Reklama

neděle 7. června 2020

Petráš: Ricinový (diplomatický) průjem

Ladislav Petráš a -rp-
7. 6. 2020   PrvníZprávy

V našich masmédiích proběhla informace o vyhoštění dvou ruských diplomatů akreditovaných v ČR, píše Ladislav Petráš v komentáři pro Prvnizpravy.cz..





Toto vyhoštění má přímou souvislost s aférou takzvaného "ricinového agenta". A jak se zdá, náš pan prezident měl opět pravdu, když prohlásil ve svém komentáři, že jed ricin dovezený ruským agentem způsobí akorát tak průjem. Škoda jen, že nedefinoval, kdo ten průjem bude mít.

Připomeňme si některé časové údaje této kauzy:
  • 14. 3. údajně přiletěl ruský agent a jedem ricin v kufříku
  • okolo 6. 4. dostali naši tři "ohrožení" politici ochranku
  • 26. 4. Respekt (Kundra) zveřejnil zprávu o příletu "ricinového agenta"
  • 5. 5. předána nóta ambasádě RF od našeho MZV s návrhem na zahájení konzultací o incidentu
  • 6. 5. ředitel BIS Koudelka informoval Bezpečnostní výbor PS o tomto případu
  • 9. 5. ruská ambasáda oznámila, že s konzultacemi souhlasí
  • 22. 5. bylo oznámeno, že naše bezpečnostní složky na žádost ambasády RF střeží údajného "ricinového agenta" A. Končakova
  • od začátku června se objevují v našem tisku zprávy o tom, že si ambasáda RF stěžuje na nezájem našeho MZV o společně deklarovaná jednání.

Tolik k chronologii událostí. Nebudu se zabývat tím, že postrádám určitou logiku v toku informací a činnosti našeho MZV, bezpečnostních orgánů a BIS. O tom jsem už psal v jiných článcích. Pojďme se podívat jen na události posledních dnů. Nechci říkat na finále této aféry, protože jsem přesvědčen o tom, že to finále nás teprve čeká.

Petráš: Kdo že je ten užitečný idiot a kdo tahá za provázky?

Chtěli jsme tuto situaci vyřešit diskrétně a od začátku jsme s ruským velvyslanectvím v tomto smyslu komunikovali. Diplomatické řešení ale nakonec nebylo možné. Přístup Ruské federace nám nedává jinou možnost. A to i s vědomím recipročních kroků," řekl Petříček (5. 6.). Jak se zdá, tak diskrétní jednání probíhala tak diskrétně, že se o nich ruská strana ani nevěděla. Jinak by asi nenechávala na své ambasádě diplomaty, kteří píší cizí zpravodajské službě udání na své kolegy a snažila by se tuto aféru všemi prostředky vyřešit s co nejmenší ztrátou svého kreditu. A proč naše diplomacie nechala bez povšimnutí a jakékoliv reakce konstatování ruské ambasády o tom, že naše MZV nejeví zájem o řešení problémů našich dvoustranných vztahů?

Celá kauza vznikla v důsledku vnitřního boje mezi pracovníky ruského zastupitelského úřadu v Praze, kdy jeden z nich zaslal Bezpečnostní informační službě (BIS) cíleně smyšlenou informaci o plánovaném útoku proti českým politikům," uvedl Babiš. Pokud to trochu zlehčím, tak jeden z těchto agentů psal zřejmě scénář pro nějakou bondovku a ten se omylem dostal do rukou naší rozvědky. To by ještě bylo takové přijatelnější vysvětlení celé kauzy než to, které nám předkládá naše MZV a BIS.

Pokud si odpustím tu trochu ironie, tak nám BIS ústy našeho premiéra říká, že dva ruští tajní agenti se nepohodli a zřejmě z rivality jeden z nich napsal udavačský dopis na svého kolegu a poslal ho naší BIS. Hned mně napadá myšlenka, co asi tento agent svým počínáním sledoval, co od svého činu očekával? Určitě ne to, že se za něj naše MZV přimluví, aby mohl vykonávat funkci ředitele Ruského střediska vědy a kultury. Vždyť pokud má tento ruský tajný agent své IQ alespoň na úrovni absolventa zvláštní školy musel vědět, že tento jeho čin naše zpravodajská služba musí vyhodnotit jako primitivní provokaci a že mu to neprojde. Nebylo by pro něj lepší "přeběhnout" na naší stranu a pracovat pro naší zahraniční rozvědku? Takových otázek bych mohl položit ještě několik.

