Reklama

čtvrtek 6. února 2020

Tažení Aeronetu proti SPD je založeno na pomluvách a lžích (Foto, Video)

Václav Dvořák
7. 2. 2020
Aeronet čili AE News již několik let vede kampaň proti hnutí Svoboda a přímá demokracie. Nejsou-li fakta, pomáhá si výmysly a lhaním. Vysílání Svobodného vysílače v pátek 31. 1. 2020 večer - hostem je anonym "šéfredaktor" VK: ZDE . V tomto vysílání mezí jinými řekl i tuto lež: "Všichni britští europoslanci potom z parlamentu odešli, nikdo další se neodvážil vlaječky vytáhnout, nikdo další na protest proti zákazu vlaječek neodešel, včetně velkohubých frakcí, které se nazývají vlasteneckými."

Sál byl poloprázdný, ale anonym VK nebyl schopen pochopit, že neprobíhá žádné jednání o brexitu. Šlo jen o komentáře poslanců, které na připraveném usnesení nemohly nic změnit, proto část poslanců sledovala jednání na monitoru ve své kanceláři. Poslanci frakce Identita a demokracie se nařízení předsedy nepodrobili. Předsedající místopředsedkyně Mairead McGuinness (Irsko, frakce evropských lidovců) křičela nejen na Nigel Farage, ale také na Gerolfa Annemanse, Belgičana z frakce Identita a demokracie (na obrázku vlevo dole), který vlaječku odmítl odstranit. S tím, že vlaječky neodstranili ani další poslanci se pak musela smířit.

Pan anonym VK řekl: "Proč tam dřepíte jako tvrdá Y, pokud tam vůbec dřepíte, jak ukazují kamery, že jste někde pryč, s takovým materiálem se nedá pracovat, to vám řeknu upřímně, nemůžeme podporovat takové poslance jako ty, kteří se dívají na to, jak jim zakazují vlajky."

Protest spočívá právě v tom, že poslanci ID ignorovali zákaz vlaječek. Zástupci české delegace byli přítomni a vlaječky měli. Kamera se vyhýbá sektoru, kde sedí frakce Identita a demokracie, ale v okamžiku, kdy jejím poslancům musí předsedající udělit slovo, kamera je zabírá a je vidět jejich přítomnost i vlaječky. V 56. minutě měl projev předseda AfD Jörg Meuthen a za ním s číslem místa 162 je vidět Ivan David a jeho vlaječka. Ta je vidět i při vystoupení poslankyně za konzervativní frakci. 

Generál Blaško je vidět vlevo při vystoupení Jaaka Madisona z Estonska ( 1:21) a Laury Huhtasaari z Finska (1:30). Anonym VK z AENews prostě lže a vymýšlí si... Také by neškodilo, kdyby si něco zjistil o fungování Evropského parlamentu a přestal publikovat svoje nejapné výplody proti poslancům Evropského parlamentu za SPD.


Video z celého plenárního jednání najdete ZDE:
https://www.europarl.europa.eu/plenary/en/vod.html?mode=unit&vodLanguage=EN&startTime=20200129-17:26:56-440&date=20200129#

266 komentářů :

  1. Lze držet SPD palce,ale hlavni jeho bitva se neodehraje na poli vlaječek,

    Ale na tom jak a kolik ziská svých voličů doma v ČR .

    Ti si totiž začinaji všimat,že pro pole ekonomiky a s tim spojeného požadavku zastavit rabováni našeho rozpočtu tim 1% prý" investorú"stojicich kdesi v temném pozadi,nemá SPD v současném Parlamentu většinu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale Venco nebud malicherny, protoze kolega v tom jede. Pravda zvitezi jak rekl Rudolf nezl mu zlamali vaz

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. Pokud nepujdeme "fer" (fair) cestou, neduvera spolecnosti se jeste nasobi.

      Naucme se jit zit v pravde. Od AE mi to pripada, jako podraz, no a jeste se lzi.
      Timto zpusobem nevybudujeme ani kurnik, ne jeste republiku, spolecnost. Strasnee.

      nobody

      Vymazat
    5. SPD by se méla zeptat toho ajronetu,kdy napiše něco

      O tom,jak neomarxisté se svou nyni vnucovanou a vztekle připravovanou diktaturou humanismu pražské kavárny postavi svou diktaturu na obrovských kopcich mrtvol.
      Pokud vime maji Čiňané svoje aktivity v Africe.
      Nikdo nevi jak dlouho bude trvat,aby se smradlavý virus objevil i tam.
      Afrika,kde nejsou proto podminky ani nemocnice se vydá na pochod podporovaná pražskou kavárnou a milionem chliváků z Letné a hlavně GŘ TV a tisku vybit nejprve ten ubohý francouzský narod,kde vypáli zbytek kostelů a pak přes MAKRELU do Československa!

      A TO NAŠE VLÁDA SNAD MÁ ODHAJLOVAT?!

      Fuj,fuj fuj to je hnůj!

      Vymazat
    6. 0:43...Proč by SPD tříštila svoji politiku na ekonomických tématech???
      To bych klidně přenechala jiným, kteří se hospodářstvím zaobírají dlouhodobě.
      Myslím si, že parketa SPD je někde jinde, tam je silná a švec by se měl držet svého kopyta.
      Národohospodářské škody se dají napravit, ty demografické NE.
      Polopatě:
      Umím žít s představou, že moji vnuci budou sušit hubu.
      S představou, že se vrátěj do středověku a bude jim hrozit bičování, žít neumím.
      Tečka.
      Helanov

      Vymazat
    7. Děkuji za zajimavou odpověď HELANOW,

      Sama pišete,že ekonomice nerozumite.K tomu,že vaše babička okusovala kůrečky a dovedla se přizpůsobit té největši bidě nelze vést diskusi.
      Hnes je jiná doba.
      Pokud tomu nerozumite a proto podporujete "zmrdy" pak to zopakuji.
      1% tzv "INVESTORŮ"stojicich kdesi v temnu za těmi,kteři nam kradou volebni hlasy ohlupovánim na př GŘ TV a tisku s cilem ,ukrást nam co nejvice peněz nebot i penize na sociál považuji za svoje,neni řešeni.
      Vymýšli si ideologie typu neomarxismus,ktere tady maji dopravit co nejvice migrantů do dalši diktatury zvané "humanitni",kteři si sebou přinesou jen navod na vražděni nevěřicich a to jste i vy.

      NAMISTO,ABY TUTO HORU MIGRANTŮ FINANCOVALI SE SVÉHO KAPITALU,KTERý NENAŽRANĚ NA NAŠ UKOR ZVĚTŠUJI

      zvyšuji obyčejným lidem daně a sami se jim vyhýbaji.
      To je "rentierský kapitalismus",který si chce udržet moc přivalem kultury,ktera NIKDY nebude kompaktibilni s naši a věři,že nas právě s jeji pomoci dostane terorem tam,kde to "chcete"i vy,protože vi,že obyčejni lidé tomuto procesu narozumi!
      Byli jsme vychovávani k poslušnosti a sama pišete,že jste zvyklá z komunismu a katechismu ohýbat hřbet.
      Timto právě nová kultura islamu pohrdá a proto je vhodná k tomu,aby z vás a vašich vnuků udělala svoje OTROKY!
      Zkusim tady dát ason zlomek toho co je třeba.
      Pokud tomu neporozunite budete si muset pod sebou dále řezat větev na které sedite!

      https://a2larm.cz/2020/02/rovna-dan-likviduje-chude-i-ekonomiku-progresivni-zdaneni-je-spravedlivejsi/

      Chybou tohoto webu je,že nemá jednoduchou funkci,kdy na odkaz kliknete o proto nelze zkontrolovat zda funguje,či už nebyl vymazán.

      To je škoda!
      NO NI?

      Vymazat
    8. jako když otravuje neposedna moucha mavani vlaječkama je vyznamově to same a vkolonijich nepřipustne aže by nas vyhodli silně pochybuji kde by tak si sebrali tolik pilnych nadeniku za suche z nosu o vynosech netřeba pochybovat

      Vymazat
    9. Přestaňte na sebe s Aeronetem útočit!!!
      Tohle je sebevražedná situace! Jsme všichni na jedné lodi.

      Vymazat
    10. S čučkařskými manipulátory Aeronetu na jedné lodi nésu.

      Vymazat
    11. Anonymní7. února 2020 15:10
      Souhlasím, že nás nevyhodí. Ale nedělejte si iluze, že po tom vyhození, nebo našem odchodu, přestaneme být, jako když utne, jejich nádeníci. Odchodem se nezmění vlastnické poměry, jenom mechanizmy, jak je realizovat. S tím je však možno bojovat již nyní. Například zdanění finančních a obchodních globálních korporací, hlídání si bezpečnosti své země, nebo potravinové soběstačnosti, bez ohledu na direktivy EU, atd., atd. P.K.

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebuďte malicherný,ne vše z aeronetu lze vybrat,od toho tu máme naše kritické myšleni.
      Takže tak

      NO NI?

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. 9.00 Nejzrůdnější je kapitalizmus , dle Černé knihy kapitalizmu má na svědomí 950 milionů lidí , i dnes západní kapitalisti vraždí v půlce světa , viz Irák , Afganistán , Libye , Syrie ,výsledk jsou zničené země , miliony mrtvých a uprchlíků , islamizace EU ! Hitlerovo Německo bylo také kapitalistický stát !

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. 10:00 Ta efektivita je úžasná! Na 3:15 začne klást zformulované otázky a v 4:05 je hotovo! Tak mu v necelé minutě lid odpoví na 5 otázek! Pravda, formulace těchto otázek, která předcházela hlasování, byla delší a navíc Moderátor musí navštívit více lidových shromáždění po celé zemi, nicméně parlamentn systém není schopen nic podobného zorganizovat ani v případě jediné otázky!

      Vymazat
    7. No je fakt velký nedostatek,že se tu mezi námi neobjevi pan Okamura,aby realizovai slibenou Přimou demokracii přimo mezi námi a to bez parlamentu,který mu tu jeho přimou demokracii zakazuje.
      Ostatně bylo by zajimavé se ho zeptat kde vezme dostatek "politikú",když se vzepřou přikazu strany a budou lidem poté v referendu oddoperováni!

