Reklama

sobota 18. července 2020

Krvavá kosovská skvrna i na tváři V. Havla?

Madeleine Albrightová a Václav Havel
Jiří Vaško
18.7.2020

Byl Václav Havel padouch nebo hrdina? Je hoden neustálého velebení, jak to činí mj. Česká televize, nebo zatracení, jak tvrdí někteří lidé, kteří ho osobně dobře znali? A poškodila nedávno vylitá krvavá špína z Kosova i jeho pracně udržovaný zářivý kult?



Vše nasvědčuje tomu, že Václav Havel byl člověk mnoha tváří, v nichž se možná ani sám někdy příliš nevyznal. Dlouho se pohyboval v divadelním prostředí a tak i v životě svědomitě a iniciativně hrál různé role, které mu svěřovali cizí i naši principálové. Byl disident i prezident, politik i filozof a během svých vystoupení se občas ukláněl jako herec na jevišti.

V. Havel je také autorem absurdních dramatických děl a v některých encyklopediích bývá řazen mezi významné tvůrce tohoto žánru, i když jejich kvalita je mnohými kritiky označována za diskutabilní. To však nic nemění na tom, že zejména svými velmi rozporuplnými činy a životem (např. jako hlasatel morálky a současně velký záletník či milovník alkoholu nebo deklarovaný humanista a současně i schvalovatel a tedy i podněcovatel válek) se stal jedním z nejtypičtějších představitelů absurdního divadla zvaného současný svět.

Není snad absurdní tento svět plný krásných slov a frází o míru, demokracii a svobodě, a současně násilí a válek pod nejrůznějšími záminkami, svět plný spekulací a podvodů, falešných slibů, lží, zbytečné nenávisti a vydírání lidí i celých národů? Není snad absurdní často teatrální prohlašování či tvrzení něčeho, co se poté mění v opak a odlišný, mnohdy tragický výsledek? A nemá snad pravdu francouzský klasik Jean de la Fontaine (1621-1695), když říkal „Mocní jsou většinou jak divadelní masky a obdiv vzbuzují jen u prodejné chásky“?

Významnou součástí takového světa se stal i Václav Havel, který si to možná v hloubi duše uvědomoval, styděl se za některé své činy, a proto často zdůrazňoval, že nakonec „pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí“.

A v poslední době se ukázalo, že může mít i pravdu, když byly odhaleny lži kolem Kosova a jeho nynější prezident Hasim Thaci byl spolu s dalšími devíti osobami obviněn z válečných zločinů a ze zločinů proti lidskosti, včetně téměř stovky vražd. Spolu s „přítelkyní“ Madeleine Albrightovou, která byla spíše jeho zpravodajsky řečeno „řídící důstojník“, si i sám V. Havel aktivní podporou těchto lidí a „humanitárního bombardování“ Srbska velmi ušpinil ruce. A jeho pověst nesporně utrpěla další citelný šrám, i když se o tom dnes v Česku raději taktně mlčí.

Jak napsal jeden z našich národních velikánů Josef Čapek (1887-1945), kterého v koncentračním táboře pro jeho názory umučili němečtí fašisté: „Jsou vítězství, která jsou hanbou a jsou lidé, od nichž se, ačkoli dáváš pozor, zamažeš“.

Duch symbolu absurdního světa V. Havla žije i dnes. Žije i v často absurdních činech jeho pohrobků, ve zneužívání jeho odkazu a kšeftování s ním. Do značné míry symbolické je i čestné umístění busty Václava Havla, autora teze „Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí“, v Kongresu USA ve Washingtonu, o kterém „zlí jazykové“, a to i v Americe, tvrdí, že zejména v posledních letech patří mezi nejprolhanější a nejzlovolnější instituce na světě. No řekněte, není i to absurdní?


110 komentářů :

  1. Byl to prostě dobytek ..

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Dobytek je užitečný, v čem byl ten odpad užitečný pro Čechy?

      Smazat
    2. Ano trefil jste do černého a jako dobytek skončil.Jen pár hajzlů tohoto slabého sluhu oslavuje.Podívejte na jeho poslední fotky prostě prochlastaná nemocná troska.Nemocné zvíře zaleze do kouta a pojde on to nedokázal.

      Smazat
    3. Já moc rád vzpomínám, jak na Hrad jezdili muzikanti, politici, aristokrati a další významné osobnosti z celého světa. Byl jsem tehdy na svou rodnou zemi hrdý. Teď se to rozhodně nedá říct, jde to s pověstí ČR od desíti k pěti. Mluvím plynule pěti jazyky s pokud nemusím, vůbec neříkám, odkud jsem.

      Smazat
    4. 13:22,13:34
      Urážíte člověka který se nemuže bránit, to svědčí o vaší totální hlouposti. Pan Havel byl jeden z nejvýznamnějších ČECHU za posledních sto let naší historie. Měl podporu a uznání v celém demokratickém světě, obdržel bezpočet uznání a titulu ze všech významných institucí světa, co jste dokázali vy dva ZOUFALCI??? nic, jen mlátit do klávesnice své ubohé, hloupé komenty! CHUDÁCI primitivní.

      Smazat
    5. 15:49
      Že to byl byl zloděj a vlastizrádce za to mu máme děkovat???!!!! Ty seš stejně ynteligentni jako Geislerová a jejich milión havlochc@nek🤮
      A že ho poplácávali po hrbu amiokupanti a stejný vladtizradci je pro ČECHY OSTUDA STEJNÁ, JAKO ZA PROTEKTORÁTU ministr osvěty Emanuel Moravec!!!!! 😡

      Smazat
    6. Havel patří do sorty lidí, které už nelze urazit. Jeho čest má pro české vlastence cenu té hodnotou nejmenší mince... Pravda, pro ty, kdo si pomohli, má Havel cenu všeho, co nám po převratu 1989 bylo díky jeho činnosti uloupeno... a nadluženo.

      15.49 Klidně se k němu modlete dál. A obdivujte jeho sbírku cizích cen a metálů...

      Smazat
    7. 15.49 Havel byl opilec a lhář , jeho působení bylo horší než Mnichovská dohoda ! Na západě ho měli rádi , protože jim věnoval republiku !

      Smazat
    8. 15:49 Bodejť by neměl podporu. Zrušil nám zbrojní průmysl a uvolnil trhy západu. Ještě aby ho za to neuznávali. Druhého naivu, a tak ochotnou loutku by těžko hledali.

      Smazat
    9. Milý primitivní chudacku, který mluvíš pěti jazyky, Havel byl totálně zaprodane prase, sloužící všem, jen ne nám lidem. Jsi li přesvědčen, že nás svět miloval pro jeho krásu a dobrotu, bylo to především proto, že otevřel republiku k vydrancovani, a špíně. Ale tobě, který vyznává svatého Havla to zřejmě nejlépe vysvětlí zrzatej na Letné, už by ses měl pomalu voblict, guru čeká, nezapomeň vobrazek svatyho Venci.. A láhev na povzbuzení mysli... ��

      Smazat
    10. 14:34 "Mluvím plynule pěti jazyky s pokud nemusím, vůbec neříkám, odkud jsem". To se nemáte čím chlubit, že se za svou rodnou zemi stydíte. Styďte se!!!

      Smazat
    11. Volejte Chocholouška, stav pacienta je velmi važný, nejspíš kritický.

