Reklama

sobota 20. června 2020

Neuvěřitelná drzost nebo hloupost z dílny TV NOVA hraničí s vlastizradou

JUDr. Vojtěch Filip -předseda ÚV KSČM 
-ps-
20. 6. 2020 PrvníZprávy

Vyjádření, že komunisté zabrali Lichtenštejnům zámek Lednice a další majetek, mohou být použita, resp. zneužita právníky Lichtenštejnů v jejich neuvěřitelném sporu s naším státem o navrácení jejich bývalého majetku. Taková vyjádření totiž hraničí s vlastizradou," míní předseda KSČM Vojtěch Filip.

„Už mne to nebaví a myslím, že stejně jako mne ani další normální občany naší vlasti. Téměř každý den se totiž někdo, kdo nectí historickou pravdu a nemá argumenty, veřejně lže a nejčastěji svou neznalost nebo myšlenkovou ubohost schovává za frázi, že za to mohou komunisté. Např. zaznělo na TV Nova ve zprávách, v reakci na vyjádření A. Babiše, kterým zval Slováky na návštěvu ČR, že komunisté zabrali Lichtenštejnům zámek Lednice a další majetek," napsal pobouřeně Vojtěch Filip.

„Pravda je prostá a samozřejmě zcela jiná. Průměrně vzdělaný člověk (základní škola postačí) dobře ví, že tento majetek byl konfiskován na základě tzv. velkého dekretu, tedy ústavního dekretu prezidenta E. Beneše č. 12/1945 Sb., dekret presidenta republiky o konfiskaci a urychleném rozdělení zemědělského majetku Němců, Maďarů, jakož i zrádců a nepřátel českého a slovenského národa," upozornil předseda KSČM a místopřeseda Parlamentu Vojtěch Filip.

„Tento exces je ale v širších souvislostech, např. vzhledem k diskusi proběhlé ve středu 17. června 2020 v Poslanecké sněmovně a s odkazem např. na stanoviska poslance KSČM Jiřího Valenty, jde o neuvěřitelně sprostou provokaci, která bude mít opět další odezvu ve Sněmovně," má jasno Vojtěch Filip.

„Důvod je jednoduchý, taková vyjádření mohou být použita, resp. zneužita právníky Lichtenštejnů v jejich neuvěřitelném sporu s naším státem o navrácení jejich bývalého majetku, spor ještě definitivně neskončil. Taková vyjádření totiž hraničí s vlastizrado, překročeny jsou fakticky všechny hranice nejen slušnosti, ale v případě, že se tak vyjádří např. poslanci, i za hranicemi jejich ústavního slibu," uzavřel svůj komentář Vojtěch Filip.



38 komentářů :

  1. Bohužel se s náckama pere Filip sám kde jsou další vlastenci? KSČM už v parlamentu příště nebudou a pak budou mít skopčáci volnou ruku?

    OdpovědětSmazat
  2. Darebáci! Ivan David udeřil na Brusel a zastal se Babiše. Jenže tím to neskončilo...

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Darebaci-Ivan-David-uderil-na-Brusel-a-zastal-se-Babise-Jenze-tim-to-neskoncilo-628023

    OdpovědětSmazat
  3. Jsou to svině! To bude podplacený, aby šířili tyhle lži.
    Trestat to zákonem, dva roky natvrdo! Tohle není sranda.
    Vatikán nás okradl o jednu třetinu území. Tímto by náš stát přišel prakticky o celou Jižní Moravu.

    OdpovědětSmazat
  4. Vlastizrada podle ust. § 309 TZ? To jako vážně? Tak to je právník jak noha, ten Filip :-D

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 23:14. Naučte se vnímat čtené...
      Ono jako zradit vlast lze různě. Kodifikovaně, podle § 309, nebo prostě i jiným konáním, které tu vlast zásadně poškozuje i jinak.
      Filip necitoval TZ, Filip jen řekl že ČT se chová tak neuveřitelně, že v tomto případě už naprosto zásadně a vědomě poškozuje svoji vlast, prostě ji zrazuje. Jsou to tedy vlastizrádci, o tom není sporu.
      Lidé jako vy jim asi zatleskají, že ?

      Smazat
  5. Proč se někomu, který je cizokrajného původu, říká vlastizrádce? Naopak, on bojuje za svou vlast a tou ČR není, i když tady žije. Jediný problém je, kdy to pochopí voliči.
    Dobře si prohlédněte lidi, kteří likvidují pomníky a zkuste si odpovědět na otázku, komu by stavěli pomníky!?

