Reklama

čtvrtek 30. dubna 2020

Strašení komunikačními sítěmi 5G

Ilustrační foto

PPK 
30. 4. 2020  Outsidermedia
Ano, je to tak. Strašení 5G sítěmi je nesporným diskusním hitem internetu poslední doby. Ponechme prozatím stranou, že důvěřiví laici a 5G konspirátoři si pletou pojmy „rádio“ a radiace, že neznají fyzikální zákony z dávných časů objevů Faradaye nebo Maxwella a o elektromagnetických polích nevědí ani to, že i denní světlo do tohoto ranku patří též. A pokud jde o každé „záření“, tak že platí, že když je kdekoliv čehokoliv energeticky moc, tak je pak tam toho vždy až příliš. Potom ovšem i pro člověka v plavkách může být škodlivé prudké letní slunce u rybníka (o slunci na horách nebo u moře už ani nemluvě).


Je zajímavé, že u sítí 5G je často argumentováno jejich údajně škodlivým zářením elektromagnetických vln a přitom nezazní ani slovíčko o jiném efektu, který už nyní i sítě 2G a 3G přinášejí určitým subjektům v podobě mraků metadat všech druhů, s nimiž tyto sítě pracují a jen se o tom nikde nemluví a nepíše. A přitom, jaký je, kromě trochu vyšších frekvencí 5G vln, vlastně rozdíl od dosavadních sítí 2G a 3G? Jen ten, že co do počtu metadat jich u 5G sítí bude ještě mnohem, mnohem víc. A také, že kdo bude chtít mít luxus, tak bude mít 5G i doma v bytě, zkrátka všude.

A co vlastně jsou ta metadata? Jsou to zejména údaje centrálního ukládání dat přesné identity a lokality všeho, co někdo někam vysílá a posílá. Data nejen o typu zpráv, ale i o čase, kdy se „to“ natáčí či vysílá a bude-li mít někdo na věci i případný „služebně operativní zájem“, tak i jaký byl obsah těch vysílaných zpráv. Takže, když si někdo i jen vyfotí svým chytrým mobilem na zahradě své dítě, tak metadata v závislosti na softwaru zaznamenají nejen ten obrázek ve vysokém rozlišení a jeho foto-parametry, ale i datum, čas, typ a výrobní a jiná čísla mobilu a všechno další, co se přitom kolem stalo. Anebo si popišme ta metadata ještě jinak:

Objednáte-li si mobilem jízdenku či donášku pizzy, pak už i dnešní sítě uskuteční všechno, co si přejete a zároveň si zapíší i místo, čas a polohu uživatele a teprve potom i vlastní úkon služby, požadavku nebo peněžní platby. Ano, všechny ty chytré přístroje už i dnes vám mohou v tmavé místnosti samy nejen rozsvítit světlo, ale stejně tak vás mohou perfektně odsledovat, odposlouchat a podrobně zmapovat vše, co uděláte. A komu to dnes vadí, že např. v bezhotovostním platebním styku se zdokumentuje nejen kolik peněz kdo odkud a kam transakčně přemístil, když to má tu výhodu, že postačí jen mít v bance konto a doma počítač, anebo jen říci pár slov někam do sluchátka a fyzicky nic nikam nenosit?

Ano, problém ovšem nastane, když se taková komunikační či transakční data možná občas „nějak“ technicky při spojení ztratí, anebo skončí na nežádoucím místě příjmu podvodníka. Pak ovšem může mít problém i ten, kdo něco někam „přes síť“ zaplatil a komu z konta peníze zmizely, aniž by měl v ruce hmotný doklad o tom, že opravdu platbu uskutečnil. Problémy také mohou už dnes mít i ti, kdo před nějakým snímacím prvkem, mikrofonem či kamerou už i dnešních 2G a 3G sítí něco řeknou nebo udělají a neuvědomí si, že to možná je za hranou zákona. Potom i pouhá přípojka k internetu či navigace a kamera za předním sklem auta mohou být stejné jako oheň – jak výborný sluha, tak ale i zlý pán.

Takže, v čem je problém? Nebude on náhodou pouze v tom, že každý strašák ať už škodlivého záření či těžké nemoci nás vždy manipuluje do jednání, které ten, kdo nás vystrašil, pro svůj byznys či mocenský účel právě teď velice potřebuje? A jak to souvisí se sítěmi 5G? Není ono to náhodou tak, že nejen Číňané, ale i někdo jiný by nám ty 5G sítě také velice rád se ziskem prodával a prý i s mnohem větší láskou, než nám je dnes nabízí ta komunistická firma Huawei? A že zakopaný pes je jen v tom, že ten, kdo by nám tu svou spojeneckou lásku tak rád prodejem svých 5G techologií projevil, to prozatím tak dobře a levně jako čínští komunisté sám vyrobit ještě neumí? Ono totiž fyzikálně platí: Všechny elektronické technologické prvky vždy mají své určité mezní frekvence. No a kmitočty 5G jsou pro některé výrobce – už poněkud moc.



68 komentářů :

  1. Nezáleží pouze na vyzářeném výkonu, ale i na frekvenci. Každé disharmonické elektromagnetické záření má negativní vliv na živý organismus. (Otázkou je pouze, jak je ten vliv velký). Pokud by tomu tak nebylo, tak by neplatily fyzikální zákony. A porušovat fyzikální zákony je, jak známo, zakázané.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Poněkud povrchní článek: "kromě trochu vyšších frekvencí 5G" a hned na to: "co do počtu metadat jich u 5G sítí bude ještě mnohem, mnohem víc." A nic o souvislosti kmitočtů s rozměry lidských buněk, mozkových spojů atd. atd. Jak se mohou rozkmitat...

      "bezhotovostním platebním styku se zdokumentuje nejen kolik peněz kdo odkud a kam" O možnosti bank a států zadržet lidem peníze na účtu, ukončit papírové peníze - o tom snad autor neví? - to nedovolme!