      Smazat
    12. Vy tří na začátku se předháníte kdo je větší inteligent co! Ani jeden, jen hloupí ubožáci.
      13:43
      Jeden z mála slušných a pravdivých příspěvku, díky!

      Smazat
    13. 18;46
      Západní tam, kam paprsek slunce nezasvítí!

      Smazat
    14. Dnes je tomu přesně 40 let od úmyslného podpálení ČKD Naftové motory v Praze na Smíchově Pirátem. Vyhořelý závod již nebyl obnoven, nový byl postaven v Hradci Králové.

      Smazat
    15. 15:49
      Má to logiku, Havel dostal vyznamenání od těch, kterým nás prodal.

      Smazat
  2. Kdyby V. Havel dodržel to, co sliboval, tedy že přivede tento stát ke svobodným volbám a poté se bude věnovat práci dramatika, mohl z tohoto světa odejít jako čestný slušný člověk. Člověk na kterého by s úctou národ vzpomínal. Neučinil tak, touha po moci a mamonu byla mnohem silnější, než starosti o stát. U převážné většiny obyvatel teto země skončil jako odsouzeníhodný zaprodaný dobytek.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Skončil jako zloděj,vlastizrádce a podporovatel amivrahů 😡😡😡

      Smazat
    2. Havel byl lhář a opilec , přečtěte si jeho projev z prosince 89 , co věta to lež !

      Smazat
    3. Přestaňte laskavě dodávat důležitost vašim žvástům opíráním se o jakousi smyšlenou většinu.

      Havel je dnes především symbolem přechodu od totality ke svobodě a demokracii. Takže jednoznačně kladná postava. Vaše hledání špíny mi připomíná současné debilní hnutí "cancel culture" na Západě.

      Smazat
    4. 14:45
      A proto má za odměnu ta kurva vlastizrádná zlodějská i vožralou bustu ve Fuckingtownu???!!! Tupane 👎👎👎

      Smazat
    5. 14.45 Dnes jsme jen rozkradený , zadlužený stát , se zničeným průmyslem , školstvím , zemědělstvím , jsme jen nesvéprávná nesoběstačná západní kolonie , dokonce nám nařizují , jak se má co jmenovat , cpou nám sem migranty , naše kabaretní armáda v zájmu západu okupuje cizí země ! Jděte líbat nohy cikánům , to od vás váš západní páníček dnes chce !

      Smazat
    6. Na šaškovský piedestal vytáhli tohoto gumového "hrdinu" loudkovodiči. Připravovali si ho dlouhé roky a intenzivně několik měsíců roku 1989. Tenhle paňáca slíbil "FŠECKO" jen aby se sám dostal k zabaveným majetkům kolaborantské rodiny Havlů. A ejhle, ono se to povedlo. Dalších mnoho generací bude "s láskou a vřelostí" vzpomínat, jak průmyslový a samostatně hospodařící stát ve střední Evropě přivedl "ON" v čele veksláků, prodejných komunistů a STBáků "zu Grund"! Česky by to bylo "na mizinu", ale on ten "Grund" odplul do Němec :(:(

      Smazat
    7. 14:45 Havel je maximalne symbolem polistopadove euforie, zneuziti naivity tohoto naroda a v neposledni rade pokrytectvi. Na rozpad SSSR a zmenu rezimu u nas mel nulovy vliv. Doslo by k nemu ve stejny cas na sekundu presne, i kdyby se vubec nenarodil.
      Cancel culture je uplne o necem jinem. Je to o posuzovani davno mrtvych historickych postav optikou dnesnich zblblych pseudoliberalu. Havel je postava ze soucasnosti, miliony lidi si ho pamatuji.

      Smazat
  3. Byl to podvodník!...Stydím se, že jsem zpočátku patřil mezi jeho obdivovatele.

    OdpovědětSmazat
  4. Byl to špunt v americké řiti,tečka.Následky jsou pro nás strašné.

    OdpovědětSmazat
  5. Jean de la Fontaine má prostě a jednoduše pravdu. S jednou výjimkou, o které se ale "také" nesmí "pro jistotu" mluvit.

    Jak by nebyli? Vždyť si pořádně projděte soupis "původních" profesí mnoha politiků. Nic proti původnímu povolání, vypracovat se může přece každý, ale de facto jít do nejvyšších funkcí přímo z ... (doplňte co sami znáte).
    V souvislosti s touto "otázkou" v článku mne spíše překvapuje, že ještě vůbec svět nějak funguje, když uvážíte, kolik lidí je ochotno cokoliv, kohokoliv a kdykoliv obětovat na oltář "svého úspěchu". Kolik lidí a navíc poměrně snadno, s klidem pracuje pro ty, co rozhodně nemají na mysli zdraví, spokojenost atd. lidské společnosti a vlastně ani jeho samotného. Jako třeba vědci, kteří "vynalézají" nové druhy virů, abychom se měli čeho bát. Nebo ti inženýři, co staví a pomáhají produkovat předem a vědomě škodlivé stroje, přístroje a zařízení. Nebo si vemte ty, kteří za pár šupů na třetí (to jako že mají nadstandardní plat) ochraňují největší zločince v současnosti v jejich "i "občas" státních" kancelářích. Nebo ty, kteří s vášní a krutou pomstou svým učitelům a profesorům přepisují dějiny, podle kterých si nezasloužili vůbec prolézt do "života s diplomem".
    Lze se divit, že takoví pak "občas" chtějí prožít aspoň jednou pocit letu a "jen tak" si "vyskočí z okna v desátém patře"? Zvláště když už nemají svým "hospodářům" co nového dát?
    Havel si nezaslouží více pozornosti než jako nepříliš kvalitní umělec. Jediné, co z něho dělalo politika je název zaměstnání, které vykonával. V normální společnosti by zůstal buď znám pouze v divadle jako oponář nebo jako "vesnický" pisálek, který by se možná mohl jednou dočkat malého článku v normálních okresních novinách jako lidový "kutil", který "rád seděl nacistům na klíně".

    OdpovědětSmazat
  6. Václav Havel pracoval ve prospěch kdečeho a kdekoho pouze jeho vlast ho jaksi nezajímala. Hlavní byl sudetoněmecký landsmanschaft, kriminálníci, NATO, USA a SRN. Z jejich pohledu byl V. Havel rozumně uložená měna, neboť jeho "dílo" sype zmíněným investorům dodnes.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 14:53
      👍👍👍👍👍👍👍

      Smazat
    2. Jednou vyjde kniha: "To byl Václav Havel" a vydavatelství Naše vojsko bude mít problémy.

      Smazat
    3. Jen splácel to, za co byl on a ta jeho parta placena.

      Smazat
  7. Vaško, lžete, jste obyčejný tlučhuba, pan Havel žádné bombardování nepodpořil to byla tenkrát věc Zemana a Kavana! Nikdo Havla neřídil ani paní Albraitová, zase lžete, vždy jednal sám za sebe a vždy velice dobře, jinak, co se týče bombardování Srbska, tak se spojenci zachovali zcela správně, ten kdo vyvolal konflik v Jugo, SRB, dostal zaslouženě po držce!!
    Čím vám Vaško pan Havel konkrétně ublížil, že jste vuči němu tak nekorektní, nenávistný. Naprostá většina národa chápe pana Havla a vnímá, jako člověka, který se zasloužil o naši svobodu, odstřihnutí od totalitního Ruska, to vám asi vadí nejvíc že!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 16:08 Zřejmě dobrej matroš a pokud ne, tak diagnoza.

