Reklama

pondělí 15. června 2020

Koněvobijci a churchillobijci vyvolávají dojem fašistů

Jiří Jaroš Nickelli
Jiří Jaroš Nickelli
15. 6. 2020   ČNL

Po sametovém převratu, nazývaném některými "revolucí" -i když o žádnou revoluci nešlo - se mnozí domnívali, že praxi starorežimu s likvidací a šibováním památníků historických osobností bude konec. Jak se mýlili! V tomto státě vypukla nová éra obrazoborectví a sochobijectví, srovnatelná jen s ukrajinským majdanismem nebo s řáděním neofašistických skupin v U.S.A. nebo v Británii.


Národ český se ještě nestačil vzpamatovat z hnusné loupeže sochy maršála I.S. Koněva z původního místa, jež lupiči, zbabělci krytí koronavirem, eufemisticky nazývají "přemístěním", a už tu mám nový vandalismus - zhanobení sochy premiéra W.S.Churchilla. A opět je vandalismus kryt historickou lží o "Churchillově rasismu". Odkud tito vandalové berou své lživé mantry? Tak jako v případě maršála Koněva šlo o lži o jeho údajné roli v okupaci ČSSR, což bylo vyvráceno, tak je tomu v případě lži o údajném rasismu premiéra Churchilla.

Účast Churchilla v tzv. burské válce nebyla pražádným rasismem. Churchill zde fungoval jako nezávislý válečný reportér. Ve válce se srazily dvě koloniální politiky, de facto tři. Které? Britská, holandská (Burové jsou původem Vlámové) a německá! Německo všemi způsoby podporovalo Bury proti Britům, prostředky legitimními i nelegitimními. A to trvalo až do I.světové války!

Rovněž citáty Churchilla o muslimství, vytržené z dobového kontextu povstání Mahdího, nelze pokládat za rasismus, nýbrž za přesné charakteristiky agresivního politického islámu té doby. Uvedu jen jediný příklad: Uťatou hlavu britského generála Gordona, nabodnutou na kůl vojsky fanatiků Mahdího. Vojsky srovnatelnými s dnešním Islámským státem. Ta generálova hlava nebyla jediná... Mimochodem pomník generála Gordona pro Britskou říši odlily železárny v Adamově u Brna...

Zásadní axiom dějin netkví v nějakých etapách životů Koněva a Churchilla, ale v jejich zásluhách pro národy Evropy a lidstva všeobecně. A ty jsou neoddiskutovatelné! Tak jako Koněv osvobodil Osvětim i Prahu, tak i Churchill osvobodil severní Afriku od italogermánské okupace. Oba přispěli k vítězství nad nacismem a fašismem lvím podílem - a kdo to zpochybňuje, lže. Míchání dalších nepodložených nedostatků do životopisů těchto osobností je obyčejný politický propagandismus, nemající nic společného s historickými reáliemi.

I proto vyvolávají dnešní koněvobijci a churchillobijci dojem fašistů. Proč? Je to stejné, jako za II. světové války.

Nacisté, fašisté a jejich sluhové pomlouvali Churchilla jako "slouhu židoplutokratických sil", podobně jako Stalina nařkli ze služeb "židobolševismu". Tito služebníci eurorežimu nevymysleli nic nového, pouze nemotorně opisují prastaré noty hitlerismu II. světové války a jeho spojenců.

A jestliže se v Teheránu a v Jaltě dokázali dohodnout Churchill, Stalin a Roosevelt na mírovém uspořádání světa, pak tento svět zachránili nejméně na půlstoletí - a zachránili životy i těch dnešních politických idiotů, kteří proti nim tak brojí.


Což si tito političtí idiotés (starořecký termín pro nevzdělance) dodnes neráčí uvědomovat. Ostatně, na závěr se hodí otázka. Copak asi za okupace dělaly rodiny těchto bořitelů pomníků osvoboditelů od nacismu? Na které straně stály za okupace a protektorátu rodiny pana Hřiba, Koláře a Novotného? Oni sami nám to cudně neprozradí. My z odbojářských a legionářských rodin ,které daly boji proti hitlerismu oběti nejvyšší v koncentrácích, na popravištích nebo v boji, se máme právo na to tázat. I když se to od těchto zbabělých hanobitelů patrně nikdy nedozvíme.


