Reklama

pondělí 10. srpna 2020

Kdo se bojí czexitu: Pojďme opustit potácející se totalitu! Stát i národ je ohrožen. Proč zvítězil Farage? "Práce a pokora" nás nezachrání. Mladý Klaus se mýlí. Pojďme do toho bez zbabělosti. Ostatně soudím…

Petr Hájek
10. 8. 2020  ProtiProud
PETR HÁJEK zaznamenal spor mezi SPD a Trikolórou, a protože nemá své „akcie“ ani v jedné ze stran, může svobodně vyjádřit svůj názor na tuto principiální otázku


(Originální grafika ProtiParoud)
Rockera a publicistu (občasného vítaného autora Protiproudu) Petra Štěpánka něco rozčílilo. Nelze se mu divit. Věcí k rozčilování je kolem nás nekonečně více než těch, které by potěšily občana aktivně prožívajícího naši komplikovanou současnost. A takovým Petr Štěpánek bezesporu je. Jen málokdy se stane, že bych s jeho žurnalistickými projevy z větší části nesouhlasil. Tentokrát jsem ale trochu užasl. Napsal totiž:

Začínám být na zdejší czexitáře čím dál víc alergický. Nikoli na ten samotný požadavek vystoupení z EU, nýbrž na tu naprosto nedostatečnou reflexi české i evropské politické situace, na ono ignorování rozložení politických sil i ekonomických aspektů celého procesu a na jejich bezmeznou aroganci a nekolegialitu, se kterou všechny jen trochu realistické euroskeptiky podpásově nálepkují jako zastánce, ba dokonce milovníky Evropské unie.“

Referendum nikdy?

Nebylo těžké uhodnout, že těmi „czexitáři“ myslí Tomia Okamuru a jeho Stranu přímé demokracie (SPD) a „realistickými euroskeptiky“ konkurenční Trikolóru. Poté, co se fakticky rozpadli Svobodní odchodem Petra Macha do Trikolóry Václava Klause juniora, zůstala SPD na naší politické scéně vlastně jediná, která o vystoupení ČR z EU otevřeně usiluje. Již dlouho se ostatně pokouší prosadit v parlamentu alespoň institut referenda, který by obsahoval i možnost lidového hlasování o odchodu z Unie – právě tak, jako bylo referendum o vstupu. To ovšem odmítají všechny ostatní parlamentní strany (zaklínající se jinak „posvátnou vůlí lidu“). Nikdo jiný než poslanci SPD tedy těmi „bezmezně arogantními a nekolegiálními czexitáři“ být nemohou.

Okamurova snaha prosadit alespoň možnost vyhlášení referenda vypadá pro někoho možná sisyfovsky, ale je jedinou konkrétní věcí, kterou lze v současném rozložení politických sil v parlamentu dělat. Lidové hlasování sice máme v ústavě zakotveno, ale kromě oné zmíněné „jednorázové bruselské pasti“ v roce 2003 nejenže nebylo nikdy použito, ale parlament nikdy ani neschválil zákon, podle něhož by případná referenda mohla obecně probíhat.

Takovou hrůzu mají politické elity (především „demobloku“, ale i socialistů) z pouhé možnosti přímého vyjádření lidové vůle, že raději nenaplní ústavu. Nestačí jim zákon o referendu odsouvat, ořezávat a omezovat tak, aby fakticky nemohlo být vyhlášeno, případně jeho výsledky nemohly platit. Nemluvě o tom, že prý by se nesmělo týkat právě našeho členství v EU či NATO (kam nás ostatně vládnoucí socialisté „přihlásili“ bez referenda).

Na takovou životně důležitou otázku se „demokratičtí politici“ nechtějí ani teoreticky veřejnosti zeptat. Samozřejmě. Protože jakmile by tady takový zákon předvídaný ústavou fyzicky byl, je možné jej za jiné politické konstelace třeba „malou novelou“ zákazových absurdit zbavit – a učinit z něj normální nástroj na vyjádření lidové vůle – tak jako se to stalo ve Velké Británii v roce 2016 (předtím ve Francii, Nizozemsku a Irsku v případě takzvané „evropské ústavy“).

Ruce do klína?

Právě k tomu míří Petr Štěpánek, když dále píše:

„Tihle czexitoví tlučhubové oč víc vykřikují czexit, czexit, czexit, o to méně tuší, jak onen czexit prohlasovat, zařídit, realizovat. Blahosklonně přehlížejí, že na zdejší politické scéně prostě neexistují zákonodárci, kteří by vypsání referenda o odchodu z EU odhlasovali – zrovna teď koncem dubna pro to ve sněmovně zvedlo ruku pouhých 28 poslanců z 200 –, že náš odchod z EU nemá ani mezi občany většinovou podporu a že to v dohledné době prostě nebude jinak.“

To už je pozoruhodné tvrzení, které patrně vychází z „průzkumů veřejného mínění“. Přitom autor sám nejlépe ví, že agentury, které je provádějí, fixlují z definice své existence. Výsledek je takový, jaký požaduje zadavatel, který platí. Nemá smysl to dále složitě rozvádět, stačí jen připomenout průzkumy před brexitem či před posledními americkými prezidentskými volbami, které „jednoznačně“ (ještě i v den referenda) hlásaly, že Británie v EU zůstane. Co by se dělo, kdyby u nás takové referendum mohlo být vyhlášeno, kdyby k němu probíhala politická kampaň, kdyby…. Ne, nic není dopředu jasné.

To je však pouze malá část problému. Fakt, že se pro zákon o referendu našlo pouze 28 poslanců, by přece naopak mělo být mobilizující pro všechny politické síly, které reprezentují mohutnou skupinu občanů, jež v německém protektorátu s krycím názvem EU žít nechce. Nikoli kvůli tomu složit ruce do klína s povzdechem, že se „nedá nic dělat“. Dá. K tomu by právě měla sloužit politika hodná toho označení. Artikulace zájmu, který sdílí bezpochyby víc než 14% občanů, jejichž zástupci v parlamentu pro referendum zvedli ruku, by se mohla (a měla) stát motivem pro významnou obměnu parlamentních lavic v příštím roce. Toto téma by při správném uchopení klidně mohlo být jediným smysluplným nábojem konkurujícím Andreji Babišovi – který rovněž o náš odchod z EU a obnovení suverenity českého státu neusiluje.

Kým a jak toto životně důležité téma ve veřejném prostoru ve vhodnou chvíli dramaticky nastolit – je jiná otázka, kterou raději v této souvislosti nechci zatím veřejně otevírat. Vlastenecký proud je pod takovým tlakem bruselské mediální Páté kolony (disponující neomezenými prostředky), že vnášení dalších sporů do (zatím) chatrného organismu politické reprezentace národních sil by nebylo účelné. Ale že tento dialog na různých fórech dávno probíhat má – o tom žádná. Štěpánkův článek však míří do opačného směru. Proč – je evidentní:

Ozvěny

„Tihle czexitoví tlučhubové budou z EU hubou vystupovat klidně dalších deset dvacet let, u čehož se budou sami nad sebou dojímat, jak jsou zásadoví. A někteří si z toho nekonečného vystupování z EU dokonce udělají docela dobrou živnost.

Jistě, politici a politické strany mají mít své cíle. Třeba i ty dlouhodobé. Na druhou stranu by ale měli slibovat pouze to, co mohou v alespoň trochu dohledné době realizovat. V opačném případě to totiž není nic jiného než klasické 'slibem nezarmoutíš'.“


Musím přiznat, že především tato část textu mě konečně trochu nadzvedla. To je čirý defétismus, navíc pomocí argumentace, kterou dnes a denně produkují (přímo či v podtextu) hlavní (bruselská) média. Argumentace, která účinně umrtvovala jakékoli aktivity už za minulého režimu: Nic se nedá dělat, smiřme se s tím, že svět je postaven tak, jak je. My s tím nic neuděláme. Jenže nic lidského není hotovo „na věčné časy“.

„Někteří si z toho nekonečného vystupování z EU dokonce udělají docela dobrou živnost,“ je pak už čistá podpásovka typu „Zagorová si za rok vydělala šest set tisíc“. Všechny finanční (a dotační) toky jsou přece nastaveny do hlavního proudu globalismu: Sorosové, Gatesové a nadnárodní koncerny zafinancují cokoli, co by snahám o opětnou suverenitu historických států a národů zakroutilo krkem. Zásadně to jejich mocenské ambice oslabuje. Kde tedy jsou zdroje na tu „dobrou živnost“ národoveckých hnutí a stran? V drobných příspěvcích občanů (právě tak jako udržují při životě třeba Protiproud) a v platbách za mandáty? To na živnost, natož dobrou, rozhodně nestačí.

Farage bojoval dvacet let

Je samozřejmě možné, že cesta k vystoupení z unie může být dlouhá (anebo naopak nečekaně rychlá). „Pan brexit“, britský politik a poslanec Nigel Farage na ní strávil přes dvacet roků. Odešel z konzervativní strany, když v roce 1999 „popravila“ odpůrkyni EU Margaret Thatcherovou a vydala se cestou „mírného pokroku v mezích zákona“ – právě tak, jako to doporučuje Petr Štěpánek:

„Přitom existuje cesta. Dávno už ji realizují Orbán v Maďarsku či Kaczyňski v Polsku. Pindejte si v tom Bruselu, co chcete, my si to u nás doma stejně budeme dělat po svém. Nelíbí se vám to? Klidně půjdeme do sporu. V něčem pak třeba ustoupíme, v tom zásadním ne. Pěkně krok za krokem. Občas budeme třeba i švejkovat. Až pohár přeteče, ten bruselský skleněný zámek se pod vlastní naprosto neúnosnou tíhou svého byrokratického šimla a s tlustou oprátkou předlužené budoucnosti na krku sesype sám. Říkejme tomu třeba euroimploze.“

Kdo ví, třeba se to stane. Třeba ale ne. Do „eurokoncentráku“ bylo totiž nainvestováno nepředstavitelné množství politických a finančních zdrojů. Je to samozřejmě jenom dílek, jeden schod ke „konečnému řešení“, kterým je světovláda, tyranie bez jakékoli demokratické legitimace. A investují dál. Poslední „summit“ šéfů vlád členských zemí přiklepl na tento účel další astronomické (virtuální) peníze. Přijal je Orbán i Kaczyňski, o Babišovi nemluvě.

