogantního vedení EU. Europoslanec David správně nazval EU "žalářem národů" a Charanzová je sluha toho žaláře.
      Kdyby ti to opičáku King Kongu myslelo, tak bys byl zticha.

      Smazat
    2. Vopičáku, tobě stačí ten modrej hadr s hvězdama a trs banánů, nebo si děláš zálusk na blondýnu?:-)

      Smazat
    3. King kongu, pan Dvořák nevypadá na to,že je soudruh

      jak se zdá jste na to osloveni zvyklý.
      Opatřte si Program voličů a mazejte s nim sám na Letnou a dejte pozor,aby vàs tam radosti neušlapali,že konečne maji ten SPRÁVNÝ program a ne sračky!

      NO NI?

      Smazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    6. 11.44 - vnucujete své druhým, totéž činí Brusel skoro celé Evropě. Nebude to trvat dlouho a další stát odejde.

      Smazat
    7. Pane Dvořáku 12:19. A že se pan David nesebere a nevypadne z toho žaláře zpátky ke své práci?

      Smazat
    8. 21:39...Protože pan David s panem Blaškem tam DOOPRAVDY zastupují naše zájmy.
      To je špatně!?!?!?
      Musela by nás hanba fackovat, kdybychom ve frakci ID neměli svoje zástupce.
      Helanov

      Smazat
    9. 22:11 Takže on je dobrovolně ve vězení, aby tam hájil Vaše zájmy? K smíchu. No, i když za ty prachy spíš k pláči, madam.

      Smazat
    10. 23:17 je závistiví hlupák. Europoslanci za SPD - doktor David a generál Blaško jsou jediní, kteří vystupují veřejně proti bruselským nesmyslům a svinstvům a kteří nás doma informují,. co se v Bruseli děje a o co jde.

      Smazat
  7. Dobrý den.
    Nejdříve blahopřání k jmeninám europoslanci panu generálovi - tuším - Blaško - za SPD. Všechno nejlepší, hlavně zdraví a silné nervy, které snad má, jako voják, z oceli.
    Co se týče paní Charanzové a dalších z ANO - bez komentáře. Dám tady něco z emailu, který mi dnes přišel. Je to možná mimo mísu, ale zase úplně ne docela.

    "Jeden vysoce postavený americký občan o nás prohlásil:

    Máme vás dobře zanalyzované. Vypadáte dobře, jste výborní technici, sportovci, máte krásné ženy, měli jste jeden z nejlepších průmyslů na světě. Z 3500 oborů jste jich provozovali 1800, to neměl nikdo. Od výroby knoflíků, skla, porcelánu, piva, zbraní až po jaderné elektrárny.

    Máte nádhernou zemi, ale máte jeden velký průšvih. Jste všichni proti všem. Nejste schopni se na ničem domluvit, nemáte disciplínu. Vy se sjednotíte jednou za dvacet let, když vám sem přijedou cizí tanky nebo vyhrajete olympiádu v hokeji.

    Co se vám však za posledních 30 let podařilo, to se nepodařilo ani minulému režimu, úplně vynulovat úspěchy, kterých jste v minulosti dosáhli. Dnes jste pouze skladem a montovnou Evropy."

    Dnes je to poněkud delší psaní a tak se omlouvám a přeji hezký den.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Paní Jelinkova též zdravím a potvrzuji u nás v pohraničí vznikají nové sklady. Všechno po předání moci rádoby pravičáci rozkradli a zničili. Pokud se vlastenecké strany nedomluví bude to stát za pendrek.

      Smazat
    2. 12:11...Také blahopřání panu Blaškovi ke jmeninám!
      A ten mail mi mluví z duše, je to PŘESNĚ tak, jak se v něm píše...
      My Češi táhneme za jeden provaz jenom když máme kudlu na krku...A nebo když fandíme našim šikovným hokelistům...
      Jinak brbláme, necháme se vyhejkat skrzevá každou blbinu, ách jó :-(
      Helanov

      Smazat
    3. Dobrý den.
      Jak se chcete domluvit, když je stran a hnutí v ČR 208 - tolik jsem spočítala na jednom průzkumu. Všechny se pochopitelně k volbám nedostanou, ale i tak je jich "privela". Já bych brala to uspořádání "levice - pravice" a šmytec. A co se týče ANO - jejich volič nejsem a nikdy nebudu. Mi stačil Telička a nyní i paní Jourová s Charanzovou a dalšími.
      Pěkný den.

