Reklama

pondělí 30. března 2020

I bývalý premiér Paroubek je pohoršen skandálním chováním České televize. Napsal: ČT řádí na pokračování

Expremiér Jiří Paroubek
Jiří Paroubek
30.3.2020 VašeVěc

To, že je ČT a zejména ČT24 hlavním nástrojem pražské kavárny v boji proti Babišovi, a také proti levici a vlastně proti všem, kteří nesdílí její často bizarní názory, je věc dlouhodobě zřejmá. Ale málokdy se ČT tak otevřeně odkopala, jako včerejšího (neděle 29. 3. 2020) dne v pořadu 168 hodin. Bylo až neuvěřitelné, jaké podpásové útoky na vládu si redakce ČT dovolila. Vláda je podle všeho odpovědná za všechno. Všechno bylo podle ČT pozdě, všechny nákupy zdravotnického materiálu pro boj s koronavirem měly být nakoupeny s předstihem...

Vždyť už přeci v lednu se to dalo odhadnout a v únoru byla celá věc jasná. Už V.Moravec v neděli v poledne, ve svém podivném pořadu plném protivládních útoků, označoval vládu za odpovědnou za nákazu koronavirem v penzionech důchodců. A v programu 168 hodin bylo vše mnohonásobně opakováno. Až téměř goebbelsovsky, že stokrát opakovaná lež se stává pravdou. Jaká je ale pravda? Zřizovateli zdrcující většiny domovů důchodců jsou kraje. Přes ně probíhá financování domovů důchodců. A tedy i dodávky materiálů potřebných pro ochranu klientů i personálu. Před měsícem vcelku pochopitelně stát, kraje, ani domovy důchodců, prakticky žádné ochranné prostředky k dispozici neměly. Málokdo si uměl představit objemy prostředků potřebných v boji proti nákaze v naší zemi. Ale hlavně, před měsícem nikde ani nebyly vyráběny zdravotnické prostředky v takovém objemu, aby to uspokojilo vlastně celý svět.

Český průmysl nebyl pochopitelně ani tak předvídavý, ani tak pružný, aby byl schopen dodávky prostředků pro potřeby českého státu řešit. Nežijeme v plánovité ekonomice, ale v ekonomice soukromo-kapitalistické. Očekával bych tedy, že mnoho podnikatelů bude schopno začít potřebné prostředky ve velkých objemech vyrábět. Nestalo se tak. Zhruba před 14 dny začala vláda z iniciativy ministra vnitra Hamáčka a prezidenta republiky, kteří vytvořili příznivé prostředí v Číně, abychom byli schopni i dovážet v obrovských objemech potřebné zdravotnické prostředky a materiál z této země. Ministerstvo vnitra, které dodává potřebný materiál krajům, těžko může ovlivnit dodávky v rámci každého kraje. Pokud kraje nezavážely v daném čase potřebnými prostředky také domovy důchodců, těžko za to činit odpovědnými vládu. To je prostě minimálně řečeno neseriozní.

Až komická byla ovšem ta pasáž pořadu ČT 168 hodin, která zcela vážně deklarovala v podstatě tuto myšlenku: Proč mají vydělávat miliardy na dodávkách zdravotnického materiálu Číňané a ne české firmy, pověstné „zlatýma českýma ručičkama“. No, problém je v tom, že české firmy před dvěma či třemi týdny byly schopny pokrýt svými dodávkami jen nepatrnou část českého trhu a jeho potřeb. A upřímně, i nyní sice řada českých firem chvályhodně vyrábí řádově tisíce či desetitisíce respirátorů anebo ČVUT vyvinul dokonce jakýsi plicní ventilátor, ale je to stále velmi málo k pokrytí celkové potřeby Česka. A připomíná to jakési technologické kutilství. Chtělo by to vyrábět statisíce či miliony roušek každý týden, což pochopitelně nejsme schopni zajistit. Chtělo by to vyrábět desetitisíce či statisíce ventilátorů týdně, což české firmy zatím nejsou schopny uskutečnit. A samozřejmě ani plicní ventilátor není tak jednoduché uvést do běžného provozu přímo v nemocnici, protože zcela nepochybně bude vyžadovat nějaké schválení, certifikaci. A to se neuskuteční za pár hodin. Prostě, autoři včerejších 168 hodin blábolili často nesmysly, s jasným cílem poškodit vládu. Vláda si přes veškeré chyby, které udělala při řešení dopadů světová pandemie u nás, vede ve své organizační práci v zásadě dobře.

Pokud přijde např. velmi bohatá profesní skupina lidí, OSVČ, s tím, že je povinností vlády, aby jí zajistila roušky, proboha co by ta vláda měla ještě dělat? Tihle lidé, v této profesní skupině, vydělávají měsíčně 150 – 200 tis. korun (každý jistě pozná, o koho jde). Mezi jejími klienty jsou určitě osoby, které umí ušít za pár set korun látkové roušky. Mělo by to být vlastně jednoduché. Zkusit pár telefonátů a požádat o výpomoc… Prostě čekat, že vláda všechno zvládne, ponese náklady úplně ve všem a mně zústanou zisky, tak to asi fungovat nebude. Koneckonců, podívejme se do západní Evropy, do Itálie, do Španělska, do Francie, do Británie i jinam. Nehovořím ani o Spojených státech, kde bude zřejmě mít průběh koronavirové krize nejtěžší průběh ze všech zemí. Prostě česká vláda dává najevo, a to každým svým činem, jak jí záleží na životech našich spoluobčanů a dělá pro to, co může.

Závěrečná protičínská exhibice sinožroutů v ČT, jako je např. známá sinožroutka Lomová z UK, která s planoucíma očima útočí na „čínský režim“, což je výraz, který v korektní veřejnoprávní televizi, jež jej používá, nemá obdoby. Prostě politickou korektnost včera ČT zahodila takovým způsobem, jak to bylo v nedávné minulosti málokdy vidět.

Zato ředitel ČT kňučí, jak by bylo potřeba zvýšit příspěvky občanů na provoz ČT. Pan ředitel je úplně mimo mísu. Čeští občané budou toho všeho mít ve své většině v příštích týdnech a měsících plné kecky a budou mít velké problémy se svými příjmy. Když se dívám na trapnou vlastní tvorbu ČT, jejímž prototypem je například včera večer uvedené pokračování seriálu "Zrádci", nevím, proč bych i z tohoto hlediska měl na podobné pitomosti přispívat více peněz nežli dosud. Zmatený, surrealistický scénář, plný nepravděpodobných figur, které jakoby vypadly z nějakého dekadentního románu, způsobuje, že průměrně inteligentní divák těžko pochopí nejen syžet příběhu, ale i to, o co tam vlastně vůbec jde...

