Reklama

středa 25. března 2020

Keller: Přispěji Kalouskovi na cestu do Itálie. Vy hyeny, co se těšíte na smrt starých! Zde je pravda

Profesor Jan Keller
rozhovor s profesorem Janem Kellerem
25. 3. 2020   ParlamentníListy
Hyeny! I o těch, co se těší, že staří vymřou a zbude spousta laciných pozemků, hovoří známý sociolog a bývalý europoslanec, profesor Jan Keller. A co další, kteří křičí kvůli jakémukoli rozhodování vlády? „Vůbec jim nejde o zdraví občanů, ale o destabilizaci vedení země v době, kdy by to mohlo mít katastrofální následky.“ Miroslavu Kalouskovi je ochoten osobně přispět na jízdenku nebo na benzín, „pokud by se rozhodl na protest vůči počínání vlády zcela svobodně vycestovat do severní Itálie.“ „Až bude vést ozbrojený odpor, rozhodně by si neměl sundávat roušku,“ podotýká. A kvalita čínských zdravotnických pomůcek? „Nikdo je přece nenutí, aby nepřátelské čínské šunty používali. Ať klidně používají ty vysoce kvalitní, které nám včas, zdarma a ve velkém množství dodali naši přátelé a spojenci ze Spojených států a zemí západní Evropy.“

Brněnský advokát David Zahumenský by chtěl zrušit nouzový stav a některá další opatření přijatá vládou. Návrh na jejich zrušení předložil městskému soudu v Praze. Podle Zahumenského byla opatření přijata v rozporu s ústavním zákonem. „Nejsme proti konkrétním omezením, pokud budou řádně zdůvodněna. Požadujeme jen, aby se stát choval, jak se chovat má, a aby nelhal vlastním občanům,“ vysvětluje Zahumenský. Co si o tomto kroku myslíte? A co by zrušení těchto opatření přineslo?

Nejsem právník, takže nevím, jaké paragrafy by bylo možno aplikovat na jednání pana Zahumenského. Tipoval bych něco jako ohrožení veřejného zdraví, maření úředních výkonů a ohrožení veřejného pořádku, poškozování zájmů republiky, pokus o sabotáž ekonomického života či tak nějak podobně. Přesná kvalifikace je však věcí odborníků a já se jenom divím, proč se ještě nedali do práce a nepohnali pana Zahumenského k odpovědnosti.

S návrhem Zahumenského souhlasí i místopředseda České advokátní komory Tomáš Sokol, podle něhož měla vláda při vyhlášení nouzového stavu rovnou sdělit, která práva občanů omezí, a neoznamovat jednotlivé restrikce až poté. Jde ovšem předvídat následující vývoj již v době vyhlášení nouzového stavu?

Právě tak, jako nejsem právník, nejsem ani psychiatr, takže jsem na rozpacích, jak vysvětlit rozpoložení Tomáše Sokola. Mohl by ten člověk uvést jediný stát na světě, jehož vláda by v současné situaci byla schopna občanům sdělit, kam až může být nucena zajít v případě, že přijatá opatření nedokáží šíření pandemie zastavit? Pokud takovou zemi nezná, neměl by ztrapňovat nejen sebe, ale především Českou advokátní komoru. Lidé si v posledních dnech začali neobyčejně vážit lékařů a zdravotnického personálu, ale také hasičů a policistů. Bylo by opravdu smutné a já bych si to rozhodně nepřál, pokud by kvůli úletům podobných právníků začali plivat na advokáty.

Česko má podle šéfa Ústředního krizového štábu Romana Prymuly necelé tři týdny na to, aby stačilo připravit nemocnice na přijímání vážných pacientů s nemocí COVID-19, aby se situace nepodobala té v Itálii, kde denně umírají stovky lidí. „Zastřelte nás až potom,“ řekl v nadsázce senátorům Prymula. Je tedy namístě nyní tolerovat občasná vybočení ze zákona, protože jde hlavně o čas a lidské životy?

Opakuji, že nejsem právník, řídím se selským rozumem. Ten mi napovídá, že je obrovský rozdíl mezi tím, když „občasné vybočení ze zákona“, jak říkáte, lidské životy zachraňuje, a tím, když je ohrožuje. Pokud tento rozdíl nebudeme respektovat, může to vést k tomu, že budeme na oltář právních norem obětovat lidské životy. A pořád věřím, že kvůli tomu jsme snad právní stát nebudovali.

Prymula se rovněž u Václava Moravce nechal slyšet, že uzavřené hranice by kvůli šíření koronavirové nákazy mohly podle některých scénářů vydržet ještě rok až dva. „Šokující výrok náměstka Romana Prymuly o zavřených hranicích na 2 roky znovu naléhavě nastoluje otázku, zda je správné, aby v čele Ústředního krizového štábu stála osoba bez politické odpovědnosti. Za své činy i za svá slova,“ napsal na Twitter Miroslav Kalousek. Bylo Prymulovo vyjádření přes čáru, nebo je v této době jednoduše potřeba?

Všimněte si, že ti samí lidé, kteří vládě vytýkají, že veřejnosti utajuje, která práva občanů může omezit, začnou křičet, jakmile vláda jenom připustí, že by určitá opatření provést mohla. Co si o takových lidech myslet? Já osobně se domnívám, že jim vůbec nejde o zdraví občanů, ale o destabilizaci vedení země v době, kdy by to mohlo mít katastrofální následky. Miroslavu Kalouskovi jsem ochoten osobně přispět na jízdenku nebo na benzín, pokud by se rozhodl na protest vůči počínání vlády zcela svobodně vycestovat do severní Itálie.