      Smazat
    4. Ještě to díky průzkumu vylepším:
      Volební preference - 2020

      Pokud by se v tomto týdnu konaly volby do Poslanecké sněmovny, které politické straně či hnutí byste dali svůj hlas, bez ohledu na Vaši případnou volební účast?
      Vyberte a klikněte na jednu z možností:

      Těch stran a hnutí jsem napočítala již 239 !!!
      S plus mínus 5 stran či hnutí, když jsem se event. sekla při sčítání.
      A u voleb bylo minule 31 stran a hnutí - tedy těch, které měly hlasovací lístky.
      Nechtěla jsem napsat, že byly "připuštěny".
      A že je to k pobavení, je tam pan Soukup, pan Hilšer a různé jiné. no, máte z čeho vybírat.
      Nashle u voleb - sedávám v OVK již několik let.
      Pěkný den.

      Smazat
    5. Pani Vero,je moc pěkné,že nad tim přemýslite.

      Je uplně jedno kolik bude partaji,stači usilovat,aby ty které chtěji zvitězit ve volbách pevzaly Program voličů a zamontovali ho ODŮVODNĚNĚ do "svých" programů,které jim prozatim neumožňuji zvitětit a zajistit si na př. většinu v parlamentu!
      Nakonec si je všechny jako voliči platime a kdybychom si náš Program voličů chtěli "vynucovat"tak potom by bylo na čase,aby si ty "strany"sebe platili sami a neotravovali vzduch už 30 let pro voliče "nepoužitelnými" zmetky,anebo jsou dokonce i bez programů!

      VzV

      Smazat
    6. Pan Babiš kdysi dal důrazně najevo větu, "Kdo plati rozhoduje"

      Je na čase ho realizovat ve prospěch voličů,kteři PLATI,ale jsou pět minut po volbách vysmivány,že jsou to bezmocni hlupáci,kteři si neumi ani vytvořit SVŮJ navrh Programu,aby ho jimi placené polit subjekty mohly REALIZOVAT!
      Pak se nam volićům stane,že se vyrábi bez jakékoli kontroly vadné zmetky zákonů proti těm,kteři "svoje zastupce" za to voli dookola,aby bezmocně tomu 1% investorú za nimi vzadu stojicich MUSELI jen trpně přihližet!!

      NO NI?

      Smazat
    7. Je to trefne, historie dokazuje to same.

      Zkuste:
      https://www.avcr.cz/cs/veda-a-vyzkum/socialne-ekonomicke-vedy/Cesi-jsou-lepsi-nez-si-mysli/

      No presto, oni vedi, proc stredni Evropu cupuji,
      vratme se k zakladum, vsichni.
      A dokazeme vse, no... genetika.:)

      Primarnim ukolem je obrana a nenechat se zatahnout, do hlubsich, valecnich problemu, ktere by nas - defraudovaly. Navrat do normalu je pote tezky.

      Jen, pro moznou ztratu duvery a take mozne, v blizkem obdobi, ochrany.

      nobody

      Smazat
    8. 12:11 K čemu nám jsou žvásty nějakého Američana, když víme, jak to bylo. Nic se nezhatilo samo o sebe a začalo se podle plánu dle Washingtonského konsensu. Bohužel jsme neměli reprezentanty na úrovni a dodnes nejsou.

      Smazat
    9. Paní Věra vystihla podstatu věci.
      Těch stran a hnutí je v české kotlince moc!
      Každý, kdo má díru do perdele, si založí stranu.
      Bylo to zoufalství o minulých volbách!!!
      Volila jsem SPD, ale fandila jsem i pánům Kurasovi, Hannigovi, i mnoha dalším...
      Proč se antisystémové strany nedovedou sjednotit, to NECHÁPU!
      Teď nastoupila Trikolora, nic proti ní, ale je FAKT rozumné odsát hlasy JEDINÉ dlouhodobě úspěšné, zavedené straně???...
      Která je otřískaná dehonestacemi, přežila i vlastní rozpad, zkrátka svoje si odšlapala a předvedla, že nejde o žádný jednorázový projekt???
      Skutečnost, že debilblok je na tom stejně je slabá útěcha.
      Ach ta ega, že, pánové ... plačící smajlík
      Helanov

      Smazat
    10. pro 16.07

      Občané se nauči odporovat tomu svinstvu,když budou chtit.

