Reklama

pondělí 20. dubna 2020

Dráždit Rusa bosou nohou

Václav Vlk st.
Václav Vlk st.
20. 4. 2020   ČNL
Odstranění Koněvovy sochy v době koronaviru mediálně poněkud zapadá. Naštěstí. Ale ono se zase vynoří. Národy mají paměť delší než sloni. Viz naše zaťatost vůči katolické církvi a Habsburkům.


Diskutujete-li o odstraněné soše maršála Koněva z Prahy 6, neobtěžujete Rusy, ale i nás nějakými řečičkami o zločinech stalinismu (který stál i mého otce život). A nevymlouvejte se na ně.

Oni to vidí jinak. My také nechceme uznat, že husité byli středověkou obdobou náboženských fanatiků, za jaké dnes oprávněně považujeme Talibán. Ostatně husité vraždili děsivě, přesvědčeni o své nejvyšším pravdě, a i díky tomu kališníky (utrakvisty) nikdo neporazil od roku 1419 až do roku 1620, respektive do 1648.

Tak jako křesťané dnes považují kříž, původně obludný a strašlivý vražedný nástroj Římanů, za posvátný, považují národy Ruska za posvátné památníky svých padlých. S tím nic nenaděláte.

Maršál Koněv prostě je v jejich očích dodnes hrdina. Žvanění, jak jeli Sověti na Prahu už zbytečně, jsou jen žvanění.

Ale pro jistotu – pro žvanílky a náhlé hrdiny 75 let po válce – pár faktů:

Proti povstavším Čechům a jejich spojencům – osvobozeným zajatcům, Rusům Italům, Srbům, Řekům atd. (viz) - stála pořád nesmírná síla, skupina armád Mitte. Pod vedením generála polního maršála Ferdinanda Schörnera, zvaného „Krvavý Ferdinand“, protože nechal popravoval vlastní vojáky a důstojníky za „ideovou nepevnost“ i na jaře 1945. Složení skupiny armád Mitte v květnu 1945 bylo:

- 7. armáda – generál Hans von Obersfeld
- 17. armáda – generál Wilhelm Otto Oswald
- 1. tanková armáda – generál tankových jednotek Walther Nehring / generál pěchoty Wilhelm Hasse
- 4. tanková armáda – generál tankových jednotekFritz Hubert Gräser

Vzdušnou podporu jednotkám Skupiny armád Mitte zajišťovalo velení skupiny „Visla“, Luftwaffenkommando „Nordost“ (General der Flieger Martin Fiebig), které mělo v dubnu 1945 cca 100 bombardovacích letounů, 300 bitevních letounů, 600 stíhacích letounů, 100 nočních bitevních letounů, 70 námořních letounů a 150 průzkumných letounů. (Podrobnosti naleznete zde a zde.)

Tyto jednotky byly v počtu cca 1,2 milionu plně vyzbrojených mužů povolány bránit Protektorat Böhmen und Mähren a tzv. Sudety, tedy části Třetí říše, s úkolem chránit plánovanou poslední nacistickou oblast, zvanou Alpenfestung. Bojiště v Čechách mělo chránit plánované údajně nedobytné horské oblasti Alp v Bavorsku a Rakousku. Kam se mělo podle německého plánu stáhnout nacistické vedení, bráněné a obklopené „vybranými jednotkami“. Většina z těchto jednotek proto na našem území bojovala až do konce, či spěchala k Šumavě a Alpám. Původně totiž neprchali k Američanům do zajetí, ale měli se spojit s nacistickými jednotkami posledního odporu.

Mnohé bojovaly až „přes konec“. Tedy až do 11. a 12.5. 1945, i když Američané uzavřeli dne 9.5.1945 linie a nebrali vojáky bojující na německé straně do zajetí.

Maršál Schörner, hlavní velitel uskupení armád Mitte, nesplnil rozkaz hlavního velení Wehrmachtu ke kapitulaci ze dne 8. května. Řekl, že jej vojsku nepředal, protože mu byl znám záměr německého velení soustředit ustupující části armády v oblasti Rakouska a tu držet delší dobu.

Dále zde na našem území byly jednotky gestapa a Schutzpolizei. Vedle armády plnila svoji úlohu i domobrana – Volkssturm, němečtí civilisté, kteří byli připravováni na příchod fronty. Volkssturm měl na starost opevňovací práce, jeho příslušníci bývali nasazováni ke střežení železničních tratí a mostů, do pátracích akcí proti uprchlým válečným zajatcům i proti partyzánům.

Jednotky SS žádnou dohodu (s povstalci) nepodepsaly. K 6. 4. 1945 měla SS v Protektorátě k dispozici 67 053 mužů, neznámý počet jednotek SS byl v tzv. Sudetech. V lednu 1945 se v „hlavním městě wehrwolfů“ Ústí nad Labem konala schůzka vybraných hodnostářů Sudetské župy, která se zabývala působením této organizace a záškodnické akce po odchodu německé armády. Zde je také odpověď na stálé výkřiky o tom, jak Češi za povstání „vraždili“ nevinné německé chlapce, jací „chlapci“ to byli třeba v Brně.

Nacisté byli přesvědčeni ještě koncem dubna 1945, že ubrání pevnost Mitte – tedy Protektorát s kusem Rakouska. Stále věřili v Alpenfestung. Proto naprosto bezohledně vraždili a zastrašovali ještě v té době.

Proti lidem v českých zemích stálo tedy odhadem 1,2 až 1,5 milionu ozbrojených vycvičených nepřátel.

Po hrdinném boji povstalců (počet padlých v Praze byl přes tři tisíce, Němců padly v Praze tři až čtyři tisíce, v celé ČR pak v Květnovém povstání cca šest tisíc padlých povstalců) a za nesmírné pomoci ROA, která bojovala na české straně od 6. do 8. května 1945 a pak odešla smrti vstříc, byla dojednána dohoda o odchodu Werhmachtu a pražských Němců z Prahy (viz Protokol o provedení formy kapitulace německých branných sil v Praze z 8.5. 1945).

Hlavní podepsaní dopadli dost špatně. Za Německo podepsaný gen. Touissant byl odsouzen na doživotí, propuštěn v roce 1961 jako výměna za dva komunistické agenty. Za Čechy podepsaný gen. Karel Kutlvašr byl stalinisty odsouzen na doživotí, na amnestii byl propuštěn v roce 1960 domů jen zemřít. Major Jaromír Nechanský byl odsouzen komunisty k smrti a popraven v roce 1950.

