Reklama

pondělí 24. února 2020

Štefec:Když stát bere zbraně slušným lidem, tak chystá něco hrozného

Jaroslav Štefec
Jaroslav Štefec a -rp-
24. 2. 2020  PrvníZprávy
Na stále velmi aktuální, byť uměle do pozadí zasouvané téma práva občana na držení zbraně, její použití k obraně sebe, své rodiny a majetku, a snah EK toto právo salámovou metodou osekat a zlikvidovat, několik převzatých citátů a úvaha na závěr, píše Jaroslav Štefec.

Jaroslav Štefec

„Svobodní lidé by nejen měli být ozbrojeni a disciplinovaní, ale měli by mít dostatek zbraní a munice, aby uhájili svou nezávislost před kýmkoliv, kdo by je chtěl utlačovat — včetně jejich vlastní vlády“ (George Washington.

„Žádnému svobodnému člověku by nikdy nemělo být bráněno v nabytí zbraní. Nejsilnějším důvodem pro to, aby si lidé udrželi právo držet a nosit zbraně je, aby se jimi — jako poslední možnost — mohli bránit tyranii vlastní vlády.“ (Thomas Jefferson)

„Pokud opozice složí zbraně, dobrá. Pokud ne, odzbrojíme ji sami." (Josif Stalin)

„Jeden člověk s puškou je schopen kontrolovat sto neozbrojených. Provádějte plošné prohlídky a za nalezené zbraně popravujte!" (Vladimir Iljič Lenin)

„Rok 1935 se zapíše do historie. Vůbec poprvé zavedl civilizovaný národ úplnou registraci zbraní. Naše ulice budou bezpečnější, naše policie efektivnější a celý svět nás bude následovat vstříc budoucnosti!" (Adolf Hitler)

„Nejhloupější chyba, kterou bychom mohli udělat, je dovolit podrobeným rasám držet zbraně. Historie ukazuje, že všichni dobyvatelé, kteří dovolili podrobeným rasám držení zbraní, si tím připravovali vlastní pád.“ (Adolf Hitler)

„Veškerá politická moc pochází z hlavně pušky. Veškerými zbraněmi musí vládnout komunistická strana, aby takto žádné zbraně nemohly nikdy být použity proti straně.“ (Mao Ce Tung)


Štefec: Systém Vera a el. dálniční známky, to je vrchol špiclování


„Totalitní stát může dělat velké věci, ale jednu věc udělat nemůže: nemůže dát dělníkovi v továrně pušku a říct mu, aby si ji vzal domů a měl ji v ložnici. Puška visící na zdi dělníkova příbytku nebo farmářovy chýše je symbolem demokracie. A je naším úkolem dohlédnout, aby tam zůstala.“ (George Orwell)

„Náš hlavní záměr je zakázat všechny zbraně. Musíme použít jakékoliv prostředky. Nezáleží na tom, jestli musíte překroutit fakta nebo dokonce lhát. Náš cíl vytvořit socialistickou Ameriku může uspět jen tehdy, když ti, co by nám mohli vzdorovat, budou úplně odzbrojeni“ (Sarah Brady, představitelka nejvýznamnější americké organizace usilující o zákaz zbraní)


V souvislosti s novou zbraňovou legislativou, která leží ve Sněmovně, politici plánují pátou zbraňovou amnestii. Mohla by být vyhlášena na podzim, případně od ledna.

„Pokud stát nebo jiná struktura začne zabavovat zbraně slušným lidem, zpravidla tak činí proto, že se chystá dělat věci tak strašné, že by tím i slušné lidi, kteří se rozhodně nechystají zúčastnit jakýchkoliv bojů, dohnal k ozbrojenému povstání," končí příspěvek na blogu Jaroslav Štefec.




70 komentářů :

  1. Pane generále!
    V takové situaci (odzbrojování lidu) byli již lidé mnohokrát a vždy si nějak poradili (Žiškovy vozové hradby a cepy se sudlicemi ovládly střed klerikální jevropeje).
    Být Vámi učím lidi tajnému spolčování a organizaci mimo mediální zdroje a k neortodoxnímu užívání věcí, coby zbraní (muslimové v tom mají značný náskok). Místo toho se vám pod rukama rozkládá ND a likviduje svou vlastní zakladatelku Nelu (příjmení pro konspiraci neuvedu).
    LID má v případě zrady elit tři možnosti:

    1) sklonit hlavu, přijmout nový "úděl" a připlazit se k políbení nohy vládce (ta noha jej možná kopne či zašlápne)

    2) zvolit násivný odpor proti jelitě a vládcům, kdy potečou potoky gojimské a otrocké krve a výsledekek je většinou tristkní zhoršení původního postavení

    3) komplikovanou cestou pasivního odporu (Gandí, Švejk) rozložit systém otrokářství zevnitř, ale bohužel s dlouho trvajícím terorem vůči vůdcům a myslitelům lidu

    Je docela možné, že existují i nové formy odporu proti despocii, ale určitě to nebude věda a vzdělávání, které jsou tisíciletí v moci kléru, korporátu, vládců světa a GP. Je na nás starých, znalých a zatím nezkorumpovaných lidech, abychom nové nástroje objevili, dali do rukou lidu a vedli jej a emancipaci a svobodě.
    Ďuro Trulo

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. presne tak.mam 72rokov,ake take zdravie ale uz mam toho na Slovensku dost.Pripravujem sa sama na odpor,zial v mojej vekovej skupine poznam len blaciace ovce so sklonenymi hlavami.Ja sa zotrocit nedam,ked vypuknu nepokoje,som pripravena.