137 komentářů :

  1. Není pochyb,že ČT a tzv.demokratická opozice provádí i v této situaci protibabišovskou kampaň.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Česká vlajka slaví 100 let. „Pojďme ji společně uctít jako symbol jednoty v těžkých časech,“

      https://cz.sputniknews.com/celebrity/2020033011732967-ceska-vlajka-slavi-100-let-pojdme-ji-spolecne-uctit-jako-symbol-jednoty-v-tezkych-casech-vyzyva/

      Smazat
    2. To není nic nového co provádí Moravec ve svém pořadu. Jen se divím, že mu do pořadu někdo chodí. Nemám ho rád a více lidí co znám. Plně souhlasím s panem Paroubkem, Moravec mu nesahá ani pod kotníky. Jenom tady vyvolává chaos.

      Smazat
    3. 22.54 Navíc asi před čtrnácti dny proběhla výzva, aby lidé věšeli Československé vlajky jako poděkování všem lékařům, zdravotním sestrám, záchranářům...Od té doby mi již visí na provozovně i baráku. Píšu Československá vlajka úmyslně, protože ten modrý klín tam stále je. Věřím, že naše vlastenecká ČT vyvěšení vlajek bude propagovat a podporovat... myslím, že v tak těžké době jakou prožíváme pohled na naší vlajku člověka alespoň trochu posílí. Tím myslím náš lid a ne jeho odpad!

      Smazat
    4. Jak jsem pana Paroubka nemela zrovna rada musim souhlasit s kazdym jeho slovem a jsem rada, ze to konecne nekdo rekl nahlas. U kazdeho politickeho poradu CT 1 se doslova dusim vzteky. V okamziku, kdy kazdemu prumerne chytremu cloveku dochazi, ze je nutne podporit vladu, ktera dela maximum pro sve obcany ( jeji praci ohodnotili i v zahranici), tak se najdou darmozrouti, kteri v teto silene situaci kritizuji, hledaji mouchy, stvou proti vlade. Vy budete zodpovedni za zhrouceni lidi, protoze jim neposkytujete vubec nic, jen zlo, beznadej, paniku. Po kazdem vasem poradu mam naprosto beznadejny pocit zoufalstvi. Mozna by vsichni ti redaktori a moderatori, meli jit ukazat, jak na to. Protoze evidentne vi vsechno lepe a zapojit se do boje s touto silenou situaci treba radsi rukama, protoze mozkem a charakterem na svoji praci evidentne nemaji.

      Smazat
    5. Moravec a spol. tj. Kalousek, Nečas, Fiala, Adamova by v teto dobe meli drzet uz konecne hubu a misto toho búd ve firmach svyvh pritelicku vyrábět respiratory atd. nebo pomahat v Domovech duchodcu, aby videli kam tuhle republiku svymi zlodejnami dostali. Anebo úplně postačí, když si sednou do pražské kavárny a společně s Geislerovou a spol. budou už konečně zticha.

      Smazat
    6. Jednoznačně souhlasím. Udělejme uz konečně v čt poradny průvan a jarní úklid. V době tzv.nečinnosti , kterou tak vášnivě kritizují , se chvilkari scházeli na náměstích, šířili coronavirus a nenávist a tvrdili, že varování vlády je trapná bublina.

      Smazat
    7. Děkujeme za Váš přispěvek, ve všem s Vámi souhlasíme. Pavel Smetánka, Naďa Špidlenová

      Smazat
    8. No tak to mě přesně čtete moje myšlenky...
      Jak je vůbec možné, že jim to tam stále prochází...a pan Moravec a další soukmenovci, tak to absolutně odmítám...
      A proto nevím, proč bychom vlastně za tyhle "žvásty" měli platit...
      Už jich mám skutečně dost !!!
      Pane Paroubek pokračujte prosím...

      Smazat
    9. Redaktoři ČT jsou asi z jiné planety-neslíchané názory

      Smazat
    10. To co řekl p. Paroubek, si já myslím už hodně dávno. Jestli by takhle měla vypadat nezávislá televize, tak to jsme na tom moc, ale moc špatně!!!

      Smazat
    11. Neříkej te že stou to lživou televizi nejde zatočit

      Smazat
    12. Paroubkovi a 9:18 Souhlas.
      Na nedělní bublifuk pana Moravce nečučím. Opozice s podporou " veřejně právní" ČT dělá co umí a protože moc neumí,tak to tak dopadá. Generálů po bitvě máme na export a útočí na cca 7 statečnÿch, kteří se postavili do čela a nebáli se vzít na sebei odpovědnostTo ti milá opolzice mám za zlé. Teď není čas na zviditelňování se přikecáváním. Màm taky dost výhrad k ČSSD i ANO,ale když není poruce nikdo lepší, tak do nich kopat není fér. Koroňák je nadnárodní, nezná hranice a je bez politické příslušnosti, pochopte to konečně.

      Smazat
    13. Naprosty a bezvyhradny souhlas!!!

      Smazat
    14. Děkuji panu Paroubkovi, že se vyjádřil jako většina z nás, kteří vidí tu prostinkou demagogii ČT vůči vládě, prezidentovi a všem sociálně myslícím lidem. Darmožrout typu Václava Moravce je prototypem ČT ve svém nejvyšším stádiu. Pro většinu normálních lidí jsou jeho pořady povelem k přepnutí programu nebo vypnutí televize. Divím se, že se na to někdo může dívat. Ta cílená nenávist vůči většině obyvatel, jak ukázaly volby, ze strany ČT mě šokuje zvláště, když je státem financovaná. To se neděje nikde na světě.

      Smazat
    15. Naprostý souhlas a panem Paroubkem. Domovy důchodců mají zřizovatele kromě krajů i města obce. Zajímalo by mě, co pro zachránění složité situace v těchto domovech včas i nyní učinil prezident Asociace poskytovatelů sociálních služeb Horecký. Z jeho TV vystoupeních není moc vidět iniciativu a profesionalitu. Nehřeje se dlouhá léta jen v teplém hnízdečku a toto viditelně nezvládl. Zajímavé je, že některé organizace a firmy hned v lednu vyhodnotily situaci v Číně a včas se zásobily. Je to hlavně o kvalitě řídících pracovníků a teď nastalo díky pandémii odhalení. Ti, kdo křičí, že za všechno může vláda a ministerstvo zdravotnictví, se jen snaží svojí neschopnost zamaskovat. Nejsme jak za totality, že musíme jen čekat na stranu a vládu. Jde přece o životy nás všech!

