Reklama

středa 24. června 2020

Svět není jen černobílý

Socha Kryštofa Kolumba (Boston)¨
byla sťata 10.6.2020
František Kašpárek
2. 6. 2020
Celosvětový boj proti rasismu se pomalu ale jistě se mění v multikulturní revoluci a anarchii. Padají nejen sochy, ale také editoři, kteří se pro jednou rozhodli dělat novinařinu místo aktivismu. První obětí "svobody tisku" se stal James Bennet, editor názorové sekce New York Times. Ponechal prostor republikánskému senátorovi Tomu Cottonovi, který ve svém komentáři napsal, že jedinou věcí, která obnoví pořádek v ulicích je použití síly. Editor dostal za svůj objektivní přístup výpověď.


Deník Philadephia Inquirer otiskl článek "I na domech záleží", což byla reakce jisté architektky na ničení domů a památek při protirasistických demonstracích. Hlavní editor poté odstoupil ze své funkce a list zveřejnil článek "Omlouváme se našim čtenářům a zaměstnancům" Nikdo nesmí větu „na černých životech záleží“ jakkoliv parafrázovat ani používat v jiných souvislostech, než je dáno. Tímto se hnutí Black Lives Matter stalo nedotknutelným a nekritizovatelným. Dokonce i poznámka, že přece na všech životech záleží, je považována za rasistickou.

V následující fázi se k protestům proti rasismu připojili aktivisté z celého světa. Snad jsou tyto protesty zaměřeny proti KAŽDÉMU projevu rasismu. Nemusím to jistě dále rozvádět. Jde o to, aby bylo všem měřeno stejným metrem a nikoliv kilometrem.

V souvislosti s vlnou protestů se také provádí revize filmové tvorby. Těžko říct, zda má své oprávnění, nebo je jen podbízením se současné náladě ve společnosti. Na indexu "nedoporučovaných" filmů se nejprve ocitl film z roku 1939 Jih proti Severu. O pár dní později se na internetových stránkách amerického týdeníku Variety (časopis se zabývá filmem, divadlem a hudbou) objevil seznam deseti problematických filmů. Mimo jiné je na něm uveden film Forest Gump, který je údajně nepřátelský k různým aktivistům, snímek Pravdivé lži s Arnoldem Schwarzeneggerem, jenž prý zobrazuje arabské postavy jako fanatiky a teroristy (ó bože, jaká nespravedlnost!), West Side Story zase ukazuje, že Portoričané jsou gangsteři. Vadí také filmy Stopaři s Johnem Waynem, ----..Drsný Harry s Clintem Eastwoodem, Holiday Inn, Než jsem tě poznala a další.

Jestli filmové čistky půjdou tímto tempem dál, mnoho filmů, které by nemusely být opatřeny výstražnými štítky, nám nezůstane. Obávám se, aby někdo ve své neskonalé moudrosti nepřišel s nápadem problematické scény překrývat vysvětlujícími agitačními titulky, které by se obměňovaly podle společenského vývoje. Odtud je už jen krok k různým uměleckým zákazům, schvalovacím procesům a nedoporučením.

Co přijde na řadu potom? Literární klasici?

Prozatím se multikulturní revoluce zaměřila na sochy. Na severu Francie poškodili sochu bývalého prezidenta a válečného hrdiny Charlese de Gaulla. Bustu posprejovali oranžovou barvou a na podstavec napsali „otrokář”.

V Budapešti na sochu Winstona Churchilla nastříkali nápis NAZI. Nacista. Tady už hloupost novodobých reformátorů snad dosáhla svého vrcholu. Ale to si myslím vždycky, jenže oni pak přijdou a překonají se.

Někdy dochází k absurdním situacím: Ve Filadelfii byla pomalována socha Mathiasse Baldwina, bojovníka proti otroctví. Baldwin byl členem ústavní úmluvy z roku 1837 v Pensylvánii a prosazoval hlasovací práva pro černošské občany státu.

Demonstranti se snažili sochu svrhnout, ale to se jim, ani při jejich oslnivé inteligenci, nepodařilo.

„Jsme svědky absurdního ničení pomníků, páchaného slaboduchými jedinci, kteří ani neznají svou historii,“ uvedl Joe Walsh, jeden ze členů spolku starajícího se o park před filadelfskou radnicí, kde se pomník nachází.

V normálních době by tato forma "protestu" byla označena za vandalismus. V naší době je nám vnucováno, že ničení musíme chápat jako hrdinský spravedlivý hněv.

Vše je ale relativní. Svět není černobílý ve smyslu jeho zjednodušeného vnímání. Podívejme se do nedávné minulosti.

Známý a lehce provokativní americko izraelský spisovatel Tuvia Tenenbom popisuje v knize "Všechny jejich lži", jak se v šedesátých letech odehrávaly pouliční bouře v Detroitu. Černoši zapalovali a drancovali město, což způsobilo "bilý útěk".