Takže tvrzení, že sem Koněvova tanková armáda jela „jen tak“, je nesmysl. A aby to bylo všem moudrých diskutérů jasné: na území Čech a Moravy zajali do květnu 1945 Rusové 900 000, slovy devět set tisíc německých vojáků. A ti pak šli pěšky do Ruska. Na to jsou tisíce dokumentárních fotografií. A skoro nikdo z nich se už nevrátil. Mimochodem, spočítejte, kolik jich asi stačilo „utéct k Američanům“, jak nám tvrdí místní politická legenda. Na začátku byl 1 milion 200 tisíc nacistických vojáků, z toho odečtěte padlé (jejich počet se odhaduje na 50 000) a také 900 000 zajatců. Takže kolik?

Je pravda, že komunisté provedli v roce 1948 převrat a následně morálně a ekonomicky zničili tuto zem. (Sami? On to nikdo od nás nedělal?) Z hlediska Rusů se ale Moskva hlavně zabezpečila proti dalšímu útoku ze středu Evropy (z Německa, z Francie anebo od USA), který podle nich měl vždy za úkol naprosto zničit Rusko.

Takže u nás se najednou k 75. výročí největší války v dějinách rozhodnou „mýr nix dýr nix“ politické nuly, že Koněva nechceme, protože bůh ví, jak vůbec bojoval proti Němcům, který sice velel osvobození nějakého toho koncentráku (Osvětim), velel viselsko-oderské operaci při přípravě útoku na Berlín, jeho vojska se zúčastnila dobytí Berlína, aby pak provedla tzv. „Pražskou operaci“. Kde jeho tankisté překonali 400 km, asi úplně zbytečně, prý jen taková procházka, úplný výlet. Tedy až na ten milion dvě stě tisíc německých nacistických vojáků.

Němci vzdali zničení Prahy nejen pro statečný a účinný odpor povstalců, hlavně ale proto, že už neměli čas, protože věděli, že na Prahu jedou Rybalkovy tanky. A za nimi jde Koněvova armáda…

No a my ho nemáme rádi, toho Koněva, protože …ble, ble ble, byl to Rus a voják.

Takže teď se náhlí hrdinové, povstavší 30 let po Listopadu, diví. Asi nikdy neslyšeli, tihle noví jakobíni, že jak se do lesa volá, tak se z něj ozývá.

A tatínek Koláře, toho bořitele pomníku, kvílí a hlasitě vykřikuje, aby mu vláda pomohla, páč jsou na něj, tedy na jeho synka, Rusové „bekaní“. On se k tomu ale nikdo moc nemá.

Rusové (a Čína, ta zase kvůli pirátu Hřibovi) si to budou dlouho pamatovat. Jestli to našim pomatencům oplatí, by měla být teď naše poslední starost.

Naše vláda bude mít dost práce, aby dokázala světu, že u nás nevládnou politické nuly a pomatení magoři. Jinak nás nikdo brát vážně nebude.

Takže musí, až opadne koronavirus, zajistit, aby u nás dělali politiku politici a diplomaté, a ne pomatení duševní puberťáci.

Chcete-li něco o době 2, světové války u nás vědět více, můžete si koupit třeba moje dvě knížky, a to „Krvavé dozvuky války 1945“ a „Mauthausen – ďábel v líbezné krajině“ na www.grada.cz.


79 komentářů :

  1. Komunisti moralne a ekonomicky znicili nasi zemi? No to je zas blabol.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To není blábol, ale prostý fakt!

      Smazat
    2. Nedivte se. Psal to Vlk.

      Smazat
    3. Mnichov a 90-léta - dva milníky českého morálního úpadku.

      Smazat
    4. anonym 14:54.....správné dvě otázky ! Mohli bychom se bavit "co by, kdyby". Kdyby nebyl r.1948, kdyby nebyla 50.léta ?! Zřejmě by se mnoho věcí ubíralo jiným směrem a děly by se věci jinak. Ale špatné věci dělají špatní lidé bez ohledu na stranické legitimace, lhostejno zda jsou KSČ, OF, ODA, ODS, TOP, KDU a pod. O morálním "zničení" bych spíše mluvil na úrovni roku 1968. Tam lidé nabrali podobnou národní sounáležitost, jako nyní (př. dobrovolné dary zlatých rodinných šperků na tvorbu národního zlatého pokladu !! - dnes např. šijeme roušky ap.) Nikdy jsme se jako národ nenechali morálně zničit, jen to v nás spí, stačí znát heslo a národ se probouzí. Jen paraziti ostouzejí ! Ekonomicky nás zasáhlo promyšlené ničení našeho průmyslu leteckým bombardováním soudruhů z Británie a USarmy ! 40 roků se pod komunistickou "knutou" budoval průmysl, zemědělství, zdravotnictví, bydlení, přehrady a metro ap. Po "sametu" partička darmojedů a vyčůránků a zlodějů a vexláků rozkradla, prodala, rozdala vše vybudované. Udělali z nás žebráky, otroky, obyvatele v EU druhé kategorie. Za těch 30 roků NIC nevybudovali. Ze třech miliard dluhů nadělali 1,5 miliardy !! Už nemáme ani vlastní vodu, která pramení na území státu zvaného Česká republika. Zase jsme na startovní čáře a zase bude říkat že ryba smrdí od hlavy a že schody zametají od vrchu. Ale to zde už všechno bylo. My již nebudeme jako ONI !!

      Smazat
    5. A kam to dopracovala svoboda a demokracie? Nejsme schopni jako stát uživit lidi. Vše se dováží, pole nejsou čím hnojit, zem neudrží vodu, protože se seje kukuřice a řepka. Brzy budeme dovážet i vodu, jen si vzpomeňte až bude po žních, jaká bude úroda a nikdo nám nic neprodá a určitě ani nedá.

      Smazat
    6. Autor se sice v hodnocení doby socializmu vyjadřuje jako buržoazní politruk, ale jeho hodnocení zásluh Rudé armády a maršála Koněva je historicky správné !! To, že chválí nynější zlodějský a válečnický kapitalizmus je nutno brát jako jeho nezralost !! Nakonec mu snad pomůže stávající globální krize tohoto zločineckého režimu !!

      Smazat
    7. Souhlas. Nejspíš trpěl naprosto. Možná prací, ale kdoví.