      Resistence se zvedá každou minutu pomalu,ale jistě!
      Byli jsme vychováváni k poslušnosti a k hrbeni hřbetů,nyni nam tu cpou cizi agresivni kulturu neomarxistů,která si sebou nese jen manuál na naše vražděni a pohrdá těmi,kteři se jejich prosazováni teroru doposud nenaučili bránit.
      Ted nám chtěji dokonce zacpat pusy po neomarxisticku vyrobeným chaosem pochodem institucemi, abychom zkretenizovali a zezelenali a byli vykradeni piráty a jinými zloději!
      Nové osobnosti si už budeme hledat přimo mezi námi i kdyby jsme měli jako občané vymyslet

      JAK SI JE NAJDEME SAMI MEZI SEBOU a to bez stavajicich podvodniků a křiváků,kteři se nam tu motaji pod nohama už 30 let!

      NO NI?!

      Smazat
    11. Pani HELANOV,

      pišete,že nechápete proč se nedovedou polit.subjekty SJEDNOTIT?

      Zakopaný pes je v tom,že nevi a nikdy nevěděli na čem!

      Vznikajici, neuvěřitelně jasný PROGRAM VOLIČŮ jim k tomu dá přiležitost,takže už ted se s nim hleďte seznamovat a pláč vás přejde a budete se chechtat jak je to skwělé a jasné!!!
      Takže žadná křeč.

      NO NI?

      Smazat
    12. Stran může být povícero, ale mělo by platit pravidlo, pokud jde o zahraniční politiku, hašteření se odládá a strany začnou jednat na základě obecných pravidel, podle kterých se hodnotí, zda se jedná o suverenní stát a nebo kolonii či vazala. Suverenita, nedotknutelnost hranic, obchodní zájmy atd.
      Názorová roztříštěnost bude vždy, i v totalitě, ale vlastenectví by se mělo týkat všech. Hrdina se od zbabělce liší v tom, zda dokáže v kritické chvíli myslet nejen na sebe, ale hlavně na druhé ...
      ABC

      Smazat
    13. 17:50...Moc vám nerozumím.
      Já žiju v tom, že špatná hospodářská situace, pochody Prague pride, zkrátka různé blbiny a nepříjemnosti se vsáknou, dají se napravit...
      Co se ale NIKDY nevsákne je změněná demografie!!!
      Tudíž protestuji proti přídělu NEKOMPATIBILNÍCH invazistů a považuji to za kruciální problém.
      Né kvůli sobě, já u už to mám za pár, ale kvůli svým potomkům.
      Helanov

      Smazat
    14. Pro Helanov 22.22

      v důsledku ohlupováni zdemolovaným tiskem a tv nebudete sama a ostatni opravdu rozumět co s vámi udělá ideologie neomarxismu a s tom spojená vlna rozbijeni států.
      S nim si totiž nedovedeu poradit ani AMER!

      Můžete protestovat jak chcete,bude vám ukraden hlas a po volbách budete nula a s vámi celý národ!
      Dokud občané nebudou pemýšlet jak vytvořit většinu v Parlamentu svÿm Programem,zažiji jen rabovàni státu,jejich mezd a penzi vadnými zakony aniž by na to mohli mit vliv.
      Proto je tu něco naprosto převratného.

      MUSEJI CHTĚ NECHTE NAVRHNOUT a podporovat VLASTNI PROGRAM!

      Smazat
  8. A co si myslíte ANO patří též do kartelu který slouží eu. Český vlastenci můžou spoléhat jen na SPD a Trikoloru. Babiš ukradl Okamurovi heslo ani migranta do ČR a vyhrál volby.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Na Trikkolonu se spolehnout nelze.

      Je pokračovatelem "dila"presidenta ODS,který přivlekl na hřbetě Kapitalismus bez přivlastků.
      Ten vycházi z gangsterismu vylupováni občanů o jejich aktiva vadným exekučnim zákonem a taky o dvě třetiny jejich platů a navic vykrádáni republiky o 500 miliard ročně,aby nebylo na důchody.
      Předseda trikkolony se od toho odmitá distancovat,protože by mu jeho fotr dal rákoskou na holou dupu!

      NO NI?

      Smazat
    2. Souhlas, pokud chcete hrát loutkové divadlo, musíte ovládat všechny kašpárky, i ty co zaujmou zlobivé děti.

