Reklama

čtvrtek 12. března 2020

Telepolis: USA ve snaze dominovat jdou do konfrontace s Ruskem!

Johannes Schillo a -kou-
12. 3. 2020  TelepolisPrvníZprávy
Podle Telepolis zvýšením vojenské a jaderné moci chtějí Spojené státy dosáhnout konkrétní cíl: stavu, kdy budou ruské jaderné zbraně neúčinné.

Spojené státy tak získají úplnou geopolitickou svobodu jednání, protože je to právě Rusko, které jim brání v dosažení tohoto cíle. Podle Telepolisu jsou cvičení Defender Europe také součástí této strategie.

Podle publikace Německo nyní provádí zásadu „společné akce“ v rámci vojenských cvičení Defender Europe 2020. Podle tiskového střediska Bundeswehru prokáží USA s pomocí svých manévrů závazek vůči evropské bezpečnosti a evropští partneři zase projeví svou schopnost podporovat společné cíle. Kromě toho musí Německo v rámci cvičení prokázat svou schopnost jednat jako „tranzitní bod“ pro NATO. Německá levice kritizovala manévry a tvrdila, že způsobí finanční a klimatické škody a znepokojí civilisty. Asociace německých odborových svazů (DGB) se také postavila proti Defender Europe, přičemž zejména uvedla, že tato cvičení jsou v rozporu s Pařížskou chartou z roku 1990, která vyhlásila „konec éry konfrontace a revize území v Evropě“.

Podle Telepolisu je odvolání se DGB k Pařížské chartě směšné, protože NATO a SRN ji dávno proměnily v „makulaturu“. Západ převzal kontrolu nad všemi „přístupy“ k Rusku, když narazil na odpor odporu pouze ohledně Ukrajiny.

V roce 2007 Vladimír Putin na konferenci o bezpečnosti v Mnichově označil expanzi NATO a dalších aliančních iniciativ, jako je militarizace kosmického prostoru, za agresi. Také označil červené čáry a řekl, že Západ by neměl očekávat nové kapitulace, jako za dnů Gorbačova.

Ve snaze o světovou dominaci si USA zvolily kurs konfrontace s Ruskem (která v budoucnu přejde také na Čínu), poukazuje Telepolis. Washington se navíc snaží dosáhnout zásadně nové úrovně řízení jaderných konfliktů, ve které budou Spojené státy plně chráněny před odvetným jaderným úderem. Ačkoliv americká jaderná strategie v roce 2018 zdůrazňuje, že použití jaderných zbraní je možné pouze v krajních případech, nicméně, jak píše Telepolis, definice „extrémního případu“ samozřejmě závisí na americkém prezidentovi.

Jak noviny poznamenávají, ve skutečnosti se v USA od 70. let snaží překonat jaderný „pat“. Nyní, po ukončení smlouvy o INF, mají nové příležitosti k nasazení svých strategických sil. V Evropě bude vytvořen nezávislý druhý „jaderný front“ proti Východu. Jeho cílem bude dosáhnout úplné neúčinnosti ruských jaderných zbraní, které upevní volnost jednání Spojených států: vhodnou přípravou bude instalace protiraketové obrany, zkrácení doby nasazení armády a takové manévry jako Defender Europe.

Ve stejné době Bundeswehr a NATO deklarují zcela odlišné cíle cvičení, píše Telepolis: publikace se domnívá, že kromě jiného Defender Europe pracuje na „propagandistické válce“. Snaží se přesvědčit společnost, že cílem cvičení je předcházet konfliktům, zatímco ve skutečnosti vedou k eskalaci napětí. Podle Telepolis není Defender Europe jen cvičením, ale krokem k eskalaci, v níž Rusko čelí hrozbě ze strany zahraničních mocností přímo u svých hranic.

Spojené státy tím, že zvýšily svůj jaderný potenciál, jasně ukazují, že vidí Rusko jako geopolitického rivala, který brání jejich volnosti jednat. Ze všech ostatních států požaduje Washington alespoň „nezasahovat“ do konfrontace s Moskvou a země NATO vyzývá, aby se jí účastnily.

