Reklama

neděle 19. července 2020

Bašta: V pekle pořádají výprodej revolucí


Jaroslav Bašta
Jaroslav Bašta  a -rp-
19. 7. 2020   PrvníZprávy

Přiznám se, že tahle představa mě napadla, když jsem sledoval počínání aktivistů ve Spojených státech a západní Evropě, píše Jaroslav Bašta v komentáři pro Prvnizpravy.cz.




Zejména hnutí Black Lives Matter (BLM) a jeho stále upřesňované požadavky vypadají jako kdyby vybíralo ty nejodpornější části všech totalitních ideologií dvacátého století a snažilo se z nich vytvořit nové náboženství. Zároveň je zřejmé, že nezanedbávají ani praktickou stránku věci.

Základní myšlenky jejich revolty jsou shodné s čínskou kulturní revolucí (1966 – 1976), která se snažila zlikvidovat čtyři přežitky – staré myšlení, kulturu, obyčeje a návyky. Zapsala se proto do dějin bouráním soch, pálením knih, likvidací muzeí, útoky na tradice reprezentované školstvím a vzděláním obecně. Obyčeje a návyky vzdělaných vrstev po dobu kulturní revoluce nahradily manýry těch nejchudších ze dna společnosti. Dalším rysem shodným s dneškem představovalo veřejné ponižování inteligence, leckdy dobrovolné.

Maovu kulturní revoluci ovšem dnes nelze okopírovat, protože tehdy šlo o tyranii většiny. BLM se programově opírá o menšinu (13% populace), takže musí použít další prvek z totalitních ideologií – otevřený neskrývaný černý rasismus maskovaný jako boj proti rasismu bílému. V tomto ohledu přímo navazuje na německý nacismus s jeho antisemitskou teorií a praxí. Zase zde máme nadlidi a podlidi, a tím základním rozlišovacím znakem je barva pleti. V kulturní oblasti a na univerzitách již funguje neskrývaný apartheid – např. spor o to, kdo smí či nesmí koho fotit, či o čem přednášet.

Za přímé dědictví nacistického antisemitismu považuji také všechny teze o dědičné vině bělochů za kolonialismus, rasismus a průmyslovou revoluci a snahu, aby lidé, kteří nikdy nebyli otrokáři platili odškodné lidem, kteří nikdy nebyli otroky. Historie je v tomhle neúprosná – v okamžiku, kdy akceptujeme možnost, že existuje princip dědičné kolektivní viny, můžeme si být jisti, že nové Norimberské zákony už někdo napsal. Nejprve nás připraví o důstojnost, pak o majetek a nakonec o život. Nemůžeme se utěšovat tím, že v Evropě oněch 13% potenciálních nadlidí ještě nemáme. Zde se obávám jiného katastrofického vývoje.

Migrace z Asie a Afriky tento deficit nepochybně rychle vyrovná, což přinese také pokračující islamizaci Evropské unie. Vývoj ve Spojených státech a v EU nepochybně bude konvergentní. Již dnes se původně neomarxistické hnutí Black Lives Matter zvolna islamizuje. Je tedy jen otázkou času, kdy se k současným asi 72 myšlenkovým směrům Islámu přidá další, který spojí víru výhradně s tmavou barvou pleti. Pak bude mít evropská civilizace problém s nábožensky motivovaným rasismem.

Takovou ideologii zatím nemají na skladě ani v pekle.


43 komentářů :

  1. Pane autore, vy jste pro me psychologicka ZAHADA !
    Vy jste totiz velmi analyticky a chytry na to, ze jste Cech, ktery zil 41 let v totalite, ktera nici samostatne mysleni.

    Je to tak, jako jste to napsal !
    Co bude DAL ? Prijde k RESILIENCI - coz je zvetseny protitlak.
    Prijde k rasove valce NEJEN U NAS, ale i v Evrope !

    Kdyz v Americe zadna integrace negfunguje, tak v Evrope nebude fumgovat vubec.

    -----------------------------------------------

    Mam pro vas informaci ! I kdyby nas president Trump prohral volby v Novemberu, tak NEBUDE MOCI odstoupit.
    Okolnostmi bude nucen zustat u kormidla zeme a samozrejme prijde k poradne fackovacce.
    h.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. NEBUDE MOCI odstoupit... to jak myslíš?

