Reklama

pondělí 10. února 2020

Rusko versus Turecko

Yekta Uzunoglu
10. 2. 2020
Osmanská říše stovky let bojovala proti Rusku a to někdy s pomocí - to znamená za aktivní podpory celého křesťanského světa - viz válka na Krymu! V I. světové válce stály tyto země opět proti sobě a bylo by ještě hůř nebýt říjnové revoluce v Rusku s absolutní porážkou Osmanů. Vždyť Osmanové ztratili jen na Kavkaze desetitisíce vojáků ve I.světové válce proti Rusku! Během II. světové války "moderní Turecko", i když se aktivně nezúčastnilo války proti sovětům, aktivně podporovalo hitlerovské Německo!


Po II. světové válce v Turecku umístěné jaderné zbraně způsobily obecně známou kubánskou krizi!
Od konce II. světové války až do roku 1990, kdy došlo k pádu Sovětského svazu, Turecko mělo roli hlavní základny - jako jediná země NATO mělo Turecko přímou hranici se Sovětským svazem.Proto v rámci NATO došlo v Turecku k přezbrojování armády.

A po tom? Pak celý západ podporoval svými prostředky Turecko, aby společně vyrabovali asijské republiky bývalého Sovětského svazu, jelikož tyto země měly turko - tatarské kořeny. Najednou se ze zaostalého Turecka se stala ekonomická velmoc. Ale Turci nevyrabovali jen tyto republiky, vyrabovali částečně i Rusko, Ukrajinu a celý Balkán. A to za aktivní podpory transatlantické civilizace!
Mapa Panturanisticke země

 Vyrabování mělo trvat věky, proto Turecko za finanční podpory bohatých arabských států otevřelo v těchto asijských republikách tisíce a tisíce mešit, náboženských škol, vysokých škol či universit. Proč? Turecko tak činilo s cílem rozšíření islámské ideologie do těchto národů. Chtělo z nich udělat de facto a de jure otroky! Tak se i ti, kteří byli bezvěrci, stali přes noc fanatickými muslimy. Turecko dlouho podporovalo kdejaké hnutí zaměřené proti Moskvě v samotném Rusku a ve všech bývalých sovětských republikách. A právě přitom opět těžilo z bezvýhradné podpory západního světa.

Proč v dlouhé minulosti ale i v současnosti celá západní civilizace podporovala islámské Osmany a později "moderní Turecko" proti křesťanskému Rusku nelze vysvětlit. To nepochopila ani jedna z nejvzácnějších osobností Evropy Helmut Schmidt jakožto kancléř SRN!

Islámské země

Poté přisel Putin, kterému trvalo dlouhou dobu než chaotické Rusko jak takž dal do chodu. Putin se nějak v té absurdní válce se západem v posledních čtyřech letech sblížil s islamistickým Erdoganem. Možná si myslel, že by ho mohl využít proti NATO. Ovšem to byla Putinova fatální chyba. Ano, Turecko je závislé na ruské turistice, částečně na ruském plynu a Rusko staví v Turecku dokonce jaderné elektrárny. Ale sebevětší výhody poskytnuté Ruskem nemůže vymazat z existence tureckých činitelů islamisticko – panturanistickou ideologii, to jest spojení ugrofinských a mongolských a islámských národů pod vedením Turecka jako v době Osmanské říše, kdy byl sultán i chalífa, to jest duchovním vůdcem všech muslimů!

Proto od Turecka nelze očekávat, že by i nadále nepodporovalo šíření jak islámu, tak ale panturanismu. Jejich tisíce škol v asijských republikách, v Africe a v celé Evropě slouží jen tomuto cíli a tato ideologie bytostně ohrožuje jak Rusko, ale tak i celou Evropu.

Místo, aby tyto evropské země se spojily a našly společný jazyk, staly se loutkami v rukách Erdogana. Erdogan s touto ideologii, se stal v těchto týdnech nebezpečím  i pro samotné Rusko, které má svoje základny v Sýrii u Středozemního moře. Sem střílejí raketami islámští fanatičtí hrdlořezi ze syrské provincie Idlib. V Idlibu je soustředěno víc než 40.000 islámských hrdlořezů a víc než polovina z nich pochází právě z bývalých sovětských republik. Syrská armáda chce oprávněně svoje území vyčistit od cizích zločinců, ale Turecko říká svoje velké NE! Evropa je pojmenovává jako rebely proti Assadovi, i když všem evropským státníkům je známo, kdo z nich do které radikální islámské zločinecké organizace či společenství patří. Takže má Sýrie  právo vyhnat ze svého území cizí zločince nebo nikoliv? Turecko jen za posledních pár dní poslalo do syrské provincie Idlib víc než 1000 nákladních aut těžkých zbraní, což je v rozporu se všemi mezinárodním úmluvami! Je to okupace cizí země bez zákonných důvodů!

A svět mlčí a Rusko neví co s tím! 

