Reklama

pondělí 6. července 2020

Okamura reaguje na Klause: Jestli z EU nevystoupíme, tak nás zničí. Jsme jen kolonie pro jejich šmejdy. Vlastenci, buďte jako Foldyna

Předseda SPD Tomio Okamura
6. 7. 2020  ParlamentníListy

Českou politickou scénu na počátku prázdnin rozčeřil spor, jak se má politická strana kritická vůči EU postavit k myšlence okamžitého odchodu. Zatímco Václav Klaus z hnutí Trikolóra si myslí, že by to bylo nezodpovědné, protože bychom byli terčem pomsty Bruselu, který by si z nás udělal exemplární případ, Tomio Okamura z SPD považuje setrvání v tomto společenství za ještě nebezpečnější, neboť jeho nejnovější nápady fatálně ohrožují českou ekonomiku, bezpečnost i základy státu. ParlamentníListy.cz přinášejí polemiku obou předsedů.


Václav Klaus mladší nedávno pro Seznam Zprávy uvedl, že bychom neměli nyní vystupovat z EU, čímž znatelně zklamal řadu sympatizantů Trikolóry, propagujících okamžitý czexit. V rozhovoru pro ParlamentníListy.cz svůj postoj vysvětloval: „Teď odejít z EU bez Polska, bez Maďarska a čelit neskutečné pomstě Unie, to není nic, co by bylo v zájmu občanů České republiky. Máme podniky, kde jde 90 procent často na export do evropských zemí, takže opuštění EU teď prostě není realistický krok.“

Klaus chápe, že když lidé vidí, co provádí Angela Merkelová nebo Ursula von der Leyenová, že touží prásknout dveřmi hned a hlasitě. „Jsem poslední, kdo by se chtěl nechat těmito lidmi řídit, ale skutečně teď na to síla není. To je podobné, jako bychom chtěli v roce 1941 odejít z protektorátu. Když už, tak v roce 1944 na podzim,“ dodal.

V současnosti je podle něj řešením odmítat ty nejšílenější nápady a například také přestat mechanicky přijímat v českém Parlamentu všechnu unijní legislativu, která se dnes přijímá často bez jakékoliv rozpravy.

Na Klausova slova zareagoval obsáhlým vyjádřením pro ParlamentníListy.cz předseda hnutí SPD Tomio Okamura, který se rychlého oddělení od EU nebojí, naopak jej prosazuje.

„V rozhovoru pro ParlamentníListy.cz Václav Klaus ml. z Trikolóry jen opakovaně potvrdil svůj postoj, že nechce vystoupit z EU,“ zdůraznil Tomio Okamura a připomněl, že to není poprvé. Kromě toho předseda hnutí Trikolóra odmítá přímou demokracii v podobě referenda a přímé volby prezidenta.

„A chce zrušit minimální mzdu, což by bylo fatální pro české občany v manuálních profesích, jelikož by byli nahrazeni levnými zahraničními dělníky,“ pokračuje předseda SPD. Navíc Trikolóra ústy svého předsedy ukazuje sympatie k ODS a vlastně se od Fialovy strany až tolik neliší.

„Co na to říct? Myslím, že je dobře, že se ukazují zásadní rozdíly mezi programem SPD a Trikolóry. Každý má právo prosazovat svůj program, takže Trikolóru nijak nekritizujeme. Jsme naopak rádi, že se zcela vyjasnily programové rozdíly. A je na svobodné volbě občanů, komu dají ve volbách hlas,“ říká k tomu lídr Svobody a přímé demokracie.

Pokud jde o Evropskou unii, SPD zastává názor, že je nereformovatelná, a pokud z ní nevystoupíme, tak nás zničí. Ať už imigrací, islamizací, sluníčkářským neomarxismem, nebo klimatickou hysterií destruující ekonomiku. Jako alternativu nabízí již fungující Evropské sdružení volného obchodu.

„Koalici s ODS si opravdu v SPD představit neumíme, jelikož by se s návratem ODS opět vrátily staré pořádky, jako jsou korupce, klientelismus, asociální jednání vůči slušným a pracujícím lidem a pokračovala by probruselská politika,“ píše dále Okamura. Zato Trikolóra podle něj potvrdila, že je prounijní stranou, která se příliš neliší od ODS.

To mimo jiné znamená, že se potvrzuje, že nejsilnější vlasteneckou a euroskeptickou stranou je právě SPD.