      Smazat
    3. 14:08...Tady bych nesouhlasila...
      Fakt je, že za VK se děly věci.
      Ale když se mění systém, všechno je najednou naruby, stará pravidla už neplatí a nová ještě nejsou vytvořená !?!?!?
      Ten starý systém byl prohnilý, kdyby ne, tak by se nerozpadnul.
      Kapitalismus je jenom terminus technikus, může být špatný, ale i dobrý.
      Třeba ve Skandinávii jim to docela fungovalo, než se zbláznili a propadli liberofašounství.
      Tím jsem jen chtěla říci, že Klaus OSOBNĚ nic neukradl, jenom nedokázal ohlídat parazity, kteří vylezli z děr, a hbitě vytunelovali co se dalo.
      Ale, tak to dopadlo VŠUDE, ne???
      Spíš bych si tipla, že jinde mají těch oligarchů ještě více.
      Nejsem si vůbec jistá, že se v devadesátých dalo něco udělat výrazně líp.
      S TEHDEJŠÍMI ZNALOSTMI.
      Helanov

      Smazat
    4. Pani Helanov sama pišete,že jste si nejste jista,co se mělo vlastně udělat lip.

      Par lidi to tehdy vědělo,ale byli "odstraněni" a zloději z 1% nenažraných boháčů dostali zelenou!!.
      Tatik té §§"trikolony" president ODS to taky dobře věděl,ale pozor

      NIKDO Z TZV INTELEKTUÁLŮ V ČR SE HO NEZEPTAL CO ZNAMENÁ TO SLOVO BEZ

      na JEHO hřbetě přivlečenému Kapitalismu bez přivlastků o kterèm teprve ted je jasné,že vycházi z gangsterismu a zlodějismu.
      Rovněž i vy musite vidět,že i KSČM dodnes prosazovaný socialismus je BLUFF a chtěji být asi znovu vycinkáni a proto občany voliče nechtěji!
      K tomu je totiž třeba nového znárodněni výrobnich prostředků!
      Tak at nam tu napišou "JAK"!
      Ne nadarmo se jich na to chcem zeptat,nebo se ptát pani Helanov nechcete?!

      VzV

      Smazat
    5. 14:08 Budem muset volit každého kdo bude vládnout pro Český stát Trikolora je alternativa pro pravičáky. Bohužel na takové věci koukat nemůžeme pokud se dostanou k veslu liberální šílenci bude s Českem ámen. Navozí migranty dají stát eu a bude konec s Čechy.

      Smazat
    6. 17:23...Ekonomice nerozumím, jen jsem si jistá, že VK se osobně neobohatil.
      Vážím si ho pro jeho odvahu mít vlastní názor
      a musím uznat, že viděl DALEKO dál, než ostatní politici.
      Víte, VK se urputně bránil ratifikaci Lisabonské smlouvy, podlehl, až když mu to nařídil ÚS.
      MZ hned první den na Hradě vyvěsil modrou vlajku a...VK je zlej a MZ je hodnej...
      Ách jó
      Helanov

      Smazat
    7. 22:41...Omluva:
      VK Lisabon nepodepsal, byl jenom premiérem.
      Ostře se ohrazoval, ale později přiznal, že pod tlakem (když byli VŠICHNI pro) by bývat taky musel podepsat.
      Byl to demokrat a řídil se vůlí většiny.
      Jako PRVNÍ ostře varoval před občanskými aktivisty.
      Dneska si s námi neziskofki orají!!!!!!!!!!!!!!!
      Helanov

      Smazat
    8. Odpověd pro Helanov 22.41 a 23.35

      Znovu!Sama pišete,že ekonomice kapitalismu NEROZUMITE.
      Cilem tam jsou totiž naše penize a jejich rabováni.
      Vy a mnoho ostatnich to bere přes srdce,ale neuvědomi si,že jsou vykrádány dvě třetiny našich platů a 500 miliard roçně určených na penze.

      Proto nelze jinak než usilovat o změnu systému což NIKDY nebude mit tzv Trikolora v programu.
      Maji tam JASNĚ pro ekonomy napsáno,že hodlaji podporovat dalši vylupováni rozpočtu a našich peněz.

      Proto vy a dalši jste "kanalizováni"uplně někde jinde a čeká vás freneticlé tleskáni svým masakrujicim řeznikům a to jak sama pišete stále nestačite pochopit.

      Copak jste dělala v civilu válečnice Helanov?

      Smazat
    9. 0:22...Nevím, proč mne urážíte.
      V civilu jsem pracovala převážně jako modrý límeček.
      Ekonomice nerozumím, dneska už taky chápu, že v neutěšené hospodářské situaci mají pracky světové korporáty, bankéři, to chápu.
      Ale že by něco takového měl v plánu VK si rozhodně nemyslím.
      Máte proto nějaký důkaz???
      Jistá entita má dlouhé pazoury...asi tak...ňák.
      Škoděj nejenom v Česku, škoděj všude.
      Mladého VK nesleduju, Trikoloru považuji za stranu mírného pokroku v mezích zákona...Takže o jejich názorech na hospodářství nic nevím.
      Helanov

      Smazat
  9. Je třeba dívat se na věc optimisticky. EU šlape jako dobře namazaný stroj, všechno dokonale funguje, všichni jsou se vším spokojení, zbývá proto čas zaobírat se nejméně půl roku vlaječkami na stolech poslanců.
    V každém jiném spolku, třeba i fotbalovém, by byli šťastni, kdyby jejich hlavním problémem bylo něco tak malého.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vašnosti, Vy jste hlava, nechaj si to patentovat.