      Smazat
    2. 20:10 - žádná záhada, ale máte pravdu. Mazec nastane i když Trump vyhraje volby!

      Smazat
  2. Bohužel, Hitler stále žije. Jenom dnes nenosí patku, knírek a hákový kříž. Chodí oblečen jako každý z nás a svůj bunkr má v té ,,nejlepší" společnosti ( prestižní univerzity, parlamenty, vlády, justice, média, neziskové organizace, nadnárodní společnosti, OSN i takzvané celebrity.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Hitler dnešních dnů, není mezi námi, má tu jen spoustu blbých a ještě blbějších pomocníků. Hitler dneška je podobný tomu z Braunau, je mu dost podobný vizáží i chováním i svými cíly, jen má na hlavě fez...a se svými sudeťáky to dělá úplně stejné a nejen s nimi, jako tenkrát ten "frajtr z první války...

      Smazat
    2. Tohle není o Hitlerovi, ale o Trockém a trockismu. Studujte dějiny. Klíčová slova: finanční kapitál, jeho hybné síly, permanentní revoluce, chaos. To není neomarxismus. Srovnání autora článku s kulturní revolucí v ČLR je správné. Jen hybné síly nejsou neomarxistické. Trocký také sloužil za úplatu finančního (tehdy zejm. britského) bankovního velkokapitálu a pár desítek tisíc tehdejších USD bral jako kapesné. Historie se opakuje po šroubovici. Trockisté se poučili, Leninovy Dubnové téze a myšlenky Stát a revoluce využívají právě teď. Autor článku to říká skrytě a má pravdu. JD

      Smazat
    3. 21:31-ano, je to o trockismus a to stejně, jako v době Hitlera, kde jeho roli dnes přebral ten pološílenej Turek a národní socialismus byl zaměněn za islám a jemu přepuštění moci prostřednictvím multikulti ideologie s tím, že zadavatel i cíle jsou stejné, jako tenkrát za Dolfka...

      Smazat
  3. Žádný "vychcánek" a "vychytránek", který si u nás myslel, jak na dobu "zase" jednou vyzrál nemůže být ve skutečnosti v klidu. A rozhodně ne v Evropě. Ovšem tihle budou brzy všechny zdravit pokrokově - Alláh Akbar inšalláh.
    Je třeba ovšem znát pravdu, ale celou. Co kdyby se také spočítalo, kolik milionů BÍLÝCH OTROKŮ, z toho velká část SLOVANŮ, bylo zavlečeno do arabského a afrického světa za dlouhá staletí? A kolik jich zabili před "dokončením cesty" do otroctví? Nebo kolik "nevhodných" jich zabili "pro jistotu", aby už měli pak klid a nemuseli se bát pomsty? Proč se o tomhle také nemluví nahlas? Že by tu byli "geneticky stejní" viníci?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 21:23 Tak diskuze a argumentů se panáčkovi zachtělo? Copak vám už není jasné, že to je to poslední, co by nám chtěli poskytnout. Můžeme v první fázi držet jen hubu a krok. A pak přijde to další. Jak říká pan Bašta. Připraví nás o důstojnost, majetek a pak o život. A vy byste chtěl argumenty!!!

      Je strašné, že si lidi vůbec nepřipouští, že jediné, co nám zbývá, je: držet si klobouky...

      Smazat
    2. Anomy, 1:02 - bohužel, hluboká pravda, ale 21:23 má docela zajímavou úvahu.

      Smazat
    3. Omyl 21:23-uzbývá si držet nikoli klobouky, ale za ovládací kliky závěrů svých opakovaček...už to pochopili i ti natvrdlí a zkorumpovaní strejci v senátu...

      Smazat
    4. Ti strejci v senátu si nejspíš jen chtějí vylepšit reputaci, jejíž zbytky poztráceli v posledních letech, kdy se snaží dostat Zemana z Hradu. Z prozření bych je nepodezříval.

