Reklama

pondělí 18. května 2020

Eurochalifát, obnova R–U, Trojmoří?

Dr. Jiří Jaroš Nickelli
Jiří Jaroš Nickelli
19. 5. 2020  ČeskéNárodníListy
Ruský komentátor V.V.Pjakin často správně hodnotí světovou politiku jako akty globálního významu. V prognóze Eurochalifátu, obnovy R–U, nebo v realizaci projektu Trojmoří ovšem používá ambivalentní fakta a nebere v potaz antagonismy jednotlivých složek projektů.


Správně používá odkazy na aktivity různých klanově–korporátních skupin,které sledují své vlastní zájmy na ukor zájmů ať tradičních nebo zformátovaných států současnosti. A právě v antagonismech těchto korporátních skupin tkví čertovo kopyto výbuchů těchto projektů. Jak?

Autor pokládá snahu vytvořit Eurochalifát pod dominátem Iránu za hotový proces,a nepředpokládá možnost střetu západních států s tímto projektem. Na první pohled to tak dnes vypadá. Ale jen na první pohled.

Zatímco se zdá, že islamizace západní Evropy je již muslimy vyhrána, nebere se v potaz dosavadní vření pod Papinovými kotly jednotlivých národních států.

Kdo jsou hořícími poleny pod kotly států Západu? Francie, hnutí Le–Penové, Německo – hnutí AfD, Británie – UKIP a další seskupení. Jediný stát, který se zdá být ztracen v islamizaci, je Švédsko,ale i tam může dojít k výbuchu. Za výbuchy pokládám možné občanské války, které znemožní trvalou integraci muslimů. Tak jako válka na Donbasu znemožňuje trvalou integraci Ukrajiny. Takže celý projekt islamizace Západu může být nejen zpomalen, ale i dlouhodobě přerušen – přes veškerou snahu klanově korporátních skupin jej dokončit. Zde nic není jisté.


A projekty R–U, resp.U–R a Trojmoří?

V integraci seskupení V4, vládnou velké antagonismy jednotlivých členů, z nichž nejdůležitější je antagonismus Polska a Uherska o vedoucí roli. Češi a Slováci již v tom nehraji větši roli, než roli případných přídavných článků. Dodejme slabých článků po všech stránkách.

Osvětleme to na příkladu zamýšlených projektů R–U a Trojmoří. Pjakin operuje s tím, že údajně jediný historický stát v seskupení jsou Uhry, což není historická reálie. Rakousko a Česko, jsou rovněž historicky generované státy, a jejich dočasná inferorita nic nemění na historické genezi. Polsko mělo rovněž historickou genezi, ovšem daleko déle přerušovanou, než Rakousko nebo Česko. A zde vidíme zásadní slabiny projektu nazvaného Pjakinem Uhersko–Rakousko,a to pro sanaci Habsburské knihovny a pražského okultního kruhu...

Antagonismy vedoucí roli v této "Podunajské federaci" (stará myšlenka, prosazovaná jž za Karla I., která se nemohla zdařit), jsou tak velké, že integrace by nemohla mít delší trvání,ani kdyby se ji zdařilo dočasně politicky slepit! Rakušané by se nikdy nesnížili k tomu, být podřízeni Uhrům, jako naopak. Každý kdo byl v Rakousku ví, že nostalgie po vedoucí roli v obnovené federaci (monarchii?) je tak živá a silná ,že by Rakušané NIKDY nepřijali jakoukoli podřízenou roli. U Uhrů je to totéž.

Mimochodem, mapy Velkouherska, kterými V.V.Pjakin operuje,nejsou nic nového. Ostatně i Rumuni operuji de facto stejnou mapou jako Uhři.Obě mapy jsem viděl, v muzeích Uher i Rumunska. Už za socialismu...

Další nepodřiditelná regionální mocnost, která by přes veškerou diplomacii V4 nesnesla vedení Uhrů, jsou Poláci. Poláci jsou národně nejsilnější část středovýchodní Evropy a nikdy se nepodřídí jakékoli dominaci, natož se strany Maďarska. A to i přes dlouhotrvající diplomatické vztahy s Uhry. Poláci z podstaty svých dějin nemohou přijímat jakoukoli dominanci – ať se strany ruské, nebo německé,a tak tomu bude i s dominanci uherskou.