      Smazat
    2. Trulo, zase jeden, co sedl na lep "VK". Lidi, zjišťujte si informace i jinde a VYSLECHNĚTE VÍCE STRAN A NÁZORŮ a vpak si si udělejte svůj názor. Úspěšný výsledek "odborné práce" a další "gójimská" ovečka přetvořena k obrazu "VK"

      Smazat
    3. Koronavirus má všechny charakteristiky biologické zbraně stupně 4, tedy zbraně hromadného ničení

      http://www.czechfreepress.cz/zdravi/koronavirus-ma-vsechny-charakteristiky-biologicke-zbrane-stupne-4-tedy-zbrane-hromadneho-niceni.html

      Necháme se zničit šílenými pokrokáři?

      https://www.protiproud.cz/politika/4943-tazeni-proti-rasismu-sed-a-divej-se-nebo-te-zabiju-nechame-se-znicit-silenymi-pokrokari-cokoladove-zakusky-ve-frankfurtu-povinna-sterilizace-vsech-muzu-po-trech-detech-levicovy-terorismus-narusta.htm

      Smazat
    4. Dalsi rasisticka diskriminace. Ukrajincum demokrati cpou zbrane za miliardy vseho druhu aby mohli vrazdit,terorizovat a masakrovat a vest valky v demokraticke Ukrajine a jinym osobni zbrane a obranu svych domovu pred hrozici okupaci demokraticky zakazuji..Nebo jde uz davno o dalsi fasismus??

      Smazat
    5. 22:21 Dík za odkaz na tom dementním západě úplně zešíleli.

      Smazat
    6. Bukačko, zanášivá kukačko!
      Nesnažte se, coby nový diskutér vsugerovat těm co mne na NR znají, že jsem sedl někomu na lep. Pročítám, poslouchám a pouštím záznamy ze všech dostupných medií, dokonce i s té propagačně korporátní ČT. Seznam altervebů nepřikládám, poněvadž bych se nevlezl do 4096 znaků. Tak mi nenasazujte psí hlavu nebo snad kýbel čehosi vy nemyslící hňupe. Zásadně zveřejňuji vlastní názory, které klidně snesou copyrajt a vyprosím si kádrování od mlíčňáka, který je v žoldu šoroška!!!

      Smazat
    7. Taky nevidím důvod, proč se furt buzeruje kůli jádru, že ten ho vyvíjí, ten ho má a tají apod. Ať si ho pořídí kdo chc a kdo na to má přeci. Pokud projede psychotestem a má zbroják, není důvod aby s nepořídil něakou tu atmočičku do určitých kilotún! Třeba na Anču - jadernej kanon by to mělo postačit jako na kvér krajní obrany. Když ho nějaký negři naserou, aby mohl smazat jejich čtvrť.

      Smazat
  2. To, že je to všechno nenápadně posouváno k tomu aby byli slušní lidé bez zbraní a stát bez funkční armády pro jeho vlastní potřeby, je naprosto zřejmé. Nezbývá nám asi už moc času na nápravu, smysl ale určitě má Orbánova cesta, v prosazování zájmů svého státu a podpory svých lidí, opakuji podpory a ne likvidace, jako to předvádějí ostatní politici z jiných evropských států. Vlastizrádci za války končí u zdi. Rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
  3. To, že je to všechno nenápadně posouváno k tomu aby byli slušní lidé bez zbraní a stát bez funkční armády, pro jeho vlastní potřeby, je naprosto zřejmé. Nezbývá nám asi už moc času na nápravu, na každý pád má ale smysl určitě Orbánova cesta, v prosazování zájmů svého státu a podpory svých lidí, opakuji podpory a ne likvidace, jako to předvádějí ostatní politici z jiných evropských států. Vlastizrádci za války končí u zdi, pokud se včas nevzpamatují.
    Rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
  4. SSA náš vzor, vždy a ve všem..
    OSN připravuje síly k odzbrojení amerických občanů Pátek, 03. ledna 2020,
    https://beforeitsnews.com/eu/2020/01/un-prepares-forces-to-disarm-us-citizens-2653438.html
    https://beforeitsnews.com/opinion-conservative/2020/01/warning-un-takeover-of-the-united-states-flash-point-for-confiscation-in-virginia-happening-now-3501881.html .,

    OdpovědětSmazat
  5. Z toho plyne jediné: EU = SSSR a GDR

    OdpovědětSmazat
  6. Myslím, že máte špatný názor, viz ti šílenc který vystřílelel hospodu a před časem 9 mrtvých v nemocnici!
    A k čemu budou lidem zbraně?! Aby se postříleli při každé prkotině jako v USA?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně nemám zbraň na to, abych někoho vystřílel. Prošel jsem testy a zbraň mám legálně. Dnes není problém sehnat zbraň ilegálně, třeba i samopal. Jestli stát není schopen mě a moji rodinu bezpečnostně ochránit, musím to vzít do svých rukou. Mafiány a zločince neodzbrojíte. Až tu bude pro mne a mou rodinu bezpečno, nechám se odzbrojit! P.S Za komoušů jsem neměl na zbraň ani pomyšlení, neb jsem byl naprosto bezpečnostně zabezpečen. I třeba tou hnusnou STB.

      Smazat
    2. Oni o5 myslí????
      Vědí,že opakovaný vtip přestává být vtipem?

