Reklama

pátek 17. července 2020

Věk víry

Lu Lina
17. 7. 2020   NonServiam

Lidstvo žilo nejprve dlouho ve věku víry, pak krátce ve věku rozumu a teď se podle všech známek opět nachází na počátku věku víry. Věk víry se dá definovat tak, že víra je v něm nadřazena rozumu. Přemýšlet se nedoporučuje. Prostě musíte především věřit. V boha, čarodějnice, poslední soud, židovskou vinu, třídní boj, socialismus, uhlíkovou stopu, 72 pohlaví, ruskou vinu, bílou vinu nebo v Českou televizi. Čím se lidé řídí ve věku rozumu nemusím doufám vysvětlovat. Jedním z nedotknutelných lokálních článků současné světové víry o kterých se nesmí přemýšlet a lze v ně pouze věřit, je právě Česká televize.


Součástí dnešního českého desatera nepochybně je: V Českou televizi věřiti budeš. O tomto lze jen těžko polemizovat. Jednak proto, že polemika je ve věku víry obecně nežádoucí, nepřipouští se a trestá a druhak, že tak to prostě reálně je. Česká televize je posvátná kráva.

Musíte v ní věřit a při modlitbách na sociálních sítích i jinde musíte neustále opakovat, že v ní věříte. A musíte být ochotni ji bránit třeba i vlastním tělem před těmi, kteří nevěří. Nevím, jak vám, ale mě takové počínání silně připomíná náboženství. Nebudeš mít jiné bohy mimo mne. Nevezmeš jména Božího nadarmo.
A kdo v Českou televizi nevěří ohrožuje demokracii, čtu a slyším všude. Protože demokracie se prý bez veřejnoprávních médií neobejde. Ale hovno. Obejde a docela dobře. Kdyby Česká televize teď okamžitě přestala existovat, nestane se nic a s demokracií už vůbec ne. Respektive stane, ale opak toho, co tvrdí televizní věřící.

Demokracie nepatrně posílí. Protože ze hry vypadne instituce, která ji svou činností narušovala. Když totiž provozujete politický aktivismus, účelově manipulujte veřejným míněním, zatajujete, lžete a místo poskytování nestranné veřejné služby vychováváte diváka v duchu jedné politické ideologie, tak demokracii neposilujete, ale oslabujete. Ať si televize klidně lžou a nadržují – vot, éto kapitálismus – ale není nejmenší důvod platit si něco takového povinně.

Kromě toho veřejnoprávní televize vysílá téměř stejně dementní obsah, jako vysílají televize komerční a to včetně reklamy. Neprodukuje prakticky nic, co neprodukují i soukromé televize a pokud ano – třeba bezplatnou propagaci spřátelených umělců – lze to za nějaký rozumný obolus a zcela jistě s nesrovnatelně menšími náklady na komerční televize delegovat.

Nejčastějším argumentem televizních věřících je, že ČT je nepostradatelná, protože má objektivní zpravodajství a výbornou publicistiku. Nemá. Její zpravodajství má jinou formu než na Nově, to ano, ale obsahově jde o totožný poblijon. Totéž publicistika. Čas od času sice vytvoří i něco smysluplného, ale většinou se na to bez modré košile, červeného šátku a budovatelské záře v očích nedá koukat.

Příkladů dokládajících to, co vám tady tvrdím, je k dispozici habakuk. Stačí se i jen pravidelně dívat. Kdo chce, tak to vidí, kdo nechce, nevidí a věří. Nikomu svůj pohled nenutím, každý by měl mít svůj rozum. Ale kritika nebo opačný názor na existenci ČT nejsou v žádném případě ohrožením demokracie, ale jejím projevem.

Protože demokracie je přece volnou soutěží myšlenek a názorů. A ačkoliv to tak v poslední době, a nejen v dění okolo ČT, rozhodně nevypadá, tak se to dokonce píše i v ústavě.

Takže můj názor, že v současné podobě je Česká televize nástrojem levicové propagandy, bez kterého bude v téhle zemi rozhodně lépe, je stejně legitimní jako názor veřejnoprávních věřících, že bez ní tu Pitomio nastolí diktaturu. A proto bych uvítal, kdyby na Kavčích horách, v televizi, kterou si povinně platí sami občané, zazníval srovnatelně často. Kromě toho si za sebe vyprošuji, aby mne proto někdo označoval za hrozbu demokracii.

Přikládám malou ukázku toho, jak se to v ČT dělá, když je ve studiu hostem někdo, jehož politické názory se moderátorce nelíbí. Jde o přepis závěru – kurzíva, posledních cca 8 minut – Interwiev ČT24 ze 14. července s mým komentářem, kdy hostem byl poslanec za SPD Jan Hrnčíř a moderátorkou Linda Bartošová. Zrovna SPD je pěkným příkladem toho, co jsem uvedl výše. Zaměstnanci veřejnoprávní televize považují toto politické hnutí za hrozbu demokracii a protože účel světí prostředky tak se podle toho s jejími členy i zachází.

Pokud je čas od času někdo z jejích řad pozván do studia, pokaždé mám z chování moderátora/ky dojem, že jediným účelem je udělat z něj trotla. Případně rasistického trotla. A není absolutně důležité, že v mnoha případech to u jejích členů je ještě o něco méně složité než u členů ostatních politických stran. Protože stejného typu zvláštního zacházení se tam dostává i úplně všem ostatním lidem jejichž názory se moderátorům ČT nelíbí. Což se podle kodexu ČT zřejmě rovná ohrožování demokracie.

Poslanec Hrnčíř patří ale rozhodně k těm inteligentnějším straníkům, takže v jeho případě Bartošová rezignovala na trotla a snažila se z něj udělat jen rasistu. 

Přepis je v případě Hrnčíře – označen jako H – velice volný a v případě Bartošové – B – doslovný:

B: Při blokaci se podle šéfredaktora servru Manipulátoři Jana Cempera zpravidla jedná o nějaký nenávistný obsah nebo šíření falešných zpráv. Tak, můžete s čistým svědomím podepsat, že nikdo z SPD nikdy nesdílel na svých soc. sítích nic v tomto duchu? 
H: Neumím si představit…blablabla.

Místo aby moderátorku pohotově utřel za otázku jak z mateřské školky a zahájil snadný protiútok, tak se snaží bránit, což je přesně to, co Bartošová chtěla. Ta vzápětí tvrdě smečuje jakousi fotkou s primitivním komentářem z fejsbuku SPD, která poměrně přesně ukazuje, proč je tak snadné udělat z někoho z SPD trotla.