Jiří Jaroš Nickelli, Spol.L.Svobody Brno



54 komentářů :

  1. ..... Na které straně stály za okupace a protektorátu rodiny pana Hřiba, Koláře a Novotného?

    No určitě na té "správné", stejně, jako jejich dnešní potomci, kteří se také ztotožnili se současným politickým trendem importovaným zpoza oceánu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ono těch rodin za okupace stálo na "správné" straně více. Dokonce vyprávěli o svobodě a demokracii a zaváděli "demo".

      Smazat
    2. Ano anonyme 8.38 - doporučuji přečíst si knihu napsanou podle vzpomínek a vyprávění Adiny Mandlové. Strašné!!! Jak se chovala téměř všechna "smetánka" ihned lezli okupantům do zadku s cílem domoci se v "říši" lepšího postavení. A "umělci"? Chovali se jak přiblblá sebranka. Fetovali,chlastali, flámovali,chodili na večírky s esesáky. Vymetali kde co. Nejen Baarová spala s okupantem. Zajímavé bylo konstatování, že celá řada esesáků pochází z Chebu, Liberce, a dalších příhraničních českých měst, rodiny mají české "jako poleno" a Berlín nikdy v životě neviděli. Jejich výhoda byla v tom, že uměli dobře česky. Jsem nepochopil, jak je možné, že okupace ČR skončila - vždyť Češi se chovali jako proněmecká hovada. Až na pár výjimek. Přitom všichni věděli, jaká zvěrstva tady Němci provádějí, věděli o transportech smrti, o koncentrácích, o plynových komorách. Nezájem. VIP parchant, zbohatlík a umělecká smetánka - se nikdy o "lid" nezajímají - je jim fuk! Až když začne téct voda do zadku jim - pak obrací. Takže - to vítězství nad okupací u nás nemohlo vzejít z naší země.

      Smazat
    3. Když Baarová spala s Goebellsem, tak ještě žádná okupace ČSR nebyla. Před okupací byla na Hitlerův rozkaz "decentně" vyhoštěna z Berlína a svého bývalého milence už pak neviděla...

      Smazat
    4. To je sice pravda, anonyme 16.11 -ale za okupace vyváděly všechny naše hvězdy jako posedlé. A nejen herečky, i režiséři a tvůrci filmů - celý Barrandov se změnil v proněmeckou stoku. A to o těch večírcích, a chlastačkách, co všechno jim pak prošlo, a jak jim všem - té sebrance a boháčům bylo úplně fuk, co se děje obyčejným občanům. I z těch filmů, které točili, si dělali prču. Normálnímu člověku za z toho dělá špatně, když něco takového čte. No nic - už je to pryč, ale dnes je to nějak stejné. Jiná okupace, jiné hvězdy, a VIP, a spousta lidí, kteří vůbec nevědí, jak se v reálu žije obyčejným lidem.

      Smazat
  2. Malost zmiňovaných občanů Hřiba, Koláře, trapného Novotného z Řeporyj a ne zcela nově i ústavního činitele Vystrčila, se zázemím, které je dokázalo vyprodukovat, je věru překvapivá. Pokud to širší veřejnost neprohlédne, jsme na tom zle.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vystrčil je hlupáček, pária, ktery se dostal do elitů ani neví jak.
      /ti dříve jmenovaní, to je jiná šarže!

      Smazat
  3. Ano.
    Tak jako plutokracie zpusobila revoluci v carskem Rusku, a dale druhou svetovou valku, tak dnes potrebuje fasismus, protoze Gretu a koronadivadlo nikdo nebere vazne. Propaganda a podvody nestaci, nastupuje otevrene Nasili.

    OdpovědětSmazat
  4. Vandalismus, "revoluční" bourání starých pořádků a vnucování nových, prolhaná propaganda cpaná horem spodem, to jsou znaky více méně společné pro komunismus i fašismus.

    Dnes ale novodobí revolucionářští aktivisté jednají na pozadí, a s podporou, zřízení posouvajícího se od jakés takés demokracie velmi rychle k lobisticko-korporátní totalitě. A to není komunistické. Je to fašistické.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nemyslím V. z B. 7:16, že by skutečně "revoluční" bourání "starých pořádků" bylo vnuceno prolhanou propagandou. Chcete tvrdit, že myšlenka komunismu, tedy beztřídní společnosti, byla a je produktem "prolhané" propagandy? Nebo, že žádných "starých pořádků" ani nebylo?

