Reklama

středa 27. května 2020

Porošenko, Biden, Německo, Polsko, Slovensko – věci nabírají spád

Janka Šťastná
27. 5. 2020 Gazeta a NWOO
Blíží se americké prezidentské volby ( termín je v listopadu ) a globální elity potřebují ( pro zachování míru a civilizace na Zemi to potřebujeme všichni ), aby vyhrál jejich kandidát – Donald Trump. Připomenu, že na začátku května Ministerstvo spravedlnosti USA požádalo soud, aby zrušil obvinění vznesená proti Michaelovi Flynnovi.

Generál Flynn po Trumpově nástupu do Bílého domu v roce 2016 sloužil prezidentovi jako hlavní bezpečnostní poradce. Po 24 dnech v úřadu ale musel odstoupit kvůli svým nejasným "vazbám" na Rusko. Byl obviněn z toho, že lhal FBI o svém telefonickém rozhovoru s velvyslancem RF Sergejem Kisljakem. Flynnův případ vzešel z práce zvláštního vyšetřovatele Roberta Muellera, který objasňoval úlohu Ruska v amerických prezidentských volbách v roce 2016.

Co se týče Muellerova vyšetřování – v závěrečné zprávě z loňského dubna Mueller uvedl, že nenašel důkazy, že by Trump či jiný Američan ve volbách cíleně spolupracoval s ruskou vládou. Nejvyšší soud USA prozatím nepovolil vydat justičnímu výboru Sněmovny reprezentantů kompletní zprávu Roberta Muellera. Konečné rozhodnutí v této věci by nemělo padnout před prezidentskými volbami.

Rozhodnutí o zastavení trestního stíhání Michaela Flynna je vítězstvím Trumpovy administrativy. Aféra s „ruskou stopou“ se naopak pomalu a jistě mění na Obamagate, osvobození Flynna vede ke stíhání lidí z Obamovy administrativy.

Trumpův advokát a bývalý starosta New Yorku Giuliani začal zveřejňovat důkazy o tom, že po Majdanu v Kyjevě moc na Ukrajině převzala správa bývalého amerického prezidenta Baracka Obamy a jejich agenturní síť na Ukrajině pod vedením bývalého ukrajinského prezidenta Petra POROŠENKA. "Porošenko a BIDEN zpustošili Ukrajinu", prohlásil Giuliani. Joe Biden je po odstoupení senátora Bernieho Sanderse z primárek jediným kandidátem na prezidenta za Demokratickou stranu. Jako předseda zahraničního výboru amerického Senátu prohlásil 10. října 2002, že Irák vlastní zbraně hromadného ničení a hlasoval pro válku v Iráku. V roce 2011 podpořil vojenskou intervenci NATO v Libyi, ve válce v Sýrii obhajoval vyzbrojování protivládních povstalců

Podle Giulianiho bylo ukradeno a odvedeno z Ukrajiny více než 100 miliard dolarů. Porošenko dostal "povolení" krást rozpočtové prostředky Ukrajiny pod podmínkou, že se rozdělí s iniciátory této kampaně – Bidenem a Clintonem, přičemž Porošenko měl dostat třetinu. „Chopili se moci, zničili obrovskou zemi ve středu Evropy a nyní se snaží ospravedlnit své zločiny demokracií a změnou kurzu na Ukrajině. Na Ukrajině se nestalo nic jiného než loupež".

Ukrajinský poslanec Andrej Děrkač zveřejnil v úterý záznamy telefonních rozhovorů mezi ukrajinským exprezidentem Petrem Porošenkem, bývalým viceprezidentem USA Joe Bidenem a Obamovým exministrem zahraničí Johnem Kerrym. V jednom z rozhovorů Kerry Porošenkovi říká, aby zvážil výměnu generálního prokurátora Viktora Šokina, který vyšetřoval ukrajinskou energetickou společnost Burisma, která si najala Bidenova syna Huntera a ustavila jej členem své správní rady ( firma se zabývá těžbou zemního plynu na Ukrajině a obchodováním s plynem ). Šokin byl poté vyhozen z funkce. Záznamy obsahují i další informace, které naznačují zasahovaní USA do vnitřních záležitostí Ukrajiny.

Reakce na Ukrajině na sebe nenechala dlouho čekat – prokuratura Ukrajiny zahájila stíhání Porošenka pro vlastizradu a zneužití pravomoci veřejného činitele.