      Vymazat
    8. 12:56 - neblbni s koninami. Když nerozumíš, tak nepiš.

      Vymazat
  3. Pokud vim ,něco o tom vi pani docentka Švihliková,která o ekonomice současného zmaru republiky

    stále ještě piše.
    Kdovi jak dlouho,
    Pospišit si a dát tu jeji članek,kde kritizuje mizeni 500 miliard z naši republiky,no kdovi jestli by tomu zdejši diskutujici rozuměli, v té diskusi jde totiž o NAŠE penize,nebo si někdo mysli,že nam až nebudou penize ani na důchody stačit ,EU Parlament pomůže?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1:00...Píše, píše, ale kde?
      Na ČRo už má zaracha a to bývaly časy, kdy byla připuštěna i na ČT.
      A není to tak dávno...
      ( Né že bych sdílela její myšlénky, ale jen jako povzdech nad tou havloidní svobodou.)
      Helanov

      Vymazat
  4. V.K je přímo posedlý SPD, je zajímavé, že třeba o KSČM/ Konečné, v souvislosti s vlaječkami ani necekne! Jediný dva poslanci, kteří se postavili na odpor, byli z SPD, které paradoxně peskuje. To je chucpe a lež, kterou si nedovolí produkovat ani ČT, protože si nemůžou dovolit PROKAZATELNĚ lhát, jako to dělá Ae newsroom.
    Aeronet je horší než mainstream, jednak tak víme přesně, kde jsme, na Aeronetu to maskuje rouškou vlastenectví, realita je ovšem taková, že na Aeronet nemá ani ČT. Poslední co lze dodat je ten fakt, že každý kritický názor, je u kolotočáře nemilosrdně odstraněn, proto tam diskuze vypadají, jak když komunisté tleskali 5 minut ve stoje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kritické komentáře maže i Svobodný vysílač pod pátečními videí na YT. Pro V.K. a pro S.V. je každý, kdo s V.K. nesouhlasí, ze Svobodného rádia. V týdnu napíše pět článků a pak to samé každý pátek opakuje, ale to už sugestivně manipulativně. Když dostane dotaz, tak stejně pak mluví a mluví jen o tom, o čem chce on,aby pak řekl "na to nemáme čas.Nakonec se tam za hodinu dovolají tak tři pět lidí, kterým na konkrétní dotaz stejně neodpoví. Svobodnému vysílači to vůbec nevadí. V.K. vůbec nekoriguje a místo toho kritické názory odstraňuje. Na Aeronetu diskuse vypadají jako když komunisté tleskali, pod videí Svobodného vysílače je to to samé. Ale podle těch volajících se ukazuje, kdo to ještě žere.

      Vymazat
    2. Ja si myslim,že i tady by se nemuselo mazat a nechat tak kritice samotného lidu volný průchod.
      Mezitim to lidé už sami rozpoznaji a vi i jak reagovat.
      Mazat pouze to co je mimořadně sprosté a ještě k tomu napsat,že ta kurva si to zasloužila!

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    4. 10;15
      Hele Kraďousek,když maj dopoledne už přes tři v žile,jdou ty svoje havlomagořiny respektovat na veřejný WC....třeba tam potkaj PornoJandu a von je nechá zazpívat do mikrofonu,budou ještě genitálnější!☺

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    6. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    7. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  5. Já Aeronet sleduji už delší dobu, dovolí si napsat věci které jinde ani neuvedou a většinou jako první, ale to že hnojí na SPD jsem už tady uvedl, taky na Putina. Zcela záměrně se snaží získat důvěru, aby mohli cíleně hnojit, toho si ale chytrý člověk nevšímá a vybere si jenom to co je pravda. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dědečku, bývávalo, dnes už Aeronet doslova kopíruje jen to, co píšou o dům dál. Kolotočář pro své věřící ovečka nachystal už jen podřadný plevel. Ale i to mnohým stačí. Na tom serveru se hraje už jen o jediné, roztříštit vlasteneckou scénu. Až nebude mít SPD preference, tak bude likvidovat další vlastenecké hnutí... atd. To je jeho úloha.

      Vymazat
    2. Dedulo,

      vzdy si vzpominam na slova medu dedu - ver pouze sam sobe...
      Jinak se s Tebou shoduji, i s @2:19, nejak se AE News zvrtl v Blesk.
      Nesmime zapomenout na vlastni identitu, jinak ji ztratime. A dokonce, mozna velmi rychle.
      Jiz delsi dobu se mi zda AE News, jako velmi dobry, ucelovy, sekrement...

      nobody

      Vymazat
    3. A vy všichni jste tady sežrali Šalamounové hovno. Křepčíte tu a plivete jedovaté sliny jeden na druhého. Tak tu pravou, vysněnou, spravedlivou, svobodnou demokracii nevybudujete, ani kdybyste si vyhrnuli rukávy až po ramena.

      Vymazat
    4. POUZE
      z různých informačních zdrojů si uděláte názor na jedince, politickou stranu,nebo hnutí.
      POKUD
      jste odkázáni na sledování, nebo vás už okouzlila ta parta politruků, která vede jejich ČT, tak vám není pomoci a není vás málo...
      TO SAMÉ
      se týká AE News, nebo Sputniku.
      Opakovaně zmíněné anonymity pana VK :
      Tak se podívejte, KDO za portálem, který je registrován v USA, stojí.
      POUZE
      v USA mají v Ústavě 1.dodatek, tak se informujte o čem je, nebo se seznamte s textem.
      PAK
      zjistíte, že ona svoboda slova je v Evropě pouze
      na papíru, neboť názory, které nejdou s proudem jsou ihned mazány, v tom lepším případu.
      Nebo se někteří divíte, že dostanete obsílku k podání vysvětlení.
      Ti dva zástupci za stranu japončíka jsou jen kašpárci, pohlceni a ztraceni v byrokratickém kolosu,aniž by cokoliv ovlivnili na jeho fungování.
      Prostě vlaječky sem, vlaječky tam,
      je pouhý mediální pšouk bez pokračování.

      Vymazat
    5. Ad 8:49 - Bohužel, na konci z tebe vypadla pěkná blbost. Blaško ani David nejsou žádní kašpárci. Jsou jediní z Čech, kteří zvedají své hlasy proti nové totalitě, proti zhoubné ideologii Zeleného údělu. Navíc informují českou veřejnost, co to za xindl ta EU vůbec je. To ty jsi proti nim kašpárek.

      Vymazat
    6. 2:19 Pokud máte pravdu v tom, že Aeronet kopíruje co píšou jinde, tak to by mě zajímaly ty vaše zdroje, já čerpám asi z 50-ti webů z nichž asi 15 je mnou preferovaných. Docela rád bych si zvýšil portfólio webů, když tak se podělte, kde čerpáte, možná by to zajímalo více lidí. Předem děkuji.
      Hej hou, rudý dědeček

      Vymazat
    7. 10:40
      A já to zase vidím stejně, jako ten anonym v 8:49.
      No. A co s tím naděláš. Pro mne jsi ultrakašpárek ty sám.

      Vymazat
  6. Njn. a proč vede AE News trvalou kampaň proti Okamurovi i za cenu lží? V čem spočívá úloha V.K? Proč vlastně vznikl? Aby mohl mainstream přes aeronet ventilovat to, co si sám nemůže dovolit. Nebo snad někdo skutečně věří, že je tajemný V.K nedohledatelný? :-(((( no ani omylem! ČT mu před pár lety udělala skvělou reklamu, ale ani to mnohé netrklo ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. AE News:
      Zacali s kritickym myslenim a velmi kvalitnitnim prisunem informaci - odkud asi...

      To je ta BIS, slouceni bezpecnostni a informacni sluzby, pod kuratelem CIA.
      Zadna jina kontrola kolem, pouze ukolova prace.

      Nikdo kolem nechape, jak maji zpracovane postupy, aby ovlivnili spolecnost, ja ANO - vzkaz pro ty...


      No dnes neni tak tezke prokazat umysl, cil, jak ostatne ukazuje i clanek od Vaclava.

      Nebude velmi tezke, v blizke, velmi blizke budoucnosti obhalit jejich "vlastni lzi".

      A Ajtaci stoji na strane - pravdy, jinak by nedali ani radek, ne uz OS. Prelomovy rok.

      nobody

      Vymazat
    2. Unknown 7. února 2020 6:21
      A na tyhle LŽI máš jaký důkaz?!
      Žádný, co? No tak křič trapně dále, jak si ty chudáku chytil "zloděje"...

      Vymazat
    3. Troubo 8:25 - vždyť o jedné takové lži vypuštěné Velkým Kokotem v neméně pochybném Svobodném vysílači (Plzeň) je ten článek nahoře!

      Vymazat
    4. Ano, ne pouze ja, my. No ony ty dukazy.

      Neflakame se, agresore - bez nazoru.

      nobody

      A klidni hormon. Zlodeji jiz davno nejsou anonymni...

      Vymazat
    5. To, že za Aeronetem jsou čučkaři si čimčarají už i vrabci na střeše.

      Vymazat
    6. 6:21 mám naprosto stejný názor jako vy, i když důkazy zatím chybí. Jenom mne napadá takové přirovnání z nějakého tuším, že Tv seriálu, "Seismografy mlčí a blbá myš cítí zemětřesení". Kdo má tak trochu šestý smysl, tak si může něco myslet, nikomu nic nevnucovat a na důkazy si v klidu počkat, ono u nás se stejně všechno nakonec vykecá. Hej hou, rudý dědeček

      Vymazat
  7. Kde je to video nebo odkaz?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Áááá vida, manipulace aronetu praskají, tak začíná poplach ... dotaz není mířen na mě, nicméně jednu PROKAZATELNOU lež AE News bych pro tebe měl. Čti!
      https://www.zvedavec.org/vezkratce/16194/?fbclid=IwAR0LOuEwheKpA9UVuJiNUJgtCMnQrV0RYvjn9k4yneKLU2qOabIrPxYfciU

      Vymazat
    2. V titulku článku je uvedeno "foto,video", v závěru se píše : "Generál Blaško je vidět vlevo při vystoupení Jaaka Madisona z Estonska ( 1:21) a Laury Huhtasaari z Finska (1:30)". Fota vidím, video ne, proto ten dotaz. S obsahem odkazu souhlasím.