Tenenbom píše: "Historici se neshodli, co se tady v té době stalo, někteří termín ´bílý útěk´ odmítají. Jak ty nepokoje začaly? Martin Luther King měl ten svůj slavnýprojev právě tady. Dříve než v D.C. Nejprve si to vyzkoušel v Detroitu. Po projevu ´Mám sen´, který sledovalo dvě stě tisíc lidí, to šlo ráz na ráz. Ulice Detroitu hořely, ´kavkazoidní´ obyvatelé opustili své domy a z Detroitu prchli. Takže tu máme jiný příběh: ne ten o trpících černých, který slýcháme obvykle, nýbrž o bouřících se černých a trpících bílých.“

Minulost nezměníme likvidací kulturního a uměleckého dědictví, ať už je jakékoliv.

Obávám se však, že stávající forma boje proti rasismu právě cestu k rasismu vydláždí, a to i u lidí, kterým doposud byly projevy tohoto druhu cizí.

Cestou jediného viníka a jediné oběti bychom se do budoucnosti vydávat neměli.



52 komentářů :

  1. „Jde o to, aby bylo všem měřeno stejným metrem a nikoliv kilometrem.“
    To je právě ten omyl autora, o to nejde ani náhodou. Jde o to rozbít funkčnost společnosti, vzájemnou důvěru, či dokonce tendence ke spolupráci. To snad už musí vidět i slepý. To je totiž nejschůdnější cesta k NWO. Nechápu tu neúnavnost některých autorů, při dokazování logičnosti, či nelogičnosti akcí, rozbíjejících společnost. Zabývat se jednotlivými akcemi, je mrhání intelektem, ale zvláště drahocenným časem. Je třeba se zabývat tím, kdo nám vládne a toto dopouští. K tomu je však třeba také nalézt někoho, kdo by ty liberály mohl nahradit a měl pronárodní cítění. V té Americe asi navíc cit pro potřeby rozdílných ras.,
    Na té Americe také můžeme vidět důvod, proč nám sem navážejí ty Afričany. Předpokládané mezirasové rozbroje, jsou nejlepším způsobem, jak společnost rozvrátit. P.K.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za Váš názor. O NWO jsem psal před třiceti lety do Dneška (který byl později zakázán), Takže při veškeré skromnosti si troufám říct, že o této problematice něco vím. Současné aktivity rozzuřených černochů nejsou součástí řízeného procesu Nového světového řádu. Můžeme se samozřejmě zabývat skrytou světovládou, ale to není jediné téma, které je důležité. Ať se Vám daří. Autor článku F.Kašpárek

      Smazat
  2. Dovolím si ocitovat z článku větu: "V normálních době by tato forma "protestu" byla označena za vandalismus. V naší době je nám vnucováno, že ničení musíme chápat jako hrdinský spravedlivý hněv." Tak přesně takto byla organizována tzv. "Křišťálová noc" v nacistickém Německu a přesně takto ji Joseph Goebbels vysvětloval a obhajoval. A nacistické bojůvky SA so počínaly naprosto stejně fanaticky jako tito "bojovníci proti rasismu". Bránili slušným lidem vejít do obchodů, ničili je, obyvatele vyháněli, každý, kdo s postavil byť je verbálně proti byl vyhozen z práce a nakonec to skončilo v Dachau (pro začátek). A jako tenkrát Goebbels vzkázal: "Neexistuje žádný levicový tisk, pravicový tisk nebo dělnický tisk. Existuje pouze německý tisk!". tak i dnes se razí potřebu jednotné společnosti a nálepkuje se každý jiný jako ten, kdo společnost rozděluje. Ale zakrývají tím skutečnost, že jednotná společnost existuje pouze tehdy, když je válka a/nebo tam, kde fungují koncentráky. Nebo obojí bezprostředně hrozí. Sjednocená společnost nepotřebuje pluralitu myšlenek a názorů. Naopak, to sjednocení ohrožuje a je škodlivé. A škodiče je třeba eliminovat. A jestliže máme jednu, byť i správnou myšlenku a tudíž i jeden povolený názor, nemusíme a vlastně ani nemůžeme mít volby. Žádné. Ani svobodné, ba ani nesvobodné. Chybí alternativa. A tak se vracíme postupně (a potupně) k jednotné kandidátce Národní fronty. A pak už to mnoho z nás zná z vlastní zkušenosti.

