Reklama

pondělí 2. března 2020

Přijde den!

Jiří Jírovec
2. 3. 2020
Jakýsi Kroupa přišel na Václavské náměstí s myšlenkou, která snadno najde prostor v lebečních dutinách chvilkařů: Ústava prý dává právo bránit demokracii i násilím. Po tomto začátku se zalekl vlastní odvahy a svůj výrok chvilkově zmírnil konstatováním, že zatím je ohrožení malé. Obratem ale přitvrdil: Sám TGM prý varoval, že proti zlu je nutné bojovat dřív než zesílí. [ZDE čas 1 hod 23 min]


Katolík, chartista a profesor vlastně naznačuje, že je čas odprásknout zloduchy, aby nebylo pozdě.

Z filmu víme, že vražda na tyranovi není vraždou. Smolík to tehdy říkal o Heydrichovi, ale toho časem omilostníme. V soukromí to přece byl slušný člověk, muzikant, táta čtyř dětí a nepochopený vizionář, který chtěl aby se Češi naučili německy a měli to v Říši lehčí. To by se sešlo i nyní.

Pokud jde o židy, Heydrich patrně uvažoval stejným způsobem jako většina tehdejší Evropy. Ta je nechtěla. S německou situací vyjádřil jisté porozumnění i Ferdinand Peroutka, když napsal: "Lze předpokládat, že roztok židovského elementu v německém životě byl tak silný, že na to německý organismus reagoval jako na otravu."

Připomenout můžeme i to, že to byla Velká Británie, která v roce 1939 omezila židovské přistěhovalectví do Palestiny. Patrně z obavy, že by "roztok" příliš rozředil její pevnou kontrolu nad Palestinou. Heydrichův pokus poslat Eichmanna, aby s Brity jednal o možnosti přesunu německých židů do Palestiny tehdy ztroskotal. Židy nechtěli ani Američané. To jsou známé věci. Ke konečnému řešení došlo až druhoplánově.

Současná škodná je nebezpečnější, tak proč ji nezlikvidovat, zvlášť když to nahnědlému davu posvětí filosof nebo alespoň kavárník. Přijde den, kdy bude vydán rozkaz kamuflovaný jako obava, že je zlo musí být odstraněno. A bude se to řezat.

Pozn. red. I. D.: O tzv. "klauzuli věčnosti" jsme referovali  ZDE, je to vada do Ústavy ČR úmyslně implementovaná.

39 komentářů :

  1. Sáša na Novinkách píše:

    Fedor Gál završil mítink projevem, který byl podle mě letošním nejvyzrálejším veřejným vystoupením zde od 02:17:00.

    Mimo jiné řekl: „Celý svůj život věřím v dialog, ale čím jsem starší, tím víc si uvědomuji, že vocaď pocaď. Dialog s fanatiky, dialog s dogmatiky a dialog s politickými kšeftaři není možný! S těmato lidma se musíme konfrontovat a jediné, čemu oni rozumějí, je síla. Nestačí odvaha, nestačí moudrost, rozumějí jenom síle. Buďme silní.“

    Jo jo, demograti se začínají odkopávat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se synem pouště i s pasdrátem Kroupou naprosto souhlasím.

      Vymazat
    2. 4. března 2020 20:11 Jistě, on si každý domnělý držitel "té jediné správné pravdy" myslí, že je oprávněný jakýmikoli prostředky umlčet ty druhé. Nicméně umlčovat někoho ve jménu liberalismu je stejně bláhové jako ve jménu jakékoliv jiné politické ideologie.

      Každá ideologie je jen snůškou dogmatických doktrín, které nemají se se složitostí reálného světa a společnosti nic společného. Nakonec z nich vždycky zůstane jen ten klacek na "pomýlené", "odpadlé" a "zavrženíhodné". Nic víc.

      Kroupa i Gál jsou sami jen symboly zla, které však zatím není tolik vidět, protože se naučilo umně maskovat a dosud ještě nejsou tolik patrné jeho "externality". Ale jako u všech ideologií to nakonec vyplave na povrch. Jen to, jako například u křesťanství, zejména toho s cejchem katolicismu, může trvat i hezkých pár století.

      Vymazat
  2. Kroupa profesor není. Je to jen docent, kdo ví jestli jen jmenovaný nebo se dokázal habilitovat předložením nějakého spisku. Kroupa chytil vítr a nechal si docenta nadělit za své zásluhy. Kroupa se nezmůže na více, než napsat nějaké nenávistné sračky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V článku je nesmysl. Kroupa není schopen přijít s žádnou myšlenkou.

