Reklama

čtvrtek 18. června 2020

Ricinová komedie pokračuje. Co na to Rusové? Bude někdo u nás za fake-news „ricin“ potrestán? Malý rýpanec do ohnutých kolaborantských hřbetů: sovětský tank, který osvobodil Prahu jako první, pojede i jako první na letošní přehlídce k 75. výročí osvobození vítězství v uralské Jekatěrinburgu. (Aktualizováno)

Ruská ambasáda v Praze jak ji vidí Deník
Konstantin Paňuškin
18. 6. 2020  1. kanál RT

Dva čeští diplomaté byli označeni „persona non grata“ a musí opustit Rusko.

RT – 1. kanál – 15. června 2020, 21:06
S Českem máme diplomatický skandál. Z Prahy vypověděli dva naše diplomaty. A my dnes – recipročně – vypovídáme také dva. Všechno začalo rozhodnutím Čechů demontovat pomník maršála Koněva – hrdiny, který je, Čechy, osvobodil od fašistů. Samozřejmě jsme se urazili.


Češi došli z neznámých důvodů k rozhodnutí, že jim chceme na oplátku otrávit ty, kteří rozhodnutí o demontáži potvrdili. Potom se vzpamatovali a uvědomili si, že to už je příliš. Ale diplomaty přesto vypověděli. A pak už nezbývalo nic jiného, než čekat na odpověď. A tak se dočkali.

5. června byli vypovězeni dva ruští diplomaté, označení jako „persona non grata“, a dostali 48 hodin na to, aby opustili území České republiky. Dnes, po 10 dnech, byl pozván do budovy Ministerstva zahraničních věcí RF na Smolenském náměstí velvyslanec ČR. Rusko přijalo odvetná opatření.

Vítězslav Pivoňka přišel v 11:30. Bylo mu oznámeno, že ruské MZV vypovídá dva české diplomaty.

„Na základě principu vzájemnosti a taktéž podle článku 9 Vídeňské konvence o diplomatických stycích z roku 1961 shledáváme osobami nežádoucími dva spolupracovníky Velvyslanectví ČR v Moskvě. Musí opustit i s rodinami území Ruské federace do konce dne 17. června tohoto roku. Velvyslanec byl informován, že se jedná o reciproční odpověď na provokační akci oficiální Prahy, jež byla přijata bez jakýchkoli podkladů, což přiznává i sama česká vláda. Rozhodnutí přijatá na úrovni předsedy vlády A. Babiše a ministra zahraničí T. Petříčka jen potvrzují, že tendence ke zhoršení vztahů s Ruskem se již stala součástí vládní politiky. Budeme k tomu přihlížet i v celkovém kontextu našich vztahů s Českou republikou“, - uvádí prohlášení MZV RF.

5. června informovali o vypovězení spolupracovníků naší diplomatické mise postupně český premiér i ministr zahraničí. Požadovali, aby zemi opustili dva představitelé Rossotrudničestva, mezi nimi také Andrej Končakov, pracující ve funkci ředitele představenstva.

V dubnu ho v ČR obvinili z domnělého dovozu jedovatého ricinu, který prý byl určen k otrávení primátora Prahy a starosty Prahy 6. Místní vydání „Respektu“ na jaře psalo – s odvoláním na zdroje - že se Rusové tímto způsobem pomstí za odstranění pomníku maršála Ivana Koněva. Už dříve byl tento monument vystaven nájezdům darebáků a nacionalistů. 3. dubna ho pražští zastupitelé nechali odstranit z podstavce a odvezli.

Vyšetřování „ricinového případu“ pokračovalo v dubnu a v květnu. Nakonec česká BIS došla k závěru, že stopa byla falešná. Zprávy o dovozu jedu i plánech s otravou byly dezinformace. Oficiálně to přiznaly i vládní orgány. Avšak, i po přiznání chyby, se Česko rozhodlo Rusy vypovědět. Zhoršení vztahů mezi oběma zeměmi dnes konstatovali i v Kremlu.

„Poslední měsíce přinesly určité podráždění v našich vzájemných vztazích, což je nám líto. Avšak nemůžeme zůstávat lhostejní a tolerantní k nepřátelským projevům ze strany Prahy a pokaždé budeme adekvátně odpovídat“, - řekl Dmitrij Peskov.

A proto, po vyhoštění ruských občanů, následují zákonitě odpovídající činy. Dnešní rozhovor s velvyslancem ČR v budově MZV trval pouze 20 minut.

„Posuzovali jsme dvě témata. Dostali jsme odpověď ruské strany a dvě příjmení vypovězených. Druhým tématem bylo posouzení otázky zahájení konzultací mezi českou a ruskou stranou“, - řekl velvyslanec ČR v RF Vítězslav Pivoňka.

Konzultace budou zahrnovat celý seznam problémů, jež vznikly mezi oběma státy. Ale hlavním tématem bude osud pomníku maršála Koněva. Už na jaře požádalo Rusko o vydání pomníku vojevůdce na úrovni ministra obrany Šojgu. Česko odřeklo. Nyní se jednání obnoví.

„To bude hlavní otázka jednání, jež začnou za několik týdnů“, - upřesnil Vítězslav Pivoňka.

V brzké vydání monumentu do Moskvy věří i maršálova dcera.

„Myslím, že by klid nenastal. Proto jsou probíhající rozhovory tak důležité, a opravdu bych chtěla, aby se pomník mého otce vrátil domů, neboť by zde žil svým skutečným životem, životem světlé vzpomínky“, - řekla Natalie Koněvová.

Prohlášení Čechů, že pomník Koněva bude umístěn v neexistujícím muzeu 20. století, považují v MZV RF za zlomyslné vysmívání se památce na osvoboditele Prahy. Na Smolenském náměstí prohlásili, že se nevyhýbají jakékoliv variantě nastolení spravedlnosti, dokonce ani odkoupení monumentu, což však považují za krajní případ.

Konstantin Paňuškin
Z ruštiny přeložila: PhDr. Jana Görčöšová


* * *

Snahu o uvedení celého případu "ruský ricin" na pravou míru reflektují už i česká mainstreamová média. Např. Deník napsal:

Ruský agent s ricinem? Za vypuštění informace musí přijít trest, řekl Hamáček


17.5.2020  Deník

Ten, kdo do veřejného prostoru vypustil informaci o údajném příjezdu ruského agenta s ricinem do Prahy, by měl být exemplárně potrestán. V pořadu Otázky Václava Moravce v České televizi to řekl vicepremiér a ministr vnitra Jan Hamáček (ČSSD). Podle něj to ohrozilo spoustu životů a zkomplikovalo práci českým bezpečnostním službám. Kvůli úniku utajovaných informací už dříve podala trestní oznámení Bezpečnostní informační služba (BIS).

O příjezdu ruského agenta s jedem ricin napsal týdeník Respekt. Přicestovat měl před několika týdny s diplomatickým pasem. Moskva to dementovala jako novinářskou kachnu. Diplomatův příjezd však potvrdil ministr zahraničí Tomáš Petříček (ČSSD). Zda měl muž jed, ale nechtěl komentovat.

Policejní ochranu nicméně nedávno dostali pražský primátor Zdeněk Hřib (Piráti), starosta Prahy 6 Ondřej Kolář (TOP 09) a starosta pražských Řeporyjí Pavel Novotný (ODS), které Rusko kritizuje kvůli krokům jejich úřadů.

