Reklama

pondělí 31. srpna 2020

Proč Petříček fabuluje?

Jan Schneider
31. 8. 2020    prvnizpravy
Ministr zahraničí Tomáš Petříček publikoval článek „Bělorusové chtějí svobodu, stejně jako jsme ji chtěli my“ (Právo, 29. srpna 2020). Dopustil se v něm několika zásadních nepřesností. Kdyby nešlo o člena vlády, bylo by takové „kreativní“ nakládání s historií celkem nezajímavé, ale když ministr zahraničí diskredituje svůj post takovými fabulacemi, je třeba se ozvat.
Předešlu ale, že s jednou Petříčkovou (v citaci závěrečnou) větou souhlasím velmi, a tuším, že přijde doba, kdy bude záhodno mu jeho vlastní slova připomenout. Petříček totiž napsal: „Nám Čechům byla brutálně vzata možnost svobodné volby na dalších dvacet let. Nejsme-li zlomyslní, musíme si přát, aby se jiní této zkušenosti vyhnuli. A pokud můžeme, něco pro to udělat. Pro možnost Bělorusů si svobodně zvolit své politické představitele a skrze ně svoji další budoucnost. Ať už bude jejich volba jakákoli!“

Petříček v článku píše o Pražském jaru jako o „snu o svobodě“. Je holt vyrostlý v době, kdy slovo svoboda se stalo zástupnou vycpávkou pro cokoliv. Nutno ho opravit – Pražské jaro nebylo jen snem o svobodě, aly bylo především snem o spravedlnosti, o režimu s lidskou tváří!

Teď sice svobodu nominálně máme, ale jak vidno, sama svoboda neřeší nic, jen poskytuje prostor k řešení jak dobrému, tak i špatnému. Ze spravedlnosti se tak stala žvýkačka, dědictví tolikrát a tolikerými vzývaného TGM je ničeno, v návratu do minulosti jsme si ho sice vzali jako orientační bod, ale přefičeli jsme kolem něj do dob velkorakouských až rekatolizačních, jak se nám denně ozřejmuje.

Trpí Petříček zdravotní vadou – nebo ideologicky motivovaným zúženým viděním? Když píše o tom, že v Bělorusku jsou lidé mučeni v kobkách tajné policie, nenapadlo ho se zeptat (nebo si to zakázal?), jestli je to opravdu poslední země na světě, kde se tak děje? Copak udělali našemu ministrovi zahraničních věcí ti trpící v ostatních zemích, že se o ně nestará, i když je ministrem všech, a ne jenom některých zahraničních věcí? Cožpak neslyšel o tajných amerických věznicích, rozesetých po celém světě – když už nemluvíme o Guantanámu, kde jsou lidé bez soudu drženi už desítky let? Netrápí ho ani případ Juliana Assange, s nímž je zacházeno v rozporu s téměř všemi konvencemi, aniž by byl navržen na Nobelovu cenu míru?

Petříček fabuluje i o roce 1989, prý jsme zase chtěli svobodu a také jít na Západ. Slabou omluvou budiž, že byl mladý a nepamatuje si to z vlastní zkušenosti. Čte ale špatnou literaturu, a ty, kteří mu ji doporučují a radí mu podobně, by měl nakopat do šimpánu. V roce 1989 totiž většina národa nechtěla změnu režimu, ale jeho zásadní zlepšení, ve svých vizích navazovali přesně na rok 1968. To je prokázáno tehdejším výzkumem veřejného mínění!

V roce 1989 jsme ovšem dopadli podobně, jako v roce 1968. Co se okupace a amerického nezájmu o ní v roce 1968 týče, je známa Milanem Syrůčkem zachycená odpověď Henryho Kissingera, že ani Američané neměli zájem na tom, aby se ukázala životaschopnost československého experimentu „socialismu s lidskou tváří“. V roce 1989 naše naděje na pokračování tímto směrem nezařízla okupační vojska z Východu. Tam jen mlčky přihlíželi, jak nám stopku tentokrát vystavil Západ. Měli tam na Východě ostatně dost starostí sami se sebou, protože poté, co SSSR nabídl gentlemansky ruku Západu ve smyslu mírového vývoje světa a skoncování s nesmyslným zbrojením, dostal facku, neboť opět vypukla studená válka, SSSR se rozpadl a zvenčí řízeně destruované Rusko muselo začít bojovat o vlastní existenci, tentokrát ale s hranicemi posunutými více za východ, za nimiž se – přes všechny sliby a rukoudání o opaku – ke všemu ještě začalo „mírově“ nasouvat NATO.

Petříček fabuluje dále, že se nám v roce 1989 vláda věcí do našich rukou navrátila. Nikoliv, bylo to stejně jako s tím TGM, vláda věcí našich tu jen profrčela a uhnízdila se dvojmo v Bruselu, politicko-ekonomicky a vojensky.

Petříček chce legalizovat zasahování do vnitřních poměrů Běloruska zasíláním peněz na podporu protiruské části opozice, což je zcela v rozporu s mezinárodním právem. Jestli mu to není jasné, stačí, aby si představil, jaký postoj by zaujal, kdyby zjistil, že některé politické aktivity u nás jsou finančně podporovány ze zahraničí. Možná by stačilo, aby si protřel oči.

181 komentářů :

  1. Zase ty dávno vyčpělé a lživé žvásty o touze lidí po jakémsi "socialismu s lidskou tváří".
    O tom co lidé chtěli v roce 89 a chtějí dnes rozhodují oni sami každý rok ve všemožných, svobodných volbách. Od komunálních přes krajské, parlamentní, senátní, prezidentské až po evropské.
    To že lidé prokazatelně většinově nechtěli a nechtějí ten váš vyfabulovaný, zcela nesmyslný a nereálný "socialismus s lidskou tváří", v překladu pokračování totality v trochu jiné formě, vás evidentně děsně štve. A nechcete tuhle svobodu dopřát ani Bělorusům.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Váš příspěvek jen dokládá dramaticky ubohou úroveň trollů. Buď docházejí trollové, nebo peníze, popř. obojí...

      Smazat
    2. Moje řeč. Socialismus is dead a oni si to stále nepřipouští. Lidé v '89 i '68 chtěli SVOBODU ne nějaký socialismus. Mladí toužili po sexu, drogách a rock'n'rollu. Toužili si užívat, chtěli mít věci jako na západě. A hlavně všichni chtěli, aby Komančové šli konečně do prdele. To bylo to nejhlavnější. A nejen do prdele, ale v '90 se čekaly procesy, popravy, tak jako v Norimberku. Tohle jediné lidí zazlívaji Havlovi, že neposlal na šibenici ty komunistické zrůdy.

      Smazat
    3. 9.41 Ale to se velice mýlíte, pane. Tohle je veliké nedorozumění. My tuhle "svobodu dát se podvádět a vyloupi až do předlužena", které se nám dostalo díky převratu roku 1989, Bělorusům upřímě přejeme. Oni si nejspíš také NIC JINÉHO NEZASLOUŽÍ!

      Smazat
    4. "A nechcete tuhle svobodu dopřát ani Bělorusům." tak to máte pravdu. Jeníkovi Schneiderů je to jasné, Vás s Petříčkem euro-demokracie a svoboda očarovala.

      Smazat
    5. Ty má prostoto.

      Smazat
    6. Máte pravdu. Nejsem zlomyslný a Bělorusové mi nic neudělali. Proto jim ani trochu nepřeju tu "svobodu", kterou máme my.

      Smazat
    7. Autor radí Bělorusům, aby se poučili z naších "úspěchů" od roku 1989 a jelikož zde žádná skutečná demokracie nevznikla, tak radí spíše opatrnost v prosazování politických změn.
      V Česku nemohla vzniknout skutečná demokracie, když zde nejsou demokraté v potřebném počtu. Za minulého režimu to nebylo vyžadováno a tak Češi v tomto ohledu zakrněli.
      Ona i v USA není žádná demokracie. Pouze si to Američané myslí pod mediálním tlakem. Vlastně na Zeměkouli dosud žádná skutečná demokracie ještě nebyla zaznamenána.
      Pro Čechy by po roce 1990 bylo užitečnější, kdyby následovali příklad Číny. Přece i tam je dodnes jasné, kdo zvítězil. Nebyl to Čankajšek, ale Maocetung. A vývoj v této zemi sice nebyl přímočarý, ale nakonec se dopracovala tato země skutečného ekonomického zázraku. Tedy vedení KSČ bylo nakonec cestou k úspěchu na rozdíl od ČR, kde žijí patrně z větší části jen "korouhvičky".

      Smazat
    8. Petřiček se děla hloupý,že nevi jasnou věc.BRD existuje pouze DE FAKTO

      a nikoli DE JURE.Na siti jsou obrazky z demonstrace pod německým Parlamentem dnes .Vidime tam vlajky ŘIŠE.
      Nesou je tzv Reichsbūrger,kteři jsou přesvědčeni,že Německo tim,že podepsalo JEN kapitulaci,ale žadnou mirovou smlouvu kvůli tomu nemusi platit 3,6 bilionů dlužných reparaci.
      Proto pan neomarxista ministr zahraničci NESMI požadat o vyplatu dluhu.

      Co tak volit Svobodu a Přimou demokracii,kde by pan Okamura byl ve vladě ministrem zahraniči a požadal by o ten STOLETÝ DLUH,což se nami zvolenym tzv "zastupitelům"nechce a radši kradou při volbách hlasy,aby prý volby nemusely po demokraticku platit!?

      Smazat
    9. Vy budete pěkný pomatenec, který blábolí o něčem o čem nemá ani páru ! V průběhu Listopadového puče ani agent CIA ubožák Havel se ani slovem veřejně nezmínil o tom, že chce nastolit zločinný, zlodějský a zkorumpovaný kapitalizmus a naopak ubezpečoval občany, že on chce vylepšený socializmu, že nechce rozkradení státního majetku, že nechce restituce a vrácení majetku rakouské šlechtě a církvím a dokonce dodal, že nevstoupíme do žádných vojenských paktů a do zločineckého paktu NATO obzvláště!! Asi jste mentálně postižený, když jste si nevšiml, že naše země je kolonií USA !! S Běloruskem si americká pátá kolona naběhla, protože výsledkem jejich snažení bude začlenění země do Ruské federace !!