Jak hodnotíte dosavadní kroky vlády, včetně opatření na omezení osobní svobody? Udělali to dobře? Máme nyní udělat vše pro to, abychom nespadli do stejných problémů, jako má Itálie, tedy stovky mrtvých denně? I za cenu ekonomických ztrát?
Ekonomickým ztrátám se nevyhneme, ať již přijmeme tvrdá opatření, anebo necháme věcem volnější průběh. V tom druhém případě budeme mít kromě ekonomických ztrát ještě i více mrtvých. Pořád ale věřím tomu, že ekonomické ztráty a následný nárůst zadlužení nedosáhnou takové katastrofální výše, jako když zemi spravoval ministr financí Miroslav Kalousek. Tak obrovské kalamitě snad stále ještě nečelíme.

Stále se objevují hlasy, že na chřipku a jiné nemoci umírá řádově víc lidí než na koronavirus. Dokonce zaznělo, že až se za pár měsíců budou vršit ekonomické škody, tak mnohým nebude zase tak záležet na životě anonymní babičky a budou protestovat proti omezením. Co k tomu říci?
Je předčasné bilancovat dopady chřipky a dopady koronaviru. Vůči koronaviru nemáme imunitu, takže výsledek se může změnit, budu-li parafrázovat slova Ulricha Becka o Černobylu, „v katastrofu s otevřeným koncem“. Ti, kdo by chtěli protestovat proti omezením, jenom prozrazují míru své nezodpovědnosti a výši svého IQ. Tou obětí přece nemusí být „anonymní babička,“ ale třeba právě oni sami.

Čtvrteční projev prezidenta Miloše Zemana, v němž se vyjádřil k aktuální situaci v boji proti pandemii, budí vášně. Vyčítají mu, že nedal stranou politikaření, jak píše například komentátor Hospodářských novin Petr Honzejk, který nabízí srovnání s projevem německé kancléřky Angely Merkelové. Jak proslov hodnotíte vy?

Myslím si, že lidé typu pana Honzejka by prezidentův projev zkritizovali i v případě, že by ho Miloši Zemanovi napsali sami osobně. Oni přece nejsou placeni za analýzu, za objektivitu, ale za to, že útočí na Zemana. Čím jiným by se dokázali živit?

Prezident Miloš Zeman v projevu na televizi Prima vyzval Čechy k odvaze v době krize způsobené koronavirem. Lidé ale podle něj nemají epidemii zlehčovat ani podléhat panice. Zeman podrobil kritice zejména herce a novináře, a naopak poděkoval Číně za pomoc se získáním zdravotnického materiálu. Byl to správný krok?

Odpovím vám po honzejkovsku. Jsem pevně přesvědčen, že prezident Zeman měl pochválit zejména divadelníky, kteří dokázali již v raných stadiích rozpoznat v koronaviru běžný druh lehké chřipky. Kdyby se do věci nevložil doktor Prymula a všechno nepokazil, mohli jsme si už dávno užívat jako v severní Itálii. Poté, co nám Čína provedla podraz dodáním ochranných roušek, snad už konečně dojde k vyhoštění jejího velvyslance, jak od samého počátku naprosto správně požaduje jiný populární divadelník, primátor města Prahy Hřib. Takto zhruba uvažují lidé typu zmíněného komentátora. A za sebe mohu říci, že hluboce nesouhlasím se čtenářem, který nedávno napsal: „Vyměním Hřiba za respirátor.“

Do Česka dorazila letadla s rouškami, respirátory a testy z Číny. Mnozí jsou nespokojení a stěžují si, že je pomoc příliš malá, příliš drahá, nebo příliš nekvalitní. Mají pravdu? Co jim vzkázat?
Nikdo je přece nenutí, aby nepřátelské čínské šunty používali. Ať klidně používají ty vysoce kvalitní, které nám včas, zdarma a ve velkém množství dodali naši přátelé a spojenci ze Spojených států a zemí západní Evropy. Těm, kteří se budou touto radou řídit, přeji hlavně pevné zdraví.

Prostředky proti novému koronaviru se podle předsedy senátního zahraničního výboru Pavla Fischera musí vyrábět v Evropě. Fischer chce toto téma otevřít v horní komoře, která se má příští týden zabývat vládními návrhy opatření kvůli pandemii. Děkování českých vládních činitelů Číně za to, že umožnila nákup prostředků, hraničí podle senátora s vlastizradou. Co si o tom myslíte? A ono budování soběstačnosti v rámci společné Evropy, je to reálná úvaha?

Nezlobte se, ale tohle nebudu komentovat. Jistě víte, o jaké kategorii lidí se říká, že se s nimi zásadně nediskutuje, protože by to byla jenom ztráta času.

„Na všechny čínské aktivity je potřeba dívat se i tak, že je to pro ni cvičení v PR,“ uvedla pro server Aktuálně.cz Ivana Karásková, analytička se zaměřením na Čínu z Výzkumného centra AMO. „Čína si zlepšuje politický obraz v situaci, kdy nikdo jiný s Čínou nemůže soupeřit,“ myslí si. Je to podle vás tak? Jak kroky Číny hodnotit?
Ano, Čína si zlepšuje politický obraz. Ještě by mohla paní Karásková vysvětlit, proč si nevylepšují politický obraz země, na které se tolik spoléháme. Mne osobně by její vysvětlení hodně zajímalo. Jenom nevím, jestli by potom ještě mohla pracovat ve Výzkumném centru AMO.