Totéž se děje v Libyi, kde parlament rozhoduje jinak než loutková vláda v Tripolisu. Ale loutkovou vládu uznávají Spojené národy, i když parlament již dávno vládu odvolal! Spojené národy tolerují, aby Turecko ze syrského Idlibu přivezlo do Libye islámské hrdlořezy a Rusko jako jediné do malé země poslalo svoji Vagnerovou armádu, aby pomohlo zastavit růst počtu islamistů, ale to se opět nelibí Erdoganovi a co ten dělá? V minulých dnech bleskově navštívil Ukrajinu, kde provokativně salutoval s ukrajinskou prezidentskou gardou s fašistickým výkřikem "Sláva Ukrajině" a hned daroval Ukrajincům 30 milionů eur za účelem nákupu tureckých zbraní k boji proti Rusku, dal Ukrajině finanční prostředky ke stavbě 500 domů krymským Tatarům a Krym označil za Ruskem okupovanou zemi a začal opět agresivně podporovat tzv. krymské Tatary stejně jako v nedávné minulosti!

Islamistický panturanismus není žádná hra, a představuje vitální nebezpečí jak západní, tak ale i pro východní Evropu, tj. pro celou evropskou civilizaci. Je nejvyšší čas, aby jak EU, USA tak ale i Ukrajina a Rusko přestali vést mezi sebou absurdní boj, který slouží jen a jen islamisticko - panturanistické ideologii a tím jen urychluje rozklad celé evropské civilizace!

62 komentářů :

  1. problémom Turecka je, že zdroje vyschli,postsovietske republiky si zaspomínali na dobu, keď ich deti nehladovali, a známe Napoleonovo - hladní nepočúvajú - začína, Irak posla USA domov, a Irán - nie Turecko, bude prevládať v tejto oblasti, Truecko smeruje k zániku,

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Turecko je umely a ucelovy slepenec a hlavne od zacatku nastroj Vatikanu - Stanistu - Sionistu, kteri se uz tisice let snazi vyvrazdit Slovany jako posledni prekazku ve snaze totalne ovladnout a zotrocit planetu..

      Smazat
    2. navic lide nechapou, ze islam je od zacatku vytvor Vatikanske kuchyne na vsechny ideologie, ktere kurvi planetu uz tisice let...
      predtim to byl Babylon, Egypt, Stary Rim...

      Smazat
    3. Putin to má pod kontrolou. V Rusku nebude chalifát, ten bude v EU. Otázkou je zda to vyhraje Irán nebo Turecko. Spíše Irán.Jak se říká. Nechte Erdogana , on pohřbí Turecko sám.

      Smazat
    4. 12:07 Slovani jsou jen mýthus! I Rusko bylo řízené germánskou vrchností! Problém je jinde, úpadek Naší rasy započal již tzv. Velkou hrou, kterou v čele Britské říše rozehráli židozednáři! Tu hodlal premiér Salisbury, odpůrce sionistů, ukončit dohodou s Petrohradem a 25. ledna 1898 učinil Rusku neuvěřitelnou nabídku urovnání jak ve sféře Východní otázky, tak na Dálném východě. Podle tohoto návrhu mělo Rusko dostat čínské území na sever od Žluté řeky, černomořské pobřeží Turecka a oblast údolí Eufratu až po Bagdád, Británii mělo připadnout povodí Jang-c’, turecké državy v Africe, na Arabském poloostrově a oblast kolem Perského zálivu. Jelikož byl tento návrh v naprostém rozporu s dosavadní britskou politikou, vyvolal v Petrohradě pouze nedůvěru a podezření, Nikolaj II. usoudil, že jde jenom o britský trik a projekt odmítl. V Británii poté odpor proti nerozhodné politice vlády, neschopné prosazovat britské zájmy v Číně, vedl k uzavření anglo-japonské smlouvy o spojenectví proti Rusku! Výsledkem bylo to že Japonsko se mohlo vyzbrojit a poté na Rusko zaútočit a připravit ho o vliv v Koreji a Číně.

      Druhá závažná bota následovala v listopadu 1910, když ruský ministr zahraničí Sazonov doprovázel cara Mikuláše II. na státní návštěvě Německa. Výsledkem jednání byly tzv. Postupimské dohody z listopadu 1910, jimiž obě velmoci mj. dosáhly dohody o otázce železniční výstavby Bagdádské dráhy. Krátce po skončení těchto jednání zaslal nový německý kancléř Theobald von Bethmann Hollweg (od července 1909) do Petrohradu návrh případné rusko-německé dohody. Podle něj se Rusko mělo zcela zříci spolupráce s Velkou Británií výměnou za to, že Berlín přestane podporovat balkánskou politiku Rakousko-Uherska. Car Nikolaj II. však nehodlal riskovat roztržku se západními velmocemi, proto návrh nepřijal. Výsledkem bylo že se v roce 1914 ocitl proti Rakousko-Uhersku i Německu současně! A to při současně vedené válce s Turkem na Kavkaze nemohli ustát ... chazaroidi toho zneužili k zničení Ruského Impéria, tohoto jedinečného plodu státotvornosti Naší rasy a nahradili ho anti-ruským židokagalem SSSR. Dnešní Chujlostan je jen jeho hnilobným pozůstatkem!

