Reklama

čtvrtek 9. dubna 2020

Vážné varování: Pokud se nespojíme, marasmu se nezbavíme. Bída české politiky ve své nahotě? Revoluční návrh Klause juniora. Plejáda hlasujících kolaborantů. Poučení z minulého století. Vychází nová kniha

Petr Štěpánek
Petr Štěpánek
9. 4. 2020  ProtiProud
PETR ŠTĚPÁNEK komentuje reakci našich poslanců na přelomový návrh na projednání vypovězení Lisabonské smlouvy a poučení z toho jasně plynoucí



Pokud se mýlím, tak mne opravte, ale myslím, že to bylo poprvé, kdy namísto planého řečnění se někdo opravdu pokusil legislativní cestou něco udělat s naší absolutní podřízeností zahnívajícímu byrokratickému molochu, jenž se nazývá Evropská unie.

Předseda Trikolóry Václav Klaus mladší navrhl zařadit na pořad jednání Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky bod nazvaný Jednostranné vypovězení Lisabonské smlouvy Českou republikou.


Překvapili nepřekvapili


Aby tomu každý správně rozuměl: Následně se ve sněmovně nehlasovalo o vypovězení Lisabonské smlouvy, nýbrž pouze o tom, zda se o tom bavit, zda o tom jednat, zda se tím zabývat, zda o tom smět mluvit. Výsledek se samozřejmě dal předpokládat, nicméně pohled na hlasovací listinu přesto nabízí docela zajímavé informace.

O tom, že eurohujerské strany, rozuměj ODS, TOP 09, ČSSD, Piráti, KDU-ČSL a STAN, budou proti zařazení, nikdo samozřejmě nepochyboval, ani to nepředpokládal. Speciálně u ODS to pouze potvrzuje, že její občasná kritika EU je pouhým bzučením mouchy v našich uších. Tahle kdysi euroskeptická strana se již dávno přeměnila na Stranu mírného pokroku v mezích bruselských zákonů.

Mnohem zajímavější je postoj Babišova hnutí ANO. Také z něj se občas ozývají výhrady. Ale i v tomto případě je to jenom plané řečnění. Když došlo na lámání chleba, Klausem navržený bod podpořil jediný Babišův poslanec, Patrik Nacher. Asi ví, proč. Je totiž autorem knížky Šílenosti doby moderní. Ale ani postoj hnutí ANO není nic nového pod sluncem. Že se Babišovo hnutí chová jinak doma a jinak v Bruselu, víme už dávno.

Předseda KSČM Vojtěch Filip hlasoval pro, poslanec Jiří Dolejš z téže strany samozřejmě proti. Nic překvapivého.

Úplně nejzajímavější byl ovšem postoj poslanců, kteří se hlásí k vlastenectví a namísto zglajchšaltované byrokratické unie preferují Evropu spolupracujících národních států. Pro zařazení Klausova bodu hlasovali všichni přítomní nezařazení poslanci a také všichni přítomní poslanci SPD. Se dvěma výjimkami: Ruku pro nezvedli první dva muži SPD, předseda SPD Tomio Okamura a první místopředseda SPD Radim Fiala. Zajímavé! Pokrytectví? Žárlivost? Rivalita?



Poučení a varování


Za zmínku stojí také vyjádření Františka Matějky, předsedy mimoparlamentní Strany nezávislosti České republiky. Ten Klause zkritizoval, že něco takového, jako je jednostranné vypovězení Lisabonské smlouvy evropská legislativa nezná a že Klausův postup myšlence nezávislosti České republiky prý škodí.

Věru zajímavé věty. Proč? Protože ty nejdůležitější historické změny se obvykle nedějí se zářivou legislativní čistotou, nýbrž právě naopak revoluční, netradiční či radikální cestou. Netradiční akt prostě vytvoří novou situaci, novou realitu, jež přinutí zainteresované strany či země jednat a dospět k nějakému řešení.

On se snad zrod Československa v roce 1918 odehrál podle rakousko-uherských zákonů? On snad Protektorát Čechy-Morava vznikl podle československých zákonů? Ono se snad parašutování poslanců Občanského fóra do Federálního shromáždění v prosinci 1989 uskutečnilo podle tehdejší komunistické legislativy? Ono snad vyhlášení svrchovanosti Slovenska Slovenskou národní radou proběhlo dle tehdy platných federálních zákonů? Ono snad rozdělení Československa v roce 1992 proběhlo přesně podle Ústavy? On snad Cromwell uctivě klepal na dveře anglického parlamentu? Ne. Ne. Ne.

Co z toho všeho plyne? V naprosté nahotě tu vidíme realitu, možná přesněji bídu české politiky. Pokud se euroskeptičtí politici a vlastenecké strany nedokážou domluvit na elementární spolupráci a vzájemné podpoře, nebudou mít proti spojeným silám Bruselu a jeho zdejších Quislingů nikdy šanci. Jenže to si kriticky naladěná veřejnost, čím dál více znechucená praxí Evropské unie, opravdu nezaslouží.

To, co vidíme, je vážné varování. Vzpomínat na knížete Svatopluka snad netřeba.



79 komentářů :

  1. Kolaborantů se západem je tu daleko víc než za protektorátu s Němci !

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To musíte chápat. To byla jenom jedna země.