      Vymazat
  3. Donutím vás ke svojí demokracii, i kdybych vás, co se mnou nesouhlasíte, měl všechny pozabíjet.
    Bolševík byl proti Kroupovi ryzí demokrat.
    Myslím, že se za chvíli v té zrzavé palici zrodí myšlenka ke znovuobnovení uranových dolů a budou stavět opět šibenice.

    OdpovědětVymazat
  4. Z milionu chvilek se pomalu, ale jistě stává 500 zoufalců, a bude jich ubývat. Pan Kroupa by si zasloužil v tichosti dožít v nějakém ústavu pro choromyslné.
    Zrzavou nulu,je zcela zbytečné komentovat.

    OdpovědětVymazat
  5. Ještě malá poznámka. Jak ukazují české dějiny, nebude se to řezat. Budoucí demokraté budou řezat nás, "nedemokraty", co nevyznáváme ty správné hodnoty. To znamená sexuální úchylky, migranty a bruselské hovnoty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zhnusený Nevěřím tomu je jich moc málo zoufalci končí ukázalo se to jasně v Plzni. Bylo tam 300 lidí z toho 150 přijelo z Prahy.

      Vymazat
  6. Dokonce i K. Čapek, který netušil, že v budoucnu v ČR vznikne spolčení milionů úchylek a bude bojovat za demokracii jako Áda za nacismus. Velice obecně pozoruhodné. Za socialismus bojují proletáři svoji diktaturou, kapitalisté za svůj kapitál bojují diktaturou kapitálu. Známe všechny metody - tedy důchodci, jak nacistickou, tak proletářskou tak kapitalistickou diktaturu Kam zařadit diktaturu milionů úchylek? Známe i současnou silu propagandy a silu moci, která má nadřazené právo propagandou vítězit na všech frontách - pro nacismus.
    Termín bolševik? To byl člen sociálně demokratické strany carského Ruska, který zastával většinový názor, především, ale mj., že války jsou zločinem proti lidskosti! Já bych podle toho bral tento termín jako poctu, který člověk může být pro války, zabíjení, genocidu, atomové bomby, napalm, vraždění dětí..... Ostatně i klasika pojetí demokracie předpokládá, že menšina se podřídí vůli a rozhodnutím většiny. Tedy nacismus, který podporovala jo festovní většina že by byla demokracie? A v EU, kde jsme se dopracovali k moderní podobě nacismu - kdo je více než staré členské země EU? Tak teda babo raď. Já jsem tedy možná zvrhlík, ale jsem proti válkám a nevidím jediný důvod k soudobému pěstování nenávisti mezi národy, rasami, náboženstvími. tedy také např. proti urputné snaze Bruselu rozložit státy V4. Insatalace sorošovských poskoků, typu Caputové - kdo prosím kdy o této osobě slyšel, věděl, než zacvakal Soroš jejím voličům. A ejhle, co dokáže diktatura kapitálu a na co jsou bolševici krátcí. Prachy, peníze, to jsou zázraky ne přírody, ale politiky. Politika tvořená penězi. Tak to má být budoucnost Země?

    OdpovědětVymazat
  7. V pátek ukazovali v televizi předsedkyni kontrolního výboru z Brusele. Amatérští pátrači Michal a Petr objevili, že ta obtloustlá Němka Monika Hohlmeier (http://www.michalapetr.cz/doku.php) je dcerou Franze Josefa Strausse, velkého přítele českého lidu. S tou babou jednal Závodský, který promluvil po Kroupovi. Pánové, na to doplatíme my všichni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebyl to Závodský ale Zdechlovský. Jinak také Zdechovský. Ale to je snad jedno.

      Vymazat
  8. http://www.nwoo.org/2020/02/04/jak-vnejsi-sily-brani-nasemu-narodu-ziskat-vladu-ve-vlastni-zemi/
    Doporučuji pečlivě vyslechnout
    https://www.youtube.com/watch?v=LZQa71pt3cA
    https://www.youtube.com/watch?v=0-1uZzWNsmM

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní 2. března 2020 19:00
    Tak to já jsem také zvrhlík, protože jsem také oproti válkám. Ale to neznamená, že jsem pacifista.
    Ale důvody pro války jsou stále stejné, výhodné jen pro někoho, ale nikdy ne pro většinu, která nakonec přináší oběti. Dnes si takzvaný demokratický svět vymyslel války na dálkové ovládání, kdy obsluha je v dalekém úkrytu a umírají "jen" ti druzí "idioti".
    Důvody pro nenávist? Víte, stačí se podívat kdekoliv po světě jak se nesnáší dvě jakékoliv osady navzájem. Nebo sousedské "tahačky" o čemkoliv, co Vás napadne. Je to na principu - heleďte, voni tam mají modřejší nebe, křupavější a šťavnatější jablka a navíc zelenější trávu! A to není správné! Nebo ještě častější princip, moje jablko spadlo sousedovi do zahrady a VON HO SEŽRAL! Myslet si, že mezinárodní politika je na "lepším" principu, je blud, ze kterého jsem se již docela dávno vyléčil. No a sám víte, že často se ve skutečnosti bojovalo o ženy. K tomu není snad třeba nic dodávat.