      Smazat
    5. Nektery autori nepricetne provokujou ctenare ..Ktery by chteli aspon autory respektovat.
      Tak napriklad by autor mel poznamenat neco o tom jak zakladem Osmanske rise byli JANISARI , vycvicene prvotridni vojenske utvary slozene z deti z cele rise a PREDEVSIM SLOVANSKYCH ,kteri vzdy rozprasili araby a kazdeho ,kdo se jim postavil. Turci pak jen byli do poctu..

      Smazat
  2. https://zvraceny.cz/content/85419-oslavy-noveho-roku-v-multikulturni-evrope
    https://www.protiproud.cz/politika/2946-evropska-unie-nastroj-totality-a-rizene-globalizace-cilem-jsou-snedi-otroci-s-iq-90-ztrata-suverenity-prosperity-i-bezpecnosti-atmosfera-strachu-nastrojem-na-ovladani-lidi-prinese-letosek-zmenu.htm

    OdpovědětSmazat
  3. Moc nechápu, co tom chtěl básník říci. Doufám, že není špatně, když Rusové zabíjejí islamisty? Protože Erdogan dobrodružství v Sýrii nezačal, přesněji, rozhodně v tom nejel sám.

    To že to je hajzl, víme, ale bez dohody s Tureckem by nebylo bezletové pásmo a všude by bujel salafistický islám. To by byla teprve základna i pro ty ostatní z post sovětských republik! Zdrojů hromada, celá země i s otroky k dispozici, teď jsou v kleštích. A Erdogan není tak hloupý, aby začal vrkat s Američany, tak jako dřív. Tady už nejde jen o něj, ale o celou jeho rodinu. To stojí za zisky z Turkish streamu.

    Ačkoliv je pravda, že Idlíb se bude muset nějak vyřešit bez ztráty tváře. Taktéž bude nutno brzdit Asada. Zcela určitě mají v plánu získat obě trasy dálnice M5 a M4 z Aleppa do Latakie a Damašku a v tom jsou podporováni. Samotný Idlíb sice nepotřebují, ale je zatraceně blízko a provoz by byl v ohrožení. Takže netuším, na čem se dohodnou. Turecké pozorovatelny fungují i v "Asad pásmu", jenže dneska došlo k ostřelování a jsou mrtví. Jsem zvědav, jak se to uhraje, protože cokoliv negativního jde na mlýn Američanům a Angličanům. Mnohem závažnější bude vyhnat Američany a to se asi nepovede

    Taky víme, že Erdogan by rád všude instaloval Muslimské bratrstvo, ale o ně nestojí dokonce ani Američané. A co se týká Tatarů, už dávno a několikrát prohlásil, že je zásadně proti "anexi" Krymu. A také je zajímavé, že Tataři na Krymu ho nikdy nezajímali. On financuje, už delší dobu, Medžlis krymských Tatarů, tedy strukturu na Ukrajině. Taktéž mu dosud nepřekáželo, že školy, nápisy, jazyk atd., to Tataři na Krymu dostali až teď, v Rusku.

    Ale to jsou všechno jen takové Erdoganovy tanečky. On ví, že ho Rusko podpoří, když mu půjde tlustý do tenkých a pokud bude nadějný. A historické pretenze? Rusko je velmoc, velmoc se nemstí, takový stát se poučí a v budoucnu zkušenosti využívá ve svůj prospěch. V historii dokonce i spolupracovali. Rusko má staletou tradici diplomacie (i války). Takže pokud nejsou Turci blázni, poučí se z kontaktů s Anglosasy také.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Turecka kolona rozbita letecky.Idlib.
      5 Turku mrtvych pri pomahajicim v nedavnem utoku teroristu ,na Sarquib ,rikaji zpravy . Izraelske nejnovejsi a nejmodernejsi, neprustrelne F-35, na pomoc teroristum poskozene ptakem, uz nelita !! Syrska raketa S-200 predstirala ze je ten Ptak.. Zadne fotky letadla pro jistotu..
      Rusove a syrska armada si vubec nevi rady s turkama a nepritelem , ktery si nevi rady ,co dela...
      Turci hlasite prohlasuji ,ze se musi vyjednavat...

      Smazat
    2. Ono se také v Istanbulu vyjednává. Početná ruská delegace přítomna.

      Smazat
    3. Ale nič nedojednali a bude sa jednať ďalej možno v Moskve

      Smazat
    4. Píšeš tu slátaniny a nesmysly.....Turecko okupuje cizí území,montuje se do Lybie,chce z ní udělat svého bratra,přitom si to rozhazuje s Ruskem,Erdogan to ve zdraví nedožije a nestihne,proti je i EU,NATO nemá důvod jej zachraňovat,nakonec místo smetany bude lízat sedlinu,jako vždy,,,kurdové a Sýrie byla jeho chybou,už i židoameričané se dekují,Izrael se chystá na konečný exodus,začal si také příliš vysokou hru,ani Amerika jim tentokráte nepomůže,těš se,že Praha bude hlavní město Izraele.......