Z toho, jak jsem popsal časový sled událostí je nejasné, proč naše diplomacie byla tak dlouho nečinná. Vždyť od první informace (14. 3.) do dnešního dne, 5. 6. uplynuly skoro tři měsíce, kdy občané ČR byli mystifikováni touto aférou. Ti naši tři komunální politici s policejní ochranou skoro tři měsíce hrůzou nemohli snad ani pořádně spát. A místo toho, aby naše zpravodajská služba co nejrychleji tuto záležitost vyřešila, tak nechá tyto naše komunální politiky v permanentním stresu. I tu koronavirovou krizi jsme vyřešili rychleji.

Nejsem diplomat, ani nejsem zběhlý v diplomatických záležitostech a zvyklostech. Přesto mně připadá jednání našeho ministra zahraničních věcí Petříčka (ČSSD) poněkud nediplomatické a je zarážející zejména to zdlouhavé (ne)řešení a (ne)jednání s velvyslancem RF. Pokud je však skutečně pravda to, že se jednalo o „... vnitřní boj mezi pracovníky ruského zastupitelského úřadu v Praze ...", jak prohlásil v pátek náš premiér, tak by to mělo být především vnitřní záležitostí RF a neměla by to být personální práce našeho ministra Petříčka, který tyto dva diplomaty vyhostil. Podle našeho tisku se jednání mezi ministrem Petříčkem a velvyslancem RF k této záležitosti, uskutečnilo během 15 minut. I to svědčí o "věcnosti" tohoto jednání naší diplomacie.

No a ten největší bonbonek na závěr. Náš ministr Petříček vyhostil dva ruské diplomaty. Jedním z nich je Andrej Končakov, na kterého byla údajně napsána ta udavačská smyšlenka o dovozu jedu v diplomatickém kufříku. Takže chudák A. Končakov byl neprávem nařčen ruským agentem, svým kolegou, a ještě k tomu byl vyhoštěn našim ministrem Petříčkem. Tak trochu mně to připadá jako nepovedená bondovka. A její rozuzlení? Ministr je cizím agentem, který má za úkol zesměšnit nejen diplomacii, ale i zpravodajskou službu vlastního státu. Fakt je to dobrý námět pro film. A mohl by se točit třeba v Praze. Ostatně tam už se část jedné bondovky točila.

Ale bohužel, nejedná se o žádný film, ale o naší realitu. Na základě toho, jak nás naše média, diplomacie a zpravodajské služby informovaly v průběhu celé této kauzy, musím dát za pravdu prohlášení ambasády RF.

Jedná se o vykonstruovanou provokaci. Tento nepřátelský krok, jenž od počátku byl založen na nepodloženém obviňování v médiích, svědčí o nezájmu Prahy normalizovat rusko-české vztahy, které poslední dobou degradovaly, a to ne naší vinou. Jsme hluboce rozčarováni z takového přístupu českých partnerů, jenž nechává čím dál menší prostor pro konstruktivní dialog," uvedla ambasáda RF..


70 komentářů :

  1. Je to celé zamotané, ale vemte to, pane autore, z té pozitivní stránky. Dva agenti cizí velmoci jedou domů.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Není to nijak zamotané. Je to naopak až příliš jasné. Tak, že je to naší vládě nepříjemné. Kundra si vymyslel aféru (tajný zdroj), BIS rozjela akci na úrovni císařských manévrů na základě anonymu v profláklém plátku aniž by si cokoliv prověřila. protože napřed tvrdila, že je to opravdu vážné. I s tím ricinem. Celé to mělo zakrýt průšvih s Koněvem, přejmenovaným náměstím a idiotem z Řeporyjí. A to vyhoštění je a). Ale přijde b) a jistě i c). Takže jestli je to pozitivum nebo negativum, na to si musíme počkat. Neodjeli agenti (to nikdo neprokázal), ale diplomaté a to, že velmoci je průšvih. Velmoc se urážet nenechá. A Rusko je velmoc. To není z mojí hlavy. To řekl velvyslanec USA při OSN. Protože každý čin a každé slovo má své důsledky.

