Reklama

úterý 7. července 2020

Retro: Vražda George Stinneye (14 let) - FOTO


7. 7. 2020  ColonelCassad

16. června 1944 byl zavražděn čtrnáctiletý George Stinney Jr. na elektrickém křesle ve věznici státu Jižní Karolína.
Byl falešně obviněn ze zabití dvou bílých dívek a po dvouhodinovém procesu popraven elektrickým proudem
O 70 let později byl soudem v Jižní Karolíně prohlášen za nevinného.







Jeden z mnoha důvodů, proč být proti trestu smrti

63 komentářů :

  1. To je stejny vek, ve kterem bylo zabito tisice bilych deti
    V Jizni Africe, Rhodesii, Mozabique, Angole, Zaire, atd. atd.
    Je zajimave, ze se o tom nikdo, nikdy nezminuje.
    Na vsechno existuje dvojite meritko ! ZE JO PANOVE ?
    (A hlavne na cenne lidskeho zivota.
    A vite kolik zahynulu lidi v Chicagu a v New Yorku minulou nedeli ! Cernosi se zacali vzajemne strilet.)
    h.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    2. 19:37 - ja nic neobhajuji !
      Ja se pouze pozastavuji nad vasi sentimentalitou na jedne strane a bezcitnosti na strane druhe.
      h.

      Smazat
    3. Přestaň s těmi sprostými urážkami nevychovanej darebáku 19.37 - tady platí zásada, aby nebyli uráženi diskutující -proč si neustále dovoluješ urážet jednoho konkretního diskutujícího? Jedeš po něm jak slepice po flusu -jsi s tím úplně praštěnej! Sděluje zde fakta, která nikde jinde nezískáš. A i kdyby ne, nemáš žádné právo někoho urážet ty směšnej demokrate. To je demokratické? Urážet ostatní lidi za názor? Cos napsal za názor ty - jenom tu sprostou urážku? S tím lezeš na diskuze? Asi tě doma v dětství málo mlátili - výchova ti chybí.

      Smazat
    4. 7. července 2020 18:28
      má pravdu!

      Smazat
    5. 7. července 2020 22:32
      pozor ať ti nepraskne žilka v hlavě. To by mělo dalekosáhlé důsledky. Svět by přišel o veliká moudra. Inu potrefená husa vždy zagágá, pokud někdo jen nesouhlasí z názorem druhých. Přečti si pozorně příspěvek h. 7. července 2020 18:28. Třeba ti dojde, co je to za kecala. Pokud vím, dvě světové války nerozpoutali černí. A pokud je tam (do emeričky) někdo dotáhl, aby jim posluhovali, tak teď jen sklízí, co zaseli. A to samé se snaží zasét i v Evropě, tak čus bus mudrci.
      A můžete se opět urážet.

      Smazat
    6. Proč sem tlačíte současné údálosti v USA? Ten příspěvek přece o rasovým vstazích vůbec nebyl!

      Píšete o dvojím měřítku, ale sám se ho zbavit nedokážete, oběktivitu postrádáte. Rasismus, nebo minimálně patologická zaujatost proti černochům z vašeho příspěvku čouhá jako stovka hřebík z nové kostelní omítky.

      Nikdo rozumný, kdo sám sebe se neprodal, přece netvrdí, že jsou černoši lepší než my. Ani nepopírá jejich schopnost dělat špatné věci. Stejně jako nepopírá schopnost bělochů dělat totéž. Diskuse v rozumným člověkem na toto téma nemá opodstatnění a diskuze s hlupákem smysl.

      Chcete-li vypočítávat počty obětí bělochů v Jižní Africe, mohl byste začít předkrmem a vypočítat počty obětí černochů tamtéž, pouze v dřívější době. Pokračovat analízou třídních a komunitních vstahů, exkurzem do psychologie atd. atp. A také byste mohl vysvětlit, proč byl příchod bělochů do jižní Afriky v pořádku, zatímco násilná reakce původních obyvatel v pořádku není. Každý vstah má svou historii.

      Třeba to dokážete. Ale spíš ne.

