Reklama

sobota 2. května 2020

Proč současnou ODS charakterizuje fanatická nenávist k Rusku a k Číně?

Poslanec Jiří Kobza (SPZ)
Jiří Kobza a -ps-
2. 5. 2020  facebookový profil Jiřího Kobzy a PrvníZprávy
„Kdo je dnešní ODS? Je dobré si všimnout, že zatímco tuto stranu v minulosti reprezentovaly korupční skandály, podivné restituce a privatizace, mrtví Maďaři a především rozsáhlá amnestie Klause st., která za těmito zločiny zatáhla závěs, dnešní ODS je dost jiná," myslí si poslanec Jiří Kobza. Proč?

„Ono už také mnoho není, co by se dalo "privatizovat". Dnešní ODS reprezentují jednak prázdné řeči předsedy Petra Fialy, podpora koaličních Pirátů a TOP při jejich zahraničně-politických akcích na magistrátu a radnici Prahy 6, pravou tváří dnešní ODS se stal Pavel Novotný, šílený starosta Řeporyjí. Současnou ODS tedy charakterizuje fanatická nenávist k Rusku a k Číně, neskrývaná snaha o přepsání dějin zejména výsledků 2. světové války a neskrývaný obdiv k fašismu. Jinak by totiž nemohli adorovat zrádce a vrahy z Ruské Osvobozenecké Armády gen. Vlasova a dokonce jim provokativně a nestydatě postavit pomník," konstatuje poslanec SPD.

„Takže se ptám, vás voličů ODS, opravdu je Novotný tvým idolem a představou o budoucnosti našeho státu? Budete mít možnost to v následujících krajských a sněmovních volbách potvrdit anebo napravit svůj tragický omyl tím, že budete volit někoho jiného, kdo si minulosti svého národa váží," radí Jiří Kobza voličům ODS.

„Mne jako občana České republiky hanba fackuje za všechny ty, kteří Pavla Novotného zvolili a umožnili mu toto vše provádět. Hluboce se za ně stydím před všemi padlými z pražského povstání," uzavřel své," uzavřel svůj komentář poslanec Jiří Kobza.

79 komentářů :

  1. Před časem jsem se dal do řeči s jedním místnim, asi padesátiletým podnikatelem. Došla řeč na politiku, tak jsem se dozvěděl, že největší hajzl je Babiš, protože, když byli u vesla ODS, tak se mohlo legálně krást ve velkém. Ponaučení ? Volič ODS je buď zloděj, nebo dement. Jiná možnost je vyloučena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybyste byl na místě toho podnikatele, mluvil byste možná mnohem příkřeji. Já vím o lidech, kteří, jak tvrdili, daní v offshorech. A ačkoliv mají opravdu velice dobré živobytí, budou žádat stát o podporu. Jejich názor je, že jejich peníze jim patří do halíře a co se týká státních záruk, v tom musí být prioritně uspokojeni. Po mojí námitce, kde má na to stát vzít, je to buď nezajímá anebo ať platí lůza, která na to tady je, aby makala a platila.

      Vymazat
    2. A o čem bylo to celé období po "listopadu"? O zlodějně a hodně lidí kradlo jako straky, tak je volilo o sto šest, teď už se to rozdělilo a zájmy jsou podle skupin, které se daly dohromady. V USA mají tu výhodu, že buď republikán nebo demokrat, ale dopadne to nakonec skoro stejně, jen se mají líp jedni nebo druzí. Ale jak je vidět, hajzlové jsou všude. I ten u vás podnikatel.

      Vymazat
    3. 10:31 Právě proto, že jsem podnikal 27 let tak o tom píši. V životě by mě nenapadlo volit takový hnus, jako ODS. A to už vůbec ne nyní, v době, kdy je v čele ten nagelovaný idiot.

      Vymazat
    4. A 9:01!!

      Je tady ještě třetí, vysoce pravděpodobná možnost, že volič ODS je dementní zloděj, ikdyž to je pro něho až příliš kruté.

      Vymazat
    5. "Boj sluníčkářů, neomarxistů a elitářů proti vlastencům a normálním hodnotám se přiostřuje;" (takhle nějak jsem to před chvílí četl na euportálu.)

      Proč ale tolik lidí tyhle vzájemně kopírované názory tak rádo proklamuje a prosazuje a proč jsou v tom mnozí všude kolem, i mezi našimi kolegy, dokonce tak zběsile a hlasitě aktivní?