V loňském roce zveřejnily noviny Handelsblatt údaje z průzkumu veřejného mínění, podle nichž 86% Němců podporuje odstranění amerických atomových bomb ze země. Začátkem května vyzval Rolf Mützenich, předseda Sociálně demokratické strany v Bundestagu, ke stažení amerických jaderných zbraní z NĚMECKA a stažení Německa z programu NATO pro společné používání jaderných zbraní. V současné době se na vojenské základně Büchel v Německu nachází asi 20 amerických jaderných bomb B61.

O pár dní později se ozvala velvyslankyně USA v POLSKU, Georgette Mosbacher ( jmenována velvyslankyní 14. února 2018 prezidentem Trumpem ), která napsala na svůj twitter v polštině: „Pokud chce Německo snížit jaderný potenciál a oslabit NATO, pak by Polsko – které poctivě plní své závazky a chápe rizika a leží na východním křídle NATO – mohlo tento potenciál využít doma“. 

V minulosti polský ministr zahraničí Jacek Čaputovič ( takové "pěkné" jméno ) prohlásil, že Varšava chce, aby USA rozmístily své jaderné rakety v Evropě a nevyloučil, že by se nemohly objevit v Polsku. «My si to nepřejeme, ale všechno záleží na tom, jak se bude v budoucnu chovat Rusko".


https://www.gazeta.ru/army/2019/02/01/12158617.shtml


Poláci také dříve vyjádřili zájem vybudovat na svém území americkou vojenskou základnu, za kterou nabídli zaplatit až dvě miliardy dolarů. ****Polské podpindosnické elity si zřejmě nadále sní svůj sen o Velkopolsku od moře k moři, ke kterému jim mají pomoci Američané, nechápou globální politiku, pletou se Trumpovi pod nohy v boji s americkou státní elitou ( neokony ) a tak jim to Trump dal už několikrát "sežrat", např. přijetím zákona 447, na základě kterého si Američani osobují právo podporovat různé organizace, které se zabývají otázkami restitucí a kompenzací za ztracené židovské majetky. Řeč je o 65 miliardách USD, které požaduje od Polska židovská komunita – tedy Poláci by měli platit Židům válečné reparace.*****


https://www.hlavnespravy.sk/budu–poliaci–platit–voj…/1399650


V Moskvě odsoudili výrok velvyslankyně USA a prohlásili, že skutečným přínosem pro posílení bezpečnosti by bylo navrácení amerických hlavic na území USA.


Tento manévr by mohl vést k úplnému odsunu amerických jaderných zbraní z Evropy. Polské "elity" si budou muset rozmyslet, co vlastně chtějí. Umístit si na vlastní území jaderné zbraně není jen tak, protože by se Polsko stalo automaticky cílem případného odvetného úderu.


Zřejmě nebude náhoda, že při plánování otevírání hranic se sousedními státy naše vláda hovoří o Polsku jako o rizikové zemi.


„Určitě bychom chtěli otevřít hranice s Polskem, zejména z ekonomických důvodů, ale tam sledujeme situaci v regionech, kde je zaznamenán nárůst pozitivních případů," prohlásil ministr zahraničí Petříček.


****Když je řeč o Petříčkovi – ten je takovou nesamostatnou figurkou, která se nechá řídit. Hraje se o to kým: prezident Miloš Zeman obvinil Tomáše Petříčka z nedodržení slibu. Mluvil o tom, že Petříček má dosud neustálé kontakty s bývalým europoslancem Miroslavem Pochem, a to nehledě na svůj příslib přerušit tyto styky. Podle Zemana právě v den autonehody měl Petříček schůzku s Pochem. V rozhovoru poskytnutém pro MF DNES Zeman promluvil o svém zklamání z chování ministra zahraničí a místopředsedy ČSSD Tomáše Petříčka.****