      Smazat
    2. Nepište hlouposti , největší podíl na konfliktu v Jugo má Německo , to dodalo Chorvatsku zbraně a celý konflikt s ostatními západními státy podporovalo , důvodem bylo zničit Jugoslávii , která by jako celek západ poslouchat nechtěla ! Incident v Račaku , který byl důvodem k bombardování Srbska byl zinscenovaný !

      Smazat
    3. Za prolomení Benešových dekretů, omluvou se fašistům a schvalování okupace a vraždění v bývalé Jugoslávii MĚL TEN GRABIT VISET!!!!!!
      P. S.Redakci děkuji za zveřejnění

      Smazat
    4. 16:18- ano, Václav Havel se zasloužil o Vaši svobodu, to je fakt. Jinak tvrdíte, co nemůžete doložit. Byl jste aspoň jeho tajemníkem nebo snad "řídícím důstojníkem? Co se týče Jugoslávie, jediný z "party" byl proti Dienstbier. Zeman jen "byl přinucen" povolit přelet letadel přes naše území. A kde jste sebral údaj o naprosté většině národa? Vašeho?

      Běží pár filmů o Havlovi. Nemáte společné morálně volní vlastnosti? Tak má vypadat morálka, kterou se snažíte ostatním vnutit!

      Smazat
    5. Havel štval do 2.války proti Iráku na objednávku Albrightové.
      Havel se vodil po Praze s vůdcem bosenských džihádistů Izetbegovičem a tvrdil o tom zločinci, že je demokrat. Protě ulhaný zločinec. Ostudně se nechal vozit v helikoptéře nad Kosovem, dole dohořívaly 51.000 srbských stavení. Havel je špatný autor, lhář, vlastizrádce a poslušná loutka Clintonovou gangu.

      Smazat
    6. Dejte si do Googla "bezdomovci, exekuce, drogy" a čtěte. Takhle jsme si svobodu, pravdu a lásku nepředstavovali.

      Smazat
    7. Zase jeden pomýlený a nebo zfanatizovaný s klapkami na očích...!!

      Smazat
    8. 16:27
      Proč lžete??? Západ dodal zbraně Chorvatum až tahdy, když hrozilo, že je Srb zažene do moře!
      20 let jezdím do Chorvatska na jedno místo, vždy na dva měsíce, pokud zavedeme řeč s mistníma na válku, tak bych vám přál slyšet jejich názory. Žádný Západ nezačal tenkrát válku, než pouze Srb, nikdo ji ze Západu nepodporoval až do doby, kdy hrozilo Chorvatsku jako národu zničení, tehdy zasáhl Západ. Vidět zničený Dubrovník před 20 lety, bych nikomu nepřál, kdy min. 80% budov nemělo střechy a to vše díky Srbskému odstřelování z moře, tak tady tak hloupě nekvákáte! Spravedlivé bombardování Srbu jen zkrátilo a ukončilo tehdy nesmyslný konflikt a zachránilo mnoho životu. Miloševič a ostatní odsouzení Srbáci moc dobře věděli jakých svinstev se dopouštěli, tak se řada z nich raději otrávila , zmetci.

      Smazat
    9. ada 18. července 2020 17:53
      Není pomýlený, je nejspíše placený. Copak normální člověk i s opačným názorem, než jsou tady, bude denně lézt sem jako šváb na pivo? Nebo je prostě psychicky nemocný.

      Smazat
    10. Re (16:08):
      ... je otázkou, kdo vlastně lže, viz citace Havla níže.
      Je Havlovo stanovisko k bombardování Jug., a to bez mandátu RB OSN(!!), snad odmítavé?
      ---
      „Domnívám se, že během zásahu NATO v Kosovu existuje jeden činitel, o kterém nikdo nemůže pochybovat: nálety, bomby, nejsou vyvolány hmotným zájmem. Jejich povaha je výlučně humanitární: to, co je zde ve hře, jsou principy, lidská práva, jimž je dána taková priorita, která překračuje i státní suverenitu. A to poskytuje útoku na Jugoslávskou federaci legitimitu i bez mandátu Spojených národů. Ale na základě své osobní zkušenosti jsem stejně silně přesvědčen, že jen čas dovolí objektivně zhodnotit to, co se děje v těchto dnech v Jugoslávii a dopad na NATO,“ řekl Václav Havel listu Le Monde (29.4.1999).

      Smazat
    11. 18.23 Srbsko válku určitě nezačalo , seznamte se pořádně s tím co se tam dělo , nečtěte jen západní plky !To Srbové na ten Dubrovník stříleli jen tak pro zábavu ? Dnes konečně soudí toho kosovského vraha , pravda začíná vylézat na povrch ! Ještě dnes jsou v Chorvatsku vidět opuštěné domy , kde je napsáno Srb a namalovaná šibenice !

      Smazat
    12. Jugoslavie byla poslední SOCIALISTICKÝ stát v Evropě..proto musela být zničena!

      Smazat
    13. 16:08 resp.18:23 je špatně nabrífovaný provokatér.
      Chorvati si zvolili v prvních "svobodných" volbách post fašisty - neoustašovce. Srbové v takovém státě s fašistickým vedením nechtěli žít, zvláště když jim Chorvaté odebrali statut státotvorného národa. Srbové tehdy tvořili přes 20% chorvatských občanů. |V té době se také do VHorvatska vracela fašistická emograce, zdravili se s davy lidí na stadionech zdviženou pravicí a řvali to jejich "Za dom spramni", pozdrav ustašovského hnutí. Srbové u vědomí genocidy, kterou na nich páchali ustašovci v letech 1941-44 (koncentrák v Jasenovci - několik stovek tisíc povražděných Srbů, vydloubané srbské oči v košících nošené místním farářům jako projev oddanosti katolické církvi a ustašovskému zřízení atd. atd.) se začali ozbrojovat. První chorvatské nájezdy na svá území odrazili - např. ve vesnici Borovo Selo. Vukovar prošel během války několikrát z jedné strany na druhou. Chorvatští fanatici povraždili všechny Srby v místní nemocnici. Všude v chorvatském vnitrozemí vyháněli a vypalovali tam po staletí usazené Srby. Trosky těch domů najdete i všude v dalmatském zázemí, stačí zajít kamkoli do kopců nad mořem.
      Nakonec chorvati pod vedením 80 vysokých amerických důstojníků provedli operaci Bouře - a to fikaně v propagačním stínu způsobeným mediální ohlupovací kampaní okolo Srebrenice. Z Chorvatska bylo vyhnáno před 250.000 chorvatských Srbů. Kdo zůstal, byl popraven. Genocidní akce jak prase. A svět včetně zločince Havla mlčel, případně schvaloval. Německo celou dobu konfliktu dodávalo chorvatským ozbrojeným silám včetně stranických milicí zbraně z výzbroje bývalé Volksarmee DDR. Německo tako zařídilo, že státy, které tehdy zakládaly Evropskou unii nemusí nic platit, vše zatáhne sjednocené Německo, jen musí rychle uznat samostatnost Chorvatska, Slovinska a později i Bosny a Hercegoviny. Německo nese hlavní vinu na rozbití Jugoslávie. USA vše nakonec dovršili podporou džihádu u Bosně a podporou albánských teroristů na Kosovu.