      Je v tom jistě (také, a mj.) stádní davová psychologie; protože aktivní předvádění kmenové loajality je pevnou součástí naší genetické výbavy.
      Kterou potom stačí jenom z výpalného od nás veřejnoprávně formovat a přikrmovat; protože to ostatní už zvládnou mechanismy dobývání renty v dnes už převládajících korporátních hierarchiích.

      Vymazat
    6. Problem s ODS je ten, ze to neni demokraticka strana, lid je nezajima, zajimaji je jen podnikatele, a ty take nezajimaji lide. VSE NELIDSKE je jim vlastni, to je ODS. A tohle dokazuji pri kazdem cinu a nazoru. Tragedie je v tom, ze tuhle charakteristiku - az na to podnikatele - lze napsat o kazde vladni strane. OBYCEJNI LIDI JE NEZAJIMAJI. A jeste vetsi tragedie je, ze lid je voli! Takze vlastne mohou si delat co chteji, a lidi je beztak zvoli. Vsechny tyhle strany tady uz 30 let nemusely byt. Kdyby byla tady jen KSC, vsechny tyhle problemy, a je jich miliony, by tady nebyly. Ale dejte rozum lidu, kdyz se to nepodari ani dat jednomu cloveku!

      Vymazat
    7. Mám podobnou zkušenost, kdy mi kolega říkal, jak jeho kamarád a volič ODS, podnikatel, ho varoval, když se mu svěřil, že není koho volit. "Nás nevol, my nejsme strana pro tebe, obyčejného zaměstnance."

      Vymazat
    8. 21:19

      To jsou všechny strany, v každé jsou lidé, kteří mají jen vlastní cíle a spousta z nich v pozadí migruje z jedné do druhé podle toho jaké má zrovna preference. Je to přirozené.

      Vymazat
  2. ODS byla zaplevelena. A protože se neumí plevele zbavit, prohlásí ho za kulturní rostlinu a je zase vše v pořádku. A kdo z voličů, se vyzná v botanice ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebyla zaplevelena, protože se tak už zrodila.

      Vymazat
    2. ODS byla založena u příležitosti nedožitých führerových narozenin...

      Vymazat
  3. Poslední dobou se zájmem sleduji web Tadesco. Zprávy tu jsou až neuvěřitelné a proto sice sleduji, ale nechávám si určitý nadhled, takže je to 50 na 50. Jenomže dneska je zde ruské video, které mnohé co už zde bylo napsáno potvrzuje a ještě dává další zajímavé informace, podporující hodnověrnost uvedeného webu. V každém případě je asi potřeba také brát vážně slova Davida Ickeho, o tom co na nás mocní loutkovodiči chystají. Likvidace peněz a očipování každého přes údajnou
    povinnou vakcinaci celé populace. Potom už nebude problém lidstvo sledovat na každém kroku a doslova vás bez toho ani nepustí na veřejný záchodek. David Icke také upozorňoval na to, že zavádění technologie G5 se shoduje s chřipkovými epidemiemi (G4, G3, také), což není vůbec náhoda. Všechno má určitý etický a duchovní rozměr a proto bych tomu nevěřil, pokud by na straně dobra nebylo Rusko, což video také uvádí. Zjistilo se že čaga rostoucí na bříze zejména v Rusku také mimo jiné funguje proti coronaviru. To také vysvětluje určité šílenství které u nás nastalo ohledně Ruska i Číny. Podle Pjakina jsme centrem světového židovství a vždy zejména Praha měla významný duchovní rozměr a význam pro mocné tohoto světa. Nejvíce mne utvrzuje to, že Tadesko říká, že síly dobra vyhrávají a vše se ubírá dobrým směrem, takže hlavu vzhůru.
    Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proboha, čtěte občas i něco jiného.

      Vymazat
    2. Na web Tadesco bych si dal pozor, provozovatel webu Tomáš Marný (alias René Koukal) je poměrně profláknuté jméno. Neříkám, že jsou všechny články z tohoto webu špatné, ale chce to si ověřovat obsah.

      Vymazat
    3. Ahoj dědku!!