      Smazat
    10. 14.45 je fasistickej trouba.Sibenice jsou pro nej svoboda.

      Smazat
    11. Kdo Vám vymyl mozek?Nebo jste si jej vymyl sám?Asi obojí! POKUD jste pamětník,mohl jste si všimnout,že většina těch našich tzv.svobodných voleb,ale nejen u nás po roce 1990 je defacto nekalá soutěž se zasahovanim zvenčí kdy jde o směsicí podpásovek na hraně ústavy a zákonů, kdy jde o polopravdy a tudiz z druhe poloviny jde o lži.Demagogie a pokrytectvi,vyvolávání pseudostrachu ,to je demokracie a svoboda svobodně volit? TAKŽE,to co píšete je velmi laciné a spíše nevyvraci věci z článku ale naopak.Divadlu života zatim malo rozumite! Husita i Bělorus maji heslo:Nepřátel se nelekej .m

      Smazat
    12. 14:43 přesně popsal mentální stav jisté množiny podporující současný režim. Děkuji, s takovými nic společného mít nechci. Jsou mi fuj.

      Smazat
    13. 1,11
      A ŽE TI NEVADÍ PODPORA KOMUNISTŮ PŘI ZVOLENÍ TOHO ZRZAVÝHO VLASTIZRÁDCE A VOCHLASTY DO ČELA čESKOSLOVENSKA?!

      Smazat
    14. COVID-19 bude tak dlouho, dokud banky budou dávat peníze státu.

      Přeci se nemůžeme utrhnout z řetězu a obchodovat s tím, co je pro ČR výhodné.

      A pan Vystrčil, to je něco podobného pro ČLR, jako Sudeťáci před válkou. Vystrčil se hlavně předvádí, moudro z něj ještě nevypadlo a jsem přesvědčený, že nikdy nevypadne. A senátor Fišer je něco podobného.

      Smazat
    15. 9:52
      Kraj Vysočina dostal od Tchaj-wanu sponzorský dar poměrně nedávno, tak ten potrat z ODS se jel zase prsit za peníze daňových poplatníků, kripl!!!!!

      Smazat
    16. V "demo" světě se to začíná hemžit zákaz a sankcemi. Není co by se dalo "zprivatizovat". Když i ta KLDR vzdoruje SS, tak proč by to neudělala ČLR.

      Smazat
    17. Měl byste vy 7:59, s těmi kapitálkami pochopit o čem je vlastně řeč. To z 1:11 nemá se "zrzavým" ani s komunisty pranic společného.

      Smazat
    18. 31.08. 23:21 Jo siby se slibují, blázni se radují. Vzhledem k tomu co se ve světě dělo, byly nereálné.

      Smazat
    19. Jak trollové, tak i Petříček dostali asi špatné překlady z Angličtiny a vlastní zkušenost nemají. O nic nejde, vždyť Petříčka za ministra považuje málokdo. Petříček je jen výsledek přetahované bez antikoncepce.

      Smazat
  2. Petříček fabuluje proto, že ve skutečnosti není žádným ministrem, ale poskokem, podržtaškou a užitečným idiotem nového velkého bratra na věčné časy a nikdy jinak, který postupuje přesně podle instrukcí a pokynů svých zámořských nadřízených.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 9,45
      Máte tam chybu:ten idiot je NEužitečný,jinak souhlasím se vším!

      Smazat
    2. Presne jak to zacne zvanit o svobode , je vse jasne..

      Smazat
    3. Petříček je repráček Pocheho, který je repráčkem nějakého subalterního šábesgójim... kýho čerta.

      Smazat
    4. Já bych do doplnil a upřesnil. Je užitečným idiotem pro své loutkovodiče. Naprostý neužitečný naopak škodlivý odpad společnosti pro náš stát.
      Václav

      Smazat
    5. Ministr Petříček jen neustále opakuje, co jiní "schválili". A opakuji myšlenku, když to trpí premiér Babiš je stejný. Vládě už nevěřím.
      Hamáčkovo ministerstvo označuje lidi, kteří s ním "nekejhají" za extrémisty. Co pak je on?

      Smazat
    6. Petříček ministr a čeho? Činu cupuje a v Bělorusku by provedl převrat. Ať se stará o sebe a svou blbou hlavu.

      Smazat
    7. 18:43 Blbá otázka. Evropan Petříček hájí evropské ideje, stejně jako kdysi evropští dobrovolníci, kteří 22. června 1941 překračovali sovětské hranice a kteří na rozdíl o něho byli ještě většinou horoucími nacionalisty. Jakkoli si na sebe zvykli, zde mezi nimi existovaly dělící zákopy, jež nebylo tak snadné překonat. Neboť Nizozemci byli přesvědčenými nizozemskými vlastenci, jako Dáni dánskými a Norové norskými. Také Němci se ve svém národním cítění nenechali předstihnout. Tu a tam z toho vyplynuly rozepře a konflikty. Jen v nepřátelství vůči bolševismu se shodli všichni. Když ale dobrovolníci na Ukrajině a na Kavkazu – tedy ve velké části evropského Ruska – vlastníma očima spatřili celou nuznost života lidí, jejich sociální primitivitu a niternou nesvobodu, když sami zažili, že rolníci bojácně skrývali poslední zbytky své dřívější kultury a náboženství v nejtemnějším rohu chalupy, tehdy je všechny společně zachvátila vděčnost, že jejich vlastní krajané tohoto osudu doposud zůstali ušetřeni. Všechny problémy, jež zaměstnávaly jejich národy ve vlasti a je samé tížily, se jim oproti tomu zdály nepatrné. V hlubokém Rusku najednou dobrovolník pochopil, že Nizozemci, Dánové, Norové a Němci tu bojují za svoji společnou vlast. V kamarádovi vedle sebe poznal člověka stejného životního stylu a stejného historického původu a tváří v tvář obrovským masám protivníka pochopil naléhavou nutnost společné fronty. Tváří v tvář monotónnosti nesmírných žlutých kukuřičných polí na Ukrajině, dálných stepí na Donu i v kubáňské oblasti, lysých šedivých hor Kavkazu, nad nimiž na něj shlížely tmavé masivy Elbrusu a Kasbeku, prožíval dobrovolník s velkou intenzitou mnohotvárnost a kvetoucí tvůrčí život svého vlastního rodného světa, velkolepost své kultury a pospolitost všech evropských tvořivých lidí jako nové zjevení. V ruské krajině a její otupělé lidské mase naopak rozpoznal význam svých rodných zemí pro historii evropského lidstva. Co člověk v Evropě za jeden a půl staletí rozluky zapomněl, to se v něm jako velký prožitek války opět probudilo. Uprostřed bratrovražedného boje evropských národů se na frontě proti Evropě nepřátelskému, svoji vlastní národní kulturu nenávidějícímu a svobodu likvidujícímu bolševismu, zrodila evropská osudová myšlenka, duchovně pojatá a uskutečňovaná v boji. A dnes se rodí nová generace bojovníků za skutečnou Evropu, která vznikla, když neo-bolševické Rusko zahájilo nevyhlášenou válku na Ukrajině, zatímco multikulturní EU, plná opovržení pro evropskou identitu, udělala totéž v Evropě. Rozbřesk Nové Evropy je na vzestupu v Kyjevě a dnes i Minsku!

      Smazat
  3. Pane Schnaidere, perfektně napsáno a rozebráno. Je to jen prodloužená ruka Pocheho na ministerstvu.

    OdpovědětSmazat
  4. No nic lokaj petříček jen ukázal za čí zájmy pracuje. Je naprosto nepřípustné aby se někdo do záležitostí cizích států vměšoval. A tenhle člověk poslal České peníze na podporu převratu.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ať už je jakýkoliv, je třeba si uvědomit, že je to představitel ČSSD a jako takový prosazuje zájmy ČSSD v zahraniční politice, včetně vměšování se do vnitřních záležitostí Běloruska a to formou finanční podpory běloruské opozice.

      Smazat
    2. Laco Tak já doufám že se ten klon stop09 čssd po volbách do parlamentu už nedostane.

      Smazat
  5. To jako vážně? Hmmm, smutný úpadek bývalého disidenta a chartisty.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 9,57
      Copak,není to podle notiček amiokupantů,tak je na tapetě ÚPADEK????.-))))

      Smazat
    2. 9.57 A to jsem myslel, že disidentství je dosažení samého dna... takže úpadek níže není pravděpodobný. Je to jenom disidentství které se dostalo k moci škodit nám a posluhovat cizákům nejenom hubou, ale i mocensky, tedy produkovat neopravitelné škody i budoucím generacím Národa Českého... za české daně.

      Smazat
    3. 13:10
      Volali z Bohnic, že se máte na večeři konečně vrátit.

      Smazat
    4. Až odpoví Čína, to bude řevu.

      Smazat
    5. 16:14 on jim zas utekl.

      Smazat
    6. 16:14
      Nestojí věčně před tím zrcadem, takhle nestihneš večeři!!!!! 🤣🤣🤣🤣

      Smazat
    7. Většina disidentů byly právě ti komouši co tušily převrat a zajišťovaly si tak pozice. Jsou to stále stejné rodiny a jejich předci byly ti vyvolení nebo ti drábi co pomáhaly udržovat feudalizmus. To není nenávist, toho nejsem schopen, jen konstatování.

