Reklama

pátek 31. července 2020

Senát coby ústav pravicově liberálních šílenců…

Jiří Vyvadil
31.7.2020  SvobodnéNoviny

Ano oproti minulosti, se rozhodlo v podstatě se na volby do Senátu vykašlat. Naprosto na rovinu Andrej Babiš konstatoval, že Senát je pro ANO ztrátová investice a je daleko důležitější soustředit se na vítězství v krajských volbách, kde je favoritem a samozřejmě příští rok ve volbách do Poslanecké Sněmovny, které jsou z hlediska života republiky klíčové.

I proto ANO neobsadilo téměř třetinu mandátů, které budou nově voleni. To rozhodnutí je rozumné z vícero důvodů. Za nejzásadnější pro volby do Senátu platí, že zajímá především ty voliče, kteří to chtějí natřít vládě. A vzhledem k tomu, že ANO nepřetržitě už téměř dva roky má mezi 29 % až 34% podpory pro volby do Sněmovny a trvale se neobjevuje nikdo, kdo by jej mohl ohrozit, má naději na vítězství především kandidát – exot, silně pravicově liberálně orientovaný a nenávidějící Babiše či Zemana respektive nejlépe oba dva.

Konec konců stávající složení téměř ideální pro legendárního Chocholouška o tom svědčí. Tužby po návštěvě Tchaj-wanu ze strany předsedů Senátu za ODS, tedy země, kterou v Evropě uznává jenom Vatikán a jinak dalších 14 zemí typu Belize, Guatemaly, Haiti, Hondurasu atd.

Protičínské výlevy senátora Fischera, žaloba na EK komisi senátorem Vágenknechtem, že jednal o plánu obnovy a sedmiletém rozpočtu s Andrejem Babišem coby předsedou české vlády, obratem odmítnutá, ústavní žaloba proti prezidentu Zemanovi z pera zřejmě nepříčetného senátora Lásky atd., atd. a tak by bylo možné pokračovat…

Do Sněmovny se ovšem připravují a v Praze určitě projdou jak fanatická stávající poslankyně Němcová, stejně jako hysterický ředitel Knihovny Václava Havla Žantovský. V převážně pravicově liberální šílené Praze nemohou neprojít.

Drtivá většina našich občanů se staví za rozpuštění Senátu a je nepochybné, že jeho úloha právě s ohledem na jeho liberálně extremistické složení vyvolává odpor měsíc za měsícem. Senátní volby na podzim v zásadě nepochybně tento obraz zkázy prohloubí.

A možná je to tak správně.

Když jsem na počátku existence Senátu sám byl senátorem, neexistovalo ještě krajské uspořádání a do značné míry jsem v rámci širšího volebního obvodu Sokolovska zasahujícího zčásti do Karlovarska a zčásti do Chebska plnil funkce politického koordinátora a mediátora uprostřed dnešního karlovarského kraje a vyřešil jsem to vytvořením Hospodářské a sociální rady Sokolovska zahrnující klíčové podniky, představitele institucí i názorových platforem.

Dařilo se.

Dnes ovšem nepochybně tuto funkci převzalo hejtmanství a senátor se tak stává jakýmsi pomyslným i reálným kůlem v plotě. Čím méně má pak Senát reálných pravomocí, tím více si to nahrazuje vyšilováním a destrukcí proti vládě.

Andrej Babiš dělá dobře, že se ANO až tak moc nechce ve věci Senátu angažovat. Byla by to ztráta času, peněz i stranické prestiže…




58 komentářů :

  1. Tak hlavně že se do toho "ústavu" snažili neúspěšně procpat jak Ivan David, tak Koller a další podobní. Evropský parlament zbytečný ústav zřejmě není.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Co to zase komolíš? Nerozumíš txtu či co? David ani Koller nejsou ANO! Nebo snad jo? Nejít do zparchantělého SEnátu je rozhodnutím Babiše a jeho party. SPD se o to pokusila a dokonce v Praze. Místo Davida lidé vybrali chórového zpěváčka a Havlova podržtašku. No zkrátka Praha, blbci chodí k volbám a většina je ignoruje.

      Smazat
    2. 15:18-Jednak řeč je o našem Senátu ale máte pravdu, jsou to s Evropským parlamentem nezbytné zaopatřovací ústavy pro "lehkoživky".