      Je dobré, že nezůstáváš pouze na NR, protože každá alternativa časem je pod tlakem peněz nebo nenávistných tro(vo)lů. Viz britské listy, kterým dnes říkají "blicí" a spousta dalších. Tadsco a Aeronet jsou další na řadě, které je třeba buď umlčet, nebo zprofanovat, ale zakon vremeni je neúprosný (frekvence společenských změn je násobně větší než frekvence vnímání většiny indoktrinovaných mozků), a proto se davem šíří tzv. kognitivní disonance a z toho pramenící beznaděj a bezmoc. Ještě jedno kolečko HIV viru a lidé se buď vzbouří i holýma rukama nebo si hodí mašli sami.
      Jo a díky za pochvalu příspěvku o kupčení chazarů s územím Ruska a Panamy (to víš doba je nejistá, cenzura řádí všude, a proto je třeba některé myšlenky tzv. Anonymizovat, ikdyž URL prozradí každého).

      Vymazat
    4. Jo dědku!
      Tomáš Marný je nick, který je třeba vnímat asi takto (To máš Marný) a podle toho dělat i závěry.

      Vymazat
    5. Web tadesco.org je konspirativnim webem s neskutecnymi lzemi, fantaziemi a hovadinami. Prohlasil, ze Clintonovou popravili a ted ctete v US novinach, ze radi Bidenovi. Asi vstala z rakve. Totez o Sorosovi, ten podle nich nekolikrat spadnul v letadle. A kdyz recni nekde v Davosu, ma pry dvojniky!
      Tadesco uverejnuje taky fantasie B. Fulforda, zrejme CIA agenta, ktery ma za ukol sirit informace, ze USA nejsou spatne, ale spatna je Kabala, proti ktere nemohou stale zvitezit, i kdyz v kazdem komentari Fulford tvrdi, ze Kabala prohrava.
      Tadesco je tedy dezinformacni web, ktery siri neoveritelne zpravy plne neuveritelnych fantasii, jinotaju s cisly, atd. Podezrivam Marneho/Koukala, ze ho financuje CIA. Hodil jsem mu tam zkusebni speky a on je smazal. Tim to potvrdil.

      Vymazat
    6. Web tadesco.org je konspirativnim webem s neskutecnymi lzemi, fantaziemi a hovadinami. Prohlasil, ze Clintonovou popravili a ted ctete v US novinach, ze radi Bidenovi. Asi vstala z rakve. Totez o Sorosovi, ten podle nich nekolikrat spadnul v letadle. A kdyz recni nekde v Davosu, ma pry dvojniky!
      Tadesco uverejnuje taky fantasie B. Fulforda, zrejme CIA agenta, ktery ma za ukol sirit informace, ze USA nejsou spatne, ale spatna je Kabala, proti ktere nemohou stale zvitezit, i kdyz v kazdem komentari Fulford tvrdi, ze Kabala prohrava.
      Tadesco je tedy dezinformacni web, ktery siri neoveritelne zpravy plne neuveritelnych fantasii, jinotaju s cisly, atd. Podezrivam Marneho/Koukala, ze ho financuje CIA. Hodil jsem mu tam zkusebni speky a on je smazal. Tim to potvrdil.

      Vymazat
    7. Naprosto souhlasím s Vámi ohledně TADESCA, informace jsou v časovém předstihu před jinými alter. zdroji a na rozdíl od MSM ( MEDIÁLNÍ SRAČKO METY ) jsou pravdivé a
      odrážejí realitu toho co se děje ve světě

      Vymazat
    8. .... "že síly dobra vyhrávají a vše se ubírá dobrým směrem, takže hlavu vzhůru", pohádky mám pořád rád, r.dědečku, ale dobro a zlo to skutečně patří jen do pohádek (ale i US prezidenti ho používají), tam je to v pořádku je to výchovné, zejména pro děti. A nakonec dobro zvítězí a pohádky je konec.

      Vymazat
    9. Stačílo napsat, že TADESCO je věrohodné jako Česká fejkovize po přepólování...

      Vymazat
  4. Odporné na tom je fakt, že v Rudé armádě bojovaly lidé mnoha současných států a národností, takž mluvit jen o Rusech je úmyslná zhovadilost a ti kteří zradily si zaslouží přinejmenším opovržení, správný trest je kulka.

    OdpovědětVymazat
  5. Je otřesné, že propagace fašismu tím debilním úchylem z Řeporyjí není trestána. Naopak ten hajzl je propagován jako hrdina.Člověku se chce zvracet a je mu stydno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když tak zradili.