      Smazat
    16. Většina z Vás jste idi..i.

      Smazat
  2. Souhlas......CT jeden darmozrout za druhym nafoukani lepsolidi.(A jeste jim za to platime....)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nechápu proč platíme ČT, jen rozděluje naší společnost. Já na ty protivládní zprávy, 168, Moravce a další se vůbec nedívám. Jen se divím, proč poslanci ještě nezrušili povinný televizní poplatek pro ČT.

      Smazat
    2. Koblihy se odkopávají. 135 Kč tě zruinuje.

      Smazat
    3. 11.17 Kolik jste, vy jistě antikomunisto, ochoten POVINNĚ ze zákona (!) platit šmejdům, nebo třeba ortodoxním komunistům, či Islámskému státu? Já nejsem ochoten jim, ani zglajchšaltované Čt, NIC... Z PRINCIPU! Ať je platí ti a jenom ti, jejich písně "pějí"...

      Smazat
    4. Kdo jiný by měl bojovat proti levičáckym lotrum. Impuls nebo f1 to snad nemyslíte vázne. Už v únoru nad tímto problémem ten steak mávl rukou a ze prý se nás to netyka. A někteří neznali mu ještě fandi. Čim dříve bude na Sibiři tim lépe.

      Smazat
  3. Nepochybuji o tom, že vláda dělá pro zlepšení stávající situace maximum. A už vůbec nepochybuji o tom, že jistá skupina "lidí" by měla prasečí radost z toho, kdyby se to vládě vymklo z rukou, klidně na úkor zdraví občanů. Určitě by hned vyrukovali s prohlášením, že za jejich vládnutí by se něco takového nemohlo nikdy stát. Zajisté každý ví o kom je řeč.

    OdpovědětSmazat
  4. Mimo téma. Vedlejší důsledky koronavirové epidemie. Přátelé, užívejte si alpského počasí a křišťálově čisté oblohy. Možná už něco takového do smrti neuvidíte. Až se vrátí nad republiku tisíce letadel, obloha se opět zatáhne smogovým oparem.

    OdpovědětSmazat
  5. Navrhuji celý vynucený poplatek na ČT, ve své podstatě VÝPALNÉ, celý převádět nikoliv na ČT, ale na transparentní účet, ze kterého se bude krýt nákup nutných zdravotnických potřeb. My, co nuceně platíme výpalné o nic nepřijdeme a paraziti z ČT už ho nedostanou.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Napište vládě, založte petici, tenhle nápad stojí za realizaci. Lepší jsem nikde neviděl. Ani u té vlády!

      Smazat
    2. 19:24
      Z případných poplatku celý převést na učet armády a nakoupit kvalitní zbraně z USA!
      To jediné má smysl!!!!

      Smazat
    3. Inde, to je akt zoufalství a beznaděje. K tomu není co dodat. Jan Chodec

      Smazat
    4. Naprosto geniální nápad!! Ale jak to zprocesovat?

      Smazat
    5. Kdo nepomáhà jen kritizuje co je špatně ať drží klapačku. S Paroubkem souhlasím, chtěl bych vidět Kalouska a jemu podobní, kdyby byli ve vládě, to by nám nestačila krematoria.

      Smazat
    6. 10:58 A proti komu chcete těmi "kvalitními zbraněmi" bojovat pane Indický běžec?"

      Smazat
    7. 10:58 A proti komu chcete těmi kvalitními zbraněmi bojovat pane Indický běžec?

      Smazat
    8. 10:58 máš doopravdy kachní mozek

      Smazat
  6. Hmm, tak pan Paroubek se nám točí po větru.Nemáže jinak, než odvést pozornost od vlád, které zlikvidovaly sklady CO, jlikož ČSSD byla v první linii.
    Tato vláda moc možností nemá.
    Vyhlášeno mělo být stané právo a hlavně se nemělo zaspatse zajištěním rozkradených zdravotních prostředků.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Hm 20:16, napište laskavé, která že to byla rozhodnutí vlád za Paroubka. Buďte tak laskav. Za Paroubkova panování rozhodla o Civilní obraně prozpěvující ministryně, madam Parkanová? Nějak mi to neštymuje. Ostatně soudím, že nebýt blbých, zlí nic nepořídí.

      Smazat
    2. Svatá pravda...Paroubek je delší dobu mimo mísu a asi mu dochází peníze..tak to zkouší po česku. Bude podlézat a lísat se...on si toho možná někdo všimne...

      Smazat
  7. Domnívám se, že požadavky z televize by byla schopna splnit jakákoliv předlistopadová komunistická vláda s výjimkou té, která vládla od počátku roku 1968 do srpna. ČT takto podporuje socialistickou revoluci v naší vlasti. Hurá, hurá, hurá, ...

    OdpovědětSmazat
  8. Když premiér Babiš před více týdny odmítl poslat ochranné prostředky (tuším roušky) do Číny, na její žádost, jevilo se to málo sympaticky. Pak byly zaslané aspoň peníze, vzpomínám.
    Dnes se jeví tehdejší premiérův přístup docela zodpovědný, předvídavý, ale nepíše se o tom.
    1. 2. 2020, 10:02ČTK
    https://www.novinky.cz/domaci/clanek/cesko-nemuze-cine-humanitarne-pomoci-zasoby-potrebuje-pro-sebe-uvedl-babis-40311947

    OdpovědětSmazat
  9. Diky panu Paroubkovi za info. Jsem rad, ze jsem to nemusel protrpet sledovanim na vlastni oci a on se pro to obetoval. Na zpravodajstvi CT se neda koukat, je to agitacni perverze.