      Smazat
  5. Pan Jaroš tak nějak pozapomněl na dosti důležitou epiozodku v životě výše jmenovaného a to je aktivní účast na akci "Nemyslitelné" kdy chtěl se zbytky německých vojsk a ostatními spojenci okamžitě po válce, napadnout zdecimovaný
    Sovětský svaz. Zde naprosto jasně a srozumitelně a bez pochyb ukazuje proč Anglosasové vytvořili a vyrobili Hitlera a co měl za úkol, který nesplnil. Je to stále stejná písnička jako z flašinetu. Zničit slovany a rozkrást co ještě rozkradeno nebylo a to obrovské přírodní ruské zdroje. O to se snaží každých sto let a ani druhá světová válka, která byla pokračováním té první, ten cíl nesplnila. Ten cíl tu stále je a nemění se, tak je to jednoduché, Rusové to vědí a proto jsou tak opatrní. Nicméně i tak jsem proti bourání a prznění soch i když zrovna u toho Churchilla by ta tabulka s vysvětlujícím textem o této prasečině, byla zrovna na místě.
    Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Churchill - Osobnost úměrná minulé době
      https://blisty.cz/art/100179-propad-a-trapas-britsky-velvyslanec-v-cr-dekuje-jednomu-z-nejkontroverznejsich-ceskych-populistu.html
      z článku: "Považuju to za hodně kontroverzní, píše Jan Čulík. Britský velvyslanec porušil diplomatickou nestrannost a v probíhající diskusi se postavil na jedinou stranu, potvrzující falešné historické stereotypy. - Churchill byl tvrdý rasista. Ostře se stavěl proti nezávislosti Indie. Argumentoval, že britský imperialismus je  pro "primitivní" a "podřadné rasy" prospěšný.
      V roce 1937 se Winston Churchill vyjádřil: "Nepřijímám, například, že americkým indiánům či australským domorodcům byla učiněna velká křivda. Nepřijímám, že tito lidé byli poškozeni skutečností, že silnější rasa, rasa vyšší kvality, zkušenější rasa, přišla a převzala jejich místo."

      Smazat
    2. ten "rudý dědeček" se mi líbí."Operation Unthinkable" - Churchill nebyl jen aktivním účastníkem, ale jejím tvůrcem. Cílem Anglosasů vždy, bylo zničit SSSR, později americká "Operation Dropshot" se neuskutečnila proto, že Fuchs předal Rusům dokumenty k výrobě atomové bomby a tím se poměr sil vyrovnal. Nicméně plán udělat z celého Východu(včetně nás) novodobé kolonie se povedl. Jedině Putin zatím odolává, i když to nemá lehké.Lidská práva, demokracie, atd., jsou jen řeči, aby zamaskovaly skutečné cíle.

      Smazat
  6. Dá se jasně vysledovat trend, že ti stejní se proderou mezi věrchušku za každého režimu. Vždy mají samozřejmě ty správné názory. Jednou jsou přesvědčení bojovníci proti bolševismu, načež prozřou a jsou z nich bojovníci proti imperialismu a ti s vydrží se ještě transformující na demokraty. To je taková logika věcí

    OdpovědětSmazat
  7. Špína,odporné fašizující chování,přepisování dějin II.světové války tzv.politiků soudruhů Hřiba,řeporyjce Novotného,synáčka idiota amerického radaru Koláře,je chváleno lidoveckou bandou,která se pravidelně účastní sudeťáckých sjezdů,kde ta postfašistická sebranka řeší návrat do doby protektorátu.Ztráta paměti českému národu snad ještě nehrozí.

