Reklama

sobota 1. února 2020

Někteří nacházeli v postavě Babiše rozumnější alternativu k Schwarzenbergovi, Kalouskovi. Bohužel, Babišův postoj k americké přítomnosti na našem území tuto iluzi boří

Nakládání křižující rakety s nukleární hlavicí
do pumovnice amerického bombardéru B-52.
Moravskoslezský hejtman a Babiš se na to prý moc těší.
Lubomír Man
1.2.2020 Euroserver
Když na Kongresu ODS vystoupil poslanec EU a místopředesda ODS Vondra s návrhem, aby se na Letišti Leoše Janáčka v Mošnově u Ostravy vybudovala americká   s t r a t e g i c k á  letecká základna, zapůsobilo to na naši veřejnost jako výbuch bomby. A jen pro zasvěcené platilo, že nejde ve skutečnosti o nic víc, než jen další článek už dávno rozběhlého procesu, který byl ovšem až naším nejpřednějším amerikanofilem Vondrou poprvé vysloven nahlas. Důkaz to skutečnosti, že věc spěchá a na další utajování už nezbývá ani čas, ani peníze.


A najednou se vše vyjasnilo. Vyjasnilo se, proč se v širokém okolí Mošnova opravují silnice i toho nejnižšího řádu, proč se opravují a zpevňují mosty i mostky, proč se provoz civilního mošnovského letiště už léta omezuje, proč zrovna ono bylo už před lety vybráno pro tzv. Dny NATO, které, jak se teprve dnes ukazuje, sloužily nejen k propagaci západní letecké techniky, ale i k potřebnému proměřování letiště pro budoucí jeho úkoly coby objektu vojenského, proč se v regionu omezuje těžba uhlí a hovoří se o výhodnosti dovozu uhlí polského (čím více nezaměstnaných horníků u nás, tím větší jejich zájem o práci na americké základně a tím též spontánnější souhlas jejich i jejich rodin s výstavbou základny) atd. atd.

Uplynulo 14 dní od Vondrova návrhu, předneseného na Kongresu ODS, a regionální moravskoslezský Deník.cz. 27. ledna t.r. zjišťoval, co si o návrhu Vondry myslí ostravští politici. A teď si přečtěte, jak se k návrhu vyjádřil politik našeho regionu nejpřednější, hejtman Severomoravského kraje Vondrák (ze strany ANO): „O umístění americké vojenské posádky na našem letišti dlouhodobě usilujeme. Jsem přesvědčený, že vojenská posádka zvýší prestiž i sebevědomí našeho regionu a bude přínosem pro fungování mošnovského letiště“.

Vondrák je členem strany ANO stejně jako premiér Babiš, a bez Babiše, jak známo, se ve straně ANO ani lísteček na stromě nepohne. Takže jestliže hejtman Vondrák tak moc baží po americké posádce na mošnovském letišti, může po ní bažit jedině s výslovným souhlasem a povolením Babišovým. Bez nich by si to dovolit nemohl.

Z čehož plyne poučení pro ty z nás, kteří vytrvale a bez ohledu na Babišovu přízeň k takovým lidem jako jsou Jourová či Stropnický, či jakou byl v minulosti Telička, též pro oblast politiky zahraniční hledají či dokonce i nacházeli v postavě Babiše rozumnější alternativu k Schwarzenbergovi, Kalouskovi a podobným postavám dalším.

Bohužel, Babišův postoj k americké přítomnosti na našem území tuto iluzi boří a budeme si to o volbách muset připamatovat.

Ještě slovo k slovu strategická, které jsem v úvodu tohoto článku uvedl proloženě, protože je rozdíl mezi americkou leteckou základnou běžnou a strategickou. Základna strategická je totiž v každém okamžiku připravena na uskladnění, nakládku i vykládku jaderných zbraní na letadla a rakety. Takovýchto amerických strategických letišť je v Evropě skutečně jen pár – nu a ta v Mošnově, pokud se opravdu zřídí, bude jediná na území bývalé Varšavské smlouvy. Čili něco par excellance, nad čím se budou moci jak pan Vondrák, tak Vondra a s nimi spříznění pánové další jistě náležitě naparovat.

Zatím mají být v těchto strategických leteckých základnách umístěny jen jaderné hlavice, ale už pro blízkou budoucnost se počítá s tím, že budou hostit též americké rakety středního doletu. A to právě ty, které Američané v současnosti znovu zařazují do svých arzenálů poté, co odstoupili od smlouvy na zákaz vývoje a rozmisťování raket středního doletu.

No a s raketami to teprve bude v Mošnově a jeho širokém okolí ta pravá paráda. I ten hrůzný a děsivý rachot, až na základnu, ať už jen strategickou leteckou, či už raketovou, začnou padat první a předem přesně zaměřené ruské rakety odvetného úderu.

A tak mě napadá: Mají Vondrák, Vondra a Babiš jako hlavní postavy tohoto příběhu, děti a vnuky či vnučky. A když ano, jak je proboha možné, že na ně dokáží nemyslet?

160 komentářů :

  1. takže se konečně postupně dozvídáme, jaké strategické úkoly nafasovali Babiš s Koudelkou v Langley pro naši kolonii - vybudování strategické letecké základny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ostrava přijme do své ANO-náruče vojáky, které musí Trump vyvést z Iráku i ze Sýrie. Vojáci se již těší na přesun do přátelštějšího prostředí a trénují i na Trumpově oblíbeném Twitteru https://twitter.com/timesofiraq/status/1222640126616129537

      Vymazat
    2. Pánové, ne že bych si nedovedl představit i jiného premiéra, ale Babiš už před několika dny reagoval zcela jednoznačně a řekl, že žádná základna zde nebude. Abych byl konkrétnější, bylo to ve čtvrtek a na interpelaci poslance Volného odpověděl toto: „Takový návrh od Spojených států nepřišel, a myslím, že ani nepřijde, protože to nemá smysl. My o tom určitě ani neuvažujeme, ani k tomu nevidíme důvod...“ Další diskuse na toto téma je tedy zbytečná.

      Vymazat
    3. No hoši, pokud se to dopustí a tím myslím nás občany této republiky, je potřeba si uvědomit, že Amíci co zchvátí nikdy nenavrátí a hlavně nikde na světě Američané nepodléhají právu země, kde jsou ale výhradně americké jurisdikci, takže jakýkoliv zločin na našem území nemůže být projednávám zde a provinivší je v tichosti odsunut do USA, kde jej většinou osvobodí a nám jako všude, kde co spáchali se jen vysmějí. Navíc si díky tomu budeme koledovat o odvetný útok v prvém sledu. Pokud bychom někdy později chtěli jejich odsun, nepočítejte (byť je to nereálné) že by odešli bez boje a desítek mrtvých u nás na rozdíl od odcházejících Rusů. Buď vůbec neodejdou, nebo udělají vše proto aby nás mírově přesvědčili, jak to dělají po celém světě.

      Vymazat
    4. 16:58 to ten Babiš ještě asi spí. Když Rusáci dali chomout po roce 68, tak ČSSR bylo do jednoho roku samá SSSR základnou všehomíra. Neser!!!