      Smazat
    2. PANE ŠTĚPANKU,SJEDNOTIT SE TO ZNAMENÁ VĚDĚT NA ČEM

      běhaji tu na alternative prvni navrhy občanů voličů,jak je možné státu ČR nevystoupit z EU a přece ji činit pro ČR neškodnou.
      Kromě toho si všimněte,že tzv zastupci voličů jimi NEJSOU a pokud to voliči nezměni NIKDY nebudou!.
      Vyráběji a budou dále vyrábět vadné zákony za zády svých voličů pokud situaci sami voliči svým už existujicim programem,kdy autorem je jejich avantgarda, nebudou chtit "jednotně" změnit.
      Tyto navrhy voličů obsaźené v jejich NPV-prozatim jen 5 článků se ani tady nesmji objevit,jejich varianty se totiž nepetržitě vylepšuji a proto brzy ideálni ,nebudou snad ani vůbec připuštěny ani tady k diskusi.
      Pane Štěpánku znáte je? Objevte se v diskusi na př,na nwwoo.org kde byly už několikrát i s jejich autory vymazány a přidejte se tam k diskusi,nebo taky ne.

      UVIDITE SJEDNOCOVÁNI VELKÉ JAK PARNIK!

      Co vy na to a i ostatni?

      Smazat
    3. Hele anonyme A21:25, nevíš na čem se máš sjednotit? No sjednotit se máš na rozdělení! Nejvíc mě zaujalo na konci když pusatel hořekuje, že k čemu máme jít zákonnou cestou, když k rozbití Rakouskouherska došlo nezákonně, Československa taky. No jó, taky že v obou případex nedošlo k žádnému referendu. Vše se udělalo ve Verseils, pak v Mnichově, to další rozbití v r.1992 ještě při jednáních Gorbatschev-Reagan. Na závěr slova básnika: "Rozbili jsme Velkomoravskou říši, rozbili jsme Rakouskouhersko, rozbili jsme Československo... V tom by byl čert, aby jsme nerozbili taky Europskou unii!".

      Smazat
    4. MAJITELÉ SOCIÁLNICH SITI;BY MĚLI NAJIT ZPŮSOB JAK CHRANIT

      před terorem al hamajdy své lidové komentátory.
      No pane 9.46 vypadá to tak,že JEDINI,kteři vi na čem se Sjednotit jsme právě MY z ČSV!

      OKAMŽITĚ PO TOMTO DDELENI,ŽE na www.nwoo.org je napsáno jak a na čem byly VŠECHNY naše komenty pod skvělou značkou INDIÁNI A KRTEČEK zničeny cenzurou.

      Nasral je prý hlavni nápad,který už je živ a to

      Jak se zbavit EU a možná i NATA aniž bychom z nich vystoupili a dalši věci z prvni pětice NPV,které jsou prý asi tikajici bombou a proto,je NESMI nikdo z budoucich otroků pokud možno nikdy vidět !!

      Pry by to byl konec závodů ČR ve skoku na špeky EU!

      Smazat
  2. Plný souhlas pane Štěpánek.
    lada

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Souhlas se vším, kromě pasáže o hlasování.
      Proč autor nenapíše, že se oba dva předatavitelé SPD ZDRŽELI HLASOVÁNÍ, ale napíše :Ruku pro nezvedli první dva muži SPD.
      No autor není Tereza, ta by hned věděla důvod, jelikož by použila mozek, a nepsala by tendenční, demagogický, s odpuštěním, nesmysl.
      Ale ne každý může být Tereza, vlastně nikdo takový již nikdy nebude, bohužel!!

      Smazat
  3. Ja bych rekl, ze to Klaus bez pripravy a konzultace s ostatnimi tzv. strelil od boku a pan Stepanek v stejne diletantsky analyzuje kdo jak hlasoval. Jiste jsou jen dve veci: hlasovanim to projit nemohlo a i kdyby nedopatrenim ano, tak to vlada bude ignorovat.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 15:17 úvaha pana Štěpánka je diletantská proč? Rád bych věřil, že svůj názor s profesionální úrovní vyargumentujete.

      Smazat
    2. Staci to jeho "Pokrytectví? Žárlivost? Rivalita?". To jsou tak stupidni otazky, ze by je mel spis nekdo polozit jemu...

      Smazat
  4. Kolikrát si říkám, jestli má vůbec cenu chodit k volbám. Člověk je často znechucen, konkrétně zrovna tím co popisuje pan Štěpánek, ale na druhé straně, šílená představa, že by nyní vládla opozice, mě ujišťuje o tom, že to cenu má a velkou.

    OdpovědětSmazat
  5. když mladej Klaus navrhnul zrušení Lisabonské smlouvy tak jsem viděl seznam jak ti soudruzi hlasovali - pro byly jen SPD a komančové - mimo dostála (to je taky eurohujer) - takže je celkem jasné kdo za koho kope

    OdpovědětSmazat
  6. Pane Štěpánku, měl jste si nejdříve zjistit, jak to ve skutečnosti s tím hlasováním bylo. Tomio Okamura, a Radim Fiala nehlasovali, protože v tu chvíli byli v předsálí, kde něco projednávali, a karty zapomněli v zařízení. Kdybyste poslance SPD kontaktoval, potvrdili by vám to, a nemusel byste je zbytečně obviňovat. Takže nebyli v době hlasování ve fyzicky v sále přítomni. Je to jejich chyba, ale nikoliv úmysl. A od Klause ml. ten návrh je pouhý alibismus, o kterém dobře ví, že nemůže nikdy projít, ale slibuje si od něho zvýšení počtů voličů pro volby. A bude zajímavé sledovat, jak se postaví k hlasování o jednorázovém referendu o vystoupení z EU, kterou SPD navrhne.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Klaus to naopak udělal promyšleně a chytře. Je to stejný způsob nasouvání agendy jaký používá EU a cizinou řízené neziskovky, stejně jako nás masírují o největším zle v celém vesmíru. Nadhodil to co bylo ještě před měsícem nemyslitelné. Reakce vás všech jsou důkazem, že se to stane tématem komunikačním a mediálním, ke kterému se bude muset, a chtít vyjadřovat politická "elita". Nadhozením diskuse o nemyslitelném stálo (např.) i za registrovaným partnerstvím........ Tak dlouho nám to lili do hlav až jsme to vzali za své.

