Reklama

čtvrtek 9. července 2020

Biolaboratoře USA na Ukrajině: Moskva má právo na silovou operaci

Vladimír Gladkov
9. 7. 2020   новости-украины
Moskva musí tvrdě reagovat na rozmístění u hranic Ruska amerických biolaboratoří, zabývajících se vyvíjením zakázaných biologických zbraní. To během tiskové konference prohlásil ruský mikrobiolog, plukovník medicínské služby v záloze Michal Supotnický, expert hnutí Silné Rusko, informuje korespondent PolitNavigatora.


"Tato činnost amerických laboratoří dávno není pro nikoho tajemstvím. Počínaje nultými roky, rozmísťují se v různých regionech kolem Ruska. A překvapuje mě rozsah této činnosti – pumpují se tam velké peníze. Ale jak málo publikací je v této souvislosti. Nevidím žádné práce (vědecké, pozn. red.), které by používaly tak obrovské prostředky.

V celé této činnosti mě znepokojují dva aspekty – dokonce, dobře, ať nic nevíme o výsledcích jejich tajných programů. Ale jak se tam dodržuje speciální technika bezpečnosti, jak v těchto laboratořích probíhá práce s nebezpečným materiálem, filtrace vzduchu, kam se slévá odpad. Proč se kolem těchto laboratoří šíří vzplanutí nebezpečných infekcí?

Jde o speciální bezpečnostní techniku, která je velmi drahou záležitostí, proto nejjednodušší je provádět takové výzkumy v koloniálních zemích, jimiž se de facto staly všechny země bývalého SSSR. A ty na to ochotně přistoupily.

Ukazuje se, že kromě Běloruska všechny ostatní bývalé svazové republiky potichoučku dovolují provádět nepřátelskou činnost, spojenou s vývojem a výrobou zbraní hromadného ničení bezprostředně u ruských hranic. A očividně v rozporu s Úmluvou z roku 1972, která zakazuje vývoj, hromadění, uchovávání, použití biologických zbraní", řekl přednášející.

Expert vyzval Moskvu, aby zahájila rozsáhlý boj s americkými laboratořemi.

"Místo toho, aby se v médiích uvažovalo o tom, jak je špatné, že se vytvářejí takové laboratoře, lze prostřednictvím mechanismus Rady bezpečnosti (OSN, pozn. red.), když se podíváte na článek 6 Úmluvy o zákazu biologických zbraní, vznést otázku o povinných prověrkách těchto laboratoří. Ale to se neděje. Pohovořit můžeme, ale uskutečnit konkrétní kroky se neodhodláme.

Mimo to je účelné proti těm zemím, kde se provádějí práce, jež porušují Úmluvu z roku 1972, zavádět opatření politického, ekonomického tlaku. A někdy, pro vystřízlivění mozků, neškodí použít i opatření válečného tlaku, jak například postupovali Američané během operace Pouštní liška", uvedl Supotnický.

Operation Desert Fox byla akce, provedená USA a Velkou Británií proti Iráku v prosinci roku 1998. Cílem operace bylo vyhlášeno zbavení Iráku schopnosti vyrábět a použít zbraně hromadného ničení poté, co irácká strana odmítla spolupracovat s mezinárodní komisí OSN.

Pro Novou republiku vybrala a přeložila PhDr. Vladimíra Grulichová

40 komentářů :

  1. Než-li uvažovat nad silovými řešeními, bylo by dobré, aby Rusko využilo všech možností, které mu dává vzpomínaná Úmluva o zákazu biol. zbraní. Především prosazení inspekcí na místech (laboratořích), o kterých se Rusové mohou oprávněně domnívat, že neslouží (jen) k vedení povolených aktivit. Asi si také dovedou opatřit věrohodné zpravod. informace o povaze prací v těch "laboratořích".
    A pokud inspekce ukážou, že B-Úmluva dodržována není, žádat RB OSN o neprodlené podniknutí nápravných opatření, vč. silových.
    Neměli by ale brát mezinár. právo (jen) do svých vlastních rukou. Zbytečně by se tak vystavovali ostře zamítavé kampani, která by jejich mezinár. kredit asi nezvýšila.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A co Izrael se svými "preventivními" nálety na Írán nebo Sýrii? Američané se zatlačováním, odstrašováním? Ti mohou ale Rusko ne? To má být odkázáno na nekonečné, plané a nikam nevedoucí tlachání? Jestliže se na území sousedního státu připravuje ZHN (zde biologická), má právo se bránit i vojensky.