      Smazat
    3. 12.07
      Ale ale ale... To se podívejme.
      Byla by to skvělá manipulace, nebýt tak průhledná.
      Proč jako příklad USA? Proč ne Švýcarsko, kde polovina domácností má v držení ASPOŇ jednu střelnou zbraň, plus všichni záložáci (cca 38 000)?
      Proč ne Švýcarsko, kde na 8,5 mil. obv. připadá 2,3 mil. zbraní? (V ČR je to na 10 mil. obv. necelý milion zbraní.)
      Pane běžce, běžte do někam. Tady vám na ty oblbovačky naskočí leda už oblbnutí.

      Smazat
    4. Milane, Švýcarští záložáci sice mají doma vojenské zbraně, ale bez střeliva. Ty jim budou vydány v případě ohrožení...A ty jiné zbraně jsou hodně vedeny jako historické. Můj přítel jich tam má kolem šedesáti a většina je ,,bojeschopná".

      Smazat
    5. 12:07 kachna ,zkus přemýšlet /pokud to zvládneš/ a uvidíš,že si dokonce sám odpovíš.

      Smazat
    6. 16:37
      Milánku, tak proč vubec reaguješ? Skáčeš na oblbovačky jenom ty!

      Smazat
    7. 15:48
      Jak vás ta zločinecká STB ochraňovala,asi tím, že vás poslala na několik let do chládku? to prosím napište?!

      Smazat
    8. Priroda utoci zpet.
      Nasadi USA nejnovejsi F-35 za 1.5 trilionu proti viru. Nebo poslou na nej 6.flotilu ?
      Nebo, coz takhle poslat Gretu..Aby virus premluvila.
      Ale take nacisti a Hitler bojovali za lidska prava , tech vybranych ovsem jako dnes..
      Rusove a Slovani vybrany nejsou a nikdy nebudou..
      A nesmeji byt. To se opakuje s udesnou pravidelnosti uz 500 let..
      Prave ten virus a mnoho dalsich infekcnich nemoci by mel spojit narody a predevsim vlady a organizace ,aby odstranily skudce aby se lidstvo ubranilo a my zustali nazivu.
      Zakazovani spravne vyzivy i pro deti ,dnes Gretou pak snizi jiste jejich odolnost a neumozni preziti..
      Ale rikejte to fanatickym ideologum,vyhlazovacim demagogum Hitlerova typu ,ktery nevidi ani nerozumi ani nemuzou..
      Jako vzdy predtim..

      Smazat
    9. Inde mě STB ochránila tím, že že její agenti v hospodě zjistili, že mi tmaví spoluobčané chtějí ukrást prase! Od té doby jsem jim vděčný. Pak zjistili, že můj pominutý soused má doma zbrojnici včetně granátů a přiznal, že se chystal napadnout místní JZD. Chudák šel sedět ale po pár měsících ho propustili(on byl fakt magor). Co kdyby mu doma něco bouchlo, tak jsem i já měl po baráku!Toť moje zkušenost s STB. Jinou nemám. Ale to sem nepatří...

      Smazat
    10. 19.09
      Tak ty ses nám Libore reinkarnoval do lovce slimáků? Ale i tak, máš to blbý. Že reaguju jenom já sis moh myslet jenom díky zpožděné diskuzi, Říkám tomu holubí pošta. Jukni teď, po "zviditelnění", jestli reaguju jenom já. Máš to blbý.

      Smazat
    11. Všechno jde správným směrem. Lidská rakovina musí být přírodou vyléčena, jinak zničí planetu.

      Smazat
    12. Jděte k šípku.

      Smazat
  7. Slušným lidem lze zbraně zabírat, protože jsou slušní a nebudou vzdorovat. Považuji se za slušného člověka ale já se odzbrojit nenechám. Klidně svou zbraň použiju proti těm, kteří by chtěli ublížit mé rodině. Jsem v důchodu, případný trest ve vězení klidně dožiju(lepší než někde v domově seniorů). Přece nenechám, aby ti neslušní měli nademnou převahu. A ti neslušní dobrovolně zbraně nevydají. A dělat s osmičkou převrat? Těžko s ní nadvládu všech těch Novotných, Kalousků, Minářů a dalších loutek odstraním.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pro 15.48"Bezpečnostně zabezpečen"nejsi nikdy.Zajímalo by mě v jaké společnosti se pohybuješ,já bych tedy nevěděl kde koupím nelegální zbran a nemohu chodit a na zbran se ptát cizích lidí,bál bych se udání.Jinak zbrojní průkaz mám a myslím si,že zbraně mezi lidmi podle pravidel je v pořádku.

      Smazat
    2. Ale pane 21.13 to se dela jinak. Pozvou vas na za nejakou zaminkou urad kazdeho zvlast, /nebo prijdou v noci/a pak vas odvezou nejdrive do arealu sportovnich stadionu, ktere se stavi pomoci Olympijskych her vsude za velke miliardy a odtud do koncentracnich taboru nebo na popravu..
      Ani soused se nedovi nic. Ani se nedovite,ze se mate nejak branit..