(Celý text Deníku najdete zde)


Šaškárna tedy pokračuje. Divadélko Bakalova Respektu, jeho "novinářů", aktivistických přepisovačů dějin z BISky, českého ministerstva zahraničí a tří osůbek, které se chtěly politicky zviditelnit a my teď platíme jejich policejní ochranu. Za tohle pak plukovník Koudelka generálské epolety opět nedostane. Ale našim přátelům za oceánem se házení vidlí do české-ruských vztahů určitě líbí. Je to voda pohánějící jejich mlýn. Teď se ukáže, kdo má u nás silnější slovo, zda američtí inscenátoři nebo němečtí majitelé "českých" firem, provozující svůj byznys v Rusku. Jinými slovy kdo z koho: CIA nebo Volkswagen? (Poznámka redakce NR)


Aktualizace 12:45:

Večerní zpravodajství ruského TV programu Vesti ukázalo v reportáži z nácviku přehlídky v uralském Jekatěrinburgu vedoucí vozidlo slavnosti. Je jím legendární tank T34 o označením totožným s prvním sovětským tankem, který vjel ráno 9.května 1945 do ulic povstalecké Prahy. Ano, ten tank, která na podstavci jako symbol osvobození stával v parku na Smíchově a který po roce 1989 mistr konjunktury David Černý přetřel na růžovo aby po čase péčí Magistrátu zmizel z Prahy úplně. Od Rusů v Jaketěrinburgu je to gesto připomenutí, kdo Prahu osvobodil a kdo za nás přinesl největší oběti v poslední světové válce. Takový malý pohlavek přepisovačům historie, všem těm Hřibům, Černým, Novotným, Kolářům a „historikům“ z BISky.

https://www.youtube.com/watch?v=VPbISbcG4rI


140 komentářů :

  1. Je to z naší strany tak odporné a hnusné, ze na to ani nikdo nechce reagovat. Vzhledem ke známé historii jde o bezprecedentní ubohost našich politiků, zejména v 75. výročí osvobození Československa od fašistického Německa. Je to políček, místo poděkování a to je podlé a ubohé. Pokud my, jako potomci těch keré Rudá armáda zachránila od plánované likvidace, mlčíme, jsme na jedné lodi s viníky a to je velice smutné.
    Zhnusený rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ubohost našich politiků?! Jakých politiků? Já u nás žádné politiky nevidím.
      P.S. Kdyby jen smutno... Je mi trapno a stydím se za ty šašky.

      Smazat
    2. Ono nejde ani tak o pražské pomatence ve funkcích starostů, ale o to, že z Andrejka se vyklubal prachsprostý americký lokaj a to jen proto, že mu v centrále CIA ředitelka ukázala co všechno ví o jeho "zázračném" zbohatnutí !!

      Smazat
    3. Nedá mi to abych se nepodělil. Teď jsem zkouknul video na expres.cz, je to sice na jiné téma, ale tak zásadní a dobré, že nemohu jinak. Video se jmenuje "Je větší šance, že vás zabije černoch, říkají dva Češi žijící v Americe". Dokládají tady zcela nezaujatě, zejména na statistických datech a ze svých zkušeností, jak to v Americe skutečně vypadá. Až se a tom podíváte asi se někteří zamyslíte nad tím, proč média manipulují s davem, jaké jsou pravé cíle těch co stojí v pozadí. Doporučuji. Hej hou, rudý dědeček

      Smazat
    4. Je to stále větší tragedie býti příslušníkem tohoto stupidního a lokajského národa.Pokud bych byl věřící,musel bych ještě konstatovat-Bůh s našimi potomky!

      Smazat
    5. Perla dnešního dne: pan Pelta náměstkyní ministryně Valachové nepřemlouval ke korupci, on ji jenom "šukal".
      Pane Dvořák, promiňte mi ten výraz. To co se odehrává u českých soudů nebo v BIS, to je zoufalství a ubohost.

      Smazat
    6. Naprosto souhlasím. Jenom by podotkunul, že hovadům se nemá dávat prostor. Je třeba je pacifikovat.
      Jinak se dočkáme druhého a lépe připraveného MNICHOVA!!!!!!
      Václav

      Smazat
    7. Vy 17:31 považujete milostný vztah se státní úřednicí za trestný čin?
      Ostatně, při exteriéru pana Pelty mi to jako eventualita připadá značně nepravděpodobné. To včetně možných hmotných konotací. Velká kombinátore.

      Smazat
    8. Kdyby dnes jeste zil Kubis s Gabcikem meli by v Praze co delat aby ji vycistili od nacistu...Novodobych Emanuelu Moravcu...

      Smazat
    9. Mně to tedy nepřipadá ani odporné, ani hnusné, mně to připadá tak neskonale blbé, že opravdu nerozumím tomu, proč se toto téma drží tak dlouho - leda snad že jsou všichni ti kecálci, co o tom pořád dokola melou, ještě několikanásobně pitomější, než by bylo rozumné předpokládat. Proč by se Rusové měli obtěžovat likvidací tří nejvyhlášenějších pražských idiotů? Až se jich budeme potřebovat zbavit, musíme si to zkrátka zařídit sami, Rusové to za nás neudělají, mají důležitější věci na práci. A volby na to budou stačit, ricinu snad netřeba.

      Smazat
  2. Stydím se za naší vládu !...šaškárna na úrovni Wachmaistra Flanderky /šéf BIS-KOudelka/a Pepka Vyskoč/redaktor Respektu/...a ČR vláda užitečných idiotů pod intelektuální úrovní CK rakouské policie!..

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nevadí vám, že tu ricinovou šaškárnu vyprovokovali sami Rusové na ambasádě? Určitě to bylo úmyslné, jen není jasné, jestli byl úmyslem vysloveně poškodit ČR anebo skutečně nějaké personální rozpory na zmíněné ambasádě. Což je nanejvýše pravděpodobné, přesně jak zjistila BIS.

      Stejně tak v Česku existují ruské skupiny napojené na GRU a ty mají za úlohu ničit centra odporu proti vměšování Moskvy do vnitřních záležitostí naší země s úmyslem poškodit struktury a spolupráci v EU a NATO a také spolupráci s USA. To je dávno známé a tak průhledné, že je to až trapné.
      Víme, že Rusko ovlivňuje volby nejen v USA, ale také u nás. V příštích volbách mají velkou šanci na úspěch liberální strany, které jsou principiálně proti spolupráci s Ruskem. Proto jsou dnes ohroženi ti lidé, kteří tyto hodnoty reprezentují a jsou uznáváni širokou veřejností s dobrými politickými vyhlídkami a velkým vlivem. Podobné osoby agenti GRU běžně odstraňují. U nás jsou v ohrožení pan Kolář, Hřib a Novotný. Nebojácní a principiální politici, velmi nebezpeční pro ruský režim. Proto mají státní ochranu.

      Smazat
    2. Pro 12:57
      Váš text, to je nejapný recesistický počin nebo kázání centrály MICHPRD pro nadcházející pouliční kravály?

      Smazat
    3. 12:57 - hezká paranoia, jen co je pravda. Tady se psalo, že BISka stojí za prd, jen chce přepisovat dějepis, ale o naši bezpečnost nijak nedbá. A hle, máme tu potvrzení ve 12:57: "v Česku existují ruské skupiny napojené na GRU a ty mají za úlohu ničit centra odporu" ... "To je dávno známé a tak průhledné, že je to až trapné." A co BIS a plk. Koudelka? NIC!!!!NIC!!!! No to je fakt "služba" na prd.

      Smazat
    4. 12:57
      Bububu, Rus jde!
      Asi vaše ničím nepodložená propaganda zase selže tak, jako ty vaše orgány.

      A propó, co to bylo za bílý prášek pro sprostého představeného řeporyj pavlíka novotného, a kdo mu ho poslal? "Našli rádcové, našli", či zase nic?

      Smazat
    5. Pro 12:57 Cituji :"Proto jsou dnes ohroženi ti lidé, kteří tyto hodnoty reprezentují a jsou uznáváni širokou veřejností s dobrými politickými vyhlídkami a velkým vlivem." konec citátu. Ani jeden z těch, o kterých píšeš, se netěší ani úctě ani nemá uznání skutečně široké veřejnosti a už vůbec nemá žádné politické vyhlídky a jejich vliv velmi klesá. Všichni se dostali na své funkce zákulisním politikařením. Ve vlastních volbách neměli až takový úspěch, jaký by odpovídal jejich vykšeftovaným funkcím.

      Smazat
    6. 12:57 Nesmíte věřit všemu, co slyšíte od prolhaných médií a ještě prolhanějších politiků a jejich prolhaných poskoků v cizích službách. Copak jste nějaký důkaz viděl na vlastní bulvy? Ten vyhoštěný Rus bude asi v Kremlu vyznamenán, protože vtipem odkryl soudružské spojení BIS-Kundra-Respekt-Bakala-Soros :-)

      Smazat
    7. 14:18 Jsou tu dvě možnosti" buď je to výplod BIS, která nahradila trolly nedokonalou umělou inteligencí od Microsoftu a nebo je to (12:57) čistě ironický příspěvek :-)

      Smazat
    8. 12:57 a teď tu o perníkové chaloupce. Myslel jsem si, že tomu blábolu o ricinu snad nikdo nemůźe věřit ale jak je vidět, tak ano.

      Smazat
    9. Výborně 12:57, to jste tak pečlivě opsal odkud? A pokud už, jste si jist, že ambasády USA se chovají jinak? Boží prostoto.