K Manipulátorům a Cemperovi. To, s jakou samozřejmostí a četností se ČT stran nenávisti a falešných zpráv obrací jako k autoritě ke zdrojům, které sami nenávist a falešné zprávy šíří, mne nikdy nepřestane fascinovat. Škoda, že Hrnčíř neprojevil tak bojovného ducha jako třeba Xaver, když mu kolegyně Bartošové vnucovala jako autoritu Hlídacího psa

A vzápětí následuje další smeč. Piktogram, který postnul sám Hrnčíř a na kterém jsou dvě černé postavičky vyhánějící bílou a nápis: Stop rasismu! I na bílých životech záleží!

B: Co jste tím myslel? 
H: Že to, co se odehrává pod tím pláštíkem BLM není úplně korektní. 
B: Co máte na mysli?

Hrnčíř uvádí příklad barevné profesorky z Cambridge, která nedávno prohlásila, že na životech bělochů nezáleží. Ale dalo se uvést mnohem více mediálně známých a velice názorných příkladů, třeba prohlášení jednoho z vůdců hnutí BLM: „Když nám nedáte co chceme, tenhle systém spálíme.“ Nebo další prohlášení jedné ze zakladatelek BLM: „Jsme školení marxisté,“ která jinde zase říká, že cílem BLM je svržení prezidenta demokratické země. K vidění jsou také videa, kde sympatizanti BLM žádají komunismus nebo se projevují jako rasisté. Označují bělošství za defekt a chtějí ho mazat. A rabují, vypalují, ničí a mlátí.

Zkrátka, kdo chce vidět, co se pod pláštíkem BLM skrývá, tak to vidí, kdo nechce, nevidí. Takže následující a udivená otázka moderátorky objektivní televize asi nepřekvapuje:

B: To jsem nikde nezaznamenala, kde jste to viděl?

WTF? Důkazy o rasismu SPD vidíme výborně a dokážeme je i špendlíčkem vyšťárat, a ty nejen o rasismu Black Lives Matter ne? Bartošová je ovšem na rozdíl od Hrnčíře taky školená marxistka, takže nevolí defenzivu, ale opět další útok.

B: Já myslím, že to celosvětové hnutí možná míří jiným směrem, že vy jste teď možná vyselektoval jeden případ. Viděl jste to video? Kde policista 9 minut klečel na krku afroameričana a následně ho právě tímto zavraždil, viděl jste ho?

Jistě, rasista z SPD si na té studiové sesli lstivě vyselektoval jeden naprosto ojedinělý a velice diskutabilní případ, který vůbec s ničím nesouvisí, aby to celosvětové hnutí mířící do ráje pošpinil. A kdo s tím tak úplně nesouhlasí, je taky rasista. A každý, kdo viděl to video a není rasista, musí podporovat BLM. Omg.

H: Viděl, ale nevidím na něm nic rasistického. Tento chvat se obecně používá všude při interakci policistů a nebezpečných kriminálníků….

Ha!

B: Podle statistik právě tyto zásahy policie používá mnohem častěji (zdůrazněno) v Americe na Afroameričanech než na běloších (vědoucně u toho přikyvuje). 
H: Otázka je, kdo více páchá trestnou činnost… 
B: (Skáče do řeči) Nebo na koho se policie víc zaměřuje….

Tohle je asi nejvýživnější pasáž. Moderátorka veřejnoprávní televize v ní v přímém přenosu šíří přímo ukázkové fake news, či dezinformace, chcete-li. Tím jak de facto říká, že recidivista a násilník George Floyd zemřel jako oběť systémového policejního rasismu, který se projevuje tím, že americká policie se z rasistických důvodů více zaměřuje na černochy a používá proti nim násilí mnohem častěji než proti bělochům.

Možnost, jestli by to nemohlo být spíš tím, že černoši, přestože jsou minoritou, prostě prokazatelně páchají většinu trestné činnosti v USA, a především naprostou většinu násilné trestné činnosti a proto jsou logicky mnohem častěji obětí policejního násilí, si ČT vůbec nepřipouští. Rasismus a fertig. A rasismem je podle těch, co ve videu s Floydem vidí systémový rasismus, evidentně i jen poukazovat na vysokou černoškou kriminalitu.

Fakta, která si každý – i moderátorka ČT – může lehce obstarat, hovoří jasně: Přestože je v USA jen 13% černochů, tak jako běloch máte mnohem větší šanci, že vás zabije černoch, než naopak. Nejvíc černochů zabijí ovšem zase černoši. Ve městech s vyšším podílem černé populace je i vyšší kriminalita. Černoši páchají mnohonásobně více trestné činnosti než by odpovídalo jejich podílu na populaci. Jediné procentuální zastoupení ve statistických koláčích spojených s kriminalitou a které odpovídá jejich množství, je počet černých policistů, cca 13%. Takže jako průměrný černý kriminálník máte skutečně mnohem větší šanci, že vás při zatýkání udusí bílý idiot.

H: Je to předepsaný postup nejenom v USA, pokud vím… 
B: A vám přijde adekvátní? 
H: Byl schválen a odmítám, že by byl rasistický.

Co taky říct jiného. A od rasismu amerického k rasismu českému. Je zjevné, že moderátorka ho rovněž považuje za velký, celospolečenský a rovněž systémový problém a nikoliv za prakticky neřešitelnou otázku malého promile idiotů přítomného v každém čase v každé společnosti.

B: Co by se podle vás mělo v české společnosti změnit ve vztahu k romské komunitě, mě zajímá? Protože právě na konto té celé akce, těch pohybů společenským BLM se hodně vzbudila i debata v rámci rasismu v Čechách. U nás je právě spíše problém rasismus vůči romské komunitě. Tak, co si o tom myslíte?
H: Tak, to je nějaký váš pohled, já třeba úplně rasismus vůči romské komunitě nevnímám….
B: Nemáte pocit, že jsou Romové diskriminováni v rámci toho, když si třeba chtějí najít byt nebo práci? To jste nezaznamenal?
H: Ne.

Vzbudila debata? Problém rasismu vůči romské komunitě? Diskriminace? Romové hledající byt a práci? Nic takového jsem stejně jako poslanec Hrnčíř nezaznamenal.

Co jsem ale rozhodně zaznamenal je podobně jako v USA disproporčně vysoká kriminalita Romů, jejich abnormálně vysoký podíl ve skupině příjemců sociálních transferů a jejich podobně jako u černochů mimořádně vyvinutý smysl pro svádění vlastní neschopnosti či lenosti na jiné.