Tudíž projekt bude uskutečnitelný jen velmi těžko, a pokud by se uskutečnil, potrvá jen krátce, než se zboří, jako staré Rakousko–Uhersko. Ostatně i Poláci patřili k úspěšným bořitelům staré monarchie, viz Dmowski, Paderewski, Pilsudski a další.

Jinak se to má s projektem Trojmoří pod manifestovaným vedením Polska. Tomuto projektu by mohly věnovat pozornost i elity Česka, Slovenska a Slovinska. Zas je tu antagonismus Rakušanů, o Uhrech nemluvě. A navíc, jelikož jde o globalistický projekt vzniklý pod patronací U.S.A. je otázka, jaká bude jeho životnost v souvislosti s probíhající faktickou občanskou válkou o moc mezi zjednodušeně řečeno clintonovci a trumpovci.

Takže oba projekty mají závažné trhliny, bránící jejich současnému uskutečňování.

Celý tento politický galimatyáš středovýchodní a středojižní Evropy (problémy Balkánu, zvláště zničené Jugoslávie, navazují!) samozřejmě zavinilo sjednocení Německa, před kterým velice výstižně varovala již Margaret Thatcherová, která toto sjednocení pokládala za konec tradiční Evropy a hrozbu pangermánské dominance v Evropě – jakkoli je Německo okupovaný stát! 


Margaret Tchatcherová měla v tomto ohledu stejnou pravdu, jakou měl W.S.Churchil s Hitlerem.

Ovšem v jednom ohledu lze s V.V.Pjakinem jednoznačně souhlasit – jestliže existuje nějaká mocnost, která může ochránit středovýchodní a středojižní Slovany před likvidací, pak je to jedině Rusko.



Dr. Jiří Jaroš Nickelli, 
Spol.L.Svobody Brno

44 komentářů :

  1. Nesmirne debilni zakony ceske- americky president se musi narodit v usa aby mohl byt president.
    Prazsky primator nemusi se narodit v Praze nemusi v ni zit aby mesto dopodrobna poznal aby vedel jak funguje.
    Muze dokonce se naplavit i z moravsky vesnice aniz by vedel kde je Karlin a Zizkov .
    Neco spatneho je v cechach .
    Jak muzou rodili Prazane pripustit takovouhle zvrhlost?
    No a potom se nadava na Prazany no a oni ty vesnicani maji pravdu !!! Rodili prazani se dobrovolne nechali zotrocit vesnicanama -dobre jim tak.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tak ono to začíná už premiérem. Náplava v Praze je už jen důsledek tohoto trendu.

      Smazat
    2. Na tomto místě poukáži na ten nezanedbatelný fakt,že rodilých Pražáků je nějakých 30%,takže si
      asi moc,,vyskakovat" nemohou.

      Smazat
  2. Podnětný článek, naprostý souhlas s posledním odstavcem. Vidím problém v úloze Polska, kde, stejně jako v Německu, jsou američtí vojáci, což znamená, že tamní politika není zcela národní, ale cinknutá. Bude asi záležet, jak se na rozdělení vlivu a moci v Evropě dojedná USA s Ruskem a Čínou.

    OdpovědětSmazat
  3. Trojmori nebo R-U nemusi byt ‘rise’.
    Muze to byt Vychodoevropska Unie.
    Ale souhlasim s autorem, ze to nebude fungovat bez asistence USA nebo Ruska.

    OdpovědětSmazat
  4. Forma tohoto seskupení a možná i jeho skladba bude záviset především na vlivové zóně, do níž se země V4+ po Jaltě II. dostanou. Vědom si uvedených problémů již před několika lety jsem navrhoval (a považoval za nejlepší řešení) konfederaci nezávislých středoevropských států(na bázi mezinárodních smluv). Tedy žádnou unie ani federaci, které jsou již daleko pevnější svazkem a spějí k unitarismu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. @ 3:14 - bezvadně, že jste to navrhoval anonymně, máte esprit!

      Smazat
  5. Fuj. Je odporné, jak si predátoři porcují medvěda, který ještě běhá po lese. Bylo asi málo prolité krve našich předků za vymanění se z jejich jha, a dalšího Masaryka nikde, zato projevů fašounů z práglu netrestáno.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. @ 7:06 - Masaryků je vždycky dost, když se velmocím zachce!

      Smazat
    2. vvenc, takže teď se jim zrovna zachtělo fašounů?

