Reklama

úterý 16. června 2020

Přijdou další hnutí „Our lives matter“. Doufám, že i to naše...

Tomáš Koloc
15. 6. 2020   noveslovo-sk
Jedna věc mi vrtá hlavou: Souhlasím, že Poláci, my, Rumuni a ex-Jugoslávci bychom měli zreflektovat odsun Němců z východní Evropy a vyříkat si to s nimi stylem „Vaši dědečci nám vyvraždili 8 milionů obyvatel a naši dědečci pak vyhnali 15 milionů vašich dědečků. Vzájemně se omluvme“ Co mi ale neštymuje, je, že s potřebou tohohle kolektivního vyvinění přišli západní moralisté – s tím, že kolektivní vina je nepřijatelná.



 Buď je tedy nepřijatelná anebo je třeba se kolektivně omluvit, podle mě je správná druhá varianta a aniž by se zmínili, že prvním, kdo s řešením odsunu přišel, byl počmáraný Winston Churchill. Dnes titíž „kolektivní-vina-neexistuje-moralisté“ – kteří začasté také prosazují teorii, že žádné rasy neexistují – pod tlakem černých bouří přicházejí s tím, že by se všechny bílé děti měly učit o vině své rasy na vraždění černé rasy – včetně bílých dětí z východní Evropy, kam se černá rasa odedávna vždy spíš utíkala a která byla mimo jiné jediným místem, kde v době západního kolonialismu a neokolonialismu mohl chudý černoch zdarma získat kompletní vzdělání (můj kamarád vystudoval brněnskou techniku ve třídě s dnešním prezidentem Mozambiku). Vidím v tom ze strany západu starou dobrou techniku, kterou známe už ze základní školy: zatáhnout do svého vlastního průseru co nejvíc lidí, abychom v tom nebyli sami. Od 90. let se právem reflektují zločiny stalinského a neostalinského východu, přičemž k úhoně přichází i památka těch, kdo s ním souviseli i jen vzdáleně (nemyslím jen na Koněva, ale třeba i na Marxe, Engelse, Fučíka, kteří panzersocialismus ve svých zemích vůbec nezažili – mimochodem v Německu dnešních dní jsem objevil ulice všech těchhle tří, aniž by tam někoho napadlo je přejmenovávat) – ale reflektují se JEN A JEN zločiny východu (a neříkám, že neprávem: o tom, co dnes páchají kontinentální Číňané na svých národnostních a náboženských menšinách my se mohlo mluvit i víc).

S poklesem moci západu, především USA, se ovšem karta obrací a bude se čím dál víc poukazovat i na zločiny západního kolonialismu a imperialismu, které si co do zacházení s lidmi a počtu obětí s panzersocialismem nijak nezadaly. S tím, jak ekonomickou moc v Latinské Americe postupně přebírá kontinentální Čína, očekávám vznik hnutí HISPANIC LIVES MATTER, které připomene milióny životů zmařených během nesčetných amerických pučů ve Střední a Jižní Americe, totéž možná nastane, až hnutí WHO IS REAL FATHER OF ISLAMISATION? připomene, kdo kvůli ropě už staletí metodou podpory teroristických organizací ničí mír a náboženskou liberalizaci v severní Africe a na Arabském poloostrově, až Putin přestane potřebovat Turecko, možná přijde i hnutí NO MORE TURKISH HOLOCAUST, které se bude dožadovat, aby Turci poklekli před Armény, Asyřany, Kurdy a dalšími národnostmi, které vyvražďovali a dodnes vyvražďují – a tak dále...Já osobně doufám, že se dožiju hnutí EASTEUROPEAN LIVES MATTER, které bude žádat omluvu za desítky zavražděných Poláků, Rumunů a už i Čechů, kteří odjeli pracovat zejména do Velké Británie, a už nikdy se nevrátili, protože je zabili nacionalističtí Anglosasové, jimž víc, než muslimské no-go-zóny v jejich městech vadí český instalatér, šikovnější, než jsou oni sami, což je nezastřeně i skutečný důvod brexitu (ne že bych jejich zuřivost nechápal: ze stejného důvodu některým Čechům tolik vadí naši Ukrajinci, ale aspoň si nevzpomínám, že by nějaký Čech kvůli tomu Ukrajince zabil).

Ovšem v souvislosti s touto špičkou ledovce se (pevně doufám) začne mluvit i o zločinech, kterými bylo postiženo nepoměrně víc Východoevropanů přímo ve svých domovech (včetně východních Němců, které spolu se zbytkem východní Evropy takto kolonizovali Němci ze západu): o prosperujících východních továrnách z doby panzersocialismu, které západní investoři koupili a zbourali, aby se zbavili konkurence, o tom, že z výdělků provozoven západních firem, které na východě platí svým zaměstnancům pětkrát míň než na západě, teče pět šestin financí na západ a jen jedna šestina je investována v zemích, kde provozovny stojí, o nekvalitnějších a dražších potravinách téže značky pro Východoevropany, o diktátu kvót přijímání ilegálních imigrantů, kteří k nám ze západem rozvráceného Blízkého východu přicházejí pěšky skrze naprosto rozvrácený imigrační mechanismus a rozšlapané zahrady a rozdupané ploty Balkánu, a v neposlední řadě i o mém nejvlastnějším tématu: marginalizaci a likvidaci kulturní politiky východoevropských národů, jejichž národní kultury a jazyky se už třicet let topí v povodni globální americké komerce.
Děkuji hnutí BLACK LIVES MATTER, že mě inspirovalo, abych se opět stal vizionářem

