Reklama

středa 15. dubna 2020

Poděkování a omluva osvoboditelům

Martin Koller
15. 4. 2020
Včera se mi dostal do ruky starý časopis. V něm byla fotografie, jak prezident Beneš hovoří s maršálem Koněvem a generálem Jeremenkem poté, co je na pražském hradě vyznamenal. Tak jsem si v té souvislosti říkal, jak by náš prezident, který byl oficiální hlavou odboje proti německé okupaci a zasloužil se tím o národ, vnímal odstranění sochy maršála Koněva.


Sovětský svaz byl v době druhé světové války jednou ze tří hlavních spojeneckých zemí takzvané protifašistické koalice a zásadním způsobem se podílel na porážce ozbrojených formací nacistických států v Evropě. Výrazně se podílel na porážce Japonska a osvobozeneckém boji čínského lidu. Zároveň se stal jednou ze zakladatelských zemí OSN. Socha maršála Koněva je symbolem osvobození naší republiky po šesti letech teroru.

Nemá smysl rozebírat povstání, či občanskou válku v Maďarsku. To bychom mohli požadovat odstranění pomníku Churchilla, protože v době, kdy zasedal ve vládě, pobili britští kolonizátoři tisíce domorodců v Asii a Africe a udržovali tam rasistický koloniální systém. K tomu bychom mohli připočítat britské nálety na závody na území Československa koncem druhé světové války, které neměly žádný vojenský smysl. Stejně bychom mohli požadovat odstranění pomníku generála Pattona z Plzně, protože jeho vojáci opakovaně povraždili neozbrojené zajatce a americké letectvo ničilo český průmysl efektivněji, než německý program ARLZ.

Maršál Koněv byl jedním z předních reprezentantů spojenecké koalice za druhé světové války a zároveň velitelem divizí Rudé armády, které rozhodly v občanské válce v Maďarsku, a to ve prospěch zájmů tehdejšího SSSR. Podobných akcí ve světě, kde zasahovala armáda proti civilistům cizích zemí, kterých se zúčastnily USA, Británie, Německo a Francie po celém světě, jsou od konce 19. století jsou desítky. Výsledkem jsou miliony mrtvých, zničené země a chudoba jejich obyvatel pod pokryteckými hesly svobody, demokracie a lidských práv. Patří mezi ně rovněž útok proti Lybii, jehož následkem je válka v Mali, která se šíří do okolních států, umožňuje masovou migraci z Afriky do Evropy a stane se evropským Vietnamem.

Odstranění sochy maršála Koněva lze hodnotit jako pokryteckou účelovou sprostotu a porušení smlouvy mezi naší republikou a Ruskem z roku 1993, jejímž cílem je provokace vůči Rusku, vyvolávání nenávisti proti Rusům, které lze srovnat s rasismem a snaha vyvolávat válečné napětí v Evropě. Spolu s vyvoláváním nepřátelství vůči Číně se jedná destabilizaci mezinárodní bezpečnosti s ekonomickými následky, a především s možností dopadu na střední Evropu ve formě války, která by byla s největší pravděpodobností jaderná. Účelové a provokativní odstranění sochy maršála Koněva lze považovat za nízké a sprosté jednání ve vztahu k minulosti občanů ČSR a urážku všech vojáků, kteří v rámci Rudé armády osvobozovali naše území a znemožnili tak další německé žalářování, mučení a vraždění obyvatel Československa, pokračování v holocaustu, ničení měst, vesnic, průmyslu a infrastruktury. Zároveň je urážkou vojáků armády Rumunska, která osvobozovala jižní Moravu a západní Slovensko a armády Polska, která osvobozovala část severozádních oblastí Čech. Tyto formace byly podřízené Rudé armádě. Na území ČSR padlo zhruba 128 000 příslušníků Rudé armády a 62 000 příslušníků armády Rumunska. Různé zdroje uvádějí i jiná čísla. V rámci Rudé armády bojovali proti Německu Ukrajinci, Bělorusové a příslušníci mnoha dalších národů SSSR. I tito vojáci a jejich rodinní příslušníci jsou uráženi, přestože jejich současným politickým reprezentantům to nevadí. Odstranění sochy maršála Koněva je samozřejmě urážkou příslušníků 1. ČS armádního sboru v SSSR, bez ohledu na jejich národnost.

Z výše uvedených důvodů by měl urážlivý čin starosty Prahy 6 Koláře, podporovaný pražským primátorem Hřibem a starostou vesnice Řeporyje Novotným odsoudit každý slušný člověk. Je zcela lhostejné, jaký má kdo vztah k současné ruské vládě a ruskému prezidentovi. Jedná se o minulost a dobu války mnoha národů Evropy proti německému nacismu, rasismu, holocaustu a snaze o genocidu Slovanů a ponižování a olupování dalších etnik. Jedná se o úctu k bojovníkům za vlast a národ a vyjádření odporu k staletému německému kolonialismu, revanšismu, rasismu, nacismu, jejich koncentračním táborům, genocidám a ponižování národů. Jedná se o odmítnutí předsudečné nenávisti k Rusku a jeho obyvatelům a v podstatě ke Slovanům obecně.

Dodávám, že stejně bych vystoupil, kdyby někdo odstraňoval pomník americkým vojákům, kteří padli při osvobozování části našeho území, i když takový pomník vlastně neexistuje. Dost ubohý doklad hlasité lásky k USA. Stejně neexistují pomníky vojákům armády Rumunska a Polska, kteří padli v boji proti okupačním ozbrojeným formacím Německa, včetně různých cizineckých divizí SS na území ČSR.

Proto navrhuji všem občanům naší republiky, ale rovněž občanům Slovenska, všem, kterým zůstala čest, slušnost a vlastenectví, případně trochu osobní odvahy aby napsali pražskému zastupitelskému úřadu (velvyslanectví) Ruska mail, případně dopis, kterým vyjadřují nesouhlas s činy českých politiků, především Koláře, Hřiba a Novotného. Mailová adresa zastupitelského úřadu Ruska v Praze je: embruscz@mid.ru

Já posílám mail v následujícím znění:

Vážení přátelé,

nesouhlasím s odstraněním sochy maršála Koněva a nenávistnou protiruskou kampaní vedenou v částí českých médií a některými českými politiky proti Rusku. Děkuji všem příslušníkům Rudé armády, bez ohledu na národnost, kteří se podíleli na osvobozování území Československa, ukončení holocaustu, věznění tisíců občanů ČSR, protislovanské genocidy, rozkrádání a ničení českého majetku. S úctou se skláním před památkou těch, kteří v boji proti nesvobodě a teroru položili život v naší, pro ně daleké a cizí zemi. Zároveň se omlouvám jejich rodinám za nízké a sprosté jednání některých současných českých politiků a médií. To se zároveň jeví jako účelová snaha o rehabilitaci a zakrývání válečných zločinů Německa, takzvaných sudetských Němců, evropských fašistických satelitních režimů a jejich ozbrojených formací, a především jejich českých a slovenských přisluhovačů a kolaborantů z doby druhé světové války a jejich rodin. Budoucností Evropy by měli být slušní lidé jako reprezentanti svobodných, nezávislých a civilizovaných států a národů, realizujících historickou praxí osvědčenou, tvůrčí mírovou spolupráci bez kolonialismu, rasismu, nenávisti a války.

S přátelským pozdravem 


Ing. Martin Koller
Praha



124 komentářů :

  1. Už jsem to poslal !

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vám nevadilo, co během roku 1945 dělali? Vám nevadilo 40 let otroctví a propadu? Mně to vadi.

      Smazat
    2. Zase to s tím otroctvím zas tak nepřehánějte! Teď tu máme něco podobného, jen pod jinou taktovkou. Krom toho jde snad o osvobození od německých nacistů. Těm padlým a jejich velitelům, kterým Koněv byl, vděčíme za to,že teď tady můžeme žít jako Češi v Čechách a že nežijí někteří na Sibiři a jiní už nemluví jen německy.

      Smazat
    3. 8,17 To že slavná Rudá armáda zachránila nejen všechny
      Slovany, ale i celou Evropu a části světa to vám vadí. Každý slušný člověk který má mozek na svém místě má nejen vojáky RA, ale i jejich spojence a spolupracující občany v bezmezné úctě. JEN VYMYTÉ MOZKY kteří tu dobu nezažili a nebo někteří hlupáci, třeba i staří to nechápou

      Smazat
    4. 8:17
      A vám tedy vadí, že jste se díky Rudé armádě, která osvobodila podstatnou část Evropy od hitlerovských zrůd narodil(a)? Padlo jich jenom v u nás na 140000! Pláčete na špatném hrobě, zplodili vás vaši osvobození rodiče. A těch 40let bylo Československo soběstačnou rozvinutou zemí bez dluhů, vyrábějící od špendlíku po lokomotivy vše. Od 1.4.2017 jsme spadli mezi rozvojové země.