      Vymazat
    3. Omlouvám se, že jsem video slíbil a nedodal odkaz. Teď už tam je.

      Vymazat
    4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    5. 12:01 Je směšné a bláhové psát že v Chorvatsku, na Ukrajině a v Pobaltí se provedla důsledná dekomunizace. Ovšem kdyby se provedla u nás tak by skoro všichni co jsou u moci politické i hospodářské byly v base. Napište kdo ze současných držitelů moci nebyl ani přes rodinu u komoušskýho žlabu.

      Vymazat
  8. Tak jsem se podíval na ten aeronet a koukám na to s otevřenou pusou,v jednom článku tam velebí pana Davida, že vlaječky, které jim v EP sebrali, dali znovu zpět. A v dalším článku čtu pravý opak, kritiku pana Davida, za to samé, co ho den předtím chválil! To člověku hlava nebere, respektive z toho kouká dehonestace Davida za každou cenu. To je obrat jak na trampolíně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 2;51- VK musi Davida dehonestovat nebot VK se domniva ze David je smradlavej zid .Ctete vice AE a komentare jeho obdivovatelu. Zid proti zidovi ,zazidovano, Putin zid,Trump ovladany zidi, zid zidovina zidacka - a to je VK z Aeronetu

      Vymazat
    2. Antisemitismus je dnes žádaný a v Česku největším anti ŽIdEM je V.K. EU je proti Izraeli a VK je taky proti Izraeli tak komu slouží? SPD vyčítá že nejde proti EU a sám je na straně EU, sluníčkového Schwarzenberga který taky je proti Izrali, označil za jediného vlastence v českévládě

      Vymazat
    3. "Uz je tu zase" - Prima Cool, sobota 20:00.

      To jak zase, opet kolektivni vina???
      Strasne. I mezi eskymaky najdede hodneho i zleho.
      Tak co, jedeme na sever a dle idei "kolektivni viny je vse co?..."

      Dejte se trocho dokopy, jiz to tady nekolikrat bylo a nikdy to nedopadlo dobre. Jsem Slovan, ale ne vsichni jsou na, rekneme "spravne, dobre, strane a ceste".

      A mam se snad veset, ze verim, ze dobro vitezi?

      nobody

      Vymazat
    4. @7:53

      Verim v kontensus, muzeme se vsichni domluvit a zpracovat takovy program pro zivot, ktery nikdo neprekona. I v ramci koalice.
      Ano, musime se zbavit z casti i vnejsich vlivu.

      No verim, jsem v tom presvedcen, ze to dokazem. Jen rozvaha a klid. Vse jde rychle, vim.
      --------------------------------------
      No kdyby pilot cesny se 700 pasareri zavahal, jde dolu...
      R.I.P. 700... A to snad nechceme.

      Dalsi priklad, chirurg - narocna operace a v tom prijde banda ozralych fanousku a zacnou na operacnim sale troubit, hulakat...
      Pro pacienta - exitus, pro chirurga - dozivotni trauma a ztrata profesniho zamestnani.
      Termin domluva, neboli konsensus...
      ------------------------------------------
      No souhlasim, je trochu cas, byt i malinko ostry.

      Nastavit program a domluvu pro vsechny.
      Jde to, verte mi, minimalne jako narodni stat.

      nobody

      Vymazat
  9. VK z AE je posedlej tim ze za vsechno spatne na svete muzou zidi. Kazdy si muze dohledat jak se o nich vyjadruje -Nosaty pani se zakrivenejma zobakama- no to je alternativa jak noha.
    Ve svem prvnim clanku popsal sebe jak videl demony a knez ho musel jit zarikavat.Kazdy si to muze predcist. Dale potom kouka do projektoru ve kterym vidi tak strasne veci ze nam je nemuze povedet a za to muze syndikat ze zidu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky napsal článek že žádný holokaust nebyl a Židi si ho vymysleli. A dnes napsal článek na obhajobu holokaustu a v něm se zas pustil do SPD prý je to vina SPD že se o holokaustu přepisují dějiny. Přitom kde může tam nadává na Kobzu za víno z Izraele
      https://twitter.com/posledniskaut/status/1114629875153932289

      Vymazat
    2. Opet a zase.
      Holocaust BYL, jsem slovan, krteny katolik, zkouska diakonie Olomouc, samo OK, no myslenim, evanjelik (nejak nepripoustim celibat:)).

      Mam mnoho zapisku, deniku od dedy, od pradedy, kteri nikdy NELHALY.
      To, ze prevazne Rusu, no nejen (CCCP), umrelo v bojich daleko vice, nez Zidu ma teritorialni aspekt -jak i nyni.

      Ta kolektini, antisemitska vina za 2ww, byla prevazne materialni. Kradez stoleti, ze strany "rise".
      A vse po lodich, pres Atlantik prevezeno...
      Co zustalo, na zbrane...

      Mezitim treba Dachau, Buchenwald, Osvietcim, Terezin (byl jsem tam na prijmaci), moho jinych.

      Jeste stale myslite, ze zivot je prirozena vec?
      Ne, neco jako vypinac, jen u toho vaseho vypinace stoji nekdo jiny...

      nobody

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte na Aeronetu málo diskusního prostoru že lezete sem a píšete pod článek, kterým SPD neútočí ale na rozdíl os Aeronetu se brání? Váš komentář tady snad taky smažou tak jako to dělá Aeronet.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    3. Ty jsi čeština sama,dutolebe!

      Vymazat
    4. 9.01 Daleko horší je západní kapitalizmus , dle Černé knihy kapitalizmu má na svědomí 950 milionů lidí , i dnes USA a jeho poskoci vraždí v půlce světa !

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  11. SPD jsou zruční manipulátoři, zvedali ruku pro lži a přepisování dějin Evropy a pak místo toho, aby se styděli, tak ještě spustili nebetyčně pomlouvačnou kampaň proti KSČM, která se jediná zachovala se ctí a postavila se proti lžím v EU. Ted´ tady bude SPD mávat českými vlaječkami jako vyjádřením toho, že když špiní čest českého národa a dává svůj podpis k protiruskému tažení, tak polehčující okolnost toho je, že při tom alespoň mávají českými vlaječkami. Fuj. Pan VK je někdy trošku panikář, ale v zásadě má vždy pravdu. Lépe, když na připravovanou špínu upozorní pan VK na začátku, než když k tomu mlčí a nechá se lumpárna potichu zrealizovat. Pan VK na pokrytectví SPD už upozorňoval dávno, SPD mu svým hlasováním v EU parlamentu dalo za pravdu. Já SPD silně doporučuji, nechte komunisty na pokoji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. FUJ. Zajeď VeKáčký manipulátore..

      Vymazat
    2. Ad 7:33 To by se Konečná nesměla navážet do SPD. To ta vaše euronova si začala.Komouśové díky SPD ztratili protestní hlasy a tak se vztekají.

      Vymazat
    3. 2020 7:33 přesně tak

      Vymazat
    4. Eurosoudružka Konečná tím, že řekla ne deklaraci se přihlásila k totalitám všeho druhu. U komoušů se asi nedá stále čekat nic jiného. Komoušové napadají SPD, že prý je fašistická a bůh ví, co si ještě ve své ideologické slepotě navymýšlí. Europoslanci Blaško a David svým ano deklaraci potvrdili demokratický charakter SPD.

      To, že do deklarace Poláci nemocní rusofobií vpašovali onu historickou lež o začátku války, je jen detail, falešný tón, který měl pokazit celou skladbu. Ale říkám, je to jen detail.

      Vymazat
    5. 7:33 je to přesně naopak, před volbami do EU, se postavili komunisti vedle Pirátů a společně narušovali mítink SPD na Václaváku s Marin Le pen. Váš člen, pan Skála to osobně kritizoval, že stojíte s demoblokem(Piráti) a pískotem narušujete ohlášený předvolební akci SPD. Že vás hanba nefackuje. Nakonec i vás komunisty, musela rozehnat společně s Piráty policie. A k vlaječkám ta vaše bohatá havloidka Konečná, co se prohání po Praze s mercedesem s řidičem, ani necekne. Konečná mlčí a není bez zajímavosti, že kolotočář na aeronetu o ní mlčí. Proč asi?

      Vymazat
  12. Vy jste tu totální magoři, meletu tu hubou, a nevíte o čem. Pan VK před volbami do parlamentu dělal velkou propagandu SPD a konkrétně pro Davida a Blažka před volbami do EU parlamentu a jestli mělo SPD 10,5% ve volbách, výraznou měrou k tomu přispěl právě pan VK. Blažko je v EU jen díky VK, že ho svou propagandou dokázal vytáhnout z 8. místa na 2. Je pravdou, že pan VK těsně před volbami od EU parlamentu začal mít drobné pochybnosti zejména o Davidovi, což se nakonec potvrdilo. Za to, co dnes v parlamentu SPD je, může SPD poděkovat panu VK a je sprosté, že se do něho zde SPD naváží. Například já sám jsem kroužkoval Davida i Blažka na volebním lístku na doporučení VK, dnes toho lituji, ale už to vzít zpátky nemohu. Tož takto to bylo. Z toho SPD se mi začíná zvedat žaludek čím dál více, cítím se jimi podveden asi tak, jako ten VK.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi spád na hlavu. VK je Velký Limit, které ho už dávno opustili spolupracovníci, které kdysi měl. Např. Pozorovatelná. Dneska je Velký Kokot jen manipulátor s BISkou za zády.

      Vymazat
    2. 7:52
      Jste dokonale zmanipulovaný, a nemusíte nám tady tlumočit bláboly VK, které do vás naočkoval. Reklamu na psychopatického VK si jděte dělat mezi jeho ovce na jeho web.