      Smazat
  6. Všichni tihle rekové, jako Petříček a další podobní, pocházející ze slušně zaopatřených pelíšků, kterým bylo v roce 1990 tak deset - patnáct let, ti nám to ještě hodně zavaří! Ti z nich, kteří se derou do politiky, protože v politice byli jejich dědové i tátové, pocházejí tudíž z politických hnízd, a nic jinýho si neumí představit, to bude ten nejsprávnější materiál, kterej bude tvořit zákony pro život "plebsu", o kterým oni už neví zhola nic. Obyčejný člověk je pro ně cosi, jako bychom se bavili například o mlze. A to i o té mlze vědí víc, než o životě obyčejných lidí. Asi jako Marie Antoinetta, když slyšela, že vedle bezuzdného přepychu panstva, lidé nemají ani na chleba, jim vzkázala, ať jedí koláče ( a taky jak dopadla chudinka). Politický lidský materiál v ČR, z těch mladších, až se jim podaří vystrnadit od vesel svoje tatíky, to bude mazec! My jsme pro ně jen "lidské zdroje" - nic jiného. Kdo tohle mohl dosadit za ministry? Nezbývá, než věřit našim babičkám, kteří měly s vývojem života bohaté zkušenosti, proto říkaly, že "žádný strom do nebe nevyrost". Jsem jenom zvědav, do jaké výšky "tihle" vyrostou, a jak to potom bude dál?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Mimo jiné napsal nedávno pan Vondruška zhruba toto: znát historii je velmi nutné. Mladí tuto znalost nemají a proto "baští kdejakou propagandu".

      Smazat
  7. Na řeči,které vedou naši přestavitelé musí být člověk opatrný.Bezproblémoví jsou Ti, kteří papouškují Brusel, USA a NACO?. Po odchodu z funkcí prozřou a dokonce jsou v opozici svých minulých názorů. Příkladů je dost-pan Šedivý zástupce v NATO, bývalý MZV Zvorálek, Telička, Pavel a řada dalších. Je to na velký plyvanec.

    OdpovědětSmazat
  8. Omlouvám se, ale ten kluk Petříček je vůl. Hloupější vůl, protože určitě i mezi voly se najdou volové s jistou inteligencí.
    Ale dejme tomu, že on ten Petříček není volem. V tom případě
    je ale dělat se volem horší, než být opravdu vůl.

    OdpovědětSmazat
  9. Ale u nás politické aktivity podporovány ze zahraničí jsou! Ale to jsou ty jedině správné aktivity,co vedou naší zemi ke světlým zítřkům...

    OdpovědětSmazat
  10. Petříček ale nic nevymyslel. Stejně jako ostatní užiteční idioti plní notičky které dostal. Celá tato věc je součástí nastartovaných procesů, které spolu souvisí. Jsou to aktivity našich euroatlantických "vazbářů" - viz. radar v Brdech, prokurátorský puč a svržení Nečasovy vlády, protizemanovské demonstrace za asistence "Tržiště", strýček Brady a Hermanovo dalajlámování a další aktivity Kolářových melody boys jako stržení Konéva a stavba Řeporyjského pomníku, další "jedová" a zpackaná aféra "Ricin" atd. Tento "demogratizační" proces mělo zřejmě velkolepě završit novodobé " Drang nach Osten v podobě Defender Europe 2020. S tím zatočil bacil, ale související akce východních podržtašků jedou dál, a tak vypadají odtržené a nesmyslně. Takže asi tak.

    OdpovědětSmazat
  11. Je to ubožák , ta vojska VS v 89. nás na 20 let zachránila od kapitalistického svinstva , tedy od zničení , rozkradení a zadlužení republiky , od nezaměstnaných , bezdomovců , od zničení českého průmyslu , zemědělství , školství , od multikulti , inkluze , atd. Dnes jsme jen nesvéprávná nesoběstačná bruselská , německá a americká kolonie !

    OdpovědětSmazat
  12. https://megazpravy.cz/10-sokujicich-faktu-o-uprchlicich-v-ceske-republice/

    OdpovědětSmazat
  13. Petříček je připosraný člověk třesoucí se o své koryto a je proto snadno ovladatelný prostě slouha plnící příkazy z ASPEN bakalovy stáje.Morální chudák.

    OdpovědětSmazat
  14. Fakt je ten, že nikdy jsme tak mizerného ministra zahraničí neměli. Ten člověk připomíná autistu.... (kdysi tak byl častován podobný zpomalený film Pavel Němec).

    OdpovědětSmazat
  15. Írán má důkazy, že NATO masivně vyrábí a distribuuje drogy z Afghánistánu

    http://svobodnenoviny.eu/iran-ma-dukazy-ze-nato-masivne-vyrabi-a-distribuuje-drogy-z-afghanistanu/

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 11:10
      Proto tam ty demoKRADi visí už 19let...zlaty rezervy z Fort Knoxu jsou od konce 80.let minulého století v prdeli, tak se musí něčím nahradit, že???!!!!

      Smazat
    2. To víme minimálně asi deset let. Ale ani nejde tak o NATO, ale spíš o USA a možná i Británii. Vydělávají na tom moc dobré prachy.

      Smazat
    3. 14:09 kurva a jak to víš? Ty ve Fort Knox snad děláš hlavního účetního nebo co? Jsi stejně trapnej jako havloidi, které straší Putin i v lednici.

      Smazat
    4. 16:15
      Je to informace stará a veřejně známá ty šmrkso 😄

      Smazat
  16. Pane Schneider, copak ministr zahraničí země, která nemá vlastní zahraniční politiku, ministr země, která je opět jen vazalem, může napsat něco jiného, než co si přeje jeho hegemon? On neví, že tam na východě ještě stále existuje boj o národní identitu, a možná by to pochopil, teprve kdyby se mu Morava trhla a chtěla samostatnost, nebo, nedej Bože, Bolek Polívka chtěl suverenitu pro své Valašské království.
    Pozorujte Petříčka, když mluví, jak je nejistý, jak papouškuje. Vždyť se zkušený a vzdělaný člověk musí stydět, že má tak nezralého člověka na špici zahraničních vztahů.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ad 11:13 - správný závěr! Zkušený a vzdělaný člověk to má vždycky těžké!

      Smazat
  17. Tato kolaborantská zrůda bude jednou řádně souzena pro vlastozradu, odsouzena a po právu popravena !

    OdpovědětSmazat
  18. Petříček je připosraný člověk třesoucí se a je proto snadno ovladatelný prostě slouha plnící příkazy z ASPEN bakalovy stáje.Morální chudák.

    OdpovědětSmazat
  19. Žádný socialismus nebo něco podobného nedokáže udržet progres. Žádná země ve východní Evropě nedokáže držet krok v edukaci a technologickém napředování se Západem. To je odpověď na spekulace ohledně různých "ismů" ať už s lidskou nebo třeba medvědí tváří.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jen se vypovídejte, určitě se vám uleví. Sledování vašich nepodepsaných příspěvků je docela zábavné, ještě pár a řeknu vám i diagnózu. ASYM

      Smazat
    2. 11:40 A co islámská tvář ? Ten jejich náskok se mění v setrvalé blbnutí v celé řadě oblastí. Západ sám sebe odsoudil k zániku a stačí mu k tomu jeho vlastní "debilismus".

      Smazat
    3. Žvásty. To zrada konkrétních lidí to neumožnila. Kdo to byl jsme viděli i v roce 1989.
      Už se těším, jak na vás vystartuje americký socialismus s kapitalistickou tolerantní tváří. Doufám, že při psaní klečíte a trénujete.

      Smazat
    4. 13;03 zato vy jste jasně identifikován. František Štěpánek, Klatovy, 66 let, ženatý, bezdětný, v důchodu, 172 cm, léčen na hemeroidy a vysoký krevní tlak.

      Smazat
    5. 13.04 Proč jenom islámská? Byla někdy křesťanská tlama méně hladová a agresivní? Nebo jakákoliv jiná náboženská držka z rabování... ééé pardon, z povolání svého Boha? JAKÉKOLIV NÁBOŽENSTVÍ JE LOV KLÉROPARAZITŮ NA HLUPÁKY, NA JEJICH ZDROJE A SVOBODU.

      Smazat
    6. A co Čína? Tam si našli tu pomlouvanou třetí cestu a úspěch se dostavil. Řeči o kapitalismu, který je tvrdší než v USA, nejsou tedy nijak vysvětleny. Jen se potvrdilo, že nejlépe se ekonomice daří v režimu, který se neohání pseudo-demokracií jako tomu je na Západě. Jen v ČR byli pantátové v roce 1990 z prognostického ústavu poněkud konzervativní a proto jsme se pro jistotu vrátili na konec 18. století. A výsledek se také dostavil, zůstali jsme tam, kde oni začali. Tedy jsme kolonií Západu.
      VIZ

      Smazat
    7. Anonymní 31. srpna 2020 13:03
      Psychické nemoci nemáte. Prostě jste hlupák.
      Váš obvodní lékař

      Smazat
    8. A co Čína? To je ten socialismus, který dokáže konkurovat i Západu.
      VIZ

      Smazat
    9. 15:24 To jsou argumrenty jak od malého dítěte. Doufám, že si vůbec pamatujete co jste napsal v úvodu. Tlama, držka, filosof jak lusk, je radost diskutovat s inteligentem vašeho ražení.

      Smazat
    10. 11:40 otázkou je, čemu říkáte progres, a jestli ten váš "progres" lidstvu víc prospívá nebo škodí. Další otázkou je, co jakýkoli progres a jakým dílem umožňuje a jakým dílem brzdí. Šermujete tu s primitivním argumentem. Navíc, přehlédnul jste, a to nejen, víc než miliardovou Čínu ...

      Smazat
    11. 16:35 :D tak tam jděte žít! Jsem zvědav, jak dlouho vydržíte. Pokud jste v důchodu nebo máte zdravotní problémy, tak vás upozorňuju, že žádný důchod, žádný doktor. Všechno platit a natvrdo. Jděte do prdele s tím vaším socialismem. Jediný funkční socialismus byl jeden čas pouze a jen ve Skandinávii. A dodám, dřív než začnete vulgárně nadávat a redakce mi zas utne odpovědi, že nemám zrovna na mysli dnešní Skandinávii, jelikož to začínají trochu přehřívat.

