Reklama

pátek 14. února 2020

Divadelní hysterie Milionu chvilek a dalších výtečníků

Jiří Paroubek
Jiří Paroubek
14.2.2020 VašeVěc
Profesionální organizátoři demonstrací z Milionu chvilek pro demokracii došli k názoru, že sněmovnou zvolený ombudsman Stanislav Křeček je nebezpečím pro demokracii.

K podobně absurdnímu závěru došli ve chvíli, kdy po létě začali organizovat demonstrace proti tehdy nově jmenované ministryni spravedlnosti Benešové, která celým svým dosavadním životem prokazovala v justici naprostou profesionalitu, nezávislost a slušnost. Na každém se něco najde. Takže i na Benešovou se tehdy našlo, že jako obhájkyně zastupovala u soudu nějaké lumpy. No, ale to je přece úkolem obhájce. Pokud ho, řekněme i lump, požádá o právní pomoc, měl by mu vyhovět. Je to zkrátka jeho práce.

No, a Stanislav Křeček, který po šest let pracoval jako zástupce ombudsmanky a v průběhu té doby integritu úřadu neohrožoval, je označován některými lidmi téměř za vyvrhela demokratické společnosti. To, že S. Křeček psal zejména v posledních dvou až třech letech články, kterými se snažil držet poněkud odstup od dosavadní ombudsmanky Šabatové, to je jeho svaté právo.

Znám Stanislava Křečka už padesát let. Nikdy za tu dobu jsem jej neslyšel projevovat rasistické či jinak nepřijatelné názory. Naopak. S. Křeček se ale nicméně snaží reflektovat silně většinové stanovisko většinové české společnosti na problematiku migrace a imigrantů a ne stanovisko elitářské.

Vrchol všeho bylo ovšem vyjádření Jakuba Patočky, který chce údajně zabránit, podle svého vyjádření nasazením vlastního těla, v Křečkově vstupu do úřadovny ombudsmana v Brně.

Nemá smysl zdůrazňovat všechny omyly a hlouposti, které Jakub Patočka, coby politik ať už ve straně Zelených či v sociální demokracii v minulosti napáchal. Jeho vyloučení ze sociální demokracie v listopadu 2017, tehdy v rozjitřené atmosféře katastrofálního výsledku sněmovních voleb ČSSD, jsem považoval za hloupost. Až dodatečně jsem se dozvěděl, jakým způsobem Patočka, coby přesvědčený „demokrat“ postupoval v předchozích letech v Deníku referendum, jenž řídil. Deník Referendum se stal jakousi hlásnou troubou předsedy ČSSD Sobotky, který svou stranu dovedl opravdu ke světlým zítřkům. A Deník referendum se v rámci jakési zákulisní dohody stal hlásnou troubou názorů Sobotkovy skupiny. No, netvrdím, že by Deník Referendum byl zrovna nejčtenějším českým serverem.

Ale to by snad nebylo nic tak špatného, kdyby něčemu nebo někomu sloužil. Horší je, že lidé, kteří patřili do této Sobotkovy skupiny, zřejmě firma Bison & Rose, zajišťovali Patočkovi na činnost jeho serveru peníze ze státních a polostátních podniků.

Patočka mě někdy po krajských volbách v roce 2016 navštívil a nabídl mi úzkou autorskou spolupráci, která měla spočívat v tom, že bych mu každý týden zasílal nějaký text článku ke zveřejnění. Psal jsem tedy texty a posílal je poctivě do Deníku referendum (a naštěstí jsem je zveřejňoval i jinde) a až asi po půl roce jsem zjistil, že mé texty tento skvělý server vůbec nezveřejňuje. Možná jsem to mohl zjistit dříve, kdybych se byl na stránky Deníku referendum podíval. Ale nemám obvykle potřebu si znovu číst vlastní texty. Z toho mi vyplynulo, že Patočka udělal se sobotkovci, k nimž patřil, „politickou dohodu“ - my ti budeme shánět dál peníze na tvůj nečtený server, ale texty Paroubka prostě zveřejňovat nebudeš.

A teď tento skvělý „demokrat“ chce mistrovat sněmovnou zvoleného ombudsmana. Kdyby ve svém životě udělal alespoň z desetiny tolik užitečných věcí, jako udělal S. Křeček ve vztahu k ochraně nájemníků, měl by mé velké uznání...




22 komentářů :

  1. Volby nevolby, chtěli by řídit sněmovnu, podobně jako NSDAP za Hitlera.

    OdpovědětSmazat
  2. Přidejte mi jako ješita a sebestředný týpek, ale jako na předsedu ČSSD na Vás, jako její volič, vzpomínám rád.
    Zvlášť poté, co nebo koho vidím ve vedení ČSSD teď. Naprostá personální trága (Petříček, Veselý, Šmarda, Vlachová, Hamáček atd.) , naprosto cíleně personálně vytunelovaná strana, kdy se za podpory nejen médií nynější průměrná (j)elita zbavili a zbavují výrazných politiků.