      Smazat
    8. Vcelku rozumný článek, až na to ekonomické zničení naší země komunisty. Jak by pak chtěl autor nazvat minulých 30 let, když těch 40let po válce se podle něj jen ekonomicky ničilo?

      Smazat
    9. To není blábol, to je historicky daný a prokázaný fakt. Druhá věc je, proč k tomu došlo. Kdyby nás totiž tzv. západní demokracie v r. 1938 neprodaly Hitlerovi, tak by se Beneš určitě neuvolil v r. 1943 podepsat spojeneckou smlouvu se Sovětským svazem, protože to byla za stávající situace jediná možnost, jak 100% zaručit obnovu naší státnosti. Že z toho potom byla jen stádnost, to je jiná věc... Tím byly karty rozdány na dalších skoro 50 let, a s těmi propadlými trumfy jsme nuceni hrát dodnes, jako ti nejposlednější v novodobém celoevropském žaláři národů. Sice jsme vítězi, ale zoufalými. Takže v roce 1945 jsme měli volat "Běda, vidím vítězství", protože bylo nad slunce jasnější, do jakého okruhu vlivu padneme. Takže nenadávejme na SSSR a tehdejší komunisty, ti jen využili příležitosti a sebrali kořist, kterou jim Západ přichystal o 10 let dříve. Kořist sice trochu pochroumanou, Germánem ohlodanou, ale pořád dost zajímavou na to, aby ji nechali jen tak být samu pro sebe.

      Smazat
    10. Máš kolego naprostou pravdu! A to morální a ekonomické zničení trvá dodnes a vrcholí odstraněním sochy Koněva a vytunelovanou rozdělenou republikou!

      Smazat
    11. To není fakt a není to ani blábol, pisatel nedosáhl takového stupně IQ, aby byl schopen psát i jen bláboly. Beneš varoval na podzim 1947 písemným vzkazem Čechům, že se navrátí Moravcové, Chvalkovští, Himmleři, Heydrychové a když na Seznamu cz či na ČETÉ čtete či vidíte realitu dneška, Beneš se ani v nejmenším nespletl, jak jsme přece jen pár desetiletí doufali. FAŠISTY A NACISTY MÁME ZPĚT V PLNÉ PARÁDĚ, JSOU OSLAVOVÍÁNI VRAZI A HANOBEENI LIDÉ. A nacismus se stává vůdcovskou ideologií EU, teroristické války pak náplní armád NATO. Do jakých exkrementů se propadly mnohé české mozky a přečetné mozky fýrerů EU! Naše orientace na Západ , to je čirá poprava českého státu a začátek vyhubení českého národa. Jistě k velké radosti různých těch Kolářů a Moravců, Henleinu a Franků dneška, Mengelů. Osvětim, to je EU cíl, Hirošima, to je cíl NATO! Těšíte se z budoucnosti vlastních dětí? Jestlipak je aspoň zahrnou buldozery do hromadných hrobů?

      Smazat
    12. 14:54 Správně pane komunisté zanechali po sobě fungující nezadlužený stát. Tam kde jsme je práce rádoby pravice. Vše rozprodali a republiku roztrhli a zadlužili a uvrhli nás do otroctví eu a nato. Takže si autor může bláboly o zlých komunistech strčit za klobouk. Je pravda že se tu schörnerova armáda chtěla bránit a pokud by Rusové nezasáhli mohlo umřít spousta Čechů.

      Smazat
    13. Doba byla rychla litaly trisky jako Salcman Sling Loebl a dalsi pomocnici svetoveho spiknuti Soudy pracovaly rychle bez zdrzovani veseni se provedlo velmi efektivne jiz behem 6 ti mesicu po rozsudku
      Ti co popravovaly a vyslichaly to dostali zpet a lezli po kolenou aby jim Klema dal milost Ten vsak vytrval a po vyslechnuti kodovane zpravy pro zidovske vedeni od imperialistu milost zamitl Cest v sest

      Smazat
    14. Komunisté ekonomicky ani morálně Československo nezruinovali. Naopak vystavili základy moderního průmyslu, na kterých stojí Česko dodnes! Stačí se podívat na to, kolik neplodných diskusí se zde vede o výstavbě nové jaderné elektrárny. Komunisté postavili hned dvě. Dálnice z doby socialismu slouží dodnes a teprve nyní se něco dělá s jejich rekonstrukcí. Také ropa a plyn z větší části stále proudí v původních trasách, i když už mají odslouženy desítky let za socialismu. Podobně fungují městské i vesnické vodovody a kanalizace. Komunisté to zbudovali a jejich následníci byli schopní to jen rozkrást. Ani po stránce výstavby bytů se nemají komunisté za co stydět. Většina země dodnes žije v bytech a domech z období socialismu a nutno říct, že při cenách za materiál a služby se to hned tak nezmění. Naopak po roce 1989 došlo k vykradení a zplindrování ve všech uvedených oblastech a většinou bez náhrady a se ztrátou. Socialismus nebyl bez chyby, ale tvrdit, že komunisté zničili zemi je lživé. Kromě této lži se dá s článkem souhlasit.

      Smazat
    15. S Toto souhlasím. Komunisté zde zanechali mnoho významných staveb o jakých jsem od současných "demokratů" neviděl a neslyšel. Socialismus byl poškozen značnými náklady na obranu před imperialismem. Vzpomínám si, a nikde se o tom nepíše, že výstavba dálnice z Prahy do Bratislavy stála tehdy 10 (slovy deset) miliard korun československých. Dnes za to postaví tak 5 km dálnice. Kdyby nebylo válečných štváčů a antikomunistické štvanice z USA a rozvratnické CIA byl by socialistický stát dosáhl cílů, jaké předvádí Čína. Dnešní imperialistický kapitalismus udělal ze zdravotnictví byznys a nikoliv instituci, která má pečovat o zdraví lidí. Všechno se počítá na zisk na úkor lidí práce! .

      Smazat
    16. ano, v tom se pan Vlk starší mýlí, je to přesvědčený antikomunista a tím jsou dány jeho limity, nicméně v popisu významu Rudé armády pro osvobození naší země nebo v popisu sudetoněmecké agresivity za války, se neplete.

      jen ta chvála Vlasovců je mimo, oni sami vydávali lidi na smrt a vraždili i u nás, dokud se zdálo, že jim to projde, pomoc pražskému povstání tedy nebyl žádná humanita, ale snaha pomoci sami sobě.

