Reklama

úterý 14. dubna 2020

Kdo a proč stvořil koronavirus?

Nikolaj Starikov 
14. 4. 2020   Outsidermedia
Zamyšlení ruského spisovatele, publicisty a politika Nikolaje Starikova podepřené fakty…
Skutečnost, že vědci USA pracovali na viru jako kapka kapce připomínajícímu COVID-19, je zřejmá. Hlavní otázka, kterou si pokládá miliarda lidí, zní:

Odkud se vzal koronavirus, který dokázal ponořit celou planetu do úplně jiné reality?

Odpověď na tuto otázku už existuje.

Začněme ale od toho, co je to virus. Budeme hovořit tak, aby tomu porozuměl každý.

Co je to virus?


Virus sestává z genetického materiálu v podobě DNA nebo RNA chráněné bílkovinným obalem. Virus se nemnoží dělením, ale kopíruje se s využitím buněk organizmu, do kterého se dostal. Virus zabudovává svoji DNK do DNK buňky hostitele. Přitom může buňka buď nabýt nové kvality, anebo zahynout. Virus je parazit, který se může množit jen uvnitř jiných živých buněk. Má to jednu podmínku: virus a živá buňka jsou kompatibilní. Virů je mnoho a různých – jedny k množení využívají buněk lidských, jiné různých živočichů, rostlin, hub a bakterií. Existují dokonce viry, které se množí jen …ve virech.
Důležité! Viry se neléčí, nemohou být zničeny tabletkou, antibiotikem. Celé antivirové léčení spočívá v podstatě ve zvyšování imunity a v boji s následky a nepříjemnými symptomy virové nákazy. Proto se žertuje, že léčené virové onemocnění trvá týden a neléčené sedm dní.  (V současné době se virozy léčí prostředky, omezujícími množení virů v buňkách lidského těla - pozn. red. NR)

Co to je koronavirus?

Je to rodina virů. Takových virů je mnoho, a jsou dokonce dávno známy. Jsou různé viry chřipky, jsou viry žloutenky, a vše to jsou koronaviry. Přitom některé z nich napadají člověka, jiné zvířata.

V čem je zvláštnost koronaviru COVID-19, jehož pandemii vyhlásila WHO?

Zvláštností tohoto viru je, že je to nový kmen koronaviru, který se „z ničeho nic“ z divokých zvířat (předpokládá se, že z netopýrů) začal přenášet na člověka a využívat lidské buňky ke svému množení.

Takže dříve virus napadal jen netopýry a najednou dokázal napadat lidi, načež začala epidemie. Je tedy pravý čas k položení oné hlavní otázky: Je přeměna koronaviru a jeho „přechod“ z netopýrů na člověka proces přirozený, nebo je to výsledek vědomé činnosti člověka? Je COVID-19 produktem záměrné činnosti?

Informace, umožňující odpovědět kladně na otázku umělého původu viru, který přeměnil svět v jedno velké vězení, je stále víc.

Opřeme se přitom o opakovaně prověřené zdroje.

Tak informační agentura „Regnum“ zveřejnila informaci, že:
Koronavirus byl vytvořen v roce 2015 v USA v tajné laboratoři Pentagonu – armádním výzkumném ústavu Waltera Reeda ve Fort Dettricku. V roce 2015 byl v časopisu „Nature“ publikován článek o tom, že v této laboratoři byl proveden úspěšný experiment s modifikací koronaviru čínského netopýra, který (virus) dokáže, už bez zvířecího prostředníka pronikat do lidské buňky. Ve stejném článku bylo uvedeno, že autoři považují takové experimenty za nanejvýš nebezpečné.
Otázka přírodního nebo umělého původu koronaviru COVID-19 má několik rovin. V každém případě, je však otázka „Objevil se sám nebo byl vytvořen“ prvotní. Druhá otázka vyplývá z té první a zní: „Pokud ho tedy vytvořili, tak proč?“. A teprve jako třetí musí být zadána nejnepříjemnější otázka“ – „pokud byl vytvořen, jak se dostal „na svobodu“? Byla to shoda okolností, nebo záměrné použití biologické zbraně?“.

Na slovo nikomu nevěříme, proto po přečtení informace agentury Regnum, hledáme dále, a nacházíme článek jiného ruského informačního zdroje. Je zajímavý už tím, že byl napsán více než 4,5 roku před dnešními událostmi (13. 11. 2015) a nazývá se:

Vědce vylekal úspěšný experiment s úpravou viru netopýrů

Dnešní verze přírodního původu koronaviru COVID-19 nám říká, že se přenesl na lidi, právě od netopýrů v čínském, městě Wuchan. Ti, kteří říkají, že COVID-19 byl vytvořen účelově, říkají totéž, ale že se to nestalo v důsledku „evoluce“ koronaviru, nebo nějakých přírodních příčin, ale je výsledkem plánovité práce vědců. Takže se začtěme do článku z roku 2015:

Úspěšný laboratorní experiment s vytvořením hybridní formy koronaviru netopýrů schopné nakazit člověka vyvolal mezi vědci obavy z nepředvídatelnosti následků úniku viru-mutanta. O objevu a sporech kolem něj píší Nature News.
Američtí biologové vytvořili „chiméru“ z viru čínského netopýra, známého jako SHC014: – jeho povrchovou bílkovinu přenesli do viru SARS, žijícího v plících pokusných myší (pro modelování nakažení člověka). Vědci dokázali, že virus SHC014 má už všechny nástroje, nezbytné ke spojení s klíčovým receptorem buněk člověka.
Experiment potvrdil hypotézu o možnosti přímého nakažení člověka koronaviry netopýrů.
Další virologové nicméně pochybují, že takový závěr nesvětí riziko experimentu: Vědci přece vytvořili nový virus, který se výborně množí v buňkách člověka. Navíc pokračovali ve své práci dokonce i poté, co v říjnu 2014 vláda USA zavedlo moratorium na financování výzkumu virů chřipky, SARS a MERS (pro tento projekt byla učiněna výjimka).
Autoři výzkumu nesouhlasí s touto pozicí: Nebýt experimentu, nikdo by se o hrozbě viru SHC014 nedověděl. Všichni vědci byli přesvědčeni, že není schopen člověka nakazit, a jen zkušenost s transplantací ukázala, že virus netopýrů SHC014 už překonal klíčové překážky a naučil se pronikat do buněk.

