Reklama

středa 12. února 2020

Dobíjení e-aut zdražuje. Už Vám to dochází eurohujeři?

David Dvořák12.2.2020  Zvědavec
Řekl bych, že je nejvyšší čas osvětlit všem eurohujerům a zeleně svítícím sluníčkám, co obnáší definice užitečného idiota.


Definici sice najdeme na Wikipedii, ale stručně a jasně - užitečný idiot je hodně aktivní hňup, který propaguje něco, o čem ví kulové. A jak se dříve říkalo, iniciativní blbec je horší než třídní nepřítel.

Takže, pro všechny hňupy - v současné verzi boje za ekologii se sice skloňuje název barvy "zelená" ve všech možných pádech, ale se zelenou přírodou to nemá nic společného. Zelené jsou dolary a o ty jde, milí užiteční idioti. O nic jiného nejde než o ty prachy, přesněji o Vaše i moje, zkrátka naše prachy.

Už jste si položili aspoň otázku, proč se s ekologií nezačíná u největších znečišťovatelů, ale u těch nejmenších? Tušíte vůbec, že Vaše-naše ČT09 se občas prokecne a sdělí i pravdu - jako třeba, že lodní doprava ... "Například znečišťuje zemskou atmosféru mnohem víc než všechny automobily na světě dohromady." Pořád nic frajeři? A nemáte třeba dojem, že si z nás ze všech robi srandu, když se na všechny ty možné i nemožné zelené konference, sumity a jiné žranice slítají po jednom v privátních tryskáčích s uhlíkovou stopou, že Grétu chytá amok? Slyšeli jste už něco o EU emisních normách pro lodě s motory na těžký mazut nebo emisních normách pro ty osobní tryskáče? Že ne? ... tak to je správně, žádné normy pro tyto znečišťovatele neexistují. Tenhle byznys totiž provozují oni. Ti, kteří teď, díky Vám milí užiteční idioti, budou ždímat všechny ostatní.

Můžeme si připomenout pár faktů. Začneme tím, že drahé je to, čeho je málo, co je nedostupné. V Německu za velkého budovatelského nadšení zelených hňupů budou vypínat elektrárny - nejdříve jaderné, následovat budou uhelné. Ruku v ruce s tím jde vlna zákazů a omezení klasických aut, protože všechny potřebují donutit odebírat elektřinu. Pro jistotu to zopakuji - čeho bude málo, to bude drahé. A trend je vypínat elektrárny a zvyšovat poptávku po elektrice tím, že nám všem milostivě dovolí používat jen el. spotřebiče (to jako mj. i e-auta). Tedy direktivně se snižuje schopnost vyrobit el. energii za současně nařizovaného zvyšování její spotřeby. Teď malé tajemství - tak jako teplo nevzniká v radiátorech, elektrika nevzniká v zásuvkách, ale v těch elektrárnách a teplárnách na plyn, uhlí, mazut. Takže se můžeme připravit na slušné zdražování. Elit odtržených od běžného života se to ale vůbec nedotkne. Té neomarxistické šlechtě v Bruselu bude úplně jedno, zda kWh bude stát 21 nebo 1021 Kč, protože si ty vyžírky platíme z našich daní. Když k zdražení dojde, tak si jednoduše odhlasují vyšší náhrady a u nás si Babiš prosadí vyšší dotace. A že si zajistí přednostní odběr el. energie, když ji bude nedostatek, o tom nepochybujte. Napsal jsem to srozumitelně?

A nyní pár vzkazů. Začnu vzkazem pro ty, kteří umí číst a pochopit obsah čteného. Možná by stálo za to si např. přečíst, jak se vyrábí baterie, že ono slavné lithium se nelouhuje v pitné vodě s bio jarem, ale brutálně pomocí kyseliny sírové. A to je jen jedna fáze. Při studiu na těžké kovy narazíte častěji, stejně tak jako na fakt, že se zatím moc neví, co s auty, kde je baterie kaput. EU recyklační program je provařený od doby, kdy vyšlo najevo, že recyklace plastů na EU způsob spočíval v odvozu do Číny. Ví snad někdo o nějaké blízké fabrice, kde by zaměstnávali novodobé Popelky přebírající, tentokrát nikoliv hrách a popel, ale jednotlivé vstupní suroviny Li-on baterií? Slyšet jste nemohli, protože nic takového neexistuje. Ono likvidace těchto baterií je i dnes celkem oříšek. A že se zcela jistě nebude při této činnost používat vzpomínaný bio jar se vsaďte. Spíš budu očekávat opět těžkou chemii s patřičným dopadem na přírodu. Ostatně první vlaštovky už jsou - vzpomínáte na to auto, které bylo ponořeno 3 dny do vody, aby se uhasilo? ... tak té vody bylo 11.000,- litrů a nikdo dlouho nevěděl co s ní, protože byla řádně kontaminovaná. A to koupání ve vodní nádrži se týká i hybridů. Auto je sice uhašené, ale zničené a vodní lázeň neobsahuje jen obsah Li-on baterií, ale i oleje a pohonné hmoty. Jo, jo, tak moc ekologické ty vozy s výfukem v elektrárně jsou.

Druhý vzkaz je pro ty, co umí navíc i trošku počítat. V současnosti je u nás registrováno necelých 6 mil osobních automobilů a ten, kdo říká, že je nutné zakázat spalovací motory a nahradit je elektrickou verzí, neříká nic jiného, že tady bude necelých 6 miliónů e-aut. No, ať nežeru, řekněme, že kvůli drahotě se to zredukuje na polovinu - 3 mil os. e-aut. A znovu ... nezapomeňte, počet e-aut má direktivně růst, ale současně se mají odstavovat jaderné a uhelné elektrárny ... to jen tak mimochodem. Průměrný počtář si pak může zjistit v hrubých číslech průměrný současný nájezd těch fuj aut a průměrnou spotřebu bio-eko e-aut a možná dojde k tomu, že bude třeba postavit druhou stejně výkonnou přenosovou soustavu, aby se elektrika dostala do té zásuvky, kde bude zapojeno e-auto. Kdo někdy stavěl poblíž elektrického vedení asi tuší něco o ochranných zónách. A teď si vemte - pro nabíjení aut na sídlišti? ... myslíte, že bude stačit kabel CYKY 5x4 pro zajištění výkonu 350kW potřebných pro každou rychlonabíječku? No nebude ... takže bude rvačka o šturm, respektive možnost si zpojízdnit eko-bio auto. A znova ... čeho je málo, to je co? ... správně ... drahé.

A že nekecám, tak i tady máme první vlaštovky. Jen připomínám, že nejnevýhodnější tarif pro domácnosti má 1kWh za cca 5,- Kč. A dostáváme se do finále - co by jste řekli, pro začátek, na cenu cca 21,- Kč za kWh nebo chcete až 120,- Kč pro Vašeho e-mazlíčka? Tankovat se občas jezdilo i za hranice, aby se nějaká ta kačka ušetřila. U e-mazlíčka nad tím už ani nemusíte přemýšlet. Jednak dobití, pro nájezd na nějakých 150 km, by při cestě k dobíječce za hranicemi a zpět mohlo ztrácet smysl, ale hlavně (!!!) - ždímat se bude hezky globálně, tak nějak celoevropsky. A že už je to dražší jak klasické auto, které je praktičtější? ... to víte, budování bezuhlíkové budoucnosti něco stojí. Všechny nás jen může hřát u srdíčka, že ty naše geniální vůdce, slétávající se po jednom v nebio-neeko soukromých tryskových éroplánech na svoje žranice, tyto drobné peripetie zatěžovat nebudou a tím budou mít volné ruce pro práci na dalších ještě ušlechtilejších vizích pro naše lepší zítřky. A proč je to nebude zatěžovat? ... no protože to celé zaplatíme my, kteří nekecáme, nečerpáme, ale skutečně platíme daně. Připravte se na bio-eko jízdu z miliardového zeleného kopce. Něco mi říká, že to bude slušnej fičák.