      Smazat
    17. ASI TAK:
      https://cz.sputniknews.com/nazory/2020041811819178-pred-75-lety-vlasovci-upalili-19-lidi-v-zakrove-starosta-novotny-s-tim-nema-problem/

      a

      https://www.youtube.com/watch?v=ZV7aPr3cIss&feature=emb_err_watch_on_yt

      a nemylte se autore, Koněv není jen hrdinou Rusů...

      Smazat
  2. Nejhorší je, že dopadneme špatně kvůli těmto dvěma prasa.ům a spolu s nimi. Neboť to nejsou jen tito dva, ale třeba i jejich šéf, profesor hanby z Brna a pasák těchto dvou svi.í.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Že to jsou pomatenci v americkém žoldu to je víc než jasné. Stíhat by se ale měli ti kteří tomu nečinně přihlíželi, místo aby zjednali okamžitou nápravu. Článek výborný a velice potřebný protože několik posledních let, možná i desetiletí, je všude jenom vidět to, jací byli Němci pašáci, jaký byl Hitler málem humanista, jakou měli úžasnou vojenskou techniku, taktiku, jak uměli bojovat a bla, bla, bla. Za Rusy prý bojoval jenom generál zima a mráz, jenomže celých 5 let, nebyla jenom zima a mráz a asi potom byla zima jenom Němčourům. Jak mohl údajně zaostalý Sovětský svaz, s nějakými hordami asiatů z východu, porazit takovou německou elitu? I dosti naivní člověk cítí, že tu něco nesedí a že je zejména mládeži pootevíráno overtonovo okno jako prase.
      Hej hou, rudý dědeček.

      Smazat
    2. Že to jsou pomatenci v americkém žoldu to je víc než jasné. Stíhat by se ale měli ti kteří tomu nečinně přihlíželi, místo aby zjednali okamžitou nápravu. Článek výborný a velice potřebný protože několik posledních let, možná i desetiletí, je všude jenom vidět to, jací byli Němci pašáci, jaký byl Hitler málem humanista, jakou měli úžasnou vojenskou techniku, taktiku, jak uměli bojovat a bla, bla, bla. Za Rusy prý bojoval jenom generál zima a mráz, jenomže celých 5 let, nebyla jenom zima a mráz a asi potom byla zima jenom Němčourům. Jak mohl údajně zaostalý Sovětský svaz, s nějakými hordami asiatů z východu, porazit takovou německou elitu? I dosti naivní člověk cítí, že tu něco nesedí a že je zejména mládeži pootevíráno overtonovo okno jako prase.
      Hej hou, rudý dědeček.

      Smazat
  3. Jen bych doplnil, že samotný Schörner byl nacistický fanatik a Hitlerův oblíbenec. Poslední velitelství měl v lázních Velichovky. Odtud, převlečený do civilu uletěl kurýrním letounem k Američanům a nechal svoje vojska na pospas. Tedy udělal to, za co nechal popravit tisíce vlastních vojáků už jen při podezření - dezertoval. Dále, vojskům SS velel neméně fanatický Obergruppenführer Pückler. Jednotky SS měly rozsáhlé prostory v okolí Benešova a táhly na Prahu. SS-áci se dostali se do Bubnů, kde na nádraží pobili na koho přišli. Praha nebyla osvobozená, jak tvrdí pátá kolona nové Říše. Právě 8. května byl kritický den. Barikády padaly jedna za druhou, hořela Staroměstská radnice a všude e bojovalo. Jednotky armády, policie i němečtí snajpři z řad civilů. Povstalci věděli, že se blíží další německé jednotky. Rozhlas zoufale volal o pomoc ve všech jazycích. To vše je přece doloženo. V archivech. A i z úst jednoho z nejpovolanějších - Jaroslava Seiferta, který se povstání aktivně účastnil. Ten psal, že právě noc na 9. května byla nejhorší. povídalo se, že hoří Pražský hrad. A právě pod ním, v zatáčce ke Klárovu byl zničen první sovětský tank, který dorazil do Prahy. Dostala ho samohybka. Kde se vzala v osvobozené Praze, doslova pár metrů od centra? Problém je v tom, že se dneska může za historika (ale i sociologa, psychologa, manažera, konzultanta,....) prohlásit úplně každý diletant. A pokud hlásá tu správnou pravdu, má prostor v médiích.

    OdpovědětSmazat
  4. Chladná a věcná úvaha. Tvrzení, že "komunisté provedli v roce 1948 převrat a následně morálně a ekonomicky zničili tuto zem" by ovšem bylo zapotřebí stejně chladně a věcně vyargumentovat.

    OdpovědětSmazat
  5. "Jsou tady. Ne z vesmíru, z Moskvy," napsal na svůj facebookový profil novinář a zakladatel neziskové organizace Člověk v tísni Jaromír Štětina.

    Zajímá mne, kdy vyskočí z okna.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Netěšte se. Stejně by vyskočil z okna v přízemí.

      Smazat
    2. Právě teď jste ťukli hřebíček na hlavičku. Pan Štětina je řešení všech rovnic o mnoha neznámých. Vy se tu do krve hádáte a snad upřimě, ale realita je úplně jinde. Díky převlékačům kabátů, už řada pojmů má úplně jiný reálný obsah. Co bojovníků za demokracii se ještě nedávno modlilo ke Kremlu. Co zlodějů křičí chyťte zloděje. Co kádrováků se živí díky svobodě slova.Co udavačů dnes bonzuje sousedy, když nenosí roušku. Tak se trochu zamyslete a přestaňte se hádat. Prozradím vám tajemství, přesto tu mezi námi žijí slušní lidé.

      Smazat
  6. Autore, co tim porekadlem o drazdeni bosou nohou, chces rict ?
    To stare americke porekadlo prece varuje pred hady !