66 komentářů :

  1. Já koukám na ČT na dokumentární pořady a na starší filmy a jsem s ní spokojen. Dokonce jsem se dobrovolně napráskal k placení poplatku. Pokud si někdo furt musí kazit náladu politikou a brejlí na ni, ať si pak nestěžuje, že mu praskaj žilky.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Existence "třídního boje" v kapitalizmu je věc rozumu nikoliv věc víry. Snaha buržoazních politruků zmást pojmy a zamotat lidem hlavu je přímo dojemná ! Kapitalizmus je z filozofického hlediska třídně rozdělená společnost, kde vládne buržoazie (u nás to přímo demonstruje oligarcha Babiš) za pomocí lokajů a drtivá masa "občanů" , která tyto parazity živí !!

      Smazat
    2. Pořád slyším, jak je to OK na Západě a jak Čína a Rusko poškozují svobodu a demokracii.
      Jestli je systém v ČR demokracie, tak někdy o tom pochybuji. Když udělá lumpárnu Janoušek, tak má samé problémy pro vězení, aby si to odseděl. Ukradl bezdomovec 5 housek, tak jde sedět na 1,5 roku a je to za měsíc vyřízené.
      A něco trochu jiného:
      KHS Ostrava špatně komunikuje s hejtmanem. Jen mě by zajímalo, jak často komunikoval on s KHS.
      Kdo to zjistí?

      Smazat
    3. Od té doby co vedla paní Tvarůžková ze slavné ČT rozhovor s panem Vyvadilem tak na ČT nekoukám a televizi nemám. Mohu bez ní klidně žít. Pan Vyvadil se ukázal jako trpělivý profík a paní Tvarůžková jako profesionální diletant. Jen tak pro zajímavost uvádím, že situace na Ukrajině se vyvíjí přesně tak, jak předpovídal pan Vyvadil. Tento rozhovor je možné shlédnout na YOU TUBE pod názvem Vyvadil -Na Ukrajině bojují dvě povstalecké skupiny, Putin o ni nemá zájem

      Smazat
  2. Ano. V současné době se chodí pro různé podpory a dávky na Úřady práce, které už vůbec nefungují ve smyslu svého názvu, - tedy se zajišťováním práce pro občany nemají už nic společného. Práci dnes obstarávají různé pracovní agentury. Kdo tuto svoloč platí, ví bůh -ale stahují sem makáče ze všech světových stran, naplňují jimi různé ubytovny - a tak se tento "průmysl" asi navzájem vyživuje. Ale zmínil jsem Úřad práce. Teď byla všude několika měsíční pauza kvůli "korona..." takže všechny formální náležitosti dávek a podpor se začaly vyřizovat až teď - v červenci. Přál bych komukoliv z občanů, navštívit v současné době Úřad práce v úředních dnech (pondělí, středa) - nic hroznějšího jste neviděli ani ve filmu. Všechny chodby, čekárny a prostory jsou narvané cikány - všichni obezní, pupkatí a vyžraní ( asi se jim z dávek žije skvěle) tlusté cikánky s tlupama fakanů, kteří řvou a pobíhají po chodbách- no strašné! Neuvidíte tam nikoho slušného ("bělocha"?) - všichni po nahlédnutí dovnitř ihned odejdou. Tak tohle jsme v naší zemi dopustili - hnědé uzurpátory, kteří mají ve všem přednost, spoustu výjimek, nárok na různé podpory a dávky souběžně, a to všechno mají, ačkoliv to podmiňuje vyplňování spousty formulářů a tiskopisů o stovkách kolonek, mnohdy nesrozumitelných -a oni to všechno mají, ačkoliv neumí číst a psát, jenom křičet a řvát. Jsou prý nějaké speciální kanceláře, kde to vyplňují za ně ( což "běloši" nemají) Dál se musí předkládat doklady o provedených platbách spojených s užíváním bytů za každé čtvrtletí - každý občan, který "propadl" například podpoře na bydlení díky zhovadilému zvyšování nájmů - musí mít doma skříň jen na administrativu a lejstra - jak tohle můžou splňovat oni se svým stylem bydlení? Nechápu. Nechápu už nic, akorát - jestli se tomuhle neudělá přítrž, a těm dnešním vykrmeným hnědým, kteří plodí a rodí další hnědé už od patnácti let, tito dorostou, a bude všude plno hnědých výrostků, - dočkáme se taky rabování, zapalování, a na ulicích se bude řvát, a my, "běloši) se budeme bát vylézt ven z bytu. A ještě nás politická šmíra prostřednictvím medií bude přesvědčovat, že jsme si to zavinili sami svým "negativním přístupem" k hnědým,a budou nás nazývat "rasisty" Opakuji - jděte na exkurzi po budově nazvané "Úřad práce" v úřední den. Hnědý horor! A taky zjistíte, jak moc nás "tihle" nenávidí. Proč? Jsem nepochopil nikdy. A nepochopím.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. dostala ich tam majoritná spoločnosť, vytesnila aby neprekážali, a aj im za to platí - forma - úrad práce - je nepodstatná

      Smazat
    2. myslím, že jste popsal realitu a možnou budoucnost dost přesvědčivě- abych to napsal tak nějak bez toho, aby mně někdo vláčel po soudech.
      Zřejmě si to budeme muset vyžrat do dna a teprve další generace se snad, snad dopracují k tomu, že se nastolí spravedlivější řád- kdo ovšem bude dělat ty další generace netuším- všude se upřednostňují psi před dětma, kariéra a cestování takže nevím kde seženeme instalatéry, strojvedoucí, pekaře, zemědělce....netuším.Podle podle mně vámi popsaného vývoje se to musí nutně zhroutit.Lidé práce nemůžou svými nuznými výdělky zadotovávat takový sociální systém, a když se nedostanou dávky, vezmeme si to jinak.Myslím si, že tohle reálně může hrozit.