      Vymazat
    5. 19:20 já si také myslím, že jenom dostali za úkol dokončit dálnici D1 v požadovaném termínu (i za cenu výměny ministrů dopravy), aby byla možná přeprava vojenské techniky z Německa na východní frontu i přes ČR, nic jiného v tom opravdu nebylo :-)

      Vymazat
    6. Babiš tvrdě o nápadu Vondry postavit v ČR americkou základnu: Žádná nebude. Nemá to smysl:

      https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2020013111338684-babis-tvrde-o-napadu-vondry-postavit-v-cr-americkou-zakladnu-zadna-nebude-nema-to-smysl/

      Vymazat
    7. Pánové, buďte v klidu, Kocáb by je vypakoval, von to kluk umí

      Vymazat
    8. Premiér Babiš se konečně odkopala víme čeho je schopen a Koudelka je "malé pivo". Za Zemana stejně generálem nebude. Ani "metál" z USA mu nepomůže.

      Vymazat
    9. Je úsměvné, jak se neurotická antibabišovská liga po neúspěších s fámami s čapím hnízdem, střetem zájmu, nezdaněnými dluhopisy... aj. snaží vyhledávat další a další zábavná obvinění z toho, co jiní deklarují zcela bezostyšně.

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pepku, to je slabé, musíš se více snažit :-)

      Vymazat
    2. Soudruhu, tys za komárů hýkal blahem jako osel při souloži nad základnami Sovětů, které jsme my odsuzovali, stejně dnes hýkáš na základnou, možná jadernou, USA. My narozdíl od tebe zády žádné základny cizích států nechceme!

      Vymazat
    3. 17:02 Dotaz: co znamená termín "protisystémový" soudruh?

      Vymazat
    4. 17:08 Správná poznámka, soudruh je přece vždy prosystémový a drží hubu a krok a jde v jednom šiku s aktuálně pochodující vedoucí úlohou země. Tedy nikoliv své země, ale země, pod jejíž koloniální správou se právě nachází.

      Vymazat
    5. 17:08, dobrá otázka. Soudruh se nechtě odkopal a nazval věci pravým jménem. V 89' prostě jen přehodil veksl a jede dál úplně stejně, jen v jiných barvách a za jinou stranu.

      Vymazat
    6. Opičáci jeho druhu nic jiného neumí.

      Vymazat
    7. 17:13... Něco jako pan Dobrovský (původně Hammerschlag)...
      Za bolšána spolehlivý soudruch,dopisovatel v Moskvě, do strany vstoupil, aby jí pomohl rozložit zevnitř...(Jakž jinakž)
      Po 68 prozřel, zjistil, že s Chartou je hmotně taky dobře.Soucitní dobrodinci se na západě skládali, aby mohli podpořit chudé chartisty...Ty kteří třeli bídu a někteří dokonce i byli nuceni pracovat.
      No a po 89 ten úplně nejvíc charakterní soudruch...pardon... vlastně hen ten disident...rovnou k státnímu struku a sosáme, sosáme, sosáme a furt tak...
      I když teda, synáček tatíka daleko překonal, svou pílí se dopracoval k pěti miliardám a stal se tak dvacátým nejbohatším Čechem.
      Jako správnej lidumil podporuje vymývače mozků v Post bellum...To jsou ti, kteří tak umně párují sklerotické (leč UVĚDOMĚLÉ !!!) staříčky se školníma dětičkama...
      Helanov

      Vymazat
    8. Jenom bych připodotkla, že ti kteří mají středoškoláky, a nebo děti na základce, měli by hodně zbystřit!!!
      Netuším, kolik do toho mladý Dobrovský sype, je to zřejmě jen takový malý český Soros...Ale tahleta grupa aktivistů je doopravdy zákeřná!
      Kam se hrabe Člověk v plísni.
      Dětičky se radujou že dostanou mikrofon, zahrajou si na reportéry, za odměnu pak možná i klíčenku a pochvalu před nastoupením třídou.
      Staříčci se radují že mají návštěvu, dobře chápou, co se od nich chce, a tak vylíčej svoje vzpomínky na dobu předhadrákovou v patřičně děsivých barvách.
      Když tak ty "vzpomínky" někdy poslouchám, tak si říkám, že ty dětičky se v noci musej bát jít na záchod.
      Aby na ně nevyskočil nějaký kulak, a nebo antisemita...brrrr
      Helanov

      Vymazat
    9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    10. 19:51 vlast tě potřebuje: "A Pepku, kdyby někdo povídal, že Trump je dobytek anebo, že tu válku nevyhrajeme, tak přijdeš a řekneš nám, kdo to povídal. Rozuměls? Teď zameč a vyskoč!"

      Vymazat
    11. 19:51...Proti těm staříkům jsem to nepsala, přesně naopak...Psala jsem to, protože považuji za HNUSNÉ manipulovat starými lidmi a dětmi, které ještě nemají rozum.
      Přijde mi to extra zákeřné a musím uznat, že něco tak zvrhlého by bolšán nevymyslel.
      Kucí Kroupovi mají za ušima.
      Helanov

      Vymazat
    12. Paměť národa je jen jednostranná politická agitace a propaganda.Jako za bolšána, kdy vzpomínali na první répu jen samí souzi z Kladna.

      Vymazat
    13. 20:51...Ale tentokrát jsou zneužívány děti a staří lidé, takovou sfiňárnu by bolševik nevymyslel!!!
      Mladej Kroupa musí žrát koňský vejce, ten spolek košerů bere prachy od státu a ještě ho podporuje český Soros.
      Takhle se dělaj prachy.
      Helanov

      Vymazat
    14. 17.02 A kde tam budeš stát opičáku? Abych nespráskal někoho jinýho.

      Vymazat
    15. 20:51...V té "Paměti národa" jednou vyprávěla stará paní Věra Sosnarová děsivou storku, jak ji NKVD odvlekla do gulagu...
      Potom se ozvali historici, že si to stařenka vycucala z prstu.
      Mně té babky bylo docela líto, bylo mi jasné, že jí Kroupa (nebo nějaký jeho poskok) zmanipuloval.
      Docela věřím tomu, že paní Sosnarová tomu co vyprávěla i věřila.
      Stáří je sfiňa.
      Helanov

      Vymazat
    16. 20:28 Za víc jak 3 roky si se naučil víc, než změnit jméno, jináč je ten tvůj nepůvodní skřek furt stejnej. Ale poradím ti jak si to ještě víc ulehčit: dej tam tohodle svýho Aspergem stiženýho kremelskýho vypouštěče - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      a nebudeš to muset pracně každých pár let měnit, Lejnere Debyliči!:-)))

      P.S.: Jedinej kdo tu zamečí budeš ty, až po koupeli v bílým fosforu s drátem navlíknutým na hnátě budeš suplovat věřejný osvětlení, Lenere Putlerýči! A s tím se špatně skáče:-)))

      Vymazat
    17. Ještě, že Stalin nechal za svého života popravit půlku Ruska. Představa, že ruskej šmejd se nacpe do celého světa za úćelem klonu v rámci sovětizace mě děsí.

      Vymazat
    18. Kniha Věry Sosnarové je k zapůjčení ve veřejných knihovnách.