      Smazat
    14. 18;23
      Diskutovat s ustašovskejma vraha má může jen ÍÁček bez rozhledu a znalosti dějin!

      Smazat
    15. Aha 18:23, tak vy jezdíte dvacet let do Chorvatska vždy na dva měsíce. Čím se živíte? Já například mám za přátele Srby, Chorvaty i Černohorce. Historicky Řeky a dnes nově zvané Severní Makedonce. Tak jednoznačné jak vy si dovolujete tvrdit, buď v důsledku jednostranné politické orientace, nebo podle vašeho přizvukujícího chorvatského ubytovatele, nebo dokonce domovníka ve vaši chorvatské nemovitosti, tak jednoznačné to rozhodně není. A navíc, služebně jsem si v rámci jistých průmyslových kooperací bývalou Jugoslávii užil. Srbsko, Bosnu-Hercegovinu a Chorvatsko. Jistá neláska tam byla patrná už tenkrát a "západ" ji ve svůj prospěch využil naplno. Ostatně, podpořil i rozpad Československa. Čechům a Slovákům to nějak prospělo? Podotýkám, Chorvatům bych dnes, ze svého, nedovezl ani korunu. I kdybych tam měl být obklopen huriskami, krmen nebeskou stravou a stejně napájen. Víte proč? Protože, ve své většině jsou, jako národnost, slouhové. V tom k nim nemáme daleko, bohužel. Ovšem, Němcům jsme za Reichu obětavě nesloužili a ani ty Slováky nebo Poláky, žádným způsobem nepodrazili. Vezměte na vědomí.

      Smazat
    16. 22:25
      Vše to jaké příkoří se stalo Srbum, bylo vyvoláno pouze a jenom zase Srbem, který válku proti chorvatum začal. Chorvati plus další tehdejší státy Jugo. se chtěli pouze odtrhnout z molochu Jugoslávie plus, na což Miloševič a jeho rudí pochlebovači zareagovali vojenskou silou, hlavně proti Chorvatum, vyhnání Srba je pravda, na Korčule, kam jezdím právě těch 20 let, je ještě dnes spousta rozestavěných domu po Srbech, ale zase jen dusledek vyvolání války a následné masykry Chorvatských civilistu Srbem.
      Tu vaši lež o 80 Amíckých dustojníku jste si mohl odpustit, další vaš koment je díky tomu velice nevěrohodný!!!

      Smazat
    17. 7:44
      Nemyslíte, že vám do toho nic není, čím jsem se živil?? Mě je třeba naprosto jedno čím se živíte, nebo co děláte vy!!
      Do té destinace kam jezdím 20 let jezdilo mnoho Slovincu, tak že ne jen popis války ze strany Chorvatu, ale i Slovincu, kteří nemohli přijít Srbským zrudám na jméno.První koho napadl Srb bylo Slovinsko, tehdy se Itálie zastala malého státu, tak po několika dnech boju Srb ze strachu odtáhnul a začala agrese proti chorvatum!
      Pomlouváte tady Chorvaty, mě se za 20 let pobytu na Korčule nikdy nestalo z jejich strany nic špatného, naopak, vždy upřímné přijetí a pozvání do rodin na ruzné oslavy, grilovačky, vždy super!Vozím sebou min. 120 plechovek piva, většinu toho rozdám. Vždy při odjezdu mě mnoho domácích darovalo víno, rakiji a i ta slza ukápla, prostě druhý domov. Letos snad pojedu 31 srpna, doufám!! V 65 letech 1 400km není sranda, ale dobré auto je záruka!
      Na Chorvatsko a místní nedám dopustit!!!!!!!!

      Smazat
    18. Anonym 22:25 má pravdu. To vy jste podlehl chorvatské propagandě. Nezapomínejte, že se tak chovali malíí zakomplexovaní Chorvati a Slovinci k Srbům již za 1. světové války! Za WW2 je masakrovali, spolu s Cikány a Židy (viz Jasenovac a další vyhlazovací tábory).

      Fungující mnohonárodní stát není moloch!

      Chorvatsko opustilo Jugoslávii v protiprávním postavení. Porušilo Jugoslávskou ústavu. Neuhradilo své dluhy vůči Federaci.

      Cílem války bylo vyhnat Srby a získat jejich nemovitosti, což se nakonec stalo a stále děje.

      Kde se děli masakry chorvatských civilistů. Prosím, napište , kde jste tuto informaci čerpal. Rád bych se poučil. Naopak chorvatské stranické milice přepadaly i srbské vesnice za řekou na bosenské straně, tady v cizí zemi!

      Oněch 80 amerických důstojníků opravdu naplánovalo a velitelsky řídilo operaci Oluja (Bouře) na konci léta 1995.

      Víc se o tom můžete dozvědět na stránkách www.kosovoonline.cz (www.kosovoonline.net) a hledat ve fulltextovém vyhledávači.

      Lhář jste vy, anonyme 9:57!!!

      Smazat
    19. Anonym 18:23, 9:57 resp. 10:16 bere "informace" jen z ustašovské propagandy. Tady mu lidé nasypaly fůru faktů a odkazů na zdroje, ale ten starý moula si nic neprověřuje, nechá se koupit za hlt vína a žgrtíček rakije. Asi se živí jako parazit - poradce, lobbista, expert či jak se ta cizopasná havěť jmenuje.

      Smazat
    20. 10:16, čím se živíte se ptám proto, abych pochopil váš postoj. Tak jak popisujete chování Chorvatů ke své osobě, chovají se k mé osobě třeba Srbové a s podivem, že stále ještě a většinou vřeleji, když zjistí, že jsem Čech. Starší občas říkají „Čechoslovačka“. Bez toho efektu i Bulhaři. S Černohorci, Makedonci (severními) je to bez známosti méně vřelé, podobně s Řeky. S Chorvaty a Slovinci se nemám chuť příliš bavit.
      Svěřím vám, že svoje peníze vozím Řekúm, když si je pod současnou kuratelou nad jiné zaslouží. Srby podporuji jinou cestou, když moře nemají. Asi to je nákladnější než vaše dva měsíce v Chorvatsku. Jenže, dělá mi to dobře na duši.
      Vaše prostota, v daném věku, docela zaráží. Asi nevnímáte, co pro zmiňované národy i náš národ znamenaly obě světové války a nakonec i ta historická sousedství. Že by mělo být líp, realita nenaznačuje. Když si tak dopřáváte, že?

      Smazat
  8. Havel, to je veličina která chtěla zpět majetek za kolaboraci jeho rodiny z fašisty.Do teto kapitoly se dá zapsat i Swcharzenberga .
    Hřib,Kolář a Novotný ,to je trojka která hraničí se zákonem .
    Dnes Babiš jedna o pomoci EU koronaviru . Babiši máš na svých bedrách zadlužení nebo zničení tohoto státu. všichni tě budou proklínat! Odmítni a spolehni se na Česko .

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 16:22
      Tak jste smotal hrušky s jablkama, ještě vám v tom blábolu chybí Jakeš! Co to je BEDRÁCH?? Vy opravdu nevíte která bije!! Kolář, Havel, Babiš, Hřib...... co tam máte dál!!??

      Smazat
    2. 18:27
      nečti to..., to nemůžeš pochopit. Prohlížej si obrázky...