      Smazat
    5. V Moskvě chtějí přejmenovat stanici metra Pražská na počest sovětského maršála Koněva.

      Smazat
    6. 8.17 U nás v 45. bydleli a chovali se slušně ! Vy jste tu za Husáka nějak trpěl , byl jste nezaměstnaný , bezdomovec , hladový , nesměl jste mít auto , chatu , jezdit k moři , atd. ?

      Smazat
    7. k Anonymu 16. dubna 2020 8:17

      Cit: "Vám nevadilo, co během roku 1945 dělali? Vám nevadilo 40 let otroctví a propadu? Mně to vadi."
      Měl bych dotaz, co dělali během roku 1945 ? Myslíte ,že vraždili civilní obyvatelstvo, jako US Army ve Vitnamu, na př v My-lai? Těžko jsou známy případy, když voják RA byl přistižen, nebo usvědčen, že kradl, znásilnil, tak byl na místě zastřelen, stejně jako když zajali zrádce, třeba Příslušníka ROA. Určitě se takové věci, dle různých pramenů stávaly, ale to se stávalo ve všech bojujících armádách. Nehledě k tomu, že RA osvobozovala, nedávno jsem četl o osvobozování Ostravy a Vídně, tam měla RA rozkazy, maximálně uchránit civilisty a památky. Takové skutky se děly. Já jsem ročník 45 a mám to od vyprávění maminky a babičky. Když bylo naše město osvobozeno RA, tak u nás v domě byli ubytované dvě příslušnice RA. Lezli za nimi vojáci a přitom ukradli mé tětě hodinky které byly v tom pokoji. Můj děda šel na velitelství s tetou a tam jí řekli, aby si vybrala, měli tam nějaké hodinky. Bohužel teta řekla, že nejsou její a tak přišla o hodinky. Nedá se to srovnat s tím , že při osvobozování republiky padlo 140 tisíc vojáků, jim vděčíme, že jsme tady po 75 letech jako Češi. Neví o jakém otroctví mluvíte ? A to také vnímám vstup vojsk ,jako okupaci. Co je dle Vás otroctví ? je fakt, že naše vláda si nemohla dělat úplně všechno co by jsme , zejména po roce 1948, v 1968. No a 1989 byl to stejný převrat, demokratický , jako v roce 1948. Nyní jsme úplně svobodní a nezávislí, já tomu nevěřím. Vždyť , když se něco nelíbí USA tak okamžitě vyhrožují sankcemi a to nemluvím o RF a Číně. Jak nám vyhrožoval velvyslanec USA, když jsme řekli , že jejich korporace budeme danit 15 % ? Okamžitě jsme se stáhli. Byl to dopis od velvyslance na naše poslance ? Tak to je ta nezávislost a svoboda ? No a k tomu propadu, Vy jste snad spadl ? Jsou to naprostá fakta která si můžete ověřit v r. 1989 měla naše republika přes 80 miliard rezevy finanční a zlatý poklad, komunisti ho nezašantročili. Náš stát nebyl zadlužený , naopak nám dlužili jiní. V základních komoditách v zemědělské výrobě jsme byli soběstační, říká se tomu potravinová bezpečnost, jestli Vám to něco říká.Vyváželi jsme technologické celky do celého světa ne jen do RVHP, elektrárny, cementárny, cukrovary, vodní turbina atd. dnes, jsem pouhý dodavatel součástek a nebo nám to nepatří co se jim líbilo, viz zlikvidované nejnovější cukrovary, tukový průmysl. Já nemám nad ničím jásat, že se jezdí za hranice? Byla blbost komunistů, že to nepřipustili. Za minulého režimu se žilo dobře, já neříkám, že je teĎ špatně , ale co ty obrovské majetkové rozdíly ? Ty přispívají k čemu ? Já chápu , že Vám to vadí, když se vracím k tomu co jste napsal, ale nevím proč. Měl jste napsat fakta. Možná jste potomek, bývalých bohatých lidí, znárodnili Vám fabriku a nebo je to jenom prostá nízká nenávist, protože, jsou to Rusové. Nic míň nic víc. Všem vřele doporučuji knížky L.Štrougala - Paměti a úvahy a Ještě pár odpovědí, jsou rozebrané, ale jdou stáhnou za 128,- na ALZA. Ty knížky mě doplnili a osvětlili souvislosti, které člověk nemohl znát a souvislosti s tím, jaký byl problém pro nás s Velkým bratrem. Myslím,že teď je to v bleděmodrém o to horší, že nám tady toho moc nepatří.

      Smazat
    8. Anonymní 16. dubna 2020 8:17
      Tehdy nás 40 let nechali rozvíjet svou zem a co jsme dělali tady, bylo naše. Dnes co děláme tady není naše. A naše země se stává rozvinutou montovnou a skladem. Tehdy jsme uměli skoro všechno vyrobit a nebyl problém ani v potravinách.
      A dnešní situace ukazuje jasně, co bylo tehdy dobré i co ne, a dokonce z čeho ještě po té době žijeme, ale ukazuje také především velmi zřetelně, jak je na tom kapitalismus "s lidskou tváří" v podobě liberalismu.
      Jen díky blbosti, hlouposti a lenosti spolu s touhou po vysněných "luxusních" výrobcích se to povedlo zničit části společnosti. Zato nejsme "jako oni", že?

      Smazat
    9. Pro 8.17.Ti kteří nežili za 2sv.,a krátce po ní,by se neměli pouštět do diskuzí o tom co po té válce bylo.Byla to diametrálně odlišná doba od této,takže se na to nedá koukat dnešníma očima.My jsme to jako otrctví neviděli,naopak jako dobu budování něčeho-státu-který oni nyní lehkomyslně ničí.Ve prospěch sil a států,které měli v té době úplně jiné směřování.Vovka

      Smazat
    10. 8:17 nepředváděj nám tady ,že jsi zapouzdřený hlupák bez minimální znalosti historických faktů a bez nulového povědomí o geopolitickém uskupení v poválečném světě

      Smazat
    11. Plivání na Rusko,nástupnický stát CCCCP,je spinavost.Angláni si nechali zaplatit i tkaničky do bot,přestože naši lidé umírali za ochranu jejich země,ukradli nám zlato,zradili s frantíkama naši zem v domnění,že Hitlera zasytí,Poláci se na těšínsko vrhli jako supi na zdechlinu, jsem rodák z Havířova takže vím co se dělo v Horní Suché a v Těrlicku či na třinecku.A chovali se hůř než SS!!!Pan Koller je briskní analitik a tímto mu děkuji za jeho příspěvek.
      Krokodýl.

      Smazat
    12. Anonymní 8:17..... ty pšouku, podívej se na to, co bylo za oněch 40 roků zbudováno a porovnej to s tím, co bylo zbudováno za uplynulých 30 roků. Ale spíše by to chtělo porovnat s tím, co bylo za posledních 30 roků zničeno, rozkradeny, rozdáno ap.......

      Smazat
    13. jakého propadu? Zajisté bydlíte v bytě, který jste dostal za socialismu zdarma, já v ně žiji, dokonce byl postaven v roce 1967, den by z a něho musel zaplatit 3,5 mil. Kč, příště nejdříve uvažujte, než z vás něco vypadne.

      Smazat
    14. Ano, poslal jsem e-mail s vyjádřením pocitu hanby za Koláře, Babiše a Petříčka.

      Smazat
    15. Ohledně vojáků Rumunska, když jsem sloužil v Havlíčkově Brodě tak jsme se jednou účastnili oslavy památky Rumunů, kteří jak věřím došli v sestavě 2. Ukrajinského frontu (Maršál Malinovskij) až k této čáře. Mám pocit, že tam památník byl, minimálně společný s Rudou armádou. Jinak v mé obci v okresu Levice na SLovensku kde jsem vyrůstal, byl štáb Maršála Malinovského, také se tam dle vzpomínek vyskytovali Rumuni. Mám ovšem obavy, že místo památníku dům kde bydlel Malinovskij zbourali. Až tam někdy pojedu přeptám se co byl důvod. Inu nejenom v Praze si neváží své historie a osvoboditelů. A nakonec, o tom, že tam byl štáb Malinovského jsem se dověděl v době vojenské služby od svého velitele, ani v té obci nám to nikdo neřekl.

      Smazat
  2. Děkuji za věcný popis historie, kterou oficiální sdělovací prostředky tolik nenávidí a neumí se podívat zpět.