Je to cesta do pekel. Líbí se jen Kalouskům a spol., kteří náhle obří dluh schvalují – když předtím Babiše kritizovali za totéž v malém u nás doma. Jak by ne? Kalousek chce přece „Spojené státy evropské“, jak právě doznal. Čili konec České republiky, rozplynutí se národa v „euronegroidní rase“ pomocí dalších vln migrantských invazí. Tímhle se neprošvejkujeme. Nemluvě už vůbec o tom, že švejkovská „strategie“ je z principu obludná, ponižující – a současně strašně naivní.

Vysmívaný Farage leta usilovně pracoval – a nakonec donutil předsedu Toryů Camerona (Petr Fiala britských konzervativců) vystrašeného z růstu Farageových volebních preferencí, aby vyhlásil referendum. Dnes již Velká Británie v EU není. A „euroimploze“ se nekoná.

Zlatá brána otevřená

Petr Štěpánek končí svůj text slovy: Teprve na těchhle troskách (po oné „euroimplozi“, samozhroucení do sebe, pozn. PH) ...bude možné vrátit se k modelu spolupracujících suverénních národních států, tedy k podobě, na které kdysi vzniklo Evropské hospodářské společenství.

Přesně o tomhle je usilování o suverenitu České republiky. O drobných krocích, o dennodenní práci, o pokoře, o vnímání reality. Ne o vyřvávání jednoho hesla. Ostatně nikoli czexit, nýbrž právě suverenita je přece naším cílem. Czexit je pouze jedna z možných (ve skutečnosti ovšem spíše nemožných) cest. Není to ale cesta jediná."


V tom se mýlí na druhou. Není možné, aby nevěděl, že „otcové zakladatelé“ Evropského hospodářského společenství (EHS) od počátku předpokládali přeměnu EHS na politickou unii. Vždyť třeba „europarlament“ fungoval již od roku 1962 (přímá volba poslanců pak od roku 1979)! Čekalo se jen na sjednocení Německa a „konvergenci“ (po řízené sérii státních převratů) se státy někdejšího sovětského bloku. Právě to odmítla baronka Thatcherová. Proto byla „popravena“. A to byla „někdo“!

Stejně riskuje dodnes každý, kdo otevřeně podporuje „exit“, odchod kterékoli země z EU. Farage si užil své – a navzdory vítězství (byl to fakticky on, kdo Británii z EU vyvedl) je stále skandalizován a kriminalizován. Pouze teď už nikoli bruselskými ale londýnskými globalisty. Naopak ten, kdo nezlobí, kdo „konstruktivně“ vyzývá k „dennodenní práci, pokoře a vnímání reality“. (žasnu, že se takový „dravec“ jako Petr Štěpánek vůbec k těmto frázím snížil), má bránu otevřenou.

Formální opozice vůči Bruselu je stejně vítaná jako formální demokracie, kterou EU provozuje: na tom stojí hra na „liberální demokracii“ – ve skutečnosti dosud nevídanou celosvětovou diktaturu a tyranii NWO, jejímž předstupněm a nezbytným článkem „Spojené státy evropské“ jsou.

Vrah a jeho poskok

V zásadě rozumím důvodu toho článku: Petr Štěpánek fandí Trikolóře a chybně přijal za svou mainstreamovou tezi, že soupeří o část elektorátu Tomia Okamury. A protože SPD se otevřeně hlásí k czexitu, správně vycítil, že pozice Trikolóry je v tomto ohledu poněkud nemastná neslaná. Jde ve skutečnosti o neblahé dědictví Fialovy ODS, jejíž odér (protože o její voliče rovněž usiluje) proniká do stále ještě nového uskupení kolem Václava Klause mladšího.

Je to chyba. Ostatně když čtu či poslouchám „juniora“ současného, nedokážu nemyslet na jeho srozumitelné, razantní a vtipné texty z dob, než jej Fiala z ODS vyloučil. Texty, které z něj učinily velkou politickou naději v rozpatlaném veřejném prostoru, kde dominuje ANO s přesvědčivým lídrem. Politika dnes vyžaduje jednoznačné postoje. V tom rozbředlém marasmu, kde se všichni tak či onak zbaběle hlásí k neexistujícímu „středu“ (středopravý, středolevý a další nesmysly), je jasné slovo – třeba i riskantní – živou vodou.

Těžko třeba pochopit, proč se Trikolóra „distancovala“ od ostrého předvolebního plakátu své buňky v Jaroměřicích na Třebíčsku, na němž si Schwarzenberg potřásá rukou s kosovským zabijákem Thaçim (aktuálně obviněným z válečných zločinů) s titulkem Vrah a jeho poskok.

Ten plakát vyjadřuje čistou skutečnost: byl to právě Schwarzenberg (ministr zahraničí za vlády ODS Mirka Topolánka), který tlačil na uznání samostatnosti Kosova, Thaçim krvavě ukradeného Srbsku. Byla to další věrolomnost (po souhlasu s bombardováním Srbska, krátce poté co jsme „byli vstoupeni“ do NATO), které jsme se vůči bratrskému srbskému národu dopustili. Slováci dodnes Kosovo neuznali. Ano, vrah a jeho poskok. Od čeho se to – v předvolební kampani – VKml distancoval? Podobnost s článkem Petra Štěpánka více než náhodná. Jenže pak si musím položit otázku: Proč bych měl „zbabělou“ Trikolóru volit? Bude právě takto postupovat při obhajobě mých zájmů, až půjde do tuhého?

Ostatně soudím

„Nejde o vyřvávání jednoho hesla. Ostatně nikoli czexit, nýbrž právě suverenita je přece naším cílem. Czexit je pouze jedna z možných (ve skutečnosti ovšem spíše nemožných) cest. Není to ale cesta jediná,“. tvrdí Petr Štěpánek. Jde o to, jaké heslo to je. Když za punských válek Říman Cato při všech možných i nemožných příležitostech vyřvával „Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno“, přiměl nakonec „vládu“ k akci – a mocné Kartágo padlo.

Bez pochyby je czexit pouze jedna z možných cest. Pokud však jde o znovunabytí suverenity naší země, je to cesta jediná. Cokoli jiného je pouze „vařením žáby“. Postupným smiřováním se s dalšími a dalšími nařízeními, které nejsou projevem vůle a zájmů našich občanů, postupným „podvolením“ muslimskému migrantskému „programu“, postupným… postupným… postupným – až nakonec žába zjistí, že už je napůl uvařená a vyskočit z hrnce, pod nímž se „postupně“ přitápí, už nemá sílu.

Vznik Trikolóry jsem s radostí přivítal – asi jako většina nikoli nepodstatné části voličů bezmocně vzpomínajících na „starého Klause“ – a zoufalých z Fialovy beztvaré ODS. Byl jsem sice překvapen, že jde Trikolóra už do „zbytečných“ krajských voleb – ale to je její (neskutečně nebezpečné) rozhodnutí, její „job“. Nejsem jejím členem (ani registrovaným sympatizantem), jako jsem nebyl členem ODS. „Jen“ voličem. V neposlední řadě proto, že byla ostře proti Bruselu a její zakladatel a bývalý předseda šel (už jako prezident) „oslavit“ náš vstup – na Blaník. To bylo jeho „Ostatně soudím“.

Není v současné situaci důležitější téma pro záchranu našeho tisíciletého státu a národů, které jsou jeho autentickým „politickým lidem“ – než opuštění potápějícího se Titaniku EU, dokud je ještě čas. Mnoho lidí si to takhle naléhavě možná zatím neuvědomuje. Až jim to dojde, musí být připravená politická reprezentace (a nástroje), které nám to umožní. Trikolóra se od tohoto cíle, kdo ví proč, distancuje. Současně ale cítí (nebo alespoň to naznačuje text Petra Štěpánka), že je to další z věcí, která jí v očích voličů bere „tah na branku“ – tak typický pro „původního“ VK (vzpomeňme na „jeho“ razantní a úspěšné rozdělení Československa, které se od czexitu zase tak moc neliší).

Czexit je právě nyní na pořadu dne. Byl by ostatně pro nás mnohem snadnější než pro obrovskou Británii, nikoli naopak, jak straší „euroskeptici-realisté“. Německo a ostatní nás budou potřebovat tak jako tak – už kvůli naší geografické poloze. A mohl by být také příležitostí změnit zaměření našeho hospodářství z pouze exportního na domácí či středoevropský trh. Jasně, některé mocné firmy by to nepotěšilo, ale ty stejně neberou Českou republiku jako svůj domov. Je tolik zajímavých variant, kterými bychom se mohli nechat inspirovat – místo setrvání v imperialistickém protektorátu, jenž vede k našemu zániku. Dříve nebo později. V tom je jediný rozdíl.

Ostatně soudím…

121 komentářů :

  1. Kapitalisti stát zničili ,rozkradli , zadlužili , prakticky nic už tu Čechům nepatří ,jsme jen německá kolonie , co by vlastně z té EU mělo vystoupit ?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 11.12 - Vážený oni stát jen "oddlužili", jen pořád opakuji, kdyby "starý" režim nepostavil přehradu Římov, tak jsme jezdili do Německa pro pitnou vodu.
      A nyní budou "rozkulačovat" Škoda Mladá Boleslav, aby moc nekonkurovala německému VW.
      Odbory ve Škodovce čekají těžké časy.

      Smazat
    2. Nemci budou muset setrit a stahnou vyroby k sobe. Nepujde uz jenom o zisk, ale o zamestnanost. Nebudou mit dost energie, vypinaji si atom. elektrarny. Proto dostavte jadro, budeme to potrebovat.

      Smazat
  2. Nejsem si jist, zda CZexit je všelékem. Jsem sice pro, ale korupčnictví, které prorostlo naší elitou nedotknutelných tím nezrušíme. Přečtěte si v Aktuálně o Brněnské mafii, nebo o odměnách úředníků v Středočs.kraji. Kde paní hejtmanka vyplácí měsíční prémie cca 100 tisíc. Proto nezjednodušujme si průšvih jen na exit.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. CZexit není univerzálně protikorupční ale určitě omezí "proevropskou" korupci a nesmysly s dotacemi.

      CZechzit chceme pro obnovu naší státní suverenity jako obranu např. proti německému diktátu, vnucovaným migrantům a proti klimaalarmistům. Proti šílenost zadlužení a zločinnému záměru Zeleného Údělu.

      Zmiňujete kampaň vedenou proti Babišovi a jeho hnutí. Uvědomte is, že tahle svinstva dělají všechny strany a proto se "demoblok" vzteká, že už dlouho není u lizu. A tak štve. Dobře tak Babišovi, který se ukázal jako evropská loutka, která doma říká něco jiného než v Bruselu odkývá a podepíše.

