Reklama

středa 10. června 2020

Jen ať na Tchaj-wan jedou

Jiří Jírovec
10. 6. 2020
Jděte loket v paži, prchejte nohy na ramenou a probůh, ať se nevracíte! (rada senátorům dle Vladislava Vančury).
Pánové ze Senátu přivezou ostrovanům bonmot: "Groše nesmí zvítězit nad hodnotami."
Hodnoty jsou jejich, nikoli nezbytně naše. Mohli mluvit o tolarech, jenže to by mohlo vést k nežádoucí záměně měny. Zkuste si to říct nahlas.


Peněz se u nás často nedostává, zato slova laciní. Některé výroky lze považovat za tak levné, že jsou až bezcenné. O prezidentovi lze říct, že je prase hodné vykrvení, místopředsedu Sněmovny, označit za svini nebo jemněji za zmrda, a neodsouzeného obvinit, že je zloděj nebo udavač. Nic se nestane, vše je v současné české normě.

Stateční se neshrbují před nikým. Ti obzvláště erektovaní občas kritizují nejen USA, ale dokonce i Izrael. Za soudružskou kritikou rychle přichází vysvětlení, že byla myšlena jinak.

Naše společnost je bezbřeze svobodná. Demokraticky přijatý zákon umožňuje zřizovat ghetta, nechat domy zdevastovat a pak je v zájmu veřejnosti vykoupit zpátky, aby mohla být podána žádost o dotaci na jejich zbourání.

Můžeme svobodně přepisovat historii a vracet se k pravidlům, která byla kdysi napsána proti cibulí smrdící spodině. Nesluší se zmiňovat, že za Protektorátu šlo o židy.

Chudáky naše města a obce nechtějí. Jistě ale přijde den, kdy bude nalezeno konečné řešení hodné 21. století.

V rámci osobní svobody zatím mohou lidé (prý z vlastní volby, jak obecně věřeno) žít na ulici.

Jejich svoboda byla hrubě napadnuta osočením, že se nám bezdomovci shlukují bez roušek a odmítají jít domů.

V době, kdy kvarteto Babiš - Vojtěch - Hamáček - Prymula vyhnalo přizpůsobivé občany do domácího vězení, byli bezdomovci bezprecedentně donuceni nasadit roušky a uklidit se do stanů. Lze doufat, že zmíněný exces již byl odstraněn, stany šly do skladiště a bezdomovcům jsme vrátili svobodu žít na ulici jako doma.

Pokud budou senátoři Vystrčil a Drahoš vyprávět svoje zkazkové hodnoty dostatečně přesvědčivě, možná na ostrově zůstanou jako motivátoři. Z hodnot již zůstalo jen vyprázdněné slovo a řeč je o grošících, které u nás Tchaj-wan investuje štědřeji než Čína.

Klauni nejsou, ale šašků je..., postěžoval si kdysi Jan Werich. Mnoho politiků by muselo někam odjet, aby klaunů maličko přibylo.

54 komentářů :

  1. Jde jen a jen o gesto. Po Rusech máme prokázat loyalitu /dle strážníka v Putime/ i vůči Cine.
    Loyalitu směrem k Americe , pardon USA.
    Jak někde napsali: Českem právě teď clouma treskute ticho. Ani opilec Vaněk necekne. Havloidi si nasadili rousku bobra zamčené huby.
    Modrý leyNO má za úkol mj. také odvést pozornost od převratu v USA, o němž nigdo pořádně nevi, jak dopadne.
    Je úplně jedno , jestli to řídí Soros anebo jiná rit. Prostě USA jsou na tapete preformatovani. Bílí budou dělat slouhy a černí zasednou s doutníky , aby si na bílé odklepavali cervene.

    Orinoko

    OdpovědětSmazat
  2. Vidím a cítím to stejně. Doufám, že do diskuze budou "schváleny" i nesouhlasící příspěvky. Aby bylo patrné rozložení nejen sil, ale i intelektu. JiH

    OdpovědětSmazat
  3. Vzpomínám si na ex premiéra Grosse, jak zářil v TV. Kde je? Dopadne Vystrčil stejně? Dříve než si myslíme.

