Reklama

pátek 7. srpna 2020

Petr Hampl: Poučíme se z amerického rasového debaklu?


Petr Hampl a -rp-

7. 8. 2020  PrvníZprávy

Minneapolis (a podle všeho i další americká města) se opravdu rozhodla zrušit policii a uvolněné peníze svěřit „expertům na rasismus“, kteří mají zločincům rozmlouvat jejich záměry. Není to parodie ani planý slib. Opravdu to udělají.


Na snímku Petr Hampl, nezávislý sociolog

Samozřejmě to nebude mít dopad jenom na rasové střety, ale především to otevírá prostor pro obyčejné zločince. Od kapsářů a drobných zlodějíčků až po pachatele přepadení, vloupání, únosů a vražd. Teď proti nim budou stát leda tak místní sousedské hlídky.

Za pár měsíců to v Minneapolis nebude k životu. Ale lidé nejspíš neudělají revoluci. Každý se bude snažit prodat svou nemovitost a odstěhovat se jinam. Ceny nemovitostí budou klesat. Kdo bude váhat příliš dlouho, nedostane nic. Všichni tudíž budou spěchat. A během pár let bude město rozděleno na ghetta a luxusní zóny střežené soukromými ochrankami. Zkrátka, dojde k úplnému zničení kdysi vzkvétajícího města.

Je naděje aspoň v tom, že třeba my ve střední Evropě se poučíme a nebudeme takové stupidní kroky opakovat? S takovým názorem jsem se v poslední době setkal několikrát, ale obávám se, že je naivní.

Třeba inkluze ve školství. Všude, kde byla zavedena, skončila katastrofou. Jaké z toho bylo poučení? Takové, že je nutné ji zavést i v českých zemích.

Nebo multikulturní integrace migrantů založená na tom, že jsou povzbuzováni, aby si nechali svou kulturu. Výsledkem non-go zóny a celé státy rozvracené tichými občanskými válkami. Jaké z toho bylo poučení? Že česká vláda financuje desítky neziskovek, které dělají totéž u nás.

Petr Hampl: Podaří se zabránit schválení istanbulské úmluvy?

Jenže moment. Katastrofální důsledky? Jak pro koho. Dopady na běžné obyvatele jsou nesporně strašlivé, ale z hlediska státní byrokracie i aktivistů neziskovek to byla aktivity úspěšné. Nikdo nepřišel o místo, nikomu nebyl snížen plat, nikdo nebyl volán ke zodpovědnosti. Byrokracie a neziskovkáři dostali vyšší rozpočty a více pravomocí. Z jejich pohledu jsou školní inkluze i multikulturní integrace velice úspěšné.

Stejně tomu bude i s rušením policie. Pro obyvatele katastrofa, pro „experty na rasismus“ ideál.

Pokud nás tedy zajímá, zda bude obdobný krok zaveden i v českých zemích, musíme položit následující otázky:
  • Je tu skupina, která by na tom vydělala?
  • Má ta skupina dostatečný vliv?
Za současné vlády to asi není realistické, ale zkusme si představit, že se naplní vize Petra Fialy, stane se tím lepším premiérem a ministrem vnitra v jeho vládě bude Pirát Bartoš. Za téhle konstelace někdo rozpoutá vlnu demonstrací proti „policejnímu násilí“… a výsledek už si umíte představit. Ale nebojte, speciální jednotka pro vyšetřování předsudečné nenávist, ta rozpuštěna nebude.



50 komentářů :

  1. Defund police? Rušení policie? Nedejte se mýlit.Nejedná se totiž o nic jiného než o další sociální experiment ultralevicových pomatenců, marxistů, anarchistů, bojovníků za sociální spravedlnost (social justice wariors), samozvaných "probuzených" lidí (woke people), "cancel culture" (mazačů historie), lidí nenávidějících USA a celé jejich historie, základů na kterých USA stojí, lidí nenávidějících kapitalismus.

    Nejlegračnější na tom je, že proti všem těmto liberálním ultralevicovým šílencům z USA a dalších západních zemí stojí (jako například tady v diskusi) další ultralevicoví šílenci - obdivovatelé SSSR a předlistopadové totality u nás, kteří se ale od sebe ve skutečnosti liší jen v nepodstatných detailech.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ad 189:36 - Prosím tě, když neumíš psát nic jiného, než hlouposti, tak raději nepiš!