      Smazat
  9. Všude okolo nás se to hroutilo. Dospělo to tak daleko, že už i hrdinní, nebojácní umělci začali podepisovat petice za propuštění Havla. Ti stejní umělci, kteří pár let předtím podepisovali antichartu, tedy, proti Havlovi. Byla mezi nimi i současná vdova, paní Dáša Veškrnová. Dokázala však poté prozřít a bezmezně se zamilovat, není divu. Opravdu se najde idiot, který si myslí, že nebýt Havla, tak by nedošlo k převratu ?

    OdpovědětSmazat
  10. Havla jako alkoholika znala celá Praha. Když se vracel po roce 1989 z Německa, kde byla podepsána mírová dohoda, byla celá, tehdy ještě československá delegace, vyložena z letadla na starém ruzyňském letišti jako pytle brambor 😁VŠICHNI TOTÁLNĚ POD PAROU! Při další návštěvě v Německu musel být Havel převezen do tamní nemocnice. Venku se p tom v tisku svobodné psalo, ale doma se nesmělo napsat NIC!!!!! Fungovala přísná autocenzura médií!!!!! ANO, BYLA TO OTRAVA ALKOHOLEM, tak to psal západní tisk!!!!!!! 👎👎👎👎
    P. S.
    A co teď vy bandou havlopussynek, takhle nás ten udavač a vlastizrádce reprezentoval!!! ;🤮🤮🤮

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Havel chlastal jako Jelcin... ale mnohem méně vydržel. Vydržel jenom tolik, jako disident.

      Smazat
  11. Havel byl ješita se skromným vzděláním a velkými ambicemi, pro které pak lehce obětoval svůj charakter, jen aby vypadal jako "velký politik". Jistě jej již nezastihne Norimberk č. 2, ale historie ho odsoudí a v pořadí presidentů upozadí někam za Emila Háchu.

    OdpovědětSmazat
  12. Tu kosovskou špínu má na sobě i Zeman. Já vím, asi musel poslechnout. Ale na druhou stranu, buď ten souhlas k přeletu dali ze skutečného přesvědčení, nebo se připosrali před cizí mocí. Obojí má vypovídací hodnotu.
    Tohle Zemanovi nikdo z jeho kritiků nevyčítá, ale kundy mu budou vyčítat ještě deset let po jeho smrti.

    OdpovědětSmazat
  13. 16:08 Máte špatné informace. Humanitární bombardování jeho
    výrok, podpořil i když se rýsovala dohoda v rozhovoru uvedl Miroslav Polreich diplomat a zpravodajec.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ano, on neřekl doslova "humanitární bombardování", ale řekl něco ve smyslu "humanitární účely, kterým pomůže bombardování", každopádně to podpořil, takže elfík blbeček 16:08 lže, jako když tiskne.

      Nemyslím, že byl Havel dobytek, ale problém je, že na svou roli nestačil, neměl na to vzdělání, byl příliš slabý a naivní. Chtěl být humanistou, ale v klíčových věcech si vždy nechal vsugerovat, že americké zájmy jsou to pravé, co máme následovat. Lezení do zadku USSA byla možná hlavní kvalifikace jeho poradců, viz Kolář st. s myšlením na úrovni primitiva.

      Stejně tak jako si nedokázal odpustit chlast, tak ze stejné slabosti uhýbal, když šlo o zájmy velkých hochů. Možná se mu výsledek vždy nelíbil, ale už nemohl vystoupit z rozjetého vlaku a stále více to zakrýval blábolením vzletných humanitních frází.

      Smazat
    2. Není mi známo, že by V. Havel někdy za svůj život podstoupil oficiální protialkoholní léčbu. (To by, s odpuštěním, lépe mohla vědět právě paní Dr. Vodňanská, neboť je profesionálkou.) To znamená, že V. Havel asi zůstal alkoholikem celoživotně neléčeným. Tlak té závislosti na alkoholu bývá obecně tak velký, že kterýkoli takový pacient pak inklinuje k různým výmluvám, polopravdám, nedodržením slibů, prostě k úhybným manévrům a podobně. Pokud by si neléčený alkoholik zachoval dlouhodobě pevný charakter, byl by to možná skoro zázrak. Zda takové příznivé případy přece jen existují, to by měli říci odborníci na závislosti. Výše napsané není omluvou pro dílčí selhání V. Havla.

      Smazat
    3. Anonymní 19. července 2020 2:27
      Podstoupil, ale vzhledem k tomu , že měl "fešácké" vězení, pak to nebylo vždycky nic jiného než kurs na rozvíjení schopností, jak vypít ještě více. 8:)

      Smazat
    4. 2.27 Havel byl protialkoholně léčen separací od chlastu... když mu bachaři kontrolovali všechny balíčky... a propustili mu jenom tuzexové čaje - zejména jeho oblíbený (viz "Dopisy Olze") Earl Grey. Jeho játra a ledviny byly komunistům za ty nealkoholické dovolené až do smrti vděčné...

      Smazat
  14. Tak Havel samozrejme podporoval kazdou americkou svinarnu. Tzv. dopis osmi, kde primo pozadoval zahajeni valky v Iraku, byla takova tresnicka na dortu. Jestli to byl takovej hnup a slaboch nebo bezcharakterni hajzl tezko rict, asi se to v nem hodne mlelo. Ale podle projevu v americkem kongresu a toho jak se choval ke svym milenkam se priklanim k prvni moznosti. Fotka jak se lisa k Bushovi vyda za tisic slov.

    OdpovědětSmazat
  15. 18:19
    Absolutní souhlas..perfektně vystiženo !

    OdpovědětSmazat
  16. Tenhle západní poskok je dobrý pro své páníčky a tady ho oslavují ti co rozkradli po převratu státní majetek.

    OdpovědětSmazat
  17. .. a na konec se stal výrokem o humanitárním bombardováním Srbska svou vlastní karikaturou .. prostě zrůda ..

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 22:20
      LŽETE!!!
      Pouze vytrženo z kontextu rozhovoru!!
      Jinak doplním, Srb si za vyvolání války v Jugo nic jiného nezasloužil.

      Smazat
    2. Tupý trole 9:24, anonym nic nevytrhl z kontextu. Naopak zdůraznil podstatu, hlavní kvintesenci rozhovoru. Havel se v něm nechal najmout do role obhájce neobhajitelného.

      Války v bývalé Jugoslávii nezačali Srbové a všechny byly od samého počátku vedeny proti nim, a to genocidně.

      Začali slovinští ptomci Bílé legie vražděním neozbrojených jugoslávských rekrutů - Srbů, Černohorců a Makedonců. Pak nastoupili chorvatští ustašovci, kterým se až po 4 letech podařilo pod americkým vedením a s německými zbraněmi vyhnat velkou srbskou národnostní menšinu, která nechtěla žít ve fašistickém státě.
      V Bosně bojovali \srbové o přežiotí proti muslimskému džihádu a nakonec nastoupila kosovsko-albánská narkomafie se svými americkými protektory a když prohrávala, nastoupilo letectvo NATO:

      Pro mne jsou Srbové hrdinný národ, který neskloní hlavu, ale bije se za svoje proti celému světu. Páníčky Evropy a světa je proto ze srdce nenáviděn.

      Ale to osoba rozumu mdlého povahy hysterické až psychopatické nemůže pochopit.

      Smazat
    3. 9:24
      Abych tě parafrázoval, ty si za své lhaní, stupiditu a trollování nezasloužíš nic jiného než granát na palici. Není zač. :)

      Havel jasně řekl, že ty bomby mají humanitární charakter, takže blábolil, dělal ze sebe onuci mocných a tvoje brečení a vztek je tvůj problém.