      Vymazat
    2. Oslava nacistických kolaborantů není zde považována za projev propagace nacismu z toho důvodu, že sice Buňačenko způsobil Amíkům značné zdržení během invaze, ale na druhou stranu byl ideou celé skupiny okolo Vlasova nesmiřitelný boj s Ruskem a komunismem. Vlasovci, podobně jako evropští a především němečtí nacisté, pohrdali východní chátrou, která měla být zničena a zotročena. Tohle mělo na Západě vždy pozitivní ohlas. Podotýkám, že do východní chátry patřila i značná část zdejšího obyvatelstva. A jelikož příslušnost k této rase je stále považována za jakýsi cejch, převážná většina lidí se zde označuje za potomky Keltů, i když jejich genofond napovídá něco jiného.

      Vymazat
    3. Němci se "také" považují za nadlidi, potomky Árijců a když se podíváte na jejich dnešní genofond, pak můžete získat dojem, že Turci nedošli jen k Vídni, ale k Berlínu. Jinak stále mají víc než třetinu obyvatelstva slovanského genofondu.
      Prostě dokonale ukázkoví čistí Árijci ... a k paradoxu - může se ukázat, že jedinými opravdovými Árijci v Německu budou ti se slovanskými kořeny a ta část, která skutečně přišla ze Sýrie ... prostě dokonalé.

      Do té východní chátry tady u nás mělo patřit cca dvě třetiny obyvatelstva. Třetina měla být poněmčena. To takoví jako Kolárovic, Hřibovic, Novotní, ... Kaloskovic možná taky.

      Vymazat
    4. 10.26 teda já se opravdu nepovažuji za nějakého potomka Keltů a na svůj Slovanský původ jsem hrdý a rozhodně tak jako drtivá většina národa to nepovažuje za nějaký cejch. Blbost! Ty pindy co tu vedete o Vlasovcích jsou opravdu humorné. Zajatí vojáci kolem Vlasova dostali dvě možnosti, buď bojovat na straně Němců, nebo smrt! Zvolili to první. Opravdu do toho nemotejte nějaký protikomunistický odpor Vlasova. Zradil svou zem, zradil všechny ty, kteří bojovali na straně protihitlerovské koalice. Byl to jen a jen sprostý zrádce a zbabělec! A to mu neodpáře ani nějaký blb Novotný, který se mi dnes jeví tak trochu jako Vlasov, zrádce své země. P.S. Vlasov a jeho družina byli Keltové??? Vy si tady z nás děláte legraci! Že jo??? M.R.

      Vymazat
    5. 12:24, kde píšu, že vlasovci byli Keltové?

      Vymazat
    6. Vy to rikate spravne. Zajati Rudoarmejci meli jen dve moznosti. Bud chcipnout hladem a stradanim v nacistickem koncentraku nebo vstoupit do ROA pod velenim Vlasova. Doufali, ze tak preziji. Ovsem tim zradili svou vlast, kde vsichni vlastenci se zapojili do odporu proti Hitlerovi. Vlasov sam je prototypem zradce. I on v zajeti udelal to nejlepsi jenom pro sebe! Prepocital se. Myslel, ze Soveti valku prohraji. Jeste par mesicu pred koncem valky se ozenil v Berline se vdovou po nemeckem dustojnikovi! V Prazskem povstani odmitl s ROA bojovat proti Nemcum a predal veleni gen Bunacenkovi. Pak odjel vyjednavat s USA k Plzni kvuli ROA a sobe. Byl zajat GRU, odvezen do Ruska, odsouzen za zradu a popraven.
      Ano, Vlasov byl fasista. Vlasovci byli fasiste a pachali stejna zverstva jako oni. Kdyz zradili v Praze Wehrmacht a bojovali proti ni, chteli odcinit svou zradu na SSSR. Kdo jim stavi pomniky, ten je fasista take!
      Nas stat podporuje fasistickou ideologii, falsovani dejin a provokace Ruska!!!!!!!

      Vymazat
    7. Anonymní 2. května 2020 12:24
      Většina těch co jim bylo nabídnuto "členství" u Vlasovců s pohrdáním odmítla. Hovoří o tom i celkový počet vojáků ROA. Stejně jako většina důstojníků, včetně generálů. Ti neváhali často říci Vlasovovi do očí přímo, co si o něm myslí, musela nejednou zasahovat německá ochranka Vlasova, když se je Vlasov pokoušel přemluvit ke spolupráci.