Tak je to jednoduché, milí užiteční idioti.



108 komentářů :

  1. Pracháčům, politickým parazitům, sereblitám, VIP šmejdům, mediálním šmejdům a zbohatlíkům je to fuk. No a obyčejňákům asi taky, protože ti na podobné kejkle nemají, ti mají úplně jiné starosti.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. osel mula prase a obyčejne kolo budou mit několika nasobnou cenu zlata stejně jako jejich trus až se vratime ke kořenum

      Smazat
    2. Clanek skvely. Jen pozor na fyziku!! Nehovorte o BATERIICH, nybrz AKUMULATORECH!!!! Jak by melo byt znamo detem v SEDME tride, BATERIE se NEDA NABIJET!!!

      Smazat
    3. 18.13 Díky, to úplně mění situaci.

      Smazat
    4. Dělostřelecké baterie se nabíjet dají. Jaký rozdíl ?

      Smazat
    5. Recharge baterie do svitilny a nebo detcke hracky se nabijet daji ... existuje nabijecka

      Smazat
    6. Článek = jeden soubor anoda,katoda. Lithiový článek má napětí kolem 4 Voltů.
      Baterie = soubor většího počtu článků v sérii pro dosažení vyššího napětí . Pro čtyřvoltové napájení nelze automobil sestrojit. Výraz ,,tužková baterie " je tedy vytvořen chybně.

      Smazat
    7. Zatím je jim to jedno protože zatím pasák velbloudů má na povel jen komixsku úlye €araboafriky, ale až dá pokyn kolegům budou mít pasáka všichni.

      Smazat
  2. Vypatlaní zelení eurohujeři, to je práce pro Chocholouška / pro stovky Chocholoušků ). Dovede si někdo představit letní tažení na dovolenou do Chorvatska, Řecka s e-autama?
    Čím dříve opustíme ten spolek magorů. tím lépe....

    OdpovědětSmazat
  3. Naprostý souhlas s článkem. Jen bych pro eko-blbce a zabedněnce dodal, že v ČSSR se plánovala výstavba dalších 8 jaderných bloků a postupná odstávka uhelných elektráren a dolů. Ti hnusní bolševici nekecali. Oni a jejich lid makali a díky tomu máme 4 jaderné bloky a vyvážíme energii do eko Rakouska kde vyhráli první eko-blbci a fungl novou jaderku ani nespustili díky zelenému referendu. A jejich občani to zacvakali. Co se týká eko-keců, tak výsledky už se konečně dostavují. Naprosto zdevastované zemědělství,které nás ani neuživí, napěstovaný kůrovec a zničené lesy, už skoro naprosto vyhubená zvěř a ekonomika země vybudovaná na automobilismu a montovnách dílů pro automobilky. To nebude fičák co přijde to bude doslova hladomor a po něm stav jako po 30 leté válce, kdy ze 4 miliónů lidí v Českých zemích zbylo ubohých 800 000 chuďasů. Víte jak to skončí milí eurohujeři a ekoidioti? Vy budete dělat krvavou revoluci proti které byla ta Francouzská nebo Bolševická jen dětskou hrou. Autor má pravdu celé je to doslova cesta do pekel a všichni si ji ještě platíme. To Vám zabedněnci dojde až s věkem a to už bude pozdě.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Počkejte, až přijde těch 760 000 migrantů z Afriky a Asie, to teprve bude mazec.

      Smazat
    2. Major Zeman by rekl jo to bude toco ...

      Smazat
  4. A co když je to jinak? Co když tohle zelenáči všechno ví, ale chtějí jako první zatočit s naftou a benzínem. pak nasadí ekodaně na provoz dopravních prostředků s cílem jejich tvrdého omezení? To by mohlo znít taky logicky, že?
    Jinak zelení, kteří u nás nepřekročili hranici 5% nám z EU nařizují, co máme dělat - divná demokracie. Ještě divnější je, že vláda ČR odmítá přiznat základní právo nám občanům a tím je referendum - např. o vystoupení z EU. Babiš se nestydí pokyvovat hlavou nad odvahou Británie, ale přitom nás tak evidentně táhne k diktatuře a další totalitě.
    Na co nám budou prachy, když přijdeme o svobodu, národní sebeurčení, tradice, zemi a mnozí i životy???
    Hanba vládě, která odmítá Listinu základních práv a svobod!
    Hanba poslanecké sněmovně, která si ji za těchto skutečností dovolí dokonce vyvěsit na své stránky!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jaké .."přijdeme" - čas budoucí anonyme 13.27? O svobodu, národní tradice a sebeurčení, o kulturu, a o spoustu životů už jsme přišli! Kultura je americký nevkus a hnus, reklamy řvou svoje svinstvo všude a do všeho, národní tradice a folklor jsou směšné pojmy, máme zkurvenou i řeč, proloženou anglickými vejžblechty, sereblity se stydí za česká jména a příjmení, media jen lžou a kurví to, co ještě zkurvený není. A prachy? Ty stejně obyčejný člověk nebude mít nikdy, a ti, co to tady za prachy nechali zkurvit, ti nemají svědomí, ti nemají nic! To jsou mloci! Viz K.Čapek - Válka s mloky! A kdybychom se vzepřeli, nedají nám ani nažrat, nedovezou žrádlo, zavřou vodu -co můžeme? Za trochu žvance v korytech jen souhlasně a ustrašeně bečet bééééééé. To je všechno. Jo - a klepat se strachy.

      Smazat
    2. Začne to nařízením jedna rodina, jedno auto a pak bude pokračovat veřejná doprava - pro všechny bez pardonu.
      Co myslíte, že ta pakáž má jinak v palici?

      Smazat
    3. 13:37!
      jaká jedna rodina (ta už nebude existovat), spíše jedna dědina!!

      Smazat
    4. znal jsem jednu rodinu co měla třinactděti jejich otec sehnal něgde maly generator avrtuli z letadla a když foukalo tak svitli a poslouchali radio akdyž nefokalo rozdělali si ohyněk křesadlem

      Smazat
    5. 15:20, generátor? Něco tak neekologického dnes už nebude možné. Na co by vám byla elektřina? Ani oheň, zbláznil jste se? Vždyť to produkuje strašlivé množství CO2! Stejně tak není možné, aby měl někdo děti, nežto třináct. Víte kolik metanu vyprdí? Navíc by braly prostor pro rodinné domy a garáže Afričanům a kradli halal maso. Kdeže, takovému plýtvání se musí udělat přítrž, nejlépe ihned a porušení trestat smrtí.

      Smazat
    6. Spalováním dřeva kradete, vy lumpové, zasloužené zisky našim zasloužilým zahraničním kapitalistům. Kradete nejen dřevo ze stromů, které by se dalo tak krásně výhodně zpeněžit, samo bez vašeho přičinění! Vy darebáci! Kradete také zisky plynových společností! Vy mizerové! Vlastně rozkrádáte rozpočty států jako jsou Německo, USA, Francie, Rakousko, Velká Británie a další! Muslimy na Vás! Dojetím klečím u nohou paní soudružky Merkelové! :)

      Smazat
    7. 15:52, moje řeč. Nechápu, jak je možné, že se Evropa na tohle ještě dívá? Vždyť kolik jídla by se ušetřilo pro Afričany a o kolik méně by se vyprdělo metanu. Taky zvířátek a kytiček je mi líto. Oni nechtějí být konzumovány někým tak přízemním, jako je zaprděný Čecháček - "po použití zahodit".