      Smazat
    3. anonymovi 6:59!
      Souhlasím s vámi, že na úřady nepráce dostala romy (cikány) většinová společnost. Proč? Protože je nemožné úspěšně absolvovat jakoukoliv školu (základní, pomocnou či dokonce střední) bez intelektu, základů rodinné výchovy a vlastní angažovanosti. Nic z toho romové ve věku 6-ti let nemají k dispozici (a ani mít nechtějí), takže to nemají k dispozici ani po zbytek jejich života. To se to potom těžko zařazuje do společnosti (leda jako parazit), nachází zaměstnání (ani na ÚP). Zbývá asociální živnost (krádeže, loupeže, žebrání, socdávky). Přesto se tito lidé v naší zemi nemají špatně, vybydlují svým asocchováním jeden byt za druhým (to pochopil pouze ČUNEK, za což mu patří díky a postavil jim plechové odchovny-není co zapálit a devastovat).
      Motivace mladých romů je již z mládí v rodinách orientována na parasitismus (nikoliv na konkurenci a kooperaci), důkazem čehož je i lidová tvořivost za socíku:

      Říká starý cikán mladému romovi. Najblbší z celej kolonie je Dežo. Už má osemnáct a ešte nemá invalidný dochodok!!!

      Pokud mne považujete za rasistu tak hovno!! Jako pedagog na SŠ jsem učil několik desítek romů a nikdy (NIKDY!!) jsem nedopustil ani slovní diskriminaci (a že se mládenci z obou etnik snažili-vždy narazili). Přesto tvrdím, že romové jsou méně inteligentní (cca 70 - 90 bodů), méně ctižádostiví (snaživí) a leniví (dokonce zdechlí). To jsou jejich základní hendikepy, které je bezpečně dovedou na prácák a sociálku. Úlitbou romům je dnešní INKLUZIVNÍ pseudoškolství. To splnilo dva cíle:
      1) úlitbu romům, že nebudou diskriminováni, ikdyž výuku nezvládnou, trojky a čtyřky dostanou za nulový výkon, což zdevastuje konkurenci žáků všech škol v ČR
      2) devastace všech inkluzškol (jedno zda mateřských, základních, středních či vysokých - poslední hřebík do rakve EUškolství).

      Inu gojimští otroci nemají na vzdělání nárok (pouze číst a nepochopit obsah čteného a psát s 10-ti hrubkami v holé větě, o počítání ani tuchu).

      Pro všechny POZITIVNÍ RASISTY (ty co chtějí rovnost ras za každou cenu). Nelze vnutit kulturu žádnému člověku, rodu, národu či rase, když již má tu svoji a tu jedinou respektuje, sdílí a šíří. Sluníčkářští debilové nastudujte si alespoň základy sociologie a psychologie osobnosti. Mám dojem, že jste absolvovali pouze inkluzi a školy nikoliv. Dokud nezvládnete tyto poznatky, tak držte huby a neprovokujte valašského staříčka, bo sa opře o valašku (jedno či tu z futér nebo od šporhélta)!
      Ďuro Trulo alias Somárik Sprostučký

      Smazat
    4. „Nejde o nenávist mezi bílými a černými, ale mezi schopnými a neschopnými. Ti druzí pořád proti něčemu protestují... (Jiří Krampol)
      Už chápete?

      Smazat
    5. Úřad práce za pár let:

      Úřednice "chudobným": "DÁVKY NEJSOU A NEBUDOU... PENÍZE DOŠLY"

      "Plnoštíhlá" potřebná: "ČO??? GÁDŽOVÉ TAKÉ PRESTALI ROBIŤ?!" TO JE PŘECI RÁSIZMÚS! BLM!

      Smazat
  3. Zejména s posledními odstavci jsem kompatibilní!!!

    OdpovědětSmazat
  4. Aneb když se dva lidé velmi povrchně baví o něčem, o čem oba vědí velmi málo. Dovedl bych oba dva ukritizovat "k smrti" za pojetí té debaty, jenže je to marný, je to marný, je to marný.

    To i ty diskuse v US TV jsou mnohem zasvěcenější, u nás se vytrhne nějaký jeden případ a bez chápání VŠECH souvislostí se host tlačí k předem vybrané odpovědi (scénář rozhovoru). A ten host je současně bohužel tak tupý, že to nedokáže zastavit. Co k tomu dodat? Oba vyhodit .-) ?

    OdpovědětSmazat
  5. Je to obdobné, jako u nás s cikánama. Mají (zatím) zlomkový podíl na celkové populaci, ale lví podíl na celkové kriminalitě a z toho vyplývající obsazení českých věznic.
    Hrnčíř měl Bartošové navrhnout kolektivní sebevraždu bílých s tím, že ona může začít a jít tak ostatním bělochům příkladem. A nebo může pověsit své moderátorské řemeslo na hřebík (žádní škoda) a jít sloužit, co by otrokyně do nějakého cikánského gheta.
    Všichni tihle marxisté vědí, co by se mělo dělat a bojují všemi prostředky aby se tak i stalo. Ale nikdo z nich nechce jít příkladem. Hrnčíř měl Bartošové navrhnout alespoň změnu bydliště, kdy by se sama dobrovolně přestěhovala do nějaké cikánské komunity. Aby lépe pochopila problematiku barevných v Čechách.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 5;18
      Doktor Sládek kdysi cikány ohodnotil skvěle jednou větou.... Od 11.let se jen množí a slovo PRÁCE je že slovníku sci-fi!!!!!! Naprosto s panem doktorem souhlasím!!!!!
      P. S. To minipromile výjimek mi promine.

      Smazat
  6. Pokud si někdo myslí, že by se při zrušení ČT o "kousíček" zlepšila demokracie, pak se prostě plete. TV kanály se sice uvolní, ale prostě přijde "něco" jiného - pokud vůbec. Při případném zrušení ČT se publicistika, zpravodajství, skrytá i otevřená manipulace, to co je jí nejvíce vytýkáno, rozdělí do více zdrojů, pro obyčejného občana se vše zahalí do ještě větší mlhy. Ne náhodou nebyl během Druhé světové války zabit Adolf Hitler. On byl totiž symbolem zla, porobení, ničení. Kdyby na jeho "místo" nastoupil někdo jiný, vše by pravděpodobně dopadlo jinak, mohly by se "vytvořit" jiné "koalice spojenců" a poválečný svět mohl mít zcela - pro nás - neobvyklou podobu. Proto a jen z tohoto důvodu například nejvyšší vedení SSSR zavrhlo předložený návrh na jeho likvidaci. Samozřejmě, že to bylo především "gesto", které nemohlo vyloučit akce jiných stran.
    Pokud ale znáš nepřítele, znáš jeho myšlenky, postupy, styl práce a hlavně víš, kde je!
    Soukromá média budou VŮBEC informovat jen o tom, co se jim nějakým způsobem vyplatí a pokud byste je chtěli nutit zákonem, budete jim de facto zase muset "ustoupit" jinde. Budete mnohem více zranitelní. Nakonec se může stát, že zprostředkovaně zaplatíme v takovém případě mnohem více, než dnešní poplatky (tím neříkám, že je platím rád), pravda zato s úsměvem a nadšením, celí zfanfrnělí "demokracií"! Například v technických způsobech reklam. Ať si myslím, co chci, pak ČT přes obrovské nedostatky, jasnou manipulaci má například za povinnost a nutnost vytvářet česká díla. Jistě, kvalita je otázkou, ale aspoň něco. Podívejme se, jak jednotlivá soukromá TV řeší otázku povinného domácího procentuálního obsahu ve svém vysílání. Produkují jen to, co jim přinese okamžitý zisk podle jejich předpokladů.
    Mnohem spíše by se mělo neustále tlačit na tu zákonem vyžadovanou povinnost pravdivé a nezkomolené a vyvážené informace. Vyžadovat morální přístup. Toho z ČT, kdo má vazbu na např. "neziskovky", propustit a zavřít, protože se de facto ve "státní" službě dopustil přestupku, zločinu spolupráce s nepřítelem země, hájí cizí zájmy. Takhle si z toho udělali něco na způsob "důchodového" zařízení za odměnu za zradu národních a lidských zájmů na našem území.
    Ovšem ČT může být jen taková, jaké jsme jako celek zvolili politiky a ti nás jakým způsobem "zastupují".