    OdpovědětSmazat
  8. Funkční demokratický stát může fungovat pouze na daných pravidlech a podle určitého pevného řádu. Svoboda totiž není automaticky daná, ale musí se o ni neustále vést boj. Kdo zaspí na vavřínech, přijde o ni.
    Pokud míra svobody ovšem překročí pomyslnou hranici řádu a těchto pravidel, začne docházet k chaosu a společnost se začíná hroutit. To, že si každý dělá co chce totiž není svoboda, ale obyčejná anarchie.
    K udržení pořádku má vláda k dispozici justici, policii a ve vyhrocených situacích i armádu. Pokud daná vláda nedokáže tyto složky použít k zabezpečení pořádku v zemi, potom ať rezignuje, protože na co mi je řezbář, který neumí použít dláto? Zedník, který nedokáže vyzdít zeď? Nebo starosta, který neumí počítat do deseti? Proč takovým lidem platit? Za funkci? :-)))
    Vše se dnes odvíjí od schopnosti vládnoucích politiků vypořádat se s tím, co se na nás valí z rozbouřeného zahraničí, od našich nových přátel.
    No a pokud bude zapotřebí použít armádu, pak ji alespoň jednou v naší historii v případě nutnosti použijme!
    Žádní grázlové z cizích neziskovek by zde ale neměli mít nejmenší šance s tím svým multikulti šmejdem!
    Ostatně všimli jste si, že prvními bořiči pomníků byli chlapci Kolář, Hřib a Novotný? Ještě před událostmi dnes? Na koho jsou tito fešáci asi tak napojeni? Nebo mám snad věřit tomu, že zde jde o trojitou náhodu? :-) Komu a čemu slouží, když ne svým voličům?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Čirá pravda, kolego. Osobně mě děsí naprostá apatie lidí, přitom doba je těhotná možností konečně zavést referendum.

      Smazat
  9. Společnost je ve slepé uličce. Poslední vlády prakticky zakázaly svým občanům referendum, a tak kromě vlastní potřeby být zvolení, tak občana vlastně pak už k ničemu nepotřebují.
    Sám jsem si poslední referendum užil před 17. léty, kdy jsem nic zlého netuše zvolil vstup do EU. Tehdy jsem nentušil, že následky budou stejné, jako za totality před rokem 1989 - politické elity kryté pro změnu Bruselem je okamžitě prakticky zakážou.
    Médiím to divné není, zrovna tak i těm nejnezávislejším na politicích, jako je např. Čt, nebo ČRo. Co k tomu vlastně více říci?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nemusíte se stydět za své hlasování. Taky jsem byl pro, taky jsem byl naivní. Ono za komančů bylo těžké udělat si nějaký relevantní obrázek o světě, i když člověk věděl, že ho oblbují. Dnes už taky víme, že nás oblbují, ale přece jen je přístup k informacím (zatím) daleko snazší. A teď už jen umět si to solidně srovnat. Ale to není snadné, hlavně pro ty mladé, když věří tomu, že i^2 = -1 ...

      Smazat
    2. 11.44 Dnes už víme , že většina toho , co nám komunisti lhali o kapitalistech , byla pravda !

      Smazat
    3. Kolokole 11:44, za komančů nebylo o nic těžší udělat si názor, než je tomu dnes. Po domácnostech, v antikvariátech bylo dost a dost literatury z nekomunistické minulosti. V Národní knihovně, a nastojte, ve "Studovnách Marx-Leninismu", byly k nalezení "libri prohibiti". Od roku 1975 nebylo rušeno vysílání "štvavých vysílačů" jako BBC, Hlasu Ameriky, Svobodné Evropy, Deutsche Welle, Radio Vatikán, Radio Tirana ..., nijak zvlášť nebyl cenzurován služebně distribuovaný magazin "Zpravodajství ze zahraničí" a zcela dostupný byl prakticky nekorigovaný měsíčník "Moderní řízení". Fenomén internetu pochopitelně neexistoval, což je dnes, výhradně teprve dnes, nespornou výhodou. Jinak snad nikomu soudnému neunikne, že informace jsou v mainstreamu cezeny stejným způsobem jak za komunistů (dozvíte se běžně, například, co a jak je v Libyi?). Navíc, řekl bych, že lže se s větší drzostí než onehdy. Kdo nehledá, nenajde, pak ať si nestěžuje.