    OdpovědětSmazat
  4. URÁÁ NA ČÍNU
    Koupíme ještě ze 20 ks pertinaxových pandurů ( se slevou ) a pokud nějaká škodovka prudce nezabrzdí tak dojedeme možná až na Slovensko. Pak Číně ukážeme zač je toho loket. A tu demokracii ji kur.a naučíme. V čele pojedou ti tři pražští hňupi.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pro 14:59, doplnění.Jak všichní víme sleva není zadarmo. A tak zaplatíme po významné slevě ca dvojnásobek ceny, kterou platí jiní. Inu, naše vyjednávací schopnosti jsou známé široko daleko. A pak nějaké veřejné práce v šik penzionu, pokud nám to dokážou přece za to riziko stojí.

      Smazat
  5. A co tak ty "groše" zmínit o EU v postavení k naší ekonomice? To, co z toho máme, jsou vcelku skutečně jen "groše"

    OdpovědětSmazat
  6. Jo neni nad euroatlantické hodnoty, kapitalizmus s lidskou tváří a neviditelnou rukou trhu, náboženství všeho druhu, Jenom sem tak zmetěný že nevím kolik je těch přirození.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Šéf senátu jede na Tchaj-wan prosazovat euroatlantické demokratické hodnoty, které Mike Pompeo, ministr zahraničí USA, charakterizoval následovně: „We Lie, We Cheat, We Steal“ (lžeme, podvádíme, krademe). On i jeho straničtí kolegové z ODS v praxi ukázali, že tyto euroatlantické demokratické hodnoty zvládají bravurně.

      Smazat
    2. 1531
      Tu předponu máte umístěnu špatně. Ruka trhu je viditelná, avšak tvář je nelidská. Jinak dobrý.

      Smazat
    3. kolik je těch přirození? Prozatím víme o dvou, co chtějí jet mermomocí na Taiwan

      Smazat
  7. Nikde jsem neviděl pravý důvod cesty toho ODS-b.ba. Neřekli ho ani fialovci, neřekli ho ani národovci. A přitom je to tak jasné: dnešní pirátstvo i chvilprdi okouzlují národ protestem. Jejich heslo je protest. Stejně jako agitátoři proti smrti zdrogovaného černocha. Přece si vzpomínáte na hipísáky a barikády v 68, taky protestovali. Stejně tak ožralý Kraďous protestuje s hadrem Tibetu. Dnes táhne protest. No a vystrčpr.el se cestou zapojil do protestu. Protestující potřebují body popularity. Protože pokud by se jim povedlo zblbnout národ a začali by chlemtat ze státních koryt, pak by už protesty nebyly, nebo jen taková Havlova divadla ukazující, že tu protest stále je. A co by tu bylo? No přece to nám už ukázalo NSDAP, to by tu bylo po jejich vítězství. Takže kalkulace fialoprdů i chvlprdů je jasná: přes protesty ke korytům.

    OdpovědětSmazat
  8. Jen ať hoši ODS odkrývají karty,určitě budou bodovat ve volbách,ale jen v Praze,tam je těch zrádců republiky nejvíc.

    OdpovědětSmazat
  9. Ještě senát nebo už zase ta stará KSČ?