      Vymazat
    3. 7:52 Za kterou Sorošovu neziskovku jsi tady? Ivan David a Blažko byla perfektní volba. Ty prolhané slinty že něčeho lituješ si nechej pro Kalouska, Bartoše a Fialu!

      Vymazat
    4. 7:52 souhlas, mají krátkou paměť

      Vymazat
    5. V čem zklamal Ivan David? Co tu blábolíš? Uveď důvod nebo zmlkni.

      Vymazat
    6. Zalezi na tom, jak dlouho to pozorujete.Pan VK je hodne podivny a casto meni nazory (uz pred vstupem ANO do politiky to tam take "zajimave" litalo)

      Vymazat
    7. Vy jste nepoučitelní hlupáci, pan VK do voleb kopal za SPD, proto měli tolik hlasů, když jeho pořady neposloucháte a nevíte nic, tak alespoň drže ...Je opravdu nefér od SPD se do něho navážet.

      Vymazat
    8. Pro 7.52 jo jistě pan V.K dělal SPD propagandu a ty svodky na SPD, psal před volbami kdo? Tři dny před parl. volbami psal V.K dehonestační článek proti SPD proč? Podle vás to byla podpora SPD že? :))) Počítal jste, kolik je tam před volbami článků proti SPD? A jen a jen proti SPD! Nebuďte k smíchu.

      Vymazat
    9. Tak, tak 7.52 tady píše lži stejně jako jeho guru Velký manipulátor, ale tady má smůlu, nikdo to tady na rozdíl od AE News nesmaže. Tři dny před volbami sejmul Velký manipulátor SPD a následně v pátek/ v den voleb do parlamentu, utekl od Kapala z přímém přenosu. Pamatuji se na to, jako by to bylo dnes a ten pořad, je v archívu Svobodného radia dohledatelný. To má být ta podpora V.K pro SPD? No pěkná podpora ... kdo nemá krátkou paměť, tak si pamatuje --

      Vymazat
  13. Číst můžete ledacos, rozhodující je jak si to v hlavě srovnáte a budete v životě řešit. Antisemitismus je geniální podvod. Je potřeba rozlišovat dobro a zlo pro lidstvo. Vyvolenost je zhovadilost a přesto že jsem věřící mi vadí i u církví. Programy partají jsou proto tak rozsáhlé aby byla možnost alespoň něco splnit a to považuji za podvod.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také věřím v Boha, ale ten můj nemá s Vatikánem a pod., nic společného.

      Vymazat
    2. Jebem ti tvojho boha mojím bohom!

      Vymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 8,52
      Zmlkni Kraďousku!

      Vymazat
    2. 8:52
      No to je argument hodný samotného tajemného hradu v Karpatech VéKá :)

      Vymazat
    3. No pobavis, to je fakt:)

      Ja jsem CeskoSlovenska krizovatka, ala Okamura JapanCzech, take krizovatka.
      Otrepal se a haji nase narodni zajmy.

      Za tu dobu nejak zmoudrel a pokud si pohlida "spravne lidi", neni to tak zle.
      Z meho hlediska - chtelo by to malinko nalevo.

      nobody

      Vymazat
  15. Vlajky nevlajky, VK neVK, hlasují pánové David s Blaškem pro ty perfektní EU zákony nebo nehlasují? To je, oč tu běží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jde o to, že připravili svým voličům nejedno nepříjemné překvapení. A s každým dalším jich bude pochopitelně ubývat. Těch voličů... Jen blbec se spálí 2x o jedny kamna...

      Vymazat
    2. Vy jste naprosto zblbli. Deklarace byla proti totalitám a Konečná hlasovala proti. Od komoušů se nedá nic jiného čekat. Svým ne pochválila všechny totality světa. Na rozdíl od ní Blaško i David svým ani hlasovali proti totalitám, potvrdili své demokraatické přesvědčení a demokratický charakter SPD jako strany. Komoušové se z té volby nevylžou a jakékoli navážení do europoslanců SPD je jen obrazem vzteku, že jim utíkají voliči a mnozí z nich volí SPD.

      Vymazat
    3. Vlajecky jsou hlavne o principu,ze se nezproneveri tomu zastupovat hlavne CR...Jsem rada,ze se pan David vrhl hlavne na zemedelstvi,protoze ta otazka je velmi dulezita.Nevidim logiku toho,ze na jednu stranu chce EU delat Green deal a na druhou vozit hovezi z Brazilie ( za prve pralesy,za druhe cesta)Mezitim tedy probehnou nejake dalsi ideologicke nesmysly...Ale ty nejsou tak podstatne jako to,ze za cas nebudeme mit,co jist

      Vymazat
    4. Běžte do háje s totalitou. Ta deklarace byla proti Rusku, a iniciovali ji záludní Poláci, to mám přímo z EU parlamentu.

      Vymazat
    5. 13,56
      No jak jinak,zasranej a prolhanej pšonskej ksindl….

      Vymazat
  16. na jednu stranu se zastanu AE, protože administrátor upozorňoval na důvod, proč se haní pouze SPD. Protože debilblok nemá vůbec cenu komentovat (důvody známe), avšak SPD AE před volbami podpořil a nyní vidí, že u této strany není vše v pořádku a poukazuje na to. Úsměvné bylo, když p. David vysvětloval, že jen dutá hlava neví, kdo začal II. sv. válku. Samozřejmě, že i dutá hlava ví. Jenže právě takovým způsobem se překrucují dějiny a úryvek byl na celém schvalovaném dokumentu nejdůležitější. Na druhou stranu AE kritizuji za stejný postup jako např. na Iděs nebo Novinkách za mazání kritických názorů. Obrázek, ať si o AE každý udělá sám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ad 9:56 - Jak můžeš manipulaci čučkařů v Aeronetu říkat podpora. Nikoho před volbami nepodpořili, naopak napadali Davida. Jen si to přečti ještě jednou.

      Ten úryvek, na kterém se točíš, to bylo 5% z celého textu deklarace. Ostatní je proti totalitám. Pochybuji o zdraví tvé hlavy.

      Vymazat
    2. Pane 9:56 administrátor s vámi manipuluje, není jen demoblok,v parlamentu není jen demoblok a SPD, ale i Babiš! Psát by se mělo zejména o Babišovi, protože stahuje 30% protestních hlasů! Ty by bylo dobré stáhnout k vlasteneckým stranám. Proč nepíše V.K o Babišovi, když jsou jeho voliči stejně jako u SPD protestní? Zkuste tento názor na aeronet napsat a zmizí dřív, než by řekl švec. Argumentace administrátora je tedy nejen lichá, ale i lživá. A dobře to ví, protože můj komentář, proč nepíše o Babišovi smazal! Proč asi?! Z tohoto důvodu je nezpochybnitelné, že aeronet má jasné zadání, špinit jen a jen SPD. Otázkou jen zůstává, kdo za tím stojí, že je ale V.K na straně establishmentu, je zřejmé.

      Vymazat
  17. Je to jednoduché. Přestaňte se rozčilovat a mlžit a plňte volební program a to, co jste slíbili voličům. Pak vám může AE vlézt na záda. Jenže to je právě to, co neděláte a tak musíte vést válku s poslem špatných zpráv. A ty špatné zprávy jdou, bohužel, od SPD již od parlamentních voleb. Vylučováním nepohodlných, čachry s kandidátkami /když si strkáte na volební kandidátky poslušné trotly jako je Vašíček, lóžové bratry a najednou chcete reformovat EU, kde už nesmíte mít na stole ani vlaječku svého státu/, odhlasujete, že válku začal SSSR s Hitlerem a další špeky... No, pak už nezbývá než hledat nepřítele a odvádět pozornost. Souhlasím, že AE po vás jde, ale můžete si za to především sami. To je fakt. Ostatně další volby vám to ukážou líp než milión diskusí. Howgh.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ad 9:57 - Špatné zprávy o SPD šíří komunisti a ČSSD, kterým Okamura sebral voliče. Pak si přidají v pomluvách i ty ministraničky napravo. Všehcny je spojuje strach z pádu do nicoty.

      Vylučováním lidí, kteří se např. Živí bídou jiných se SPD postavila na stranu elementární spravedlnosti.

      SPD několikrát deklarovala, že EU je nereformovatelná a dr. David popsal, proč je nereformovatelná. Tak neplácej blbosti o tom, že se SPD snaží o reformu Evropské unie. Lžeš.

      O tom hlasování deklarace o totalitních režimech tu už někdo psal. Musím se k němu přidat. Plácáš nesmysly aniž bys text deklarace znal. Ta tvoje eurosoudružka Konečná hlasovala svým NE deklaraci pro totalitní režimy, pro Hitlera, Mussoliniho, Franka, Salazara, Pol Pota a další. Hlasovala pro desítky milionů mrtvých, hlasovala pro koncentráky. Naopak Blaško s Davidem hlasovali proti totalitám a pro demokracii.
      Mimo té polské pasti o zahájení 2.sv.války je text deklarace v pořádku. Tak nelži.
      AE news čili Aeronet jede proti SPD, protože to je jediná strana, které se eurohujeři, NATOzločinci a jim podléhající čučkaři bojí. A jen čučkaři, manipulátoři s informacemi stojí za Vedoucím Kolotoče.