      Smazat
    7. 23:30 zde mate vysvetleni ohledne Capske kolonie,
      (Cape town ! Znam to tam.)
      Ze 3 stran je velmi nebezpecny ocean a na severu Cape townu je poust. (Odriznute misto prirodou.)
      Cerni tam nikdy nezili a Krovaci, kteri nemaji radi cernochy velmi rychle vymreli na nemoci, proti kterym nemeli imunni system.
      Cape Town byla zasobovaci stanice pro namorniky , nic vice !
      Po vymreni krovaku - BANTU (cernosi) zamirili do Cape Townu.
      Zajimave je, ze belochy nikdo nema rad, ale vsichni se k nim tlaci zit.
      Vidite to denne ve Francii, v UK atd.
      Do Jizni Afriky jich po padu Aparteidu prislo
      5 millionu ze severu a fackuji se tam vesele dodnes.
      h.

      Smazat
    8. Typicka farma stredni velikosti v Rhodesii v rukou bileho farmare uzivi 3000 osob.
      Po konfiskaci farmy cernochy, farma uzivi 200 osob.
      Po strance ekonomicke s laskou k Africanum nikam nedojdete, tak si jich nezapomente privest z Afriky, at mate zabavu.

      Kriminalitu maji nejvetsi na svete a to rika UN.
      Ja ROZUMIM tomu proc, ale vysvetlovat vam to, by zabralo mnoho casu a nejsem si jisty, dokazete-li nekteri z vas cist.
      h.

      Smazat
    9. Velmi nehostinna nahorni plosina - BEZ vody, ktere se rika Witwatersrand a kde nikdy nikdo nezil, (dnesni Johannesburg) byla vystavena BELOCHY a to kvuli zlatu.
      A kde je zlato, tam je prace a za odmenu prace je v Africe LOBOLA = nakup nevesty, cernochem.
      Proto tam kde jsou belosi se vzdy cpou Cernosi z cele Afriky.
      Oni "strasne trpi" s belochy, ale nemou bez nich zit.

      Proc si myslite, ze president Trump stavi plot na nasi jizni hranici ? Protoze se mu snazi dostat illegalne do zeme nezadouci z 30 zemi.
      h.

      Smazat
    10. Honolulu, ale tam píšou, že ten chlapec byl prý falešně obviněn. Není to jediný případ v podstatě dítěte, kdy po krátkém pofidérním procesu a pár dnech zemřeli na elektrickém křesle. Dokonce to nebyli jenom černoši, ale i bílé dívky. Konkrétně vím o jednom případě. Já jsem taky proti trestu smrti a ten článek je o trestu smrti ne o černoších.

      Smazat
    11. Stinney byl nejmladším odsouzencem poslaným na smrt ve Spojených státech od počátku 19. století. K tomu, aby ho desetičlenná porota složená ze samých bělochů poslala na elektrické křeslo, jí stačilo pouhých deset minut. Celý proces přitom trval méně než tři hodiny. Během té doby nebyl předvolán jediný svědek, ani předložen jakýkoli důkaz. Porotcům stačilo, že se mladík podle policie přiznal.

      V cele smrti strávil tři měsíce. Když nastal okamžik, kdy měl popravčí jeho život ukončit, musel pod něj údajně podložit telefonní seznam, jak bylo křeslo pro čtrnáctiletého hocha velké, poznamenala stanice NBC.

      Smazat
  2. Ano, tahle vražda dítěte je, respektive bylo zvěrstvo. To bylo možné snad v Evropě ve středověku. ... Ale když mluvíme o trestu smrti tak v dnešní době a možnostech díky technologiím a DNA snad už k takovým případům docházet nemůže. Já osobně bych ale trest smrti zcela nezavrhoval. Co si zaslouží sériový vrah, nebo vrah a znásilňovač dětí? Smrt!!! A vy všichni co se do mě pustíte si představte pocity pozůstalých...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jediné, čeho si vrah váží, je vlastní život. Trest smrti má odstrašující účinek a nemusí být ukládán, stačí, že je možno ho uložit. Až dojde k nějaké události a lidé prosadí znovuzavedení trestu smrti, nebude se jeho uložení týkat toho (těch) co svým činem toto vzepětí lidu vyvolají. Právo v prvním státě má brzdy proti možnosti uložení trestu smrti v justičním omylu. Proto je důležité udržet právní stát před snahami pravdoláskařů ho demontovat a nastolit jejich šiklování, kdy se raději budou mýlit se svými capo di tutti capi, než mít pravdu.