      Smazat
    2. Vy víte o tom, co náš premiér v Bruselu "odkývá a podepíše"? Anonyme 11.55 - jste informován? Nebo je to jen obvyklé melivo z diskuzí k článkům amerických novinek? On je nějaký prezident -kdekoli ve světě, který by nebyl "loutkou"? Vy víte přesně, kdo a odkud ovládá tenhle svět, když všechny státy, které jsou mediálně denně na indexu, dělají přesně to samé, chovají se přesně stejně, televizní kulturu mají zprasečenou přesně stejně? ( teda - možná kromě Číny a Ruska). ČR je dnes taky jen "svět" - tj. zmrzačený bývalý národ plný pouličních strašidel, kterým se přezdívá "lidi", příšerná "kultura" ze které každý doma loví na PC k dívání jen to starší, z dob, kdy nebyl svět jen jeden jediný veliký západní hnůj? I když veřejně to samozřejmě nikdo nepřizná, ale myslíte si, že se vyskytuje dnes ještě někdo, kdo by se opravdu dokázal dívat na TV i s přepínání kanálů a brodit se množstvím reklam, které jsou v převaze nad programy "k divání"? A myslíte si, že je to normální? A tak tedy - za všechno může Babiš, protože je "loutka"? Tak primitivní názor a myšlení bych taky chtěl mít. Abych mohl konstatovat, že za všechno, co mně sere ( a za co si můžeme každý sám) může vždycky jen jeden člověk - a každé čtyři roky jiný. My všichni jsme taky evropské - potažmo "západní" loutky - nebo je to jinak? Každý občan je loutka. Za drobet toho žvance a střechu nad hlavou vděčni a vděčni a vděčni - jako to zvířátko.

      Smazat
    3. Anonymní10. srpna 2020 11:41
      Czexit určitě není všelékem. Ale je to krok správným směrem. Podobně jako třeba zákaz předávání půdy, surovin a vody zahraničním subjektům, podobně jako zajištění potravinové soběstačnosti země, podobně jako zajištění obranyschopnosti země proti rýsujícím se rizikům, podobně jako náprava školství a zbavení vlivu neziskovek a šaškáren s názvem „inkluze“, podobně, ...
      Je to jeden z mnoha kroků, které musíme udělat a domnívám se, že tyto kroky nejsou vzájemně podmíněné. Je možno současně pracovat na všech. Tedy, že nynější členství v EU, by nám nemělo bránit pracovat na ostatních krocích, bez ohledu na řev z Bruselu. P.K.

      Smazat
    4. Hezky a nasraně napsáno. Díky.

      Smazat
    5. 12:13
      Souhlasím s vámi - Babiš je pěkný hovádko zboží! Ale samozřejmě lepčí než demoblok. Své voliče má, a bylo by potřeba více voličů SPD, aby se ANO začalo chovat vůči národnímu pokladu zodpovědněji.

      Smazat
    6. 11:41 My si určitě budeme číst články na serveru největšího českého gaunera a kolaboranta Bakaly:))). Tebe asi právě vypustili z nějakého trolího rychlokurzu pro elfy, co? My se tady bavíme o ulomeném křídle u euroletadla, zatímco ty o špinavém prkýnku na WC.

      Smazat
    7. Jestli starý Klaus nebo mladý Klaus je úplně jedno. Pořád do něčeho "buší". Co zmastil starý, nyní odsuzuje mladý. Pryč od Klasů na hodně daleko.

      Smazat
    8. Trestaji se jenom excesy, nebetycne podvody a zlodejny. CSSD uz 20 let ovlada policii, vnitro, soudy a statni zastupce. Vsichni slouzi mafii. Je to zabetonovane, nic s tim nenadelate. Maslo na kedlubne ma i Benesova, Slachta. Kdyz v tom jste, neubranite se, aby jste si nezadal, nebo aby vam nenastavili podraz, kterym si vas zavazou a budete pro ne makat za velke penize.
      Ten chliv uz nikdo nevycisti, leda prevrat. To by ale museli nejdrive zhasnout v USA jako zhasl Gorby v CCCP o Perestrojce.

      Smazat
    9. Mladý či starý Klaus s ukradeným a dosud nevráceným pérem je jedna rodina, která drží při sobě. Nedá se jim věřit, i když přání ve stylu - makej a drž ústa by na ně sedělo.

      Smazat
  3. Jo přesně tak Trikolora chce zůstat v eu ale odmítat šílenosti. Jednou projedou Češi volby s západními sluhy a oni s námi zatočí. Čech exit a neutralitu je nejlepší řešení pro naši zem stejně jako ve Švýcarsku.

    OdpovědětSmazat
  4. Na to aby jsme opustili EU, jsme moc malí, chudí a neskutečně závislí a v chomoutu. Z toho nás nedostanou ani násilné protesty lidí na našem území, které budou v zárodku zlikvidovány Západními přáteli. Protestující budou označeni za extrémisty a tím to hasne. Kdyby jsme byli Československo, tak by jsme společně možná něco málo dokázali. Proto nás taky roztrhli. Ale Slovákům se v EU zřejmě líbí...M.R.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 12:25 Proč ten pesimismus? Kdo nic nezkusí, nic nezkazí.
      Slovenský básník Samo Chalupka napsal v roce 1864 krásnou báseň "Mor ho!" Nadčasově.

      Smazat
    2. Československo s národem toužícím po samostatnostatnosti za každou cenu? Jaký by to mělo význam?

      Smazat
    3. To ani nebude muset být anonyme 12.25 - protože jsme absolutně závislí na dovozech potravin ( to byl zřejmý úmysl jak předejít možné občanské neposlušnosti ?) tak by nám prostě nedovezli "žrádlo" a vymalováno. Když si "vyjíždí"pes, stačí mu nedat žrát tři dny a začne být čím dál poslušnější a vychovanější, stejným způsobem se v cirkusech krotily šelmy, tak se krotí neposlušní koně. Zastavili by dovozy potravin, zavřeli by nám vodu - no, a jací jsme? Akorát domkáři, co mají studnu a zahrady, by přežili, asi jako za války, když nebyly potraviny, se dalo jakž takž přežít na venkově. Města chcípala hlady, - jenom VIP a nadlidi, kteří uměli laškovat s nepřítelem,- mohli dál pořádat své žranice, osud spoluobčanů je nezajímal. Ano, je to moc hezké .."Mor ho! Detstvo mojho rodu! Kto kradmú rukú siahne na tvoju slobodu, a čo i tam dušu dáš, v tom boji divokom, mor ty len, a vol nebyť, ako byť otrokom!... (Samo Chalúpka) ale my přece jsme dobrovolně volili "byť otrokom" za prašivé prachy, za plná koryta, za západní žvásty, za možnost zbohatnout, tak - jak to teď vyřešit? Jistě - teď budeme u PC "řvát" do zbraně! ale řveme s plným pupkem - až bychom ho měli pár dnů prázdný, jinou bychom zpívali, o tom jsem přesvědčen.

      Smazat
  5. Hodnotím pozitivně vztah pana Hájka k zákonu o referendu.
    Ale kříšení starého „vlastence“, starého VK, už je přes čáru. VK senior byl u rozkrádání Československa a spolu s Mečiarem, u jeho likvidace. Pan Hájek tady obtěžuje vnitro-odeesáckými problémy. Směruje Trikoloru do pozice ODS 2.0. Ale proč ne, pokud vím, tak ani Trikolora, ani ODS nejsou pro referendum. P.K.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Hájek je beznadějným fandou VK staršího, což zde dokládá např. vzpomínkou na "razantní a úspěšné rozdělení Československa, které se od czexitu zase tak moc neliší" - neuvěřitelný blábol. Likvidace Československa Klausovou a Mečiarovou garniturou byla tragickou ukázkou zpupnosti rychlokvašených politiků neuznávajících hlas lidu mimo volby, kterými se dostali k moci. Nikdo z nich neměl mandát ke zrušení ČSFR, jejich politická uskupení to neměla ve svých programech a lidí se neptali na tak zásadní otázku. Přeji Slovákům jejich emancipaci a pokud politické aktivity směřující k samostatnosti vycházely ze Slovenska, tak by bylo jedině správné uspořádat referendum na Slovensku a jeho výsledek učinit závazným pro jednání politiků, kteří pokud by nebyli schopni respektovat případný nesouhlas Slováků, museli by uvolnit svá místa jiným - což samozřejmě nechtěli připustit a proto namísto neústavně provedeného odtržení Slovenska vymysleli to "rozdělení". VK starší provedl těch svinstev více a zakončil skandální amnestií vykšeftovanou s odepsaným Nečasem.

      Smazat
    2. Bohužel si ještě pamatuji řinčení nádobím a hluk při projevu prezidenta Havla na Slovensku stejně jako na schválnosti obyčejných lidí. Tehdy na nás měli Slováci vztek, který přiživovali bratři Šťastní. Buďme vděční, že rozdělení republiky neprobíhalo ve stylu rozštěpení Jugoslávie.

      Smazat
    3. No - já nejsem příznivcem V.Klause seniora anonyme 17.58, ale tak nějak si pamatuji "slovenské referendum" - ty davy našich "bratrů" jak se shlukovali, zvedali pazoury nahoru, mávali směrem Česko - a hulákali, že jsme "okupanti" - my, kteří jsme slovenskou havěť vytáhli z největšího marastu, převedli tam některou výrobu, aby tak zemědělská enkláva, jako bylo Slovensko, měla taky možnost zaměstnávat své občany v průmyslu, a podílet se na národním zisku. Spousty Slováků hned nalezly do politiky ČSR, byli zde herci, a spousta politických činovníků,.... a ti všichni pak unisono ryčeli, jací jsme "špinaví okupanti" - to byla hrůza, toto naše poznání, jak se chovají "bratia"! jasně - veď sa oni ztratia, Slovaci ožijů! tak mně to došlo! A pak jsme zpívali.... "Sbohem Slovensko, bude ti líp, máš Velký Tatry, my malej Říp, ty míříš vzhůru, jak rychlej šíp"... Vzpomínáte? No a hned po "rozdělení" státu sem Slováci nalezli znovu, do politiky, do kultury, pracovat - celé rodiny! Je to jenom prašivá, pokrytecká hra na "jako" jako celá světová politika, je prašivá hra, a kdo do politiky vleze, a chce dělat kariéru, musí se té prašivině přizpůsobit, nebo tam prostě nelézt. Obviňování V.Klause staršího nemá smysl - je to hloupost. Oni si nadiktovali "platy" a pak jenom naznačovali rukama jakýsi směr "západ" ... a bezhlavé lidské stádo, vřeštící radostí a rozkoší se tím směrem vrhlo hlava nehlava - a teď budeme kritizovat? Nějak pozdě.

