Reklama

čtvrtek 6. února 2020

Cílem pangermánů již za Rakouska–Uherska, nacistického Německa byla likvidace českého národa a germanizace jeho území

Kati českého národa: Reinhard Heidrich a K.H.Frank.
Ogňan Tuleškov
6.2.2020 ČeskéNárodníListy
O tom svědčí zejména „Memorandum Hergel“, plány K.H. Franka na germanizaci česko–moravského prostoru, projev R. Heydricha na téma, že Čech v domovském prostoru nemá co dělat.


Po vítězné válce pro Německo mělo být překročeno k likvidaci českého národa. Část z něj měla být germanizována v prostředí staré Říše, jiní měli být vyhnáni někam daleko na východ a sever, rasově dobrá složka českého národa, ale vůči říši nepřátelská, měla být postavena ke zdi. A naše původní sídelní území mělo být osídleno Němci.

Ze strany znacizovaných bývalých čs. Němců byly tlaky, aby protektorát byl zrušen, ke germanizaci přikročeno dříve, aby vůči obyvatelů tzv. protektorátu byly používány i krajně násilné prostředky. Pražská organizace NSDAP např. žádala, aby Češi, kteří odmítnou dobrodiní germanizace, byli postaveni bez dalšího ke zdi. Lidický masakr byl vítán jako projev moci, která konečně pochopila, že se vzpurnými Čechy se musí jednat tvrdě. Podle nich nastal čas odložit rukavičky a plnit vytčené cíle. Řada sudetů sloužila v SS jednotkách, v gestapu a jiní pak ve Wehrmachtu bojovali po celé Evropě za nadvládu panského národa a likvidaci podlidí.

Vztahy mezi Čechy a Němci se v průběhu války nelepšily, ale naopak vyhrocovali. Čs. vláda v Londýně byla zaplavena stále radikálnějšími požadavky našeho domácího odboje, který nakonec téměř zcela jednotné požadoval přesídlení německého obyvatelstva z republiky. Argumentoval tím, že vzhledem k činům těchto bývalých občanů ČSR není možné další soužití našeho národa s Němci. A těmto tlakům podléhal zčásti i prezident E. Beneš.



185 komentářů :

  1. Tu není o čem diskutovat, to je jak se říká jasná zpráva o to smutnější je že kolaborantské soudy vracejí majetek šlechtě, která spolupracovala a souhlasila s likvidací českého národa. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Mě stačilo, co jsem četl v kronice naší obce k r. 1938. Do té doby jsme žili s Němci jako se sousedy, po r. 1938 už se však najednou cítili být utiskovanými Němci v českém područí, začali jim růst ramena, a v r. 1939 se už považovali za nadřízenou panskou rasu. Proto také zůstali v obci po odsunu všeho všudy jen tři německé rodiny které nezblbly, i když na to ze strany svých sudetských soukmenovců doplácely (ač i jejich synové padli někde v ruských stepích za Hitlera. Jenže co jim zbývalo, než narukovat i proti své vůli?). Zbytek, něco přes pět set Sudeťáků byl odsunut.
      Když jsem se na to už po Hadráku otce ptal, řekl mi, že ty tři rodiny by zasloužili metál, ale z toho půl tisíce odsunutých že by všechny dospělé muže a polovinu puberťáků postavil ke zdi; že to byli svině a půlku žen že by zavřel na stejnou dobu jako trvala válka. Tož tak.

      Smazat
    2. Je třeba to stále připomínat, protože se přepisují dějiny, opět i za účasti některých pro-německých Čechů. Podle Merkelové byl odsun neospravedlnitelný, Češi se prý podíleli na holoukaustu, válku spolurozpoutal SSSR, Prahu osvobodili Vlasovci nebo se osvobodila sama, Osvětim osvobodila spojenecká a ne sovětská vojska, atd.,atd. Pamětníkům to ohrožuje zdraví.

      Smazat
    3. noviczech
      ...milane 15:28.
      Víte co je smutné? V šedesátých letech, kdy jsem chodil do základní školy a i v učení dále, jsem potkával lidi, kteří si prošli německým koncentračním táborem měli z něj stopy na zdraví až do smrti!! Když nám ředitel školy vyprávěl, jak ho tito "přátelští" Němci mučili, tak jsme plakali, v závodech pracovali lidé se zmrzačenýma rukama a zdravím z koncentračních táborů, co vědí tito "debilní" politici a křiklouni o západě a Němcích? Komu můžeme věřit že západu, když vidíme co nás za třicet let naučili? Komu můžeme z nich důvěřovat, když firma VW udělá podraz na celý svět s naftovými motory? Když od Siemens šéf odbočky prohlásí, že 20 miliónový úplatek se běžně dává k získání zakázky? Komu z nich můžeme věřit až půjde ZASE o životy a nebo majetek? Dosadil český národ do politiky taková "hovada", že na toto zapomněli???

      Smazat
    4. 20.58
      Také jsem je znal; jsem ročník 51 a dost pamětníků tehdy ještě žilo.později jsem si k nim sedával v krčmě ke stulu - já si vůbec rád pokecal s dědky, že jsem se něco dozvěděl - tak jsem to měl v podstatě z první ruky. Ke všemu byla spodní polovina obce v protektorátu - jen pár chalup -, neb hranicí byl potok, takže i odsud všechno z první ruky. A pak se jim ten kretém omluví a další kretén si je pozve do Lidic!
      Jsme hovada, že jsou u vesla hovada. Protože mlčící většina nechodí k volbám, zato o to víc pak remcá. A tohle je výsledek. Jsem pro povinné volby.

      Smazat
  2. Na základě slibů udavače Havla o vracení majetku a kvůli prolamování Benešových dekretů to těm incestním šlechtickým kolaborantům možná projde....k zblití!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Proč není knížeti majetek zabrán, když na něj nemá nárok.

      Smazat
    2. 15:25
      Protože mu ho přiklepnul NEOPRÁVNĚNĚ udavač Havel.....a ten si stejně NEOPRÁVNĚNĚ a proti platným Benešovým dekretům vrátil Lucernu a ostatní nemovitosti!

      Smazat
    3. 13:27... Mám dojem, že když byl VK nucen podepsat Lisabonskou smlouvu, proti své vůli a na základě rozhodnutí Ústavního soudu, tak prosadil aspoň doložku o neprolomení Benešových dekretů...
      Byl to demokrat, havlérka se na tu porobu přímo třásla, občani byli ještě zblblí, a většina byla pro otroctví.
      Helanov

      Smazat
  3. A místo aby se nad tím Češi zamysleli, bojují proti sovětské okupaci, ruší pomníky a pamětní desky osvoboditelů, v Řeporyjích chytají pomník jednotce SS a kdesi v Jizerkách už obnovili i pomník Wermachtu. Předpokládám, že není daleko doba, kdy v Praze vzpomenou památku "českými teroristy" zavražděného protektora Heydricha a možná někdo časem vzpomene i soukmenovce Hitlera...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Se stim smiř

      Smazat
    2. 13:49 Pro tebe moc těžké na pochopení,zbytečně se netrap a alou na pokoj.

      Smazat
    3. 13:49
      Smiřovat se se vším mohou jen nuly jako vy. Normální člověk se sebeúctou se nikdy nesmíří s tím, co je mu proti mysli.
      Tak se smiřujte, nulo, jak vám kdo zrovna nakáže, ale hlavně makat! Raz - dva, raz - dva, raz- dva,... to je to jediné, co je od vás očekáváno.

      Smazat
    4. Osvětim „neosvobodila“ Rudá armáda? Reportáž ČT rozzuřila generála Šándora

      A tady ty "pravdy" ČT začínají. Když měli v PS zastavit ČT24, tak premiér Babiš mlčel.

      Smazat
    5. Je to k zblytí. ČT ČRo a i ta státní geologická firma, která prodala to to jí naprosto nepatřilo. Byl někdo potrestán? Správci státního majetku jsou asi přesvědčeni že jsou majiteli a proto tak postupují, viz prodeje pozemků. Ale na paní co si hájí své se dodnes kydá špína že nesouhlasí s vyvlastněním.
      Václav

      Smazat
    6. Japane? Však samotný JFK při své návštěvě Německa v srpnu 1945 si zašel prohlédnout Hitlerovu bavorskou rezidenci Berghof i Orlí hnízdo a do svého deníku si paky poznamenal:

      „Kdokoli, kdo navštívil tato místa, si dokáže představit, že za pár let se Hitler vynoří z nenávisti, která ho nyní obklopuje, a bude považován za jednu z největších postav, jaká kdy žila.“ A dále pokračoval: „Na způsobu jakým žil a jak zemřel, je něco tajemného, co ho přežije a zůstane živé. Stane se z něj legenda.“

      A ta se ze škaredýho kremlofýra místních odulců nikdy nestane a to je sere ze všeho nejvíc!