      Smazat
  5. Možná si někteří ti užiteční idioti myslí, že si elektroautíčko nabijou ze zásuvky doma, nenabijou a ti kutilové co si myslí, že to nějak ošulí, na tom budou asi tak jako když tady chcete jezdit bez řidičáku. Vánoční stromek si taky radši koupíte. Je skutečně až neuvěřitelné jak debilizace národa pokračuje. Rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ale vždyť lze udělat statisíce rozvodů na nabíjení elekroaut. To je nejen extrémně ekologické, ale zároveň velice dobrá investice pro ty správné investory. Také bude možnost jezdit bez řidičáku. Prostě naprogramujete trasu a auto pojede. Já jsem si dal nedávno instalovat čip pod kůži, takže nemusím používat platební kartu. Jednoduše kudy projdu, zareaguje čítačka a já se vůbec nemusím o nic starat. Takhle se můžu věnovat své oblíbené činnosti, která mě zároveň živí, tetování penisů.

      Smazat
    2. Taky mě ty představy některých diskutéru rozjařují. Ta představa stovek nabíječek před každým sídlištěm a nabíječkou před každou chalupou na vsi, a že budou za hubana je fascinující. Právě tak představa nabíječek namísto čerpacích stanic a že to bude za chvilku. Ach jo.

      Smazat
    3. 15.43
      A to je tetujete na čílko? Asi se dost flákáte, když obě komory parlamentu mají čelíčka, až na to máslo na hlavě, ještě čistá.

      Smazat
    4. 16:59

      ne, výjevy z Bible nebo z fantasy filmů přímo na dilda, aby byly viditelné v jeho aktivní i neaktivní formě. Začal jsem u známých, teď mám bohatou klientelu. Dobře to nese, je to job budoucnosti. Čtyři miliardy mužů a každý tetovaný! Chci to prosadit v Evropském parlamentu jako povinný úkon částečně placený pojišťovnou. Většina se pro to nadchla, zvláště poslanci z levicových stran, takže brzy očekávám nápor zakázek a momentálně zakládám akciovku Dildo Tatoo Hospital. Přijďte na Parade Pride, spoustu z mých výtvorů tam uvidíte.

      Smazat
    5. 17.55
      Tak to vás lituju. Při představě jak těm pyjům musíte osobně duřit pyje by byly v aktivní formě se mi dělá šoufl. Nebo je duří lepá asistentka, či sličný asistent, dle toho ke kterému z kopy pohlaví se předmětný pyj s pyjem přiřazuje?
      Jdu od toho. Nějak přepyjováno.

      Smazat
    6. Anonymní12. února 2020 15:43
      Vy jste naděje liberálů, ale jen se nepřechvalte. Že ještě nemáte takový čip, který řízeným uvolňováním chemikálií, ovládá náladu? P.K.

      Smazat
    7. 22:12

      kromě čipu mám také takovou kapsuli řízenou mikroprocesorem, který reaguje na hladiny serotoninu v krvi a v případě disbalance zasáhne. Teď si jdu pořídit Teslu S s autonomním řízením, mám plně automatizovanou domácnost řízenou přez Google Special Services, takže moje potřeby jsou plně pod kontrolou specialistů. Takto se mohu věnovat své vášni, tetování penisů. Toto je budoucnost.

      Smazat
    8. Šíříte zbytečnou paniku, stačí přitom připojit za elektromobil přívěsný vozík s barelem nafty a dieselagregátem, který kabelem propojíte s akumulátorem elektromobilu a můžete bez problémů vyrazit na dovolenou do Alp či na Jadran.

      Smazat
    9. 7:28

      já jsem si za svou Teslu S už podobný agregát koupil a musím říci, že je to perfektní věc. Zůstal jsem viset v Polsku a s agregátem jsem byl během pouhých čtyř hodinek opět na cestě. To je ta výhoda elekroaut, s benziňáky byste skončili a zemřeli.

      Smazat
  6. Cesta do pravěku v přímém přenosu. Zdraží nám elektřinu tak, že zase budeme točit klikou natož na ní jezdit autem. Nejlíp bude v Africe, kde to zatím nikdo nereguluje, nediriguje.

    OdpovědětSmazat
  7. Tak to pěkně směřuje zpátky ke středověku . Naši pravnuci už budou asi chodit pěšky a ti bohatší si pořídí koně . K těžké práci budou používat voly . V Bruselu v tom skleněném monstru bude ústřední stáj pro Evropu . Odtud si je budou půjčovat . Je jen otázka kolik těch byrokratů bude třeba aby se vyrovnalo síle jednoho vola .

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Hodně a možná ještě víc.

      Smazat
    2. Anonymní 12. února 2020 13:49
      No vidíte a mně se lidé diví, když se jich ptám, jestli jsou ochotni se sami dobrovolně vzdát auta na zbytečné pojíždění. Když jim jako jednu z alternativ navrhnu koně, odcházejí ode mne a něco si bručí pod nos (ženy mezi nimi "ještě" nemají vousy). Jen jednou mně "honili" z hospody, kde jsem to neznal, až na nádraží a naštěstí jel akorát vlak, takže než nastartovali auta, už jsem pohodlně seděl v kupé.
      Ve skutečnosti jsem, jak teď vidím, agent EU. Pomsta bude moje! Vzhůru na koně! :)

      Smazat
  8. 13:49!
    K těžké práci se vždy používali volové, již od doby babylonského projektu. Jenom nechápu smysl výhybky (volnost, rovnost, bratrství), která to na cca dvě století změnila (asi okno overtona k pokusu opustit planetu). Takže otázka nezní zda auta na uhlovodíky, elektřinu či na šlapání. Otázka zní: Proč jelita zavedla technickou revoltu a znovu se vrací k agráru? Předpokládám, že nám neřeknou co to je ta slavná ekologická změna (zda hrozba uvaření nebo umrznutí či zasypání plasty?).

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Oni to udělali z neznalosti. No a teď se to snaží vyhladit.

      Smazat
    2. 14.25
      Nyní se používají volové i k myšlení. Inu, pokrok nezastavíš. Což je zároveň i odpověď na vaši otázku.

      Smazat
  9. Elektromobily jsou neodvratitelný trend. Je to hotová věc. Článek by byl aktuální možná před čtyřmi pěti lety, dnes je éra elektromobilů již faktem. Elektromobilům v současnosti nestojí v cestě žádná technologická překážka.
    Zdražování elektřiny kvůli elektromobilům nebude tak horké. Podle výpočtů, pokud by celá naše republika přešla na elektromobily, měla by spotřebu jednoho Temelína. Dívejte se na to také z hlediska toho, že teď ropou živíme velice problematické státy Saúdskou Arábii, Dubaj, Katar atd. kde si přepychově užívají bezpracný zisk. Elektřinu si do elektromobilů vyrobíme samy. Jde o to, pohlídat si hlavně to lithium. Klíčové pro každý závod, který chce vyrábět elektroauta jsou baterky. Každá automobilka si baterkárnu musí z ekonomických důvodů postavit sama. Škodovka bude levné lithium potřebovat jako sůl.
    Já osobně se na elektroauto velice těším. Jakmile zlevní na akceptovatelnou úroveň nějaké si pořídím. Elektromobil je proti spalováku 10x jednodušší. To znamená i 10x jednodušší servis. Nemusíte řešit válce, karburátory, svíčky, výfuk a mraky dalších věcí. I STK by mohla být u elektromobilů třikrát delší.
    Něco jiného je eko-ideologie. Je určitá skupina lidí, kteří mají neodvratitelnou touhu páchat dobro. V kapitalismu je velice problematické postavit se za chudé a zotročené a naopak stát se eko-aktivistou je tak snadné.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Súhlasím Anonym14:32. Hlavně že tu majú všetci plnú hubu "zabedněné zpátečnické" katolické církve a jej predĺženej ozbrojenej frakcie - svätej inkvizície. Ako sa posmievali bláznom ktorí vymýšľali lietadlá, hromozvody, bleskozvody, parné stroje... A hľa vykľulo sa šidlo z vreca:-). Všetci títo bojovníci zvádzajúci svoj každodenný "hrdinský, statočný" boj na vymíerajúcom katolíckom "nepriateľovi" sa ukázali náramne pokrokovo ako začali tancovať svoje "pokrokové tango" okolo elektroautomobilov a obnoviteľných zdrojoch: krok vpred a dva kroky vzad! Hromozvody zo striech dole, je to predsa len taký blbý výmysel ekologických užitečných idiotů:-). Môj profil Ukrofil.