Na SLOVENSKU to vře. Slováci, kteří se vracejí ze zahraničí, musí na rozdíl od ČR ( a zřejmě na rozdíl od jakékoli jiné země ) do státní karantény, tzn. že jsou policií sváženi do vyčleněných ubytovacích zařízení, kde musí zůstat po celou dobu karantény. Jsou k dispozici videa zoufalých lidí v karanténě, kteří jsou umístěni i vedle lidí s pozitivním testem na koronavirus nebo kteří tam jsou drženi mnohem delší dobu a v nedůstojných podmínkách. Vláda na začátku tohoto týdne slíbila, že v pátek bude spuštěna aplikace "smart karantény" a že lidé budou moci být v karanténě doma. Ještě v pátek v 15 hodin byla na oficiálním webu informace, že v 15 hodin bude aplikace spuštěna. Na hranicích se nahrnulo mnoho aut se Slováky vracejícími se ze zahraničí ( i z daleka ) a čekajícími na spuštění aplikace. Jenže něco se "pokazilo", jak je u této Matovičovy vlády už celkem běžné. Lidé zůstali na hranicích, protože aplikace nebyla zprovozněna a po několika hodinách zablokovali hranici, aby donutili vládu konat. Vytvořily se fronty aut až k Vídni, ale premiér Matovič přes sociální sítě lidem vzkázal, že nátlakem nic nedosáhnou.


Celá tato vláda od začátku ( od března ) ukazuje svoji nekompetentnost. To je jasné i globálnímu zákulisí, které hledá náhradu. Zároveň mu ale vyhovuje, že Matovič likviduje slovenskou ekonomiku, kterou by pak snadněji mohly převzít rakouské "elity." Podle různých akcí je možné vypozorovat, že dochází k sondování slovenské politické scény. Sonduje se možná koalice strany Smer a LSNS ( úmysl založení konzervativní platformy v Národní radě a sledování reakce některých politiků ).


Globální elity by ale chtěly Smer bez Fica. Proto se objevují články o sporech ve straně Smer, v každé straně se najdou členové ochotní za 30 stříbrných ****udělat podraz. Hraje se o hodně, hraje se o koaliční potenciál a orientaci příští vlády. Fico představuje skutečnou patriotickou část strany a jako konceptuálně zdatný politik zná řešení na to, aby Slovensko ( a s tím souvisí i budoucnost ČR ) nespadlo do plánovaného nového žaláře národů, Rakousko–Uherska.**** Řešení naznačil i blogger Oracle 911: https://oracle911blog.wordpress.com/2020/05/22/uz–som–povedal–ze–snp–ii–je–politicka–nevyhnutnost/

36 komentářů :

  1. Tjo, herodes s medůsou se zapomněli na pizza gate.

    OdpovědětSmazat
  2. hele, Pjakin je lhář a podvodník. Sice ho také sleduju, ale kopírování jeho keců není projev vyspělosti.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. V tom článku je spousta faktů a údajů, o kterých se nikdy V.V.Pjakin nezmínil. S V.V.Pjakinem se autorka shoduje v tom, že Trump je klíčový člověk globálních elit, které bojují se státní elitou USA (známou mezi lidem pod jménem "bažina", která má ovšem také globální zájmy a to zachovat "Pax Amerikana" a žít na úkor všech díky dolarové nadvládě). Ale to je už dlouho uvedeno ve spoustě článků, neříká to jenom Pjakin.

      To, že je Trump klíčový člověk globálních elit navíc považuji za zřejmý fakt, který nikdo nezpochybňuje, ani jeho soupeři.

      Zajímalo by mně jestli tento fakt, že Trump je klíčový člověk globálních elit popíráte? Pokud ano, čím tedy je podle Vás a čí zájmy prosazuje?

      Smazat
    2. Že je Pjakin lhář a podvodník může napsat kdejaký anonym. Sleduji jeho pořady už dlouho. A jeví se mi jako čestný muž. Ne vždy říká vše, protože ví, že je součástí politického střetu. Je to i vlastenec, kovaný bolševik a stalinista. Je tedy třeba dávat pozor na to, co říká a nepřebírat slepě jeho teze. To ano, ale nikdo mu neupře, že je skvělý politolog a ve svém oboru (KOBA-DOTU) na výši. Ovšem jeho vidění ruského světa vybudovaného na základech bolševismu, to opravdu považuji za jeho zaslepenost!

      Smazat
    3. >kolokol Pravda je vždy konkretní, vztažená ke konkrétní situaci. Na rozdíl od pomluv, které se k nevztahují k ničemu konkrétnímu.