„Veřejně prohlašuji, že autor je blb, a jsem připraven čelit následkům...“ Napsal ministr vnitra Jan Hamáček o Martinu Hálovi, autorovi článku, který vyšel na serveru Aktuálně. Předseda projektu Sinopsis totiž nařkl Hamáčka z toho, že posunuje česko-čínské vztahy, a vytáhl na něj i věci z minulosti. „Člověk by si myslel, že koordinaci jakýchkoli mezinárodních vztahů bude mít ve vládě na starosti ministr zahraničí, a nikoliv vnitra,“ zarazil se sinolog. Je namístě kritizovat Hamáčka za jeho postoje v posledních dnech?

Jan Hamáček se podle posledního zjišťování preferencí stal nejoblíbenějším politikem. Ani bych se nedivil, kdyby se na tom podepsal mimo jiné i právě zmíněný výrok.

61 komentářů :

  1. Takže je možno doufat a věřit, že "stát" a všichni ti zodpovědní, kteří teď lkají nad ohrožením lidí koronavirem, ale celou řadu let nechali bezdomovce umrzat na ulicích a umírat hlady, také ze dne na den ( no -dejme tomu během týdne) zastaví s okamžitou platností všechny ty zhovadilé exekuce, kdy z jistiny ve výši pár tisícovek jsou - i přes pravidelné splácení - miliony ( metastázy nádoru z rozhodnutí soudů)! Zatím kolem toho přešlapují asi tak dvacet let, od doby, kdy se začalo zjišťovat, co je to za svinstvo, ale protože to bylo opatření ve prospěch zbohatlíků, které si "stát" s pomocí justice v devadesátých letech vytvářel, teď se justice jí vytvořených zbohatlíků bojí. Tak tedy - pomůže koronavirus také konečně se sebereflexí a nástupem výčitek svědomí u pachatelů těch zvěrstev, když exekuce a špatná soudní rozhodnutí zničily existenci statisíců lidí, včetně životů mnohých z nich? Zastaví "stát" konečně lichvu, která je podsouvána jen nebankovním lichvářům, zatímco mnohem horší je lichva vymyšlená zákonem, a produkovaná justiční mafií? To by byly panečku užitečné zákroky - zachránily by více lidí, než ty roušky před možným onemocněním pandemií. Zatím pořád doufám, že k tomu -viz výše- "stát"konečně přikročí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velmi souhlasím. Dále bych chtěl všechny zlostné a závistné lidi-většinou piráti informovat. V Maďarsku všichni důchodci nad 65 let z celé pasrané EU JEZDÍ VE VŠECH státních dopravních prostředcích ZDARMA !Nejen vlaky,autobusy,trolejbusy,lanovky,lodě a prostě všade stačí se prokázat OP. Chyba je, ženám to naše americká ČT a ostatní média zapoměla říct.
      Odkaz na informaci pochází z USA. je to už cca rok nemám ho tedy po ruce. Zde na NR jsem ho dával. Pokud ho dohledám - dodám.

      Vymazat
    2. 10:55
      no já bych například zavedl pro lidi nad 55 let platbu za všechny lékařské úkony včetně preventivních prohlídek. V tomto věku začíná zátěž na zdravotní systém a tím i na pojišťovny.

      Vymazat
    3. 14:43. Výborný nápad. Nejprve ale bych navrhoval všem nad 55 let vrátit vše co do zdravotního pojištění za celý život vložili.
      Před tím platili (tedy jistá skupina moc ne, to je pravda) a podle vás systém zatím nezatěžovali, takže vrátit.

      Vymazat
    4. 10:55
      Na tomto lze určit stupeň debility. Bez těch kteří vybudovali republiku po okupaci za mizivý plat a dotáhli ji až mezi nejvyspělejší státy světa. By tací jako jsi ty už ani nemohli být nebo by žili v getu. To je opravdu přiznání tvé idiocie.
      Václav

      Vymazat
    5. Díky tomu, že je tu koronavirus se konečně začaly řešit důležité věci a ne

      - záchody pro osm pohlaví
      - dalších 67 pohlaví
      - ženský, které se deset let neholí a pak se fotí na Instagram
      - ženský, které se matlají menstruační krví a říkají tomu umění
      - hipsteři
      - translidi, co se nemůžou rozhodnout, v jakém těle zůstat
      - me too
      - Minář ve svetru po mrtvém Havlovi
      - influenceři a další zloději vzduchu z Instagramu
      - Greta

      Vymazat
    6. Exekuce jsou nesouměřitelný trest za způsobenou škodu. Můj strýc za okupace sbíral v rámci sokolského odboje peníze pro rodiny, ve kterých byl vězněn. Gestapo na to přišlo a nechalo ho v Osvětimi popravit. Jeho odboj byl beze zbraní. Uvědomují si vládnoucí elity, že je možné vidět jistou podobnost s jejich chováním.

      Vymazat
    7. Souhlas. Exekuce = generátor na bezdomovce.

      Vymazat
  2. Včera jsem četl článek na PL. Pan Keller nezklamal, jako vždy trefně, vtipně a hlavně pravdivě popsaná situace i její trapné figurky. Velice přesné zařazení Fischera, do skupiny lidí s nimiž se zásadně nikdy nediskutuje........ Byla by to skutečně úplná ztráta času. Pane Kellere, díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 10:50
      Ale mnělo by se- ručně a stručně!!!!!