      Smazat
  10. Anonym 12:50.Kardinální OMYL!!!!!EU šlape,bohužel do oleje přidali BREXIT.A to dobře bězícímu stroji nepomáhá.Vlajka není transparent,asi Charanska to nerozezná!Ale za ty prachy je to jen drobnost.Zatím ještě poslanci EP bez výjimky byli zvoleni občany svých STÁTŮ a proto by je měli i zastupovat!No a EK to je horšínež Vatikán.Tam aspoň papeže volí kardinálové,zde jsou ale pouze jmenovaní.A souhlas EP je při rozložení sil v něm jenom formalita.Vlastně proč by do toho občané států měli vůbec co KECAT.Je to náš soukromý projekt a co je vám do toho.

    OdpovědětSmazat
  11. pro 14.01

    Ano,mate pravdu a ne jinak!

    Proletáři všech zemi spojte se!
    Boháči už to udělali a když spolknou hřebik jsou tak pokřiveni ,že vyserou vývrtku a ještě nas bude přesvědcovat jejich GŘ TV za našich 250 000 korun platu, že vyvrtka kterou sere je hřebik!!!

    OdpovědětSmazat
  12. Slováci mají problém před volbami. Asi vezmou ponaučení od nás kdy zavřeli pana Sládka a vše prošlo.No nevím jak by to prošlo na Slovensku s panem Kotlebou.Pokud vyhraje tak pí.Čaputová prohlásila,že ho nepověří sestavením vlády.Jeho strana Kotlebova má v programu slovaxit z EU.Tož se těšmě jak budou rušit EURO.Ale nejvíce jistá varianta je vytvoření voj.letecké základny na Sliači.Chce to rychlé reakce.

    OdpovědětSmazat
  13. Lidi, vzpamatujte se! Vykašlete se na Charanzovou! Tu vám tu předhazují místo někoho jiného a tím je Babiš a jeho americká základna strategického letectva v Mošnově. Místo Charanzové by tu měl viset článek pana Mana: https://www.euserver.cz/Articles/13013-nekteri-nachazeli-v-postave-babise-rozumnejsi-alternativu-k-schwarzenbergovi-kalouskovi-bohuzel-babisuv-postoj-k-americke-pritomnosti-na-nasem-uzemi-tuto-iluzi-bori.aspx

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Včera v dopolednich hodinach byla přijata delegace ostravskych haviřu na jaderne zakladně ameryckych strategickych sil v Mošnově. Haviři zhledli film ameryckych přatel o jejich lasce k pracujicimu lidu Ostravska a nasledně se zučastnili exkurze v betonovych silach byvale vagonky ve Studence, kaj su fčil skladovane nejnovějši jaderne zbraně obranneho charakteru.

      Smazat
    2. https://www.protiproud.cz/politika/4901-sasovy-jaderne-touhy-budou-u-ostravy-zbrane-hromadneho-niceni-havlismus-je-nevylecitelny-co-na-to-hejtman-laska-k-pracujicimu-lidu-a-libido-ostravskych-zen-humanitarni-rakety-za-socialismus-a-mir.htm

      Smazat
    3. 14:19...Ten článek pana Mana už tady byl.
      Helanov

      Smazat
    4. Větvička 14.26

      hledá se rezervni web.
      Ty chachare jich tam maš prazdnych hafo ,dali jsme ti tam vzkaz a ty už čtvrt roku neodpovidaš.
      Viš jaka by to byla prča,kdyby se ti tam staři haviři z předku ozvali a to by kurva jelo jak byk!

      Smazat
    5. 14:26 Havíři vzali bonhamry základnu navrtali naládovali červeným střelivem a odpálili. A tím skončila okupační vojska v ČR.