      Smazat
    4. Anonymní10. srpna 2020 21:16
      Po prohře ve studené válce, byl jistě zájem Slováků o vlastní stát. Ten zájem logicky vycházel od politiků, kteří si dělali čáku na vrcholné funkce. Ti dokázali vyprovokovat křiklouny, kteří dělali brajgl, něco jako Milion chvilek. To je jistě stressová situace, ze které Klaus vybruslil zrychleným přesunem (úprkem). To byla možná jeho výhra, neboť státnicky nebyl schopen situaci řešit. Ale pro naši zemi, to byla tragická prohra. Takto ho hodnotím.
      Vždyť, rozdělí se Španělsko, Velká Británie, Kanada, Belgie? A to tam mají mnohem větší národnostní problémy. Takže vydávat rozdělení Československa za vítězství, nebo zásluhu, není možné.

      „my, kteří jsme slovenskou havěť vytáhli z největšího marastu“
      Jestli k řešení problému přistupoval s takovýmto pohledem i VK, potom se nelze divit výsledku.
      P.K.

      Smazat
    5. Pro 21:16 - opakuji, že Slovákům přeji jejich "suverenitu" a ptám se - existuje dle Vás nějaký pádnější důvod ke všeobecnému referendu, než je rozhodnutí o vystoupení z federace a vytvoření samostatného státu ? Toto referendum na Slovensku neproběhlo a jeho výsledek nelze předjímat - proč usuzujete podle (dle mého) menšinových křiklounů, provokatérů a všelijakých šíbrů, kteří už se těšili na koryta v nově vzniklém státu ? Rozbití ČSFR proběhlo technokraticky a bez mandátu od voličů k této akci, toť vše, co proti tomu mám. PF

      Smazat
  6. Ještě hodně vody proteče Vltavou, než si naši občané a politici uvědomí, že jsou tou žábou v hrnci. Vystoupit z EU, včera bylo pozdě.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vy stale nevite, ze do EU posilame 5 x vic jak dostavame!
      http://www.zvedavec.org/prispevky/2020/08/8398-dotuje-brusel-cr-nebo-naopak.htm

      Smazat
    2. A pak že se do běloruských demonstrací nikdo neplete.

      Povolební vývoj znepokojuje představitele Evropské unie. Šéfka Evropské komise Ursula von der Leyenová odsoudila večerní policejní zásah proti demonstrantům a vyzvala k čestnému sčítání hlasů. Na stole je i svolání mimořádného summitu EU kvůli nastálé situaci. Ruský prezident Vladimir Putin svému protějšku Alexandru Lukašenkovi mezitím poblahopřál.

      Smazat
    3. Ursula měla odsoudit zákrok ve Španělsku, které je v unii. Do Běloruska nemá co strkat frňák. Chce aby Bělorusko dopadlo jako Ukrajina. Neumí vyřešit problémy v unii a hrabe se do vnitřních záležitosti cizí země.

      Smazat
    4. No ano, anonyme 12.42 - vaše vizualizace "žáby v hrnci" je skvělá, jenže ten pomyslný hrnec je přiklopený pomyslnou poklicí, a teď - jak žabičko ven? Aha! A o tom to je.

      Smazat
  7. Také si myslím, že čas "pokojného vystoupení" s pomocí referenda už minul. Tisk nových peněz v USA i Evropě je v režii bankéřských poskoků korporátních elit (viz Lagardeová v čele ECB, předtím Mário Draghi, jejich minulost), ovšem pouze oddaluje krach eurozóny, která pro jižní státy nefunguje, a krach postavení US dolaru, po prodělečných válkách US neokons (prodělečných pro občany USA).

    Itálie není schopna platit současné půjčky, takže nebude schopna platit ani tyto nové (splácení má začít v r.2028, chytrý tah, ale ani odklad tento plán nespasí).

    Očekávám, že dolar i eurozóna začnou upadat do dvou či tří let, snížení ratingu USA odstartuje prodražení správy US dluhu, budou to ohromné peníze navíc. Takže přijde velký globální reset (krach), měny se propadnou do hyperoinflace, lidé budou stát před bankomaty, ale ty budou mít vážná omezení, nastanou nepokoje, chaos, vysoká nezaměstnanost, nárůst zločinnosti. Struktury státu (i dík massmigraci) budou přetíženy a ochrana občanů bude opuštěna, policie bude bránit pouze vládní a strategické objekty.

    V tomto chaosu pak vystoupí korporátní mazlíčci s návrhem světové bezhotovostní měny, jejímž základem bude měna již prosazovaná MMF (US loutková instituce). Proti se postaví Rusko a Čína se svou Asijskou rozvojovou bankou.

    Hospodářský význam Evropy bude prudce klesat, bez Ruska bude okrajovým územím bez surovin, s velkým odlivem mozků jak do USA tak do Ásie.

    Dnes bych se proto připravoval už na tento velký reset, který může nastat od r.2024 až do r.2027. Jde o záměrnou krizi, vytvořenou nadnárodními pracháči (korporáty), kteří touží ovládnout celou světovou ekonomiku a tím i politiku všech států. Chaos donutí mnoho lidí, aby v zoufalství kývli na jejich nabídku.

    Je to hra nad rámec EU procesů, kdy fatální chybou byl postoj Německa a Francie k Rusku po r.2014-2015. Nechali se naverbovat s pomocí US, Britů a NATO (korporátní armády), aby nehájili zájmy Evropy, ale zájmy globalistů. Tam byla poslední šance vytvořit bezpečnostní rámec Evropy s Ruskem, a tím oslabit Čínu, která bez Ruska nemá tolik voj. technologií. Toto bylo vnuceno Německu i Francii na Ukrajině, proto bylo nutné, aby tam byl konflikt. EU nemá dnes žádnou svojí zahraniční politiku (viz smlouva s Íránem, či NS2), dnes je EU pouhým lokajem zájmů nadnárodních pracháčů.

    Tito nadnárodní pracháči (jako např. nedávno zemřelý Peter Shuterland, autor organizace pro migraci IOM) sponzorují migraci, ovládají NATO, ti sponzorují chaos v USA i džihád dnes v Libyi. Tato banda stojí za chaosem z migrace i podporou aktivistů, multikulturních neziskovek, převýchovy dětí na školách, atd.

    Sledujte stopu peněz. Je čas chystat nouzovou obranu měst a obcí, civilní obranu a domobrany - a právě tohle oni dnes zakazují, vědí dobře, co nastane, hlavně musíme spravovat mosty, aby měly nosnost pro tanky NATO.

    Chaos se blíží, a mladí lidé bohužel nikdy nepoznali takový stav společnosti, budou proto velmi zaskočeni. Referendum už je passé, Britové vystoupili v souladu s vůlí tamních elit (oby se od plánovaného chaosu odtrhnuli), ale Brusel pojede až do úplného konce, jak naznačuje i přitvrzování info-války. Lidé budou hodně zaskočeni, jak rychle toto celé může nastat.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jako by jste mluvil ústy V.V.Pjakina. :-))

      Smazat
    2. Pavel10. srpna 2020 12:49
      Oceňuji Váš přehled ale odsuzuji Vaše analýzy. Ty analýzy vycházejí z předpokladu, že občané stále budou sedět jako ovce a lítostivě sledovat likvidaci své životní úrovně a demokratických práv.
      Žádný dolar, ani euro upadat nebudou. Budou upadat státy, na které to bude kursovou politikou globálních centrálních „národních“ bank, přenášeno. Na ty státy, které se budou hlásit do houfu západního světa. Ale my nejsme západ. Jsme střední Evropa a celý svět je nám stejně blízký. Záleží jen na našem přístupu. Ovšem k tomu je třeba vypráskat hamáčkova Petříčka, který je prodlouženou rukou Aspen institutu a nikoliv hlásnou troubou našich národních zájmů.
      Buďto máme vůli stát se suverénním státem, nebo nikoliv. Pokud ano, potom počítejme, že nám budou kladeny překážky a budeme nuceni překonávat potíže. Pokud ne, tak počítejme, se staneme nesvéprávnými bytostmi, které budou prosit o dotace a lístky na jídlo. Ty buď dostanou, nebo nedostanou, podle toho, zde se již nechali očkovat, zda odevzdali své děti do levicového centra Šťastného dětství, zda na internetu sledovali správné stránky. Kolik a jakých těch podmínek bude, na to nám dnes ještě nestačí fantazie. P.K.

      Smazat
    3. Mylite se, do USA zadne mozky nepujdou, tam je chaos a muzete kdykoliv skoncit ve vezeni, byt zastrelen. Technologicky je Cina spicka, tam se potahnou mozky, maji uz pro ne vystavene komfrtni byty. Rusko neni toxicke. Ja byt mlady inzenyr, jdu do Ruska. Je to jedina zeme, kde tata je tata, mama mama a buzerant buzerant. Jedina zeme, ktera si zachovava zdravy rozum a nadhled. Krasny zensky k tomu.

      Smazat
    4. V USA chce mlada inteligence socialismus, jsou za Ruskem 100 let zpatky.
      EU a samet slouzi k vysavani a okradeni statu a naroda nekontrolovane. Vyuzili prilezitosti a s pomoci nasich zlodeju nam ukradli statni majetek i to co ukradli lidem po 1948.
      Nic nam nepatri a posilame ven 5 x vic jak od EU dostavame. Budeme za tezke prachy kupovat vodu a jine zdroje zpatky. Nejlepsi by byla revoluce a vsechny zlodeje znarodnit a castecne odskodnit.

      Smazat
    5. Pjakina moc nesleduji, což neznamená, že se to místy nemusí potkat s jeho závěry. Spíš sleduji práce US prof. Carrolla Quigley a prof. Waltera Veitha, pak samozřejmě US prof. Suttona, Noama Chomského, a Roberta Parryho (US novinář).

      Walter Veith jediný vybočuje, ale některé jeho pasáže o pojetí přirozeného práva jsou skvělé - viz pasáž zde - https://youtu.be/FM7RS_tyaDQ?list=PLSDt0N_mz0OHS3nsWiAUlQQtxBxBs2lN3&t=2844 (od 47:30 skoro do konce přednášky).

      Smazat
  8. Czexit musí mít nějaký plán a strategii ..
    EU je v podstatě právní moloch, který lstí a podvodným jednáním (např. Lisabonská smlouva) připravil a stále více připravuje národní komunity členských států o suverenitu.