      Smazat
    4. Nemůžu tak docela souhlasit. Přinejmenším toho úsilí by člověk musel tenkrát vynaložit zajisté podstatně víc, a kdoví s jak odpovídajícím výsledkem. Ale šlo i o tu "bezperspektivní atmosféru" tehdejšího režimu.
      Možná navíc u mně hrálo roli i to, že jsem byl coby voják z povolání dosti vytížen obranou socialistického tábora :-)

      Smazat
    5. 14:21 Holt už byla taková naše blbá psychóza, že jsme se považovali za ty, co nejvíce na světě trpí.(Na naše chaty, mejdany, srandičky v práci, sociální vymoženosti, jsme jaksi pozapomněli.) Asi ta komunistická propaganda tomu přispěla, že jsme věřili vše na pravý opak..

      Největší asi chyba komunistů byla (mimo to že šmahem zrušili posledního ševce a hospody, tím umožnili krást hospodskejm, řezníkům atd.) že uzavřeli hranice, že jsme neměli možnost to západní pozlátko vidět a v tom i nějakou dobu žít.

      Podívejme se na ty čísla uteklých po 1968, těch kteří se vrátili na amnestii v r. 1970, 71. A všichni velice šťastně, doma je doma, i když si byli vědomi, že nějakou tu "službičku" za tu milost budou asi možná muset odplácet (někteří).

      A to v té době (hned po 1968) těm utečencům bylo na Západě dost přáno. A byla euforie pomoci jim, co "utíkali před bodáky okupantů". A navíc v těch letech byla na Západě velká potřeba lidí, co něco uměli a měli vzděláni, ekonomický boom. Přesto se mnoho těch lidí po pár letech života v pozlátku radši vrátili...

      Smazat
    6. Jedna vec je to cist, nebo poslouchat, a druha vec je to zit. Tak ted to zijeme.

      Smazat
    7. Malé upřesnění:
      zatímco BBC, Hlas Ameriky a pravděpodobně i Deutsche Welle (tady nemám jistotu, tuto stanici jsem neposlouchal) nebyly rušeny vůbec, odmítám, že by rušení Svobodné Evropy bylo ukončeno už v r. 1975. Někdy v 1977 jsem si kupoval ruský tranzistorák s KV 16 a 25 m právě proto, abych vůbec byl schopen odladit rušičku od RFE.

      Smazat
    8. Tady podle těch soudruhů v diskusi vlastně žádná komunistická cenzura neexistovala, kdo chtěl, mohl si číst, poslouchat, sledovat co ho napadlo, ani hranice zadrátované nebyly. Chce se mi z vás blejt.

      Smazat
    9. 15:58 nechápu, co myslíte onou "bezperspektivní atmosférou". Pokud ji přičítáte onomu režimu. Že jako voják z povolání jste se v takové situaci ocitnout skutečně mohl, to chápu.
      Já například byl donucen koncem vojenské základní služby absolvovat "školu důstojníků v záloze" (což byl dost trapný, ani ne tříměsíční kurz). Pokud bych byl povýšen, stačil požadavek útvaru a na "trvalou dovolenou" bych (tak jak zněl tehdejší branný zákon) s ukončením základní služby, nemusel být propuštěn. Být vojákem z povolání se mi nechtělo. Tak jsem při závěrečné zkoušce "vybouchnul" a za cenu několika hodin v base (pro "urážku" vojenské hodnosti), jsem takto nastraženému osudu uniknul.
      A perspektiv měl dost a taky je v zajímavé tvůrčí zaměstnání, v harmonickém kolektivu, proměnil. Ostatně, jakoupak dnes vy vidíte tu nejobecnější perspektivu pro ty "obyčejné"? Snad, že si vyjedou do Chorvatska?

      Smazat
    10. 21:45 No, asi se prostě neshodneme v náhledu na minulý režim. Já to dnes cítím tak, jako by v tom 89. praskly nějaké okovy. Snad duchovní nesvobody, kdo ví? To už ale nejspíš není na další rozvádění na této platformě.

      Smazat
    11. 17:59
      Potvrzuji Svobodnou nebylo normálně v Praze slyšet, přeřvávala ji Zuzana (rušička) na Petříně. Kdo tvrdí opak kecá. Taky jsme si pořídili speciální rádio s KV a jakeš, takeš to fungovalo. Navíc jsme mohli poslouchat výjezdy záchranek a výlety policajtů. Češi si vždy poradili.

      Smazat
  10. Ti co čmárají a ničí sochy chtějí zničit celý normální svět. Historie je jen jedna a pravda se nadá počmárat nebo zničit.