      Smazat
  4. Turecká záležitost, bude nejspíš řešena jako jeden z vedlejších efektů dohod mezi USA a Ruskem. A s tím i záležitost Kurdů, která asi autora nejvíce zajímá.
    Ale to si nejdříve musí v USA i v Rusku ujasnit, kdo tam vlastně vládne. P.K.

    OdpovědětSmazat
  5. Tohle je dlouhodobá politická hra, která se vede o Rusko. Kdysi to byli Angličané, kdo "podporoval" Turecko a směřoval jej především na jih Ruska, teď je to NATO v čele s USA. Navíc asi nebyla náhoda, že musely být zlikvidovány "Arabským jarem" arabské země, kdy se výrazně do popředí v oblasti dostalo právě Turecko a Erdogan. Za "tanečkem kolem" smrti Kaddáfího bylo zřejmě také tedy mnohem více, než jsme se mohli domnívat. Bohužel nám chybí mnoho informací, což je pochopitelné, protože se ty důležité buď schovaly v šumu jiných a nebo jsou samozřejmě tajné.
    Ale nemyslím, že by Turecko mělo považovat "trpělivost" Ruska za fakt. Může se stát, že plány všech hráčů jsou jiné, než si myslíme. V podstatě je jisté jenom to, že Sýrie chce osvobodit své území a mít konečně klid od války.
    Pro nás je to důležité z toho důvodu, že může nastat situace, která tu "již byla" a Turci se dostali až k Vídni.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 20:29...Šmakot, Turci se dostali JEN k Vídni???
      Dneska je jich plná Alemánie a ani se nemuseli prát :-)))
      Helanov

      Smazat
    2. Helanov: za skopčácko plné osmanů si můžou sami. Když se v 60. a 70. letech začalo silně nedostávat pracovní síly (velká část byla vybita za války a to, co zůstalo, začalo stárnout), natáhli si tam ochotné Turky, ale i dost Jugošů. Jenže jaksi zapomněli vázat ty pomocníky na dočasná pracovní víza a po jejich ukončení je striktně lifrovat domů. Asi si Němčouři mysleli, že Turek netouží po ničem jiném, než se stát naturalizovaným Němcem. Ta představa o nadřazenosti je nepustila ani dodnes. Jenže ouha - Turek zůstal Turkem a po době konjunktury přišla doba deprese. Nově narozená generace sice dostala německé občanství, ale zůstala turecká náboženstvím, výchovou a cítila se ukřivděná, protože pečení holubi dolítali. A začali se radikalizovat, už daleko dřív. Krev není voda.
      Do toho jim tam Merkelka natáhla čerstvou mohamedánskou krev z Afriky a Arábie a starousedlíci se diví... Spíš se nestačí divit. A my se divíme, že disciplínovaný a stádovitě snadno manipulovatelný Germán se nechá podřezávat, střílet, přejíždět auty a znásilňovat gangy černých, ale na slovanské sousedy reaguje (i když ho nijak neohrožují) jak bejk na červenej hadr. Německou letoru nechápu a proto razím názor, že skopčák je nevyzpytatelný a je třeba si na něj neustále dávat pozor.

      Smazat
    3. Na ja, paní Heleno. Turci přeci museli po válce Němcům postavit nové synagogy. Tuhle práci skutečným Němcům tehdy nikdo nechtěl svěřit... a vlastně od doby Jathribu je Mešita pouze odvozeninou Synagogy...

      Smazat
    4. 9:03...Němci si ve WAR2 vymlátili vlastní chlapy, tak holt museli budovat gastarbeiteři.
      V té době jeli Amíci strašlivou multikulti masírku, narvali Germánům do hlav, že neexistují rozdíly mezi rasami/náboženstvími.
      Samozřejmě existují, velké!
      Gójimovi/káfirovi nečiní problém hejbat rukama, což se rozhodně nedá říci o všech příslušnících cizokrajných entit.
      Ti dávají přednost byznysu a v odrbávání káfirů/gójimů se přímo vyžívají....Ostatně, mají na to papír přímo od pámbíčka ;-)
      Chtip je v tom, že ta první generace Turků se docela začlenila, ocenila slušné německé platy a výrazně si tak polepšila.
      Ovšem všechny další generace už považují německou (tedy i svojí) životní úroveň za standard, vděk rodičů vystřídalo zklamané n@s®ání...
      Zkrátka, dneska už mladý Turek nechce pracovat s lopatou... Jenžeže mu chybí německý sicflajš, což mu brání dosáhnout vyššího vzdělání...
      Tudíž se cítí dyškrymynován a ...to nemůže dopadnout dobře.

      Smazat
  6. Kdo jste si vyslechl prof. Staňka níže, tak víte že tomu čeho se nejvíce obáváme z důvodu přírodních zákonů nemůžeme zabránit. Příroda má své zákonitosti.

    OdpovědětSmazat
  7. Pražská kavárna bude přejmenována na kavárnu Borise Němcova. (-:

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pražské kavárně by spíše sedělo pojmenování Pražská kavárna Borise Jelcina.