Německo se samozřejmě účastní, poznamenává Telepolis: Spolková republika Německo tímto způsobem odmítá „kulturu zdrženlivosti“. Být „tranzitním bodem“ v procesu přípravy třetí světové války je to, co nyní znamená bezpečnost,“ dodává vydání.







Související:


Rusko vyzvalo NATO: Přemýšlejte o důsledcích svých agresivních akcí!

SZ: Hraní si s ohněm - „velký pochod“ NATO na východ!

45 komentářů :

  1. Jaderný pat překonalo Rusko hypersonickými zbraněmi. Být hajzlové jako američani tak už usa neexistuje. Snad je nadcházející krize ekonomicky zlikviduje nebo jsou nebezpečí pro celý svět. Světovládu nikdy mít nebudou na Rusko a Čínu nemají.

    OdpovědětSmazat
  2. Bůh ochraňuj Evropu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Evropa se může ochránit sama i bez boha. Musela by však mít dostatek myslících voličů, kteří nebudou volit své představitele podle přání majitelů médií, ale na základě zralé úvahy o tom, kdo pro je občany zárukou bezpečí a míru. A bezpečí není umístění vojenských základen USA na svém území, jako to dnes vidí Polsko nebo jiné země.

      Smazat
    2. Re (21:13):
      Myslím, že není slogan (jen) dneška, ale že má dlouhou tradici.
      Totiž ten, který nám praví: pomož si sám a pán_bu ti pomůže.
      Takže, pokud si lid obecný po celé Evropě bude do svého čela dál a dál volit takového lokaje US mocipánů, moc si tím nepomůže, a dál a dál bude čekat na Godota. Utěšujíc se falešnou nadějí v duchu výkřiku Bůh_ochraňuj_Evropu.

      Smazat
  3. Podívejte se na YT Peter Staněk - Spoločnosť budůcnosti a už ani vlezdoamiřitníci nemůžou pochybovat že eurpatlantické hodnoty zdegenerovaly a zvrhly se v neovladatelného parazita.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Je s podivem,ze jeste zadnej ze zbrojnich konglomeratu si jeste nenechaly patentovat smrtelnej Coronavirus jako zbran na lidi..
      Velkej zisk by se z toho vznikl , za kazdyho nemocnyho a mrtvyho by korporace shrabla poplatky /royality/..
      Jako autor nejakeho vynalezu pobira poplatek od kazdeho vyrobeneho kusu z jeho vynalezu..

      Smazat
    2. 1:03 US patent z 20.11.2018 číslo US 10.130.701.B2 s názvem CORONAVIRUS. Podala britská firma THE PIRBRIGHT INSTITUTE.

      Smazat
    3. Aktuální stav s koronavirem V Rusku:
      Nakažených: 20
      Uzdravených: 3
      Mrtvých: 0

      Smazat
  4. Mně spíš připadá, že USA jdou do kopru. Mediální žumpy ČT, Reflex, Deník en a podobné srágory psaly o tom, jak Saudové rozpoutali ropnou válku s Ruskou federací. Můj názor je, že Saudové a Rusové se dohodli, že na jejich úkor nebude USA jednička v těžbě ropy. Podle analitiků stačí šedesát dnů, a průzkum nových ropných polí USA půjde do krachu. Jestli se nízké ceny udrží devadesát dnů. Začnou ropné společnosti USA krachovat.

    OdpovědětSmazat
  5. Vlhké sny, to všechno už běží jenom ze setrvačnosti už tomu určitě ani sami v SSA nevěří. Jenom se točí prachy amerických zbrojařů.