    OdpovědětSmazat
  10. Exkancléř Petrr Hájek nedávno ve svém článku zcela jasně definoval dnešní ČT, cituji: "německo-americká agentura washingtonských bažin (Deep State) zvaná výsměšně Česká televize". K tomuto není třeba nic dodat, je to jasné, jak facka :-)

    OdpovědětSmazat
  11. ČT a ČRo patří k přímo či zprostředkovaně ovládaným médiím Z. Bakaly (spolu s
    vydavatelství Economia, Seznam atd.). Místo podpory vládních opatření a osvěty provádějí protistátní a podvratnou činnost, zpochybňují krizová opatření a skandalizují představitele vlády a státních institucí, neinformují o průběhu epidemie v jiných zemích ve srovnání s námi. Při vyhlášeném Stavu nouze jde o zvláště závažnou protispolečenskou činnost s obrovským dopadem a důsledky. Proto by měla vláda zavést i ve veřejnoprávních médiích nouzový stav, moratorium na zprávy neověřené, vyvolávající paniku, podněcující k útokům a nenávisti vůči státu a jeho představitelům. Vždyť je to i v zájmu všech pracovníků médií a jejich vlastníků (včetně Z. Bakaly, D. Křetínkého, P. Kellnera aj.). Když na to ta do bubliny uzavřená skupinka novinářů nepřišla sama, tak by jim to měli finančně a personálně dát najevo jejich zaměstnavatelé a zadavatelé. Ve své nenávisti a štvanici zcela ztratili pud sebezáchovy a uvrhnou do problémů celé své mediální okolí.
    Druhá možnost je okamžité zřízení vládního vysílání TV ve stavu nouze na nové frekvenci přímo z vlády, kde by byly průběžné a bezprostřední informace z vlády a ministerstev aj. aktuality spojené s fungováním státu a státních institucí, krajů, obcí atd.
    Stále omílané téma roušky a respirátory, tak ty nemají hned a v potřebném množství nikde na světě. V Německu je zatím používají jen v nemocnici, v infekčním prostředí s tím, že tyto pomůcky používají opakovaně, dezinfikují je, udělali okamžitou inventuru stavu ochranných prostředků k určitému dni (ukázalo by se, kde opravdu scházejí).

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas.Kam to smeřujeme? Oni můžou urážet ve svých pořadech koho se jim zachce. Toto že je svoboda slova když je stále hanobena a uražená naše vláda?

      Smazat
  12. Nevynechám den, kdy bych pozorně nesledoval zpravodajství ČT 24. To proto, abych se znovu a znovu ujisti, jak hluboce neplní svou veřejnoprávní úlohu. Je stále zřejmější v čím pracují žoldu. Vynaložím všechno možné úsilí, aby např. dnes preferovaní Piráti (Bartoš je k vidění nejméně tak často, jak předseda vlády ...), ODS, TOP 09 a KDU-ČSL nebyli voleni. Sílu mi dodává ČTV v čele s Volnerem, Moravcem a Augustovou, která ne a ne, mluvit spisovně. Ostatně soudím, že nebýt blbých, zlí nic nepořídí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Augustová to má z doby kdy uváděla pro děti Pionýrskou vlaštovku...

      Smazat
  13. No jo globalizačním poskokům mizí jejich sen tak špiní vládu za kterou stojí drtivá většina občanů.

    OdpovědětSmazat
  14. Podle agentury STEM schvaluje počínání Babiše a jeho vlády 65% občanů a dalších 30% téměř schvaluje. Tato informace zřejmě unikla omylem, protože ihned zanikla. Demoblok a ČT kolem sebe kopou, neb vidí, že to jde i bez nich a nemůžou se přiživit. Vždyť s porovnámím s jiným světem jsme na tom v boji s coronavirem ještě dobře. Šojdrová si stěžuje,že Zeman opět(po kolikáté už), národ rozděluje. Ale tentokrát opravdu nerozděluje, jen od něj opadává ten balast, co je na něm přilepen a to není rozdělování neb toho sajrajtu není zase až tolik. I tak budou tvrdit, že bez jejich rad a ,,konstruktivní" kritiky by to tady nešlo. Bude pro demblok velmi těžké poznání, že to jde v této zemi i bez nich a že jsou tu na dvě věci: na p.d a na h.vno. M.R

    OdpovědětSmazat
  15. Naprostý souhlas s p. Paroubkem,zformuloval přesně dění v ČT, pořadu 168,pořadu p, Moravce,i současné dramatické tvorby ČT.Dekuji naší vládě za vše,co v této době dělá!

    OdpovědětSmazat
  16. Vážený pane Paroubku,
    díky za Vaše slova, nicméně, jistě cítíte, že dávno skončila doba, kdy bylo třeba dnes a denně odhalovat a připomínat poklesky dezinformační, fašistické, štvavé, zlodějské VP mediální žumpy, eufemisticky nazývané ČT, jejíž veřejnoprávnost dávno spočívá jen v inkasu výpalného, které jsou ze zákona povinni platit koncesionáři. Dnes, kdy v podstatě všichni dobře víme a chápeme, komu tento nechutný moloch slouží a proč, nastal čas tuto odpornou zlodějskou a dezinformační žumpu vyčistit a uvést do souladu s jejím posláním. Je třeba podřídit běžným kontrolním mechanismům její hospodaření, zajistit plnění úkolů a poslání, ke kterým byla zřízena a za něž je placena, vyházet takové nechutné zjevy, jako jsou Dvořák, Moravec, Witowská, Syrečková, Fridrichová, Wollner, Rosí, Takáč, Železný, Záruba, Jílková ... a srovnat RRTV. Ale to je úkol vás politiků. Otázkou je, proč zodpovědné osoby a orgány mluví stejně, jako většina koncesionářů, ale stále zůstává jen u slov? Činy a rázné kroky žádné. Proto se nám také ta televizní svoloč za naše peníze dnes a denně vysmívá z obrazovek, uráží nás, uráží náš stát, hanobí a znevažuje jeho symboly, představitele, špiní jeho historii, uráží naše přátele a partnery. Je třeba, aby politici a příslušné orgány učinily tomuto stavu přítrž. Vážím si mnoha schopných, fundovaných a slušných pracovníků ČT, kteří v této instituci zcela jistě jsou a jsou nuceni snášet hanbu a tlak kvůli činnosti média a kvůli svým nepodařeným "kolegům".

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Hezký jsi to napsal Marku Prchale.

      Smazat
    2. Plně souhlasím. Je mi nevolno z komentářů na ČT 1. Jsem zklamaná den ode dne čím dál více.

      Smazat
    3. Co vás nutí pořady na ČT sledovat??? a potom tady zvracet??? Tak na to nečumte, Barandov je pro vás " chytré " ten správný smradlavý kanál!