      Vymazat
  3. Vzpomínám si, jak před řadou let petice za zákaz radaru v Brdech, shodily pro masový nesouhlas lidí tuto "myšlenku" se stolu. Copak se u nás nenajde žádná strana či osobnost, která podobnou akci vyhlásí??? A.Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže to nebylo kvůli petici, ale protože Amíci získali údaje o ruském postupu ve vývoji HZ zbraní a radar ztratil význam. Navíc vývoj na Ukrajině směřoval mílovými kroky k tomu, takže byla reálná šance podobné zařízení předsunout tam.

      Vymazat
    2. 17:02 Je tady organizace "Ne základnám". Hodně se angažovali proti radaru v Brdech. Zájem lidí o dny NATO asi někoho inspiroval ve vedení kraje na myšlenku základny.

      Vymazat
    3. 17:24, to je směšná organizace. Důležitá je vláda. Pokud povolí, základny tady budou a migranti taky. Třeba migrantů afrického a asijského původu je tady už hodně, ale stále se nejedná o několika milionový přílev, jak o to usilují liberálové.

      Vymazat
  4. Je to jasné, Babiš se odkopal!!! Mám k tomu jen to, že se
    měl volit Okamura!! Musíme pryč z EU a NATO ať to stojí
    sebevíce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bubáku 17:03, sledujete celou diskusi, abyste měl šanci věcně se vyjadřovat, nebo jen tak skáčete do řeči?
      Je tam taky psáno:
      "Toto1. února 2020 18:12
      Pánové, ne že bych si nedovedl představit i jiného premiéra, ale Babiš už před několika dny reagoval zcela jednoznačně a řekl, že žádná základna zde nebude. Abych byl konkrétnější, bylo to ve čtvrtek a na interpelaci poslance Volného odpověděl toto: „Takový návrh od Spojených států nepřišel, a myslím, že ani nepřijde, protože to nemá smysl. My o tom určitě ani neuvažujeme, ani k tomu nevidíme důvod...“ Další diskuse na toto téma je tedy zbytečná."
      Tohle na vědomí neberete?

      Vymazat
  5. O tom jestli u nás bude americká základna mi nerozhodujeme. Až se velkej Sam rozhodne pro základnu v Mošnově, na USA ambasádě hvízdnou a pohuňci ve vládě vykonaj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:05 Obávám se, že máte pravdu i když doufám, že to dopadne jako s radarem, ony ty volby se přece jenom blížej, i když nezáleží jenom na nich. Hej hou

      Vymazat
    2. Je zajímavé, že proti EU se Babiš dovede statečně postavit, ale rozkazy ambasády USA plní bleskurychle.
      Oni na něj v tom CIA asi něco vědí.

      Vymazat
    3. Jakej rozkaz ambasády USA naposledy splnil?

      Vymazat
    4. Zastaralé vrtulníky, které se už dva roky nevyrábějí, a jsou dvakrát tak drahé než konkurenční evropské.

      Vymazat
    5. 22:00 Zapomněl jsi ovšem na takovou maličkost - ty evropské vrtulníky nejsou vojenské, ale civilní. Není tedy divu, že jsou levnější.
      Co tam máš dál?

      Vymazat
    6. Tak nějak nevím s kým budeme těmi bojovými vrtulníky bojovat. Asi budeme muset počkat, jakého nepřítele nám amíci vyberou a kam nás pošlou podle jejich vzoru vraždit lidi.

      Vymazat
    7. Tak nějak nevím, k čemu by armádě měly být ve výzbroji civilní vrtulníky. Pokud by s tím armáda chtěla pořádat vyhlídkové lety, pak jsou na trhu ještě daleko lacinější modely.

      Vymazat
    8. Pořád lepší, když bude armáda civilními vrtulníky pořádat vyhlídkové lety, než vraždit děti v Afghanistánu,Iráku, Iránu, Sýrii, Líbiji, Palestině a já nevím kde ještě amíci vraždí lidi.

      Vymazat
    9. Vy byste si přál, aby naše armáda měla vybavení, které není primárně určeno pro armádní účely?

      Vymazat
    10. Ano. Přál bych si, aby amíci přestali vyvolávat války po světě, aby přestali vraždit lidi kde se jim zachce, a mi jsme mohli obchodovat s kým chceme a ne s kým nám milostivě dovolí. Mám totiž rád život, a přeji krásný život všem.

      Vymazat
  6. Já nevím pane Mane, ale Babiš to vcelku striktně odmítl. Je pochopitelně jasné, že hraje o čas, není blbý. Ví, že ČR jako satelit USA moc šancí nemá, když se tamní jestřábi rozhodnou...
    Věří ale, že impíčment dopadne dobře, Trump vyhraje volby, jestřáby umravní a s Putinem se dohodne. Tam se totiž rozhoduje o základně u nás...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:16 Nemáte pravdu. Pan Havel říkal že jsme konečně svobodný stát, který o sobě bude rozhodovat sám a přestáváme být vazaly někoho jiného. A pokud já vím, tak pan Havel v životě nelhal a pro náš národ by se třeba i rozkrájel. Jo a nikdy nic nechtěl.

      Vymazat
    2. Žádný vrcholový politik nelže, u politika se používá formulace, že politik "nemluví pravdu" v zájmu vyššího principu! Přitom ale každý politik má různý "vyšší princip" :-)

      Vymazat
    3. 17:23, Havel byl prvním, kdo horoval pro americké vojáky na území ČR.

      Vymazat
    4. Pane Mane, rád čtu vaše názory, ale tentokrát, vám nerozumím. Vyhledal jsem si v ČT arch. záznam interpelace z 31.1. A hned první se týka letiště. A odpověď premiéra je v rozporu s vámi. Mám sice s panem premiérem vlastní nesouhlas ohledně jeho schválení nákupu amerických vrtulníků, ale to je fakt. Letiště je asi jen sen pana Vondry, ale možná i se záměrem poškodit ANO. Jak je viďět, podle ohlasů, Sašovi se to povedlo. Trochu mne mrzí, že i vy jste vlastně Vondrům poskytnul prostor. Dobře vím, že v politice se dnes důvěra nevyplácí, ale předčasné závěry na vodě taky neberu. Uvidíme, bude-li petice proti základně, rád ji podepíšu. Nejsem volič ANO, ale SPD.

      Vymazat
    5. 19:02 On si pan Man často a rád ohýbá realitu k obrazu svému.

      Vymazat
    6. 20:58...A důkaz???
      V čem KONKRÉTNĚ ohýbá realitu?
      Helanov

      Vymazat
    7. 17.23
      A máte to. Ten vám to (18.26) nandal, co? No, už chápu proč mi vymazali pár ironických příserků. Ach jo.

      Vymazat
    8. Nyní v tom, že tady nesmyslně dedukuje něco, co předseda vlády jednoznačně a v přímém přenosu odmítl.
      A podkládá to takovými důkazy, jako je spravování silnic na Ostravsku.
      Je to dost KONKRÉTNÍ?