      Smazat
    2. 18:35
      Promyšleně ano, a ne chytře, ale vychcaně.

      Smazat
    3. Štěpánek sice správně kritizuje EU, ale bohužel zase leze do zadku "staré ODS", která si chce korupci "řídit" v ČR sama bez EU, což je to, co chce navrátit Klaus mladší.

      Smazat
    4. No napřed by se pan Štěpánek, se kterým dnes většinou souhlasím mněl informovat proč (proč vlastně neboli vyzváni poslanci kteří se zdržují mimo sál ke hlasování. A dle mého názoru je vůbec naprosto špatně zajištěno hlasovací zařízení. I v dnešním automobilu, když si odepnete pás tak se odzve kvikot. No ale toto kopnutí do právě dvou vedoucích SPD se opakuje téměř opakovaně. Někdy asi neúmyslně většinou úmyslně. Je to jako hlasování v EU. Kde se smíchají dva protichudné zázory a můžete si jen vybrat který je horší. Diskuse se nepřipouští. A toho např. využila mírně Hystteriecká Konečná(KSČM) k dehonestování Dr. Davida a Generála Blažka.Oba SPD.

      Smazat
    5. 8:18
      Konečná byla za svobodna. Dnes se jmenuje KK, Kolaborantská-Krysovitá. :)

      Smazat
    6. No pokud by jste chtěl být vtipný a ne blbý tak by jste napsal, že je to zkratka pro názem KSČM Konečně v Konečníku.KK

      Smazat
  7. Neočekávejme od současného parlamentu nějaká přelomová rozhodnutí proti EU. Když už, tak by jsme se možná časem s někým svezli(Maďarskem, Rakouskem, Itálií...?) ale sami v ničem předem příkladem nepůjdeme. Lidi neblázněte,snad si myslíte, že naše evropská banánová republika si může nějak vyskakovat? Jsme v Evropě naprosto bezvýznamní a jen otloukávaní. A to okopávání kotníků velmocí Ruska a Číny nám na důležitosti nepřidá. Těžko se pochlapíme a něco zmůžeme. A jak z článku vidno, ani volby v tomto nám nic nezmění a nevyřeší. Proč máme senát, parlament když nehájí zájmy svých občanů a státu? Vždyť my si zvolíme své zástupce a oni ihned vymýšlí jak nám znepříjemnit život. Osobně řešení do budoucna nevidím, jsem skeptik. Kdo poradí, jak se z této situace vybabrat? Kdo najde řešení? A hlavně, kdo nějaké změny k lepšímu uskuteční a vezme na sebe zodpovědnost? My tady při diskusi ani jeden! M.R.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Každý by měl mít svouu hrdost ať je jakkoliv velký, či bezvýznamný.
      Váš příspěvek ovšem vypovídá o něčem zcela jiném.
      Klopit hlavu a šoupat nohama - to je Vaše doporučení???

      Smazat
    2. 20:08 vy lingvisto,vy jste vyčetl,že 16:14 nemá hrdost,klopí hlavu a šoupe nohama?
      Já jenom to,že vidí skutečnost jaká je a k dalšímu vývoji je pesimistický a klade zcela legitimní otázky. Na to má nárok na rozdíl od vaší dehonestace.
      Zkuste nám tedy s hrdostí vám vlastní a nešoupajícíma nohama napsat Vaše odpovědi na jeho otázky.
      A jaké je vaše doporučení

      Smazat
  8. V první řadě je třeba se zbavit domácích i cizích kapitalistů !

    OdpovědětSmazat
  9. Pane Štěpánku jen souhlas, znám vaše přednášky vždy plno (narváno)přeji Vám moc úspěchů a nevzdávejte to!!!

    OdpovědětSmazat
  10. Nevím, proč se vedení SPD zdrželo hlasování. Ale stačilo mi zhlédnout několik rozhovorů, či vzájemnou diskuzi šéfů, aby mi bylo jasné, že SPD a Trikolora si nejsou příliš blízké subjekty. Trikolora je poctivá pravicová strana, zatímco SPD projevuje i sociální cítění. Vstup poslance Jar. Foldyny do klubu SPD, to jasně ukazuje.
    Osobnosti obou politicky činných Klausů napovídají, že Trikolora by měla být pokračovatelkou původní ODS. Pravda, už V.K. starší byl proti EU, že jako „zemi si rozkrádat nenecháme“. Ale svrběl mě dovětek, že „my si ji dokážeme rozkrást sami“. Také výrok „potřebovali bychom více takových Kožených“ a amnestie aktérů bezprávné privatizace, ukazuje, co je klausismus.
    I když SPD i Trikolora, by chtěli ven z EU, nebo alespoň před Lisabonskou smlouvu, jejich představy o funkci státu, se diametrálně liší. P.K.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Trikolora je podivná strana včetně mladého Klause, který jako by vypadl starému z pr. ..!
      SPD jasně razí právo občanů na rozhodování v referendu. Přímou volbu presidenta,poslanců atd. a také hmotnou zodpovědnost za špadné rozhodnutí které poškodí v důsledku i státní pokladnu. Odvolatelnost politiků, soudců, prokurátorů, kteří se dopustili hrubých ať už umyslných nebo neúmyslných trestných činů.
      Klaus a jeho Trikolora je jen pokus dostat opět modré straky zpět do hnízda starého Klause.