      Smazat
  8. Zde je ukázka demogogie v přímém přenosu: Všechny "ozbrojovací" články jsou z USA a všechny "odzbrojovací" jsou z Evropy a jeden z Asie. Navíc jsou vybrány jen představitelé totalitních režimů a to ještě z doby, kdy omezení demokracie bylo v důsledku války - zde občanské v Rusku a Číně. Vůbec není vzat v potaz histocký vývoj obou kontinentů. V Evropě od samého úsvitu dějin byla vždy zvláštní skupina lidí, kteří měli odpovědnost za ochranu zbytku společnosti. Vyvinula se z nejlepších bojovníků klanů a rodů. Jejich symbolem se stala zbraň speciálně s výhradně bojová - meč. A nosit ji mohli pouze oni a nikdo jiný. Ve feudalismu to byla šlechta. Duchovní pouze výjimečně (mnišské řády) a poddaní vůbec. Ti nesměli nosit ani nic co by se zbrani podobalo např. velký nůž nebo luk (poddaní nesměli ani lovit). A mečem byli bojovníci - šlechtici pasováni. Postupně se z nich vyvynuly armády.A meč, jako symbol příslušnosti k této skupině lidí nosí vojáci na uniformách dodnes (na knoflících, znacích, výložkách...). Výjimku tvoří malé Švýcarsko, ale to mělo a má jiné podmínky pro život. Nejen přírodní, ale i garantované okolními státy (i když Adolf měl plán na jeho obsazení - Fall Fuchs). Ale Amerika byla něco docela jiného! Tam šel napřed člověk s rodinou do pustiny sám nebo ve skupině a musel se o sebe postarat sám. Zákon za ním přišel až se zpožděním. A armádu zformovali až 300 let po objevení a tu moderní až v občanské válce a dlouho po ní. To samé policie - proto si Američani šerifa volí, kdežto policejní důstojníci v Evropě jsou jmenováni a to od samého počátku. Území na jihu a jihozápadě sebrali Mexiku (Kalifornie, Texas, Nové Mexiko..) a území na západ od řeky Delaware a Mississippi se začala osidlovat až po občanské válce. A byla to nejdříve teritoria a až po splnění určitých podmínek byla přijata do Unie. Stačí se podívat na béčkový western nebo si přečíst Toma Sawyera. Proto je vztah Američanů ke zbraním zcela jiný než u Evropanů. Já si nemyslím, že by naše ulice byly bezpečnější, když se každý ozbrojí. Ani nejsem příznivcem různých gard, milicí, domobran apod. Je třeba posilovat policii, dobudovat armádu a vůbec instituce, které nás mají chránit. Zefektivnit jejich činnost od prevence přes zasahování až po odsouzení a výkon trestu. Stačí se kouknout na Ukrajinu, kam to vede. Domobrany jsou vlastně fašistické bojůvky a jednotky plné cizinců, zejména z Kavkazu (Azov) nebo soukromé armády oligarchů, které jim zajišťují podíl na moci. S ochranou obyvatel nemají vůbec nic společného.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Danny, pojetí volného držení zbraní je podobné "volnému průchodu slov". Obé lze omezit zákonem a individuálním postihem soudu provinivšího se jednotlivce! Ostatní je nutno brát jako omezení svobody. Vaše exkurze do zvyklostí moci v teritoriích nic na tom nemění!
      Z mého pohledu občanům věří nejvíce Švýcaři, USA a kupodivu i bývalé státy ostbloku, včetně Ruska.

      Tam, kam směřují "Zájmy", směřují zákazy a omezení svobod. Zkuste o tom někdy přemýšlet.

      P.S.- někdy mám z Vás "rozporuplnost" ale jste "diskutovatelný" a rád si Vás přečtu.

      Smazat
    2. 12:49....píšete …"dobudovat armádu"...? Co chcete dobudovávat,když armáda byla prakticky zrušena.To co máme je pouze pomocný sbor USA armády.

      Smazat
    3. Pro pana Povolného. Za celou dobu existence našeho státu od založení v 9. století do současnosti nebyly vytvářeny paramilitární jednotky. Města měla gardy, ale ty byly součástí vojenské mašinérie (omlouvám se za výraz) a od poloviny 19. století už fungovaly jako spíše folklórní spolky. Zdůrazňuji nikdy. A už vůbec ne jakési všeobecné ozbrojení. A že byly doby, kdy pro vyzbrojení byly sakra důvody. Dneska může občan vlastnit zbraň. Musí pro to splnit řadu podmínek a jak ukazuje až příliš mnoho událostí, ani to nestačí. Pistoli má kdejaký psychotik. Zeptejte se policistů. Ti už z toho mají docela těžkou hlavu. Lékař se z toho, že dal svolení vždycky nějak vykroutí. Myslíte si opravdu, že když budete vědět, že má u sebe bouchačku každý, že se zlepší bezpečnostní situace a nebudete se bát jít večer ven? Nebo taky jen s bouchačkou? Nebo budete zkoumat, jak se kdo podíval, kam sahá, jak se tváří nebo sklání...? koukat do aut, zejména na křižovatkách? Budete raději chodit při zdi nebo prostředkem chodníku? Sama bouchačka vás totiž vůbec neuchrání. Musíte s ní umět zacházet. To znamená projít akčním výcvikem. Ne jen si párkrát bouchnout na střelnici. Pistole je dobrá věc pro toho, kdo ji má v ruce včas. A špatná pro toho, kdo ji v ruce nemá. Co ženské a děti? Prostě můj názor na věc je, že se máme zaměřit na to, že nemáme pořádnou armádu, vůbec žádné zálohy, z části paralyzovanou policii, soudy s ideologií havlismu (lump je chudák,kterému musí poctiví sloužit). Zde je prostor, kam je třeba napřít síly.