      Dám některé věci do pořádku:

      V.V.Pjakin
      - se neprezentuje jako vlastenec, ve smyslu nikdy neřekl já jsem vlastenec. To je nálepkování, s kterým nesouhlasím. Každý ať řekne na čí straně stojí (snadno se rozezná jestli podvádí) nikdo druhý to za něj říkat nemůže, protože to je čistý fašismus - je to stejné jako když někdo řekne "podřadná rasa" (nebo dnes komunista, fašista, stalinista - aniž by to ten člověk vyslovil a nějak se s tím ztotožnil). Dá se říci, že hájí zájmy Ruska své rodné země. Což se může zdát, že je to samé, ale není. Dobrý člověk pomáhá aniž by někde vyhlašoval já jsem "dobrý člověk". Mluví ovšem naopak často o patriotech s ironií. Neboť tito vlastenci, kteří se svým vlastenectvím ohánějí naopak zemí škodí ať z blbosti nebo za peníze.

      Bolševismus
      - lze nejstručněji popsat jako jednání v zájmu většiny. Bolševici politická strana, která jedna v zájmu většiny, v zájmu obyvatelstva, vznikla v Rusku před revolucí. Nemá nic společného s většinovým davem (tak je pomlouván bolševismus jeho nepřáteli). Bolševiků bylo směšně málo (dvacet tisíc), naopak Eserů a Trockistů byla většina (půl miliónu). Nikdo už nevěřil, že Rusko dá někdo dohromady, ale Lenin vystoupil s legendárním prohlášením "Je tady taková strana" (míněni Bolševici) vyvolalo to úsměv nepřátel vhledem k jejich počtu. Jenže měli jako jediná strana rozumný program a tak je armáda a obyvatelstvo podpořili. Revoluce byla pouze formální, nikdo se nebránil stát byl v rozpadu a do zimního paláce došli zadní vchodem bez odporu (pak se natočil propagandistický film). V té době se říkalo "Moc se válí na ulicích", vzal se do státního aparátu z nouze každý, kdo byl ochoten pracovat pro stát (také tam nalezlo mnoho darebáku, které krotil Stalin, po jeho smrti, se nejvyšší vedení vdalo Londýnu a zradilo obyvatelstvo). Krveprolití začalo až s bílými, což byli vlastně cizí intervenční armády tak je trochu zavádějící to nazývat občanskou válkou (obdobná situace jako v současnosti Sýrie -stejná intervence a ten kdo hájí zájmy země Assad je označen za diktátora). Západ se už těšil jak si rozebere Rusko, proto západ bolševiky dodnes nenávidí. Bolševici nemají nic společného se zločineckou marxistickou pakáží maskující se za komunisty po smrti Stalina. Mimoto, to bylo jedno ze zadání z Londýna pomluvit bolševiky a partaj ho splnila na výbornou.

      Smazat
    4. Ad 19:24 - naprostý souhlas! Negativní reakce na Pjakina, dobře léčí Vaše první věta komentáře!

      Smazat
  3. Hele, Pjakin je lhář a podvodník. Nekritický přístup není zdravý nikdy. V jeho případě zvlášť.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 20:50 a 20:52, zřejmě jedna osoba. No konečně tu máme odborníka na slovo vzatého, který Pjakinovy lži a podvody konečně odhalí. Když se mu to podaří, tak bude první, komu se to podařilo. Tak směle do toho a toho u tlučhubu utlučte vašimi argumenty, všichni na to čekáme. V opačném případě, kdy to neuděláte, jste tlučhuba vy a korunovaný. Pjakin výstižně a s oblibou o takových říká "éto děbil".
      Hej hou, rudý dědeček

      Smazat
    2. Rudý dědečku, Pjakin je lhář a podvodník zcela prokazatelně, když obvinil bolševiky, že během revoluce a v občanské válce v Rusku odmítali právo národů na sebeurčení a místo toho protlačovali "kulturní autonomii". Kdybyste vy sám měl prostudovaného Pjakina, a kdybyste vy sám byl opravdu rudý (jako že ho neznáte a rudý určitě nejste) věděl byste, že to bylo přesně naopak. Vzhledem k tomu, že Pjakin tomu obvinění bolševiků věnoval mnohem víc než pár vět a celé to plkání se neslo v tomto duchu, můžeme přeřeknutí z jeho strany vyloučit. To je jedna věc. Druhá věc: Pjakin sám sebe považuje za vlastence. Přitom opakovaně básní o federálním okruhu Japonsko, o federálním okruhu Francie atd. Musím rudému člověku tohle nějak blíže vysvětlovat? A za třetí. Pjakin mluví pěkně, moc pěkně, sám ho sleduju. Ale pro tu jeho představu o 22 supermocným lidech, potomcích staroegyptských žreců, kteří chtějí své vědomí uložit na harddisky a uletět do vesmíru, na to máme pouze jeho slovo. Nic víc. Pokud vás můžu požádat, přestaňte se stilizovat do role komunisty. Tím jste nikdy nebyl. Říkejte si dědeček. To bude stačit.