      Vymazat
    2. Taky díky. Prosím pište častěji sem, protože musím šetřit a už ani na sobotní Právo nemám. Počítač mi občas půjčí syn.

      Vymazat
  3. Nezastaví, na koronaviru se zase pakují darebáci. Jenom se podívejte chvilku na prý pořad UčíTelka - hrůza a děs. A ty požadavky těch neziskovek, že chtějí náhradu. Za co, když jsou neziskovky? No přece na svoje vysoké platy. A myslíte, že jim ty peníze nepošlou? Ale pošlou. A navíc bych se vsadil, že Babiš potom odvolá ministra zdravotnictví a poleze opozici zase do zadku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za totáče byl výborný pořad pro školáky, Škola hrou. Zrušili ho komu v televizi vadil nevím, ale UčiTelka je bída.

      Vymazat
  4. Česká lůza udává sousedy, že nenosí roušku, napsal Tomáš Krystlík. A nejen to

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Ceska-luza-udava-sousedy-ze-nenosi-rousku-napsal-Tomas-Krystlik-A-nejen-to-618229

    Česko-německý spisovatel a žurnalista Tomáš Krystlík je nadupaný myslitel a co jednou vymyslel, platí. On je neomylný, přesto mu uděluji 0 bodů, aby se nenaparoval. Ani 100 zdrávasů mu nepomůže, že je "demo" blb.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo udává občany - není lůza anonyme 10.58? Já jsem si až do teď myslel, že udavači svých sousedů jsou ten nejhorší póvl, jakej tahle země nosí. Celé rodiny byly vystříleny včetně dětí za takzvané "schvalování atentátu na Heydricha" - taky taková pitomost. Ale bylo to ve vyhláškách. V těch časech se taky lůza pořádně vyřádila, až se za ně i ti Němci styděli a tisíce udavačských dopisů vyhazovali. Jenže -udavačskej virus v nás zůstal - jak se ukazuje - pořád. Zpustošil nám svědomí i mozky, je to jako mozková obrna. Stačí nějaká událost, a udavači jsou v pohotovosti. Ta "pandemie" je test, jak na tom jsme. Špatně. Toho žurnalistu Krystlíka neznám, nic jsem od něho nečetl.

      Vymazat
    2. 11:37 vy nejste schopen rozpoznat rozdíl mezi práskačem, který okupační moci udá "schvalovače atentátu" na představitele této moci a mezi tím, který upozorní pořádkový orgán vlastního státu na ty, kteří ohrožují veřejné zdraví? Nebo, poškozují veřejný čí soukromý majetek, ruší noční klid a podobně? Jste skutečně natolik blbý? K neuvěření.

      Vymazat
    3. 11:37
      Já tomu exempláři říkám KYSÍK - tímto se omlouvám všem kryssám.
      Václav

      Vymazat
    4. Samozřejmě anonyme 13.37! Nic proti tomu! - pořádek musí bejt! To říkal i Švejk. Můžu se smát? Není to nějak veřejně škodlivé? Jenže vašnosto, když oni ti udavači tenkrát taky byli přesvědčeni, že konají jen pro dobrou věc, a ti, co podepisovali petice "smrt zrádcům" a "smrt Miladě Horákové" byli určitě lidumilové. Vše konali pro dobro- jak by ne. Pro dobro se hodí úplně všechno. Samozřejmě když si nevezmu na hubu cár papíru, kterej není vůbec k ničemu, jsem zločinec a lump. Prásknout! Pověsit! Škůdce! Vy jste tím papírem úplně posedlej. Hypochondrická lobby je skutečně něco ef ef. Já bych doporučoval, aby nosili roušky pořád. Teda - ne že by mně to až tak vadilo, jednu papírovku mám, tak snad to s ní přežiju až do konce. Nebo myslíte, že bude nějakej policajt zkoumat, jestli v ní nemám například blechy? A vy nevychovanče, co mě nadáváte blbých, co si to dovolujete? Co si o sobě vůbec myslíte? Myslíte, že by bylo škoda takového charakteru, jako jste vy? A přestaňte ohrožovat veřejné zdraví ostatních diskutujících šířením paniky a urážlivými žvásty!

      Vymazat
    5. V každém případě je rozsévání životu nebezpečné infekce zločinem a pokud takový člověk zaviní smrt jiného, jde vlastně o vraždu. Zlehčování zdravotnických opatření, které mají zmírnit zdravotní a ekonomické následky pandemie CV je podle mne také trestný čin, jako nabádání k vraždě! Zdá se vám to jako drastické - je, ale i pravda je někdy drsná. A co prosím těm rebelům a protestantům proti potřebným zdravotnickým opatřením vlastně chybí? Chlast v hospodě, bordel v přírodě - to jsou ti tzv. demokraté: "přece si mohu dělat co chci"? A to jsou právě ty omyly našich "demokratů", že neví, že demokracie je řád platný pro všechny stejně a ne výběrově, jinak třeba pro bohaté a jinak pro chudinu.