      Vymazat
    8. Vlasov a jeho družina byli Keltové??? To nevím , ale hajzlové to byli určitě a k nim patří i to hovado Novotný.

      Vymazat
    9. Vlasov a jeho družina byli Keltové??? To nevím , ale hajzlové to byli určitě a k nim patří i to hovado Novotný.

      Vymazat
    10. 11.09 Turci nedošli jenom K Berlínu, ale po Druhé světové DO Berlína a do okupačních zón GB, USA i Francie... A ZŮSTÁVAJÍ TAM.
      Díky Alláhovi, budiž jeho jméno nastatisíckrát pochváleno.

      Vymazat
    11. 13.37 Tedy, když Vlasovci pohrdali východní chátrou, tak nemohli býti Slovany ale něčím lepčím. Logické!? Museli by se v německém zajetí za svůj původ stydět...

      Vymazat
    12. 20:44

      Vaše "logika" člověka nutí k tomu, aby to rovnou vzdal, protože u vás jakkoliv argumentovat nemá význam.

      Vymazat
    13. Na hloupé a nesmyslné argumentace vycucané z prstu se těžko normálně reaguje. Za svůj původ nestydícího se Slovana přeje hezký den 20.44 A vy se taky nestyďte a neočišťujte před ostatními. Potomci Slovanů jsou hezčí než Keltů. Bejt zrzavej a pihatej...

      Vymazat
  6. Není to náhodou předsudečná nenávist jak ji definoval Soroschuv člověk Hamáček? Obě tyto partajeby měly být ve volbách do sněmovny odsunuty do pozadí politiky. Hamáček se sice v době krize zachoval dobře, ale stranu vede mimo soc. dem. ideje.

    OdpovědětVymazat
  7. No jo také ods jako jediný měli furt plné huby zlého komunismu a fašista zůstane fašistou. Bohužel v Praze zase zvolí fašouny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosté, milý Watsone. Komunisté je donutili skutečně pracovat, a toho se bojí víc, než čert kříže, nebo Ády, který je zaměstnával třeba na GESPAPO.

      Vymazat
    2. Pardon, má býti GESTAPO.

      Vymazat
  8. Nová doba, kdy:

    "Historii dnes už netvoří ti, co ji sami prožili,
    ale TI, co mají politickou moc ji dle libosti změnit".

    Toho běžně využíval už Hitler, Stalin a dneska je to i Kim Čong-un a také Kalouskův demoblok s celou neslavnou "trojkou ze šestky".
    Podstata je přitom vždy stejná, jde veskrz o ideologickou nenávist, šířenou za jediným účelem - touhou po moci a majetku hrstkou
    "jediných spravedlivých".

    OdpovědětVymazat
  9. Proč? Protože si to tak její řídící finaciéři přejí!

    OdpovědětVymazat
  10. Článek je o ODS. Dříve a nyní. A ptá se: proč? Zdá se mi, že nikdo neodpovídá. A přece je to snad jasné. ODS je stranou ekonomického liberalismu. Nikde nic o morálce. Krátce: peníze nesmrdí. No a kde tomu tak ve světě kdo odpovídá? EU a zejm. Amerika. Podstatou EU je korupce, na ní byla založena. Podél penězotoků spousta děr, kudy tok prýští. A navíc kážou o protikorupčí morálce. Kdo by to nebral. Jen je potřeba EU pevně věřit. No a Amerika? to je světový zloděj č. 1 odedávna. Takže ODS musí být proti Rusku i proti Číně, kde dost často za zlodějny někoho zavřou a dají na Sibiř nebo do Tibetu. Nic za tím nehledejte. V ODS vždycky šlo a jde o prachy. A vize do budoucna? Volný pád Západu, penězotoky vysychají a jen na štvaní to nepostavíš. Takže se zlodějským Západem půjde dolů i zlodějská ODS. Pane Kobzo? Mohl jste mluvit jasněji.

    OdpovědětVymazat
  11. Ono je to těžký. Chci volit euroskepticky, ale ne eurofobně. Chci volit pravicově, a ne levicově. Rusko mám rád, jazyk umím plynně, ale putinismus už začíná být směšný. Jsem ateista. Kašlu na Novotnýho, furt mi z toho vychází ODS.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to těžké jen pro nemyslící a bez morálky.