      Smazat
    2. 20:34, trest smrti nemá odstrašující účinek. Pokud se někdo rozhodne vraždit, tohle mi v tom nezabrání. Účinek má výchova, sociální jistota, vzdělání a policejní prevence. Ale patologického vraha nebo skratové jednání vraždám stejně nezabrání.

      Smazat
    3. Inu, rehabilitace lotrů po dekádách - Horákové nebo toho černouška například, bývá jednoznačně motivována nekalými úmysly - a následným zneužíváním v politické šmíře.

      Proč třeba nerehabilitují krásnou Olinku: Olgu HEPNAROVOU? Jedinou činnou ve Třetím odboji zdarma a za své... dokázala víc, než loupežní vrazi a bandité Mašínovi s celým gangem...

      Znal jsem v šedesátých letech jednu z jejich krasavic - propuštěnou na amnestii... na své lidi se Mašíni vy... a zdrhli jako v té písničce..."...nechali mi všechno na triku, asi jsem už měl být taky v Mexiku..."

      Jan KOLLÁR kdysi napsal: "Sám svobody kdo hoden, svobodu zná vážiti každou. Ten, kdo do pout jímá otroky, sám je otrok...
      Z Kollára lze odvodit i následné - "Sám života kdo hoden, nesahá na život (ano, život jako žizň, live, ne teřich!;-) jiným, s úmyslem je usmrtit... aby svého vlastního života nemusel býti zbaven pozůstalými lidmi...

      Smazat
    4. 11:29
      no, dobrý. Až na tu Olinku. To jste trochu ujel. Pokud to není ironie.

      Smazat
  3. Tragédie, bezesporu. Ovšem je třeba se rovněž vžít do situace, kdy život jiného dítěte ukončí nějaký sajrajt, způsobem nad nímž zůstává rozum stát. Tento sajrajt pak využije všech možností, aby trestu unikl. Dostane tedy možností, servisu a péče, které své oběti neposkytl ani náhodou. Pokud je uznán vinným, neznám jiný trest než utracení. Vyloučení justičního omylu v podstatě vylučuje nekonečné množství odvolání, dovolání, prezidentská amnestie a pod.. Rovněž se domnívám, že páni soudci mají dost vysoké platy na to, aby množství jejich omylů /nebo úmyslů/ bylo minimální. Údajné doživotí tak z nich pouze snímá odpovědnost, jsem zvědav, kdo z těch mladších vrahů skutečně stráví zbytek života ve vězení . Navíc zůstává rozum stát nad tím, že za dvojnásobnou vraždu se nedává doživotí automaticky, zřejmě se to zákonodárcům nezdá jako dostatečné množství.

    OdpovědětSmazat
  4. Tlacháte tu jen bezvýznamné žvásty. Zamyslete se. Jak asi bylo tomu čtrnáctiletému klučinovi (a je jedno jestli byl bílý nebo černý, když ho "demokratický" režim po dvouhodinovém procesu odsoudil k smrti. Když ho usadili do křesla a zbývaly mu jen minuty. Přičemž byl nevinný. Jenže vám cynickým tlachalům neřekne nic ani jeho výraz, který máte možnost číst z fotek. A zřejmě by vám ani nic neřeklo, kdyby jste tam viděli svého vlastního syna, co?
    No jen tlachejte dál, vy "humanitární" pravdoláskařští komedianti.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 19:35 Máte naprostou pravdu tlacháte tu jen bezvýznamné žvásry. Měl byste to hodit do angličtiny a dopravit na US ambasádu, třeba se začnou stydět. Dobrou.

      Smazat
    2. 21:53
      ať se vám dobře spinká, radile.
      A hlavně, ať vám chutná...