63 komentářů :

  1. Je třeba říci dost a odmítnout všechny západní šílenosti nebo to s bílými lidmi dopadne jednou špatně. Pravda je že multikulti nikdy nefungovalo a černoši mají podobné statistiky jako kykáni.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Černoši seřezali bílou matku s dítětem.

      https://twitter.com/grasspays/status/1270796212505989120

      Smazat
    2. To heslo asi popletli, tam má být "Black Matter Lives"

      A uniklo to z konference astrofyziků

      Smazat
    3. 16:26 Jo je toho více dal jsem tu video jak v Anglii napadli cajty že prý jsou rasisté viděli to v TV.

      Smazat
  2. Tomáši Koloci, hned v první větě se mýlíš!

    První slovo ( i podle bible: na počátku bylo slovo..) o vymístění Němců ze střední Evropy vyslovil .... nikoli
    Winston Churchil, ale Polák, katolík, A. Zaleski a již koncem roku 1939 a poté co Wermacht a silové orgány III. Velkoněmecké říše započaly vyhánět Poláky, Židy jejich bytů a domů z území, které dobyly po 1.9.1939. Bylo to Polák, ministr zahraničí Polska, který ideu vyhnání Němců prosazoval i v Londýně poté, co celá polská vláda uprchla z východního Polska do Velké Britanie a tam přesvědčoval i Ed. Benešem aby česká exilová vláda postupovala po válce vůči Němcům stejně tvrdě!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. K rozumu přišli, až jim teklo do bot, předtím Pilsudski měl stejné názory a řešení. Taky měl sny o Velkopolsku. Obdobně Maďaři. Tak jenom opatrně. Ty můj broučku jenom zvolna, pomaloučku.

      Smazat
    2. "Pilsudski měl stejné názory a řešení. Taky měl sny o Velkopolsku"...

      A proto uzavřel v 1934 smlouvu s Hitlerem...

      Smazat
  3. Pokud by nebyli sudeťáci po 45. roce odsunuti , tak by dnes už žádná Česká republika neexistovala ! Dle Černé knihy kapitalizmu kapitalisti zavraždili cca 950 milionů lidí !

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 11,07
      Díky udavači Havlovi a hadráku už 30.let Česká republika EXISTUJE POUZE FORMÁLNĚ!.-/

      Smazat
    2. 11:25

      Tomu usoplenému hnusovi valná část Čechů naslouchala jako nejsvětějšímu apoštolovi, jím reprodukované myšlenky západních dobyvatelů lidé o překot přejímali za vlastní a těšil se největší důvěře občanů ze všech politiků.
      Antičeský škůdce Havel a lidé okolo něj mohli napáchat tolik škody jen díky tomu, že jim to tupí Češi odkývali. Rádi se chlubíme jací jsme rozumbradové, jak se nenecháme nikým tahat za nos a nepodléháme propagandě. Hovno! Jsme stejné ovce jako každá lidská masa v jakékoli zemi. Schopnost kritického pohledu je záležitostí jednotlivců a také jim to masa dává patřičně sežrat.

      Smazat
  4. Až se zase bude připomínat Černobyl, bylo by záhodno také připomenout Bhópál. Jenže americké maléry jsou tak nějak tabu....

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Hold se otočil vítr a s ním i korouhvička. Dnes se štve proti úhlavnímu nepříteli z východu intenzitou a způsobem, který se ani zdaleka nedá srovnat s výpady bývalého "stranického tisku" vůči západnímu imperialistovi.

      Smazat
  5. Nejdrive prisli po valce zapadni nemecti politici s tim, ze bychom si nemeli vycitat pocty mrtvych za valky. Oni Nemci ale prece zpusobili vice mrtvych, proto tohle vyzvani(!). Ted, ze bychom se meli vzajemne omluvit, ze kolektivni vina neplati. Kdo videl vitani Hitlera vsude v Nemecku na ulicich, potlesky a orgasmy pri projevech Hitlera a Goebbelse se nad tim musi pozastavit. Ze by to nechteli kolektivne?
    A ted, co vetsinou lide nevedi, protoze se to zatajuje: Nemecko prohralo dve valky, ale dosud nezaplatilo sve dluhy za vyzbrojovani. Po porazkach dosud neodskodnilo zeme, ktere napadlo, znicilo a vyuzivalo jako Protektorat pro valecnou vyrobu, jejich obcany posilalo jako otroky do Nemecka do fabrik na zbrane a na vystavbu nacistickych staveb.
    Tedy secteme a pdtrhneme a udelejme zaver. Ta skoda je vzdy pomyslna, protoze kolik ma cenu lidsky zivot, ktery Nemci zmarili? Kolik ma cenu zmrzaceni lidi ve valecnych konfliktech a zniceni jejich majetku, rodin?
    Tak tedy nenechte se oblbovat prasatkem Posseltem, Hermanem, Cernoprdy, Schwarzenbergem z kolaborantske rodiny! Nemci nam dluzi mnohem vice nez si uvedomujeme! A co je dulezite, nejsou v tom zapocteny dusledky zniceni nasi statnosti, jedine demokraticke zeme Evropy, zalozene Masarykem na principu humanismu a obcanske svobody. Dusledkem valky bylo pak prevzeti moci komunisty a 45 leta hruzovlada KSC pod patronaci SSSR. Vsechno dusledky valky Nemecka.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Hrůzovláda KSČ , vy jste tu za Husáka nějak trpěl , žil jste nahý , hladový na stromě ? Těšte se na muslimy !