    No a ten na té demonstraci? Pro ně, podle jejich "tajných" tužeb, by bylo vždy ideální (a tedy i dnes), kdyby měli tu moc, co měli ti před r. 1989 a změnilo se to jenom kádrově (teda jak nám to i přednášeli se "slzami" v očích, jak byli krutě mučeni mimo jiné i nelidským požadavkem, aby dělali něco pořádnýho). Ten pán zapomněl na jeden princip. Nakonec se takovéto výroky vrací k autorům jako bumerang, jako činy odporu proti nim. Každý politický puč končí pučem. Protože pučista se nebojí ničeho více, než jiného puče.

    OdpovědětVymazat
  10. Pane Jírovče, určitě jste viděl dialog Voskovce a Wericha v jejich slavném filmu „Pudr a benzin“. Na odjištěném granátu, s kterým si pohazují, je nápis „Krupp Essen“, tedy jak správně do češtiny překládají, „kroupy jísti“. Myslím si, že zatuchlé a nahnědlé kroupy, posbírané na Staromáku nebo Václaváku, které začínají hrozit mlčící většině „odjištěným granátem“, aby zachránili u nás demokracii, jsou stejně pro většinu Čechů, kteří nemaj´ hnědou barvu rádi, naprosto nepoživatelné.

    OdpovědětVymazat
  11. S autorem článku naprosto souhlasím a jen si dovolím malou poznámku. Rostoucí agresivitu a podkopávání elementárních demokratických principů podporují i české soudy. Uvedu čerstvý příklad. Soud (zatím nepravomocně) zastavil stíhání bývalého radního v Jesenici za ODS, který veřejně vyzýval k podřezání prezidenta republiky a všech poslanců, kteří podporovali zdanění církevních restitucí. To už se úplně vymyká normálnímu rozumu! Nedokáži si představit, co by se dělo, kdyby někdo veřejně vyzval k podřezání toho soudce, který takto skandálně rozhodnul. Po celé řadě podobně otřesných soudních rozhodnutí, včetně těch, které vynesl Ústavní soud, konstatuji, že naše soudnictví je v troskách a nikdo nemá odvahu tento stav konstatovat a hlavně řešit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všade sa do omrzenia píše a hovorí o tom, ako demokracia stojí na troch NEZÁVISLÝCH pilieroch...
      Ale keď sa človek začíta do Ústavy, tak zisťuje, že vláda a parlament sú cez stranícke orgány dokonale previazané, jedno telo - jedna duša, a majú svoje páky až na súdnictvo...
      http://www.demokracianahlas.sk/

      Vymazat
    2. Soudnictví - určitě je jiné, než před r. 1989. Tehdy soudnictví fandilo diktatuře proletariátu a dnes diktatuře kapitálu. Tedy jednou diktatuře většiny a dnes diktatuře menšiny. Koho prachy inkasuješ, toho píseň zpívej. Bylo, jest a bude, dokud budou peníze vládnout lidem! A víte, jaké je to leho - občas nám ukazují stohy a stohy nevyřízených procesů a to nevidíme do skladišť. Představte si, že takto začnou stohovat nemocnice pacienty - však kdo má zdravý kořínek, ten se třeba i dočká. A když tu "makačku" děláte či spíše neděláte za 160 tisíc/měsíc, přece nezrychlíte tempo, mohl byste narazit na dřevo stolu a byl byste pak zbytečný.
      Ostatně kdo zná počty soudců/lékařů v r. 1989 a v r. 2020? Musíte ale odečíst soukromé odborníky, ti jsou vcelku zbytečný luxus - plné čekárny i hřbitovy - pozor, stále vymíráme!!!

      Vymazat
  12. Z videa je vidět kolik idiotů je ochotno takovéto prase jako je Kroupa poslouchat.I on brzy pojde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když čtu tvůj text,tak nějak nechápu kritéria pro zveřejnění.