      Smazat
  4. Pane Bašto, jděte už do pr.... s tím neomarxismem, Marxismus je jenom jeden starší i novější, klasický Marxův ..
    Ostatní revize -revizionistické marxismy jsou dílem zakomplexovaných idiotů vůči Marxovu geniu ..
    Frankfurtská škola psychoušů ovlivněných Freudem roubujících na marxismus svole nesmysly ..
    Dnešní liberasti opičící se po Marxovi s jejich "teoretickým modelem" Kulturní revoluce jimi vytvořených "utlačovaných tříd" debilů ..
    Těch revizí marxismu je mnoho, žádná ale nemůže být považována za neomarxismus, jsou to jenom debilní revize, jednou z nejstarších je sociáldemokratisnus ..

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Frankfurtská škola studovala marxismus (možná) a ten svůj nový směr nazvala taky marxismem. Jak jinak to teda nazývat?

      Smazat
    2. 5.56 Výplod franfutské školy lze nazvat zprzněným marxismem, právo nazývat se vylepšeným Marxismem pro jiné podmínky -neo-marxismem má pouze Leninismus a Stalinismus ..

      Smazat
    3. 5:56
      Všechno jde když se chce... A když se chce někomu nazývat tuhle slátaninu "marxizmem", bude to dělat. Husité roubovali svou ideologii na učení které převzali od katolicismu a přesto je za katolíky nepovažujete, spíš naopak-za své svaté ateisty, leč s rukama od krví svých blížních věřících. Když se někomu nechce, argumentů "proč", se najde dost. Hezky to napsal při výročí vzniku protestantismu a pak náboženskýcj vojen Hájek: Z které náboženské sekty pak dále čerpaly jejich myšlenky. Ale aby nacisty označoval za lutherány, komunisty v Rusku za anabaptisty, demokraty v Americe za Mormony... tak to ne.

      Smazat
    4. Frankfurtská škola pěstovala něco, čemu se rámcově říká kritická teorie. Nechá se to taky řadit do "neomarxismu", ale přesnější je mluvit prostě o frankfurtské škole a kritické teorii. Tam zhruba víte o jakého živočicha jde, když se řekne neomarximus, víte kulový. Pak jsou ti, kteří se za neomarxisty sami označovali nebo je tam někdo zařadil, třeba Adorno. Ale tam pořád zhruba víte, o kom je řeč.

      Neomarxismus v širším slova smyslu jsou řekněme veškeré teorie společnosti dovolávající se Marxe, ale "revizionistické", zhruba tak od války. Což je už taky označení pěkně na houby (nebudu dále rozvádět), ovšem pořád se pod tím obvykle myslí nějaká koncepce filozofická, sociální, politicka, ale konkrétní, zformulovaná, relativně celistvá.

      Naproti tomu dnešní "neomarxismus" je jenom nálepka, publicistické klišé, nemá to prakticky žádný reálný obsah (který by se vztahoval k tomu označení). Hlavně proto se to asi taky stalo tak populárním. Zjednodušuje to dorozumění podobně jako titulování do fašistů, trockistů, Židů, atd.

      Smazat
  5. No to se mají na co těšit ti blázni co se nechávají islamizovat až jich bude většina tak se s nimi párat nebudou. Souhlasím že to je cesta do pekla.

    OdpovědětSmazat
  6. Protesty v USA„Staré demokracie kráčejí do ztracena.“ Daniela Kovářová se postavila proti západnímu davovému šílenství

    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2020071912245198-stare-demokracie-kraceji-do-ztracena-daniela-kovarova-se-postavila-proti-zapadnimu-davovemu/

    OdpovědětSmazat
  7. SRANDA musi bejt !
    Starosta New Yorku (Bill de Blasio, levicovy "demokrat"), ve snaze rozlobit presidenta Trumpa, nechal pred Trump Tower v N.Y. namalovat velkymi pismeny napis - zlutou barvou - Black Life Matter ! Minuly patek mu to znicila hystericka blondyna, ktera vse polila cervenou barvou.

    Tim zpustila lavinu nateracu a od patku dalsi ctyri "umelci" vse zahnojili nekolika barvami.
    Nejagresivnejsi byla cernoska , ktera se v barvach valela a vse premalovala svym telem namocenym v barve tmavo modre.