      Smazat
  3. Bylo toho publikováno už poměrně dost, ale tomu podstatnému se jakoby každý vyhýbá. o co jde? Jistá velmoc,asi každý soudný člověk ví která, má zájem na zhoršení našich vztahů s RF, potažmo s Čínou ak to se rozehrávají různé politické hry. Za peníze a moc se najde dost užitečných idiotů, kteří na to přistoupí a plní pokyny chlebodárce za každou cenu. Stručně řečeno, jde o geopolitické hry s cílem na jednu stranu si získat co nejvíc stoupenců a na druhé straně oslabit protivníka, který se nechce podvolit (jak kdysi řekl Obama "zkroutíme mu ruce". Jak prosté Watsone ...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nejen, ale i vztahy mezi V4, a občanů ČR mezi sebou. To se pak gaunerům masa nejlépe oblbuje, a ovládá.

      Smazat
    2. RF je také velmoc, která má zájem na zrušení dobrých vztahů s USA a v rámci EU. My jsme konečně znovu součástí Západu, jak jsme vždy byli, proto je pro nás podobné jednání mimořádně nebezpečné. Škoda, že již nejsme součástí Rakouska-Uherska, nebo třeba jednou ze spolkových zemí Německa, takto jsme velmi zranitelní.

      Smazat
    3. Pro 13:00
      Nevěřím, že tyhle příspěvky jsou plodem zdravě uvažujícího člověka. Vnímám to jako tupou a zoufalou propagandu nastrčených trollů, jejichž úkolem je zdeformovat vyznění vyjádření většiny ostatních diskutujících.

      Smazat
    4. 14:21 to je umělá inteligence, ale zatím v tuposti nemá ani na Pepka Vyskoče :-)

      Smazat
    5. Kdo "my" jsme součástí "západu" anonyme 13.00!! Já například nejsem součástí žádného "západu" a žádnou součástí "západu" jsme nikdy nebyli. Možná za první republiky? Tak co to sem pleteš? A jestli jsi "součástí západu" ty, nech si to laskavě pro sebe. Za nějakou dobu to budou mít tyto "součásti západu" dost špatné, a hodně rychle si budou hrát na součásti východu? To už tady kdysi bylo.

      Smazat
    6. 13:00 nevím z čeho odvozujete naši odvěkou "příslušnost k západu", Dokonce ani nevím, co to vlastně je. Tak jak vy tvrdíte, že bylo skvělé být součástí Rakouska-Uherska, tedy přejít Češi na Němčinu a Slováci na Maďarštinu, nebo být součástí Německa (tedy BRD) a samozřejmě přejít na Němčinu, tak já si mohu dovolit tvrdit, že jsme odevždy součástí "východu", že bylo skvělé být součástí sovětského bloku, který nám poskytoval jistotu. Jistotu dodávek energii, strategických surovin a bezproblémového odbytu, to bez potřeby se vojensky angažovat jinde, mít bezdomovce a exekuce. Natož devastovat a ztrácet mateřský jazyk.

      Smazat
    7. 13:00, jsi snad západní hulibrk nebo máš přímo "přítele" kofolu?

      Smazat
    8. 13:00
      Proboha jak může někdo tak hluboce klesnout. Niky jsme k západu nepatřili. Nikdy. My jsme pro ně obyčejní otroci. Slovan v jejích západních jazycích znamená otrok. Tak se k nám i celá staletí chovají. Snaží se nás zničit, vymazat z zemského povrchu, a takoví, jako vy se před nimi plazí a líbají jim boty. Čím hůř s vámi zacházejí, tím víc je milujete. To je zvrácenost.
      Západ je úplně jiný než my. Ukazuje to jen jedno slovo. Tím slovem je soucit. Oni nic takového ve svých jazycích nemají a tudíž ani neznají co to sovo znamená. Slované dokonce neměli ve své mytologii ani Boha války, zatímco anglosasové mají svého Tyra. Proto jim nikdy nedělalo problémy, když zabíjeli a zabíjí děti, ženy a starce. Jak se vyjádřila Krvavá Madla, stálo to za to.
      A vy chcete patřit mezi tu západní sebranku? Pozor nato, až jim posloužíte jako živý, lehce se vás zbaví, abyste posloužil i jako mrtvý. Podobně, jako nebohý Němcov.

      Smazat
  4. Udavače Havla měli komunisti odstanit před hadrákem a byl by klid!!!!! 👊

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. K ničemu by to nebylo. US, němečtí a jiní západní globalisté by si našli jiného maňáska.

      Smazat
    2. 20,22
      Třeba Míšu LžiŽantovskýho nebo Poserplínu ze Šláfendreka?????Těm by ovšem lid tolik nevěřil!

      Smazat
  5. Někdo by měl Rusům předat otevřený dopis, že s tím svinstvem nemá většina Čechů nic společného, že to jsou akce protektorátních poskoků, s kterými ostře nesouhlasíme!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Oni to vědí a vědí také, že mlčíme. Musíme si uvědomit, že mlčení k lumpárně nese spoluodpovědnost. Režim naší (ne)lido-(pseuod) demo dosáhl svého cíle - zadlužení lidé obávající se o zaměstnání uplatňují násobně více autocenzuru, než lidé žijící ve skutečné demokracii. Já jsem toho jako anonymní připěvatel příkladem. Až jedno přijde demokracie a historie bude předmětem dějepisu a nikoli dějeBisu, pak se budeme stydět a svůj stud ze sebe smývat křičejíce na náměstí "Hanba!" Raději nebudeme říkat komu, ale mlčíce si snad připustíme, že i nám. Přečtěte si knihu "Otázka viny" (spíše však "odpovědnosti") od Karla Jasperse. Je tam všechno.

      Smazat
    2. Paní Zacharová řekla že s tím Češi nemají nic společného že si to neodsouhlasili. RF ví moc dobře kdo za tím je.

      Smazat
    3. 9:49 Velice rád se přidám.

      Smazat
    4. 9:49 jak tohle můžete tvrdit? Už jste přečetl příspěvky v diskusi třeba na iDnes anebo v diskusních skupinách nebo na FB? Kde tam vidíte podobné úvahy jako tady na NR? Samozřejmě, že Češi Rusům nevěří, nechtějí,aby se do nás montovali a souhlasí s výsledky šetření BIS. Proč furt lžete?

      Smazat
    5. Média a pár proamerických vlastizrádných politiků hloubí již mnoho let příkop nepřátelství k Rusku. Jsou to slouhové Impéria.

      Ostatně, bambulo 13:03, napiš nám pro obveselení, čím že se to "Rusové do nás montují"?!

      Smazat
    6. Pro1343, již tím že narušili plány 2. svv, nenechali se roztročit. Hnali Evropskou soldatesku v čele s Němci do Berlína. Narušili naše poněmčeni a výhled na světlou budoucnost na Sibiři. Pak v 68 znovu narušili plány na naši demokratizaci a plány se museli pak odsunout na 1989. Já pak musel vychovávat své děti bez obav o budoucnost, bez hypotéky a bezdomovců a kdoví jakých dalších "výdobytků" doby post převratové. Takže já děkuji za vše

      Smazat
    7. 13:43 ne to není blbec (13:03), jak si možná myslíte, to je nejnovější model umělé inteligence od Microsoftu, bohužel se jako troll poněkud nevydařil

      Smazat
    8. A proč ty - 13.03 když lezeš číst na iDnes a jinam, lezeš pak na NR poučovat? Ponižovat? Zkrátka jsou zde jiní diskutující, a ty zůstaň se svojí duchovní onanií na svém iDěs. Tam se hodíš - a nikoho tady neobviňuj ze lži. Prostě sem nelez a vymalováno! Verstehen Sie?

      Smazat
    9. Kazdy Cech i vy ma prece moznost zaslat ruske ambasade svuj nesouhlas a sve mineni! Ja to udelal dvakrat, protoze to je ma povinnost a jedine co mohu udelat? Od piva v hospode se da akorat tak nadavat.

      Smazat
    10. 13:03, jsi opravdu tak blbý nebo to vlastnost po rodičích, tvůj homobúk zajímá jen nýmandy, kteří nic v životě nedokázali a tam jsou kingové.

      Smazat
  6. Být Rusy, tak bych nihoho nevypovídal a ukázal bych tak svou velkorysost, vstřícnost, že jim záleží na dobrých vztszích s námi a naopak bych umožnil rozšíření Českého velvyslanectví o dvě osoby. Proč přistupovat na to, že když jsou blbí oni, tak my musíme být taky? Takhle se Rusáci postavili na naši úroveň a oni naproti nám mají jistě na víc. Přece jen jsou proti nám velmoc. No, takhle bych to udělal já...M.R. P.S. Bohužel jsme Rusům u p.dele tak to udělali tak jak to udělali.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. M.R.10:10
      Reciprocita je obvyklá. Nereagování je přiznání.
      A nejsou to žádní Rusáci, ale Rusové tak, jako vy jste snad Čech, a ne třeba Čehůn.