      Vymazat
    2. 22:26 ona nejsou viditelná ani kriteria pro nezveřejňování příspěvků, že? JiH

      Vymazat
    3. 20.26 Jsme jako oni! To si chtěl naznačit? On ti Kroupa až tak nevadí, jen zkoušíš cenzora, který u tebe neodvedl kvalitní práci. P.S. Nemám rád Kroupu, ale to neznamená, že ho budu sprostě urážet, budu ho střílet nebo věšet. Nejmenuješ se Lang?

      Vymazat
    4. Vždyť Kroupa si to sám přeje, tak v čem je problém ?

      Vymazat
  13. Ano proti zlu je třeba bojovat i násilím, řekl TGM, který zprvu přijal VŘSR. A na potvrzení svých slov nechal později střílet do dělníků, dokonce i do dětí při oslavě Letnic...Oni si ti co vyskakují na milionkových srazech neuvědomují, jaká tichá síla je proti nim. Nejdřív, než budou střílet a věšet by měli zkusit něco dokázat v demokratických volbách.Jestli,že vyhrají tak mě nezbyde, než je respektovat. Já v případě jejich vítězství střílet nebudu ale byla by to pro mě katastrofa!!! To už by to s naším národem bylo opravdu ale opravdu špatné(vím že oni si uvědomují, že demokraticky se k moci nedostanou). Ani nemám informace jak se jim daří při jejich výjezdech na venkov,jak tam zaplňují náměstí. Akorát jsem viděl na foto nějakou demonstraci, kde bylo asi pět lidí. M.R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obviňovat TGM ze střelby do dělníků, jejich žen a dětí? To je stejné, jako obviňovat Havla, Klause ze střílení soudobé policie po lidech a že jich už také nevinných hodně zabila, třeba jen kovbojskými honičkami v ulicích měst i mimo ně!!! Ne, tehdy i dnes odpovědnost měla policie, četnictvo, jejich nadřízení, ministr vnitra, vláda, prezident státu má pravomoci nejvyššího velitele jen v době války!!! A pak skutečně za mrtvé protivníky i vlastní občany nese odpovědnost prezident. TGM žádnou válku nevedl! Kolik desítek milionů lidských obětí mají na svědomí američtí prezidenti!

      Vymazat
    2. Akorát, že dnes u nás za všechno může premiér Babiš, vis současnou diskusi v parlamentu, jak nás podle opozice ohrožuje korunavirem. Demisi, demisi! Ve světě je to samé Putin, za nímž jsou miliony mrtvých všude na Zemi. Pane, ten TGM o té střelbě do dělníků od četnictva předem věděl, že pochod bude zastaven všemi prostředky, a mohl tomu zabránit, ale mlčel a nic proti tomu neudělal. To už bylo mnohokrát vědecky prokázáno. Nevěřím tomu, že střelbu sám nařídil(mnozí historici ale jo!).

      Vymazat
    3. Teda pokud já vím, střelbu nařídil zemský prezident, což bylo něco jiného než prezident republiky. Tuším, že se jmenoval Čermý a že mu od doby toho střetu policie s lidem TGM nepodal ruku.
      Ale jen tak mimochodem: vedeme války proti řadě zemí, v řadě zemí působíme jako okupanti, kdo je vinen z českých politiků za tento stav věcí a kdo má osobní odpovědnost za ty mrtvé??? Co děláme my občané proti tomuto antihumanismu. Bráníme v tom našim politikům, zbrojnošům? Naopak, všem těm ,velice zdvořile řečeno antihumanistům dáváme metály a korumpujeme je pro zločinnou činnost penězi!

      Vymazat
    4. S tím závěrem vašeho příspěvku naprosto souhlasím.První kdo je zodpovědný za mrtvé vojáky je prezident republiky, který vystoupil proti těm, kteří nechtěli naši účast při okupaci Afghanistanu a nazvali vojáky žoldáky, on reagoval tím, že odpůrce nazval špínou národa a pokud vím tak on prohlásil, že u Kábůlu se bojuje za Prahu. Zodpovědni jsou členové parlamentu, kteří naši účast schválili. Teď nás čeká tažení na Rusa, možná se k nám NATO přidá a pomůže nám...:)M.R.

      Vymazat
    5. Presne napsano.President,vlada a urady dalsi maji volbou absolutni zodpovednost za vytvoreni a vyvoj naroda do spravedliveho a hlavne nenasilneho systemu, organizaci vlady ve state..
      Jestlize zacnou pachat nespravedlnost a nasili na svych obcanech, strilet do nich ,kdyz se system zda byt uz pouze ohrozen, nesou nejen moralni /a TGM plnou mravni/ zodpovednost pred zakony zeme a musi prenechat vladu jinym , kteri je nahradi vytvori nejen politicky spravedlivy a nenasilny,optimalni system pro sve obcany. Ale normalni vyvoj predevsim bez nasili, obranu naroda atd..
      Pro vsechny obcany statu..bez vyjimky a samozrejme potrestani tech , kteri spachali zlocin a nasili..
      Jestlize to predstavitele a zvoleni neudelaji nesou plnou zodpovednost a zasluhuji rovnez spravedlive tresty..