      Vymazat
  7. Tak nevim, jak je to pravdive a aktualni. Jinde se psalo, ze
    Vondrak se vyjadril kladne k letecke zakladne jako takove, byt na otazku mirici k americke zakladne. Pak odvolal, resp. rekl, ze mel na mysli ceskou zakladnu. A Babis pry nasledne prohlasil, ze zadna americka zakladna tam nebude. Tak jak
    to je doopravdy? I kdyz bych na Babisovo prohlaseni nespolehal, mozna mu PR agentura rekla, ze zatim pro to
    neni zadna podpora, tak vycouval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. prosím vás, mnoho slov o ničem, přečtěte si tento článek, tam je to chronologicky zcela věcně: http://www.novarepublika.cz/2020/01/hejtman-vondrak-zbabele-vycouvava.html

      Vymazat
    2. Jako v pohádce: slibuji co jsem odvolal a odvolávám co jsem slíbil ....

      Vymazat
    3. 17.17
      Hele, že on si vzal příklad ze svého před před před před před předchůdce Bradavice z Lidu? Ten taky takhle čiperně plandal podle větru.
      Jak ho tak pozoruji připomíná mi ještě za totáče Lábuse s Kaisrem když uváděli v TV svůj nový pořad. Jak tam chodili s holí a semo tamo ji jakoby zarazili do země a komentovali to:
      "Tady to pude."
      "Tady radši ne."
      "Tady opatrně."
      "Ajajaj, tady sme narazili!"
      Pak se postavili a zvolali unisono: "Sondy!"
      (No, narazili, časem se komáři hněvivě rozbzučeli a podobný srandičky jim zatrhli. Teď by hádám ani nemuseli, když tak sleduji současnou úroveň chápavosti - viz reakci 18.26 na 17.23)

      Vymazat
    4. Pane Milane přidám něco podobného -
      ... lano li nenapne-li se nebude cukatůra...

      Vymazat
    5. Jo jo, to ještě bejvávalo vtipno v Zemi české:
      ...no a tadyhle dóle mám klasiky. Ty sou pro vzdělance. ... Vzdělanec se rád vohne."
      (Za přesnost citace neručím a nechce se mi to teď lovit, za sdělení myšlenky naopak ručím.)

      Vymazat
  8. 16:58 Babiš si ani neuvědomuje, jak obrovskou chybu s Mošnovem udělal. Tady nejde jenom o Česko, ale tady se postavil do řady vedle Polska a udělal z Česka naprosto stejnou hyenu, která kope proti Evropě v zájmu USA.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17:08 Pan Babiš veřejně řekl, že tady základnu nechceme a ani se o ni nejednalo.

      Vymazat
    2. Ale Vondrák je jeho úd. Tak jak to tedy s tím Babišem je? Oni jeho lidí doma říkají něco jiného než v cizině. Bureš bude stejnej. Je před volbama a po nich obrátí. Je to přece politik.

      Vymazat
    3. 17:30 a už přímo vám osobně sdělil, k čemu se zavázal v centrále CIA v Langley?

      Vymazat
    4. 17:37...Babiš je OBOJETNÍK
      Nedá se mu věřit ani fň!!!
      Helanov

      Vymazat
    5. soudruh politik Václav Havel také přísahal na ústavu Československé socialistické republiky a žvanil něco o tom, že do NATO nevstoupíme, protože tady bude panovat pravda a láska na věčné časy a nikdy jinak :-)

      Vymazat
    6. 17.37
      Tak tak. Vrána k vráně sedá, úd úda hledá. Hlavně si už takové údy nevolit.

      Vymazat
    7. Milane, a jakýho úda mám příště volit?

      Vymazat
    8. 22.00
      Taky čekám kdy se nějakej postaví a bude stát na svým, aniž by zvad a začal plandat po evropským větru. Doufejme, že se ještě nějakej vyduří.

      Vymazat
    9. Helanov 19:50, když, tak s argumenty. Naprázdno známkujete a to se nesluší.
      Doufám, že máte alespoň tolik intelektu, že víte a chápete, po jak tenké niti a proč, pochoduje představitel státu ... Zvlášť nevelkého, s nevybíravou vnitřní opozicí.
      On si ani ten Trump, nakonec třeba ani Putin, po libosti foukat nemůže. Rozhodně ne tak, aby se to, třeba Helanov, v každém okamžiku a náladě, náramně líbilo. Natož, aby to bez informací a nadhledu, muselo být k pochopení. Ba jo.

      Vymazat
    10. 3:22 Mezi námi si můžeme vysvětlit a pochopit leda cos, ale když se někdo rozhodne o vlastní vůli dělat politiku, tak to je jiná. Pak musí počítat, že mu hned tak něco neodpustíme.

      Vymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přispěvatel v 17:24 to vyjádřil zcela jasně

      Vymazat
    2. 17:22 už to tady někdo psal, že právě vy jste Putinův agent, když jste tu pověsil Pjakinovu přednášku a teď ještě jako zdroj Sputnik. Bravo, jste tu mezi svými, tleskám :-D

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Babiš je přece jako korouhvička na střeše, musí se hodně otáčet, když vanou různé větry z Brusele, Berlína a z Washingtonu. Do voleb musí Mošnov nezbytně zatlouct. Ale ten hejtman Vondrák je asi naprostý debil a politický analfabet, měl nechat viset Mošnov na krku Vondry a ODS.

      Vymazat
    5. 17:35 co měl chudák Vondrák dělat, rozumem politika sice nedisponuje, ale bohužel také nemá k dispozici ani tak velký tým mediálních poradců jako AB

      Vymazat
    6. 17:44, ale všechny české vlády dosud tady základny USA chtěly a chtěly se i financovat. Jediný, kdo byl proti, to je Zeman. Na Slovensku jediný, kdo je proti, to je Fico. Ostatní se o základnu už dávno usilují.

      Vymazat
    7. 17:44. Jste z toho nějaký zmatený, že ? To u ve vaší partě neznáte, různé názory, různé zdroje, kolem toho diskuze...Jo, pro vás věci nevídané.
      U vás se hvízdne a všichni blekotají jedno a to samé, ty své ohrané, nudné písničky.

      Vymazat
    8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    9. 19:32...Lhář není ani jeden.
      Prostě Babiš je obojetník, sám ještě neví jak se zachová...Počká a uvidí, kdo na něj vyvine větší tlak.
      Jestli Pentagón a nebo veřejnost doma.
      Proto asi pan Man napsal článek, abychom si dali BACHA a nemlčeli, ne?
      Helanov

      Vymazat
    10. 19:32...A pana Mana si neberte do tlamy, krávy jste spolu nepásli, drzej smrade.
      Helanov

      Vymazat
    11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    12. 20:04 vlast tě potřebuje: "A Pepku, kdyby někdo povídal, že Trump je dobytek anebo, že tu válku nevyhrajeme, tak přijdeš a řekneš nám, kdo to povídal. Rozuměls? Teď zameč a vyskoč!"

      Vymazat
    13. 20:04...Já si nezačínám.drzej frocku.
      Netlačí se vám ta pravda a láska na mozek?
      (To byl jen chtip, já vím že máte mezi ušima vítr.)
      (A v pytlíku asi taky, jinak byste tu věčně nevosejsal.)
      Helanov

      Vymazat
    14. Babis byl a je dobry strateg.

      Mozna nyni neni cas odhalovat detaily.
      Nekdy politika vyzaduje i hrat na 2 strany.

      Aktualne byl obrovsky provoz, ne dopranich a civilnicch letadel, no zanedlouho smeroly na sever...