      Smazat
    6. 22:06
      Chlape, nedělejte si srandu. Podobným způsobem zatápěli nekalí Vietnamci svým osvoboditelům. Donese se to Americkým generálům, Ti si spojí Ostravské havíře s místní Vietnamskou komunitou a vyhodnotí Mošnov jako rizikové území. :-)
      ABC

      Smazat
  14. Ale tady vůbec nejde o to zda je vlaječka transparent, nebo není, oni dobře vědí co to je a co to pro vlastence znamená a proto opět zkoušejí co jim projde. Nakonec když se zamyslíte ty nedělní politické hrátky páně Moravce, ta z prdu kulička, to skákání do řeči přesila dvou hostí+Moravec proti jednomu. To už je takový tréning co si mohou dovolit a vůbec bych se nedivil, kdyby Hlodavec začal také začal vypínat mikrofon tomu, kdo bude chtít říci něco co se jemu nelíbí a nebo se ho nedejbože zeptá na jeho plat. Včera jsem někde viděl vystoupení pana Orbána v EU, to je rozdíl, oproti koupeným a připosraným vlastizrádcům, Jidášům kteří za hrst zlaťáků zradí svůj národ i své (pokud nějaké mají) svědomí. Hanba zrádcům, takovému člověku bych ani ruku nepodal a nejraděj nan něho plivnul. Tací se za války stavěli bez soudu ke zdi. Fuj. Rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
  15. Vubec me to neprekvapuje. ANO je jenom sbirka tvari ze vsech moznych stran + Babis, ktery stranu kormidluje tuhle doprava a tamhle doleva. O zadnem konzistentnim smeru se neda mluvit. Babis vnima ucast v EP jako otazku prestize, je mu fuk kdo se tam dostane, vetsina koblih stejne nema ahnung co se v EP deje a jak kdo hlasuje.

    OdpovědětSmazat
  16. Jenom takove prani.

    Mozna se splni, pokud nebudeme zahalet.
    Nejvice bych si pral koalici SPD, KSCM a mozna i casti CSSD, Narodni demokracie.

    Jen takove, male prani. Monitoroval jsem dlouho a verim, ze se vsichni, navzajem - dompluvi.
    Rozdily nejsou prilis velke, koncensus lze bez vaznejsich problemu, najit.

    Jen takova startovni, narodni, aktualni pozice.

    nobody

    OdpovědětSmazat
  17. Ta fiflena Charanzová, je obyčejná nevěstka babylonská/bruselská stejně, jako všichni stávající členové a voliči-vůliči (od slova vůl, nikoli vůle)ANO,což dokazují při každé příležitosti už od samého vzniku toho jejích "hnutí"...

    OdpovědětSmazat
  18. Skutečná tvář EU. Jasné důkazy o tom, že důvody předkládané pro vstup do EU byly podvod!

    https://cz.sputniknews.com/politika/2020020111343016-okamura-odhaluje-skryte-stranky-dejin-evropske-integrace-evropska-unie-byla-od-zacatku-velkym/

    Byli jsme podvedeni už při vstupu do EU! Ekonomické důvody byly jenom propagandistická vábnička! Když ptáčka lapají pěkně mu zpívají.

    OdpovědětSmazat
  19. Pane premiére, kde jste tuhle vizážistku ze salonu blondýnek nalezl. Že vás husa nekopla. Nedovedu odhadnout kolik hlasů a sympatyzantů jste díky jí ztratil. Tak už netestujte další trpělivost, stačili Telička, Jourová a teď Charouzová. Máte kliku, že konkurenti v ODS mají posilu z Řeporyjí. Bylo by slušné tyto exempláře před exportem cudně uklidit a nevystavovat na obdiv. Doufám, že nemáte podobné typy v záloze.

    OdpovědětSmazat
  20. Já tedy rozhodně nejsem voličem hnutí ANO, ale tady se musím paní Charanzové zastat. Na videu je jasně, že se chová velmi slušně a korektně. Omezení národních vlajek vyhlásil předseda EP, nikoli ona. Ona v tuto chvíli řídila schůzi a jasně svému kolegovi sdělila, že nyní se projednává něco jiného a že o jeho stížnosti ohledně vlajek bude informovat autora toho rozhodnutí, tedy předsedu EP.
    Co měla udělat jinak? Petr

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ma ten pan sanci, aby byl jinak vyslysen, anebo pouzivaji se pravidla pro potlaceni disentu? Kdyby mne nejaky byrokrat umlcel, a rekl, ze kohosi pak bude informovat, tak bych si rekla, to jo, to urcite pomuze...

      Co mela udelat jinak? Rict, ze ho podporuje, ale bohuzel jeho diskuze nemuze v tomto formatu pokracovat. To minimalne.