      Smazat
    7. 22:46 - asi nemáte pravdu, prověřte si zdroje. JFK v roce 1945 byl v lazaretu někde v Tichomoří po těžkém zranění páteře. V Německu byl JFK až po postavení tzv. Berlínské zdi. Pokud vím, tak Berghof u Berchtesgadenu byl v roce 1945 v troskách po bmbardování.

      Smazat
    8. 23:22 - http://www.ihr.org/jhr/v18/v18n3p30_Kennedy.html

      V Německu byl coby novinář, sledoval dění okolo Postupimský konference - https://cs.wikipedia.org/wiki/John_Fitzgerald_Kennedy

      Smazat
    9. A ty za nejtrapnější omyl přírody

      Smazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 13,48
      Arschloch!

      Smazat
    2. Árijské plémě Němců neexistuje mnohem spíše. Podle výzkumů DNA je více než třetina Němců slovanského původu. "Typickou" germánskou "krev" má tak dvacet až maximálně třicet procent dojčlandů. Prakticky na všech místech, co za Třetí říše hledali nacisté kořeny Němců a Árijců našli doklady o mnohem dřívějším osídlení těch míst převážně Slovany nebo i jiných národů.
      Vaše "argumenty" jsou typické maloměšťácké šovinistické bludy ještě právě z let 1939 - 45, kdy to tady propagovali hádejte kdo. Právě Vy si tu berete tu "záminku" v opačném gardu.

      Smazat
    3. Za 30 let již drtivá většina "Němců" bude mít arabskou DNA.

      Smazat
    4. 13:48. Aha, takže vy člověče omlouváte německou okupaci a zpochybňujete nacistické zločiny.
      350 tisíc mrtvých čsl. občanů jsou pro vás prefabrikované lži a komunistické žvásty. To je tedy už hodně přes čáru.
      No, doufám, že BIS bdí a i ve vašem případě...

      Smazat
    5. 14:02 s tím, kdo kde byl první nemáte pravdu. Na našem území pod odchodu Keltů (kmen Bójů) sídlili Garmáni. Ono, kdo kde byl první neplatí. Podívejte se, jakou neplechu to dělá v Izraeli, kde Židé "vytěsňují" dávno tam usídlené Araby a co z to všechno vzešlo (např. islámský terorizmus). Nebo ty Albánské konstrukce o tom, kdo byl první na Kosovu apod.

      Smazat
    6. 13.48 - aby jste se z té "árijské" krve nezbláznil, nebo to už máte za sebou?

      Smazat
    7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    8. 13:48
      Jste si skutečně jist, že Heydrich, Frank nebo Hitler, byli komunisté?

      Smazat
    9. Ad 14:02
      ve skutečnosti ti Germáni, o kterých psali Římané, byli západní Slované. A později došlo ke zmatení pojmů. Ve prospěch západní expanze na východ.

      Smazat
    10. 15.18 Plácáš kraviny. Židi tam byli už více než tisíciletí před kozomrdama a další sebrankou, která se tam nahrnula až potom, když Židi proslali válku s Římem. Aspoň si zjisti jak to bylo, když už chceš rozdávat rozumy.
      K těm Bójům - v Evropě obecně platí, kdo měl dané území v držbě jakou dobu, víme, rozume? Což byli západní kmeny Slovanů, později sjednocené a známé co Češi. Před Kelty tu také někdo byl - naposled lid Lužické kultury a je celkem oprávněné podezření, že to mohli být Veneti, tedy Slované. Pak by ale bylo vše jinak, že? To by nám pak Němci nejspíš vyhlásili válku, že překrucujeme historii, tak se o tom radši moc nemluví a taky že by se pak musela předělávat historie na které si vědátoři zbudovali své kariéry - včetně těch našich, českých. Ale i bez toho - platí, že kdo měl dané území v držbě nejdéle, tomu patří. Krom Židů a čmoudů - to ať si vyřídí buď spolu, nebo s Británií, protože ta za ten problém může. (Jestli nevíš jak a proč, od toho máš internet. Já tě poučovat nebudu.) A proto nám po tom kdo je v právu, jestli Židi nebo čmoudi, lautr hovno je. Něco jiného je jejich vnější politika, ale ta s tím o čem je teď řeč nemá co dělat. Tečka.

      Smazat
    11. Anonymní 6. února 2020 15:18
      Artefakty se nezmění "tolerantností", kterou více méně předkládáte. Kdo tvrdí, že každý národ, který dnes existuje nebyl v minulosti nazýván jinak? Nebo si myslíte, že každá epocha kdekoliv na jakémkoliv území má svoje pevná pravidla výskytu (archeologické nálezy, zmínky v různých textech). Lidi vymřeli a přišli jiní? No, to snad byste nemohl ani myslet vážně. Tak jednoduché to není. Liší se zdroje a i jejich jazyky, tím se liší i pojmenování, kdy občas docházelo i ke zkomolení.
      Vždyť se podívejte, jak se přímo před našima očima mění výklad a "průběh" historie a to zcela oficiálně. Když si uvědomíme, že jsme byly pod Rakouskem téměř tři sta let a tam byli hlavními rakouští Němci, pak se podíváte na to, co hlásili za Protektorátu o naší minulosti, nebo si projdete světovou, evropskou historii a začne vás zajímat jak to, že to tak podivně navazuje, pak si nemůžete nepoložit otázku - Jak to bylo teda ve skutečnosti?
      Historie hlavně tzv. velmocí je založena ve svých počátcích na podobných stejně důvěryhodných či nedůvěryhodných "historických dokumentech" jako naše vlastní. Ovšem u nich je to čistá pravda a u nás to samé naopak čistá lež, která škodí vztahům mezi "námi".
      Tady se jedná totiž o to "následnictví" změnou pojmenování jedněch a těch samých. Samotný výzkum DNA ukazuje, že pohyby po evropském kontinentíčku byly, ale zdaleka ne v takových měřítkách, jak nám předkládají. Pokud trváte na tom, že se jedná vždy o pojmenování, tak si sám zjistěte, kdy se sami Němci začali nazývat Němci - Deutschland a kdy my jsme byli Čechy nebo pokud budete "tolerantnější" (Němci mají také jednotlivé větve rodu) my Slovany.
      Jsme totiž v podobné situaci jako Rusko, kdy tam historii psali na zadání carů Němci v jejich službách! A to přibližně po stejnou dobu tedy tři sta let. U nich možná déle.
      No a jestli mám třeba jinou než hlavní skupinu DNA? Jsem nejedno století původem z Čech a to mi stačí, byť třeba prapůvodně Kelt či kdo.

      Smazat
    12. 15:18...Kdyby jen islámský terorismus!
      Aniž si to uvědomujeme, jedeme na prahu 21. století vesele náboženskou válku...
      A JENOM proto, že pámbíček svěřil dozor nad zeměkoulí nejprve židům, pak si to rozmyslel, a totéž poselství svěřil i muslimům, prostřednictvím Mohameda...
      A tak se tam tyhle dvě entity rvou jako koně o "svatou zemi", a Evropa čučí, jednou přikuluje těm, podruhé zase oněm...ách jó ..plačící smajlík
      Helanov

      Smazat
    13. 14:03...Spíš turkistickou, né?
      Navozili si tam Turky, aby měl po WAR2 kdo budovat, když si nechali vymlátit vlastní chlapy.
      Že tam teď vítaj i Araby je jenom třešnička na dortu, Adolfa (která v dětství hutorila jidiš) má ráda barvy duhy.
      Kdybych mohla, tak bych jí přičinila kus duhy pod oko, to by jí sedlo ;-)
      Helanov

      Smazat
    14. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    15. Němci senechávaji dobrovolně hubit muSLIMÁKY,posmrtné dědictví Žida jménem Schikelgruber Dolfa Hitler!!!!!☺

      Smazat
    16. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    17. Ty i muSLIMÁCI jste určený k likvidaci!!!!!Příroda nepotřebuje jakýkoli zmetky!!!!!

      Smazat
    18. 10:16 Vy putleroffský slimáci? No to je každým jasný.