      Smazat
    4. Běžče, opět boduješ jako reprezentant nemyslící menšiny. My ten kanál ČT musíme platit, aby pár zvrhlých redaktůrků, kteří nám před lety ukradli naši veřejnoprávní televizi aby z ní posléze udělalo propagandistickou stoku, se měli nekontrolovaně jako prasata v žitě navíc s mnoha vedlejšími příjmy.

      Smazat
    5. Indiane, neraď mi co mám a nemám sledovat. Sám máš se sebou starosti. Kdo tu zvrací seš ve své bezradnosti akorát ty. Chceš být jakýsi oponent ale seš trouba. Dívám se i na Primu abych viděl projev prezidenta. Ani ten ,,ovar" na ČT nevleze. Jan Chodec

      Smazat
    6. Snad se nàrod probudí

      Smazat
    7. 10:53 kachna a co tebe nutí psát tady ty své výblitky?

      Smazat
  17. Proč platit ČT když se na ty bláboly redaktorů nedívám několik let. Poslanci by měli zrušit nesmyslný povinný poplatek pro ČT.

    OdpovědětSmazat
  18. Paroubka moc nemusím, ale zde přesně, krátce a hlavně výstižně shrnul aktuální stav České televize, která je největším zlem v této republice. Měla v této těžké době úžasnou příležitost se očistit a získat si zpět aspoň trochu podoby veřejnoprávní nezávislé televize.

    OdpovědětSmazat
  19. Dobrý den, tento článek celkem správně popisuje lokaje z ČT.Jen nemohu souhlasit s autorem v hodnocení osob samostatně výdělečně činných, že by např.lide provádějící účetnictví vydělávali 150 oko Kč a více?!Pan Paroubek jistě také ví, že obrat a čistý zisk jsou různé veličiny.A ještě k ČT-pokud je veřejnoprávní stanicí měla by především nestranně informovat. Určitě by měla vysílat ověřené zprávy a ne takovou nehoraznost,jakou byl blábol o mté paní z Lidic, která údajně udála sousedku gestapu.To je na žalobu a slavná ČT se nezmohla ani na omluvu.Tak tomu říkám arogance a stupidita nejvyššího stupně.Ješte bych se rád zastal p.Prymuli, zdá se že mu nikdo nepodekoval za dobrou práci v době kdy byli politici zdá se šokováni situací s koronavirem.Udelali jen dobře, že využili jeho znalosti a rozvahu.A nyní ,mouřenín udělal svou práci, mouřenín může jít? Minimálně to poděkování je namístě.Opozice praví naopak, že byla postavit náměstka ministra zdravotnictví do čela krizového štábu či jak se jak tu komisi nazvali byla velká chyba.Sám velký p.Kalousek to po měsíci bobrika mlčení dramaticky udělil národu, zapomněl smysl plně říci proč.Byloto snad protože zásluhy musí urvat politici?

    OdpovědětSmazat
  20. Já s tímto článkem souhlasím a doporučuji zrušit povinné poplatky pro ČT

    OdpovědětSmazat
  21. Ano, člověku je smutno... Bohužel, má paměť... A ta si pamatuje, že kdysi byl pan Moravec docela objektivní, slušný člověk a zvažoval odchod ze své pozice,pak ovšem zřejmě za odborné pomocí, kdy mu někdo asi vysvětlil, že svědomí se do novinářiny nehodí a po po přepočítání domácí kasičky zjistil, že takhle dobrý plat asi jinde mít nebude a naskočil na štvavou, pajdajici drezínu a vydal se opět ke světlým zítřkům....oblibu pořadu ČT na sobě pocítila i p. Fridrichova, kdy jako první vypadla že star dance... Přesto, že ji to moc slušelo a tanec jí šel... Vůbec nechápu, jak v této těžké době může někdo kopat do lidí, kteří padají únavou a dělají rozhodnutí, které žádná vláda dělat nemusela...ČT je jeden velký hnus... A kdyby se stavěli na hlavu, tak protistranu neobhájí.... My jsme ještě nezapomněli ty rozkradené fabriky, zničené pole velkosklady,ktere stojí na půdě nejvyšší kvality, na půdu zabranou soláry, jejichž zisk těmto šmelinářům platíme my všichni... A že velké procento těch, kteří za to vše můžou sedí pořád v parlamentních a senátních lavicích.... O bytech na Ostravsku také není zbytečné mluvit... Přátelé, pomáhající na všech frontách, dobře si to vše pamatujte..... A doufám, že sklizeň ČT bude tak bohatá, jako sklizeň pěstitelů meruněk, zeleniny, chmelařů, kteří ještě k této zoufalé situaci se bezmocně dívají, jak jim mráz zničil živobytí..... Všechny vás zdravím....

    OdpovědětSmazat
  22. Kolik je na světě státních televizí, které tak okatě vysílají ve prospěch zájmových skupin ? Jedna, ČT. Pokud by byla opravdu státní, tak oživí některá, jí vysílaná polistopadová hesla. Jen namátkou : "stát neumí podnikat", "stát není chůva" , "stát neumí hospodařit" " stát tu není od toho, aby něco vyráběl", "vše vyřeší neviditelná ruka trhu a konkurence" Nyní se tatáž ČT diví, že není to, či ono. Odpovědi by našla ve svém archivu, kdyby ovšem chtěla.

    OdpovědětSmazat
  23. S panem Paroubkem souhlasím, ČT, jako veřejnoprávní televize, má být nestranná. Místo toho jede útočně, drze a nikoho nenechají domluvit. Každý, kdo odpovídá na účelově formulované otázky jinak, než si Moravec, Fridrichová, Witovská přejí, hned rozhovor ukončí. Za to a další platíme! Kde je etická komise? Je mi z toho zle...

    OdpovědětSmazat
  24. S panem Paroubkem souhlasím, ČT, jako veřejnoprávní televize, má být nestranná. Místo toho jede útočně, drze a nikoho nenechají domluvit. Každý, kdo odpovídá na účelově formulované otázky jinak, než si Moravec, Fridrichová, Witovská přejí, hned rozhovor ukončí. Za to a další platíme! Kde je etická komise? Je mi z toho zle...

    OdpovědětSmazat
  25. A co s tim udela rada a parlament. Je cas na radikalni reformu. Soudruzi a soudruzky z Č T si mohou ralozit vlastni hnuti, mimo verejnopravni platformu.

