Reklama

sobota 20. června 2020

Když se dobro vnucuje

Profesor Jan Keller - sociolog
Jan Keller
20. 6. 2020

Evropská komise vypracovala další dokument, jenž počítá s rozmísťováním migrantů do členských zemí, které bude možno provádět i bez jejich souhlasu. Děje se tak poté, co bylo opakovaně oznámeno, že od povinných kvót se definitivně upustilo. Nesčetněkrát o tom ujistili své obyvatelstvo také vrcholní politici dotčených zemí.



V jádru celé tahanice o migranty stojí neschopnost či spíše neochota zabránit nelegální migraci. Není dost dobře možné, aby migraci bránili ti, kdo jsou přesvědčeni o její blahodárnosti. V Evropském paktu o přistěhovalectví a azylu ze dne 24. září 2008 se praví, že Evropa migranty nutně potřebuje kvůli stavu svého trhu práce, kvůli své demografické situaci a také kvůli tomu, že peníze, které migranti posílají zpět do svých domovských zemí, přispívají k jejich rozvoji.

Zdaleka ne všichni migranti pocházejí ze zemí, které byly vojensky rozvráceny za aktivní spoluúčasti zemí Evropské unie. Bereme-li bruselské dokumenty alespoň trochu vážně, pak musíme věřit tomu, že naprostá většina migrantů přichází proto, aby zlepšili stav našeho trhu práce a dodali nový demografický impuls naší stárnoucí populaci. Drobnou odměnou jim za to budou příspěvky, které budou posílat svým příbuzným, dokud se za nimi v rámci slučování rodin do Evropy nepřestěhují, čímž se přínosy pro trh práce a penzijní systém podle předpokladů Komise ještě umocní.

Nepříjemná situace nastává v případě těch zemí, které tuto nezištnou pomoc skrze migranty odmítají přijmout. Menší státy od Dánska a Rakouska přes Česko a Slovensko až po Estonsko a Lotyšsko si nechtějí nechat dobrovolně vylepšit trh práce a vzpěčují se tomu, aby byl zachráněn jejich penzijní systém.

Proto musela přijít Komise s návrhem nové podoby unijní migrační a azylové strategie. Dokument je formulován tak, aby zmíněné státy neměly možnost blahodárnému obohacení se vyhnout. Pokud odmítnou přijmout něco, co je zde jen a jedině kvůli jejich dobru, budou k tomu donuceny příslušnými sankcemi. Solidaritu si v Evropě prostě rozvracet nedáme.

Prof. J. Keller

61 komentářů :

  1. Mám komentář k Evropské komisi a celkem k fungování EU.
    Provádím autocenzuru nevhodných slov a slovních spojení a výsledek je zde:
    "Mám komentář k Evropské komisi a celkem k fungování EU."......(víc toho nezůstalo)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. PAN20. června 2020 11:34
      I tak, jste si dovolil dost. P.K.

      Smazat
  2. Ať se o migranty starají bejvalí kolonialisté a současní američtí a evropští agresoří v těchto zemích!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Dělají to stejně pod jinými hesly formantům. Mají vývar z obchodu s lidmi a se zvolenými zaplatíte.

      Smazat
    2. Otcové dnešních migrantů si vybojovali svobodu, Mnohdy to bylo i se zbraní v ruce. Mám přes 70let tak pamatuji. Padesátá,šedesátá,sedmdesátá léta. Svobodu vybojovali. Pár let se žilo z toho co kolonizátoři zanechali ale co dál? Je to banda lenivců co nechce pracovat, on je to nikdo nenaučil protože kolonisty vyhnali.

      Smazat
    3. Přesně tak. Ať dokáží, že se bez kolonizátorů uživí a svobodu si zaslouží. Je to již jenom na nich.

      Smazat
  3. Hlavní ekonom ING Bank pro ČR Jakub Seidler zveřejnil čísla, podle kterých Česko bude v případě implementace obřího záchranného balíčku patřit do menšiny zemí, které budou čistými plátci. Končí podle vás „bohaté“ časy a přichází místo nich doba, kdy naopak bude EU natahovat ruku směrem k nám?

