Reklama

úterý 7. dubna 2020

Koronavirus je brnkačka, tolerance bezpečnostních orgánů vůči rozvratu je sebevražedná

Jiří Vyvadil
Jiří Vyvadil
7. 4. 2020 VašeVěc
To vede k tomu, že poslankyně SPD vtipně použije slovní hříčku o invazivních rostlinách na migranty. Ale když starosta Prahy 6 (Kolář, člen TOP 09) urazí cítění minimálně 30 % českého národa, že maršál Koněv, historicky muž, který byl oceněn demokratickým prezidentem Edvardem Benešem, a jehož vedení 1. Ukrajinského frontu směr Praha, odstartovalo úprk nacistů a mimochodem i Vlasovců z Prahy 8. a 9. května 1945 směr americké zajetí, musel být odstraněn, protože neměl roušku, mlčí se.

Vše souvisí se vším.

Před nedávnem by se to Kolář neodvážil.

Ale pak přišel Kalousek, vyhrožoval vládě povstáním, sdělil, že má tři pistole a ničeho nebude litovat. Protože jde o oprávněný odpor.

A ABSOLUTNĚ NIKDO NEZAREAGOVAL.

A nyní budou startovat.

Za tuto situaci nesou jednoznačnou odpovědnost ministryně spravedlnosti, ministr vnitra, policejní prezident.

Už ten chlápek, který začal vyhrožovat Prymulovi, se samozřejmě inspiroval u teroristy Kalouska. Chudák. Na něho klidně policie sáhne, už ho odsoudili, ale na největšího politického agresora, který chtěl vyvolat ozbrojený převrat proti vládě se nikdo neodváží. A zřejmě se neodváží ani na všechny jeho stoupence.

Začátek boje proti koronaviru nás všechny spojil.

Ale zbabělost proti vnitřnímu nepříteli, tj militantní opozici nás hrozí rozpojit.

Pokud ministryně spravedlnosti se alespoň nepokusí domluvit státním zástupcům a nejlépe by bylo odvolat jejich šéfa, vtipně tak jak to udělal Kovář, že na záchodě svého úřadu neměl roušku, pokud ministr vnitra, který teď zcela určitě zabodoval, nepochopí, že extremisty daleko více než SPD představují dnešní skupiny rusofóbů a čínofóbů, a pokud policejní prezident nezačne alespoň trochu myslet (zatím má člověk pocit, že vybrali někoho, kdo je zcela bez tváře a myšlenky), nevyjdeme z této krize úspěšně.

Prymula je skvělý. Co řekne ve své oblasti platí na 100%. Ten stát v podstatě zachránil.

Teď už se pomalu vracíme k normálu a nebezpečně se projevuje vir rozeštvávání společnosti části opozice.

Ale jejich chyba to není: Novotný, Kovář, Kalousek…dělají jen to, co jim neschopnost orgánů státního zastupitelství, ministerstva spravedlnosti, ministerstva vnitra a policie dovolí.


77 komentářů :

  1. dobře vystihnutá situace poslední doby...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Domnívám se že pan doktor smíchal dvě rozdílné skupiny spoluobčanů. Jedna, jak se vyjádřil president, šašci počmáraní, kteří jsou tu pro zábavu a pobavení, komici typu Kalousek, Novotný, Stanjura, Němcová ..., které nikdo nebere vážně. U nich lidé naopak s natěšením čekají na nové číslo. Snad se má připravovat veselá jízda Prahou. Multikáru bude řídit pí.Langšádlová, závozník Novotný a na korbičce pistolník Mírek s Tullamorkou a tibetskou vlajkou v prackách. Bude to jako obvykle psina, pokud se nám Míra při manipulaci se zbraní, hned při nakládce, nezastřelí.
      Druhá skupina je pro stát opravdu nebezpečná. Rodiny typu Kolářů, kde vychcánek a kolaborant vychovává děti k obrazu svému. Není se co divit, že v takové rodině vyroste ve velké většině stejný, né-li větší sráč jak papínek. Psychologové asi namítnou - snad za to ani synek nemůže. Já za sebe dodávám, že se ten vejlupek zase nemůže divit, až mu někdo rozbije držku.