      Smazat
    3. @ 9:07, jenom doplnění, ty správné Masaryky vybírají velmoci. I koncem 1. svv jich bylo více, např. Štefánik ale i jiní. Jenom Masaryk byl ovšem ten správný. Je nutné být ve správnou dobu na správném místě, se správnými názory a přáteli

      Smazat
    4. @ 10:31 - souhlas, jak jinak!

      Smazat
  6. Pán Jaroš to poňal stručne a diétne.
    Má za to, že svet riadia klanovo korporátne skupiny s dosahom max. niekoľko desiatok rokov a tak sa niet čoho obávať.
    Čo je náboženstvo?
    Náboženstvo je jedným z prostriedkov na riadenie, manipuláciu a ovládanie.
    Založil náboženstvo Boh?
    Napr. podľa Islamu, diktoval Mohamedovi Korán archanjel Gabriel.
    Čo z toho vyplýva?
    Že ak Islam (a pred ním Židovstvo, Kresťanstvo a i.), nezaložil Boh (a načo by Všemohúci zakladal desiatky náboženstiev), tak ho založila sila, ktorá operuje skryto už tisícročia.
    Vieme, kto a načo (a ako), postavil pyramídy?
    A táto sila používa náboženstvá...
    no nič.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. @ 7:40 - Vaše skrytá sílu se dnes jmenuje vědecky evoluce. Že ale to tak nefunguje, nevadí a mnoha lidem je to stejně jedno. Uznat Boha, jako stvořitele světa, byl vždy pro lidi problém. A jak je vidět, stále bude.

      Smazat
    2. 9:12
      Pro ty, kdo věří těm, kteří Boha stvořili k obrazu svému, to problém není.

      Smazat
    3. 7:40
      Ano, to bylo to hlavní, co mi v článku nesedělo. Totiž, že ony projekty řídí nějaké klanově korporátní skupiny. A Pjakin ve svých vystoupeních jasně uvádí, že se jedná o projekty GP. Tudíž jsou součástí daleko širšího a dlouhodobějšího plánování. Proč to pan Nickelli "přehlíží", nevím. Pokud s Pjakinem v tomto ohledu nesouhlasí, měl přesvědčivě argumentovat. WC

      Smazat
  7. Autor sice pomlouvá V.V.Pjakina (ten hovoří o probíhajících procesech a cílech korporátních skupin a mafií a výhledech a tendencích a nikde netvrdí, že to dopadne přesně tak a tak), ale jinak popisuje dění vcelku odpovídajícně. Zachránit nejenom středovýchodní a středojižní Slovany, ale všechny národy Evropy může pouze projekt obchodní prostor Lisabon-Vlastivostok. K záchraně Evropy musí vedení EU zcela přeformátováno, tak aby chránilo rodinu a Evropské národy s jejich kulturou při spolupráci s Ruskem. Rusko si vysloužilo díky své lidské koncepci přezdívku "ochránce národů" (na rozdíl od Rakouska-Uherska, které bylo nazýváno "žalářem národů" jeho obyvateli). Západ provádí všude genocidy a klidně nás vyhladí (viz. miláček a hrdina západu Hitler vypiplaný ze zdrojů západu). Jedině Rusko nám může pomoci v globální politice uhájit současné státy Evropy (stabilita je v zájmu jak Evropy tak Ruska, rozvrat je v zájmu zločineckých parazitických skupin).

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. @ 7:45, souhlasím s názorem, ale i tak autor má dobré právo na jeho vývody, nakonec, o čem bychom debatovali?

      Smazat
    2. Nemyslím si, že Pjatkin na mysli politickú obnovu RU, ale ekonomickú, ekonomickú spoluprácu, ekonomický rozvoj. To je to, čo v súčasnej EÚ chýba. Ta sa premenila z ekonomickej inštitúcie na politickú a to národným štátom prekáža.

      Smazat
  8. Zase je to řízené,protlačováno z vrchu,tak to nemůže dopadnout dobře,proč se nezeptají občanů,jak to bude fungovat,co bude stavebním kamenem soužití těchto národů.Je to jen oblbování občanů.nic víc.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Lukáši, souhlas, ale to se potom ti "občané" musí umět dostat nahoru, jinak to nejde!