      Smazat
    19. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Smazat
    20. 8.00
      Tolik vylhaných manipulačních hovadin v jednom cucku se hned tak nevidí. Kromě vynálezu knihtisku plky, plky, a nic než plky.
      Osobně by mě zajímalo, jak může být člověk se vzděláním takovým hlupcem. Nebo jste jen kavárenský omezenec? V každém případě hlupec, protože jen hlupec může tvrdit že Němci vládli:

      Opeře - vládli jí Italové.

      Poezii - zcela mimo mísu. Té nevládl nikdo - nebo všechny kulturní národy, když to berete takto.

      Teologii - jaké? Protestantské, katolické, či obecně?
      Obecně jí vládl Vatikán a Istanbul - oba vycházející z pokřivené interpretace Bible. Takže přeneseně Židé.

      Průmyslu - tak to je bomba! Průmyslová revoluce má původ v Anglii a pásová výroba v USA.
      Možná by vás mohlo zajímat, že Čechy po osm století, pokud bych měl vaše omezené vidění, vládli zemědělství a vládnou mu po dnešní dny, neboť české složení mlýna od nás převzal celý kulturní svět a naše mlýny tak mleli obilí na všech kontinentech, a pluh, kterým se orá po dnešní dny vymysleli rovněž Češi. Blbý, co?

      Hranice jsou otevřené - proč neodtáhnete do Německa?


      Filozofii. Ale jděte. Myslíte příživníka Marxe či nadčlověka Nietzsecheho?


      Smazat
    21. Sorry jako. Přehodil jsem odstavce

      Smazat
    22. Istanbul - použil jsem současný název Konstantinopole resp. Cařihradu.

      Smazat
  5. Některé z Hergelových tezí: „...Čech je ze svého dnešního sídelního prostoru neustálým a těžkým nebezpečím a ohrožením veškerého němectví … německý národ se nesmí vzdát ani metru tohoto prostoru ze všeho nejméně v srdci Německa … je to boj na život a na smrt … v konečném důsledku nejde o nic jiného, než kdo zůstane, Čech či Němec ... z titulu práva vyšší hodnoty německého národa … musí být pokračováno v tom, co naši otcové započali a předčasně přerušili ... nejnaléhavějším úkolem německého národa je ... aby byla z Čech, Moravy a Slezska německá země.“

    K tomu „srdci Německa“ je třeba dodat skutečnost, že ještě v době (Velko)Moravské, tzn. do cca 10. až první poloviny 11. století, bylo západoslovanským také území západně od Rýna a také větší část panonské nížiny. A že také to stále ještě protlačované „stěhování národů“ se rozhodně odehrálo jinak a bylo méně rozsáhlé co do výměny všeho obyvatelstva, než bylo pod německým vlivem v minulých staletích prezentováno.
    Takže ono „srdce Německa“ bylo ještě v době historicky docela nedávné srdcem západního Slovanstva.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Včetně Skandinávie,Itálie, Tyrolska atd.
      Vpádem psího plemena Romula a Rema začali původní obyvatele vytlačovat až po Vídeň a dále už to nešlo, tak jako vyvraždili a vytlačili a Britaniky do Skotska.

      Smazat
    2. omlouvám se(!!), samozřejmě mělo být, že "západoslovanským bylo také území 'východně' od Rýna."

      Smazat
    3. Většinu měst v Čechách zakládali Němci. Ovšem města
      jako Dresden, Leipzig nebo Chemnitz jsou slovanského původu. J.Kollár to kdysi prošel pěšky .

      Smazat
    4. Většinu měst u nás založili čeští králové. Pozvali si do nich i Němce, aby se města organizovala podle německého městského práva. Proto část patriarchátu ve městech tvořili němečtí obchodníci.

      Mohli si pozvat třeba Italy, ale Němci byli blíž.

      Smazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    6. 11:49, ty nevzdělanče. Když se ruská princezna Anna Jaroslavovna v roce 1051 přivdala do Francie, byla šokována špínou a nevzdělaností, kterou tam uviděla. Domů, rodičům psala roztrpčený dopis, do jaké barbarské země jste mě poslali. Bydlení je tady pošmourné, kostely ošklivé a mravy strašné.Přivezla do Francie vůbec první knihu - Bibli, na kterou přísahali francouzští králové při korunovaci a dodnes patří mezi největší poklady Francie.
      Ty nejsi nejen nevzdělán, ale ještě si se.eš do vlastního hnízda. Právě kvůli takovým hochštaplerům, jako jsi ty, to tady takhle vypadá. Naši předci nám odevzdali kvetoucí zemi a hochštapleři na čele s Havlem ji rozprodali. A komunisté, kterým nemůžeš přijít na jméno tady postavili fabriky, přehrady, metro, dálnici vyráběli jsme všechno od šroubku, přes letadla až po jaderné turbíny. Postavilo se tady sta tisíce bytů. Školství, zdravotnictví bylo zadarmo. Důchodci měli zaručeny důchody, státní dluh se rovnal nule, na důchodovém účtu bylo 100 miliard, které Klaus prožral.Co se tady postavilo za posledních 30let? Ho.no. Zato tady máme milion exekucí, platí se za vše na co se jen podíváš, 75% ze mzdy si ukradne stát a pořád nemá dost, některé věci zdaňuje 2x až 3x, ale máme vyznamenaného nejlepšího ministra financí Kalouska, který udělal 200 miliardovou díru do rozpočtu. Takže nemluv tu o příživnickém národu, mluv tady o elitě, která je v každém režimu u lizu. Jsou jak korkové špunty od vína, kdy je pro ně nebezpečno tak se potopí a pak se znovu vynoří. Pořád ta stejná klaka. S bábou Šabatkou na koštěti v čele.

      Smazat
    7. 13,57
      Pane,marná a zbytečná je Vaše bohulibá snaha neb ten retardovanej kokot umí pouze CTRL-C a CTRL-V,víc jeho syfilidou a chlastem rozložený zbytek mozečku nezvládne!

      Smazat
    8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    9. A čí seš ty,syfilidopotrate?!!!!!!Mejdanu z buznaincestu!!!!!!☺

      Smazat
    10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    11. CTRL-C A CTRL-V,VÍC TĚ TY buznaincestní podřadnej poblbanej kriple nenaučili?!

      Smazat
    12. 13:57 Jsem rovněž Rus a vím, že rozhodně my za nic nemůžeme - dokonce ani za vznik vlastního státu! O ten se nám postarali germánští uškujnici - varjažští piráti. Vše co jsme kdy měli byly pouze západní licence. Nebyli jsme schopni sami postavit NIC! Všecko nám to dycinky spadlo na makovici! Ivan III. to dlouho zkoušel s obloukovou klenbou, nakonec usoudil že je to marný a pozval Italy! Péťa Velkej už byl zkušenej a domácí "stavitele" ani nezval, leda coby nosiče klád. Mužici kteří si schovanými plnovousy zacpávali díry v kapse, byli v těch svých láptích jinak nepoužitelní. Bez německých inženýrů a vojevůdců by německá princezna Káťa Rusy nazvaná Veliká nikdy Turka neporazila, dokonce ani toho Jemelku Pugačovic:) I před Napoleonem nám Rusům krom Bláta a Mrazu zachárnil zadek Skot Barclay de Tolly, který Kutuzova přesvědčil vydat Moskvu. Bez Welšana Hughese bychom nikdy nedokázali vyrobit ani metr kolejí, natož pak celou Transsibířskou magistrálu. I Dněproges nám postavili Američané a všechny automobily byly vyráběny v jejich licenci. Bez jejich kaučuku by bosí Rudoarmějci zmrzli na Kavkaze! A Němci zmocnivší se ropných polí v Baku by pak s nimi už snadno zacvičili ... Spojení germánského ducha a turkické houževnatosti dalo vzniknout Ruskému eurazijskému impériu! To však bylo sraženo Židem s nemalou zásluhou té naší proslulé mužické lenosti, otupělosti a lhostejnosti! Tak se zrodil bolševický SSSR - stát neschopný samostatné existence! Nebýt Asiata s mongolskou krví Stalina, který se opřel opět o pomoc Germána (Německo - Rapallo, USA - fordizace SSSR) byl by zahynul a stal se "pouští osídlenou bílými negry", jak o tom hovořil Žid Bronštejn. Fatalistická "slovanská duše" je reakcí našeho lidu na otroctví, které nám pomohla vydržet, aniž bychom riskovali své životy při vzpouře. Tato idea byla povzbuzována, ochraňována a zneužívaná mongolsko-byzantsko-židovsko-komunistickými vládci euroasijské říše. "Slovanská duše" je ve skutečnosti "otrocká duše." (V angličtině: slavic soul - slavish soul.) Je to sen árijského muže uvrženého do otroctví, ochromující práce a života v ponižujících podmínkách, jehož předkové byli vyhlazeni etnicky cizími elitami, a který nemá vůli čelit realitě a postavit se na odpor těmto svým pánům - https://www.youtube.com/watch?v=ZeD4pYhKX1g

      Smazat
  6. Vysídlení Němců byl právní akt, který uznala jak Evropa, tak i USA aj. Kromě 360.000 československých obětí německé politiky k nám Němci po prohrané válce dotáhli ještě hordy Rusů, kteří nás po nich dalších 40 let drželi pod krkem.