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 7:10

      Souhlasím a dodávám, že veřejnoprávní média pořád můžeme, jako občané, aspoň dohlížet a kontrolovat je skrze volené zástupce. Máme na ně takový vliv, jaký si prosadíme. To u soukromých médií neplatí ani teoreticky, soukromý vlastník si může vysílat co a jak chce(pokud neporuší zákon) a divákům do toho nic není.

      Smazat
    2. Milý JK, zdá se mi, že jsme přehlédli,že se "veřejnoprávní" už potichu zprivatyzovala.

      Smazat
  7. Móhandás Karamčand Ghándí: "Víra je určitý druh šestého smyslu, který začne působit tehdy, když selže rozum".

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No, k tomu úvodu článku jsem chtěl taky něco podobného poznamenat. Nejsem Chándí, ale řeknu po svém. Lidstvo v žádném věku rozumu nikdy nežilo. Tedy alespoň posledních pár set miliónů let. Žije ve věku víry - jednou v to, podruhé v ono. Občas i vírou v lidský rozum. Ale to je velká bída! Velkou bídou ovšem může být i ta či ona náboženská víra. Nebo lépe řečeno tzv. náboženská víra. Protože některá "náboženství" jsou evidentně náďábelstvím.
      S tím ostatním v článku souhlas. Zpravodajství ČT je opravdu buď pro debily nebo kritiky se silným žaludkem.

      Smazat
  8. To že hajzlové v ČT jsou drženi poslanci je jasné a to nikdo zespodu nezmění,možná to přispěje k větší nenávisti vůči vládnoucí smečce a možná to připěje k přílivu hlasů SPD to se uvidí při volbách.
    Jedno je jisté na netu můžou lidé vyplodit tisíce takových článků a s hajzly v čt to nehne dokud vládnoucí poslanci tuto svoloč neodstranění,ti jediní mohou bez násilného zásagu něco změnit.
    Na věšení na kandelábry dosud nenastala situace máme přece demokracii a za té se toto nekoná.
    A nezapomeňte ve vládních funkcích jsou členové SPEN klubu a ti řídí ČT.
    Dvořák a spol jsou obyčejní pacholci,kteří jsou ASPEN smečkou řízeni.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Správně má být :
      A nezapomeňte ve vládních funkcích jsou členové ASPEN klubu a ti řídí ČT.

      Smazat
  9. Nemá cenu se tím zabývat. Tzv. moderátoři jsou školení profesionálové stejně jako byli vyšetřovatelé gestapa nebo StB. Rozdíl je jen v kvalitě. Tzv. moderátoři páchají své zločiny před veřejností, gestapáci a estébáci neveřejně, neboť nebyli tak kvalitní. Rozdíl by měl být i v trestu: kvalifikovaný zločinec by měl dostat větší pálku než hlupák. Je ovšem legrační, že vždycky odsoudí ty hlupáky (117letého dozorce z Osvětimi nebo zrovna dneska ruského invalidu brojícího proti zničení SSSR), než inteligenta (třeba pánové Krupp nebo Gorbačov, dnes Gates). A lid obecný, čím by se měl řídit? Ani ne vírou (dnešní katolíci), ani ne rozumem (osvícenci), ale rozumem osvíceným vírou. Takže: víra v ČT nemůže osvěcovat rozum, ale jej zatemňuje.

    OdpovědětSmazat
  10. Pokud bude ČT v takové kondici jako dnes, tak s ní nemám problém nevěřit a věřit v BOHA je každého věc.
    A mám k vám dotaz pane LuLANE, komu nebo čemu věříte vy?? By mě opravdu zajímalo, doporučte něco, rád se pokochám.

    OdpovědětSmazat
  11. Je milé, že se najdou diváci věrní značce ČT a je od nich dojemné, že chtějí dobrovolně platit koncesionářské poplatky (23:39). Zdůvodňují to dokumenty, kterých vysílá víc i malá Prima a zadarmo. Skoro se mi vkrádá podezření, že jde o placenou reklamu. O obsahu a profesionalitě ČT bylo napsáno skoro všechno. Pan autor usoudil,že se vracíme do vývojové etapy Víry, já bych tuto epochu nazval obdobím Lži. Vždyť vládne nedůvěra, která na celé kolo porazila víru, právě lží. Díky neprofesionalitě a naivitě hlasatelů se lež lehce odhalí. Za sebe přiznám, že platit za lež se mi opravdu nechce.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. I té malé Primě platíte a nejspíše více. Ovšem je pravda, že nepřímo v cenách reklamovaného zboží a nebo v tom, co patří společnostem s tím souvisejícím.

      Smazat
    2. Má malá Prima na mně nevydělá, anžto nemohu být moc rozmařilý neb jsem důchodce, bez restitucí a bez výsluh. Na malou Primu to odhadují tak do pětikačky. Máte pravdu, začnu tam sledovat reklamy, na co vlastně jsou. Alze jsem určitě nedal ani kačku. Hezký den 10:06.

      Smazat
    3. 9.18
      Docela by mězajímalo, jak člověk jako vy, velký " profesionál " posoudí lež ČT, nesmysly, neprofesioanalitu, jak hodnotíte mistře jiné staníce? O profesionálech na ČT se snad bavit nebudem, neznám větší profíky na jiných stanicích než na ČT!