Ukazuje se, že prací na vytvoření koronaviru, který se dokáže z netopýrů přenést na lidi, se skutečně zabývali američtí vědci! A psalo se o tom otevřeně už před 4,5 lety.

V materiálu se připomíná západní vědecký zdroj, kde byly údajně publikovány články o podobných výzkumech. Hledáme… a nacházíme je. Toto je originál zprávy z 12. listopadu 2015 z anglické mutace Nature.com, který vyvolal debaty na téma, zda „je možné provádět takové experimenty“, a není-li to nebezpečné. Materiál se nazývá:

Sestrojený virus netopýra vyvolává spory kolem rizikových výzkumů (Engineered byt virus stirs debate over risky research).

V roce 2015 tedy skutečně existoval takový výzkum a po publikaci jeho výsledků začala diskuse a zvedla se vlna kritiky, jejíž smysl je v roce 2020 podstatně srozumitelnější. Riziko rozšíření nového koronaviru je krajně vysoké! A pojďme dál po informačních zdrojích: Na témže webu Nature.com nacházíme velmi podrobný článek z 9. listopadu 2015, v němž američtí vědci vypovídali o své práci na vytváření nového koronaviru „od netopýrů k člověku“.

Uvedeme několik citátů z tohoto obšírného textu v angličtině, jenž každý moment studuje samostatně.

My tady zkoumáme potenciál onemocnění virem SHC014-CoV podobným SARS, který dnes koluje v populacích čínských netopýrů. (Here we examine the disease potential of a SARS-like virus, SHC014-CoV, which is currently circulating in Chinese horseshoe bat populations)

Výskyt SARS-CoV předznamenal novou éru v mezidruhovém přenosu těžkých respiračních onemocnění vedoucích v důsledku globalizace k rychlému šíření po celém světě a ohromným ekonomickým důsledkům.“ (The emergence of SARS-CoV heralded a new era in the cross-species transmission of severe respiratory illness with globalization leading to rapid spread around the world and massive economic impact)

Tato data vcelku potvrzují schopnost virů bílkovinným hrotem SHC014 nakazit buňky dýchacích cest člověka a zdůrazňují potenciální hrozbu mezidruhového přenosu SHC014-CoV. (Together, the data confirm the ability of viruses with the SHC014 spike to infect human airway cells and underscore the potential threat of cross-species transmission of SHC014-CoV)

Umělá konstrukce chimérního mutanta a plnohodnotného SHC014-CoV byla schválena Výborem pro institucionální biologickou bezpečnost Univerzity Severní Caroliny a Výborem pro otázky výzkumu dvojího užití.“ (Synthetic construction of chimeric mutant and full-length SHC014-CoV was approved by the University of North Carolina Institutional Biosafety Committee and the Dual Use Research of Concern committee).

Tyto výzkumy byly zahájeny předtím, než vláda USA pozastavila financování vybraných výzkumů souvisejících s mutacemi vylepšujícími funkce zahrnující viry chřipky, MERS a SARS (These studies were initiated before the US Government Deliberative Process Research Funding Pause on Selected Gain-of-Function Research Involving Influenza, MERS and SARS Viruses…)


Američtí vědci dopodrobna a zasvěceně vypovídají, že záměrně vytvářeli nový „chimérický virus“, který se od netopýrů může přenést na člověka, aby prozkoumali potenciál jeho výskytu (tedy potenciál nakažení člověka). Poté prověřili efektivnost dostupných imunoterapeutických prostředků. Píší doslova: „Pro rozšíření těchto údajů byly prvotní kultury epitelu dýchacích cest člověka (HAE) infikovány a prokázaly spolehlivou replikaci obou virů“

Závěry

• Američtí vědci pracovali na viru, který se jako kapka kapce podobá COVID-19 je zřejmá.
• Tento fakt se neutajuje a byl oficiálně zveřejněn 4,5 roku před začátkem pandemie nového koronaviru.
• Američtí vědci pracovali na vytvoření „chimérického viru“ dokonce poté, co vláda USA vyhlásila moratorium na takové práce. O žádném potrestání vědců není nic známo.
• Po diskusi o nebezpečnosti takových prací dokonce nejsou žádné informace o tom, co se stalo s jejich výsledky.
• V prosinci 2019 v Číně začala epidemie vyvolaná dosud nevídaným koronavirem, který byl pojmenován COVID-19.
• Počátkem roku 2020 se tato epidemie rozšířila do celého světa a stala se záminkou k faktické likvidaci obvyklého životního stylu stamilionů, ne-li miliard lidí./////

Domnívám se, že diskuse o umělém původu viru COVID-19 tím neskončila. Argumentů ve prospěch přírodního původu epidemie je však stále méně. Též se domnívám , že miliony lidí si velmi přejí odpověď na dvě hlavní otázky:

Kdo vytvořil koronavirus COVID-19?
Jak se virus ocitl „na svobodě“ a mohl začít svoji pouť po naší planetě?

Zdroj: Zavtra.ru
Odkazy na zdroje najdete v originálu článku.

Překlad: st.hroch 200412

76 komentářů :

  1. DÍKY SSA armádě a CIA.
    https://cz24.news/ae-news-to-je-sok-italsky-expert-reditel-institutu-pro-farmakologicky-vyzkum-podal-traskave-svedectvi-ze-italsti-lekari-zaznamenali-pripady-coronaviru-jiz- v-rijnu-2019-ctvrt-roku-pred-vypuknutim-n/

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 404 :(
      Oops! Stránka se nenašla

      Smazat
    2. zkuste : https://aeronet.cz/news/video-dalsi-traskave-svedectvi-reditel-italskeho-institutu-pro-farmakologicky-vyzkum-sokovanemu-moderatorovi-televize-rekl-ze-italsti-lekari-zaznamenali-pripady-coronaviru-jiz-na-pocatku-rijna/