    OdpovědětSmazat
  11. Jak by se vám líbilo, kdyby se řeklo, že všechny dluhy všech lidí z vašeho města budou společné? Tedy všichni ti, kdo se chovají spořádaně a dluhy nemají, by najednou platili dluhy všech flinků, kteří peníze rozfofrovali na automatech. A všichni bezdomovci, kteří přišli o dům kvůli svým dluhům, by to najednou mohli znovu roztočit, protože byste jejich dluhy zaplatili vy? Asi by se vám to moc nelíbilo, že?

    Evropská komise se také chystá předložit návrh nové podoby migrační a azylové strategie EU, kde jsou obsažené i povinné kvóty pro přerozdělování uprchlíků.

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Jak-by-se-vam-to-libilo-Pockejte-to-neni-vtip-EU-to-tak-planuje-Dopadne-to-zle-varuje-Sichtarova-627278

    Šichtařová: Czexit? Už vidím cestu

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Sichtarova-Czexit-Uz-vidim-cestu-627371

    OdpovědětSmazat
  12. Domnívám se, že ti, co zorganizovali i zrealizovali zhanobení a odstranění pomníku maršála osvoboditele Koněva, jsou fašisté bez jakýchkoliv přívlastků a pochybností. Pokud ovšem jde o počmárání sochy Churchila, tam to vidím nikoliv jako fašismus, ale jako jakýsi pokus o rovnováhu, pokud to ovšem neudělali US "turisté" válející se po ulicích Prahy. O Churchilovi nemám žádné valné mínění. Jeho působení v souvislosti s 2. světovou válkou dlouhodobě považuji za arogantní pokryteckou lež a podvod, protože britské a US bankéře a majitele korporací považuji za skutečné strůjce a podněcovatele útoku na SSSR, který následně rozdmýchali do rozměrů světové katastrofy. To potvrdil konkrétně Churchil tím, že byl iniciátorem pokusu o pokračování druhé, nevydařené, světové války válkou třetí. Tentokrát v otevřeném spojenectví celého západu, včetně bývalých německých kašpárků, proti oslabenému SSSR. Tomu ovšem geniální Stalin a sovětská armáda svým mistrovstvím zabránili (http://www.novarepublika.cz/2020/06/retro-operace-nemyslitelne.html).
    Realitu pokračujících pokusů o rozbití a kolonizaci ruského státu spojenými silami krachujícího západu a jeho středo a východoevropských ratlíků, mopslíků, poskoků, slouhů a služebníků zažíváme dnes a denně na vlastní kůži.
    Proto se domnívám, že sochy a všelijaké sloupy by se měly stavět s velkou rozvahou a ve velké shodě skutečným a všeobecně akceptovaným osobnostem. A pokud již takové pomníky čehokoliv a kohokoliv stojí, měly by zůstat stát tam, kde jsou, a to jako připomínky toho, co představovaly, připomínky své doby i doby kdy byly postaveny. Proto musí zůstat stát na svém místě socha maršála SSSR a osvoboditele naší vlasti Koněva, a proto měla zůstat nepočmárána zůstat stát i socha zločince Churchila.

    OdpovědětSmazat
  13. Zrušme policii, zelená zločinu

    http://svobodnenoviny.eu/zrusme-policii-zelena-zlocinu/

    Nepřítel převzal naše státní řízení jako celek pro své cíle

    http://svobodnenoviny.eu/nepritel-prevzal-nase-statni-rizeni-jako-celek-pro-sve-cile/

    OdpovědětSmazat
  14. Už dlouho jsem nečetl tak tendenční článek...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Dalibore 11:56, já zas, pokud se tu neozýváte, jsem postrádal tak mainstreamem zagitovaného přispěvatele.

      Smazat
  15. Bordel - Policie přenechala „lidu“ část Seattlu:
    https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/clanek/policie-prenechala-lidu-cast-seattlu-40327587

    OdpovědětSmazat
  16. Díky za trefný termín = sochobijectví = . Polemiky o přínosu osobností by se měly odehrávat mezi historiky a ne na ulicích. Zejména dnes, kdy jsou zneužity k radikalizaci mas. Mám strach, že jednou Žižkov bude Vítkov a zmizí socha vojevůdce i s koněm. Protože se zjístí, že Žižka byl terorista, současně mám obavu o sochu mistra Jana Husa, protože jeho protestantská idea byla záminkou pro terorismus. Když přijmeme tyto hovadiny, tak si dláždíme svým primitivismem cestu do pekel.