    OdpovědětSmazat
  3. Kdysi bourali Gottwaldy, Leniny, Fučíky, Marušky Kudeříkové a jiné, které zvířecky nenáviděli. Tyto osobnosti daly lidem důstojnost. Pro moji rodinu to znamenalo práci, nic více. Dnes se oslavuji ti, co rozdávají nezaměstnanost a exekuce. Mi na nějakém pomníku nesejde. S úsměvem pozoruji, jak dav ničí ikony nového režimu. Bydlím daleko a nic s tím nesvedu. Moudré je držet se mimo. Ať si užijí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nerozumím tomu, mám obavu, že omezenost, násilí a chaos dláždí cestu novodobým Hitletům. Někdo to záměrně podporuje a hecuje. Když vidím ten bordel (omluvte mou hrubost)v Seattlu a bílé dobrovolníky, kteří jim tam zdarma rozdávají obědy, ty si u nás každý důchodce musí zaplatit. Tak si myslím, že jim už chybí jen Aurora a potom celému světu fašismus. Jak vidím, rozumná cesta zastavit celosvětový průšvih nelze. Když s tím nesouhlasím jsem rasista a když navrhnu spíš pomáhat našim potřebným, tak jsem komouš. Šílenství eskaluje, vedle prvních zbytečně mrtvých, zlobu odnášejí i sochy. Prostě primitivové vítězí. Je před námi divná budouctnost a nezavinil to jen vir.

      Smazat
    2. Kam se na nás hrabou v cizině. To my jsme po revoluci ničili i pomníky, které neměly s politikou(natož rasizmem) nic společného. Různá děvčátka s holubicí v ruce, plastiky věnované práci - havíře, slévače, rozsévačky...Jak ti se provinili? Odpověď: Byly to relikty doby minulé, kterou připomínaly.My přeci dnes nestojéme o mír, neoslavujeme lidi práce, akorát opět pojmenováváme náměstí po nějakém Rusákovi, stavíme pomníky ruským zrádcům, přes to, že Mičurina, Gagarina, Těreškovovou a spol. jsme už zavrhli a to že byli známi.

      Smazat
  4. Všechny škody nahradit a kdo by se cukal, baštonádu a dvacet let basy navrch!!!! 👍👍👍👍👍👍

    OdpovědětSmazat
  5. Tady se dějí extrémně závažné věci.Utahují šrouby zkoušejí, co si necháme líbit.Svým způsobem je zastupitelská demokracie slabošstvím- hodně lidí čeká, že problém za ně udělá někdo jiný, a tak se mlčí, když někdo dělá bordel v MHD nebo na veřejných prostranstvích, brblá se, když se dějí nepravosti o řád vyšší- např- řízená migrace a dojde to tak daleko, že se začneme vymezovat a něco s tím dělat, až už bude pozdě- až budete bránit svou rodinu před davem, který vám vtrhne na pozemek nebo do domu- a pak volat o pomoc bude opravdu pozdě.

    OdpovědětSmazat
  6. Dnes by bylo možné povolat armádu a zastavit to. Za týden už to nebude jednoduché a za měsíc tu anarchii už nikdo nezastaví.

    OdpovědětSmazat
  7. Americký systém

    Připravte si k nahlédnutí
    své nadité šrajtofle.
    My se o ně postaráme,
    než natahnete pantofle.
    Kolik je tu utrpení
    a co kolem nářku.
    Vlastně jenom, co jste chtěli.
    Povídám vám jářku.

    OdpovědětSmazat
  8. Jen obdivuji tu drzost, že máme dějiny jen od 1948 až po 1989.
    Zde se děli "jen" nepravosti, od pak je jen dobro. Kdy se omluvil "kníže", že jeho rodina dřela lidi, kdy se omluvila církev jak je pro blaho lidu a pak nedopatřením z "huby" představitelů církve vypadne slovo "lůza". Jak je to možné, to je na úrovni demokracii platí řád a zákony. Když jeden soud rozhodne a ten vyšší rozhodne přesně obráceně. To znamená, že jeden soud byl "zaplacený". Jen si vzpomeňme na paní Vitáskovou. Jak byli tací soudci "odměněni"? Nic se neděje. Proto spousta lidí současné politice nevěří, ale bojí se to říci nahlas.

    OdpovědětSmazat
  9. „Národ je veliký jen silou své odvahy, vřelostí své víry a velikostí odhodlání snášeti utrpení a přinášeti oběti budoucnosti. Celá desetiletí čekali Poláci na své vzkříšení, dvacet let čekali Maďaři na svoji revizi. I my musíme čekati. ... Charakter národa nakonec rozhodne o tom, zda ne-li my, tedy naše děti dožijí se nové, lepší svobody a neodvislosti…“

    Ladislav Rašín, projev v pomnichovském parlamentu 14. 12. 1938

    OdpovědětSmazat
  10. 16:07 Máte pravdu, tzv. pštrosí politika nikdy nikomu nepomohla. Když máte hlavu v písku, nic nevidíte, jste na známém místě, kam si pro vás, až na vás dojde řada, v klidu dojdou. Jak řídá V. V. Pjakin "Záchrana topících, je v rukách topících se", nikdo to za nás neudělá a když, tak budeme pěkně platit a ta cena může být hodně vysoká.
    Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
  11. Pozoruji na sobě, jak ne vlastním přičiněním se ze mne stává pomalu ale jistě rasista! A to jsem neměl nikdy rasistické problémy.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 16:29
      Omyl, to jste pouze začal vidět svet, bez příkras a růžových brýlí

      Smazat
    2. 16:29 Mám úplně stejný problém.