      Smazat
    4. 9:24
      Rudý bude vždy obhajovat ty své rudé, v tomto případě Srby, tak jako vy, ale pravdu tím nikdy nezměníte. Srb válku začal a co se dělo za prasárny ze všech stran, zase muže jen Srb!!!
      1:48
      Ne nadarmo si říkáš rudý, ti tak rádi někoho kdo jim řekl pravdu zabíjeli, ta vaše touha zabíjet, je ve vás rudých darebáku už zakodována!! Ale tohle je nad tvé chápání že.

      Smazat
    5. Liberecký staříku Indický běžče, tvoje nenávist, nevzdělanost a hloupost tě identifikuje, i když se nepodepisuješ.

      Opakuji po sté: Srbové byli napadeni a bránili se. Ty tu leješ jen hovínka z propagandy zločinecké aliance NATO.

      Kdo má zájem se něco dozvědět, tak navštíví např. stránky www.kosovoonline.net a tam si může vyhledat podle témat, jakou informaci chce.

      Pravdu o Srebrenici, pravdu o válce v Chorvatsku, pravdu o džihádu v Bosně a na Kosovu.

      Jen tupé liberecké zvíře neumí hledat a zadrhnul se na lžích, šířených proti Srbům.
      Ostatně Němci a Rakušané vedli stejnou propagandu už před 1. světovou válkou. Srbové na Balkáně germánské rozpínavosti a kolonizaci překážejí. A to je podstata všeho.

      Smazat
    6. 10:08
      Ty jsi ukázkový trouba, vždyť ty ani nechápeš, co jsi sám napsal. :-))) Se zabíjením, dokonce ve velkém, jsi tu začal ty sám a teď se divíš, že se ti to vrací? Jestli si za svými slovy stojíš, tak to znamená, že TY sám jsi RUDÝ DAREBÁK A ubožák s touhou zabíjet. Ale já se vsadím, že si za nimi nestojíš, na to jsi moc hloupý a zbabělý přizdisráč. Budeš jenom pokřikoval svoje oplzlosti a bláboly o Srbech.

      Smazat
  18. Havel vyčuraný a všehoschopný alkoholik, který po celý svůj život vždy škodil "obyčejným" lidem - státu.
    Kdosi chytrý a skutečně vzdělaný řekl: Přesvědč 2 generace a získáš celý stát. Toto se již 30 let plně uplatňuje v našem naprosto zdecimovaném školství. Čučkaři z BISKY to jistí. USA jim předává diplomy jako Havloj za ničení naší svobodné suverenity v americkém zájmu . Další důležitou součástí je devastující snížení průmyslu případně jeho předání do cizích korporací, totéž platí o bankovnictví a pojišťovnictví, veškeré energetiky, plynárenství a ropného průmyslu - splněno. Nejdůležitější však nastalo likvidací soběstačného zemědělství a prodej vody. KDUČSL s exministrem Luxem se přičinilo zrušením ČSN na potraviny. Od té doby nastala divoká "privatizace" potravinářského průmyslu. Výsledkem jsou polochemické ,navoněné, nabarvené, nachucené a pěkně zabalené potraviny jež více škodí než prospívají nám lidem. O západním zdravotnictví kdo chce vědět pravdu tak ví.

    Nyní nastala poslední fáze zotročení států a lidí: ZADLUŽIT nesplatitelnými úvěry, což na pokyn CABALY probíhá. K tomu slouží světové divadlo každodenně přenášené všemi sdělovacími prostředky- Coronavirus 19. Strach přináší zoufalství. Zoufalí a zfanatizovaní lidé poslušně dělají zoufalé věci. Gojímové vykonávají příkazy, z čehož mají profit. Jenom si neuvědomují, že po splnění "úkolu" budou jako nepotřební svědci odejiti. Soukromý FED a MMF už budou jenom upravovat úrokové sazby státům dle poslušnosti a soukromý dolar bude zachráněn.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Gojím je tuším židovský výraz pro nevěřícího? Židé by nelikvidovali pomník Koněva, někde se vám vloudila chybička. Kdo vlastně ti šmejdi jsou? Avaři, turkotataři, Chazaři? Určitě to nejsou Židé.

      Smazat
    2. K tomu všemu bylo a je nutno přivést k poslušnosti také USA. Což je dokonalý paradox, že si USA musely a musí ve "vlastním" zájmu také ničit celkovou úroveň vzdělanosti, stejně jako to prosazovaly všude možně, kde se jim to "dařilo". Ostatně to je také důvod, proč se jim nikdy nedostávalo dost vlastních odborníků. A to i přes obrovskou nezaměstnanost a nevyužitost vlastního lidského potenciálu. I oni přece "potřebují" "svoje vlastní" neúspěšné.
      A je v "podstatě jedno", kdo to je, kdo ničí svět. My vidíme jejich jen prodejné slouhy.

      Smazat
  19. Koho nezkazila moc? Havla urcite zkazila, ale - vladla vlada a ne on, navic, vlada vyla vybrana lidem CZ, za vsechno muze LID CZ. Nikdo jiny, i ted, za tohle vsechno muze jen lid CZ. Nikdo jiny, ani USA, ani EU. Lidi. Lidi CZ. TECKA. I za Havla. Jenze ani ted lid nechce demokracii. Chce penize a v demokracii, treba te socialisticke, je nahrabat nemohl, v kapitalisticke se o to snazi kazdy. I Havel. A tak z tohoto pohledu co zalezi jaky byl, ziskal neco, co by se mu za socialismu nikdy nepodarilo, takze byl velice uspesny president, byt by zasluhoval min. cesky HAGG.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pane, celý život tvrdím, že sviní se člověk nestává, ale rodí. Pouze se dokáže kratší, nebo delší dobu přetvařovat. A zatím jsem nenašel jedinou vyjímku.
      Kdo se narodil rovným, toho neohnou peníze, sláva ani moc. Kdo jako křivák, tak jako křivý i zemře.

      Smazat
    2. 22.45 Zřejmě vás na školení za zdroje sponzorů typu Soros nenaučili, co to je LOŽENÁ KANDIDÁTKA... TŘEBA JAKO SMĚS KANDIDÁTŮ DO BUNDESTAGU A DO KNESETU. Je jich dvanáct, tak si z nich do českého Parlamentu ty vaše dva zodpovědně vyvolte...