      Smazat
  8. Turek drží klíče od Černého moře, poskytnul v 60.letech základnu US atomovkám, z čehož vzniknul málem konec světa v Karibské krizi. Prodávají se, aby sami sebe posílili, chvíli USA a chvíli Rusku. Nesmí zesílit víc než je vhodné, ale nesvatá koalice Izraele, Turecka a Saúdů živila například ISIS, což vyhovovalo i Amíkům (proti Íránu).

    Izrael, USA, Turecko i Saúdi mají zájem na části území či zdrojů jiných států, a to je stále ještě zločin.

    OdpovědětSmazat
  9. Klídek, Turecko se s Ruskem domluví, předpokládám, že v Idlíbu Erdogan podporuje ty hrdlořezy jen jako úlitbu domácímu publiku.
    Přecijen, jsou to (převážně) turkističtí souvěrci.
    Horší bude, až to tam Syřané vyčistěj, co s nima.
    Jednoho už čapli ve Francii, pana hrdlořeza politologa Islama Allúše.
    V rámci Erasmu obdržel vízum platné po celém Schengenu...
    Kolikpak už jich asi chodí mezi náma?
    Tenhle má na svědomí stovky životů, vraždil v Ghútě, na předměstí Damašku...Takovej hodnej rebel ;-(
    Helanov

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vzdyt je do Idlibu prevezli autobusy aby nepobihali po mezich jako bezdomovci ,ve vsem jede ovsem juesej kteri je tam hromadili jako Churchil onech 100 000 nemcu na prepadeni SSSR v cervnu 1946

      Smazat
    2. A hele hele, Helčí se zaregistrovala! To jsou věci...
      Co s nima? Nejlíp to udělat jako to dělal Žižka a pak Svoboda, jenž si z něj vzal příklad. Jednoduše nebrali zajatce.

      Smazat
    3. 2:05...No, čirou náhodou se mi to povedlo...
      Ale potkala mě současně nehoda, zjistila jsem, že jsem odhlášená na Parlistech.
      Po třech letech mne to samo odhlásilo!
      Jsem moc smutná, už se tam nepřihlásím, neumím to, furt mi to píše špatné heslo...
      Ve čtvrtek budu trpět, pod Oknem do světa TS. :-)
      Helanov

      Smazat
    4. 2.55
      A hele, vy ještě nespíte?
      No z těmi Parlisty se mi to taktéž stalo, tak jsem to nechal na nějakej čas bejt, až nedávno mě tam vytočil nějakej kavárnickej kretén a la teplicej prosektor, tak jsem se musel znova zargistrovat, když jsem ho chtěl drobet znectít.
      A zjistil jsem, že musím postupovat úplně od začátku - t.zn. jinej nick i jiný heslo. Jinak mě ten pitomeček PC furt psal že je to buď špatné heslo, nebo že ten nick už existuje a když jsem tam šoup původní heslo, tak zase špatné heslo a tak dokola. Já si tam dokonce pro sichr pozměnil i narození (zamýšlel jsem pozměnit i přirození, ale pak jsem tak v obavách možnýho nástupu demence radši neučinil, neb jsem se bál, že bych zapoměl psaát v ženském rodě a taky že bych jako dáma nemoh tak rozkošatět svou slovní zásobu zděděnou po sprostým strejdoj Josefoj) a ještě něco snad, bych toho počítačovýho idiota zmátnul. A vyšlo to.
      Ale moc se na Parlistech už nerozkecávám, akorát když je nějaký pro mě srdeční téma tak zabrousím do diskuse.
      Ne abych tam moudrotrousil, ale něco jako průzkum, kolik normálů ještě přežívá v český polulaci. A když tam pak nějakej blb uráží furt dokola a prochází mu to, tak ho taky pozurážím a znectím, aby věděl že život není žádnej rybníček s kachničkama.
      Ale vykecávám se spíš tady. Ono to tu bylo takový komornější, než sem odkudsi přivalili různí bezmozci a jiná svoloč.
      Tak to zkuste - všechno znova, novej nick i heslo a pro jistotu si to někam zaznamejte. Já mám tady na tom druhým počítači taky jiný heslo - jak taky jinak, žejo - a občas mi to dělá v hlavě při spouštění guláš - buď je to věkem, nebo je to zrovna ten okamžik ze tří minut, kdy člověk, jak učený kebule zjistili, nekontrolovaně debilní.
      Tož tak. Jak říká Terez... To jsem na vás hodnej,co?

      Smazat
    5. Milane, já to nezvládnu...Mořila jsem se s tím snad 3 hodiny, nechala jsem si poradit od pana Čermáka, všechno mi vysvětlil, ale bylo to na nic.
      Poradil mi ať kliknu na "zapomněli jste heslo?", že prý se mi objeví nový formulář, kam vyplním mail a ono mi to vygeneruje nové heslo a pošle mailem do schránky...
      Nic takového se nestalo, poslalo mě to někam do p®dele.
      Ách jó

      Smazat
    6. Nemate v prohlizeci nainstalovany doplnek na blokovani reklam? Bez nej se dnes neda rozumne surfovat, lae zase muze misty zpusobit nefunkcnost.