      Smazat
    3. 16:29
      Taktéž souhlas. Navíc mě svou antipropagací cpou k Babišovi. Mám to těžké, když jedna familie ovládá tisk a VVM (vÿzkum veřejného mínění), tak pak už jen chybí, aby se do rodiny přiženil právník, nebo vnitrák. Navíc mám podezření, že nepotřebujeme vládu, ani parlament, jsou nahraditelní komisaátem EU a neziskovkama.

      Smazat
    4. Bestia o ní vincit.

      Smazat
  12. Chemik s českými kořeny Tomáš Hudlický, učící na Brock University v kanadském Ontariu, publikoval v prestižním německém chemickém časopisu Angewandte Chemie na začátku června článek o rozvoji organické chemie. V textu kritizoval mimo jiné klíč, podle něhož úsilí o více inkluzivní a diverzifikovanou vědu, podpora žen a menšin chemii jako oboru ubližuje.

    - Již byli vyhozeni editoři, kteří článek otiskli. Podle univerzity byl článek urážlivý a zraňující.

    Ukázková politkorektnost islamistického západu.

    OdpovědětSmazat
  13. Ten rasismus...boha to je zástupné- člověku vadí bezpráví a nepravosti, které se dějí, vraždy okrádání, nepřípustné chování,je druhou věcí kdože tyto věci páchá...a pak se jeden odvolává na rasismus?Dyť je to naruby...i u nás- zkuste si říct ano- je špatné brát dávky a zneužívat sociální systém státu k tomu, abych jen plodil děti ze kterých se stanou tvůrci dalších dětí a problémů, dětí ze kterých pro společnost ve značné míře nic dobrého nevzejde- zkuste si zanadávat na to že chcete mít na sídlišti klid, nechcete aby se potulovaly bandy nedospělých jedinců vyřvávaly po sídlištích- tohle přece není norma která je ve slušné společnosti běžná....kdo to ponejvíce dělá- a šup už jste v šuplíku rasistů...Ano pak tady máme další věci které vadí a škodí, v konečném důsledku mnohem víc- šmelina tunely zakázky na státních úrovních, podvody na voličích, obchod se zbraněmi drogami, farmaky- tam už ovšem nebudeme mluvit o rasismu že- ale všechny- všechny tyto věci by měly být společensky nepřípustné a je třeba proti nim aktivně něco dělat.Jinak jako slušní lidé skončíme také.Chybí nám k tomu ponejvíc odvaha.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Možná odvaha, ale ještě víc asi možnosti. Nebo máte na mysli tu odvahu vyrazit do ulic a začít rabovat a vypalovat, jak to vidíme v USA? Nehledě na to, že ty davy (ať už jsou černé, bílé nebo duhové) jsou někým v pozadí řízené. Ostatně podobně jako "naši" Chvilkaři.
      Tak tedy trpělivě piště a vyjadřujte své mínění ve svém okolí. To přispívá k vytváření pozitivnějšího informačního pole. A to má smysl!

      Smazat
  14. Konečně jsme také jednou stali dokonalými svým prvenstvím, my Češi, jako primáti. Doufám, že historie zaznamená, že to byli Pražáci a jejich kavárna, kteří stáli u stržení sochy Koněva a vše ostatní, co se pak odehrálo kdekoliv ve "vyspělém civilizovaném", ale nekulturním Světě - Západním, už je jen skromné plagiátorství českého prvenství. Aspoň na něco můžeme být hrdi! Tak ať žije pražaská retrogarda poaumělců!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Praha ale zase má krásnou červenou lavičku ze sudu a fošny, Miloušovi to na ní velice sluší a za 850.000Kč, to je zadarmo. I čůrající pánové na mapu republiky, jsou velice působiví.

      Smazat
    2. Koněv nebyl první. Začalo to roku 2016-2017 bouráním soch generála Roberta Lee v USA jako protest proti Trumpovi a bělochům.

      Smazat
    3. Zastavit přívod vody 2 čurajícím pánům, 2 sochám!

      Smazat
    4. Ti pánové především čůrají na Česko. Je to připomínka na ty lidi, kteří na vlastní zem(cenzor promine ale jinak nemohu) chčijou. Kdykoli jdu kolem, vzpomenu na Halíka, Schwarzenberga, Vystrčila, Hřiba, Kocába, Kalouska, všechny ty, co pocmrdují Němcům a další zemské škůdce jímž je tato platika dle mne věnována. Ač to asi umělec David Černý svým ,,dílem""takhle nemyslel, tak jak to píšu, tak to já beru.