      Smazat
    4. 12:49 - argumentujete extrémem. Vůbec nejde o to, že se "každý ozbrojí" - to je nesmysl, legálně toho nelze dosáhnout a taky je třeba si uvědomit, jaké podmínky platí pro použití zbraně civilistou, jaká je policejní a soudní praxe při posuzování použití zbraně (nejen palné či střelné), atd. Naopak, probíhá snaha o odzbrojení legálních vlastníků zbraní (vůči nelegálním vlastníkům je zatím občas vyhlašována "zbraňová amnestie"). Máte vůbec představu o stavu AČR a její reálné (ne)schopnosti nejen plošné obrany území, ale byť jen hranic ČR ? Tím "dobudovat armádu" myslíte dokončení jejího rozkladu, jehož jsme svědky ? Domobrana je opatřením (zálohou) pro stav nouze, kdy stát není schopen zaručit bezpečnost a ochranu občanů - a i v tomto případě se nesmí jednat o sdružení páchající zločiny, ale naopak pomáhající oficiálním bezp. sborům udržet zákonnost i ve stavu krize. Máte snad něco proti dobrovolným hasičům - existují na obdobném principu. A Ukrajinu do toho netahejte - to je vřed, na jehož vzniku a udržování mají rozhodující zásluhu "naši přátelé a spojenci". Pokusy o organizaci a zákonné vymezení působnosti domobran v našich podmínkách nejsou žádnou fašizací či budováním soukromých bojůvek - tady jste úplně vedle. Oháníte se historií, interpretujete ji po svém a vybíráte si, jen co se hodí vašim názorům.

      Smazat
    5. Milý Dany!
      Pokud věříte v represivní složky státu (milice, policie, armáda, bachaři), tak patříte do 18. století (ale i tehdy represivní složky potlačovaly nepokoje gojimů ve prospěch páníšků, jejich slouhů a jejich vládců). Jste zkrátka ideální otrok, nebo užitečný idiot, či trolující provokatér (vyberte si demokraticky).

      Smazat
    6. Pro unknown 20:14 Ukrajina je vřed? A jakpak se tím vředem stala? Rozkladem státní moci. Důsledkem je pokračující rozklad armády a vyzbrojení paramilitárních jednotek jako je Azov a pod. které jsou jediné bojeschopné. Jestliže dokončíme rozklad armády na jedné straně a vytvoříme "domobrany" na straně druhé budeme přesně tam, kde je nyní Ukrajina. Domobrany nejsou žádnou zálohou, ale bandami, které si najímá ten kdo má peníze a moc a chce ještě více peněz a ještě větší moc. Zálohou je Národní garda tam, kde není všeobecná branná povinnost a stát nevytváří zálohy doplňujícím výcvikem vojáků, kteří prošli základní službou. Takovou gardu má více srśtátů. Nejznámější je asi americká, ale má jí i Rusko. Národní garda podléhá velení ozbrojených sil, je jím řízena a cvičena a je doplňována na základě zákona. Nejde o nějaké spolky organizující se pod "přirozenými vůdci" a sloužící všemu možnému, jen ne občanům. Přesněji řečeno slouží jen některým skupinám občanů. Vše už tady bylo. Tak to na mně nezkoušejte. A co se pana Ďura Trula týče, tak ten blábolí jako Šaňo Mach a jeho Pohotovostné oddiely Hlinkovej gardy (POHG). To byly také milice. Ani německé jednotky SS se nedopouštěly takových zvěrstev proti Slovákům,jako tihle hrdlořezové. A to se týkalo všech těchto "domobran". SA počínaje, banderovci zdaleka nekonče.

      Smazat
    7. Pro "danny" - kde žijete ? Proč máte slovo domobrana spojené jen s militantními žoldáckými bandami ? Tématem článku je odzbrojování legálních držitelů zbraní. Domobrana vůbec nemusí být ozbrojené uskupení - viz např. současné Maďarsko, kde občané v době migrační krize organizovaně (na principu domobrany) pomáhali státním složkám chránit hranice před hromadným ilegálním překračováním, činili tak ve svém i obecném zájmu, a to v souladu se zákony. A o to jde - z vaší argumentace čiší jen předpojatost a neznalost aktivit, které u nás v tomto směru probíhají. Co víte o civilní obraně nebo ochraně v případě hromadného ohrožení ? Myslíte, že postačí znát tísňové linky ? Kolik je lidí a kolik je krytů ? Nemusí jít vůbec o válečnou situaci, stačí např. průmyslová havárie chemičky a změníte názor.

      Smazat
    8. danny, každý mluvíme o něčem jiném. Já mluvím o osobní svobodě vlastnit zbraň a bez umlčování mluvit o čem chci.
      Vy domýšlíte možné důsledky této svobody. Fajn, ale jednotky někdo organizuje a spolky někdo zakládá.

      Pro Vás tedy osobně. Jako jednotlivec jsem odpovědný za sebe slovy i činy. Jako "zakladatel" čehokoliv i za kolektiv.

      Téma "zakladatelů" i státních je na jinou diskuzi, teď jste mimo, sorry.

      Smazat
    9. Pro pány Povolného a Unknowna: o zbraň může požádat každý občan ČR, který splňuje požadavky dané zákonem. To platí už dneska. O to se nepřeme. Zde souhlas. Jde o ty organizace. Kdo zorganizuje "domobranu"? Starosta? Krajský hejtman? Předseda uliční organizace politické partaje? Majitel firmy? Kdo ji vyzbrojí, vycvičí a kdo jí bude velet? Komu se bude zodpovídat? Kdo jí zadá úkoly (nejde o velení!). Pane Povolný, já budu členem vašeho "kolektivu" a něco provedu. Nemusím hned někoo zastřelit, stačí vyděsit nebo donutit něcokonat. Komu se budu odpovídat? Vám? Proč? Na základě čeho? Jakýchsi stanov spolku nebo..? To, co popisujete jako úžasnou věc v Maďarsku znamená selhání státní moci a její nahrazení soukromou. A to je právě cesta do pekel.