    OdpovědětSmazat
  3. Jo správně pane Kollere ale dát přátelský pozdrav náckům se nehodí. Novodobí rádoby germánští soukmenovci s Českou občankou pro ně mám jen opovržení.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 0:15...Dopis je určem Ruskému zastupitelskému úřadu v Praze ....s obsahem absolutně souhlasím !

      Smazat
    2. 10:53 Souhlas přehlédl jsem se také bych to podepsal.

      Smazat
  4. Správná výzva. Mail odešlu svým jménem s místem pobytu. Dík za iniciativu, pane Kollere. JiH

    OdpovědětSmazat
  5. Vkládám obsah řetězového emailu, který mezi sebou posílají důchodci:

    Přátelé jako starý sběratel militarií jsem zaznamenal na maršálu Koněvovi jednu zajímavost!
    Mimo to, že je nositelem Sovětského řádu za vítězství, což je pro sběratele nejcennější řád na světě,
    tak získal:
    Vojenský řád Bílého lva , 1. Třída (Československo)
    Vojenský řád Bílého lva 1. třídy „Za vítězství" (Československo)
    Československý válečný kříž 1939-1945 (Československo)
    Medaile „Za osvobození Prahy" (Československo)
    Vojenský kříž (Velká Británie)
    Důstojník čestné legie (Francie)
    Řád Maďarské svobody (Maďarsko)
    Ale pozor, získal také řád: Legion of Merit ( LOM ), je to vojenské ocenění ze Spojených států
    ozbrojených sil, které se uděluje za mimořádné zásluhy a chování.
    Takže ten zmrd Kolář odstranil sochu člověka, kterého v podstatě vyznamenal celý svět! Francie,
    Británie, Jugoslávie, Polsko, Německo, Mongolsko, Čína, Maďarsko, Československo atd...atd..., získal
    i vysoké americké ocenění!! Všechny řády a medaile jsou těch nejvyšších stupňů!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Gestapácký zmrd a spratek z kolaborantské Kolářovic famílie nic sám od sebe neodstranil. Tento sebejistý arogantní spratek je jen jeden z užitečných idiotů a jen jeden z řady poskoků sloužících těm, kteří mají na svědomí obě světové války, které nedopadly podle jejich záměrů a tak se zarputile pokoušejí o přípravu a rozpoutání další velké války proti Rusku. Čili, odstranění sochy maršála Koněva je jen jedním z řetězu organizovaných provokací (růžový a odstraněný tank, vlasovci, udávání v Lidicích, omluvy sudeťákům, oprašování hrobů wehrmachtu a hanobení hrobů a pomníků našich osvoboditelů, ignorace výročí mnichovské zrady "spojenců", okupace zbytku republiky, nacistického teroru během protektorátu, znemožňování důstojných oslav výročí osvobození, nepřipomínání průběhu osvobozování … …).

      Smazat
    2. 0.50 - Vážený pane, napsal jste to přesně. Takových lidí v české politice je více než dost. Když se zeptáte na historii, to jen žasnete. Když po Žižkovi plivali i poslanci českého parlamentu. Jen si vzpomeňme na jejich jména … a to si říkají demokrati. Za minulého režimu vykřikovali "Ať žije KSČ" a nyní je jen pro SS.

      Smazat
    3. co to je řetězový e-mail? Já vím, co je to řetězový podavač, ale řetězový e-mail, jakou to má souvislost?

      Smazat
    4. Odborný termín řetězový email vymyslela eurokomisařka Jourová. Důchodci si tímto způsobem krátí čas. Přeposílají si recepty na jídla, jak předcházet nemocem a něco k pobavení. Do sorty vzdělávacích emailů patří ten o Koněvových vyznamenáních.

      Nějaký prorežimní idiot vyzýval vnuky důchodců, aby takové emaily dědečkům a babičkám mazaly. No znáte nějakého většího vola?

      Smazat
    5. 14.09 K vašemu poslednímu odstavci: Ano, znám... nejenom 81 "Incitátů" ve Valdštejnské konírně.

      Smazat
    6. 14:09, mám dojem, že některý z mail serverů svého času přistoupil k mazání tzv. škodlivých mailů pomocí nějakého sw. Mám dojem, že seznam.cz nebo azet.sk, ale můžu se mýlit. Nevím, jestli to ještě praktizují.

      Smazat
    7. Tata Kolare byl cinny i v Moskve, u nas pravne pracoval na privatizaci firem. Kolari jsou stejni chameleoni zradci jako je general Pavel, Merkelova, Diensbier st. a vsichni STBaci a komousi ve sprave, politice, podnikatele co tunelovali a likvidovali podniky. Nemeli jsme ocistu od tech sluzebniku totality po plysaku jako byla s nacisty v Norimberku, proto nalezli zase oknem do lukrativnich a mocenskych struktur. Ted uz se s tim neda nic delat. Budou nam skodit dal a co je jeste perverznejsi, ze nas neustale provokuji a s.rou!

      Smazat
    8. Tata Kolare byl cinny i v Moskve, u nas pravne pracoval na privatizaci firem. Kolari jsou stejni chameleoni zradci jako je general Pavel, Merkelova, Diensbier st. a vsichni STBaci a komousi ve sprave, politice, podnikatele co tunelovali a likvidovali podniky. Nemeli jsme ocistu od tech sluzebniku totality po plysaku jako byla s nacisty v Norimberku, proto nalezli zase oknem do lukrativnich a mocenskych struktur. Ted uz se s tim neda nic delat. Budou nam skodit dal a co je jeste perverznejsi, ze nas neustale provokuji a s.rou!

      Smazat
  6. Sluníčkáři šíří fejky. A proč to nikoho nevzrušuje?

    https://cz.sputniknews.com/nazory/2020041511803504-slunickari-siri-fejky-a-proc-to-nikoho-nevzrusuje/

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. jestli to není tím, že sluníčkáři jsou většině zcela ukradení

      Smazat
  7. Vyborne pane Koller.
    Lepsi nez Zeman.

    OdpovědětSmazat
  8. Pro zachování cti českého národa nelze než s Vámi souhlasit, vážený pane Kollere. Ovšem s ohledem na budoucnost České republiky se jeví jako nezbytná i potřeba zbavit ji chomouta zaprodanců z řad vrcholných politiků a přiblblých, nedoinformovaných bezmozků ze smečky jejich přisluhovačů. To by už ale vyžadovalo od edukované a uvědomělé části naši společnosti neúnavný běh na dlouhou trať, a toho, obávám se, ta už není schopná.
    S respektem a úctou
    Kazimierz Kaszper

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu, ale ti zaprodanci jsou buď součástí sekty " jakoby" vyvolených anebo to jsou podržtaškové. Tzn. nepohnete, nezměníte ani nepřinutíte tato stvoření myslet, tak jak jste inteligentně komentoval.

      Smazat
  9. Vážený pane inženýre Martine Kollere, celý Váš text jste formuloval naprosto dokonale a výstižně. Velice Vám za něj děkuji a plně s Vámi souhlasím. Snad jen nemám dostatečný politický rozhled k tomu, abych mohl zaujmout jednoznačný osobní postoj k Vámi zmiňovanému "útoku proti Lybii". Dodávám, že už v dobách, kdy nejvyšší státní funkci vykonával v České republice pan prezident Václav Havel, jsem si nejednou kladl tichou otázku, jaký asi postoj zaujímá (budoucí) Pražská kavárna k řádění Američanů ve Vietnamu v šedesátých letech - ale to je asi přece jen poněkud jiné téma. Se srdečným pozdravem
    MUDr. Václav Urbánek, CSc., Praha

    OdpovědětSmazat
  10. Myslím si, že je to velmi dobře napsané, máme podobné názory. K generálovi Patonovi,kterého ctím, měl jeden zvyk, když dobyl v Německu městečko a čelní jednotky se vzdálili dopředu a schovaní Němci, po té, co vylezli, potom zbaběle útočili na zásobovací jednotky, tak se údajně občas naštval, otočil bojové jednotky zpět a město, vesnici zmasakroval. Z dnešního pohledu zločin proti lidskosti, doufám, že mu nesundají sochu v Plzni podle scénáře Koněv.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To se o Patona nebojte.On sice Plzeň neosvobodil vubec,ale dnešni generalove americke armady v Iraku,Syrii ci v Afghanistanu berou civilni obyvatelstvo z letadel hromadne a bez sentimentu take.Tamhle Assange by mohl vypravet.Ale asi se v humannim britskem vezeni nedozije.Holt demokracii si nedame rozvracet.

      Smazat
    2. No, podle kolářovských mentalit, tak jestli nemá roušku, tak by měli.