    OdpovědětSmazat
  6. USA ve snaze dominovat půjdou do kopru, čím dříve tím lépe. Takovou snůšku bludů a žvástů jsem už dlouho nečetl. Putin jasně a srozumitelně řekl, že nyní má Rusko takové zbraně, které jim zajistí několik let klidu, kdy si na ně nikdo netroufne. Jestli si Ušáci myslí, že Rusko bude čekat, se založenýma rukama až za velkou louží něco vymyslí a pak Rusku ukáží... bla, bla, bla, jenom si honěj triko a blafujou aby ty jejich poslední rádoby "úspěchy" zamaskovali aby se na ně co nejdříve zapomnělo. Vypadá to, že tomu, že jsou nejlepší a vyjímeční, za chvíli budou věřit jenom oni sami a ostatní si budou ukazovat na hlavu. Tím přiblblým žvejkáním svůj pád jenom urychlí, čím dříve padnou tím pro celý svět lépe. Potom se dozvíme ty prasečiny které od dob likvidace indiánů až po dnešek mají na svědomí. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
  7. Ropa se prodává za polovinu toho co před 2 měsíci, rubl (ano, ten údajně zlatem krytý rubl, který má podle zdejších mudrců co nevidět zničit dolar) ztratil za stejnou dobu vůči dolaru skoro čtvrtinu. Pokud se situace brzo neobrátí, tak Rusko bude mít úplně jiné starosti než blábolení v článku.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Těch kdo budou (a mají) starosti bude více. Renomovaná odborná média a odborníci (včetně amerických) uvádějí, že Rusko a Saúdská Arábie vydělávají i na ceně 17 USD za barel. Dnes se cena pohybovala okolo 35 USD za barel. Zato americké společnosti frakující ropu mají deadline 40 USD/barel, ale většina z nich 60 USD/barel. Navíc Rusko už není ani zdaleka tak závisllé na vývozu fosilních paliv a surovin a má vyrovnaný rozpočet Rezervy se odhadují na nějakých 350 mld USD ve zlatě (nejde o zlatý rubl). A devalvace měny není vždy znakem krize. Je to jeden z nástrojů monetární politiky státu, respektive jeho centrální banky ke stabilizaci ekonomické situace. Takže klídek.

      Smazat
    2. 0:00
      Před 4 lety v lednu 2016, ceny ropy WTI spadly až na 26 dolarů. A americké společnosti přesto dodnes v klidu dál těží, vy dedlajne.
      Za rok 2015 HDP Ruska kleslo o -2.3%, kdežto HDP USA vzrostlo o +2.9%. Tolik k závislosti těch zemí na cenách ropy.
      Současný kolaps rublu na 75 za dolar není politikou CB Ruska, ale výprodejem této bezcenné měny celým světem. Při posledním podobném kolapsu rublu v roce 2015 měli v Rusku inflaci 17%.
      Já klidný jsem.

      Smazat
    3. Vydají emise akcií na podporu dolaru. Papírem podpoří papír. Prostě papírové království.

      Smazat
    4. 1:09
      Tvoje ynteligentní počty ala Kraďousek nikoho nezajímají!!!!Amiokupant je v prdeli tak,že už vykrádá i muzea na okupovaných územích a kšeftuje s Talibem kvůli drogám....inu demokracie v barvách zločinu a zločinců!!!!!

      Smazat
    5. 1:09 Oni by se měli podívat, co se počítá do HDP, Vašnosti. Máte malou představivost a lžete si do kapsy.
      Například: aby po krizích vypadala čísla lépe, tak se "Evropská metodika pro HDP" upravila a zahrnula i peníze z prostituce a prodeje drog. Protože ku.vy nemají cejchovaný taxametr a dealeři drog nemají plombovaný sklad, tak se "protočené" peníze zjišťují "kvalifikovaným odhadem". Takže ano, v našem HDP je zahrnuta i placená sexuální radost (tato provozovaná doma mezi partnery nemá cenu, neb za ní "neplatíte") i potácející se individua na drogách. která následně spotřebovávající zdravotní služby (ty máme jako pozůstatek socialismu "zdarma"). No a samozřejmě jsou do HDP započítány "nezbytné" stavby rozhleden v údolích, cyklostezky, občerstvovací přístřešky pro turisty, vlnitá dálnice u Ostravy a v Českém středohoří, zkrátka vše, na čem je "Sponzorováno fondy EU".
      USA staví úspěšně zeď na jihu s Mexikem. Je to sice na "dluh", ale HDP USA, to zvedne, tj. každá americká domácnost se má proto v HDP lépe. Tak zase v HDP porazí Rusa. Proč my máme HDP velké a úspěšné tedy víme.