„Proto bych rád tímto vyzval ostatní vlastenecké či euroskeptické strany, aby netříštily síly a podpořily největší vlasteneckou stranu, kterou je SPD. Tak máme jedinou šanci zvítězit nad probruselskými stranami. Je potřeba zahodit osobní ambice a politikaření. V příštích volbách půjde totiž doslova o zachování svobody a existence naší republiky. Správnou cestu všem vlastencům ukázal letos Jaroslav Foldyna, který se stal členem poslaneckého klubu SPD a posílil naše řady na 20 poslanců. Vlastenci táhnou za jeden provaz! Pojďte i vy s námi,“ vyzývá Tomio Okamura.

Klaus se prý svými argumenty blíží Petru Fialovi, který vážně vykládá v České televizi, že czexit nemůže požadovat nikdo, kdo je při smyslech. Jeho zdůvodnění obchodními vazbami na EU je podle Okamury směšné, protože Švýcarsko má s EU podobně intenzivní obchod, a nepotřebuje k tomu být členem. Totéž platí pro Norsko a nově pro Británii.

32 komentářů :

  1. Tak já volím Okamuru, ovšem v otázce Czexitu mám dvě poznámky:
    1. Je nereálný, většina lidí je proti. Obrátit se to může až jedině nastane bída.
    2. Co je lepší, když v místnosti hoří: Skočit z okna nebo se snažit oheň v místnsti uhasit? Není to jednoznačné.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Anonymní6. července 2020 21:29
      Souhlasím s Vámi, že není obecně jednoznačné, zda hasit, nebo skočit. Záleží na konkrétní situaci. Pan europoslanec David, nás již nějaký čas informuje, jak to „hašení“ v EU probíhá. Z toho musí vlastenci vyvodit závěr, že je čas „skočit“.
      Ale může být otázkou, jak by měl ten skok vypadat. Zda prostě jenom přestat plnit jejich direktivy, které nejsou v našem zájmu, nebo zda nastartovat proceduru vystoupení. Pouhé neplnění direktiv, by nás uvrhlo do nekončícího řetězce soudních sporů a penalizací, bez vyhlídky konce a možnosti odhadu, s jakou závratností, budou penalizace stoupat. Proto bych vystoupení považoval za přehlednější a předvídatelnější řešení, i když samozřejmě, průběh brexitu je varující. Volme SPD. P.K.

      Smazat
  2. MaP 453 EU - Černá díra na miliardy EUR! (I) Proč 42 000 úředníků potřebuje 8 200 tlumočníků! https://www.youtube.com/watch?v=ogtLljyAbIE
    OSN „normalizuje“ pedofilii - vaše děti budou brzy sexuální kořistí pro sexuální predátory.
    https://opposition24.com/die-un-normalisiert-paedophilie-deine-kinder-sind-bald-vogelfreie-beute-fuer-sexuelle-raubtiere/?fbclid=IwAR0gAY5KnESusd5nnCeSl_Nji243DR0Bs2n2w671yimOlWSG8JZkpu4miSQ

    OdpovědětSmazat
  3. Věc je prostá: s EU do pekel, bez EU do očistce
    Štefan

    OdpovědětSmazat
  4. Češi versus Němci...Čím víc se na Čecha tlačí, tím ostřeji Čech nakonec švihne

    https://cz.sputniknews.com/politika/2020070612183297-konvicka-o-prohlaseni-nemeckeho-ministra-zahranici-cim-vic-se-na-cecha-tlaci-tim-ostreji-cech/

    OdpovědětSmazat
  5. V tomto stojím za Klausem. Má daleko více rozumu a zodpovědnosti než Okamura.
    A z toho neustálého omílání jací jsou prý okamurovci vlastenci, se mě už doslova navaluje.

    OdpovědětSmazat
  6. Klaus klade důraz na ekonomiku. Ale to je podle mě i doufám podle voličů SPD vedlejší, protože jako Češi zanikneme,když přijdeme o svébytnost i díky migrační politice EU. Že prý máme podniky, kde jde 90 procent často na export do evropských zemí? A kolik z těch 90 procent vlastníme my Češi a ne cizí vlastníci? A tihle majitelé si přece zisky vyváží domů a daní v rájích. Že by o to vše chtěli přijít po našem exitu? Ano, ten by byl lepší hromadný, ale čekat na Poláky je chyméra. Mají svoje antiruské velkocíle a to my snad ne. Takže zbývá to koordinovat s Orbánem. Ovšem bez více procent SPD ve volbách to nepůjde.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ano, kéž by více takových bylo mezi námi.Hlavně politiků. Bezvýhradný souhlas