      Smazat
    3. Jediný "nelehkoživky", které nás informují o tom svinstvu, co EU představuje, jsou europoslanci za SPD - David a Blaško. Senát zbytečný, protinárodní, kolaboranstký, vlastizrádný.
      Ostatní poslanci Evroparlamentu - tlupa šašků bez kompetencí a bez inteligence.

      Smazat
    4. 15:18 MUDr. David kandidoval s tím, že se za SPD bude ten spolek rozpustit. Zjistil, že cesta vede jen přes referendum. Alo to co předvádí ten ratlík (jméno mi bohužel vypadlo) co předsedá tomu panoptiku, zvoucí se z nějakého neznámého důvodu Senát, tak ten ratlík je především slouha. Proto byl také v Berlíně vybrán. Snad si nemyslíte, že protektor nechá nějakou východní slovanskou župu na úkor centra, aby se Německu motala v Číně pod nohama. Největším obchodním partnerem Německa se v loňském roce podruhé za sebou stala Čína. Objem obchodní výměny mezi Německem a Čínou se loni zvýšil na 186,6 miliardy eur (4,7 bilionu Kč) ze 170,2 miliardy eur v roce předchozím. Prostě ratlík dostal pár grošů o kterých pořád mluví a byl vypuštěn. První mu rozbijou držku naši slavní taxikáři, až zjistí, že milion šikmookých turistů, které vozili z Ruzyně, na místo nich, vozí kolegové z Vídně, nebo z Berlína. Po té jej profackují byznysmeni, kterým už se zajídá pořád jen montovat součástky. Nakonec snad se dočkáme zákona o referendu a to celou tu špínu, včetně potlučeného ratlíka, nadobro spláchne.

      Smazat
  2. Demokracie je slabá-umožňuje i stínovou vládu kterou chce být senát.

    OdpovědětSmazat
  3. Viděl jsem včera v Tv. záznam odhalení lavičky Václava Havla v Chebu. Byl přítomen i sám ředitel knihovny VH - SKUTR. Chebské náměstí doslova praskalo ve švech, asi 30 lidí. Je jasně vidět, že kdyby kandidáti do Senátu, jako je již zmiňovaný Skutr, nebo Miroslava Zděšená kandidovali mimo Prahu, tak po nich ani pes neštěkne.

    OdpovědětSmazat
  4. Senát coby ústav pravicově liberálních hajzlů a protinárodních kolaborantů.Zní to pravdivě ?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A co takhle
      "komora parlamentu složená ze senátorů zvolených lidem ve svobodných demokratických volbách".
      To bude asi o několik řádů pravdivější.

      Smazat
    2. Pravdou je, že Senát vzhledem k mizerné účasti voličů, má sakra malou legitimitu!

      Smazat
    3. 15:46
      Ten hajz suchý na vás celkem sedí, smrdíte až sem. Jinak napište, jak se projevuje SENÁT, co by -PROTINÁRODNÍ KOLABORANTI - asi jsem hodně tupej, pokud si na něco takového nemohu vzpomenout, jen váš ubohý výkřik co!!

      Smazat
    4. Anonymní 31. července 2020 19:28
      Bohužel nemáte pravdu. Legitimita vychází ze zákona a tam je vše stanoveno. Pokud jsme nechali "poslance" schválit takové zákony, pak jim stačí i jeden jediný hlas. To byste musel prosadit, já bych byl pro, aby za zákonnou byla jakákoliv volba do zastupitelských orgánů podmíněna buď stanovením minimální účasti voličů, či zavést např. jako v Řecku (nevím jestli to tam stále mají, ale zcela určitě to tak bylo) povinnou účast, třeba s tím, že kdo se nezúčastní nemá právo se obracet na zastupitelské orgány v žádné záležitosti (se dvěma výjimkami - vážná nemoc (nemoc by musela být úředně potvrzena a případné falšování by znamenalo ztrátu práv i pro viníky - teda třeba i toho lékaře, který by to podepsal) a úmrtí).
      No a tohle nebo něco podobného byste chtěl, aby si dali do zákonů politici, kteří jsou doslova závislí na tom, že přijde co nejméně lidí?

      Smazat
    5. 18.38 Spíše spolek zvolený do konírny (Valdštejnské) z tak vyfikundovaně ložené nabídky kandidátů, že všichni jsou pro většinu občanstva, zejména vlasteneckého elektorátu, nevolitelní. Než účastí ve druhém kole senátních voleb LEGITIMIZOVAT NĚJAKÉHO ŠMEJDA, po prostudování postupujících kandidátů nechodím, abych nepošpinil svoji čest.