    OdpovědětSmazat
  17. Oni se zničí také, jen o tom ještě neví. Pravda se nedá ohýbat, můžou ji zapřít na čas umlčet, ale vyplave na povrch.

    OdpovědětSmazat
  18. Sochy se ničily po celou dobu, co byly poprvé "vynalezeny a postaveny na nějaké místo". A vždycky v politických zájmech. Všude po celém světě. Ale to, co se děje zejména cca posledních padesát sto let, kdy jsou ničeny ve velkém i kulturní památky, zřejmě nemá jen tak obdoby. I když my máme sami také takovou zkušenost, když se spalovaly staré české knihy na hranicích ve jménu víry. A nebyly to jen tisky! Ale i ručně psané knihy o již tehdy starých dobách. Když se podíváme na poslední dobu, tak lze vidět doslova plánované ničení, rozkrádání památek na Blízkém Východu. Před časem hořela významná knihovna v Moskvě a "šeptem" se tvrdilo, že tam mohly zmizet "nevhodné texty".
    Je prostě nutné ničit světovou historickou paměť. Jen si uvědomme, jak našim SKUTEČNÝM národním nepřátelům vadí, že si naše národy zachovaly například povědomí i bez dostupných písemných zdrojů o mistru Janu Husovi, Janu Žižkovi, o skutečně českých králích a panovnících, i mnohé zvyky, které jsme byli nuceni "dobrovolně" přizpůsobit" pod obraz katolické lživíry.
    Měli bychom do světa pomocí našich lidí poslat vzkaz, jak to dopadá, když se ničí vše kulturní a jak proti tomu bojovali naši předci. Dokud nebude pozdě.

    OdpovědětSmazat
  19. 9:08 Když se nad tím zamýšlím, vůbec to těm třem troubům nezávidím. Svou pitomostí si na svá vlastní čela vypálili cejch idiotů. Ten už nikdy nesmažou a každý na ně tak bude pohlížet až do konce života. Například Klvaňu ať už dělá cokoli, má většina lidí zapsaného přes prosazování amerického radaru, jako Ušáckého řiťolezce. Vystrčil se pokouší o totéž, asi si myslí že trochu povyroste a bude více vidět, což je naprosto zbytečné, protože jeho blbost je vidět i ze dna Macochy. Ono je těch blbů daleko více a někteří i kandidovali na presidenta, ale každý soudný si o nich asi myslí své.
    Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 13:06 Máte pravdu i tak se lze zapsat do historie.

      Smazat
  20. Zase jsme byli prvni a predbehli Ameriku.Dekuji Hribe, jsme svetovi. Nevim jestli byl Churchill rasista ale byl asi vetsi lumpik nez Konev.

    OdpovědětSmazat
  21. Jsou to záchvaty zdegenerovaných zvrhlých parazitů za účelem nějak si ještě na poslední chvíli nahradat a zavděčit se pro nastávající změny aby bylo kam emigrovat.

    OdpovědětSmazat
  22. Vážený autore článku, i já jsem se ptala, proč jsou skuteční odbojáři tak potichoučku a trvale vyklízejí prostor drzým rádoby odbojářům nebo příslušníkům Stehlíkem vymyšleného třetího odboje, který nikdy neexistoval. A víte, co mi bylo řečeno: "To už by dávno zrušili Svaz bojovníků za svobodu a východní odboj by škrtli úplně." A všechno dění kolem nás to jen potvrzuje.

    OdpovědětSmazat
  23. Nikdo z význačných politiků není jen černý a nebo bílý. Záleží na úhlu pohledu, ze které strany se na něho díváme. Churchil si rozhodně sochu v Praze zaslouží, zrovna tak jako Koněv. Nevím, jak Churchill kolonizoval třeba Indii, když ta už před ním byla dávno kolonizována, zrovna tak, jako Africké državy. Ví se přeci, že první svět. válka byla především boj o kolonie, kde chtěli taky něco pro sebe uzmout Němci. Nějaké Sarajevo? Blbost...