      Smazat
    10. Danny,
      dvě možnosti:
      1) Myslíte to dobře. V tom případě však nejste v reálu. Vycházíte z představy jak by "to býti mělo", ne jak to ve skutečnosti je.
      2) Jste manipulátor.
      Jen tak lze totiž vysvětlit onu rozporuplnost, kterou nezaznamenal jen pan Miroslav. Děláte to sice fikaně, ale každý se jednou musí nutně odkopat. Co mě se týká, odkopal jste se už před delší dobou, ale na druhou stranu jste podněcovatelem diskuzí, a tím i myšlení, a dle mého názoru je dobře vědět jak uvažuje druhá strana. Toť vše.

      Smazat
    11. Danny, neozbrojené spolky se zakládají, doufám, dle práva spolčovacího, ozbrojené se nepovolují, zde má výhradní právo jen stát. Vy asi myslíte gangy, tak ty se nikoho neptají. Možná narážíte na osobní ochránce Bakaly, ap., tak tam to neznám, zda mají licenci.

      Smazat
    12. Pro Milana: určitě nejsem manipulátor. Nikomu svůj názor nevnucuji a netvrdím, že je jediný správný. Jen poukazuji na doby, kdy paramilitární organizace existovaly a byly trpěny (SA a SS ve 20. a 30. letech v Německu, eskadry smrti v 60. letech v Latinské Americe) a k čemu to vedlo. K čemu to vede vidíme v nyní v přímém přenosu na Ukrajině. Zelenský (a před ním Porošenko) nemůže svobodně jednat, protože mu hrozí paramilitární skupiny smrtí. A on nemá armádu ani policii, která by situaci v zemi zvládla. Proto nesdošlo k odpoutání sil na Donbase, protože Azov a spol. odmítly poslušnost s tím, že jim ministr obrany nevelí a ani prezident. Tak bych i já mohl tvrdit o vás, že jste manipulátor,když operujete strachem lidí. U nás policie i armáda svoje role (zatím) zvládají, i když s problémy. A jestli jsem se u vás odkopal a kdy je mi úplně jedno. Pro pana Povolného: neozbrojené spolky se zakládají podle spolčovacího zákona. Ale to i ozbrojené - myslivci, oddíly sportovní střelby.., ale podle pravidel v něm uvedených. Tedy ne k nátlaku na jiné občany a k suplování nebo nahrazování funkcí ozbrojených sborů. SA také neměly v začátcích zbraně. Jen klacky, kameny a pod. Pistole a pušky přišly později. Ale přišly zákonitě. A po nich "Noc dlouhých nožů". Když splnili svůj účel. A pak koncentráky. Také zákonitě. Takže žádný zákon vám neumožňuje sestavit partu lidí a tu poštvat na jiné lidi, aby jim v něčem bránili nebo je k něčemu nutili. Na to jsou jiné orgány.Ani v sebelepší víře. Prostě jsem proti všeobecnému ozbrojení, k organizování násilnických organizací se zbraněmi nebo bez. Jsem pro posílení organizací k tomu určených a posílení jejich pravomocí.

      Smazat
    13. Danny, domobrana je občanská aktivita, která nesmí být v rozporu se zákony a veřejnými zájmy ! Se silovými složkami státu může za zvláštních okolností řízeně spolupracovat (to je to Maďarsko), ale nikoliv je nahrazovat či dokonce konat svévolně za použití zbraní. V Maďarsku nedošlo při obraně hranic k selhání státní moci, ale právě k té užitečné a potřebné spolupráci s občany ! Pro použití zbraně civilistou platí jasné zákony bez ohledu na to, zda je zahrádkář, myslivec nebo člen jakéhokoliv jiného občanského sdružení. V ČR neexistuje žádný legální občanský spolek zaměřený na bojový výcvik ve zbrani s cílem nahradit či vzdorovat státní moci. Vaše fantasmagorie jsou trapné. Šikana legálních vlastníků zbraní je nesmyslná, pokud státní či nadnárodní (EU) moc tímto nesleduje jiné cíle, kdy ozbrojení občané by mohli být překážkou. A navíc - získat ZP a (palnou) zbraň je stále těžší a naopak ztratit tato oprávnění je velmi snadné (stačí např. přestupková nekázeň - ztráta tzv. spolehlivosti). Použití zbraně (nejen palné či střelné) je velmi rizikové a uhrát zákonné důvody beztrestnosti (tj. nutná obrana či krajní nouze) je těžký boj obvykle vedený z vazby se všemi důsledky - viz policejní a soudní praxe u nás, o které zřejmě nemáte ponětí. Ulice plné ozbrojených, všehoschopných lidí jsou naprostým výmyslem. Tímto končím diskusi.

      Smazat
  9. Ano chystají hrozivou liberální diktaturu NWO pokud se tam necháme dotlačit tak bude s ČR konec. Slušní lidé by měli mít právo na zbraň.