      Proč mají v Rusku malé HDP? Nevím jistě (neb mne primárně zajímá tato kotlina), ale např. Ruští výrobci zbraní:
      * jsou to státní podniky
      * na volný prodej za tržní ceny je od státu embargo
      * nemusí tedy produkovat zisk (a pro Rusko vyrábějí za výrobní náklady)
      * vyrábějí pro Rusko "lacině"

      Takže zbrojaři Rusku
      * kazí HDP (mohlo by být větší)
      * snižují náklady na zbrojení v porovnání ze západem

      Co se týká kolapsu rublu. Rusové se díky díky i našim embargům stávají soběstační, tj. za svoje zboží točí svojí měnu. Mají svoje platy a svoje ceny. To, že si za rubl nekoupí tolik dolarů, je na jejich vnitřním trhu "je jedno". Mají drahé západní zboží a zahraniční dolarové dovolené. Ropu, plyn, nerostné suroviny na burze nekupují, tak na ně dolary nepotřebují (jen na těžební stroje a technologie).

      Tož tak.

      Smazat
    6. Ty jsi jednoduše idiot 1:09, víc není potřeba rozvádět přiteplený ami/bruselský soudruhu. Tvoje těžařské společnosti, hlavně ty dodotvané státem padly a bylo jich hodně, řiťolezu.

      Smazat
    7. 0:00
      Vy jste mě pobavil, v Rusku je inflace mněny jako hrom a vy budete psát - krok ke stabilizaci - stejné když Hitler psal o ustupu vojsk za druhé sv.

      Smazat
    8. 7:59 Nejspíše máte pravdu, že 1:09 je idiot, Pjakin to ale říká jinak. "Mnohé věci nám jsou nepochopitelné ne proto, že je náš rozum slabý, ale proto, že jejich podstata nazapadá do okruhu našich pojmů." Přeloženo do češtiny "Né blbí, ale špatně informovaní". Hej hou, rudý dědeček

      Smazat
    9. 9:47
      Seš zase přežral slimáků ty Geriatrixy z Reichenbergu?!☺

      Smazat
  8. Defender Coronus 2020?

    OdpovědětSmazat
  9. • Hlavní hrozbou naší doby je Komunistická strana Číny, prohlásil americký ministr zahraničí Mike Pompeo při své návštěvě Británie. Spojené státy a jejich spojenci podle něho musí mít takovou technologickou i vojenskou sílu, aby dokázaly zajistit svou bezpečnost.• Hlavní představitel "americké demokracie" Pomeje opět straší a vyvolává nenávist vůči konkurentovi. Je jasné, že Čína je skutečně pro USA nebezpečná z hlediska zájmů USA.USA více jak 200 let terorizují a masakrují svět a Čína jim v tom překáží!!!!

    OdpovědětSmazat
  10. Ty své kolony mají všude s tím co řekl nějaký rodčíld že pokud ho nechají tisknout peníze nebudou ho zajímat ani vlády a zákony kdekoliv.

    Z pokleslého ae amantem

    Nemám rád placaté čepice navíc žiji v příšerně odporném fašistickém městečku že tímhle se pochválim jako hrdina.