      Smazat
  2. No, nevím kdo a co tenkrát, ale když se stavěla televizní věž na Žižkově, vzpomínám si na odpůrce, kteří proti tomu bojovali právě kvůli škodlivému množství záření z vysílacích antén. To by mne zajímalo, kde byl na které straně autor, pokud ho to mohlo zajímat.
    Problémů a podivností je se sítěmi XG víc než dost. Ať se na mne autor nezlobí, je to spíše můj pocit, ale jakoby to přišlo na objednávku.
    Mobily také přece neškodí, nic není vidět, ale několik mobilů klidně uškvaří vajíčko. Vyzařováním, lze o tom najít videa na Youtube. Dali je tam ... kdo? Zlí bubeníci na tam-tamy?
    Hlavní problém je, že si nechceme připustit to, že jsme dokonale osíťováni tak, že nečiní zvláštní potíže někoho někde najít, resp. teda správně jeho mobil. Ostatně i ta slavná koronavirová "záchranná" síť je toho důkazem. No, já bych autorovi nepřál, aby si našel románek a manželka ho nechala jen tak pro podezření sledovat. Není až tak velký problém ani pro "neprofesionály", tím méně pro pracovníky detektivních kanceláří, mimo státní či telekomunikační služby, sledovat mobil s dostatečnou přesností. A stačí mít jen jeho číslo a ještě ho stačí "jen" prozvonit. Nevolal mu nyní v nedávné době nějaký omyl?
    No a co když autorovi dá někdo nějaký "úplatek", zaplatí z toho daně, protože finanční správa by si to při kontrole stejně zjistila nebo se bude do konce života třást, že mu na to přijdou. Nebo dá někomu "dýško" a ten to bude muset uvést v daňovém přiznání také? Ovšem, teď jsem jej urazil, protože on zcela určitě žije bezúhonným životem. Směji se těm naivním, kteří se chtějí klidně nechat a to s klidem sledovat, ale nedomýšlí důsledky. Vadí jim pak i neuvěřitelné paradoxní situace, jako když jim na mobil bude přicházet reklama, atd. A to ta reklama bude to nejmenší.
    Všechno může být dobrým sluhou či pomocníkem, ale až neuvěřitelně zlým pánem.
    Takže , děkuji za článek a hurá na koně, do lepší, otrokářské společnosti 1984. Hyjéé! Viditelně nám podle autora nic jiného nezbývá.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jo, zapomněl jsem se zeptat, kde se dá koupit levně mladý kůň a nebo ještě lépe malinké stádo na velkochov?

      Smazat
    2. 0.56
      a už jste někde viděl jak několik mobilů klidně škvaří vajíčko? Hoďte odkaz, rád se podívám.

      Smazat
    3. 0:56 Vajíčka vařím již dlouhá léta s pomocí pěti mobilů v konfiguraci pentagramu. Po přečtení pár článků o tajemné síle a positivní energii pyramid, jsem si nedávno zkonstruoval pyramidu ze šedesáti vyřazených mobilů. Je téměř neuvěřitelné, že tato pyramida nám celou zimu vyhřívala pětipokojový byt. Doporučuji každému, středně šikovnému, kutilovi. A Pražská energetická teď puká vzteky.

      Smazat
  3. Strasnej blabol -clovece cenzore Dvoraku Ctes vubec Americkou alternativu? Nahledl jsi nekdy do State of the Nation? Poslouchas Corbett report?
    Tak bys musel vedet co to je 5G a ze to je nebezpecny at je to od Huawey nebo Vodafon nebo treba americkej 5G .
    Tady nejde o to kdo to bude stavet -tady je potreba to zastavit jakekoliv firme!!!
    Dvoraku vzpamatuj se -verim ze to myslis dobre .zdravi te Zarathustra

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 2.55

      To je ale donkichotiáda. Technologický natož společenský vývoj zastavit nelze. To jsou prostě dějiny a ty nezastavíš. Vlastně ano, jedna možnost existuje, 6.priorita, ale do takové sebevražedné mise už dnes nikdo nepůjde

      Smazat
    2. Ano pokrok nelze zastavit, ale otázka je, kam ten pokrok vede. Do nebíčka? Do peklíčka?
      Kromě toho, případné "zničení" dnešní "civilizace" není až tak těžké. A vůbec se nemusí jednat o nějaký boj podle priorit. Stačí se jen "podívat" jak jsou vědci neschopni popsat, co se děje se Sluncem. A co když právě Slince má pro nás připraveno nečekaný dáreček?

      Smazat
  4. Autor zjevne nema potuchu o vztazich frekvence, dosahu a tomu potrebneho vykonu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Zrovna tak netuší nic o specifikách šíření radiových vln různého kmitočtu ve volném prostoru a možnostech / nemožnostech jejich "odstínění".

      Smazat
  5. Autor myslím nemá pravdu a debata o škodlivosti by byla nekonečná, podobně jako co dělá mikrovlnka s potravinami, každému podle jeho potřeb:) Přemýšlím, jak jednoduše odstínit sousedovu wifi, kterou mám v bytě velmi silnou a na noc ji nevypíná. Tvrdit, že se jedná o strašení, je řekněme velmi odvážné.

    OdpovědětSmazat
  6. Ještě si běžte zaplavat do hnijících řezných olejů a emulzí k soustruhům. Organoleptických.
    Všechno jsou frekvence a každý prvek na nějaké rezonuje a člověk je prostě i elektromagnetická bytost formou řízení těla nepatrnými mozkovými pulzy s kakofonií zvenčí, urááá. Jenom masáž?