      Jak odedávna přikazuje kodex důstojnické cti, KOMU DÁTI CO: DUŠI BOHU, LÁSKU SVÉ ŽENĚ, SLUŽBU A ŽIVOT OTČINĚ, SVOJI ČEST NIKOMU.

      Smazat
  5. Senátor Láska je odchovancem moderní české policie. Tak snad jich tam takových už moc nezbylo, zřejmě by to mělo vliv na objasněnost. Pokud se týče Špenátu, je to klasická, dobře placená žvanírna, bez vlivu na cokoliv. Všichni to vědí, ovšem elity nepřipustí zrušení této "pojistky". Pojistky stabilních a vysokých příjmů, bez jakékoliv odpovědnosti a o to tu jde především.

    OdpovědětSmazat
  6. Já vidím sílu mandátu v tom, že tam voliči volí podle osobností a méně podle stranické příslušnosti. Například já do parlamentu budu ODS jako stranu (na Fialu kašlu), a do europarlamentu jsem volil Verunu Vrecionovou, ale ne proto, že je z ODS, nýbrž proto, že ji znám 35 let a nikdy nebyla a nebude levičák. Do senátu volím rád, protože si vybírám mezi kandidáty, i když teď u nás volby bohužel nebudou. Jasné, tento typ volby je horor pro partaje a sekty, které mají jeden xicht a pak dlouho nic, protože nikdo jiný tam nedá dohromady souvislou větu. No a když jejich voliči nejdou volit? Fajn, nic proti, jejich volba.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 17:03-celkem souhlas ale senátoři jsou de facto malí gubernátoři z regionů, s přesahujícími pravomocemi. Raději bych Senát viděl jako pojistku složenou z "lídrů" národností, volenou v jednom obvodu, ČR. Umím si i představit v takto strukturovaném Senátu, při jednomyslnosti právo veta proti ostatním složkám moci, včetně ÚS a prezidenta. Nebyl bych ani proti přímé volbě nebo návrhu kandidátů prezidenta v plebiscitu.

      K národnostní spravedlnosti se budeme muset zkrátka vrátit! Včetně veřejnému značení všech volených kandidátů. Protože víra hraje stále velkou roli, požaduji i vyznání.

      Smazat
  7. Senát je samozřejmě naprosto zbytečná instituce. Za současného složení se pro většinu občanů navíc stává oprávněným terčem rozhořčené kritiky, ironických a znechucených poznámek. Nicméně ke zrušení toho trapného tělesa se nikdo vážně nechystá. Hřejivě bych tudíž doporučoval voleb do této komory se zúčastňovat a podporovat kandidáty, kteří těm zatím převažujícím pošukům zvednou krevní tlak a to jejich rozvalování v senátorských křeslech jim znepříjemní.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Každý den tady čtu pomlouvačné články o USA, Západní Evropě, Turecku, o ČT, Milin. chvilek, o panu Havlovi!! Proč tady dnes chybí článek o chycení 32 Ruských žoldáku a teroristu v Bělorusku. Nějak se nehodí na NR psát po pravdě a objektivně?? Ani se nedivím, pokud vás financuje samotné Rusko!! Taková špína jako vy Dvořáku, je sputnik, aronet, prdelní listy.Chytří lidé sevám musí vysmát a opovrhovat takovou žumpou jako jste vy NR!!

      Smazat
    2. Marná snaha o naši dehonestaci. Kdybys trole lépe četl a srovnal si fakta, pak bys neotravoval diskutující. Přečti si, co o tom píší na Radiu Svoboda (to je produkt americké administrativy a ne nějaký ruský Sputnik). Tak píší, že jde o nájemné vojáky, kteří v Bělorusku spořádaně čekali na odlet do Súdánu, kde mají kontrakt. Žádný náznak protiběloruské podvratné činnosti. Tak už přestaň otravovat. Příště už ti odpovídat nebudu a do diskuze tě nepustím.

      Smazat
    3. I vy ctiteli/ko pana Havla z 19:35, co víte o třicetidvou ruských žoldácích, kdo je a k čemu najmul a kam je poslal? Kde jste sebral/a, že tento WEB financuje Rusko? Ostatně, takový stát ani neexistuje! Chytré lidi rozpoznáváte jak? Dětino.