      Pro tebe všechno, co se ti nelíbí je levice, levicové levičácké, marxistické případně neomarxistické. Meleš hlouposti a tváříš se chytře, nedovzdělaný pomatenče. Docela sranda kdyby to nebylo k pláči.

      Administrativu USA drží už několik desetiletí notoričtí bořitelé mezinárodního práva, čili mezinárodní zločinci. Z toho se nevylžeš, ty jeden obdivovateli zločinců.
      Kapitalizmus je vrcholně nespravedlivý systém vydírání a zneužívání lidí parazitickou menšinou. Z toho se také nevylžeš.

      Smazat
    2. 18:50
      Právě jste v posledním odstavci přesně potvrdil to co jsem napsal. Gratuluji a dík.

      Jinak, hnutí "BLM", "defund police" atd., nemá s nějakým mezinárodním právem pranic společného, jedná se o zcela vnitřní záležitost USA. Takže jste úplně mimo a plácáte úplné nesmysly.
      A právě kapitalismu a s ním spojené průmyslové revoluci vděčíme za skok lidstva od středověku do novověku se všemi jeho výdobytky.

      Smazat
    3. 18:50 To je prosté vysvětlit. Neb podstatou veškeré levice je rovnost. V čem se různé levicové směry od sebe mnohdy zásadně liší je pojetí rovnosti. Skutečná (absolutní) pravice je generální reakcí proti levici. Pravice odmítá všechny formy rovnostářství. Přitom ale platí, že nic není vzdálenější pravdě. Neb co je nemocné má zemřít a to, co je vynikající nesmí být snižováno na průměr! Levičáctví (ve všech jeho podobách) se projevuje jako duševní společenská choroba, která vede k jejímu postupnému úpadku, kdy všemu nemocnému, slabému, patologickému a dokonce kriminálnímu je věnována dojemná starost a péče, která daleko přesahuje péči o zdravé, a to proto, aby se opět zařadilo do stáda obecné uniformity. V naší současné levičácké společnosti existuje skutečná fascinace vším tím, co je nemocné, degenerované či podprůměrné. Tři procenta mentálně zaostalých dětí v populaci jsou ve středu veřejného zájmu; o 97% normálních dětí v populaci se starají učitelé, jichž je málo, kteří jsou špatně placeni a kteří pracují v situaci, kdy dospívající vstupuje na univerzitu, neovládaje svůj mateřský jazyk. Totéž platí s malými obměnami o delikventech, o něž se láskyplně pečuje, zatímco „starší občané“ upadají do chudoby, o každém druhu společenské spodiny, která z důvodu své zvrhlosti zaplňuje titulky bulvárních (jiné aby pohledal) novin.

      Smazat
    4. To 18:50 - přesně jste to popsal. Tupci stále dělí svět na pro-levý. Ta doba je dávno pryč, ale je ve VUMLu nic jiného nenaučili, tak si porád melou to své seno/sláma.Pan Hampl má zajímavé postřehy a závěry, ale i on je musí pořád zasmaroďévat svým praovlevým viděním světa. Je chytrej a hlava mi tuhle blbost od něj nebere.

      Smazat
    5. pro 18:36 Dost ubohý pokus o adoraci současného stavu u nás. V Sovětském Rusku a následně SSSR byla někdy zrušena policie? Kdy? A u nás mezi lety 1948 - 1989? Kdy? Policie (v SSSR milice a u nás SNB) dělaly svoji práci a dobře. A špíny a netáhla si dávali sakra pozor. To dneska jsou z policajtů děláni pitomečci a kdejaký kriminálník a kdejaké usmrkané netáhlo s nabarvenou palicí si na ně může vyskakovat podle libosti. Hned se najde dost "novinářů", kteří začnou ječet o policejním státu, předlistopadových praktikách apod. A policajt letí. O to panu pisateli jde. Aby měly navrch kdejaké politické neziskovky, úchylové všech barev a vyznání a jiná verbež. Jinak v SSSR by tam udělali velice krátký proces. Vyřízení takové záležitosti by trvalo max. dva tři dny. Mají s tím zkušenosti. např. když Adolf stál před branami Moskvy a lůza se utrhla ze řetězu, milice a vojsko udělalo pořádek přes noc. Koho chytili vyřvávat proti státu nebo armádě, ten se pakoval na Kolymu a koho chytili rabovat, toho zastřelili na místě. V mžiku byl klid. Ale v USA to také a ve svých dějinách to mnohokrát dokázali. A současný stav někomu vyhovuje. Někomu hodně vysoko postavenému (a hluboko ukrytému). Když si ani prezident na něj netroufne. Ale jinak ať si užijí. Právě dostávají ochutnat toho, co organizovali jiným.