      Vymazat
    6. 15:28 tak za prvé, já vám nenadávám "blbých", ale na základě textu, který jste stvořil, kladu takovou otázku. Buď tedy neumíte číst, nebo nerozumíte psanému textu. Jste skutečně tak omezený?
      Dál, nejspíš bude blízké pravdě, že cár papíru, který si "dáte na hubu" neposlouží tak jak má a může řádná a řádně udržovaná rouška. Užívání takové roušky od vás zákon požaduje, aniž by vás k porušování nařízení nedbalost jiných a obtížnost kontroly jakkoli opravňovala. Vaše tvrzení jsou pustou demagogií.
      Chápu, že vám to ve vašem stavu nedojde.

      Vymazat
    7. 11:37-Pan Krystlík je germanista, patrně ze "Sudet" a jejich velkým obhájcem.
      Když jej neznáte, tak si něco od něho přečtěte. Odmítá kolektivní vinu a sám používá termíny jako "česká lůza".

      Kdo udává, jsou udavači a ti národnost nemají, většinou ani jména!
      Sami občas používáme floskule, Vy třeba rád označujete "čtenáře Novinek, dřepící důchodce" aniž kohokoliv znáte.
      Prosím ale přes čáru je označovat negativně, urážlivě jiné národy včetně svého vlastního. Slyšel jste někdy Žida hanit svůj národ a že těch udavačů mezi sebou také měli dost?

      Vymazat
    8. 10;58..
      Udávat či neudávat? Já si myslím, že nejdřív je dobře upozornit, ještě lepší by bylo mu roušku nabídnout, máte-li rezervní. Pak teprve asi jednat podle situace protože, když jde o chvilku (od auta do bytu), tak není co řešit. V činžáku ve výtahu už je nutné to řešit. Stačí používat mozek.

      Vymazat
    9. Krystlík je ale Němec... správně je, že česká veřwejnost upozorňuje policii na loosery všech tříd, pokud ohrožují veřejné zdraví v ČR. Národnost těch looserů nezkoumají.

      Snad poslali Škrholu na toho chytráka Krystlíka, byl-li línej nasadit si v Čechách na německý rypák roušku na příkaz nějakého untermänsche?

      Vymazat
    10. Doufám že udavači se chodí s rouškou i vysrat.

      Vymazat
  5. Kalousek by mohl sebou vzít i kníže, který roušku odmítá a otevřel by hranice, nemuseli by se vracet.

    OdpovědětVymazat
  6. Pan Sokol, by chtěl zrušit stav nouze, protože byl vyhlášen protizákoně. Vždy jsem tvrdil že neustálé prosazování lidských práv nás jednou zahubí. Zrušme stav nouze, protože omezuje svobodu občanů. Milionkářům chybí, že se nemohou svobodně shromažďovat. Zrušme všechna vládní nařízení proto, že ve vládě je estébák Babiš.Věřmě Sokolovi, který dělá obhájce všem možným gaunerům a s tím dodržováním zákonů má máslo na hlavě. Dodržujujme zákony, lidská práva i kdybychom měli přijít o to základní lidské právo, právo na život! M.R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro spokojenost sokola by ten měl vzlétnout, a odletět do jiné země s koronavirem, kde nouzový stav není, a kamarádek hyen dostatek.

      Vymazat
    2. Sokol je lidská zrůda, která za velké peníze ochraňuje (úspěšně) velké zloděje, kriminálníky odpad této společnosti.
      Václav

      Vymazat
    3. Určitě vašnosto 13.32 - já bych vyhlásil stav nouze na celej rok - pro sichr. A Všem občanům starším 65 let dočasně přerušit internetové spojení. Taky strašně škodí! A roušky samozřejmě i doma, to je bez debat. A protože jsme solidární s ostatními, kteří nebudou mít ani na nájem, a nikdo jim to nepromine, zkrátit starobní a další důchody na polovinu! Vše pro lid - snad všichni tato omezení pochopí, že je to jen a jen pro jejich dobro. Ano - Sokol je gauner. Máme právo na život - třeba v psí boudě, ale hlavně že můžeme na sebe vrčet. I to je život - nebo ne?

      Vymazat
    4. 15.33 Přehoď vyhybku, furt stejné a hloupé. Ty důchodci tě iritujou. Nejseš ve skutečnosti Holubová? Máš právo na názor ale vedle tebe bych bydlet nechtěl, svými názory na koronavirus seš svýmu okolí nebezpečný.

      Vymazat
  7. 10.53. Pokud Babiš, jak je teď dobře "rozběhlý", zase "zpomalí" a poleze opozici do zádele, tak mu budou preference padat, protože lidé už jsou vybuzeni a mají další nadějná očekávání. Budou-li pokračovat odporné exekuce, přísun peněz protistátním neziskovkám, hrbení se před svinstvy EU, je zle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělá co je mu umožněno, a dělá to dobře. Proto na něm žumpovníci nenechají nit suchou, a nikdy přes hlasování nepropustí nic ani od něho, ani od SPD, která takové návrhy neustále předkládá.

      Vymazat
    2. No -to jsem šťastnej! Konečně nějaká chvála na Babiše vašnosto 13.40, po všech těch půl roku trvajících každodenních sprostých nadávkách a urážkách, zejména pak od diskuzního svrabu. Už to bylo příšerné -každý den na novinkách článek o Babišově zločinnosti a okrádání státu a občanů, a k tomu stovky diskuzí vřískajících sprosté nadávky a urážky. No - to jsem rád, že pár roušek to ukončilo, teď je pro všechny naopak Babiš bůh - anebo myslíte, až to všechno skončí, přijdou zase nadávky a urážky?