      Smazat
    2. Je mi Vás líto, IQ houpacího koně.....

      Smazat
    3. No hele Ukrofile:D, když už do toho pleteš katolickou církev, ta by nejrači jezdila na žebřiňáku taženém párem nevolníků.
      Tady jde o to, že tento web čte hodně důchodců a ti se v nových trendech orientují pouze povrchně a je třeba jim vysvětlit o co jde a v jaké fázi to je.

      Smazat
    4. 14.32 Kámoš vám vzkazuje, že kdo nemá pod čepicí mívá v bicepsech a v lýtcích... takže vám ten elektrodiv v případě potřeby doporučuje po vystřízlivění přestavět na šlapadlo... v případě stání na červenou budete posilovat jako na rotopedu, na zelenou vyrazíte vpřed... nebo přidělat oj, vysadit přední sklo a natáhnout opratě... v městském provozu by měl stačit další osel (tahá čtvernožec) a představnou tyč s obrazovkou s plamenně ekomotivující Grétou z ekotryskáče na další eko sumit u protinožců; pro osla materialistu i s mrkví na špagátku...

      Smazat
    5. Jste na omylu. Elektromobily jsou slepá ulička a přivedou Evrop udo krachu. Budoucností je vodíkový motor. v Číně už ho zkoušejí a do 5 - 10 let se, souběžně s útlumem Evropy, bude rozšiřovat do světa. Evropu ovšem mine - EU v r. 2030 nebude a islámští chalífové budou jezdit v luxudśních čínských limuzínách. A zbytky evropských hlupáků? Budou dřít jako nevolníci na své semito-hamitské pány a třást se před šaríou...

      Smazat
    6. 15:19 pane, je vidět že se v tom neorientujete. Ale asi jste si chtěl jen tak přisadit hláškou že "budoucnost patří hliníku". Slepou uličkou jsou naopak auta na vodík. U vodíku jsou momentálně velké technologické překážky v jeho skladování a manipulaci. Toto v současnosti není dořešené a může trvat 50 let, než se objeví praktická a levná technologie.
      Zato éra elektroaut je tu. Pokud jste si toho nevšiml, doporučuji se sebou něco udělat. Na světě už není jediná automobilka, která by neměla elektrický model. Spalováky budou do patnácti let zcela nahrazeny elektřinou.

      Smazat
    7. 15:43
      Mně je líto Vás. Vy si vážně myslíte, že to dopadne jak si malujete? Nezapomeňte, že to dělají a rozhodují o tom jen a jen byrokrati!
      Takových nevyhnutelných "revolucí" jsem v technice v oboru kde pracuji už viděl a kde jsou? Vaše sny jsou jako kdyby jste rovnou začal propagovat létající auta. Od 1. ledna 2021. A povinně, aby se ušetřilo za asfalt. Elektroautomobily by mohly tak obsadit určitou část trhu, ale ne příliš velkou. Jinak Vám přeji příjemnou jízdu a při "pozastavení" klidné čekání na nabíjející se auto odtahové služby. Prima vyhlídky. Celý tento humbuk závisí na kapacitách a možnostech baterií. Tady bych si troufl tipnout, že těch 50 let budete také čekat.

      Smazat
    8. 15.43 My se v tom, pane, orientujeme. Už v padesátých letech na Matějské - tehdy ještě v Dejvicích u "Kulaťáku", byla elektroauta v běžném provozu... ano, na autodromech, zaručeně bezbateriová...
      Elektrovozy na baterie, Křižíkova lokomotiva v Tatřče Smíchov (při stejnosměrném proudu o napětí 120V v síti se přes noc nabíjela přímo ze sítě, dále ještěrky, jezdily po nádražích (když ještě ČSD vozila bagáže do všech stanic) a po fabrikách, i v dolech... Ale snílek, který by chtěl "oještěrkovat" celou individuální dopravu v rozsahu důstojném 21. století našeho občanského letopočtu - mezi komunisty nebyl. Takový šlemil ne. Protože co jiného jsou ta elektroauta, než "elektronizované" ještěrky superdrahé ještěrky.

      Smazat
    9. 15:43!
      Auta na vodík, auta na elelktřinu, auta na generátorový plyn a další auta. No nejspíše žádná nebudou a průmysl 4.10 bude plně orientován na výrobu válečných robotů, nejrůznějších funkcí a supervýkonů. No a vy spolu s ostatními gojímy budete dobrovolně makat na polích, ručně 16 hodin denně a pak se přemístíte pěšky do 9 km vzdáleného lágru, kde dostanete plastovou misku plnou sraček a po jejím vyprázdnění se porvete s ostatní stovkou gojů o jedinou matraci v lágru. A za svítání vás kopancem vzbudí ocelový supervoják a pokud nebudete dost vstřícný, tak vás jediným hmatem připraví o atlas a čepovec. Takto to má vymyšleno superpredátor, nějaký GP a zatím se mu to daří naplňovat, díky debilům, kteří se dnes dohadují v čem budou jezdit zítra (že se budou plazit po svých je nikdy nenapadne a dobře jim tak).

      Smazat
    10. Nejdřív se nauč správně pravopis a pak mudruj!Elektřinu si vyrobíme!A teď řekni JAK?????Všechny klasické výroby produkují CO2/strašák Gréty a ekohňupů.Atomová taképrodukuje nebezpečné izotopy.Větrná?Přestane foukat a nejezdíme.Solár-stačil nám jeden TUNEL,tak si jich vybudujeme víc.!Je to typický projev kapitalismu.Musíme uměle vyvolat poptávku po něčem novém,protože toho starého už máme hafo a nikdo to nekupuje.Ten systém je totiž založe na neustálém obchodu. Když to nikdo už nechce nastává KRIZE!To neplatí jen o autech!Co třeba takhler televizory/proto jsou nutné stálé inovace/všeho!

      Smazat
    11. 14.32-velice se mýlíte.Poznáte to časem sám.Elektromobily na dobíjení nejsou a nikdy nebudou hybnoum pákou ekonomiky k odstranění spalovacích motorů.Spalovací motory odstraní pohon na vodíkový článek, který bude cenově dostupný.Pak to dává smysl.Na pumpě doplnit za 4 minuty stlačený vodík, ten vyrobí v palivovém článku elektřinu atd.V hlavě bruselského byrokratického idiota ano, ale v reálu nikoliv.Co ušetříte za servis s malým dojezdem, to vydáte po čase na nové, drahé akumulátory.V bazarech budou po deseti letech neprodejné.

      Smazat
    12. Proto ten komunismus krachnul, protože byl složen z takovéhoto materiálu. Prostě lidi co měli většího filipa utíkali na západ a s tím co tady zůstalo se nedalo konkurovat. Těžko jim vysvětlíte, že elektromobily nejsou nějaký eko-byrokratický výstřelek, ale že je to technologický pokrok, kdy lepší nahrazuje horší, asi jako barevná televize nahradila černobílou, a že ekologie je u nich jen bonus. Že na začátku byl jakýsi pan Goodenough, který přišel s technologií lithium-iontových baterií, za což dostal loni Nobelovu cenu. Po něm přišel jakýsi Elon Musk, který ucítil příležitost, popadl ji za pačesy a předefinoval celý automobilový průmysl. Jeho automobilka Tesla, kterou vybudoval od nuly je v současnosti nejhodnotnější automobilkou na světě. Že všechny automobilky na světe právě svádí horlivý boj, aby přezbrojily na elektřinu, protože kdo teď zaváhá, končí.
      Taková je realita. Ale vysvětlujte to hňupům.