    OdpovědětSmazat
  7. Kolář st. byl prý diplomatem v USA. Nechápu, že svého syna nepoučil něco o diplomacii. Jako autorita měl synovi vysvětlit důsledky chystaného činu a nebo, dát rovnou pár facek kdyby nechápal dosah svého činu. Takto to vypadá, že otec schválil jeho stupiditu. Dveře jako diplomat si doufám zabouchl a nebude již zastupovat naši zemi. Není hoden. Dělat samozvaného soudce a odstraňovat sochu, člověku který nasazoval život ve válce a zachraňoval životy jiným je nejvyšší svinstvo a ubohost ze strany Koláře. Způsob, jak sochu odstranili i to zesměšňování je odporný na to právo Kolář neměl. Žádná úcta k padlým ze strany rozmazleného Koláře. To se zapomenout nedá. Přeji mu aby jeho podlý skutek, byl po zásluze potrestán.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pan Kolář senior flek dostal od svého kamaráda Vaška. S odborností nebo erudicí jmenování nemělo nic společného. Vždycky vystupoval jako křupan a vystupuje tak dodnes. Nikdy jsem ho jako diplomata mluvit neslyšel. Zejména vůči Rusku (ale i jiným, kteří se nelíbili jeho vrchnosti) se choval povýšenecky a urážlivě a vůči panstvu z Berlína a Bruselu devótně a podlézavě. A právě tak vychoval (dá-li se to slovo použít) i svého fracka.

      Smazat
    2. Ne diplomatem, ale velvyslancem. Taky byl velvyslancem v Irsku a v Rusku.

      Smazat
    3. Tím hůř. Jako velvyslanec by měl mít kvality mezinárodního pohledu. Rozpoznat šílenost a reakci Ruska měl předvídat. Zřejmě byl neschopný tak dalece dohlédnout.

      Smazat
  8. No a místo sochy tam bude pomník Mašínů. Tak to bude jedno, že maji všichni na rukou krev, co?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jo Mašíni, to je opravdu důstojná náhrada. Vůbec bych se nedivil, kdyby tam podobné sousoší fakt instalovali. Anebo třeba mírotvůrce Chamberlaina. Nebo třeba taková Hillary Clinton, Hillařin starej a Madeleine Albright... klidně v poloze Svaté Trojice, to by se tam dobře vyjímalo. Tuším, že minimálně B.Clinton má nadživotní sochu má náměstí v Prištině a nejsem si jist, jestli i Madeleine tam nemá nějaký pomník taky. Ale úplně originální by bylo, kdyby tam mladej instaloval bustu starého Koláře.

      Smazat
    2. Vyjímal by se tam pomník největšího Izraelce všech dob, Rabína Ovadia Josefa (Yosepha?) jako pomník obětem holokaustu . na bubenské nádraží je to odtamtud jenom kousek...

      Smazat
    3. Zajímalo by mne , co by bylo, kdyby jen teoreticky se rozhodli konšelé P3 odstranit sochu W.Ch.

      Smazat
  9. Komunisté v roce 1948 provedli převrat? Ale, ale, nebylo to trochu jinak? Demise vlády a následné Benešovo opětovné selhání umožnilo vládu komunistů. Beneš se zasloužil o stát vedený komunisty. Však s nimi domlouval v roce 1943 následné kroky ke znárodňování. Beneš zakázal několik politických stran, což byla jeho pomsta. A pak se opět pomstil občanům Československa. Intrikán, závistvec, mstivec a nadutec = E. Beneš.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Zapomínáte na to, proč byla myšlenka znárodňování absolutně nezbytná. Zapomínáte, jak se chovali ti "slavní" podnikatelé a jak se chovala servilně i ta část politiků, co se vydala cestou spolupráce s nacisty. Byl to naprosto nepřekročitelný krok, protože lidé viděli tu morálku a servilitu majitelů, části kolaborantské politiky a vlastníků. Byl to požadavek tak silně vyžadovaný, že po válce nikdo nechtěl slyšet o žádném NEznárodňování. A museli to respektovat i "opoziční" strany ... Ostatně kvůli kolaboracím byly po válce povoleny jen určité strany, jestli si vzpomenete.
      Ostatně Beran to celé v přístupu buržoasie charakterizoval již hned po příchodu nacistů:

      Co se bojíte, Hitler nám peněženky nevezme!

      Takže to nesvádějte na dr. Beneše a ani na komunisty. Ten prvotní impuls vyšel z hloubi národa, ať se vám to líbí nebo ne. Opakuji, znárodňování měli v programu všechny strany, jen se postupně diverzifikovaly požadavky na jejich rozsah. Proto tohle také bylo jedním z důvodů, jak delegáti hlasovali na Sjezdu závodních rad v neděli 22. února 1948. takovým drtivým způsobem.
      Když už to tedy na někoho svádět, že kdo za to má vinu, pak je to v prvé řadě nadutost, neschopnost pracovat pro blaho národa a státu, lhostejnost, egoismus, závistivost, mstivost, intrikánství, hloupost a diletantství (za pomoci tajných služeb "západu") tehdejších kapitalistických "poslů". Beneš nemohl dělat nic jiného, zabránil tím především jednoznačně občanské válce a ta by zdaleka nemusela dopadnout tak, jak si malovali a malují hlasatelé přítomnosti amerických vojsk na našich hranicích ... Proto Beneš se skutečně zasloužil o stát a možná díky němu jste naživu nebo jste se vůbec narodil. Raději jej nepomlouvejte a pokorně klekněte před ním.

      Smazat
  10. 15:27 prosím upřesněte s kým a o čem vyjednávali zástupci US Army, kteří dojeli v džípu až do Velichovek, když jejich velitel, jak píšete, byl už fuč. Ta německá armáda byla velmi silná a bojem netknutá. Podle rodinných předků, byl tenkrát strach, aby se nedostala do Prahy.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Já jsem nenapsal, že armádní skupina Mitte utekla. Utekl její velitel. Američané nevyjednávali. Neměli mandát vyjednávat. To podle dohody mocností mohli jenom Sověti. Američané hovořili se zástupcem Schörnera, kterého tam nechal. To je všechno. Skupina kapitulovala do rukou sovětů. Jak bylo ujednáno a píše se v článku. Jinak - Rusové jim vrátili Charkov z léta 1941 vrchovatě (rozbitý Jihozápadní front, 650 tis. zajatých).

      Smazat
  11. Kdyby se nepohla z Berlína Rudá Armáda, celé povstání by zřejmě skončilo podobně jako ve Varšavě.

    Kde konkrétně operovala ROA?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Na Valašsku, na Vysočině a třeba v Zákřově. Tam všude se její příslušníci vydávali za ruské partyzány,kteří pomůžou českým, aby je následně vydali gestapu...

      Smazat
    2. https://www.valka.cz/651-Vlasovci-v-Cechach?utm_source=valka_cz&utm_medium=homepage&utm_campaign=mostread
      Doporučuji přečíst celé!!!