      Smazat
    2. 21:16 Neznám jednací řád EP, ale jsem si jist, že každý poslanec má povícero možností, jak se vyjádřit. Tady se bohužel vyjadřoval v okamžiku, kdy se mělo hlasovat o něčem úplně jiném. Kdyby tu debatu nechala běžet dál, stala by se jí z toho bramboračka. Ale ona to velmi korektně ustála. Petr

      Smazat
    3. 21:25...Je to váš názor.
      Už když tam vlezla, musela dobře vědět, na čem se bude muset podílet...
      Uznejte, že pánové David a Blaško by se do téhle prekérní situace nedostali.
      Proč asi!?!?!?
      Protože by nebyli připuštěni k řízení toho zasedání.
      Charanzová je tam ve frakci ALDE, a proto je na takovéhle hnusy jako dělaná.
      Helanov

      Smazat
    4. Charanzová projevila svůj souhlas a svou loajalitu k nařízení toho aroganta Sassoliho s potírání projevů národní identity a odlišnosti v rámci EU. Oni spějí k Superstátu, horšímu než SSSR. Vlaječky jsou symbol a Charanzová jde proti vlastnímu národu.

      A mimochodem, Petře, ty jsi taky kolaborant a lemra!

      Smazat
    5. Ta dáma je ve funkci místopředsedkyně EP, takže její loajalita k EP je snad samozřejmost. i já jsem loajální ke svému šéfovi. I když s jeho nařízením někdy nemusím souhlasit. Vy to máte jinak?
      Proto jsem kolaborant? Pak asi někomu uniká význam toho slovíčka. Petr

      Smazat
    6. 23:25
      Osobně bych se s Vámi nepřel o tom, zda předsedající měla udělat něco jiného, ovšem s pohledu vlastence se ten zákaz měl zrušit, odporem většiny europoslanců, hned po jeho vyhlášení. Přirovnat vlajku státu na území EU parlamentu k baneru a kázat ji schovat pod stůl, to je velmi silné kafe. Co důležitějšího měli na projednávání? "Vlajky pod stůl a jdem hlasovat .. kdo je pro zákaz zahnutých rohlíků a banánů? Abych nezapoměla, hlasovat se má ANO" ....
      Loajálnost k instituci, kde zastupujete ČR? Asi byste si měl porovnat měřítka hodnot. Když vám šéf poručí, ať skočíte s okna, tak se z něj skočíte? Možná by byl lepší příměr, kdyby Vám poručil, abyste doma naložil manželce ... a Vy byste ten příkaz splnil a potom si stěžoval? Porovnáváte neporovnatelné.
      Víte, já nevěřím, že europoslanci jsou loajální vizi sjednocené evropy. Jsou loajální pouze ke svému platu, za který jsou ochotni udělat i to, co by jako zástupci ČR dělat neměli.
      ABC

      Smazat
    7. ABC - Pardon, ale to vám nějak uniká význam slova loajálnost. Mám na mysli to skákání z okna na příkaz. Takže to jste vy, kdo porovnává neporovnatelné.
      A dále taky nemáte pravdu. Europoslanci přeci v EP nezastupují ČR, jak jste na to přišel?

      Smazat
    8. Petře, na rozkaz se vymlouvali i váleční zločinci, ale nejsme ve válce a tady jsou kulturní lidé, volení zástupci skoro celé Evropy a umlčovat je jako déle sloužící četař, když to poručil jeden nepovedený fürer není slušné. Navíc to s demokracií nemá nic společného.

      Smazat
    9. Co měla udělat jinak ? Nechat je domluvit, jinak ke každému usnesení se mohou vznést připomínky a ty bývaji součástí usnesení i když se třeba okamžitě neřeší. Slepá poslušnost zde není na místě a umlčení bylo arogancí bez sprostých slov. Nezapomeňte, že volení zástupci Evropy mají věťší sílu než nominované předsednictvo, v tom je omyl Bruselu a proto si plete svou pravomoc.

      Smazat
    10. 0:13
      Hledáme hranici mezi loajálností a loajálností. Loajální v duchu spolupráce, ale pouze do chvlíle, kdy se začnou překračovat hranice morálky či zákona. A loajálnost ve smyslu splnění jakéhokoliv příkazu, i fyzické likvidace.
      Ve Vašem tvrzení " Europoslanci přeci v EP nezastupují ČR " s Vámi souhlasím. Oni povětšinou nezastupují ani občany jiných států. Zastupují eurokomisi a eurokomise zastupuje koho?
      Víte, já jsem si myslel, asi velmi naivně, že volený zástupce by měl zastupovat zájmy toko, kdo jej volil, ale skutečnost je jiná. Systém je seřízen tak, aby volení zástupci nakonec zastupovali zájmy někoho jiného za neustálého tlachání o práci pro voliče ...
      ABC

      Smazat
    11. ABC - Není mojí chybou, že vy jste nepochopil principy fungování EP.