      Smazat
  20. Pokud v zahraničí hledali blbce, kteří budou slepě prosazovat jejich politiku tak je našli. Tady. Májkl Pumplho na našem území mele jak nás oheožuje Čína a Rusko a to kupodivu vměšování není. Nikdo mu neřekne pane Pumplho, my jsme suverénní stát s vlastními službami, které jsou schopny zjistit, kdo nás ohrožuje. Vláda lidu se k nám vrátila jenom imaginárně, v podstatě jsme odevzdali moc několika rodinám, které makají pro Brusel.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Jo a když to služby zjistí, je tady na tomto serveru oheň na střeše.

      Smazat
    2. Pánové Vystrčil, Petříček, Hamáček ... jsou bezvýznamní politici, kteří jen kolem sebe plivají, brzy i na ně dojde.

      Smazat
    3. 15:31 A ony vám ty naše tajné služby hlásí co zjistily ? Nám, běžným smrtelníkům tedy ne,pokud tedy nemáte na mysli "zjištění" že nás ohrožuje Rusko a Čína.

      Smazat
  21. Pan Schneider nevidí, jak ohromný kus země Rusko okupuje jen pro sebe a obsazuje svými lidmi už několik staletí. Jemu to nepřekáží? Podle největšího evropského politika všech dob Otto von Habsburga by mělo být Rusko dekolonizováno. Proto je více než prospěšné, že pan Petříček bude svou politiku vést v tomto duchu. Anebo snad uznáváte kolonialismus v tom nejsprostějším provedení?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 12:00 Člověče, co jste to požil ? Na trhu je zřejmě nějaké nové nevyzkoušené svinstvo.

      Smazat
    2. Moc se neodkopávejte, jedna vaše blbá věta a jste rázem průhledný jak sklo (americký).

      Smazat
    3. 12,00
      Opět Bohnické ozvěny v akci!.-)

      Smazat
    4. 31.8.2020 12:00
      Vyvoláváním Otto von Habsburga (korunního prince českého) chcete říci co? Že Ruský kolonialismus je ten fuj! Kolébka Evropy Rakousko-Uhersko, tedy kolonialismus Rakouský (jehož měl být Otto představitel), je to pravé uspořádání? Takže vlastně vadí, že podobně jako dekolonizace Rakouska-Uherska, neproběhla dekolonizace i v Rusku?

      Nesnažte se nám tu namluvit, že Otto chtěl vznik samostatného Československa. Že největší Evropský politik, který měl zdědit po Karlovi I. vládnutí v podstatě celé Evropy, chtěl pro všechny jen dobro. Nebo jinak řečeno. Chtěl Evropské dobro, a proto prosazoval Panevropskou unii za sjednocování Evropy na základě práv národnostních skupin a menšin. No a toto dále "transformované dobro" již dnes prožíváme v EU prostřednictvím Bruselu. Ono to sjednocení lze chápat i jako kolonizaci (pokud negativa začnou převažovat pozitiva).

      Smazat
    5. 13:16 jsem hluboce přesvědčen, že návrat k tradicím R-U a návrat všech, kdo byli vývojem 20.stol. poškozeni, je kvůli smíru nutností. Taktéž je potřeba se vypořádat s historií v tomto duchu a uvést to na pravou míru i ve školství. Ruské kolonie se musí vrátit do stavu před imperiální koloniální expanzí ve 14.století.

      Smazat
    6. Co to blekotáš? Nejdřív dekolonizuj oba americké kontinenty, potom dlouho někde v koutě tiše šoupej nohama a teprve následně se zkus zapojit to diskuse.

      Smazat
    7. Anonymní31. srpna 2020 12:00
      Tato Jeho císařská a královská Výsost František Josef Otto Robert Maria Antonín Karel Max Jindřich Sixtus Xaver Felix Renátus Ludvík Kajetán Pius Ignác, císařský princ, arcivévoda rakouský, korunní princ český a maďarský etc.,, řečeno slovy Vlasty Buriana, von existence, je bystrá, jako madam Korbelová. Ta si zase všimnula, že si Rusko přisvojuje nepřiměřené množství surovin, vyskytujících se na jeho území. Tito bystří lidé vždy neúnavně pracovali, aby to dali do pořádku.
      Naposledy se o to tvrdě pokoušel Hitler, nyní se o to pokouší komplexněji, celý Západ, včetně svých středoevropských kolonií a ruské páté kolony. Rád bych věřil, že morální vlastnosti Rusů jsou dost pevné, aby ta pátá kolona zemi nerozvrátila a že Středoevropané pochopí, pro jaké zájmy jsou nuceni plivat na Rusko, místo toho, aby ve vlastním zájmu s ním spolupracovali. P.K.

      Smazat
    8. 12:00...PROVOKATÉR !..nebo trotllík !

      Smazat
    9. Taky si myslím, že teď už se odkopal. Všimněte si přesného času, zřejmě pospíchal na oběd a musel to ještě poslat.
      To on s obrovskou pravděpodobností (jako
      Anonymní 30. srpna 2020 15:59) s výsměchem zveřejnil v diskusi zde na webu ke článku
      /Západ je portrétem degenerace/
      ruský text z Rusvesny.
      OVŠEM UDĚLAL PODRAZ A MANIPULACI. Zkopíroval jen a pouze text přeloženého textu z Der Spiegel, ale neuvedl, proč Rusvesna článek vystavila, jak je tam napsáno, a nezveřejnil důvody a argumenty ani ze "západu", které tam jsou uvedeny. ZŘEJMĚ SPOLÉHAL NA TO, ŽE SI TO NIKDO NEPŘEČTE. A když, tak co by o tom psal jiným, že? A prémie je pak na stole!
      Ovšem jeden přínos to má. Pro něj. Konečně se naučil psát více méně správně rusky.
      Kopírováním.
      Konec konců se mohu i plést, ale nemyslím si to. Jeho příspěvky mají svou vnitřní soudržnost a samozřejmě obsah.

      Mimochodem popularita Navalného:
      http://навальный.ru-an.info/новости/если-бы-навальный-благополучно-долетел-до-москвы-чем-бы-это-грозило/
      Článek se zabývá, proč by Navalnyj neměl chtít doletět do Moskvy. Měl se totiž zúčastnit soudu pro pomluvu, s 92 letým veteránem Velké vlastenecké války, kterého urážel. Jeho čin měl velmi negativní odezvu nejen v ruské společnosti, ale i mezi jeho nejbližšími příznivci, kteří tím byli "poněkud" překvapeni.
      Pokud by náhodou někdo nerozuměl textu na obrázku:
      Jsem populární politický blogger,
      důvěřuje mi 0,6 % Rusů. (nula celá, šest desetin procenta) Podle průzkumů organizace LEVADA.

      Bez komentáře.

      Smazat
    10. 12:00 a proto Otto von Habsburg vřele kvituje rozpad Rakousko-Uherské monarchie, že?

      Smazat
    11. Rusko bylo odjakživa chudá, velká, zaostalá země. A nijak mu to nebránilo napadat, okupovat a zotročovat cizí státy a národy. Naopak, jeho vůdci potřebovali najít cizí nepřátele, obvinit je z ruské bídy, neúspěchů, nesvobody a válčit s nimi, aby odvedli nespokojenost lidu sami od sebe, od svých institucí, Kremlu a jejich vlastní neschopnosti, zkorumpovanosti, nespravedlnosti a parazitismu. Je potřeba snížit počet obyvatel planety. Pokud se vytvoří viry, specifické jen pro konkrétní genetickou oblast jakou je Rusko a tuto oblast zcela vylidní, je to naprosto legitimní. Například různé typy rakovin propukající už v dětském věku a neplodnost mužů jsou vysloveně žádoucí. Taktéž těžké respirační choroby, anthrax a další, včetně pravých neštovic. Léčbou těchto chorob se rozmnožují zdegenerované národy, jakými jsou východoevropané. Není to urážka, ale vědecky dokázaný fakt. Genetická struktura východní Evropy je těžce narušena, o čemž svědčí i úroveň států, kde žijí. Je tedy potřeba zabezpečit snížení počtu obyvatel a jejich náhradu za kvalitnější genofond odjinud.

      Smazat
    12. Váš canc naplnil skutkovou podstatu hned několika paragrafů zákona č.40/2009 Sbírky:
      § 355
      § 356
      § 405
      § 407

      V souhrnu můžete sedět až 10 let a slušné chování v krimu ani vzorné vedení nástěnek či udávání spoluvězňů vám ke snížení trestu nepomůže!

      Smazat
    13. Ad 16:20. A víte, jak byl "bohatý" americký kontinent před příchodem bílých zločinců ze Západní Evropy, kteří vyvraždili 160 milionů indiánských národů a také 15 milionů otroků. To byl tedy základ pro současnou demokracii!? Máme se kde učit?! Byl jste někdy v Rusku, viděl jste tu zaostalost, která dokázala vypráskat teroristy pod velením Napoleonna, Bismarka a císaře Procházku i Hitlera, kterému pomáhal celý Západ. Samozřejmě podle vás ta zaostalost číší z díla Čajkovského, Puškina, Dostojevského, Gorkého a řady vědců, třeba Mendělejeeva.... Račte si přečíst přednášky TGM (pokud nevíte, byl to 1. prezident ČSR), který na téma Rusko a Evropa přednášel ve Vídni už ve století 19. A že tam byl za cara feudalismmus vedlo k sociální revoluci. Ta samozřejmě popudila zločinný kapitalismus Západu a proto vpadl hned po r. 1917 svými intervenčními žoldáky do rodícího se SSSR. Není bez zajímavosti, že na čele masově vraždících zločinců tehdy stály polské nacistické jednotky vedené panem diktátorem Pilsudskim, vzory to pro Hitlera a německý nacismus. Tedy s tou zaostalostí Ruska bych pomlčel, je to jen projev závisti, že po propadacích s Gorbačovem a působení ožraly Jelcina přišel muž rozumu a činu - Putin. Proto ochlastové jako Jelcin a náš Venda Flaška jsou středem "obdivu" diktatury kapitálu, neb státy, kde "vládli" mohl kapitál pohodlně vykrást - jak se stalo i v ČSSR. Podívejme se, co puč západního kapitálu udělal s ukrajinskou ekonomikou. A stejní zločinci se snaží dnes rozvrátit Bělorusko. Ale konec bude optimističtější: diktatura kapitálu a zločinci vedoucí teroristické války bohatých proti lidstvu budou vyhubeni.