      Smazat
    3. >0:37. Za prvé existuje DVTR a KSB, která odhaluje zákonitosti v sociálních super systémech a V.V.Pjakin je něco jako jejich učitel a propagátor. Takže tu nejde vůbec o Pjakina, ale o popis zákonitostí v sociálních super systémech, jestli jsou popsány správně.

      Za druhé slovní spojení "kulturní autonomie" nebyla nikdy Pjakinem použita a právo národu na sebeurčení v té době neexistovalo, takže spojovat to s bolševiky je nesmysl, ono de fakto neexistuje ani dnes, pouze na papíře, ve skutečnosti si svoje přežití musí národy vybojovat.

      Za třetí nikdy se nezmínil o federálním okruhu Francie. (predikuje možnost rozpadu Turecka a jeho začlenění do Ruského světa a Japonsko má také problémy, které by Rusko mohlo pomoci vyřešit)

      Za páté o žádných 22 mocných super mocných lidech nikdy nemluvil. Mluvil o uspořádání řízení Egypta ve starověku o 22.heriofantech, 11 řídilo Dolní Nil a 11 Horní Nil. A o tandemovém řízením, které v současnosti reprezentují dvě křídla GP (euroazijské a atlanské).

      Za šesté Pjakin se nestaví do role vlastence.

      Těch lží a překrucování tam lze najít, kolem třiceti.

      A nemáte právo někoho o něco žádat, zvlášť kdy jste usvědčený lhář. Když už využíváte demokracie, ke svobodě žvanit bez ladu a skladu co Vás první napadne bez jakéhokoliv vztahu ke skutečnosti, tak také respektujte osobní svobodu. Každý si může zvolit přezdívku jakou si přeje, nechápu proč s tím máte problém.

      Smazat
    4. 07:07 Děkuji za vaši reakci na 0:37. Sice sleduji Pjakina už hodně dlouho, nejsem ale žádný politolog, tím spíše odborník. Asi nejsem, jak jsem se dozvěděl ani rudý, je teda fakt že VUML nemám, ale i kdybych se nazýval třeba fialový dědeček, je to jenom moje věc. Jak říká David Icke, je třeba spíše naslouchat hlasu srdce, rozum nás uvádí v omyly. Pan Pjakin je osoba nejenom politicky fundovaná, ale i morálně způsobilá a taky si zažil své. 12 let jsem pracoval v maloobchodě a troufnu si říci, že ve svém věku, mám na lidi docela čuch, to že se mohu mýlit, ale nevylučuji. Holt nikdo není dokonalý.
      Hej hou, rudý dědeček

      Smazat
    5. Pro unknow 0:37 Pokud pan Pjakin obvinil bolševiky z toho, že neprosazovali právo národů na sebeurčení, ale kulturní autonomii, tak neměl pravdu. Otázkou práv národů se bolševici, a především Lenin zabývali velmi intenzivně. Jen v letech 1910 - 1914 napsal ne toto téma několik zásadních prací. Třeba Dělnická třída a národnostní otázka, O národní hrdosti Velkorusů, O kulturně-národnostní autonomii a další. Mělo to svou logiku. Nacionalismus (nejen německý, ale i francouzský, srbský i ruský,..) přecházel v šovinismus jako přípravy národů na válku, později zvanou "Světová". Není možno je zde rozebírat. Jen potvrzují, že bolševici prosazovali rovnost všech národů ve svých právech a u jednotlivců pak rovnost občanskou (před zákonem). Kulturně-národnostní autonomii prosazované německou sociální demokratkou Klárou Zetkinovou odmítl jako jiný projev nacionalismu. V době revoluce bolševici vyhlásili tři dekrety: Dekret o míru (ukončení účasti ve válce, která nebyla věcí lidu Ruska), Dekret o půdě (půdu předat rolníkům) a Deklaraci práv národů Ruska. Ta poslední se týkala právě národnostní otázky. Bylo v něm zakotveno právo národů na sebeurčení až do odtržení. Jako první ho využilo Finsko a Pobaltí (i když to pod tlakem okupace Německem). Prvním lidovým komisařem pro národnosti se stal J. V. Stalin. Není zde místo pro historický exkurz. Situace byla po revoluci chaotická, mapa samotného Ruska a následně SSSR se měnila, ale princip zůstal až do konce zachován.