      Smazat
    6. Chybí ti základy logiky a proto ji nepoužíváš. TY o voze (BLM) a oni o koze - zločiny USA proti mezinárodnímu právu.

      Kapitalizmus a svět páry - to bylo před 200 lety! Skok lidstva ze středověku do novověku se oficiálně odehrál roku 1492 - objevením Ameriky. Tys asi ve škole chyběl, že?!
      Nová doba a s ní spojená fáze kapitalizmu je přesně to, o čem jsme psal: vrcholně nespravedlivý systém vydírání a zneužívání lidí parazitickou menšinou. A z toho se nevylžeš.

      Smazat
    7. Nácku 19:50, píšeš opět jen nabubřelé fašistické pitomosti. Levice znamená rovnost šancí a ne rovnostářství. Tys prostě do školy nechodil, viď? Jinak v jednotlivostech, které tě síří s tebou souhlasím. Ale to je způsobeno ne levičáky, ale pitomci, kteří se opičí po nezodpovědných německých "křesťanech" a la Merkelová. A tu z levičáctví nemůžeš podezřívat ani omylem.

      Smazat
    8. 22:01-Proč nálepkujete a přitom souhlasíte s fakty? Proč neuvedete, že pitomci degradovali také socialismus, který padl z vůle lidu.

      Tou školou myslíte M-L, kterou dotyčný 19:50 možná i má, neboť jeho filosofické vyjadřování je na vyšší úrovni, než to Vaše.

      Oprostíte-li se od nálepek a popíšete pohled Vaší levice bez pitomců, rád se poučím.

      Smazat
    9. Zase tady spousta motaku blouzni o svem pravo/levem videni sveta. Pritom rozdeleni je jasne levice=pokrok, pravice=konzerva. Muze mi tedy nekdo vysvetlit, co bylo na predlistopadove KSC levicoveho? Vzdyt uz batjushka Lenin se vyporadal s levici (tehdy soc.dem.) ve sve tezi: "Levicactvi, jako detska nemoc komunismu". Logicky tedy po listopadu, byvali komuniste zahazovali stranicke legitimace a sdruzovali se do ruznych ODS, ODA, OH a podobnych vykutalenych spolku. Ohloupenemu stadu pak zacali indoktrinovat jakesi bludy o tom, ze levice=rovnostarstvi a pod. Pritom puvodni zasadou socialismu bylo: "Kazdy podle svych moznosti, kazdemu podle jeho zasluh!". Nejake davky neprizpusobivym, zavedli az "oni" a presto se najde dost motaku, co porad omila takove hlouposti.

      PS - aby bylo jasno, sam se povazuji za kovaneho levicaka, protoze jsem "pokrokar" a ctitel Masarykovskych tradic. :-)

      Smazat
    10. Povedzte Jura, čo vy si predstavujete pod takým slovom pokorok?

      Smazat
    11. Juro, Vaše "jasné" dělení není také jasné. Co je to "pokrok a konzerva"? V čem, "pokrokáři" jsou všichni, jen vylévají často vaničku i s hodnotami konzerv.

      Klasické "Volnost, rovnost, bratrství" je třeba vždy doplnit v čem!
      I svobodu je nutné definovat komu, aby se naplnil význam slova demokracie.

      Smazat
    12. 18:36 Jasně my co jsme žili v socialismu jsme ultralevicový šílenci. Tak to plácáte nesmysly za socialismu žádný zločin nezůstal nepotrestán. A co chtějí poskoci globalistů určitě nechceme.