    OdpovědětSmazat
  7. No konečně někdo kdo se toho nebojí. Pane nebojso Dvořáku, je dobré že nás uklidňujete, jenom by to chtělo nějaká data o zkouškách neškodnosti G5, která v tom vašem článku tak nějak chybí. Ovšem ne taková jako nám tvrdili někteří podplacení vědci výrobcem Roundupu, celý svět ví co to je za svinstvo a v obchodech to stále je a hodně lidí to ani netuší a argumentují, svatá prostoto "kdyby to bylo škodlivé tak to nebudou prodávat". Tak prosím ta nezpochybnitelná neprůstřelná data, jinak je to jenom snůška blábolů. Například David Icke uvádí, že se zavádění jednotlivých G, nějak podezřele kryje s chřipkovými epidemiemi, což je přinejmenším podezřelé.
    Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
  8. Tak ono je to strašení? 5G je elektromagnetické vlnění, stejně jako 4G, nebo 3G. Pouze je "jenom" násobně silnější.
    Ponechám stranou, co dělá, nebo nedělá s lidmi. Ale je prokázáno, jak "blahodárně" působí na hmyz a ptáky. Existuje řada studií o mizení desítek druhů hmyzu a ptáků z přírody v přímé souvislosti se zvyšujícím se elektromagnetického smogu. Po zavedení 5G to jistě nebude lepší.
    Co je nám do brouků a ptáků, říká si asi spousta lidí. Ale v přírodě všechno souvisí se vším. Vygumujete několik druhů ptáků a spolu s ním i nepřímo několik rostlin, jejichž semena ptáci rozšiřují. Zmizí rostliny a s nimi několik druhů opylovačů, kteří jsou na nich závislí. Vymažete opylovače, do třech, čtyřech let zmizíme i my.
    Skutečně, je mi často na blití. Ve jménu technického pokroku, kterým se ospravedlňuje chamtivost hrstky vyvolených, zlikvidujeme sami sebe. Typickou ukázkou je kůrovec. Sucho, kterým se jeho přemnožení vysvětluje, je pouze umocňujícím faktorem. Ze sucha se ještě nikde nic nevylíhlo, nenarodilo, ani nenarostlo. To tomu pouze pomohlo.To lidé, ve jménu snazšího a většího momentálního zisku obětovali naše lesy. S mizením lesů zmizí voda a bez vody nebudeme ani my.
    Až se dostaví následky zavedení 5G sítí, bude pozdě.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Souhlas.
      Vždyť naše fyzické tělo ovlivňují také jakékoliv vibrace. A jestliže myslíme v mozku a jak nám říkají, že myšlenky, teda údaje, přenášíme elektrickými impulsy, vše zapadne na svoje místa. Kdyby místo nových sítí raději věnovali peníze na obnovy lesů, i třeba na obnovu Afriky, kde kolonizátoři ve jménu svého zisku zničili soběstačné zemědělství a obrovské plochy pralesů. A klidně bych jim, operátorům, pak nechal "jejich" zisky z 5G a jakejch ještě sítí.
      Prostě jsme jako celek zpohodlněli, otupěli, přestáváme Myslet, pohrdáme přírodou.
      Kdysi za dlouhé rekonvalescence po pracovním úrazu jsem četl nějakou knihu a napadlo mne, jak vlastně málo stačí k tomu, aby život (ne nutně člověk) vytrval. Ale také jak neuvěřitelně málo stačí k tomu, aby život jak ho známe dokonale zmizel. Každý si může zapřemýšlet sám. Jsou to neuvěřitelně málo početné podmínky.
      Stejně, když se zamyslíme nad tím, co bychom doopravdy potřebovali ke slušnému životu se zachováním rozsáhlých znalostí a vědomostí a bez čeho bychom se klidně mohli obejít. A nakonec i třeba budeme muset.

      Smazat
    2. 10,03
      Podmínky pro život jsou skutečně křehkou záležitostí. A jsou o to křehčí, o jak vysokou formu života se jedná. Bakterie dokážou přežívat v teplotách kolem 100 stupňů celsia, stejně jako hluboko pod bodem mrazu. Pro vyšší formy života potřebujeme velmi tenké teplotní rozmezí, řádově 30-40 stupňů.
      Když si vezmeme teplotní škálu ve vesmíru od absolutní nuly až po miliony stupňů v jádrech hvězd, je životní teplotní rozmezí tenké, jako cigaretový papírek proti metr silnému štosu kartonu.
      A těch faktorů je nekonečná řada, přičemž do problému jsme ještě ani nestačili proniknout.

      Smazat
  9. Hmm. Takže nějaký PPK se pokouší vyvrátit hloupou konspirační teorii (i když jistě ani on sám by jistě nechtěl bydlet v těsné blízkosti jakéhokoli výkonného vysílače elektromagnetického záření) ještě o řád hloupější konspirační teorií. To prostě nevymyslíš.

    OdpovědětSmazat
  10. Konečně nějaký normální text o 5G. Děkuji Vám za něj.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Krištofe Krištofe, ještě že jednotky SI jsou už stanoveny, nepokoušej se zavádět nové jako například jednotka blbosti jeden Loukota. Hej hou, rudý dědeček

      Smazat
  11. Nejde Jen o straseni, zadne poradne studies o skodlivosti delany nebyly.hlavni problem vidim ve vykonu vsech 5G zarizenich, ktery musi byt vetsi nez u nizsich frekvenci.vysilacu bude muset byt take daleko vic.tim dojde k vetsimu zahusteni signalu na m2.kumunikace nepobezi pres jednu dve BTS jako je to nyni,nybrz vetsina BTS v okololi se bude snazit komunikovat,takze zareni bude prichazet ze vsech smeru zaroven a ne Jen z jedne strany,jako je tomu dosud. Takze grilovani bude urcite kvalitnejsi.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nejde o výkon. Ten u vysílačů zůstane stejný jako ve stávajících sítích 2G a 3G. Jde o frekvenci nosného signálu. Zdravotní dosah a škodlivost 5G je stejná, jako u stávajících komunikačních sítích.

      Smazat
    2. No nevim teda,cim mensi dosah,Tim vice,zarizenich a energie,aby pokryly stejne uzemi ...
      Treba tady je zajima cteni.
      https://www.lightreading.com/asia-pacific/operators-starting-to-face-up-to-5g-power-cost-/d/d-id/755255

      Smazat
  12. Na stejné frekvenci jako 5G chodí Wi-Fi i moje bezdrátová myš. Je to volné svobodné pásmo určené před léty pro Wi-Fi. Není třeba o nic žádat.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ne, 5G jde do vyšších f než myška.