      Smazat
    2. 15:09 Tak určitě. Zřejmě nová posila ideopolicie aka elfů. Snad už máte alespoň ukončenou střední školu, vy agente cizí velmoci.

      Smazat
    3. Já to vidím tak, že jistý Kund*a úkoluje čučkaře z BIS nepodepsaným dopisem z ruské ambasády a doufá, že jeho akce mu vynese metál v podobě mimořádných odměn. Já myslím, že FSB nebo GRU by měla tohoto Kund*u oslovit nabídkou na dvojitého "agenta" :)

      Smazat
    4. 15:09 kdyby tak s sebou vzali ten zbytek!

      Smazat
    5. Kdybyste napsal, že to berete z té pozitivní stránky, protože

      a) z dostavby Dukovan už bylo vyřazeno vše, co jakkoli souvisí s Ruskem a Čínou
      b) Bureš už nakoupil v Americe ty předražené vrtule
      c) a tudíž už, mimo jiné, nebude nutné, aby Pompelo zasahovalo na ochranu českých špitálů proti kybernetickým útokům

      tak byste možná aspoň nebyl za trubku

      Smazat
    6. 8:10 Rusko přestane sice dodávat Americe jaderný materiál, ale je pozdě. USA budou mít dálkově ovládané české jaderné reaktory pro případ budoucího konfliktu s Evropou.

      Smazat
    7. 8:10 ruské reaktory? Vždyť víme jak dopadly viz Černobyl.

      Smazat
    8. Ad 16:55 Jenže stejně dopadly reaktory USA a také japonské.... Tak tedy připravte svíce a louče. Ale také váhám, zda má cenu stavět nějaké elektrárny vůbec, když tak na pevno věříme ve válku, která zachrání kapitál a jeho diktaturu, jen tedy ne nás, jsmem moc na ráně a tak tedy občané, rozlučte se se Světem. Věřím, že jste hrdinové a s nadšením se pro diktaturu kapitálu obětujete - nebojte se, budete zpopelněni, to atomové bomby umí! Jen ty květy na vašich hrobech budou chybět - neb budou chybět na Zemi vůbec.

      Smazat
  2. Bohužel, závěr článku není ironie ale holý fakt. Petříček a spolu s ním plno kašparů ve vládě pracují na 100%, ale v zájmu někoho jiného a proti této zemi. Snad i idiot to musí poznat, ale jede se vesele dál. Dobře nám tak.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. stačí mrknout sem - aby se vědělo pro koho pracujou -
      https://www.infovojna.sk/article/video-george-carlin-o-elitach-ktore-ovladaju-politikov-obcanov-korporacie-media-a-cely-system-nasej-spolocnosti

      Smazat
  3. Přiznám se, že já spíš věřím naší BIS a ministerstvu zahraničí. Rusům nevěřím. Proč by měla BIS lhát? Dokud to bude ruská ambasáda, nebude pokoj. To je asi náš úděl.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No jo, víra tvá tě ... haha, věřit znamená hovno vědět. To je tvůj případ, že?

      Smazat
    2. Naším údělem by neměla být hloupost a omezenost, kterou projevil 16:13, typický český slouha a poskok cizích pánů.

      Smazat
    3. Strýčku 16:13 - co ti ten Rus a jeho ambasáda udělali, že se tak čílíš? Rozepiš se, poděl se s námi o svou zkušenost.

      Smazat
    4. 16:13 BIS skutečně nelže, prý to mají od Kundry a ten nekecá.

      Smazat
    5. Radím ostatním, nereagujte na (16:13) a zbytečně se nerozčilujte. BIS dostala od amerických nadřízených celou sadu elektronických trollů, které v ČR testuje. To nejsou žádní blbí a retardovaní jedinci jako náš placený agent provokatér Pepek, ale je to umělá inteligence. Ta má jeden problém v tom, že ji programovali Američané. Vy si myslíte, že je to jenom blb, ale je to jenom nedostatečně naprogramovaná umělá inteligence ve službách impéria.