    Strategie na eliminaci tohoto právního molocha -Velkého bratra, musí mít proto také právní formu, a to postupné obnovování suverenity ČR v oblasti ústavní a navazujícího zákonodárství.
    Czexitáři by měli hlavně tlačit na vládu, parlament a poslance, aby ti poskoci a poserové se začali chovat jako svéprávní lidé vlastního národa, a postupně začali měnit náš koloniální ústavní a právní řád ..

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Anonymní10. srpna 2020 13:04
      „Czexit musí mít nějaký plán a strategii ..“
      To je pravda, ale od toho tu máme ty tisíce vládních úředníků a právníků (velmi dobře placených), aby to připravili. K tomu by však museli dostat zadání od politiků, což se nyní nedá očekávat. Byznys zájmem Babiše je v EU viset a také je v hamáčkově politickém aspen-zájmu tam viset.

      „Czexitáři by měli hlavně tlačit na vládu, parlament a poslance …“
      To oni tlačí, co jim jejich 10% dovoluje. Je na nás voličích, dát jim větší politickou sílu, aby něco mohli měnit. P.K.

      Smazat
    2. Tlačit na jakoukoliv stranu v parlamentě, mimo SPD, nemá vůbec smysl. Ty se parazitování nevzdají i kdby nás měly všechny u koronavirovat. SPD měla už dávno podat žalobu k Ústavnímu soudu o nečinnosti vlády v naplnění Ústavy ohledně zákona o referendu. Druhá možnost je, že SPD dostane ve volbách většinu a obávám se , že tam také nalezly zatím spící paraziti co se v případě volebního vítěství pokusí stranu zdiskreditovat pořádným skandálem, který ovšem viníka nepotrestá, jak je u nás obvyklé. Starý negramotný blbec.

      Smazat
  9. Zastaví nám kamiony a chcípneme hlady! Pěkně si nás zotročili, rozbili, rozkradli, znesvéprávnili! Donutili nás špinit Rusko, tohle se nám taky vrátí. Dobře už bylo.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 13,10
      Máte naprostou pravdu!

      Smazat
    2. Plivani na Cinu a Rusko nas bude stat na zkazenych kseftech urcite vic jak 100 miliard a nevuli gigantu nam vyjit vstric jako poslednimu ratlikovi, co na ne stale steka.
      Vsechny strany podilejici se na jejich urazkach nevolit!!!
      Piraty, ODS, KDU, STAN, CSSD. Proste vsechny vitacske strany podporujici Liberalismus a LGBT. A to je krome KSCM a SPD cela opozice!!!!!!

      Smazat
    3. Jenze bude cim dal hur...pokud jste si nevsimli, jakemukoliv naznaku jen debaty o potravinove sobestacnosti se brani jako cert krizi

      Smazat
    4. Oni nám nic nemuseli nutit. Lidé sami si To vybrali. Vzpomínám si na kolegu kterej si na SPZ nalepil samolepku cz na modrém podkladu před naším vstupem do eu. Byl pokutován a rozčilen.

      Smazat
  10. 100%. Naprostý souhlas s naprosto zásadním článkem Petra Hájka!
    Trikolóra je už od začátku vykastrovaná strana. S pseudo czexitem a s Eisenkraftem Železným budou pouze oblbovat vlastenecké voliče. Tahle pseudoprotestní strana se v ničem neliší od kolaborantských stran demobloku.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Připomínám příběh Tordese Eisenkrafta, za zběhnutí z ČS armády na frontě měl být potrestán a na přímluvu generála Ludvíka Svobody mu byl trest prominut. Za svojí skrytou nenávist, předávanou v rodu se mu chtěl vnuk Železný pomstít. Jde to s nimi už tisícíletí a nikdo to nezmění. Starý negramotný blbec.

      Smazat
  11. Ostatně soudím, že v případě Trikolory A VK jr., jablko nepadá daleko od stromu. Jinak je článek zajímavý, ale naprosto nic neřeší. Jak by také mohl, pokud si pozorně přečtete obsah. Ale jako materiál k zamyšlení nemá chybu.

    OdpovědětSmazat
  12. Pro současný režim je členství v EU a NATO to samé, co VEDOUCÍ ÚLOHA KSČ pro ten minulý.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tak to je hřebík na hlavičku! Nic nového pod sluncem, jak je psano v bibli a vyvoj spolecnosti se děje vetsinou pozvolna a vetsinou k horšímu, jak říkají rabíni.

      Smazat
    2. 13.41
      V "revoluci 1989" troubové cinkající klíči požadovali zrušení čl.4 tehdejší Ústavy o vedoucí úloze strany (byla to bezvýznamná deklarace), a docílili toho ..

      Není nic jednoduššího než dnes požadovat zrušení čl.10, 10a, 10b současné Ústavy stanovující koloniální podřízenost "právu" Velkého bratra -Evropské unie (čl.10 Ústavy, doplněný po vstupu do EU čl.10a, a čl.10b totálně popírá suverenitu lidu, státu i jeho ústavy) ..
      Že by po třiceti letech těm podvedeným lidem už konečně nedošlo, jak byli napáleni, a nemají už sílu si tu "ústavní změnu" znova vycinkat ??? ..

      Smazat
  13. Tento článek mi promluvil z duše.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jj, trefil to pan Štěpánek dobře.

      Smazat
  14. Jednoduše to chce parlament a senát obvinit s nerespektování Ústavy z důvodu nenaplnění a požádat Ústavní soud o rozhodnutí. Do SPD se postupně dostávají budoucí rozvraceči a pokud dostanou ve volbách dost hlasů, probudí se a zas bude nas..no. Je blbost prosazovat jen referendum o EU, je potřeba naplnit Ústavu zákonem o referendu. Takhle je to pro ostatní parazity neprůchodné. Zároveň zákon o povinné volební účasti. Přece nejsou v SPD samí vychcanci. SNB.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To je prave ta diverze jak znicit uspesnou stranu. Odkupem jejich politiku.
      Ustavni soud neni nezavisla instituce dokud tam je gauner Rychetsky, komous a STBak.
      U Babise budeme videt, kcemu se zavazal a jak nas proda US fasounum.

      Smazat
  15. S panem Hájkem zcela souhlasím. Nechtít czexit jen proto, že se to zatím zdá zcela nereálné, je skutečná pitomost a pan Štěpánek, který má jinak zajímavé články, mě tím překvapil. Situace v EU totiž začíná a bude dále eskalovat a EU se taky může zhroutit jako domeček z karet. Je třeba vyjít také z faktu, že EU a Německo nikdy od migrace neustoupí, je to jeden z programových bodů, kvůli kterým tato instituce vznikla. Budou se podstatně měnit názory lidí, až si začnou uvědomovat, jak moc jsou podváděni. V mnoha zemích EU začnou občanské války-začne asi Francie, Itálie a postupně se přidají další....

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Souhlas! Naopak, čím dříve se uvede do chodu mechanismus czexitu, tím pro náš národ a stát lépe. Už takto je nesmírně pozdě! Absolutně není na co čekat. Sedíme jako Židi ve vagonech do Osvětimi, kde nás čeká jediné, konečná likvidace. To není žádné tajemství. Konečná likvidace států a národů je jediným smyslem a cílem EU!

      Jakékoli problémy spojené s czexitem jsou ničím ve srovnání s likvidací našeho státu a národa!

      Smazat
    2. Nejdriv se musi uzakonit moznost vyvolani a provedeni Referenda i pro takove otazky jako:
      - Chcete vystoupit z EU ? ANO/NE
      - Chcete vystoupit z NATO? ANO/NE
      Vysledek Referenda (plebiscitu) musi byt pro vladu a parlament zavazny a casove provedeni taktez!!!
      Vsechny strany budou brzdit, proto je nevolte. Volte SPD!!!!

      Smazat
  16. Jsme totálně v řiti, kdyby tady měl být někdy nastolen trochu pořádek, tak by musela elita špiček, co tady byly u koryta posledních třicet let z devadesáti procent hnít v lochu. A to včetně nezávislé justice, tedy museli by se vzájemně napráskat a pozavírat, no a to rozhodně nehrozí, takže, vzhůru k šťastným zítřkům.
    PS: Zlatá totalita !

    OdpovědětSmazat
  17. Bez referenda a kdoví zda s ním, se nejedná o vůli lidu ani vzdáleně. Možná v teoretické rovině. V reálném světě Ti co vládnou hledají a nacházejí cesty pro ukotvení moci ve svých rukou a nastolení režimu v rovině "vládnoucí vrstva - vrstva výkonné politické moci - řídící aparát a dole smíchaní plebejci, toužící po šanci".
    Zda je Okamura "řízenou opozicí" pro uchlácholení nespokojené části voličstva se může projevit pouze ve chvíli, kdy bude mít rozhodovací pravomoc. Pak se ukáže, zda je pouze kličkující zajíc a nebo politik s vizí a ideou. Vlastní obohacování v každé situaci za ideu nepovažuji, jedná se o společensky neprospěšnou činnost, podhoubí korupce a úřednické zvůle.
    ABC

    OdpovědětSmazat
  18. Defétismus, poraženectví, švejkovství, nulová sebedůvěra. To jsou vlastnosti, na které národy zanikají.
    Nejde o to vyzvat bruselského papaláše na pěstní souboj, ale o to představit jasnou vizi suverénního a soběstačného Českého státu a tuto vizi realizovat.
    Tuto vizi nelze realizovat způsobem nadporučíka Lukáše "Buďme Češi, ale nemusí o tom nikdo vědět"

    OdpovědětSmazat
  19. K čemu se propůjčil Babiš nebo byl donucen se nyní jasně ukazuje i na příkladu Běloruských voleb kde panáčci ve prospěch USA zkoušejí organizovat majdan. Už je jasné proč byl pozván do sídla CIA a nejen on. Tahle vláda nešlape jen dle EU not a frau Merkel, ale hlavně podle US notiček. Co od nich můžeme očekávat? Jeden zkurvenec jako druhý. Zájem národa je až úplně na konci a to ještě velká část lidí je hloupě zmanipulovaná a má vypláchnuté mozky propagandou.

    OdpovědětSmazat
  20. 14:25 Už je na cestě vyslanec USA aby nám domluvil s kým máme dělat kšefty a koho zapudit. Jinak nám demokraticky budou kroutit rukama, dokud nám to nedojde. To by tak hrálo, dostavit elektrárnu s někým jiným.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědav,co mu odpoví premiér,jestli se nechá zase uvrtat do něčeho,co je pro nás nevýhodné,jako ty šroty(helikoptery).