      Vymazat
    2. 11:03
      Obecně je schvalování jakéhokoliv mezinárodního dokumentu v politice pouze divadlem pro přítomnost a davy, projevem stávajícího stavu vztahů, někdy mlžením (uzavře se smlouva, kterou minimálně jedna ze stran nehodlá plnit). To je politika .. šachová hra, místy bez pravidel. Se smlouvami, dohodami, závazky, deklaracemi si ve vhodné chvíli ten, kdo na to má silový potenciál, s odpuštěním vytře zadek.
      Na jedné straně připustíme část obsahu jako "vhodný text" a na druhé straně vložíme část "nevhodného textu či zavádějícího textu".
      Jaké bude hodnocení celku?
      Mohu si to představit jako vyléčeho koně s amputovanou nohou? K čemu takový kůň je a komu poslouží? Je tak trochu napůl a najdou se tací co zatleskají a najdou se i odpůrci a kritici také léčby.
      Necháte si v autoservisu opravit brzdy, jsou to odborníci a na první křižovatce se zapotíte, protoze auto skoro nebrzdí. Hodnocení práce mechanika = chyba. Pokud stejný výsledek způsobí politické rozhodnutí, jedná se o dobrou práci (výsledek mohl být i horší). :-)
      Proč se vlastně EU tak stará o historii druhé světové války? Nám starším je průběh a výsledek jasný. Máme se snad obávat vzniku další diktatury? Jak zabrání taková deklarace opakování historie? Mě napadá tolik otázek, že bych mohl psát celé odpolende.
      ABC

      Vymazat
  18. Pomalu každý den tady píšu, jak tyhle veby jsou zkorumpované, prolhané, šíří konspirační hovadiny, stejně jako aronet jsou na tom ac24, sputnik, parlamentní listy, nová republika a řady dalších z více jak 40 žvaníren!
    Proto říkám, nejlepší, pravdivé, solidní je ČT !!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9,58
      IQ menší než 40 je známkou těžké mentální retardace....pak není divu tvůj obdiv k NEčeské tlamovizi!

      Vymazat
    2. 10:02 Včera jsem takové voly jako ty 2x žádal co vysílá ČT za lež, nepravdy a pod. Do dneška z 6 podobných troubu tobě podobných, mě nikdo nic nebyl schopen neodepsal. Tak kdo je tady potom dement, že chytráku.
      Pouze žvanění bez argumentu!
      A pokud není ČT ČESKÁ, tak koho je? Ruská jak před 30 lety není a to je dobře!

      Vymazat
    3. 10;12
      Lžou ve všem,jen v ukazování času NE!!!!!Jenže na pochopení he třeba MOZEK a funkční a ne spermie v makovici,havlomagore!

      Vymazat
    4. Každý, kdo uvěří ČT a vůbec mainstreamu jedinou řádku, byť o tom, že nebe bývá občas také modré a jindy zatažené si plně zaslouží "Darwinovu cenu" za "rozvoj" lidstva.

      Vymazat
    5. 9:58 a 10:12 Uz zase fnukate?Umite vy vubec neco jineho?..Je proste na vas co,chcete cist a cemu chcete verit ( a hlavne jaky cas venujete hledani pravdy)...Pocitejte s tim,ze vam nikdo nebude podavat informace,ktere se mu nehodi...Specialne hlavni proud

      Vymazat
    6. Alternativní nezávislé weby jsou doplněk médií hlavního proudu. Mainstream ztrácí diváky a čtenáře, protože lže, manipuluje, překrucuje a zamlčuje. Vypočítávat, kolik lží snese ČT za jedno vysílání, je zbytečné. Každý, kdo má hlavu na krku a funguje mu a kdo má trochu zkušeností např.s minulým režimem, okamžitě pozná, o co jde.
      A to, že se mezi weby objeví i čučkařská provokace, jako je Aeronet, to se přece dá očekávat.

      Vymazat
    7. 10.31, 10:37 A zase nic, ani zmíňka o něčem jako lež, ale neustále se bude ČT dehonestovat!
      Něco vám poradím, tak na ČT nečumte!
      10:53 Já si nevšiml že bych fňukal, jen požaduji po těch co kritizují ČT nějaký dukaz, ale jak se zdá žádný není.
      Poraďte, kde vy hledáte tu vaši " pravdu", kde ji vyčtete, nebo zase jen prázdná slova!?

      Vymazat
    8. 10:31 Už jsem ti to psal jednou pablbe, čas ukazovala komoušská televize, ale to je dávno pryč. Dnes čas nevysílá. Těžké pochopit že.

      Vymazat
    9. 11:43 Vidím, že je těžké se bavit z magorem jako ty končím.

      Vymazat
    10. 11.08 Nemáte pravdu, ČT nikoho,neztrácí, naopak, jejich sledovanost vzrustá. ČT24 má sledovanostpo 10 hod. 73%. Zrovna před několika dny a včera vysílala ČT2 vynikající dokument o severním Rusku a včera o Číně, opravdu něco super! Ale ono je tak moderní si do ČT kopnout že, burani.

      Vymazat
    11. 11,54
      Tak nečum do zrcadla a nechlub se,že jsi magor.....tady je to veřejný tajemství!.-D

      Vymazat
    12. 12,01
      Unkown
      Že jim stoupá sledovanost leda ve tvých vlhkých snech....tak ať zruší poplatky,když jsou na tom tak dobře,když jsou objektivita sama a vysílají jednu perlu za druhou.....to ovšem ani omylem,to by museli pořádně makat a to nevím,kdo by tu havlosmečku prolhanou zaměstnal a ještě jim nedej Bože platil?.-D

      Vymazat
    13. Pro obhájce neobhajitelného 12:01 - sice občas ČT odvysílá pěkný dokument, který sama nenatočila - kdo z pražské kavárny by také natáčel krásné dokumenty o Číně nebo Rusku, že?! Ale na druhou stranu lže a zamlčuje - např. dnešní popis izraelského bombardování letiště v Damašku, které ohrozilo civilní lety. Nebo zamlčování neustálého ostřelování východoukrajinských republik ukrajinským těžkým dělostřelectve, jehož jediným, cílem je gonocida civilního obyvatelstva vzbouřených regionů. Kráva Šámalová neustále pomlouvá Čínu, hnidopiší i na bleskurychlé stavbě dvou nemocnic pro velmi virulentní pacienty. Pomluva, zloba, nenávist na jedné starně, odpouštění válečných zločinů Izraele, Ukrajiny, USA na druhé straně. Lhaní o migrantech v Evropě, o jejich zločinech, o proměně švédské společnosti, německé společnosti, o původu radikalizace atd. Pomluvy brexitu (viz odvysílaný film britský Brexit, kde je líčen Farage jako kašpar a vítězství v referendu odpůrců EU jako ajťácká manipulace strašení lidí), to je práce dnešních Goebbelsů v ČT. Píšu namátkou co jsme zahlédl v posledních pár dnech, nejsem totiž divák ČT.

      Vymazat
    14. Pro 9:58 ale to je základní nepochopení, AE News je mainstream stejně jako ČT. Je to sofistikovaně zastírá některými alternativními informacemi aby zakryl své původní zaměření.

      Vymazat
  19. Až na pár sprosťáků, velmi věcná diskuse.
    Brouzdám po alternativě od doby vzniku internetu v dnešní podobě (1996). A stále se opakuje totéž. Nová alternativní metla, co dobře mete sračky majstrímu pod koberec zapomnění se nakonec ukáže jako majstrímová.
    Britské listy prof. Čulíka ovládl Karel Dolejší a staly se z nich "blicí listy".
    Parlamentní listy kdysi propagoval president Zeman a dnes jsou plátkem vyváženě střídajícím lži s nenávistí polopravdou.
    Stworův Zvedavec jsem kdysi navštěvoval v diskusi a přispívalo do něj několik přátel, dnes čtu pouze titulky přebírané z další alternativy, diskuse pouze skalních.
    Aeronet je těžká schíza střídající úderné a pravdivé informace s cílenou kampaní a dehonestací ostatní alternativy.
    NR má občas podobné tendence a několikrát jsem na to zde upozorňoval.

    Takže můj ničím neprokazatelný pocit je, že nás všechny na alternativě někdo vodí za ručičku (nedej bože za kruh v nose). Měli bychom si pomocí diskuse (dokud je to tolerováno) udělat pořádek v pojmech, v popisu světa (minulosti, přítomnosti a budoucnosti) a domluvit se na cílech (ale to smrdí operacemi URNY).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 10;27
      Nemá dni čas a táhni k Šafrovi ty havlonicko!

      Vymazat
    3. Clovek si proste musi informace logicky prebrat sam...Kazdy uz ma nejake zkusenosti,ktere formuji jeho pohled na svet

      Vymazat
    4. Ďuro Trulo, napiš nám konkrétně, co že jsi tu na Nové republice kritizoval. Je nechutné, když nás házíš do jednoho pytle s Britskými listy či s Aeronetem.

      Vymazat
    5. 11:28 Konkretne?..Kde jste nasel manipulace?..To ze se zde dozvidame i pohled z ruske strany treba?...Vy ho nechcete?...To znamena,ze si chcete vlastne udrzovat jen ten,ktery vam vyhovuje:-)

      Vymazat
    6. 11;28 Mne treba osobne vubec nevadi jine nazory...ale nesmi se v kazdem prispevku provalit,ze je ten clovek hlavne hloupy

      Vymazat
    7. 11:35 Ale no ták, psát tak o sobě, jste na sebe velmi krytický!

      Vymazat
    8. 11,53
      Ynteligent z havlžumpy na forhontě!.-D

      Vymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10;18
      Za to TROPičky,Srarostové a KDU-ČSL jsou na cestě do zapomnění....ještě PYJáti a ODSka se podrobná díky tomu fašistovi ia idiotovi Novotnýmu sama!!!!Pak bude líp!☺

      Vymazat
  21. Kdo je vlastenec?
    Je to ten, který skáče když naši třeba fotbalisté dají konečně gól?
    Je to ten, kdo mluví jen vlasteneckou řečí (u nás česky)? Je to ten, který žije na daném území? Je to ten kdo má daný pas nebo občanku?

    Nebo je to ten, který se za svou zem nestydí. Nebo je to ten, kdy poctivě pracuje a poctivě žije ve své zemi a chce být součástí dané společnosti?
    Nebo je to ten, kdo křičí, řve , dupe, že on jediný všemu rozumí a on sám jen to tady hájí?
    Nebo je to ten, kdo pečuje o danou řeč, kulturu a vychovává své děti pro tuto zem?
    Nebo je to ten, kdo uteče a "zvenku" radí, jak u něj "doma" mají žít?
    Nebo je to ten, kdo hájí historii své dané země proti všem a vždy?
    Nebo je to ten, kdo dokáže myslet v zájmu dané země, ale chce žít v míru se všemi kolem?