      Smazat
    5. 10,11
      A ten paumělec jménem Černý myslí????To jste milý pane skutečně pobavil!!!.-DDDDD

      Smazat
  15. To na ČT NEUVIDÍTE- projev Trumpa na situaci MAJDANISOVÁNÍ.
    https://www.email.cz/download/k/m8yInIFHxaVDsElCyMgpwxxxu94niMsYX8Oz07-P793RtfiPM7P8UvlMAxaFWI8iIGQbLrU/Donald%20Trump_Za%CC%81sadni%CC%81%20projev%20prezidenta%20USA%20k%20dosavadni%3F%20situaci.mp4

    OdpovědětSmazat
  16. To, že povaha vypuštění "ničitelů soch a tvůrců pokleku" je čistě účelově politická, vyplývá z toho, že NENÍ žádný lidem srozumitelný program, který by cokoliv z avizovaných či skutečných problémů řešil. To, co dosud zaznělo bylo vždy jen ojedinělým požadavkem bez vzájemných souvislostí.
    Je to uměle do ulic vypuštěná část společnosti, která je z různých důvodů nespokojená s čímkoliv a teď může projevovat "odvahu revolucionáře". Vzhledem k k pouze ničitelské povaze je to vlastně čistá "odpracovaný" barevný Majdan.
    Nemůžete nic vyřešit, když jedno byť velmi smutné příkoří překrýváte novým. Tím zaděláváte pouze spolehlivě na občanskou válku v jakékoliv podobě.
    Když třeba půjdeme po stopách otroctví, pak jednak zjistíme, že prvními otroky v Americe byli BÍLÍ lidé -především Irové. Když jdeme po stopách otroctví v Africe, odkud černoši přece "přišli", pak zjistíme, že tady za prvé to bylo stejné jako v dávných dobách v Evropě, kdy se prodávali do otroctví příslušnici poraženého, tady "kmenoví" náčelníci černošských kmenů prodávali poražený kmen, a za druhé velkou stopu v prodeji otroků pro obchod s Amerikou zanechali přívrženci Islámu, protože Mohamed je Alláhovým jediným pravým prorokem a co on činí v jeho jménu je vždy správné. Mohamed svoje války pro Islám financoval nejen materiální kořistí z vedených válek o ovládnutí arabského světa, ale ze značné části také z otroctví, opět z prodeje poražených. Muslimové tak jen dodržovali premisu své víry, co Mohamed činí, dobrý muslim dělat může a musí. A klekají snad Muslimové, nebo přesněji Arabové, před černochy? Mluví se o tom veřejně?
    Myslím, že žádné utrpení nelze nahradit jiným.
    Jaké musí být zoufalství těch, co stojí za tím vším, když ničí především svůj životní prostor?

    OdpovědětSmazat
  17. Civilizace na odpis......

    OdpovědětSmazat
  18. Nemůžeme souhlasit s tím co se děje co budou dělat dál pálit knihy a potom i lidi to už tady bylo. Musíme před globalizačními psychopaty ochránit naši zem. Teď dobrosery budou lidé nenávidět ještě víc a ty „chudáčky utiskovaný" taky.

    OdpovědětSmazat
  19. Toz cemo sa divit o nás je to samé t.z.m. stejné zdroj kapisto napisto toz celé ceskoslovenské sionestické socialismos nebelo nic inné nez priprava na konecné resení hospodarské otázke a oz sme doma toz nebét blbé nech blbéch je po celém svjete neurékom toz heurékom....slonce v srdci

    OdpovědětSmazat
  20. Kanónenfutr a pokladnička. Tak nás vidí v NATO!

    https://cz.sputniknews.com/nazory/2020062412135482-kanonenfutr-a-pokladnicka-tak-nas-vidi-v-nato/

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Funkční majitelé vás prodávají za 30. stříbrných jako otroky a chovají se přesně jako korporátníci k zaměstnancům na hadry jednoho užití.

      Smazat
  21. Přestaňte řešit, co není ve vašich silách změnit. Řádění negrů v Americe, ať už těch opravdových černých nebo bílých, co jim matter v bedně, to nám může být opravdu ukradený. Ale tady, tady to musíme změnit, a zajistit kontinuitu. Kdo se bude stavit do fronty na prezidenta? Kdo bude po dalších volbách na pražském magistrátu, to samé v Brně? Kdo zasedne do blábolny (parlamentu)? Debiloblok? Piráti, kteří podle dávného zvyku patří pověsit na ráhno? Tohle řešte, na tohle se chystejte. A pokud někdo vyleze na sochu, nechte ho, a pak, až bude zpátky na zemi, tak mu to spočítejte. A na všelijaký ty jedovatý houby na radnicích taky jednou dojde.