      Smazat
    13. Vy 20:17 chcete orientaci mezi individualismem a solidarizujícím kolektivismem charakterizovat jak? Chytří a hloupí? Schopní a neschopní? Pracovití a líní? Povězte!
      Nevím, co a jak učili ve VUMLu. Předpokládám ovšem, a to téměř jistotou, že tam zmiňovali a rozebrali i Leninovu tezi o dětské nemoci komunizmu, levičáctví. Možná víte a možná jste to zažil, že součástí vysokoškolského vzdělání byl Marx-Leninismus. Tam jste se o tom mohl dozvědět. Onehdá jsem tím byl otravován. Teď si tehdejších informací cením.
      Konstatuji, marxistická teorie, s přihlédnutím k době jejího vzniku, je geniální. Současnost to dokonale potvrzuje. Na tom nemění nic to, že komunisté bitvu prohráli. Válka běží dál, všimněte si.

      Smazat
    14. Sponzory celé té šílenosti také " podezirate" z levicovosti?.. Vždyť jsou to miliardarske rody:-)

      Smazat
    15. Anonymní8. srpna 2020 12:00
      Pravice i levice jsou obě cestami ke koncentraci moci. Jenom jinak oblbují lidi, jednou to je absolutní svoboda, podruhé to je absolutní péče. Obě cesty brání občanům zapojit se do správy věcí svých. Obě cesty jsou nedemokratické, totalitní. Volme prodemokratickou SPD. P.K.

      Smazat
    16. Rudoch mi tu není schopen kůli židocenzůře dpovědět! To na ncenzúrovaným Pravým prosotru mi odpověděl vcelku rozumně a ogicky bez zbytenčých nálepek (mmch. jak je možné Hofsteine, že porušuješ pravidla - rudoch v 22:01 mě napadl a přesto byl jeho canc uveřejněn?).

      Tak asi takto - https://pravyprostor.cz/je-byt-komunistou-in/#comment-1139083

      Je tam prakticky totožný názor který tu je skryt šábesdeklrudocenzůrou a komouš kerý tam vystupuje jako "pepa" mi odpověděl toto - cituju:

      "Popisujete současný západní kapitalizmus , ten tu prosazuje různé prapodivné menšiny , multikulti , inkluzi ! Ta vaše skutečná pravice je dle vás otrokářství ! Vyražte s tím do voleb , pár místních pravičáků vám dá určitě hlas!"

      A má recht, páč to pochopil! To co na Západě dnes vládne je skutečně výhradně levice! Prvice stojí prakticky mimo zákon! Pod její vádou bys šábesdekle Hoffsteine, ty vajsjuďáckej xindle klečel spolu s negry před mou rohožkou a při čistění mých bot bys mě oslovoval "sáhibe"! A pokud bys ňákym nedopatřením umazal mý tkaničky krémem, skočil bys v tý jámě (jak jsem tě na tý koláží co si se tu s ní jednou chlubil zastřelil ranou do týla!) Akorát že by to za mě udělal nějakej umouněnej sluha:-)))

      Smazat
    17. Více o předobrazu takové budoucí a nanejvýše žádoucí Říše čti zde! - http://www.vontartarus.cz/

      P.S.: A tohles neměl zveřejnit, to bylo jen mezi náma - proto tam chybí korekce - plno písmen buď chybí nebo je zpřeházeno! Zveřejnuj originální, nestranné texty, ne osobní výpady - na to seš dělanej, co? Nadávat, lát, dělat ze sebe chudáka ... ale Idejí se bojíš!

      Smazat
    18. Čili toto smázni a nahoďto správný sdělení! Páč toto cos uveřejnil je pouhá technická poznámka k tobě, lejnere debyliči! A ty ač debil moc dobře tušíš co je tím správným sdělením - totiž začíná to slovy: "Pouze jeden z nás tu je socan!". Páč totiž jak tam též stojí, já jsem monarchistou a mým ideálem je tuná Romek Ungernů-Strenbergů - https://i.4pcdn.org/pol/1472932142006.png

      I pan Hitler byl monarchista, jak srpávně odhadl Pepek Džugašvili ve svým projevu k výročí pitěrskýho puče, kde prohlásil, že "není ani nacionalista, ale ani socialista, anýbrž že je imperialista" a že jeho režim se podobá režimu "který byl u nás za carismu", tedy že je de facto černostoněnec! A je to tak,páč se "náckama" jak lejneři komoušýči označují nacionální socialisty on rázně zatočil a vykopal je ze strany dřív než vůbec převzal moc. Zbytek pak postřílel za noci dlouhejch dýk. A jak se vzpořádal s nacisty jako Strasser? Cituju:

      "Otto Strasser obvinil Hitlera z pokusu zníčit sociálni revoluci v zájmu spolupráce s kapitalisty. Hitler to rozzlobeně popřel a snažil se ospravedlnit to, co dnešní kapitalisté s oblibou nazývají „svobodné podnikání“, jenž je však v kapitalistické společnosti plné monopolů nemožné. Podle Otto Strassera Hitler přímo řekl „že nejslabší členové společnosti musí jít ke zdi“ ... a že „moc je právo“.

      A s tím se ztotožňuju i já!

      Smazat
    19. Mmch. Hoffsteine, už jsem to tu mockrát psal i dříve, ale názory toho nácka Strassera - to si celej ty! Di písmene. Já tu jednou nahodil celej dlouhej text od něj a pouze jsem neuvedl autora a kdo to je a mělo to celkem i úspěch a cenzůra, teda ty, si s tím neměl nejmenší problém ... zajímavý experiment! Takže NR a názory pouliční lůzy SA, různých těch přihřátých Röhmů, vječně zlitých a zadlužených Wesselů apod. spodiny nejsou konzumentům NR, všeljakým těm odulým čechomužykům vůbec vzdálený! A naopak, vznešené Ídeje Nadčlověka, jehož posláním daným Přírodou je ovládat Vesmír tito podlidé nedokáží vůbec pochopit!

      Smazat
    20. Koukám, že redakce s zase pouští toho retardovanýho a dlouho zablokovaný ho imbecila.... 15:39, 16;30 a 16:44
      Blahopřeji, dali jste tomu větší korunu, než s Indickou senilitou z Reichenbergu 🤮👎

      Smazat
    21. 18:50 má pravdu, 18:36 a 19:50 blábolí nesmysly o levici, typičtí fanatici posedlí vším levicovým a údajnou nenávistí, ačkoliv nenávist projevují oni sami. V SSSR by se nic takového nedělo, to už tu řekli jiní.
      A komu si myslíte, vy anti-levicoví troubové, že prospěje, když se zruší policie? Ano, prospěje to různým pouličním grázlům a zlodějům. Alespoň dokud se slušní lidí nevystěhují jinam a nezačnou se spojovat do domobran. Ale komu to prospěje ještě více? No těm kteří podvádí v milionech ha stamilionech a doteď museli dodržovat nějaká pravidla, platit daně atp! A to jsou tvrdí kapitalisti, vy anti-levicoví troubové.

      Kapitalismus má mnoho podob a nyní se dostal do stadia, kdy spousta finančních, vojenských a korporátních struktur je napojena na státy jako paraziti a pomocí sitě poskoků je fakticky vysává a paralyzuje, aby neprošel pokud možno žádný zákon nebo krok vlády, který by ohrozil jejich postavení parazitů. K tomu velice slouží i šmejdi neziskovkáři a je šumafuk, že se schovávají za kecy o pomoci a dobrotě a lidských právech nebo si dokonce říkají "nová levice". Parazitismus NEMÁ s levicí nic společného a jenom tupec naletí na to, co kdo hlásá, aby vypadal lepší. HITLER taky hlásal, že je socialista, neříkal, že je zločinec, a přitom chtěl hubit celé národy a nadřazovat rasy, což s levicí nemá opět nic společného, vy anti-levicoví troubové!
      Na migrantech vydělávají opět korporace, jejich fanatičtí muslimští spojenci-šejkové a posluhovači jako neziskovkáři, což je sorta parazitů, které zrodil zvrhlý parazitický kapitalismus.

      Smazat
  2. 18:36 Blbeček trolíček, a na čom že stojí história USA? Na genocíde? Na vojnách? Na prepadávaní druhých štátov, krádežiach a rabovaní? Majú to, čo si zaslúžia, tí "nadľudia".

    OdpovědětSmazat
  3. stejně už vypadá Atlanta - downtown se žvejkačkovými chodníky, bílí tam přijedou do podzemní garáže a výtahem do mrakodrapu do kanceláře.
    /jefou z novéhp !ěsta, které si postavili severně.