      Smazat
    4. 19:35
      Přečtěte si americký a "západoevropský" tisk a tam toho o Americe najdete mnohem více. Myslím tím špíny a hnusu. Zvláště v tomto období.
      Jo, zrovna tam například v USA běží další kolo pedofilního skandálu v souvislosti s Epsteinem, Clintonem a dalšími. Samá (j)elita. Aspoň to budete mít z první ruky. Teda, pokud umíte americky i anglicky.

      Smazat
    5. Chodím vždy volit s výjimkou druhého kola senátních voleb. Nemám koho volit. Pokládám za užitečné ukázat, že senát je samozvané těleso s minimální podporou voličů. Snad si toho někdo v zahraničí všimne, kdo v ČR vládne. Ve druhém kole jsem volil jednou nějakého socana. Ten idiot musel vědět, že prošel díky podpoře komunistů. Po zvolení to hovado zvedlo ruku pro jakýsi antikomunistický rasistický zákon. Email neměl a předseda jejich klubu nepovažoval za vhodné se mi omluvit.

      Smazat
    6. 18:09, přesně tak. Senát je zbytečná instituce. A tak by bylo dobře dostat tam něco charakternějších lidí, aby to přestala být instituce škodlivá.
      Spousta lidí na Senát nadává, ale sami nezvednou zadky k volbám. Tak můžou začít nadávat i na sebe!

      Smazat
  8. Byli jsme bez senátu, budeme i po něm. Kdyby to byla jenom dobře placená trafika méně úspěšných politiků, by nevadilo, ale je to byrokratické zdržovadlo. Přitom doba se zrychluje, je třeba rychle reagovat. Už sama demokracie je v časovém znevýhodnění v porovnání s totalitními režimy. Je to daň, kterou rádi platíme, protože nic lepšího zatím není. Podle mne je dělba mezi prezidenta, vládu, parlament a soudy dokonalá. Není třeba dělat konzultační podorgány. Vidím opravdu problém jinde, u velmi závažných otázek mi chybí celospolečenský souhlas referendem. Zatím jsem neslyšel závažný důvod proč není v naší ústavě. Vnucuje se mi podezření, že se někdo nechce dělit o moc a vůbec to není jen otázka levice či pravice.

    OdpovědětSmazat
  9. Přes to že nejsem volič komunistů, doporučuji je do senátu volit. Protože jen tak dáme najevo, že považujeme senát za nepotřebný.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 19.31 To jsem navrhoval už před prvními volbami do Senátu. Navolit tam opakovaně 100% skutečně české krve komunistů, a pro zrušení té KONÍRNY (Valdštejnské;-) bez náhrady budou i přesvědčení pravičáci.

      Smazat
  10. Omlouvám se, ale nechápu přivezení vězňů z Turecka vládním letadlem s doprovovodem ředitele Čučkařů Koudelky. Fuj!!!!
    Babiš se přidal později.
    Václav

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Také jsem nechápal vykoupení dvou islámských matrací z Balúčistánu státem. Byly tam čistě soukromě, aby byly multikulturně obohaceny; Mělo tedy být ryze soukromé financování jejich repatriace rodinami (když je tak "dokonale" vychovaly) a soukromými sbírkami. Dal bych celá dvě víčka od petek... t.j. o dvě víc, než jsem ochoten dávat na náboženství a až poté, co u rodinných příslušníků by nezbyl majetek ani za korunu... Samozřejmě, pokud tam jely jako emisarky nějaké neziskovky, měly tam čestně zůstat a plnit své (p)oslání. Nebo se slavně vracet na náklady neziskovkářů - místo jejich platů.

      Smazat
    2. Já celkem naopak chápu, oni propuštění působili ne na straně muslimských teroristů, ale na straně antimuslimských Kurdů. Představte si národ čítající desítky milionů, který si právě muslimští teroristé staletí parcelují podle svých potřeb, zakazují jejich náboženství, řeč, kulturu - tedy národ, který žije ještě v mnohem horší situaci než byli Češi po Bílé Hoře v době Temna a navíc je Kurdů mnohonásobek než je Čechů. A Svět mlčí, stejně jako při jiných genocidách - mimo židovský nebo romský holokaust. Indiánů bylo povražděno na 150 milionů, černých otroků jen při lovech v Africe a transportech do amerických pracovních koncentráku přes 15 milionů, Kurddů??? Pokud je to OSN, EU a NATO fuk, není to fuk těm, co si uchovali smysl pro humanitu a pro které masové vraždění není dobrý kšeft.