      Smazat
    2. Malé upřesnění. Na Smíchově ti ubožáci nebarvili střední tank T - 34, nýbrž těžký tank IS - 2. Pojmenovaný po Josifu Stalinovi. Přesnost především, i tak lakýrníci lžou, kudy chodí.

      Smazat
    3. 13.37 Oslovení Čehůn mi na vojně od slovenských bratov nikdy nevadilo. Když však jsem reagoval: no a co jsem Čehůn a ty jsi Slovák a už jsem ji měl a byla mela. Ani jsem nic nemusel komolit.

      Smazat
    4. 14.29 Malé upřesnění vám: Na Smíchově u kasáren (za 1. rep. kasárna Milana Rastislava Štefánika) stál jako symbol tank s věžovým taktickým číslem 35...
      Jako přípomínku tanku který vedl kolonu bez jištění pěchotou, sjíždějící DEVÁTÉHO KVĚTNA 1945 od Špejcharu na Klárov, zničený německým PT kanonem od Strakovy akademie...
      Když české vedení Prahy požádalo sovětské velení o vrak toho tanku, velitel měl říci: "Přeci nedáme Čechům roztřískaný tank... a tak z rezervy frontu daroval Čechům ten nejlepší tank typu, který RA v bojích nasadila. Tank IS-2 tehdy posledního modelu. Symbolicky nesl věžové číslu zničeného T-34/85, číslo 35 - jako připomínku jeho posádky padlé při osvobozování ČSR a hlavního města Prahy...
      Což vadilo a vadí, stejně jako pomník osvoboditele, maršála SSSR Koněva, kolaborantům a jejich potomkům. A lidičkám, kteří doplatili na to, že je USA, i GB, na Jaltě věnovali do poválečné bezpečnostní zóny před hranicemi SSSR... a vyčítají to "rusákům"... takže rusáky jsou v pánu zesnulí Churchil a Roosevelt, starý Rothschild... a samozřejmě Francouzi. Shalom i šlemilům.

      Smazat
    5. Zapad chtel Rusko odjakziva znicit, ovladnout jeho suroviny. Spojenectvi v 2. svet. valce s SSSR bylo vynucene nacismem. Za zady Rusu jednali stale s Hitlerem. Po valce chteli vyuzit zbyvajicich nemeckych divizi k utoku na SSSR, viz plan 'Unthinkable'. Dnesni situace to zase jen doklada. Hitler mel pred prepadenim SSSR 15 spojencu, Napoleon o nic mene. Vsichni chteli profitovat pri porcovani medveda. Kolik maji USA spojencu v NATO? Dosud v historii vedl utok na Rusko vzdy Evropan. Dnes je to americky Zid v USA, ovladajici NATO a majici 1000 zakladen ve svete. Vsichni mu olizuji boty a lezou nekam. Divite se? Lidi, historie se opakuje a vy se zlobite tady na ceske zradce, kteri nam delaji ostudu? Gestapo priznalo, ze v zadne zemi nemeli tolik udavacu na 1000 obyvatel jako v Protektorate. Po 1948 predcili cesti komuniste i svuj vzor SSSR co se tyka staveni pamatniku Stalinovi a Leninovi a naslednem bourani. Rovnez v kolektivizaci vesnice i v znarodnovani a vyvlastnovani byli Cesi nejhorlivejsi ze vsech vazalu, kterym rikal zapad satelity.

      Smazat
    6. Zapad chtel Rusko odjakziva znicit, ovladnout jeho suroviny. Spojenectvi v 2. svet. valce s SSSR bylo vynucene nacismem. Za zady Rusu jednali stale s Hitlerem. Po valce chteli vyuzit zbyvajicich nemeckych divizi k utoku na SSSR, viz plan 'Unthinkable'. Dnesni situace to zase jen doklada. Hitler mel pred prepadenim SSSR 15 spojencu, Napoleon o nic mene. Vsichni chteli profitovat pri porcovani medveda. Kolik maji USA spojencu v NATO? Dosud v historii vedl utok na Rusko vzdy Evropan. Dnes je to americky Zid v USA, ovladajici NATO a majici 1000 zakladen ve svete. Vsichni mu olizuji boty a lezou nekam. Divite se? Lidi, historie se opakuje a vy se zlobite tady na ceske zradce, kteri nam delaji ostudu? Gestapo priznalo, ze v zadne zemi nemeli tolik udavacu na 1000 obyvatel jako v Protektorate. Po 1948 predcili cesti komuniste i svuj vzor SSSR co se tyka staveni pamatniku Stalinovi a Leninovi a naslednem jejich bourani Stalinovych. Rovnez v kolektivizaci vesnice i v znarodnovani a vyvlastnovani byli Cesi nejhorlivejsi ze vsech vazalu, kterym rikal zapad satelity. Co chcete delat s narodem lokaju, sluzek, kucharek, komornych prostitutek? Po staleti to tsk bylo. Oddanost panstvu se vzdy vyplati, ne rebelie.

      Smazat
  7. Stydím se za to a je mi smutno z toho, že Český stát prostřednictvím svých představitelů a fašizující hrstky občanů je znovu v postavení zákeřného kníkajícího mopslíka, který v cizím zájmu a pod cizím tlakem provokuje Rusko a organizuje vykonstruované kauzy s rozsáhlým mezinárodním dopadem a s cílem nejen těžce poškodit vzájemné historicky přátelské a bratrské vztahy mezi našimi dvěma státy a jejich národy, ale také, a to především, s cílem dalšího očerňování Ruska a jeho vyobrazování jako strašlivého a agresivního nepřítele, proti kterému se musíme bránit. Každý, trochu inteligentní a dějepisu znalý člověk, si je vědom, že jde o staleté a otřepané fráze a útoky západních zločinců na bohaté Rusko, jehož bohatství jim po staletí nedá spát a k zuřivosti je dohání vzpomínky na četné a stále se opakující porážky při pokusech toto bohatství ovládnout. I přes zuřivou a sprostou rusofobní mediální propagandu, útoky "českých" politiků, agresivní a zoufalé až stupidní pokusy o překroucení a přepsání historie, si většina občanů ČR a SR zachovává ve svých myslích i srdcích přirozený a upřímný přátelský a bratrský vztah k našim ruským přátelům, skutečným spojencům a slovanským bratrům a osvoboditelům. Těšíme se na nové časy, ve kterých se budeme moci znovu otevřeně přátelit a navazovat vzájemně výhodné a poctivé vztahy.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Mně smutno není. Konečně ukazujeme, že nejsme tom mopslikem, co Moskvě olizuje ruce a plní příkazy proti našim tradičním spojencům.

      Smazat
    2. NO ty jsi na palici. JAk můžeš mít za "tradiční přátele" vrahy z Vietnamu, Panamy, Jugoslávie, Iráku, Sýrie? To to mne podrž, jaké blbečky nosí naše zem.

      Smazat
    3. Pro 13:04
      Nevím, kdo olizuje ruce Moskvě, ale vy zjevně olizujete zadek našim "tradičním spojencům". A jen tak na okraj, těmi tradičními spojenci myslíte západní země, které nás v zájmu svých špinavých plánů a záměrů předaly Hitlerovi jako zbrojnici, průmyslové zázemí a nástupní prostor pro útok na SSSR? Ty myslíte ty země, které si z nás dělají smetiště a zdroj levné pracovní síly a kanonenfutter pro svůj další připravovaný výboj do proti Rusku?

      Smazat
    4. Kdyby si měl vybrat, tak raději ty ruce. A navíc si to zasloužili. Nevykradli nás, jak ti které teď líbáme níže zad. Ale, komu není vzhůry dáno... A třeba je 1304 jenom provokatér a je to jenom jeho placený názor. Každý se živí jak umí.

      Smazat
    5. Pro 13:04
      Jdi do hajzlu ty zmr.., anglosasové s námi vždy vydupali, nenávidí Slovany, zaplať pán bůh za
      Rusy,jinak bychom už neexistovali...
      Situace se naštěstí mění a pražské vepřové hlavy skončí na hradě ( Mírov ), a nejen ony, bude tam narváno....