      Smazat
    6. No Danny, máte to s těmi bolševiky zmáklé, to ano. Neznám ta slavná Leninova pojednání, nemohu soudit. Ale co mi jasné je, to je zachování základních principů - principu nenávisti (tentokrát třídní) a principu zlodějiny. To je pro mě zásadní stanovisko při hodnocení bolševizmu. Někdo se tu zmínil o morálních kvalitách Pjakina. Já nic nenamítám, naopak říkám, že vypadá jako čestný chlap. On sám princip mravnosti zdůrazňuje v utváření kvalitního společenství. Tím spíš je mi ta jeho ideologická zaslepenost nepochopitelná.

      Smazat
    7. Pro pana Kolokola Znalosti z dob minulých. Ale co se týče té třídní nenávisti a zlodějen, na PL je právě příspěvek o tom, že pan Kalousek chce vystoupit z katolické církve. A velice výživná diskuse s jeho oponenty. Mimo jiné organizuje politické čistky (s panem Jiřím Pospíšilem). Jeho působení na MO je dostatečně známé. Pan Lang z ODS nám také polopaticky vysvětlil, jak je třeba zatočit s nositeli jiných názorů. Podříznout, vykrvit, nechat zdechnout, pověsit... Výraz "svině" patřil k těm jemnějším. A výlevy pana Pavla Novotného (též z ODS) vyzývajícího nejen k vraždění našich politiků a jeho oponentů, ale i členů vlád cizích zemí. A jak se občanech jiného názoru vyjadřuje pan Hřebejk je též široce publikováno. A s ním celá hééérecká elita. Dle vašich měřítek každý jeden (jedna) z nich bolševik jak vyšitý!

      Smazat
    8. Pro Dannyho. Tím, co jsem vyjádřil na adresu bolševiků přece nijak (ani implicitně) nevyjadřuji podporu tomu, co se nazývá liberální demokracie. To je jiná otázka a bohužel hodně smutná. Tady mi opravdu nezbývá než hledět s nadějí na zdravé názory dosud zaznívající od Putina a jeho "souvěrců". Co ale nakonec z východu přijde je ve hvězdách.

      Smazat
  4. Je toho hodně. Ale co se Ukrajiny týče. Sleduji diskusní pořady na ukrajinských médiích. Naše TV stanice by se mohly učit! Třeba "112". Jde opravdu o výměnu názorů mezi zástupci různých směrů. Od proruských až po nacionalisty a banderovce. A bývá to pořádná řežba. A mediátoři opravdu diskusi moderují a nesměrují. A mají s tím dost práce. Takže pokud je kdo trochu znalý ruštiny, může sledovat. Ale padají zajímavá fakta. Na II. světové válce vydělala ze sovětských republik Ukrajina jako jediná. Její území se zvětšilo o 28%. Bez Krymu. Ten dostala později a ne jako výsledek války. Tedy po r. 1945 dostala Zakarpatskou Ukrajinu (do té doby část ČSR), Severní Bukovinu (do té doby část Rumunska - za I. republiky jsem neměli přímou hranici se SSSR, tvořilo ji právě území Rumunska), dále Halič (do té doby část Polska, když ji ukradl Pilsudski v r. 1920). Od r. 1945 měla samostatné zastoupení v OSN (spolu s Běloruskem). Byla daleko nejbohatší republikou SSSR. Měla rozvinuté zemědělství (černozem + voda) a byla obilnicí SSSR (vedle Kubáně). Dále měla lehký průmysl, silnou vědecko-výrobní základnu, jako bázi pro vojenskou výrobu (letecký průmysl - Antonov, raketové motory a další části raket), měla těžký průmysl (Donbas) a s ním spojený i chemický průmysl. V r. 1954 dostala od Chruščova Krym, jako "dar Ukrajinskému lidu". A Krym znamená vládu nad Černým mořem. Ukrajina měla nejrozvinutější dopravní síť v SSSR. Ruku v ruce s tím i vysoký standard vzdělanosti a kulturní úrovně obyvatelstva. To vše si odnesla v r. 1992 do vínku, když se osamostatnila od SSSR. Nikomu nic nedlužila a nebyla nikomu zavázána. A kam to dotáhli její papaláši? K totálnímu kolapsu a občanské válce! Je momentálně nejchudší zemí Evropy. Až za Moldavskem. Nynější humbuk v USA nemá za cíl pomoci Ukrajině, ale pomoci Trumpovi vyhrát volby. Ale na Ukrajině se nic nezmění. To v plánu rozhodně není.