    OdpovědětSmazat
  26. Jak je možné že šofér mezinárodní přepravy který jezdí pravidelně do Itálie každý týden není při návratu domů testován!Co to znamená? Přijede domů osaha vchodové dveře a výtah kde žije IX starých lidí okolo 75 let a nikomu z našich představitelů vůbec nevadí! Vždyť to může být největší importér Coronaviru. L Děkuji za odpověď! Beroun!

    OdpovědětSmazat
  27. Ano,souhlasím s p.Paroubkem.A podpořím zrušení poplatků na ČTv a ČRo.

    OdpovědětSmazat
  28. Velebnosti z te ct se mi chce blejt. Jirka

    OdpovědětSmazat
  29. Už léta nesleduji TV, vím že to je vymývání mozku v přímém přenosu, a na ty h...na co produkuje ČT se opravdu nehodlám koukat. Ono to je podobné u všech stanic, jen ČT dotáhla lži do dokonalosti. Informace sbírám z mnoha zdrojů, nepotřebuji sledovat demagogii co podsouvá lidem lži. Je smutné, že hodně lidí jim do baští.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. souhlas .. full .. plně .. OK stanek telio

      Smazat
    2. dokud nebude CT patřit občanům české republiky odmítám platit poplatky ČT a žádam parlament o zrušení těchto poplatků.

      Smazat
  30. Vy vsichni kteří si právem stezujete tak se na to nedivejte . Když to nebude mít sledovanost tak to budou muset zrušit. Já když vidím Fridrichová tak přepínám.

    OdpovědětSmazat
  31. Všichni, co tady napadají ČT, by zřejmě chtěli, aby redaktoři byli servilní k vládě a chválili všechny její kroky.Bohužel nic nebylo dokonalé, jak se bije v prsa p.Babiš a ČT na to prostě upozorňuje.Jinak, i když jeho stranu nemusím,se jeví nejlépe p.Hamáček, to je člověk na svém místě

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. redaktoři nemají být servilní ke komukoli, ale také se nemusí živit jen okopáváním kotníků. Stačilo by být objektivní. Nebo je ČT politickou institucí?
      Na ČT už se dlouho nedívám, nenacházím tam (kromě předpovědi počasí) nic moc, co by se dalo poslouchat, nebo na co by se dalo koukat.
      Milá Rado ČT - vezmi to konečně na vědomí a dokaž, že tam jsi pro občany a ne jen pro svou kapsu, dokaž, že nejsi nástrojem těch, kdo chtějí naši zemi jen ždímat.

      Smazat
  32. ČT je zlo a vyvádí finančních prostředků do soukromých kapes,nekontrolovatelný subjekt. Udělat audit a všem zlodějům zabavit majetky a zaplatit škody

    OdpovědětSmazat
  33. To je klasická Paroubkovská rétorika.To předváděl už když byl předsedou vlády a taky kam to tento slavný politik dotáhl.
    Většina těch diskutujících naložila do svých příspěvku ani za mák vlastních myšlenek jen tupě papouškují.
    Nikdo z nich neuvedl jeden argument , který by mohl popřít ,co uváděla ĆT.
    Když jsem tak pročítal ty příspěvky,tak u mnohých nevím,kde je na místě hovořit o žumpě.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Žumpa plná propagandistů je Zpravodajství ČT. O tom žádná. Příklad: Fridirchová a její manipulace, lži a nekorektní útoky v pořadu/žumpě 168. Žumpa také cenzuruje, aby se některé skutečnosti a názory, probůh, nedostaly k divákům. Ti naivkové by to možná ani nepochopili. Proto tu máme propagandistickou žumpu ČT, která to všechno hezky naservíruje.

      Jen mi vrtá hlavou, proč stále nadávají na komunisty, když jsou jejich vzornými žáky.

      Smazat
    2. 14:06
      Kam to dotáhnul Tupolánek ty havlopussynko????!!!!Ještě roky položek hadráku bylo vidět,že VUML a jeho PDŠka jeho ynteligenci moc nepřidaly!!!!!☺

      Smazat
  34. Zpravodajství a publicistika v ČT jsou totálně mimo zákonný rámec. Nikdo se špetkou rozumu o tom nemá pochybnosti. Stávající vláda ovšem sklízí ovoce své zbabělosti. Už dávno měla této sebrance zatnout tipec. Převolit Radu ČT, vykopnout Dvořáka a obnovit respekt k zákonu u všech redaktorů, které musíme platit z našich peněz. Druhá možnost je zrušit poplatky...

    OdpovědětSmazat
  35. Jestli pán přede mnou volá po vlastních myšlenkách, tak bych si dovolila jednu uvést. Včerejší pořad Reportéři záměrně zkreslil reakcí ministryně Schilerové. Vytržením ze souvislosti její vystoupení vyznělo,že podnikatelé nemají nárok na náhradu škody, ČT doložila vystoupení advokáta Sokola, který nároky na náhradu škody potvrdil. Paní ministryně mluvila jen o absenci nároku na ušlý zisk v souladu s naší legislativou. ČT stačilo jen použít vytrženě pouze část jedné věty paní ministryně. Ještě podotýkám, že ani pan Sokol o ušlém zisku nehovořil. Rozhodně nemíním nic papouškovat, právnické vzdělání mi pomáhá se orientovat bez vlivu kohokoliv. Zde uvedený názor pana Paroubka ohledně ČT sdílím.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pracháči si zalezou do děr a nic nedělat a chtít ušlej zisk

      Smazat
    2. A co jste proboha od NEčeské havlovize čekal????!!!!PRAVDU???!!!!!To kurva ní omylem!!!!☺

      Smazat
  36. Selhani vlady je totalnim fiaskem ve veci zasobovani zarizeni poskytujicich socialni sluzby. Dusledkem jsou zbytecna umrti mnoha senioru. Pokud na to CT poukaze , prijde vam to jako propaganda. Pan Paroubek vubec nevi o cem mluvi. Bud nema nebo nechce mit informace.
    Mlati prazdnou slamu jako to delal vzdycky. Rozumny clovek s kritickym rozumem ty jeho nesmysly nemuze brat vazne.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kacáš neználku, sociální zařízení řídí a zásobují kraje!!!

      Smazat
    2. Vlastnictví zavazuje. Z tohoto hlediska se mají starat vlastníci, zřizovatelé atd. Léta posloucháme poudačky o tom, jak je třeba stát "zeštíhlit", že trh zařídí, že se každý musí postarat atd. A najednou by mnozí chtěli, aby jim stát vše zajistil v termínu "včera bylo pozdě"...