      Smazat
    2. To stržení Koněva je 100% řízené Američanama! Američani nic nedělají přímo, všude mají nastrčenou kaskádu prostředníků, aby si neušpinili ruce. Koňev pro ně byl voštinou v zadku. Vědí, jakou obrovskou úctu mají Češi k Rudé armádě a právě toto se snaží zničit a vymazat z naší paměti. Je to kulturní válka, kulturní genocida jakou provádějí USA po celém světě. Koňev je jenom dílčí část celkové ofenzivy. My vidíme jenom Koláře, za ním možná další převodovou páku kolaborantů Ukrajinskou ambasádu, ale řídí to Američani!

      Smazat
    3. 17:36 mýlíte se.Je to stopa Sudetoněmeckého Landsmanšaftu.A je to pokračování v přepisování dějin o vyvolání druhé světové války,o jejím průběhu a ukončení a poválečném uspořádání Evropy a světa.

      Smazat
    4. 17:36, jste si opravdu jist, že Češi mají v úctě Rudou Armádu? Taktéž jsem u vytržení z toho, jak na 100% víte, kým bylo řízeno odstranění Koněva. Vy máte u Američanů nějakého špiona nebo jste u toho byl? Protože to samozřejmě možné je, ale vy jste si tím naprosto jistý. Přitom kdybych byl Kolářovo rusofobní dementní synek a chtěl škodit, vymyslím spousty dalších špinavostí a nikdo mě pobízet nebo dokonce radit vůbec nemusí.

      Smazat
    5. 15:05 Viděl jsem fotku vojáka z 2. sv. války, který nesl osla. Nedělal to proto, že by miloval osly. Dělal to proto, že pole bylo zaminované a kdyby byl osel na volno, odpálil by minu a všechny zabil. Poučení: V těžkých časech je třeba v první řadě hlídat osly, kteří si neuvědomují riziko a dělají si co chtějí.

      Smazat
    6. K 17:36

      Asi máte pravdu, že to někdo ŕídí zvenku. Nicméně pokud by na domácí scéně byli politici, kteří by tomu byli schopni udèlat přítrž, tak pak by tady ta pátá kolona Kolářů, Novotných, Hřibů, Kalousků, atd. neměla šanci. V Maďarsku to jde, protože mají Orbána. A my? Babiš ani nikdo jiný mu nesahá ani po kotníky. Jasně je to také dáno rozložením politických sil, ale je to také o politické vůli a odvaze chtít něco změnit.

      Smazat
    7. Souhlas! Benešová je zcela neviditelná, jak se všichni hajzlové báli, co bude, tak nyní jsou s ní spokojeni.
      A ten zmetek Nejvyšší státní zástupce měl snad další
      3 měsíce na "studium" Babišových "zločinů" a nějak
      mu to drhne! Je snad na plicní ventilaci a mimotělním oběhu?

      Smazat
  2. Na ČR je zarážející ten pomalý ale přitom stálý nárůst nově nakažených. Měli jsme být už za kulminací, jenže nejsme. Je docela možné, že myšlenka o promoření populace není až tak hloupá. Podívejte se na USA. Mají sice hodně nakažených, ale trend je už radikálně nižší, čili jsou v píku a nastává pokles. Také mají opravdu velký počet uzdravených lidí a relativně malý počet mrtvých. Nákaza se zkoncentrovala v několika centrech a po zbytku země se výrazněji nešíří, takže zbytek vyrovná pokles produkce země a také vypomůže s epidemií. Zdá se, že situaci slušně zvládají.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Myšlenka promoření populace je možná dobrá pro ty, kteří by ji uvítali jako důchodovou reformu. Měli by tedy jít příkladem, a začít u sebe, ovšem mimo území ČR.

      Smazat
    2. V USA nastává pokles? Můžete na to najít nějaký odkaz?

      Smazat
    3. Ale ano. Pokles nově nakažených skutečně nastal. Ovšem jen v neděli. V pondělí to už zase rostlo.....

      Smazat
    4. 13:51
      Zkuste coronavirus USA new cases, tam ten pokles za poslední dny uvidíte. Ještě v pátek to byli 12000 případů, dnes jen 600, včera 1300. Pozoruhodný je i počet vyléčených cca 20000. To je suverénně nejlepší poměr ze všech států v této fázi choroby. Amerika nesmí padnout, proto tam Čína rve celou svoji produkci.

      Smazat
    5. Prymula nic takového neřekl. To si z naprostého zoufalství vymyslel ten náš novinářskéj póvl, když se dozvěděl, že president Prymulu vyznamená.