      Smazat
    6. Pro 16:13 "Bohu věříme. Všichni ostatní musí předkládat fakta." Deming (to byl Američan)

      Smazat
    7. Proč se přiznáváte? někdo vás mučí, či co? Přiznávám se jen manželce k nevěře, tam to slovo sedí, ale tady je nemístné, za politický názor se přiznávat nemusíte

      Smazat
    8. Vy všichni tady předpokládáte, že všechno co Rusové dělají, je dobře. To bude ten váš problém. Vám vůbec nedochází, že to jsou naši protivníci, kteří s námi vždycky vyběhli a vždycky stáli proti nám. Proč tady mají velvyslanectví? Já si myslím, že by úplně stačilo jedno pro střední Evropu v Berlíně. Anebo v Bruselu centrálně pro celou EU a v Berlíně nebo ve Vídni maličké konzuláty. I když mi není j dost dobře jasné, k čemu jsou ruské konzuláty na našem území.

      Smazat
    9. 19:45, ty jeden duševní omezenče, oběti mainstramu a protiruské propagandy. Díky Rusumů a dalším národům na východ od nás přežili tvoji dědci a báby a tvoje rodiče. Ty ses narodil, jen díky jejích obětem a utrpení. A teď píšeš, že nechápeš, že našimi protivníky nejsou Rusové, ale velmoci, které nás ždímají a dosazují do politiky zrádné lotry a lotryně.
      Tvoje zrádcovská kolaborantská dušička slouhy se pěkně vybarvila. Fuj, chce se mi z zebe zvracet!

      A nastuduj si, ty jedna ostudo národa, k čemu jsou dobré konzuláty.

      Smazat
    10. Pro 19:45 V čem jsou Rusové naši protivníci a proč? Konkrétně prosím. Kdy s námi vyběhli? V r. 1938? Nebo v r. 1945? Co naši (staro)noví kamarádi Británie a Francie? Mnichov 1938, 15. březen 1939? Němci? 1938 Sudety a hned pak 1939 - 45. Heydrichiáda, Lidice, Ležáky, Ploština, Javoříčko, ... 360 tisíc mrtvých!!! To je nic? To máme jako zapomenout? To se nestalo? Kde jsme dneska? V NATO jsme ještě ani nebyli a už jsme válčili v Iráku pod vylhanou záminkou za americké zájmy. Pak v Afghánistánu pro to samé, zúčastnili jsme se rozbití Jugoslávie tím, že jsme povolili přelet a mezipřistání letounů aliance, uznali jsme Kosovo, barbarské území ovládané drogovou a islamistickou mafií a v současnosti bojujeme za francouzské zájmy kdesi v Mali. Co nám v této republice patří? Proč má Rusko zastoupení v Německu, Francii, USA? To jsou jeho kamarádi? Viděl jste někdy mapu Evropy, Asie nebo světa? Dovede tam najít Rusko a nás? Kde žijete? No jo. Ono je těžko co vysvětlovat když máte mezi ušima vítr.

      Smazat
    11. Otázka na 19:45 - kdy vždycky s námi ti Rusové vyběhli?
      S Brity, Francouzi, Němci, Poláky, Maďary ..., ale ani Slováky, netřeba srovnávat.

      Smazat
    12. 16,13 naprosto s vámi souhlasím ať převedou působnost svého velvyslanectví v Česku třeba do Kazachstánu. Myslím, že Rusové zrušením svého velvyslanectví u nás nijak neutrpí. To jen někteří z nás si myslí, jak jsme pro Rusa nepostradatelní. Jsme pro na úrovni africké Siery Leone, nebo Liberie...

      Smazat
    13. 19:58 vyprošuji si, abyste mě a kohokoliv jiného označoval za duševního omezence. U člověka s tak nízkým rozhledem jako jste vy bych to snad mohl tolerovat, ale domnívám se, že pravidla slušné komunikace by se měla uplatňovat vždy a všude. Jsem profesor historie a etiky na důchodu a dosud jsem nebyl konfrontován s tak neurvalým chováním.