    OdpovědětSmazat
  6. Dlužno doplnit, že dekrety prezidenta E. Beneše se se staly ústavními zákony, když byly přijaty (schváleny) ústavodárnými orgány tehdejší Československé republiky, tuším už během roku 1945.

    OdpovědětSmazat
  7. Vážení,
    Mgr. Václave Dvořáku, MUDr. Ivane Davide a redakce NR, přijměte mou omluvu za mé velmi BLBÉ vyjádření v e-mail poště Vám. Vytrvali jste blahopřeji, Vaše práce je pro nás velmi prospěšná! Zdraví Exčlen jednotky pro boj zblízka FMV Praha (1983), nyní Por.v.v. Vl. Ha®elka

    OdpovědětSmazat
  8. 23:19 "cizokrajného původu" znamená co prosím? Národnost, místo narození, státní příslušnost, podoba ...? Pokud jde o Babiše, popř. i Okamuru, oba jsou občany České republiky a požívají všechna občanská práva se samozřejmou povinností respektovat právní řád České republiky. To, do jaké míry jsou "vlastenci" už je kritérium složitější, nesené často i subjektivními soudy. Není mi patrné, na kterou stranu a proč vlastně př.sír´te.

    OdpovědětSmazat
  9. Vyvlastněný majetek Lichenštejnů /Valtice- Lednice i jinde v ČR podle platných dekretů z r. 1945/

    ... v nultých letech 21. století zapůjčilo Ministerstvo kultury České republiky na výstavu do Spolkoví republiky Německo obraz " Vápenka" za zámku Valtice.

    Okamžitě po vystavení obrazu uplatnil lichtenštejnský kníže u obecných německých soudů nárok na jeho vydání s tím, že byl jeho rodině zabaven po II. sv. válce neprávem.

    Spor o vlastnictví obrazu řešily soudy v SRN cca 3 roky; nakonec i Ústavní soud SRN v Karlsruhe, který definitivně zamítl nárok rodiny Lichtenštejnů na obraz s tím, že i pro Spolkovou republiku Německo jsou po r. 1989 závazné české zákony,vč. dekretů.

    Už dlouho a i v roce 2020 jsme členy Evropské unie. Z tohoto členství m.j. plyne, že české soudy musí respektovat řídit nejen český zákony ale též respektovat rozhodnutí Evropského soudu pro lidská práva, ale též povinnost respektovat i rozhodnutí soudů ostatních členských států EU.
    Což nebylo naplňováno; viz zámek Opočno, majetky na Turnovsku, obrazy ze zámku v Cholticích, Letovice a jiné, vše propadlé ve prospěch tehdejší poválečné ČSR ale již vydané či stále vydávané.

    A část českých politiků se podivuje, že české soudy v "revizích" dekretů postupují liknavě a ....pomalu?!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Poučilo naše ministerstvo spravedlnosti české soudce o tom, že se musí v "dekretních sporech" plně respektovat nález německého Ústavního soudu a týkající se České republiky. Nebo ještě ne?

      Na takové poučení asi nemá ministr spravedlnosti sedící v Praze lidi.
      A tak "lichtenštejští a jiní šlechtici" zahlcují tuzemské soudy ušlechtilými žalobami a Česká republika jim ustupuje až se prezident Ed. Beneš se v jižních Čechách v hrobě obrací.

      Smazat
  10. Typoval bych, že to byla provokace v duchu doby. Němci se nikdy nesmířili s ponížením po válce, kterou sami vyvolali a soustavně ( Holmaierová a jiní )pracují na tom, aby se poválečné uspořádání revidovalo. Proto je snaha změnit pohled na dějiny, pomníky, proto má Babiš a my s ním starosti s EU. Valderode, Lichtenstein a další tlačí na republiku. Je na tom velmi smutná česká asistence, vědomá či úmyslná, jména jsou známá.

    OdpovědětSmazat
  11. Benešovo dekrety byly prolomeny už v případě Havla, jehož otci byl zabaven majetek také podle nich a nikoliv až po roce 48. A budou prolamovány dál a dál. Postupně, aby se lidé nebouřili. Většina bude zaměstnána vlastními, existenčními starostmi a těmto "maličkostem" nebude věnovat pozornost. A tak postupně zanikne Česká republika i český národ.
    A asi to tak má být. Kdo se nezajímá o svou minulost, si nezaslouží budoucnost.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pane zhnusený,
      těch prolomení je více. Orlické panství Schwarzenbergovi (pan soudce chtěl koupit kousek pozemku, tak jsem mu ho prodal), Waldenrode (Jablonec), Salma (Rájec,Lomnice),Lichenštajnové (pozemek u Přerova nebo Prostějova 50ha) a mají u různých soudů dalších několik desítek žalob.
      To je tak, když máte ve státě 100% nezávislou justici na čemkoliv vč. zákona (nahrazen právním názorem) s výjimkou, v některých případech, vlastní kešeně.
      Ivana

      Smazat
    2. Až na vyjímky jsou to prosím všechno tzv. šlechta po prosrané bitvě na Bílé Hoře. Všechno odebráno české šlechtě a dostala to cizácká šlechta, co lezla do prdele Vatikánu.