      Smazat
    2. Jo a budeme dělat, že ty mrtvé včely (nejen) kolem vysílačů nevidíme. Porovnávat vyzářený výkon domácí Wi-Fi s vysílací věží (kterých bude muset být daleko víc, než pro 4G), může jenom hlupák.

      Smazat
  13. pravda, čosi o tom viem, slúžil som pri radaroch, ale kto chce psa biť, palicu si nájde .....

    OdpovědětSmazat
  14. Lidičky, nic si z toho nedělejte, 5G je jenom sofistikovanější manžeta pana Brettschneidera, prakolegy dnešní BIS, FBI, CIA, GRU... Holt si musíte, jako za císařpána, dávat pozor na to, co kde kváknete, nebo naškrábete... Proti fízlování zatím krém (něco jako opalovací) dosud nikdo ani na internetu neprodává... A zneužít se dá. od nepaměti, úplně všechno.
    Kdo se bojí, ať píše a kváká jako Indický běžec... aby se orgány názorového dozoru tetelily blahem nad mainstreamu konformním, uvědomělým občanem...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Platí tedy, že máme svobodu projevu, ale ne po projevu? V duchu starého hesla "nemluv, když mluvíš, nepiš, když píšeš, nepodepisuj, když podepíšeš - tak se nediv"? Tak dík za vysvětlení pojmu demokracie.

      Smazat
    2. 11.25 Demokracie je podle překladu Otto Jirániho "vláda lidu" Nic víc, nic míň. Záleží ale na češtinském pádu - myslíte-li druhý, nebo třetí... což významně ovlivňuje praktický výkon moci. Žádný kandidující objekt toto v předvolební kampani nespecifikuje... proto předpokládám, že hovoří o demokracii praktikované podle pádu TŘETÍHO.

      Pro vysvětlení současně uveďte 2. a 3. pád od:
      1. pád: VLÁDA LIDU, TEN DOBYTEK

      Smazat
  15. Už jsem to tady psal, pokusím to zopakovat, to tu ještě nebyl žádný příspěvek. Omlouvám se protože se tu někdy můj příspěvek objeví 2x, to když se tu ten první dlouho neobjeví dám to podruhé. Tento způsob prosívání příspěvků, zdá se mi poněkud nešťastným. Pokud někdo nepíše naprosto sprostě a na ctiutrhačně, ať jeho názor zazní. Psal jsem a už si to přesně nepamatuji že, obdivuji odvahu pana nebojsy Dvořáka, doufám, že není příbuzný s šéfem Dvořákovic lžitelevize, jak srdnatě obhajuje G5. Jenom mi v článku a to zoufale chybí, jakákoli
    odborná fakta a studie, podepřená vlivnými odborníky v oboru. Tím samozřejmě nemyslím molocha který vyrábí Raundup a všechny studie financoval a podle toho vypadaly, takže ve finále to ještě obhajují ti blbci, kteří na to rakovinou umírají, "Přece by to neprodávali kdyby to bylo škodlivé", nakonec Ušáci firmu prodali Němcům a tím si myslí, že se zbavili zodpovědnosti. Ach ty svatá prostoto, je možné aby tady ještě někdo v 21. století byl takhle ignorantsky blbej???
    Rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Japonci zakázali smartphone dětem, bohatí vůbec nedovolují svým potomkům hodně věcí, které jsou "pro nás tak neškodné", mezi tím samozřejmě mobil. Proč asi?

      Smazat
    2. 15.00 Co třeba proto, aby měly čas na učení a na fysické kontakty s vhodnými vrstevníky? A aby nevyzrazovaly kdekomu na síti i jaké prádlo nosí babička?

      Smazat
  16. Už jsem to psal,největší problémem 5G sítí je,že to prosazuje buduje Čína a to nesmí,musíme mít 5G sítě z USA,jde vždy jen o prachy.

    OdpovědětSmazat
  17. Tak ať si autor clanku necha do obyvaku namontovat jednu z tech poulicnich 5G anten, a za par tydnu nam muze prinest informace o tom,jak je to neskodne...
    Mme stacilo,kdyz jsem montoval internetove prevadece na věžích a po necelych peti minutach pred "talirem" mne tak bolela hlava,ze jsem myslel,ze mi praskne. A to se nebavim o pěkně spalene pokozce...

    OdpovědětSmazat
  18. Článek autora „PPK“ z outsidermedia.cz je zbytečně konfrontační a autor se hned v úvodu usvědčuje ze své neznalosti problematiky, když srovnává uměle vytvořená pulsní EM pole se slunečním zářením. Je to v MSM oblíbená teze, která však byla mnohokrát vysvětlena (blíže např. článek zde: https://www.emfsmog.cz/2020/03/02/rozbor-clanku-elektrosmog-strasidlo-ktere-umime-zmerit/ ).

    Stěží lze také souhlasit s myšlenkou v závěru, že od technologie 5G odrazuje „konkurence“, která ji neumí levně vyrobit.

    Otázka sběru dat je však relevantní a týká se mnoha oblastí, nejen bezdrátových komunikací.

    OdpovědětSmazat
  19. Zdravotní rizika. Naše původní norma hraniční hodnoty mikrovlného záření byla 0,5 milivatů na centimetr čtvereční. Kvůli mobilům byla norma 20x snížena na 10 mW/cm čtvereční. Za 20 dolarů lze např. u aliexpresu koupit měřič intenzity. Pak si můžete změřit jak jsou překračovány normy u wifi u Vás doma, jak vyzařují mikrovlné trouby.A není to sranda! Jak to asi vypadá ve školních třídách se zapnutými mobily atd. 5G síť navíc bude každý telefon užívat jako retranslátor přenosu dat pro jiné účastníky.Japonsko údajně již zakázalo, kvůli zdraví občanů, rozvoj sítí 5G.Kromě tepelných účinků tohoto záření jsou zde další účinky o kterých se nemluví a vlády je i z bezpečnostních údajů tají. Tak čecháčci vzhůru k rozvoji 5G.