    Záměrně neuvádím odpovědi a ani návody. Každý si musí sám rozhodnout, kým chce být. A každý si musí sám vybrat i v otázce tohoto článku. A když už si vybral, být čestným. Především vůči sobě, teprve pak může být čestným a poctivým i vůči ostatním. Jedno bez druhého nejde a hlavně nefunguje.
    Protože myšlení není zdaleka pouhé nacházení správných odpovědí, protože když neznáte správnou otázku, nemůžete dostat správnou odpověď i když to někdy může trvat docela dlouho. I proto to v naší společnosti (a nejen v našem státě - teda ještě zatím našem) vypadá jak vypadá. Vrch mají lháři, podvodníci, lupiči a zločinci všech druhů a - jak se říká hezky česky - mastí.
    A to všechno pro maličkost. Nedokážeme si jako celek položit správné otázky, abychom našli správné odpovědi. A s klidem se necháme manipulovat.

    Třeba taková zdánlivá maličkost. Jak to, že "kontrola pravopisu" mi hlásí "slovo" Jer /JER/ (prostě původně překlep) jako spisovné a správné, ale jiná slova, typicky česká a vůbec ne sprostá a nespisovná, jako "nesprávná"? Spravuje tento "kontrolní" bodík internetu vlastenec, "vlastenec" nebo cizinec, či dokonce ryze nepřátelský cizinec? Nebo prostě poťouchlý cvok, idiot a lenoch?
    (slovo idiot je podle kontroly "spisovně" správně a teď si vyberte, zřejmě by se dalo slovo Jer využít - je přece zatím volné, ne) jako nějaká super odporná nadávka, jen najít smysl a význam, protože si nevzpomínám, že bych ho kdy slyšel, či dokonce použil)

    :):):):):)

    OdpovědětVymazat
  22. 9:58!
    K pravdivosti ČT. V dnešní době změnila ČT strategii oproti roku 2013-14, kdy lhala tak "bezočivě", že byla denně odhalována alternativou. Pak začal řev "ruská propaganda, ruská hrozba" a ostrakizace alternativy (tam to asi slabší veby vzdaly a začaly mlžit). v roce 2016 začala změna manipulativních technik v ČT v propagačních pořadech vždy hosté 3 na jednoho otloukánka a totální stranění moderátora té správné straně diskuse. Ale lidé se nedali oblbnout a začali se veřejnomanipulačním mediím ozývat a nadávat (proto parlament musel schválit nové otrokářské zákony ochraňující jedinou správnou pravdu práglkafileristů). Výsledkem byla nasranost občanů a jejich protestní volby Zemana a Babiše, což bylo vnímáno jako obrovský průser, který nedokázal odstranit ani demoglok v parlamentu, ani demošky nácků a študiozů na sletné. Takže dnes nová taktika, čekat na projevy a zprávy alternativy a tu pak dehonestovat. No má to ten ovčan s dnešním (vzděláním) opravdu těžké (koho vlasně papouškovat, když myšlení absenduje?).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda...Co jsem postrehla,tak CT ztratila svou duveryhodnost v dobe Ukrajinskeho puce...Delala velmi ocividnou jednostrannou propagandu

      Vymazat
    2. 11:28 Právě při revoluci na Ukrajině ČT napravovala lež co vysílal Rus.
      10.30 Píšete bláboly, pokud by to bylo podle vaších lží, tak dnes už ČT nevysílá, ale protože to tak není, tak k mému potěšení vysílá dál, hlavně ČT24, tam jedině najde člověk pravdu a objektivitu! Na Barandově určitě ne!

      Vymazat
    3. 11,49
      Hovno,z počátku se reportéři z tý NEčeský tlamovize i na obrazovce divili,že jaký demonstrace,jaký Mejdan se tam děje,vždyť bydlím v hotelu necelých půl kilometru a neslyším nic!!!!!Ovšem,pak jako správná korouhvička na povel amiokupantů obrátili.....šmejdi !

      Vymazat
    4. On nam Rus vysilal hlouposti do CT?..Proboha vy a logika opravdu nejste pratele:-)Svet opravdu neni cernobily

      Vymazat
    5. 11;56 A mne opravdu pobavil pribeh okolo jejich hlavni hrdinky Savcenkove...Dnes po ni nestekne ani pes a takovi to byli pratele:-)

      Vymazat
    6. A co Tvarůžková, která svého času létala do Londýna za svými kámoškami Pussy Riots?! Co je s nimi? Kde Jsou? Co hrdinného si zase strkají do pochvy?

      Vymazat
    7. 10:30 O ČT není dávno potřeba se bavit, je to hnůj.

      Vymazat
    8. 16:18
      Hnůj je užitečný pro pěstování zeleni,v čem je užitečná NEčeská tlamovice to neví NIKDO S FUNGUJÍCÍM MOZKEM!

      Vymazat
  23. Vždyť ten chlap?-VK má VŠECHNY atributy podvodných e-mailů, SMS, telefonátů...!!! A tolikrát už vedle kusů pravdy lhal, zamlčoval. překrucoval...
    Jak mu může kdokoliv s mozkem naletět? Jedině tak jeho ještě horší komplic zla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc lidí už mu nevěří ... ty diskuze u nich jsou značně promazané a celé to na mě tam působí tak, že i tamější diskuze je zmoderovaná za účelem působit na čtenáře. Lidi totiž neovlivňuje pouze článek, ale názory v diskuzi a podle toho tam ta promazaná diskuze i vypadá. Mohu potvrdit, že kdysi jsem tam zkoušel napsat do diskuze, kdy sem napsal kritické, ale slušné komentáře, na které reagoval i administrátor aeronetu a když nedokázal argumentovat, tak nejen mé, ale i jeho vlastní komentáře smazal! Logicky, protože by v diskuzi zůstali jen jeho reakce na mě a každý by postřehl, že tam proti-reakce chybí.
      Takže na tom webu maže příspěvky i administrátor sám po sobě. To už je komedie v přímém přenosu. Od té doby tam nepíšu, smažou to.

      Vymazat
  24. Že není na tom proti-vlasteneckém webu něco v pořádku nejlépe dokládá fakt, že nejen že šéfredaktor giganticky podkopává a manipuluje i za pomocí lží proti SPD, ale všimněte si, že ani neříká, koho vůbec podporuje! Proč? Proč neřekne, komu důvěřuje? Dříve, než utekl ze Svob. rádia jak spráskaný pes, jsem ho poslouchal a několikrát říkal, že podporuje SPD. Proč teď neříká, koho podporuje? Protože nemůže říct, je na straně establishmentu.
    Pamatuju si, jak ještě na SVob. rádiu říkal, že pokud chcete poškodit stranu, tak nejúčinnější je poškodit stranu 3 dny před volbami, protože informace zveřejněné třeba před měsícem, lidé zapomenou. A co neudělal pan tajemný 3 dny posledními volbami? Sejmul právě SPD. Ten web pracuje zjevně pro establishment a aby to nebylo okaté, tak to zastírá informacemi ze skutečné alternativy. AE News alternativa není a proto je nečtu. Jak už tu někdo psal, v mnohém co se týče útoků na vlast. hnutí, předčí i ČT.

    OdpovědětVymazat
  25. Celé to na mě působí, že V.K má jasné zadání, poškozovat jedinou vlasteneckou stranu v parlamentu a jelikož nemá čím sejmout SPD, tak vaří z vody, i za cenu lží a manipulací.Tak jsem zvědavý, co na tenhle článek napíše Aeronet, očekávám, že bude hrát hru mrtvého brouka. Minule na pana Davida reagoval, tak uvidíme ... každopádně pane Dvořák, pěkně jste ho provařil. Palec nahoru. Každý se jednoho dne odhalí a to platí i v tomto případě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
    2. 13;46 Pro kazdeho je dulezite neco jineho

      Vymazat
    3. Nechápete vy, vy proxy opozice, skutečná alternativa (AeNews jí není) již dávno, před volbami otevřela oči, spěte dál. Jednu názornou manipulaci aeronetu, je popsána na Protiproudu pana Hájka, která potvrzuje několikaletou snahu aeronetu, poškodit SPD. Možná se vám oči po přečtení tohoto článku otevřou ...

      https://www.protiproud.cz/politika/4343-politicky-thriller-v-primem-prenosu-jak-zariznout-okamuru-aeronet-ve-sluzbach-bruselu-zpravodajske-svodky-pro-vedouciho-kolotoce-houstne-to-tu-volby-se-blizi-komu-prospiva-tristeni.htm?fbclid=IwAR23LUk9pUXn4gN7OcfRhLzsX3GJm7Frm14fgLm3xxIzI-I6jG-dG60aj54

      Vymazat
    4. 13:46 - to byla asi osobně lhář a manipulátor Vedoucí Kolotoče. Opět lhal, napadal a neudržel na uzdě svůj antisemitizmus.

      Vymazat
  26. Jednotný odpor lidí je blokován "chytrým" dávkováním různých informací a udržováním rozdělení občanů na spokojené a nespokojené a na nerozhodnuté a apatické ke všemu politickému.

    OdpovědětVymazat
  27. Znovu to zopakuji, já nikdy nešel hlasovat do voleb do EZ, protože s EU nesouhlasím. Poprvé jsem se nechal přesvědčit panem VK, abych šel do voleb do EU a hlasoval tam pro SPD a zakroužkoval Davida a Blažka, tak jsem udělal a dnes tady čtu, jak pan VK škodí SPD. Tomu říkám superpokrytectví ze strany SPD. Pokud mluvím za sebe, můj hlas pro SPD byl dán jen díky panu VK.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14:17 Běž to zkoušet na Aenewsroom, tady ti to tvé prohlášení, že si šel poprvé volit do EP právě kvůli aeronetu nikdo nežere. A pokud tomu tak skutečně je, tak to ukazuje na to, jak si kolotočářem zmanipulovaný! A o jakém pokrytectví SPD hovoříš? Tobě nestačí, že píšeš pod článkem, který dokazuje, že V.K záměrně poškozuje SPD a lže? Co chceš ještě jako větší důkaz?