      Smazat
  9. Resenim jsou spojene staty Evropske s garanci ruske ochrany. Vykopnuti USaku z Evropy a oslabeni jejich vlivu jako liberalismus a buzerantstvi. Vse dekadentni ve spolecnosti pochazi z USA. Statecky v Evrope jako V4 stale sni svuj velikassky sen. Nechmez je snit dal. Mely by se starat o sve obcany a ne o vraceni nekdejsi rozlohy uzemi a moci.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. @ 8:28 - "spojene staty Evropske" by musel někdo umět udělat!

      Smazat
    2. 8:28 Jsem taky pro to vykopnutí. Ale to nejspíš závisí na střetnutí mezi clintonovci a trumpovci, jak uvádí autor článku. Tedy hodně i na výsledku prezidentských voleb v USA. A pokud jde o ty velikášské sny V4, nejspíš si je vysnil někdo mimi tyto národní státy. WC

      Smazat
  10. jaroslav tichý18. května 2020 9:36

    Má někdo bližší představu, jak by takové přeformátování EU mělo vůbec vypadat? A kdo je skutečným majitelem EU? Až se s tím autor návrhu na přeformátování seznámí, dojde k jinému názoru. Je jasné, že EU neřídí Leyenová s Jourovou, a to již od pohledu na obě uvedené a jejich kolegy rovněž. A ti, kteří jsou v zákulisí, jsou označováni jako globalisté. Tam to pouhé přeformátování zdaleka nespraví.

    OdpovědětSmazat
  11. Tak si myslím že radši trojmoří než eu ale je smutné že zase budeme v nějakém spolčení. Proč nemůžeme být jak Švýcarsko neutrální Češi na to povahu mají.

    OdpovědětSmazat
  12. Skvělá Němka:

    Lisa Fitz: „Už není za pět minut dvanáct, je pět minut po jedné! Probuď se i ty!“

    http://svobodnenoviny.eu/lisa-fitz-uz-neni-za-pet-minut-dvanact-je-pet-minut-po-jedne-probud-se-i-ty/

    Novinář propašoval migranta do Švédska, ten byl poté odsouzen za zločin s nožem:

    http://svobodnenoviny.eu/novinar-propasoval-migranta-do-svedska-ten-byl-pote-odsouzen-za-zlocin-s-nozem/

    Masová migrace stála Francii v roce 2019 nejméně 6,6 miliard EUR:

    http://svobodnenoviny.eu/masova-migrace-stala-francii-v-roce-2019-nejmene-66-miliard-eur/

    Migrant zatčen za znásilnění 92leté ženy v pečovatelském domě:

    http://svobodnenoviny.eu/migrant-zatcen-za-znasilneni-92lete-zeny-v-pecovatelskem-dome/

    Policie zastřelila v pařížské no-go zóně afghánského migranta vyzbrojeného nožem:

    http://svobodnenoviny.eu/policie-zastrelila-v-parizske-no-go-zone-afghanskeho-migranta-vyzbrojeneho-nozem/

    OdpovědětSmazat
  13. S tou ochranou Slovanů před Německem ze strany Ruska bych si nebyl tak jistý. Před pár lety jsem četl rozhovor s nějakým generálem Bundeswehru, který tam vyprávěl, že když někdy v letech 1990-1991 spolu se svým tehdejším sovětským kolegou někde na polsko-běloruské hranici společně dohlíželi na stěhování sovětských vojáků z Německa do SSSR, tak ten sovětský důstojník se na něj podíval, a jen tak poznamenal: "Když nás budou Poláci štvát, tak si je zase rozdělíme." Rusko výměnou za proruskou politiku Německa kdykoli hodí všechny Slovany přes palubu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 11:19 Ale houby. Ono se stačí podívat, jak se Poláci chovali a chovají, a je jasné, jak to bylo myšleno. Jestliže se chtějí Poláci dobrovolně stát údernou pěstí proti Rusku (společně s pobaltskými republikami), tak je evidentní, že si to Rusové nebudou chtít nechat donekonečna líbit. Bohužel v důsledku působení naší páté kolony budeme i my velmi brzy ve spolku MUKLů (pokud tam už po posledních událostech nejsme).