      Smazat
    2. Souhlas. To je akce na jednu přihrávku. V Ukrajině USA zatlačí (Ukrajina není samostatná, příkazy chodí z USA) a Ruští slouhové tkz. Hurá patrioti se budou snažit tlačit na silové řešení, protože pouze velký konflikt by mohl zachránit bažinu před vysušením.

      Smazat
    3. Pane Opluštil vždyť je OSN nástroj globalizátorů z usa tak určitě nepůjdou proti svým.

      Smazat
    4. 22:26
      První rozumný koment co od vás čtu, pane Opluštile!

      Smazat
    5. 10,09
      Gott mit uns!

      Smazat
    6. Kubánci potřebují prachy, co takhle postavit něco u nich.

      Smazat
  2. https://strana.ua/news/263131-laboratorii-ssha-v-ukraine-chto-o-nikh-izvestno.html

    OdpovědětSmazat
  3. Tohle by mel kontrolovat kazdy stat na zemekouli. Nejen Rusko. Svinstvo USA nezna hranic! Jen Americane jsou klidni! Jim se nic nemuze stat (a na koronavirus).

    OdpovědětSmazat
  4. A krom toho jsou USA poslední zemí ze signatářů smlouvy o likvidaci chemických zbraní, která je ještě nezničila. Všechny ostatní signatářské státy je již zlikvidovaly. Včetně Ruska (to dokonce s předstihem proti plánu) i Sýrie(!!!). Ta sice měla proti plánu zpoždění, protože některá území, kde se zbraně nacházely, obsadil IS, ale nakonec inspektoři OPCW potvrdili, že i Sýrie už tyto zbraně zlikvidovala (a to ještě před těmi údajnými "chemickými" útoky v Dúmě apod.).
    Copak asi světu hrozí, když už existuje pouze jediný stát (a shodou náhod zrovna jediná supervelmoc!), který má k dispozici chemické zbraně?!?
    Viki L.

    OdpovědětSmazat
  5. Je naprosto zřejmé, že Ušáci jsou obrovským nebezpečím a rizikem pro celý svět. Jejich nezodpovědná, dobrodružná a sebevražedná politika připomíná Hitlera v posledním tažení, kdy razil heslo "po mě potopa". Lidstvo by tomuto šílenství mělo včas zabránit, bez hloupé a zbytečné korektnosti. Je smutné, že to asi chápou jenom Rusové a ostatní dělají mrtvé brouky s nadějí, že se jich to netýká. To je velice hloupá politika, nemající šanci na úspěch.
    Hej hou, rudý dědeček

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 5,10
      O5 za jedna!

      Smazat
    2. OK - naprostý souhlas !!!
      Amerika je zlem od samotného jejího vzniku !
      Kam vstoupí, je problém !
      Nadutost, sebestřednost a bezohlednost.

      Smazat
    3. USA mají právo si dělat co uznají za vhodné a jak bylo řečeno , v těch státech s tím souhlasili . Jsou to suverénní státy a můžou si na svém území v těsné blízkosti ruských hranic umístit třeba stovky amerických biolaboratoří .

      Smazat
    4. 10,32
      Jinak dobrý,mozek stále NEslouží???!

      Smazat
    5. 5:10
      s rudým dědečkem absolutní souhlas !

      Smazat
    6. 10:32 Rusko má právo bránit se , jak uzná za vhodné ! Umístění amerických laboratoří u ruských hranic je nepřátelský akt !

      Smazat
    7. 14:14 to teda není a my tady zas chceme radar , tentokrát nám ho už bojkotovat nebudete .