    OdpovědětSmazat
  4. To co p.Hampl popisuje, je pokus o totální rozvrat, kdy sama veřejnost bude volat po totálně fašistickém navození pořádku...a o to jde ! Házení současného sociálního bordelu a nesmyslných rozhodnutí vedoucích elit ve státní správě kapitalistické společnosti na levici, marxisty, atd. je záměrná dehonestace skutečné levice. Jenom skutečně socialistický systém by byl schopen současné světové problémy vyřešit.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Souhlas!!!
      Přesně to jde. Pseudo-levými nesmysly (s levicí to nemá nic společného!) vyvolat požadavek na řešení tvrdou rukou, a pak zavést fašismus ultra. A zpátky už to nepůjde.

      Smazat
    2. Souhlas..Oni dobře vědí,proč to dělají

      Smazat
  5. Ano PARAZITI se zvrhly, zdegenerovaly a z té debility nevědí co vylepšit. Samozřejmě, že parazitizmus ani jinam než do záhuby vést nemůže. To je jako rozmnožovat komáry a myslet si že je to prospěšné. Všechno to je z historie známé a ti co ovládají svět, vědí že se musí začít DERATIZOVAT.

    OdpovědětSmazat
  6. Bezradnost přináší řešení kášňu popíliť, bášňu popíliť a policii zrušit.

    OdpovědětSmazat
  7. Napsáno stručně a srozumitelně, děkuji. Připravují možná nástup řekněme "silné osobnosti", to bude mazec. V Evropě dělají to samé.

    OdpovědětSmazat
  8. Stačí přestat ty mladé levičáky živit! To by bylo mrtvol, neumí si ve 30 zavázat botu! Práci zná jen z vyprávění rodičů, na tv můžou čumět při svíčkách, když prej zavřou elektrárny, maso roste v kauflandu, cikán je utlačovaný dávkami a negr je pro mou 12 letou ségru nejlepší partie. Ranní řvaní z mešity je lepší, než nějaký rock,n roll!

    OdpovědětSmazat
  9. 18:36 - MA PRAVDU !

    OdpovědětSmazat
  10. Toz chalane 18:36, povidej, kdo myslis, ze ma pravdu ty , nebo pan Hampl....

    OdpovědětSmazat
  11. Ano, Velká americká rasisticko-fašistická revoluce začala !!!

    OdpovědětSmazat
  12. Naštvou lidi a dosadí fuhrera.

    OdpovědětSmazat
  13. Místo Koněva je třeba postavit mešitu, dám na ni 10 litrů, jinak tupé voliče nelze vyléčit. Otravu vyléčil Bakala, teď je třeba léčit Prahu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Místo obludy okupanta tam bude fontána a tráva, žádná mešita.

      Smazat
    2. Pro 8:01 Vojska maršála Koněva nás okupovala? Vy už máte pořádný vítr mezi ušima. A na jeho místě má být socha 1) generála Sergeje Vojcziechovského, o kterém 98% populace neví, že vůbec existoval, natož potom co byl v naší historii nebo 2) císařovny Marie Terezie která se do dějin Prahy zapsala tím, že její politika přivedla vojska Velkého Fritze, který po vyplundrování severních a středních Čech rozstřílel Prahu z kanónů a cestou zpět si vzal celé Slezsko. Jinak k Praze neměla žádný vztah a není známo, že by v Dejvicích vůbec někdy byla. A také tam mohou být 3) garáže. Tyto možnosti padají nyní na zasedáních té sebranky co si říká zastupitelstvo městské části Praha 6. Ale právě nyní se zase hádají o koryta a starosta má sevřené půlky z Rusů a je někde zalezlý, tak se nejspíš nebude dít nic. A co se obludy týče, koukněte se do zrcadla.

      Smazat
    3. 23:59
      Mešita by nebyla dobré řešení, ale velký pomník bojovníkum proti rudému teroru bratru Mašínu by nebyl špatný a jako druhá varianta, pomník panu Havlovi, jako jednomu z nejvýznamnějších ČECHU naší historie.

      Smazat
    4. 8:01 maršál Koněv velel vojskům osvobozujícím Československo i Prahu. Nevelel intervenčním vojskům Varšavské smlouvy, která Československo obsadila v roce 1968. Vidím to jako významná rozdíl. Vám se to ovšem, propagandisto nenávisti, do kšeftu nehodí. S tou mešitou dočkejte času.