      Smazat
    7. Tak to je mi Helčo líto.
      Mě se to tehdy povedlo až na potřetí. To jest že podvakrát jsem se s tím delší čas mordoval a když jsem dostal chuť s PC švihnout o zeď tak jsem to vzdal, až pak, asi týden po druhém pokusu, se mi to asi po hodině povedlo. Mám nežádanou radu.
      Zjistěte si na internetu kde máte nejblíže bydliště počítačové centrum, sdělte jim svůj problém, a zeptejte se zda vám s tím mohou pomoci a kolik by to koštovalo. Nebo se popíděte u sousedů, zda nebydlí nějaký machr přes PC poblíš vašeho bydliště. Akorát se nesmíte vyděsit, když to bude machr třeba v ještě v předpubertálním věku, nebo naopak s již stařeckým třesem. Hodně štěstí.

      Smazat
    8. Poznám ten problém:-)
      A ani expert to neporiešil:-) Ak niekto po vás ide ani sa to poriešiť nedá:-) Sú to horory

      Smazat
  10. Jen je jasné že ten „hodný demokratický" západ nechce tamní války ukončit ale budou muset. 40000 tisíc fanatiků není žádná vojenská síla.

    OdpovědětSmazat
  11. Yekta Uzunoglu
    Víte Vy jste proti Turkům tak zaujatý, že neprosto nechápete politiku pana Putina. Dle mého soukromého názoru tyto vaše a musím podotknout naprosto jasné indicie nemůžete měřit s tím o co panu Putinovi a dnešnmu Rusku jde. Vaše argumetace je na úrovni Ami kreténů. Kteří ani neví kde je Turecko.

    OdpovědětSmazat
  12. Jiří Vyvadil11. února 2020 5:09

    Já to tak rozhodně nevidím. Je nesporné, že Erdogan touží po obnovení osmanské říše. Ncméně fakticky prosadí jen to, co mu nakonec Putin dovolí, i když navenek sem tam jede v protiputinské tónině. A samozřejmě, že jej Putin využívá jako skvělého trojského koně NATO. Zkoumejme Erdogana podle výsledku. Teď sice vyhrožuje Rusku i Asadovi, ale syrská amáda vytrvale čistí Idlíb od jeho džihádistů. Kdyby bylo skutečně zle s Erdoganem, tak já vám řeknu...

    OdpovědětSmazat
  13. Západ se nikdy nevzdá snahy ovládnout Rusko. Ovšem, pokud možno, tak, aby tíži té války nesl někdo jiný než hlavní západní mocnosti USA, GB a Francie, které by pak na výsledku naopak profitovaly. Proto západní mocnosti uvítaly Hitlerovu myšlenku Drang nach Osten a umožnily mu ji, vzdor Versailleské smlouvě, uskutečnit. No, moc jim to nevyšlo, protože Hitler volil nejprve Drang nach Westen.Pak se snažily ovládnout Rusko ekonomicky s použitím Jelcina. Jenže přišel Putin a zase to nevyšlo. Teď volí sankce a vsadily na Turecko, kde zplodily Erdogana, islámskou obdobu Hitlera. Zdá se však, že ani to nebyl nejchytřejší nápad.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Popravdě ale tyhle a podobný rudožvásty místních odulců vycházej z neopodstatěný propagandy že kdosi civilizovaný usiluje permanentně o to, nechat si vomrznout prdel v nějakým Chujlostánu, kde Putler a lišky dávaj dobrou noc. Realita je opačná - to ruskej Mongol se tlačil k nezamrzajícím mořím, tedy hlavně k Baltu! A tlačí furt už celejch 500 let - https://cs.wikipedia.org/wiki/Livonsk%C3%A1_v%C3%A1lka

      Tehdy ho zastavil Livonskej Řád! Dnes Aliancí byli zatlačený zpět od Baltu, tam co byli za Ivana IV.! A tak to i zůstane.

      Smazat
  14. Ale klid..
    Ona syrska armada turky vypraska..))
    Alespon ze sve zeme..
    Syrska armada je dnes valecna masina ktera nema v regionu konkurenci a navic tezko bude turek doma vysvetlovat truhly vykladanych za zvuku turecke hymny..
    Syrska armada dokaze turka zastavit bez nejmensich problemu a cintani sultana nikdo nebere vazne..
    Zatim jeste k zadnemu vetsimu stretu nedoslo proto ze turek je podelany si to se syrskou armadou rozdat na syrskem teritoriu..
    A verte ze syrska armada je pripravena sve teritorium dobit i kdyby se sultan mel podelat..
    Neni sance ze turek syrskou armadu na jejich hranici rozemele ..))
    To armada syrie rozemele turka o tom neni pochyb a sultan to moc dobre chape..

    OdpovědětSmazat
  15. Erdogan má (mimo jiné samozřejmě) na všechny strany nesmírně cennou devizu - BOSPOR - bránu Černého moře... takže s Tureckem musí jednat v rukavičkách Rusko i NATO. A Erdogan není lenoch, aby to nevyužíval.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Rusko je jedním z největších uživatelů průplavu. Erdogan zatím nepouští ani své kolegy z NATO a z Rusů plynou velice hezké peníze.