      Smazat
  20. Řadu let jsem byl skalním obdivovatelem a fanouškem V. Havla. Když ho lidé z tábora V. Klause kritizovali, tak jsem se s nimi do krve dohadoval, až jsem na to v zaměstnání pořádně doplácel, a byl jsem teda jakýmsi "advokátem" V. Havla. Padesát a ještě mnohem více procent obdivu k němu jsem ztratil, když jsem si po letech uvědomil, kdo mu byl za jeho života nejblíž: odpudivý Karel Schwarzenberg, žabákovitý Soroš, krvavá Madla, superchytrácký Bakala, manželé Clintonovi ... Když V. Havel a spol. poprvé(?)letěli za Gorbačovem, až v letadle komediantsky vymysleli, že mu darují "dýmku míru". (Nevím příliš proč.) Gorbačov jim chladně řekl: "Já nekouřím". Amerikáni Havla milovali z úplně stejného důvodu, jako milovali Jelcina. Ve washingtonském Capitolu V. Havel svou (nepříliš zdařilou) bystu má. Ale myslím, že důvěru většiny Čechoslováků postupně ztratil. A teď ještě vyplouvá na hladinu zcestná vazba ke Kosovu: Týká se K. Schwarzenberga, krvavé Madly, ale dost možná i V. Havla. Připravovaný film "Havel" možná bude úspěšný, možná to bude propadák. Já na ten film do kina nepůjdu. Nepotřebuji se dodatečně dívat na "podivuhodné příhody" dvou alkoholiků (Václava a Pavla) plus jedné samorostlé budhistky plus na jakýsi nikotinovým oparem zahalený "střídavý pologrupík" na Hrrrádečku. Jednoznačně kladná role byla ve filmu svěřena bohužel A. Geislerové. Ale právě tuhle herečku vůbec vidět nechci, protože je to tuším "chvilkařka", co politickými kecy usiluje o dotace. Už jsem opakovaně zaslechl, že do filmu měl správně být zařazen i jakýsi hošan Sášenka, tak nevím, nemám natolik podrobné informace ...

    OdpovědětSmazat
  21. Ještě je třeba dodat, že z cizích národů V. Havel sympatizoval především s Němci, v první řadě asi s těmi sudetskými? Ke Slovanům obecně měl asi vztah víceméně lhostejný, pokud ne ještě horší. Z filozofů obdivoval především Martina Heideggera (dost z něho čerpal), který svého času chodil v uniformě německého nacisty (ale žil až do r. 1976, viz Wikipedie). Slavnou tezi "Pravda a láska zvítězí ..." V. Havel odebral Mahátmá Gándímu, aniž by ho jakkoli citoval. Pro lehce natvrdlé spoluobčany V. Havel k tomu ze své hlavy ještě přidal "... nad lží a nenávistí." On obecně nejednu myšlenku bral od jiných myslitelů, leckdy je přitom vůbec necitoval, což je ve vědě zcela nepřípustné. Jak známo, manželce Olze vyprávěl o svých milenkách, dokonce je přes ni nechával pozdravovat apod, takovéto jeho jednání lze asi označit za nezralé.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Víte jak muselo být Hitlerovi, když nacisté hledali kořeny germánů na potvrzení svých teorií o vyvolenosti a starobylosti germánců, ale všude možně, kde hledali, nacházeli prakticky jen stopy po starých Slovanech? Právě proto Havel musel tak pít, právě proto musel tak střídat milenky, právě proto mohl jen kopírovat a krást ... Proto se musí stejně zbláznit i ostatní, kteří adorují naše severozápadní "sousedy".

      Smazat
    2. Po přečtení ubohých příspěvku adorujících pana Havla, jsem došel k názoru, že tady vznikla soutěž kde se místní zoufalci předhání kdo napíše největší lež, hloupost, nesmysl, pomluvu o panu Havlovi, je těžké určit kdo je ten největší OSEL,určitě naprostá většina.
      Tímto děkuji panu Havlovi za krásných 30 let svobody po 40 letém komoušském žaláři. Do konce života bude Český velikán pan Havel v rdcích mnoha lidí, nikdy nezapomeneme.

      Smazat
    3. Stále stejný troll 9:21 ukazuje na svou nevzdělanost:

      ADORACE je klanění, projev úcty....

      tady Havla nikdo neadoruje. Tady se poukazuje, někdy až příliš hrubě, na negativní stránky Havlovy osobnosti a dělají to lidé, pro které byl Havel velkým zklamáním, ztělesňuje zlo a úpadek a likvidace československého státu, popření Masarykových ideálů a projevy jeho bezpříkladného slouhovství.
      To, že se ti 30 let žije výborně a před tím hůř neznamená, že šla naše zem správným směrem. Uvědom si, že žiješ na něčí úkor!!!

      Ale já vím, že jakýkoli morální apel na tvou omezenou mysl neplatí.

      Smazat
    4. 9:21
      Mašínův dopis Václavu Havlovi z roku 1996
      """ Jako dávný spolužák vyzývám Vás jménem všech čestných lidí naší vlasti, pro kterou tolik lidí položilo životy:VZDEJTE SE ÚŘADU! Vyčerpal jste dávno VEŠKERÝ MORÁLNÍ KAPITÁL, KTERÝ JSTE ZDÁNLIVĚ MĚL!!!!
      Jste zdrojem dezinformací, demagogie a morálního zmatku pro národ... Šest drahocenných let bylo promrháno! Odjeďte do své vily ve Švýcarsku. Nebudete tam osamocen, bude Vás následovat řada Vašich soudruhů.Mnozí dobrovolně, jejich kontaktu se rychle plní...
      Nejsme jako oni.... Toto demagogické heslo Vámi uplatňováno se zpětnou platností. Omlouváte se sudetským Němcům a tím se Vám podařilo plivnout do tváře a pošpinit památku mého otce a všech Čechoslováků padlých v boji proti nacismus. Stavíte na stejnou úroveň generála Mašína a K. H. Franka s Heydrichem... """"
      Má cenu ve výčtu pokračovat ty schořiz amianálu velebící vlastizrádce a zlodějskou kurzu Havla????!!!! 🤮🤮🤮🤮🤮
      P. S. V tomhle měl vrah Mašín PRAVDU!

      Smazat
    5. 10.36 K. Kryl: "...na rohu ulice vrah o morálce káže..." dosvědčujete, že loupežní vrazi to obvykle dělají... Mašín je to poslední, co(ne kdo) může profesnímu kolegovi s chytřejším plánem karierního podnikání, žvanit o morálce... Mašín! CHUCPE!

      Smazat
    6. 13:34
      Mašín je vrah, s tím souhlasím, ovšem to, co napsal o tý vlastizrádný udavačský prodejný a věčně žlitý kurv@je PRAVDA!!!

      Smazat
  22. 5:35
    Pokud jste se v životě neopil a neměl milenky, tak proč tady jste, jen překážíte, upřímě vás lituji!! Podle příspěvku, ten blázen jste vy!!

    OdpovědětSmazat
  23. Tohle jsem našel na webu:
    Pravda taková jaká byla
    Tyto stránky odhalují pravdu, jelikož není pravdou, to čím Vás média krmí. On Václav Havel byl podprůměrný dramatik, člověk který neměl v genech chuť k práci, sexuální deviant, jelikož se rád ukájel i na mužích, cože se oněm veřejně vědělo v době disentu a taky to byl velmi kvalitní alkoholik. Dnes se z něj snaží propaganda vyrobit boha, ale on byl jen člověk. A ne dobrý člověk, ale závistivý, hamyžný a pyšný. Byla to veš, která byla na nás nasazena, aby nás jako národ zničila.

    Havel byl špatným člověkem, ovšem po jeho smrti mohlo by být vše zapomenuto a odpuštěno. To ovšem není možné, jelikož po planetě chodí devianti, kteří se z něj snaží vytvořit boha, či modlu, s tím, že Havel je věčný. Těmto duševně chorým jedincům, kteří schvalují lži, nenávist, zlodějiny a schvalované vraždy Havla se již více jak dva roky říká havloidé.

    Havloidé jsou lidé, kteří Vás přesvědčují o jejich pravdě za naše peníze. Jsou to parazité a devianti, kteří milují mrtvolku podprůměrného posledního prezidenta komunistického Československa.