      20:08 rád bych s vámi polemizoval na témata, která jste načal, bohužel, času se nedostává.
      K roku 1938 bych jen stručně dodal otázku: jak byste, být ve funkci premiéra Anglie nebo Francie, jednal vy? Máte zkušenost z předchozí války s Německem, víte, že se na východě sformoval bolševický stát, který je pro Evropu ohromným rizikem a náhle vám od Německa přijde návrh ohledně Sudet. Sudety jsou fakticky německé a vlastně celé Čechy a Morava se formovaly pod německým vlivem. Na tomto území je výrazná tzv. německá menšina, která požaduje svá práva. Promiňte, ale pro tyto muže nebylo nad čím váhat, pokud mohli udržet v Evropě mír s Německem a Sovětský Svaz v tehdejších hranicích.

      Smazat
    14. Normalni lide veri svemu rozumu.Ale kdyz zadny nemate

      Smazat
    15. 19.45 my jsme pro Rusko asi tak důležití jako Siera Leone, nebo Srí Lanka. Co by u nás špionovali, když tady nic není naše? Taky se divím, proč tady má Rusko velvyslanectví, jak jsem tu psal, mohlo by u nás Rusko zastupovat jejich velvyslanectví třeba v Kazachstánu. 4% mezinárodního obchodu mezi oběma státy? Akorát lituji hostinské a hoteliery v Praze, až tam přestanou jezdit ruští a čínští turisté. My v Č. Krumlově je rádi přivítáme. My se jich nebojíme. Prof. Ing. PaeDr. JUDr. Josef Vomáčka CSc. Mylý kolego pryč s Rusy z Prahy ale městům jako Olomouc, Brno, Kroměříž, Kutná Hora, Karlovy Vary...je neberte. Víte, já v Rusku vidím taky kapitalistický ba imperialistický stát jako jsou všichni naši přátelé, Německo Anglie, Francie. Neklepejte se před tamními komunisty, v Dumě nejsou vidět. Sbohem vlastenče!

      Smazat
    16. 16.53 Pan profesor je zřejmě německý profesor učící v Německu historii pro mladé sudeťáky. Umíte dobře česky. Jestli jste Čech tak vás jistě hodně urazím tím, že vás nazvu vlastencem! Rozhodně za své spekulace, nikoli historická fakta úctu nezasluhujete. Opravdu se držím abych vás ještě více neurazil. Vy učit mého vnuka tak vám ho ihned odeberu!

      Smazat
    17. Já a jistě většina z nás si nemyslí, že by "Rusové dělali všechno dobře". Jen je nám symnpatické, že nechtějí válku, že nechtějí zabíjet, že chtějí od své listopadové revoluce MÍR a ten vší silou udržují. Patří k těm "zaostalým", kteří nechtějí být masovými vrahy, okupanty, desperáty či piráty, patři k těm, co mají "scestnou" představu, že MÍR je budoucnost lidstva, zatím co kapitál vidí svoji budoucnost jen ve válkách a masakrování lidí, okupacích, drancování cizích zemí. Prostě kopírují Hitlera v tom, že se cítí nadlidmi, kteří mají právo poroučet Světu. A tyto "HODNOTY" prostě Rusko a Čína nedokážou stvořit. Patent na ně má kapitál! A proto my poskoci válkychtivých kapitalistických zabijáků, musíme být proti Rusku a Číně děj se co děj. Také se radostně přidáváte na stranu neonacismu v podání eu/nato?

      Smazat
  4. Vizionář Jaroslav Hašek popsal tragickou postavu naší diplomacie v povídce Činnost moderního diplomata.Obzvláště pikantní v podání Bohumila Bezoušky.Doporučuji.

    OdpovědětSmazat
  5. Já také věřím, že jenom z americké ambasády se šíří pravda a láska po celé naší zemičce jako hřejivé sluneční paprsky. Slunce přece již tři dekády vychází na západě. Nadto ti špatní agenti (diplomaté) odletěli za Atlantik organizovat barevnou revoluci ve své vlastní zemi.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vy si děláte možná ne moc vtipné žerty, ale nikdy jsem nepozoroval, že by tady Američané dělali podobné rejdy jako Rusové. Právě naopak. Američané jsou pro nás ta skála o kterou se můžeme kdykoliv opřít. Já Američanům věřím.

      Smazat
    2. A co sundání Nečasovy vlády jako důsledek ohrožení kšeftu amerických firem okolo dostavbny jaderných elektráren? To ti je malý rejd? A co vynucený nákup vrtulníků made in USA v době, kdy žádní nepotřebujeme, jsou horší než ty staré sovětské a navíc nemají ani certifikát pro NATO? To je ti malý rejd? CO neustálé štvaní proti Rusku jako jediné zemi, které stojí Americe v cestě za světovládou. To ti je málo?+. republika o Francii. Vole, dostuduj dějepis!