      Smazat
    3. 23:33 Váše zásoba rad je neuvěřitelná. Dám vám taky jednu, skočte si k doktorovi, teoreticky by vám měl pomoci. Naděje umírá poslední. A stížnosti na popravu amerického chlapce opravdu adresujte americké vládě, tady s tím fakt nic nenaděláte. Křeslo americké, elektrický proud rovněž, odsouzenec američan... Snad to chápete. A můžete k tomu přibalit i jisté manžele a další. Takže dotlachejte a s chutí do díla.

      Smazat
    4. 8. července 2020 7:40
      Víte co? Neztrapňujte se a neposílejte mě někam, kde to nepomohlo ani vám.

      Smazat
    5. 07:40 Máte pravdu, přehodnocuji své původní doporučení. Vám nepomůže nikdo a nikde, opravdu jsem se ztrapnil. Takže si tu v klidu melte své genitální myšlenky.

      Smazat
    6. No, právě. Zrovna jste se ztrapnil hned dvakrát. Odpovídáte si na vlastní příspěvek...

      Smazat
    7. 18:39 Jak říkám nikdo a nikde. Já vím, právě jsem se ztrapnil hned třikrát. A nezapomeňte s těmi svými připomínkami pádit na tu americkou ambasádu.

      Smazat
    8. Už běžím, už pádím...
      A budu je tam pozdravovat od trapáka a radila, co věčně někoho a někam posílá.

      Smazat
    9. 19.35 A jak asi bylo lidem umírajícím rukama vrahů propuštěných předtím z výkonu trestu OS za dřívější vraždu/vraždy? Nebo amnestovaným nějakým pravdalaskavým pokrytcem? Nebo propuštěným odborníky z psychiatrie z uzavřených oddělení PL na svobodu?

      Obdobné věci je třeba posuzovat co nejkomplexněji... a obrnit se proti psychologickému nátlaku "mláďátky" například... ani podsouvat rasismus černouškem, když statisticky v USA "viselo" více bílých všeho věku, i obou pohlaví.

      Smazat
    10. Aha..., no jo... Takže si to tento 14 letý klučina vlastně za ně a veškerou minulost vyžral, co? Nebo si to přímo zasloužil, že? Nevím, proč tu pletete amnestii vlastizrádce Flaška Láhve. To běžte do jiné diskuze. A o rasismu tady píšete vy. Přečtěte si ještě jednou příspěvek 19:35 a zamyslete se, co za myšlenku jste vašim příspěvkem vypotil...

      Smazat
    11. 22:07
      ...když statisticky v USA "viselo" více bílých všeho věku, i obou pohlaví?
      No, asi píšete ze statistického úřadu USA, nebo jste archivář amatér všech případů popravených v USA. A jestlipak tam máte i záznamy až do roku 1492. I těch, co byli popraveni lynčem, nebo na útěku zastřeleni a pověšeni. Ne? Tak laskavě nechytračte!

      Smazat
  5. Proto je nejlepším řešením trest smrti zrušit. Nebo jít alespoň na půl cesty, odložit výkon o 5 let, pak by se mohlo podařit dohledat víc důkazů o vině, či nevině. Po pěti letech proces znovu obnovit a u jiného soudu. Možná by tak byla větší šance zabránit přehmatům, politickým zločinům a dát skutečný prostor osobní neangažovanosti (nezávislosti) soudů. Jde-li o lidský život, tak zdržení 5ti let není velká cena.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jenomže druhým paradoxem je, když někdo čeká na trest smrti i pětadvacet let anonyme 19.47 To je zkrátka USA - tam není normálního nic. Všechno je nějak zvrácené. Například ten, kdo pořizoval ty fotečky z toho hnusu - zabití dítěte - zcela jistě se v tom radostně vyžíval. Pro normálního člověka by něco takového bylo nestravitelné.

      Smazat
    2. 22:41
      Taky názor, ale na druhou stranu, odvrátit oči a dělat, že nic nevidím, aby mě náhodou někdo nenařkl, že jsem zvrácený, to asi taky není ideál.
      Zaplať bánbů za toho "zvráceného" fotografa. Dnes bychom si všichni mysleli, že nám má Amerika oprávněně dávat morální kázání o popravách...