      Smazat
  21. Stary Klaus vam stale jeste nestacil? Jeho syn jen laviruje a slibuje si z toho vice hlasu!
    Dobre kecat jeste neznamena, ze bude uspesny politik. Zatim jen kritizuje jako opozicni strany a jejich zvanilove.
    Nezavisly WEB v Belorusku ukazal vysledek voleb skrze hlasy pres internet. Kandidatka dostala 80 % hlasu a ne Lukasenko! Je to presne obracene. Majdan se nepovede, nemejte obavy.

    OdpovědětSmazat
  22. Z 90% je to propagandistická záležitost. Režimní propaganda nám 24 hodin denně leje do mozku, jak bez EU nedokážeme žít, ba dokonce ani dýchat. Czexzit je v představách režimních propagandistů něco nepředstavitelného, něco jako atomové bombardování. Bohužel jsou touto propagandou vystrašení i někteří vlastenci.
    Naším úkolem je zlikvidovat tyto bláboly a představit czexit jako cestu z temnot za světlem.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím.
      Kdo se bojí odpovědnosti, měl by raději mlčet. Protože samostatnost znamená odpovědnost a schopnost vytyčit si cíl, metu. Soběstačnost zase znamená tvrdou práci a odvahu myslet dopředu.

      Smazat
  23. Čeho se bojíte, že bude hůř. To víte, že bude! Jsme zadlužení za 30 let a teď Babiš to úplně dokopal. Co nám tady patří, ještě nějaké suroviny a to málo, i o to málo přijdeme a dopadneme hůř než Řeci. Czexit už víc nám
    neublíží, nebo vyhlásí na své podniky u nás embargo a přestanou nás dojít ?! Jste směšni.

    OdpovědětSmazat
  24. Czexit, v nynější době ta největší zhovadilost, to by ste teprve vy co tak po tom toužíte pořádně vystřízlivěli co dát zítra do huby. Pálí vás dobré bydlo co.
    Jakou máte jinou alternativu??? Spojení a závislost na nesrovnatelně chudším Rusku než je Západ, to tady bylo 40 let a všichni víme kam to komouš dotáhl. Až do hořkého konce roku 89. A dnes pod Ruskou věrchuškou, opravdu nechci žít a budu ze všech sil usilovat,aby tady byl někdy přijat czexit.
    Že je Hájek pomatený člověk, se ví dávno!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. OPAKUJEŠ zcela bezmyšlenkovitě prounijní propagandu. Můžeš nám vysvětlit, proč bychom neměli mít co do huby?
      Proč bychom se měli spojovat s Ruskem? Copak po brexitu se Velká Británie spojila s Ruskem?

      Rusko je trh, který nám EU odepírá, ale na který Německo a USA lezou jak diví. Čína to samé a ještě ve větším.

      Nechtěl jsme žít pod sovětskou věrchuškou, nechci žít ani pod diktátem kreténů a zločinců z EU!!!

      A ty, malý defétisto, raději zmlkni a šoupej nohama. To ti jde líp.

      Smazat
    2. 16:01
      To vaše "dobré bydlo" budou platit spolu s námi zanedlouho, a "splácet" začneme mnohem dřív, než si myslíte, i Vaši Naši potomci a to hodně dlouho.

      Citát:a budu ze všech sil usilovat,aby tady byl někdy přijat czexit.

      Ne, vy skutečně nebudete hájit nic, co by se vám líbilo, protože by se vám to nemuselo líbit, že se vám to líbí.
      Vy jste dokonalým příkladem toho, kam vede to vaše "dobré bydlo". K tuposti, pohodlnosti, blbosti a lenosti.

      Smazat
    3. Domníváš se lokajíku 16:01, že máš nasypáno do žlabu. Za jakou cenu a nakolik, to tě nezajímá. Že je to alespoň tak, za biliony státního majetku, biliony zadlužení, pořád ještě alespoň tak, díky tomu kam to komouš dotáhnul. To netušíš a to tě, hlavo vymytá propagandou, to tě nezajímá. Boží prostoto, omezenosti nekonečná.

      Smazat
    4. Ještě budete prosit všichni Rusko. Pamatujte si tato slova.

      Smazat
    5. Proč? Prodám vilu a dožiju v pohodě někde v teple v Dubaji.

      Smazat
    6. 7,19
      Nechat si tam upižlat makovici....jak originální nápad!!!!!.-DDD

      Smazat
  25. Italove budou mit v nejblizsich dnech referendum o snizeni poctu poslancu...Myslim,ze ze 600 na 250...My bychom mohli mit i referendum na zruseni senatu...Referenda jsou proste dobra vec

    OdpovědětSmazat
  26. Všichni co tady čmárají ty hovadiny o czexitu, tak nikdo z nich nenapíše ani jednu alternativu co dál. Jen vystoupit, tak krátkozraké uvažování nemohou napset lidé chytří a s přehledem!! Jen hlupáci co civí směrem na Východ.
    Nikdo z vás si neuvědomuje ty katastrofální ekonomické dopady, lidí bez práce 25%, duchody na 50% dneška, chudoba kam se podíváš!!
    Tak jak se má dnes většina lidí kteří pracují a nejsou líní, se nám nikdy nesnilo. Vidím tohle vše okolo sebe, každý dvě auta, barák, dovolené dvě do roka,plné košíky jídla a chlastu, grilovačky s chlastem každý víkend,spokojenost, jděte se vycpat vy strašáci do zelí!!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jste jen prvobytně pospolný primitiv, který myslí jen na auta, prachy, dostatek toaletního papíru a tropické ovoce. Vy jste určitě klíčema necinkal. Na to jste srab,. který si svoje srabárny vždycky pro sebe nějak omluví.

      Proč czexit? No přece pro suverenitu, pro svobodné rozhodování, pro svobodný život bez poručníků a cizích diktátů. Já vím, že to nepochopíš, srabe.

      Smazat
    2. 16:28 Nemáte se zbytečně zatěžovat věcmi, které zcela jistě nejste schopen pochopit. Nemyslím to v žádném případě nějak zle, ale nebylo by pro Vás lepší, pustit si třeba Esmeraldu ? Pouvažujte o tom.

      Smazat
    3. Dost lidí je zadlužených, je dost chudých lidí, pokud rodina má majetek ještě z doby komunistů, tak to jde, ale pokud nemáš dobrou firmu, tak to není dobré.

      Smazat
    4. 16 28 kdyby v 1989 vše bylo jak každý myslel, tak jsme kde Rakousko a máme třeba 5 aut. Jen tvé kecy ale ty poctivě nikdy nepracoval!

      Smazat
    5. 16:28 máte omezený rozhled, tak jak píšete se zdaleka nemají všichni. Ono žrádlo, kterým jsme zavaleni strádá na kvalitě, oněch jeden a půl generace od doby, kterou odsuzujete bylo odevzdáno něco práce, která nutně musí být někde vidět. Hlavně ale výprodej rozhodné části národního majetku a celé to zadlužení státu, podniků i lidí, to je ta podmínka jásotu, který tady produkujete. Nezdá se, že za to všechno dohromady, jsme toho získali dost málo? Vám zajisté ne, na to vám nestačí ani rozum, ani rozhled.

      Smazat
    6. To je správná prča tyhle hádačky! Jak a proč vystupovat z EU, když to zase půlka lidí chce, a půlka nechce? To vy nevidíte? To si zas prostě někdo vynutí proti těm druhým? Anonym 16.28 má pravdu!!! A zas mu tady nadáváte že je primitiv vy vlastenci s plným břichem a zajištěným důchodem! Má pravdu - lidi s několika auty v rodině, s barákem, kterej neví jak by vylepšili, všude pergoly, bazény, chlastačky s přáteli - jet vlakem a dívat se z okna na okolní obce před čtyřiceti léty a dnes?? Je diametrální rozdíl! A smečky kravaťáků a úředníků ve městech? Nechte bejt - ti nikdy nebudou rizkovat nějakým "vystupováním z EU" že o svůj blahobyt zase přijdou, a spoluobčané kničící o samostatnosti a vlastenectví jsou jim fuk. Až bychom tedy "vystoupili" a spousta lidí bude chcípat hlady ( a spousta ne) co pak s tím? Zas budete brečet, nadávat a kničet? Je to stejný - navlas! Před třiceti léty jste hulákali proti komunistický vládě a socializmu a vyzvonili a vyhulákali jste si tady ten "západ". Kdo z vás tehdy myslel "vlastenecky?" NIKDO! Každej viděl jak bude podnikat, každej si to maloval! Až teprve když začalo dílo zkázy, postupně jste zvlastenčili? Když jste zjistili, že sociální vymoženosti jste si nechali blbě vzít - copak jste nevěděli, že na tom posraným "západě" vedle podnikatelů, zbohatlíků a pracháčů jsou obrovské hromady ubožáků, žijících na ulicích - a tak dále.... jako jste to vyzvonili tady? Ne? Ale odmítali jste to vzít na vědomí. Myslíte si, že vaše vypasené a jisté důchody vám musí zůstat za všech okolností? A co kdyby po vystoupení z EU jste o ně přišli - co potom? Najedli byste se vlasteneckých pocitů, a samostatnosti? Zkusíte taky někdy myslet racionálně, bez přitroublých představ - co by, kdyby?

      Smazat
    7. Pán 21:41 nic nepochopil. Nikdo nechce aby jsme se měli hůř ale líp. Nezávislost, neutralitu a Švýcarský model. Pán právě řekl kam patří, jen peníze a kolaborace s nepřítelem. To má Česko dobré vyhlídky! Soused pro peníze neví to protáhne, spolupracovník vidí sám sebe a co děti a vnoučata? To je budoucnost Česká! Občanská válka nás nemine! Jeden tady napsal, budeme prosit Rusy o pomoc.

      Smazat
    8. A zase jen hloupé kecy, nic pozitivního na dnešní době z vás nikdo nevidí 18:35 mě nazval primitivem, dobrá, ale až budeš bez práce, peněz, majetku, budeš vybírat popelnice díky tvému czexitu,tak si suverenitu a rozhodování dej na taliř, Záměrně nepíši o svobodném životě, rozhodování, ty o sobě nerozhoduješ?? potom budeš bez občanky, jako nesvéprávný jedinec, svobodný život taky nemáš ??? já a moji přátelé máme všeho na rozdávání, pokud chápeš, jenom jestli ty tak trošku nechceš vypadat zajímavě, ale zatím žvaníš jak hlupák!!! To SPD neposlouchej, potom jen blbneš!

      Smazat
    9. Srabe 15:19, proč strašíš? Argumenty nemáš, jen předsudečný strach. Ubohé.