      Buď jsi hlupák, nebo amíky placený troll.
      Takže - KDO JSI?!

      Smazat
    3. 19:47 vy si "věřte" kdejakému bulíku, co vám kdo pověsí na nos. Pokud ale tvrdíte cosi o něčích rejdech, tak to laskavě nějak doložte.

      Smazat
    4. Kdo je? Umělá inteligence.

      Smazat
    5. 19:47 Jako pokus o žertování, celkem dobrý. Neděláš ty uklízečku na us embassy ?

      Smazat
    6. 20:33 BIS nahradila trolly umělou inteligencí od Microsoftu. Spíše je to (19:47) čistě ironický příspěvek, který poukazuje na to, že se Česko opírá o "skálu", která se právě drolí a rozpadá :-)

      Smazat
    7. 19:47 Zase hledáme nějaké dubisko, o které se máme opřít a nakonec zjistíme, že se opíráme o ztrouchnivělý pařez. Amerika nikomu nic nedá, a hájí jenom a jenom své zájmy. Využít a jít. Jste moc naivní.

      Smazat
    8. 20:03 vy nazýváte člověka s odlišným názorem hlupákem? To o vás mnohé vypovídá. Zvlášť když váš názor je silně menšinový. Já se nestačím divit zdejším článkům a příspěvkům. Jako kdybych se vrátil o čtyřicet let zpátky.

      Smazat
    9. AD 20:03. Prosím autora, aby oznámil na NR ihned místo a čas konání těch rejdů Rusů, které on vidí. Rádi půjdeme na tu podívanou! Ale mám obavy, že trpí bludy - to je nebezpečné pro vás samého a také vaší rodinu a okolí,. Obraťte se na Dr. Chocholouška, pokud jste z Prahy, třeba i MUDR Hřib by poradil. Se schizofrenií nejsou žádné žerty! Má s tím zkušenosti!

      Smazat
  6. Komedianti, a to mě začal bejt Babiš docela sympatickej a Zeman taky drží hubu!..hamba mě fackuje!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 16:42 Já myslím že ne oba nás v tom bordelu budou držet jak dlouho to pude. Pro mě jsou oba menší zlo a teď máte i důkaz.

      Smazat
  7. Ministr Petříček je také vizionář, ale ještě o tom neví. V příští vládě určitě nebude !!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. nesmírně se mýlíte, i tato vláda je ryze Bakala-Sorosovská, přibudou další Petříčkové

      Smazat
  8. Mně nezaráží skutečnost případu, spíše zjevný amaterismus BIS a MZ takzvaného česka.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pokud je někdo většinu života kariérista a přizdisráč a často ani není moc inteligentní (nemusí být úplný blbec, ale prostě moc chytrý není) a pohybuje se jen v určité bublině, kde ho nadřízený nebo nějaký aktivista (podobně postižený) za jeho amatérismus naopak pochválí, tak si to asi vůbec neuvědomuje, jak amatérsky a idiotsky jeho akce působí.

      A to že naše ministerstvo funguje jako ministerstvo cizích zájmů je bohužel pravda už dlouho. Možná ještě déle, než si myslíme.

      Smazat
  9. Jisté síly v ČR se soustřeďují na ničení všech vztahů se státy mimo NATO, zejména s Ruskou federací a Čínou. Nepochybně jde o upevňování naší závislosti a podřízenosti v rámci západního vojensko-politického bloku, při které se rozhoduje o větším či menším vlivu USA, EU nebo SRN. Role vlády ČR je v této situaci převážně trapná, když politické hnutí ANO má, např., svoje brněnské křídlo, závisí na prohnilé ČSSD a "demokratická opozice" koná tak, že všemi prostředky rozvrací národní stát. Nad to tu máme mohutnou vnější finanční podporu Milionu chvilek ... a stejně orientované, podobně podporované neziskovky, všemožně špiněného prezidenta a předsedu vlády. Nakonec je div, že se ten náš vybrakovaný a dál brakovaný státeček ještě nezhroutil, když celou tu tíhu molocha kapitálu nese menšina těch užitečně pracujících při výrobě všeho pro život nezbytně potřebného. Neštěstí je v tom, že dokud není opravdu zle, málokomu to dojde. Ovšem, tak jako přišel rok 1918 a 1945 zhroutí se i tenhle, nad únosnou míru pokřivený, prolhaný, neoliberální svět.