      Smazat
  7. Klause žene pomsta za vyloučení z ODS. To je silná motivace. Půjde jen o to, zda se mu podaří ODS převálcovat. Klausové mají tah na bránu, nejsou hloupí. Vystoupení z EU je pro ně už za existenční hranou, rádi by zůstali zašití někde uprostřed. Okamura to má těžké. Stavět na odporu proti migraci, když tu imigrantů zase není tolik, leda někde v Praze a velkých městech, kde se v klidu věnují svým kšeftům. A dovolávat se vlastenectví? Lidem zatím nic nechybí, teoreticky, a zatím je to nežere. Spousta lidí s ním sympatizuje, ale až dojde na lámání chleba... No uvidíme. Faktem je , že se snaží co mu síly stačí. Ovšem jeho oponenti také ne.Ale jistě by bylo krásné usínat s myšlenkou, že jsme suverénní stát. Zatím to tak nevypadá ani z dálky. Bohužel. No co, jsem skeptik.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Stavět na odporu proti migraci, když tu imigrantů zase není tolik?---Nejsou, ale budou. To každý soudný vidí, co se děje v EU.

      Smazat
    2. Oni vám tých migrantov pošlú tisíce a rýchlo potom bude neskoro nezbavíte sa ich

      Smazat
  8. Můžeme se do nekonečna přít, co je a co není reálné. Jedno považuji za jisté, EU je v této podobě nebezpečná pro naše elementární národní zájmy a musíme najít politickou reprezentaci, která si tuto realitu plně uvědomuje a bude hledat vhodné formy reakce. Zatím víme bezpečně, které strany takovou roli nikdy hrát nebudou...

    OdpovědětSmazat
  9. On chce někdo reformovat EU? Tak ať nám teď poví třeba tu O perníkové chaloupce, tu si také rádi poslechneme.
    Snaha reformovat EU je dětinská.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. OK EU je nereformovatelná- pozor jablko nepadá daleko od stromu. Vzláště u Klauzů ...
      https://megazpravy.cz/apokalypsa-a-spirala-nekonecneho-vrazdeni-vedec-prinesl-prevratne-vysvetleni-proc-merkelova-pozvala-migranty-a-velmi-vazne-promluvil-o-tom-co-k-nam-prijde/?utm_source=Ad-network&utm_medium=Referral&utm_campaign=MT

      Smazat
  10. Vlastenectví občas bolí, ale ta bolest za to stojí !

    OdpovědětSmazat
  11. Vystoupeni z EU neni nerealne, protoze neni rok 1941.
    Klaus blaboli. Trikolora je k nicemu. Volim SPD.

    OdpovědětSmazat
  12. Ještě není ta doba, která bude v čase voleb. Pak uvidíme, kam svět okolo nás i my sami dospějeme a pak dáme Tomiovi za pravdu... Dočkejme času, jako husa klasu!

    OdpovědětSmazat
  13. Okamurovci jsou takoví vlastenci, že tady jsou z pěti článků tři o Rusku. Volím Juniora.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 6:37 nechápe, že tenhle web není "okamurovců" ale je nestranický, soukromý. Článku o Rusku je tu víc proto, že jinde je neotiskují. Nová republika je jeden z doplňků opozice proti mainstreemu, který proti Rusku štve. My Rusko a stejně tak i Čínu nepovažujeme za nepřítele ale za obchodního partnera.
      Junior je pro setrvání v EU (přiznal osobní zbabělost) a je pro setrvání ve zločinecké alianci NATO. Je proti institutu všelidového hlasování čili referenda. Toho volit opravdu nemohu.

      Smazat
    2. To NATO bych zcela nezatracoval, zatím. Vše záleží na vývoji v USA. Trump zatím NATO nezneužil, nezačal žádnou novou válku. Jinak plný souhlas...