    OdpovědětSmazat
  10. Strčte si kvéry za klobouk. V USA se ročně postřílí kolem 30000 lidí. To je jedno Brno každých 10 let. Něco jsou vraždy, něco náhody, něco sebevraždy a něco střílečky inspirované touhou po pěti minutách slávy v televizi. Slušný člověk nemá definici. Kdo to je? Vy, já, Ivan David, Václav Dvořák a kdo další?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ozbrojit se na OBRANU je PRÁVO!

      Smazat
    2. Jistě máte pravdu, ale vznikne li tady státní anarchie, jak se chcete bránit? Když vás neochrání ani policie, stát? Musíte vzít bezpečnost do svých rukou. Příklad, když vás někdo ohrožuje a vy to na policii nahlásíte, dostanete odpověď: Až se něco stane tak přijďte. Já nechci čekat...! A ti co použijí zbraň jak vy píšete? Bohužel vedlejší ztráty.

      Smazat
    3. 14:20 že se Ušáci střílí jak na běžícím páse je sice pravda, ale někde jsem v viděl statistiku z USA a drtivá většina největších masakrů tamtéž byla spáchána pod vlivem psychofarmak. V tom přehledu byla uvedena i jména užívaných psychofarmak, které vrazi brali. U nás naštěstí, zatím tolik občané nezobou jako Ušáci.
      Hej hou, rudý dědeček

      Smazat
    4. 14:20 Argumentace situací v USA je úplně mimo. U nás platí naprosto jiná zbraňová legislativa i příslušné paragrafy trestního zákoníku. Taktéž policejní a soudní praxe při posuzování použití zbraně je nesrovnatelná s USA. Snahy implementovat zbraňové směrnice EU do našich podmínek je třeba zarazit, neboť tato opatření nesplňují EU deklarovaný cíl boje s terorismem, ale pouze odzbrojení legálních vlastníků zbraní, kteří museli splnit řadu podmínek, než získali oprávnění pro držení zbraně.

      Smazat
    5. Bůh stvořil lidi velké a malé, silné a slabé. SAMUEL COLT TYTO NEDOSTATKY ODSTRANIL.

      Smazat
    6. Svoboda sirena teroristy je jenom Teror otroctvi sireny masakry.

      Smazat
  11. Podle Štefcovy logiky, stát, který zbraně nereguluje, nic na občany nechystá? Zvrácené vidění světa!... A vypomáhat si citáty absolutně vytrženými z dobového kontextu, značí demagogii. Tady nejsme na divokém Západě!!

    OdpovědětSmazat
  12. Ja si myslim,že existuje něco daleko silnějšiho než nejsilnějši zbraně.

    Stoji za to si všimnout,že je to sila slova.
    Jen si všimněte všichni jak se ho mocipáni pokoušeji za každou cenu umlčet.
    Co myslite bude to opravdu platit,nebo budeme dalšich 30 let stále vice demolováni,vykrádánim republiky,dnes jsou na pořadu dne chybějici dvě třetiny mezd a nikdo jakoby nepočital s tim,že se můźe rozšiři brzy hezká katastrofa a to nejenom virem způsobujicim rychlý zápal plic na který maji prý pomřit hlavně starši lidè,kteři ani nedosáhnou se svou penzi na léky,ale můeme být zbaveni i informaci,aby se ten stát mohl složit jako partička karet!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 15.46 Když je slovo silnější než zbraně, tak proč ecáb, ééé pardon, Kocáb, "nevykecal" z republiky Rudou armádu o patnáct let dříve?
      Až když jinde a jiní rozhodli, tak se Trendtunel drze jako sup přiživil, když plácal hubou a mlátil vymlácené...

      Smazat
  13. Redakce NR,začíná to zde být nudné. Max 10-30 příspěvku je dost málo. Neustále ti samí píší ty samé komenty. Byla tady větší sranda třeba s tím ANIMÁLOKUPANTHAVELUSA, kde ten je?
    Pane Dvořáku, bude lépe pokud to zde uvedete do puvodní podoby.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ono to platí i obráceně, kde je honolul? Kolik příspěvků tady bylo jen na to aby rozvracely diskusi byly sprostí a jen urážely? Ty mi taky nechybí.Jestli vám chybí sranda, napíšu vám třeba vtip, ale jinde. Podle mne vzrostla kvalita diskuse a někdy lepší je kvalita než kvantita. Vždyť vás tu nikdo nedrží. Vy tady stejně nediskutujete jen poučujete a radíte. Howgh.

      Smazat
  14. Dalibore,Dalibore,aby te nouze nanaucila housti......(divoky zapad se tady stane, kdyz budou mit nelegalni zbrane jen zlocinci......)

    OdpovědětSmazat
  15. Ohledne zbrani v USA se jako kolovratek dlouhodobe opakuje manipulativni lez. Podle 30 letych statistik drtiva prevaha zabiti strelnou zbrani se stala ve statech, kde je bezuhonnym obcanum zakazano vlastnit nebo nosit zbran. Naopak ve statech, kde obcane mohou nosit volne zbran, jsou pripady zabiti nebo zraneni strelnou zbrani minimalni. Oficialnich statistik je spousta. Takze je to presne naopak.

    OdpovědětSmazat
  16. 15.46
    Jo. Žeby žeby? Žeby síla slova zametla v prvním tisíciletí s Maďary a ne Boleslavova a Otova vojska?
    Žeby síla slova téměř vyhubila Indiány?
    Žeby síla slova zametla s nácky?
    Žeby síla přesvědčila EU že je škůdcem Evropy?
    Tak to jo.

    OdpovědětSmazat
  17. 15:46!!
    Naprostý souhlas, pouze za každou čárkou v textu příště klepněte na mezerník.