      Vymazat
    2. Jste to trefil. Ten blbec nebude nikdy volit spravne.

      Vymazat
    3. Vlada, parlament, justice jsou necinni k provokacim fasistu v prazske exekutive, kteri delaji zahranicni politiku namisto MZ/Petricka. Jenom fasista muze mit zajem na odstraneni sochy viteze 2. svetove valky a jenom fasista postavi pomnik zradcum Rude armady Vlasovcum, kteri po boku fasistu bojovali proti CCCP!
      Cesti fasiste ovsem neoperuji z vlastniho popudu, ale na zaklade prikazu fasistu USA na prazske ambasade! Ta ridi vladu, sve poskoky a media. Nemame suverenitu, ani demokracii. Demokracie, ktera pripousti falsovani dejin a lzi v mediich bez postihu neni zadna demokracie, ale diktatura.

      Vymazat
    4. Vlada, parlament, justice jsou necinni k provokacim fasistu v prazske exekutive, kteri delaji zahranicni politiku namisto MZ/Petricka. Jenom fasista muze mit zajem na odstraneni sochy viteze 2. svetove valky a jenom fasista postavi pomnik zradcum Rude armady Vlasovcum, kteri po boku fasistu bojovali proti CCCP!
      Cesti fasiste ovsem neoperuji z vlastniho popudu, ale na zaklade prikazu fasistu USA na prazske ambasade! Ta ridi vladu, sve poskoky a media. Nemame suverenitu, ani demokracii. Demokracie, ktera pripousti falsovani dejin a lzi v mediich bez postihu neni zadna demokracie, ale diktatura.

      Vymazat
    5. Nejsem volič ODS ani ANO, chci volit levicově a nemám koho volit , máme stejný problém. Nechci Vám do toho mluvit, o Novotném nemá cenu diskutovat ani o něm mluvit. Když poslouchám předesedu ODS, tak divím, že mu někdo vůbec rozumí, většinou jsou to jenom řeči a ideologie. Máte to těžké jako já.

      Vymazat
    6. 10:46 Až nás ODS s Piráty, TOP, KDU a Starosty kulturně obohatí, tak pochopíš. Potom se třeba přihlásí věřitelé Bakaly, že jsme jim neochránili majetek, nějaký úředník třeba omylem podepíše smlouvu o těžbě lithia, prolomí se Benešovy dekrety a přestane existovat stát hlupáků a nebude to žádná škoda.

      Vymazat
    7. No, koukám, že "homogenní" hodnoty nejsou až tak důležité pro některé voliče. Vytvoří si seznam , který si protiřečí a pak není koho volit? Je, právě blby. A proč, to si může každý domyslet sám.
      To vychází, jako když by chtěli být Červenou karkulkou, ale sežrat vlka. Chtějí si nechat splnit tři přání od zlaté rybky, ale zároveň si ji předtím ogrilovat. Chtějí budit sympatie králíčka z Jen počkej, zajíci, ale chtějí být jako vlk.
      No co, mají, aspoň tady, jak je vidět, právo na názor, ale nemohou se divit, že já je považuji za noční "v.ly" (sem nepatří ono "očekávané" písmeno a není to sprosté, ale každý si přece může myslet co chce, ne?).

      Vymazat
    8. 12:18

      To chce pravidelné cvičení na čerstvém vzduchu a ta paranoja vás přejde.

      Vymazat
  12. Pro mě je ODS charakterizována Kubiceho zprávou, Melčákem, Pohankou, Wolfem, zkrátka nízkost nejhrubšího zrna. To mají společného s Piráty a TOP, spojuje je nízkost a bezcharakternost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petr Wolf byl nejdříve komunistou, pak odeesákem, odkud přeběhl k socanům a pak se stal trestancem na útěku. Jeho chybou byla velkorysost v zacházení s penězi. Stejně jako jeho bych potrestal toho, kdo mu ty peníze dal.