      Smazat
    3. Pokud mohu psát za Brno, pak naše iniciativa již začala s instalací sochy gen. Pattona v Moravském parku v centru města. Iniciativa měla v Brně velký ohlas, hlavně mezi mladými lidmi, kteří naprosto nepřijímají výklad dějin z dob komunismu. Děkujeme Ameriko!
      Jsem také hrdý na to, že obyvatelé města Brna umožnili v čase útoku Rudé armády únik našich krajanů, sudetských Němců, kteří by byli Rusy zabiti. Krajané již Brnu svůj vděk projevili v podobě pamětní tabule na tento ušlechtilý čin a podporou česko-německých spolků.

      Smazat
    4. Dobrá provokace.Je připomenu,tytíž naši sudetští krajané se chodili i celými rodinami dívat na popravy českých vlastenců do Kounicových kolejí za 5 říšských marek jako vstupné. Někteří mladí lidé sice nepřijímají výklad dějin z dob komunismu,ale jinak neví z dějin nic a proto přijímají přepsaný výklad dějin z dnešní doby, ptotože se to teď nosí.A prosím,nepiš za Brno.Uvědomuji si sice, že se tam v dnešní době střídají u vesla různí lidé,kteří dokaží leccos - viz.pánské přirození na svoboďáku, a kdyby na to přišlo, jsou schopni vztyčit i sochu bohasrandy, ale myslím si jako rozený brňák, že většina místních obyvatel je stále ještě normální.

      Smazat
    5. 8:26 A bude mít roušku?

      Smazat
    6. Dobrý den.
      to: 8:26
      Mi v Brně Kounicových kolejích zavraždili - popravili v květnu 1945 Němci tetičku. Bylo jí 25 let. Ani dodnes nevíme jestli má vůbec hrob. Možná hromadný někde. Její památku chodím uctít do Kunčiček u Ostravy, tam na škole visí pamětní deska. 39 jmen obětí Němců z tak malé, tehdy, obce. A je pravdou, že se dámy Němců na ty popravy chodily dívat za 3 marky vstupného. A jak napsala studentka ve své práci "někdy si dámy stěžovaly, že těch poprav bylo málo".
      Přijatelný den.

      Smazat
    7. Dobrý den.
      Ráda bych se vyjádřila k tomu emailu o vyznamenáních maršála Koněva.
      Jsem také důchodce a příjemce těch "řetězových emailů". Přišel mi jeden z Čech, ale pouze takový, jak je uvedeno zde. Pak mi přišel druhý, ale již s posledním odstavcem, který uvedu. V předmětu bylo "fejk a nebo šok".
      !Jaké jsou kořeny pana starosty Koláře? Jeho děd Otto Kolář nar. 17.5.1908 jako bývalý čs. občan přijal v době okupace Československa německou státní příslušnost. R. 1941 vstoupil do služeb gestapa v Českých Budějovicích do r. 1943. Pak přešel na gestapo do Prahy. Zúčastnil se zatýkání čs. občanů v době heydrichiády, eskortoval spolu s gestapem tři čs. občany, odsouzené k trestu smrti za schvalování atentátu na Heydricha. Dne 31.8.1967 mu byl zakázán pobyt na území ČSSR jako, rakouskému státnímu občanovi z Lince, z důvodu práce ve službách gestapa. ww.ustrcr.cz doba 1938 -45 Sám pan starosta absolvent právnické fakulty ZUČ v Plzni, dělal tajemníka Schwarzenbergovi nyní je jeho poradcem. Nezačíná nám naše společnost nějak hnědnout? To voliči v Praze 6 nevěděli koho si volí do čela své radnice. Dnes mu vadí pomník Koněva, kdo mu bude vadit zítra? Budou to zase Židi, Romové, komunisti nebo homosexuálové? Zřejmě mu ve svých genech zůstalo něco po dědovi, nenávist k Česku, ale láska k Německu."
      Já jsem hnidopich a
      Tak jsem nelenila a klikla na ten ustrcz, což je ústav pro totalitní režimy nebo jak se ten spolek jmenuje. Našla jsem jméno pana Otto Koláře, nar. 17.5.1908 v knize "Nepojmenované" pod číslem 516 Otto Kolář 17.5.1908 - 9.X.1984 ZNIČENO, takže si můžete vybrat.
      Na té knize na štítku bylo napsáno "T" Č.B. 441-2316. Tak ještě k té knize - to byl takový hrubý sešit - bichle, kde se toho hodně vejde napsat. S rubrikama."

      Můžete si to ověřit, když v emailu kliknete na www.ustrcr.cz, zadáte jméno a datum narození.

      Pod tímto textem bylo i jméno, které neuvádím.
      Přijatelný den.

      Smazat
  11. Žádný myslící člověk s tím nemůže souhlasit. Je to akt splašků Prahy 10 - Ondřeje Koláře , výtečníka co nezná historii , ale zná jen špinavosti a podrazy ! Je to odporný zločin a pošlapání historie ničemy, kteří zneužili současnou dobu pandemie, kdy lidé nemohou jít protestovat . Doufám, že se dočkáme nápravy a zrádci nahradí škody a budou potrestáni . Když to nebude hned, bude to později. Národ nezapomíná . Souhlasím bez výhrad s p.Kollerem. Od mých předků vím, co pro nás osvobození Rudou armíádou znamenalo, jak jsme si toho vážili a je mi hanba za dnešní špinavce, kteří nemají v hlavách nic než vymýšlení lží a je dost pravděpodobné, že si za to nechávají zaplatit demagogickými protiruskými štváči. Naopak občané s nimi toto nesdílejí a stydím se za takovou chamraď , která se prodrala jako zhoubný plevel do k moci . Moc se za tuhle odpornou část politiků stydím. Dějiny přepsat nelze, vždy tu bude dost lidí, kteří budou znát hostorii a nenechají se svést s cesty zrádnými leštiči klik .

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kolář je starostou na Praze 6, ne 10.

      Smazat
    2. To máš jedno, tam si nevybereš. Najde se odvážný starosta Pražan, který by tu sochu na svém pansrví postavil? Vždyť nemusí stát v Praze6.

      Smazat
  12. Nezávislost všech struktur českého státu kterých se to týká na morálce se jasně projevila. Jediná cesta ven je umístit sochu maršála Koněva na důstojnější místo v Praze a viníky potrestat a to rychle.

    OdpovědětSmazat
  13. Precizně formulováno! Děkuji Vám! Za Petříčkovu servilitu a pštrosí přístup naší věrchušky se hluboce stydím! Ing. Milan Mudruňka

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Náš velký a udatný hrdina Kolář se tímto hrdinstvím chtěl zavděčit svým loutkovodičům. Určitě ho čeká odměna. Stejně jako jeho tatínka. Proto přece dal synáčkovi prestižní vzdělání, o kterém se obyčejným klukům ani nesnilo a ještě za peníze těch, které teď uráží.
      A nezapomínejme na schvalovačku tohoto udatného činu - JUDr(?) Marvanovou, která se sama považuje za vrchol nejvyšších morálních hodnot.

      Smazat
    2. 7:22 naprostý souhlas. Ale to asi nestačí, pokud tady někdo chce přepisovat historii, asi by bylo úplně nejlepší tu historii připomínat a to tak jak probíhala. Když nám všem dneska chybí raní kávička Terezky Spencerové, nebylo by od věci, kdyby nějaký slušný historik, každý den připomenul to jak se Rudá armáda v ten který den, při osvobozování Evropy od fašismu, pohybovala a co se ten který den dělo, včetně nejdůležitějších souvislostí. Najde se slušný a férový historik? Předem děkuji.
      Rudý dědeček

      Smazat
    3. Podle parlamentních listů se zdá být Kolářův fotr pěkná svině, protože jako velvyslanec ve Švédsku posílal domů udání na sponzorování ODS. On ten odeesák tvrdí, že to byly informace, které nemohl vědět.

      Smazat
  14. Také to tak vidím,Kolář pošpinil,ponížil ČR.
    Mezinárodní smlouva se nemůže porušovat nějakým bláznem starostou části Prahy.Taková smlouva,může být vypovězena,upravena,jen reprezentanti státu,dokud se to nestane,musí ji každý dodržovat.Sochu postavit zpět na místo a náklady soudně vymáhat na Kolářovi.