      Smazat
    2. Já jsem si jistý, že kdyby se např. v Německu dostala k moci AfD, a pak nabídla Rusku spojenectví (podobné třeba tomu, jako má Rusko s Čínou) a vystoupení Německa z NATO, výměnou za to, že jim nás a Poláky nechá Rusko napospas, tak na to Rusové bez váhání kývnou. Německo za Bismarcka dělalo proruskou politiku, stejně tak za Výmarské republiky (Rapallo 1922, Lipeck), potom pakt Ribbentrop-Molotov. A tato politika vždycky skončila z iniciativy Německa, nikoli Ruska. Tj., Rusko podanou ruku Německa nikdy neodmítne, rozhodně ne kvůli obraně malých slovanských států. Vidět v Rusku záštitu Slovanstva je projevem slaboduchosti.

      Smazat
    3. Slaboduché je si myslet, že někdo, zejména mocnost světového významu, bude ochraňovat názorově roztříštěnou skupinu bez vlastního politického vedení. Mocnosti své zájmy v první řadě prosazují tak, že si koupí místní politiky, jenž svými schopnostmi a morálkou dosahují tak maximálně na úroveň starostů jejich větších měst.
      A pokud takový stav nastane, porobený stát se stane bezvýznamným přívažkem s povinnostmi a bez nároků. To je ta realita, kterou si musíme přiznat. Lidově řečeno .. "pokud nemáme moc někomu nakopat prdel, neměli bychom mu v zájmu jiných ani okopávat kotníky".
      ABC

      Smazat
  14. 8:28 Také bych to považoval za nejlepší řešení Evropských problémů. Jenže současné státy v Evropě jsou příliš sebestředné a tak nevidím sílu která by to prosadila.

    OdpovědětSmazat
  15. V přírodě vždy ten silnější pozre slabšího. Velké mocnocti dělají hanebne totéž už od nepaměti. Je jasné že lidstvo nedozralo do dospělosti. Svět ovládá chamtivost a bezcitnost mocných. Všichni lidé mají právo na slušný život bez rozdílu. Nepodporují však stehovani za lepším bydlem pokud má země umírá ani bych se snažil udělat si ve své zemi pořádek. Jsem tedy spíš pro východní než krutou a sobeckou západní politiku útlaku.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ne vždy vítězí silnější. Virtuální páku s virem by vyhrálo i mimino, ale ve skutečnosti vir dokáže zabít i nejsilnější organismy. To samé bakterie či velmi efektivní obranné mechanismy i hodně malých tvorů. Člověka zabije medúza, bodnutí hmyzem, kousnutí hada, sežerou ho mravenci atd.

      Jinak s vámi souhlasím, navíc rozbíjení místních komunit a jejich globální migrace nepomáhá nikomu jinému než zase jen globálnímu kapitálu. Nemá to nic společného se svobodou, demokracií či humanitou.

      Smazat
  16. Je skutečností, že středoevropské státy nepatří ke koloniálním západním státům, ale také se nepokládají za shodné s Ruskem. Mají vlastní identitu. Buď budeme mít dost rozumu, spojit se do nějaké středoevropské unie, čí konfederace a společně čelit velmocenským atakům ze strany Západu, či Ruska, nebo se staneme objektem jejich politiky a budeme nadále střídavě trhány jednou, nebo druhou stranou.
    Mezimoří je fajn nápad pro USA, aby mohly ovládat Evropu. Ale není to dobrý nápad pro středoevropské státy. Vždyť co máme společného se severovýchodními evropskými státy (Litva, Lotyšsko)? S nimi ať si udělá spolek Polsko. My, středojihovýchod, bychom se snad mohli domluvit.
    Ale toto jsou všechno podružnosti. Podstatné je, pod jakým politickým systémem bychom se spojili? Pod současným bankovně-liberálním? To snad ne. Ale alternativu nabízí pouze Pjakin, pro ruský svět. Dokud nevznikne nějaká alternativní myšlenka, nebo ideologie zde, ve střední Evropě, budeme mít možnost volby mezi západním liberalismem, nebo Pjakinem navrhovaným, ruským systémem. To ještě v lepším případě, tedy pokud v Rusku nezvítězí také liberalisté. P.K.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 16:25 Pjakin nemluví o ruském systému ale o Ruském světě.A to je velký rozdíl.