    Není to žádný předěl a nic kvalitativně nového. My přece už řadu let odevzdáváme do bohatších evropských zemí několikanásobek toho, co k nám přichází formou dotací. Je třeba stále zdůrazňovat, že z Česka odtékají peníze bohatým vrstvám na západ od nás, zatímco na dotace, které dostáváme, se skládá běžný daňový poplatník v západních zemích. Je tady pořád stejný princip. Bohatí investoři jsou odměněni za to, že získali často směšně lacino naše firmy a obsadili naše trhy, běžný daňový poplatník na Západě nese náklady na buzení zdání celoevropské solidarity.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nastal čas,kdy nás ve své podstatě donutili opustit EU,..jistě to i Babiš pochopil,..musíme se především doma vypořádat z těmi vlastizrádci...snad už to stačilo,nebo nééémééébéééNemec?,..že ano?,neníliž pravda?.....

      Smazat
  4. A. Babiš si bude muset tedy vybrat - buď naši svobodu a suverenitu, tedy referendum o vystoupení EU (raději bez spolupráce s ČT), nebo dotace pro svůj Agrofert a to, co se dnes děje ve francouzkém Dijonu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec pochyb, co si vybere. Je s EU jedna ruka a navíc oblbnul 30% voličů, kteří zřejmě vůbec netuší, ve které frakci Anofert je. Proto referendum nebude minimálně po dalších 7-8 let. Čili s opuštěním EU lze v nejlepším případě počítat kolem roku 2030. Nelíbí? Ale je to realita.

      Smazat
    2. 13:58 měl byste vědět, že politik může, jen co zmůže, když politika je umění možného. Jste bohužel tak prostá duše, že ani tak jednoduchá úsloví nechápete. Příště volte Babiše. S vaší podporou si nejspíš už troufne. Těším se.

      Smazat
    3. Anonymní20. června 2020 12:13
      Babiš už má vybráno. To dal na vědomí tím, že nepřizval do vlády SPD, ale ČSSD. P.K.

      Smazat
    4. Anonymní20. června 2020 23:22
      Řekl bych, že prostá duše se domnívá, že když Babiš získá přes 50%, tak že se obrátí proti Agrofertu. Příště volme SPD. P.K.

      Smazat
  5. No naštěstí se V4 domluvila že žádné migranty brát nebudou. A když nám budou vyhrožovat tak je třeba odejít. My si také Českou zem rozvracet nedáme nestojíme o západní „radosti".

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Brusel to má už perfektne vymyslené. Údajne sa nebudú prijímať "nelegálni" miranti. Ale keď sa migrant zaregistruje pri vstupe do EU, okamžite sa stáva "legálnym", ktorého už musíme prijať. A proti tomu už naši slávni politici nebudú protestovať. Je to obyčajný podvod.

      Smazat
  6. Pane Kellere, my si to dobro užíváme přes 30 let. Neustále nás někdo utvrzuje v tom, v jak krásné době žijeme. Jak máme všeho, na co si vzpomeneme, banánů, pravých pomerančů, toaletního papíru vložek...Hlavně, že jsme se zbavili totality, že nám nikdo nic nenařizuje, neporoučí, nehlídá nás a neorganizuje náš život. Jak krásná doba, konečně svobodní jak ten ptáček zpěváček...

    OdpovědětSmazat
  7. Nadace pro spolupráci s rozvrácenými státy Afriky a blízkého východu až po Afganistán bude s dobrovolných příspěvků financovat veškeré náklady s tímto spojené a po ročním vyučtování se může o dobru hlasovat znovu, ne? Řídí-li dobro v kapitalismu především finance, účetnictví může být nejlepší rádce.

    OdpovědětSmazat
  8. Referendum a Czexit! Jediná cesta z eurosraček!