      Smazat
    8. Anonymní10. července 2020 10:32
      Anonymní10. července 2020 14:14
      Myslím, že oba máte pravdu. Jde o to, kdo má více síly prosadit tu svoji pravdu. Ten slabší ji holt musí přijmout. Tak funguje politika. Rusko je zatím slabší, tak je tam trpí a nemá význam se příliš stavět na zadní, když nemá sílu je zlikvidovat. Ale jistě na tom pracuje a působí na ty státy, ve svém směru. Až je přesvědčí, tak amíky společně vytlačí. P.K.

      Smazat
    9. Anonymní10. července 2020 16:29
      Kdo je to MY? Amíci? Ale pro Čechy to je pouze další riziko zatažení do sporu velmocí. Jako pro ty státy kolem Ruska, kde jsou ty laboratoře. Copak mají nějaké rozhodovací právo, co se v nich bude dělat? Nikoliv, jsou pouhým rukojmím velmocí. Proč bychom se měli hrnout do této pozice? P.K.

      Smazat
    10. Dědeček trefil do černého.

      Smazat
    11. 21:14 protože Rusko je agresivní a je to náš nepřítel . Proč okupuje Sibiř ?

      Smazat
    12. Anonymní11. července 2020 6:51
      To ještě není to nejhorší. Také si zabrali Moskvu, Leningrad a vůbec. Ale na druhou stranu jim nevadí, že v Praze jsou Češi a nechce je nahrazovat Afričanama a muslimama. Je to náš přítel. P.K.

      Smazat
    13. Zcela bez korekcí - Amerika doufá, že se ji podaří vyvolat vojenský konflikt mezi Ukrajinou a Ruskem a oni budou moci z pověření OSN (nebo jiných institucí) bojovat proti Rusku. Nakonec pomocí lži bylo možno napadnout Irák, Sýrii a další státy, které byly energeticky samostatné (ropa).
      Je to stejné, jako když Němci doufají, že se Česko dobrovolně vzdá Benešových dekretů, protože tak by to bylo v souladu s mezinárodním právem. S Milionem chvilek už tento proces začal

      Smazat
  6. V epicentru jaderného výbuchu nepřežije zhola nic. Jestlipak tenhle jednoduchý fakt znají i majitelé těch laboratoří?

    OdpovědětSmazat
  7. Česká neziskovka Člověk v tísni se snažila ovlivnit hlasování o změnách v Ústavě RF, uvedli ve Státní dumě

    https://cz.sputniknews.com/politika/2020070912203533-ceska-neziskovka-clovek-v-tisni-se-snazila-ovlivnit-hlasovani-o-zmenach-v-ustave-rf-uvedli-ve/

    OdpovědětSmazat
  8. Rusove jsou na odhaleni vyvoje biozbrani kratci. Cely svet je zkolonizovan skrze USA a proto tam nikdo nebude pravdu a pravo Ruska podporovat. USA se musi proto rozlozit samy zevnitr, aby se neco zmenilo. Pak je mozne tyto laboratore likvidivat a osvobodit Ukrajinu zbavenim se neonacistu a vladnouci mafie,oligarchu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nebezpečí je v tom, že když se k moci dostane taková nějaká "Hillary", pustí to z těch laboratoří do světa a bude se přitom smát šíleně, jako když zabíjeli Kaddáfího ...

      Smazat
  9. V USA rozpoutali pandemii, jsou na to dukazy. I Spanele objevili COVID-19 u nich uz na jare 2019! Po svete zavlekla virus americka armada a turiste z USA z okoli laboratore ve Fort Detrick, kde nechali zamerne vir unikat do odpadnich vod. Pak se zamorily Italie a Cina. Ja ten vir chytil v letadle letos na jare. Nastesti mel rychly prubeh.
    USA tak sklizi co zasely. Pandemie pomuze k rozpadu USA a osvobozeni vsech jejich kolonii od nadvaldy Americanu. I nasi kolonie Ceska a Slovenska. Tesme se! Prelom 2020/21 bude nejvyznamejsi od 2. svetove valky.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To není důkaz, že ti pochází z USA.

      Smazat
  10. Odpovědi
    1. Obávám se, že by Kreml odpověděl tímtéž.

      Smazat
    2. Koho, Rusko?