    OdpovědětSmazat
  24. Prosím, komu jinému může vadit osvoboditel Prahy od fašistů Koněv než fašistům? To je přece jasné jako facka a netřeba o tom diskutovat. M.R.

    OdpovědětSmazat
  25. Díky za podnětné příspěvky k článku...NR..je zdrojem seriozních informací a taky díky, že se nemusíme prokousávat trollíma exkrementy..

    OdpovědětSmazat
  26. Přepisovat dějiny,likvidovat sochy,lhát o minulosti,nevážit si českých hrdinů,které němci popravili v koncentrácích,v plynových komorách CYKLONEM B,zlehčovat utrpení umučených,oběšených,popravených u zdi pečkárny,to máme blbovi Hřibovi,řeporyjci Novotnému,synáčkovi zmetka Koláře,co nám tu chtěl nacpat americký radar,...to máme mlčet?
    ES KOMT DER TAG,veřejně budou z českého národa vyloučeni,jak zrádce Emanuel Moravec

    OdpovědětSmazat
  27. Jsem pro veřejné označení a titulování "zrádce českého národa"...stejné, jako používali naši pradědové v 19st k mravní dehonestaci a vyloučení z národního společenství konfidenty Rak. policie....

    OdpovědětSmazat
  28. Souhlasim s prirovnanim na IS; vzdyt je to prava ruka USA, jimi financovana. To fanaticke nabozenstvi USA - znicit kazdou zemi, kde se da cosi vyrabovat, je fakt HNUSNE. A to delala take GB, po mnoha stoleti. A vsichni byli rasisti.A ted vzdy prisluhuji Americanum.
    Ted bych ale rekl, ze USA i GB ma k rasismu o hodne dal nez CZ. Tady je kazdy rasista (az na dva, mne a mou zenu). A mozna jednu pruvodkyni CK.

    OdpovědětSmazat
  29. Za 20 let v USA jsem nepotkal rasistu, ted za 10 let zpatky v CZ se mi jeste nestalo, aby nekdo rasistou nebyl, a to jsem prosel a projel cele CZ, mam vsech 87 vrcholu ceskych geomorfologickych celku, bavim se vzdy s kazdym; vsichni rasiste. HROZNI. Cesi samozrejme. Mysli si, ze jsou ta nejlepsi rasa na svete, ohlednu se a co vidim? Neco, co nedokaze nikdo, zadna rasa - kompletne znicena, zadluzena, zebracka republika. To je ta nejlepsi rasa: pro dobyvatele. Uz nemame nic, jen tu rasovou nenavist, ktera primo z kazdeho cisi. Kam se hrabou rasisticti Americane (v jakekoliv barve pleti) na Cechy!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Píšeš nesmysly. Češi rasisté nejsou. Nemají rádi nepřizpůsobivé všech odstínů pleti, to ano. Nemají rádi parazity a násilníky všech odstínů pleti., to ano.

      Pro zajímavost a možná i pro zasmání: uveď s jakými projevy rasizmu jsi se v Čechách setkal. A konkrétně jak se to projevovalo!!! Díky předem. Čekám.

      Jan Ámos

      Smazat
    2. Jistě 22:06, "každého". Od nemluvňat po starce i stařenky. Pokud tedy jste schopen definovat pojem "rasizmus" rád bych se dozvěděl, kolik respondentů obnášel váš "průzkum", jejich geografické rozložení, věkovou, sociální a vzdělanostní skladbu i rozložení co do pohlaví, jak byly formulovány kladené otázky, jaký je z toho k dispozici systematický popř. i akustický záznam, kolik času bylo věnováno jednotlivému respondentu minimálně, jakou metodou je materiál vyhodnocen, zda bylo zohledněno prostředí město/venkov, zda jsou podklady k nahlédnutí, zda jste pracoval zcela sám, měl spolupracovníky popř. spolupracovníky jako spoluatory díla, kolik času a nákladů si dílo vyžádalo, zda existují a když, tak jména a odbornost recenzentů s jejich vyjádřením. Pokud je dílo náležitě publikováno, postačí odkaz. Dík

      Smazat
  30. Tak to ve světě chodí, zloději křičí " chyťte zloděje " a fašisti zase křičí " bijte fašisty ". Poznáte je - podle jejich plodů - .

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.