    OdpovědětSmazat
  20. Jenom hlupak muze lidi oblbovat jako vy.
    Zatim nikdo neskodlivost na zive organizmy neprokazal a tak si to sve presvedceni nechte pro sebe.
    Az se to bude skutecne testovat, nesmi komunikacni firmy se zadnym zpusobem podilet na financovani studii!

    OdpovědětSmazat
  21. Otázka intenzity energie každého fyzikálního pole je dána fyzikálním Zákonem převrácených čtverců. To znamená: Zvětšíme-li původní vzdálenost přijímacího objektu od zdroje pole 2x, klesne intenzita tam přítomné energie již 4x, protože ta energie se rozloží na 4-násobnou plochu. Podobně ve vzdálenosti trojnásobné klesne energetická intenzita pole 9x atd. Příklad - dáme-li si vysílající mobil od mozku na 3cm a budeme počítat tu intenzitu jako relativně právě "stoprocentní", a pak ten mobil oddálíme postupně na 6, 9, 12, 15, 18 cm od mozku, tak intenzita toho energetického vf pole VYSÍLAJÍCÍHO mobilu V NAŠEM MOZKU bude postupně klesat 4x, 9x, 16x, 25x, 36x. Shrnuto - při 20cm mobilu od mozku už do naší hlavy bude mobil vysílat jen okolo 2% té své energie. Mobil, které uškvaří svým vysíláním vajíčko, je filmový trikový fejk.

    Viz https://cs.qwe.wiki/wiki/Inverse-square_law

    Signál stávajících mobilů má přidělené frekvence od 0,8 do 2 GHz a wifi mezi 2 až 6 GHz (cca 10 GHz je dnes zatím technologicky dosažitelné pásmo typu 5G). Až ty kmitočty budou ještě trošičku vyšší (kdo ví, kdy technologicky civilní wifi a mobily dosáhnou těch obávaných 30 GHz), tak už ty vlny neprojdou ani bytelnějšími dveřmi, natož nějakou zdí. Jak je mohutná ta síla pole, si lze dovodit z faktu, že anténám 2G až 4G postačí, aby u vstupních obvodů přijímačů vybudily vf napětí okolo 1 mikroVoltu (1 miliontina Voltu). A proč jsou ty kmitočty zvyšovány? Protože čím vyšší je frekvence, tím větší šířka pásma na 1 přenosový kanál je k dispozici a tím víc dat informací za jednotku času pak lze najednou přenést. A proč? Aby v mobilech bylo možno používat internetová data, stahovat filmy apod.
    S pozdravem PPK.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Odpovězte na otázku, jak tedy "dokonale" odstíněné a tím pádem neškodné vlnění může předávat mobilů a pod. signál právě přes ty zdi, papíry atd. To je totiž argumentace i firem, které se tím zabývají, To pro lidi nejvíce škodlivé máte totiž přímo u hlavy. A neříkejte, že u mne je zavedeno tajné "neškodné" vzdušné vedení, když nemá žádné wi-fi a ani nic podobného, natož dokonce ani mobil. Jak moje návštěvy mohou ode mne volat? Jo, jistě mohou si koupit všichni kabel sluchátek a komunikovat na distanci, ale největší sranda je, že si pak ten mobil klidně strčí do kapsy někde blízko srdce, nebo rozkroku. Boží.
      Každé záření je vlnění. Každé vlnění předává svou energii kam může.
      Neškodné pro nás může být vysílání třeba tv programů z vysílače, ale pokud máte televizi s wi-fi, tak o tom už dost pochybuji.
      Ano, jsem pak teda konspirolog a raději souhlasím raději s Davidem Ickem a dalšími, s prominutím a vší vážeností, než s vámi. On totiž svoje úvahy a varování už nejednou dokázal.
      Škodlivost dokazují i, pro vás teda asi pak nepochopitelné, případy dezorientace zvířat a ptáků i brouků žijící ve volné přírodě.
      A kromě toho, jak jste se už i u nás mohl na vlastní kůži právě teď přesvědčit, není sledování lidí žádným výmyslem. Zatím jsou "prý" potřeba "povolení".
      Kromě toho jsem si ještě vzpomněl, že když "vynalézali" mikrovlnku, pak při praktickém využití už tehdy to záření bylo "uklizeno" pod koberec.
      A ještě na úplný závěr, je silné "podezření", že je to součást tvorby vysoce přesných zbraní na základě podobného GPS.
      HUrá na koně! Jedu si koupit papírové mapy.

      Smazat
  22. Amicus PPK sed magis amica veritas. Opravdu, totální blábol, tady PPK pořádně ujel.

    Argumenty jsou na úrovni vyvracení teorie amerického brouka teorií čínského brouka, nebo naopak. Na začátku tvrdí, že konspirátoři motají rádio a radiaci a pak argumentuje zhruba stejně kvalitně.

    "A přitom, jaký je, kromě trochu vyšších frekvencí 5G vln, vlastně rozdíl od dosavadních sítí 2G a 3G?"

    Víš, porovnatelně asi jako rozdíl světla fialového a ultrafialového.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psal 10:28, zdravotní norma je překročena ještě v 50 cm od vysílače domácího wifi, do 1m u řady mikrovlnek.Nikdo nekomentuje, že oproti původním TV kanálům je ve stejné šířce pásma, díky nové modulaci, až 60 kanálů.Co dělá ta modulace s buňkami. Víte, že řada virů se dá probudit mikrovlným zářením? Že vojákům sloužících u radarů, kteří byli ozářeni se rodí manželkám pouze dcery? Ano je spouta otázek, které by se měly ověřit. A nejhorší je, že to jde proti komunikačním firmám a zisku. Kde si můžeme stěžovat? Jedině žádostmi o certifikáty, že zařízení na vašich ponelácích splňují zdravotní normy s dodaným výsledkem měření.