    P.Stoupal
    10% infikovaných má těžký průběh. Ten následuje po kašli a “chřipce”. Má to dvě fáze :
    1. oboustranný zápal plic (pneumonie). Dušnost se řeší kyslíkovou maskou.
    2. plíce selhávají, infekce napadla plícní sklípky (které pohlcují kyslík ze vzduchu a posílají jej do těla). Aby jste se neudusili, lékaři přistupují k intubaci (prorazí vám díru do průdušnice). Dýchá za vás ventilátor.
    V případě Itálie není dostatek ventilátorů , proto lékaři rozhodují, komu jej dát a komu nikoli (obvykle nedostanou pacienti ve věku 80+). Pro ty, na které nezbylo, je to rozsudek smrti. Zemřou udušením. Nárust nových infikovaných v Itálii je raketový, jen za včerejšek 12. března +2600 (pro srovnání – v Číně pouhých +70).
    https://www.worldometers.info/coronavirus/

    0OdpovězBře 13, 2020 0:42

    Ten rozdíl je v tom že buď je společnost pro lidi nebo kapitál. Dodám že samozřejmě členům fašistických organizací je to samozřejmě jejich očima nad hlupáky jedno. Je to v každém necenzurovaném slovníku, armáda a policie. Takže když řeknete pane fašisto nic nemůžete zkazit. Zbrutopýrují stalinisticky, ale on takové hovado nebyl akorát z něho vexláci udělali tyrana. Chtěl 5. hodinovou pracovní dobu, osmihodinovou zavedl aby se tady zvedla po kontra puči v 89. úžerů sociopatů na 8,5.

    Toho nevzdělaného bossingostalkingového pohrkaného výhekového houkala fakt už ne.

    0OdpovězUpravBře 13, 2020 1:16

    Nemám rád placaté čepice navíc žiji v příšerně odporném fašistickém městečku že tímhle se pochválim jako hrdina.

    P.Stoupal
    10% infikovaných má těžký průběh. Ten následuje po kašli a “chřipce”. Má to dvě fáze :
    1. oboustranný zápal plic (pneumonie). Dušnost se řeší kyslíkovou maskou.
    2. plíce selhávají, infekce napadla plícní sklípky (které pohlcují kyslík ze vzduchu a posílají jej do těla). Aby jste se neudusili, lékaři přistupují k intubaci (prorazí vám díru do průdušnice). Dýchá za vás ventilátor.
    V případě Itálie není dostatek ventilátorů , proto lékaři rozhodují, komu jej dát a komu nikoli (obvykle nedostanou pacienti ve věku 80+). Pro ty, na které nezbylo, je to rozsudek smrti. Zemřou udušením. Nárust nových infikovaných v Itálii je raketový, jen za včerejšek 12. března +2600 (pro srovnání – v Číně pouhých +70).
    https://www.worldometers.info/coronavirus/

    0OdpovězBře 13, 2020 0:42
    .lak
    Návštěvník
    .lak
    Ten rozdíl je v tom že buď je společnost pro lidi nebo kapitál. Dodám že samozřejmě členům fašistických organizací je to samozřejmě jejich očima nad hlupáky jedno. Je to v každém necenzurovaném slovníku, armáda a policie. Takže když řeknete pane fašisto nic nemůžete zkazit. Zbrutopýrují stalinisticky, ale on takové hovado nebyl akorát z něho vexláci udělali tyrana. Chtěl 5. hodinovou pracovní dobu, osmihodinovou zavedl aby se tady zvedla po kontra puči v 89. úžerů sociopatů na 8,5.

    Toho nevzdělaného bossingostalkingového pohrkaného výhekového houkala fakt už ne.

    0OdpovězUpravBře 13, 2020 1:16
    bonus
    https://www.youtube.com/watch?v=d2sWFTMVNUc time 9:00

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Hlavne ,ze maji na tanky a armady triliony dolaru....

      Smazat
  11. Před migranty nás NATO nechrání a není schopno zastavit "útok" migrantů, ale na hranicích Ruska se bude "cvičit"!! Turecko vojensky napadlo sousední stát, jak může být nadále v NATO? Golanské výšiny jsou stále mezinárodně uznané území Sýrie a "fašistické" rozhodnutí Izraele a USA to nemůže změnit!!