      Pan Man ma pravdu v tom, ze v posledni dobe se obnovuji silnice, uzemi kolem mosnova, no...
      Pokud odejde tato politicka struktura, muze prijit ta, ktera z Mosnova udela nove Kosovo.

      nobody

      Vymazat
    15. Helca,

      vis proc si to nemyslim?
      Protoze po schvali zakladny se mu zcela jiste stane nejaka nehoda...
      No hlavne ze bude zakladna.

      A neni tak hloupy, aby to nevedel.
      Urcite hraje pouze o cas, jinak... dobrou noc.

      Jen se obavam, ze na toto rozhodnuti je maly pan.
      Dobry strateg, manazer s vybornou intuici.
      Pokud by precejen udelal tento krok, muze si zacit kopat vlastni hrob.

      nobody

      Vymazat
    16. 18.58 + 20.04
      Právě jste mě rozchechtala, což je fajn takhle před spaním. Ten vás tedy rozparádil! :-)

      Vymazat
    17. Děti klídek,vo co go? Jde o život,nebo o exkrement?

      Vymazat
    18. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    19. 20:35 Za víc jak 3 roky si se naučil víc, než změnit jméno, jináč je ten tvůj nepůvodní skřek furt stejnej. Ale poradím ti jak si to ještě víc ulehčit: dej tam tohodle svýho Aspergem stiženýho kremelskýho vypouštěče - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      a nebudeš to muset pracně každých pár let měnit, Lejnere Debyliči!:-)))

      Jedinej kdo tu zamečí budeš ty, až po koupeli v bílým fosforu s drátem navlíknutým na hnátě budeš suplovat věřejný osvětlení, Lenere Putlerýči! A s tím se špatně skáče:-)))

      Vymazat
    20. 8:07 vlast tě potřebuje: "A Pepku, kdyby někdo povídal, že Trump je dobytek anebo, že tu válku nevyhrajeme, tak přijdeš a řekneš nám, kdo to povídal. Rozuměls? Teď zameč a vyskoč!"

      Vymazat
    21. 8:07 prezidenti se mění, ale tupounek nám tu zůstává :-)

      Vymazat
    22. 10:18 A co bude dál? Jenom vítr s prdele, ten vítr z jeho prdele!:-) - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      Vymazat
    23. 10:19 Snímek zachycuje vzácný okamžik tvýho narození, Lejnere Putlerýči!:-)))

      Vymazat
  10. Po bitvě na Bílé hoře byla Čechům na dlouhá léta upřena možnost si vládnout. A to období se nám vrátilo po roce 1989. Já si dovolím ten rok srovnat s bitvou na Bílé hoře. Ne průběh, ale důsledky, které nejsou Čechům příznivě nakloněny. Teoretická šance byla, vydat se vlastním směrem, ale to bychom museli být více lidmi s rozumem. Veletoče kolem základny USA na našem území mají svoji historii a pan Vondra takticky nadhodil téma, aby získal pro ODS trochu pozornosti a současně naznačil, že i když se kluci hádají o to, kdo bude porcovat každoroční rozpočet, v otázkách zahraniční politiky panuje v zásadě shoda.
    Nejsou důležité vyostřené názorové výměny v TV debatách, ale činy ...... slibem nezarmoutíš a podvodník vám také hned na začátku neřekne, že s vámi ztrácí čas pouze pro to, aby vás okrad.
    Lid by si měl udělat seznam podporovatelů militantní zahraniční politiky a pokud by náhodou k něčemu došlo a my, obyčejní Češi jsme začali počítat ztráty, měli bychom ty týpky donutit k odpovědnosti. Jak? Prostě tak ...
    V duchu doufám, že odpor proti základně bude silný a sjednotí Čechy napříč stranami. Nebo jsme stejně tupí, jako naši předci, kteří upalovali čarodejnice a vydávali se na křížové (loupežné) výpravy?
    ABC

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Ale zahraniční politiku si neurčuje Česko, ale je nám diktována z venku. Proto může být českým ministrem zahraničí klidně i takový trouba jako Petříček. Také není náhodou, že za premiéra tu máme skvěle vyškoleného kádra, který sice není Slovák, není ani STBák, není ani komunista a není ani vydíratelný. Stačí přece, že je poslušný a že plní úkoly, včetně penězovodu ze země :-)

      Vymazat
    2. 17:35...Je to tak!
      Vondra je militant, navíc zavilý havloid a tudíž atlantik ako sfiňa.
      Má to logiku, kdyby Spojené státy přestaly být světovým drábem, tak by jisté entitě v Levantě začaly cvakat půlky.
      Dokud budou Amíci rozvrtávat Středňák, tak se nemají čeho bát a mohou si diktovat, s rezolucemi OSN si vytírat řiť.
      Netuším jestli je Vondra "od nich", ale havlérka je jimi prožraná.
      Helanov

      Vymazat
  11. Vondra je obyčejný vlastizrádce! Tečka!

    OdpovědětVymazat
  12. Nechci se mýlit, ale Babiš snad nedávno prohlásil, že cizí vojenská základna u nás je nesmysl. Takže, pokud je to pravda, tak o to je to zajímavější. Že by otevřeně lhal ?? Je to vše divné. Nicméně nechápu,jak Vondrák a podobní mohou chtít vojenskou základnu. Není to vlastizrada ? Před 50 lety lety se to jednoznačně za vlastizradu považovalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nelhal. Jen neřekl celou pravdu, která zní: "Žádnou americkou základnu před volbami nechceme."
      Co bude po volbách, o tom se rozhodne jinde a jindy...

      Vymazat
    2. Babiš nepovažuje americkou armádu za cizí. Zřejmě ani německou a jakoukoliv jinou ze zemí NATO.

      Vymazat
    3. 18:22...Bingóóóó...plačící smajlík
      Helanov

      Vymazat
  13. Až přijde správný čas Vondrák Babiše potopí stejně jako Ostravu.

    OdpovědětVymazat
  14. Ano, pan hejtman má starosti, aby letiště fungovalo = vynášeloí peníze. Ale pravdou je finanční propadák a tedy hledá cesty jak peníze dostat, nadojit. No a když řekne válečná základna USA, tak je to jako píchnutí do vosího hnízda a penízky se mohou začít sypat: buď bude zkorumpovaná veřejnost a v referendu se usnese, že válečná základna USA, podle soudobých výkladů okupace SSSR 1968, tedy nyní by to byla okupace ČR USA. Bohužel Ostrava a SMK si zvykli už za dob socíku protežování a finančních injekcí na úkor druhých měst, která chátrala, na základě hesla - havíř - valcíř - kdo je víc! Proto také byla pak Ostrava takovým lákadlem pro zloděje a tuneláře při tzv. vykradení státu po r. 1989, kteří ji přeměnili v Nádražní ulici. No a nyní stát desetiletí zase protežuje vykradenou Ostravu, ale bez efektu, zřejmě i díky místním politikům. A tak ten nápad udělat válečnou základnu USA by pro Ostravu byl přísunem znovu peněz ze státní kasy na úkor zbytku státu (tedy ne Prahy, ta si bere bohatě z peněz venkova a nikoho se neptá. Ale taková základna na letišti Vaška Flašky by nebyla také marná). Myslím, že v článku jmenovaní politici jsou na hony vzdálení svoji velezradou občanů a ČR Babišovi a jakékoliv srovnání je naprosto směšné. Že Babiš taktizuje je jisté. Je utloukán a okopáván, dehonestován a osočován největšími zločinci z bagatelního činu- (bez ekonomické ztráty státu!!! a zkorumpovaná ramena spravedlnosti na tyto hrátky zločinců naskakují)- právě výše uvedenými politiky, kteří dostali za úkol od diktatury kapitálu kapitál Babiše zbavit. Neb politika Babiše zavání právem a sociální spravedlností a to je to poslední + světový mír, co může krvelačny, válkychtivý kapitál potřebovat. Prostě váleční štváči a amorální doupata asociálníc, antidemokratických a politruckých stran vedených Kalousy, Fialovými, Dredovými špinavci a desperátními piráty, Stankňoury, Pospíšilíky a podobnými absolventy "plzeňských práv" a také černokabátníky - antikristy. Jo pravda bolí, ale to slovo diktatura kapitálu, která by nám chtěla vládnout více než dnes, pravdu dávno vyhodila na smetiště dějin kapitálu. Je naděje, že se lidstvu podaří na toto hnojiště i jednou vyhodit teroristický kapitalismus???