      Smazat
  23. noviczech
    ...minulý rok na podzim uveřejnila německá televize pořad a v něm mluvil člověk, vědec, co sledují přírodu. No a zjistili, že stromům hnědne listí ze strany vysílacích věží mobilních telefonů. No a je to v dalším zkoumání a sledování letošní rok! Takže, žádné unáhlené závěry, my, Pepík, Jirka, Honza, Karel a další, jsme jen NULA, co stejně nic nezmění! Uvědomme si to! Žluté vesty ve Francii jsou nám příkladem! Téměř ničeho nedosáhly. Nadnárodní koncerny vládnou světu, socialismus padnul a pár mrtvých je nezajímá! Je jen otázka, kdo udělá RESTART SVĚTA! : - )), hezký první máj přeji!

    OdpovědětSmazat
  24. https://search.yahoo.com/search?fr=mcafee_uninternational&type=E211CZ662G0&p=Pl%C3%A1n+jak+vylidnit+95%25+sv%C4%9Bta+do+roku+2030%2C+07.+03.+2020.+%C4%8Cte+Martina

    OdpovědětSmazat
  25. Autor by si mal vložiť hlavu na chvíľu do mikrovlnnej rúry. Na dôkaz neškodnosti EM vln lepší argument neexistuje. Že či nám niekedy pri zavádzaní rôznych technologických noviniek v minulosti klamali ? Samozrejme - stačí si spomenúť na používanie olova ako prísady do benzínu. Každý kto s tým mal do činenia vedel že olovo zabíja ale tutlali to do poslednej chvíle. Tak aká konšpirácia ...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 14.10 Až vy na mobilním telefonu uvaříte nedělní oběd pro celou rodinu...
      A že olovo zabíjí věděli už staří Římané, když z něho odlévali střely pro práčata (mimochodem s peprnými dedikacemi nepříteli)... ale nevadilo jim z něho dělat vodovodní trubky, á propos, ty ještě dnes i u nás slouží ve staré zástavbě.

      Smazat
  26. https://pandoraopen.ru/2018-04-15/kak-ubivaet-wi-fi/

    https://pandoraopen.ru/2019-02-05/v-evrope-zapreshhayut-wi-fi-v-shkolax-i-detsadax-i-na-to-est-ochen-trevozhnaya-prichina/

    https://pandoraopen.ru/2018-11-28/opasnost-elektromagnitnyx-izluchenij-kak-umenshit-vred/

    https://via-midgard.com/news/in_midgard/evgenij-rodimin-opasnye-luchi-zashhishhajtes.htm

    https://pandoraopen.ru/2018-03-05/psixotronnoe-oruzhie-ch-3/

    v Youtube zadat: о вреде смартфонов - hodně videí.

    О вреде сотовых телефонов и способы защиты n a Youtube pro toho diskutujícího, co chtěl vidět, co udělá mobil.

    OdpovědětSmazat
  27. Od dávných časů nosili Slované stříbrné výšivky, odkaz našich předků, který získali od dávných civilizací.


    Přestali jsme to nosit a dostali jsme se do průšvihů. Ztratila se především slovanská jednota. Nemusíte věřit tomu, že je to přesně podle citátu, ale byla to skutečně jen náhoda?

    OdpovědětSmazat
  28. Nesouhlas s nějakým názorem je možné vyvracet jen věcnými argumenty, nikoliv představami, spekulacemi a emocemi, vyjadřujícími řečníkovo přesvědčení hraničící s náboženstvím. Argumentovat proti fyzikálním jevům nelze osobními pocity nebo informacemi o představách a názorech jiných lidí, které debatér pokládá za autority, protože jim bezmezně věří. V přírodních vědách jsou samozřejmě vždy nejprve tvořeny hypotézy a teorie. Pokud však nejsou dále úspěšně dokázány opakovaným praktickým experimentem se stále stejným výsledkem a naopak jsou obhajovány jen jako domněnky, kterým se pouze věří, pak je další debata ztrátou času. Oponenty proto žádám: Argumentujte prosím fakty, nikoliv nějakými výmysly nebo tvrzeními "z druhé ruky" a katastrofickými spekulacemi typu "principu předběžné opatrnosti". Pak už nepůjde o vědu, ale jen ideologii představ, která skončí "náboženstvím" a z něj pramenícím násilím právě kvůli neschopnosti fanatika pravdu přírodní reality věcně vyvrátit pouhou ideologií. Pravda reality je vždy důkaz skutkem, nikoliv sebehlasitější slovo. Uznávám však, že myšlení bolí a proto věřit je vždy pohodlnější, než se vzdělávat a logicky myslet. Protože zákon převrácených čtverců jsem zde už dokázal, tak mohu jen ještě doporučit ke studiu snad např. toto:

    https://cs.wikipedia.org/wiki/Elektromagnetick%C3%A9_spektrum
    https://cs.wikipedia.org/wiki/Maxwellovy_rovnice

    S pozdravem PPK.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nesouhlas s vaším názorem není vaším potupením a ani vaší pohanou, nebo koncem diskuse. Ostatní pronáší to, co ve velké většině prohlašují renomovaní vědci. jestliže chcete diskutovat jak říkáte na důkazech, je toho v tuto chvíli tady už dost, jinak si můžete prohlédnout odkazy na youtube atd.
      Fanatik se poznává jinak, my chceme diskutovat a proto sem chodíme, i vy, doufám. Diskuse je vyjádření názoru a ne souhlas s tím, co pronesu nebo napíši. Většina výtek, jak píšete vy, jsou toho důvodu, že se nebere do úvahy ve vašem názoru vše a hotovo. A pokud tady chodíte pravidelněji, pak víte, že se to tady často doplňuje navzájem i přes sabotáže diskusí. Tomu se říká diskuse a hledání nějaké jistoty.
      Jestliže je pro vás ale diskuse s námi "ostatními" ztrátou času, bohužel by jste se tím postavil na úroveň jiných lidí.
      Já osobně nemám potřebu se tím příliš zabývat, protože dokud mne písemně zákonem nedonutí, mobil už nemám a už mít nebudu a obejdu se bez něho i v práci, kde mám "jen" obyčejný. Samozřejmě tím jsem blázen, idiot a cvok nemyslící, protože tohle zřejmě pochopit nelze.
      Ale opakuji, chovat se jako ublížený nepomůže především vám. A ani machrování, nikdy nevíte kdo je kdo nebo byl čím. Mnoho odkazů o ničem nesvědčí, jen o přítomnosti nějakého textu či názoru někde. Je nutné si to prověřovat a hledat především souvislosti. Souvislosti jsou to, co určují co se všechno při něčem stane či nestane.
      Pokud chcete diskutovat, to pak postupně odpovězte na různé otázky diskutujících. Pak máte šanci diskutující přesvědčit.
      Ale za názory proti vaším vývodům o neškodnosti si stojím Anonymní 1. května 2020 0:56.