      Smazat
    6. Myslíte ty důchodce, anonyme 13.47, kteří by nejraději měli zavřeno všechno až do vánoc ( nejméně) a hlavu obalenou hadrem celou? A kdyby vláda přišla s tím, že je ještě nutné strčit si špunt do zadku, budou si ho tam strkat? Ti co se strašně bojí, ale sedět denně od rána do večera u internetu, a hltat nejodpornější bulvár "novinky" a ničit si mozek - se nebojí? Denně žvásty a kopce mrtvol z Itálie a Španělska -a najednou nic? To jim není divné? Ano, tak těch je mi líto. Důchodová reforma - je asi vtip. Protože reforma probíhá u těch, kteří pracují, a ty důchodce svou prací živí - a těm je jedno, jestli budou vyhozeni na chodník - sobectví non plus ultra. Vidět jenom sebe, pak dlouho nic, a zase jenom sebe. No a doufám, že i tento můj kontroverzní příspěvek schvalovací komando schválí. To není proti důchodcům - to je zase kus pravdy z té druhé strany - zatím se pořád díváme jen na jednu stranu.

      Smazat
    7. 13:47

      Vidíte kurva v mém textu cokoliv o vychcípání důchodců?? Já jsem tam něco takového napsal? Vy využíváte toho, že redakce mnohdy neuvolní do diskuse názory, které se jí nehodí, takže vy se tady pak vyřádíte. Ani Prymula nemluvil o chcípání důchodců utopením ve vlastní krvi. Nerozumíte způsobu, nevyslechnete ho a nejste ochoten si o tom cokoliv přečíst, jen vypouštíte urážlivé kraviny.

      Smazat
    8. 15:58, 17:05
      Máte amok? To se potrefeným stává, že neunesou pravdu. Ne prachy, ale každý život je vzácný. Když pro ně jejich život není to nejvzácnější co mají, nic jim nebrání jiné postupy uplatňovat na sobě, a přitom svou nepřítomností na veřejnosti neohrožovat ostatní.

      15:13
      Že pan Prymula nic takového neřekl? Žalujte ty novináře, třeba nejen lidovky:
      https://www.lidovky.cz/domov/ochranime-li-rizikove-osoby-ostatni-je-treba-promorit-zmenil-nazor-prymula.A200406_110644_ln_domov_ele

      Smazat
    9. 15:58 jděte se léčit,třeba vám pomůžou.

      Smazat
    10. 19:04, dobrá rada, ale on (15:58) ji neuposlechne. Je svojí nemocí naprosto unesen. Dokazuje to skoro pod každým článkem, k jakémukoliv tématu. To se v lidském životě stává, že když si někdo není schopen se svým neštěstím poradit - zamiluje se do něj :-)

      Smazat
    11. 17:42

      Amok a hysterie chytá vás. To vy jste začal tvrdit šílené bludy, že promoření populace je spjato s důchodovou reformou. Jenže právě tohle nikdo, včetně mě, nejen že neříkal, ale právě naopak se hovoří o typu uvolnění, kde se budou chránit ti nejslabší, což se netýká jen důchodců, vážený. Ve zdejší diskusi se velmi často stává, že řekněte názor, oponent ho úplně převrátí, tak jako vy teď ten můj příspěvek, a redakce z nějakého důvodu neumožní odpověď.

      Smazat
  3. Pan Hamáček dnes pravil, že "jediný, kdo má plán, je ten virus." To ale není pravda. Světovým masovým vrahem není koronavirus, ale jeho původce.

    OdpovědětSmazat
  4. 13:33 "jsou v píku" je česky, nebo jen tak machrujete? Potřebu udržet rozumnou zátěž zdravotního systému uvažovat neráčíte?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ale jejich zdravotnictví stíhá. Kvůli zvýšené zátěži přistavili v Hudsonskem zálivu plovoucí nemocnici, která vykryje značnou část postižených. A také netvrdím, že by mělo Česko následovat podobnou praxi jako USA, protože my na to nemáme kapacity a hodně lidí by zbytečně umřelo. Narozdíl od USA. O to déle však bude epidemie trvat a ponese větší ekonomické následky.