      Smazat
    2. Možná je ten Ruský systém založen na pravidlech, která by nám mohla vyhovovat. Rozhodně více, než kořistnický způsob "spolupráce", jak si ji představují na západě. Ovšem i zde jsou rzika co se stane v případě generační obměny Ruského vedení.
      Cesta k míru nevede kolem rozkopnutých dveří a vyrabovaných továren, ale cestou vzájemně výhodné spolupráce. Bohužel o směřování státu rozhodují v současné situaci lidé, které lze bez mrknutí oka označit za kolaboranty. Kolaborant je ten, kdo spolupracuje s cizí mocností proti zájmům své země. Zájmy států jsou definované a všeobecně platné (soběstatčnost, suverenita, ochrana svých hranic, kontrola příchozích atd.), kdo je zpochybňuje, nemá dobré úmysly. Diskuze je možné vést o čemkoliv, ale jakmile se zpochybní role státu, je nutné zbystřit.
      ABC

      Smazat
    3. Anonymní18. května 2020 22:06
      Souhlasím s Vámi, současný systém nelze podporovat. Není možné, aby hrstka lidí vlastnila ostatní a ti to nečinně schvalovali. To odporuje zdravému rozumu. Proto je zdravý rozum tak napadán a popírán.
      Rusové se se svým systémem musí vypořádat s vlastní minulostí a vyjasnit si, co bylo veliké a co nikoliv. My musíme řešit vlastní problémy, ale určitě není v našem zájmu vytvářet si z Rusů nepřátele. Tedy dokud tam nevládnou fašisté. P.K.

      Smazat
  17. Blondýna mluví pravdu a vůbec se nebojí.
    https://www.youtube.com/watch?v=DXJtVRRqPzc&feature=share&fbclid=IwAR3sARqrAnW5bBiE5zF6iUAs5OMFQ9gjTLmRvrziw3WBtPaRN2-RbrXELWk

    OdpovědětSmazat
  18. V novodobé historii se o sjednocení Evropy, příp. její části, pokoušela celá řada státníků, ale nikdy se to z různých důvodů nepodařilo. Jedním z těchto „pokusů“ je i současná Evropská unie, která v krizových situacích (např. migrace uprchlíků z Afriky a Asie, současná pandemie a následující hospodářská krize) prokázala neschopnost EU na tyto situace rychle a účinně reagovat a je řešit. Podobně by zřejmě dopadly pokusy o rekonstrukci R-U v jakékoliv podobě, projekt Mezimoří, V4, V4+1 a další.
    Český národ musí usilovat o:
    • zachování suverenity a územní celistvosti našeho národního státu a jeho státních hranic; ochranu českého jazyka, české historie, české kultury, českého školství, české vědy; ochranu českých státních symbolů – velkého a malého státního znaku, státní vlajky, státních barev, prezidentské standarty, státní pečetě a státní hymny;
    • uplatňování principu, že všechny národy a státy mohou žít jako jedna bratrská a šťastná rodina, ve které nikdo s nikým nebojuje, a všichni se rozvíjejí;

    OdpovědětSmazat
  19. Č č č č č je fajn, ale o jakém zachování suverenity tu může být řeč, když žádná nikdy nebyla? A ten princip bratrské rodiny? Kdopak silný, aby ho prosadil a udržel, nám ho nabídne?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Otázkou je, co si pod pojmem "suverenita" představujete ? Pokud její definici "Suverenitou státu rozumíme nezávislost a neomezenost státní moci na jakékoliv jiné vnější nebo vnitřní moci.", tak takovou suverenitu nemají ani v Číně a USA. O jiných státech ani nemluvě...
      Nikdo nám nic nenabídne, o vše se musíme i my zasloužit...

      Smazat
  20. Když se princip bratrské rodiny musí prosadit silou, tak to fungovat nebude. Zrovna tak představa, že -..někdo by to musel někdo uďělat,.., někdo se musí umět dostat nahoru...- tak tudy cesta nevede. Lepší bylo i když dnes už profláknuté heslo -...kdo, když ne my, kdy když ne teď... Je to logické protože po zklamání přichází nedůvěra. Navíc skutečně chybí osobnosti, které by si naši důvěru opravdu zasloužili.

    OdpovědětSmazat
  21. Máme v čele dalšího magora, který nás zadlužuje a navíc půjčené peníze utrácí za blbosti. Bohužel, není žádná vlastenecká a silná osobnost, která by mohla "demokraticky zvolena" provést jakékoliv změny k lepšímu. Jsme už v takovém srabu, že není cesty tam ani zpět.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.