      Smazat
    2. Přečtěte si mé argumenty 10:28 a 13:15. Mě nezajímá, jakou má citlivost mobil, ale jaká je intenzita pole od vysilačů BTS s výkony nad 15W v jejich blízkosti a to se dá změřit. Navíc i Váš telefon vyzařuje signál a svůj výkon přizpůsobí tak, aby bylo spojení možné. Tedy čím jste dále, tím větší vyšle váš telefo výkon. Nikdo, k mému údivu nereaguje na měřitelné hranice výkonů podle zdravotní normy. Dále je podstatné, že náš organizmus sčítá-integruje celkový elektromagnetický šum všech nožných vysilačů-zdrojů signálů všech možných modulací, jak analogových,tak i číslicových od 100 MHz až po 100 GHz.

      Smazat
  29. Proč si 5G v Bruseli zakázali?

    OdpovědětSmazat
  30. V roce 1969 se mi dostala do rukou učenice zvaná "KURZ FYZIKY" (autory si nepamatuji). V ní byla velká stať (cca 90 stran) o základech kvantové mechaniky. Pojednávala o vlnění jako základu všeho (energie, pohybu, hmoty) a hlavním axiomem byla tzv. komůrka vakua, která obsahovala vlnění. To se odráželo zpět od stěn komůrky tak dlouho až se sečetlo či vyrušilo do zbytkové stojaté vlny, jejíž vlnová délka byla rovna délce komůrky, takže odražená vlna se vracela po své původní sinusoidě. Prázdnou komůrku nazvali vakuem, plnou komůrku nazvali stojatou vlnou energie. Pokud se setkaly ve správném směru dvě plné komůrky (vlny) došlo k zajímavému jevu. Obě vlny se rozšířily do prostoru sousední komůrky, zvětšily svoji amplitudu (délku vlny) na dvojnásobek a zmenšily svoji frekvenci (kmitočet) na polovinu. Tím došlo ke spojení komůrek do základní hmotné částice (asi Hygsova bosonu) a vyzářilo se přitom do okolí malé množství energie. Tím se vazba stabilizovala, protože k rozdělení bylo třeba odněkud tuto rozptýlenou energii dodat. Rozptýlená energie je tzv. Teslova volná energie nebo také eter nebo orgon. Tyto teorie zničila ainštejnova teorie OTR, ikdyž kvantová mechanika platí ve fyzice částic vždy a OTR skoro nikdy (inu ajštajnova židolež pro zmatení vědců).

    Základem hmoty je tedy vakuum a vlnění, uzavřené v jeho komůrkách a hmota nevniká BIG-bengem, nýbrž spíše kondenzací vln do jiné formy. Každá hmota je tedy vlnění a reaguje citlivě na jakékoliv vlnění nebo hmotu (kondenzát vln).
    V Kijevě v roce 1927 udělali pokus a na varhanech místního chrámu snížili tlak dmychadla na polovinu a tím průtok píšťalami na čtvrtinu. Výsledek byl katastrofa. Lidé skákali okny, plazili se ven a padali do mdlob. Při výsleších uváděli, že na ně padala klenba, svět se prohýbal a kroutil jako had. To byl malý účinek infrazvuku na mozek a na hmoty chrámu (infrazvukové dělo již dnes používají amíci).

    Takže pozor na vlnění a hmotu (gravitaci-projev vlnění). Člověk je také vlněním a sčítání vln může způsobit jejich rezonanci nebo anihilaci (obojí totálním průserem pro zúčastněné živé hmoty. Vše ostatní jsou kecy z neznalosti kvantové mechaniky, jediné teorie bez tzv. paradoxů a proto asi obecně platné. Znalosti jsou základ poznání, poznání je základ myšlení, myšlení vytváří abstrace (pojmy, definice, výroky, pravdy a lži).

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Koncepcne elegantni.
      Zakladem vseho je tedy komurka a vlnka. Chapu. U neceho se zacit musi.

      Smazat
    2. Je to tak, bohužel géniovi autorovi to asi nedojde.
      Pominuli vlnovou frekvenci samotných elementárních částic, každý vyšší celek má svoji vlastní frekvenci. Stejnou frekvencí můžeme daný celek zničit.
      Bože, vždyť to už i v zaostalé Evropě testovali před 200 lety, vojáci musí před mostem rozvolnit krok, církve to používají v chrámech tisíce let - ty co ještě používají mozek ví na co.
      Vyšší frekvence - dopad na nižší celky - buňky, proteiny..

      Smazat
  31. Fakta, fakta.
    Ve Svycarsku instalace zastavili. Cekaji nejdrive na studii. Jestli je financovana mobilnimi firmami, dopadne to jako u cigaret. Bude trvat 30 let, nez uznaji skodlivost. Mezitim zemreli miliony lidi na nemoci z huleni a dychani koure.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nedávno jsem četl studii, kde na prvním místě předčasných úmrtí, jsou vedlejší účinky medikamentů, nebo chteceli tzv. léků, ale nic netvrdím, to jenom pro "zajímavost".

      Smazat
    2. 20.18 Některé nemoci vám dávají dožití cca rok, léky na ně vám do asi do deseti let zničí srdce, játra i ledviny... Nevím jako vy, ale já si, pro zajímavost, vyberu tu delší variantu...