      Smazat
    2. on je v "píku" (spíše v kýblu) nejen s hodnotami nárůstů případů ale i hodnotou jazyka svého. (Nebo věří v nadřazenost USA tam to dělají nejlépe na světě). Příjde mi, jakoby ve vládě dostali příkaz nebýt tak dobří. Takže od teď si pěkně vyžerete to co má USA i Itálie. To by tak hrálo aby češi měli za dva měsíce po krizi a chodili si po venku bez roušky. To nehraje do plánu Pánů. Pěkně náhubky na dva roky nejmíň. Vždyť se s tou krizí teprve začíná a oni by už chtěli na léto voraz, pane Čech?

      Smazat
    3. 15:18

      Mohl byste mi prozradit, co vás, ačkoliv nemáte žádné argumenty, neustále nutí nadávat někomu, kdo má jiný názor než vy?

      Jeden zajímavý údaj pro vás. ČR i s karanténou má poměr nakažených/počet obyvatel = 0.005% a Spojené státy s opožděnou karanténou = 0.001%. ČR malý, ale stálý nárůst, USA poslední tři dny znatelný pokles.

      A znovu zopakuju, že tím nechci říct, že by se mělo povolit v karanténě. My bychom se s tak strmým nárůstem jako Amerika nevypořádali. Je narozdíl od nich zatím nevidíme to světlo na konci tunelu. Doufám ovšem, že už v nejbližší době to bude možné zvolnit.

      Smazat
    4. Nechci ti 16:59 kazit radost a naději, ale čísla z USA nemůžeš brát doslova, protože mají zcela jinou metodiku vykazování.

      Smazat
    5. 17:19

      Co to je za bullshit? Jaká jiná metodika? Oni 360 tisíc infikovaných neskryjí za žádnou jinou metodiku. Mají veřejný koronametr, který se dopoledne a večer vždy aktualizuje.

      Ale to, o čem já mluvím, se metodiky, tedy absolutního počtu, netýká, já mluvím o trendu. Nebo chceš říct, že před třemi dny změnili schválně metodiku, aby vypadali dobře? Už nevíš, jak argumentovat?

      To nedělají dokonce ani v Číně ani v Íránu. A víš proč? Protože by hrozilo, že poklesne obezřetnost obyvatel a to žádná země NECHCE!

      Smazat
    6. Z New Yorku je jedno velké pohřebiště, počet nakažených virem CoVID-19 letí do šílených čísel. Hokejový útočník FILIP CHYTIL (20) tomu nejhoršímu na poslední chvíli unikl. S pověřením klubu sednul na letadlo a uchýlil se do Pardubic k přítelkyni.

      Smazat
    7. 9:52

      Nebojte, Amerika to zvládne, má na to kapacity i prostředky. Nákaza je v NY poměrně rozšířená, ale jinde je toho podstatně méně než v Česku. Není třeba zapomínat, že USA mají 330 mil. obyvatel, takže i to vaše "šílené" číslo je s ohledem na počet obyvatel NIŽŠÍ než v Česku. A vidíte, že by v Česku kromě karantény bylo nějaké šílenství? Není třeba opakovat novináře potřebujících senzaci. Američanům mnohem víc překáží zastavení chodu státu, především města, jakým je New York.

      Možná byste měl sledovat situaci v Rusku, která se vymyká kontrole. V některých městech už začalo rabování a nasadili tam gardu.

      Smazat
  5. ten prymula mi pripada trochu pomatenej. neni to ani mesic kdy mluvil o uzavreni hranic na dva roky a ted nas chce promorit. ten podivin asi neumi dobre pocitat. pri dennim narustu 10000 nove nakazenych by promoreni tretiny obyvatelstva trvalo asi rok. pokud bude petina z nich potrebovat hospitalizaci, potom budou tisice lidi tise chcipat na chodbach nefunkcnich nemocnic. jaka to fantasticka vize.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kdo ví, co ho k tomu vedlo. Možná to nebyl jeho mozek. "Umravněných strašpytlů mnoho".

      Smazat
    2. To jsou vaše vytržené výrazy z kontextu, to dělají ty pro bruselská média a je vidět, že úspěšně, bohužel!

      Smazat
    3. Asi pohovořil s ekonomy.

      Smazat
    4. V cca 15 hodin vystoupil v Poslanecké sněmovně Kalousek a názorně předvedl jakým způsobem se koronavirus šíří. Nejprve si holou rukou nastavoval mikrofon a poté se oběma rukama opřel o řečnický pult. Pokud je tam někdo nakažený, tak bude mít brzy celá poslanecká sněmovna karanténu.