    OdpovědětSmazat
  9. Bylo naivní věřit tomu, že v bruselských makovicích došlo k nějaké změně. Oni to mají nalajnované a z nastoupené cesty nesejdou. Jestli má být tento národ zachráněn, tak musí zmizet z EU, jinak bude název Česká republika pouhou formalitou. V dobách RVHP si nikdo nedovolil určovat kdo bude ve zdejší kotlině bydlet, to by si každý klepal na čelo. Nyní to zmákneme za dotace, druhořadé potraviny a pod.. Máme se jako nikdy, fakt. Naposledy nás takto osidlovali během protektorátu Böhmen und Mähren, nakonec to pochází ze stejné dílny. Tedy z Berlína,pardon z Bruselu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A neděláme si to snad sami? Najde se snad debilnější národ než jsou Češi? Kdopak zničil náš průmysl? Cizinci? Kdopak zničil zemědělství? Cizinci? Kdopak za peníze je schopen všechno prodat včetně naší půdy? Cizinci? Ne tohle všechno udělá jen přiblblý Čecháček, protože vidím jen penízky. Pročpak hlupáci kolem Teplic prodávali baráky a pozemky? Protože musulmani dali více peněz a ti hlupáci si maličko neuvědomují, že až to tady cizáci všechno zkoupí, tak nebudou mít kam jít a penízky budou k prdu. Rakušáci tady skupují pole ve velkém. Na pardubicku má Rakušák více jak 10 000 hektarů polí a není to jen tam. Kde je ta deklarovaná ochrana půdy? Co na ti ti blbové z KDU? Vždyť se tohle vše dělo i za jejich vlády a pana Jurečky, který byl ministrem zemědělství. Dnes se tluče v prsa, co je třeba dělat ale sám na to kašlal. Jak potom budete chtít něčemu zabránit, když budeme cizinci bez majetků v bývalé naší vlasti? Kde na světě vidíte debilitu národa, který si dobrovolně przní vlastní jazyk převzatými cizými slovy byť má pro ně svůj vlastní význam? Je to stejné jako před národním obrozením, kdy si každý, co si o sobě něco myslel vkládal do české věty německá mnohdy zkomolená slova. Bude to to samé jako v Anglii kdy tato města se už nikdy nevrátí do rukou Angličanů. Starostové:

      LONDÝNA muslim

      BIRMINGHAMU muslim

      LEEDSU muslim

      BLACKBURNU muslim

      SHEFFIELDU muslim

      OXFORDU muslim

      LUTONU muslim

      OLDHAMU muslim

      ROCHDALE muslim

      Následující statistika ukazuje co „dokázaly“ 4 miliony muslimů v Anglii, v zemi s 66 milióny obyvatel:

      Smazat
    2. Anonymní20. června 2020 17:50
      Přiblblí angláčkové náš vzor. Asi jste sám odpověděl na otázku ve druhé větě. P.K.

      Smazat
    3. Když se hlupák dostane k moci a ještě se mu zatřese měšcem, nemůže být výsledek dobrý.

      Smazat
  10. Je už delší dobu vidět, že Klaus a spol. tuto zemi a její lid přece jen obdařili nějakým dobrem!
    Totiž tím, že v důsledku jejich bezpřívlastkových snů jsme se stali zemí/kolonií, která ani pro ty migranty není zemí zaslíbenou. A pokud se zde již ocitnou, zdrhnou ihned, jakmile se to dá.
    Leč nejásejme, EK s partičkou E-poslanců jistě přijdou na mechanismus, jak ty barevnější "obohacovače" (obchodních regálů a genů) přidržet tam, kam je z výšin svého majestátu nalifruje. A to i vzdor floskuli o svobodném pohybu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Naříkáte sice hezky, ale na špatném hrobě. Měl by jste se přesunout k Rychetskému a Topolánkovi. Když prezident Klaus odmítl podepsat Lisabonskou smlouvu, Topolánek se obrátil s žalobou na Ústavní soud a Rychetský se již postaral o to, že rozsudkem ÚS přinutil Klause Lisabonskou smlouvu podepsat. Pokud by ji nepodepsal, byl by souzen za velezradu. Takže nikým nevolený Rychetský je ten, kdo nám to tady všem zavařil. Naco nám je parlament, prezident, když tady máme pana Rychetského, že ano.

      Smazat
    2. Poslance si EU koupila nesmirnymi platy, ktere by jinak nikde nedostali! Proto jsou to kejvalove a Hujeri v EU parlamentu.