      Smazat
    2. Souhlas..))

      Smazat
  16. Pane Uzunoglu. dnes s vámi snad poprvé musím souhlasit. Snad jste pochopil, že cílem západních politiků a západní společností je vyhubit nás Slovany, proto cílem 2. světové války ze strany Západu bylo nechat Hitlera v Československu se vyzbrojit a pak ho nechat jít na východ likvidovat Slovany. To je náš tisíciletý boj o přežití zde v Evropě. Dnes se to dělá poněkud rafinovanějšími způsoby, to je, vypěstovat mezi námi Slovany nenávist a k tomu ted´slouží Ukrajinci k těmto cílům. Nikdo nemá snad pocit, že Erdogan je fér a fér zůstane, je to jen momentální konstalace, která není tak špatná pro nás, a které je nutno využit, že Erdogan nestojí na straně našich likvidátorů, to je USA. On má dvě výhody, on nikdy nezapomene zrádnému Západu, že ho využil a pak ho chtěli zlikvidovat. Druhou výhodou je to, že není přítelem židovského státu, ten má stejné cíle, jako USA, zlikvidovat nás Slovany. Z historie, Turecko nemůže nikdy zapomenout na to, že Rusko bylo tím, kdo zásadně podlomilo moc Osmanů, všechna ta dobití Erzurumu, to přece Turkové Rusku nikdy nemohou zapomenout. Udělám jednu korekci. Největším nepřítelem pro nás jsou školy Gulena po asijských i evropských státech, to je člověk přímo řízený CIA, tedy náš úhlavní nepřítel, a tam jsme zatím s Erdoganem za jedno, a to je ohromná výhoda. Ty ostatní muslimské školy mi tak zase moc nevadí, i když máte pravdu, je to cesta, jak omezovat vliv Ruska v těchto zemích, ale Fetuláhovci, to je verbež, to je náš úhlavní nepřítel, protože je řídí CIA.

    OdpovědětSmazat
  17. Když jsem viděl Erdoganova prohlášení na Ukrajině napadlo mě, že se V.V.Putin přece jen občas splete. Zachraňovat ho před "Usáky"neměl. Ono: Čiň čertu dobře, peklem se ti odmění platí pro Turecko dnes dvojnásob. Jen co se vrátil z USA to Erdogan rozjel naplno. A je to útok na více frontách. Kazachstán, Bělorusko atd. Bude-li převládat ze strany Ruska jen diplomacie, lano za které tahají se bude víc a víc zkracovat. Obávám se, že Turecko chce hrát v NATO druhé housle.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kdyby tam nebyl Erdogan, je tam Gulenova klika přímo řízená Američany. To by bylo lepší?

      Smazat
    2. Myslím si, že průhledné pokorné služebnictví USA je pro jednání pro druhou stranu lepší. Pokrytectví a lavírování mezi postoji brání efektivnějšímu rozhodování. Politik, který to hraje na obě strany a je často nečitelný je něco jako kamarád, který vás v nejnevhodnější dobu může podrazit.

      Smazat
  18. Před několika dny jsem to tady psal, že je Putin hlupák a nevidí za roh. Prodat zbraně turkovi, neví dne kdy se otočí vše proti Rusku. Zbraně Rus prodá každému pouze pro to, že je dnes ekonomicky totálně na huntě.Botulinem nacpaný Putin je dnes v koncích, tak dopadne stejně jak v devadesátých letech, krachem!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 12.23 Pokuste se pochopit, že když to neprodají Rusové, prodají to tam USA, Němci, Izraelci, Francouzi, Číňané... a místo Rusů si budou mastné prsty olizovat oni.

      Domyslel jste, že podle vašeho kriteria by tom výše uvedené státy byly ekonomicky... ke krachu? Svatá prostoto, je to mnohem složitější a jistě nemáte (ani my) dost relevantních informací k takovému závěru.

      Smazat
    2. Botulin jsem viděl spíše na Vašich "demokratických" vzorech.

      Smazat
  19. NATO poslalo syrskému a ruskému režimu ultimátum, aby okamžitě přestali s vražděním a válečnými zločiny v Sýrii, jinak budou v průběhu dní čelit následkům. Stejně tak OSN začalo s vyšetřováním válečných zločinů, etnické genocidy a zločinů proti lidskosti představitelů Ruska a Sýrie. Světové společenství žádá, aby vražedný režim odstoupil a Sýrie se vrátila lidu, jenž je reprezentován miliony občanů trpících pod Asadem a vražděných svobodných občanů opozice na teritoriu svobodného a v tuto chvíli bombardovaného Idlíbu. Stejně tak požadují návrat Aleppa pod správu svobodné demokratické opozice.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To je jako když Hitler požadoval po Československu zastavení genocidy německé menšiny a tlupa potentátů z Mnichova mu to odklepla...