      Vymazat
    3. 15:38
      Tákuju. Nesmíme lítat od pangejtu k pangejtu, Babiše nemusíme zrovna milovat, ale on je právě teď určtě namístě a měnit vládu je bonost. Taky nevím za koho i když kecalů máme na export. Zrovna tak není zapotřebí z něj dělat spasitele.Prosím všiměte si babiček šiček roušek, většina moderních žen nemá šicí stroj, nebo je zaměstnána, tak to zůstalo na nich. Zrovna tak schopní dědečci zase dělají rozvoz, nebo donášku. Nastavte generace proti sobě, opak je pravdou a i řešením. Poslední nápad co mě napad sem napíšu. Jde o to, že babičky už dnes šíjí roušky s kapsičkou a kdyby jim někdo do kapsy poslal poštou nastřihané nanofiltry, tak jsme na špici. Stačí jen sjednotit rozměry. Snad to někdo zprůchodní.

      Vymazat
  8. Vzhledem k akismetu se mi to nechce hodit do kanálu. :lol: Z ae

    Armica
    Vyborně sepsaný článek ! Klobouček, tedy roušku dolů ! 🙂 Vlády mají díky modelu v Číně ještě hodně triků, jak donutit lidi respektovat jejich nařízení. Ale spíše se chce říci, splnění buhví které už pětiletky. Je v tom strašná proradnost, vnutit lidem mínéní, že 5. či kterého dubna bude o néco lépe. Timto zpusobem velmi lehce udrží davy lidí v trpělivém očekávání konce teto můry, neboť “My to zvládneme”. Je ale vždy nutné si to přeložit do hebrejštiny. Když politikové říkají My, lidé..tak tím nemyslí nás goye. A prodlužovat termíny se mohou hodně. dlouho různými triky. V modelu Číny je možné vidět, že nic jen tak nezkončí a páky ovládání nás lidí budou jen horší a horší, neboť My máme skvělý vzduch s minimem CO2 ! Ale jen o to jim nejde. Finále bude jen pro otrlé .

    1 OdpovězBře 25, 2020 7:38
    .lak
    Návštěvník
    .lak
    Mají optimalizovaně propojené molochy vojenskoprůmyslový a bigpharmy. A určitě si to rozhoduje skupinka retardů od jednoho stolu co bude s lidstvem, ti kteří zamávají lidem šátečkem. To je vizitka debilů. Záleží co udělá čína. Chtěli jste trh workoholici ale pádit vám nepomůže a elita se vám se zběsilostmi pracovních zbliblků směje. Ale pořád můžete dělat normy na soustruhu na 3 000% s čt půl století s nejdelším jednodílným seriálem, pak aby tu nebyli jenom magoři a můžete být u vytržení z kapitalismu.
    Pomlouvali jste gulagy pro “ctihodné úžery hačačá a tak ho budete mít od blbečků na prsty jedné ruky. Mmj. všimli jste si jak jejich podlokajníci vibrují, ten s každou botou jinou byl kvalitní šašek a anděla nepotřebuje jako dildo baterky. O rompejovi nemluvě, takovou figurku by loutkář jen tak nevyřezal. :-)))))
    Ted dám ještě jak padala rouška fyziognomii která na to musí být a potom když se zvednul tak nevěděl kam zamířit, ježkovi oči.
    https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1096898594-udalosti-komentare/220411000370324
    Doporučil bych mu spartakiádní dámské bombarďáky s prvních sletů sokolů protože je velká ta, hmmm nebo se zabalit do tibetské vlajky v tom má praxi. gomici

    0OdpovězUpravBře 25, 2020 11:58

    OdpovědětVymazat
  9. Hyena, která přála veřejně smrt starým, Holubová, je ve velkém očekávání, že se ten koronavirus u nás pořádně rozjede a že staří, podle jejich slov vychcípají. No, ona už taky není žádná mladice, smrt ji nepřeju ale on si osud mnohdy nepříjemně zahraje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paní Holubová je úplně jiná třída než obyčejný šedesátník. Podobní lidé by měli mít exkluzivitu a státní benefity.

      Vymazat
    2. Ona ne Holubova silně oslabená láskou k alkoholu, o kouření nemám info a že zlo v ni ji také oslabuje me zřejmé. Přesto jí tu nemoc nepřeji, spočívá to v tom že se člověk pomalu udusi. Hrozná představa. A kyslík do nemocnic nakupujeme od ? Linde. Kdysi si je dokázali nemocnice vyrobit sami, dnes vydělává Linde. Jako obvykle někdo uzavřel dobrou smlouvu. Vím že byli lidi odolné od kyslíku, protože to bylo již "zbytečné" a šetřit se musi!

      Vymazat
    3. No ale co když si osud nepříjemně zahraje taky s vámi vašnosto 12.42 a přijdete na řadu ještě před Holubovou? Nebo vy jste kvetoucí mladík? Já jsem sice neslyšel "hyenu Holubovou" něco takového říkat, ale když to píše diskuzní účastník ( novinky) tak to prostě pravda být musí. Zato teď zejména v poslední době, sotva otevřu internet a mrknu na diskuze, jsem úplně v šoku, na jaké hyeny se proměnili ještě nedávno jakž takž snesitelný lidi. Hyeny, supi, vlci -samá nenávist, vrčení, štěkání - nemůžu věřit tomu, že něco takového může vytvořit z lidí mediálně šířená panika a strach. Kdyby měly media přísný zákaz šířit něco podobného, lidi by nedostali tuhle obrnu mozku.