      Smazat
    5. Podivin jste vy, nebot nechapete, ze Prymula zde neresi matematickou rovnici, ale situaci vzniklou na biologickem zaklade, u ktere nejsou jasna vsechna vstupni data. Vstupni informace se s casem meni a nelze je ani statisticky predpovidat, protoze COVID je nova choroba, epidemiologicky zcela neznama.
      Ze na pocatku byla provedena (v ramci moznosti) razantni opatreni je skvele a ze casem jsou rozvolnovana v zavislosti na prubehu epidemie je logicke. Pokud se virus na pocatku siri exponencialne, pak mluvit o nemennem dennim narust 10 tisic je pomatenost. Tenhle nazor jste asi chytnul nekde v hospode a bez kapky premysleni ho posilate dal, to je zas typicke.

      Smazat
    6. Pecka - opět ten název - "chcípat" - "vychcípat" - novinkový diskuzní hnus. Každodenní slet psychopatů u internetu. Všechno zavříííííít! Nebo budeme chcípáááát - vychcípámééééé - to je jako v blázinci. Tam taky lidi vypadají normálně, ale žvaní úplné kraviny, podle toho se pozná, že jde o blázny a nikdo by mezi ně dobrovolně nešel. Ten Prymulááááá -to promořovánííííí - vychcípáméééé - a pořád dokola! Hrůza. A ještě nedávno mleli "Prymula na hrááád!" Fakt - blázinec! Diskuze, které se vymykají normální komunikaci. Asi by se měli všichni lidi do čtyřiceti let sebrat a tuhle střelenou zemi opustit. Nechat tady jenom ty vychcípáméééé. Bez důchodů - kdo by na ně pracováááál?

      Smazat
    7. 16:05 Plň si své povinnosti a pěkně na mě makej. A opovaž se předčasně chcípnout. Takže roušku a mej si řádně pazoury, prvoku.

      Smazat
    8. 16:05 proč nám sdělujete svým pavlačově osobitým způsobem,že jste účastníkem "novinkového diskusního hnusu".Dovoluji si odhadnout,že to tady nikoho nezajímá.

      Smazat
    9. Damy a panove co touzi po promoreni by mohli zacit u sebe a posilat instagramy jako dukaz toho, jak se jim dobre dari. Napsal jsem ze prymula je pomatenec jehoz vyroky se meni podle ????, ale to nevime. Kdo tomu neveri at si precte vyjadreni a stanovisko CLK na N.R.

      Smazat
  6. https://www.youtube.com/watch?v=grsVC2pmNf4.

    Miloš Zeman-Zkázu Evropy způsobila Evropská komise! Aneb Tajemství dcery elitního agenta StB

    OdpovědětSmazat
  7. To že si tady kdejaký ulzurpátor může dělat co se mu líbí proti většině obyvatel je známka rozkladu státu. Máme 8 miliardářů ze sta na světě a to o něčem vypovídá. Prapra děda.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vy jste prapra? Můžete mi prosím sdělit, kolik máte let? Jelikož moje teta se stala prapra až ve svých 94 letech a to si všichni její potomci hodně pospíšili. Ovšem s internetem by si neporadila.

      Takže hodně zdaru prapra dědo a chránit se!

      Smazat
  8. A podali jste trestní oznámení? Nebo jste zapomněli, že se má konat. Máte imunitu, tak hr na ně!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A nezapomeňte přitlouct to na vrata pro výstrahu

      Smazat
  9. Kalousek Kolář a další podobní nejsou žádní průkopníci. To začalo růžovým tankem, pak trest za týkala, pak trenýrky, průběžně beztrestně urážky hlavy státu..... a národ jen bečí. To není jen na ministrech, to je už i na nás. Bohužel jsme zvolili po vícero období takové poslance, kteří pro tento chaos, anarchii a bezvládí připravili půdu. To nepůjde napravit klidným cestami, obávám se že to zase odnesou ti normální a Hamplová se jen vymění, nebo změní taktiku.

    OdpovědětSmazat
  10. Odsoudit řidiče MHD za "tykadla" šlo snadno...
    Proč nejde zavřít Kalouska? To opilecké individuum by nikdo rozumný nepostrádal.