      Vymazat
    2. Teď jste uhodil hřebíček na hlavičku. Tak zv. Kubiceho zpráva je tím správným příkladem "pravé" politiky ODS. Politika dle mě není špinavá, politiku dělají i "špinaví" lidé, politici. Neříkám, že jen v ODS. Ale tehdy, kdy Kubiceho zpáva, tak zv., omylem, náhodou unikla, bylo to týden před parlamentními volbami. Co mohl udělat Paroubek za týden, jak mohl vyvrátit nesmysly ? Samozřejmě jsem těm informacím nevěřil, ale co lidé, kteří čtou jen Blesk a jednou za 4 roky příjdou k volbám ? Ale to není to hlavní , víte co mě tehdy nejvíce vadilo a bez jakých koli zábran zahájilo zcela otevřeně tuto politickou praxi ? Politici ticho, tak zv. "hlídači" demokracie ticho. Tady se mělo řvát na celé pecky, že to není možné, to přece není demokracie. No a ono to přesně od té doby takto funguje. To bude ta pravá "liberální demokracie". Nic než podvody a peníze. Bohužel nemohu nazývat tento systém demokracií. Je to systém, kde je nejdůležitější vliv velkých peněz, nic víc, nic míň.

      Vymazat
  13. Asi bych chtěl napsat něco málo, u starších spoluobcanu se objevil nazor o ztotožnění s likvidací osob o kterých je dnes řeč.. s tím se nedá souhlasit. Na strankach jsem se dočetl že pan Kolář nemá strach jet kamkoli mimo Bělorusko, panu koláři jeho situaci mi nezávidím, pokud by měl někdo zájem na jeho likvidaci, nebude spěchat o to větší strach jej musí provazet ne hned, ale kdykoli současné pozdravim soudruhy z BiS, kteří sledují tyto stránky

    OdpovědětVymazat
  14. Vlasovci byli zrádci a bojovali na straně fašistů nejen proti Rusům, ale i např. Krymským Tatarům, Kazachstáncům, Gruzíncům, Bělorusům, řekněme proti státům Sovětského svazu, ale byli by li nasazeni na Západní frontě, bojovali by i proti státům protihitlrovské koalice Anglii, USA nebo Francouzkým odbojářům. Byl to xindl, který si myslel, že jakousi pomocí Praze na poslední chvíli si vyslouží nějaké odpuštění. Zradili nejen Sovětský svaz ale i státy bojující proti fašismu, proti nímž by byli jistě ochotni bojovat na straně nepřítele.. Teda fakt čest jejich památce. Praho, další ostuda!

    OdpovědětVymazat
  15. Kdo je dnes ODS a co má společného s tou minulou lze pochopit zde. Hnus a morální bahno https://www.televizeseznam.cz/video/real-talk/pavel-novotny-o-kauze-bartosova-priznavam-ze-jsem-ridil-tok-udalosti-64054946?dop_ab=331720&dop_source_zone_id=1&dop_req_id=bcTetDuvkSb-202005020940&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=abtest154_amp_seznamzpravy_varBB

    OdpovědětVymazat
  16. Novotného nejspíš pořeší izraelští, neboť ti mají co se pogromů týká zcela přesnou paměť, která nepodléhá v čase změnám. Pamatují si i, kdo se pogromů aktivně účastnil a stavění pomníků takové chátře jen tak lehko nepřenesou. Zvlášť, když se jejich akce dá lehce hodit na jiného - i v tom jsou mistry. Myslím, že ten poddobytek by proto měl mít skutečně obavu. A´t se to snaží zakrýt jakkoli, propaguje vrahy dětí, žen i můžů, včetně starců a stařen. Skutečný hnus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Novotny rika, ze je polozid a citi se tim byt chranen. Zid zidovi neublizi. Mylite se proto, budou to muset zase resit Rusove. Pro ne je to otazka cti. Tahle odporna zruda, co v Blesku dohnala I. Bartosovou k sebevrazde si tu karmu uz davno zaslouzi. Jeho tata byl bavic. On je travic lidi.

      Vymazat
    2. 11:27

      Nevadí vám, že nejvíc pogromů má Židy byli v carském Rusku?

      Vymazat
    3. 11:27!!
      Hluboce se mýlíte. Pogromů na židy bylo od roku 1425 (koncil) několik, ale pogromy na Slovany jsou již od roku 399 n.l. (vyvraždění afrických pravoslavných a uloupení křesťanství katolíky) permanentní a mnohonásobně krutější než na židy. Přesto si židé zavedli místo pojmu genocida svůj vlastní (holokaust) a nedej bože vznést proti němu jakoukoliv banální námitku (krvavá davidova hvězda, zatím na čelech germánů).