      Smazat
    12. 1:30
      Můžeme diskutovat kolik emisarů je tam jen za plat, ale myslím si že tam jsou i jiní. Šmahem všechny odsoudit, neberu. V principech to není, je to v lidech. Pravě proto, že se tam parta ztěličkovala, to tak dopadá. Že pokračuje ve federalizaci, dnes už i s donucovánim, je naprosto chybné. Možná je ještě čas k nastavení nových pravidel. Zastavit molocha a přerušit živnost s mološením, nepodaří-li se to tak za sebou zavřít dveře. Pokud tam budou poslanci (např V4), kteří mají chuť bránit své státy před gumováním globalizací, tak je teď poslední šance.

      Smazat
  21. Je to prostě zrůda za prachy schopná všeho.

    OdpovědětSmazat
  22. Řezník zavřel krám, řeznické výrobny zavřely. Jsou nastaveny taková pravidla, že to radši zavřou. Už je to jak za totality. Dobré klobásy, salámy a tlačenky přes známý, nebo udělal si sám. Jsme v takovém hajzlu ve všem, že si to nikdo neumí představit.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. U řezníka nekoupíte hovězí játra. Je to jako za komárů.

      Smazat
    2. Já jezdím k super řezníkovi pro domácí uzené, jaké bych v krámě za totáče nikdy nekoupil.
      Možná je chyba ve tvém řezníkovi.

      Smazat
    3. 21:35, přesně u podobného řezníka jsme nakupovali i za totáče. Jen dnes to je problém, protože tehdy prostě choval dobytek a prodával výrobky. Dneska si díky direktivám EU a tlaku řetězců často podobné podnikání rozmyslí. A soukromě? Komáry tvoje chlívky nezajímaly. Dnes se chystá legislativa na zákaz domácích chovů.

      Smazat
    4. 17:38 Ten můj řezník svůj chov dobytka rozšiřuje.

      Smazat
    5. 17:38, ten z totáče už nic nechová, to byl jen takový malý zemědělec, starší pán, kterého nikdo neprásknul za "nedovolené podnikání". Ti, co dnes v okolí máme, 2 řetězce a 2 soukromníci, nakupují maso všelikde, nejčastěji v Polsku a Německu. To "německé" maso je dost často nějaká starší flákota z Argentiny. U jednoho z těch soukromníků už byla dvakrát hygiena a měl namále. Nejvíc prodávají uzeniny, trvanlivé salámy a šunky ve vakuových obalech. Z masa jen kuře, vepřové, hovězího málo, jinak nic.
      U těch soukromníků to vypadá hodně podobně jako za totáče, dokonce i s tím prázdným krámem, protože odpoledne tam už nic není. A to nepočítám, že za totáče přece jen byly hovězí kosti, kližka, bůček a vnitřnosti, tzv. "odpadové" zboží, dnes tam mají jen ty stoleté vakuové salámy a slaniny. Lidem to nějak nevadí, takže se svou kritikou vypadám jako rozvrtávač.

      Smazat
  23. Jako dobytek jsme nahnáni do marketu. Kde je všechno ošizené. Někteří jsou spokojeni, jak tu patoligii kupujou. A dav hlupáků křičí a jásá, že má slevu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Když se necháš nějakým letákem někam nahnat, tak co s tebou.
      Já to tak třeba nedělám.

      Smazat
    2. 21:46 Co to melete, prosím vás? Kdo vás kam žene? A odsuzovat lidí za to, že mají málo finančních prostředků a každá sleva jim je dobrá? Buďte rád, že jste na tom líp.

      Smazat
  24. Táto eurosvazačka by pracovala i v řadě RVHP. Mani-mani-mani

    OdpovědětSmazat
  25. Dobré videjko. "Chtěl bych naznačit, že jsem Bulhar...". "Zavři tlamu ty nacisto!"

    OdpovědětSmazat
  26. Nekdo tady rekl , ze tahle pani mluvi 4 jazyky a klidne muze
    zastoupit Telicku...co je to za argument , vzdyt tihle lide zrazeji CR ! A jestli CR nevadi , ze nemuse pouzivat svuj
    narodni symbol , pak jiz jste cesi poddani hydre v Bruselu a
    nejsem si jist , jestli je to nake vitezstvi !

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.