    OdpovědětSmazat
  22. Je to uplne jednoduche:
    Pripravte se k sebeobrane.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jelikož tady zatím není nic nového jenom včerejšek, píši sem. Udivuje jak jsou firmy snažící se vyrobit vakcínu proti Covidu rychlé, v tom aby už mohly konečně rejžovat vejvar. Jestliže odborníci říkají, že ten vývoj a testování vakcíny normálně trvá 9-10 let, tak to v podstatě chceme, pokud jim budeme věřit, aby se dítě narodilo 1 měsíc od početí. Jestli nějaký blázen chce, abych si něco takového nechal píchnout do těla, tak to jedině, že bych byl taky blázen. Lidi nebuďte blázni.
      Hej hou, rudý dědeček

      Smazat
    2. noviczech
      ...rudý dědo, souhlas, ale lidé jsou hloupí a budou, zustanou, v Brazilii údajně každý den dostame 20 000 lidí covid, kdo jich každý den tolik otestuje? Lžou všude a ve všem a kdo to zastaví?
      Událost jako kdysi Pompeje? Budeme nadávat na Boha, že zabil i děti? A děti v televizi i radie za dobrý peníz prodali charakter a vědomě lžou!
      Zraje tento svět ke svému konci??

      Smazat
    3. noviczech
      ...až uvidíte v Praze tu Pride hnus, tak si vzpomeňte na příběh Sodomy a Gomory.
      Tam totiž občané města chtěli jen "něco a někoho", ale bylo to holt jejich poslední přání!!!

      Smazat
    4. 6:56 Pane dědečku. Trochu jste to zjednodušil. 9 - 10 let je nepřiměřeně dlouhá doba na vývoj vakcíny. Tak se to snad dělá, když je času habaděj. Je tam spousta prostojů i prostoru, kterak čas zkrátit. Co já vím, tak se na tom pracuje už nejméně ve sto laboratořích na světě a už se dvě vakcíny testují na dobrovolnících. (Samozřejmě placených.) Firma, která by dala na trh závadnou věc se následně nedoplatí a místo obrovského zisku může stáhnout roletu. Takových případů už bylo několik.
      A kolik jedů denně bezelstně požíváte ze vzduchu, potravy a vody a taky se za blázna nepovažujete. Vezměte si do ruky kuře, které se NORMÁLNĚ prodává v obchodech a představte si, jak asi vypadá neoškubané. Asi byste se ho bál. Ale jíst ho se nebojíte. :-)

      Smazat
    5. 9:44 možná jsem to zjednodušil, ale mám záložní plán. Je pravda, že tady dost propaguji Pjakina, ale proč? On říká "My jdeme do světa s něčím jiným, s ideou ruského světa, s ideou harmonického života všech národů na planetě zemi, s ideou míru a vzájemně výhodné spolupráce a šestá proirita (zbraně) nám slouží pouze k naší obraně". Dále říká, že za sovětského svazu nebyly likvidovány žádné národnosti, naopak jim bylo pomáháno. Takže žádná genocida indiánů, židů a tak dále, jako u Anglosasů. Takže podtrženo a sečteno, ruskou vakcínu bych si klidně vzal a neměl bych strach že bude dobrá jenom pro zisky farmaceutického molocha. Jestli jste si všimli,
      Rusové se snaží nepoužívat genetickou modifikaci u pědtovaných plodin a vědí proč to dělají.
      Rudý dědeček

      Smazat
    6. Dědečku, už před Aurorou tu byli utopisti, jsou tu i dnes a budou asi i zítra. Ale realita je jiná.

      Smazat
  23. No zatím naše presstitucká masmédia vytváří legendu "Horáková", opět v duchu zavilého antikomunismu. Vytí "pamětí národa" a ÚSTR mlží, a jak klasika říká, to zas bude nablito.... Dobře popsal JAN BERWID-BUQUOY: O MILADĚ HORÁKOVÉ !!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vše se opakuje, aby se vyvolal pocit viny. Už to přehánějí. Na mne to má opačný účinek.

      Smazat
    2. Ze mě 30let reálného kapitalismu udělalo přesvědčením komunistu ! A to jsem byl do r. 89 zarputilým pravičákem !

      Smazat
  24. Včera jsou chvíli poslouchal "blábol" vojenského historika J.Marka, opravdu platí "Koho chleba jíš, toho píseň zpívej." Plival po Stalinovi, jak mu síli stačili, ale zapomenul na demokratické představitele Západu v době II.světové války. Jak nás demokraticky předhodili Hitlerovi. On se Stalin zpronevěřil Západu v tom, že ze Sovětského svazu vybudoval světovou mocnost. To se nepromíjí. A s Putinem je to samé. Když v Rusku zavedete hovor na Stalina, tak nikdo na něj nenechá dopustit.