    OdpovědětSmazat
  12. Vás z 1:09 se dovolím zeptat, jaký máte věcný důvod jásat nad "úspěchy" USA a "prohrami" lidsky méně početné, historicky méně hospodářsky rozvinuté Ruské federace. I podle vašeho přesvědčení jde o stát, který není schopen v žádném ohledu USA konkurovat, tedy USA s jeho spojenci jakkoli mocensky ohrozit. Vysvětlete, co vás, za takto nesporných mocenských poměrů, vlastně trápí? Snad to, že si USA nepodřídili Ruskou federaci tak, jako část ostatního světa? A ke všemu, že tu straší i ta komunistická Čína? I vy humanisto a demokrate!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Co mě trápí? Netrápí mě nic. Jen se pozastavuji nad tím vaším neustálým předvídáním konfrontace a zahájení války s Ruskem ze strany USA. Stejné nesmysly o válce a kolapsu dolaru, USA, prohnilého Západu, píšete po všemožných serverech jako NR či Zvedavec stále dokola už od doby co je internet internetem. A stále nic. Ani náznak. Baví vás to? Trápí vás něco? Kompenzujete si něco? Vzrušují vás ty představy?
      Malé příklady až let starých stejně blábolivých článků.

      https://www.zvedavec.org/komentare/2010/03/3617-treti-svetova-valka-jiz-zacala.htm

      https://www.zvedavec.org/komentare/2009/03/3041-skutocne-priciny-svetovej-financnej-krizy.htm

      https://www.zvedavec.org/komentare/2008/11/2876-michail-chazin-usa-budu-coskoro-celit-novej-velkej-depresii.htm

      https://www.zvedavec.org/komentare/2006/01/1483-iranska-ropna-burza-hrozi.htm

      Smazat
    2. nerekl bych ze si tim lidi neco kompenzuji. Spis nechteji byt prekvapeni a tak hledaji nejhorsi mozne scenare aby pak nepropadali panice. Co vidime dneska je mizerna informovanost lidi a pak lidi skupujou toaletaky jak sileni. Od roku 2006 ctu zvedavce taky, prosel jsem si zaujatosti proti usa. Ale za ty roky jsem se spis osobne usadil nekde na nautralnim uzemi. Napriklad me osobne jde o objektivitu informaci. Zavery si delam sam. Domnivam se ze vetsina lidi ktera cte zvedavce od 2006 dosla k podobnemu postoji. duveruj ale proveruj a nikdy never vlade at uz je jakakoli a at se dusuje ze mluvi pravdu a kona dobro ne neverim. Cely ty roky vicemene vedli k tomu ze co reknou politici tomu se neveri. Co si lidi vytvori za konstrukty tomu se taky neveri. Ale vsechno se bere s odstupem. Ale clovek ktery objevil zvedavce a alternativu letos nebo loni jeste nema radne pochopeno, trochu tolerance vuci nim nikdy neuskodi, oni to casem pochopi. Ale i ja jsem na pozoru, protoze faktem je ze globalni ekonomika je jak sen to je fakt. Vuci necemu je imuni vuci jinym vecem byt nemusi, co to je to zatim nikdo nevi, ale muze to byt to co to je ted. Nepreju amiukm zhrouceni ekonomiky, protoze to bude znamenat fakt velkej problem pro vsechny na Zemi.

      Smazat
    3. 9:15
      Tak hlavně že mamlasi jako vy už 25 let straší Ruskem a jeho vpádem do Evropy a choutkami a agresí a válkou a ovlivňováním voleb dokonce v USA, dokonce ještě v Katalánsku, kam měli vozit ruské volební urny, nebo co to bylo za liberální hovadinu, a podobné bláboly pro chudé duchem. Zároveň ti samí idioti jako vy vykládají, jak Rusko krachuje, nic nevyrábí, žádné technologie nemá, vše je zastaralé, zničené, HDP minimální, barabizny, většina nemá ani přívod vody atd atp.

      Stále mají idioti jako vy potřebu upozorňovat na to, že nemají v hlavě mozek, ale zapáchající hovno?