      Smazat
  11. Babiš nikdy odchod z EU nedopustí. To je snad jasné i slepému a hluchému, že silná prohlášení jsou jen pro jeho voliče.

    OdpovědětSmazat
  12. Samozrejmne mate pravdu ,Cesi nepotrebuji Bruselskou diktaturu-co potrebuji je JEDNOTU & mit prosperitu Cech na 1nim miste. Cesi si vzdy dovedli poradit & historie dokazuje jejich schopnost prumyslove i v agrikulture !! Sobestacnost je pro stat velmi dulezita , jako zachovani kulturniho dedictvi !!--L>

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Není to pravda anonyme 17.10 -Češi vždycky potřebovali diktaturu, nikdy si neuměli sami vládnout, vždycky to byli podvraťáci, nikdy na nikoho nebylo spolehnutí, a dokonce i ta diktatura musela být velmi tvrdá. Klacek do ruky a šibenice za každou vesnicí - jedině to na české zmetky platilo. Co panovníků padlo v důsledku zrady panstva? Jedni si najímali žoldáky proti druhým, vzájemně se oslepovali a vyklešťovali. Německá šlechtična, která se do Čech provdala za knížete Oldřicha, a pak se vracela zpět k otci, prohlásila.."jak můžete tady žít v takové hrůze!?"... Ta hrůza je tu pořád, jenom přiklopená pokličkou, jakmile se poklička nadzvedne, hned vylézají zrůdy, krysy, vši, šmejdi, a všelijaká podvraťácká lidská havěť.

      Smazat
    2. Za koho kopete 10.15? Takhle hnusně mluvit o našem národě může jen zavilý Sudeťák z KDU-ČSL a třeba podržtaška mluvící hlava "profesor" Modrý fógl.
      Jste hnus a odstěhujte se.

      Smazat
  13. http://www.skrytapravda.cz/doporucene-clanky/3143-200-miliard-zadluzeni-nesmysl-penez-je-zatim-nadbytek-nedeste-lidi-staci-spravne-hospodarit

    OdpovědětSmazat
  14. Petr Stepanek, jako zakladajici clen ODS by si mel hlavne uvedomit, ze to byla ODS a jeji "bezpravni cestou" zorganizovana privatizace, ktera nas privedla do pozice prosebnika o almuznu v nove se formujici Evrope. Pokud bychom byli ekonomicky sobestacnou zemi, hodne bychom vazili jestli vubec do EU vstoupit.
    Za slusnost bych povazoval, kdyby drzel hubu, pote co vsechno zoslil a svedl miliony volicu k tomu, aby jim to odsouhlasili ve volbach. Toho ovsem clenove ODS schopni nejsou, protoze se jedna o bezskrupolozni sebranku tech nejhorsich charakteru a VKml. zde neni vyjimkou.
    PS - Okamura s Fialou odbehli a nechali karty v hlasovacich zarizenich, coz na vcerejsi "turbulentni" zchuzi nebylo asi nijak neobvykle. Jenze nekoho nakhle pomluvit je u ODSaka naprosto normalni. Jsou to proste "charaktery".

    OdpovědětSmazat
  15. OT: Kolář dostal bobky a škemral o ochranu na MZV u svých soukmenovců(hanba):
    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2020040911776735-mzv-cr-odstraneni-sochy-koneva-neporusuje-smlouvy-s-ruskem/

    Stanovisko právníků je odlišné(správné):
    https://cz.sputniknews.com/nazory/2020040811773847-pravnici-k-odstraneni-sochy-koneva-jde-o-protipravni-akt-starosty-i-radnich-mc-praha-6/

    Rodina chce sochu Koněva domů(není divu):
    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2020040911775308-v-rusku-chteji-prepravit-pomnik-koneva-do-moskvy/

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kolář šlápl do sveho fašistického hovna

      a má průšvih na 6 prioritě.
      Rusko vydalo zákon članek 2434,okopirovaný od američanů.
      Lze na něho a jeho nohsledy z těch co v jeho radě odhajlovali Koněva pověsit za krk, vydat mezinárodni zatykač.
      Je to připad Nikulin opačně.
      Ten hlupák a jeho podpindostnici se NIKDY neodváži vyjet z ČR beztoho,že by ho tam zatkli,byl vydán a postaven v rossii před soud!
      No GRU tam na něho bude čekat,stejné metody použivá Mossad a CIA a mohou ho dokonce i v ČR hezky odchytit a odvézt, pak teprve může MZ protestovat a udělat film

      CELÝ SVĚT se SMĚJE!

      Smazat
    2. Hlavně aby (nejen) ministerstvu války nedošla ruská ropa, a plyn.:
      https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2020040911779681-cesko-odpovedelo-na-pozadavek-ministra-sojgu-premistit-pamatnik-koneva-do-ruska/

      Smazat
    3. Rok nápravných prací pro Koláře. Rusko uvedlo možný trest za demontáž pomníku Koněva.