    OdpovědětSmazat
  18. Pan Štefec popsal velmi dobře tu EU histerii, aby občani v totalitní EU neměli možnost jakkoliv ohrozit její vládnutí !! Proč neřeší různé individua, které pouští do Evropy ????? Kolik držitelů legálních zbraní v Evropě mají na svědomí masakry, jako v Británii, Francii a dalších zemích ?????? Samozřejmě, že i držitel legální zbraně, může za určitých stresových situacích někoho zastřelit. A když se podíváme na majitele aut a motorek všech kategorií, kolik set občanů je zabito nezodpovědností ohledu na ostatní účastníky silničního provozu při jízdě !! To jim taky vezmeme auta, protože při haváriích přijde o život PODSTATNĚ více lidí, než vlastníky legálních zbraní ????????

    OdpovědětSmazat
  19. To je zase trapných blábolů kvůli zbraním - to kdo jako? Každý osmnáctiletý frocek - frocka by mohli mít zbraň na sebeobranu? No - to by to vypadalo! Každej třetí blafe drogy a fetuje, a pokud jde o dospěláky, fůra jich požírá prášky proti depresím. V ČR není třeba nějakých pohrom, tady už je pohroma jako taková celá naše šmejd politika, protěžování žoků peněz a vlivnejch darebáků - a ti obyčejní, kteří se musí naučit s tím žít, požírají prášky proti depresím, protože jsou deprimováni běžným životem. A když začnou číst internetové bububu bláboly, každý den, dnes a denně, mají depresi jako vyšitou. Občané jsou úmyslně udržováni v depresi. A teď jim všem chcete nacpat zbraně? To už asi nikdo nemyslí. K čemu by nám byly zbraně - proti vyhláškám, zákazům, příkazům a rozkazům? Exekutorům? A až sem k nám rozpráší ti sajrajti, co za tím stojí, ten "koronavirus" - co nám bude platné střílení? Až sem přestane "západ" vozit potraviny - co nám bude platné střílení? Až nám "západ" zavře vodu - co nám bude platné střílení? Už jste taky někdy zkoušeli přemýšlet hlavou?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak 13:17, těm 18-ti letým bych klidně zakázal držení zbraní. A hlavně bych jim odebral volební právo. A obojí umožnil až od nějakých 25 let, až poněkud sociálně dozrají. A hlavně to druhé (ohledně volebního práva) by mělo velmi blahodárný účinek na ozdravění politického prostředí v republice.

      Smazat
    2. 0:24 Řada mladých kolem 20 let je kolikrát chytřejší než duchodce po 60.
      No já bych zase odebral volební právo lidem od 60 let vejš. Řada z nich je nesvéprávných a volí takové, co jim přidá 900 kč, více je nezajímá!

      Smazat
    3. 10,11
      Tobě tím pádem odebrali volební právo už v první pomocný F73!

      Smazat
  20. Jsem pro vystoupení ČR z NATO, pro vojenskou neutralitu po vzoru Švýcarska a jsem pro výcvik a pěchotní vyzbrojení každého muže - Čecha, který projde důkladným psychologtickopsychiatrickým vyšetřením. Bránit se musíme dvěma vnitřním nebezpečím: loupežníkům a šílencům, kteří trpí perzekučními bludy a vraždí "v sebeobraně".
    Nebezpečí z venčí máme jediné - po tisíciletí - a to jsou Němci. A na ty, zejména pokud budou mít podporu války chtivého NATO - nic neuděláme, pokud nebudeme mít na naší straně Rusko a Čínu. Poláci jako vždy zradí, aby nakonec na to sami nejvíce doplatili, jediní stateční v Evropě - Srbové - byly decimováni teroristickou válkou USA. Pražští politici zřejmě pracují v žoldu nácků a snaží se co nejvíce bránit záchraně českého národa. Tedy vyzbrojte a vycvičte k obraně státu bojeschopné muže, kteří jsou na straně národa a jeho svobody. Nebude to jednoduché, většina omladiny si vydobyla svobodu sexu, alkoholu, drog a na nějaký český národ zvysoka ehm - kašle - ani stoptusin nepomáhá.

    OdpovědětSmazat
  21. Rusové na vás prdí

    OdpovědětSmazat
  22. nikdo nám zbraně brát nebude na to ať kryplové urychleně zapomenou naopak by si měli začít chránit ty svoje ksichty!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 21:29
      Panejo, vy budete velký hrdina co?
      Takových jako vy není nikdy dost.
      Ale většinou se nedožijí vysokého věku!

      Smazat
  23. Lidi, podívejte na takové Lidové milice, Byly ozbrojeny a stejně byly na prd. Stejně továrny neuchránily! Byly jim ukradeny téměř pod nosem.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Lidové milice byly nezákonnou ozbrojenou složkou KSČ a podléhaly pouze rozkazům ÚV KSČ, tj. nebyly součástí armády ani složek ministerstva vnitra. V jejich výzbroji však byly i vojenské pěchotní zbraně a prostředky ! To, že nebyly v roce 1989 použity, je dáno tím, že nešlo o žádnou "revoluci", ale řízené předání moci výměnou za beztrestnost a umožnění další kariéry pro exponenty končícího režimu. Tzv. lustrace byly jen maškarádou, klíčové svazky STB zmizely už za Lorence a občas se účelově vynořily materiály proti nepohodlným osobám. To byl ten "samet" po česku.

      Smazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.