      Smazat
    2. 11:21 popište mi prosím znaky hrůzovlády, kterou zmiňujete. Já jsem prožil Protektorát Böhmen und Mähren i oněch 40 let vlády komunistů. Proto vím, že v tom ohledu vedete hloupou, i když v současnosti módní a žádoucí řeč.

      Smazat
    3. 11:33- To máte marný...Tahle dnešní maloměšťácká, liberální nenažraná chátra než by se rozdělila se sousedem, nebo příbuzným, raději tu svojí oplácanou hovniválí naskrblenou a nakradenou kuličku dá negrovi, kterej ho obtáhne a pak rozseká mačetou...
      Vždycky se pro tu svojí z hoven kuličku spojil i s tím největším zlem i když o ni stejně vždycky přišel a někdy i o ten svůj hovínkama oplácanej život...

      Smazat
    4. To jednou po listopadu vyprávěl Kryl vtip na toto téma.
      Ptá se mladý blbeček starého:"tož jací ti komunisti byli, rudí, krvaví???"
      "No přece zlatí, zlatí byli..." Odpovídá mu ten starý...

      Tady ta pře výše ukazuje jak je vše relativní a že když někdo něco neprožil a neseznámil se s fakty, má držet rypák a to se týká hlavně těch mladejch...

      Smazat
    5. 15:01 než se s vámi rozdělit o skývu chleba, to raději dám všechny úspory na školu v Africe anebo podpořím romskou komunitu v Rumunsku. Což už dělám. BLM!

      Smazat
  6. Pan autor by si měl doplnit své znalosti o historii.
    - Rumunsko od začátku IIWW bojovalo na straně AH, až pod Stalingradem dostala jejich armáda těžkou nakládačku tak poněkud zvadli a když pak RA došla na hranice Rumunska, tak operativně změnili stranu své angažovanosti (u nás jich tak padlo na frontě proti Němcům na 30 tisíc).
    - Ztráty Slovanů ve Východní Evropě nebyly 8 milionů, ale byly minimálně trojnásobné!!!
    - vzhledem k tomu že Německo po prohrané IIWW prakticky na Východ nezaplatilo žádné reparace, tak účty nejsou zdaleka vyrovnané a tak nevím proč bychom se my měli Němcům omlouvat, naopak potomci tzv.Sudetských Němců by nám měli být vděční, že jsme 90pct jejich předkú po válce nepostavili před mimořádné soudy s obviněním z vlastizrady v době zvýšeného ohrožení státu (trest smrti)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Přesné. Odhad reparací Německa,které musí zaplatit Čechům(Slováky v to zahrnujíc, protože svým Národním povstáním proti Německu, odčinili svou úlohu viníka útoku po boku Němců proti SSSR),je asi 7,5 bilionu dnešních Korun českých.

      Smazat
    2. Německo nám nezaplastilo žádné reparace proto, neb jim je Husák odpustil za to, že odškodnilo odsunuté sudetské Němce. Opis této mezistátní smlouvy ze sedmdesátých let vám ochotně předloží ministerstvo zahraničí na vaše požádání. Tudíš ani Sudeťáci se nomohou dožadovat žádného odškodnění.

      Smazat
    3. 15:36
      Nevím jestli Husák nějaké reparace odpustil, ale vzhledem k tomu, že jej tím nikdo neoprávnil a nepatřily jemu, bylo by to stejně neplatné, jako když je odpustil Havel. Ostatně proč by je tedy Havel chtěl odpouštět, když by již byly odpuštěny?

      Smazat
    4. 19.26 mezistátní(!) smlouvu podepsal prezident Husák za československý stát v Bonnu. Zavolejte si na ministerstvo zahraničí, oni vám ji emailem pošlou.

      Smazat
    5. 15:46
      Žádný Husák, byla to poválečná dohoda, Stalin si reparace, stejně jako USA, zajistil demontáží a odvozem všeho co nebylo zničeno včetně odborníků. Celkem nic nezbylo a proto jsme se "dobrovolně" reparací vzdali.