    Take vsem vyhrozovala KRISTUS PANEM ! Policatovi, ktery ji zatykal podjely nohy na barve a pohmozdil si pater a zadek.
    (Takze asi "zasahl" Kristus pan.)
    To vse se deje na 5-th Ave., coz je luxusni ulice v N.Y.

    ------------------------------------------------

    Dnes rano prislo k prestrelce ve state ILLINOIS v (Peoria) a je tam 13 zranenych, kolik je asi mrtvych, media nereknou.

    3 mladi kluci, (belosi) vsak byli zastreleni v Lakelandu (Florida).
    Zatim nevime proc.
    Za minuly tyden zemrelo v L.A. 4000 lidi na cinsky virus a nas stat Florida, (daleko od L.A.), je uplne bez zivota. (Vse je zavrene.)
    Nejezdete sem , nebo vas hned zavrou do karanteny !
    Priroda blbne take. Alligator (3m - monstrum) se vydal na "prochazku" do mesta - ve Stuartu (Florida).
    h.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Doufejme, že většina Ameriky je v poklidu. Bohužel je otázkou, kdo v této mediální hysterii vyhraje volby. Ty Honolulu teď dodržuj hlavně hygienické zásady (rouška nebo raději respirátor, dezinfekce nákupu, mytí rukou, omezený pobyt mimo dům..), protože na Floridě stoupá počet nakažených, kteří vám tam zanesli to svinstvo z jiných států USA. Tady to taky zase stoupá, ale ne tak prudce. Drž se.

      Smazat
    2. Dík za info. Jenom mne zaráží, kam se poděl tvůj bezbřehý optimismus a víra v Ameriku, potažmo západ? Ani ne před rokem jsi nám USA líčil jako ostrov svobody a jistoty. A dnes sledujeme rozklad společnosti v přímém přenosu. Policajty a národní gardu máte na parádu, armádu jenom pro koloniální výboje.
      Přiznám se, že kdybych nevěděl, že ten americký bordel dojde i k nám, měl bych z toho i škodolibou radost. Američané zažívají to, čím obdařovali desítky let celý svět. Rozesírají funkční státy.

      Smazat
    3. No - a co je na tom divného "zhnusený" 6.35? Časy se mění, co bylo, není. I náš svět byl jiný - pak náhle kde se vzal, tu se vzal "Covid" a všechno je v háji. Vládne tu covid, už nikdy vládu z pazourů nepustí, všechno a všichni se tomu budou podřizovat jak umečené ovce. Zacpaná huba hadrem, všude zavřeno, nikam nesmíš - jen dřepět u PC a psát ptákoviny. Tak to chtěli, a tak to mají. Vyhnat lidi ze všech možností společenských aktivit, zastavit placení penězi, ale jakousi kartou, kterou opískáš i zakoupené lízátko. Jak u blbejch na dvorečku, až si na tebe zasedne exekutor - třeba jsi někde někdy zapomněl zaplatit pětku - co ty víš? A máš z toho po deseti letech dvanáct tisíc, a exekutor ti našup slízne co máš na účtě. Budeš čumět jako puk a přemejšlet, kde seženeš na jídlo. Budou nás kontrolovat nejen prostřednictvím mobilu ( mají přehled i kdy máš narozeniny, a pokud překročíš hranice ČR, okamžitě to vědí) ale budou nás kontrolovat pořád. A zakazovat -kouřit, prdět... třeba i to je škodlivé? Prostě - život jak v blázinci. A na Floridě - potažmo v USA tohle blbství vypuklo teď, tak Honolulu popisuje, jak vypadá blázinec v USA. Americký bordel si Američané nepřipouštěli, teď si ho začínají připouštět, a za chvíli jim začne vadit. Naserou se - to my neumíme. My umíme jen mečet, dřepět u PC a psát diskuze.