      Smazat
    6. Nepamatuji si, že by před převratem musela ČSLA bojovat kdesi v tramtárii za Prahu a tam vraždit místi obyvatelstvo, aby mělo důvod se nám mstít. V obchodování nebylo zase nemyslitelné něco nekvalitního Rusům odmítnout. Nevím nic o tom, že by Rusové nás v něčem nutili se chovat jinak než se Češi a Slováci rozhodli. Milý 13:04 strčte si svoje názory do zadku. Pamatujte, že ani současný režim není na věčné časy a pokud se rozpadne, nečeká vás nic hezkého.

      Smazat
    7. 13:04
      K té vaší větě:"Konečně ukazujeme, že nejsme tom mopslikem"
      Tak se na to podívejme realisticky. Čím chcete ten stav že nejsme mopslíkem udržet?
      Armáda 0 bodů
      Průmysl v cizích rukou
      Voda v cizích rukou
      Potravinová soběstačnost 2 dny
      Zlato 0
      Banky v cizích rukou
      Vzdělání- 0 bodů, maximálně tak gender studia
      Pozemky 50% v cizích rukou atd.
      Tak čím chcete zaštítit to, že nejste mopslíkem? Myslíte, že vás nechají žít ve vlastní Zemi? Kde pak, i o té Piráti vykřikují, že naše Země nepatří nám a mají ji připravenou pro migranty.
      Až bude skutečně zle a budeme něco z toho výše vyjmenovaného potřebovat, odkud to hodláte dostat? Od našich západních "spojenců"? Vážně? Myslíte si, že vám to poskytnou? Pokud náhodou ano, co jste jim za to ochoten poskytnout vy? I svůj život na další Drang nach Osten? Chcete se stát potravou pro děla? Jen tak dál. Doufám, že jste dostatečně mlád a že vás pro věk nevyřadí.
      My staří to máme za pár. My jsme prožili většinu svého života v klidu a radosti. Pokud se nevzpamatujete, je docela pravděpodobné, že si zopakujete II.sv.válku, ale již ve vyšším levelu. Hodně štěstí.

      Smazat
  8. Když kobyla dodělává tak nejvíc prostřednictvím zrádců nejvíc kope. 24.6.1945 byla podepsána v Berlíně tajná smlouva. Ve smlouvě stálo, že dle poválečné dohody J.V.Stalina a rodů Rockefellera a Rotschielda, byla podepsána tato listinná – dohoda, kde se oba „chazarské“ rody zavázali „Vůdci Sovětského svazu J.V. Stalinovi“ k tomu, že dají pokoj populaci v Stalinově „východním bloku“ na „jeden lidský život“ ..t.j., že 75. let nebude mezi nimi a jejich „Západem“ na jedné straně a „Slovanským východem“ na straně druhé žádný konflikt většího rozměru a ani – světová válka!
    Podepsané to bylo J.V.Stalinem, I.S. Koněvem za Sovětský svaz a John D. Rockefellerem ml. a Louis Nathaniel von Rothschildem za druhou stranu. příměří trvající 75 let mezi největšími nepřatelskými frakcemi této planety končí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To je přece falzum jak Brno...

      Smazat
    2. 10:43
      Kde tu hovadinu píšou?

      Smazat
    3. Tohle je zjevný nesmysl. Navíc podbarvený antisemitizmem. Fuj.

      Smazat
    4. 10.43 jo a v neděli má být konec světa. Nekecám! Odborníci se v májském kalendáři spletli o 8 let!

      Smazat
    5. 10:43 Vy jste hloupý skoro jako náš Pepek Vyskoč. Už jste to tady jednou psal, jste jako gramofon s obehranou deskou. Jasně vám na to odpověděli, že rozhodující byla schůzka v Jaltě a dohoda z Breton-Woodu a rozhodně nikoliv váš objev bez důkazů. Každopádně smlouva z Breton Woodu již nefunguje a má být nahrazena novou Jaltskou konferencí. Čeká se pouze na znovuzvolení Trumpa, který má doma příliš mnoho starostí. Naštěstí se mu dne 6.6. podařilo potlačit barevnou revoluci jak v USA tak v Evropě, kterou mu připravili demokraté :-)

      Smazat
  9. Vidím to tak,že Praha je plná pohrobků konfidentů Gestapa.Jinak není možné,aby tyhle kreatury od Novotného až po Hřiba někdo volil.Pro náš národ už nepřichází mráz z Moskvy ale z naší Prahy.Velebnosti,je to hnus,co se tady děje.Kalendář oslavujíécí nejvyšší nacisty,hrníčky s jejich portréty a POLICIE i BIS mlčí.Hanba jim!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Hanba i Vám! Protože už mnohokráte byla tady poukázáno na to, že VĚTŠINA kritizovaných politiků pochází a má skutečné zázemí mimo Prahu. Je to problém CELÉ republiky a myslet si, že u nás nic, u nás huj a tam fuj, je cestou do pekel, cestou zjednodušování a paušalizace. Připomenu jen třeba "oblíbeného" politika - Kalouska. Hřib je Moravák.
      Ostatně, když se člověk podívá na volební výsledky jednotlivých krajů, okresů, volebních okrsků, je vidět, co a jak. Proto mráz vychází z celé republiky a postavit se tomu je nutné všude stejně.

      Smazat
    2. 14:15 souhlasím, v Praze se shromažďuje a koncentruje sebranka nejenom z celého Česka, ale dnes už i ze světa. Také to v Praze podle toho vypadá. Sami se sice považují za elitu, ale jsou to nechutná jelita.

      Smazat
    3. 14:15 To by znamenalo, že Pražáků s voličským oprávněním je už menšina, nebo nechodí volit, a nechávají to na naplaveninách, a tak jsou za volbu zcela zodpovědní.

      Smazat
  10. Potrestán by měl být hlavně ten kdo tuto zprávu vypustil na veřejnost.Kdyby byl chlap tak se veřejně omluví. Je to sračka a zbabělec ten Ku...na !!

    OdpovědětSmazat
  11. Vzájemné Česko-ruské vztahy,díky servilním českým politikům, jsou na nejhorší úrovni v celé historii.Negativní dopady pocítí ČR velmi brzy,hlavně v ekonomické oblasti.Je mi hodně na blití z té servility našich vybraných politiků umocněné tou českou předpos*raností.jsou to všichni čučkaři. Hrubé poškozování zájmů ČR by se mělo trestat trestem nejvyšším.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vstali noví Moravcové.

      Smazat
    2. Psát komentáře je jednoduché. Ale pojďme udělat něco skutečného. Nikdo nám nepomůže, pokud se nebudeme snažit pomoci si sami! Pokud by se našel někdo, kdo by dokázal sečíst úplně všechny komentáře, ať již na soc. sítích, nebo pod všemožnými články na stejné téma, zde uvedené, výsledný součet by byl jistě více než překvapující, cifra by byla hodně vysoká. Přestaňme psát komentáře a konečně se domluvme na datu a místě, kde se všichni sejdeme a vládě dáme jasně najevo, jaká je naše vůle a co jako národ chceme! Dokud nás tam ale nebude minimálně milion, či dva, nestane se nic! Nikdo slyšet nebude. Dokážeme-li to, je velká šance, že něco změníme, budeme slyšet a vidět a to nejen doma, ale i v zahraničí. Poneseme kůži na trh, ale tak to je. Nejtěžší je dopředu dospět k odhodlání přijmout i možné následky při vědomí, že toto je boj ne ani tak za nás, ale za naše děti, jejich plnohodnotý život a svobodu a dalších pokolení, namísto toho, aby se z nich stali očipovaní, nesvéprávní otroci, biologičtí roboté a prodejný majetek elit, jež budou m.j. rozhodovat i o jejich životě či smrti. Zeptejme se sami sebe: Co vlastně jsme ochotni pro naše děti udělat?

      Smazat
    3. Heldo, rád s Vámi souhlasím, ale Vaše výzva je v současné době neuskutečnitelná. Většina lidí se odhodlá k nějaké akci až jim bude zle. Až nebudou mít co pít, jíst, až budou donuceni bojovat o přežití (válka, pandemie, neúroda, zničené životní prostředí apod.). U nás se máme (obecně)zatím příliš dobře. Jenom bída a strach ze smrti jsou hlavními příčinami které mohou pohnout miliony lidí k nějaké cílené akci. A na to musíme ještě počkat.

      Smazat
    4. Kopeme do Ruska, kopeme do Ciny. Nasi lide se probudi, az oni kopnou do nas a zivotni uroven pujde do kytek. Vzdyt je to silenstvi, velmoci kvuli navadeni americkymi zidaky provokovat.