      Smazat
  16. Začíná to být čím dál jasnější, téměř všichni politici jsou nějakým způsobem zaháčknutí. Na někoho mají loutkovodiči nějaké kompro materiály, někdo má strach o své podnikání o svou moc o rodinu a všichni a je jasně zřejmé, kteří to jsou umí jenom žvanit a nikdy pro lidi nic neudělají. Dokud se ten Augiášův chlív nevymete, nic se nezmění. Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Dědku, dědku!
      "dokud se ten audiášův chlév nevymete". Teda sám se vymetat určitě nebude. Chtělo by to neoSamsona, nebo revoluční gardy, ale svět je ve sračkách a jakákoliv změna může spustit lavinu a efekt sněhové koule. Výsledkem bude pidlivizace zmrazená na stovky let a to hajzli chazaři chtějí a plánují jako únik z revolty gojimů.

      Smazat
    2. 17:45 né na někoho,ale na každého mají kompro.Svazky z archivu STB "nadějných" lidí nikam nezmizely.Jsou v bezpečí u našich spojenců.A jsou náležitě využívány.A dotyční "nadějní" po instalaci do politiky pak konají vše zcela po vůli svého loutkovodiče o to i proti zájmům státu a národu.A tak se odhalí.Posuzujte proto činy politiků podle jejich destruktivních činů ať již zjevných,nebo skrytých.A k tomu postačuje český selský rozum.

      Smazat
    3. 21:08 Člověče, člověče!
      To vím, že si kapři rybník nevypustí, to že je svět ve sračkách, podívejte se na Orbána, to bychom měli spíše využít a na všechny, kteří se na nás vys.ali a dále na nás se.rou se vys.rat a dělat si svoji, pro nás dobrou politiku, ovšem a to jsme zpátky u toho vymetání a vypouštění rybníku, se starejma ku.vama vám nový bordel prosperovat nebude a nebude a nebude. Hej hou, rudý dědeček

      Smazat
  17. Naprostý souhlas s autorem článku, zmíněné hlasování vidím stejně. Bída české politiky u mě vyvolává zoufalství už delší dobu. Co jiného ostatně mohou vyvolávat smutné figurky pražského typu (např. kreaturky Hřib, Novotný, Kolář a další), veleduchové rozměru Fialy, Bartoše, Rakušana nebo "mimořádně intelektuálně" vyvinuté Pekarové Adamové? A už vůbec nechci zmiňovat totální špínu a hnus typu agenta Plavce alias Jaromíra Štetinu. Člověk by už nakonec i slevil z nějakých morálních nároků na českou politickou reprezentaci, vždyť v řadě jiných zemí se politikou živí často ještě horší týpkové, ale nejhorší je, že prakticky u nikoho z nich není vidět předpoklady pro politiku, která má jasnou vizí ve všech sférách společenského života tak potřebné rekonstrukce země, s pevným postojem ke snahám dále okleštit naši národní suverenitu, se schopností budovat výhodné mezinárodní vztahy atd. Státníci se prostě zatím nějak nerodí...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tímto,i s více přispívajícími: ke změně by mohlo dojít jedině změnou politického systému.To ale většina nechce,nebo se bojí.Proto musíme asi čekat až změnu přinese revoluce z USA,nebo nedej Bože válka.Na to první se ještě načekáme

      Smazat
  18. Od pana Klause ml. se nedá nic dobrého čekat, protože je to syn Václava Klause, který založil ODS, Československo rozdělil protiústavně to je bez referenda, Českou republiku přivedl do Evropské unie a ještě podepsal i Lisabonskou smlouvu. Toto je dobré si uvědomit. Pane Klausi juniore, já jsem pamětník a oblbovat můžete akorát tak mladou generaci, která možná ty Vaše kecy bere vážně. Ale my starší víme, co Váš otec pro republiku udělal a nejsou to pozitivní skutky. Pane Klausi ml., raději mlčte.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 18:04 hříchy otců (včetně domnělých, když V.K. starší byl, např., k podpisu Lisabonu našimi eurohujery doslova dotlačen), na hlavu potomků do kolikátého kolena? A pokud kdo kdy skutečně chyboval, nikdy a v ničem už nemůže mít pravdu? Tento způsob nemyšlení je mi odporný. Nakonec místo nadhledu, zavání i nenávistí.

      Smazat
    2. 21:03
      No ono to srovnání naprosto sedí. Oba dva nejsou pro přímé voby presidenta ani jeden nechce vystoupit z EU (oba si myslí, že EU je reformovatelná) Oba dva, ten starší jsou přesvědčeni, že nikdo na světě není tak chytrý jako oni. Nakonec uvidíme, jak si mladý K. povede ve své Třikoloře. Ani odchovance velkého modrého ptáka nepřesvědčil.

      Smazat
    3. Ano anonyme 21.03 - myslím že už jsem jednou psal totéž na základě stejných žvástů od anonyma 18.04 - né mladej Klaus né, protože starej Klaus bla bla blaf...! Starej Klaus tady přišel ke slovu v úplně jiné době odporného rozkrádání státu, čemuž se dala zelená -a nedal ji Klaus starší! A ti stejní, kteří dnes mektají odpor téměř ke každému, ti bývalí soudruzi, kteří tady vyzvonili a vyřvali tenhle švajneraj, dnes odsuzují syna za otce? Ti samí, kteří prve hulákali, že trestat děti za provinění otců a dědů je zhovadilost! A dnes brebtají úplně obráceně - kdo bude kvůli Klausovi staršímu špatnej a nepřijatelnej - Klaus mladší, jeho syn, jeho vnuk, jeho pravnuk? Těm všem by omlátili o hlavu, že kdysi jejich pra pradědeček tady.... a zas to samé bla bla blaf! Doba je o třicet let dál a Klaus mladší se poučil z těch zvěrstev, a zrovna on! To je přece logické -ne?