      Smazat
  7. Podle mně za "hrůzovládu KSČ pod patronací SSSR" může hlavně Mnichov a postoj západu k Československu a liknavost západu se odhodlat k osvobození Evropy od Fašistů, zřejmě podle hesla když už ten Hitler toho Rusa nezničil tak ať chcípnou v boji místo nás.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nestav tu do protikladu fašismus a kapitalismus, fašismus je jen určitým odstínem kapitalismu, takže kapitalismus proti fašismu v jeho začátku nic neměl, protože to bylo to samé, jen až se Hitler svým přátelům vymknul z kontroly, tak se západní mocnosti obrátili proti němu. Fašismus ve Španělsku zůstal až do té doby, než Franco umřel, ten ze Západu z rukou nevymknul a žil si tu přece velice pohodlně v plné integraci s Evropou. Říkat, tady je zlý socialismus, a hodný kapitalismu a tady je úplně něco jiného a to je fašismus, tak je přece nesmysl, to přece musíš uznat i ty sám.

      Smazat
  8. Kecy v kleci. Vzpomeňte si na ty demonstrace v 89 jak jste chtěly ten parazitizmus za každou cenu a byly by blbý kdyby toho nevyužily. Všichni co využily všechny vymoženosti státu a pak utíkaly přes dráty a ti co tady dizidentovaly za slušné peníze. To byl sen nebo co? Už nemám chuť ani reagovat na všechny ty komedie. Kdo tady má nějakou vizi jak dál? Nikdo už nemá úctu k ničemu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ty raději na nic nereaguj a nejdřív se nauč česky, ty idiote.

      Smazat
    2. Anonymní16. června 2020 12:20
      Vy negramoto (těch hrubek tam máte opravdu hodně), likvidace a podmanění východního bloku, koloniálním Západem, nezávisely na nějakých demonstracích. To byly pouze kulisy, které tomu daly zdání, cesty k demokracii. Sorošovi vyvolenci, V. Havel a jeho parta, se tam lidem představovali, jako spasitelé.
      Přáli jsme si změnu. Možná nápravu socialismu, možná demokracii. Nikoliv parazitismus. Ten tu byl také přítomen, to byla ta komunistická nomenklatura, která si uzurpovala moc. Ale současný parazitismus, překračuje jakékoliv, tehdejší představy. Takže nějaké kydy, „máte, co jste chtěli“, si nechte pro svoji babičku. Současný systém je pro běžné občany nepřijatelný, jeho změna je nutná. Jenom už víme, že žádaná změna, nenastane demonstracemi nepoučených občanů. P.K.

      Smazat
    3. PK zapomněl jsem se podepsat: Starý negramotný blbec. Jak je možné že jsem já viz podpis a ne komunista už 89 věděl kam to půjde. Tak Vy si myslíte, že když vám někdo slíbí postavit dům, stačí jen čekat až to bude? Sliby se slibují a blázni se radují. kdybych neměl pravnoučata tak se budu je smát jak jste najivní.
      Starý negramotný blbec.

      Smazat
    4. Anonymní16. června 2020 19:13
      Popravdě, si nemyslím, že jste až tak negramotný. Ale zareagoval jsem na tu Vaši pózu. Proč ji používáte, toť otázka. Nepovažuji to ze zpestření, spíš mě to otravuje, proto jsem vyjel.
      Gratuluji Vám k Vaší jasnozřivosti. To jste musel být jasnozřivý, jako Petr Chobot, vždyť i Havel mluvil o socialismu. P.K.

      Smazat
    5. P.K. K tomu stačí být vychovaný mravně a v souladu s poznáním přírody. Kapitalizmus je parazitický a proto pro lidstvo špatný a nemravný. Spíš mám pocit, že CINKAČŮM vadí pravda. Starý negramotný blbec.

      Smazat
    6. 19:13, žádný dům být nemusí, stačí, když vám neseberou ten, který už máte.

      Smazat
  9. A co když je to všechno pravda....
    https://app.box.com/s/4nhjun8a61mxhitxbukv3wqbcjsoxas8
    https://pravyprostor.cz/papez-frantisek-je-kacir/

    „Média nikdy neodhalí pravdu, protože ony samy jsou majetkem dotyčných. Ale internet je úžasná věc a volný tok informací vynese vše na povrch. Oni ztrácejí svou moc nad americkým lidem a vědí to. Je to jen otázka času, než to všechno vypluje.”

    OdpovědětSmazat
  10. Aby 1% vyvolených mohla ovládnout svět budou hloupí znudění infantilové ničit celý civilizovaný svět, jeho materiální i kulturní podstatu, aby jim spadl do klína, jako zralá hruška...a byl přetvořen v "planetu opic" přesně tak, jak zachycuje 1. díl toho slavného filmu s Ch. Hestonem v titulní roli...
    První fáze už začala-vypuštění milionů "barbarů ducha i těla" v podobě primitivů z černé Afriky a násilnických dogmatiků z arabáren a musulmanské Asie do Evropy mezi našince, kteří začnou po získání převahy etnicko-rasistické čistky ve stylu vyvražďování bílých, jako se děje každý den v Jihoafrické republice a na územích ovládaných IS a pokud se neprobudíme, pozabíjí nás a jen pár zbývajících kusů skončí v klecích, jako ten Heston v tom filmu...