      Smazat
  12. Na představitele ŘK církve vzácně objektivní článek. Nezbývá než poděkovat. Jen si autor mohl odpustit poznámky o zaťatosti Čechů proti ŘK církvi a tak. Dokud si bratři katolíci nepřipustí, že by na tom třeba mohli mít i oni svůj díl viny, je to neřešitelné.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Takže raději jsem zaťatý Čech, než pokorný služebník. :)

      Máte jinak naprostou pravdu, tím ale nedokážou překročit určité meze. y

      Smazat
    2. Nejvyšší administrativní představitel ř.k.církve za Protektorátu byl převor maltézského řádu František/Franz Bobe. Po válce jako aktivní spolupracovník gestapa (udal cca 100 osob) odsouzen a popraven. Mj. dostal i jednu z nejvyšších částí odměny za podíl na "likvidaci" atentátníků na R.Heydricha (iniciativně pro gestapo zajistil stavební plány chrámu pro přesnou lokalizaci krypty)

      Smazat
    3. Já si ještě pamatuju, jak po sameťáku byly docela plné kostely, ale jak se začala církev tahat o majetky, tak sympatyje povadly. Přitom znám několik férových farářů, kteří za své aparátčíky nemohou.

      Smazat
  13. Když nepotřebovali Sovětskou armádu , proč se Praha neosvobodila sama už třeba 5. května 1942 ?

    OdpovědětSmazat
  14. No, nevím s tou morálně a ekonomicky zničenou zemí...To se dá počítat tak od roku 1990. Do té doby jsme byli průmyslově vyspělou zemí.
    A morálka mezi lidmi ?
    Práce se cenila, vlastenectví nebylo sprosté slovo a rodina byla základem všeho.
    Těch pár frází v novinách se dalo snášet, na rozdíl od hnusu, lží a nechutností, které se na nás valí v době dnešní. Pan Vlk žije ve skleněné kouli.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Heriot Tak už jsme asi dva, kdo to tak vidí.

      Smazat
    2. 20:50
      Takových je stále ještě dost, i když postupně vymíráme.

      Smazat
    3. Já se hlásím, jako třetí.

      Smazat
  15. V celém sporu je rozhodující: 9 května dorazil do Prahy první Sovětský tank a dostala ho samohybka. Kde se vzala v osvobozené Praze? Jinak samozřejmě Kolář st. svým vlivem jako za minulého režimu protlačil svého pitomečka. TEČKA.

    OdpovědětSmazat
  16. Lidé, kteří opravdu válku zažívali, tak těm je dnes ke sta letům. Čili válku prezentují jejich synové ba ještě jejich pamětníci národa. Každý mele svojí naučenou písničku jak se komu hodí. Kolářové dělají skutky, které jsou opovrženihodné. Ale nedělejte to, když vás ktomu vede zahalčivý život dotovaný ušáky.

    OdpovědětSmazat
  17. Jeden z kleru jménem Vlk označil ateisty za prasata. Jinak článek je snůška podbízejicich se polpravd a blábolů.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Co byste chtěl? Ten klerik prostě prasata žere, je z nich asketicky tlustý, až se jim podobá... a je mu šum a fuk, jestli jemu a jeho církvi někdo věří, či nevěří ani slovo. Dokud platí, platí, proti své vůli platí...
      Viděli jste někdy prase, které by dobrovolně věnovalo církvi vlastní šunky, bůček, srdce? Tak karé k Dukovi a fofrem, nikdy ho nebude dost, natož moc, ... Má věčný hlad po moci a po majetku...

      Smazat
  18. Vlku kdybys nebyl ideologicky zapouzdřený,tak by se to dalo i číst

    OdpovědětSmazat
  19. Maršál Koněv (a nejen on) není jen hrdinou v očích Rusů, ale doufám, že všech našich (slušných) lidí, kteří i dnes oceňují zásadní přínos Rudé armády pro osvobození naší republiky od fašistických okupantů. A i kdyby do intravilánu Prahy v r. 45 nevkročil jediný voják Rudé armády, přesto byla Praha osvobozena tím vojákem. O tom se totiž rozhodlo dlouho před tím i jinde, a sice vítěznými operacemi Rudé armády, při nichž byl Wehrmacht rozvrácen. Jak na vlastním území SSSR, tak i celé východní a jihových. Evropy.

    OdpovědětSmazat
  20. Ostatne soudim, ze Kolar patri do gulagu.

    OdpovědětSmazat
  21. Tady se pan Vlk netrefil:
    "Je pravda, že komunisté provedli v roce 1948 převrat a následně morálně a ekonomicky zničili tuto zem. (Sami? On to nikdo od nás nedělal?)"
    Proč to napsal a zpochybnil tak fakty zajímavý článek. Kdysi jsem se s někým stejného jména v jednom diskuzním fóru hádal o fabrice, která vyráběla 10krát více než nyní a 95% produkce se vyváželo. Už tehdy nedokázal ocenit to, čeho komunisté dosáhli. Kdoví odkud nyní bere svoje data? O morálním úpadku po převratu se pan Vlk nezmiňuje.

    OdpovědětSmazat
  22. Demokratická opozice se opět předvedla: ‪„Jestlipak si o tom přečteme ve zprávě o extremismu?“ ptá se Ovčáček:

    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2020042011830252-demokraticka-opozice-se-opet-predvedla-jestlipak-si-o-tom-precteme-ve-zprave-o-extremismu-pta-se/