      Smazat
    4. 21:03
      No a dnes hrdě tvrdí "A přeci se točí. Je to prostě už od harádku naprostý gauner. Prodal stát svou privatizací a dnes ze sebe dělá zachránce. Zítra by nás za jidášův groš prodal třeba mohamedánům. Jak říkám je to hajzl veksl je jeho nejvyšším morálním vzděláním.

      Smazat
    5. Pane, pokud jste synem stejně masivního idiota jako jste vy sám, není to moc k radosti. Ale takových blbů u nás běhá věky věkův mnoho, mnohé jsme podědili i ze socíku. Když takový Kalousek hledá u paní Schillerové stud za její čeinnost, je to od hulváta extratřídy komické. Ale Kalousek činí tak ze závisti, neb zdaleka nejen jako ministr, nesahá paní Schilleové ani po kotníky. On, který v dobách míru a rozkvětu země vytvořil jen do státní kasay díru za 670 m iliard a podílel se na rozkradení majeetku státu a občanů za 10 bilionů Kč může něco povídat o studu. Takoví lidé v právním státě by dávno seděli na Mírově doživotně a bachaře by jim dělal pro Kalouska vzor mravnosti - Kájínek!

      Smazat
  19. Konec konců, můžeme se napít přímo u pramene, že pane Davide?
    Zeptejte se Okamury vy, proč pro to nezvedli ruku? Víte, takové ty kecy, že to není koncepční, nebo že by hlasovali pouze pro samotný výstup z EU, tak to tedy neberu.
    Sám jsem proti EU v současné podobě už dlouho. Ale nemůžu popřít, že určitá evropská integrace je zapotřebí. Ne kvůli kšeftům a ekonomice, ale kvůli válce. Provázanost kapitálu je v kapitalismu asi jedinou pojistkou proti extrémnímu nacionalismu a národnostním válkám z toho pramenícím.
    Tak že sám za sebe říkám, EHS ano, EU ne.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 18:19 zhnusemý
      To je opravdvdu názor imbecila.
      Václav

      Smazat
    2. Bylo by dobré pane zhusený občas si něco přečíst a domyslet. Než napíšete debilitu.

      Smazat
  20. Dobry clanek.
    Ostatne soudim, ze Kolar patri do gulagu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 18:36 Ostatně soudím totéž, aby se tam někde na Sibiři nenudil, přihodil bych k němu Hřiba a neurotika ŘepOvara, to by byla trojka do mariáše. Hej hou, rudý dědeček

      Smazat
  21. Škoda, že nebylo vysvětleno co znamená odstoupení od Lisabonské smlouvy a co czechexit.
    Já bych spíše vyzkoušel neutralitu, tedy vystoupení z NATO!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Uz ma vydelano:
      https://aeronet.cz/news/starosty-prahy-6-ktery-nechal-odstranit-sochu-marsala-koneva-ma-poradny-maler-pujde-po-nem-ruska-prokuratura-vojenska-rozvedka-gru-a-na-ceste-je-uz-i-mezinarodni-zatykac-ruska-federace-prijala/

      Smazat
  22. Stejně k něčemu dojde. Uršula jede stále ve svých kolejích a nasranost lidí v koloniích poroste přímo úměrně s pádem ekonomiky. Tak proč nebýt první? Alespoň jednou by jsme dokázali vystoupit ze svého stínu. Od Žižky se nám to nepovedlo.

    OdpovědětSmazat
  23. Asi nám tyto věčné časy skončí dříve než ty minulé.
    B.H.

    OdpovědětSmazat
  24. Ano, je třeba aby byla EU, takříkajíc odejita z vlivu na naší republiku. Sama ale neodejde. Díky každému, kdo pro tento odchod v parlamentu hlasuje !

    OdpovědětSmazat
  25. https://pravyprostor.cz/stop-eu-brusel-selhal-a-zradil-sundejme-vlajky-eu-zrusme-lisabon/

    https://pravdive.eu/news/194550/kolaps-eura-nejen-italie-i-dalsi-sype-se-to-znamy-analytik-rekl-na-co-se-mnozi-boji-jen-pomyslet

    OdpovědětSmazat
  26. Pokud prohlásil, že to bude předkládat znovu a znovu, možná všichni voliči pochopí... Mám na mysli výrok prof. Kellnera, který tu EU dávno prokoukl, zvláště, když tam úřadoval za NAŠE zájmy. Jeho poučení tenkrát, dávno než byl europoslancem zněl: Pokud si proberete všechna pro a proti, jistě budete vědět, KOHO NEVOLIT! Tím narážím i na pochybnosti některých diskutujících o účasti ve, či na, anebo PŘI volbách!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pane inženýre 21:32, profesora Kellera, Kellera prosím! Děkuji.