    OdpovědětSmazat
  11. Pan Tomáš, dle fotografie, patří do kategorie Mládí vpřed. Dám mu zdarma radu : nepřátel se nelekejte, vždy se nějací najdou a na smlouvy nedejte, vždy se dají porušit.

    OdpovědětSmazat
  12. Přečetl jsem si první dvě věty a dále už jsem článek nečetl, asi bych se naštval, ale moralisto - autore, já ti povím, že když paní učitelka našla dva rvoucí se žáky ve třídě, tak se vždy optala, a kdo si začal? A pak potrestala toho, kdo si začal. Takže to představuje to morální pravidlo, kdo si začal a kdo byl jen vyprovokován nevyprovokovaným útokem na sebe sama. Já necítím nic, za co bych se měl Sudeťákům omlouvat, jejich cílem bylo nás vyhubit a pud sebezáchovy nás vedl k tomu, abychom vyhostili ty lidi, které tu kdysi nějaký idiotský český král pozval jako hosty. Tímto činem vyhoštění jsme si zachovali svou existenci. Havel se sice za sebe omluvil, ale Havlovi chodily měsíčně od Němců diety. Kdybych byl nosatý jako on, speciálně od Němců by mi moje čest nedovolila, si nějaké peníze vzít, on tu čest neměl.

    OdpovědětSmazat
  13. Souhlasím s některými autorovými postřehy, např. že Angličané hůře snášejí východoevropany, než např. „jejich“ muslimské Pakistánce.
    Ale heslo „Black lives matter“, mi jako inspirující nepřipadá. Přijde mi, jako rozněcovač barevné revoluce, pro USA. Má pouze dostat lidi do ulic, kde už se jich někdo ujme a bude s nimi prosazovat své vlastní zájmy. Demonstrovat by se mělo, za prosazení nějaké konkrétní věci a poté kontrolovat, zda již náprava nastala, či zda protestovat dále. Ale s heslem „Black lives matter“, je možno protestovat stále dokola, jak se jakýmsi organizátorům zlíbí. Vždy je možné ze stovek kriminálních činů nějaký vypíchnout a „protestovat“.

    Ta kolektivní vina, je sice právně nepřijatelná, ale kolektivní odpovědnost je reálná, i když právně nepostižitelná. A tuto kolektivní odpovědnost za masakry II.SV mají Němci. Naše kolektivní odpovědnost, by měla být za co? Že naši lidé potrestali některé příslušníky tzv. germánské rasy, která se nám nadřazovala a nás málem nepovažovala za lidi?
    Mnoho let nás kolektivně tyranizovali, tedy nesou kolektivní odpovědnost, za což byli někteří potrestáni. Jediná chyba byla, že nebyli potrestáni všichni, kteří si to zasluhovali. To by mělo být, alespoň symbolicky, napraveno. P.K.

    OdpovědětSmazat
  14. Senát se v kuloárech baví o další zahraniční cestě Vystrčila. Hnedle po Tchajwanu prý poletí do amerického Seattlu, kde navštíví autonomní zónu, která vystoupila z americké Unie. Jedná se o akci podporovanou pražskou elitou ze stáje Sorosova Bakaly. O této cestě aj. se bude v Praze jednat na konci srpna, kdy budou místní loutky školeny, jak koordinovaně postupovat proti Trumpovi v jeho předvolebním souboji s Bidenem. Black Lives Matter, Black Lives Matter!

    OdpovědětSmazat
  15. Není náhodou článek a diskuse k němu
    již v kategorii trestního činu?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Neexistuje jediný důvod!!

      Smazat
    2. 17:38 To jsou tvrdá fakta a pravda milánku tahle země je Čechů a žádný slimáci jsem nepatří. A nikomu nevyhrožuj bídáku zaprodanej nestačí ti co se děje v usa chceš to i tady? Žádné multikulti nefunguje a sluníčkářské kecy si strčte víte kam.

      Smazat
    3. 0:15 už sis plivnul, chudáčku? Co takhle přestat s vulgárními urážkami, zvlášť když nejsi schopen porozumět ani tak jednoduchému krátkému textu.

      Smazat
    4. 8:51 resp. školený 17:38 jen nabourávají diskuzi malichernými hloupostmi. Argumentovat neumí, protože argumenty postrádají. Něco jako nedovzdělaní Zelení/Piráti. Mládež nová, mládež Bakalova.

      Smazat
  16. Záchranářka, která chodila místo roušky v burce: Koronavirová smrt je férová. Poráží slabší kusy:

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Zachranarka-ktera-chodila-misto-rousky-v-burce-Koronavirova-smrt-je-ferova-Porazi-slabsi-kusy-627510

    Tak tedy férově - záchrana od mentálně slabšího kusu je stejné riziko, jako zůstat bez pomoci.