    OdpovědětVymazat
  15. Pokud to dovolíme, ano. A naopak. je třeba bdít. Kde jsem to jen četl? A.Š.

    OdpovědětVymazat
  16. v celku podobné - nebudeme mať na Slovensku základňu, ale USA - nie NATO! - nám opravia letiská, ktoré by potom obhospodarovali - dobré ! - iné slovo na ukradli

    OdpovědětVymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  18. Dobrý večer.
    Napsala jsem příspěvek a vyskytla se "jejda chyba".
    Tak jen dávám odkaz na ústní interpelace na premiéra z 30. 1. 2020 ve věci letiště Mošnov.

    https://www.psp.cz/eknih/2017ps/stenprot/040schuz/s040269.htm#r2

    Pěkný večer.

    OdpovědětVymazat
  19. Jiří Jírovec1. února 2020 19:49

    O letecké základně se můžeme přít, můžeme o ní diskutovat, ale to je to jediné, co s ní můžeme dělat. Lžeme si do kapsy, že jsme suverénní. Lžeme o srpnu 68. To byla geopolitická záležitost a SSSR nepotřeboval zvací dopis, musel jen ujistit USA, že se vojska zastaví v Rozvadově.

    Od té doby se situace změnila, protože Američané přidali ke zbrojení i ekonomické vydírání spojenců. Co jiného je hrozba Turecku, že zničí jeho ekonomiku, když neudělají to co ono.

    Když má Trump páky na Turecko, tak je má tuplem i na ČR. Po pouhém náznaku, že zavedeme digitální daň přišla hrozba sankcemi.

    Nevíme, jak probíhalo jednání Trumpa s Babišem, ale je jisté, že jsme ochotně uzavřeli dohodu o nákupu vrtulníků, na které nemáme, ale oni nám rádi posečkají.

    Poláci nakoupili F-35 asi za 100 miliard korun. Proč? Aby odstrašovali Rusy až do úplného odstrašení? Nebo bude válka - tedy po roce 2024, kdy stihačky dorazí a budou bojeschopné?

    Jak ta budoucí váka bude vypadat? Nemusí být ani jaderná. Staří pár děr na dálnicích, trefených sloupů vysokého napětí a život se zastaví. Za den si nekoupíte ani rohlík, protože vše se dováží nadoraz. O elektronických platbách ani nemluvě.

    Proč se poslanci neptají militantní Černochové, jak to bude vypadat až budeme dávat 2% HDP na zbrojení. Proč negrilují Metnara?

    Sněmovna se dohaduje o změně, která má dát vládě právo, aby vysílala vojáky na krátkodobé mise do 60 dnů bez souhlasu Parlamentu. ten to prý schválí dodatečně.

    Jsme v Mali, protože chceme zachránit negry, kteří si dávají s pomoci zbraní dodávaných z civilizovaných zemí, nebo tam jsme protože Francie chce tamní uran a možná nějaké zbytkové zlato a diamanty?

    Afrika nás potřebuje, žvanil kdosi ve Sněmovně. Podívejte se na Libyi, to byla v roce 2012 suverénní a bohatá země. A teď potřebuje naši pomoc. Ten idiot ovšem nepřipomněl, že ji Západ, najmě Francie rozesrali stejně jako se to podařilo se Sýrií, Afghanistánem, Irákem a Jugoslávií.

    Máme jednotky na Golanských výšinách. Ty jednou, až se to bude hodit, Trump přiklepne Izraeli. Tím ovšem padne otázka Krymu. A co pak dál.

    Trumpův plán na zřízení palestinského státu je trapné šidítko. Izrael chce celé území. Tečka. Zatím ale nenalezl vhodné konečné řešení, které by Palestince přinutilo, aby táhli jinam. V mezidobí hraji Američané hru na zlepšování a zhoršování vztahu s Izraelem. Maličko se rozlobí a pak jsou zase největší kamarádi. Slíbí přesun ambasád z Tel Avivu a se pak se naoko rozlobí nad anektováním okupovaného území. To je nyní označováno za "sporné". Uznejte, to zní přijatelněji stejně jako změna "okupantů" na osadníky.

    Babiš i Zeman vědí svoje a podle toho jednají. My nevíme, jaká klatba nad námi visí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jak píšete. Příkladů je spousta, jen je chtít vidět. Jakmile dnes zazní v politice "demokracie", můžeme se být téměř na 100% jistí, že se chystá nějaká levárna. Západ se chová po staletí stejně, pokrytectví, zrada, loupeže, války a při tom kritika okolních zemí ohledně lidských práv. Bohužel jsme v tom až po uši a co je nejhorší? Máme mezi sebou soustu spoluobčanů, kteří takové politice tleskají a neuvědomují si, jak rychle se může život změnit i jim. O tom by mohli povídat na Ukrajině, v bývalé Jugoslávii, Lýbii atd.
      ABC

      Vymazat
  20. Už dávno neplatí,"nejsme jako oni", dnes platí "urvi co můžeš".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkat si to můžeme, stále to platí, ale bohužel nevíme přesně, kdo jsou to "oni".

      Vymazat
  21. Ale pane Jírovče, ty syrské Golany už přeci Trump Izraelcům přiklepnul!
    V březnu 2019 si šťastný Netanjahu vyzvedl v Bílém domě "papír" na Golany.
    Svět sice trošinku prská, ale to se vsákne.
    Holt silnější pejsek má hodně štěňátek, a nazdar bazar.
    Helanov

    OdpovědětVymazat
  22. TEXT Milana KOHOUTA narazila včera, ráda předávám:
    Pokud by bylo referendum o vystoupení z EU, tak zaškrtnu vystoupit. Jako ekonom vím, že by sice nastala přechodná nervozita na finančních trzích, dočasně by možná stoupla nezaměstnanost a snížila se kupní síla obyvatel. Ale až by pominula hysterie, nastartoval by se o to silnější a zdravý růst. Průmysl by zase začal vyrábět normální auta. Záchody, které splachují na poprvé. Vysavače, které luxují. Žárovky, které svítí. Lidé by si mohli stavět dostupné domy bez povinné rekuperace. Zemědělci budou smět dodávat na trh mléka, kolik vyprodukují. Vinaři budou smět rozšiřovat své vinice, jak potřebují. Učitelé budou smět vyučovat fakta a nevymývat dětem mozky. A tak dál...
    https://aliancenarodnichsil.cz/dnes-lituji-ze-jsem-pomohl-znicit-socialisticke-systemy/?fbclid=IwAR2Ktzg9Vvm2JfTnLJrukLdv-HMcSY-UJm1uEFINUbo2jGYK6z7vio9Llo4

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to přece nejde, to by dnešní tepelný zdroj měl zase označení žárovka!?