    Kolik by asi tak občanů volilo doopravdy za totáče komunisty, kdyby tehdy nemuseli povinně k volbám? Myslím si, že těch 16%, co má dnes náš senát by se jich určitě našlo taky.
    To se to dělá politička těmto doživotně zajištěným politikům, kteří ignorují to, že skoro 84%!!! voličů odmítá jít k volbám, protože považuje senát za zbytečný! A nejenže tyto výsledky ignorují, ONI se už těm lidem doslova vysmívají! Když nechodíte volit, tak si nestěžujte! A to velice dobře ví, že voliči nemají nejmenší páku to změnit! Zákony jim to v této údajně svobodné zemi totiž zakazují! Vlastně pardon, - NEUMOŽŇUJÍ!!!
    Ideová LIBERÁLNÍ pomatenost nových soudruhů je dnes stavěna před ekonomické zájmy českých firem a českých občanů. Pár inteligentů řeší našim jménem ekonomickou velmoc s téměř 1,5 miliardou lidí a nenajde se nikdo, kdo by této skupince politických sektářů zabránil v jejich fanatickém vyšilování!
    To se to bojuje za práva, když je vlastní kapsa plná a státní pokladna k dispozici! Imunita a doživotní renta! K tomu tučné náhrady a ochranka podle přání ve dne v noci! A bez většinové podpory voličů!!! Jóóó kdo umí, ten umí - a v každé době!
    A co těch 84%, z nichž musí většina denně do práce, aby uživili sebe a rodinu, protože nepatří mezi vykrmovanou kastu s jistotami?
    Ti mají čekat na to, až tito lidé totálně rozjebou ekonomiku naší země s tím, že pak čínské zboží k nám bude putovat přes Německo, Rakousko, Francii a spol. - samozřejmě s tučnou přirážkou? Stejně jako ruský plyn aj. strategické suroviny?
    Za koho za státní peníze vlastně ti lidé dnes kopou? Jejich ideovou práci považuji za naprostou destrukci, která má za cíl likvidaci naší ekonomické samostatnosti, kdy pod pláštíkem morálky a péče o všechny menšiny světa se jedná spíše v reálu o výsměch lidem do očí, stupidní aroganci a hlavně zdůrazňováním vlastního, nedotknutelného dobrého bydla, které jim údajně nelze vzít žádným platným zákonem!
    No a tak skončím, jak jsem začal.

    Ještě senát nebo už zase ta stará KSČ?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vcelku s Vámi souhlasím, až na tutu větu: "..která má za cíl likvidaci naší ekonomické samostatnosti...". Doporučuji si přečíst knížku Ilony Švihlíkové: Jak jsme se stali kolonií". Jak jste jako stát závislí na cizích investorech a majitelích fabrik , tak se Vám může stát, že jednoho krásného dne majitel stáhne výrobu od nás, atd. a přestěhuje ji, tam kde to pro něj bude výhodnější, samozřejmě posuzováno jen a jen ziskem. Jen ještě nevím proč to srovnání s KSČ ?

      Smazat
    2. Vy to tady 15:49 tapetujete stejným, jak k předchozímu článku. I tam jsem se jako pamětník, který za komunistů k volbám nechodil ptal, jak vlastně ty volby byli povinné? Leda pro šplhouny a poseroutky, pak pro "přesvědčené". A skoro všichni ti si dnes délají s jakousi povinností, alibi. Ocením, když budete tak laskav a odpovíte. JiH

      Smazat
    3. To srovnání je jednoduché. Zákon k jejich odvolání neexistuje, mají doživotní jistoty a jediný rozdíl mezi bývalou KSČ a senátem vidím tedy už jenom v přístupu k voličům. KSČ je jít k volbám donutila, senát je sice nenutí, ale je mu na druhé straně úplně lhostejné, zda k volbám půjde 1% voličů, nebo 100%. Stačí jim se volit sami navzájem a tyto podivné výsledky voleb stejně platí. To je jeko podle vás normální? Nebo tady lžu? Opravte mě, pokud se mýlím. Výsledek je tedy pořád stejný, jenom se změnila metodika. Ostatně 16% voličů senátu s tím, že neexistuje zákon na jeho zrušení v případě jakéhokoliv výsledku - to snad nemyslíte už jako demokracii vážně?
      A pokud mi tady chcete namluvit, že volič může pro zrušení senátu dnes udělat něco jiného, než nejít k volbám, tak mi to popište - co? Revoluci?
      Tady už nemáme klasickou demokracii, ale jakousi ideologickou demokracii a to je úplně to samotné svinstvo, co dříve! Dokonce bych řekl horší v tom, že si ti 16% politici drze berou do tlam Listinu základních práv a svobod!
      Senát tímto podle mě dělá hanbu a ostudu naší demokracii a svobodě!

      Smazat
    4. 23:00 ptám se znovu, jak KSČ kohokoli "donutila" jít k volbám? Nechtělo se mi, tak jsem nešel. A nic se nestalo. Co se mi taky asi mohlo se stát. Nomenklaturní kádr jsem nebyl a ani jsem po tom netoužil. Chcete mi to vyvrátit? Domovní důvěrnicí? Uliční organizací? Ale jděte!