      A kdo nevidí, že nemáme svobodný život, že republika je pod zahraničním diktátem, že jsme klesli na úroveň kolonie, tak tomu není pomoci, to je prostě zaslepený hlupák. CZexit je jediný recept proti diktatuře. Budu volit SPD i kdyby samuraj udělal nějakou kravinu. Je to jediná strana, která má v programu institut lidového hlasování (referenda) a její zástupci jsou jediní, kteří tvrdě kritizují EU i NATO.

      Mimochodem, pisálek 15:19 SPD neposlouchal a stejně zblbnul. Čím to asi bude?

      Smazat
    10. 15:54
      Ano, jen ten kdo dnes nevidí klady našeho pusobení v EU, vyhledává bláboly o diktátu, nesvobodě, kolonii, jak se vám s tím každý den žije. Já nic takového kolem sebe nevidím, žádný diktát, jedu si kam chci, řeknu si co chci, pracuji po Evropě kde chci,koupím si co chci, to jen ubozí frustráti, nespokojenci, jako vy neustále vyhledávají problémy , mají ve svém životě plno neuspěchu,jsou většinou chudí a neumí nic sami řešit, tak vše svedem na EU. Máte pravdu, za komoušu jste jen natáhl ruku, dnes se musíte o sebe postarat sám a v tom je váš problém!!
      Jo a to moooodní sluvko ""předsudečný"", tam nezapomeňte namontovat.

      Smazat
    11. Ad TROL 17:14:

      Trolíku, jsi-li tak hloupý a píšeš-li podobné úvahy, pak se do diskuzí raději nechoď . Vzbuzuješ jen smích a poťukání na čelo.

      Jaké jsou ty „klady našeho působení v EU“? Tohle bys mohl rozvést, aby byla větší sranda.

      To, že Brusel diktuje je známo každému. Musíme jejich výmysly implementovat do našich zákonů. Kvůli nim jsme zneplatnili naše přísné hygienické a potravinářské normy, aby k nám mohli odvážet jejich podřadný šunt plný postřiků, hormonů, šidítek a Éček. Éček jako Evropa.

      Že jsme kolonií je také jasné. Jsme „krmelec Evropy“. Podstatně víc investic od nás odchází než k nám přijde. Jak typické pro kolonie! Vysávání, džusování, rabování. Nejen že nám Klausové a podobní se svými kamarilami zničili celou strukturu českého průmyslu, která tu vznikala a rozvíjela se přes 250 let, oni nás ještě vydali tzv. Západu jako montovnu s nízkou cenou práce. Tomu se také říká koloniální závislost.

      U vědomí toho se nám žije nasraně a se zaťatými pěstmi. Jen velký omezenec to nechápe.

      Jezdit si kam chceš je úspěch, za který ale EU opravdu nemůže. Říká ti něco Schengenský prostor?

      A to, že pracuješ jinde než doma, tím se moc nechlub. Doma jsi vystudoval zdarma a daně odvádíš kde? V cizině. Není to typické pro parazita?
      A že ti koloniální panstvo nebrání říkat kraviny, jako je tvůj příspěvek v 17:14, to se ani nedivím. Oni potebují výřečné blbečky co trousí demagogie na každém kroku, hlavně v médiích. Zato dámy a pánové z Nové republiky, Parlamentních listů, Protiproudu, z Rádia Svobodné univerzum a dalších opozičních a dalších desítek vlasteneckých a velmi kritických médií do zprivatizované „veřejnoprávní“ ČT nebo ČRo nezvou, mluvit nesmí, jsou napadáni, očerňováni, pomlouváni.

      A ten zbytek toho tvého cancu, to už je ukázka hnusné manipulace. Nikoho z místních diskutujících neznáš, ale hned to jsou rudí, rudohnědí, komoušové, Putinovi šváby, pomatenci, povaleči atd. atp. atd. - ubohé podlé podsouvání... protože nemáš žádný pořádný argument a klepeš se strachy, že přijdeš o výhody svého parazitického života na cizí účet.

      Lísej se k fašistické EU. Dlouho to trvat nebude a EU zdechne, my ji zdechnem! Tak si vychutnej ty poslední chvilky Evropské unie, toho žaláře národů, ubohý nedovzdělaný trolíku.

      Smazat
  27. Zástupci vlasteneckých stran by si měli sednout a dohodnout se co je realistický model czexitu. Je to model Švýcarska, nebo Norska, nebo brexit Británie? Vystoupení ze Shengenu, ESVO a EHP a řešení vztahů s EU pomocí bilaterálních dohod? Tento model by pak měli představit veřejnosti, aby věděla co volí. Já osobně jsem pro co nejtvrdší czexit.
    Vyjmenovat co nechceme: Především, aby nám sem cpal někdo migranty, a abychom byli ekonomickou kolonií.
    Co chceme: aby zákony vytvářel výhradně český parlament, abychom o zásadních státních a společenských otázkách rozhodovali výhradně sami, abychom obnovili strategickou ekonomickou soběstačnost nezbytnou pro existenci nezávislého státu, abychom v nezbytné míře a důstojné podobě participovali na společném evropském trhu pouze pomocí bilaterálních dohod ČR - EU.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Zástupci vlasteneckých stran (o jiné než SPD nevím), se sejdou s vlastenecky laděnými ateisty i věřícími na zámku v Příčovech u Sedlčan tuto sobotu 15.8.2020.

      Smazat
  28. Brexit je výsledkem neuvěřitelné síly vlastenectví, intelektu a vytrvalosti Nigela Farage, který málem zaparkovala svou politickou impotencí Májová do autu. Naštěstí její nástupce a přítel Farage, premier Johnson trestný kop Británie proměnil. Farage pracoval s neuvěřitelnou intenzitou jak v EP, kde se zničujícím humorem ničil ojro-ouřady, tak svou jasnou argumentací promlouval ke všem občanům Británie, např. hesly: Give me my country back, give me my pasport back – vraťte mi moji zem, můj pas.
    I pokud takového borce nemáme, v SPD se soustředilo jádro kvalitních a statečných lidí, kteří se nebojí říkat pravdu a mluví jasnou řečí. Výsledek posledních voleb o tom dostatečně vypovídá; průběžné volební průzkumy jsou úsměvné. Trikolora je, bohužel, strana „mírného pokroku v mezích zákona“ a její tolerance k otázce majetkového vyrovnání kdysi německých nemovitostí je překvapivá. Možná, že petice k otázce odchodu z EU by nebyla marná, aby si nás každý nemazal na chleba a řada lidí by možná začala více přemýšlet. A.Š.

    OdpovědětSmazat
  29. czexit nelze uskutečnit. Není na to vůle politiků a z nich 10% nestačí.Zákony na to nejsou a brzdí se v jejich vytvoření.Zbytečná diskuse. Chamtivost politické sféry a tzv.lidí je nekonečná a neukojitelná. Žádné morální, etické a duševní hodnoty v nich nejsou. Celý stát je rozkraden, zotročen, zneužit a bude tímto zatracen. Co je příčinou? Základní otázka pro všechny je: že na to se musí každý zeptat sám sebe a proč to nechal dojít tak daleko a nic neudělal? Je pozdě se bránit, když není kde a jak.Všichni kráčí hrdě pod sebezáchovnou vlajkou svých zájmů a každý nesnáší každého. Závidí druhému, krade z druhého, podporuje krádeže, které vůbec nechápe, a radostně podporuje, nebot mu zaručují pokračování života. Nevědomost je pro něj blaženost. Starat se o sebe tak dlouho co to jde a pak se dobrovolně odevzdat tomu co přijde je sobectví. Jakákoliv činnost kterou děláme a vytváříme je, podpora podvodníků všech kategorií. Tato a další podmíněnost v pomalém dokonání je, že jsme se nenaučili jednat správně, ale podle těch, ke kterým jsme tak životně připoutaní v obavách, že i o to vše osobní o které se můžeme opřít a změnit běh času a špatného chování na kterém tak lpíme, můžeme přijít. Když se člověk stal zvířetem, pak se jeho vlastnosti plně vyvinuli. Není třeba czexitu, ale svrhnutí totalitářsté moci semknutím se více zemí a vznik nového společenství ve všech oborech. Na to však češi a další zahnáni do kouta již nemají koule. Neznají skutečný smysl života.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Skvělé! Absolutně dokonalé vyhodnocení současnosti i minulosti anonyme 17.46 - už dlouho jsem nečetl tak skvělý diskuzní příspěvek, bez emocí, přesto velice podnětný k přemýšlení nad věcí. Ano, tak to je. Přispívejte do diskuzí častěji, jestli máte čas a náladu, málokdy se mezi tím hádáním a haštěřením najde něco tak rozumného a aktuálního.

      Smazat
  30. Snad neuškodí, i když poněkud mimo téma, vzít v úvahu mocenské postavení Polska, které ztratilo značnou část území na východě získané po První světové válce na úkor carského Ruska s kompenzací na úkor Německa v důsledku Druhé světové války.
    Dnes svoje "předválečné" nároky nemůže Polsko uplatňovat vůči Ruské federaci, když se jedné o území jiných států - Ukrajiny, Běloruska a Litvy, zatímco při rostoucí dominanci Německa v Evropě roste nejistota Polska co do jeho poválečných územních zisků na západě. Ty jim garantovaly vítězné mocnosti Druhé světové, USA, SSSR a Británie. SSSR neexistuje a s Ruskem má Polsko historické účty podobné jako s Německem. Británie postrádá svůj bývalý mocenský status. Pak není s podivem až vazalská vazba Polska na USA. Jinou možnost, krom jisté opory v podobném postavení dalších, nevelkých států na východu Evropy, snad ani nemá. Což může mluvit ve prospěch existence V4…, jejího rozšíření a vlivu v EU. Pokud by tedy představitelé daných států jednali státnicky, šli by nejméně touto cestou. Možná proto bylo nutné odrovnat Fica a prosadit Čaputovou a jí podobně na Slovensku. Divide et impera ...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 18:09 Blbost na entou. Rusáci o žádnou část Polska neusilují a je to přesně na opak. Poláci usilují o vytvoření svého TROJMOŘÍ a to je umoří. Vlezly do jámy s největším parazitem a doufají, že na něm budou parazitovat. GENIÁLNÍ. Starý negramotný blbec.

      Smazat
    2. 20:48 kde jste v textu z 18:09 našel, že Ruská federace (žádní Rusáci!) usiluje o jakoukoli část Polska? Pokuste se chápat psaný text, v tomto případě pochopit psané časové souslednosti a souvislosti. Pokud to je nad vaše možnosti, diskuzi prospěje, když se odmlčíte.