      Smazat
  12. Existuje v tomto státě vůbec něco, za co komunisti nemůžou?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ano. Podle současných kriterií uplatňovaných proti komunistům zase za všechno po převratu 1989 mohou antikomunisté a pámbíčkáři... včetně členů náboženských obcí necítích k Českému Národu ani k jeho Otčině primární závazek loyality... a proto konflikty loyalit řeší na náš úkor.

      Smazat
    2. 8:03
      Jo, ale za to může Babiš nebo Putin.

      Smazat
  13. O jaké to "vlastizradě" to Vojtěch Filip, předseda KSČM, vlastně mluví, podporuje-li on a jeho strana uvedené "vlastizrádce" v PS PČR ? Tam mu jejich "hloupost" nebo "úmysl" nevadí ?!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 9:02 těmi vlastizrádci, podle vás, jsou v tuto chvíli víc obě vládní strany, než jejich "demokratická opozice"? Mohl byste svoji myšlenku podrobněji rozvést? Na kterou stranu a proč vlastně př.sír´te?

      Smazat
    2. Dobře víte, jak to pan Filip myslel. Nedělejte ze sebe nechápavého.

      Smazat
    3. 9:02 těmi vlastizrádci, podle vás, jsou v tuto chvíli víc obě vládní strany, než jejich "demokratická opozice"? Mohl byste svoji myšlenku podrobněji rozvést? Na kterou stranu a proč vlastně př.sír´te?

      Smazat
  14. Pane zhnusený, já jsem zhnusený už od Vítězství pravdy a lásky v 89. Většina lidí chtěla parazitizmus a tak sklízí co zasely. Parazité si vytvořily k obrazu svému všechny státní struktůry a když už nejsou skoro žádné možnosti, začínají se požírat mezi sebou. Starý negramotný blbec.

    OdpovědětSmazat
  15. Ano, v ČR je takový chaos, že obyčejný člověk se už v tom nevyzná. Každý, kdo v ČR není němý si k historickým faktům přidává své perličky, a pak se z historie stává "histerie" a útoky a nenávist na každého, kdo "nezpívá" jak USA píská.
    NS neuznává tajné odposlechy Naďové a tedy všechno co s tím souvisí. Tomu nerozumím, neboť kdyby nebylo těchto odposlechů, tak by u Nečase řádila ještě dnes a Nečas už by asi ani nebyl premiérem, neboť by si asi našla výkonnějšího.

    OdpovědětSmazat
  16. Kde platiNova dane? Proc jim to netipnout? Nejvic vlastizradcu najdeme mezi pracovniky justicniho aparatu.

    OdpovědětSmazat
  17. Mýlíte se negramotný blbče. V roce 1989 proběhl průzkum, kde asi 65 % respondentů se vyjádřilo za zachování socialismu. To znamená, že většina obyvatel tenkrát kapitalismus nechtěla včetně mě jako studenta. Jen jsme chtěli, aby se odstranily určité nedostatky a nastartovaly se určité změny, ovšem v rámci socialismu, ale ještě do konce roku 1989 jsem vystřízlivěl a bylo mě jasné, že nastupuje kapitalismus, tedy krok zpět ve vývoji společnosti se všemi jeho negativy. Táta jako člen KSČ a bývalý poslanec v 80. letech po nástupu Gorbačova ještě před rokem 89 doma povídal, že socialismus končí a nikdy se nevrátí v původní podobě. Byl z toho hodně nešťastný, protože měl samozřejmě přístup k informacím, ke kterým většina populace přístup neměla. Nemohl s tím nic však udělat. Ale stejné je to i dnes. Je to hrůza co se děje v této zemi. Celkem mám podobné pocity jako pan zhnusený. Probíhá řada procesů, které mají za úkol poslat do nebytí tento stát, stejně tak jako byl poslán do nebytí například SSSR či Jugoslávie. Patří sem například snaha o zrušení tzv. Benešových dekretů a tím otevřít cestu pro restituce další šlechty, církve a nakonec potomků tzv. Sudetských Němců, patří sem odstranění sochy Koněva a současně renovace německého kříže kdesi v pohraničí, patří sem vychvalování Vlasovců. Patří sem vyznačení tzv. hranice mezi Čechami a Moravou kdesi na silnici, protože časem někdo nakreslí na silnici čáru mezi tzv. Sudety a Čechami. Patří sem snaha například Prahy, ale i jiných měst řešit dotace EU tzv. na přímo, patří sem i tzv. obsazení území polskými vojáky, kteří si tam udělali ohníček. Mohl bych psát ještě dlouho. Tyto procesy jsou vzájemně provázané a v důsledku povedou k zániku tohoto státu v horizontu například 20 let. Nic dobrého nás nečeká. Závidím rodičům a ostatním lidem, kteří většinu svého života prožili za socialismu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 13:20 Pokud něco chcete tak se o to musíte starat. Je to jako zplodit dítě a nestarat se o něj. Kolik bylo ve straně občanů a jak se staraly aby bylo co chtěly? Přitom se dobře vědělo kdo co je to za lidi co se derou k moci. Dobře vím že by i 30% občanů v tom čase nic nezmohlo ale to muselo být většině zřejmé. Horší je, že po tom všem jak se to zhoršuje se nic neděje. Podle mě se to musí zhroutit. Starý negramotný blbec.