      Smazat
    5. 1:44 Jeden o voze, druhý o koze.
      Před rokem 1989 bylo volit občanskou povinností a pokud někdo musel živit rodinu a nechtěl mít problémy a přijít např. o zaměstnání, tak volit šel.
      Že to bylo z donucení ukázala jasně sametovka, kdy to z většiny lidí na chvíli spadlo a užívali jsme si pocitové svobody.
      Ano, komunisté fyzicky nenutili lidi, aby šli volit. Nutili je ale dalšími následky a důsledky v případě, že na seznamu chyběli. Pak se dávalo hlášení nahoru a nastupovali soudruzi přímo v práci s mottem - republiku si rozvracet nedáme!
      Tolerovalo se to pokud vím pouze u všelijakých pobudů, co lili od rána do večera a o nic se nestarali - nikdo si na nich nic nevzal. Alespoň to takhle platilo v místě mého bydliště.

      Smazat
    6. K těm procentům u voleb, čím méně, tím lehčeji si někteří udrží koryta. Kdysi dala ODS jistého Marečka Bendu, synečka disidentova, na nevolitelné místo. Ten ovšem věda, že nic jiného neumí zmobilizoval své vstoupence a hle, pár preferenčních hlasů mu pomohlo udržet si to korýtko a také životní úroveň svých 4 dětí. A na doktorát zez Plzně nemusí ještě chvilku spoléhat.

      Smazat
    7. 8:06 ani o voze, ani o koze. Rodinu jsem samozřejmě živil taky, o zaměstnání nepřišel, to jsem snad napsal jasně. Občanskou povinností to verbálně bylo, najděte mi ale zákon, který to stanovil a jaká k tomu byla trestní sankce! Jste plácal. Já si koupil (Kčs 3,50) hned první vydání zákoníku práce a plně jeho ustanovení využíval. Víte vy, jak těžké pro šéfa bylo někoho, zejména dělníka, "vyhodit"? Na "nejítí k volbám" nasadit "rozvracení republiky", to tedy nešlo. Ten prostor, který byl k dispozici, řekl bych v odporu proti blbosti, sem tam s nějakým tím drobným příkořím, jsem plně využíval. O existenční ohrožení nešlo, o laciný vzestup samozřejmě ano. Dnes, řekl bych, totéž je často mnohem rizikovější. Kde žijete, když to nevíte?

      Smazat
  10. Ať si jede třeba do tramtáryje, ale za svoje peníze.

    OdpovědětSmazat
  11. https://www.info.cz/nazory/vlada-hospodari-podle-trhaciho-kalendare-nic-vic-ji-ze-statniho-rozpoctu-nezbylo-45351.html
    MaP 137 (72) Mafián Babiš - Velká kolekce XI https://www.youtube.com/watch?v=McjvDOobB3Y
    Mafián Babiš se za několik posledních let neštítil ničeho! Umožnil Leonu Tsoukernikovi vyprat miliardy pro italskou mafii, nasazoval do státní správy soukromé špicly, kradl údaje z EET, trestních řízení, nasadil do státní správy mafiány, vydíral, kompromitoval, nechával policisty, aby kryli mafiánské vraždy! Chcete*li pochopit Babiše, poslechněte si naši Velkou kolekci, a budete rozumět našim novým pořadům a pochopíte, že se Babiš nezastaví před ničím!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 16:13 rád bych k těmto obviněním nalezl nějaké důkazy. Jste nevybíravý plácal. Pokud by tomu tak alespoň z části bylo, kdopak by se snažil s pouhým případem "Čapí hnízdo"?

      Smazat
  12. Jménem židobolševictva protestuju, nebyla to cibule, nýbrž česnek.

    V ostatním je to, obávám se, hluboce pravdivé.

    OdpovědětSmazat
  13. "Česko"-Jsme věrni až do potupy!!

    OdpovědětSmazat
  14. Dnešní zpráva.
    Hlavní zaměstnavatelské svazy a profesní organizace se nezúčastní cesty šéfa senátu na Tchaj-wan.
    Protože jsou normální.

    OdpovědětSmazat
  15. A hlavně prosím nezapomenout přibalit sebou vlajku Tibetu...