      Smazat
    3. Dokud neni schopna EU chranit Schengen proti invazi smazek, proud parazitu neprestane, naopak! EU je tady nejenom chce, ona je sem lifruje nocnimi letadly! 30 % imigrantu v Nemecko priletelo letadlem. Nocni linkou, aby je lide nevideli.

      Smazat
    4. Zdechovský s Peksou zcela jistě helfnou :-)

      Smazat
    5. 14:08 To je přece jedno, že z Česka odejdou jinam v rámci Schengenu, s tím se přece počítá, Důležité bude jenom to, aby na jejich bankovní účet chodila z Česka měsíční výplata "(a)sociálních" dávek, které budou na průměru celé EU, i když budou vyšší než průměrný český důchod. V jednotě EU je prý přece síla :-)

      Smazat
    6. Poznámečka 14:08: za Kllause nebyly prodány banky, neproběhly církevní restituce, nebylo přípustné prodat pozemky cizincům ..., víme?

      Smazat
    7. Re (23:32):
      vím, a ano, k samé "dokonalosti" Klausův bezpřívlastkový sen dotáhli jeho pokračovatelé.
      Po první krizi, kdy už nebylo privatizačních "polštářů" (s jejími ekon. balíčky), měli také i na co navazovat.
      Kupříkladu Zeman po něm (resp. vládních tošovských) zdědil nejen podlomenou ekonomiku, ale i dočista vypucované banky, které mu na "stříbrné míse" zůstavili slizcí klausovci typu Salzmanna a spol.
      Souhlasím s vámi v tom, že za církevními restitucemi stojí spíš zdejší kalousci a jiná svoloč, leč trend, který odstartoval Klaus (tj. vše státní, družstevní či veřejné až do základů privatizovat), zůstal nezměněn.
      To ani dnešní demoblok ODS/TOP/STAN apod. v tom neuhnul o píď ...

      Smazat
    8. Pořád tu jdou řeči o pitomých Čecháčcích, co prodali Čechy na Západ... Čechy opravdu rozprodali, ale klíčová otázka je: byli to opravdu Češi? Dovoluji si o tom pochybovat!

      Smazat
  11. My se dohadujeme kolik kdo a kde přijme migrantů, ale nikdo se těch všech především Mohamedánů nezeptal, zda na to přistoupí! Podle mne budou stejně všichni chtít do Německa nebo Anglie. A budou li přece jen tu za stejných podmínek jako v Německu t.zn., že na tom budou líp, než naši důchodci tak mám tři legálně držené pistole a vystřílím celý sběrný tábor. Takhle se u nás beztrestně veřejně vyhrožovat může, ne? Já tábor, někdo vládu...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Anonymní20. června 2020 14:49
      Mohamedáni si budou svobodně kočovat po Schengenu, ale peníze na živobytí, jim poplynou z našeho rozpočtu. O peníze jde až v první řadě. Nemůže to přeci všechno financovat Německo, nebo alespoň určitě nechce. P.K.

      Smazat
  12. Už v roce 2010 to dobře věděli: Multikulti není možné- Merkelová
    https://zahranicni.ihned.cz/c1-47229300-merkelova-integrace-cizincu-selhala
    Co říci dnes? Je to katastrofa.

    OdpovědětSmazat
  13. Východoevropané mají platit životní standard západoevropanů": https://www.youtube.com/watch?v=PTz2-sLmNTk

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tohle je perlička ale jak říkal soudruh dlouhý máme komparaktivní výhodu mrzkých mezd (asi již prodlužené rozvojovky exekutistanu a práce za suché z nosu pro "vzdělané, což je faktem že tu učí funkční nevzdělanost) a zřejmě se kumpáni toho drží a vyžraného dvorečku samotní lůzry mezi chudáky.
      https://www.youtube.com/watch?v=vp4nfjlz0jU
      https://www.youtube.com/watch?v=vp4nfjlz0jU