      Smazat
    3. Ja mam jedno pravidlo, za vsim zlem hledam Cosi Ineho A vzdy to fakt tam najdu. A proto jsem si od pocatku jist, ze to je zase tam odtud. Proc vse zacalo v Cine, Iranu a Italii nejsilneji? Protoze - a tak je videt, ze se to planovalo davno - pres Iralii jde nejvic emigrantu do zap. Evropy. Timhle vsechny tyto zeme se musely starat hlavne o sebe. Rusko ne, o to se mel postarat Obrance 20. Proto se mluvilo tolik o malych atomovkach. Proto melo prijet 20 tisic tamodtud a jen 10 tisic z Evropy. Logicke? Ano, pro tento zamer. Korunovy virus vse zhatil. Jeste ze tak, mohli jsme mit 3.svetovou, ale urcite SS first by se nekonalo.
      Proto jsem pozadal naseho zastupce v EU, aby EU otevrela v OSA jednani, KDO ohrozil civilizaci a zahnal ji do domaciho vezeni, cast do hrobu a ekonomiku do haje. Vzor odplaty by mel byt dle pripadu Skripov. Uz jsem napsal Denikenovi, aby zmobilizuje vsechny mimozemske civilizace, 1879 jich uz prislibilo sankce. Jestli ale tohle zase projde, jako vsechny miliony mrtvych po 2.svetove, pak se vubec nedivim, ze pristi rok ma byt konec sveta. TAHLE CIVILIZACE SI PAK NIC LEPSIHO NEZASLUHUJE. Panu Bohu je urcite z ni moc spatne. Lituji ho, tak dopadl jeho dobry umysl. Mne by to stvalo, jeho urcite take. Zacne nekde jinde znovu, jak ho znam

      Smazat
  2. Začalo šetření zdroji a redukce zbytečných jedlíků? Rossněft preventivně nakoupil ropné těžařské firmy ve Venezuele, kdy vyrazíme my s našimi vojíny zajistit energetické zdroje ve světě a ne je pouze ochraňovat zdarma jako např uranové doly v Mali?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 22:01, velice špatná akvizice Rosněftu. Venezuela to jsou nedobytné pohledávky, které teď přebírá ruský stát, aby umožnil zahraničním vlastníkům a oligarchům z nich odejít bez ztráty.

      Smazat
  3. noviczech
    ...film, můj soused je zabiják, mají ONI vůbec v hlavě něco pořádného? Smějeme se filmu, ale ONI to udělají skutečně! Skutečně zabijí vaše rodiče, vaše děti a nakonec i nás! Budeme se SMÁT jak dlouho???

    OdpovědětSmazat
  4. A nejlepší je na tom že by chtěli usa ještě po Číně prachy to je opravdu hnus co se děje. Budou chtít toho zneužít aby oslabili Čínu.

    OdpovědětSmazat
  5. Klasicky pripad, kdy vsechny strany vypusti tolik teorii, ze nelze urcit, ktera je spravna. Zatim zadna nepredlozila dostatek dukazu, napr. leak z nejake laboratore. Pochopitelne CT ma v tom jasno a okamzite rozezna fakta od desinformaci :)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. čert.
      Vždy sledujte,komu to prospěje.
      USA jsou na tom špatně,tak je potřeba uvrhnout do problémů všechny.I takto si USA pomůžou,mnoho firem,společností,bank lidí zkrachuje,USA si vytisknou dolary a nakoupí za drobné lukrativní majetek po světě a tím si upevní hegemonii a také tím,že se navíc zadlužíme u jejich bank.

      Smazat
    2. 7:44, zatím to prospívá Číně.

      Smazat
  6. Američani v tom mají praxi, už jenom jakými prostředky snížili počet původního obyvatelstva /kulky, ohnivá voda, choroby, zničení zdrojů obživy/. Pak přišel Vietnam a jejich agent Orange, taky trošku chemie a pod.. Pokud chce někdo tvrdit, že v USA je to taky, tak si myslím, že v tomto případě se zřejmě postupuje stejně jako v případě původního obyvatelstva. Někdo prostě potřebuje snížit stavy.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Co to je američan?

      Smazat
    2. 06:55 Vydržte, právě teď se o tom zřejmě rozhoduje a ti v platikových pytlích jimi budou asi jenom na oko. Zatruchlí si a někdo u nich nahoře zkonstatuje jestli už se to vyplatilo, nebo budou muset přijít s nějakou inovací.

      Smazat
    3. Nemusíte mít starost o Američany, oni si poradí. Čtvrtý den klesá počet nových případů, takže jsou už za píkem.

      Můj soused má syna s přítelkyní v New Yorku a nestačí se divit, jakým způsobem se informuje o tamní situaci. Je pravda, ze město je nezvykle prázdné, protože jindy NY nespí ani v noci, ale obyvatelé žijí mnohem volněji než v Česku. Určitě dostanete všechny služby, v karanténním režimu fungují také restaurace. Ne jako tady, kde nekoupíte nové sandály, protože korona.

      Mají prý i spoustu kamarádů, co pracují jako dobrovolníci v nemocnicích i jako normální zdravotnický personál. Je pravda, že je trochu plno, ale neodkládali žádné výkony, jen museli přizvat další lidi, aby zvládli nápor nemocných, kteří potřebují specifický přístup. Lékaři a sestry v NY jsou dost unavení, ovšem čemu je potřeba dát prý jednotku s hvězdičkou, jsou ty dobrovolnické oddíly, které odbřemení odborný personál a ten se může věnovat odborné práci.

      Mrtvých je hodně, ovšem je potřeba si uvědomit, že ani zdaleka USA nedosahují úroveň Itálie a přitom poměr obyvatelstva je 1:5,6. Ale tohle je New York. Je potřeba si uvědomit, že v ostatních státech USA je povětšinou mnohem méně nakažených než v maličkém Česku, méně kritických stavů a méně mrtvých. Také je lepší protestovanost.

      Smazat
    4. Jo,jo. Historie se opakuje. Abychom pochopili současnost, musíme znát minulost. A také můžeme předpokládat budoucnost.