    OdpovědětSmazat
  10. Vida, to bylo klidu v průběhu "pandemie u nás" a po skončení se začali zase rojit zaručeně jediní správní. Vypadá to, že se přestali bát, Amerika je "daleko" a jim už podle nich nic nehrozí.
    Ostatně mne překvapuje, že se zabývají takovými weby jako je Nová republika. K ovládnutí nálad ve společnosti jim stačí, kupodivu, jen a pouhých cca 25% obyvatelstva a to mají. Samozřejmě včetně "elity v cizích službách". Čeho se musí bát, podle svých vlastních představ, když tak vášnivě klovou do klávesnic "pro tyto weby". To je taková síla v nezávislém myšlení a uvažování? To jim skutečně tak moc vadí lidé, kteří chtějí alespoň přemýšlet, aby neudělali nějakou kravinu nebo na ni upozorňovali? Nebo je to skutečně "vyjevování" potenciálních "potížistů" pro chystaný pochod nach Osten v jakékoliv podobě?
    Klidně se totiž může stát, že v Americe, v zájmu demokracie samozřejmě, proběhne pokus o vojenský puč, jak jsem někde zaslechl. I když si myslím, že američtí generálové na to nemají "koule".
    Ale "naši", i ti případní "umělohmotní mozci", by neměli zapomenout na to, že zrádce jakékoliv země, či ponoukatele k násilí či slepé poslušnosti, nečekalo v minulosti nikdy nic moc dobrého nečekalo. I plně přepracovaná historie je toho plná. Nikdy si jich nevážili ani jejich "noví zaměstnavatelé", kteří je jen prostě vysávali do mrtě a pak - sbohem šátečku! A myslí si, "inteligenti i to IT IQ", že to bude jinak? Vykonáš služby, zradil jsi jednou, zradíš už vždycky. Na kolenou by měli vzývat Boha, aby svůj "úkol" nesplnili. Jako první pak dostanou vakcínu proti COVIDxx s maličkým doplňkem "vitamínů"...

    OdpovědětSmazat
  11. Ono to nemusela být zákonitě nepovedená Bondovka, možná a to spíše, nepovedená Pocheovka, když za ním Petříček po nocích jezdí taxíkem a růžovej panter ten z toho trčí jako čučkař Koudelka z generálskejch frček. Možná že je nakonec dostane od Ušáků.
    Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. O čem to prosím vás mluvíte? Vůbec vám nerozumím. Co to jsou "čučkaři" nebo "ušáci"? To je zdejší slang?

      Smazat
    2. To snad ani není možné! Ono mu to nedojde. Tomu říkám omezenost.

      Smazat
    3. 20:04 to je přece Pepek, to není retardovaný troll, je to placený agent provokatér :-)

      Smazat
  12. Když tajnou službu vede člověk vyznamenávaný CIA a diplomacii vede absolvent "Aspenu" nemůže to ani jinak vypadat. "Skřípal" je již provařený a Britové už mají asi jiné starosti než dělat ze sebe šašky, tak ty užitečné idioty udělají rádi zástupci našeho "Kocourkova".Pan Cibulka ,když by chtěl udělat něco užitečného by mohl udělat "cibulkovy seznamy č.2" tentokrát s agenty cizích vlád (CIA.Mosad,BND a pod.)To by bylo počteníčko!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. .....není třeba Cibulkových seznamů č.2, stačí trochu přemýšlet a sledovat naše milé, snaživé politiky jak se otáčí jako korouhvičky....ten seznam by byl bohužel tak dlouhý, že by bylo jednodušší udělat seznam těch, kteří se do té špíny nenamočili a i to bychom splakali nad výdělkem.....ne zbytečně říkali naši předkové "politika je špína", dnes dávám tatínkovi za pravdu.....