      Vymazat
    4. 20.28 Zřejmě jste ve škole chyběl při výuce fysiky - ZÁKON AKCE A REAKCE vám zcela zřejmě nic neříká.

      Vymazat
    5. 22:02, 23:20

      Takže vy schvalujete zabíjení Židů v Rusku?

      Vymazat
    6. 6:12
      Odkud jste spadl?

      Vymazat
  17. ODS je tedˇ jiná, protože ti co si již nakradli stranu dávno opustili a zůstali tam jenom ti hloupí a neschopní, kteří ještě věří, že snad ještě jednou příjde doba kdy bude i pro hlupáky opět možné si legálně nakrást.

    OdpovědětVymazat
  18. 10:09 Děkuji laskavě za, ale zbytečnou radu. Za těch dvacet let co se pohybuji na internetu mám cca 50 webů, které pravidelně procházím a vzniká kvalitní mozaika informací a málokdy se pletu. Ještě pamatuji Britské listy, kdy ještě patřili k nejlepším webům, teď už to je sračka na kterou bych nesáhl ani vidlema od hnoje. Rád seznámím každého kdo má zájem, s objeveným novým a kvalitním zdrojem, jedná se o ruský web Liveinternet.ru/rating/ru a s překladačem a s tím co si ještě pamatuji ze školy, je to velice dobrý zdroj.
    Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja uz sleduji taky jenom diskuse na kanalech RF. Zapadni sracky, lzi a zamlcovani sledovat je skoda casu.
      I svycarske radio a TV jsou pod nadnarodni cenzurou US zidaku, nemyslete si! Tam se lze az to prasti! Muj Boze, kdy to uz skonci?

      Vymazat
    2. Ještě jsem si chtěl ověřit počet těch mých oblíbených webů a to jsem se ale pěkně seknul. Od doby kdy mi na starém počítači zmizely záložky, si to jistím v normálním bločku napsáním abecedně, obyč. tužkou. Tak nich mám 142, všechny je samozřejmě každý den neprojdu, ale pár desítek ano, takže radit skutečně opravdu nepotřebuji.
      Hej hou. rudý dědeček

      Vymazat
  19. Pan autor komentáře, Jiří Kobza, zraje jak víno! ...

    OdpovědětVymazat
  20. Pane Kobzo. Vase analyzy sedi jako vzdy! Volte SPD!

    OdpovědětVymazat
  21. Pro odlehčení: Jaroslav Hašek - Činnost moderního diplomata

    https://uloz.to/file/WwXuFC3S/jaroslav-hasek-cinnost-moderniho-diplomata-mp3

    http://rodon.cz/admin/files/ModuleKniha/858-Jaroslav-Hasek-Povidky-I.pdf
    str. 74 - Asi Hašek znal Schwarzenberka.

    U holiče
    https://uloz.to/file/T8PPLQ4F/jaroslav-hasek-u-holice-mp3

    OdpovědětVymazat
  22. https://www.arfa.cz/to-snad-ne-nemecko-chce-zavest-prukazy-imunity-covid-19-nemas-kartu-tak-zmiz-sokujici-krok-k-celoplosne-vakcinaci-a-cipu-pod-kuzi-podle-billa-gatese-kritici-odkazuji-na-nejtemnejsi-kapitolu-n/#.Xq0yCikzbIU

    Svět se také chystá zjistit, že Angela Merkelová je dcerou Adolfa Hitlera. Italové, kteří se právě zbavili německé kontroly (EU), nám poslali kopii jediného známého obrázku Hitlera s jeho dcerou Angelou. Zpráva zní: „a když vyrostete Angela, zničte celou Evropu

    OdpovědětVymazat
  23. „Mne jako občana České republiky hanba fackuje za všechny ty, kteří Pavla Novotného zvolili a umožnili mu toto vše provádět. Hluboce se za ně stydím před všemi padlými z pražského povstání", uzavřel svůj komentář poslanec Jiří Kobza.
    Jestli chceš, Kobzo, tak ti klidně pár dalších facek můžu dát i já osobně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady se ti to vytahuje! To já bych do tebe ani nekopnul...

      Vymazat
  24. Očekávám, že na pravoslavném kostele v Resslově ulici bude též pamětní deska parašutisty Čurdy, který vyzýval své kolegy aby se Němcům vzdali, že se jím nic nestane! Myslel to přeci s nimi dobře...! M.R.

    OdpovědětVymazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.