    OdpovědětSmazat
  25. Ke slovu se dostava tupost, hlupactvi, nevzdelanost, amaterismus, neumetelstvi , neoprimitivismus nesouci se na vlne agrese, vandalstvi a kriminality. To je novy svet.

    OdpovědětSmazat
  26. Vidím, že je tu na 40 komentářů a v nich mnoho moudrosti a rad. Je zde plno negativních epitet, vévédí snad slovo absurdní. Ale ani článek sám, ani komentáře se nezabývají klíčovou otázkou proč. Stejně jako u migrantů. Proč. Vše se zdá nesmyslné, absurdní, zasluhující trest, kritiku, odosuzení. Ale proč? Proč se to děje? Především, kdo trpí. Normální člověk. Kde netrpí? Umlauf by řekl, že 1 %. Taky vojáci boje netrpí, ti bojují. Migrtanti netrpí. Bojují. Ale proč? Proč se to děje? Stejně jako s koronavirem. Proč? Samo? Che, che. Ne. Někomu se to hodí. Dílčí ničení se komusi hodí. Nebylo to tu už? Ale bylo. Po neúspěšné 1. sv. válce zbídačeli Německo do naha. A povedlo se. Německo povstalo jako jeden nacistický muž. A slíbilo nastolit Řád. Řád doma, slíbilo světový řád. Nastala nejhlubší totalita všech dob, jako u Aztéků, Inků, Mayů, Tibeťanů. Nevyřezávali sice lidem vnitřnosti za živs, ale začali je pro množství spalovat. Ale. Zase se nepovedlo. Za cenu desítek miliónů obětí Rusko německou obludu, kde každý Německ, skoro, byl tím totalitářem, rozdrtilo. Ničení soch, migranti, zelený svět, to nejsou absurdity. To jsou vynikající cesty ke zhroucení a ke z bítačení, což je nezbytná podmínka pro úspěch při nastolení Řádu. Přidá-li se Rusko, tak i tam. Nepřidá-li se, bude opět muset Řád, totalitu zničit. A bude to ještě obtížnější, než naposledy. Tvůrci Řádu jsou poučeni. Pozorujeme to z jejich vynikajících nápadů: rovnost, migranti, roušky. Jsou geniální. I minule byli geniální. Minule se to nepodařilo, snad teď. Co mohl člověk dělat tehdy? Nic. Přidat se jako skoro všichni, nebo zatínat pěsdti. Co méžeme dělat teď. To samé. Každý jednotlivý skutek v dané věci je černý nebo bílý. Ale svět ani jednotlivec není černý ani není bílý. Něco je v něm černého něco bílého. Ministr propagantyx měl pět krásných dětí. To jistě bylo bílé. Včechny je nechal zavraždit. To zase bylo černé.

    OdpovědětSmazat
  27. První část:
    Anonymní 25. června 2020 13:53
    Ptáte se proč? O tom lze vést dlouhé spory a diskuse, ale jedno je faktem. A to, že sebedestrukce civilizace "západního" nebo chcete-li anglosaského typu probíhá tak dlouho, že to snad ani není možné, když se podíváme do minulosti.
    Tak například, když se křesťanství ocitlo v krizi, to znamená, že církev začala ze všeho nejvíce klást důraz na zisk a na majetek spolu se získáváním politického vlivu, přišli "logicky" lidé, kteří chtěli reformu. A co se stalo? Církev ohněm i mečem vítězila, tak jako například u nás za doby Husitů. Papežové se za kousek toho vlivu prodávali, kupovali si sami vliv, "žehnali" "správným", dál prodávali odpustky, jeden čas měla církev "oficiálně" tři papeže naráz. Církev se tak sama dostala na postupnou cestu své destrukce. Její vliv spolu se změnami politické situace, kdy postupně "odcházeli" monarchové a nastupoval kapitalismus, stále ztrácela vliv tam, kde jej "potřebovala" nejvíce, mezi vlivnými a "nově" za nového typu vlastnictví a vlády tam, kde bylo co nejvíce financí. Náboženství bylo a je ještě často státní "institucí, ale vliv stále klesá i s tím, že stále větší počet lidí získává vzdělání a začíná chápat "postoje a cíle" církve. A destrukce křesťanského náboženství pokračuje. Vliv církve se politikům nehodí a snaží se jej v podstatě úspěšně marginalizovat. A stát, mající nové uspořádání, nový systém plateb se snaží na věřící přenést finanční stránku "údržby" církve, církevními daněmi. A zase je tu nakonec i oficiální odliv počtu věřících. Dnes je církev z hlediska politiky schopna maximálně v některých státech podpořit procírkevní strany.
    Nebo si vemte, že roku 1917 ať se to komu líbilo nebo ne, vzniklo něco nového, co ohrožovalo zase kapitalismus. Přímé střety zbraněmi nepomohly, stejně jako blokáda nebo Intervence proti SSSR, kapitalismus tu podle sebe v Rusku ztrácí obrovské finanční zisky (stačí si připomenout nedávná prohlášení o nespravedlnosti toho, že Rusko má všeho dost a celý zbytek světa ...). No, přišel poslední "horký" pokus - Německo a Druhá světová válka, snad tu není nutné zdůrazňovat, jak se "západní" spojenci chovali obojakým způsobem i během války, kdy vyčkávali, i během závěrečné fáze, kdy nechali vědomě vykrvácet co nejvíce Německo a SSSR, i po skončení války - za vše plán operace Nemyslitelné. Nic nepomáhalo a výsledky byly vlastně opačné. Pak přichází - určitě znáte - Dullesova doktrína a ať už je jejím skutečným autorem kdokoliv, doporučuji si ji pozorně přečíst, protože aniž to kdo tehdy kdo tušil, je tu přesný popis i toho jak zlikvidovat samotný kapitalismus. Aby totiž mohli na "západě" splnit své cíle, museli logicky ničit takto i sami sebe kulturně, morálně a ničit si celkovou úroveň vzdělávání, kdy se pomalu, ale jistě přibližujeme k situaci, která tu v minulosti již byla, že skutečně kvalitní a souvislé vzdělání získá nakonec jen někdo. Ostatně ta "debilizace" se děje i dnes a úspěšně pokračuje. Však je to nejen v Evropě vidět dost dobře. Celou tu dobu kapitalismus jako systém degraduje, bez ohledu na to, jak silný je nebo vypadá.