      Smazat
    3. Pro pozustale obeti to cekani na popravu jen udrzuje otevrenou ranu a pak kdyz k ni dojde, tak zjisti ze jim neni o moc lip. V tom je lepsi dozivoti, protoze po rozsudku uz nic nenasleduje a umoznuje to driv se s tim nejak srovnat a zit dal.

      Smazat
    4. 22 41 To nejsou fotky ze skutečné popravy, na webu najdete řadu videí, z jednoho filmu byly převzaty.

      Smazat
    5. Ale, ale, a z jakého filmu? Co to na nás zkoušíš, trollíku?

      Smazat
    6. 21 56 To je tak těžké zadat na youtube vyhledat George Stinney? Navíc i strýček google má stejné fotky z filmu carolina-skeletons.

      Smazat
    7. Je fakt, že tam chybí popis že se jedná o "ilustrační foto". Takto má člověk pocit, že je zase jen někým manipulován. Ovšem ten případ se skutečně stal a ta ilustrace je věrohodná, neboť i film se snaží navnadit pocity jejich hrdinů nebo obětí.

      Smazat
    8. 8 34 To jistě, já jen reagoval na to, že tyto fotky udělala nějaká zrůda. Případně na to, jak psal někdo dále v diskuzi, že nemohly být barevné.

      Dle mne i celý "článek" není moc košer, protože soud ho rozhodně za nevinného neprohlásil (soudkyně sama prohlásila, že to nebylo cílem procesu). Jen konstatovala, že proces nebyl z právního hlediska v pořádku.

      Smazat
  6. Jj, a tihle káží o lidských právech a zločinných režimech. Kde jsou naši milovníci pravdy a lásky? Přič nevzpomněli manželů Rosenbergových? Ethel snad nebyla žena? Nebyla odsouzena ve zmanipulovaném politickém procesu k smrti? K=ž by se našim pravdoláskařům fota toho hocha vypálila do mozků ... snad by je to trochu polidštilo.

    OdpovědětSmazat
  7. To je větší kladivo na USA, než Milada Horáková na minulý režim. Tu by v té době stihl stejný osud za činy, které páchala v mnoha i tzv. demokratických zemích světa. Jen protistrana nemá dost primitivních drzých řvounů, jako Hřib a pod.

    OdpovědětSmazat
  8. Nejvyšší trest zbavení života pro pachatele v případě smrti oběti je stále chápán jako pomsta, o to je k ničemu, pachateli by měl být uložen tvrdý trest s odčiněním zločinu vůči společnosti i s nějakou formou "odčinění" směrem k pozůstalým ..

    Nejvyšší trest zbavení života by měl být jenom u těch největších zločinů proti celé společnosti, hlavně v období války a v politice zrady a přípravy občanských a dalších válek ..

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Zákony na ochranu míru s tresty smrti byly potichu zrušeny v socialistických zemích po příchodu demokracie ..
      Skoro to vypadá že celé ty kampaně proti trestu smrti byly hlavně za účelem jeho zrušení za případné "politické zločiny" proti míru nových vládců a nikoli pro deklarovanou možnost justičních omylů při trestání obyčejných zločinců ..

      Smazat
  9. Nezlobte se na mě ale jistým zrůdám by trest smrti patřil nebo je to jediné z čeho mají strach.

    OdpovědětSmazat
  10. Čím jsme si to zasloužili? Čech velí expedičnímu sboru EU v Africe

    https://cz.sputniknews.com/nazory/2020070712188884-cim-jsme-si-to-zaslouzili-cech-veli-expedicnimu-sboru-eu-v-africe/

    OdpovědětSmazat
  11. Trest smrti (státem povolená vražda) je svinstvo, které snad nemá u jiného živočišného druhu obdoby. Zrovna Češi by si měli uvědomit, kam to vedlo.