      Smazat
    4. 16:41
      Máte pravdu, není člověk ten, aby se zavděčil lidem všem. Já mám svoji jen amatérskou laťku starého diváka a tu mi nastavily Kamila Moučková a Heda Čechová. Chápu, že mladší ročníky mají svůj jinÿ metr. Přesto si myslím, že má každÿ právo na svůj názor.

      Smazat
    5. 16:41
      Já sice do vašeho dialogu nepatřím, ale musí osobně předložit jednu možná i v archivu doložitelnou lež. To, když úřadující premiér naší země, byl v ČT prohlášen za bývalého. To by si snad nedovolila ani TV banánové republiky. Pane, když chcete být obhájcem, tak tu ČT aspoň pozorujte, ať víte o co jde. Jsem pečlivý divák.

      Smazat
  12. Jak rajská hudba na mě pusobí bulení místních ubulencu na ČT a moc mě těší, že vy s tím nic neuděláte, pouze tady mužete bulet, bulet a bulet!
    Proč na tu " hruzu " potom civíte, není přece problém nainstalovat nějaký ruský " pravdivý " program.
    Tam se jistě dozvíte tu jedinou pravdu, řádně upravenou na ruský zpusob.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Váš smích vás přejde a to brzo. Už jste se nechal "přemalovat"? a tu správnou barvu kůže? Víte přece, že teď Vaše bílá kůže už neletí a nepoletí. Nevím jak ostatní, ale na ČT jsem koukal naposledy před zhruba dvanácti lety. A na televizi vůbec nekoukám. To vy jistě doháníte, ten můj "výpadek". Jen se pak divím, že vám pak zbývá čas na to, abyste ze sebe dělal tak často praštěného kladivem cvoka.

      Smazat
    2. Co tady meleš o Rusku liberální západní poskoku nás zajímá dění v naši zemi a chtěli by jsme PRAVDIVÉ zpravodajství.

      Smazat
    3. 9:26
      Ty ubožáku, vždyť ta Nečeská stoupa nelže jen, když UKAZUJE ČAS!!!!! 😃

      Smazat
    4. Já už nesleduji televizi 15 let. Víra v jejich
      zprávy má na občana těžké ekonomické dopady. Pamatuji si jak balamutili lidi na Slovensku s druhým důchodovým pilířem. Dnes výsledek - První důchodci pobírají důchod z druhého pilíře cca 30 Eur měsíčně.

      Smazat
    5. Jste k smichu VY, co zde blábolíte, že ČT nesledujete 12- 15 let, tak jak mužete hodnotit kvalitu programu na ČT????? Jinak na ČT2, jsou vynikající pořady, zrovna včera " jeden den Velké Britanie" vynikající dokument, ale ono je tak krásně hloupé si do ČT kopnout v podstatě ani nevím proč co!

      10:21
      A místní hlupec AMIOOKUPANT opakuje prostoduchý blábol, na víc tenhle b.l.b. NEMÁ!

      Smazat
    6. 10:10
      Co to melete paciente,o barvě kuže, vy jste taky slušně postižen dnešním blázincem v USA!

      Smazat
    7. 10:12
      Ty máš problém s " pravdivým " zpravodajstvím??
      Doporučím ČT, nebo SEZNAM, tam je svět ještě docela v pořádku, nebo máš snad jinou alternativu, napiš!
      Třeba NOVA, PRÍÍMA, BARANDOV,RASÍJA 1 CO?

      Smazat
    8. Anonyme 9:26!!

      Proč civíme na ČT a její privátní deriváty, ovládane neokony, placené šoroškem??
      No to je různé:
      Debilové civí na všechno, co jim jasně a srozumitelně sdělí, co si mají myslet (pokud vůbec), čemu mají věřit (aby se náhodou nespletli-heretici) a co propagovat (holyvůd těžící adrenachrom ze slovanských kojenců).
      Já taky civím na ČT a spol a běda jestli mne přitom někdo ruší. Nesmí mi uniknout ani jedna lež, mystifikace, demagogie či prefabrikace (dle hesla poznej svého úhlavního nepřítele jako sebe sama).

      Inu kolik lidí, tolik důvodů.
      Ďuro Trulo

      Smazat
    9. 20:33
      Vy místní zoufalci pokud nemáte argument, tak do svých prostotuchých komentu nacpete Soroše, co ten starý pán vše nestíhá, na každé demonstraci Mil. chvilek rozdává peníze, ovládá přímo nažízením co má ČT vysílat,jezdí po světě, organizuje demonstrace 4% a na spousty dalších jeho " všiváren " si už nevzpomenu,tak trošku blbé co opravdový TRULO!!
      A co ty, jako nedebil sleduješ,komu věříš?? Kde se vysílá podle tebe ta pravá čistá pravda?? Žádná mystifikace,demagogie, lež,co mě muže taqk asi napadnout, nic jiného než něco z Ruska, tam je opravdu ta """" čirá """" pravda a žádná lež!

      Smazat
    10. 10;36
      Carda Retardace a obhajoba havložumpy v přímém přenosu!

      Smazat
  13. S něčem by se v článku dalo souhlasit, s něčím méně, ale když někdo použije tvrzení, že "...v současné podobě je Česká televize nástrojem levicové propagandy...", velmi to sráží jeho důvěryhodnost a kompetentnost. Podobně jako když se teď, hlava nehlava, šermuje termínem "neomarxismus". Budí to ve mně podezření, že dotyční ač komentují děje ze sympatického úhlu, skrývají jakési vedlejší záměry. Mnohdy jsou to lidé vzdělaní, u nichž je takřka nemožné očekávat, že by nevěděli co je to a jaký je historický původ levice či marxismu. Přesto tyto termíny hojně používají ve spojení s kritikou současného neřádu. Jako by v pozadí jejich snah nebyly zájmy lidí živících se vlastní prací, ale zájmy právě opačné.
    O tomto míchání pojmů a převracení jejich významů píše i Petr Sak ve včerejším článku.

    OdpovědětSmazat
  14. No co se dá dělat nejrozumnější bude zrušit poplatky A ať si liberálové živí svoji TV sami.

    OdpovědětSmazat
  15. Proboha autora - postav se z hlavy na nohy! viz - "Takže můj názor, že v současné podobě je Česká televize nástrojem levicové propagandy". Česká televize je nástroj pravicové propagandy, jelikož nepokrytě a nepochybně hájí zájmy nadnárodní korporacie, zosobnění nejvyšší úrovně kapitalismu současné doby! Slouží tedy kapitalismu a tedy pravici!