    OdpovědětSmazat
  28. Druhá část:
    Anonymní 25. června 2020 13:53
    Podobně lze popsat postup likvidace morálky lidstva (teda toho "našeho"), změny hodnot, cíleně podporovaná unifikace názorů.
    Proti tomu všemu stála jen obyčejná "normální" morálka, lidské i národní hodnoty, touha po spravedlnosti (není náhoda, že dnes mezi nejvíce schopné "slouhy" patří část právníků, kteří jsou schopni udělat cokoliv za "cokoliv"). Proti tomu stála také rodina, její hodnoty a vztahy, její kontinuita v čase. K tomu, co oni "nemají rádi" se lze dostat snadno, když se podíváte na to, co absolutně nenávidí.
    Je pak zřejmé, že toto, i to mnohé co jsem nepopsal, svědčí právě o neustálé degradaci "západního způsobu" života, který má jednu jedinou "pořádnou" zbraň a tou je "reklama" a "sebereklama", a "skvělý" obal, který však skrývá už dávno shnilé ovoce. Staré civilizace také zanikaly v okamžicích, kdy se zpronevěřily nejen zdaleka jen morálním hodnotám a daly přednost "luxusu a pohodlí", staly se prostě "línými". Osud "západního" Říma je toho také dobrým důkazem.
    Když se ptáte proč, pak je to ztrátou hodnot, morálky, cti, čestnosti a touhy po aspoň "nějaké té" spravedlnosti.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Promiňte, popisujete mnohé fenomény, některé pravdivě, některé nepravdivě, ale hlavní příčinou není nějaká ztráta morálky, cti a podobných vlastností, jak z těchto fenoménů dedukujete. Člověk je pořád stejný, v té či oné civilizaci. A v té či oné civilizaci jde o to, na které ideji je zbudována. Hlavní ideu té které civilizace někdy vidíte správně, jiné civilizace nesprávně. Idea naší civilizace byla založena před stovkami let a v mnohém trvá. Je ale nabourávána, deformována. To se neděje samo. Dělají to konkrétní lidé, stejně jako tuto ideu tehdy prosadili konkrétní lidé. No a o tom jsem psal. Sociální darwinismus je mylný (stejně jako darwinismus evoluční). Wilson, Big four, Lenin, Hitler, Roosevelta a Churchilla, Stalin, Gorbačov, Rotchild, ... měli a mají svou ideu, kterou modifikují až znetvořují onu starou a dávno hlavní ideu. Kapitalismus není vinen, jako nebyl vinen feudalismus, stejně jako dnes není vinen rasismus. Vina je na konkrétních lidech. Vinen není ani západní způsob života, vinna není chudoba ani bohatství. Vinno není vzdělání ani nevzdělanost. Vinna není ani sebedestrukce západní civilizace. Vinen je vždy, všude a ve všem konkrétní člověk. A o tom jsem psal a o tom jste Vy nepsal. Mějte se.

      Smazat
  29. 20:31
    Degradace je až následek debilizace. Začněte sledovat školství, taky vliv neziskovek na něj.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.