      Vymazat
    2. Byl podán dostatečný důkaz o násobném opakovaném lhaní magora VK, zatupujícího řídící čučkařský orgán, který provozuje Aeronet. Je marné VK a Aeronet nějak obhajovat. Lež je lež a zjevné nepřátelství k SPD jen dokresluje, kdo a co ten VK a Aeronet jsou.

      Vymazat
  28. Jen okrajově - pane David, pod monolog pana Sýse jste zapomněl zařadit diskuzi. Nový trend?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mozna by ta diskuze byla az moc nebezpecna...Je celkem hodne antisemitu a dnes je to trestne...A nebo je clanek dlouhy

      Vymazat
    2. 14:44 má pravdu v první části.
      Jinak aby diskuse vypadala jako u AENews:
      https://aeronet.cz/news/europoslanec-ivan-david-z-spd-sokoval-o-nic-se-zasazovat-nebudeme-reseni-ve-veci-zakazu-vlajek-je-na-strane-vedeni-eu-parlamentu-a-to-neni-vsechno-jednoho-z-volicu-spd-ktery-se-opovazil/

      Vymazat
  29. Je to asi 4 roky,co po internetu behalo video o napadeni u prezentacniho stanku na Vaclavskem namesti...Policiste verzus pan,ktery branil takoveho malinkateho clovicka opravdu vypadajiciho jako od kolotocu....podle mne to byl pan VK..Takze zase tak anonnymni neni

    OdpovědětVymazat
  30. Nic nového, u nás doma se musíme navzájem všichni se všemi hádat a provokovat. Problém je složitější, zde na to mám málo času, proto kupte si mou knihu..Stačí ?

    OdpovědětVymazat
  31. Pro mě je zcela tragická jiná věc související s válkou. Slovanů v ní zahynulo 30 miliónů, ale o holokaustu Slovanů 75 let ani slovo, stále nám vtloukají do hlav jenom židovský holokaust s pětinovým počtem obětí. Proč? Mně se zdá, že tím zdůrazňováním židovského holokaustu chtějí ve skutečnosti jenom zakrýt ten slovanský, potažmo ruský holokaust, protože se jim nehodí do krámu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to cele divne, jeste nedavno byli vsichni zastanci muslimu...ted zase zidu...

      Vymazat
    2. a o Slovany si hodlají i nadále vytírat svoje špinavé nohy

      Vymazat
  32. Fíííha, projel jsem diskuzi a koukám, že aroneťáci mají tady službu ...roztrollují diskuzi na jiná témata - klasika. Jo, jo, manipulace ejronetu je tu názorně popsána a těžko to rozdýchávají. Co na to V.K? Nejspíš nic, taky co jiného mu zbývá.
    Co je ale třeba zdůraznit, proč je tady diskuze vyvážená a vidíme tu i komentáře obhajující ejronet?! Proč podobně vyvážená diskuze o SPD, neexistuje na Aeronetu? Že by cenzura na tom webu?

    OdpovědětVymazat
  33. Jsem zvědav, koho bude volit SPD do rady ČT. Jestli zvedne ruku pro Xavera, nebo bude mít plná ústa vlastenectví a zvolí nějakého sluničkářského magora. Tam se ukáže, za koho SPD kope.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč trolluješ a vyjadřuješ se mimo téma? Co takhle se vyjádřit k tématu článku - manipulace a lži Aeronetu?! To nééé co?

      Vymazat
    2. 16:34. Ale on, 16:29 má přece pravdu, to je k tématu článku. Jestliže SPD bude hlasovat pro nějakého sluníčkáře, havloida, kavárníka, pak se ukáže, že má Aeronet pravdu. Ne nadarmo se říká - podle činů poznáte je.
      A SPD má na krku dva veliké nonsensy. První, když se Okamura postavil vedle demobloku a druhý, když poslanci za SPD v evropském parmanentu hlasovali, pro tu příšernou rezoluci. Ani za jedno se voličům nemluvila.
      Takže SPD má co napravovat a nemůže se vztekat, když jsou voliči pozorní.

      Vymazat
    3. Mně tato diskuze připomíná starý for, jak se ševcovi zdálo že vyhrál v Lotýnce, koupil synovi nové kalhoty a ten lezl přes plot a roztrhnul si je a tak ho seřezal.
      Jak budou hlasovat zástupci pravdy a lásky, o tom není třeba pochybovat a o IQ jejich voličů už vůbec ne.

      Vymazat
    4. 16:54 NELŽETE! 16:29 nemá pravdu, trolluje, téma je jasné - manipulace Aeronetu! Nebo snad vidíte téma o Radě ČT?! Blouzníte? Až bude téma Rada ČT, prosím. Je zajímavé, jak vy už teď víte, jak bude SPD hlasovat. Nevidíte SPD i ve své vlastní lednici? :-D

      Vymazat
    5. Heriote, jenom papouškujete VK, s kterým svorně hledáte hnidy na SPD, aniž byste se byť jenom dotknuli ostatních stran, a hnutí, které by pro vás spravedlivě měli být zklamáním skoro desetkrát z deseti. Najdete si na SPD cokoliv by vám mohlo posloužit k jejich i nespravedlivé dehonestaci, jenom těm ostatním nezkřivit ani vlásek na hlavě zjevně po vzoru mainstreamu. Takovým postojem jste zavšivení i s vaším manipulativním bohem od hlavy po paty, podvodníci.

      Vymazat
    6. 17:23. Vaše hysterická a agresivní reakce je k čemu ? O čem jako lžu ? Že jsem řekl svůj názor na jeden příspěvek zde a 2 aktivity SPD se kterými nesouhlasím ? Názor může být lež ?
      A proč lžete Vy ? Já jsem řekl, že vím jak bude SPD hlasovat ? Jen jsem řekl, že je potřeba na to dávat pozor. Nic víc.
      Jestli má být elektorát SPD Vašeho ražení, tak nemá SPD šanci. Odradí každého slušného voliče.
      Možná je to Vaším záměrem. Vždyt Vy jste trol a chvilkař jako vyšitý.

      Vymazat
    7. Koukám, že příznivci Vékááá jsou stejného ražení, jako jejich guru, lžou a lžou. Dokonce budou jak Vékááá tvrdit, že článek je na téma volby do rady ČT, to jsem ještě nežral. To už je idiocie, nebo snad ukázka manipulace, kterou běžně předvádí na Aenewsroom? Klasicky k tématu drží pysk, ani slovo. Táhněte ty lži aeroneťáci psát na Aenewsroom, tady s těmi manipulacemi neuspějete. Tady je ještě diskuze svobodná a pokud je někdo smazán, tak je to vidět a bývá to za vulgaritu. U vás na Aenewsroom, je to jako na ČT, každý odlišný názor jako u soudruhů zmizí. Jste jako vši, trollové.

      Vymazat
    8. 17:36. Podsouváte svoje fantasmagorie a pak s nimi bojujete. Typický styl chvilkařů a zdejších King Kongů.
      Navíc nechápete psané. Když jsem napsal, že bylo pro mne zklamáním, když se Okamura postavil vedle demobloku, tak asi ten demoblok podle Vás adoruji, že...Neuvěřitelné.
      Určitě nepapouškuji VK, protože jsem ho vůbec necitoval. Dovolil jsem si jen názor na dvě aktivity SPF, jak je vidím já. Navíc tento názor na ně jsem zde i prezentoval dávno a nejednou.
      Opakuji, pokud bude mít SPD příznivce jako jste Vy a nedistancuje se od nich, propadne se.
      Vy se totiž vůbec svými agresivními, demagogickými a lživými metodami nelišíte od Kong Kongů a podobných.

      Vymazat
    9. Heriot, jste idiot? Lžete v tom, že píšete, že má přispěvek 16:29 pravdu. Nemá, protože o radě ČT diskuze opravdu ale opravdu není.

      Vymazat
    10. 17:50: Má pravdu v tom, že hlasování ukáže za koho SPD kope. O to hlavně jde. A diskuse je o tom, co se v ní objeví.
      A svými hrubostmi nezakryvejte svoji hloupost.

      Panebože jestli tohle jako Vy volí SPD...

      Vymazat
    11. Heriot, asi jsem se pro vás nedostatečně vyjádřil, takže znovu, o čem je článek? Přesně jsem věděl, že se chytnete slova diskuze a na mysli mám od prvního příspěvku na mysli téma článku! Takže lžete, téma článku opravdu není Rada ČT, tu sem zatáhl troll 16:29 a vy jste napsal, že má pravdu. Nemá, protože téma ČLÁNKU, opravdu není o radě ČT. Apropo, nejsem volič SPD. Koho volíte vy, komunisty?

      Vymazat
    12. Heriote,
      samozřejmě, že papouškujete VK, protože o tom, co tady mimo tématu článku vytýkáte SPD, psal i ten váš pánbíček VK. Jste jím kvalitně naočkovaný, nebo jste prostě jeho lokaj. Jděte se vycpat i s (ne mým, ale) vaším opičákem king kongem, podvodníku.

      Vymazat
    13. 18:37. Ale on nepsal, že téma článku je volba do rady, to si stále vymýšlíte, že Vás to baví.
      Prostě se zmínil o tom, že věrohodnost SPD záleží na tom jak se zachová v tom konkrétním případě...
      To je totiž nejlepší odpověď na to pokud AE nějak SPD dehonestuje. Ne Vaše nadávky a urážky.
      Že nejste volič SPD, v to jsem doufal, vidím Vás jako voliče TOP09, nejspíše z řad chvilkařů.
      Váš styl "diskuze" je vypovídající a jasně Vás tam řadí. Trošku jste se odkopal, že...

      Vymazat
    14. 19:05. Jste průhledný trol. Vaše dikce, to je King Kong jako vyšitý, marně to maskujete, snažíte se odradit slušné diskutéry.
      Mně je jedno, co píše AE, svoje názory si tvořím sám (zkuste se to také naučit) a svoje výhrady k tomu hlasování jsem tu psal již dávno, hned po něm, o tom Okamurové úletu s demoblokem ani nemluvě.
      Ale Vás asi úkoluje Minář, že ?