      Smazat
  11. Možná si většina občanů myslí, že Senát je zbytečný. Ale existuje jako součást moci zákonodárné a má z Ústavy přidělené kompetence. Např. má právo navrhovat zákony, schvalovat zákony, pro ratifikaci mezinárodních smluv je třeba jeho souhlas, při rozpuštění sněmovny, ji, zastuje. Takže je třeba mu věnovat pozornost, jinak bude zdrojem problémů a excesů. Volme SPD, neboť jedině SPD, je schopna odhlasovat zrušení Senátu. P.K.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pane 22:51 Ústava má sloužit občanům a je-li taková, pak ji rádi dodržují. Přesně, jak jste popsal, Horní sněmovna dubluje Dolní sněmovnu. Je-li vám známo, existuje řada demokracií bez Senátu a u nás jsme také bez něj žili.

      Smazat
    2. Anonymní1. srpna 2020 22:12
      Nepléduji za zachování Senátu. Jsem si vědom, že SPD požaduje jeho zrušení. Jenom jsem upozornil, že dokud tu je, tak je třeba s ním počítat. Také jeho zrušení, tu změnu ústavy, musí sám odhlasovat.
      Bude-li měnit Ústavu Parlament s většinou SPD, bude ta změna v zájmu demokracie. Bude-li ji měnit Parlament např. v současném složení, bude to jenom další likvidace demokratičnosti společnosti. P.K.

      Smazat
  12. Komunisti by měli jít do senátu s programem "na jeho zrušení", proč nevyužít volební kapacitu lidí, kteří senát nechtějí?

    OdpovědětSmazat
  13. Původně jsem nechtěl na hloupý titulek vůbec reagovat. Mám ale teď ráno trochu času. Ano, jsou to čílenci. A považují se za pravičáky. To je sebehodnocení těch šílenců. Smutné je, když dr. Vyvadil toto jejich sebehodnocení přijímá za své. No, smutné, je to i trochu šílené. Kdejaký debil, kdejaký liberál, kdejaký šílenec se považuje za pravičáka. A šílené je, pokud to někdo přijímá. Tito senátní lotři jsou rozkladní levičáci. Jak levicová Antifa. Nebo pane doktore V. soudíte, že Antifa je taky pravicová? V jádru je to takto: nacismus, i dnešní internacismus, jsou levicové zvrhlosti. A tito senátoři mají k nacismu, internacismu velmi blízko. Dr. Vyvadile, prosím, co je na vlasovcích a na pomníku vlasovcům, pravicového. Vždyť jsou to LEVOTY. Co je na těchto lotrech PRAVÉHO? Zradili Stalina. To že je pravicové? Ve válce se proti levému Hitlerovu šílenství postavil v mnohé pravicový Stalin. A proto i vyhrál. Levice je svinstvo. Ať je to Antifa, ať je to bourání pomníků. I zásah svi.í proti Koněvovi byla sprostá levárna. Pane dr. Vyvadile, prosím, trochu přemýšlejte a udělejte si v tom pořádek. Hloupý nadpis diskredituje celý článek i Vás.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Podle ovoce poznáte je. VY - anonyme 8:33 - se velmi velmi mýlíte. Senát je samozřejmě pravicový, i když to slovo milujete a rád se k pravici hlásíte. Levici poznáte podle toho, že chce rovné šance pro každého a že nechce válku.

      Senátoři a většina pravicových poslanců dělají zákony prospěšné korporacím ale ne lidem, všichni rádi kastují a rádi by omezili pro určité skupiny lidí přístup k volbám. Pravice nás vtáhla do zločinecké války organizující aliance NATO a do koloniálního projektu EU. Bylo by příště lépe, abyste na psaní do diskuzí tolik času jako dnes neměl. Lezou z vás blbosti.

      Vrcholem vaší hloupé sentence je tvrzení o levicovost Hitlera a pravicovosti Stalina. To už je na psychiatra.

      Poznámečka na okraj: např. koncentráky vymyslela a provozovala britská pravice v jižní Africe při povstání Burů.

      Smazat
    2. Není-li 8.33 elfího semene, měl/má jejich učitele i přesvědčení... Někteří bílí i nebílí Američané dokonce věří, že je země placatá... a že židovským Bohem je černoch.