      Vymazat
    6. 18.44 TGM už pak nepodal zemskému prezidentovi ruku? To ho za tu třelbu a(mrtvé?) pěkně potreastal!

      Vymazat
    7. Vidím, že Vás TGM ,byť více jak 80 roků po smrti v 87 letech štve, jako anglická královna Harrise a Megan. Jestlipak jste si přečetli nějakou sociologickoun či filosofickoum litzeraturu z péra TGM. Najdete překvapivé tituly, tak pokud umíte část a chcete poctivě vědět, pak se do toho pusťte. Ale vy jste možná nadšený čtenář Mein Kampfu a pak jsou má doporučení zbytečná. Možná zkuste i nahlédnout do ústavy 1. republiky a práv prezidenta. Kéž by i jedenou znovu dospěl český národ k tolika rozumu a našel si druhého TGM. Ale zkuste si utrhnout chlup z dlaně!
      Žádný státní útvar se neobejde bez násilí. To jen my Češi jsme si nechali po 30 roků rozkrádat bez odporu stát jako bečku slanečků a diktatura kapitálu se jen chechtá a vůbec ani nepřemýšlí, zda jsme tak ze sebe udělali idioty pro své genetické základy, a nebo z víry, že EU/NATO nacismus bude lepší než socialismus. Zvítězila nakonec česká víra v nacismus, jak i věřil Adolf Hitler s Himmlerem a Heydrichem, když plánovali co s českými podlidmi po vítězné válce - zda na Sibiř do koncentráků, či do Patagonie. A tak se dnes bude hodit zamoření koronavirem a následné zaplavení české kotliny vyhnanci z domovů u naftových a diamantových polí!

      Vymazat
    8. 10,39 Věřte, že nejsem žádný nacista. TGM byl člověk normální a chybující. Věřil ve VŘSR a pak přiznal, že se mýlil. A Hary a Megan? Hary levoboček milence neurozené Diany, majora krysy (Hary svým vzhledem tatínka nezapře). A Megan? Potomek černých otroků. Královna je měla už dávno vypeskovat. Oni nemají v genech být urozenými.Nevím co tato neurozená dvojice má společného s TGM.

      Vymazat
  14. Z knihy Operace Ratlines: V dubnu 1943 se konala na Bermudách konference britských a amerických představitelů, která formálně rozhodla, že se nebude dělat nic proti holocaustu a "vyloučila veškeré plány na masovou záchranu". (...) Ministerstva zahraničí obou velmocí se obávala, že by třetí říše (...) umožnila statisícům (ne-li miliónům) přeživších Židů emigrovat za svobodou na Západ. Na konci roku 1943 britské ministerstvo zahraničí "tajně vyjevilo" americkému ministerstvu svou obavu, že pokud bude na Německo vyvíjen "příliš silný nátlak", aby propustilo Židy, "přesně to by se mohlo skutečně stát".

    OdpovědětVymazat
  15. Čt a ostatní spřátelené kanalizace se těšily, jak bude hlavní zprávou dne řev nahnědlých chvilkařů, kteří mají jediný program antizeman, antibabiš a nově antikřeček a on si hlavní slovo vzal koronavirus. A měli po vánocích.

    OdpovědětVymazat
  16. Divím se, že se D. Kroupa angažuje v politice tak razantně dnes. Byl členem ODA vyčpělé strany a pamatují, že kromě blábolení o ničem nedokázal nic. Ještě zoufalý pokus oprášit stranu před pár léty ve volbách a zase propad. Nakonec mu zbylo jenom plivání u chvilek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jeho synáček Mikuláš(Post Bellum)se zřejmě dokonale potatil-to je skutečně zmetek "de Luxe"!!

      Vymazat
  17. Dement a hajzl Kroupa a spousta idotů okolo.

    OdpovědětVymazat
  18. Existuje řada politických neposedů, pan Kroupa patří mezi ně. Já osobně recyklované zboží nemám rád.

    OdpovědětVymazat
  19. Nová respubliko!!
    Když čtu demokraturské příspěvky korporátu a trolů na NR (nemažou se), pak začínám vnímat osud NR podobně jako osud BL (blicích listů). Jste na konci alternativy a už vás nic nezachrání, ani šoroškovy peňaží!!

    OdpovědětVymazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.