    OdpovědětSmazat
  16. Pane Jíroveče, to se Vám povedlo: "Pánové ze Senátu přivezou ostrovanům bonmot: Groše nesmí zvítězit nad hodnotami." Silně mě to připomíná ono známé heslo V.H.,které dle mě u nás zvítězilo, ale trochu se to zvrtlo k těm "grošům". Láska a pravda již definitivně zvítězila, ale směrem k penězům. Bohužel máme teď předsedou Senátu, politika o kterém mohl psát i J.Hašek: Švejku vy tak žvaníte...pardon pane předsedo vy tak žvaníte....

    OdpovědětSmazat
  17. Měsíc brekotu nad Koněvem byla už nuda. Naštěstí teď bude brekot kvůli Číně, nu a pomalu se blíží výročí okupace, takže je zajištěno téma superzajimavých článků do září, kdy bude výročí porcování Polska.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. S tím Polskem opatrně! Nestačí Těšínsko a vůbec Slezsko po obsazení zbytku ČR Hitlerem po zradě Slováků? Ani Pelhřimovy s kapličkou? Nebo s několikaletým předstihem smlouva uzavřená na bázi Hitler-Pilsudski, versus Ribbentrop-Stalin? A co v Lednici dohodli ve V 4? Bude mela...

      Smazat
  18. Podívejme se do historie - kolik a jak zdatných kola-
    borantů nacismnu jsme měli za okupace Německem. Proč si myslíte, že bychom o tyto gaunery a velezrádce měli být jako národ ochuzeni dnes? Proč by tedy neměl nějaký neoEmanueklMoravec jet na Tchajwan, když se tím zavděčí neonacistické diktatuře kapitálu nejen USA. Zase jsme stejně jen protektorát, i když mnozí si myslí, že už jsme to dotáhli na kolonii. A dovedete si představit, jakým se cítí takový vyvrhel národa borcem? Vzpomínám, jak se nadýmal Moravec pýchou, že může sloužit nacismu, proč by i takový chcípáček se také nepokoušel dělat svaly jako slouha válkychtivého kapitálu. Nadýmat se ale moc nemůže, těžko by udržel větry.

    OdpovědětSmazat
  19. Mohl by mi někdo tady z těch pištících diskusních zoufalců vysvětlit proč tak ukrutně piští? Co konkrétně oni mají z podlézání Číně? Číně ze které nemáme vůbec nic jen díky levnému importu zničená celá odvětví průmyslu jako např textilní?
    Zřejmě nemají dost skutečných starostí tak si vytvářejí a hledají si "problémy".

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tak za prvé anonyme 18.09 - nikdo nepiští - jen vy sprostě urážíte. Za druhé -nikdo Číně nepodlézá. Jenom se lidem nelíbí - oprávněně! že tito takzvaní "zástupci lidu" konají drze bez jakéhokoliv vědomí, zda "lid" s nějakým jejich cestováním, máváním Tibetskými vlajkami, a přiblblými provokacemi proti Číně souhlasí. Proč nepoložíte otázku tak, že nechápete, proč ti všiví a drzí političtí šmejdi, namísto aby řešili problémy našich občanů ( například nesmyslné, sprosté a lichvářské exekuce a bezdomovectví, podělané zdravotnictví a zdevastované školství, nedostatek sociálního bydlení apod.)neustále se jen serou do jiných zemí a krafou o věcech, které jsou nám, občanům fuk. Proč pořád mlátí prázdnou slámu a řeší kraviny. Až nám sem Čína přestane dovážet hadry a boty, budou statisíce lidí - těch chudších, jestli jste si ráčil všimnout že jich je hodně - chodit bosí a nahatí. A protom - proč se pořád do někoho srát? Proč nenechat Čínu Čínou, a hledět si svého - to už politici neumí? Co musíme vidět a číst - jsou jen provokace, pitomosti, a řešení kokotin a sraček. Nic jiného - za bratru sto tisíc měsíční plat - z naší práce!!! To hlavně. Takže - co jste pojmenoval správně, je vaše poslední věta, že --"zřejmě nemají dost skutečných starostí, tak si vytvářejí a hledají si problémy"... tím jste ale nemyslel diskutující - že? Tím jste jistě myslel tu smečku našich politických parazitů a darmožroutů.