      Smazat
  13. Snížení kurzu rublu (i koruny) je ukázkou pokračování ekonomické války. Spekulanti mají na ekonomiku v kapitalismu stále větší vliv - větší než jsou skutečné hodnoty práce a síly státu. Letos to vypadá jako by po stránce politické, ale i v dalších oblastech hráli USA "vabank". Nemají žádnou zpětnou vazbu. Žádný stát nemá politiky ani ekonomiku v postavení na úrovni Ruska a Číny. Myslím, že je to nebezpečná situace pro všechny. Kdyby se podařilo alespoň v rámci Evropy nenápadně zrušit sankce, možná že postupnými kroky by se podařilo nakonec zabránit nejhoršímu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. O vlivu spekulantů nám vypráví v těchto dnech koronavirus: mnohé hypermarkety zvedly raketově své obchodní ceny, stalai se z nich šmelináři - a lidé by si je měli zapamatovat a více již k nim nechodit - ať se vrátí Heim ins Reich. Tak nezapomeňte!!! V dubnu bude s koronavirem amen, ale tito šmelinářští parazité, kteří plundrují již desetiletí naší zem nám budou zase chtět nakecat, jak "zlevňují" a jak prodávají 70 % českého zboží. Keťasové - vyhnat ze země!

      Smazat
  14. Vlezdoamiřiti nejsou schopni si uvědomit ani takové debiloviny co povídají a píšou. V Rusku je všechno v pr..li, hlad a stále někdo potřebuje to tam obsadit a pokud možno vyhubit. Mají doma málo problémů tak chtějí zachránit lidstvo zotročením všech lidí od Vltavy a Labe na východ.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pane 9:53. Z vás mluví jen vztek, zkuste přidat i trochu rozumu. Rusové nepotřebují žádná území, nepotřebují Drang nach Westen, nepotřebuji nerostné bohatství, i v zemědělství jsou exportéry. A snahou nám vládnoucí diktatury kapitálu je jediné: nakrást si v Rusku, vyrabovat jeho bohataství, jeho i třeba ermitáže, muzea, tak jak to dokázali "kulturisté" z USA třeba v Iráku a jinde! A třeba Švédové v Praze za 30leté války! To se to pak nakradeným i snadno chlubí a navíc ty kšefty starožitníků! Jo, diktatura kapitálu, to je samec kanec, ale i jemu bude jednou konec a nemusí to být jen prasečí mor!

      Smazat
    2. Pane 16:52 zkuste si ten článek přečíst ještě jednou.

      Smazat
  15. Válka s Ruskem po zemi, za pomoci tanků a pěchoty je nesmysl. Už mnohokrát vyzkoušený nesmysl. Letadlové lodě nemají kudy na Rusko zaútočit a samy by v dostřelu byly jen hromadnými rakvemi. Jediné šance jsou jaderný útok a následný krach systému, nebo vnitřní převrat.

    https://www.youtube.com/watch?v=o9gIdnbDU6E&t=503s

    OdpovědětSmazat
  16. 9:53 ty musis byt peknej magor, misto tveho ...V Rusku...si dej V USA. Ty to proste delas za prachy nebo z blbosti...v Tvem pripade je to za oboji :):):) Byl jsi na emerickem stredozapade? Byl jsi vubec v Emeerice? Nevis co mluvis. Jses proste jen nenavistej, zakomplexovanej, sam, bez pratel, kamaradu....mas jen PC.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší je když se sejdou 2 blbci, kteří sice tvrdí to samé, ale nerozumí si a ještě se pohádají.

      Smazat
    2. twl 10:58 - já s 9:53 kamarádím tak se do něj neser.Proč by měl být na tom blbým středozápadě či v uss, aby splnil normu blba který líže anál po vytentěných hambačích.