    OdpovědětSmazat
  11. Autor článku má v mnohém pravdu. Problém je v tom, že v české politice se prakticky nevyskytují osobnosti, které mají pevné zásady a nebojí se žádných pisálků a křiklounů. Osobně bych byl velice šťastný, kdyby se našel někdo, kdo by si podal tu podrazáckou bandu z TOP 09, KDU, STAN, Pirátů nebo ODS, která očividně pracuje proti zájmům českému státu. Nebála se jasně konstatovat, že český stát není žádná dojná kráva a že v této době zatne tipec všem šmejdům, kteří zde neplatí daně a navíc lifrují zde vytvořené bohatství za hranice. Kdo z českých politiků řekne otevřeně, že pandemie postihuje všechny a že kompenzace nějakých ztrát na zisku, výpadků příjmů apod. prostě nepřichází v úvahu a ať ani nikoho nenapadne natahovat ruku v situaci, kdy jde o bytí a nebytí státu... Chce to prostě takzvaně koule.

    OdpovědětSmazat
  12. Tak toto je bomba! Zločince Vlasovce řídili Američani!

    https://ceskoaktualne.cz/2020/04/blog/proc-usa-75-let-taji-pravdu-nalezl-se-utajovany-dopis-a-fotografie/

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Všechno to do sebe začíná zapadat jako puzzle. Pomalu se začínají vynořovat obrysy špinavé hry, jakou hrály USA na konci války ve střední Evropě. Bombardování průmyslových center, využívání válečných zločinců jako byli Vlasovci atd. Oficiálně byli pro USA nepřítelem Němci, ale ve skutečnosti USA vedly válku proti Sovětům.

      Smazat
  13. Spravedlnost je v této zemi imaginární pojem. Kalousek měl mít už dávno nadělíno, měly mu být odebrány zbraně a zbroják. Nestane se ovšem nic.

    OdpovědětSmazat
  14. Pane Vyvadile, hlavně se nechlubte, že máte doma taky nějaké zbraně, jako se chlubí Kalousek. Vás by určitě ihned a s radostí zabásli. A ještě dodatek, opozici vadí nařízení vlády o nouzovém stavu a tohle a pak tamto. Jinde jsou na tom daleko hůř, úplný zákaz vycházení atd. Díky opatřením vlády jsme na tom jak jsme. I proti ,,vyspělým" státům jsme na tom mnohem lépe. Někdy se mi zdá, že někteří lidé požadující zmírnění ,,sankcí" na lidi, např. nenosit roušky atp., chtějí více méně rozšíření koronaviru v naší zemi. Dávejme si na ně bacha. Oni by to vše vyřešili natotata. Nemám Babiše nějak v lásce ale jsem přesvědčen, že dělá co může a kdo nic nedělá, nic nezkazí. Trump prohlásil, že zruší všechna protivirová opatření, protože by padla ekonomika. Tak si počkejme, jak v tej Americe, našem vzoru, dopadnou a hlavně se po nich neopičme.

    OdpovědětSmazat
  15. Zapomeňte na myšlenku, že by se něco vracelo k normálu. Svět se právě mění a já jsem rád, že jsem u toho. Je to moc zajímavé. Teď dvojnásobně platí “kdo chvíli stál, už stojí opodál”. Otevřít mysl novým věcem a přestat plakat nad minulostí, která už se nevrátí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 16.43 Co se změní? Dělnická třída převezme moc a nastolí diktaturu proletariátu? Změny dělají revoluce a ne viry. Jestli se něco změní, tak akorát pro obyčejného člověka k horšímu. Svět se oklepe a vše zůstane při starém. Myslíte, že lid vyjde do ulic za lepší zítřky? Na to je už příliš zlenivělý a ti u moci tu moc drží pevně v rukou. Tomu věřte. No jste optimista a já vám to neberu. M.R.

      Smazat
    2. 17:22, taky si myslím, že se nic nezmění. Alespoň doufám, protože změnou by mohla být změna k horšímu. Ale kdoví. Problémem je kromě jiného globalizace a pro nás i eurodirektivy a eurocentralizace. Kdyby se tohle zmenšilo, byl bych úplně spokojen, protože Česko nebo třeba Slovensko nejsou až tak příšerné země. A s našimi lumpy si poradíme, vždyť jsou naši.

      Smazat
    3. 16:43 ano,svět se změní .A ty jsi jeden z těch co jsou odsouzeni v něm plakat. A bude to bolet.