      Smazat
    13. Anonymní12. února 2020 14:32
      „Já osobně se na elektroauto velice těším. Jakmile zlevní na akceptovatelnou úroveň nějaké si pořídím. Elektromobil je proti spalováku 10x jednodušší.“
      Nechci Vám kazit radost z očekávané budoucnosti. Ale není Vám divné, že to 10x jednodušší vozidlo, není levnější už dnes? Radši akceptujte současnou úroveň, když jste takový fanda. Lepší to nejspíš nebude. P.K.

      Smazat
    14. Anonymní12. února 2020 21:28
      Až zas takový technologický pokrok to není. První auta byla na akumulátory. Později je vytlačila ropná lobby a také neoddiskutovatelný, lepší dojezd. Hlavním představitelem ropné lobby byl Rockefeller. Před několika lety jsem četl, že rozprodává ropné portfolio a nakupuje firmy kolem elektromobility. Takže odtud nejspíš fouká vítr, s tou pokrokovou hysterií. P.K.

      Smazat
    15. Bez silných dotací se elektromobilita nehne z místa. Dotace z našich peněz!Jde jenj o organizovanou krádež velkého balíku na dotace. Nic víc. Zničení evropské společnosti. Jednou se za to bude trestat!

      Smazat
    16. 22:29, za podobnými trendy je vždy něco podobného. Všiml jsem si toho už před několika lety, když na vás Tesla a elektroauta všeobecně vyskakovala i z lednice.

      Elektromobilita je perspektivní v rámci ohromných městských aglomerací, tam si to umím představit. Takové velké městské komplexy jsou sami o sobě hustě zalidněnými státy, které v současnosti mají velký problém se smogem, který nezmizí ani při existující hromadné dopravě. Všude jinde to je bludná myšlenka.

      Nemluvě o tom, že při eleltromobilitě můžete být velice lehce nejen na dálku sledován, ale i řízen. Takže pokud bude požadavek se vás zbavit, auto se jednoduše zablokuje a sjede s vámi z útesu.

      Smazat
    17. Ale tahle šmejdírna taky zkrachuje anonyme 21.28 - a konec konců, už krachuje, už mele z posledního. To poznáte na článcích a takzvané publicistice, ty tisíce zkorumpovaných novinářských šmejdů už vaří z vody úplné trapárny - ale zatím se ještě skutečnost, že tato současná režimní šmejdírna krachuje, tutlá. A úspěšně tutlá. Vyleze se s tím ven, až bude třetina těch politických, VIP a sereblit šmejdů mimo republiku - je to nějak stejné jako před rokem 1989 - už od roku cca 1987 věděli ti hlavní šmejdi, co se chystá a co bude, a nejen to, ale když to krachlo, už měli zajištěny nové krmelce. Asi tak - a teď - na "tamto" jste našel vysvětlení v "lidském materiálu" - jaké vysvětlení máte na krach současného režimu šmejdů? Jaký "materiál" zapříčinil skutečnost, že ČR už je ubohá senkrůvna, z níž už tečou sračičky všemi směry, když vybudovaný trativod už to nestačí pojmout?

      Smazat
    18. 22:21 Na elektromobilu je nejdražší akumulátor. Tvoří až 70% ceny automobilu. Ceny se pohybují v řádech desítek tisíc EUR. Proto není divné, že 10x jednodušší auto je dražší. Zároveň je to baterie, kde se v budoucnosti očekává výrazný pokles ceny.
      Baterie jsou v současnosti úzkým hrdlem výroby elektromobilů. Poptávka je obrovská a s tím se samozřejmě drží cena nahoře. Automobilky, které zaváhaly a nemají vlastní továrny na baterie(což jsou skoro všechny kromě Tesly), nemůžou ani rozjet sériovou výrobu, protože kapacity Panasonicu, Samsungu i LG jsou plné.

      http://www.hybrid.cz/tesla-se-pripravuje-na-vlastni-vyrobu-bateriovych-clanku-nova-gigatovarna-v-texasu

      http://www.hybrid.cz/tovarna-opel-se-promeni-v-obri-vyrobnu-baterii-s-kapacitou-24-gwh

      21:28 Technologický pokrok není v elektroautech, ale v li-ion bateriích. Lithiové baterie jsou příčinou revoluce elektromobilů. Li-ion baterie jsou a minimálně v několika příštích letech budou alfou a omegou automobilového průmyslu. Proto by bylo naprosto ostudné, kdyby si česká vláda nechala ukrást ložisko na Cínovci.

      Smazat
    19. no já se těším až naše slavná NAtoármy VYRAZÍ DO BOJE naproti Putinovi s nezničitelnými elektrotanky, elektropandury, a jinými alektro bojovými prostředky. Možná se vyvinou i elektrogripeny. Budeme neporazitelní!!!

      Smazat
    20. 12:50 Lithium bude ropou 21.století.

      Smazat
    21. 13:24, jenže ropa je bordel pod zemí, ale lithium je součástí pevniny. Ropa se zpracovává všechna, včetně asfaltu. Po spálení jejích lehčích frakcí vznikne CO2, zároveň se z ropy získává velké množství jiných organických látek pro další průmysl. Při těžbě lithia se zničí krajina a vznikne halda hlušiny. Baterie je dočasná záležitost, za nějaký čas se musí vyměnit. Tom vznikne extrémní množství nebezpečného odpadu.

      AŤ ŽIJÍ ZELENÉ EKOBUZNY VE SLUŽBÁCH NADNÁRODNÍHO KAPITÁLU!

      Smazat
  10. Před rokem 1989 všichni zaměstnavatele začínali pracovní dobu ve stejné hodině, v 06.,0 hodin ráno a všechny spoje dopravovaly pracující do zaměstnaní na tuto hodinu. To samé platilo při skončení pracovní doby. Kdo zůstal přesčas, měl pak možnost v několika dalších spojích se dostat pohodlně domů. Železniční doprava navazovala na autobusovou a opačně a všechny obce byly pokryté dopravními spoji. Po roce 1989 přišel k nám ráj na zemi ve kterém se do zaměstnání každý dopravuje sám svým autem a to i i uklízečka nejlépe autem značky BMW a nejlépe když to auto má zakoupené na dluh s výdělkem někde kolem 14 tisícovek, nájem platí něco kolem desítky a na to aby vůbec přežila musí samozřejmě ještě do nějaké té další práce. Před každou firmou jsou obrovské parkoviště, samozřejmě hrazené, kde zcela demokraticky všichni přijíždějí vlastními drahými auty pořízenými na půjčky do zaměstnání, aby tam vydělávali na nikdy nesplatitelné dluhy. A protože zákon kapitalismu spočívá ve větě, že pořád je málo a kapitalisti mají pořád málo je třeba přitvrdit a donutit lidi, aby vše co za půjčky pořídili zahodili a byli ze zákona donucení kupovat další nesmysly v podobě elektrických aut, které nejspíš nedojedou ani do vedlejší vesnice a lidi budou platit a platit. Jsme v ráji a kdo tvrdí opak je ruský špion to je už obehraná písnička v naší televizi. Zdraví vás ruský špion.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 16.21 ano samozřejmě, na argumenty ve kterých je jasně vidět, že zdejší režim je zločinný, pražská kavárna neumí nijak jinak odpovědět, než, že ten kdo neříká že jsme v ráji je proruský agent. S podivem je jak dlouho tato argumentace může vydržet. Zdá se že dlouho. Američani jsou naučení již od mala, že na všechno odpovídají, že jsou OK. Jak se máš: OK. Zadlužení američani jsou taky OK. Američtí bezdomovci jsou taky OK. A my jsme sice ve srabu, ale jsme OK. Co víc si kapitalista může přát.

      Smazat
  11. Proč? Návrat k lůze, kde maso, pohyb a svobodný život bude určen jen vybrané elitě se vám nelíbí? Jako nevolníci požadujete opravdu hodně.