    To, že se jim proněmec Havel za nás omluvil, to bylo plivnutí na všechny oběti obou okupací a navíc - nesmysl! Jak může někdo, kdo s tím neměl nic společného se dnes omlouvat jménem lidí, kteří tu dobu zažili, kteří tak rozhodli a kteří již nežijí? A stejně tak jak můžou Němci chtít ode mne omluvu za ty, kteří tak kdysi po utrpení rozhodli a dnes už nežijí?

    Já se nikomu omlouvat nejen nemíním, ale ani nebudu, protože jsem nikoho nevyhnal - a jestli Havel a ti dnešní pronácci ano, tak ať se klidně omluví - ale ne mým jménem!
    Je to svinská politika pár německých grázlů s českým póvlem, kteří se s prosranou válkou nikdy nesmířili. A o vždy ke zradě národa připravených českých klerofašistech snad ani nemá cenu cokoliv psát.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To ano. Až na to, že nebýt těch Rusů, tak bychom byli ve větší pr*eli než dnes už o těch 40 let dřív. A sféry vlivu byly dohodnuty vítězi na Jaltské konferenci:
      https://cs.wikipedia.org/wiki/Jaltská_konference
      (Z Reichu, i Japonska neodešli dodnes...)

      Smazat
    2. 14,14 14,49
      Oba máte naprostou pravdu.

      Smazat
    3. 14:14 nemá pravdu. Jeho nenávist k Rusům je zřejmá a řadí se tak do jedné řady k povýšeným Pangermány, kteří nás chtěli vyhubit.
      Navíc Rudá armáda z Československa odešla hned v září 1945 a do srpna 1968 u nás nebyla.
      Ani okupace ze srpna 68 se s tou německou nedá vůbec srovnávat. Nikdy v ní nešlo o likvidaci našeho národa, naší inteligence, naší kultury - jako tomu bylo za Němců!
      Jinak souhlas s hodnocením Havla.

      Smazat
    4. 14.49 - pane Dvořák promiňte sprosté slovo, ale přesné vyjadřuje.

      Smazat
    5. V srpnu 68 k nám cez Rozvadov nakukla i obrnená tanková divízia USA a smerovala na Prahu. Po 5 km ich zastavili jednotky ZSSR a otočili späť. Vraj sa pomýlili. Keby sa podarila farebná revolúcia v 68 tak tu máme základne Usa , mešity no-go zóny a pod.

      Smazat
    6. 6. února 2020 15:12 - jedni přehlíží to, co se zde dělo za Němců, druzí zase to, co po válce. Nelze ignorovat 50. léta a politické procesy pod taktovkou Moskvy, tak to prostě bylo už před invazí 68. To se potom nikdo nikdy s nikým u nás nedomluví a děcka pak v tom mají v hlavě pořádnej guláš.

      Jinak nenávist k Rusům nejenže necítím, ale vždy jsem se považoval za Slovana. To ale nic nemění na tom, co se událo - spousta našich nevinných lidí za to zaplatilo svobodou i životy.
      To, že musíme pořád pod někoho patřit, někomu sloužit a někoho poslouchat odmítám, ať je to Germán, nebo Slovan - zde je mi to jedno.

      Smazat
    7. Oni je nevyhnali,oni jim zachránili život !!!.měli by nám ještě dnes poděkovat a toho tlustého bavoráka je třeba umístit do Bohnic,když se chce vrátit domů....

      Smazat
    8. Jsem pro neutralitu a nepoklonkovat nikomu .

      Smazat

  7. Král, Václav: Chtěli nás vyhubit dokumenty o nacistické vyhlazovací a germanizační politice v českých zemích v letech 2. světové války

    https://muj-antikvariat.cz/hledani?q=Cht%c4%9bli%20n%c3%a1s%20vyhubit&from=msearch

    OdpovědětSmazat
  8. Germáni nikdy Slovany neuznávali za rovnocené lidi.Jejich "nadřazenost" z nich vždy byla cítit a chovají se tak dodnes.
    Viz 4.ŘÍŠE - Bruselská .

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    3. Vas vyklad dejin neni realny..))
      Placate spoustu nesrovnalosti a fikci..
      Vas vyklad dejin je produkt pangermanismu a ze 70% nema zadne historicke zaklady..))
      Jste nedouk slusne povezeno..))
      Kdyby jste mel zajem poskytnu vyklad historie ktera je historii mozna ne 100% ale overena..
      Jinak historie byla nekolikrat zmenena a dnes muzete sledovat dalsi pokus o zmenu historie v primem prenosu..))

      Smazat
    4. Však také tato země byla součástí Svaté římské říše a jejího nástupce - Rakouského císařství, od kterých obou jste dostali šanci stát se z poloslovanských divochů západní civilizací alespoň krapet dotčenými lidmi, ale tu jste nevyužili! Zbyli tu pouze prolhaní, sebechvalní a sebeklamní Čecháčci - mistři světa v obrazoborectví, strhávání soch a symbolů, přejmenovávání ulic i vlastního státu a falšování vlastní historie, založené na bratrovraždách a zákeřných záludnostech. Nedorostli pro vlastní samostatný stát, nezaložený na literárních a politických padělcích a intrikách, jakož i na uplacených rakouských dezertérech. Bohužel o zpustlou Kotlinu už nikdo z vyspělejších sousedů nestojí (aby si vlastní stát nezamořil). Historie lenivého, příživnického pronároda se stále dokola opakuje: etapu lžidemokracie vystřídá diktatura lapkovské lůzy, která se následně připojí k zacinkání klíči – až zase všechno nakradené prožere. A každých dvacet let plive na tu lůzu předchozí a nostalgicky vzpomíná na tu lůzu předpředchozí. Snad jedině za tzv. Protektorátu si trochu spravili reputaci, když s jejich nikoliv bezvýznamnou pomocí se podařilo eliminovat tisíce vlastizrádných, protievropských komunistů (bohužel ani to nestačilo)! Pravda vyděsí!!!

      Smazat
  9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Někdo ho napsal (článek) a jiný ho našel. A pak ho třeba třetí tady vyvěsil? Logické?

      Smazat
    2. Na vztek germanofilům. A o zábavu je postaráno.

      Smazat
    3. Mrchy mrší historii, a tak jsou takové články bohužel potřebné.

      Smazat
    4. 15:36...Aby měl prostý lid co chroustat...
      (Taky to nechápu.)
      Musím se přiznat, že článek o Durynsku by mi přišel poněkud aktuálnější.
      Helanov

      Smazat
  10. Vyhladzovanie Slovanov Nemcami má stáročnú tradíciu od čias Karola Veľkého, Križiakov až po Habsburgovcov. Hamburg Lübeck, Drážďany Vieden Dolné Rakúsko ...boli sídla Slovanov. Podľa prof. Šemberu z Viedenskej univerzity boli sídla Slovanov až v Bavorsku, Švajčiarsku a celom dnešnom Rakúsku. Latinská kristianizácia sa dramaticky zapísala do dejín Slovanov , keď genocídne vyvraždili križiaci celé oblasti, časť predávali do otroctva a časť sa germanizovala či pomaďarčila. Habsburgovci najmä od čias Jozefa 2 pracovali na ponemčovaní obyvateľstva v celej Habsburgskej ríši. Strach a nenávisť voči Slovanom sa prejavovala i na poli vedy historickej keď "historici" hrubo znetvorili naše dejiny čo čuduj sa svete pretrváva dodnes.Ruky nemecké viedli útok voči Slovanom no hlava bola z iného etnika. Spomenme si na plamenné výzvy Karola Marxa alias Mordechaja Kissela z rabínskej rodiny zneli i takto: Nezmieritelný boj vojnu a smrť voči Slovanom, tým zradcom revolúcie. Je potrebné na nich bezuzdný teror a vyhladenie nie v záujmä Nemecka ale v mene svetovej revolúcie." A tak sme si tento ich teror užìvali i na Slovensku, Maďarsku Haliči Rakúsku Morave i v Čechách kde pod tlakom za výhody lepšie národnosti zamenili.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 15.36
      Asi mu přišlo, že bychom si na Germány dát majzla, když se stáváme jejich kolonií.