      Smazat
    3. Zřizovateli domovů důchodců a pečovatelských zařízení jsou nejen kraje, ale i města a obce. Kde je jejich zodpovědnost za tuto svízelnou situaci?

      Smazat
  37. Pane Paroubku. Nikdy jsem nebyl Vaším voličem, ale v tomto případě s Vámi naprosto souhlasím. Jiný názor na politiku by neměl způsobit ztrátu zdravého selského rozumu.

    OdpovědětSmazat
  38. Koukam, ze z Paroubka uz je ted i kulturni kritik a, ze se zastava vlady kde sedi CSSD me ani neprekvapuje. Jen nechapu koho napadlo se zrovna vyptavat na nazor "sexy mozka".

    OdpovědětSmazat
  39. Souhlasím s p. Paroubkem. ČT neplní za co je placená z veřejných peněz. Zrušení poplatků je na místě.

    OdpovědětSmazat
  40. Pan Moravec a ČT má jiné zájmy než většina normálních lidí. Zeptal bych se ho na rodinu a co děti? Jsem pro okamžité zrušení poplatků.

    OdpovědětSmazat
  41. Článek o neobjektivnosti mediální práce od redakce, která umožní následnou anonymní diskuzi. Vážená redakce - tak nějak si představuji žumpu žurnalistiky. A proto jsem si zde také ulevil.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To je mi ale logika. Nebylo by příjemnější, pohodlnější a chytřejší si ulevovat na WC?

      Smazat
  42. Souhlasím s panem Paroubek Mile mně překvapil.

    OdpovědětSmazat
  43. Dobrý den, taky jsem v jeho aktivní politické éře moc nemusel, ale tentokrát s tím co napsal naprosto souhlasím, asi nejlíp a nejvýstižněji co jsem v této souvislosti četl. Nechápu, že si toto z veřejnoprávní televize mohou vubec dovolit, ať si jdou dstit síru na predstavitele a veřejné činitele státu do nějaké soukromé televize, když je z nějakého důvodu tak nenávidí, nebo je někdo platí aby takovým neomalenym a nepravdivým, až sprostým, řekl bych Goebbelsovskym působem šířili polopravdy, zkreslené a rafinovaně skrytě nepravdivé informace... Dalibor Kanclíř

    OdpovědětSmazat
  44. Děkuji. Je to všude stejné. Anonym

    OdpovědětSmazat
  45. Jděte s koronavirem už do hajzlu. Je to humbuk a řízená likvidace ekonomiky procinskyma agentama v čele u nás s Prymulou.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Gigant ducha 19:41 promluvil. Podobní lidé mají také volební právo. Pak se nedivím, že se v poslaneckých křeslech rozvalují takoví pazgřivci jako jsou TOP 09, Piráti, ODS, lidovci...

      Smazat
  46. Téměř nikdy se nevyjadřuji. Na tento článek však reagovat musím. Že český stát, respektive vláda tohoto státu, respektive Andrej situaci naprosto nezvládli je naprosto zřejmé. V době, kdy byla pandemie v plném proudu, státní hmotné rezervy čítaly řádově tisíce kusů roušek a ještě nám byla deklarována připravenost k pandemii, takový stav je naprosto tristní. A pokud někdo ukáže na problémy, ihned dostane cejch a ideálně ho postavíme na pranýř, možná lépe na hranici. Lidi, prosím, opravdu chceme policejní stát jaký nám tu zavádí v posledních letech? Opravdu jsme zapomněli na 40 let komunismu? Prosím, zkusme všichni přemýšlet a rozlišovat komunikaci a demagogii, jak nám ji v tomto článku prezentují....

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kuuva, to mi vysvětli, jak jsi přišel na to, že "český stát, respektive vláda tohoto státu, respektive Andrej situaci naprosto nezvládli". Dej argumenty\ a ne pomluvu. ČT tohle vymýšlí metodou lhaní, vytrhávání ze souvislosti, překrucováním, neříkáním celé pravdy, cenzurou, mícháním faktů s domněnkami atd. atd. Mají na to celý rejstřík a nejsou nikým kontrolováni, dokonce na ně ani finančák nemůže. To se pak dělají rejdy proti státu, to se to pak odstřelují politici, to se to "dělá politika". A ty jim na to skáčeš!

      Policejní stát orwelovského typu vyleze z "chytré karantény", z čmuchání lidí a jejich styků na úrovni kontrarozvědky a spec. policejních služeb. Proti tomu nikdo neřve, i když je vidět snaha vlády, aby do téhle hry nemohl koukat Velký Bratr ze louží, protože BIS byla z téhle hry vynechána a dílo je svěřeno do kompetence vojáků. Zatím.

      Smazat
    2. 8,15
      30 let od tebou velebenýho hadráku šlo všecho dobrý do prdele,tak nenadávej na vládu,která je tady teď,ale poděkuj vládám předchozím a na udavače flašku nezapomeň!

      Smazat
    3. TO, ŽE SE NEVYJADŘUJEŠ JE JENOM DOBŘE, PROTOŽE Z TVÉHO VYJÁDŘENÍ TADY VYPLÝVÁ, ŽE JSI PLACENEJ BLBEC,
      KTEREJ NEVIDÍ, CO SE STALO S REPUBLIKOU ZA 30 LET JAKOBY KAPITALISMU!

      Smazat
  47. https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/pavel-svagr-sprava-statnich-hmotnych-rezerv-rousky-v-rezervach-respiratory_2003171811_dok

    Například. Mám deklarovat další, kde Andrej o počtech, zásobách a připravenosti LHAL? Jako příklad to nestačí?

    OdpovědětSmazat
  48. A ty jsi věděl ty chytrolíne,třeba v lednu, že tady budeme chodit všichni v rouškách? Nejsi třeba taky z Č.televize?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nejsem předseda vlády, ano ministr, není to moje zodpovědnost. Stejně jako neni mojí zodpovědnosti výška hmotných rezerv státu a zlatý poklad, které se z rozhodnutí vlády rozprodavaji. A mimochodem, pokud ta epidemie v číně byla, měli se připravit, nebo aspoň říct SORRY JAKO....