      Smazat
    5. 13:16 Spojené státy ZATÍM (!!!) nedosáhly situace v Itálii, ale spějí k tomu mílovými kroky. V Evropě se situace poněkud lepší, v USA den za dnem přibývá více jako 25.000 nových případů. Jenže to jsou jen ti odhalení. Protože v USA se za vše platí, opravdu chudí si žádné testování nedovolí. V lepším případě budou dál roznášet virus a v horším zemřou. Například za včerejšek bylo skoro 2500 mrtvých. Toto číslo ale možná nepokrývá celou šíři obětí epidemie. Jestli tohle někdo zamýšlel plánovitě, vymyslel to opravdu geniálně. Bohaté země se tak zbaví svých bezdomovců, chudáků, dlouhodobě nebo těžce nemocných, kteří zatěžují zdravotní systém a starých lidí. Nemoc zasáhne chudé a málo rozvinuté země v Asii, Africe i jinde. Zasáhne i země, vůči kterým USA vyhlásily sankce, protože se nemocní nedostanou k lékům. V New Yorku situace už dnes horší než v Itálii (včera 600 mrtvých) a to není všemu konec. Včera v NY a New Jersey bylo včera 1140 mrtvých a počty narůstají. Chválit se za této situace otevřenými restauracemi je choré.

      Smazat
    6. Ještě poznámka k protestovanosti. Údaje k včerejšímu datu - USA 9260 testů na 1 milion obyvatel, Česko 12300, Španělsko 12830, Itálie 17800, Švýcarsko 23000, Německo 15730, Rusko 9600... Dá se konstatovat, že USA je na tom v testování lepší - než Afrika.

      Smazat
    7. Kolik má Amerika obyvatel 13.16- devadesát milionů? Jaké procento tam představuje počet zemřelých -určitě ne jen na "koronavirus" jako je to u nás? Některé narušené jednince, kteří dřepí od rána do večera u PC přímo fascinují "mrtvoly" - "vychcípávání" a tak dále. Asi nám roste počet magorů, úchylů, a jiných druhů duševních mrzáků.

      Smazat
    8. 15:53, znovu zopakuju, USA jsou už ZA kulminací. Podívejte se na grafy a nesnažte se dávat epidemii vlastnosti, které nemá. Takhle to prostě funguje. NY má hodně infikovaných, ale zvládá to lépe než Itálie. A jedná se jen o tento stát, USA mají 50 států.

      Nemáte pravdu s tou chudobou a pojištěním. Drtivá většina pojištěná je a služby dostává. Ale v případě epidemie se i na nepojištěné vztahuje výjimka a tu péči samozřejmě dostanou také. A to proto, že žádný normální stát nepřipustí, aby se mu v ulicích potloukali lidé s něčím podobným. V LA protestovali zdarma všechny bezdomovce, lidi z maringotek, apod. i proti jejich vůli. Pokud byli pozitivní, šli do karantény, někteří dokonce do hotelu v nějakém resortu, aktivně nemocní do nemocnice. Takže znovu podotýkám, epidemie je něco jiného než operace křivého nosu.

      Nedostane k lékům... vy snad znáte nějaké léčivo na SARS2? Co se týká testů, tak Amerika zasáhla poměrně pozdě (a doplatila na to), ale nemůžete srovnávat populaci USA s Itálií. To byste mohl poukázat na Andorru nebo Lichtenštejnsko, kde je testován každý dvacátý občan.

      18:46, "vychcípávání" adresujte někomu jinému, ne mně, a rozhodně nejsem typ, co sedí u nějakých diskusí, takže co se týká těch vašich úchylů, podívejte se do zrcadla. Otázka: USA mají podle vás 90 milionů obyvatel?

      Smazat
    9. 20:45
      3 dny po sobě počet nových případů opět narůstá. Stejně jako ostatní ukazatele. Z toho soudím, že důvod k jásotu rozhodně nemají.
      https://www.worldometers.info/coronavirus/country/us/

      Smazat
    10. 8:33, sleduju stejný coronometer. V čase mého příspěvku byl přesně naopak tři dny pokles. A nikde jsem nepsal, že mají vyhráno. Jen to, že jsou za kulminací a že to zvládnou, což je fakt, který mám potvrzený přímo z NY.

      A ani si nepřejte, aby Amerika padla.

      Smazat
  7. Kdo je majitelem obřích dluhů třeba Itálie?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Koronavirus???

      Smazat
    2. Re (01:42):
      ... vlastníci obřích bank. Z nichž ti největší si dokážou zajistit přístup k levným penězům (QE apod.), aby je pak zhodnotili mj. i na trhu stát. dluhopisů.

      Smazat
    3. Zatím nevím, kdo to svinstvo vytvořil, ale naša staři by řekla "co si navařili, tak ať si sežeró".

      Smazat
  8. Jedna z odpovědí zde:
    https://www.youtube.com/watch?v=bt4KiOp4WLs

    OdpovědětSmazat
  9. Starikov, který vystudoval filosofickou fakultu v Moskvě poučuje o koronaviru... Pohled laika s humanitním vzděláním z toho přímo srší a vy to publikujete. Proč? Protože bez jakýchkoliv důkazů označuje Američany za původce epidemie? Jděte se vycpat!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 06:00 Já bych si to tak nebral Rusové už byli bez jakýchkoliv důkazů obviněni ze spáchání z ledasčeho. Takže snad byste jim nevyčítal, že jsou učenliví.

      Smazat
    2. Bobku, přečti si Branta "Covid 19 chronologie"(zde na NR 2.4.t.r.) a pak se Starikovi omluv.

      Smazat
    3. 8:19, nevím, o čem píše Brandt, ale pokud myslíte na případy v EU a USA koncem roku 2019, tak to naznačuje jediné, že už tehdy koloval SARS2 v krvi lidí po celém světě. Hodně případů je i u nás, téměř všechny od lidí, kteří hodně cestovali a prodělali už někdy v listopadu příznaky nákazy SARS2.

      Ten hlavní rozdíl, proč se o případech v USA nebo u nás dozvíme a nedozvídáme se o případech z Číny, je ten, že Čína informace tohoto druhu NEPOSKYTUJE. To, že se tam SARS mohl vyskytovat už koncem léta nebo začátkem podzimu, pochází od návštěvníků Číny anebo Číňanů vycestovaných za hranice. Jenže to nelze testy dokázat, jen svědectvím příznaků. Zde vidíme, že než se taková epidemie rozeběhne naplno, virus koluje v krvi a mutuje do pandemické podoby.