    OdpovědětSmazat
  15. PANE KOLERE, navrhujete něco co já tu navrhoval a uskutečnil cca před čtrnácti dny. Již dávno jsem napsal za sebe omluvu na ruské velvyslanectví. Váš hlas bude mít větší slovo. Já tu byl obviněn někým, že jsem napsal jakýsi zvací dopis. Nevím proč. Nemám současné Rusko nějak v oblibě ale rozhodně ho nepovažuji za našeho nepřítele. My můžeme být Rusku v podstatě jedno. My ho neživíme. A již poněkolikáté se tu ptám a nikdy(!) jsem nedostal odpověď: čím náš stát Rusko ohrožuje? Jaké má na nás požadavky? Čím nás oni provokují? Vždyť jsme pro ně 0, nula, zero! Zase nic? M.R.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Dovoluji se ozvat. Ti co tu odstranění sochy schvalují a jsou protiruští, proč mi ještě neodpověděli??? M.R.

      Smazat
  16. Já jsem jim to poslal hned, jak to ten nýmand z Prahy 6 nechal provést. Je dlužno konstatovat, že svůj díl na tom má pan Zeman, který inicioval změnu osvobození Prahy a ČR z 9 května na 8. Jenom proto, abychom to neslavili společmě s Ruskem, ale s euroatlantickými vazbami. Teď se jenom sklízí co se tehdy zaselo. Servilita k Němcům

    OdpovědětSmazat
  17. Vážený pane Kollere,
    napsal jste to skvěle. Problém je ovšem podle mého názoru širší, a to v tomto smyslu:
    - podle mého názoru nejde jen o náhodné a izolované postoje nějakých lokálních fašistických gauleiterů, duševně nemocných ubožáků či nezkrotných hochštaplerů, ale o z USA organizovanou přípravu na válku s Ruskou federací, která se má odehrávat právě v západní části RF po nástupu obětovaných US jednotek a armád vazalských evropských mopslíků, ČR nevyjímaje, přičemž území těchto evropských států má zároveň posloužit jako prostor pro zachycení a snesení odvetného ruského, samozřejmě jaderného, úderu. K tomu slouží zostuzení RF a jejích představitelů a jejich představení jako zosobněného zla a strašlivého nepřítele, přepsání a přemazání historie, indoktrinace mladé generace fašistickou ideologií nadnárodních korporací. Proto zamlčování, překrucování a přepisování historie, proto odstraňování Koněvů a glorifikace hodných gestapáků a esesáků … … Prostě další válečný pokus těch, kteří již rozpoutali dvě světové války, ve kterých se jim Rusko dobýt a vyrabovat nepodařilo, a kteří znovu sní o tom, že by to snad tentokrát vyjít mohlo. Samozřejmě ovšem znovu cizíma (evropskýma) rukama, z cizího (evropského) území a samozřejmě na cizí (evropský) účet. Na zbrojení nám půjčí, svoje zbraně nám dodají a směry pochodu určí ...
    - přesto, že drtivá většina občanů výše uvedené záměry a postupy odmítá, orgány a představitelé českého státu a místních samospráv k tomu buď mlčí a tomuto zločinu nečinně přihlížejí nebo ho přímo podporují. A tady se ptám, jak je to možné? Jak to, že prezident, předseda vlády, ministr zahraničních věcí proti tomu veřejně a nekompromisně nevystupují? Jak to, že policie a justice mlčky přihlíží, nečiní a když, tak zakročí proti těm, kteří s činy fašistů projevují nesouhlas? Jsou tedy představitelé a orgány státu součástí fašizace českého státu a jeho obyvatelstva a příprav na to, aby našima rukama, za naše peníze a naší krví mohli cizí parazité vést svoji válku proti Rusku? Pokud ano, je celkem lhostejné, jestli jsou v tom aktivně a dobrovolně nebo z donucení.
    Svůj osobní postoj Rusku vyjádřím.

    OdpovědětSmazat
  18. Já jsem zas poslal na ruskou ambasádu protestní dopis kvůli vměšování do vnitřních záležitostí ČR. Až bude více času, dám sem svůj krátký text k dispozici.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Dej i adresu ať se i já do tebe můžu vměšovat.

      Smazat
    2. 8:27 Pepku, máš to marný, Koněv se nedá srovnat se šlápnutím na tvé kuří oko!

      Smazat
    3. Když si nejsme schopni poradit s vlastními gaunery sami, tak holt ať to dělají za nás jiní, mě je to šumák!

      Smazat
    4. Opravuji: vyměšovat.

      Smazat
    5. 8:27 Naprosto zbytečné. Šetřete svým vzácným časem a už nic nevymýšlejte a nic ex post nesmolte. Za prvé stvoříte zase nějakou slabomyslnost a za druhé tu na to nikdo není zvědavý.

      Smazat
    6. Nebýt nesmírných obětí lidu CCCP,kde každá rodina měla padlého,dneska buď nežijete nebo žvaníte jako otrok na Sibiři pod germáskou knutou.

      Smazat
  19. Posílám též email omluvu za naší rodinu.Eva

    OdpovědětSmazat
  20. Uvědomte si,že ten Kolář je synáčkem toho protiruského Koláře,který sloužil v diplomacii jak v Rusku tak v SSA.Prostě oba stejní hajzlové.

    OdpovědětSmazat
  21. Přesně pane Kollere. Socha maršála Koněva byl symbol všech vojáků Rudé armády. Z mojí rodiny jejich řadách padly dva přímí členové rodu. Hned poprvé jsem napsal že je to urážka vojáků všech národností kteří v jejich řadách bojovaly za naše životy. V Plzni by jásaly i kdyby město srovnaly se zemí jako Drážďany. Plzeňští právníci jsou jejich symbol.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Opatrně s tou Plzní... Stafáž kolem oslav tzv. osvobození tvoří převážně pražské havlistické okruhy lepšolidí, kteří mají mindráky z toho, že jejich matičku Prahu osvobodila RA. Samozřejmě jim přizvukují místní "významné" rodiny a spolky. To je stejné všude - od Varů přes Plzeň až po Budějovice. Není to jen tak pompézní a viditelné. Pokud by demarkační linie probíhala po historických hranicích, měli by tihle milovníci západních vzorů velký mindrák a jezdili by asi do Norimberku nebo Mnichova. Proč asi...

      Smazat
  22. Dopis jsem uz napsal. Je to povinnost kazdeho ceskeho vlastence. US pindosove na Praze 6 bojuji s pamatkou marsala, ktery nam prinesl svobodu. Nebyt vitezstvi jeho armady, odsunuli by nas Nemci po valce na Sibir do pracovnich lagru a nechali nas tam pochcipat. Chcipli by tam i Kolari. Tak bylo naplanovano! Proto je tento cin hanbou a neda se nicim omluvit. Stejne akce jsou v Polsku, tam se odstranuji pomniky Rudoarmejcum take. Je to vysledek cinkani klicema a spadnuti do sfery vlivu USA jako jeho kolonie. Rusofobie za kazdou cenu tak slouzi USA v priprave valky v Evrope prostrednictvim akci Kolare, Hriba, Novotneho a dalsich. Budou tak dlouho pokracovat, dokud si to obcane nechaji libit.

    OdpovědětSmazat
  23. Dopis jsem uz napsal. Je to povinnost kazdeho ceskeho vlastence. US pindosove na Praze 6 bojuji s pamatkou marsala, ktery nam prinesl svobodu. Nebyt vitezstvi jeho armady, odsunuli by nas Nemci po valce na Sibir do pracovnich lagru a nechali nas tam pochcipat. Chcipli by tam i Kolari. Tak bylo naplanovano! Proto je tento cin hanbou a neda se nicim omluvit. Stejne akce jsou v Polsku, tam se odstranuji pomniky Rudoarmejcum take. Je to vysledek cinkani klicema a spadnuti do sfery vlivu USA jako jeho kolonie. Rusofobie za kazdou cenu tak slouzi USA v priprave valky v Evrope prostrednictvim akci Kolare, Hriba, Novotneho a dalsich. Budou tak dlouho pokracovat, dokud si to obcane nechaji libit.

    OdpovědětSmazat
  24. Právě dnes v rozhovoru v rádiu s gen.A.Sándorem padlo výstižné označení postoje autorů akce Koněv, já s ním naprosto souhlasím. Nazval je " hospodskými rusobijci ".

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. to by byla urážka pro každou hospodu, oba jsou to obyčejní "kapitolští" rusobijci ze školy krvavé Madly, která chtěla v naší kolonii prezidentovat po Havlovi, vsadím se, že jí to zcela určitě poradil ambasador Petr Kolář, blbost se přenesla i na jeho protekčního synáčka

      Smazat
  25. Pane Kollere, palec nahoru.

    OdpovědětSmazat
  26. tak jsem jim napsal v tomto zneni:
    Dobrý den,
    posílám pozdrav a jeden obrázek, ketý vydá za tisíc slov:

    a prilozil jsem printscreen s anketkou podporujete odstraneni sochy? pro odstraneni 4% proti 96%...ano na Pl se schazi vyhranena skupina lidi..ale i tak to o necem vypovida... take si myslim ze pan starosta je na radnici jen docasne...treba do dalsich voleb pujde nekdo kdo sochu programove bude chtit vratit a a bude chtit vymahat tech 300 tisic po panu starostovi a radnich co pro to zvedli ruku.. Timto zdravim pana Kollera a vsechny vlastence.