      Smazat
    5. 23;59
      Koho vyléčil ten kokot Bakala?!!!!
      Zapomeň na mešitu, bude tam trojice údu... Hrb, Kokotlář a fetka Novotnejch 🤓

      Smazat
    6. 10:50
      Koněv velel intervenci v 56 r do Maďarska, kde pozabíjeli vojáci SSSR několik desítek tisíc civilistu a stejný počet odvezli do gulagu. A v 68 se podílel na přípravách intervence k nám, tak potom jaká socha takovému darebákovi??!!

      Smazat
    7. Jediný darebák jsi tady ty. Překrucuješ dějiny jako ČT či Čro. Nacistická nenávist z tebe jen odkapává.

      Koněv dovedl do Čech osvoboditelskou armádu, která nás zachránila před genocidou, jakou prováděli Němci např. na Ukrajině a v Bělorusku.

      V Maďarsku ti tvoji civilisté vraždili své spoluobčany a vedli to amnestovaní náckové z Rychlých šípů. Dobře, že je sověti postříleli a uvěznili. Něco si o tzv. maďarském povstání přečti, abys tu příště nebyl za blba.

      Můžeš mi napsat link, kde jsi čerpal tu "informaci" o podílu maršála Koněva na okupaci ČSSR v roce 1968? To je zase nějaký výblitek z dílny Bakalosraček. Maršál byl v té době dávno v penzi. Prahu navštívil v květnu a byl velmi kritický k tomu, co tehdy psal tisk, protože někteří redaktůrci už tehdy se chtěli zviditelnit přepisováním historie. Maršála to velmi žlučilo. To byl asi celý jeho "podíl" . Chápeš nácku, co máš dělat? Link na tvé zdroje...

      Smazat
    8. Anonymní9. srpna 2020 10:55
      Nebyl jsem žádný komunista, ani chartista, uvolňování z ruské moci jsem si přál. Ale to co se psalo ve všech těch nově vzniklých periodikách i RP, bylo k zblití. A to proto, že to byla jasná cesta k likvidaci toho uvolňování. To šlo dělat jedině v dohodě se SSSR a ne na ně plivat kdejaký hnus. Také bych ty protiruské pisálky rozšlápl jak šváby. To byla od nich zřejmá provokace. Nešlo jim o nějaké naše uvolnění, ale o vyprovokování Ruska k něčemu, s čím by mohl Západ před tehdejší „světovou veřejností“ mávat, zavádět sankce a diverze. Byli to stejní zrádci národa, jako dnes Kolářové, Hřibové, atd. Dubček byl slaboch, nebo do toho zapojený, něco jako dnes Babiš. P.K.

      Smazat
    9. 8:01 Já ti dám trávíčku, já ti dám fontáničku, tam budou garáže.

      Smazat
  14. Kulturou parazitismu se dá s pomocí nakoupených poblitiků besinessmany vyšťavit i to co běžné lidi nenapadne. Ale pořád ještě potom mohou pro sebe tesat jeskyně. Bez povolení, jak jinak.

    OdpovědětSmazat
  15. Vás některé v té diskuzi, co vykládáte své pocity a dojmy o levici a komunistech, si dovolím upozornit na svého času dost frekventovanou Leninovu tezi "levičáctví, dětská nemoc komunismu". Nebo tak nějak. Můžete si to v dostupných pramenech sestudovat a pak se s jistým nadhledem vyjadřovat. Třeba i k tomu VUMLu.

    OdpovědětSmazat
  16. Myslíte si, že vaši pravnuci budou za 100 let stále řešit otázky levice a pravice ?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jestliže přehlasujeme ve volbách pravici tak, že budeme moci změnit Ústavu, zavedeme přímou demokracii a osvobodíme veřejnoprávní média od jejich privatizátorů, tak nebude nutno mluvit o pravici ale jen o nuancích levice!

      Smazat
  17. 17:16
    levici nebo pravici neřeší pouze socialistický společenský systém..samozřejmě, že v soc. budou existovat problémy ale NE sociálního charakteru...sám jsem žil v tzv. soc. 40let a žádné problémy L/P neexistovaly.

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.