      Dnes je v Číně už několik dní dokonce striktní zákaz komunikovat na toto téma ve veřejném prostoru. S už vůbec nesmí nikdo z odborných pracovníků poskytovat jakékoliv imformace. Na epidemii je v Číně už pár dní úplná informační blokáda, vše prochází přez centrální orgány. Ani dosud to nebylo nějak zvlášť povoleno, teď to ještě utužili.

      Jediné, co může ještě zamíchat kartami ohledně původu viru, je jeho genetika, ale na to dají odpověď až mikrobiologové, virologové a genetici.

      Smazat
  10. Honolulu na tomhle svinstvu se podílíte i Vy. Jste: Znalec Afriky, Antiky, Svetaznalý, Světlonš a k tomu věřící katolik. Takže očekávejte odměnu. Jedině že vás z toho dostane Tramp, peněz má dost a všeho schopných kámošů také.

    OdpovědětSmazat
  11. Doplnil bych autora o jednu otázku.
    Existuje proti němu očkovací sérum, nebo účinná protilátka?
    Pokud připustíme úmyslné použití viru jako biologické zbraně, neudělal to nikdo před výrobou něčeho, co by jeho samotného dokázalo ochránit. A to něco nebude rozhodně dostupné pro všechny bez vyjímky.
    Kdysi, ale to už je hodně dávno, jsem četl článek, ve kterém se zástupce z oněch tří procent, vlastnících 90 % celosvětového majetku vyjádřil, že na udržení jejich životního standardu by stačila jedna miliarda lidí. To, co je nad je přítěží pro ně i celou planetu, odčerpávající zbytečně surovinové zdroje a zatěžující svými odpady planetu.
    Nebyl Covid vypuštěn jako redukční faktor lidské populace?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Coronavirus mohl vojenskou viro-konstrukční laboratoř opustit i nechtěně.

      Smazat
    2. "... Nebyl Covid vypuštěn jako redukční faktor lidské populace? ...."

      Nebyl, nespekulujte. 1) Virus není selektivní. 2) je už zmapován jeho původ a průběh epidemie. Začátek někdy koncem léta, ale možná ještě dříve. 3) je sice extrémně infekční, ale málo smrtný.

      To by museli být v těch laboratořích dobří babráci, kdyby to takhle pokazili.

      Smazat
    3. 8,22
      Píšu pouze o jedné z možností. Netvrdím, že tuhle svini někdo pustil na světlo boží úmyslně, ale ani tuto možnost nemůžeme zcela vyloučit.

      Smazat
    4. 13,23
      1)Virus možná není selektivní. Alespoň pro mne zůstává otázkou, proč někde zabíjí víc a jinde méně.
      2) O mapování stále více pochybuji. Už si nepamatuji přesně pořadí, ale byl to had, potom luskoun a skončilo to u netopýra. Trochu zmatek, nezdá se vám?
      3) Souhlas s extrémní infekčností, ale málo smrtný? Neznáme imunologickou obranu při opakovaných infekcích. Víme jenom, že se objevují zprávy o opakovaných infekcích. A nyní si připusťme možnost opakované infekce, třeba jako u Chřipky.Pro lidi nad sedmdesát je nákaza téměř stoprocentní konečná. U lidí 50-70 je to řekněme padesát na padesát. Přičemž u těch do padesáti nemoc prověří jejich skutečný zdravotní stav. I když jsou to případy ojedinělé, umírají i lidi čtyřicetiletí, třicetiletí a dokonce i děti. A nyní připusťme možnost, že nás epidemie bude navštěvovat dlouhodobě, třeba dvakrát do roka, jako chřipka. Ale i jednou by bohatě stačilo. Každý rok jsme o rok starší. Stářím nám zdraví nepřibývá. Během nějakých deseti let by nejstaršími lidmi na planetě byli šedesátníci. A i těch by bylo poskromnu. Navíc, smrtnost se počítá špatně, zřejmě kvůli panice mezi lidmi. Nelze jí počítat v poměru k nakaženým, ale uzdraveným. A to budeme moci, až pandemie jednou skončí. Pokud tedy vůbec někdy skončí. Četl jsem názor mikrobiologa publikovaný v lednu tohoto roku. Ten vyslovil názor, že smrtnost odhaduje na 15-18 %. A dnes si myslím, že nebude daleko od pravdy.

      I v laboratořích pracují "jenom" lidé. A člověk je tvor chybující. Tak mi řekněte jeden jediný důvod, proč by nemohli udělat chybu i v laboratořích. Už jenom fakt, že tyhle svině vyvíjejí je fatální chybou, kterou neospravedlní žádný jejich honorář.

      Smazat
    5. 19:38, já netvrdím, že to nemohlo uniknout z nějaké laboratoře. Jenže tolik informací nemám a nejsem genetik virolog, který má přístup ke všem známým kmenům, abych to posoudil. Takže jsem, tak jako většina z nás, závislý na odborných posudcích specialistů.

      Já jen pochybuju, že to je vyrobeno a vypuštěno záměrně kvůli redukci populace. Protože co je 100 tisíc mrtvých pro lidskou populaci? Pokud by to bylo vypuštěno záměrně, tak jen kvůli mně neznámým ekonomickým důvodům, ale to je fakt hodně divoká spekulace. Držme se faktů.

      Mapování můžeme odvíjet od známých případů, kdy máme jistotu, že se jednalo o tento virus. Není problém udělat animaci v časové ose a tam jasně vidíme, kde je epicentrum nákazy a její šíření po celé planetě. Ačkoliv já si myslím, že SARS2 je tady o pár měsíců déle, než se udává.

      Nesouhlasím s vašemi čísly smrtnosti podle věku. Není pravda, že nad 70 let dosahuje až 100% a v hranici 50-70 50%. Nechce se mi teď hledat statistiku, ale pokud si dobře pamatuju, tak u lidí nad 80 to dosahovalo přez 20%, přičemž jsou případy, kdy se z kritického stavu vyléčili lidé okolo stovky. U mladých pod 30 to bylo jen pár promile a v drtivé většině spojeno s nějakou špatnou diagnózou. Vlastně i u těch starých, jen u nich ty diagnózy byly častější.

      Nevím, co publikoval nějaký mikrobiolog, ale já jsem naopak četl o výzkumech, kde byl odhad podstatně nižší, cca 1-4% protože hodně lidí je bez příznaků a epidemie ještě není u konce. Ale ať je to jak chce, každého života škoda.