    OdpovědětSmazat
  23. Možný cíl těch, co Hřiby, Koláře a spol. školili, je uvést ČR a Rusko do stavu, jaký je mezi Ukrajinou a Ruskem. Za pomocí cílených provokací vytvářet postupnou nenávist mezi oběma zeměmi. Říká se tomu dnes kybernetická válka.
    A princip? Např. na příkladu sochy Koněva?
    Stržení sochy vyvolá nevoli v Rusku, vše proběhne jejich médii a cílenou a velice účinnou antipropagandu vůči nám, Čechům si vlastně zaplatí sami Rusové. Cíleno je zde na vojáky, kteří vyhráli válku a všichni dobře ví, že toto je na city Rusů trefa do černého.
    Že jde o záležitost několika náš stát nereprezentujících komunálních politiků je pak už vedlejší, zvláště když se vláda ČR nechce před blížícími se dalšími volbami do ničeho namočit a dělá zdechlého brouka.
    Cílem mecenášů těchto událostí je pak docela možná nový pražský majdan a uvedení země do rozvratu a destrukce po vzoru Ukrajiny - vyrabované země díky pár oligarchům, kteří ji s podporou nás "řídí". Tedy vnést mezi slovanské národy nenávist a dovést je k nenávisti a nejlépe válce mezi sebou.
    Stejně to bylo organizováno při návštěvě čínského prezidenta, kdy naše údajné vzory, USA a Británie jej přivítaly s pompou, zatímco v Praze se evidentně na objednávku strhávaly vlajky a média jela naplno s antičínskou propagandou.
    Neziskovky tak vládnou nám všem prostřednictvím svých, mnohdy dokonce neevropských meceášů, kteří ve znamení nových ideologií obchází právo na demokracii a právo na svobodu národů.
    A aby byla absurdita dokonalá, tak si je k tomu připlácíme ze státní kasy formou dotací.
    Pak si jednu nedej...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tak mne napadá, co by se stalo, kdyby si nějaká obec v ČR pozvala na ochranu ruskou armádu? Vláda by jako v případě Koněva mlčela a do záležitostí samosprávy by se nemíchala.

      Smazat
    2. Rusko totiž s nástupem Putina nastoupilo zcela, zejména pro nás starší jinou zahraniční politikou. Rozhodli se vybudovat svoji zemi jako velmoc podle hesla: "velmoc je země, které nikdo nemůže nic diktovat" (USA mají heslo: "velmoc je země, která může komukoliv diktovat"). Rusové opustili rétoriku "bratrských" národů. Zaměřili se na vybudování svojí země a na zajištění její obrany a obrany jejích zájmů. Rozpadem SSSR se Rusko zbavilo okrajových oblastí. Nyní je vidět, kdo byl hlavní tahoun. Z bývalých svazových republik stojí za zmínku jen ty, které mají nějaké suroviny, zejména ropu. Třeba Kazachstán. Ostatní jsou zcela bezvýznamné a mohou sloužit pouze jako nástroje nátlaku na Rusko. Příklad Gruzie ukazuje, že se tyto země nemohou spolehnout na pomoc Západu. A ve všech vládnou rodinné klany. Změnil se i přístup ruského obyvatelstva. Abcházie začala s tím, že by se ráda připojila k RF. Četl jsem ohlasy v diskuzích pod články a nic moc. Většina diskutujících byla proti a to často nevybíravě. Ve smyslu: "Jen si zůstaňte kde jste. My máme svých zlodějů dost". Nebo: "Další žebráky nepotřebujeme. Máme koho živit." apod. Také je to vidět na Sýrii. Chcete být svobodní? Tak se osvoboďte. My vám pomůžeme, ale nebudeme bojovat místo vás. Rusové si vzali zpět svůj Krym, ale o Donbas nějak přehnaný zájem nejeví. Ví kolik by je to stálo. V ekonomice i politice. A v tomto smyslu RF upravila svoje vztahy k bývalým spojencům SSSR. Obchod ano, ale ne za každou cenu. Pobaltí by mohlo vyprávět. To jen Kolářové a spol. nám bulíkují, že by nás Rusko spolklo a kdesi cosi. Proč by to dělalo, když si u nás Rusové mohou koupit co chtějí nebo potřebují a na ostatní věci se nemusí ohlížet? Viz Karlovy Vary, banky, železárny atd. Byli by blázni, kdyby si zase někoho věšeli na krk.

      Smazat
  24. Na PL se objevil zajímavý komentář k rodině starosty Koláře:
    "Jaké jsou kořeny pana starosty Koláře? Jeho děd Otto Kolář nar. 17.5.1908 jako bývalý čs. občan přijal v době okupace Československa německou státní příslušnost. R. 1941 vstoupil do služeb gestapav Českých Budějovicích do r. 1943. Pak přešel na gestapo do Prahy. Zúčastnil se zatýkání čs. občanů v době heydrichiády, eskortoval spolu s gestapem tři čs. občany, odsouzené k trestu smrti za schvalování atentátu na Heydricha. Dne 31.8.1967 mu byl zakázán pobyt na území ČSSR jako, rakouskému státnímu občanovi z Lince, z důvodu práce ve službách gestapa. ww.ustrcr.cz doba 1938 -45".
    Bylo by dobře tuto informaci nějak prověřit. Pokud je pravdivá, leccos se tím vysvětlí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kdyby tomu tak bylo, tak by Otto Kolář mohl mít syna Petra, který se narodil v roce 1962. Petr Kolář dokončil studia etnografie a folkloristiky na Univerzitě Karlově v roce 1986.

      Často se objevují stížnosti, ze za komunistů nemohl někdo vystudovat pro svůj původ. Co by mělo byt za komunistů horší než mít otce u gestapa? Povolení studia by mohlo svědčit o velkorysostí komunistů. Na druhé straně kdo by měl být větším terčem přímo vrozené nenávisti než vojevůdce, který dovedl Rudou armádu do Prahy? Vyzná se v tom někdo?

      Mimochodem ten studijní obor nesvědčí o genialitě. Nyní je to něco, co je pro někoho nepříliš chytrého, kterého chtějí rodiče strčit na vysokou školu.

      Smazat
    2. Velmi zajímavé, mnohé by to vysvětlovalo - od Havlovy "omluvy Němcům" ve Druhém protektorátě...

      Smazat
    3. To bude vědět někdo v Českých Budějovicích. Pokud je to pravda, tak trpí rodovou nenávistí.
      Odborností etnograf působil v Institutu pro strategická studia Ministerstva obrany. Spolupracuje s advokátní kanceláří Squire Patton Boggs a s think tankem Evropské hodnoty. Wikipedie
      Spolupracuje s pornohercem.

      Smazat
  25. Západním spojencům nelze nikdy věřit.Jak se říká,zradíš jednou,zradíš vždy!!!ostatně po převratu neměli zájem o lidi ale o podniky a banky.Z toho hnusu viním především Klause,zakladatele zlodějské ODS.Havel si přivedl Kchárla a také Bakalu.Supi se vrhli na náš stát.......Co se za 40 roků vybudovalo,to se za 5-10 roků rozkradlo.

    OdpovědětSmazat
  26. Píši to zde již hodně dlouho: Jsou to stále stejné rodiny od dob RU. Určitě Kolář diplomat za minulého režimu také parazitoval na socializmu. Teď jeho syn čistý jak lilie.