      Smazat
    2. 15:54...Kurňa, a jak je to tedy možný, že za císaře pána byly Čechy a Morava nejrozvinutější a nejprůmyslovější region???
      Helanov

      Smazat
    3. 19:48
      Bo za Francka Josefa nežil Sōrōs a v monarchii neproběhl HADRÁK,verstehen frau?

      Smazat
    4. Helanov- a jakou to má souvislost? Teď také pracujeme na jiné.

      Smazat
    5. Jano moc děkuji za příspěvek a vy všichni vlezdokapitalistické řiti tady máte odpověď co chtěly paraziti udělat s Ruskem. Ovšem jako často se jim to vymklo z rukou př. Lenin, Ben Láden, Noriega. Vymkne se jim i ten jejich parazitizmus který je nakonec zlikviduje.

      Smazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    7. PRAVDA děsí jen tebe,buznaincestní amihovne!!!!

      Smazat
    8. 9:46 Podle "diskuse" se dá snadno dojít k závěru, že se Adolf měl nechat, aby začistil a sterilizoval pro potřeby Říše slovanský podlidi. Bohužel se navážel do Židů a začal válku se Západem. To byla veliká chyba. Hitler nepochopil, že tím etnikem na likvidaci jsou Slované jako celek, ne Židé, jelikož už jeho vědci dokázali, že tahle část lidstva ve východní Evropě vykazuje znaky masivní degenerace. Právě Židé byla populace, kterou naopak potřeboval, stejně jako muslimy. Hitler měl přátelské styky s muslimskými zeměmi, které, stejně jako on, pohrdali slovanskou zdegenerovanou pakáží. Měl je poslechnout a dnes by svět vypadal mnohem lépe. Teď to budeme muset napravit a poslat zdegenerovanou populaci proti sobě, aby se vyničila. Stávající státy se následně samozřejmě rozpadnou, jelikož je nutno eliminovat cca 80-85% populace na území východní Evropy a připravit pro nové kolonisty.Jen tak může svět dojít ke konečnému a trvalému míru!

      Smazat
  11. A jak taková germanizace vypadá? Naučit se německy? Pracovat pro německou firmu? Tak to jsem se vlastně už zgermanizoval a vůbec to nebolelo, naopak vydělal jsem prachy hned na začátku kariéry, poté, co komunismus odtáhl.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Němečtí muslimové vám to vysvětlí , jistě se rád naučíte i arabsky !

      Smazat
    2. Má to jeden zádrhel. Němec u stejné firmy a při stejné práci vydělává 3x víc. Myslete v souvislostech!!!

      Smazat
    3. Anonymní 6. února 2020 16:39
      "Nepleťte" mu hlavu, on se učil podle seriálu Kobra 11 turecky! A vrazilo se mu to turecké myšlení do hlavy! :)

      Smazat
    4. re 16:32
      Stačí se podívat jak dopadla Lužice ,jestli vůbec víte, kde to je a její obyvatelé Lužičtí Srbové.

      Smazat
    5. 16:32
      Poturčenec - horší Turka.
      Václav

      Smazat
  12. "...padla filosofie, hlásající: vyhubit ty Poláky (v. Hartmann), rozbít ty tvrdé lebky Čechů (Mommsen), zkrušit ty dekadentní Francouze a zpupné Angličany a t.d. - pruský pangermanism válkou byl vyvrácen."

    Poznámka: Theodor Mommsen, který žádal rozbití tvrdých lebek Čechů, byl německý historik, nositel Nobelovy ceny za literaturu v roce 1902.

    OdpovědětSmazat
  13. Ivan David vtipně zakázal pod ožehavým tématem "Židobolševismus" diskusi. :)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    2. Absolutne ,chybet nebudes jsi cvok

      Smazat
    3. 18:10...Už jsem tam chtěla přičinit poznámku, že Nejenom Lenin, ale i Merkel hutorili v dětství jidiš :-)
      Tak třeba jindy, nó...
      Helanov

      Smazat
    4. David dobre vedel proc vypnuli diskusi i kdyz je to skoda ,treba pro pruzkum nazoru ctenaru na problem zvany Zid inernacionalni. Vcelku velmi dobry clanek pane Sys ,take takove typicke ceske jmeno ,ze?? Kleberstein Solomon

      Smazat
    5. karpi, tak jestli vám nevadil ten utečenecký idiot neustále ponižující Čechy, potom patříte do stejného kanálu, a opravdu tady chybět nebudete.

      Smazat
    6. Celkem oprávněně. Článek je složitý, jako jeho autor a reakce mnohých by se daly předpokládat. Můžete si jej stáhnout a nebo přeposlat ikonkami pod článkem a s přáteli šířit a diskutovat o něm. Já si jej stáhl jako studijní materiál.

      Karpi, odcházíte do politiky? Nebuďte tajnůstkář.

      Smazat
    7. Souhlasím s Vámi pane Povolný.

      Smazat
    8. Karpi, ze by vlastni stranky? Pokud ano, dejte sem vedet!
      Ja jsem takhle jednou prastil s Blisty. A kdyz se podivam na tu diskuzi tady, samy hovna prdy, sracky, chora nenavist a jeste k tomu cenzura vubec se vam nedivim!!!

      Smazat
    9. Keine problem Pepku23:54:-). Prašti taky s Novou Republikou jak jsi praštil s Blisty a založ si vlastní web stránkou bez nadávání, ponižování a cenzurování...

      Smazat
  14. ale nejakemu Karpimu bude tento debil chybet viz nade mnou

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 20;01
      To je ovšem věci NEvkusu,ale to není moje starost.Přeji Vám hezký večer.

      Smazat
  15. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 20;15
      Čechy si ty svině neber do tlamy!!!!

      Smazat
    2. 20:18 Vykřikl zřízenec teplický prosektůry co každej pátek před Severkou stál a s prackou zdviženou a do noci halekal: "Immr Brüüüx! Sieg Heil!" ... jenže pak začal chlastat formáč co v něm primář uchovává potraty cigorek a taky začal šukat mrtvoly zdechlejch gerontek (ba časem i gerontů - sic!) a skončil jako ubohej Putlerpšouk, no ...

      Smazat
    3. Za to řvaní ti pak okolojdoucií důchodce rozkopal ten, vrozenou syfilidou zparchantělej ksicht.....bavila se celá ulice!!!!!!☺

      Smazat
    4. 8:23 To jsem nevěděl, už rozumím proč tě vzali jen na prosektůře! Páč mrtvoly už nemůžeš tím xichtem vyděsit!☺

      Smazat
    5. A ty buznaincestní kriple něco víš????Dneska je apríl???!!!!☺

      Smazat
    6. 10:12 O tvým zkurvykůlum jsem věděl všechno! Tohle mi muselo nějak uniknout ... dík za jeho doplnění!!!!!☺

      Smazat
  16. Overtonovo okno... Neuvěřitelný hnus! Komu patří Respekt!?
    https://cz.sputniknews.com/nazory/2020020611463846-cesko-se-ma-omluvit-za-holokaust-tady-se-nekdo-zblaznil-nazor/

    OdpovědětSmazat
  17. Honolulu pokud chcete o něčem mluvit tak je potřeba znát názor obou stran a i tak to bude jen názor do diskuze. Pokud začnete ostatní diskutující zesměšňovat vypovídá to o vás že jste ješitný. nebo ještě něco horšího. Podle vaši Konstituce teda má právo na názor každý tak to respektujte.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. On už Honím lulu nemá co honit, neb měl ptáčka Ohníváčka a už mu uhnil, tak si teď honí aspoň ego.

      Smazat
  18. Cvok se zase probral a vylezl z krabice ,ceka nas opet hruza s debilem

    OdpovědětSmazat
  19. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 21:12
      IDIOTE,ČEŠI NIKDY V ŽÁDNÝ SS DIVIZI DOBROVOLNÍKY NEMĚLI!!!!!To měli ve velkým počtu Pšonci,Banderovci,Frantíci...A Henry Ford a Preston Bush je sponzorovali!

      Smazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    4. Pepek Vyskoč9:44 napsal hnědocancy: "...Rusáci by neovládl toto území a my dneska mohli mít prosperující zemi...". I když ten Československoustašovskohúnský separatizmus nemusím a souhlasím s tvojí tezí že alespoň "ve dvou se to lépe táhne" a což by bylo v společném státe Habsburské monarchie větší prosperitu a silnější soustátí vůči sociálním experimentům žabožroutů a Anglosionistům, nutno poznamenat že váš neidentifikovatelný národ odůlců: "my dneska mohli mít", to po roce 1945 ale pořádně tady v Europě posral. Lepší by bylo kdyby jste si zametli před vlastním prahem a vyndaly to brvno ze svých očí a smyly z nich karpy a pak hledali třísku v očích "zaostaleho" Ruského národa a ich sympatizantů.

      Smazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    7. Souhlas u SS slouzili 3 cesi pro upresneni..
      Nejaka cesko nemecky mix u wermachtu ale cesi u SS nikdy neslouzili az na ty 3 zdokumentovane..

      Smazat
    8. 21:22 Rudocancy! Nezapomeň že naprostou většinu lidu tu ještě netvořila místním odulcům podobná individua, těch tu byla mizivá menšina! Ovšem normální Češi byli tehdy skuteční Evropané, masově se hlásící k boji za evropskou kulturu proti bolševismu! Až mongolský vpád v květnu 45 to změnil a vedl k dnešnímu tristnímu stavu. Zbyli tu jen prolhaní, sebechvalní a sebeklamní Čecháčci, mistři světa v obrazoborectví, strhávání soch a symbolů, přejmenovávání ulic i vlastního státu a falšování vlastní historie co neumí ani spravovat vlastní zemi! A přitom i ten Švajc jim mohl čučet na záda, kdyby Čechy&Morava zůstaly součástí Rakouska, nikdy by se Sudety nevzbouřily a vítězi války nemuseli nahrazovat pracovité Němce loupeživou menšinou importovanou ze Slovenska! Zaostalí Rusáci by neovládl toto území a my dneska mohli mít prosperující zemi. Místo toho máme v Evropě nejdražší vodu, telefon, elektriku, potraviny (a to je pro východní Evropu dělají ještě ošizené z náhražek) a to vše za 1/3 mzdu než má za stejnou práci Rakušan či Francouz ...

      Smazat
    9. 7:53 Tak to bez debat! Krom toho Češi byli za Hitlera uváděni výslovně jako árijský národ s rodokmeny svých předků, z českých chlapců se měl vytvářet nový nordický vůdcovský dorost na elitních školách NAPOLA! Rovněž tak čeští muži měli být přijímáni do řad SS a „česká krev“ byla zákonem chráněná před míšením se Židy… Etablovaná česká historiografie k těmto skutečnostem mlčí, jelikož se tato historicky podložená fakta nehodí do narýsovaného lživého konceptu, podle nějž neměli Češi v nové Hitlerově Evropě fyzicky co pohledávat.

      Smazat
    10. Tvůj dědek ovšem jako untermensch skočil u zdi!!!!!!☺☺☺☺

      Smazat
    11. 8:19 Jaký zdi? To je divný, srub vám přeci shořel jako první, ne? Aha ty o tom prt víš. Chápu, on ti to neměl kdo sdělit, páč tvá máti je němá už od dětství. To se stalo, když za války navštívili ukrajinští vlastenci z UPA její komoušskou famílii, kteří tvý bábě uřezali ty její povislý kozy, dědkovi zvadlýho kokota a ještě dejchající je oba vhodili do škarpy, kam chodila celá vesnice srát. Bohužel tvou matku, tuhletu kurvu - https://im.tiscali.cz/press/2017/11/30/883039-final-0787-3800x2536.jpg

      nenašli, páč byla schovaná v tý škarpě mezi hovnama a oni ji nedokázali rozeznat! A to byla chyba, tak jí pak mohl ožralej Havel na mejdanu, kde vynášela popelníky, ošukat a z toho si se vylíhl ty! Jenže tě potratila a ten potrat naložili do lihu a později poslali kremlovoroj jako delikatesu. Od tý doby co ji zežral poletuješ coby shluk těkavých plynů z lejnolíhně tohoto smradlavýho Ugrofína! - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      Smazat
    12. Pojem ZEĎ he ti ty podřadnej poblbanej untermensch z buznaincestní familie zřejmě cizí?!No není divu,na myšlení a chápání he potřeba MOZEK,tím ty syfilitickej kriple nedisponuješ!!!!☺

      Smazat
    13. 10:10 Jidiš? Was is das busnainsestny? Aha, na ja! To jako tady tenhle tvůj vypouštěč? - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%BF%D1%83%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%B7%D0%BC301.jpg

      Ten se taky na oko i voženil, ale když manželka zjistila co je zač tak vod něj utekla a totéž poradila svým dcerám! Co nejdál! Proto žijou na Západě a vnuky mu zásadně nepučujou! Proto je Olivřík Stounů nemoh vidět! Furt - "tak kdy už přijdou, chci si je natočit" a ten žůžovák kremelskej se jen uculoval, jako vždycinky když začne bejt vilnej, až mu lícní kosti trčely z tý jeho ugrofinský dršky jak sáně - a prej "až večer v soukromí" !!!!☺

      Smazat
  20. Vyhlazování Číňanů bylo také naplánováno.
    Vypuknutí nákazy Coronavirus bylo naplánováno v roce 2010 v revizi Dr. Paul Cottrella
    https://beforeitsnews.com/new-world-order/2020/02/proof-virus-outbreak-was-planned-from-2010-targeting-the-asian-race-the-anglo-saxon-mission-8712.html
    plánuje se skryté vypuštění biologických zbraní. Ty budou zpočátku zaměřeny proti Číňanům. Jak nám náš zdroj chladně řekl: „Čína se nachladne“. Biologická válka se bude šířit dále na západ. Infrastruktura bude kriticky oslabena.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Quelle: http://dipbt.bundestag.de/dip21/btd/17/120/1712051.pdf

      Smazat
    2. Je potřeba snížit počet obyvatel planety. Pokud se vytvoří viry, specifické jen pro konkrétní genetickou oblast jakou je Rusko a tuto oblast zcela vylidní, je to naprosto legitimní. Například různé typy rakovin propukající už v dětském věku a neplodnost mužů jsou vysloveně žádoucí. Taktéž těžké respirační choroby, anthrax a další, včetně pravých neštovic. Léčbou těchto chorob se rozmnožují zdegenerované národy, jakými jsou východoevropané, kteří tomu ve své většině scvým jednáním kráčí naproti. Genetická struktura východní Evropy je totiž dlouhodobě těžce narušena, o čemž svědčí i úroveň států, kde žijí. Je tedy potřeba zabezpečit snížení počtu obyvatel a jejich náhradu za kvalitnější genofond odjinud, je to legitimní požadavek pro zachování civilizace ... Rozšíření přemnožených ras a zdegenerovaných ethnik na Zemi je mnohem větším nebezpečím než nějaký jaderný konflikt! Možná že dokonce pouze a jen jaderný restart nakonec naši bílou civilizaci spasí!

      Žluťákům pomůžeme nejvíc tím, že je zbavíme komoušů, pak nám budou zase smět sloužit v tradičnější pro pro ně roli kuliů (i kuliJan - sic!) vybavení takovouto praktickou dřevěnou šálou - https://www.dhm.de/fileadmin/medien/lemo/images/ba008251.jpg

      Smazat
    3. Snižování začne tebou,amihovne syfilitickej!!!!

      Smazat
    4. 8:18 Ňák si se nám tu rozepsal Lejnere Putlerýči, což se mi moc nezdá ... přiznej se, kdo za tebe usedl ke kompu, co? V reálu od tý doby co przníš zdechlý rudý geronty a chodíš primářoj uchlastávat ten formáč ve kterým uchovává potraty cigorek už ani ten syfl chytit nemůžeš!☺

      Smazat
    5. 9;44
      Koho klátíš ty buznaincestní kriple a co chlemtáš někoho zajímá???!!!!A od kdy????☺

      Smazat
    6. oprava času: pardon pro kripla z 8:18. samzořejmě ...