      Buď je duše čistá, jako chudý přesvědčený pravičák, ... nebo je aktivistou dezinformace. Chudý pravičák je vážná diagnosa, aktivismus je "lehkoživnost", nebo také diagnosa, jenom lehčí.

      Smazat
    3. 9.25: Všechno svinstvo je levé, levárna. Ti, které s takovou jistotou, jistotou až k výzvě o psychistrovy, jsou levárny levičáků. A io Váš postoj k této věci se podivuhodně shoduje s levicovým mainstreamem. Nevíte, čí jste a myslíte si sebejistě, že to víte. Ve skutečnosti nevíte, čí jste. Pište, prosím, do novinek.cz, tam Vás přijmou s radostí.

      Smazat
    4. 9:25-bez invektiv by to nešlo?

      O tom co je levice a pravice není shoda! Vy dokážete mimo svého názoru doložit většinový názor?

      Jak vysvětlíte levicovou chuť k ovládnutí Světa s pravicovou konzervovaností? A je jedno, zda v historickém souboji nebo současném. Prosím jen o vynechání sociální struktury a podpory obyvatel, o tu se opírají doposud všichni.

      I Hitler začínal jako socialista jako jeho pohrobci!

      Smazat
    5. Anonymní1. srpna 2020 8:33
      Podle mého názoru, jsou charakteristiky levice a pravice následující. Levice, to je skupinová cesta ke koncentraci moci, prostřednictvím internacionalismu. Sem nejspíš patří současný liberalismus s internacionalizací BLM, nebo LGBT, tedy kulturní marxismus. Pravice, to je cesta ke koncentraci moci, prostřednictvím individualismu. Sem nejspíš patří 1% majitelů všeho. Ani jedno, není demokracie, obojí je tyranie. P.K.

      Smazat
    6. To není levice! Poměřujte poměr k vlastnictví výrobních prostředků. Ostatní je blbost.

      Smazat
    7. Anonymní1. srpna 2020 18:03
      To je dnešní levice. Od boje za sociální jistoty upustila, neboť základní životní potřeby jsou dostupné každému, kdo má zájem. Chléb a hry dostáváme, z těchto důvodů se bouřit nebudeme. Levice svůj internacionalismus tedy zaměřuje na kulturní záležitosti, jako je vyzdvihování práv okrajových členů společnosti, na celospolečenský standard. Což je samozřejmě rozvrat společnosti, a ten ona preferovala vždy. Např. ve jménu boje proti maloměšťáctví. Levice není sociálno, to byl pouze doprovodný jev jejich dřívějších aktivit. P.K.

      Smazat
    8. 18:03- ten je nejznámější a velice konfliktní. Podle známé křivky 20% populace je schopno vlastnit výrobní prostředky. 80% je tedy závislé na práci. Vás ale zajímá politický poměr, který se zneužívá z obou stran.
      Ne všichni jsou závistivci, ne všichni vydřiduši. Násilné výměny měly tristní výsledky.
      Cestu vidím v silné ingerenci státu, omezit aroganci "nahoře" a posílit vzdělanost "dole".
      Jakou formou je současné ožehavé téma.
      Zdá se mi, že my jsme na solidních základech společnosti, jen Svět vypadá na přeformátování.

      To už ale nemá nic společného s dělením P-L, režii mají v rukou světoví psychopati.

      PS. Poměřovat systém morálkou jedinců oproti obecně vžité je solidní obrana proti zblbnutí.

      Smazat
    9. 18:03
      absolutní pravda...LEVICE a PRAVICE...je poměr k vlastnicví výrobních prostředků...zmatení pojmů je chtěná dehonestace skutečné levice a přisuzování všech blbostí novodobého světa marxismu/pod značkou neomarxismu/ .

      Smazat
    10. 18:03 Bylo by třeba přidat trochu fantazie a pod pojmem výrobní prostředek si nepředstavovat jen soustruh v továrně. Já tam vidím i banku s akcionàři, tisk a televizi s jejich majiteli (i skrytými). Prostě všechno co se dá koupit a tím ovládat ostatní. Kupovat netřeba jen penězi, ale protislužbou či informacemi. Zjednodušme to na pojem moc a schopnost ovládat ostatní. Vyrábět veřejné mínění,což pak umožní i hromadění hmotného majetku. Pan Karel Marx promine, já jsem ho už nemusel studovat, možná to tak i myslel.

      Smazat
  14. Jo přesně tak odložení neúspěšní pravicový politici kteří kopou za cizí zájmy.