    OdpovědětSmazat
  16. Kdo by si nakýbloval do baráku jakýkoliv zdroj budoucích problémů? To není o rasismu, každý normální člověk se chce v klidu vyspat a nehnít po krk v odpadcích. V případě takového Chánova se uvádí, že zde byly vybydleny panelové domy. Do té doby považované za prakticky mezničitelné, s byty první kategorie. Kdo je vybydlel se záměrně neuvádí a pokud ano, tak to vyzní tak, že za tu romskou kulturní revoluci zase můžeme my bílí, protože jsme se jim nevěnovali. Nějak se nebere potaz, že se jim tak, či onak, někdo věnoval celá staletí. A výsledek ? Výmluvy ma jakýsi rasismus a natažená ruka.

    OdpovědětSmazat
  17. Demokratické řešení veškerého mediálního oblbování by bylo v zákazu propagandy ve všech mediích s velkým rozsahem, jako je to zákonem stanoveno před konáním voleb.

    Znamenalo by to svobodné šíření v mediích s velkým rozsahem čtením pouze oficiálních zpráv vydávaných tiskovými odbory administrativy státu a státní tiskovou kanceláří.
    Ostatní media do rozsahu těch velkých , by mohly šířit publicistiku s propagandou s povinnostmi a odpovědností vydavatelů s tvrdými osobními postihy vydavatelů a autorů státním demokraticky ustanoveným tiskovým dohledem za manipulativní propagandu ..

    Stát musí chránit svoji integritu omezením podvratné činnosti ze řetězu utržených mediálních korporativních organizací ..

    OdpovědětSmazat
  18. Proboha...dávat pojmy jako "levice" nebo "neomarxismus" v souvislostí s hovadinama současné doby jsou jenom snahou skutečnou levici dehonestovat!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Trockistická levice, byla, je a bude vždy prostředkem, věrnou služkou velkokapitálu. JD

      Smazat
  19. V současné době se kapitalistický hospodářský systém dostává do velké krize, a proto mainstream má za ůkol diskreditevat vše skutečně levicové,.. zveličováním problémů v bývalém režimu !a nazýváním různých užitečných idiotů "neomarxisty"!..Tak to je jenom součástí snahy, aby si lidé nechtěli zopakovat dobu bývalou v lepší podobě.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 11:51
      A co ten socialistický, levičácký systém, ten panečku funguje a fungoval, třeba v KLDR nebo Venezuele, abych nezapoměl,Východni Evropa se s ním rozloučila už před 30 lety. Nechte kapital kapitálem, ten se z toho dostane, na rozdíl od toho socialistického, dávno krachnutého.

      Smazat
  20. Prečo zmizol výborný článok o komunizme? Po prečítaní som si ho chcel uložiť a už bol fuč.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Protože vyšel už včera a dnes byl vložený podruhé.

      Smazat
    2. 12:37 Najdete ho, ale s jinou fotografií a se včerejším datem.

      Smazat
  21. Všeho do času, a nebral bych je ani jako uklizečky. Vždyť by i zanechanou špínu ukecaly v zlatý prach. F.M.

    OdpovědětSmazat
  22. Objevuje se tu spor o to, co je levicové a co je pravicové. Někteří tvrdí, že se to přežilo. Zdaleka nikoliv. Mamutí koncerny, rozkrádání, okrádání, lichva nemá nic společného s pravicí. Za pravici to označují níže uvedení, aby pravici zdiskreditovali. Pravicový je malý živnostník, malý rolník. Anarchisti, bourání soch jsou levicové. Stalinův bolševismus měl v sobě mnoho pravicového, poctivost v práci. Trockého anarchismus a světová revoluce jeho a Masaryka byly levicové. Pokoj je pravicový, zmatky jsou levicové. Majdan na Ukrajině neměl nic společného s Putinovskou pravicí, bylo to levičácké násilí. Deep state je levicový, Trump (aspoň tak jak se projevuje) pravicový. Dnešní vysoké školy jsou levicové, učňák s dobrým mistrem je pravicový. Velkoměsta jsou levicová, vesnice pravicové. Piráti, demoblok jsou levičáci, Tomio je pravičák. Migranti jsou levice, usedlíci pravice. Katolická církev bývala aspon co do nauka a mravů previce, dnešní papež líbající nohy špinavcům je levičák,. Vrah je levičák, policajt pravičák. Nemakačenko, cikán levičák, dříč třeba v továrně je pravičák. Pravda je pravicová, lež a podvod levicové. Novinky.cz levicové, Nová repuiblika pravicová. Nebo se chcete, pane europoslanče, těmito stránkami řadit k lumpům hovínkářským? Hlídací pes jsou levičáci, Zvědavec pravičák. Pronásledovaný bílý muž je pravičák, pronásledující multikulti šílenec levičák. Vážnost je pravicová, sluníčkáři leví. Varhany a chorál pravé, drnkající, bubnující a řvoucí jsou leví. Technoparty a drogy levé, opera a čaj o páté pravé.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Pokoj je pravicový, zmatky jsou levicové ..
      Zaměňujete radikalismus (revolučnost) s levicí a konzervativismus s pravicí, potom v tom máte zmatek ..

      Radikalismus (revolučnost) a konzervatismus je na pravici i na levici ..
      Levice je pro rovnost s kolektivismem a pravice pro nerovnost s individualismem, to je to hlavní rozdělující kritérium, jenže pravice své cíle skrývá a oklamává lid už přes dvěstě let levicovými hesly o rovnosti, volnosti a bratrství ..

      Smazat
    2. 14:27 je možné, že popisujete zmodernizovanou definici levice a pravice. Je prostá, všechno uznatelné jako pozitivní je pravicové, všechno negativní, tedy co po vytřídění pro pravici zbylo, je levicové. Propagandistická pohoda. Hádám, že buď jste přihlouplý, nebo placený. Placený nevalně.

      Smazat
  23. Bohužel nejde zdaleka jen o televizi. Ideologicky zkreslených informací je plný internet i tištěné noviny. Největší novinka je propagace brsnění proti epidemiologickým opatření na severní Moravě. Údajně uspěchané zákazy jsou aktuální kvůli uzavření rozdrobeného festivalu. Samozřejmě právě tady šlo o děsně rizikové shromáždění stovek lidí v situaci, kdy se covid začal nekontrolovatelně šířit do jiných okresů a po celé Moravě. Rychlý zásah hygieniků byl plně oprávněný, jenže se všichni bojí to říct a melou politicky korektní výmluvy.