      Smazat
  12. Generál Blaško k USA: Zrušíte policii a lidé je odprásknou jako psy. Teď přijde na řadu armáda

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/General-Blasko-k-USA-Zrusite-policii-a-lide-je-odprasknou-jako-psy-Ted-prijde-na-radu-armada-627672

    OdpovědětSmazat
  13. Milá redakce a diskutéři, kteří o sobě neustále vykřikují jací jsou prý vlastenci, by se měli rozhodnout, zda jsou vlastenci čeští či ruští.
    Neustálé zpochybňování našich českých služeb a našich vlastních ústavních činitelů a naší vlády a dávání přednosti ruským pohádkám, naznačuje spíše druhou možnost.

    Rusové mají momentálně úplně jiné problémy. Měli by přestat kopat kolem sebe a zabývat se jimi. Naprosto se jim nedaří dostat Covid pod kontrolu, hospodářství klesá ke dnu a s ním i putinova popularita.

    https://www.aljazeera.com/indepth/opinion/putin-facing-growing-anger-russia-200616190716489.html

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Hlupákovi by se nemělo odpovídat, neb se automaticky klesá na jeho úroveň.

      Přesto chci potvrdit, že jsme především čeští vlastenci a jen troubu může napadnout něco jiného.

      Jsme tu od toho, abychom doplňovali média hlavního proudu, která už tradičně zatajují, překrucují, opisují z pochybných zdrojů a lžou. To se týká i Ruska.

      Pokud hlupák píše o „našich službách“ tak na BISce nevidíme nic našeho, ani vlasteneckého ba dokonce ani bezpečného. Ostatně opakovaným odmítnutím povýšit šéfa BISky do generálské hodnosti prezidentem republiky tento náš postoj jen potvrzuje.

      Podvrh v podobě „aféry ricin“ je zjevně plodem právě „našich“ služeb, kterých se tak vehementně anonym zastává. Že jejím cílem bylo podkopat již beztak poškozené česko-ruské vztahy je nabíledni.

      A ještě jedno připomenutí: na nedůvěře v politiky a „služby“ je postavena veškerá obrana demokracie. Právě ti jsou největším vnitřním bezpečnostním rizikem. Ostatně, jak máme mít respekt z podobných individuí, jako je hysterik Vystrčil zvolený do Senátu mizivým počtem hlasů nebo z Koudelky, který si chodí pro vyznamenání do ústředny cizí zpravodajské služby?

      Smazat
    2. “I Ruska”? Prosím, projděte si články. Těch, co nejsou o EU jako celku, Rusku a výjimečně USA je kolik? Pokud doplňujete, kde jsou zprávy z jiných zemí? Kde jsou zprávy z ČR, kromě Koněva? Nezlobte se, ale pro nestranného pozorovatele jste další mutace kremelských hlásných trub.

      Smazat
    3. Jak se mohu zlobit na hlupáka? Copak on může za to, že ho manipulují, že věří lžím a oslovinám? Navíc nepozorného čtenáře, který se sám pasuje do "nestranného pozorovatele". Docela jste pobavil.

      Smazat
    4. Dvořáku,

      vaše hulvátství, vaše drzé a sprosté urážky těch diskutujících, kteří právě nesdílí vaše názory raději nebudu komentovat. To ať si přebere každý sám.

      Vy nemůžete být žádným vlastencem už z principu. Vy žádnou lásku a oddanost této vlasti necítíte a neprojevujete. Vy dnešní demokratickou a svobodnou ČR naopak nenávidíte. Častujete ji v článcích, které publikujete urážkami jako "protektorát, kolonie, banánová republika" atp. Urážíte naše demokraticky, lidem ve svobodných volbách zvolené politiky, státní instituce. Namísto nich vyjadřujete sympatie k různým Putinům apod.

      V čem tedy konkrétně spočívá to vaše "vlastenectví"???

      Zájem cca 13% obyvatel, resp součtu voličů KSČM a SPD, který je přesně v protikladu se zájmy drtivé většiny občanů naší vlasti, zbylých 87% voličů, z principu nemůže být zájmem vlasti.

      A jestli chcete odpovídat tak bez urážek.

      Smazat
    5. 11:26 Tak jestli vy jste ten "český vlastenec", tak potom s vámi nemám vůbec nic společného. Jste hloupý jak štoudev a s hlupákama nepeču.

      Smazat
    6. Nic naplat, na hrubý pytel hrubá záplata. Anonym 11:26 podsouvá, uráží a napadá redakci i čtenářře. Za co? Za jiný názor, za jinou životní zkušenost, za jinou stupnici hodnot. Přišel sem se zjevně nepřátelským úmyslem pomluvit. Ostatně vy to děláte také. Co je demokratického na tom, že k volbám přistupují propagandou zmasírovaní voliči - vy mezi ně ostatně patříte také - kterým schází podstatné infoprmace a v nichž je pěstována nenávist k jiným. Co se týká koloniální závislosti naší země, přinesli jsme v mnoha článcích důkazy. Jen slepý nevidí, jen hloupý nechce vidět. Vlastenectví není krčení se před velmocemi, není papouškování cizích manipulací a cizí propagandy. Píšeme a otiskujeme články právě proto, že tuhle nešťastnou vykořisťovanou a degenerující zemi máme rádi a chceme ji mít lepší, prosperující, která nikomu neposluhuje. Ale to vy asi nepochopíte. Kdybyste chápal, nepsal byste hlouposti.

      Smazat
    7. Ten argument o 87 procentech je teda síla! Kdo za vás hlasuje? K volbám přijde tak 50-60 procent voličů. A z nich jeho "opoziční" strany volila menšina. Čili na velká ramena mu stačí necelá čtvrtina voličů ...
      A většina z těch, co nechodí k volbám, je prostě znechucena reálnou politikou. Je to sranda, když ke zvolení senátora "jeho ražení" stačí osm tisíc hlasů ...
      Když někdo VYŽADUJE předem slušnost, rozhodně není sám slušný a není hotov k upřímné diskusi. Je to JEN A POUZE jeho krycí manévr, aby měl předem převahu v psychologickém souboji. Je to naprosto přesně (a nejen tento "detail") podle postupu při "reklamním" získávání zákazníka pro nákup nějakého "šmejdu".
      Takto bych si logicky představoval, že postupuje "inteligentní" diverzant, který má za dlouhodobý úkol rozbít diskusi. Protože když například volební kampaně až příliš často "připomínají" reklamní kampaně, kde prací prášek jen zaměnili "jiným zbožím", tak proč by to "nevyužívaly" i tajné služby a neziskovky. Už jen stačí, aby byl první v diskusním sloupci. Proto si dovolím: Pozdravujte na příštím školení Jourovou.

      Smazat
    8. 15:49
      Hlavně, že jste slušný. Také nosíte falešné brýle abyste vypadal inteligentně?

      Smazat
  14. Proč neberete v úvahu, že Rusové v roce 1945 byli jiní než v roce 1968 a dnes jsou zase jiní. Jen politici jsou stejní, žene je chtivost po moci. Proto nelítejme od pangejtu k pangejtu, nemusíme jen milovat ani jen nenávidět. Použijme Werichovo " přiměřeně, pŕiměřeně..". Vzdyť i my máme své zkušenosti s našimi politiky a já nechci, aby si svět myslel, že já jsem byl totožný s Husákem a dnes se starostou z Řeporyjí.

    OdpovědětSmazat
  15. Stydím se za svou zemi i za svůj národ. Za mlčící většinu, která, místo aby Hřibům a Novotným rozbila huby, si je volí do svého čela.
    Byli jsme národem chytrých a pracovitých lidí. Dnes jsme národem líných debilů.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Aááá, další z řady těch novodobých samozvaných "vlastenců" promluvil :-D

      Smazat
    2. No -hlavně že ty si na nic nehraješ anonyme 15.22. Otevřeně a hrdě se hlásíš k "západu" duševně zcela zasunutý do amerického rekta. Akorát nepochopím, proč lezeš mezi ty české "samozvané vlastence"? Protože zde máš slušný důchod a střechu nad hlavou? Kdybys odtáhl mezi své západní omezence, musel bys mít sebou karimatku, protože bys o hladu hnípal na ulici -ale to podobným krysám nevadí. Budou tam, kde mají zajištěné žrádlo, i když na své chlebodárce cení tesáky a sprostě je uráží - a pak vždycky krysa zas odleze ke svému žvanci, když se vyprská. Ty pokryteckej vlastenče - neznám nic horšího než takové lidi. Podle potřeby jaloví, nebo březí. Prostě fuj.