      Smazat
    6. 20,21
      Ještě k vaší (naší) informovanosti. Asi neočekáváte, že by se ti, kteří tuhle potvoru vypustili do světa, a je jedno, zda omylem, díky technické závadě, nebo úmyslně, k tomu přiznali, že ne? Zatloukat, zatloukat, zatloukat. Tak zní heslo dnešní doby.
      Za poslední desetiletí tu máme bezpočet událostí, které jsou nám politiky a novináři nějak prezentovány, a nějak skutečně probíhaly. Nikdy se nedá říct, že je něco černé a bílé. Ale my známe z médií pouze onu černo bílou variantu. Oni jsou ti špatní, my ti dobří. Bez ohledu, zda jde o Rusy, Číňany, Íránce, nebo Syřany. Vždycky jsou to ti druzí, kteří jsou špatní. To Rusové se rozlejzají hranicemi stále blíž k základnám NATO. Číňané anektovali Tibet, zatímco Američané v Kosovu šířili jenom demokracii. Assad v Sýrii je diktátor, byť v jeho zemi existovala tolerantní vláda vůči náboženským i etnickým menšinám. V jiných, většinově muslimských zemích nevídaná.
      A dalo by se dlouze pokračovat.
      Tak proč by se nám měli skuteční viníci k sakru přiznávat, že roky vyvíjeli bestii, kterou na nás, jedno zda vypustili, nebo jim utekla? Aby jsme jim mohli předložit účet?

      Smazat
    7. 6:46, víte, kde je váš problém? Vy prostě odmítáte přijímat informace tak jak přichází. Všechny a porovnávat. Jednoduše vy nemáte rád Američany, Američané mají biolaboratoře, tak to museli být oni a udělali to záměrně. Šmytec. Klidně uvěříte i úplné lži, jen když ladí s vaším přesvědčením. Jako například informace o tom, že epidemiolog USA v kongresu tvrdil, že ten virus byl v USA už před epidemií ve Wu Chanu, že ho do Číny dotáhli američtí vojáci, a možná záměrně. Jenže tohle je pustá lež, tohle nikdo v kongresu neřekl.

      Já nevím, odkud to pochází. Už jsem to tady psal několikrát, bohužel dost často mě nepublikovali. Jenže jedna věc je jasná, pandemie vypukla v Číně, tak jako všechny před ní. Jenže já narozdíl od vás, absorbuju všechny veřejně přístupné informace a utvářím si obraz. Vy máte jasno od samotného počátku a nic s vámi nehne.

      Smazat
    8. Ad 20:01: váš problém je v tom, že neznáte mediální svět mainstreamu. Tzv. euroatlantický a anglosaský mediální svět ovládají tři velké agentury, které diktují, co si lidé mají myslet. Od nich opisují další pitomové (viz ČT, ČRo , NOVA, dnes po změně vlastníka i Prima (pardon česká CNN). Takže když se chcete dobrat pravdy porovnáváním zdrojů, tak tihle vládci mediální scény jsou vám zcela na hovno. Příklad vašeho "objektivního" porovnávání informací: Vy ve své prostotě a víře v "ušlechtilý Západ" zcela ignorujete záhadná úmrtí na plicní komplikace zcela identické těm, která doprovázejí Covid19. Tehdy se to svádělo na "parní cigarety". Všechny tyto případy byly během posledních dvou let popisovány v USA. Vy tuhle informaci ignorujete, protože ve své víře nepochybujete, protože pro vás jsou USA božstvo a co se tam napíše a řekne, to je pro vás bible svatá. Trumpeta řekla !čínský virus" abyodvedla pozornost od amerických biolaboratoří ay vy věříte tomu, že virus je z Číny. Vy jste nakloněn věřit i tomu, že španělská chřipka (1918-1919) je původem ze Španělska, když to nějaká "západní autorita" prohlásí.

      Smazat
  12. A ještě ke všemu to rozšiřují pomocí chemtrails a 5G sítí Dělejte si staniolový čepičky nebo vyhyneme

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Už mám na hlavě cedník, na tlamě roušku, odrušovací antény a denně piju syslí moč. Já jsem připraven!

      Smazat
    2. 8:35 to jste si spletl.Vyhyneme,když si budete brát gumový čepičky.

      Smazat
    3. 13.25 Děláte to správně, až na tu moč. VELKÁ LÉTAJÍCÍ ŠPAGETOVÁ PŘÍŠERA vás ochrání stejně/lépe, než Ježíšek s "Panenkou" Marií... skákavou (=Skočickou) či neskákavou;-).
      Slušivý cedník je významně levnější, než církve a jejich činnost. A v rámci modlitby si můžete zcedit i uvařené spaghetti...

      Smazat
  13. Aneb Mandelinka bramborová model 2020.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Americký brouk? Možná jste blíž, než si myslíte.

      Smazat
  14. Jedna věc je kolem COVID-19 nesporná: nějak moc náhod najednou, nezdá se vám?

    OdpovědětSmazat
  15. Zde je "dokumentární" film z hollywoodské produkce z roku 2011 o tom, co se stane v roce 2020. Ve filmu je i symbolická informace o tom, kdy to bude a v závěru je předvedeno, jak o tom budou "informovat" MSM. Tož tak.
    https://uloz.to/file/LCyGEP2zJrUN/nakaza-2011-cz-dabing-kvalita-avi

    OdpovědětSmazat
  16. Zeptejte se v Číně, proč mají tak katastrofální hygienické podmínky,kdy doslova před zabitím a konzumací zvířata zaměrně mučí,týrají, kdy krev je jen tak na zemi, nikdo ji nikam neuklízí a na tržištích se dějí další prasárny, pro koronavir boží prostředí!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Čína nemá tak špatné hygienické podmínky, ty jsou jen na těch tržnicích. Tam to je skutečně katastrofa. Ve Wu Chanu ji už zavřeli.