      Smazat
  17. Kapitalismus vyhání lidi z Afriky. Bída, zaostalost, bezpečnostní nejistota, hlad..... toť "slavný" kapitalismus

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ale proč jenom z Afriky? Všechno, co jste vyjmenoval 10.59 je prakticky ve všech zemích u určité skupiny obyvatel - i v ČR. Kam utečeme my?Kdo se ujme nás? Vyčlení pro nás nějaký ostrov? Já bych to bral - něco,kam nevkročí žádný politický všivák,celebrita, a už vůbec ne media respektive bulvár. Osobně bych si pořídil sebou ostrého psa, a toho bych vycvičil na "trhej pána" a jak by se přiblížila nějaká taková úřednická kreatura s papírem, byť jen na sto metrů, dostal by pes povel.Vůbec si neumím představit idylický život bez PC, internetu, TV, a všech těch duši devastujících hovadin, spal bych kde se mi zachce, ohníček bych si rozdělal, kde bych chtěl, abych si mohl upéci svoji ulovenou myš,nikdo by mi do ničeho nekušnil, a něco takového jako je exekutor - by nepřežilo ani dvě minuty! To my tady žijeme jako v pekle zákazů, příkazů, šikany, špízlování, udavačství, už chybí jenom ty rozpálené rožně.

      Smazat
    2. Pane Tatrane, děkuji, nevěděl jsem, že LENOST A PARAZITISMUS PRIMITIVA = KAPITALISMUS...

      Nwsouhlasím s vámi. V černé lenochiádě je úspěšným ekonomickosociálním systémem pouze otrokářství; nebo sběračství. To tam také Běloši tvořiví nalézali...

      Smazat
  18. 9:15 pokud odpovídáte na 7:30, pak tam hloupě pletete výroky jiných. Nic z toho k čemu se odvoláváte, netvrdím, považuji ovšem za prokázané, že mocenské i ekonomické postavení USA slábne, že není podloženo reálnou hospodářskou silou, tedy, že velmocenské politice USA zbývají manipulace prostřednictvím dolaru, pokud a dokud zůstává rozhodující světovou měnou. Pak vojenská síla, která papírově překonává vojenské možnosti zbytku světa.
    Je ovšem prokázané, že ta se neprosadila ani v Korejské válce, byla poražena ve Vietnamu, není úspěšná v Afghanistánu. Takže se může honosit úspěchem leda v poměrech Grenady, Panamy, Srbska, Sadáma Huseina Iráku a spolu s Francouzi, Brity a Italy i Kaddáfiho Líibye. Do jaké míry by celý ten válečný komplex v plném nasazení zafungoval nikdo vědět nemůže, když neexistuje způsob, jak jeho reálné fungování vůbec prověřit.
    Takže jak? Je patrné, že všechna ta nedávná „vítězství“ USA, vzato historicky, jejich postavení fakticky nijak neposílila, když ekonomicko-politický pád „Tábora míru a socialismu“ byl zcela nepochybně věcí jeho vnitřních, v podstatě historicky daných možností. Je ovšem zřejmé, že ani to nejste schopen domyslit.
    Za svou osobu vyslovuji přesvědčení, že kapitalismus svoje rozvojové možnosti vyčerpal, že převážil jeho parazitický charakter, když potom nutně vstupuje na krizovou trajektorii. Jde tedy o otázku trendu i myslitelné podoby zlomů. A k těm, v historicky krátké době, nesporně dojde. Průkazných signálů je dnes už dostatek. Váš problém, milý 9:15 bude v tom, že netušíte, jaký časový interval je myšlen pod slovy „historicky krátká doba“.
    Dodávám, že Ruské federaci v jejím odporu USA, jako slabšímu ze soupeřících stran, tak jak už je u Čechů mé generace zvykem, bez ohledu na prolhanou propagandu, soustředěně fandím. Klvaňa sem, Klvaňa tam. Ani vy, s tou svou natvrdlostí, nic proti tomu nezmůžete. S pozdravem, utěšujte se!

    OdpovědětSmazat
  19. USA a NATO se potřebují zbavit zastaralého-nepotřebného šrotu. Poláci a Pobaltské státy to budou platit !!!

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.