      P.S.: ten můj vymyšlený termín "buznaincestní" mě napadl onhedá při pohledu na tohodle Ugrofína - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%BF%D1%83%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%B7%D0%BC301.jpg

      Ten se taky na oko i voženil, ale když manželka zjistila co je zač tak vod něj utekla a totéž poradila svým dcerám! Co nejdál! Proto žijou na Západě a vnuky mu zásadně nepučujou! Proto je Olivřík Stounů nemoh vidět! Furt - "tak kdy už přijdou, chci si je natočit" a ten žůžovák kremelskej se jen uculoval, jako vždycinky když začne bejt vilnej, až mu lícní kosti trčely z tý jeho ugrofinský dršky jak sáně - a prej "až večer v soukromí" !!! ☺

      Smazat
    7. Jinak ale je nezbytno snížit počet obyvatel planety. Pokud se vytvoří viry, specifické jen pro konkrétní genetickou oblast jakou je např. Chujlostan (tedy ex-Rusko) a tuto oblast zcela vylidní, je to naprosto legitimní. Například různé typy rakovin propukající už v dětském věku a neplodnost mužů jsou vysloveně žádoucí. Taktéž těžké respirační choroby, anthrax a další, včetně pravých neštovic. Léčbou těchto chorob se rozmnožují zdegenerované národy, jakými jsou východoevropané, kteří tomu ve své většině scvým jednáním kráčí naproti. Genetická struktura východní Evropy je totiž dlouhodobě těžce narušena, o čemž svědčí i úroveň států, kde žijí. Je tedy potřeba zabezpečit snížení počtu obyvatel a jejich náhradu za kvalitnější genofond odjinud, je to legitimní požadavek pro zachování civilizace ... Rozšíření přemnožených ras a zdegenerovaných ethnik na Zemi je mnohem větším nebezpečím než nějaký jaderný konflikt! Možná že dokonce pouze a jen jaderný restart nakonec naši bílou civilizaci spasí!

      Žluťákům pomůžeme nejvíc tím, že je zbavíme komoušů, pak nám budou zase smět sloužit v tradičnější pro pro ně roli kuliů (i kuliJan - sic!) vybavení takovouto praktickou dřevěnou šálou - https://www.dhm.de/fileadmin/medien/lemo/images/ba008251.jpg

      Smazat
    8. 12:31
      Zeď v Kobylisích čeká...brzo se dočkáŝ!!!!!☺

      Smazat
    9. Zavzpomínal ve 12:37 na své mládí zřízenec teplický prosektůry, když pátek co pátek před Severkou stál a s prackou zdviženou a do noci halekal: "Immr Brüüüx! Sieg Heil!" ... pak ale místo piva s rumem začal chlastat formáč ve kterým primář uchovává potraty cigorek a taky začal šukat mrtvoly zdechlejch gerontek (ba časem i gerontů - sic!) a skončil jako Putlerpšouk, no!☺

      Smazat
    10. Každopádně pánové výše, vaše vzpomínky dnes nejsou předmětem diskuse. Tou je nezbytnost snížit počet obyvatel planety. Pokud se vytvoří viry, specifické jen pro konkrétní genetickou oblast jakou je např. Chujlostan (tedy ex-Rusko) a tuto oblast zcela vylidní, je to naprosto legitimní. Například různé typy rakovin propukající už v dětském věku a neplodnost mužů jsou vysloveně žádoucí. Taktéž těžké respirační choroby, anthrax a další, včetně pravých neštovic. Léčbou těchto chorob se rozmnožují zdegenerované národy, jakými jsou východoevropané, kteří tomu ve své většině scvým jednáním kráčí naproti. Genetická struktura východní Evropy je totiž dlouhodobě těžce narušena, o čemž svědčí i úroveň států, kde žijí. Je tedy potřeba zabezpečit snížení počtu obyvatel a jejich náhradu za kvalitnější genofond odjinud, je to legitimní požadavek pro zachování civilizace ... Rozšíření přemnožených ras a zdegenerovaných ethnik na Zemi je mnohem větším nebezpečím než nějaký jaderný konflikt! Možná že dokonce pouze a jen jaderný restart nakonec naši bílou civilizaci spasí!

      Žluťákům pomůžeme nejvíc tím, že je zbavíme komoušů, pak nám budou zase smět sloužit v tradičnější pro pro ně roli kuliů (i kuliJan - sic!) vybavení takovouto praktickou dřevěnou šálou - https://www.dhm.de/fileadmin/medien/lemo/images/ba008251.jpg

      Smazat
  21. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
  22. Ano nelze žít s skopčáky na hromadě natož v jednom státě pro ně jsme méně než migrant.

    OdpovědětSmazat
  23. Historie pod taktovkou Němců a české kolaborantské špíny u nás dnes začíná datumem 8.5.1945.
    Co bylo před tímto datumem je minulost a není třeba se již k tomu vracet, protože to bylo dávno. Co je ale živé a na co se nesmí nikdy zapomenout je okamžitě po tomto magickém datumu, konkrétně odsun Němců. Zde jde již o velice živou a bolestnou historii našich národů, kdy se Češi nechovali hezky a Němcům ubližovali. To je stále čerstvé, tedy není to dávno a nikdy nebude?
    Ostatně válka přeci byla legální a když ji Němci prosrali, tak přece opět legálně kapitulovali a už byli nedotknutelní, chráněni mezinárodním právem - no nezní to logicky? Pak stejně logicky vše co následovalo už byl nikdy nezapomenutelný zločin.
    Hezky si to na nás skopčáci a kolaborantská pakáž vymysleli, opravdu móc hezky!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Když dnešní mládež učí havloksindl a dějiny končí v roce 1918,tak pak není divu!

      Smazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    3. Je PRAVDA,že tenkrát tu nebyla havloverbež a podporovatelé amiokupantů!!!!

      Smazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    5. Sereš si do huby Pepku9:46 a přitom se ani nezačervenáš:-). Tak oni, tvý stateční bojovníci, Němci aby své prdele zachránili před Patonem definovaných "mongolských hord" se chtěli "hrdinsky" vydat do rukou hordě sfetovaných fanatických afroameričanů pod velením neevropského hanibalského dobyvatele. Tohle by nežral ani sousedův pes čím si cpeš tvou dutou hlavu příslušníka odulého nedefinovatelného národa "nám,naší,naše...".

      Smazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    8. Nás žádný zasran v džípu NEOSVOBODIL!!!!!!!

      Smazat
    9. 8:16 Jistě, Patton nebyl žádnej "náš osvoboditel", nýbrž neevropský dobyvatel (ne nadarmo sám sebe považoval za vtělení Hannibala)! Vždyť až do 5. května 45 tu byl klid, dokud antievropské živly, řízené zpoza kanálu, nevyprovokovaly to tzv. Pražské povstání, ono absurdní divadlo, které si vyžádalo několik tisíc zmařených životů. Zbabělá pražská chátra, která celou dobu využívala veškeré výhody Protektorátu a ještě navíc všemožně šmelila a okrádala vlastní spoluobčany, v sobě najednou objevila „statečnost“ a začala přepadat německé vojáky v ulicích, rabovat byty německých civilistů, rozbíjet výlohy, pálit knihy a vlajky, zamazávat německé nápisy, stavět nesmyslné takzvané barikády a páchat nejhorší zvěrstva na ženách, dětech i starcích ... tito „hrdinové“ dokonce pronikli i do rozhlasu, povraždili tam stráže, a když byly povolány posily, začal český hlasatel zoufale vykřikovat do mikrofonu, aby každý přišel na pomoc, neboť „esesáci vraždí české lidi“. Ano, byli to právě oni, kdo vyzýval slušné české lidi, aby napadali německé vojáky a civilisty! Přitom bylo více než jasné, že německá armáda si chce již zajistit pouze volný průchod na Západ, aby nepadla do rukou těch Pattonem popsaných "mongolských hord"!

      Smazat
    10. V Bohnicích se za Hannibala považuje každej druhej,tak proč ne ten ksindl zdechlej z amianálu?!☺
      P.S.Ten amizmrd sám polomongoloidní zdědil!!!!

      Smazat
    11. 10:06 Tak odtama tě vyrazili než si nastoupil jako zřízenec na teplický prosektůře? Nebos tam byl jen jako pacient?☺

      Smazat
    12. 12:25
      Další ynteligentní Hannibal z amianálu!!!!☺

      Smazat
    13. 12:35 Tak se jen ptám, proboha! Znám tvůj zkurvykůlum jen do okamžiku než si místo piva s rumem začal chlastat formáč ve kterým primář uchovává potraty cigorek a začal šukat mrtvoly zdechlejch gerontek (ba časem i gerontů - sic!) a skončil jako Putlerpšouk, no ...