      Smazat
    2. 18:09!!
      Na NR se podlézání nekoná. Čína jevropeju nepotřebuje a emerika nám zajistí čínské zboží i s 300%tní přirážkou ceny (někdo ten dluh emeriky u chazarů cca 25 000 000 000 000 doláčů) přece chazarům musí vrátit i se 100%tní úžerou. Slovanští gojové, držící stranu emerice se naivně domnívají, že se úžery budou účastnit na straně satanášů (chyba lávky budou platit jako mourovatí). Jo a textilní průmysl v ČR zničily bangladešské osmileté švadleny co šily 12 hodin denně a po roce je i s pojištěnou fabrikou emerikánští majitélé zapálili (poslední vydělek).

      Smazat
    3. 18:09 z vašeho textu odhaduji, že nepochybujete o tom, že neviditelná ruka trhu je tím, co přináší blahobyt. Pak ovšem nechápu, proč podporujete to, jak se pan Vystrčil neviditelné ruce trhu do toho plete. A navrch, jak se "hrdinně" pokouší, zasahovat do vnitřních věcí jiného státu. Chápu, on se chce prosadit v místní politice, zato vy, vy si koledujete o titul bl.ce? Máte to zapotřebí?

      Smazat
  20. Hlavně že vy jste se nám, Jírovče, z té kapitalistické Kanady, do které jste před bolševikem zdrhl, zase vrátil, poučovat nás jak bylo za bolševika dobře.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tak za prvé anonyme 18.11 - oslovuje se "pane Jírovče" a pak - žádný "bolševizmus" tady v ČR nikdy nebyl. Byl zde socializmus, a ten, jak všichni postupně zjišťujeme, byl tím nejlepším, nejrozumnějším, a smysluplným režimem pro občany. Nebo ještě jiný režim zaručuje občanům právo na práci a důstojný život se střechou nad hlavou? Právo na vzdělání a lékařské ošetření bezplatné? Je ještě jiný režim, který by chránil občany před sprostou lichvou, vydíráním, okrádáním, a trestnými činy zfetovaných pitomců a parazitů? Já takový neznám - poučte mne. A pak se můžeme bavit dál. Ale nežvaňte a neurážejte.

      Smazat
    2. 18:11 jakou to myšlenku jste vlastně vyjádřil? Nechápete, že diskuze je vedena k obsahu článku, nikoli k osobě autora? Až takový jste omezenec? JiH

      Smazat
  21. Členové českého senátu jenom dokazují to, že nemají zřejmě opravdu už nic na práci a proto si vymýšlí a berou za svou jako náhradu, práci neziskových organizací, které se živí opečováváním diskriminovaných, chudých, slabých a ubližovaných lidí napříč planetou.
    Tak toto má být jako jejich náplň práce? Dělat ze státní kasy placené soudce světa cizím národům? Dělat práci za tisíce neziskovek, které se tímto slušně živí. Vážně jim už jebe v palicích?
    Co takhle věnovat se problémům spojeným s fungováním našeho státu?
    A že sněmovna je vždy přehlasuje a proto si hledají náhradní práci?
    Tak to do zádele rozpusťte! Tolik prachů ročně z rozpočtu v pr.eli a oni za to tady budou řešit nějaký ťamany!

    OdpovědětSmazat
  22. Kdyby nebylo Babiše tak jsme ekonomický tygr světa. Až se ho zbavíme tak poletíme rovnou do euroatlantické p....e. Celé Česko je vlastně neziskovka pro kde jakého parazita. Nás právní systém je schopen rozhýbat Čínu i JUESEJ. Za doláče je i ta pravda a láska. Jenom nestíháme tisknout.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 18:32 Babiš se tu aspoň daní, jsou i tací co jen
      bonzujou a daní se na Kypru. Nejsme tygr, spíš pajdavá kočka, ale do netopýra, velkého Kalouse máme daleko. Babička mě strašila, že netopýři pijí krev. No a protože jsou všichni proti Babišovi, tak jsou i tací, co nejdou s davem. A ejhle podle posledních zveřejněných přehledů je sympatizantů ANO pořád 34 %. I když mu podráží nohy jeho soukmenovci Jourovci.

      Smazat
  23. Nejlepsi by bylo, kdyby Cinani hezky zatopili Skodovce. Napr. jim zatrhli novou fabriku nebo jim kladli byrokraticke prekazky. Skoda je pochopitelne ceska jen nazvem, takze by nejspis nasledoval telefonat od nasich nemeckych protektoru, kteri by to Fialovi dali sezrat :))

    OdpovědětSmazat
  24. Když už jsme u toho Švejka, ten Vystrčil je Pepek Vyskoč z Putimi.