      Smazat
  8. Velka SRANDA teprve prijde ! A to i pro vas v Cesku !
    George Soros uvolnil v pondeli pro jeho - OPEN SOCIETY FOUNDATION -
    US $ 220 millionu na prosazovani t.zv. Racial Justice.
    (Rasove spravedlnosti.)
    Polovina jde pro Ameriku a druha polovina pro Evropu.
    U nas to znamena zapalovani aut , vylupovani obchodu a bezvladi v nekterych ctvrtich. Vsichni ti prusvihari dostanou finanncni odmenu.
    Jak to pracuje v Evrope nevim, ale vim, ze se nekdo napakuje i u vas. Kdo ma vsak modre oci, tak dostane nakladacku a rozhodne ne Sorosovi penize.
    h.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kdybych se tak mohl naštvat, když jsi nás v příspěvcích tituloval "hurvínci" Honolulu 4.06 - a nějak tě oprasknout... co bych za to dal. Protože máš pravdu. Bohužel, ano, ty máš pravdu. Teď jde o to, aby se nasrali Američtí prostí občané a vyhrnuli se do ulic to té všivé politické chamradi vykreslit. Kdysi se v Americe točily skvělé filmy, kdysi měli skvělé herce, náměty ... kdysi ... kde to všechno je dnes? Kdy vypuklo to blbství tam? A z USA se rozšířilo jako smrad po celém světě - Francouzi si stěžují na amerikanizaci jejich kultury, v Německu se také ukazuje amerikanizace kultury ( filmy, seriály - zdaleka ne takové, jaké tam byly dřív - skvělé - teď stejně ubohé jako v Americe). A tak dále. Takže - ať to začne v Americe a ať to tam taky skončí. Evropa už na to nemá - je vyčerpaná dvěma válkami, které Amerika nepoznala. Piš nám často co je v USA nového. Dík.

      Smazat
    2. Ad 4:06 - podnětný koment, dík!

      Smazat
    3. Soros ať si vyhulí svoje obludárium. SOROS je dokonalý anagram. Ale spíše analgram. Je to pořád stejné, jen se osobně podivuji, že se to nerozkrade.
      Krade se všude a všechno , analgram nevyjímaje. Jsem dalek tvrzení, že to nebude tak horké, ale musí v tom figurovat nějaké S@Rvisní jelita, jimž už teď teče do cviček. GDE ty čmrdlíky ANALgram furt bere? Čekal bych odpověď od Pjakina , ale to bych se načekal.

      orinoko

      Smazat
  9. Pan Bašta výborný, jako vždy.
    Jenom v jednom bych s ním nesouhlasil. Těch 13% už tady máme a na západ od nás to zřejmě bude i víc. Zhruba to odpovídá voličské základně Pirátů.

    OdpovědětSmazat
  10. Nadvláda Islámu a černých lidí je budoucnost této planety, vy otroci z východu.

    OdpovědětSmazat
  11. Mám jednu zásadní výhradu ke článku p.Bašty. Používá termín, "neomarxismus", který je velmi sporný a každý si pod ním může představovat cokoli. Ve spojení s EU je rovněž používaný termín "euromarxismus". Řekl bych, že je "uměle "vytvořený. Bylo by dobré, když takový sporný termín používá, měl by vysvětlit co tím myslí. Vybral jsem názor prof.Krejčího, který myslím docela vystihuje podstatu, tohoto termínu. Cit,:
    "Problémem je, že v hlavním mediálním proudu, tedy v oficiózní propagandě, jsou za neomarxismus vydávány nejrůznější liberální představy o multikulturalismu a programy, které zaměnily boj za práva většiny za podporu zájmů okrajových skupin. Liberální multikulturalismus nemá nic společného s marxismem – marxistický humanismus vidí strukturu společnosti, vnímá její rozpory, chcete-li, chápe konkrétní totalitu sociálního života. Projevit lítost nad osudem narkomana není totéž co schvalovat drogy. Mít porozumění pro islámskou civilizaci neznamená chtít vytvořit či vlastní hloupostí přímo utvářet islámská ghetta v Evropě, a založit tak nový, velice nebezpečný konflikt. Běžně jsou dnes označovány teoreticky nevyzrálé liberální a liberálně-anarchistické skupiny, které hlásají bezbřehý multikulturalismus, podporují neomezenou migraci místo radikálního řešení problémů na místě, odkud lidé utíkají, za neomarxistické. Toto tvrzení má dvojí funkci. Jednak mají být tyto skupiny a ideové proudy v podvědomí měštáků dehonestovány jako nebezpečně kryptokomunistické. Zároveň se ale jedná o snahu diskreditovat marxismus, představit jej jako duchaprostou konspiraci." Myslím, alespoň já, že je to sice stručný , ale přesný popis termínu"neomarxismus".