      Smazat
    14. P.S.: Původní obyvatelé severní Ameriky byli divoši. Tedy krom malé části dnešní Arizony a Colorada, kde už došli do stupně barbarství a přiblížili se primitivní civilizaci (tzv. skalní puebla).
      Divoštví umožňuje na území USA přežít maximálně 30 milionům osob. Pak zemřou hladem. I proto se divoši mnoho nemnoží, protože je živí lov a sběračství a tudíž potřebují velký životní prostor, aby se uživili. To barbarství spočívající na pastevectví domestikovaného dobytka a pěstování divokých bylin či kopaničářství uživí až pětkrát tolik lidí! Jenže to už USA dávno taky překonalo. Pouze a jen civilizace, tedy společnost založená na intenzívním zemědělství uživí dvacetinásobek lidí než barbarství! Tedy až 3 miliardy na území USA! Což je ohromný potenciál, využitý zatím pouze z 1/10. Totéž v menším měřítku platí pro Kanadu a Austrálii (které jsou ovšem zčásti neobyvatelné). Lidstvo jako celek si nemůže dovolit ponechávat celé kontinenty divochům, je nás příliš mnoho na budování obřích rezervací pro "původní obyvatele".

      Smazat
    15. Popravdě je třeba přiznat, že až do vybudování železnice (1850) většinu USA i Kanady plně ovládali indiáni a eskymáci a paradoxně se jim dařilo líp než před Kolumbem, neboť už nemuseli běhat za bizonz pěšky. Málo kdo z místních odulých putleročiků totiž tuší, že koně byli do Ameriky dovezeni Evropany! Tudíž Vinnetou a spol. když na pláních honili bizony v sedle koní, byli vlastně evropská hi-tech kultura. Bez koňů byly travnaté pláně většiny území současných USA liduprázdné.

      P.S.: Dokonce tenhle vrah a skalper bezbranných bílých žen a dětí - https://www.stoplusjednicka.cz/nacelnik-geronimo-se-svou-skupinou-vyrazel-proti-nevinnym-civilistum

      si mohl v USA vozit tu svou rudou prdel po prérii v autě s vlastním šoférem! - https://www.bejvavalo.cz/clanky.php?detail=1145

      V tom tvým Rusku by na něj krom mučení v Ljubjance čekala leda tak projížďka drezínou v sibiřským GULAGu!:-)

      Smazat
    16. Tedy klasika nacismus v předchozích příspěvcích: protože jsem pokročilejší v technologii zejména masového vraždění, tak mám na vraždění těch méně vybavených zbraněmi právo?To je tedy ospravedlnění vyvraždění 160 milionů Indiánů... I nacisté tvrdili, že jsou dokonalejší než Židé/Slované a proto jejich holokaust bylo pro ně něco "normálního". Také vraždění lidí zdravotně či psychicka narušených - eutanázie je spravedlivá? Tak ji zaveďme u nás. K čemu dávat pensistům 5 tisíc, za daleko menší peníz je můžeme přece likvidovat. Tak takto vypadá uvažování občanů civilizovaného Západu poté, co se zbavili své kultury.

      Smazat
    17. 21:07 Čtení ti dává zabrat, co? V tom prvním příspěvku je jasně vysvětleno, proč jich tam nikdy nemohlo tolik žít pohromadě a dokonce ani ne v rozmezí několika staletí trvající "bílé okupace". Ten údaj o počtu "vyvražděných" (povětšinou obětí neštovic a chlastu ovšem) stojí zcela na vodě.

      Smazat
  22. Petříček fabuluje ? Proč tak slušně pane Schneider ?

    OdpovědětSmazat
  23. Já jsem konkrétně Petříčkovi poslal fotku, jak mě brutálně napadla česká policie. Ani mi neodpověděl. Ale tuto stížnost na brutální zásah policie proti mně dotáhnu do konce. Poslal jsem mu foto a výzvu, aby on a Hamáček rezignovali. Že by se mu to foto nedostalo na stůl?

    OdpovědětSmazat
  24. A ještě něco Petříčkovi, my jsme jen trošku chtěli upravit ten starý režim a ne ho vyvrátit z kořenů. Podvedli nás kecama o marce za tři koruny a že doženeme Rakousko v životní úrovni za 10 let, to tenkrát nastala s Havlem, Klausem a Komárkem doba programového lhaní, na to jsem nebyli nachystání. Kdybych to mohl vrátit, vrátil bych to i s přesně stejným režimem, jako byl tenkrát. Peříčku, táhni už do háje, potopili jste se Sobotkou a Hamáčkem ČSSD, a za to se vůbec nestydíte?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Co vy jste chtěl nikoho nezajímá. Těmi svými bláboly se jednoznačně dopouštíte trestného činu podle TZ. Není divu, že se pod to bojíte podepsat.

      Smazat
    2. Ale, ale demokraté, tobě se zavírat za názory zachtělo? Hloubku, ty jsi žil dlouho na sovětské Ruší či v Hitlerově Tisícileté?

      Smazat
    3. 13:50
      Neznáte zákony naší země přijaté demokraticky zvoleným zákonodárným sborem? Nebo je jen jako správný ruďoch neuznáváte?
      A za propagaci nacismu a touze po jeho návratu byste zavíral nebo ne?
      A co za propagaci islamismu, zákonů šarija?

      Doporučuji vám najít si jinou zemi k žití když tahle vám nevyhovuje a neuznáváte ji.

      Smazat
    4. Pro 13:42
      Definuj, jakého trestného činu se sdělením svého obsažného názoru dopustil, a nezapomeň se podepsat.

      Smazat
    5. No a vy nemáte příjem jako průměrný Rakušan? Já se necítím podveden, měl jsem ho už v roce 2000 a mám ho i teď. Tedy, vlastně vyšší.

      Smazat
    6. 13:42 Dobrý den, pane práva znalý. Na základě jakého paragrafu lze 12:09 žalovat?

      Např. listopad byl žalovatelný dle 140/1961sb §92 a před plyšákem bylo několik disidentů dle něj viněno. Jakým § byste tedy dnes žaloval Vy?
      (Režimy se mění, ale povahy "státuvěrných" občanů (důvěrníků/žalobníků) zůstávají nezměněné. Vidíme to dnes a denně, stále a více zřetelněji s přibývajícím věkem.)

      Smazat
    7. 13:42
      Asi JUDr. co studoval v Plzni...

      Smazat
    8. Víte, co je to průměr a nebo nevíte? Tak si to přečtěte, to je základní matematická znalost. Průměr přece říká, že někdo je vyšší a někdo je nižší než průměr. Na tuto stránku by měli vstupovat jen lidé, kteří mají alespoň IQ 90 a dokončili alespoň pět tříd základní školní docházky.

      Smazat
    9. 15:30 Vítám vás mezi námi pane řediteli ČT.

      Smazat
    10. To není ten ředitel, i když má stejnou diagnózu:
      Žádné psychické nemoci nemá. Prostě hlupák.

      Smazat
  25. Pane Schneidere, opět jste se vyjádřil jako čestný člověk s vlastními utříděnými názory. Děkuji. A.

    OdpovědětSmazat
  26. Pane Schnaider..vynikající komentář k článku a činům našeho rádoby min.zahraničí Petříčka...ABSOLUTNĚ S VÁMI SOUHLASÍM ! Petříčkovi politické aktivity nám permanentně připomínají, že nejsme suveréní stát se slušnou zahraniční politikou na všechny světové strany. A tato politika mě jako občana tohoto státu uráží a ponižuje ! ČSSD je pro mě nevolitelnou stranou i když uznávám její podstatně kladný vliv na sociální politiku současné vlády .

    OdpovědětSmazat
  27. Je to groteska a panoptikum zároveň. Takoví troubové si zahrají v té "kakofonii" svůj štěk a spláchne je to do hajzlu historie. Přijdou další a tak to jde pořád dokola. Předpokladem pro takovou "službu" je docela nízké IQ. Kdyby byl schopen přemýšlet, nemohl by to dělat. To je snad zřejmé. A k dokreslení panoptika: Vystrčil se svou suitou odletěl na Thaj-wan letadlem China airlines. Možná se ve vzduchu potkal s letadlem téže společnosti s ministrem zahraničí Číny, směřující do Německa. To fakt nevymyslíš.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ne, to opravdu nevymyslíš 13:47. Právě běží na ČT24 rozhovor s ředitelem Jindrákem a ta šílená redaktorka Kroužková (nebo jak se jmenuje) na něj hystericky pokřikuje hesla, která jsou sice úplně nesmyslná, ale jasně prozrazují, že by tato ženština nejraději vyhlásila ČLR válku...Tohle už opravdu nesnese žádná kritéria profesionální žurnalistiky, naprostý úpadek a zoufalství. A podobné hrůzy jsou placeny z našich peněz...

      Smazat
    2. Největší "sranda" je, že za pár let si na jejich jména nikdo ani nevzpomene.