      Smazat
    2. Kristepane běhoune - běž už se bodnout s těmi hnusnými žvásty o mučení zvířat v Číně. Proč by to asi tak dělali? Myslíš, že ze stejných důvodů, jako ty, známý diskuzní úchyl, kterému dělá dobře, když může psát takové sračky, o nichž moc dobře ví, že to lidi nasere? Prostě tam zabíjí zvířata - my je zabíjíme taky, ale jinde a jinak, krev na podlaze je taky. Ty nežereš vepřový? A už jsi někdy viděl domácí zabijačku? Tak už s tím přestaň. Jen co otevřeš "držku" vždycky z toho vyleze Čína a zabíjení zvířat. Jsi magor - jdi se léčit. "Koronavir" ti rozežral mozek.

      Smazat
    3. 10:19 kachna jako vždy blouzníš.Nevěř všem blábolům co vykládají u vás v neziskovce. Jo takhle halal porážky,to je to pravé ořechové co?

      Smazat
    4. Ty indická kachno, a myslíš si, že před deseti, padesáti, nebo sto lety to tam bylo lepší? Tak proč se ta svině neobjevila dřív?
      Pro zmanipulované blbce je zase skvělé prostředí západní kultura. V EU a USA se tak daří lidské blbosti, že se někdy divím, že se tady ještě chodí po dvou.

      Smazat
    5. 18:24, indický běžec možná není těžký intelektuál, jenže v tomto má pravdu, a vy jste zas jako obvykle zoufale neinformovaný. O čínských mokrých trzích se píše už celé roky, máte stovky videí, i z toho ve Wu Chanu, ale vy budete neustále vykřikovat něco o lžích. Porážka zvířat u nás a mokrý trh v Číně jsou diametrálně odlišné věci.

      Odpověď platí i pro 19:19, ale dodávám, ani mně se nelíbí halal porážka.

      Smazat
  17. Je pozoruhodné, jak jistý nobelista a veliký humanista z USA vykládal coby prezident, že USA budou všem neposlušným státům kroutit ruce všemi prostředky a jak na to mají plné právo. No a ejhle najednou se nám roztrhl pytel s řadou nových bacilínků. Tu ebola od chlapečka v Africe, tu najednou dříve neškodná zika v Brazílii, najednou SARS a MERS z velbloudů v Číně a Jižní Korei (asi velbloudářské velmoci), tu najednou prasečí a ptačí chřipka, BSE. No a pak nás začnou přesvědčovat, jak prasečí africký mor v České republice se objevil najednou a zničeho nic. Zřejmě nakažené prasátko z Afriky nasedlo do člunu s migroši a pak běželo z Itálie nebo Řecka až doběhlo do Čech a následně se objevilo v Polsku a v Pobaltí. A všechno je to jen čistě náhoda a zlý úmysl přírody. Stejně jako ten koronavirus z čistě náhodou sežraného a asi špatně uvařeného netopýra v Číně. To si fakt myslíte, že to sežereme takové náhodičky?

    OdpovědětSmazat
  18. Tajné plány Bruselu odhaleny! Budete se divit, co na Vás chystají! 15. 4. 2020.
    https://www.youtube.com/watch?v=QYO_7gkSXCQ

    OdpovědětSmazat
  19. Teď jsem se opět rozčílila u článku na Novinách....."Vědci dokázali"(že virus je přírodní).. Všimli jste si toho, že je to zásadně bez jakékoliv indetifikace?.. Vypadá to, že se jim pod to nechce nikdo ani podepsat

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. N o v i n k y?? diskutující 12.05? Jak můžete vůbec číst tak odporný, úchylný bulvár? Seznam.cz je pátá kolona mediálního rozvratu lidí v ČR, placený západem, a servery jako novinky, super, mainstream, jejich vlastní zprávy, a všechno ostatní, tam nepíší novináři, ale novinářský šmejd! Vyhrabávají ze světa zásadně jenom sračky, o nichž ví, že k nim budou lidi nejvíc diskutovat - ještě nedávno to byly články o zločinech Babiše, proložené utýranými psy, a různými zhovadilostmi. Několik týdnů teď už tam vévodí "koronavirus" a COVID a další bla bla - ukázky rakví, žoků na mrtvoly, nebo vyprázděné regály s potravinami . myslíte, že toto je normální? Proč jim to lidi, kteří dřepí celé dny u PC tak žerou? A ty strašné diskuze! Obr hnus! To má člověk dojem, že u toho dřepí pořád ti samí, a že jsou všichni duševní mrzáci. Nenávist, závist, zlo, nepříčetné postoje - například když k článku o tom, jak nějakého chudáka ve výkopu zavalil panel a byl na místě mrtev - nějaké erc hnusné hovado napíše, že jestli neměl roušku na obličeji, je z toho pojišťovna venku - co si asi tak o tomto diskuzním póvlu mám myslet?Ono se řekne - neurážejte diskutující, ale toto nejsou žádní diskutující, to je frustrovaný lidský odpad, který se rochní v tom, že může psát veřejně takové sračky! Bývalí soudruzi - 4O let museli držet hubu, tak teď si to vynahrazují, žádné současné omezování osobní svobody jim nevadí, užili si toho za totality dost, a teď mají radost, že tím lidi trpí.To, co dokázali vypiplat z lidí mediální šmejdi, už samo o sobě by bylo na hladomornu - zavřít šmejdy tam, byl by klid a lidem by se vrátila slušnost. Možná.

      Smazat
  20. Tohle také zablokujte:

    „Rusko sa rýchlo stáva novým masívnym ohniskom pandémie. Čína už oficiálne ohlásila, že dnes považuje Rusko za najnebezpečnejší zdroj nákazy. Primátor Moskvy či predstavitelia ostatných miest a regiónov prijímajú kvôli neschopnosti Kremľa vlastné krízové opatrenia.“

    Bergamo:

    „No fakty, ktoré dnes vychádzajú na povrch, sú zdrvujúce. Zhruba 80 percent zdravotníckeho materiálu, ktoré Rusko do Talianska dopravilo, označili zdroje z prostredia talianskej vlády za „nepoužiteľné alebo zbytočné“ (informáciu zverejnil denník La Stampa, a talianska vláda ju oficiálne nepoprela)“


    Informace ze slovenského alternativního zdroje, který ovšem narozdíl od vás neblokuje nepříjemné informace.

    Kromě Běloruska označil včera šéf WHO Ruskou federaci za stát s potenciálně nejvyšším rizikem ohledně pandemie.