      Vymazat
    15. Heriot aha, hysterie, už nemáte argument, tak jsem troll a ještě sluníčkář né? :)))) Nejste na hlavu? Tak si rozmyslete placale, co jsem, jednou volič SPD, podruhé troll nebo snad King Kong, kdo to je? :))))) Přemýšlíte vůbec nad tím, jaké píšete za nesmysly?

      Vymazat
    16. Pro Heriot opravdu jste tak natvrdlý? Řekl bych, že psal mimo téma, co říkáte? Tak si příspěvek připomeňme ... tohle je co????
      Anonymní7. února 2020 16:29
      Jsem zvědav, koho bude volit SPD do rady ČT. Jestli zvedne ruku pro Xavera, nebo bude mít plná ústa vlastenectví a zvolí nějakého sluničkářského magora. Tam se ukáže, za koho SPD kope.

      Vymazat
    17. 19:35. Že nejste volič SPD jste na sebe prozradil sám. :-)
      Jaké další argumenty a k čemu vlastně byste ještě potřeboval, stačí si přečíst první příspěvek a pak vaše lži a nadávky a člověk je doma.
      Nevím podle čeho hodnotíte strany Vy, ale já jsem si dovolil, k Vaší nelibosti, pouze říct, že je hodnotím podle toho jak hlasují ke konkrétnímu tématu.
      Musíte mi to holt odpustit, no. A že Vás to tak nadzvedlo...
      Ani množstvím smajlíků to ovšem nezměníte...

      Vymazat
    18. 19:45. Výborně, tak jste se ztrapnil a usvědčil sám !
      Přesně tak to napsal a co má být, prostě ho to zajímá v souvislosti s věrohodností SPD, a není sám. Mne to zajímá také.
      Ovšem Vaše lež, cituji Vás - "napsal, že téma článku je hlasování do rady" tak tohle tam skutečně není.
      Nebo neumíte číst, nebo nepojmete čtené, nebo nevíte co sám píšete ?


      Vymazat
  34. Nejvíc mě rozesmívá monolog V.Kolotoče na Svobodném vysílači, to je bizár. Psedoredaktor Jirásek místo položení vlastní otázky, přečte titulek článku z AE News, který den předtím vypotil V. Kolotoče, takže je to jen a jen o názoru jednoho muže. Muhehe. Oponentura nula, vlastní otázky moderátora pořadu, taky nula. Je to k smíchu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celé to osazenstvo na aeronetu na mě působí jako antisemická banda a je zajímavé, že to nikdo neřeší! Zkuste něco podobného provozovat na jiném webu ... takže co to dokazuje? Co je veřejným tajemstvím, je to web chráněný čučkaři.

      Vymazat
  35. Homofobie antisemitismus a dalsi vyzblechty tech nekolika uchylu anebo parasitu na ochranu svych zlocinu a pervertismu.Nechte lidi vyjadrit sve nazory a budete prekvapeni kolik lidi "miluje lgbt(perverty vseho druhu) a kolik miluje zida. Potirani je asi tak ucinne jako bylo ruseni stanic Svobodna evropa a nebo "alternativnich vysilacu".Vysledky mluvi a nazor z hlavy se nevytluce a nepredela jen propadandou .Zidy nemaji lidi radi protoze jako vzdy ,se zmocnili po celem svete majetku a zcela nepokryte ridi vse ,banky, vojenstvi-vedouci k valkam a pohromam milionu mrtvych -podivejte se dnes tam kam sahla ruka Ameriky za poslednich 40 let . O uchylech se sirit nebudu a presto se stali chranenou zveri, viz buzerant v USA na 1 miste v kandidature na presidenta .Za nim kvici jako pominute feministky teple, prachy do nej cpou zidovsti buzeranti kteri take tuto modu hnusu prosadili ..Takze nejen zvanit poucky ale fakta a ty jsou proste na taliri a verejne dostupne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zde je oficialni podekovani za instalovani buku do zivota verejneho saska Bidena v te dobe vicepresidenta USA na projev k zidum :
      https://zemavek.sk/joe-biden-zidovski-lidri-pomohli-k-uspechu-homosexualnych-manzelstiev/

      Vymazat
    2. Mně víc,než Židi vadí,vadila a vadit bude muSLIÁCI!!!!!
      Kamarádi Hitlera měli být smazání z povrchu zemského.....A to už konce dynastie Ajůbovců!

      Vymazat
    3. 19 29 ti muslimaci jsou vybrainwashovani nabozenstvim (diky vam komuniste ze jste to vcas zastavili i u nas) ale ten zid te okrada jiz od momentu jak se narodis a to od nepameti ,proto maji tolik problemu ,ne kvuli tomu heblu a pejzum to si uvedom, oni se nechteji proste delit a delaji vse dle hesla "za 5 koupim za 50 prodam ,mne ty tri % zisku proste staci ,vzdyt ja mam ty gojimy tak rad "

      Vymazat
    4. 20;09
      A víš,že po celou dobu existence neměli Židé povoleno krom obchodu nic jiného????Ovšem muSLIMÁCI nemají v genech nic jinýho,než vraždit,krást,znásilnil a množit se jako vši!!!!!Je to bezcenný ksindl dobrý na pokusy!!!!!!

      Vymazat
    5. 20 32 ze ty jsi Hovnocuc?!
      Ty take vsetko vies ty dable

      Vymazat
  36. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  37. Ufff tady je výživná diskuze .. a co na to pan V.K ????

    Obvykle ihned pohotově reaguje na kritiku Aeronetu a zvláště na pana Davida. Jak se zachová teď? Bude článek????

    Dočkáme se článku a zejména svobodné diskuze i na aeronetu, jako je k vidění tady na Nové republice? A nebo strčí hlavu do písku a bude mlčet?

    OdpovědětVymazat
  38. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U tebe NEDÁVÁ SMYSL NIKDY NIC!!!!!☺

      Vymazat
    2. Ano smazali, ale je vidět, že jsou smazané! Na Aeronetu neuvidíte NIC,takže nikdo neví, kolik příspěvků je smazaných a zkuste psát to co vám projde tady na Aeronetu. Jenom jednou byste to zkusil. Tady slušně vedená oponentura projde, což je vidět v diskuzi. U bisáků neprojde žádný názor, který je oponentní. Zkuste tam napsat a pak poinformujte ..

      Vymazat
    3. Uz toho mam dost
      vzteky jsem sezral kost
      je to vina censora
      co mne maze ,kokota
      nechava tu sprostaky
      mne nenecha plkati
      jsem ja proste neco jako
      Gogh ci Nepomuk
      mam ja zpravy informace
      co zadny nevi a co vice
      proste: vice pice republice H.H.

      Vymazat
    4. Nesmazali ti 4 prispevky, ale ctyri stupidni vejzblechty retardovaneho saska v emigraci

      Vymazat
    5. Mám s "diskusiou" na AE vlastnú nedávnu skúsenosť. Zopár rokov čítam články na AE, najprv s nadšením, v poslednej dobe už málo, pretože sa to podľa mňa zvrhlo na výlučne židobijecký web s prvkami sci-fi blúznenia. Nedávno VK v článku komentoval prejav Putina o zásadných zmenách vo fungovaní štátnej správy a moci v Rusku , o rodinnej politike, vzdelávaní a pod. VK tvrdil, že Putin /okrem toho, že Putin je žid už od potopy sveta/ vyhlásil, že prezidentský systém v Rusku sa zmení na parlamentný a zosielal na Putinovu hlavu hromy-blesky. V diskusii som sa ho spýtala,na základe čoho to tvrdí, keď Putin predsa vyhlásil opak,že prezidentský systém sa meniť nebude, pretože z hľadiska efektivity riadenia, je v krajine ako Rusko nevyhnutný. Čakala som odpoveď, ale dočkala som sa akurát tak zmiznutia môjho príspevku, kontrolovala som to asi 3X po čas týždňa. Takže som sa utvrdila v názore, že AE nie je žiadny alternatívny web, že je to projekt sebestredného človeka, alebo dvoch /+ admin/ a môj názor je, že patrí do tzv. riadenej alternatívy.

      Vymazat
    6. Pro Jana ... je to tak, proto diskuze na Ae vypadá jak vypadá, jako kdyby se vyjadřoval jeden "muž". Už dávno jsem zlomil hůl nad možností reagovat na tom psedo-vlateneckém webu. Každý oponentní názor je hozen do koše a navíc jste dána na tzv. black list, takže už vám bez cenzury neprojde žádný komentář. Manipulují nejen s diskuzí, ale samozřejmě i s obsahem článků pokud se týká vlasteneckých stran, ale jak uvádíte, i vlasteneckého Vladimíra Putina.
      Pro mě je Ae mainstream lákající lidi na alternativní zpravodajství, které prokládá s dehonestacemi vlasteneckých stran.
      Tím článkem o Putinovi, se pan V.K odkryl do naha ...

      Vymazat
  39. Překvapuje mě množství příspěvků mimo téma, takže je zřejmé, že zdejší web navštívili příznivci Ae News/asi panika/zděšení v jejich redakci. Co mě ještě víc překvapuje je to, že zde hájí anonyma, který zjevně manipuluje v neprospěch SPD a sprostě lže. Ale to zřejmě souvisí s tím, co píšu výše.
    Pokud se mám vyjádřit k článku, tak to je tedy mazec, psedo-alternativa Ae News sahá k hrubým manipulacím se záměrem zmanipulovat vlastenecké voliče. To je více než jisté.

    Už zbývá jen jedna otázka, za koho ten web kope?

    OdpovědětVymazat
  40. 17:10 Ne že bych to Aeronetu přál, ale takový antisionistický server White Media už rok kupodivu nefunguje, ač byl rgistrovaný v USA. Takže ta utajenost AE je divná.

    OdpovědětVymazat
  41. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 20;53
      Zalez Geriatrixy smradlavá!!!!!

      Vymazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.