      Smazat
  27. No tak to mě teda z SPD zase zklamali jen tak dál pánové a opravdu budete mít 5% jak vám dávají v jejich průzkumech. Buď nám pomůže krize a zlikviduje eu. Nebo se budou muset zamyslet Babišovi voliči pochybuji že chtějí migraci a zelený úděl.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem zapomněl dodat s kým jiným by se SPD měla domluvit než s Trikolorou. S takovým přístupem se SPD zahrabe sama.

      Smazat
    2. SPD nezklamalo. Hlasovali všichni, kdo byli přítomní. Nebuďte naivní a neskákejte na lep Štěpánkovi, který leze Klausovi do zadku. Přesně tyhle podružné bláboly zaměřené proti vlasteneckým stranám a hloupost a nestálost voličů způsobuje, že lidi, kteří by chtěli něco změnit, nakonec volí hloupě.

      Až se lidi naučí neskákat na lep každému nesmyslu v médiích (včetně alternativy) a naučí se řídit sepodle toho podstatného, tak je nebude zajímat, co dělá Klaus mladší. Protože budou např. vědět, co Klaus chce a jak chce omezit možnosti, které máme už dnes (např. chce zrušit přímou volnu prezidenta, že?).

      Smazat
    3. Unknown9. dubna 2020 21:37
      Zde je nejnovější vyjádření T. Okamury k této záležitosti. Není žádný důvod ke zklamání.
      https://www.youtube.com/watch?v=rm6Gh5zWeTQ
      P.K.

      Smazat
    4. Vyslechl jsem a kazdemu doporucuji.
      Klaus & Co. jsou pouze euroskeptikove, ale czexitu se desi.

      Smazat
    5. Rudý škorpión P.K Dobře ale to nic nemění na faktu že by strany s podobnými názory měly spolupracovat. Náš společný nepřítel jsou byrokrati z eu kteří chtějí zničit náš stát. Když už by se nemohlo vystoupit tak návrat před Lisabonskou smlouvu by byl dobrý.

      Smazat
    6. Unknown10. dubna 2020 9:21
      Domnívám se, že návrat před Lisabonskou smlouvu, by nebyl snadnější, než vystoupení. EU je moloch na likvidaci svobodných a demokratických států a každé demokratizační změny (přesun rozhodovacích kompetencí na úroveň národních států) odmítá.
      Pokud to Trikolora myslí s demokracií vážně, měla by podpořit SPD se zákonem o referendu. Po jeho přijetí, by si občané mohli vystoupení z EU odhlasovat v referendu. Podle mého názoru, by v parlamentu mohl být průchodnější ten zákon o referendu, než zákon o vypovězení Lisabonské smlouvy. I když za současného poměru sil, je nejspíš obojí utopie. P.K.

      Smazat
    7. Pane P.K souhlas ale Český kapitalisté nechtěj opustit eu takže vypovězení Lisabonské smlouvy by byl dobrý čin pro Český národ. Já vím že to s euhujery z ANO nepůjde proto by vlastenecké strany měly spolupracovat.

      Smazat
  28. „Teroristi nenosí roušku”. Petr Hampl jasně: Merkelová zavolala a Babiš... Dávejme pozor:

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/-Teroristi-nenosi-rousku-Petr-Hampl-jasne-Merkelova-zavolala-a-Babis-Davejme-pozor-619929

    OdpovědětSmazat
  29. Domnívám se, že voliči SPD dokáží selektovat volební počiny svých zástupců jak doma, tak v EU...Nejsou totiž to, čím všechny voliče častuje tzv. opozice...Ostatně; kdo má alespoň trochu umu, si dokáže názory ze světa tzv. "vygoogleovati"...

    OdpovědětSmazat
  30. Zelený úděl padne jako první s Gretou v cele!!!

    OdpovědětSmazat
  31. Štěpánek: Pokud se euroskeptici a vlastenci nedomluví na spolupráci, nebudou mít proti Bruselu nikdy šanci:

    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2020040911775673-stepanek-pokud-se-euroskeptici-a-vlastenci-nedomluvi-na-spolupraci-nebudou-mit-proti-bruselu-nikdy/

    OdpovědětSmazat
  32. Národní fronta hadr. Naoko tu a tam pindají, ale nakonec jim z toho vyjde s EU na věčné časy. A pak následuje dlouhý výčet toho proč to tak má být. Parta privilegovaných udělala z občanů vlastního státu otroky cizí moci.

    OdpovědětSmazat
  33. A v kasinu rozdají žetony za budoucí platbu.

    Jasně, řetěz na jedné noze už od kolonialistů mameluci mají tak na druhou haksnu dostanou kouli. Zase je to od chudých k bohatým v obludné uhnii.

    A antiakizmetek :lol: Z ae

    .lak
    Patří to pod příspěvek karpi / upppps

    Mají rozvinutý stokholmský syndrom sebepředhazování trestům proti lidskosti zvlášť podlou školastikou kreatur trhu a představu že je mamon ochrání když dělají ataky na cizí kterým vděčí že se mohli byť narodit jejich rodičům z rozvinuté země se 7. příčkou na spotřební koš a zdejší lúzrkracie žije z tvorby poválečných generací dětem dodnes a jediné co zvládají je odstraňovat padlé lávky a udržovat nějak socialistickou dálnici z doby kdy se známky neplatili na obnovu. 3. dekády hlupáckých úpadků se zlojedy trhů dnes zahraničních majitelů to jim bezmozkům nevadí a jak se říká jaký pán takový krám. S morálkou jde i ekonomický marasmus a nevnímají rozvojový exekutistan a časem podporovaní “debili ve 30. zjistí že jim bude oznámeno že potřebují mladé perspektivní že se mají vrátit do hrobu a na splátky hypoték si mohu zajít za santa. Dnes prý kdo není podporován 6. a více lidmi může být mladý, silný, sportovec, vzdělaný i orientující se ale sám bez podpor má perspektivu z trhu že ho narvou do popelnice a do toho řve (jaká hardgroteska) osn a who že evropa vymírá a musí navážet (platit) kalergianty úžerům.
    https://www.youtube.com/watch?v=tllqGr6iTCQ
    https://www.youtube.com/watch?v=Wu7DztcylyI
    https://www.youtube.com/watch?v=0_1JKrE0LnA