      Smazat
  14. Nejdřív byly ve východní Evropě "demokratické" převraty řízené Západem. Státy vykrást, zlikvidovat jim konkurenční průmysl, soběstačnost a obranu, to vše pod heslem "svoboda, demokracie a lidská práva". Když se vše povedlo nastal čas předložit EU. Pomoci lží, naivity a hloupostí našich politiků, manipulace veřejnosti jsme na to skočili a stali
    se kolonií, bez možnosti si svou zemi spravovat. EU je velký podvod, který se tajně připravoval již léta. Bez boje dostal pomoci lží vliv na postsocialistické státy, připravil je o hranice, suverenitu a pod diktátem nutí migranty a vytváří umělá nepřátelství vůči jiným národům i proti nepohodlným politikům v unií. Svůj vliv a ohlupování přenáší dokonce do škol. Nedovolí nic, co by nebylo pod kontrolou nevolených komisařů, příklad neschopnosti čelit Covidu je ještě v živé paměti. Z EU se stává diktátorská unie a nic dobrého nemůžeme očekávat.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Plně souhlasím, výborně řečeno.

      Smazat
    2. Napsáno naprosto přesně.

      Smazat
  15. Po tom, co rada EU opět prodloužila sankce proti Rusku je snad dost jasné, že EU pracuje v zájmu USA proti zájmům evropských států. Protože čím hůře na tom bude Evropa, tím lépe pro USA.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kdo není s námi je proti nám.

      Smazat
    2. EU je vazal, poskok emericanu. Jakmile je kolonizator nespokojen, uvali sankce i na EU!!!

      Smazat
  16. Dobro netřeba vnucovat, krimigranty nebrat.
    Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
  17. Stačí zkušenosti ze Slovenska, tam existuje státem a EU podporovaná organizace pro pomoc migrantům a polovinu z přidělených peněz, utratí na své mzdy a režii včetně 2 aut kombi s elektro (1=SUV), chystá velkou akci Den migrantů. To je tunýleček co ? Takže, ať taková požerka u nás není, máme svých starostí dost.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. U nás je taky...zeptejte se pan Rozumka....

      Smazat
  18. Zadne cpani smazek do Ceska se konat nebude! At si je byvali kolonizatori zivi, vzdyt na nich parazitovali po staleti. At jim jebou jejich zeny a dcery a probodavaji lidi na ulici. To je prece obohaceni jako krava podle Merkelove a EU!
    At se jdou i dobroserove vycpat. Jsou pro, ale my vsichni mame platit?
    Vidite, co delaji na zapade za bordel a chaos, skody, uz si pred nima policisti klekaji! Kde je nase medialni zumpa, aby o tom hovorila? Kdyz se v Rusku neco stane, uz se to cely den rozebira ve zpravach.
    Problem ovsem zustava. Uprchlici brzy dostanou pasy a s nimi se mohou usazovat vsude v EU. Proto je treba vytvorit jim takove podminky, aby je ani nenapadlo se u nas uprdelit! At se vrati do islamskych zemi zpatky, my zadne parazity tady nechceme. Uz jsou na zapade leta a ani 50 % nepracuje. Nechteji, maji se jako prasatka v zite. Obcas nekde neco ukradnou, ci vydelaji na drogach.

    OdpovědětSmazat
  19. noviczech
    ...pane Keller,Německo letos kvůli covid19 vezme největší dluh v historii. Více jak 280 miliard euro!!!
    Ono je více "cest", jak se dluhu co nejdříve zbavit. V historii... si německá města půjčila u židovských obcí, úrok měli okolo 30%,no prý po letech, když došlo na vrácení, tak si starostové spočítali, že když najmou vojsko, židovskou obec vyvraždí, tak zaplatí armádu, dluh vracet nemusí a jim ještě z bývalého dluhu zůstanou peníze. Prý toto aplikovali někde u Stuttgartu. Ale kdysi dříve...