    OdpovědětSmazat
  5. Ještě bych rád upozornil na výborný článek na www.nejvícinfo.cz "Něco málo jenom pro zasvěcené"ze včerejška. Doporučuji. Hej hou

    OdpovědětSmazat
  6. No jo v usa to je jak u nás boj o moc pro nás bude lepší když Trump vyhraje. Jsem zvědav jak budou reagovat Polský občané když tam budou chtít dát americké jaderné svinstvo. O petříčkovi a čssd je dávno jasno kopou za globalisty a budu rád když příští volby skončí.

    OdpovědětSmazat
  7. Pjakin je možná mimozemšťan, možná Elvis Presley, možná Madonna, možná Kačer Donald, ale rozhodně ne lhář a podvodník...víme?

    OdpovědětSmazat
  8. tm komentuje: V minulosti jsme psali o Německu, které nemá mírovou smlouvu a je neustále ve válečném stavu. Proto jí byla mírová smlouva vítěznými mocnostmi nabídnuta. MADAMME ANGELA HITLER MERKELOVÁ ji dodnes odmítá. Proč asi? Co s tím souvisí????? Totální rozpad EU v případě podpisu. No tak k tomu bude nyní donucena…..

    Celé dva roky vyčkávali jak Prezident Trump, tak Prezident Putin. 10.01.2Q2Q po skončení Versailské smlouvy musela na kobereček do Moskvy k prezidnetu Putinovi. Znovu jí byla nabídnuta smlouva, MADAMME ale opět odmítnuta.

    A protože čeho je moc, toho je přespříliš, byla o den později poslána MADAMME ANGELE HITLER MERKELOVÉ tvrdá zpráva, kterou asi nečekala. Zlikvidovali její podzemní bunker a tři letištní haly i s jejím letadlem. Letadlo mohla teoreticky použít k útěku. Také unikové cesty do podzemních tunelů. Bunker si nechala postavit za prokazatelně ukradené peníze, které přicházely z USA pro nezaměstnané v Německu. Méně než třetinu dostali nezaměstnaní na podpoře a zbytek si nechala na stavbu nejen bunkru. Dokumenty jsou předloženy soudu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No, pokud by tu Mírovou smlouvu podepsala, tak jí to bude stát jen pro nás cca 100 miliard EURO za válečné reparace, určené NÁM, Čechům, Mezinárodním tribunálem po Druhé světové válce! A ona, která studovala v Moskvě a byla i na stáži u NÁS, to velmi dobře ví!
      Velká škoda, že to zapomněli chlapci a děvčata, kteří se zúčastňují schůzí a schůzek se Sudetoněmeckými členy Landsmanšavtu!!!

      Smazat
  9. Fridrichová: konec. Wollner: konec. Lutonský: konec. Moravec: konec. Dnešní volba do Rady ČT prý byla jen rozcvička. Peklo přijde. Už brzy

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Fridrichova-konec-Wollner-konec-Lutonsky-konec-Moravec-konec-Dnesni-volba-do-Rady-CT-pry-byla-jen-rozcvicka-Peklo-prijde-Uz-brzy-625380

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No - konečně něco jiného, než přiblblé hádání o jakémsi Pjakinovi. Konečně něco, co taky zajímá české občany ( teda - mělo by zajímat) - po tom ostatním je nám prd. Co my s Ukrajinou a jak vznikla a jak be be be..... faktem je, že tady máme desítky tisíc Ukrajinců, kam člověk ve větším městě vleze, tam potká Ukrajince. Tak - hlavně ať česká televize začne vysílat pravdu a nic než pravdu, ať do debat dodává solidní, neprolhané a nepodplacené lidi. Ať produkuje filmy, které lze se zájmem sledovat, světovou produkci z doby tak před padesáti lety ( než svět začal americky degenerovat a blbnout) - to by bylo prima. V rozsahu celé TV produkce by stačilo jen pár kanálů, které by produkovaly tvorbu pro české!! diváky, ne desítky kanálů, které jsou hlásnými troubami USA, zahlcují vysílání desítkami přiblblých reklam a pořady určenými pro české imitace američanů.