    OdpovědětSmazat
  17. Autor není objektivní a nad věcí, je pod vlivem negativního pohledu na socialismus a pozná se to podle jím používaného termínu panzersocialismus..
    Měl by si doplnit vzdělání co to byly socialistická a komunistická internacioinála, a došlo by mu že dnes se jedná o zdegenerovanou internacionálu bebilů ..
    Měl by si dát pozor aby se svým negativním názorem na socialismus nestal součástí té současné internacionály ..

    OdpovědětSmazat
  18. Kde toho Koloce vyhrabali? Pokud si pamatuji, pracoval jako redaktor pro Halo noviny. Odešel odtud a ještě se komunistům posmíval, že používají psací stroje. K jeho kydům o hrůzovládě komunistů bych poznamenal, že můj první bratr zemřel za první republiky, protože naši rodiče byli chudí a občas bez práce. Za okupace popravili Němci mého strýce, protože v rámci sokolského odboje vybíral peníze pro rodiny vězněných. Pak dlouho za vlády komunistů žádná předčasná smrt nebyla. Jediné, co moji rodiče od komunistů dostali byla stálá práce pro otce dělníka a bezplatné studium pro mne. Po začátku vlády demokratů mi anonymně zabili švagra. Pracoval na tříměsíčně obnovovanou pracovní smlouvu. K lékaři nechodil, měl strach o práci. Až to zakázali, z práce ho vyhodili a on do 14 dnů zemřel.

    Pane Koloci, pište raději o hrůzovládě demokratů i falešně tzv. sociálních. Na levici s pamětníky díru do světa neuděláte. Stojí vám za to mít ostudu?

    OdpovědětSmazat
  19. Nemohu nějak pořád uvěřit, že se mezi Čechy najde dost debilů, kteří by byli ochotni se zúčastnit toho absurdního divadla kolem "bílého rasismu". Je sice pravda, že se média hlavního proudu snaží vyvolat i u nás tuhle módní hysterii, která už slavila úspěch u několika duševně rozervaných "umělců" ve Švandově divadle, ale přesto pořád doufám ve zdravý rozum většiny dějinami poučených občanů ČR. V každém případě je velmi iritující sledovat, jak ta banda dementních pisálků se systematicky věnuje zcela nesmyslným problémům ve snaze zakrýt skutečné hrozby a rizika ve vývoji naší společnosti. Jejich výčet by byl příliš dlouhý...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Švandovo divadlo, nedílná součást pražské kavárny, je určitě jedním z těch vašich debilů. Začala s tím ale Petra Kvitová, než ji na sociálních sítích vypískali. Asi skončí se sportem a stejně jako Gabriela Dermacol Koukalová se rozhlíží po dalším angažmá v politice. Senátorů přece není nikdy dost :-)

      Smazat
    2. 18:23
      Věřte, nevěřte, ale na Staromáku manifestovalo (repovalo) za BLM 100x víc bělochů, než ostatních.

      Smazat
  20. Především je třeba říci si CELOU pravdu o jednotlivých událostech a obdobích a kdo za to doopravdy může a pak lze požadovat totéž od druhých. To je nutný požadavek pro opravdové vyřešení problémů mezi našimi sousedícími státy. Nechtějí-li to udělat ani jedni ani druzí, pak se nelze divit, že se opět někdo pokouší zlikvidovat výsledky Jalty na poválečné uspořádání Evropy.