    OdpovědětSmazat
  20. Probuďte se, rozhlédněte se kolem sebe! Copak nevidíte jak přibývá kebabů a muslimáků kolem nás. Babiš s náma pěkně vyjebal, on sice zde nepouští nelegální migranty, ale lifruje tady migranty legálně. Tj. ty, kterým doma údajně hrozí politické pronásledování nebo basa, tak jím udělí legální azyl politického uprchlíka. Všichni ti migroši u nás mají legální povolení k pobytu, řidičáky a bydliště. Babiš z nás dělá akorát blbce a poslušně plní kvóty. Tak už se probuďte!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Babiš nás brání proti komisím z Mordoru. Babiš nemá potřebu dělat z blbců blbce, s tím nic nenadělá!

      Smazat
  21. EU se zavazuje posílit boj proti diskriminaci muslimů v Evropě. Nejvyšší úředník Evropské unie pro rovnost litoval rostoucí netolerance vůči muslimským menšinám v Evropě a vyjádřil své odhodlání zintenzivnit opatření k řešení tohoto akutního problému.Dalli zdůraznil, že „muslimové nebo lidé vnímaní jako muslimové jsou hlavními cíli krajně pravicových extremistů.“ "Skutečná nebo vnímaná nesnášenlivost, nenávist a diskriminace mohou narušit důvěru, kterou muslimští občané mají v naši veřejnou, demokratickou, instituci," varovala."Muslimové se v uplynulých letech stali oběťmi těchto rizik a porušení a musíme to odmítnout," uvedl komisař EU.
    Oznámila, že práce EU v boji proti nemuslimské nenávisti rovněž přinesla možnosti financování.

    Do dvou let je priorita podpory začleňování muslimských komunit a boje proti nemuslimské nenávisti zahrnuta do rozpočtu EU v oblasti práv, rovnosti a občanství na 7 milionů EUR (7,8 milionu USD).

    Dalli zdůraznila, že je také připravena vést boj proti diskriminaci všude tam, kde existuje, a že výkonný orgán EU přijme antidiskriminační právní předpisy na podporu tohoto.
    Je to jen část článku z 19.6.2020.Omlouvam se za rychlý překlad.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Unknown21. června 2020 7:03
      Díky za překlad. To je další logická fáze muslimizace evropského prostoru. Budou nedotknutelní, dále budou posilována jejich politická práva a nakonec získají vládnoucí postavení. Komu se nebude v chalifátu líbit, možná bude smět odejít, nebo to spíše s ním bude vyřešeno po muslimsku. P.K.

      Smazat
  22. Trefně pan Bašta, rasismus v novém hávu - antirasistické hnutí:
    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Rasismus-v-novem-havu-antirasisticke-hnuti-Basta-varuje-a-pripomina-hruznou-udalost-z-historie-K-te-pry-jiste-smerujeme-628040

    OdpovědětSmazat
  23. Klaus dodnes nechápe jak dokonale položil naše zemědělství a průmysl na dno nesmyslnou teorií, že je úplně jedno, kdo podnikatelský subjekt vlastní a za kolik ho získal. Necítí žádnou vinu na tom, že dnes většina zisku vzniklého na našem území odtéká úplně jinam a tím z našeho stát udělal stát nesvéprávný a nesuverénní.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Spíš je to druhá komparaktivní výhoda, mezi nuzáky o které se postaral "šlechtic. :-))) Ale vykládejte to formantům pseudovzdělání školastik kteří nevěří že budou špalky v lepším případě co se na nich štípe dříví.

      Smazat
    2. Jsem si jist že to chápe. A že vinu necítí jen proto, že v mozku na to nemá vyvinuté příslušné oblasti ( viz videa neurologa prof. Koukolíka).
      A také že není vlastenec v původním slova smyslu. Že usiloval jen o to, aby právě on zde byl politickým (nikoliv ekonomickým) pánem a nikoliv Brussel. Děda.

      Smazat
  24. Jan Keller podává celou situaci poněkud nepřesně.

    Česko nemůže nikdo nutit, aby přijímalo ekonomické migranty. My je samozřejmě přijímáme, protože Čechům některá práce nevoní. Posledně hercům, kteří se přemnožili a žádají podporu, ale nešli by pracovat do zemědělství.

    Náš systém podpor je naprosto absurdní. Žádáš o podporu, dobře, nabízíme ti tu a tu práci. Pokud nemáš k jejímu odmítnutí důvod, nemáš na podporu nárok.
    Je nutné dodat, že ÚP má jen globální údaje, protože povinnost zaměstnavatelů ohlašovat volná místa byla zrušena.