    OdpovědětSmazat
  27. „Veliký ho*no, prasečí očička. Řídit se EU, tak jsme mrtví.“ Klaus ml. bourá kameru: Parazity do práce! A nejen to:

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Veliky-ho-no-praseci-ocicka-Ridit-se-EU-tak-jsme-mrtvi-Klaus-ml-boura-kameru-Parazity-do-prace-A-nejen-to-620718

    OdpovědětSmazat
  28. Pomník, anebo socha, kdopak se v tom vyzná. Každopádně zítra jdu do služby makat a tyhle starosti důchodců nemám

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No hlavně, že ses tady k těm starostem důchdců vyblinkal, viď. Ty jeden "makáči" ve službě.

      Smazat
    2. Milý "mladý" pracující, podnikateli, OSVČ. Říkáte starosti důchodců, já jdu makat. Rád bych Vás upozornil, že ti důchodci tady pracovali každý přes 40let. A to co tady bylo po roce 1945 postaveno , vybudováno na tom jme podíleli svou prací. Bohužel,lidé se nechali lechce opít rohlíkem, bohužel. Rok 1989 nebyl využit k tomu, aby se stavělo na tom dobrém co bylo, ale byl to návrat zpět. Dnes je jasné že globální kapitalismus si nedokáže poradit s přírodou, války jsou povětšinou o vliv, ropa, nerostné bohatství a ze světovou chudobou. Rozdíly mezi chudobu a bohatstvím, jsou již dnes větší, než byly před 1.SV. Chápu, že máte svoje starosti, možná o práci, možná o svoji firmu, ale bohuže nic jiného kolem nevidíte. My jsme a to si myslím zřejmě většina, nikdy jsme neměli strach o práci. Vedli jsme vlastně klidný život i když jsme také nadávali. Ale já nevím , nemohu mluvit za svoje vrstevníky, snad jsme alespoň chápali , kdo nás v roce 1945 osvobodil i když 1968 jsem také považoval za okupaci. To však nezměnilo moji vděčnost, že jsme jako Češi zůstali národem, který byl určen k převýchově nebo likvidaci.

      Smazat
  29. Jak se říká, "všechno souvisí se vším". Tak jen tak pro osvěžení paměti pro ty, kterých se to týká. Mike Pompeo nedávno v rozhovoru pro jednu rozhlasovou americkou stanici řekl "Že ve vhodnou dobu budou stíhat ty, kteří neposkytují úplné informace o koronaviru, nebo se podílí na dezinformacích." Jakmile se jako vždy začneme opičit po Ušácích, bude velice zajímavé až se začne vyhodnocovat vyváženost a hospodaření některých presstitutských kurviček v čele s Dvořákovic ČT u nás.
    Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
  30. Také jsem poslala omluvu za sebe. Je mi moc líto, jak mohla rusofobie našich politických šašků dojít tak daleko.

    OdpovědětSmazat
  31. Rodina Kolářů (otec a syn) jsou pro mě obyčejní kanálové a je mně úplně jedno, jak a po čích zádech se ke svým korýtkům museli prodrat a v čích zájmech (ty české to rozhodně nejsou) tato chamtivá zvířátka makají.

    OdpovědětSmazat
  32. Perfektně formulováno.Děkuji.
    plk.v.v Ing. Karel Hrůza

    OdpovědětSmazat
  33. Souhlasím (a připojím se) s tím způsobem distancování se od nenávistné protiruské politiky některých našich politiků. Náš národ k ní nemá důvod. Rusko je mocnost, která zachránila Evropu od totalitního německého nacizmu. Za to jí patří vděk Evropy, zvláště nás, slovanských národů, které byly určené k likvidaci.
    Současný nástup totalitních praktik EU, řízený Německem, nám připomíná, že pomoc Ruska, nejspíš budeme zase brzy potřebovat. Neboť stále nevidím rozhodné postoje evropských politiků, že by chtěli skoncovat s touto likvidací svobod a ohrožování existence evropských národů v EU. P.K.

    OdpovědětSmazat
  34. Žádný myslící člověk s tím nemůže souhlasit. Je to akt splašků Prahy 10 - Ondřeje Koláře , výtečníka co nezná historii , ale zná jen špinavosti a podrazy ! Je to odporný zločin a pošlapání historie ničemy, kteří zneužili současnou dobu pandemie, kdy lidé nemohou jít protestovat . Doufám, že se dočkáme nápravy a zrádci nahradí škody a budou potrestáni . Když to nebude hned, bude to později. Národ nezapomíná . Souhlasím bez výhrad s p.Kollerem. Od mých předků vím, co pro nás osvobození Rudou armíádou znamenalo, jak jsme si toho vážili a je mi hanba za dnešní špinavce, kteří nemají v hlavách nic než vymýšlení lží a je dost pravděpodobné, že si za to nechávají zaplatit demagogickými protiruskými štváči. Naopak občané s nimi toto nesdílejí a stydím se za takovou chamraď , která se prodrala jako zhoubný plevel do k moci . Moc se za tuhle odpornou část politiků stydím. Dějiny přepsat nelze, vždy tu bude dost lidí, kteří budou znát hostorii a nenechají se svést s cesty zrádnými leštiči klik .

    OdpovědětSmazat
  35. Zdá se, že na dopis pana Kollera a dalších mluvčí MZRF paní Zacharovová právě reagovala. ----- https://cz.sputniknews.com/svet/2020041611806955-mluvci-ruskeho-ministerstva-zahranici-odhalila-viniky-odstraneni-pomniku-koneva-v-praze/ ----- Perfektní akce, perfektní odezva. Děkuji panu Kollerovi a všem dalším. Děda.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A neméně perfektní ostuda ministra Petříčka! Děda.

      Smazat
    2. Petříček je už od pohledu hloupý podržtaška. Dnes alespoň víme, komu drží. Tu tašku.

      Smazat
    3. 13:46 Petříček není žádný ministr. Petříček je obyčejná onuce.

      Smazat
    4. Kolář starší už fňuká,že by mohlo GRU udělat synáčkovi bebínko.Zmlátil bych oba osobně bejčákem ve středověké rudé kutně kata.Takový maďarský dereš a baštonáda....hmmm asi by jim to trochu opravilo myšlení

      Smazat
  36. V r. 1980 byla v moskevskem metru pojmenovana jedna stanice jako Prazska. Taktez v ceskem metru jako Moskevska. Po kolonizaci Ceska jako kolonie USA se Moskevska prejmenovala na Andel.
    Prazska zustala. Ted ovsem navrhuji v Moskve, aby byla prejmenovana na Marsala Koneva.
    Ja vim, je to na palici. A proc? Potrebuji suroviny a uzemi Ruska za kazdou cenu. Tohle jsou jenom sarvatky. Nas privedou na jatka brzy. Chcipneme, jako cela Evropa.

    OdpovědětSmazat
  37. Pamatujete, že na ČT se posmívali, že Šojgu poslal dopis na špatnou adresu. V každém solidním podniků platí, že když šéf nějakého oddělení dostane dopis adresovaný podniku s nesprávnou adresou oddělení, tak je jeho povinností ten dopis přeposlat. Jen tupý ministr Metnar to neví. Televizní posměch z něho udělal ještě většího blbce než je. Proboha Andreji pojebej ho a vykopni. Tolik ostudy je neúnosná věc.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. On ten Metnar není zas tak tupý, pozor, on v té kolářovině jede taky. Jeden větší zmetek než druhý.

      Smazat
    2. Metnar musí držet hubu a krok, aby mu nepřipomínali minulost v pohotovostním pluku VB. To vadí jiným lidem, nikoliv Metnarovi, že?

      Smazat
    3. Metnar je obyčejné křoví, které je určené pouze ke krytí předražených nákupů americké vojenské techniky. Jeho předchůdkyně Šlechtová tuto svou roli nepochopila, házela jim do toho penězovodu vidle, proto musela jít :-)

      Smazat
    4. Opravdu Metnar je , nebudu sprostý, to je totální přívěšek US zbrojních firem, neboli zkráceně Vašingtonu (omlouvám se nebudu hledat správný ang.tvar). Nezlobte se na mě a co vrtulníky a Babiš to Vám nevadí? Když už nechteli ruské, tak mohli najít něco v Evropě a vůbec potřebujeme ty bojové vrtulníky pro naše "Vládní vojsko". Dle mě se za Prahu v Afganistánu a jinde nebojuje. A vůbec proč jako malá země , která měla zejména zkušenosti v r.1938, potřebuje takovou armádu, proč nemáme armádu typ Švýcarsko a nakonec proč neusulujem spolu s jinými malými státy o odzbrojování a ne vyzbrojování. Vždyť tady snad ještě je platforma evropské bezpečnosti ? No jo to by jsme ale museli být "samostatný stát". Bohužel Evropa by se v tom měla otrhnoout od USA. Dle mě Rusko ani Čína nás neohrožují. Dle mě nás ohrožuje NATO.