      Smazat
  14. Mladý Klaus jen potvrzuje z jakého je vrhu. Jeho táta nás přivedl do společnosti zlodějů a lhářů a to že dnes tak nějak otočil je jen jeho ukňouranost nad tím že už ho nikdo nepotřebuje. Ani ti kterým zajistil amnestií beztrestnost. Ať celá ta povedená rodina táhne kam to si domyslete.
    Václav

    OdpovědětSmazat
  15. noviczech
    ...už jednou jsme zvonili klíčema a bylo to moc brzo a bezhlavé, bez zvážení co dál a hlavně KOHO posadime do HLAVY STÁTU. A doplatili jsme na to. Další bod, jsme s EU a USA spojeni pupeční šňůrou, tedy FINANČNÍ SYSTÉM běží přes jejich kontrolu. Rusko a pár dalších zemí vytvořili vlastní finanční systém. Takže lidé bděte, žádné neuvážené kroky, Putin vybudoval Rusko s tichostí a najednou během pár let tu byla velmoc. Proto NEDÁVEJTE MOC ZLODĚJŮM, to už jsme si zažili a dnes následky vidíme...

    OdpovědětSmazat
  16. Já podporuji vystoupení z EU,jen by to chtělo,aby vystoupilo více států najednou,pak by to mělo okamžitý úspěch.Jinak sežerou,víme co dělají Anglii a ta,že je dost velká,tak to může ustát.

    OdpovědětSmazat
  17. Tak volím SPD ale bohužel samy nemůžeme vystoupit to co dělal brusel Británii je málo co by udělal nám. Pokud do toho půjde Maďarsko a Polsko je se třeba se přidat. A zatím jak říká Klaus šílenosti eu důsledně odmítat.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Unknown7. července 2020 10:25
      Také by se mi zamlouvalo, kdyby hromadně vystoupilo nějaké středoevropské společenství. Ale nedovedu odhadnout, jak je to reálné. Naše vystoupení zatím reálné je, dokud nás nenamočí do společného zadlužení. Potom už bychom se asi nedoplatili. Jinak, západní firmy na našem území enormně vydělávají, takže pochybuji, že by to po našem vystoupení chtěli ukončit. P.K.

      Smazat
  18. Dobrý den pánové jste naivní! Kdysi jsme byli někdo, vyráběli jsme 1800 komodit. Jenže po roce 1989 jsme vše sratili. Dnes jsme montovaná, skladování a jíme v#elijaky humus. Kdo za to může není třeba jmenovat! Chce to číst co říkají i zahraniční ekonomové. Co jsme s prosperujícího státu?! Už by jsme byli tam kde Rakousko, není to z mé hlavy. Že nejde vystoupit z EU to jsou jen kecy! Prý na to dojedem, blbost! Co nám patří ještě v republice? Skoro nic a cizáci nebudou chtít vydělavat? Kecy a naivita vaše. SPD musí vyhrát jak Orange jinak se nedozvíte jestli program plní. SPD do koalice nikdo nepůjde a ostatní jsou přeletavi ptáci. Ti se dají do spolku i s čertem aby nemuseli pracovat!

    OdpovědětSmazat
  19. Kdy ? Když ne dnes.
    Když se krví upíšeme čertu, tak ztrácíme duši. Právě teď je asi poslední šance odejít, až podepíšeme dluh 1/2 bilionu, potom budeme v jednosměrce a nevycouváme. Říkám to s poznáním, že EU už není Evropská, nectí naše tradice, nerespektuje zájmy zdejších států a jejich občanů. Stala se univerzálním mocenským systémem na ovládání jiných. Dnes už odložila masku vzájemné pomoci a respektování tradic jiných, ani nezastírá, že o demokracii už vůbec nejde. Když rozhodne, že budeme stavět mešity, tak nás k tomu donutí. Jsem křesťan -Pane zůstaň s námi, neb se připozdnívá.

    OdpovědětSmazat
  20. Voličům juniora bych vzkázal toto. Bojíte-li se skočit z okna a dáváte přednost hašení, pak už je lepší to tam zase hodit Babišovi. Ten chce taky zůstat v EU, ale v zájmu zachování obliby u voličů umí Brusel ošvejkovat.Juniora si eurohujerská havlérka namaže na chleba, ale Babiš je pro ně jako lev pro hyenu. Na hlasy je roztrhá. Já však dávám přednost skoku (z okna), a tedy jedině Tomia.

    OdpovědětSmazat
  21. Zdravím, kamarádka mé bývalé ženy v Německu bude pracovat do 67 let-migranti, musí na ně vydělat a ani si to nepřipouští,že je něco špatně. Smutný pohled na českou emigrantku s německým původem.Propaganda tam funguje celá staletí pořád stejně a jinak to nikdy nebude.

    OdpovědětSmazat
  22. Němci byli vždy poslušnější.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.