      Smazat
    2. 22:28 Tak tomu se říká "přání otcem myšlenky". Prdlajs, ČT peklo tu samozřejmě zůstane, pouze vymění pár vokoukanejch a vopelichanej čertů za nové modely :-)

      Smazat
  10. V USA si musí hlavně dávat pozor na nedemokratické ruské agenty s ricinem, kteří se jim začnou vměšovat do voleb, ale to jistě brzy odhalí Venca Moravec.

    OdpovědětSmazat
  11. Tento zkorumpovaný americký systém, kde není vůbec nic čestného a spravedlivého jsme si tu nechali díky Gorbačovovi nastěhovat k nám. FUJ.

    OdpovědětSmazat
  12. - Merkelová neštudovala v Moskve, Chruščov - nedaroval Krym - práveže sa motala na Donbase, a Stalin po odsune Tatárov na počesť pripojenia Ukrainy Petrom I - 300 rokov - pripojil Krym ako UCCP ku Kievu - organizačne, nie parlamentne, Krym od začiatku mal svoj parlament a vládu -

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A není ono to jedno diskutére 7.07? Neměli bychom mít světové politické šmejdy a problémy na háku, ( zvlášť ty staré, které už dávno pominuly) natož aby neustále vedly k hádání a plkání u PC? Skutečně by mně zajímalo, jaký život vedou lidi, kteří nemusí chodit do práce, mají zajištěné nedotknutelné příjmy, můžou dřepět celé dny u PC a do nekonečna se hádat a debatovat nad čímsi, co ty, kteří si musejí denně vydělávat na živobytí, a mladší generaci, vůbec nezajímá. Fakt -směšné hádky nad něčím, co se děje kdesi ve světě. Ještě tak kdyby to byly hádky a debaty nad tím, co se děje u nás v ČR - bych i chápal, ale toto fakt nechápu. Musí to být smutný život osamělých lidí ( potažmo chlapů) - najděte si každý přítelkyni, odpalte od PC, jezděte na výlety, choďte na procházky, a bude vám prima. Na dřepění u internetu žít a umřít? Brrrr - tak se otřásám!

      Smazat
    2. 9:49 trochu si to srovnejte v hlavě. To, co se děje u nás je jen stín (odraz) toho, co se děje třeba právě v USA. Z toho hlediska je pro vývoj v ČR mnohem důležitější, jestli obstojí Trump než to, zda si udrží ředitelování v ČT Dvořák.
      Takže raději té své zbožňované mladé generaci vysvětlete, že my starší jim máme co nabídnout. Ale s vámi je to asi marné, jste zaseklý jak gramofónová deska zřejmě už léta! WC

      Smazat
    3. 9:49
      Co jsme my, budete i vy... jestli se mezitím navzájem nepovraždíte. Zajímavé bude, jestli za vámi vůbec něco zbude. Vždyť i s potomky to moc nepřeháníte. Tak synku, hlavně si užívejte teď.

      Smazat
  13. uznanie a podpis Mierového usporiadania bol odsúvaný Kohlom s tým, že len jednotné Nemecko má právo tento akt podporiť a uznať, no toto nečakali, a aj mnoho politikov vrátane Kisingera pred tým Kohla upozorňovali, a čo teraz - ak podpíše Merkel, budú musieť USA a VB odísť z Nemecka, a už nebude platiť Kanzler pakt - aha ....

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tady je nastíněná pravda. Skutečnost je ještě horší..
      https://www.youtube.com/watch?v=jpmow7UflrM

      Smazat
    2. 7:12 no a co? Tak odejdou z Německa a tu svoji "americkou pravdu a lásku" (nápisy na jaderné i nejaderné výzbroji) rozvezou do východoevropských zemí. Kde vidíte nějaký problém? Nebojte, i na Česko se dostane!

      Smazat
    3. Po Němcích přece není možné žádat, aby se stali standardním vojenským cílem v případě horkého vojenského konfliktu. Němci musí přežít! Naopak takovejch Poláků, Čechů a Slováků (a perspektivně Ukrajinců a Bělorusů) nebude žádná škoda, pro západ jsou stejně jenom slovanskou verbeží, kterou západ nestihnul vyhubit spolu s Hitlerem.

      Smazat
  14. Svět je dnes úplně jiný a jsou pouze dvě možnosti : dobro x zlo. Třetí cesta není.
    https://tadesco.org/marneho-okenko-28-q5-2q2q-svet-se-otrasa-v-zakladech/ 28.5.2020.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.