    OdpovědětSmazat
  3. Miliony úchylek dnes už víme, "vypracovává" profesionální fabrika na tvoření davů, rebélií, demonstrací proti všemu a proti každému, kdo by chtěl uplatnit v naší zemi občanskou rovnost. Je to sebrání zkorumpovaných megalomanů, myslících si, že tvoří svět. Ale ten, kdo zažil nacismus, tak ví, jak ty věci chodily tehdy a jak chodí dnes, když jsou navíc "umocněny" korupným. Ti plkálci z milionů úchylek by nestáli ani za zlámanou grešli,
    kdybychom žili v demokracii. Ale protože žijeme v kapitalistické totalitě, v diktatuře peněz, tak ti úchylkáři rádi i po té zlámané grešli chmátnou. Běda národu, který se nechá vláčet penězi kapitálu, který se nechá vtáhnout do teroristických válek proti jiným státům a národům, jen aby vydělal"svému"kapitalistovi na další korumpování.Strhnout do historického hnojiště,páchání genocidy, perverze, sadismu a nebo si rozpomene v této dnešní době Temna tu první a dobu obrození? Nejsme ještě totálně v hrsti diktatury kapitálu, ještě máme šanci si obnovit kulturnost, byť ze cenu třeba i menší "civilizace", určované penězi! Dávám přednost křesťanství, EU dává přednost nacismu, v tom se rozcházíme. Jak jste na tom Vy?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To snad raději ten nacismus, než křesťany...
      Křesťani těch lidí přecijen povraždili o pár milionů víc, než náckové ;-)
      V Africe, obou Amerikách, v Austrálii, Asii...kam šlápli, tam tráva nerostla.
      ***
      "Když misionáři přišli do Afriky, měli svou Bibli a my měli naši zem.
      Řekli: Modleme se...
      Zavřeli jsme oči a když jsme je otevřeli, my měli jejich Bibli a oni měli naši zem."
      (Desmond Tutu)

      Smazat
    2. Helanov musí mít vždycky navrch, proto má jiný opačný názor, i když je hloupý ..
      To snad raději ten nacismus, než křesťany...

      Smazat
    3. Jenže já žiji představou, že se podaří papeži Františkovi křesťanství obrodit a vrátit ho k jeho kořenům a poslání. Ano, byly to různé křesťanské církve, které vyhubili 160 milionů Indiánů, 15 milionů černých otroků, zavinily světové války, kdejakou genocidu, vedly křižácké války, vládli Koniášové - ale co to mělo společného s tím, co kázal Ježíš Kristus!
      Ostatně my, národ M.J.Husa, víme své a já, doufající v obrodu křesťanství, nejsem křtěn! Ale i takové jsou paradoxy. Představte si, že by lidé žili podle desatera, bylo by to pro vás moc špatné?

      Smazat
    4. Souhlas s 19:09 i 19:04 následujícího dne. Myslím si, že neštěstím lidstva, tím zcela zásadním od něhož všechno zle pochází, je egoismus. Myslím si, že nacismus předčil v tom egoismu vše, co lidi vymysleli, proto nesouhlas s Helanov. Myslím si, že i Milion uchýlek se neřídí ničím jiným než egoismem a bohužel ta dnešní mladá generace má egoismu více než jejich rodiče. Egoismus té mladé generace bohužel je vypěstován jejich rodiči, tedy námi nad hrobem. Rozmazlili jsme vlastní děti a ty naše děti pravděpodobně rozmazlí ještě více vlastní děti, z vlastní lenosti. Výchová je práce, což je činnost působící vždy bolest - téměř každá práce je bolestivá, unavná /zde neumím zařadit lidi, kteří rádi pracují a nejsou unavení, ale podotkněme, že i takoví lidé u prací běžného života asi k té radosti též moc blízko nemají/. Čím se vyznačují rozmazlenci? Snahou po realizaci vlastních tužeb, bez ohledu na druhé, stále něco chtějí /dávat nikoliv, pouze brát/, tak jak to dělá Milion uchylek. Rozmazlenci mají mentalitu zcela malého dítěte. Omlouvám se. Napsal jsem banality, které ví každý. Ale někdy ty nejjednodušší věcí nejsou vidět. Myslím si, že nynější doba, nejen u nás, to je doba všeobecného nástupu egoismu, tedy obzvláště pokud se týče vedoucích elit. To co chtějí - jsou peníze. Zajimavé, že o těch se mluví až naposled i když o ně se jedná při tom veškerém hemžení.
      A teď trochu vulgarity. Tak třeba Novotný, ten z Řiporyjí, typický egoista, ba narcis, patrně rozmazlený svými rodiči. Měl bv se kouknout na to své pozadí, které rád vystrkuje, jestli tam náhodou není otisk od nočníku.

      Smazat
  4. Pan Neff to trefil: Milion chvilek je nátlaková organizace.
    Benešová, Babiš, Zeman, rada pro televizní vysílání, teď Křeček, kdo to bude příště? Snad ne guvernér ČNB? (To určitě ne) , na to nemají pověření. To by vrchní minářovodič nedovolil.