    Otázky o vinách a o všech těch masakrech i diskusi považuji za velmi hloupé a svědčící o tom, že "autoři" neznají historii a hlavně souvislosti, které k jednotlivým událostem vedly. Až jednou se bude hodnotit v konečném součtu toto naše "současné šťastné období", budou se lidé budoucnosti divit, jak mohli být lidi v té "naší" době spokojeni, protže všechno padalo stále dolů ... například v bramborách, za které dnes platím luxusní ceny jsme na úrovni ve výši dvaceti procent! Přišli jsme o osmdesát procent plochy pěstování brambor a místo toho pěstujeme agresivní rostlinu - řepku.
    Za jeho vize bych nedal ruku do ohně ani náhodou, protože se vždy musí brát v potaz celé pozadí "jednotlivých problémů" Dovolím si to náznakově upřesnit na jednom zdánlivě nezmíněném v článku současném fenoménu, aby byl trošku boční odstup, ale zároveň to stejně se vším souvisí.
    Sem do Evropy směřují na "pozvání "elity"" Arabové jakoby převážně ze Sýrie - ale z drtivé většiny vyznavači Mohameda, jediného pravého proroka Alláha. To je známá věc. Kdo ale nepochopí, že muslimové za nejdůležitější část své POLITICKÉ činnosti považují Džihád, nechápe nic. Nemůžeme ani pochopit, proč proameričtí šmejdi sem tak vehementně přes agenty svého vlivu - tady hledejte vysvětlení "podivného chování" některých politiků, např. i takto podezírám frau Merkelovou.
    Muslimové ve své víře se řídí chováním jediného pravého Alláhova proroka - Mohameda. Vše, co on vykonal, správné a jediné možné je!! O jeho životě je dost zpráv a jeho chování je u muslimů považováno právě za vzor správného náboženského chování, ale Islám není jen náboženství, je to celý nedělitelný souhrn pravidel pro život věřícího se vším všudy!! Tedy jakoby samostatná civilizace! Džihád totiž není jenom to, co jsme si navykli za něj považovat. Ale musíme také pochopit, že největší část svatých knih Islámu zabírá popis toho, jak se mají správní věřící chovat k KÁFIRŮM, což je slovo, jehož význam je ten nejhorší pro nepřítele muslimů, co lze použít!! Neexistuje ani jediné slovo islámského "světa", které by mělo hanlivější význam!! V podstatě to znamená něco jako je to něco jako prach, šlápnutím na něj se pravověrný ušpiní, znesvětí.
    Džihád není jen ozbrojeným bojem, je to také buď obracení nevěřících na víru Islámu, nebo "jen" jejich odstranění z cesty. Tady hledejte motivy chování muslimů, kteří přichází do Evropy, jsou tu sice káfirové, ale zase se tu bude žít zadarmo (víceméně, jak se děje v realitě). Džihád je také "boj" za uchování správného obrázku o muslimské víře, o Alláhovi a o Mohamedovi. Stačí upozornit na to, že než se stalo "11. září", bylo OSM neúspěšných pokusů o totéž, i když jinými prostředky a že i nejvyšší politické vrstvy v USA (a zdaleka nejen tam) jsou dobře finančně "motivovány" těmi, kteří tím plní úkol "svého" Džihádu. Ihned po "sesutí" se "mírumilovní" muslimové v Americe starali o to, aby mohli na veřejnosti přednášet o mírumilovnosti Muslimů. Proto Džihád může, i jen peněžitými dary, podporovat kterýkoli muslim!
    Mnohem více informací můžete získat zde, a věřte, stojí to za to, protože vám to umožní mnohem lépe pochopit "muslimský svět".
    https://www.cspii.org/cs/vzdelavani/clanky/kafir
    Proto zbývá jediný závěr, USA se rozhodli již "dávno"potrestat a zlikvidovat" a hlavně umravnit podle svých představ Evropu. Protože Džihád pokračuje bez jediné výjimky neustále i tady u nás v klidném Česku. Předpokládaný výsledek si můžete "dosadit" sami.

    A to byl jen jeden malinký příklad malého kousku skládačky..

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Anonymní16. června 2020 18:45
      Nejspíš byste si měl tu Vaši skládačku přeskládat. 9/11 bylo operací západních tajných služeb. Budovu č.7 nesundali žádní Arabové v letadlech, ale byla sundána řízenou demolicí, tak jako dvojčata.
      Také nesouhlasím s Vaším názorem, že nám sem vetřelce navážejí Američané. Je to akce EU, přečtěte si něco o vizi Coudenhove-Kalergiho a kdo dostal ocenění, nebo plaketu, udělovanou jeho jménem, za naplňování jeho vize. P.K.

      Smazat
    2. Přeji Vám 23:14 blahý život. Až za takových dvacet let půjdete do mešity tam někde u vás na modlitbu, vzpomeňte si. Věnujte mi malou vzpomínku jako káfirovi. Pokud si myslíte, že evropští politici jsou samostatní, pak jste se pořádně nerozhlédl ani u nás kolem sebe. Ovšem, já zapomněl, všichni zešíleli, jen vy a evropští politici ne.

      Smazat
    3. K modlitbě se z minaretu ozve hlas Vácalva Moravce.

      Smazat
    4. Přidám, muezínů bude víc, nastane boj o tuto profesi. Bude následovat úprava školních osnov, módní salóny rozšíří nabídku o burky a určitě budou modláčky (malé koberečky) nedostatkovým zbožím a zdraží skopové.

      Smazat
  21. Autor mimochodem zcela potvrzuje platnost, že přísloví "Když chcípla koza mě, ať se stejně stane i mému sousedovi" daleko více, než na Čechy, platí na naše západní "vzory". Je naprosto drzé si plánovitě a vědomě navážet do svých zemí "připrchlíky" a pak nutit ostatní, aby se o ně starali.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Začínám podezřívat, že mocnosti si navzájem exportují tu BLM do Minesoty, tu corvir do Pekingu. Cestou něco semtam spadne do Evropy.

      Smazat
  22. Piráti zapleteni do rabování luxusních obchodů v Bruselu!Taky chtějí znárodňovat zisky firem.
    https://www.youtube.com/watch?v=nAPJkQyUm3A

    OdpovědětSmazat
  23. Co si ten pán představuje pod slovem panzersocialismus? Asi to, co paní učitelka z Brna, která vykládá dětem, že za socialismu u nás nic nebylo a lidi chodili s koulí na noze.

    OdpovědětSmazat
  24. A nebo nevizionářem.