    OdpovědětSmazat
  24. Ušatá Linda Bartošová se v současné době seč jí síly stačí probojovat do Top sestavy moderátorů ČT v čele s Železným, z níž pomalu odchází Zárubová-Witovská. Sází na svůj opravdu krásný obličej a servilitu vůči Kavčí hory řídícímu Demobloku. Rozhovor s okamurovcem Hrnčířem jsem viděl. Ze strany redaktorky byly porušeny všechny zásady objektivity a nestranosti. Kodex ČT, pokud ěnjaký ještě existuje, plakal...

    OdpovědětSmazat
  25. z mého pohledu ČT ani omylem neměla a nemá stopu levicové propagandy, na kapitalismus neútočí, levici nepropaguje, propaguje liberalismus .

    ten miluje lidi, kteří se chovají podobně jako ty krůty v tom známém videjku...kam ukáže pasák krůt, tam se obrací a křičí.

    Levice je dnes vydávána za strůjkyni všeho zla, naopak za kapitalismus a jeho třídní dělení, bohatství jedněch a chudobu jiných je třeba bojovat. a je zcela lhostejné, zda jedni pravičáci propagují sňatky homosexuálů a příliv migrantů nebo jiní naopak, to je jen pěna, cílem všech je zachování kapitalismu .

    ¨naopak ČR a rovněž světu chybí silná levice, silné levicové osobnosti, silné levicové strany, které budou s to v myšlenkách oddělit podstatné od nepodstatného a v dějinách lidstva je nepodstatné, zda se svazek homosexuálů bude či nebude jmenovat manželství, podstatné ale je, kdo bude ovládat společenské zdroje, společenský produkt, kdo a jak bude rozhodovat o zapojení jednotlivých armád do válek v cizím světě, zda to budou jednotlivci či malé skupiny, nebo zda to budou občané jako celek. takovou možnost dnes nemají.

    a v tomto směru je ČT právě tak pravicová, jak se od ní čeká.

    OdpovědětSmazat
  26. Není to ani tak věk víry, jako věk vrcholící diktatury kapitálu, který stojí na vedení teororistických válek a padá s mírem a humanismem. A pak samozřejmě je to goeebbelsovština, která rozhoduje a když ovládne státní televizi jako je čété v míře o které se ani Goebbelsovi nesnilo, může se zdát vymalováno. Lhalo se vždy, jen četé je nesporným rekordmanem, myslím, že ta doba pokusu o socialismus za svou existenci nenalhala tolik, co nalže dnes čété za jediný den. Ale kdo dělá politiku, jakou mravní a vědomostní kvalitu mají politici až na čestné výjimky? Naprosto většinou jsou to totálně neúspěšní lidé v oborech, které vystudovali a protože propadli v povolání, tak je jejich touha po slávě a moci dovedla k politice. Tak musíme vnímat ten svět, který nás řídí -jako svět neúspěšných lidí ve vlastní profesi a svět lidí, kteří s absencí mravností dělají pak vše, co nese peníze a slávu. A bohužel pak ti znalí, úspěšní a mravní, kteří jdou do politiky, se zdají směšní, neb by si mohli užívat místo debat s idioty pohodu rodiny a domova. Takový otazník právě visí nad Babišem, který z pohodlí domova mohl řídit smečku politických gaunerů, jak to dělají ostatní oligarchové, smečku svých pacholků ve Valdštejně a jinde. A on se politicky odhalí a vydá na pospas právě takové smčce!

    OdpovědětSmazat
  27. Osobně jsem před lety požádal prezidenta, aby apeloval v parlamentu na změnu ředitele a dozorčí rady ČT. Taktéž jsem apeloval na ministrini Šilerovou letos v březnu, nechť využijí podvodnou komedii cov19 k razantnímu rozpuštění ČT a Koudelkovy BISKY za nekompetentnost,šíření paniky, lživé informace pro premiéra i prezidenta. Dále jsem prosil, aby nezadlužovali naše potomky nesplatitelnými dluhy.Dále jsem si dovolil říci, že toho vím více než celá Hamáčkova komise.
    Moje tvrzení jsem doložil informacemi z amerických, italských, řeckých,a dalších světových vebů,prezidenta afrického Zimbamve jež doložil 85% chybovost testů.
    Navrhl jsem jim ať veřejně vystoupí, omluví se lidem a zruší všechna omezení, čímž se vyhnou soudním sporům o náhradách..Napsal jsem nebojte se a zapíšete se svět. dějin. Výsledek všichni vidíme. Straší se dál. Kabala chce údajně nasadit druhou vlnu se skutečnými úmrtími. BOUŘE to nedovolí a všechny TEMNÉ SÍLY TVRDĚ POTRESTÁ!
    Dobrý den,
    elektronické podání ve věci „Žádost o vyjádření paní ministrině.“ bylo dne 08.07.2020 15:30:22 doručeno na elektronickou adresu podatelna@mfcr.cz a zaevidováno pod jednoznačným identifikátorem (PID): MFCRAXJZQP.
    Toto je druhá urgence s informacemi o probíhající BOŘI !

    OdpovědětSmazat
  28. No teda já si ten pořad pustil a musím říct, že ten rozhovor v reálu je daleko korektnější, než výše uveřejněný článek, který ho popisuje.

    OdpovědětSmazat
  29. Vrátím diskusi k výše uvedenému článku. Ten rozhovor s poslancem SPD byl opravdu ze strany redaktorky dětinsky trapný. Mnohonásobně ji ale překonala její kolegyně (Peroutková?), která vedla rozhovor se slovenským premiérem Igorem Matovičem takovým způsobem, že skandál je slabý výraz. Například jej vyzývala, aby jí prozradil, kterého politika EU má rád a koho ale vůbec v lásce nemá. Vrcholné číslo představovala její otázka, co říká Matovič na to, že v čele české vlády stojí bývalý agent STB. Ponechám stranou skutečnost, že Matovič po takových otázkách neukončil tento šílený rozhovor a ani se nijak neohradil. Vůbec především nechápu, že něco tak neprofesionálního, stupidního a bez nadsázky šíleného prošlo ČT u mediálních odborníků, poslanců nebo Rady ČT...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Opět jedná hloupá, kontraproduktivní děva. Pak se diví, že Babiš má přes 30% hlasů.

      Smazat
  30. S ČT i ostatními debilizátory ztrácí čas jen IDIOT a pokud ještě navíc platí Dvořákovi ten poplatek, tak o jeho idiocii není vůbec žádných pochyb !!!

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.