    OdpovědětSmazat
  12. 22:19 Jak to souvisí s justiční vraždou? Představa, že každý vrah má strach ze smrti je naivní.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Maly komentar v roce 1944 v Americe neexistovaly Barevne FORTOGRAFIE!!! Neni ta fotografie kulturne obohacena ??? Co takhle ji posilat na DVD??

      Smazat
    2. On ale nepsal, že každý vrah má strach ze smrti, i kdyby pohrůžka tímto trestem odradila několik vrahů, je to pěkný výsledek - několik lidí by žilo dál. Jak to souvisí s justiční vraždou? Možnost justičního omylu je nejčastějším argumentem pro zrušení trestu smrti.

      Smazat
    3. Ano, to je známá věc. Navíc většina vrahů se domnívá, že nebude dopadena.

      Smazat
    4. Barevná fotografie je tu od dob zakladatelů filmu bratří Lumiérů. Druhá světová válka - tedy 40.léta - byla již běžně zachycena na barevných filmech i fotografiích. Vaše poznámka je mimo. Studujte, informujte se a hlavně neplácejte.

      Smazat
    5. Pane Davide nemyslel jsem samozřejmě tohohle kluka ale zrůdy a devianty. Čtu literaturu faktu co někteří dělají svým obětem... Kamarád vykládal že seděl s velkým borcem co každého nakopal do zadku v lochu byl jak doma a když ho vedli na popravu řval strachy jak tur. Jinak si třeba přečtěte jak se chovala vražedkyně hepnarová pod šibenicí.

      Smazat
  13. Doktore Davide !
    Po prichodu Sovetu do CSSR (68) jsem se dostal do JAR a pracoval v Busi !
    Afrika je PREDATORSKA. Je to zakon prirody a cerni jsou casti prirody - deti Afriky. Proto maji nejvetsi kriminalitu na svete ale v jejich ocich je to normalni.
    To nikdo nezmeni, at chce ci ne. (Jsou to lovci. Nekdy lovici belochy a jejich zeny. Nekdy svoje sousedy.)
    Ted zde v Americe radi, jako pri Amoku a lovi electroniku, auta, sperky a spportovni boty.
    Zasadne vsak nevykradaji knihovny.
    Knihovny maji radi pouze RASISTE !
    h.

    OdpovědětSmazat
  14. h.
    Ale článek je o něčem jiném, o odporné vraždě. O systému, který semele nevinného kluka, jak na běžícím pásu. Evidentně vyděšeného, zoufalého a nechápajícího. A usmaží na tom hrozném stroji.
    Něco podobného k tomu psal včera Anonym 19:35. Jenom nevím proč si z toho udělal v závěru příspěvku pravdoláskařskou agitku.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pravdoláskařskou agitku jsem nezaznamenal kolokole 8.33 - jen první pád "hnus", druhý pád "hnusu", třetí pád "hnusu", čtvrtý pád "hnus", pátý pád "hnus"! šestý pád "o hnusu", sedmý pád "s hnusem"... nic víc. Ale byly doby, kdy toto bylo v USA normál - co asi tak dělal Ku-klux-klan s těmi zabalenými čumáky, za nimiž se skrývali vážení měšťané? Ubíjeli klackama černochy, věšeli je na stromy, veřejně je lynčovali - stačí film "Horečka sobotní noci" v hlavní roli Sydney Poitier - snad jedinej hezkej černoch ( nebo mulat?) tam šlo taky o znásilnění nějaký bílý holky a pochopitelně zblblá lůza vypochodovala s klackama lynčovat nějakýho černouška, kterej to neudělal, ale to jim bylo jedno. To bylo vždycky všem jedno - to je ten neustálej hlad po perverzním ukájení jednotlivců. Tehdy nebylo porno, a úchyláci jsou holt úchyláci. Nevykastrovaní poklopci - ženy tyhle zvěrstva nedělají ( teda - až na výjimky, když je některá hezčí, nebo má hezčí sukni) ale zvěrstva, mučení, týrání, sadizmus - vždy bylo, je a bude výsadou chlapů. Proč to tak je? Já žiju normálním životem - já to nechápu, a nepochopím to nikdy. Takže - ta poprava - hnus, jakých byla spousta. Ale - co takhle Anglie v Tudorovské době - tam se chudé děti nevěšely? Tam nebyla spousta zludračelých sirotků? Přečtěte si "Princ a chuďas" - myslíte si, že tyto příběhy byly sakum prdum vymyšlené?