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Díky pane profesore. Nejstručnější vysvětlení neomarxismus, které jsem kdy četl a které odpovídá i mému názoru. Je to pojem, který nemá s marxismem co dělat. Je jen používán k dehonestaci skutečného marxismu.P.S.

      Smazat
  12. Poznámka k Marxismu, "neomarxismům" a dalším "debilismům" poslední pětisetleté epochy Novověku Západní civilizace ..
    Debilismus uvedené epochy má tisícileté kořeny v židovském farizejství, zakomplexovaném idiotství vůči Kristovu křesťanství ..

    Epocha Novověku je slepou cestou "lidského směrování a evoluce", započatá reformačním a renesančním falešným humanismem reprezentovaným reformačními fanatiky a "renesančním" machiavellistickým cynismem "lidských vládců".
    V polovině novověku nastoupily k dokonání díla zednářské revoluce (první v usa) lstivého liberalismu, který falešnou předstíranou humanitou rovnosti, volnosti a bratrství začal skrytě budovat společnost nerovnosti, finančního otroctví a rozkolu mezi lidmi na individualistické sobecké parazity ..

    Dnešní doba je vyvrcholením tohoto pětisetletého debilismu "farizejů", kteří s nimi vytvořeným spojeneckým islámem totálně ničí Západní civilizaci ..
    Pro další epochu je ale připravena místo židovského farizejství s islámem skutečná renesance "komunistického" Kristova křesťanství a Marxova komunismu, další vývoj záleží na procitnutí zdebilněných lidských mas na Západě i u nás ..

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 9:35-přání je otcem myšlenky ale kdo připravuje novou epochu? Kdo "osvítí" zdebilněné masy? Sanders, Honolulu, který nevěří papeži, Marx vstane z mrtvých!

      Každý novověk se stává součástí středověku ať se nám to líbí nebo ne, v generačních etapách.

      Jinak Váš názor je zajímavý, v mnohém souhlasím, zkuste jej rozvést s ohledem na prostupnost do éteru.

      Smazat
    2. Pane Povolný, plynutí času v kvantitě roků, desetiletí, staletí, tisíciletí má i kolísavé kvalitativní složky podobné vlnám, které určují směr vývoje (evoluce)..

      Při nerespektování takto danného směru vývoje (evoluce) lidstvem dochází k úpadku (degeneraci), no a úpadek zase vyvolává reakci uvědomování si marasmu a opravu směrování, která vrací život lidstva do daného směru.
      Když to uvědomování stále nevede k nápravě, tak ten úpadek a degenerace stále narůstá, než dosáhne svého ..
      Tak funguje lidský osud a všechno ostatní souvisící s životem, je to to známé ode zdi ke zdi ..

      Moudrostí života je pochopení této danosti kvalitou času, přizpůsobení se tomu, což vede k eliminaci popsaných korektivních "událostí" ..
      Kvalita přítomného a budoucího času je od nepaměti moudrými zjišťována pohledem na Nebe ..

      To co popisuji jako střídání epochy nemusí nikdo připravovat, to přijde samo ..