    0OdpovězUpravDub 10, 2020 15:39
    karpi
    Návštěvník
    karpi
    Jako dobrý, ale mrkněte se na diskuzi na novinkách…

    https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/socha-koneva-v-praze-rusky-ministr-obrany-sojgu.A200408_210808_zahranicni_lesa/diskuse

    Co s TÍMHLE chcete dělat??

    8 OdpovězDub 10, 2020 12:49

    https://aeronet.cz/news/starosta-prahy-6-ktery-nechal-odstranit-sochu-marsala-koneva-ma-poradny-maler-pujde-po-nem-ruska-prokuratura-vojenska-rozvedka-gru-a-na-ceste-je-uz-i-mezinarodni-zatykac-ruska-federace-prijala/

    A v kasinu €araboafriky rozdají žetony za budoucí platbu majitelé ECB

    Jasně, řetěz na jedné noze už od kolonialistů mameluci mají tak na druhou haksnu dostanou kouli. Zase je to od chudých k bohatým v obludné uhnii.

    A antiakizmetek :lol: Z ae

    .lak
    Patří to pod příspěvek karpi / upppps

    Mají rozvinutý stokholmský syndrom sebepředhazování trestům proti lidskosti zvlášť podlou školastikou kreatur trhu a představu že je mamon ochrání když dělají ataky na cizí kterým vděčí že se mohli byť narodit jejich rodičům z rozvinuté země se 7. příčkou na spotřební koš a zdejší lúzrkracie žije z tvorby poválečných generací dětem dodnes a jediné co zvládají je odstraňovat padlé lávky a udržovat nějak socialistickou dálnici z doby kdy se známky neplatili na obnovu. 3. dekády hlupáckých úpadků se zlojedy trhů dnes zahraničních majitelů to jim bezmozkům nevadí a jak se říká jaký pán takový krám. S morálkou jde i ekonomický marasmus a nevnímají rozvojový exekutistan a časem podporovaní “debili ve 30. zjistí že jim bude oznámeno že potřebují mladé perspektivní že se mají vrátit do hrobu a na splátky hypoték si mohu zajít za santa. Dnes prý kdo není podporován 6. a více lidmi může být mladý, silný, sportovec, vzdělaný i orientující se ale sám bez podpor má perspektivu z trhu že ho narvou do popelnice a do toho řve (jaká hardgroteska) osn a who že evropa vymírá a musí navážet (platit) kalergianty úžerům.
    https://www.youtube.com/watch?v=tllqGr6iTCQ
    https://www.youtube.com/watch?v=Wu7DztcylyI
    https://www.youtube.com/watch?v=0_1JKrE0LnA

    0OdpovězUpravDub 10, 2020 15:39
    karpi
    Návštěvník
    karpi
    Jako dobrý, ale mrkněte se na diskuzi na novinkách…

    https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/socha-koneva-v-praze-rusky-ministr-obrany-sojgu.A200408_210808_zahranicni_lesa/diskuse

    Co s TÍMHLE chcete dělat??

    8 OdpovězDub 10, 2020 12:49

    https://aeronet.cz/news/starosta-prahy-6-ktery-nechal-odstranit-sochu-marsala-koneva-ma-poradny-maler-pujde-po-nem-ruska-prokuratura-vojenska-rozvedka-gru-a-na-ceste-je-uz-i-mezinarodni-zatykac-ruska-federace-prijala/

    OdpovědětSmazat
  34. Nech tak, či tak, Klaus. ml. týmto otvoril Overtonovo okno. Táto diskusia je toho dôkazom.

    OdpovědětSmazat
  35. EU koná to, co je její primární účel. Prosazuje agendu zájmových skupin na úkor skutečných zájmů a potřeb občanů celé EU.
    Drtivá většina našich poslanců by pro odpoutání se od EU nezvedla ruku. A my se zamysleme, spousta z nás by nebyla ochotna uskrovnit svoje potřeby v případě hospodářského otřesu odchodem způsobeného. Roky vybudovaná závislot by zabolela všechny. O odchodu můžeme uvažovat tak po deseti letech velmi korektní a zodpovědné politiky s ohledem na obnovení naši soběstačnosti a odolnosti proti nečekaným i očekávaným otřesům v okolním světě.
    ABC

    OdpovědětSmazat
  36. Zatím, jak čtu zdejší příspěvky a nejen ty, docházím k názoru, že si dokážeme vyříkat všechno co nás rozděluje a naopak bylo by velmi potřeba odhalit to co je nám společné. Jen na této bázi, budeme schopni čelit budoucí krizi. Je to třeba na všech úrovních, jak občanů, tak pol.stran, vlády, parlamentu i zástupců v EU. Až se svět vrátí do normálu, tak se můžete zase kočkovat a okopávat si kotníky. Prosím, pokusme se dnes sjednotit.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.