    OdpovědětSmazat
  25. Když tak neradi počítají ty groše, tak ať se vzdají svých nemalých senátorských platů.

    OdpovědětSmazat
  26. Bohužel, z naší země se stala banánová republika a někteří naši spoluobčané, hlavně z čeledi novinářů, již v rámci světovosti hovoří anglicky i před ministry. A co bude, dál hrůza pomyslet.

    OdpovědětSmazat
  27. A Tibet je nějak pozapomenut.

    OdpovědětSmazat
  28. Pro 18:11
    Do kapitalistické Kanady, jsem "nezdrhl před bolševikem". S manželkou jsme se v roce 1986 rozhodli zkusit něco jiného. Tím se stalo, že jsem 50 let svého pracovního života prožil půl na půl na obou stranách Atlantiku.

    Někteří lidé příliš podléhají propagandě ÚSTRu a pak se cítí dotčeni jakoukoli pozitivní poznámkou o minulém režimu.

    Kritika mých článků byla dlouho založena na konstatování "žiješ v Kanadě, tak se do nás neser". Když vešlo ve známost, že žiji v Praze, nastoupil Váš argument: "Zdrhl před bolševikem a teď nás poučuje."

    Nikdo nediskutuje obsah mých článků. To by bylo moc práce a kritik by mohl zjistit, že reaguji na lži. Jsem ochoten diskutovat o tom, co jsem napsal. Snažím se o to i opačným směrem. Nedávno jsem četl článek o měnové reformě. Upozornil jsem jeho autorku, že součástí reformy bylo i zavedení bezplatné zdravotní péče a pensijního systému. Nenamáhala se odpovědět.
    Je to všechno marnost nad marnost.
    Jiří Jírovec

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pane Jírovče čtu Vaše příspěvky a cením si toho, jak přistupujete k sociálním, politickým tématům, geopolitice a dle mě máte kritické myšlení. Fakta posuzujete historicky v souvislostech a nevytrháváte je ze souvistí. Vychází to zřejmě i z toho,že máte životní zkušenost, jak se životem v socialismu tak v kapitalismu v Kanadě. Já se zúčastňju také diskuzí, ale rovněž mě vadí, že "někteří" tam řeší buď svoje mindráky a někdy jsou to bláboly, které nemají s tématem a diskuzí nic společného. Nejvíce mě vadí nadávky , osočování,spostota a ještě bez argumentů. Ale nadávka není argument. Také si cením toho, že jste "uchopil" téma běžného života v socialismu. A víte proč, ne že by starý režim neměl svoje černá místa, množství chyb, KSČ jako "byrogratická instituce" ne pol.strana,je toho dost, ale nyní všude z "voláren" (jak napsal Kundera)se nic nedozvíme o minulém režimu jen to nejhorší. Jako by ta doba byla jen doba "temna". Starší to vědí jak bylo, ale mladí ? A tak s Vámi říkám marnost nad marnost, ale prosím pište dál.

      Smazat
    2. Souhlas, ze všech pravd stačí vybírat jen ty co se hodí. Stará finta.

      Smazat
    3. K 10:30 - Nechci poučovat, ale "pravda" je filozofická kategorie a tak by bylo lépe používat v polemice pravdivý, nepravdivý. Je "pravdou", že se běžné řeči se toto slovo běžně používá. Dle Vás má každý svoji pravdu, připouštím, ale to je v diskuzi k ničemu, když neuvedu ani jediný "možná pravdivý" argument. A možná právě ta pravda, která se hodí, může být i nepravdivé tvrzení, ale bez konkrétního uvedení o co jde, je toto obecné tvrzení k ničemu.

      Smazat
  29. Pane Jírovče skvělý nápad když tam ti 2 nýmandi zůstanou bude dobře a když si pozvou celou kavárnu bude ještě líp.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A zeptal se někdo, jestli je Taiwan z návštěvy nadšen ?

      Smazat
  30. Ostatně soudím, že senát musí být rozpuštěn. Nic smysluplnějšího co se jeho existence týče, neexistuje.
    Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.