      Smazat
    3. 15:22
      Amianál se ozval😆

      Smazat
    4. 15,22
      Debile, kdybych byl "vlastencem", hájil bych svou zemi i svůj národ za všech okolností. A to i za situace, kdy se část národa chová jako debilové a většina k jejich iracionální debilitě cudně mlčí. A to, jak jsi si nevšiml, nedělám.

      Smazat
    5. Ne, lidi uz maji dost toho absurdniho divadla, kde nasi 'vudci' meni vlajku a bez uzardeni se stavaji poskoky protektora. Maji to divadlo nekde. Proto ma Minar volne pole. Lide nepujdou do ulic dokud maji pivo, co zrat a kde spat. Coz je normalni! Minar lidi za to plati. Kdo by patil narodu, aby nesedel v hospode, nechrapal doma a sel do ulic tuhle situaci napravit?

      Smazat
    6. Pane zhnusený "vlastzenče", vy jste typ "bojovníka", který na Letné po srpnu 1989 v noci tajně napsal bílou barvou:"ZDE BYDLÍ ZRÁDCE KOLDER! LIDI, NA CO ČEKÁTE"? Dodnes s obdivuhodnou skromností zůstal v anonymitě, neuchlastal-li se například, před převratem.
      A lidi jezdili tramvajemi kolem a hledali, co ten provokatér udělal. Jel jsem kolem toho domu před měsícem, a pořád NIC!
      VERBA MOVENT, EXEMPLA TRAHUNT... TAK SE UKAŽTE, FRAJÉRE...

      Smazat
    7. K 11.22 Lidičky, já se ale hrozně hloupě PŘEKLEPL ... NEMÁ BÝT 1989, ALE PO SRPNU 1968! OPAKUJI, 1968. OMLOUVÁM SE.

      Smazat
    8. 11,22
      Nemusíme hned stavět barikády, nebo páchat bombové útoky. Stačí chodit k volbám a pružně reagovat na každou levotu, kterou námi volení a zvolení zástupci provedou.
      A to dělá směšně málo lidí. Většina, z těch, kteří volit chodí, volí podle stádového efektu.

      Smazat
  16. To zase bude kvičení v té jejich vyvážené čt bedně, až uvidí v čele přehlídky tank s tím číslem!:-) Asi to ani nepustí do éteru, aby se to lidé nedozvěděli, jak se soudruhy komunálními politiky Rusko vychc.lo!:-) A nejen s nimi, ale i s přepisovači dějin, viz soudruh předseda ssm Žáček a podobní!:-)

    OdpovědětSmazat
  17. Nejlepší by bylo označit Hřiba, Novotného a Koláře „persona non grata“ a musí opustit Prahu. Nic dobrého pro Prahu neudělali a škodí celé republice.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ano, ostrakizmus se osvědčil již ve starém Řecku.

      Smazat
    2. 13:52 Kdo to je? Ta jména neznám. Mohu se domnívat, že se asi jedná o satana, nácka z rypákova a o starostu stažené půlky. Jinak souhlasím s vámi :-)

      Smazat
  18. Celá kauza jen potvrzuje jací jsme srabi. Před živým nepřítelem jsme se krčili, na smyšlené hrdinně útočíme. Světová ukázka naši ubohosti.

    OdpovědětSmazat
  19. https://www.arfa.cz/vida-zatimco-jinde-sochy-kaci-v-nemecku-odhaluji-sochu-lenina-v-nadzivotni-velikosti-pry-je-bezva-protoze-nebyl-rasista-drive-stal-v-horovicich-pred-mistni-slevarnou/#.XutXGBNxc2w
    No není to k pos.ání?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ne není! Je to zcela logické, Lenina přece Němci před sto lety finančně podporovali, asi i vycvičili a sami poslali v zapečetěném vagónu do Ruska, aby řídil revoluci (pochopitelně ve prospěch Německa). Moc se mu to nepodařilo, tak tam na druhý pokus poslali Adolfa. No a snes volnému čerpání ruských surovin brání Němcům Amerika!

      Smazat
    2. 14:07 Podle ruského docenta historie Igora Panarina se do budoucna chystá Gerussia. Proto se USA tolik snaží využít Polsko jako klín, aby tomu zabránily :-)

      Smazat
    3. 15:56 komu se co nepodařilo vy analytiku? Leninovi nebo Němcům? Boha Mariu, co to sem leze za trouby?

      Smazat
  20. Skutečně se potvrzuje takové to pravidlo, že v každé populaci je určité procento lidí, kteří třeba nikdy nebudou pracovat, kteří budou mít jiné názory než většina, ať už z plezíru z blbosti, nebo z jakéhokoliv prospěchu. I v této diskuzi se to potvrzuje, ale s tím se nedá se nic dělat protože pár jedinců mdlého rozumu se najde všude.
    Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ano, a někteří z těch co se vyhýbají práci se stanou politiky a jiní bezdomovci. Rudá babička

      Smazat
  21. Výsledek práce MZV s tandemem Petříček - Poche, pak BIS ve spolupráci se svým hlavním informačním portálem Respekt, no a nakonec připodělaná "česká trojka" naplavených kariérních kreatur v Praze, které prošly tvrdou marxistickou výchovou liberálů a nyní zasévají krajně levičácké zlo.
    Zajímaly by mě procenta voličů,které tato sešlost zastupuje.

    OdpovědětSmazat
  22. Je bohužel smutné, že do této taškařice synů koudelníkových byl vtažen český národ, který si takovou ostudu nezasluhuje. Ale co chcete, když to jsou všechno jen poskoci. Co jsme komu udělali, že za nás v mezinárodních záležitostech mluví Kašpárek a Škrhola?

    OdpovědětSmazat
  23. Vyhošťování diplomatů je dle principu oko za oko, zub za zub. Zajímavější bude reakce ruské veřejnosti. Podle dosavadních reakcí na sociálních sítích nebude mít řada českých firem moc velkou radost, protože tam jednoznačně vedou dva závěry diskutujících: a) totální embargo na české výrobky, b) konec s turistikou do Česka.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A návdavkem by si mohli vzít zpět těch 50.000 Rusáků, kteří zde mají dlouhodobý pobyt.
      A turistika? Rusáci teď sedí stejně doma s rouškama na hubách, tak co jako?

      Smazat
    2. 19:37 A vás, těch 0.50 ks předsudečně nenávistných ubožáků, kteří zde mají dlouhodobý pobyt, by si váš belzebub mohl vzít zpět do pekla.

      Smazat
    3. 19:37 Pepku, nevíte náhodou, kolik je tady Ukrajinců (legálně a nelegálně)? Jestli máte čerstvé informace od svého nadřízeného :-)

      Smazat
    4. 19;37
      Nejdřív ať zmizí ten odpad z banderostánu.... Ty můžeš s nima, TROPičko z PYJáta!!!! 😃

      Smazat
    5. To uskodi nam, ne tem, co tyhle kauzy vyrabeji. Ti jsou za vodou a vysmivaji se verejnosti, kaslou na ni. Vedi, ze i kdyz se to obrati budou zase dal parazitovat na nas ve verejnych funkcich jako Rychetsky, Dienstbier st. i ml., Telicka, atd. Cesi jsou nepoucitelni. Jejich zradci vedi jak na to.

      Smazat
    6. Co je to tady za rusofobni povl?

      Smazat
  24. Jestli toto, co tady již 30 let prožíváme má být svoboda a demokracie, potom tedy, ať žije zlatá komunistická totalita, která bohužel skončila v roce 1989. Dostali jsme se do pěkné prdele a jsme na tom den odedne hůř a hůř. Kdo nebude mít stejné názory, jako pár provařených prašivců, kteří neuspěli ve volbách, zakládá si na veliký problém. Podle zrzavýho zkurva prý žijeme konečně v prrrrrrráávním státě. Měl vlastně pravdu, akorát zapomněl dodat, že se to týká hrstky vyvolených parazitů. Prrrrravda a láska vítězí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 17:20👍👍👍👍👍👍👍

      Smazat
    2. Jo pane, doplňující volby do senátu za pana Kuberu, účast necelých 10%. Co s tím materiálem chcete dělat?