      Smazat
  13. Nemůže psát každý, o čem by chtěl. Zvláště jestliže jeho kariéra se opírá o to, co by rád kritizoval. Bašta se vetřel do tajných služeb a pak do diplomacie. Mám zkušenost z převratu ve kdysi velké fabrice na spíše menším než velkém městě. Bašta kritizuje veřejné ponižování inteligence. Baštovi pěšáci se za sametu pustili do každého, kdo něco uměl. Šlo o technickou inteligenci. Za komunistů se zpravidla dělala kariéra za odborné a organizační schopnosti. K tomu patřilo i přijetí do strany. Při politických čistkách za sametu došlo ke svržení komunistů na pozici, kde jeho kvalifikace byla přebytečná a každý primitiv si do nich mohl kopnout. Jiným řešením bylo propuštění a hledání práce kdesi daleko od rodiny. Bašta kritizuje rasismus. O politickém rasismu však mlčí. Před 14 dny dokola od rána do večera šířili obvinění komunistů, že zavraždili Horákovou. Vzhledem k věku to nebylo technicky možné. Proč Bašta neprotestuje doma proti sériovému uplatňování kolektivní viny komunistů? Baštovi jako pracovníku bezpečnostních služeb bych důvěrně prozradil, že schůzování komunistů většinou řešilo, jak oslavit různé svátky a výročí a kolik socialistických závazků napsat. Závazek se týkal vždy něčeho pracovního a ne ke smutku Bašty, jak ubližovat svým spoluobčanům. Minulý týden Xaver prozradil okolnosti sebevraždy Jakešova vnuka. Taková prkotina nestojí Baštovi za zmínku.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 9:03 - mícháte hrušky s jabkama! Po převratu se "někdo" musel dostat k moci, i když to nebylo podle Vašeho vzorce chování, nakonec ani mého!

      Smazat
    2. 9:53-velmi správná poznámka...

      Smazat
  14. Pane Bašto, děkuji za Vaše články, mají vždy hlavu a patu.A.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Zapomněl jste uvést, kde tu hlavu a patu na lidském těle hledáte. Myslím, že máte potíž s logickým myšlením. Pro vědu se nehodíte. Nejste vy z media hlavního proudu?

      Smazat
  15. noviczech
    ...pane Bašta, "Maovu revoluci nelze okopírovat", akorát problém je v tom, že dokud byl Mao spojen přátelsky se Sovětským svazem,Číně se dařilo, pak se Mao spojil s USA proti Sovětskému svazu a Čína se vrátila hospodářsky o staletí zpět. Místo velkých pecí na radu USA zřídili každá vesnice malé pece, kde lidé vyráběli ocel. Vznikla chudoba a hlad a milióny lidí v Číně zemřeli hladem. Ohromná chudoba. To si dnes pan Si určitě pamatuje.
    Podobná situace jako v česku, akorát že trochu v jiném formátu dnes, je také trochu jiná doba!
    Oni v USA opravdu používají stále stejný scénář!!!

    OdpovědětSmazat
  16. S Baštou lze souhlasit, podobá se to té "čínské kulturní revoluci", kterou jsme kdysi pozorovali s nechápavým kroucením hlavy a obavami.
    Dnes podobná idiocie o několik řádů zhovadilejší přichází z poza oceánu k nám a hlavní podíl na ní a moci dané nositelům té pakultury pomateným prcačům se navzájem do prd.... má ten slavný nablýskaný HollýÚd a komu patří se ví, ale nesmí se to říkat nahlas, neb by to byl antisemitismus...Je to smutné, ale je to tak.

    Doufám, že i tato revoluce časem sežere své děti a i iniciátory těchto pahumánních excesů, ale i jejich organizátory a sponzory a to nejen v USA, ale hlavně tady v Evropě.

    OdpovědětSmazat
  17. Sex und zwanzig - júúú es ej.

    https://janica9.wordpress.com/2020/07/20/potland/#comments

    https://colonelcassad.livejournal.com/6031699.html#cutid1

    orinoko

    OdpovědětSmazat
  18. I N F O R M U J I !
    Do Portlandu v Oregonu vtrhli vojaci a delaji tam poradek.
    Vojaci NEMAJI divizni oznaceni na uniforme a nikdo nevi, kdo je poslal a odkud jsou. (A oni to nikomu nereknou.)

    Namornici se tam domahaji vlest take (do Portlandu), ale protoze jsou to RVACI prtati, tak zatim nesmeji.
    Oni oznaceni maji !

    V nasi vesnici na Floride zije penzista od namorniku.
    On byl velitelem velke valecne lodi a ma vysokou hodnost,
    (ja tem hodnostem nerozumim.)
    Kdyz s nim mluvim o BLM , tak se mu zacne trepat brada a prska jako krecek. On je velky vlastenec a kdyby mu to povolili, tak jede do Portlandu zitra.
    h.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.