    OdpovědětSmazat
  27. Víte pane Vlku, ono by se jim to bylo opravdu podařilo, kdyby Rudá armáda nebyla tak rychle postupovala i přes "opatrost" západních "spojenců" . Jim se delší dobu zdálo nechat vykrvácet RA a potom spojením s germány je vlastně dorazit. Krásný konec cesty na východ. Bohužel pro ně skončil. A tak přišlo bombardování českých závodů a měst. "Co můžeš urvi, co nemůžeš zkurvi. Vašeho otce je my líto, ačkoliv nevím jak mu kdo ublížil, ani zda to nebylo oprávněné. Nakonec Vy jste přežil tak co.

    OdpovědětSmazat
  28. Tak si to pěkně shrňme co kdy kdo zničil nebo vybudoval. Za 40 let bolševíka se postavili jaderné elektrárny, které na sebe už dávno vydělaly a jde z nich dnes čistý zisk. Postavila se vodní díla a přehrady, které fungují do dnes a ještě nám budou zachraňovat zadky v dobách sucha. Ti úžasní Pražáci mají díky bolševikům a zlým Rusákům metro. Jinak jezdili do dnes v narvaných tramvajích. Za těch 40 let bolševíků jsme měli naprosto zajištěnu potravinovou soběstačnost a ještě s produkcí potravin pro 60 miliónů obyvatel jsme byli velcí vývozci včetně na západ. Obdobné to bylo v textilním a obuvnickém průmyslu. O vybudovaném težkém a strojírenském průmyslu ani nemluvě. Za těch zlých bolševíků se postavila z daní obyvatel celá města sídlišť, která se dnes draze kšeftují. Hlavně že ožralec Hejvl mluvil o králíkárnách. Zaplať pán Bůh za ně. Díky těm zlým bolševikům jsme například vyráběli i hodinky, pračky, lokomotyvy, trolejbusy, náklaďáky na světové úrovni. Každý si pamatuje hodinky značky PRIM nebo náklaďáky Tatra a to nebylo ve světě moc zemí co to umělo. Za těch zlých bolševíků jsme se podíleli na kosmickém programu a jako třetí jsme měli kosmonauta (prvního a navždy posledního). Za těch hnusných bolševiků se tady zavedly starobní důchody a důchodci s nimi vyžili a ještě mohli jezdit do lázní. Za těch zkurvených bolševíků se tady zavedli skoro za babku závodní rekreace na rekreačních chatách a podnikových hotelech. To se samozřejmě v demokracii zprivatizovalo. Za těch bolševíků jsme tady měli československé banky, které nikdy za 40 let nebyly ztrátové a dávaly bezúročné novomanželské půjčky. Za těch bolševíků se tady provedla plynofikace a elektrifikace pomalu do každé zapadlé vesnice. Za těch zpropadenejch bolševíků se tady dokonce vybudovala a vyasfaltovala silniční siť a páteř dálnic, kterou ani po 30 letech nejsme schopni dobudovat. Ono ji ani nejsme schopni opravit a zmodernizovat. Stát měl v době pádu socíku 12 miliard Kčs dluh a pohledávky v zahranicí v řádu 24 miliar dolarů. Tak a nyní pějte ódu na výdobytky kapitalismu. Potravinová soběstačnost na 30%, textilní, obuvnický a veškerý průmysl fuč nebo v cizích rukách. Jediná banka v Čechách nepatří státu a dokonce ani Čechům. Bytová výstavba jen co si lidi na dluh postaví nebo od eveloperů za lichvářskou cenu. Místo pořádných energetických nových zdrojů předražené soláry a ventylátory. Měna zrujnovaná,ničím nekrytá, státní zlaté rezervy rozkradené a rozfofrované. Státní dluh nesplatitelný. Jediného co máme dost jsou političtí imbecilové a gauneři. Místo vlastních mistrů ve všech oborech cizí přivandrovalí holoprdelníci a rychloučenkové. A to ještě hlavně z bývalého bolševického SSSR (dnes ukroušové a Litevci, Estonci atd. nebo Rumuni, Poláci a Bulhaři). už chybí jen negři a muhamedáni. Ti ale nejsou na práci. Leda tak brát dávky, mrdat, množit se a blábolit o Muhamedovi. Tak a teď mi řekněte, že nemám pravdu? Fakt je, že za bolševíka bylo málo druhů spotřebního zboží, ale na rozdíl od dnešního braku to bylo alespoň kvalitní. Možná si ještě nějakou dobu budeme moci lhát do kapsy, ale tam už je prázdno a cinkáče došly. To je prostě fakt. A pro ty co mě nařknou, že jsem bolševík, tak jsem já ani nikdo z rodiny nikdy bolševík nebyl. Jen jsem pamětník dob reálného socialismu i reálného kapitalismu a srovnávám.

    OdpovědětSmazat
  29. 9:08
    Zní to jako Óda na radost ale taky bylo kádrování a protekce, podpultové zboží, zásobovací problémy, uliční důvěrnice..

    OdpovědětSmazat
  30. 11:02 A dnes to snad není? Myslím kádrování a protekce. To brakové zboží, co se tady nabízí nestojí za řeč. O bankovních loupežnících ani nemluvě. Uliční důvěrnice se změnili na čučkaře. Bez dohlížení EU, USA, D svobodně neuděláte nic.

    OdpovědětSmazat
  31. 13:31 Jsou to stále stejní občané, proto je úplně jedno pod jaký izmus nás ruka osudu zastrčí.

    OdpovědětSmazat
  32. Ještě je třeba zdůraznit, že strategické komodity jako je voda a elektřina byly prodány cizincům. To byl akt vlastizrady.
    EON Č.R. je německá firma platící daně v Německu a nám prodává naši elektřinu vyrobenou v našich elektrárnách.
    Veolie nám prodává naši vodu vyvěrající z naší země a daní ve Francii. Toto je třeba dostat zpět pod českou kontrolu za každou cenu.

    OdpovědětSmazat
  33. Už se nenechat ovládat úspěšnými psychopaty. Jejich profil skvěle popisuje pan MUDr. F.Koukolík:

    https://www.youtube.com/watch?v=u68WfG1srfk

    OdpovědětSmazat
  34. MUDr. F. Koukolík o úspěšných psychopatech:

    https://www.youtube.com/watch?v=u68WfG1srfk

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.