    OdpovědětSmazat
  12. Jako kluk jsem viděl osobáky i náklaďáky, které poháněl dřevoplyn. Teď je kůrovcová kalamita, dřevo by bylo, ale nemohu sehnat nikde ten správný generátor. Po prvním velkém blackoutu se kruh uzavře a já chci být připraven.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Já jako kluk viděl dokonce i orbu lokomobilami - 100 ha za den -, mimochodem nejšetrnější orba k půdě co kdy byla, včetně koňského zápřahu (extra jsme tam jeli na vejlet) a u nás u jednoho fandy (ten právě pro nás kluky zorganizoval na vlastní náklady ten vejlet) Sentinel i auto na dřevoplyn. Jo, a traktor Buldok - po zahřátí jezdil i na mazut.
      Také chci být připraven. Nevíte o nějakém menším parním stroji?

      Smazat
    2. Až dojde dříví, bude stačit předělat lokomobil na baterie, případně ho provozovat jako hybrid. Povezu přívěs, na něm polena a volný prostor na střeš auta využiji pro fotovoltaickou elektrárnu, věřím že na to budou dotace z Brusele:)

      Smazat
  13. Elektromobilem na dovolenou k moři? Jsou dobíjecí stanice na každém kroku? V žádném případě! Doporučuji dobrodružnou okružní cestu po Středozemním moři, na kteréholiv vetší kocábce od společností Costa, Diamond apod. Právě loď vám zajistí prodloužený a bezplatný pobyt po celou dobu karantény, která má být prodloužena ze dvou týdnů na 24 dnů. Doporučuji kajutu s balkonem (zákaz vycházení z kajuty). Uzavřené systémy ventilace a chlazení vzduchu se postarají o to, abyste i vy byli otestováni na odolnost proti koronaviru.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vy jste to zřejmě ještě nepochopil. V budoucnu žádné dovolené nebudou. Tím méně u moře a tím více pro bezvýznamnou lidskou chamraď. Až Brusel aplikuje většinu toho, co má v plánu, nebude mít většina lidí starosti kam na dovolenou, ale co dát dětem večer k večeři a čím je zahřát, aby nezmrzli.
      Dovolené jsou pro tyto nenažrané svině pouze důkazem, že nás mají ještě o co okrádat.

      Smazat
    2. 18:50 Konečně někdo pochopil, vo co tady jde. Gratuluju Vašnosti.

      Smazat
  14. Vida, tak Andrej Babiš si prosadí větší dotace, jak je to jednoduché. Já to tušil, že za to může Babiš. Doufám, že příští majdan užitečných idiotů na Letné, bude mít víc účastníků.

    OdpovědětSmazat
  15. 15:43 Jste asi velký fanda.. Podívejte se do SSA na ty fronty u dobíjecích stanic. Vaše představa je nesmyslná. Věřím, že el. auta se prosadí pouze ve městech.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jaké fronty, když budu potřebovat dobít elektromobil, tak si vezmu dovolenou, v čem je problém?

      Smazat
    2. Nezapomenout na stan! Co když se dá do deště? Jo, taky bombu, vařič a nějakej ten kotlík bych si přibalil. Hele, to vůbec není blbej nápad. Že bych si těch dovolenkovejch dobíječek zřídil takovej menší nealko pohost? A bazének před něj, aby se mohli dobíječi ve vedru kde ochladit.

      Smazat
  16. Nemci uz maji diesel co spotrebuje jenom 2.5l/100km ale to jim Euro banda zatrhne.Jinak je vubec nezajima spotreba petrolu US Army 48 mil. litru denne nebo lodni svetova doprava 600 mil. litru denne a to mame jeste letadla a velke nakladni tahace. A to ze ten kobalt na baterky tezi mladi otroci nekde v Kongu za 20 korun denne maji taky v otvoru.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 17:45, jistě, že je to nezajímá. Je zde snaha rozvrátit stávající trh, přivést něco jiného na základě tlaku na řídící státní orgány, a vydělat balík, který by jinak šel do Mercedesu, VW a podobně.

      Smazat
  17. Komunisti byly ko....
    Ale to co je za sebranku v EU a NATO
    tak to nemá obdoby.
    Jsem pro vystoupení z těchto organizacích.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tahle neomarxistická sebranka udělá z lidí žebráky a přivede ekonomiku na buben.ČR je již dnes 14.Spolkovou zemí, tudíž únik z tohoto fašistického sebedestruktivního spolku je nemožný a díky servilitě českých politiků bychom po krachu EU byli ti poslední!!

      Smazat
    2. Komunisti byli koko*i, to máte zcela pravdu. Proto to taky krachlo, protože to byli takový tydýti, jako některé exempláře tady v diskusi.
      Vždycky jsem si myslel, že to byl jen vtip o tom sovětském soudruhovi co chtěl vyrábět rovnou celovodiče, když na západě vyrábí polovodiče a ona to byla pravda:DDD.

      Smazat
    3. hlupáku 20:58!
      Sám jsi celovodič, který nemá kapacitu ani na neotřelý vtip. Jsi jenom nenávistný parchant otírající si hubu o komouše (kterým nesaháš po kotníky naprosto v ničem).

      Smazat
  18. Já mám taky rád klasické motory, ale obávám se, že můj současný dieselový třílitr je poslední. Za prvé, klasická paliva se budou bezpochyby kvůli daním zdražovat aby zůstala elektřina výhodnější. A za druhé, v západní Evropě vás za chvíli s takovým motorem do města nepustí. Takže brekot v článku chápu, ale to je tak všechno. Příští auto bude minimálně hybrid, to je nad slunce jasné.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Podíl emisí, krom technologií zachycujících alespoň část zplodin, zásadním způsobem ovlivňuje množství spáleného paliva. Tak že pokud vezmu benzínový motor o obsahu 1,2 litru, s výkonem, dejme tomu sto koní a skutečnou spotřebou okolo sedmi litrů na 100 km a porovnám ho s dieselem 1,6 litru, srovnatelného výkonu a vybaveného filtrem pevných částic, s reálnou spotřebou okolo pěti litrů, musí každý normálně uvažující člověk uznat, že nafta je pro ekologii daleko šetrnější, než benzín. Přesto jsou právě diesely nejvíce trnem v oku "ekologů".
      Tak že oni ekologové nejsou ekology, ale koupenými Jidáši, nebo absolutními debily.

      Smazat
  19. I když se lidé chovají k přírodě jako dobytek, i když si systematicky ničí základní podmínky pro svou existenci, ten kdo tvrdí, že ovlivňujeme zásadním způsobem klima, buď vědomě lže, nebo křičí do světa svou vlastní idiocii. Každý ať se zařadí kam patří.
    Klima se měnilo, mění a měnit bude. Ať už s lidmi, nebo bez lidí. Lidstvo zažilo mnohé stěhování národů, kdy značná část z nich měla prvotní příčinu právě ve změnách klimatu. A to na zemi žily jednotky procent současného počtu, pálily se max. suché větve, nebo sušený hovězí trus, tak že uhlíková stopa lidstva se limitně blížila nule. Tempo klimatických změn bylo různé. Některé probíhaly pomalu, jiné relativně rychle. Pokud někdo dnes tvrdí, že ukončení spalování fosilních paliv zásadním způsobem ovlivní klimatické změny, víc než výrazně připomíná svazáky, kteří ve své době také poroučeli větru a dešti.
    Jsem pro ochranu přírody. Pro skutečnou ochranu přírody bez politických, ale zejména finančních zájmů v pozadí. Nejsem pro "ochranu" prezentovanou pouze jednou částí "vědeckého" spektra. Protože ten kdo byť jenom zapochybuje, není podle našich "novinářů" vědec.