      Vymazat
    4. 15.45 Holubice jasná řekla, že její generace by měla vychcípat, určitě to někde najdeš. Četlo to miliony svěků, ty máš bohužel smůlu. Ano možná, že mne to potká, ale na rozdíl od Holubice nikomu žádné chcípání nepřeju. Jen dodám, že ve 13 komnatě na ČT řekla, že bojovala chlastem proti komunistům. Statečná to bojovnice, takto si obhajující svůj alkoholismus. A nevyvrátíte mi, že když někdo přeje někomu smrt, tak že není hyena. Choď na diskuse připraven. P.S. Pozdravuj Holubovou a dej ji za mě pusu.

      Vymazat
    5. 15:45, vy jste nečetl, když se vyjádřila, že to tady musí vychcípat?

      Vymazat
    6. 19.08.2019 8:06 Parlamentní listy:
      Herečka Eva Holubová se v rozhovoru pro DVTV mimo jiné vyjádřila k tomu, proč volíme stranu premiéra Andreje Babiše (ANO). „Naše generace musí vychcípat a nastoupí noví bojovníci,“ míní.
      Ke cti Holubové je třeba říct, že sebe nevynechala. Ale jak vhodněji označit takové prohlášní, než jako hyenismus?
      S tímhle nemá vašnosto koronavirus nic společného.
      wc

      Vymazat
    7. K Holubové se nenávist skládá krok za krokem. Až natáhne brka, budou muset zavřít diskuzi, protože si lidé svůj hněv a pohrdání na její adresu vylijí naposledy. V jejím životě toho bude velmi málo (např. Pelíšky), za co by na ni vzpomínali v dobrém. To se stalo redaktorovi pořadu Historie.cz Kučerovi. K porovnání je tady pohřeb Karla Gotta a disidentky Vlasty Chramostové.

      Vymazat
    8. Co jsme my, budete i vy madam Holubová. Z celého srdce vám přeji dlouhé stáři. Fosilie.

      Vymazat
  10. Bubáku nestraš. Já mám docela povzbuzující reakce od kamarádů, co emigrovali nebo kamarádky,k se provdala do Anglie. V USA opravdu probíhá nákupní horečka a trvá nechuť podřídit se různým omezením. Roušky se tam neřeší a záviďí nám chuť obyčlidí sami se o sebe postarat a roušky si vyrobit. V UK nějak selhal Boris ( prý se chová zmateně ) a my máme být rádi za Andreje. Tak nevím, uvidíme co bude dál, ale nehrajeme si na
    chytrolíny. Zdraví NN.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenomže my v ČR se podřizujeme totalitě rádi a s nadšením anonyme 13.21 - Máme to za těch 40 let před rokem 1989 už v krvi. Nejen že nejde o "nechuť" tady se všechna nařízení vlády plní s nadšením! Zápaďáci nám závidět nemusí, tomu nevěřím. Jestli je to na každém svobodně, jak se chce chránit, jistě si roušku obstará nebo ušije, to snad je problém ze všech nejmenší. A zmatenej Boris - no chudák. Co taky může dělat? Taková davová hysterie - v tom se ještě neumí orientovat. Je tím zaskočen. Ostatně - já taky.

      Vymazat
    2. 13:21, v NY a LA se roušky nosí.

      Vymazat
    3. 15:50
      Možná asi jistě víš o těch čtyřiceti letech hovno. tak nepruď
      Václav

      Vymazat
    4. Ježiš pardon Václave 18.39 - já sice o těch čtyřiceti letech vím to stejný co ty, ale zapomněl jsem, že na prudění jsi tady kvalifikovanej ty - a jen a jen ty. Doufám, že nosíš roušku doma i u PC i na WC a taky ji denně vyvařuješ a žehlíš, jinak na tebe upozorním policii. Už máš připravenou pokutu? Alexandr

      Vymazat
    5. 15:50 do jaké míry je možné brát vás vážně ukazuje to, jak neráčíte vědět, že rouška nemá a nijak zvlášť nechrání vás, ale má a do značné míry chrání vaše okolí. Mudrlante o totalitách.

      Vymazat
  11. Hyena, která přála veřejně smrt starým. Holubová ČTI !
    http://svobodnenoviny.eu/nizozemska-televize-ucinila-rozhovor-s-pedofilem-ktery-chce-legalizovat-sex-se-ctyrletymi-detmi/
    https://megazpravy.cz/jsou-jen-dve-pohlavi-rekl-student-a-ucitel-jej-vyhodil-ze-tridy-takto-funguje-inkluzivni-vzdelani-podle-skotska/
    https://megazpravy.cz/mysleli-jste-si-ze-svet-dosahnul-vrcholu-sveho-blouzneni-kdyz-prisel-se-64-pohlavimi-tak-to-jste-meli-slabouckou-fantazii-ministerstvo-prace-to-prekonalo/

    OdpovědětVymazat
  12. Také Kalouskovi na cestu případně přispěji a když si vezme svou bandu, přidám víc. Zveřejněte účet. I když ... na Mírově by jim to slušelo o dost víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohli by na Mírové místo pytlíku lepit roušky, stačilo by pytlíkům přidělat gumičky pro uši. Ty s podpisem Kalouska, by bylo vhodné prodávat pro sběratele a byl by to fond na kafe pro sestřičky.

      Vymazat
  13. Některá města mají v čele primátora, Praha primáta.