    Nejlepší odhady v tomto má Hopkins Institute, který poměrně velice přesně předvídal i masivní rozvoj epidemie v Itálii a Španělsku, kde předvídali překročení psychologické úrovně 100 tisíc nakažených a minimálně 10% mrtvých. Stejně tak předvídali finální počet nakažených v USA na třičtvrtě milionu a mrtvých minimálně 50 tisíc. Čehož zřejmě dosáhnou, protože navzdory poklesu je momentálně v USA 614246 nakažených a přez 26 tisíc mrtvých.

    HI také odhadoval celkové ekonomické ztráty. USA po kulminaci podle nich velmi rychle nastartují svou ekonomiku, protože bude požadavek po částečné obnově původní výroby. S Evropou to bude horší, protože hlavně jih je velmi silně zasažen a jedinou alternativou se zde dle HI jeví řízené bankroty a rozsáhlá privatizace státního majetku. Asi něco podobného jako u Řecka.

    Dále HI píše o Rusku v podobném duchu jako čínští specialisté, kteří už v zemi působí minimálně týden a snaží se uhasit koronavirový požár. Podle WHO, Číny a HI čeká Rusko v nejbližších měsících katastrofální stav, protože trend je při těchto číslech a čase podstatně strmější než byl v USA a Itálii. Ситуация с коронавирусом: неутешительная статистика.


    Předpokládá se, že konečný počet nakažených v Rusku se může vyšplhat až na několik milionů a počet mrtvých dosáhnout řádově statisíce. To bude mít katastrofální dopad na ekonomiku země.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Bože můj - takové hovadiny 12.20 - když ta fůra "mrtvol" nebude k mání, tak si je vymyslíte? Budete pohřbívat taky prázdné rakve, aby svět uvěřil těm hovadinám? Přiživuje se na tom Hollywood? Kdo se v tom může pořád rochnit? Vás nebaví normální život? Musíte být velký chudák. Kdy už tohle skončí?

      Smazat
    2. Vypadá to, že se Rusové zřejmě mají čeho obávat. Mluví o tom v posledním vydání Otázek - odpovědí i VVP2. Konkrétně jako významné riziko vidí zneužití situace s koronavirem k použití biologických zbraní. To byl možná důvod nedávné plošné týdenní karantény v Rusku. Koho se bát, je snad jasné. Pokud takto, jak uvádíte, začala dělostřelecká příprava v SMI (ruská zkratka), je vaše obava na místě.
      wc

      Smazat
    3. 18:43, jinou odpověď než nadávky neumíte? Přečetl jste si alespoň ty odkazy?

      Smazat
    4. 19:49 vždyť se tam žádná nadávka nevyskytuje, asi neumíte číst. Slova Pjakina jsem také tak pochopil, že tzv. celosvětově rozšířený koronavirus může být pouze kouřovou clonou pro překrytí skutečného biologického útoku, který může být namířen právě proti Rusku. Proto asi také Kreml prodloužil Rusům karanténu

      Smazat
    5. 11:56, takže, když člověk nesouhlasí s tím, že země, odkud vyšlo už několik globálních epidemií a kde to prokazatelně ještě loni vypuklo v plné šíři, tak je podle vás normální, že ho někdo označí za chudáka co plácá hovadiny?

      V Číně to není první případ. Tentokrát se to liší hlavně tím, že globalizace významně pokročila. Kdyby byla v takovém měřítku, jako dnes, měli bychom za sebou už několik podobných epidemií a všechny, až na prasečí chřipku, pocházely z Číny.

      Smazat
    6. 12:20
      Vtipné je, že zrovna dnes jsem viděl zcela jiné odhady a čísla ohledně Ruska a to dokonce v mainstreamu, takže máte doma asi dobré pohádky. :)

      Smazat
    7. Prikryvas se US vlajkou?

      Smazat
  21. Naše rodina upřednostila nerez cedník.

    OdpovědětSmazat
  22. Dokud budou politici řešit katastrofální následky šíření koronaviru místo odhalení příčiny a likvidace všech viníků, tak světu hrozí, že se po něm bude šířit tisíce nových "zmutovaných v labácích" virů každý týden a to zaměřených na genom cílené populace. To co se děje je finální útok, likvidace vyspělé civilizace a snaha o návrat lidstva do doby církevního temna. Nebylo by to poprvé a celá histerie lidstva je pouze vylháním skutečných dějin lidstva majiteli zeměkouličky. Slované vládnoucí největší říši světa VELKÉ TARTÁRII, by mohli vyprávět, kdyby přežili pád ledové komety na Sibiř v roce 1816 t.l. Pokud jste o Tartárii neslyšeli tak na vebu myslenkyocemkoli.blogspot.com se v archivu leden-září 2015 dozvíte fakta i fotodokumentaci, dokonce snímky z googlemap (celkem 11 článků cca 120 stran).

    OdpovědětSmazat
  23. Bitva o puvodce viru. Tady konecne neco velice konkretniho. Zejmena by si to mel precist B. Kuras, ktery broji proti Cine.
    https://aeronet.cz/news/cina-ukazala-na-americkou-vojenskou-laborator-usamriid-ve-fort-detrick-v-marylandu-s-nejvyssim-stupnem-biologicke-ochrany-v-usa-na-stupni-bsl-4-jako-na-misto-odkud-unikl-prvni-kmen-coronaviru/

    OdpovědětSmazat
  24. Dobrý den, kolik se muselo sežrat na trhu, doma, na cestách v restauracích netopýrů, aby vznikla světová epidemie? To je přece matematika :-)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 19:07 to máte marné, z matiky se už nematuruje. Obracíte se na produkty inkluze.

      Smazat
    2. To video s Cinankou jak kousa do netopyra je z dilny CIA a netopyr je gumovy. Proto taky nic nesnedla. Ale prestante s tema kravinama ohledne netopyru. Cinane je basti i jine haveti staleti a zadny problem. US Zid si vymysli pohadky. Sam to hodil na trh a potrebuje skodit Cine.

      Smazat
    3. To video s Cinankou jak kousa do netopyra je z dilny CIA a netopyr je gumovy. Proto taky nic nesnedla. Ale prestante s tema kravinama ohledne netopyru. Cinane je basti i jine haveti staleti a zadny problem. US Zid si vymysli pohadky. Sam to hodil na trh a potrebuje skodit Cine.

      Smazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.