    OdpovědětSmazat
  20. Nedávno jsem četl, že na "nakrmení" všech aut, které u nás jezdí, nebo naší zemí pouze projíždějí, by jsme potřebovali pět Temelínů. A protože se v EU snad všechno dováží a převáží, naprosto všechno zdraží. Ať už na to bude uvalena nějaká speciální daň, nebo ne. A protože se to většině nebude moc líbit a logicky začnou reptat, budou se muset přijmout taková opatření, aby se nám říše dál nerozpadala. Tak že kdo otevře křivě hubu, rázně přes ní dostane. Očekávám legislativní smršť na umravnění všech těch Putinovo a čínských agentů, komunistů a jiné nevděčné verbeže.
    Skutečně, občas se přistihnu při myšlence, že to těm ekologických Pavkům Morozovům vlastně přeji.

    OdpovědětSmazat
  21. K tématu jsou články i na ekolistu např.:
    https://ekolist.cz/cz/publicistika/nazory-a-komentare/lukasn-hrabek-proc-je-pro-nas-v-cesku-tak-tezke-pochopit-o-cem-je-nemecka-energiewende

    Zálohování vyrobené elektřiny s nadvýroby větrné energie je nejlevnějšími řešením v akumulátorech automobilů. Stejně tak fotovoltaické panely. Např.dobíjení aut před kanceláří cca 8hod. Skladování elektřiny za peníze spotřebitelů je docela rafinovaná záležitost. Elektřina podraží bohužel i pro ty, co auto zas tak nutně nepotřebují. Tak to ale v historii končí vždy. Zákony dělají bohatí pro sebe, nikoliv pro ostatní. Jaderná elektřina je neobnovitelný zdroj a cenu platí i po spotřebě příliš mnoho generací.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A do čeho levnýho to chceš "zálohovat"?

      Smazat
  22. A ještě jeden článek:
    https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/orkan-sabine-vyrazne-zvysil-vyrobu-vetrne-energie-v-nemecku

    OdpovědětSmazat
  23. Proti tomu co EK s Von Lejnovou chystají na obyčejné lidi v neomarxistické EU, byli komunisté pouhými břídily.
    V první fázi lidem odejmou a zabrání v individuální dopravě povinným nasazením neekonomických, neefektivních a šíleně drahých elektrokrámů s likvidací automotive a automobilového průmyslu,se zákazem veškerých spalovacích motorů v osobní dopravě.
    Součástí první fáze je i likvidace stabilních elektráren, které nelze v dohledné době ničím nahradit, to způsobí nestabilitu přenosové soustavy, blackouty a nedostatek cenově dostupné elektřiny.Obnovitelné zdroje jsou pouze sekundárními prvky soustavy.Tudíž prudce zdraží její cena.Současně podraží komodity s ní spojené, potraviny, zboží, doprava....
    Druhá fáze je zavedení vysoké uhlíkové daně na maso hovězí, vepřové, kuřecí..., mléčné výrobky.Brusel doporučuje lidem přejít od živočišné stravy k rostlinné, proteiny hledat v hmyzu, ten nevypouští do ovzduší metan a CO2.Tyhle tři body stačí na novou nesametovou revoluci evropských občanů vůči šlechtě, která je chce zlikvidovat.A to nemluvě o napumpování emigrantů z Afriky a Blízkého východu i do střední Evropy.Salámovou metodou bruselských idiotů vzniká prudce výbušná směs nestability a zničení evropského obyvatelstva.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ehm celkem souhlas, ale - to si jako myslíš, že žížala nebo střevlík nedýchají a tudíž neprodukují CO2? Když krávy, prasat, nutrie....nesežerou a nerozloží zelenou hmotu, tak nevznikne metan, CO2 ? Asi to shnije, že. Nebo všude, kde by se vyskytla potenciálně nebezpečná rostlina (mohla by shnít a tím produkovat metan !) pěkně zabetonovat.

      Smazat
  24. Článek popisuje zkutečnost, o které se hovoří dlouho.
    Ekoalarmismus a tlak na přechod k elektromobilům je pouze způsob, jak vygenerovat z populace obrovské množství prostředků. Současně s tím se omezí provoz, lidé budou používat hromadnou dopravu. Pokud si někdo myslí, že elektromobilita počítá s náhradou stávajících aut 1:1, mýlí se. Aut bude ... troufnu si napsat 20 - 30%. Svobodu jsme si užili v období rozkrádání státu, nyní začíná přicházet období postupného omezování svobod jednotlivců. Čím více nesmyslných nařízení akceptujeme, či o nich jenom uvažujeme, tím více jsme již podřízeni ...
    ABC

    OdpovědětSmazat
  25. Podle mne je problém v tom, že absolutní většina lidí nemá představu o elektřině. Prostě zapnou a hele, svítí, vrčí, žvaní, haleká to. Jenže představa, že se dokáže elektřina uchovávat v "přenosné" formě končí u akumulátorů mobilů. Maximálně si ještě uvědomí baterii v současném autě, která má ale jiný úkol, než auto pohánět. Kdykoli jsem se "kompetentních" lidí ptal, jak zajistíme výrobu tak obrovského množství baterií buď začali "okecávat" (to se dá snadno poznat) a nebo řekli, že je to vyřešeno nebo že jsou přece vidět pokroky ve vědeckém výzkumu. Ale nic víc. Ale! Výzkum je jedna věc a ten, kdo někdy zahajoval výrobu něčeho nového mi potvrdí, že uvedení do výroby je proces zcela jiný než výzkum za daných podmínek a musí se vyřešit velice mnoho problémů, které si "neznalý" ani mnohdy nedokáže představit. Vyřešení stabilního postupu výroby za stabilní kvality výrobků prostě nějaký čas trvá. Já vím, že na tom pracují, ale toho času není až tak moc a hlavně potřebných komponentů v potřebné kvalitě není jen tak možné vyrobit dost, teda pokud to nebude vyrábět Čína pod značkou Koronavirus do každé rodiny. To je vtip (pro vážně se tvářící). Ale je tu ještě jeden problém a to problém kvalifikovaných pracovníků nejen při výrobě samotných aut, ale také pro celou infrastrukturu. Nebude stačit pouze zaučený člověk, pokud nemá velmi solidní a kvalitní základy.

    Ale zpět. Paradoxně se může stát, že kvůli elektroautům vznikne více odstavných asfaltových nebo betonových ploch z různých důvodů. To zase povede ke zmenšení prostoru pro stromy a keře, což bude mít za následek zase "susší" mikroklima, méně udržené vláhy v půdě a zase "jen tak náhodou" oteplí náš životní prostor v našem mikroregionu (z hlediska Země).

    Já si myslím, že kdyby politici a "ekologové nadšenci" raději šli třeba do jednoho nejmenovaného super obchodu a koupili tam semínka stromů. Kdyby je zasadili a tak deset let o ně povinně pečovaly místo večeře a mezi tím se sázelo dál každý rok, tak za třicet let bychom mohli mít první výsledky.

    Jenže to se nestane, protože PŘIJDE NOVÁ MINIDOBA LEDOVÁ A PO NÍ APOKALYPSA. :)

    Já osobně si myslím, že to skončí tak na půl. Protože bez stabilního přísunu elektrické energie se schopností zvládnout špičkové nárazy spotřeby nemá cenu tohle vše zavádět. Teda pokud nejde o to samé jako u solární el. energie, kde se - paradoxně - ničí kromě jiného úrodná půda kvůli ekocíli a nahrabali si jen "mafiáni", "šarlatáni" a "cizinci".

    A na závěr, jak je to vlastně s elektřinou, když nám říkají, že proud probíhá, když při výzkumech se v kabelech prý ani "ty odpovědné" částice mezi atomy nepohybují? Vlastně nevíme o elektřině skoro nic, než zapnout, vypnout, tranzistor, dioda, relé atd., ale postavili jsme na tom celou "naši civilizaci"! Opravdu si pak "připadám" jako Homo Sapiens.