    OdpovědětVymazat
  14. Vozit mrtvoly (byt politicke) do Italie by bylo tzv. vozeni drivi do lesa.

    OdpovědětVymazat
  15. Hyenismus především postihl pražskou kavárnu a jí ovládaná media, včetně ČÉTÉ a třeba také Seznamku. Ty lži, které publikují proti vládě Babiše, kdyby se daly kompostovat, tak budeme mít nejúrodnější půdu na Světě. V řešení současné pandemie se najdou jistě nedostatky, ale ty všechny jdou na vrub předechozích vlád a pokud se dal podvést renomovanou firmou Babiš a vláda třeba ve věci roušek a pokud věřila v EU a ukázalo se, že si pak jednotlivé země EU vzájemně kradly kamikony ochranných pomůcek - tak to nemůžeme házet na Babiše. A v nouzi poznáš přítele? V našem případě nepřátele! Do EU a mezi ty gangsterské stáry jsme vstoupili za vlády kterého premiéra. Která vláda rozpustila civilní obranu a rozkradla sklady zdravotnických pomůcek? Jakpak se budou odpovídat ze své činnosti soukromé nemocnice, a soukromí lékaři, že nebyli zajištěni zdravotnickým materiálem? Kteří hejtmani zanedbali své krajské nemocnice a neměli zajištěn potřebný zdrav. mat? Proč si myslíte, že při vypuknutí nové formy epidemie na Zemi lze pro všechny státy najednou zajistit vše potřebné, jak hlásají i čeští mudrlantí. Tak snad myslí jen blbec. Stejnými blbci jsou ti, kteří řekli - nechme proběhnout epidemii celou populací a budeme imunizovaní... Jak při stavu světového zdravotnictví by se takovouto "ideou" vedené zdravotnictví kdy zmohlo na víc než na hromadné hroby. Ano, je u nás dost stoupenců eutanázie podle vzoru Adolfa Hitler, ale je i dost občanů nejen u nás, kteří si myslí, že lidé mají právo na život a ne na zabíjení pro kšefty druhých. Diktatura kapitálu bez mrknutí oka v teroristických válkách povraždí statisíce lidí, vy s tím souhlasíte? Já tedy ne. Ty spekulace o přelidnění, které "příroda" = vojenští i nevojenští teroristé musí korigovat, je jen zoufalství kapitálu nad blížícím se jeho pádem a proto tak rád kope hromadné hroby pro druhé, ale...
    A až se dozvíme jednou pravdu, ve které laboratoři tento druh koronaviru byl vyroben, kým, kde a proč byl rozšířen, těm hloupým vypadnou oči z důlků a ti chytřejší řeknou "já jsem si to myslel". Ale co, ta epidemie si vyžádá pár set tisíc mrtvých a to dokázali americké bombardéry za 2. světové vyrobit za 1-2 noci - a to byla tehdy "eutanázie" především žen a děti, neb muži byli na frontě.

    OdpovědětVymazat
  16. Kterou právnickou měšťanku zde jmenovaní advokáti absolvovali? To ještě tzv. plzeňská práva budou zřejmě na špici ledovce a ty měšťanky hodně hluboko pod čárou ponoru. Probůh, je to možné, že na svět přišli i takoví idioti v souběhu se zločinstvím? Ale s tím nic nenaděláme, my nejsme pro eutanázii, kdyby se ale uvedení aktéři pro ní rozhodli (nevím, zda idiocie je indikací), ve Švýcarsku jim poskytnou služby!

    OdpovědětVymazat
  17. I já se rád připojím a Kalouskovi ne přispěji, ale rád zaplatím jednosměrnou letenku do severní Itálie. To abych urychlil běh věcí a vymáhání spravedlnosti.
    Skutečně, spoustě lidem bych toto onemocnění "lehké chřipky" rád dopřál celé řadě politiků, umělců a novinářů.

    OdpovědětVymazat
  18. Kdysi nám tvrdili, že příslušník střední třídy je schopen přežít rok po ztrátě zaměstnání, protože má našetřeno. Jsou u nás takoví, které by rok bez práce nezlomil? Jestliže nejsou, pak žádnou střední třídu nemáme. To je smutné poznání z výkonosti kapitalismu. Kellera to netrkne.

    OdpovědětVymazat
  19. Děkuji autorovi za uplatnění selského rozumu navzdory stupidnosti a tuposti

    OdpovědětVymazat
  20. Tké bych považoval za rozumné neperswpekticní automobilky předělAT NA VÝROBU MASEK, RESPIRÁTŮRŮ, PŘÍSTOJŮ NA UMĚLÉ DÝCHÁNÍ A MIMOŽTĚLNÍ KREVNÍ OBĚH. Určitě by měly automobilky v yužít situaci s kůrovcem a skoupit dříví, které je za "babku" a vyrábět rakve. Také zahrasdnické náčiní, aby si lidé mohli vypěstovat něco k jídlu, neb hraboší na jižní Moravě nám právě konzumují chléb na příští rok. Určitě nás zachraňuje uplynulá minulá zima, že aspoň si budeme mít čím osolit zásobami na silnice, když ten chleba nebude, tak aspoň kůru zbylou po kůrovcích. Za 1. světové války se mlela a prý se to dalo jíst, říkal mi dědeček.
    Přeji krásné Velikonoce, bohatou pomlázku, krásné chvíle chalupářům i zbytky sněhu lyžařům. Tak sílu všem a zdar a opopolitikům zmar!

    OdpovědětVymazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.