      Vymazat
    2. Čte se to kráásně...
      Helanov

      Vymazat
    3. 20.50
      Milan Kohout ekonom? Asi jako Falousek; ekonomii nikdy nestudoval. Ani filozofii, ač sám sebe považuje za filozofa. Já té jeho omluvě věřím asi jako Burešovému sociálnímu cítění.
      Už jen ta nabubřelá věta: "Lituji, že jsem pomohl zničit socialistické systémy" mluví sama za sebe. Dokonce "systémy"! Ještě že nenapsal že lituje že pomohl zničit zeměguli. (Že si vyhonil péro do svěcené vody a v Matiční rozřízl českou vlajku toho nelituje?)
      Sorry jako, ale takový vůl abych tomuhle exhibicionistovi věřil skutečně nejsem.
      Kdyby řekl - lituji, zmýlil jsem se, prosím. Ale lituji že jsem pomohl zničit?! To nesmrdí jen nezměrnou samolibostí excentrika, to smrdí gigantickým egem které vytěsnilo sebereflexi.
      Nejlépe by udělal, kdyby litoval, že svou jak lží (není ekonom) tak lživou lítostí (nepomáhal zničit, jen se trapně zviditelňoval; jeho "ničení" je na úrovni mravence znásilňujícího slonici) zcela znehodnotil svá další slova.

      Vymazat
    4. https://www.youtube.com/watch?v=ICF36xjK5HM

      Tady máte toho vašeho Kohouta. A přiblblá Helena se z tohoto myslitele udělala :-D

      Vymazat
    5. ičáku, nezblázni se ze záměny křestního jména. Všichni tu známe ekonoma Kohouta i blázna Kohouta a dokážeme je od sebe lehce rozlišit. Jen opičák studuje internet, aby mohl nenávistně zaútočit. Opičáku, kdo tě střídá ve službě? Nebo se pod tím odporným jménem střídá několik čučkařů?

      Vymazat
    6. 4.30
      Skutečně? Jenže předmětný "lítostivý" text se týká psychopata Kohouta který prohlásil, aby na sebe upoutal pozornost, neb ta je pro něj co pro ostatní jídlo, že Bůh je sadistický čurák.
      V naší realitě však existuje pouze ekonom PAVEL Kohout (nar. 1967, který tudíž ještě nemohl nic činit - nejvejš tak prakem vystřelit někomu okno) - ne Milan! Takže znova a pomalu - "omlouval se onanista Milan - ne ekonom Pavel. A o toho jak v odkazu na článek, tak v příspěvku a diskuzi, šlo.
      Líto mi, že jsem se musel opa zastat, jenže tentokrát má pravdu.

      Vymazat
  23. Anonym 17:23 jako ironie vynikající!1 s hvězdičkou.

    OdpovědětVymazat
  24. Pane Mane, proč lžete? Jak již uvedla výše Vera Jelinkova 19:44. Premiér Babiš jasně v přímém přenosu vybudování letecké základny NATO na letišti Ostrava Mošnov jednoznačně odmítl.
    Vůbec nechci dělat premiérovi advokáta, jen jsem to slyšel na vlastní uši a přepis odpovědi na onu interpelaci máte v komentu výše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a má Babiš souhlas od Vondráka a Vondry k takovým řečem ?

      Vymazat
    2. 21:13 Aha, on u nás hejtman jednoho z krajů úkoluje premiéra? Nebo dokonce mu povoluje, co může a nemůže říkat?
      To jsou mi věci...

      Vymazat
    3. Asi ano, Dokonce rezidentovi Vondrovi se vyhýbají i soudy. viz Promopro.

      Vymazat
  25. Základnu už mají spachtovanou Poláci. Vondrák je popleta a spíše vyslovil své přání. Zřejmě půjde o ta 2% a výše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 21:13...Až se začnou stahovat z BV (což je dost pravděpodobné), tak budou potřebovat někam ten vercajk i s vojáčkama přemístit.
      A taková základna na celkem strategickém místě se vždycky šikne.
      Zvlášť když se Čechům pěkně politicky vysvětlí, že náklady ponese ČR.
      Demoblok bude mít uši jako choboty, nečekaně :-(((
      Helanov

      Vymazat
    2. Helanov - teď jste napsala strašnou volovinu. A dokonce si myslím, že to moc dobře víte.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    4. 21.45
      Doufejme že volovinu, doufejme...

      Vymazat
    5. 21:39 Super blábol, co taky čekat od hloupé dojičky z kravína! Že helado!

      Vymazat
  26. https://www.hlavnespravy.sk/masivnu-obchodnu-dohodu-trumpa-britaniou-nebude-lahke-dosiahnut/2038834

    OdpovědětVymazat
  27. 21:20 Podle plánů, se kterými bylo seznámeno dokonce i české ministerstvo obrany, proběhne letos (2020) na území české republiky celkem 5 (slovy pět) vojenských cvičení armád NATO bez účasti české armády. Babiš nerozhoduje o ničem, ten jenom poslouchá!

    OdpovědětVymazat
  28. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  29. Záplava nepravdivých informací.“ Stephen King se pustil do Facebooku a smazal svůj profil:

    https://cz.sputniknews.com/svet/2020020111342476-zaplava-nepravdivych-informaci-stephen-king-se-pustil-do-facebooku-a-smazal-svuj-profil/

    OdpovědětVymazat
  30. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  31. Nedohadujte se tady, raději se zeptejte "Luftjáry", zda tam nebude základna ČLR.

    OdpovědětVymazat
  32. king kong/u 0:43, jen kromobyčejný tupec, si nepovšimne, že autorem publikovaných článků není admin pan Dvořák, že neexistuje důvod, proč by redakce měla usilovat o názorový soulad mezi publikovanými články, natož v diskuzi. King kongu, k 0:43 jste napsal naprostý nesmysl. Vy nejste schopen rozumné argumentace. Je dobře, že vám bylo umožněno znovu se znemožnit. Už mi vás není ani líto, stáváte se odporným.

    OdpovědětVymazat
  33. Babiš rozhodně není žádné terno, nebo výhra, nebo snad pozitivnější alternativa tradičních českých zlodějů z ODS, TOPky a KDU. Už teď se paktuje s největšími teroristy a násilníky na světě a jakmile přijde krize, bude stejné, nebo ještě větší howado, než Kalousek, Drábek a jiní lumpové. Ať se ještě tváří sebelíbivěji, je to prostě oligarcha a kapitalista a až přituhne, ukáže se to i těm s delším vedením.