      Smazat
    4. Myslím pánové 17:22 a 19:16, že význam globální operace Koronavirus velice podceňujete. Tady je určitě minimálně na jeden krok vepředu ten, kdo ji řídí. A to je určitě náš starý známý GP. Jak říká Pjakin, globalizace je proces objektivní, nese však subjektivní charakter. A ten subjekt na nějakou lepší budoucnost pro nás 3 určitě nemyslí. Ale nechci sýčkovat, jen si myslím, že je dobré se v té situaci alespoň rámcově orientovat.
      wc

      Smazat
    5. 19.16 Poradíme si s lumpy? Vždyť je stále volíme do parlamentu a senátu! MY je volíme. A snad nechcete střílet jako terorista Kalousek!? M.R.

      Smazat
    6. 19:51, zad jeden konspiratik. Takže ten váš GP si pro změnu vybral jako svoji základnu Čínu? Protože zatím ji všechno hraje do karet.

      20:22, tak je nevolte. My víme,a kde ti lumpove bydlí, víme o nich všechno. Je jich několik druhů. Někteří jedou za svým, někteří jsou řízení zvenčí. Ti jsou mnohem horší, protože to je předstupeň ke globálnímu řízení. V globálním světě vy nebudete znát ty lumpy. Nevíte, kde bydlí, co dělají a dokonce neznáte ani jejich totožnost. Ale zato víte, že v globálním řízení může přijít při neposlušnosti velice tvrdá odplata. Koho potrestáte, koho budete případně volit, když nebudete mít absolutně vládu nad svou zemí? Tohle tady zatím není, ale už probíhá úspěšný test v menším měřítku - v Číně.

      Smazat
    7. Myslím si, že pandemie naopak globalismus utuží. Ekonomika padne, padnou tisíce malých firem s ohromným potenciálem, padnou celé státy... a všechno to za babku skoupí nadnárodní korporace.

      Smazat
    8. 21:44, označujete mě za konspirátora. To je hloupost. Já se proti nikomu nespikl. Zpochybňujete, co říkám o GP a sám přitom globální řízení očekáváte. A to oprávněně, zcela podle Pjakinovy téze, kterou jsem ve svém příspěvku zmínil. Pokud jde o Čínu, ano stává se globálním centrem řízení. Vcelku nevidím žádný velký rozpor mezi mým a vaším náhledem.
      Ale přesto se s vámi nemíním proti nikomu spiknout, nejsem totiž povahou ani skutky konspirátor!
      wc

      Smazat
    9. 9:00, pokud vám můžu poradit, občas toho Pjakina vynechte. Ten "GP" nemůže vše řídit, a už vůbec se nejedná o jednu osobu nebo skupinu. Sice finanční síla vždycky zabere, ale svět je hodně pestrý a nejde jen tak lehce řídit. Oni sami mezi sebou si konkurují, navzdory různým klubům a vznikají stále nové vlivové skupiny mimo staré hráče.

      Smazat
    10. 11:50, Pjakina sleduju bratru 3 roky, protože ho (nyní už rozhodně) považuji za skvělého politologa. Nemíním vám vnucovat Pjakinův pohled na globalizaci a její řízení. Ale přesto, kolik jeho pořadů jste shlédl vy, že se cítíte oprávněn zpochybňovat jeho náhledy a závěry? Případně z pozice jaké vaší odbornosti?
      wc

      Smazat
  16. https://medium.com/@krivka.adam/koronavirus-kladivo-a-tane%C4%8Dek-3a0aedcebd66

    Doporučuji analýzu metod boje s cornavirem pročíst. Ukazuje jednoznačný rozdíl mezi zmírňováním a potlačováním viru. Zdeňka Radičová

    OdpovědětSmazat
  17. https://medium.com/@krivka.adam/koronavirus-kladivo-a-tane%C4%8Dek-3a0aedcebd66

    Doporučuji analýzu metod boje s coronavirem pročíst. Ukazuje rozdíl mezi zmírňováním a potlačováním viru.Pokud jde o chytrou karanténu, musí být taková, jak ji popisují autoři zde (ne naše polovičatá).
    Zdeňka Radičová

    OdpovědětSmazat
  18. V poslední době se stává svět nějak příliš nervózní. Nedohoda o ropě, válka v Lybii, ekonomické potíže vzniklé pandemií atd. V takové atmosféře je skutečně pravděpodobné, že kolonie budou odsouzeny k chudnutí a absolutní podřízenosti. Takové situace mohou vést nakonec i k větší válce. Nepatří-li nám sdělovací prostředky není vyhnutí. Když si to člověk uvědomí, docela ho zamrazí. Zvláště když vidí naivitu mladší generace, která je zatím v ekonomické bavlnce.....