      Smazat
  13. Jasně nejde tomu porozumět, protože tato kauza má za úkol skrýt příčinu prvotní kauzy a tou je odstranění Koněvova pomníku. Tak na to my rychle zapomeneme a zbude jen pachuť po ricinovém oleji a pocit, že to je vina Ruska. Jenže slabou paměť mají jen ti co se tu diví.

    OdpovědětSmazat
  14. Někteří blci si myslí, že vakcína je něco jako kdyžBůh rohdával rozum. Přeji jim, aby se do fronty na rozum vrátili několikrát. A konečně od nich bude pokoj.
    Václav

    OdpovědětSmazat
  15. MaP 449 EU tančí, jak Čína píská! USA požádaly Rusko, aby pomohlo Čínu přivést k rozumu. Praha mlčí. https://www.youtube.com/watch?v=aMY7JlE6hsU

    OdpovědětSmazat
  16. „Vy jste z SPD.” „Nejsem.” Scéna z Rady ČT: Občan narazil na Šarapatku s kolegou. Bude to mít dohru

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Vy-jste-z-SPD-Nejsem-Scena-z-Rady-CT-Obcan-narazil-na-Sarapatku-s-kolegou-Bude-to-mit-dohru-626540

    OdpovědětSmazat
  17. 19:50
    Ušáci pře nosí i v létě ušanky.

    OdpovědětSmazat
  18. Vyhoštěním diplomata, který to BIS napsal, tak toho i jeho rodinu vydali k potrestání smrtí v domovské zemi. Toto dělá stát, který se zaštiťuje lidskými právy? Neměli mu dát spíš azyl?
    F

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nesmíte věřit všemu, co slyšíte od prolhaných médií a ještě prolhanějších politiků. Copak jste ten dopis viděl na vlastní bulvy? Ten vyhoštěný bude naopak v Kremlu vyznamenán (pokud je to pravda), protože vtipem odkryl soudružské spojení BIS-Kundra-Respekt-Bakala-Soros :-)

      Smazat
    2. Jen si z těch "principiálních" šašků dělám legraci.
      F

      Smazat
  19. On ten bordel neni jen v Cechach.
    Myslim, ze se majdanizuje cely svet, a to planovane, rizene, pro potreby vyvolenych.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. heslo dne je "rozděl a panuj", dole se to požere samo mezi sebou a nadlidé se na to budou dívat s naprostým uspokojením

      Smazat
  20. Ostatne soudim, ze Babis je Velezradce.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Je to jako v pinprlové pohádce, kde kášpárek odhalí, že Babiš je velezradce (dokonce s velkým "V"). To určitě přineslo úlevu pro ďěti v hledišti. V divadle pro dorostence se však hraje drama na téma jak v jedné zemičce propukla pandemie a jak si s ní poradili královi rádci Fiala, Kalousek, Němcová. Nevím, do divadla raději nepůjdu. Čekám kdy se konečně zjeví deux et machina.

      Smazat
    2. já si zase myslím, že pátečním harakiri Babiš zahájil s rozmyslem ústup ze scény

      Smazat
    3. 11:55 No jo, ale budou-li elementálové příznivi, tak koho nám stvoří za premiéra ? Já si myslím, že než se barák zbourá,tak má být jasno co se postaví.

      Smazat
  21. 16:31 S tou umělou inteligencí, která nahrazuje trolly na sítích asi máte pravdu. Právě jsem se totiž na netu dočetl, že společnost Microsoft se rozhodla propustit část svých novinářů a nahradit je umělou inteligencí. Kundra to má spočítané, snad ho vezmou do BISky :-)

    OdpovědětSmazat
  22. Vždyť ale o to hřibovitým, kolářovitým i novotným jde, aby se ad maximum vytvářelo nepřátelství mezi národy, rasami, různě věřícími i zbarvenými, neb oni hako poskoci kapitálu musí bojovat za vznik války a pořádného mastného fleku ve středu Evropy, proč si myslíte, že jsou kapitálem tak znamenitě korumpování? Prostě bez války diktatura kapitálu hyne a vítězí lidstvo. A ti poskoci kapitálu nejsou placeni za nějakou humanitu, ale pořádná lidská jatka. Masové vraždění, to je jejich gusto! Tak si milí Pražané volte dál ty své zločince, jen se pak nedivte, až budete vymazáni z mapy Světa. Blahopřát není k čemu.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.