      Smazat
  28. Je hrozné tady ty diskuse číst. Zoufalec vedle zoufalce, kteří litují roku 1989 a udělali by vše pro to aby naši zem mohli uvrhnout opět do komunistické totality. Nepochybuji o tom, že kdyby tito "lidé", kdyby měli tu moc, nechali by lidi v 89 bez mrknutí oka zmasakrovat armádou, znovu by pozvali sovětské tanky. A podporuje je Schneider, bývalý disident, který tu rudou svoloč kdysi pomáhal rozložit. Neuvěřitelné.
    Nejparadoxnější na tom je, že tihle extremističtí vlastizrádci nazývají sami sebe "vlastenci" a že jsou voliči strany, která se nazývá "Svoboda a přímá demokracie". Není nic ve větším rozporu než jejich touha po totalitě s pojmy jako svoboda a demokracie.

    Z tohohle vlastizrádného odpadu, který stavím na stejnou rovinu s fašisty a islamisty a měl by hnít ve vězení, oddělen od slušné společnosti, kterou ohrožuje, se mi chce zvracet. Doufám, že BIS je má v hledáčku.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Hnusný odpad jste vy anonyme 13.53 - a vy nejste zoufalec? Lidi, kteří mohou srovnávat dříve - a nyní snad vědí co píší a proč to píší. Z vás se stal zbohatlík? Žok peněz? Dohrabal jste se k nějakému majetku? Nic demokratického zde není - totalita, jaká je zde nyní, od zákazu kouření v hospodách a zničení všech klasických českých hospod, přes žvásty o "pandemii", zákazy vycházení, zavírání obchodů a příkazy roušek na hubu -to si dosud nikdo zde nedovolil. Horší než středověk. Režim, který žvaní, jak pečuje o zdraví lidí, přičemž nechal stovky lidí umrznout na ulicích, další stovky lidí umřít hlady, a dokázal i zastavit výplaty nemocenských dávek první tři dny nemoci, kdy nemocní šířili chřipku naprosto všude - takový režim vy nazýváte "demokratický"? To je nějaká svoboda u vás? Režim, kdy politická havěť "zástupci lidu" pobírá měsíčně statisíce, zatímco "lidu" musí stačit desetina toho, je u vás spravedlivý a demokratický??? To vy jste vlastizrádný odpad - lezete do zadku USA - jste imitace američana a pěkně zvráceného. Co vás zkazilo - usmolené prachy? Mně se chce blít z vás!

      Smazat
    2. 13.53
      Abyste se vy "dohrabal" nějakého nadstandardního majetku, muselo zákonitě odpovídající množství vašich "spoluobčanů", které tak poučujete a kterými i opovrhujete, zchudnout a nebo chudými zůstat.
      To jsem nevymyslel ani já, ani socialisté a ani komunisté. To prohlašovaly studie i v USA a Velké Británii už hodně dávno dokonce vědecky. Oni tomu tam říkají něco jako konkurenční "darwinistický" boj, my tomu zase říkáme zlodějna.
      A 22:34 má pravdu, to vy jste ten šmejd.
      Vlastenectví není pouhé nošení vlaječky na rameni, fandění fotbalistům, prohlašování pouhých slov, to je něco mnohem hlubšího. Vám nepřístupného.

      Smazat
  29. Je opravdu dojemné, jak všichni politici řeší problémy "cizích zemí" (tedy pokud je nekolonizuje zrovna USA (co to plácám - pokud jim nepomáhá USA) nebo nejsou v EU) a ví, co je pro země to nejlepší. Takový nárůst výroby drog v Afganistanu není žádný problém, tam budujeme demokracii a oni vyrábí drogy dobře. V Libyi je již ráj na zemi, v Iráku také. A Kosovo? No paráda. Protože dospělí v Íránu nechtějí západní demokracii, tak jim nedáme léky (no raději ještě uvalíme embargo), takže děti umírají za postoje svých rodičů. No zkrátka budeme je na pánvi smažit a škvařit, až se demokraticky rozhodnou (tedy většinově) jak chceme my (západní civilizace), aby to u nich vypadalo. No a pak nabídneme půjčky na obnovu. Cenou bude např. jenom pronájem ropných polí a pár NATO základen na 100 let. Pak pár spekulací na kurz a už se z dluhů nedostanou. A navíc jako bonus, Rus se zase zákeřně přiblíží základně NATO, takže můžeme přizbrojit.

    Takže Petříčku? Co přesně chtějí Katalánci, žluté vesty, Black live matter? Kdy také vypublikuješ článek k jejich problematice a vysvětlení nesprávnosti (pomýlenosti) těchto hnutí nebo k řešení otázek jejich vládou? Kdo má pravdu ví naše ministerstvo a zaujme k nespravedlnosti náš postoj. Já jen abych věděl ten správný směr. Jak zpívá jeden bard. "Dejte mi do ruky mávátko a řekněte jak volat sláva."

    OdpovědětSmazat
  30. Je hrozné tady ty diskuse číst. Zoufalec vedle zoufalce, kteří litují roku 1989 a udělali by vše pro to aby naši zem mohli uvrhnout opět do komunistické totality. Nepochybuji o tom, že kdyby tito "lidé", kdyby měli tu moc, nechali by lidi v 89 bez mrknutí oka zmasakrovat armádou, znovu by pozvali sovětské tanky. A podporuje je Schneider, bývalý disident, který tu rudou svoloč kdysi pomáhal rozložit. Neuvěřitelné.
    Nejparadoxnější na tom je, že tihle extremističtí vlastizrádci nazývají sami sebe "vlastenci" a že jsou voliči strany, která se nazývá "Svoboda a přímá demokracie". Není nic ve větším rozporu než jejich touha po totalitě s pojmy jako svoboda a demokracie.

    Z tohohle vlastizrádného odpadu, který stavím na stejnou rovinu s fašisty a islamisty a měl by hnít ve vězení, oddělen od slušné společnosti, kterou ohrožuje, se mi chce zvracet. Doufám, že BIS je má v hledáčku.
    ============================================
    Takže opět, jak se dalo čekat, cenzura jako řemen.
    Aspoň je názorně vidět, jak to pánové Dvořák a David myslí s tou SVOBODOU a DEMOKRACIÍ v paxi a na které straně tito samozvaní "demokrati" a "vlastenci" stojí.
    Naštěstí, lidi nejsou hloupí, vidí to a mají tyhle vykuky přečtené. Takže díky bohu nemají žádnou šanci a budou rádi když prolezou do parlamentu.

    OdpovědětSmazat
  31. Po 30ti letech padl Milo Đukanović, Crnogorsky diktator.
    Ale to nic....nenechte se rusit.

    OdpovědětSmazat
  32. Pan ministr Petříček je za poslední dobu nejlepším ministrem zahraničí. A to rozhodně nejsem voličem soc.dem. partaje.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 15:09
      Von je první duben trotle????!!!!

      Smazat
  33. Samozřejmě že my mladí, s kariérou před sebou, jsme si v roce 1989 přáli svobodu. Žádnou úpravu systému, ale prostě naložit se svým životem, jak chceme. A to se nám povedlo beze zbytku. Brečet může jen ten, komu ujel vlak.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Myslíte, že my jsme neměli možnost si se svým životem naložit, jak jsme chtěli? Mě nejde ani o mě, ale o tento stát. Uvědomujete si, jak je tento stát zadlužen? A že to jednou někdo bude muset splatit. V 1989 přebírali Havlisté tento stát nezadlužen a do dneška tento stát nadělal takových dluhům, že jejich splacení bude vyžadovat neustálý růst daní.

      Smazat
    2. Jak se vám to povedlo? Prosím nešetřete podrobnostmi.

      Smazat
    3. To nic - to vás přejde anonyme 15.26 - mladí blbečkové nikdy nepochopí, že kapitalizmus není nic jiného, než krize - války - krize - války - chaos - podvody - šmejdi. Lidi v roce 1989 si museli "utahovat opasky" aby se z jiných, těch vybraných, mohly stát žoky peněz a nadlidi. Většinou pocházeli z komunistických hnízd - ale rychle se zreorganizovali na šmejdy a lichváře. Spousta lidí se ze dne na den ocitla na dlažbě - práce žádná, zcela bez prostředků. Umíte si něco takového - vy žvatlo - vůbec představit? Těm mladým blbečkům pomůže jenom, až se dostane k lizu další garnitura šmejdů a vystrnadí od vesel svoje tatíky a dědky. Rozkrádat už totiž není co - utáhnou opasky, a seberou všechno, co ještě zbyde. Od koryt vyženou zase vás - to bude švanda - co? Myslíte si, že budete taky mít důchody? Cha cha - che -che - cho-cho. A jak naložíte se "svým životem" - hodíte si mašli?

      Smazat
    4. 15:26 vy mladý, žádný vlak mi neujel, ale považuji za slušné nakládat se svým životem ne tak, jak se mi zachce, ale tak, jak je to mravné. Říká vám to něco?

      Smazat
    5. 1:54
      Pokud jste mravný, pak víte,, že je velice neslušné provokovat právě svou přehnanou slušností. Takhle mravný a slušný člověk rozhodně nepostupuje. Vy si na to JENOM hrajete.
      Jaký postup tam v příručce máte dál?

      Smazat
    6. 1,54
      Mravnost nade vše?????!!!!!!Můžeš si ten film pustit,třeba tě osvítí....i když.-)

      Smazat
    7. 6:23, 8:41 je dobře, že se ozýváte. Nejste tak zcela bez svědomí, když se vás moralitka z 1:54 natolik dotkla. Tam ale autor nemluví o sobě, ale o zásadě pro skutečně "lidské" chování.

      Smazat
    8. 13:50
      Nedotkla. Proti takovým jako vy mám imunitu. Odpověď už máte.

      Smazat
  34. Nevyčítejme Petříčkovi (a jemu podobným) jeho úlety. Vyčítejme to jeho voličům. Bez jejich podpory by jsme takové kretény řešit nemuseli. Lidi volí partaje, nikoliv lidi v nich. A pak to takhle dopadá.

    PS
    Příklad hodný nenásledování nám dává ANO. Všichni v něm vidí pouze Babiše, ale už téměř nikdo nevidí to intelektuální vakuum za ním.