      Smazat
  18. Ja jsem pro vraceni nejen LednicE, ale vseho co Lichtenteinskym patrilo, a nebylo toho malo, naopak, zpet. Aspon v casti zeme praotce Cecha by byl poradek. Moc si preji, aby v te vracene casti byla i PRAHA.

    OdpovědětSmazat
  19. Jedno oko nezůstalo suché, když jsme byli poučení, jak tato šlechta se obětovala a přihlásila se za Protektorátu k německému občanství, jen aby zachovala pracovní místa pro své české poddané. Snad by se dal natočit i seriál pro ČTv. Jsme národ nevděčníků, ale Soudní dvůr EU nám to spočítà.

    OdpovědětSmazat
  20. Měli bychom tedy požadovat po Němcích válečné reparace.
    Francouzi a Angličané nás zradili, pošlapali mezinárodní smlouvu. Angličnané zradili dvakrát, když vydali Němcům české zlato deponované do Bank of England.
    Němci nás chtěli vyvraždit, zbytky odstěhovat do nehostinné Patagonie. Co ještě chtějí? Měli by si sypat popel na hlavu a omlouvat se a omlouvat a zaplatit reparace.

    „Už jsme vůbec nedoufali (rozuměj my, šlechta), že se této doby dočkáme. Počkejte nějaký čas a lidi tady nebudou mít co žrát a bude jim úplně jedno, co se komu vrací.“ Toto jsou, dle správce Sychrova, autentická slova Schwarzenberga. A to prosím prohlásil v roce devadesát."

    Více zde: https://brandyskenoviny.webnode.cz/news/schwarzenberg-se-zmohl-jen-na-urazku/

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 15:31
      Nevím, jak by to dopadlo, třeba by se zjistilo, že naopak máme reparace platit my Němcům.

      Smazat
  21. To je zvláštní, co v těžkých dobách poroby této země vždy vyleze z nor zrádců a kolaborantů. Myslím, že v ojedinělých okamžicích očisty by neměl být prostor pro velkorysost, ale naopak by Češi měli být velice důslední a nebát se ani slova genocida. Jinak se z toho nikdy nevyhrabeme. Zmrdi musí být vyhubeni a pokud nějaký přecijen projde sítem, musí se posrat strachy sotva jen pomyslí na to, že by zaškodil.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 19:40
      Jsme, nebo byli jsme křesťani, tak žádné vyhubení se konat nebude, Navrhují vystěhovalecké pásy a zaplatit odlet bez návratu.

      Smazat
  22. Naprosto souhlasím s 19:40. Pokuty za nenošení roušek prominuty, výroky soudů trvale ovlivněny společenským postavením provinilce, beztrestnost vládních úředníků atd atd.
    Pokud nebude nastolena důsledná spravedlnost, krysy budou stále troufalejší.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 21:54
      Nezahrávejte si na konečné řešení, nebo na to jednou zařveme všichni.

      Smazat
  23. Jasné je jen to že jsme opět na kolenou a v pozici podradnych slouhu. Zanedlouho nás rozkradou úplně a my budeme cizinci ve vlastní zemi. Díky tzv. sametovce to začalo. To co se dnes děje jsme určitě nechtěli.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Na ja. Vy jste na kolenou, my rejeme držkama v zemi...

      Smazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.