      Smazat
    2. kolokole, žádnou pravdoláskařskou agitku jsem si nedělal. Zaráží mě jen, kolik cynizmu je v lidech, kteří se tímto sloganem dnes a denně ohánějí a ani se nezamyslí, jak "vyspělá demokratická" emerická společnost, která moralizuje celý svět, popraví nezletilého kluka, kterému dají pouze dvouhodinovou šanci... Takže asi tak.

      Smazat
    3. Tak jsem tedy ten závěr příspěvku pobral jinak, než jste zamýšlel. Může se stát ...

      Smazat
  15. Trest smrti evidentně nezabrání vraždám v afektu apod. Doživotí, kdy vrah musí splácet pozůstalým i společnosti způsobenou škodu se mi jeví rozumnější. Justiční vraždy v zahraničí a neadekvátnosti trestů i u nás je také stále aktuální. Nedávný trest 1,5 roku nepodmíněně v Brně za krádež 5ti rohlíků je výmluvná ukázka kvality naší justice. Že soudci nebudou soudit soudce je zřejmé a z toho vyplývá nebezpečí ztráty zpětné vazby a tím i relevantnosti soudního systému. Ten kdo dostane nepřiměřený trest pak z vězení může odcházet jako potenciální zločinec. Právní systém v kapitalismu asi více proklamuje, než skutečně brání práva občanů. Proto jsou ty neustálé výpady proti socialismu a propaganda současných manýrů.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 9,03
      Tahle justice už 30 let NENÍ NAŠE,ale Protektorátní fašoEU,bohužel!Spravedlnost v praxi vidíme každý den na vlastní oči,aneb kdyby to pečivo čmajzla cikorka,tak bude Městkou policijí vyvedena s přáním hezkého dne propuštěna.....PSEUDOTRESTU pro muslimoODPAD,který znásil 16.slečnu nemluvě!!!!

      Smazat
  16. USA, navzdory své pozdější obrovské ekonomické moci a navzdory faktu, že tam byl od občanské války mír, byly vždy velmi barbarskou zemí. Pro ty se silnějším žaludkem doporučuji přečíst si něco o místní rasové segregaci, nebo o lynčování. Je to nekonečný seznam, svědčící o mimořádném barbarství Američanů. A to se ještě nezmiňuji o tom, co tato země prováděla a provádí v zahraničí. Dovede si někdo představit, jak by to v USA vypadalo, kdyby tato země musela projít tak dramatickým vývojem, jako třeba Rusko?

    OdpovědětSmazat
  17. Myslím si, že otázka trestu smrti je nad naší klasickou pravolevovou měrnou jednotkou.

    OdpovědětSmazat
  18. Po prohrane valce jizni konfederace , cernosi zacali systematicky vrazdit a kvuli vrazdeni vznikl Ku Klux Klan.
    To jsou dejiny jiznich statu a vzajemna averze dvou ras nejde poprit ani dnes. Vy se nad tim muzete rozcilovat jak chcete a nikdo nic nezmeni. K vam to prijde take.
    Myslim si, ze na maleho cernouska neco meli, jinak by ho nepopravili.
    At si nikdo nemysli, ze vzatahy bile a cerne rasy jsou ruzove v severnich statech. Zil a pracoval jsem v nekolika statech na severu a je to vsude stejne.
    Neo-marxiste vzajemne rasove averse vyuzivaji a proto nam zde dnes hori obchody, auta a padaji sochy.
    A jak to dopadne je mi celkove jasne. Vam zatim ne.
    h.

    OdpovědětSmazat
  19. Současný stav světa dost přesvědčivě ukazuje, do jaké míry se představa možné a sebeobohacující multikulturní společnosti nepotvrzuje. Jak ty kotlíky, ve kterých se ono multikulti má vytavit, než by tavily, tak explodují. Honolulu to sice po svém, ale docela věrohodně ilustruje.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.