    OdpovědětSmazat
  35. Pan ministr Petříček zaslouženě patří do naší vlády, vzhledem k jeho komunikačním schopnostem by mohl současně řídit i zdravotnictví. Je to nový jev v naší vládě,kdy jeden schopný člověk zvládne víc ministerstev. Že existují univerzálové, dokázal už totáč, nepletu-li se premiér Štrougal začal jako ministr Zemědělství a pokračoval na Vnitru. Tak pohyby pana Zaorálka nikoho nepřekvapí. Vzhledem k existenci mnoha schopných univerzálů, by našemu pánu premiérovi stačilo do vlády jen několik profíků dohadování by se zjednodušilo a navíc by pro vládu stačila úhledná komůrka. Doporučuji tyto kádrové osoby Hamáček, Vojtěch, Havlíček, Petříček, možná Zaorálek. Přiřazení ministerstev je libovolné.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Ano, stačila by jim úhledná komůrka. Někde na Pankráci.

      Smazat
  36. Musím s autorem článku nesouhlasit. Jsem výrazně starší, než pan ministr, takže rok 89 již pamatuji jako dospělý pracující člověk. A musím říct, že ani já ani nikdo v mém širokém okolí si nepřál žádné vylepšení stávajícího režimu. Ale všichni jsme si jednoznačně přáli pád a následnou zásadní změnu režimu.
    Představa nějaké formy "socialismu s lidskou tváří" by nikoho z nás nedonutila zvednout zadek a vyjít do ulic.
    Takže asi tak.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tak přestavte si, že já si přál jen vylepšení režimu a do té stávky jsem šel, tak neříkejte "nikdo", u mě to tak bylo a byla to největší chyba mého života dát palec na to, co se stalo potom.

      Smazat
    2. Promiňte, ale to, co jste napsal, vypadá tak, že jste dychtil po tom si nakrást a pak okrádat jiné.

      Smazat
    3. 15:49 váš zvednutý zadek byl dobrým začátkem sraček ve kterých je tento stát.Můžete být pyšný.Takže asi tak.

      Smazat
    4. Přesně - to byli právě ti šmejdi, jako anonym 15.49 - ti si přáli honem rychle zbohatnout, třeba i přes mrtvoly! Špinavý prachy - podnikat - co takových tlučhubů si honem rychle najímalo opuštěné krámky, cukrárny, papírnictví, drogerie.... ale jak tahle hloupá havěť zjistila, co to obnáší, starosti o zboží, celé dny za pultem, makat od nevidim do nevidim, papíry a tiskopisy pro úřednickou monarchii - honem rychle od toho všichni utekli. Jak je možné, že ani jeden - ani jeden jediný - podobný krám a krámek, a co jich ve větších městech bylo! neobhospodařují Češi - jen a jen Vietnamci! Převzali úplně všechno, kde Česká hloupá pakáž se svými představami o zbohatnutí zkrachovala - a Vietnamcům se daří. Proč? Protože jsou pracovití, skromní, a netouží po tom, aby z nich byly žoky peněz -a co jste vy? Pan domácí? Taky vydíráte peníze za nájem z nějakých ubožáků? To proto tak hloupě žvaníte? V roce 1989 lidi měli úplně jinou představu, ale nikdo takovou, že úplně všechno co jejich dědkové a tátové vybudovali, bude zničeno, a celý stát rozkraden. Že budou "nadlidi" a "lidské zdroje" A teď vás něco donutí zvednout zadek a vylézt od PC? Asi sotva. Tak nežvaňte takový kraviny!

      Smazat
    5. 1549
      V knize
      James Krapfl : Revoluce s lidskou tváří
      (vyšlo anglicky, slovensky a česky, autor pochází z USA a vládne všemi třemi jazyky)
      najdete něco jiného. Kniha vznikla z archivních materiálů a osobních rozhovorů s účastníky převratových událostí ´89.

      Smazat
    6. 15:49 Je to velmi jednoduché, byl jste vychován v parazitickém prostředí své rodiny. Nebo si myslíte že neexistuje nadhodnota lidské práce, kterou v parazitickém systému získává parazit?

      Smazat
    7. 15:49 ano, přesně tohle jsme si přáli také my. Zdravím vás.

      Smazat
  37. Vidím, že pro pana disidenta je svoboda sprosté slovo a vyloženě ho irituje. On raději doživotní vládu Lukašenka a potom jeho dětí a pak vnuků... Symbolická částka 10 milionů korun ho irituje a je to nepřípustné vměšování, ale vyslání ruských vojáků do Běloruska je v pohodě a vnitřní záležitostí Běloruska. Divné.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Milo Dukanovič je u koryta v Černé Hoře už 30 let a nikomu to z EU nevadí.

      Smazat
    2. Bože - to je ale hloupý žvást! Anonym 16.32 "vidí" jakéhosi pana disidenta - a jak to souvisí s článkem? A jestli je nějaký prezident dobrý a hlavně spravedlivý, proč by nemohl být v úřadě dokud to jde? Nebo je za každou cenu lepší nějaká americká loutka?

      Smazat
  38. Hromada nadávek na Petříčka přesně v duchu správce blogu. Ostatní názory blokovány. Jo to je přesně ta demokracie, kterou jsme opravdu nechtěli.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 16:53
      Postěžuj si Šafrovi ty milovníku debila a vlastizrádce Pochpetříčka!!!!

      Smazat
    2. Nechceš se na to už vyprdnout- na ty pitomý, urážlivý žvásty, anonyme 16.53? To se tím ukájíš? Naopak - tady nejsi na amerických novinkách cz - server, který píše vyloženě sračky, jen aby měl do čeho cpát reklamy na lepší močení a penis, a aby měly kolem čeho lítat a blikat spousty přiblblých reklam. O nic jinýho jim nejde, hodnota článků je jak hodnota senkrůvny, hlavně hodně diskuzí od čtenářských trotlů a prachy z reklam. A zase jsme u peněz. Proč se trapně navážíš proti "správci blogu"? Na novinkách neblokují praštěné a sprosté zmetky? A na víc, než na dva příspěvky pod každý bulvárhadr článek nemáš nárok. Tak už zalez.

      Smazat
  39. Tenhle tvor je tak nestandardní, že vůbec nikdo neví co si s ním počít, dokonce ani ústavy pro duševně choré. Jenom ti modří ptáci ho mají za svého vítaného maskota. Poslední naděje je ve vysoké účasti normálních lidí ve všech budoucích volbách:

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Nevys-rejte-kaspari-Pavel-Novotny-napsal-dopis-Cine-Ta-se-bude-divit-635454

    OdpovědětSmazat
  40. Pokojní protestující v Minsku:
    https://cz.sputniknews.com/videoklub/2020083112453924-video-protestujici-v-minsku-zautocili-na-policejni-auto/

    OdpovědětSmazat
  41. Vážím si pana Schneidera pro jeho inteligenci, ale někdy klade roztomilé otázky. Jsko zrovna teď: "Proč Petříček fabuluje?" Pane Schneidere, to opravdu nevíte, nebo se jen tak děláte? Pro tu první variantu Vám to tedy řeknu (na stručnou otázku stručná odpověď): Protže pan Petříček je hloupý. Dokonce extrémně hloupý. Sedlák z vesnice, který je méně tolerantní, by to řekl pregnantně: Protože je to blbec. Pan Schneider asi ví, že na ZAMINI jsme za posledních 100 let takového ještě neměli. S velkým náskokem. Chceš-li zlikvidovat národ, postav mu do čela blba.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A z jakého titulu si vy osobujete právo hodnotit chytrost a inteligenci kohokoli?
      Petříček získal doktorát, studoval v zahraničí, umí jazyky, od 37 je ministrem.
      A teď se pochlubte vy tím co (ne)umíte a co jste (ne)dokázal.
      Aneb, všichni jsou "extrémně hloupí" jenom já jsem letadlo, viďte?

      Smazat
    2. 22:50
      Není možná! Jak jste uhodl, co jste?
      Ani jeden titul, ani jeden papír na hlavu nikomu nezaručují rozum a nějaké schopnosti.

      Smazat
    3. 22:50
      Joooo, poslouchat jeho angličtinu je VÝHRA.... PRO HLUCHÉ!!!!!! 🤣🤣🤣🤣

      Smazat
    4. 22,50
      To je blbý i jako vtip ty reklamo na Plzeňský práva:-))))

      Smazat
    5. 22.50 V 1991 chartista a od roku 1992 ministr vnitra Jan RUML prohlašoval, že "vejška" neznamená inteligenci...
      A jak je vidět, s charakterem a ctí také nemá dosažené vzdělání nic společného.

      Smazat
  42. 16:32
    ...a už se nemůžu dočkat světové hospodářské krize ..
    kdy stát bude zestátňovat privatizované podniky, uměle držet zaměstnanost a bude se čekat na peníze vyhozené /nejdřív vrtuálně stvořené/z helikoptéry /odbornej termín dnešních ekonomů/..vašemu kapitalismu zdar troubo !

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 22:06
      No lidé jsou různí a mají různé koníčky. většina něco hodnotného tvoří, pracuje na sobě, zlepšuje život sobě, rodině, svému okolí, plní si své sny.
      No a někteří zbyteční jedinci zase marní svůj čas "toužebným vyhlížení hospodářské krize".
      Inu, máme svobodu, dělejte si co chcete. Podle toho taky dopadnete. Vaše volba, hodně štěstí. Kdo chce kam pomozme mu tam, každý svého štěstí strůjcem.

      Smazat
    2. Copak tohle, ale ta sranda až tenhle bude týpek podporovat ten novej typ socialismu po americku. To bude švanda! Jen si ho představte, vkleče na kolenech, natřený trvalou barvou značky Hammerschwarzbuch s heslem Black Lives Matter na čele. Bude zpívat Internacionálu. A bratrstvo Kočičí pracky mu přijde zrekvírovat jeho vééélikýýý důůůchod! Nejspíš z toho dostane koronakopřivku. :)

      Smazat
    3. 22:06 během krize se nezestatnuje ale privatizuje. Velké korporace s velkými penězi nejen že přeberou zkrachovalé malé firmy, ale i celé státní resorty.