      Smazat
    3. 11,32Souhlas,tomuhle by amiokupant rozuměl!!!!

      Smazat
  11. Bojovat s ohrožením je správné a pro každý stát nezbytné pro přežití. Ale použití silového řešení by znamenalo přesně to, čeho se "západ" celou dobu dobýval. To není v Putinově stylu, aby vstupoval do boje tam, kde je očekáván předem. Nepovedlo se to "západu" ani na Ukrajině po Majdanech a vzniku LNR a DNR. Krym byl natolik nečekanou akcí, že byli zaskočeni všichni a to z velké části i opozice v Rusku. To byl z hlediska obrany zájmů Ruska jediný možný a správný krok. Důležitá byla legalizace podle mezinárodního práva odchodu Krymu od Ukrajiny (ať se to někomu líbí nebo ne, je to tak. Právo je právo a nemůže se změnit (nebo by se nemělo) podle přání někoho).
    Toto prohlášení NENÍ OFICIÁLNÍM PROHLÁŠENÍM RUSKÝCH ÚŘADŮ!! A podle toho je to třeba nutno hodnotit. Já osobně problém znám (nebo známe přece s problémem, kde vznikl virus), ale raději si počkám až co udělá, či prohlásí některý ODPOVĚDNÝ činitel ruské vlády nebo prezident Putin.

    Jen si to vezměte. Hlouposti našich "politiků" druhé třetí sorty vedly k definitivnímu konci hry na kočku a myš s "naším" agentem ... Ve vhodnou dobu, na přesném vrcholu událostí. A ještě z toho de facto udělali ostudu pro "naši" "vaši" proamerickou rozvědku, která ani nepracuje v zájmu vlastního státu ... A to vše kontra - RICIN. A také je jasné, za co bylo to americké vyznamenání pro toho z STS Chvojkovic Brodu, že?

    Koneckonců je tu ale ještě jeden fakt, který z toho vyplývá. Jak je možné, že se tolik "vědců" dá prostě koupit za pár stříbrných, aby zabíjeli? Nebo jsou tak hloupí a bez svědomí, že ani náznakem nechápou, že jejich výsledky budou sloužit všemu jinému, jen ne pro dobro lidstva? V podstatě není jasné, co je pak horší. Jestli "vědec vrah" nebo "vědec hlupák".

    OdpovědětSmazat
  12. noviczech
    ...už dávno jsem si na toto myslel a říkal jsem si co pan Putin chce asi mírovou cestou s GAUNERY řešit! Určitě řeknete hloupý názor, ale stalo se a je klid. Pan Putin zemím omluvu: "Ulétly nám dvě rakety a náhodou trefily tyto místa a zrovna když byla plná účast vědců (nasledovniků doktora Mengelleho), omlouvám se těmto zemím"! No a každý týden, kdyby mu zabloudily dvě rakety, za pár týdnů by bylo vystaráno! Vlastně mi to připomíná Židovskou Izraelskou metodu, ale účinnou...!!

    OdpovědětSmazat
  13. Kde se berou debilové s vypatlanými mozky kteří napíšou že Rusko je nepřítel a okupuje Sibiř. Má ten člověk alespoň 15 let? Těsně po II. světové válce uvažovali amíci a angláni, jak napadnout svého spojence, tehdy Sovětský svaz. Neprošlo to jen proto, že nebyli vojáci, kteří by chtěli, po tom utrpení, bojovat. Amerika je nepřítel věch a existují pro ně jen Americké zájmy. Nemají přátel, jen vazalské státy.

    OdpovědětSmazat
  14. USA je zlo, které je podporováno i od jejich chlebodárců u nás. Vondra, Filaja, Stan Jura, Langšádlová, Pekáčová... to jsou oni, kterým nevadí zvěrstva, lži a podrazy z USA, hlavně, že jsou proti Rusům a Číňanům. Dokument o tom, jak USA více jak 200 let terorizují a masakrují svět jen potvrzuje, že pokud se svět zbaví USA, a jeho podporovatelů bude na světě dobře. Ta hrůza, která je nyní v USA dává naději, že bude lépe. Zbavit USA dolaru, to by byl úder na komoru.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.