      Smazat
    3. 19:43 z registrovaných voličů 90% nechce žádného senátora a jenom 5% (!) zvolilo náhradu za Kuberu ze strany nácka z rypákova, zřejmě rodinní příslušníci, místní modroptákové a sympatizanti nácka z rypákova :-)

      Smazat
  25. Je to nejen naše ostuda ale i celé euroatlantické civilizace. Jak je možné že čučkaři napojený na nejlepší výzvědné služby na světě se nechají oblbnout a zplodí takovou ptákovinu, které neuvěří ani Pepek Vyskoč. Ochránci této hovadiny ještě zpochybňují nejvyšší kvality našich přátel v boji s Ruskem. Jestli dokážou ovlivnit volby v JUESEJ tak je potřeba zavést u nás ne anonymní volební povinnost aby se zamezilo manipulaci voleb u nás. Starý negramotný blbec.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. problém je asi v tom, že se to v USA mydlí na všech úrovní, nejenom v ulicích, ale i v tajných službách, včetně Langley, která řídí čučkaře a která jim posílá rozkazy i náměty na pobavení veřejnosti, nic jiného v tom nehledal

      Smazat
  26. Ano je to pěkné, ale do poklopu tohoto tanku mněli instalovat podobu řeporyjského blba a na záď tanku idiota Koláře.
    Václav

    OdpovědětSmazat
  27. Ano vhodné by bylo vyměnit vedení čučkařů, ministra zahraničí a premiera.
    Václav

    OdpovědětSmazat
  28. Komunistická totalita se dala transformovat v sociálně demokratickou společnost, ale kapitalistická společnost se transformuje už jenom ve fašistickou imperialistickou totalitu!..

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kapitalistická společnost, respektive vláda kapitálu, má jen dva stavy, a to skrytá fašistická diktatura a otevřená fašistická diktatura. Aktuálně s blíží ta otevřená.

      Smazat
  29. Co se divíte? Prolhaný Západ. Ricin jako novičok, jako sestřel letadla nad Ukrajinou. Kdo lže, ten krade. A Západ si svůj blahobyt zbudoval na zlodějnách po celém světě. Ne jen sedmiláři, ale taky sedmilupiči. Jen si vezměte vodu. I tu krade po celém světě. Nikdy jste neslišeli veolia? VEOLIA = ZLODĚJ VODY.

    OdpovědětSmazat
  30. Mne osobne se akce jevi mimoradne uboha, ovsem s litosti musim konstatovat, ze vetsina mineni, ktera jsem zaregistroval, se ke kauze stavi bud lhostejne, anebo ji schvaluji. A jde o reprezentativni vzorek, od vysokoskolaku po delniky a od mestaku po venkovany. Odhadem 60% je to uplne jedno, 30% si mysli ze "si to Rusaci zaslouzi" a teprve poslednich 10% to chape jako degradaci. Bohuzel si myslim, ze tohle je presny obraz stavu ceske spolecnosti.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Prosím, abych nebyl zařazován do statistik a těm, kteří na ruské straně vyhodnocují stav českých vztahů k Rusku bych chtěl říct, že já osobně mám k ruskému národu a ruské zemi stále kladný vztah, ba že mám Rusy rád. Stydím se a sám za sebe se omlouvám. Od dětství jsem viděl kolem sebe fanatické milovníky sovětské kultury a Sovětského svazu.Po převratu lautr vlezdoprdele a odpurce "rusáků". A tak jsem ochopil, jaká asi byla atmosféra v zemi,kterou obsadila německá armáda a loyální Češi točili koly pro vítězství Říše a na konci války si jezdili do Sudet napravovat nečisté svědomí. Autocenzura funguje, pseudonovináři štvou a u´zamindrákovaný národ pomatených aksamitů se předhání, kdo směrem na Rusko doplivne nejdál. Těm Němcům po válce a Rusům dnes už musí být jasné,že to jiné nebude. V příštím konfliktu žádného potomka tanku T34 a žádného mrtvého ruského člověka za osvobození českého národa..

      Smazat
    2. Pán 21:04 neví, kde žije. Dnes je nebezpečné se komukoliv svěřovat se svými politickými názory. Bezpečné je mlčet. Jen penzista řekne soukromě známému, co si myslí. Lidé chtiví kariéry, udají kohokoliv ze své konkurence na pracovišti, aby povyrostli. Kdo má rozum, ten ví, že nic odvážnými řečmi nezmění stejně, jako tomu bylo za německé okupace. Takže milí provokatéři, ničeho nedosáhnete svými sračkami. Přeji vám, abyste byli pořád v nejistotě, jak na tom s podporou jste. Sere vás to.

      Smazat
  31. A všechny ty hry a divadélka v současnosti reprezentovaná pány Hřibem, Kolářem, Novotným i Vystrčilem, nejsou ničím jiným, než soustředěným úsilím o narušení všech vztahů ČR mimo blok NATO. Jde jen o to, víc a víc upevňovat naši politickou a zejména hospodářskou závislost na mocnostech, které, na tom (našem) "vyspělém" západě velí. Útěchou nám může být leda to, že pod podobným tlakem jsou i další. Třeba spolkové Německo se Severním proudem (Nord stream).

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Potrebuji nas rozestvat tak, aby dostavba Dukovan byla s Ruskem neprijatelna. To je duvod techhle tanecku. Protoze si u Babise a vlady nebyli tak jisti, provedli to se svymi poskoky na nizsi urvni rizeni - se starosty. Vite co udelali s Necasem, co koupil ruske palivo do reaktoru! Ta kauza doutna stale diky nefunkcnimu soudnictvi, resp. diky soudnictvi, ktere neni nestranne.
      Cilem je, zarusit ksefty americkym koncernum na pokraji bankrotu, ktere se maji na nas sanovat!!! US velvyslanec se uz v tomhle smeru nekolikrat vyjadril.

      Smazat
    2. Plny souhlas!

      Smazat
  32. Dnes na PL přesvědčovalo nějaké hovado, prý historik, snad Stehlík, že přepisovat historii lze. Mezi Čechy se najdou i vrazi a bylo by nechutné s nimi dělat rozhovory. Nechápu, proč popularizovat názory protinárodních sviní?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 23:31 před revolucí pouštěli do médií především kované komunistické kádry, no a dnes pro "změnu" kované antikomunisty, jako je třeba i ten soudruh Stehlík :-)

      Smazat
    2. Stehlik je odporne proamericke zelene hovado. Prepisovac dejin jako drive komunisticti historici.

      Smazat
  33. Nevím, jak dlouho bude ještě vibrovat problém Ricin, strašení komunismem a podobné kiksy. Žijeme teď a jediné co je důležité, je ponaučeni a průšvihy neopakovat. Dnešní hospodářské problémy nesvalujme na Husáka, zaděláváme si na další průsery. Na ostudný Ricin zapomeňme, ale zůstává fakt, že BIS by měla zkvalitnit svou práci.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kdo by tam měl zkvalitnit práci, když jsou tam nekvalitní lidé.

      Smazat
  34. Včera jsem parkoval vedle dětského hřiště v Praze na Petřinách a nedobrovolně jsem zaslechl 5ti-6ti letého chlapečka v zápalu hry. Volal "a jdeme na Rusáky" na celé pískoviště. Takový je stav věci.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nejenom deti i nekteri dospeli. Rusofobni propaganda a lzi o Rusku funguji. Kdyz vam nekdo 30 let v mediich porad vyklada svuj obraz sveta, tak si ho spousta lidi prevezme, protoze si rika, asi to tak bude, jinak by se to neudrzelo.

      Smazat
    2. Chtělo by to tomu dítěti připomenout, až na ně doopravdy půjde a vrátí se třeba, když bude mít štěstí, ještě živý ...

      Smazat
  35. Od plysaku, kdy nas Vaclav Havel s krvavou Madlou a Sorosem zavlekli do zapadniho sveta nicime si a revidujeme nasi historii. Posprejovani tanku na Smichove, demontaz jeho pamatniku, jenom jeho torzo trcici z travy tam zustalo. Demontaz Koneva a odstraneni jeho pametni tabule na Staromaku z konce valky, pamatnik Vlasovcum, rusofobni projevy medii a politiku. To vsechno Rusy nejenom provokuje, ale velice boli. Je to nespravedlive, nevdecne a hanebne. Media od Plysaku na Rusko jenom plivaji, ty lzive a podle komentare k tomu. Ve skolach se vyucuje proamericka rusofobni historie. Takovy je dnes vztah oficialni k Rusku.
    Za meho mladi byl opacny prosovetsky, protiamericky. Jsme stale vazalem nekoho, jehoz politiku musime podporovat i kdyz lide nechteji. Nikdo se jich nepta.
    https://tadesco.org/wp-content/uploads/2020/06/vtip-usa-rusko-233x300.jpg
    40 let v sovetskem protektoratu, 30 let v americkem zanechalo stopy v myslich obcanu a v nasi historii.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.