    Podle našich statistik dáváme ekonomickým migrantům ročně asi 15000 povolení k trvalému pobytu. To znamená, že bychom pro ně potřebovali postavit několik tisíc (levných) bytů ročně.

    Dovážíme lékaře i zdravotní sestry, protože to je levnější než je vychovávat doma. Dovážíme fotbalisty z Afriky.

    Problém je ve zmatení pojmů, přesněji řečeno v setření rozdílu mezi uprchlíkem a migrantem. Uprchlík žádal o azyl, protože prchal před specifickým ohrožením. Dostával politický azyl, pokud se jeho osobní situace lišila od zbytku dané populace. Tehdy se nepočítaly epidemie, hladomor, války a jiné lahůdky, které zasahovaly celou populaci.

    Ekonomický migrant dostal povolení vstoupit a pracovat jen když by v dané zemi zapotřebí. Vše šlo přes zastupitelské úřady. Určitou výjimku představovaly Spojené Státy, kde byl celkem volný pohyb sezónních dělníků přes mexickou hranici.

    Potíže s ekonomickými migranty nastaly v okamžiku, kdy začali zůstávat natrvalo. To byl případ Turků v NSR. Vláda se jich chtěla zbavit, ale myslím, že akce 10000 DM odstupného/hlavu rychle skončila.

    Uprchlíci začali masově přicházet z válkou rozvrácených zemí. Války byly vedeny kvůli geopolitickým zájmům některých zemí. V Sýrii chtěl Západ odstranit Asada. Výsledkem je rozvrácená ekonomika a 6-8 milionů syrských uprchlílů, kteří se nemají kam vrátit.

    Turecko je považováno za nesvobodnou zem (tato definice znemožňuje jeho přijetí do EU) a tak formálně nemůže být víc než průchozí země. Když začalo přicházet Balkánskou cestou příliš mnoho uprchlíků, zvítězily groše nad hodnotami a EU Turecku dává nějaký bakšiš, aby uprchlíky zadrželo na svém území.

    Z našeho slovníku dávno vymizela slova jako lidství, člověk a nebo válka. Politiky nezajímá 10% naší populace, která žije na hranici chudoby, nezajímá je lichva ani exekuce. Se servilností sobě vlastní ovšem podporují války, zbrojení a účast na misích NATO.

    Podporujeme neokoloniální politiku Američanů, Francouzů nebo Britů. Generálové si natřásají peříčka, že nám bylo svěřeno velení v Mali. Zeman klidně pronese blábol o tom, že se u Kábulu bojuje za Prahu.

    Změnili jsme se v gubernii, kde byla vyprázdněna slova jako samostatnost, sebevědomí a hrdost. Kdybychom tyto vlastnosti měli, řekli bychom těm mocným, že s nimi v jejich zločinech nejedeme.

    Poslanci se ve Sněmovně podělali hrůzou, když tři ministři sepsali dopis, který je kritický k plánu na vyrovnání mezi Izraelem a Palestinci.
    Jiří Jírovec


    OdpovědětSmazat
  25. Kráčíme od úspěchu k úspěchu, mocným se opravdu dílo podařilo. Slovy exprezidenta, tato zem nevzkvétá. Navíc mléko a strdí je fuč. Bory už nešumí po skalinách, neb je sežral lýkožrout a skaliny z čediče si odvezli cizáci pod dálnice. Zbyl jsem jen já a domov můj.

    OdpovědětSmazat
  26. K hlavnímu článku: Takový bych dovedl napsat taky, i bez funkce a platu europoslance. Žádné podrobnosti ani aktuality. (Pan profesor by se možná dověděl víc na naší alternativě. Například na --- https://www.youtube.com/watch?v=-t-Xv9pkaBQ --- a v dalších i předchozích dílech. Děda.

    OdpovědětSmazat
  27. Je třeba urychleně vypracovat plán, jak vystoupit z EU. Nebo to skončí válkou. Chcete to?

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.