      Smazat
  38. Přestaňte dávat rovnítko mezi sochu okupanta a lidskou slušnost, je to nechutný. Mohli by ho poslat v rámci V4 spolupráce do Budapešti, tam by věděli, co s ním. Anebo tedy aspoň někam v Česku, kde něco osvobodil.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ad 14:37: Jinak než hlupákem tě nazvat nelze. Sovětský maršál Koněv osvoboditelem bezesporu byl a okupantem, jak mylně uvádíš, nikdy nebyl. Kdybys dával pozor v dějepisu, tak bys věděl, že Rudá armáda z Československa odešla v září 1945 a do srpna 1968 u nás nebyla. Takže hovno okupant, jasné?! Lidská slušnost velí poděkovat veliteli, jehož armády naše předky zachránili před vyvražděním.

      A co se týká Maďarska, prostuduj si, co se vůbec tehdy v Maďarsku dělo a jak to začalo! Premiér Nagy dal amnestii bývalým válečným zločincům z Rychlých šípů a Horthyho armády, čili maďarským náckům. Ti tvořili jádro povstání a proti nim sověti zasáhli armádou. A jestli Maďaři dnes navazujíc na své fašistické předky Koněva odsuzují, my jsme v jiné situaci. Jasné?!
      Ostatně kdo neosvobodil Plzeň byl americký obdivovatel nacistů Paton. Plzeň na rozdíl od Prahy se osvobodila sama. Přijel kovboj Paton a začal se v Plzni chovat jako okupant. Zrušil národní revoluční výbor, Němcům dopřával velké svobody a Čechy utiskoval. To jsem jen připomenul, protože se miz dá, že jsi přesně ten zblblík, co fandí největším mezinárodním zločincům. Víš doufám,. koho mám na mysli.

      Smazat
  39. V r. 1980 byla v moskevskem metru pojmenovana jedna stanice jako Prazska. Taktez v ceskem metru jako Moskevska. Po kolonizaci Ceska jako kolonie USA se Moskevska prejmenovala na Andel.
    Prazska zustala. Ted ovsem navrhuji v Moskve, aby byla prejmenovana na Marsala Koneva.
    Ja vim, je to na palici. A proc? Potrebuji suroviny a uzemi Ruska za kazdou cenu. Tohle jsou jenom sarvatky. Nas privedou na jatka brzy. Chcipneme, jako cela Evropa.

    OdpovědětSmazat
  40. Když to řeknu blbě. Komu Koněv vadil ( patrně fašistickým pohrobkům ), ano i takové tu máme, tak mu přeci nemuseli nosit květiny. Ale tohle ?
    Doufám, že si už ti Kolářové, Hřibové, Novotní a další alespoň v duchu zpívají, známý refrén písně Michala Prokopa: až si pro mě přijdou, až si pro mě přijdou, až si pro mě přijdou ………..

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. GRU taková verbež nestoji za to.I když bych tleskal nad fotkymi,že na Sibiři ti zmetci makají s lopatou a krumpáčem.Kdyby chtělo GRU ty zm*dy dostat,nikdo jim v tom nezabrání.

      Smazat
  41. Co na to koaliční partneři na Praze 6? Nic, schvalují to, vše je problém voličů, co si zvolili, to mají.

    OdpovědětSmazat
  42. Ten, kdo prožil jako vnímající člověk válku , samozřejmě ne na straně nacistů, nemůže než souhlasit s autorem. Problém s uznáním SSSR jako hlavního vítěze 2. světové války na evropském kontinentě tkví v tom, že Západ si obrodil v nové podobě hitlerovský nacismus a nyní tuto ideologii nad a podlidí se snaží ládovat do českého národa. Je to ideologie diktatury kapitálu, která nás ovládla, je to ideologie válek s cílem finančních a hmotných zisků, je to masové vraždění občanů jiných států, okupace a terorismus silnějších států proti slabším. To, že se toho antihumanistického běsnění účastní i nacismu propadlí Češi je neuvěřitelné vyvrhelství. Již 30 roků po pádu ne moc slavného socíku se pohybujeme po boku světového zločinu a podporujeme ho.
    Zdá se, že boj mezi lidswtvím a nacismem na Západě definitivně vyhrál nacismus - a "Prozřetelnost", kterou byl veden velký Vůdce a vzor Západu Adolf Hitler, a kterou plní jeho následovníci - udržující koncentrační tábory v provozuschopném stavu od války až do dneška, bude mít vbrzku své naplnění.
    Kdo prožil válku, Gestapo, koncentráky, ten těžko může souhlasit s dnešním Západem, jehož diktatura dala jen nové šatečky starému despotismu. A čeká, až vymřou poslední pamětníci, aby mohla stavět pomníky velkému Vůdci a jeho bratrům, hrdlořezům. V Praze se budou obzvláště dobře vyjímat třeba po boku masového vraha W. Churchilla. Jen málo kdo ví, kolik milionů nevinných obětí má na svědomí tento "velikán" koloniální politiky imperiální Británie. Ale diktatura kapitálu, která mává Světem se bez teroristických válek neobejde, války jsou jejím hnacím motorem. A kdo si vzpomněl o Velikonocích, že tyto svátky bývaly zasvěceny Světovému míru. KAPITÁL PŘI ZASLECHNUTÍ SLOVA MÍR SE TŘESE STRACHEM A JEŠTĚ HOUŽEVNATĚJI ZBROJÍ, ABY MOHL DÁL HODOVAT NA HROMADÁCH MRTVOL! KORONAVIRUS? Úplný beránek a jaký vyvolal u kapitalistů poprask! Ne proto, že umírají lidé, ne proto, že jde o dílo vojenských laboratoří za velkou louží na vedení biologických válek. Ale proto, že se obávají, že už třeba nebudou moci tak "velkoryse" krást ze státní pokladny a u daňových poplatníků. A pracující? Jako beránci kráčí pod gilotinu eu/nato.
    A současné volání kapitálu k návratu "do normálu" je volání prachsprostých masových vrahů. Ano, kdo volá po opuštění protiepidemických opatření v boji proti koronaviru je sprostý VRAH! V civilizované společnosti by tomu aspoň tak bylo, je to vědomá jízda na červenou s úmyslem zabíjet!

    OdpovědětSmazat
  43. Nemůžeme se divit tomu mediálnímu běsnění pražské kavárny proti Koněvovi, když zjišťujeme, že pomalu vše u nás probíhá pod patronací CIA, resp. USA. Jestliže se místopředseda vlády, paní Bradáčová, Zeman a další jezdí školit do USA, které připravují válku proti Rusku a Číně pak je proto nutné k tomu pomocí geoblsovké propagandy připravit půdu v podobě nenávisti ke všemu Ruskému či Čínskému. USA je na mizině a na 1. místě v počtu infikovaných a také mrtvých kontravirem, který ve svých laboratořích sami "vypěstovali"..........

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Obviněný Trumpův poradce Roger Stone obvinil z tvorby Covid-19 Billa Gatese!

      https://www.veteranstoday.com/2020/04/15/convicted-trump-advisor-says-bill-gates-not-the-chinese-created-covid-19/

      Smazat
  44. Fašounci Kolářovic se domnívali, že jsou mistři světa. Tito fašounci ale vsadili na špatnou kartu. Asi jim stále nedošlo, že v Bílém domě není fašounka Hilary Clintonová. Fašounci jsou na konečné. V Praze i ve Washingtonu!

    OdpovědětSmazat
  45. Ústa má současná elita plná demokracie, ale chová se jako ve středověku. Každý konšel se opíjí svou "mocí" a pan Kolář si asi myslí "stát jsem já". Své statečné postoje uplatňuje potažmo za šera a v okamžiku, kdy každý slušný Čech přemýšlí, jak v krizi pomoci naší zemi. Doktoři mají prodloužené služby a spolu se sestřičkami ještě bez ochrany a vybavení pracují na záchraně životů, ženský po práci šijí roušky, skauti roznášejí nákupy,léky potřebným a lidi se zase stali opravdovými sousedy a pomáhají si. Tak v tento okamžik, se jeden malý starosta potřeboval předvézt ve své velikosti a povedlo se mu to, vyložil kartu nenávi stihnu a konfrontace, nezapomeneme.