    OdpovědětSmazat
  26. Platón před 1200 lety píše ve svém díle ÚSTAVA o cyklicky se střídajících formách společenského zřízení střídajících se vždy přesně v tomto pořadí:
    ARISTOKRACIE
    TIMOKRACIE
    OLIGARCHIE
    DEMOKRACIE
    TYRANIE
    a po zániku dotyčné civilizace znovu od začátku …

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ale to nam spici chrochtavec nevydrzi celou tu dobu ,jedine snad v lihu ale zase nema tady Vencu

      Smazat
  27. Jo jen by nás chtěli dostat zpátky do středověku kdy šlechta žrala, chlastala, jezdila v kočáře a smilnila. Jinak žádný traktor nebo náklaďák na baterky neexistuje jak by chtěli dělat polní práce nebo vozit zboží? Bude třeba co nejdřív se vybodnout na diktátorskou eu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Aby ses nedivil!:D

      http://www.hybrid.cz/john-deere-predstavi-prvni-vysoce-vykonny-elektricky-traktor

      https://www.youtube.com/watch?v=Ev0sbYQAJQk

      Smazat
  28. Mám dotaz, je možné vybavit na zimu elektromobil naftovými kamínky? Pochopitelně kamínka by měla katalizátor a lapač nečistot, ale hodně by se zvedl dojezd.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pardon, katalyzátor:).

      Smazat
    2. Ve studeném Norsku v roce 2019 byl podíl elektromobilů z prodejů nových aut více než než 50%. Takže topení asi problém nebude.

      Smazat
    3. 14:24 - Proč nenapíšete celou pravdu, příčinu? Ty články jsou snadno dohledatelné.

      Smazat
  29. Celkem slušný článek úplně zabít zmínkou o neomarxistické šlechtě, tak to také unikum. Přitom korporativní fašismus z té nenažranosti elit čouhá jak sláma z bot.

    OdpovědětSmazat
  30. Kolega počítal kdyby si koupil elektromobil. Do práce jezdi každý den ,to nabiti 1000 kč. vydrží na týden. Kolik krát musí do měsíce nabíjet ? Pozor ta cena je pohyblivá směrem na horu ! Zeleni jsou proti všemu ,takže vyrábět elektřinu budeme z čeho ? mě napadá z hoven ,ale to není ekologické.

    OdpovědětSmazat
  31. Nejlepší na tom všem ale je, že v trezorech mocností jsou dobře uloženy různé generátory volné energie i Tesla jej měl vymyšlený. Na internetu je toho plno, ale víte co by to znamenalo a proto to je v trezorech? Koupil by se generátor volné energie, něco podobného jako tepelné čerpadlo, no a dejme tomu 20 let by byla pro vás energie zadarmo. Tak by se mohly pěstovat ve sklenících třeba i ty banány, protože enrgie by byla, téměř zadarmo. Roboti by také pracovali zdarmo a vyráběli by i ty generátory. No jo, jenže průser, lidi by už nepotřebovali politiky ani stát a nebyli by ovladatelní. Umíte si představit tu noční můru loutkvodičů? Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
  32. Generátory na volnou energii už se vyrábí a prodávají, jen je to málo známé a zatím drahé. Najdete na info@isav.sk. Největším problémem bude obrovská ztráta pracovních míst a v případě kvalitní výroby i málo oprav a dlouhá životnost. Lidé degenerují nejenom z špatného školství ale také z nic nedělání. Jak chcete donutit lidi aby se uskromnily a staraly o své zdraví? Podívejte se kolem sebe jak přibývá obézních lidí, rozvedených, LGTB, kuřáků, alkoholiků a drogově závislých a dalších různých úchylek.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Donutit lidi aby se "uskmromnili a starali" není možno, ale koncovky sloves napsat správně česky ano! NEBERTE TO JAKO POSMĚCH, NÝBRŽ JAKO SNAHU O NÁPRAVU.

      Smazat
  33. Na mně si nepřijdou, pořídím si liší ocas a třením z něj získám levné KW. Možná to půjde i s kočkou.

    OdpovědětSmazat
  34. Je načase se domluvit v celé Evropě a došlápnout si na ně.

    OdpovědětSmazat
  35. Dnes jsem jel kolem nové prodejny motocyklů. Sesedl jsem z kola a prohlédl si "stroje". Je mi fuk, kolik jsou ochotni "fandové" zaplatit za ta monstra s motory od 15 do 130 kW - až 160 koňských sil. Ty stroje nemají samozřejmě nic společného s dopravou - přepravou osob, ty nejsilnější stejně dva lidi neuvezou! Nemají na to sedadla. Tedy jde o motocykly pro exhibice na našich silnicích a zejména v ulicích měst - exhibice 110-115 decibelů od světel ke světlům za laskavého přihlížení dopravní policie. Že jsou tito praštění řidiči, kteří by měli vlastnit oprávnění na jízdu nanejvýš v MHD, ale nikdy řidičák, dárci orgánů? Není to tak slavné, jejich orgány jsou běžně tak na srov...ku, že nejsou k užitku ani po smrti. Vyřváváme do veřejného prostoru cosi o ochraně klimatu, ale to se tím snad myslí zahrádkáři a jejich podzimní ohýnky, na nichž spalují listí s larvami škůdců zeleně. Co brání parlamentu, aby přijal opatření, že vozidla nemohou v žádném případě se dát vytočit plynovým pedálem nad povolenou rychlost? Co brání parlamentu, aby přijal zákon omezující randál ve veřejném prostoru a městech zvláště a co brání policii, aby dbala na dodržování předpisů nejen chodci, ale především bezohlednými janoušky. Ne, ti jsou předem chránění svým korupčním fondem, proti kterému jak je zřejmé nejsou imunizována ramena spravedlnosti v žádné podobě. Motocykl jako dopravní prostředek, proč ne? Po 2. světové válce to byl běžný dopravní prostředek. Ale dnešní monstra nemají nic společného s dopravou, jen smrad, randál, ohrožení bezpečnosti lidí! A že se chtějí svést tito "exhibující borci" ve fáru a kvypíkem ? No proč ne, máme auto-motodromy, tam ať se exhibují, jenže tam mají pocit, že nesklízejí zasloužený obdiv podobných idiotů, jako jsou sami. Nic nemám proti prodeji těchto motocyklů, ale jsem proti jejich provozu na veřejných komunikacích a proto by se jim neměly přidělovat státní poznávací značky. Samozřejmě že podobné úchylky jsou i mezi automobilisty, zejména majiteli SUV, kteří pro vlastní pocit vyšší bezpečnosti jsou nejbezohlednějšími řidiči na silnicích - a čím je pro ně "prdítko" před nimi menší, tím jim dělá větší potěšení ho vytlačovat ze silnice, předjíždět v nepřehledných situacích a pak se chechtat z blaženosti své vlastní blbosti!

    OdpovědětSmazat
  36. Spotřeba elektromobilů se dá velice dobře spočítat.
    Elektromobil spotřebuje průměrně 15 kWh/100 km. Při ročním nájezdu 20 tisíc kilometrů to dělá 3 MWh. 3 MWh krát 4 miliony aut* je 12 TWh. Roční výroba Temelína je 14 TWh. Takže osobní elektromobily v ČR skutečně uživí jeden Temelín.

    *V ČR je registrováno 5,5 milionu automobilů, ale ne každé najede 20 tisíc km za rok.

    OdpovědětSmazat
  37. Škoda CitigoE iV jen za 450 tisíc!!! Náklady čtvrtinové oproti benzínu.

    http://www.hybrid.cz/test-skoda-citigoe-iv-elektromobil-ktery-meni-cesky-trh

    OdpovědětSmazat
  38. Nedostatek elektrické energie se vyřeší jejím zdaněním. A bude po ptákách, aby se nakonec zase nezačalo jezdit na dřevěné uhlí, jako za Hitlera.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.