      Smazat
  49. ČT akorát tvoří paniku v téhle době by měla politika jít stranou

    OdpovědětSmazat
  50. Na korona vir nemohl bejt nikdo pripravenej dopředu tak to je

    OdpovědětSmazat
  51. Souhlasím s panem Paroubkem, z Moravce mě bolí hlava, proto nekoukám, z opozice ani nemluvím, umí jenom žalovat, urážet, nadávat na vládu a hlavně na pana prezidenta Miloše Zemana, neumí uctívat to co většina národa zvolila, máme špatné zákony a podle toho se také špatně chovají někteří lidé

    OdpovědětSmazat
  52. Pokud tolik lidí nechce platit poplatek ČS televizi,tak volte stranu,která zrušení poplatků bude mít ve svém programu.Jina možnost řešení není.Kdyby vláda chtěla,tak poplatky dávno zrušila!?

    OdpovědětSmazat
  53. Když je tím pohoršení p. Paroubek tak je to průser

    OdpovědětSmazat
  54. Tentokrát je třeba s Paroubkem zcela souhlasit. Tzv. nezávislá ČT je protivládní žumpa, která si trvale plete zprávy s komentářem a je dlouhodobě hlásnou troubou neúspěšných politických stran. Za této situace je placení za tuto propagandu nemravné a poplatky by měly být ihned zrušeny. Redaktoři by bez peněz poplatníků zákonitě skončili na dlažbě, kam patří.

    OdpovědětSmazat
  55. Ačkoliv pana Paroubka nemusím, ve všem s ním naprosto v tomto článku souhlasím. A kdysi jsem naopak uznávala Moravce ( úmyslně jsem vynechala " pana ",jelikoz už si to oslovení ani nezaslouží) a teď se na něho nemůžu ani podívat,natož ho poslouchat. A těším se na den,kdy už konečně bude " odejit". Otevřu si s mým mužem šampaňské a pořádně to oslavíme. A budu doufat, že to bude velmi brzy. A ještě bych chtěla pochválit naši vládu,v čele s premiérem Babišem, za to,jak skvěle zvládají tuto krizovou situaci. Není jim co vytknout. Volila jsem je a volit budu...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Dnes překonala všechny investikavce Zuzanka Topinková. Nožku přes nožku smažila prof. Prymulu, že Kostnický sněm by se od ní mohl učit. Odsouzenec se snažil odpovídat, srozumitelně na nesmyslné otázky a byl stále tlačen ke slibům pofidérních termínů, které dnes mohou znát
      leda kartářky. Střet unaveného člověka, kterÿ si je vědom odpovědnosti kontra slovní útoky skotčicí paní Tvarůžkové vlastněná dopadly dobře. Nemáme středověk a odsouzence nečekala Hranice.
      Díky naše veřejnoprávní a paní Tvarůžkové přeji vydatnou pomlázku.

      Smazat
  56. Souhlas. A další poznámka. Většina tzv. publicistických pořadů-podprůměr. Většina moderátorů zřejmě na VŠ sotva prolezla, neumí kultivovaně vést rozhovor. Většina otázek na tisk. konferencích ke koronavirové situaci jsou stupidní od jistě VŠ vzdělaných lidí.

    OdpovědětSmazat
  57. Komentovat ČT, to je úplně zbytečné.

    OdpovědětSmazat
  58. Naprosto souhlasím s pojmenování situace a analýzou provedenou p. Paroubkem. Jednou z posledních ukázek neserioznosti, bulvarizaci, neslusnosti, drzosti adolescenta podpořenou hlouposti a nekompetentnouti redaktora byl podvečerní rozhovor redaktorky Z. Tvaruzkove a panem Prof. Primulou v ČT 1.

    OdpovědětSmazat
  59. Naprosto souhlasím s pojmenováním situace a analýzou provedenou p. Paroubkem. Jednou z posledních ukázek neserioznosti, bulvarizaci, neslusnosti, drzosti adolescenta podpořenou hlouposti a nekompetentnouti redaktora byl podvečerní rozhovor redaktorky Z. Tvaruzkove a panem Prof. Primulou v ČT 1.

    OdpovědětSmazat
  60. Proč máme všichni financovat ČT, když už to dávno není veřejnoprávní médium?
    Nyní je to hlásná trouba několika protistátních politických stran, pražské kavárny, demožumpy a milionového chlívku, tak ať si ji platí tyto organizace ze svého!
    A podvodem schválený zákon o televizním poplatku z elektroměru (!) by také měl být okamžitě zrušen!

    OdpovědětSmazat
  61. Odpovědi
    1. Slušně se píše "Moravec je homosexuál" nebo jak říkají správně naši romští spoluobčané "je lichý".

      Smazat
    2. to vyjde nastejno,buk je buk!

      Smazat
    3. To vyjde nastejno, buk je buk!

      Smazat
  62. No comentáto .. o ČT - verejnoprávní .cz ??? Pro koho ... ??

    OdpovědětSmazat
  63. Umí si někdo představit, že by před jedním nebo více roky kdokoliv z odpovědných lidí jako je např. ministr zdravotnictví nebo ředitel státních hmotných rezerv požádal o objednání takového množství roušek, respirátorů a ventilátorův jaké jsou v současnosti potřeba? Dotyčný by byl označen za . . . a ihned by se za něho začala hledat náhrada. To by jsi měli všichni kritici čehokoliv uvědomit a to by měli na svoji obranu součastní představitelé vlády říci.

    OdpovědětSmazat
  64. Paroubka nemusím, ale tentokrát souhlasím se vším. Děkuji vládě a všem, kteří tuto situaci řeší za pochodu, kterou každý z nich řeší poprvé a myslím dobře.Kde jsou zalezlé " Miliony chvilek " a jim podobní. Každý jen chce nyní na vládě - dejte, přidejte, kompenzujte.

    OdpovědětSmazat
  65. PETR Jachta
    Lidi, kdo vás nutí dívat se na ČT 1. Nezapínejte to a oni nebudou mít důvod chtít větší poplatky za ty kecy co hlásají.

    OdpovědětSmazat
  66. to Petr Jachta - Když televizi ani nezapnete, nebo budete koukat na jiný kanál, než ČT, tak se to na Kavkách ani nedozvědí. A i kdyby dozvěděli, bude jim to jedno. Svoje peníze maj ze zákona jisté. A proč nechtít ještě víc? Snad nebudou v parlamentu takoví tupci, aby jim navýšení schválili. MM

    OdpovědětSmazat
  67. Buzerant Moravec a ostatní banda z ČT jsou ostudou tohoto národa!

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.