    OdpovědětSmazat
  46. Ředitel muzea v Buzuluku mi napsal, že si nedovede představit demontáž pomníku čsl. vojákům z 1. čsl. armádního sboru v jejich městě, nebo ničení náhrobků těm, kdož v Buzuluku zemřeli, či zrušení čestného občanství generálu Svobodovi nebo vyklizení Síně bojové slávy v jejich muzeu. A to nejen v současnosti, ale ani v budoucnosti. Nikdo v Rusku nechápe, jak je to vůbec možné - a proč právě u nás. Reakce Petříčka ukazují, kam jsme to dopracovali.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Reakce Petříčka je otřesná a také to ukazuje , že ČSSD nemá "lidi". A nebo, je to záměr protože každá loutka se dá dobře vodit, to samé Metnar ustrašený, až v televizi je to vidět, ale to ministr za ANO. Také dobrá vizitka .

      Smazat
  47. Všichni ti Kolářové s námi od roku 1989 orali,orají a budou i nadále orat.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Dokud si to zbabělý čecháček bude nechat líbit.

      Smazat
  48. Myslím si, že toľkej nenávisti voči nášmu osloboditeľov sú schopní len HITLEROVÍ POHROBKOVIA. Každý slušný človek sa musí zhroziť nad toľkým nevďakom. Ale ak nacistická nenávisť je schopná aj po 75-rokoch šalieť, tak to je dôkaz veľkosti významu osloboditeľov.

    OdpovědětSmazat
  49. Pan Kolář a spol je evidentně neslušný a jak známo ztráta studu je projev slabomyslnosti,nevzdělanosti či degenerace morálky. Pane Kollere, děkujeme.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Spíš je velmi dobře placený a odměňovaný. Morálku mu v rodině evidentně ani "neukázali".

      Smazat
  50. Když vidím v pořadu "Hledání ztraceného času", jak v květnu 1946, vítalo na přeplněném Venclplacu(milion ch.anek může jen závidět) maršála Koněva obyvatelstvo Prahy, tak si říkám, co by asi dělali stejní lidé v současné době, když se odstraňuje jeho socha? Musejí se obracet v hrobech, jak se nyní pokřivuje minulost, ve prospěch pár blbců u vesla! Ale na každou svini, se …!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Dokud byla drtivá většina těchto lidí naživu, tak se museli "odstraňovači držet sakramentsky zpátky. V minulosti to byl přece odzkoušený postup. Lžete nejdříve hodně málo, pak přidejte, ještě přidejte a pak dejte nohu na plyn. Stačí dva tři generační odstupy po dvaceti letech. Hotovo. Já mám pořád jen jednu otázku. Nakolik je přepsána skutečná historie třeba "jen" Evropy. Dějiny se vždy snažili psát především Němci, Angličané, Američané a Poláci. Jaká asi tak ta minulost byla. Vždyť na vlastní oči vidíme, jak se to dělá a oni jsou v naprostém klidu, pro ně pracuje čas a naše nedostatečná kontrola vzdělávání našich potomků. Dříve to měli ještě jednodušší, písemných zdrojů nebylo až tak moc.

      Smazat
  51. Odsránenie sochy maršala Koneva dali " Česi" na smeč nemeckému Landmanschaftu i Benešovým dekrétom. Tejto trojici by bolo asi vhodné žiť v Protektoráte Čechy a Morava keď tu bol R. Heydrich a K.H.Frank, a dobré by im bolo aj v Terezínskom ghete.

    OdpovědětSmazat
  52. Skutečnost je taková, že nacismus, válku, koncentráky, Gestapo, poválečnou dobu, únor 1948, snahu o vybudování spravedlivější společnosti, pokus o socík, ale i současnou dobu ... mohou posuzovat jen ti, co dobu zažili a žijí. Všichni jsou zpracovatelní propagandou a ta současná diktatury kapitálu je přivedena k dokonalosti. Dokáže mrknutím oka přeměnit pravdu v lež a obráceně a také se v tomto směru tuží, nejen ČÉTÉ. No a kdo by se zabýval pak pravdou, navíc dávné minulosti, která současnému terorismu kapitálu je překážkou??? Tedy kdo neprožil si zde píše jen žvásty o té době, kdo prožil a nechce si lhát do vlastní kapsy, ví. Čest a sláva národům SSSR za porážku nacistického Německa. Čest a sláva všem, co usilují o mír ve Světě. A naopak zmar všem žoldnéřským armádám, které terorizují slabší národy ze ziskuchtivosti kapitálu. Zmar všem, kteří okupují cizí státy, kteří vyvolávají kontrarevoluce, puče, barevné, šmirglové zločinné převraty, kteří převrací pravdu v lež, "kuciakují", kteří vedou teroristické války. Diktatura kapitálu se třese o svoji budoucnost, je závislá na válkách jako na droze. Mír = největší nepřítel kapitálu, války a masové vraždění, pro diktaturu kapitálu požehnaný zločin!
    Bohužel jediný papež František o Velikonocích vyzval Svět k míru, představitelé kapitálu se mu za to vysmáli! A byly doby, kdy světový mír byl součástí svěcení Velikonoc. Kam jsme to s tou novou podobou EU/NATO nacismu došli?

    OdpovědětSmazat
  53. Prosím Vas vážený diskutujúci neoslobodzoval Československo spolu červenou armádou aj 1.čsl armádny sbor pod velením armádneho generála Ludvika Svobodu nositeľa navisich štátnych vyznamenaní?Ako vidím,kviarensky povalaci v Prahe a tak isto slnieckary v Bratislave radi zabúdajú na najlepších synov Cs ktorý bojovali za slobodu našej vtedy ešte spoločnej vlasti.

    OdpovědětSmazat
  54. 20:05 Klid,oni si na to založili ústav Paměti národa a dá jim moc práce vytvořit alternativu k naší historii. Určitě tam vzniklo mnoho vědeckých prací,kandidatů i doktorů věd a mnoho konferencí. Možná jen přehlédli maličkost, že i národ má paměť.

    OdpovědětSmazat
  55. Ani mě tak nepobuřuje postpubertální sešlost pár dobře se bavících stupidů na Praze 6, jako velmi malá angažovanost vlády ČR v této záležitosti. Svržení symbolů naší svobody by totiž vládu Andreje Babiše nemělo ponechat v klidu, kdy její ne-reakce působí tak, jako by vláda ČR dávala od těchto záležitostí ruce pryč.
    Porážka fašismu,osvobození Osvětimi a vyhnání Němců z českých zemí poté, co nás zde jejich vojáci vraždili po statisících, to by mělo totiž s vládou pohnout alespoň k nějakému oficiálnějšímu vyjádření.
    Babiš má evidentně ale strach z dalších akcí milionu chvilek a také z médií, kde je trvale publikován jako starej estébák, no a ministr zahraničí Petříček, se svým zaštititelem Pochem? To je pak doslova "vymalováno".

    Za vládu ČR je mi v této záležitosti veliká hanba - už za ty miliony padlých, umučených a zavražděných lidí před 75. lety!
    Spojovat tuto sochu, která je symbolem osvobození rudou armádou v roce 1945 s jinými událostmi je pro mě stejné, jako obhajovat největšího masového vraha naší moderní historie Adolfa Hitlera i s jeho zvrácenou ideologií fašismu.
    Do jisté míry tak celou záležitost vnímám jako tichý souhlas vlády ČR s těmito jednoznačné pokusy o znovuvzkříšení fašismu a vytrvalého přepisováním historie, díky které naštěstí ještě existujeme a je mi docela jedno, kdo za těmi nedošlými adolescenty z šestky stojí v pozadí.

    Ne každý Čech byl kolaborant, aby měl zajištěnou světlou budoucnost pod náckovským Německem.

    OdpovědětSmazat
  56. Pošpinit a pošlapat Koněvovu slávu je zločin, o tom není pochyb. Na druhé straně nevadí těm odeesáckým zrůdám, že nikdo neprotestoval a nevyzývá USA a V.Británii za zločin agrese do Iráku, jejichž aktéři Buš a Blér běhají na svobodě, , ale i diktátor Trumf, který uděluje sankce, soudí lidi, které nejsou občany USA (zato Rusko je odsuzováno za to, že chce vyšetřit "likvidaci" Koněvovy sochy) A dokonce se dovídáme, že čeští politici, orgány justice, předsedové politických stran jsou školeni v USA k vyvolávání nenávisti proti Rusku a Číně, ačkoliv tyto dvě země usilují o mírovou spolupráci mezi národy i státy.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.