      Smazat
  32. Doporučuji autorovi článku, aby si napřed zjistil, cože je to zač ty mikrovlny. Protože, jak už je napsáno o něco výše, tak by bylo dobré, aby si pan autor nechal upravit tu mikrovlnku - aby šla zapnout i bez zavřených dvířek, strčil hlavu dovnitř a třeba na 15 vteřin si nechal ozařovat. Pak může napsát takový článek, že mikrovlny našemu tělu neuškodí. Protože to na sobě vyzkoušel. Jinak ten oponent, který tvrdí, že mobil není mikrovlnka, že nemá takový výkon, tak ať si to řádně prostuduje. Co je to 5G. Ono ty vysílače budou asi stát kde? Někde v kosmu? Nebo kousek od města? Takže i pro toho oponenta, prý to nemá výkon. Ono se ale nejedná jen o výkon ale o to jak dlouho přicházíte do styku s těmi mikrovlnami, no a když se podíváte na to, že ty vysílače, s daleko vyšším výkonem než ta mikrovlnka, tak ty budou v chodu nepřetržitě, tudíž do vás budou pálit o sto šest ty mikrovlny. No a co se bude pak dít? A vůbec se nebavím o tom, jak už dnes likvidují ty mikrovlny ten hmyz, bez kterého zcela určitě nepřežijeme. Jen hloupý a tupý člověk je tak nerozumný, že si nechá na sebe zářit tu smrt, aniž by vůbec věděl, jaké to bude mít následky. Protože to zatím nikdo neví, co vše to bude mít za vliv na naše zdraví a náš život, nejde jen o okamžitý vliv, ale působení tohoto záření na lidskou populaci a možnost dokonce sebezničení lidské rasy, díky nemožnosti reprodukce.

    Takže pane autore a další pochybovači, zkuste si tu hlavinku na chvíli vložit do té mikrovlnky a nechte si ji chvíli ozařovat a pak nám sdělte vaše pocity a reakce těla na tyto smrtonosné kmity. Tedy pokud to přežijete ve zdraví, o čemž pochybuji.

    Za další nechápu tu nevzdělanost lidí. Když vidím nějakou tu matku, či otce s mobilem v ruce, hned vedle hlavičky malého mimina, tak nechápu tu tupost a omezenost. To že sami sobě tu hlavu smaží, to je jejich volba, ale proč musí již malé mimina toto ozařování absolvovat? Oni chtějí mít své děcka za mrzáky, či tupce s vygumovanými mozky? Neb tohle jejich tupé chování tomu naznačuje. Své nejmilejší si ozařují seč mohou.

    Bože lidská tupost hranic nemá.

    OdpovědětSmazat
  33. Toz to vepada jak gdes delnici zacale nicit stroje ze im beró práco.......ale SARS coV 2 má rád vlnení...toz hezkó nedelo P.S.

    OdpovědětSmazat
  34. A 21:33!!

    Zlehčování problému hanáckým dialektem nefunguje. A nemusíš zkoušet ani strkat hlavu do mikrovlnky (juesej návod zakazuje v mikrovlnce sušit kočky). Ale klidně si přikládej mobilek k uchu. Podle tvého popisu světa tak funguješ delší dobu, takže si výsledky tvé mo(de)bility již nejsi schopen uvědomit. Dobře již bylo a bude hůř, zejména hloupým gojům. Chytří gojové se alespoň nechají poučit a možná i uvěří, když nedokážou pochopit.

    OdpovědětSmazat
  35. Z údivem zjištuji jak vysoká je vzdělanost českého lidu, a jak šikovně zde celá plejáda expertů dokáže žonglovat s frequencemi záření. Většina z těchto výtečníků se určitě opět vynoří až se zde objeví článek o covid-19

    OdpovědětSmazat
  36. Nádherná ukázka manipulace. By mě zajímalo, pro jakou úroveň lidí to je.
    Pán zamrzl svými znalostmi před 30 lety a z této úrovně se vyjadřuje k problému, který je o 30 let napřed. Vůbec nechápe rozdílný dopad různých frekvencí EM pole na živé tkáně. A už vůbec je mimo jeho obzor něco jako vliv hustoty EM záření. Celou věc převádí na zvýšení toku metadat - to snad chápe i debil že jde o zvýšení přenosu dat - pro pána autora to je objev století.
    Takže celou problematiku přenese na úroveň, která nemá s daným problémem nic společného.

    Nemám rád tyhle manipulanty - debily, kteří se vydávají za experty. Manipulace by měla mít alespoň nějakou úroveň.

    zhruba od 1,5GHz dohází ke změnám aktivace receptorů v buněčné membráně buňky - důsledkem je, že buňka reaguje na chemické signály okolo, tj. např. signály imunitního systému odlišně - dochází ke snížení imunity -buňka například nezačne vytvářet požadované protilátky v potřebném množství.
    od 3GHz již dochází přímo k narušení mezibuněčné komunikace (pro experta autora - buňky mezi sebou komunikují) - důsledkem je že buňky začínají ignorovat požadavky celku - dopad na imunitu těla katastrofální - defacto je imunitní systém vyřazen. Samozřejmě v závislosti na hustotě EM pole - o to je s 5G podstatně vyšší než je pro tělo snesitelné.

    Dále, autorovi říká NIC něco jako SVOBODA. Typický ovčan.

    Dále nechápe, že skutečně nejde o to kdo to umí vyrobit.

    Problesklo pár zpráv, že se maká na tom, jak tenhle shit, destruktivní vliv tohohle hnusu na lidi omezit. Zda se to podaří je ve hvězdách, nějaké dílčí úspěchy jsou. Jo, maká se na tom v Rusku..zajímavé, kterému státu jde o zdraví svých obyvatel.

    OdpovědětSmazat
  37. Pritom je take jednoduche riesenie,keby všetci vypli a zahodili ten elektronický šmejd,to by boli tí hajzli
    nahratí

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.