      12.56 Nezapomínejte, že Beneš NEMĚL ATOMOVKY, ANI moderní letectvo... A uvědomte si, že ti miláčkové z NATO za třicet let zlikvidovali kryty a materiál CO i pro vás a pro vaši rodinu... Tak se těšte na atomové sluníčko, NATO vám rádo zabezpečí k opalování místo kdekoliv na evropském bojišti pro celou vaši rodinu.

      Smazat
    2. 12:56...Kecy v kleci!
      Že se ta grupa hrdlořezů v Idlíbu musí zlikvidovat už chápete KAŽDÝ... Dokonce i NATO.

      Smazat
    3. NATO tam nemá co dělat, nikdo je nežádal §
      http://www.zvedavec.org/komentare/2019/04/7877-nato-70-vyroci-nejvrazednejsi-a-zakonne-organizace-na-nasi-planete.htm
      NAC je hlavným politickým rozhodovacím orgánom NATO, uvádza sa na oficiálnej webovej stránke Aliancie. Každú z 29 členských štátov zastupuje stály predstaviteľ na úrovni veľvyslanca. Aby sa zachovalo zdanie demokracie, na NAC má ešte dohliadať Parlamentné zhromaždenie NATO. Ako to v ňom však reálne funguje, nám už v roku 2015 v exkluzívnom rozhovore povedal jeho bývalý viceprezident a spisovateľ Jozef Banáš. Okrem iného uviedol: „Je mi ľúto, čo sa stalo z takej organizácie ako NATO, ktorá zohrávala kľúčovú rolu v časoch studenej vojny a výdatne prispela k pádu komunizmu. Tým, že padol komunizmus, NATO stratilo nepriateľa. Vôbec hovoriť o NATO ako o medzinárodnej organizácii je nadnesené, pretože to sú v podstate Spojené štáty a ostatní sú do počtu. Ak si v PZ NATO niekto v čase môjho pôsobenia trúfol povedať vlastný názor, tak to boli občas Francúzi. Inak to fungovalo presne rovnako ako za socializmu. Vtedy keď boli hlasovania, všetci pozerali po očku na sovietskeho predstaviteľa a potom hlasovali rovnako. Tu to bolo to isté – všetci sa dívali na Američana a potom hlasovali ako on. Ani raz som pri hlasovaniach, a bolo ich dosť, nezažil, že by bol niekto proti americkému návrhu.“
      http://pravdive.eu/news/112570/recky-dustojnik-ktery-se-odmitl-ucastnit-agrese-nato Marinos Ritsoudis, který se v roce 1999 odmítl účastnit bombardování Srbska organizací NATO, o osmnáct let později řekl, že je na tuto chvíli hrdý.

      Smazat
    4. Tak tady se zadělává na VELKEJ PRŮSER.

      Smazat
  20. 13:16 Kdyby se místo Mäsárika-Redlicha a jeho huhňavého přískoče Beneše stal prezidentem republiky pan generál Gajda, pak by naše vztahy s bratrským Polskem i méně bratrskými Maďarskem byly natolik dobré, že otázka slovenské i německé autonomie by bývala vyřešená a v roce 38 bychom nestáli sami jak kůl v plotě proti všem, zrazeni a opuštěni západními masonskými darebáky!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. zcela spravne a mohli jsme mit do dnes vyhlasenou valku USA jako nasemu spolecnemu nepriteli Slovensko Cechie Deutchland

      Smazat
  21. Říká se: Kdyby byly v pr..li ryby, nemusely by bít rybníky. Kdyby nebylo Putina tak nemáme dluhy, bezdomovce, exekuce a žijeme v komunizmu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Já bych teda jako potomek Jakuba Krčína z Jelčan ty rybníky tolik nebil. Hele napiš si co je správně, nemusely bít rybníky a nebo nemusely být rybníky, internet ti tu češtinu když jseš dislektik, disgafik a já nevím co, ohlídá. Ani náhodou se ti nevysmívám, já pro to mám cit, syn je na tom stejně jako vy. Hej hou, rudý dědeček

      Smazat
    2. A zapomneli jste take na to ze kdyby .... tak si serem do kafe

      Smazat
  22. Neustále ve svém věku, 66 let (blbý číslo), se nepřestávám divit tomu, co někteří naši občané dokáží vyprodukovat za, no a teď nevím, za blbosti, hovadiny, kreténštiny, debility, idiotiny, vyberte si sami. Například bych docela rád viděl toho blba z 12:56 což je podle mne nějaký pozůstalý od Radosty naživo a ne na anonymno. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To "prohlášení" jsem už četl někde v jiné diskuzi. Odpověď na to byla, že žádné zasedání OSN nic takového nevydalo, asi fejk. Q.

      Smazat
    2. 19:43 Tak to sedí od totálního proruského magora jako jseš ty dědku, bláznivej.Větší hovadiny tady snad nikdo jako ty nečmárá, odtáhni do ruska a bude klid.

      Smazat
  23. Jekto, kdo ti dovolil tady vůbec jektat ?

    OdpovědětSmazat
  24. Starý kurdský Mrekta píše ty své sracky podle své doktríny: "přání ( Turku zmar) otcem myšlenky "

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.