    OdpovědětSmazat
  19. Občan Kalousek tvrdí, že svobodu by, třeba proti vládě, trojicí pistolí ve svém vlastnictví. Stejně tak jiný může rozhodnout, že bude svými střelnými a bůhvíjakými zbraněmi hájit tu Kalouskem napadenou vládu. Občan Kalousek provokuje občanskou válku a šíří poplašnou zprávu. Občanu Kalouskovi to prochází.

    OdpovědětSmazat
  20. ….naprosto přesné. Jestliže tyto instituce nedokáží zastavit ani ,, šíleného jeřábníka", musí teď čelit dýmovnicím. ( zatím pouze )
    Je dobře, že jim někdo, alespoň takto, nakopal.

    OdpovědětSmazat
  21. Proč se stále diskutuje k něčemu jinému, než je v článku? Někteří vytrhnou z kontextu nějakou větu a ... už jedou. Buď čtou jen povrchně, nebo nepochopí, o čem je řeč, nebo jednoduše nahazují zeď tím, co jim slina na jazyk přinese. Lituji autory i editory Nové republiky. Chce to z jejich strany boží trpělivost a toleranci. Za těch třicet let svobody poklesla morální úroveň národa i diskutujících.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Bohužel. Tehdy i "leckdo" byl nucen číst knihy, aby mohl taky sem tam něco "plknout". A dnes se podívejte na náklady i dobrých knih, pokud se je vůbec dozvíte. Vzhledem k tehdejší době směšné ...

      Smazat
  22. Zdegenerované justiční a bezpečnostní orgány státu jsou v dnešní krizi zalezlé a podvázané lhostejností k dění ve společnosti, a to je dobře, uschnou a odpadnou jako orgány skopce, z kterého se stane cyp (podvázáním pohlavních orgánů se kastrují skopci z nichž se stanou cypové)..
    Lid si musí vytvořit v rámci obrozujícího se státu svoje lidové orgány spravedlnosti a bezpečnosti s koulema .., volené lidové soudce a šerify ..

    OdpovědětSmazat
  23. Bohužel, pan Prymula má pravdu a to patřím do rizikové kategorie, akorát to neměl říkat nahlas a nechat tomu volný průběh, stejně se tomu nevyhneme.

    OdpovědětSmazat
  24. Kolar, Novotny ze Reporyji, Kalousek, Hrib, Pirati, atd. Vsichni jsou to zbabelci, ubozaci, protoze vyuzivaji podpory zradnych medii a politiku a Protektora. Jsou to jeho honici psi. Za komousu by byli nekde zalezli a menili si spodni pradlo.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Zase zalezou, už brzy. Všeho do času, a to budou rádi, že jen zalezou.

      Smazat
  25. Tak tak vláda nekoná a to je špatně kdyby nějaký nácek dostal velkou pokutu nebo šel k soudu tak by si dali pozor.

    OdpovědětSmazat
  26. Pane Vyvadile! Nechapete tu toleranci policie k vyzvam k ozbrojenemu prevratu? Vzdyt BIS, policie i vnitro jsou rizeni protektorem na ambasade USA. USaci usiluji o odstraneni vlady a prezidenta prece uz dlouho, proto Milion chlivek, ozrala Kalousek, blazen Novotny, zbabelec Kolar, moravsky buran Hrib aj. plni agendu a ukoly protektora s cilem
    provokovat Rusy, aby nenavideli Cesko a nas a nastolit zde 100 % poslusnost k USA. Dovolit zakladnu USA, zesilovat komunikace pro 70 tunove americke tanky k tazeni na vychod. Stale to chteji zkouset. Clenstvim v NATO zatahujeme nasi zem do valky, kterou odstartuje sam americky zidak, touzici po surovinach Ruska. Jako Hitler a Napoleon pred nim. Tenkrat se to nejmenovalo NATO, ale ucel a pocet jejich spojencu se shodoval zhruba s poctem NATO statu v pripravovanem tazeni do Ruska!!!!!

    OdpovědětSmazat
  27. Do těchto dní stál Koněv na čestném místě. V připravovaném ,,muzeu" bude takříkajíc na hanbě. Je mi úplně jasné jak tam bude prezentován. A různí Hřibové, Kolářové a Novotní se tam budou chodit duševně ukájet. Pokud oni tento záměr uskuteční, bude to další plivnutí do našich tváří.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.