    OdpovědětSmazat
  5. Helemese, za taková salta by se nemusela stydět ani Klára Alžběta Samková Veselá...Zavilý homo aktivista, na čele Prague pride v růžové mikince, velký kámoš poctivce Davida Ratha, ze LVA zpátky na hruď ČSSD...A tedkonc se zastává Křečka...
    Co by jeden za trochu toho oběživa neudělal... ách jó
    (Kdyby nebyl tak starej,byl by z něj docela dobrej pyját...Tah na branku by teda měl!)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Helanov, Helanov, Vy jste už jak ti chvilkaři ..
      Kritika Vám jde dobře, to teda jo .., a co teda nabízíte za nové politiky, místo těch co se poučili a poznali kde je jejich místo ..
      A víte Vy sama, co vlastně chcete a jak si to zlepšení té naší poblázněné doby představujete ...

      Smazat
    2. Chci důvěryhodné politiky, kteří nestřídají strany za které kopou jako fusekle.
      Člověk se může splést jednou, napříště už bych předpokládala jistou obezřetnost.
      Člověka poznáte i podle toho, jaké si vybíraji přátele.
      A souznění pana Paroubka s velkohubým korupčníkem Rathem bylo dojemné.
      (A teď můžete napsat, že v té krabici bylo opravdu víno a že to na Ratha a spol. ušili.)

      Smazat
    3. 20.26 HA, v krabici byly prachy na volební kampaň ČSSD, kterou měl na starosti i se zajištěním prachů na ní Hamáček, a kdo asi Ratha podrazil ? Tohle Vám nikdo neřekl ?
      Nehrajte si na vševědoucí a jedinou spravedlivou

      Smazat
    4. Helanov Za Paroubka byla ČSSD volitelná ale teď je to klon stop 09. Chystají se vyhodit pana Foldynu to je chlap podle mého gusta bylo by dobré mít ho v SPD.

      Smazat
    5. 20:33...Tak proč to neřekne? :-)

      Smazat
    6. 21:14...Foldynu bych brala všema deseti!
      Ten to má v hlavě srovnaný a je dlouhodobě konzistentní.

      Smazat
    7. Helanov 19:32, rád bych věděl, jaký věcný důvod a skutečný argumet máte k tomu, co Paroubkovi podsouváte. Vaše jednoduchost a nevybíravost je, co chvíli, až k neuvěření. "Velký kámoš poctivce ...", "Co by jeden za trochu toho oběživa neudělal", "A tedkonc se zastává Křečka...". Proč by se nezastával, špíno?

      Smazat
    8. 5:34...Předpokládala bych, že jako HORLIVÝ podporovatel LGBT (růžová mikina na čele průvodu) , bude spíš horovat pro aktivistu typu Šabatové.
      Vy ne? ;-)

      Smazat
    9. Jasně, Helanov 13:12. Předpokládala byste. Tím chcete odůvodnit svoje právo k nactiutrhání?

      Smazat
  6. Bohužel před časem mi připadal deník Referendum zajímavý, dnes již mne nezajímá. Především proto, že jedno hlásá druhé dělá. Nezapomenu jak se v něm oslavovalo zvolení paní Šabatové, matky Saši Uhlové, dnes již víme, že se toto nikdy nemělo stát. Paní ombudsmanka Šabatová fungovala jako neziskovkářská aktivistka, než jako odpovědná obhájkyně práv občanů. Pokud se něco nepodařilo, hravě to svedla paní Šabatová na své podřízené, přeci nemohla za jednání svých zaměstnanců, za které byla jako šévka odměňována. Zajímavé, že tato dáma pražské kavárně nevadila. Pan JUDr. S. Křeček, začal v 90sátých letech ve Sdružení na ochranu nájemníků spolu s panem Tarabou. Toto sdružení je pro nájemníky opravdu účelné a pomáhá. Později byl jako člen ČSSD zvolen jako zástupce ombudsmanky, byl s ní často v rozporu. Najednou tento člověk vadí? Problém vidím spíše v jeho věku, ale pokud o něm hovoří lidé, kteří ho blíže znají tvrdí že je pan Křeček v dobré kondici a že svou funkci zvládne. Doufejme, že přímo zoufalou situaci u soudů a státních zastupitelství, za kterou nese i část své odpovědnosti, právě madam Šabatová se panu JUDr. Křečkovi podaří zvrátit.

    OdpovědětSmazat
  7. Naprostá pravda . Takových lidí jako je pan Křeček je potřeba dostat do sněmovny a do vlády co nejvíce . Jak to ale udělat když "demokratickými" volbami to nejde ???

    OdpovědětSmazat
  8. Tak trochu už nevím o co vlastně Milionům chvilek vlastně jde. Babiš-nezabral, Benešová-nezabrala, Zeman-nezabral, Křeček-??? Není to jen už organizace zajišťující bordel v tomto státě? Vystupovat proti demokraticky zvoleným činitelům? Tak trochu diktátorské a fašizující...M.R

    OdpovědětSmazat
  9. 11:57 zdá se, že existuje mocný a dostatečně přející zájem na destabilizaci politické situace v ČR. To zajisté modifikuje chování informovanějších politiků, tedy i jejich vystupování. Helanov to jistě a neomylně upřesní.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.