      Smazat
  43. „Posměšky směrem k domácím výrobkům dokládají úroveň člověka.“ Kováčik zkritizoval Vystrčila kvůli korálkům a pivu

    https://cz.sputniknews.com/ceskarepublika/2020083112454968-posmesky-smerem-k-domacim-vyrobkum-dokladaji-uroven-cloveka-kovacik-zkritizoval-vystrcila-kvuli/


    OdpovědětSmazat
  44. Jsem rád, že pan Schneider napsal co napsal. Měl jsem problém onen článeček z pera páně ministra(!) zahraničí(!) vůbec dočíst, protože trapně směšná naivita textu bila od začátku do očí. Pan ministr se musel zesměšnit i mezi svými, tedy mezi těmi, kterým to pořád ještě myslí. Možná, že i ten deník Právo to slohové cvičeníčko snaživého deváťáka otisklo ne bez zlomyslnosti. On ten pan Petříček, on doopravdy je takový. Produkt té nabyté svobody.

    OdpovědětSmazat
  45. Prča. Dajli-medajli? Dali. A vděčný Vystrčil promluvil v tchajwanském parlamentu: „Já jsem Tchaj-wanec“!

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Vystrcil-promluvil-v-tchajwanskem-parlamentu-Ja-jsem-Tchaj-wanec-635500

    OdpovědětSmazat
  46. 31/22:50
    nevím, jaké má Petříček vzdělání ale jako občan nesouhlasím s jeho způsobem a směrem jak řídí-neřídí naší zahraniční politiku . Rozhádat se s největší ekonomikou světa Čínou aby mě pochvalili z ekonomiky, která chcípá na úbytě USA, tak tohle může dělat jenom skutečný idiot a vlastizrádce .

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Z Číny jen ve velkém dovážíme krámy a i přes prosby Zemana k nám vůbec neinvestuje.
      Kdežto s USA je to přesně naopak.
      Nám Čína není nijak užitečná. Tak se prober.

      Smazat
    2. 10:34
      Tak se podívejte u výrobků vždy na zemi původu. I velmi známé a tradiční značky renomovaných výrobců jsou velmi často vyrobeny v Číně - Made in China. Pokud píšete na klávesnici, myš, podívejte se, kde ji vyrobili. A pokud je uvedena jiná země, ještě pořád to může být vyrobeno z komponentů zase vyrobených v Číně. Pokud máte počítač, zcela určitě ho nevyrobili v USA. Ale mnohé jeho části vyrobili v Číně. Pokud máte monitor, pak může pocházet buď z Koreje nebo odkud? A co se týče zboží vyrobeného v USA v našich obchodech, najděte ho a vystavte zde. Dlouhý seznam to nebude. I ten slavný americký iPhone je původem vyroben v Číně. Tak jako se už před deseti lety nechal napálit soused, který si koupil echt evropský výrobek holící strojek Braun. A chlubil se tím v hospodě. To byla v lokále švanda, když jsem přečetl z krabice - Made in China.
      Když přestaneme prodávat zboží vyrobené v Číně, pak jsem zvědav co v krámech vlastně zbude.
      Taková je realita podobná po celé Evropě. Takže se proberte vy.

      Smazat
    3. 10:34 Prober se ty. USA jenom využívají a popichují, mají své vlastní cíle. Jsme jim ukradený, chtějí mít pod kontrolou náš prostor a daří se jim to, díky ohebným politikům.

      Smazat
    4. 9:42
      Petříček opravdu "řídí/neřídí" a stěrače stírají. Je dokonalý herec pro předem připravenou roli. Na prknech, která neznamenají svět, ale naši kluci a holky ve vládě si to myslí, není Petříček sám.

      Smazat
    5. 11:20
      Vy toho o ekonomii zřejmě moc nevíte. V dnešní době se musí daleko více snažit prodejce aby prodal. Kupující si může vybírat.
      Krom toho, kde se co vyrábí je dnes naprosto bezpředmětné. Výroba se v případě nouze může přemístnit jinam během pár týdnů. Důležité je kde sídlí vývoj, vedení, kam plynou zisky.
      Zajímavé je že nás pohrdavě nazýváte montovnou a z Číny, kde se montují iPhony si sedáte na zadek.

      Smazat
    6. 13:24
      Prozradil nám ekonome, kdyby to Čína nevyrobila a montovna nesmontovala, jakej zisk by měl Apple s IPhonem..... 🤓🤓🤓🤓

      Smazat
    7. 13:24
      Znova si to přečtěte a pak teprve pište.

      Smazat
  47. Tak o zkusím jinak. Petříček není vůl, jak jsem co by první (ne)diskutér napsal.
    Naopak, dobře on. Volem je číňan. Komentovat blechu v Pandíně
    kožichu by mělo být pod jeho úroveň.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. "Oóóó, velká, mocná Číno, padám před tebou poníženě na kolena!
      Oóóó, velké, mocné Rusko, padám před tebou také poníženě na kolena!
      My tady jsme proti vašemu majestátu jen ubohé, bezvýznamné blechy!"

      Napsal český samozvaný takyvlastenec :-D

      Smazat
    2. 10:32 Ano, bezvýznamná blecho. Hitler byl také vlastenec.
      A propo. Víš kolik je v Číně a Rusku podobných proamivlastenců jako ty ?
      Tak proč jim tak spíláš ?

      Smazat
    3. 10;32
      Děkujeme za polední pozdrav z Bohnic Vygume 😂😂😂😂

      Smazat
  48. Bílé dívky střílejí. O tom se mlčí! uhranul v ČRo vědec Oliva. Tachecí jen koukala

    Oliva podotkl, že především v anglosaské společnosti došlo k nárůstu nesnášenlivosti, kterou její nositelé vydávají za liberalismus a toleranci.

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Bile-divky-strileji-O-tom-se-mlci-uhranul-v-CRo-vedec-Oliva-Tacheci-jen-koukala-635515

    OdpovědětSmazat
  49. Pene Schneeidře,
    nevím, proč předpokládáte u ministra zahraničí ČR vzdělanost a kultivovanost. Ministři, to je spotřební zboží a jejich kvalita je určována potřebou doby. A ž jsme právě nyní potřebovali v tomto resortu jen napodobeninu ministra, tak jsme našli toho potřebného. Vždyť v současnosti je MZV jen trapnou šaškárnou v rukou nějakého pododdělení "Černého domu" a naše ministerium je jen kolečkem ve snahách rozpoutat další teroristickou válku bohatých proti lidstvu. A protože na takovou službu přece jen sv. Petr nebyl vhodný, našli si proto jeho trpasličí podobu.
    Všude čtu, že čínský ministr zahraničí řekl něco hrozného k cestě jakéhosi Vystrčdementa na Tchajwan, ale kde se dočtu přesný překlad toho, co řekl, abych si dokreslil obraz o našem goebbelsovském zpravodajství. S ohledem na to, jak pražská nacistupidelstva holdují dnes ideologii Ády a jeho Mein Kamfu a pravda je to poslední co by připustili do svého bytí, snad by někdo mohl mít tu odvahu a napsat co si myslí těch 1400 milionů Číňanů o těch 10 milionech Češích.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 11:56
      co si myslí těch 1400 milionů Číňanů o těch 10 milionech Češích.

      No, já bych to řekl asi takhle. Značná část o nás nemá ani tucha, část sice ví o co jde, ale kašle na nás, maximálně si podle jejich zvyku v našem významu zaťukají na čelo, čínští disidenti budou skákat po jedné noze až na Taiwan, no a vedení se rozhodne tak či onak, ale bude veselo. Nejspíš tu vznikne zanedlouho nový "amatérský" fotbalový klub ...
      Dopadne to jako s Ruskem, kde se rozhovory o nápravě vztahů snad ani nezačaly, protože my jsme taková velmoc, že si sedneme na bobek, abychom vůbec Čínu a Rusko viděli.

      Smazat
  50. Petříček to je jen slouha nadnárodních hajzlů,kteří používají pacholky v takových maštalách jako je ASPEN,kterou do nedávné doby vedl Jiří Schneider brácha autora článku,jen se o tom moc nemluví.Jak se tato zmínka objeví v diskuzi tak se naráz diskuze zastaví.Hraje se s námi svinská har.

    OdpovědětSmazat
  51. Petříček to je jen slouha nadnárodních hajzlů,kteří používají pacholky v takových maštalách jako je ASPEN,kterou do nedávné doby vedl Jiří brácha autora článku,jen se o tom moc nemluví.Jak se tato zmínka objeví v diskuzi tak se naráz diskuze zastaví.

    OdpovědětSmazat
  52. Nerespektovat celistvost země a hrát si na "nebojsa" v zádech s USA nám nemůže prospět. Vystrčil jako mouřenín vykonal co mu nařídili a nepochopil, že posloužil jako idiot. Žádná země nedovolí aby ji odkudkoliv někdo podkopával suverenitu a narušoval celistvost.

    OdpovědětSmazat
  53. To jsem zvědav co ten náš VIPÁK tomu Čínskému velvyslanci řekne. Jakou dostane odpověď je jasné i žáku základní školy.

    OdpovědětSmazat
  54. Informace z roku 2016 :
    29. dubna 2016 • 18:00 Letos v lednu si pražská pobočka mezinárodní globální sítě Aspen Institute zvolila nového výkonného ředitele. Stal se jím bývalý první náměstek ministra zahraničních věcí Jiří Schneider, který se spolu se svými kolegy snaží o rozvoj nové generace vůdčích osobností a vytvoření prostoru pro střetávání lidí z nejrůznějších oborů.

    Více na https://www.e15.cz/the-student-times/stojime-na-strane-lidi-kteri-chteji-veci-menit-rika-jiri-schneider-z-aspen-institute-1291912

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.