    Prof. Dr. George E. Glos J.S.D. (Yale) expert mezinárodního práva u federální vlády USA.
    ( zdroj: Národní Osvobození 13. dubna 2000 )

    Aby bylo jasno. ( O odsunu sudetských Němců )

    Základ k odsunu tzv. sudetských Němců položil Neville Chamberlain. Sužoval se myšlenkou, že Anglie se třeba neubrání Němcům v bitvě o Británii v roce 1940, protože sám zdržel zbrojení v rámci „mír za našeho života“. Anglii chyběly zbraně všeho druhu jeho vinou. Jednal na základě léčky, kterou mu nastražili Němci pomocí exponentů německé menšiny v Československu, Henleina a druhů, kteří jednali dle směrnic německé vlády, že chtějí mír a mírové řešení.
    Anglie se zasloužila po první světové válce o odsun řecké menšiny z Turecka do Řecka na základě Lausanské smlouvy mezi Řeckem a Tureckem z roku 1923 (Treaty on Exchange of Greek and Turkich populations, January 30, 1923, 32LNTS 75). Chamberlain navrhl, aby po válce byly odsunuty do Německa německé menšiny z Československa a Polska, aby se vyřešil tento problém jednou pro vždy, tak jak se stalo mezi Řeckem a Tureckem. Anglická konzervativní strana přijala tuto myšlenku a provedla ji. Britská vláda přesvědčila USA a SSSR o výhodách tohoto řešení a výsledkem byl Protokol Postupimské Konference z 2. srpna 1945.
    Odsun byl proveden na jeho základě. Prezident Beneš by nebyl vůbec nic docílil, kdyby zde nebyla vůle britské vlády z vlastní iniciativy odsun přednést spojencům a dosáhnout jejich souhlasu. Jinými slovy, bez britské vlády by se byl prezident Beneš namáhal marně. Je samozřžejmé, že Československo nemohlo Němce vyhostit poněvadž je museli přijmout spojenci, kteří vládli v Německu a Rakousku.
    Odsun připravila Mezispojenecká Komise v Německu. Němci byli odsunuti do americké a ruské zóny, podle přesného plánu v roce 1946. Československo odsun nezpůsobilo a nemá za něj odpovědnost. Odsun se konal pod dohledem Mezispojenecké Komise a Československu se dostalo uznání za jeho humánní provedení. Jakékoliv nároky ohledně odsunu by německá vláda měla předložit USA, Velké Británii a Rusku. Není ovšem tak naivní, a tak periodicky vznáší nároky na Českou republiku, ale pouze prohlášeními politiků, nikoli úřední cestou.
    Předpokládá, zřejmě, že Češi si nechají cokoliv namluvit a budou jednat proti vlastním zájmům.
    Německo a Němci nemají žádné nároky z vysídlení, poněvadž Německo je vázáno smlouvou mezi ním a spojenci z 26. května 1952, doplněnou v Paříži 23. října 1954 (Convention on the Settlement of Matters Arising out of the War and Occupation, signed at Bonn on 26, May 1952, as amended by Schedule IV to the Protocol; on the Termination of The Occupation Regime in the Federal Republic of Germany, signed in Paris on 23. October 1954) 332UNTS 219.
    Podle kapitoly 6, článku 3, Německo neuplatní námitky proti spojeneckým státům ani jednotlivcům vzhledem k použití německého majetku, který převzali spojenci či jednotlivci jako reparace nebo jako následek války. Podle kapitoly 8, článku 1, němečtí příslušníci neuplatní žádné nároky proti spojencům a jejich občanům a takové nároky nebudou projednávány německými soudy. Podle článku 3, téže kapitoly, Německo, nebo jeho příslušníci, neuplatní žádné nároky proti spojencům a jejich příslušníkům, které vznikly z jejich činů nebo opomenutím mezi 5. červnem 1945 a nabytím platnosti této smlouvy 5. května 1955.

    Jak patrno z uvedené smlouvy, veškerý majetek německé vlády a jednotlivých Němců na území Československa přešel do vlastnictví Československa a jeho občanů jako splátka na reparace za škody způsobené Němci. Československé nároky za škody způsobené Němci vysoko přesahují zmíněný německý majetek. Německo nikdy nezaplatilo Československu jakoukoliv náhradu a je dlužníkem České republiky, nikoliv naopak.

    Prof. Dr. George E. Glos J.S.D. (Yale)

    OdpovědětSmazat
  25. V minulosti jsme psali o Německu, které nemá mírovou smlouvu a je neustále ve válečném stavu. Proto jí byla mírová smlouva vítěznými mocnostmi nabídnuta. MADAMME ANGELA HITLER MERKELOVÁ ji dodnes odmítá. Proč asi? Co s tím souvisí????? Totální rozpad EU v případě podpisu. No tak k tomu bude nyní donucena…..

    OdpovědětSmazat
  26. Nebojí se Německo, že na ně zaútočímě ?

    OdpovědětSmazat

Na opakovanou žádost čtenářů, kteří se nechtějí zapojovat do diskuzí obsahující vulgární a urážlivé výroky. Jejich odstraňování je časově náročné a narušuje plynulost diskuze. Proto nebude dále možné vkládat anonymní komentáře.
Pro vložení komentáře je proto nutné se na stránce "Nová republika" přihlásit vpravo v horním rohu této stránky "přihlásit se" (výběrem emailového účtu např. Google) a upravením uživatelského profilu (v kolonce Nastavení>Upravit uživatelský profil). Děkujeme za pochopení.