      Smazat
  24. Diskuze zde jsou z vetsiny údésne úrovne.Historici z hospody,trivialni usudky domovnic.Kam se podela aspon zakladni vzdelanost,slusnost a humanita?Je obraz doby.Hulvatstvi buranu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Súhlasím s Vami Bagoun. Ale aká téma, taká diskúsia, to je predsa logické. Keby ste podhodili Slovákom podobnú ohlodanú a stáročiami ocmúľanú kosť o Maďaroch, o ich údajnom útlaku o ich asi-milovaní Slovákov, dobrali by ste sa podobného výsledku. Zájdete k Maďarónom a je to všade Petófiovanie, KošútaLajošovanie v ich "udatnom národnooslobodzovacom boji" proti Nemcom, zrovna jak u Vás:-).Ten šovinizmuz po rozbití Habsburskej monarchie je všade rovnaký a rovnako vydatne živený v prospech tých čo splodili, využívajú a zneužívajú tieto večne hašterivé miništátečky a ich zakomplexovaných obyvateľov. Presne ako to tu už niekto napísal: na akých základoch chete budovať svoju budúcnosť, pri ustavičnom osieraní svojej minulosti? Žabožrúti a Angláni majú za sebou horšie zločiny stále žijú v prehnitej monarchii a ani ich nenapadne ani len najzákladnejšia sebareflexia, nieto ešte sypať si popol na hlavu za každý prd!

      Smazat
  25. Augsburger Allgemeine Zeitung, 2. května 1848, z doby Frankfurtského sněmu v roce 1848:„Češi v Čechách nemají jinou volbu než být Němci, anebo nebýt. Přejeme jim jejich jazyk, jejich zvyky, jejich vzpomínky, dokonce i jejich naděje, ale požadujeme, aby přijali za svůj německý zákon a zřekli se jakéhokoliv pokusu odloučit se od německých dějin‘.“

    To, jak psaly uvedené noviny vyjadřuje názor drtivé většiny německé (nejen) inteligence v 19. a 20. století. Možná, že existovaly v německém filosofickém prostředí i nějaké výjimky z takových názorů na Čechy, já ale o žádném takovém případu nevím.V té době nebylo po nacizmu ani vidu, ani slechu.
    Proto to, co následovalo ve třicátých letech minulého století bylo jen logickým vyústěním německých dějin a stalo by se to i bez Hitlera. Jen možná v detailech trochu jinak.
    V té době, kdy německý filosof, historik a nositel Nobelovy ceny za literaturu Mommsen hlásal své nenávistné teorie o rozbití tvrdých lebek Čechů, bylo Hitlerovi cca čtrnáct let.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    2. CTRL-C a CTRL-V,víc se ty syflilidiote
      naučíb tvoje filcky za 14dní stěží ty!☺

      Smazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    4. 9:42
      Co chlemtáš ty podřadnej kýble amihoven je mi PUTNA!☺

      Smazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    6. 12:23
      Čeština je pod tvojí rozlišovací schopností,buznaincestní kriple,že?!☺

      Smazat
    7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    9. 12:52
      A52,F73,F200,F800,A56,F450,F100,F600,F801,F602,Q560,Q564,G10,G20,G30,N489,N393......půjdeš příkladem,s tímhle hendicapem he stejně otázkou pár let a zdechneš u kontejnerů,buznaincestní kriple!!!!☺

      Smazat
    10. 13:25 Buznaincestní, to jako tady tenhle tvůj vypouštěč? - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/%D0%BF%D1%83%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0%B7%D0%BC301.jpg

      Ten se taky na oko i voženil, ale když manželka zjistila co je zač tak vod něj utekla a totéž poradila svým dcerám! Co nejdál! Proto žijou na Západě a vnuky mu zásadně nepučujou! Proto je Olivřík Stounů nemoh vidět! Furt - "tak kdy už přijdou, chci si je natočit" a ten žůžovák kremelskej se jen uculoval, jako vždycinky když začne bejt vilnej, až mu lícní kosti trčely z tý jeho ugrofinský dršky jak sáně - a prej "až večer v soukromí" !!! ☺

      Smazat
  26. Dekrety padnou o tom neni pochyb..
    Konec koncu uz jsou malinko prolomeny a stado ceske 5 kolony kvici nadsenim..))
    Ja za sebe muzu povedet ze kdo se zaslouzi o prolomeni dekretu zaplati a to vysokou cenu..))
    To neni vyhrozovani ale naprosto legalni akt sebeobrany..
    Povidam skopcak preleze krusne hory a bude mu krusne a vlastizradcum taky..
    TOP 09 KDU-CSL a nerad bych zapomel na zmetky piraty..
    Neznam v tomto pripade kompromis..nelze jednat jinak o tom jsem presvedcen..)))

    OdpovědětSmazat
  27. Helanov, vy se ptáte „ ...jak je to tedy možný, že za císaře pána byly Čechy a Morava nejrozvinutější a nejprůmyslovější region???“. Stejně tak se můžete ptát, proč to svého času byl úrodný trojúhenik v povodí Eufratu a Tigridu, starověká Čína, Egypt, Řecko, Římská říše, Britské impérium ... Vám uniklo, odkud a proč postupovala „průmyslová revoluce“? Vy nevíte, jak bylo, za Rakouska-Uherska, zaostalé kupř. Zalitavsko a proč? Dávám to nakonec, aby vám to, Helanov, neuniklo.

    OdpovědětSmazat
  28. ale ze meli ti Nemci slusive uniformy,ze???????
    Heidrych vypada jako zivej

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ale ty už seš mrtvej, hllupáku!

      Smazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    4. Copak,zase nová svatba na obzoru?????Že seš nepochlubil,že ti utekli oba chlapi?!☺

      Smazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
  29. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    2. 12:36- nerad reaguji ale jsem "puzen". Nevím, podle čeho se budou "odsouvat" pozapomenutí, prý orlí nos je jiný než zahnutý na konci, co o tom víte?

      Smazat
  30. Přátelé, také je vám z toho hnědýhu hnusu plus prostých idiotů co nalezli do diskuze k zeblití? Na jednu stranu je to ale dobře. Aspoň vím, že demokracie ano - ale "ocuď pocuď". Že demokracie musí mít mantinely a výkonnou složku schopnou, a ochotnou, ohlídat je i silou.

    OdpovědětSmazat
  31. Hnedy hnus je zrejme v cechach mensina ale o to vic je ten odpad slyset..
    KDU-CSL je na sudetackych sjezdech pecena varena..
    Ty vlastizradne bestie maji v umyslu odevzdat tak zvane sudety pohrobkum nemeckemu zivlu a cesi jenom cumi..
    Trautumberk se svou laskou k nemeckym vrahum netaji a TROP 09 ty hnidy vlastizradny pomalu pripravujou navrat sudetaku kteri vyhladili Lidice..))
    Byly to sudetaci kteri se podileli na vyhlazeni Lidic a vlastizradci a zaprodanci jim skacou to tlustych bavorskych zadnic..))
    Bude zle pro cesky narod o tom neni pochyb..))
    Pujde o identitu a zivot o tom jsem naprosto presvedcen..

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Hnědý hnus vymazán. Omlouvám se, že později, než bylo třeba. Nestíhám všechno.

      Smazat
    2. Vymazán bude brzy cenzor Wenzel Hoffstein, zpupně sám sebe označující jménem velkého árijského hudebníka (podobně jako jeho guru Zederblum si vzal jméno zcela neorientální řeky - sic!), který zfetován prdy téhle židočekistické poloopice z Kremlu - http://iks2010.info/wp-content/uploads/img/291912_original.png

      usiluje mermomocí zabránit tomu, aby i u nás proběhla důsledná dekomunizace jako v Chorvatsku, na Ukrajině a v Pobaltí! Trápí ho bejt součástí civilizovanýho světa, a touží i s námi zapadnout mezi tuhle smradlavou hordu ožralých, za bílýho dne v pochcaných teplákách křepčících zoufalců! - https://www.youtube.com/watch?v=LhXXiVgILKQ

      Ale smázne ho z povrchu této země ta sukovice co tuna držím v ruce! - https://vimeo.com/82853398

      Smazat
  32. P.Dvorak proc se Vam nepodoba vyraz hnedy hnus..))

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.