      Smazat
    3. 18:09 Souhlas. Orientace na USA není optimální, nicméně v současné situaci jediná možná. Rusko nic nepodnikne, to bude sedět na zadku a pokud nechceme být vymazáni Germány potažmo EU, nic jiného, než orientace na USA nám nezbývá.

      Smazat
    4. 12;34
      Jasně, orientace na amiokupanty je SAMOSPASITELNÁ... Žid by napsal, že seš Mešuge a měl by pravdu 🙃

      Smazat
  31. EU je podle mně beznadějná a bude jen škodit, sama totiž nemá. V principu je Czexit správný, chce to politika, který to sečte a dá dohromady a zrealizuje. Bude to něco stát, ale je tam naděje, tohle je umírání za bílého dne. Chtělo by to být s Ruskem zadobře, teď chápu, proč se tak intenzivně pracuje na jeho pomlouvání.

    OdpovědětSmazat
  32. Byli jsme před fašoEU a BUDEME I PO NÍ.... VYSTOUPIT A TO OKAMŽITĚ!!!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ale no tak - anonyme 19.29 - přesvědčujete davy jako nějaký Hus? Vystupte si sám, a to okamžitě. Vytipujte si enklávu, která není v EU, sedněte na vlak a tradá ven z ČR. Je to jednoduché, a nikdo vám v tom nezabrání. Ale - to se vám asi moc nechce -co? A proč?

      Smazat
    2. 12:34
      Co to mělo být, střelba ze zastavky nebo myšlenka?

      Smazat
  33. Stále se nás snaží přesvědčovat, že je něco nemožné, že nejsme dost zralí na to znát platy moderátorů v ČT, kteří jsou našimi zaměstnanci, že nejsme dost demokraticky vyspělí na referenda podle Švýcarska. Bojí se nás. Institut referenda musí být naplněn, jinak porušují Ústavu ČR.

    Moudrý a vysoce erudovaný MUDr. F. Koukolík:
    "Mám ji rád (ČR) i se svým národem i v této době, kterou považuji za jednu z nejriskantnějších v našich dějinách, doprovázenou rabováním zdrojů a ponížením, pocitem rozkladu hodnot a hromadnou pomateností jak ze skupinového strachu, tak ze skupinové chamtivosti."
    "Jsou si lidé, kteří ve jménu vlastního prospěchu poškozují národ, tak jistí, že včas uniknou, jakmile začnou potíže? Jestliže to národ připustí, zdařit se jim to může."

    "Jestliže si příslušníci jakéhokoli národa (a jeho státu) nejsou dobře vědomi své identity, pak ohrožují svoji existenci."
    "Jestliže národ (a jeho stát) nepečuje o inteligenci a vzdělání své populace, zvláště dětí, dospívajících a mladých dospělých, nebo neumí či nechce odpovídajícím způsobem zacházet s distribucí inteligenčního kvocientu v populaci, poškozuje svoji existenci."
    "Jestliže národ (a jeho stát) nemají pod kontrolou spotřebu tabáku, alkoholu, drog a hráčství, pak poškozují svoji existenci."
    "Jestliže národ (a jeho stát) nebudou mít pod kontrolou své úspěšné psychopaty, budou mít úspěšní psychopati pod kontrolou národ a jeho stát."
    "Jestliže národ a jeho stát nebudou mít pod kontrolou církve, budou mít nadnárodní církve pod větší nebo menší kontrolou národ a jeho stát."

    "Zdroje mohou podle okolností být zemědělská půda a produkce, lesy, pitná voda, suroviny a drahé kovy, kvalifikovaná pracovní síla, finanční trhy, intelektuální vlastnictví ... jestliže chce jakýkoli národ a jeho stát přežít, pak by si měl vlastní zdroje důsledně chránit a myslet na budoucnost - a ta je riskantní."

    Češi, proč jsme kdo jsme-a jak dál? Galen, 2015.


    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Úžasné! Díky za tip na knížku.

      Smazat
    2. Za loňský rok Češi utratili za drogy, chlast a prostituci 220 miliard korun.

      Smazat
    3. Takže statistiky vynesou náš HDP do výšin. P.K.

      Smazat
  34. Už jste se vykecali, blbečci? Tak zítra nástup do montoven ať tu sjednocenou evropu vybudujete.Pochopte, teprve nyní jste v řiti na věčné časy.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 19:36 V čem si myslíš, že se lišíš, ty mysliteli.

      Smazat
    2. 19;36
      A pan ředitel ráčí také vstávat a jít příkladem... 😉

      Smazat
    3. Přesně tak anonyme 19.36 - dobře jste to napsal, a asi zakončil tuhle diskuzi. Až na to, že tihle tady nenastupují do "montoven".Zítra opět nastoupí k PC - to je jejich každodenní zájmová a pracovní platforma. Ono nejlíp se žvaní o vlastenectví a samostatnosti s plným břichem, z teplýho pelechu, zajištění důchodem, a vůbec nepřemýšlí, co by dělali, kdyby to vystoupení z EU třeba taky změnilo?? Zblajzneš poslední skývu chleba a důchod nikde? Komu by nadávali - kdyby museli i ten PC prodat? Už jsem přestal chápat "lidi" a ty, co sedí u počítačů už nechápu vůbec. Nevědí co by opravdu chtěli.

      Smazat
    4. Já sice nejsem ještě důchoda, ale je pravdou, že místo do hospody usedám k PC. Rád čtu vaše názory, nemám rád nadávky a už vůbec nesnáším vejtahy (21:41). Přeji dobrou noc montér.

      Smazat
    5. 21,48
      Tak šel příkladem a přestal sedět u PC!

      Smazat
  35. 19.36 Už jste si vyzvedl "dáfky"? Intelektuále pohrdající pracujícími, pohrdající prací vytvářející skutečné, materiální hodnoty...

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 20:58 Ty "dáfko" jedna. dle použitých slov a jejich sklatby máš k práci daleko. Trochu mi to připomíná absolventy VUMLu, kteří do nás na technice cpali marxák.

      Smazat
    2. 9,37
      Generál Calex promluvil:-)))

      Smazat
  36. Selský rozum přeci každému napoví - když máme ve smlouvě s EU možnost vystoupení, musí v každém právním státě být uzákoněn způsob opuštění této organizace, např. referendem, rozhodnutím vlády, prezidenta, nebo kombinací těchto variant. Samozřejmě není-li dána jiná vedoucí úloha.
    Stejně tak by nedával smysl rozvod manželství, kdyby nebyl uzákoněn způsob kdo, jak a za jakých podmínek rozvod potvrdí.

    OdpovědětSmazat
  37. Právně jsme stále ČSSR !!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 7:39
      Kde jste sebral ten nesmysl, ubohý člověče!!!

      Smazat
    2. Houbelec, právně jsme stále Svatá říše římská! Samozvanec neměl právní legitimitu k jejímu rozpuštění ...

      Smazat
  38. 7:39 Já už si nejsem jist. Mám podezření,zda nejsem občan Ost Marky.

    OdpovědětSmazat

  39. Bez vize

    http://www.zvedavec.org/komentare/2020/08/8400-bez-vize.htm

    Dotuje Brusel ČR nebo naopak?

    http://www.zvedavec.org/prispevky/2020/08/8398-dotuje-brusel-cr-nebo-naopak.htm

    Podívejme se jenom na strohá čísla bez rozkrádání, podvodů celého aparátu, který už nelze ani spočítat.

    Z Bruselu máme možnost získat na další období 550 miliard Kč (dle kursu). Krásné číslo. Tyto peníze jsou rozpočtovány na 8 let.

    Do Bruselu posíláme ročně přímo asi 40 miliard. Tzn. 8 x 40 = 320 miliard.

    V dividendách jde na západ cca 260 miliard ročně.

    Nazpět asi 20 miliard.

    (Potvrdil to i Paroubek na Primě jako bývalý premiér.)

    Tudíž na západ jde ročně cca 240 miliard. Za 8 let to je 8 x 240 = 1 920 miliard. Tzn., že z České republiky odchází 1920+ 320 = 2 240 miliard !!!!!! Tzn., že do České republiky přichází (z EU ) 550 miliard!

    Takže jsme výhodný zlatý důl!

    A pak proč náš dluh stoupá?

    Je třeba připomenout, že kromě cca 40 miliard, které jsme poslali ze státního rozpočtu do rozpočtu EU ( informace uniklé za rok 2012, informace z následujících roků se „verifikují“ – proč asi?), neseme některé další náklady. Zde je přehled některých z nich:

    6 miliard zaplacených cel v cenách zboží.
    19 miliard – náklady na ko-financování evropských projektů.
    10 miliard na úředníky EU oficiálně. (Skutečně cenu obsluhy nikdo nezná, nebo zná, ale tají!)
    46 miliard na plán EU – do roku 2020, aby 40 % absolventů střední školy mělo vysokoškolský diplom.
    10 miliard na biopaliva ( jak úsměvné).
    40 miliard na dotování solární a větrné elektřiny (tak proto ji musíme mít tak drahou!)
    4 miliardy na posílení elektrické sítě. (Kvůli nařízení, že musíme dopravu do Rakouska z Německa posílat zdarma.)
    Sviňárna non plus ultra – to z naší atomovky, proti které tak pitomci protestují!!

    Je potom jasné, že Českou republiku se snaží udržet v EU stůj co stůj, přestože se stále tvrdí, že na nás prodělávají a peníze od nich tečou k nám. Lžou nám ráno, lžou nám v poledne, lžou nám večer, lžou nám celou noc, lžou a lžou a lžou.



    Nebýt v EU, tak se máme jako prasata v žitě a důchodci z EU by sem jezdili v autobusech do hospod se nadlábnout, to by ekonomika a státní kasa mlaskala.

    A co na toto říkáte vy, občané ČR?

    OdpovědětSmazat
  40. Referendum je jediný naprosto jasný znak demokracie. V tzv. "demokratických volbách" volíme pouze sliby a pozlátko, ale skutečnost a to, co si potom politici odhlasují, už je potom úplně něco jiného a v úplném rozporu s tím, proč je lidé volili. Mají v podstatě volnou ruku ke schválení naprosto čehokoliv, jak už v minulosti mnohokrát ukázali - privatizační, církevní nebo solární tunel, zákony na podporu těch bohatých a snížení pomoci těm slabším. Není potřeba chodit daleko do minulosti.

    OdpovědětSmazat
  41. Nečekejme na příznivější podmínky pro opuštění EU, nebudou !

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.