    OdpovědětSmazat
  15. Nejsem si jistý tou definicí. Že levice chce rovné šance pro každého a pravice nerovné. Podstata asi bude někde jinde. A určitě i na pravici i na levici jsou rozumní a charakterní lidé. A ti by měli dostávat v politice šanci. Pak i z určitých názorových rozporů a střetů může vyvstat něco obecně prospěšného.

    OdpovědětSmazat
  16. Foldyna prozradil, které evropské vlády potichu podporují dovoz migrantů. Pokud se to nezastaví, dojde k…

    „Je třeba říci, že mnohé vlády sice hlasitě migrantské kvóty odmítají, ale zároveň potichu z veřejných peněz podporují organizace, jež usilují o dovoz migrantů do Evropy. Pokud se to nezastaví, dojde v Evropě ke krveprolití a ti, kdo si myslí, že se nás to netýká, se mýlí. Ostatně i na našem území už došlo k násilí migrantů vůči našim lidem,” podotýká Foldyna.

    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2020073112289226-foldyna-prozradil-ktere-evropske-vlady-potichu-podporuji-dovoz-migrantu-pokud-se-to-nezastavi-dojde/

    OdpovědětSmazat
  17. Je podivné, že předseda Senátu je ve služební "hierarchiji" druhým mužem po prezidentovi, přitom prezidenta volilo asi 5x více občanů než celý Senát, stejně tak PS je volena několikanásobně větším počtem občanů než Senát. Navíc Senát má nepřiměřeně větší pravomoci, než si počtem voličů, které zastupuje zaslouží. A když připočteme k tomu, že mimo několika vyšinutých jedinců jsou tam samé staré struktury v penzijním věku s mentální kapacitou "knížete", pak k čemu je Senát?. Tato skupina přepychově živených důchodců akorát narušuje naše vztahy s Čínou, Ruskem a snad i spolupracuje s CIA.

    OdpovědětSmazat
  18. To je otázka, zda senát vůbec potřebujeme jako politickou instituci k řízní státu nebo jen jako odkladiště - rumiště rozumem, věkem a chaotickým myšlením propadlých spoluobčanů. Prostě jako trafiku pro pořádně nepotřebné lidí, pro které se nemlůže najít nějaká užitečná práce, kterou by měli schopnost vykonávat. Jednou z postav zbytečnosti je např. bývalý (?) boss českých žluťáckých odborů. Ale za 30 roků diktatura kapitálu jsme zažili leccos a tak tedy instituce nahrazující aspoň trochu Dikobraz se celkem pro obveselení veřejnosti hodí. Ale bohužel jsou i tací, kteří se nad činností senátu rozčilují a pak je to jako u cigaret. "Škodí zdraví!", což by mělo být velkým písmem napsáno nad vchodem do budovy!

    OdpovědětSmazat
  19. Jiří Vyvadil2. srpna 2020 8:52

    Děkuji za názory...Netušil jsem, že to tak zaujme.

    OdpovědětSmazat
  20. Je moc dobřeže ani jeden z vás, co by tak rádi zrušili SENÁT na to nemáte koule. Jen tady mužete za plotem poštěkávat, někdo vám možná hodí ohlodanou kost, ale to je tek vše, na víc nemáte!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, zatím na to nemáme. Ale o zrušení Senátu,té pravicové diluviální ostudy se mluví od jeho založení. Takže buď v klidu, zatím poštěkáváme ale jednou zrušení té šaškárny prosadíme.

      Smazat
    2. 9:08
      Ano tak tento pán uvedl opravdu " nejdůležitější argument " proč je nutný Senát. Pane byla by škoda,aby jste s vašimi koulemi nekandidoval.

      Smazat
  21. Pravě pro své odlišné složení má Senát svůj význam a zrušit ho by bylo chybou. Nezájem pana Babiše o senátní volby na tom nic nezmění.

    OdpovědětSmazat
  22. A což takhle zeptat se občanů, referendum je obvyklé řešení u všech demokracií. Ať si občané sami vyberou. Jinak je jediná odpověď, že kapříci si sami rybník nevypustí.

    OdpovědětSmazat
  23. Snad nejsou pražáci už tak padlí na hlavu, že budou volit do senátu macechu nás občanů tetu Němcovou.

    OdpovědětSmazat
  24. Tatrane, kde jsi objevil že Miruna bude kandidovat v Praze ? Ta snad patří do .... Havlbrodu.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.