    Navíc tyto stránky musely díky nenávistnému útoky a pokusu o cenzuru, jako i zatajení pravdy, být přesunuty z původní domény na tuto, jelikož na nás zaútočila nějaké Veš z Krnova.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 10:29
      👍👍👍👍

      Smazat
    2. 10:29 Havlolidé jsou právě ti, kteří si tuto modlu vytvořili právě proto, aby jim tato modla pomohla získat a udržet jejich dnešní úřady a postavení, které získali právě jenom díky této jejich modle. Klanění se modle byl přece základní porevoluční "kádrový předpoklad" k funkci (stejně jako před revolucí třeba členství v KSČ). Počítám, že bude trvat jednu dvě generace, než budou tito havloidi a jejich protekční potomci vymeteni ze státní správy a zastupitelstev všech úrovní. V soukromé sféře jim kupodivu pšenka nekvete již několik dekád, tam proklamování víry v modlu a adorování modly nestačí, tam je třeba něco umět a znát :-)

      Smazat
    3. 10:29
      Že byl pan Havel na muže víte jak, asi osobní zkušenost a vy se s tím tady ještě chlubíte??
      Není vám tak trochu ze sebe špatně??? Proč lžete vědomě ?? Koho pan Havel zavraždil?? Opravdu, jste lidský hnuj, odpad a obyčejný zakoplexovaný chudák, který si tak rád kopne do člověka který už nežije, Jste vrchol lidského hnusu!! Vy píšete že byl nenávistný??? tak si po sobě přečtěte ten váš vejblitek!
      Jinak se velice rád hlásím, že jsem HAVLOID!!!

      Smazat
    4. 9,59
      MEŠUGE,to je správná zkratka pro havloidní verběž!

      Smazat
    5. 9:59-z Vaší první věty vyplývá, že to nevylučujete, z poslední, že jste taky "teplý"?

      Smazat
  24. 9:07
    tak tedy jinak! Havel byl asociální psychopat! A jak se říká "vrána k vráně sedá"..jeho milenky jsou mě u zadku ale byly to taky pychopatky, které chtěly bejt středem pozornosti!..

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 10:54
      A jak se jinak cítíte vy , zdráv?? No,podle toho co jste vyzvracel, tak podle mě nic moc !!

      Smazat
  25. .. a musel strašně smrdět .. po těch šedesáti cigaretách denně .. nechápu, jak to ty báby, které mu podržely, mohly vydržet ..

    OdpovědětSmazat
  26. Za minulýho režimu každý občan musel mít v občanském průkaze aktuálního zaměstnavatele, jinak byl hodnocen jako příživník. Tak přemejšlím, kterého zaměstnavatele měl v občance Havel, po celá ta léta až do Sametu 1989. Když přikulování sudů v tom pivovaře dělal prý jen tři čtvrtě roku. Po všechny ostatní roky měl v občance "dramatik"? nebo "dramaturg Divadla Na zábradlí"?, to těžko, nebo tam přece jen neměl vůbec nic?, byl brán jako nezaměstnaný? Na Hrádečku se myslím zdržoval skoro pečenej vařenej.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 23:41
      Po dobu pěti a pul roku, co ho rudá verbež zavřela, nemusel mít ani tu občanku!!
      20:52
      Zajímají vás víc ty cigarety, nebo ty " báby "??

      Smazat
    2. 9,45
      Ten lempl línej V ŽIVOTĚ POŘÁDNĚ NEMAKAL,tak proč a nač by ten příživník měl mít razítko v OP viď,Vygume?!

      Smazat
    3. 23.41 Měl profesi KULISÁK, potom pomocný dělník v pivovaru... zrovna včera jsem inventarizoval jehio odkaz: Hromada vajglů, hora prázdných flašek od tuzexového chlastu... to sklo bylo asi nejcenějším odkazem, pokud ho ještě sběrné suroviny vykupují.

      Dovedete si přestavit cenu každé té jednotlivé flašky, kdyby byla s certifikátem dodávána jako umělecký originál k "laciným" lavičkám Václava Havla?

      Smazat
    4. 14:07
      Vy jste s panem Havlem žil??? že odkazujete na hromadu vajglu a flašek!! vy jste stejný chudák a blb jako naprostá většina co tady pomlouvá pana Havla, Vím uplné hovno, ale tak budu lhát, chudáci ubozí!! Tady ta luza dělá, jako by nikdy nechlastala a nekurvila se, co váš Zeman,dnes toho pacholka zase soud odsoudil, to je ten pravej kriminálnik, toho si všímejte, kriminálníka osouzeného, alkoholika několikrát vožralého jak dobytek!!! záznamu je na to dost!

      Smazat
    5. 15:33-Docela Vám věřím, že "Víte úplné hovno, proto lžete". Z toho plyne, kdo je zde "chudák ubohý".

      Smazat
  27. 20:52 Abychom nebyli nespravedliví, cigaret asi nebylo šedesát, ale "jen" čtyřicet. Když je partnerka taky kuřačka, tak myslím ten šmak příliš nevnímá. (Písničkář Kapitán Kid alias Jaroslav Velínský zpívá hezky "Cigáro ztratilo šmak".)

    OdpovědětSmazat
  28. 23:41 to razítko zaměstnavatele (příp. školy ...) v občance skutečně každý (krom důchodců atd.) mít měl. Já ho tam, z lenosti dojít na osobní oddělení, nikdy neměl. Stávalo se, že jsem byl při dopravní kontrole, při řízení motorového vozidla dotazován, kde tedy pracuji. Odpověď, že nikde, když jsem živen maminkou, manželkou ... "orgánu" vždycky stačila. "Příživa" připadala v úvahu, pokud by mi takovou skutečnost nikdo nepotvrdil. S ověřováním se tedy nikdo neobtěžoval, protože i ten nejpitomější "orgán" musel vědět, že v paragrafu ukládajícím povinnost pracovat není trestní sankce stanovena. Riziko bylo jen v tom, že při požadavku na zdravotní ošetření mimo místo registrace to razítko potvrzovalo, že jste pojištěncem! Při několika sportovních úrazech a jedné návštěvě zubní pohotovosti na služební cestě, žádná ordinace občanku ani nechtěla. Nemocnice, při pobytu ano, ale k řeči o razítku zaměstnavatele nedošlo. Nebyla až tak tuhá, ta „totalita“ ... Dnes nemít kartičku pojištěnce ...

    OdpovědětSmazat
  29. I já jsem do této diskuse přispěl některými aspekty vůči Václavu Havlovi kritickými. A teď si říkám, že když on strávil úhrnem čtyřiapůl(?) roku ve vězení, byl tam s vidinou dobrého cíle, že bychom mu "na oplátku" část jeho nedostatků možná přece jen měli odpustit. Že naše kritičnost vůči němu by možná neměla být přísná. Co si o tom myslíte, vážení diskutéři?

    OdpovědětSmazat
  30. 23:50 onu kritičnost vůči Václavu Havlovi lze zmírnit leda tak, že jeho prokazatelné lži označíme za omyly dané jeho hloupostí. Třeba ty "králikárny", kamenné obchůdky, rodinné farmičky, Engels co bezvýznamný filosof, nehrozící nezaměstnanost, jeho omluvy ... on zboural totalitu a Kocáb vyhnal Rudou armádu. Pohleďme! Zato Zeman, Paroubek a nakonec i Babiš, jsou neskonalí lumpové ...

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.