    OdpovědětVymazat
  34. Já bych Ostravu a celý severní region přenechal Polsku, protože Polsko je mnohem spolehlivější než Česko a základnu by tam už sami dávno vybudovali. Ostravsko by se tak mohlo stát výsostně americkým vojenským územím při útoku na ruského agresora.

    OdpovědětVymazat
  35. Snad máte pravdu a základna bude, i když Amíci jsou v ČR už teď. Bylo by to hezké gesto vůči spojencům, kteří naší zemi nikdy nic špatného neudělali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. máte tam chybu, asi jste chtěl napsat. "... gesto vůči spojencům, kteří pro naši zemi nikdy nic dobrého neudělali"

      Vymazat
    2. 10:14 Oni ani nemohli něco dobrého udělat pokud tady vládl ruský bolševik, zato ten nám tady toho " dobrého " udělal. Stihnul více jak dvacetiletou okupaci, přivedl nás po 40 let. vládnutí do ekonomického krachu, bídy. Tohle by naši Západní dnešní spojenci určitě neudělali!
      Opravte si ty vaše chyby:

      Vymazat
    3. 10:39 Je obdivuhodné, kolik se tady toho postavilo, i když jsme museli vedle toho tolik investovat do obrany a ani jsme kvůli tomu nežili na dluh (dnes již pětibiliónový dluhem). Přitom tady nevládl ruský bolševik, ale sami Češi. To není jako dnes, kdy tady vládne triumvirát Berlín-Brusel-Washington, a Česko zcela ztratilo jakoukoliv suverenitu.

      Vymazat
    4. 12:09 Jste totálně mimo, ruský bolšán tady rozhodoval o všem. Kdo bude ve vládě, kdo bude prezident, v 50 letech koho popravit a hlavně, co budeme a co nebudeme vyrábět.
      Dluh po komouších byl v roce 90 spočítán ny 1,5 bilionu korun v tehdejších cenách! Jen tak pro upřesnění!
      A že se něco postavilo, je fakt, že tady nebyly zemjanky jako v rusku.To bylo tak vše!

      Vymazat
  36. Babiš je hlupák, pokud nechce u nás základnu USA, rusákovi nevěřit ani pozdravení. Nevyzpytatelný národ východních kmenu!!

    To Poláci jsou jiní kofři, budou mít základnu USA a k tomu nakoupí 32 nejlepších vojenských letadel světa, už vidím jak si rusák z toho nadělal do kalhot!

    OdpovědětVymazat
  37. 7:41 a 9:05 vlast tě potřebuje: "A Pepku, kdyby někdo povídal, že Trump je dobytek anebo, že tu válku nevyhrajeme, tak přijdeš a řekneš nám, kdo to povídal. Rozuměls? Teď zameč a vyskoč!"

    OdpovědětVymazat
  38. 10:15 Nějaký malý argumentíček by nebyl, magore! Nezdá se ti blbečku, že opakuješ stále dokola vytržený text. Něco nového vymyslet, na to tvoje IQ 60 nemá co.Trapný, hloupý idiot, bez fantazie, gratuluji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:31 vlast tě potřebuje: "A Pepku, kdyby někdo povídal, že Trump je dobytek anebo, že tu válku nevyhrajeme, tak přijdeš a řekneš nám, kdo to povídal. Rozuměls? Teď zameč a vyskoč!"

      Vymazat
    2. 11:57 Za víc jak 3 roky si se naučil víc, než změnit jméno, jináč je ten tvůj nepůvodní skřek furt stejnej. Ale poradím ti jak si to ještě víc ulehčit: dej tam tohodle svýho Aspergem stiženýho kremelskýho vypouštěče - https://pbs.twimg.com/media/DQ3D5L9WsAAByD3.jpg

      a nebudeš to muset pracně každých pár let měnit, Hovnere Debyliči!:-)))

      Jedinej kdo tu zamečí budeš ty, až po koupeli v bílým fosforu s drátem navlíknutým na hnátě budeš suplovat věřejný osvětlení, Lenere Putlerýči! A s tím se špatně skáče:-)))

      Vymazat
  39. Tedy zřízení už státu Itrael na území Palestiny byl stejný zločin, jako Mnichovská dohoda a okupace nejdřív Sudet a pak celého Česka Německem a také Polskem a Slovenska Maďarskem. Ten odkaz na historii před 3 tisíci roky je asi stejně kvalitní, jako odkaz Velké Moravy na její požadavky na území od Baltu po Jadran. A co mají Moravané. Zbytky od pražského stolu, ukradené zemské hranice a zbourání tisícileté historie zemí Koruny české.
    Tedy chudáci Palestinci, kteří za nacistický holokaust se stali světovými otloukánky - za jednoho mrtvého Irraelce 20 mrtvých Palestinců. A podpora okupace Palestiny diktaturou světového kapitálu sílí - tak, jak je tento systém zločinný, nelze očekávat samozřejmě lidství, ale přece jen ta nová vyšší podoba někdejšího německého nacismu, která ovládla Západní svět připadá "poněkud nepatřičně"- tedy člověku, zločincům ne! Musí se občané smířit s novými hitlerčiky tu i onde, kteří komandují svět, vyhrožují, vydírají, sankcionují, kradou, vraždí! A Izraelité? Poučeni holokaustem s "všemi finesemi" ho provádí nyní sami na Palestincích. To si zase Židé zvolili cestu k rozprášení národa záměrně? A tak pohled do Komunistického manifestu Karla Marxe a Bedřicha Engelse ukazuje zřejmě i po 170 letech jedinou cestu k humanitě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to připadá, že to Trump s tímto plánem udělal snad naschvál. Je to jakoby přilil do ohně benzín. Opravdu to vypadá, že cílem toho plánu bude zničení Izraele (podle mé teorie chtějí židy přesídlit na Ukrajinu). Samotný Henri Kissinger prohlásil, že životnost Izraele je 70 let (to se naplnilo loni). Na netu se dokonce píše, že mezníkem je pro Izrael r. 2022. Každopádně s Palestinci dělají přesně to samé, co s indiány v severní Americe, nic jiného neumějí.

      Vymazat
    2. Už jste viděli novou mapu Palestiny ! To je Mnichov !!! Likvidace !

      Na Americkou základnu v Čechách , 1 základnu Česká ve Washington a jadernými zbraněmi !!!!!

      Vymazat
  40. Najděte si na You Tube Veterans Today a v rubrice Dějiny si přečtěte článek Potlačená historie. Je tam automatický překladač. Získáte nový pohled i na současnost.

    OdpovědětVymazat
  41. Nejsem akademik, mám jen maturu, ale přes všechny pihy na kráse se mi zda Babiš dobrým premiérem. Samozřejmě, že jeho pracovitost není plná altruizmu, ale má za sebou tolik kontrolorů a udavačů až do EU, že není veletunelář. Taky si myslím, že ti jeho konroloři zdaleka nejsou křišťálově čistí. Zatím to tu rozpohyboval, daně platí u nás a na to že je pod stálou palbou antibabišin, se celkem drží. Proto asi získavá sympatie voličů.

    OdpovědětVymazat
  42. Babiš musí svůj domácí "hendikep" vyrovnávat aspoň proami analalpinismem. Jak přesvědčivě, ví jen on sám.

    OdpovědětVymazat
  43. Hoď kamenem, kdos bez viny...

    OdpovědětVymazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.