Reklama

středa 19. srpna 2020

Rozšíří Brusel „minometnou demokracii“ z Ukrajiny i do Běloruska?

Ivan David
19. 8. 2020

Dnes budou na Evropské radě premiéři a prezidenti členských států EU opět řešit situaci v Bělorusku. Evropská komise i předsedající Německo hodlají opět navrhnout, aby EU na Bělorusko uvalila další sankce. Oficiálně tím chtějí dosáhnout, aby se v Bělorusku opakovaly volby podle demokratických standardů. Česky řečeno - chtějí Bělorusy přinutit, aby zvolili prounijního kandidáta. O demokracii a svobodu lidí totiž Bruselu ve skutečnosti nejde. Obávám se, že kdyby si Bělorusové v případných opakovaných volbách vybrali kandidáta proruské opozice, která je daleko početnější než prozápadní demonstranti, hrátky se sankcemi by pokračovaly.
Kdyby Brusel skutečně usiloval o to, aby volby všude na světě probíhaly demokraticky, a aby ve všech zemích byla dodržována lidská práva, pod knutou těžkých obchodních sankcí by již nejméně 5 let musela být Ukrajina. Současný ukrajinský režim po Unií podporovaném Majdanu polovině občanů zákonem zakázal používání rodného jazyka – ruštiny. Volební kampaň se na Ukrajině vede metodami inkvizice a nacistických SA. Před více než 5 lety byla skupina opozičních demonstrantů zaživa upálena v Domě odborů v Oděse. Dodnes za tento zločin proti lidskosti nikdo nebyl potrestán. I když jsou pachatelé z řad neonacistických bojůvek Národní gardy známí.

EU vůbec nevadí řádění této zločinecké organizace, která na východě Ukrajiny vede řadu let genocidní válku proti rusky mluvícím obyvatelům. Brusel se ani jedinkrát ani slůvkem neozval proti ostřelování obytných bloků, školek, škol a nemocnic z raketometů a velkorážních mimometů. Útoky těžkými zbraněmi proti civilním cílům v Doněcku, Luhansku a přilehlých obcích, které provádí Národní garda a pravidelná ukrajinská armáda, jsou přitom z pohledu mezinárodního práva válečnými zločiny. Jejich pachatelé by měli stát před Mezinárodním trestním soudem v Haagu. Brusel možná považuje minometné granáty, které dopadají na hlavy civilistů v Avdějevce za něco jako ukrajinskou verzi volebních letáků.

Ukrajina stojí na „bronzové“ příčce v počtu zavražděných novinářů. Předstihuje ji jen Mexiko, které je zmítané válkou drogových gangů, a Mali, v němž zuří občanská válka. Takovou svobodu slova chce zřejmě EU exportovat i do Běloruska, které je pohledem kriminalistických statistik zatím celkem „klidnou zemí“. Přesto EU nikdy ani nejednala o žádném návrhu na uvalení sankcí na Ukrajinu ani o zákazu vstupu Porošenka či Jaceňuka do EU. Natož o zmrazení jejich majetku, který výrazně nabobtnal z korupce při rozkrádání ukrajinského hospodářství. "Papaláši" EU se ve vztahu k těmto osobám odpovědným za válečné zločiny řídí heslem Henryho Kissingera, který se v debatě v US Senátu zastal nikaragujského diktátora Somozy slovy: „My víme, že je to zkurvysyn, ale je to náš zkurvysyn“.

Brusel si prostě chce na místo Lukašenka dosadit nějakou běloruskou obdobu ukrajinských válečných zločinců, kteří zemi zcela zruinovali. V Bělorusko je totiž stále ještě řada továren, které nebyly privatizovány. A vyrábí velmi odolná nákladní auta, autobusy nebo trolejbusy. Běloruské firmy jsou podle analýzy polského deníku Obserwator Politiczny dokonce schopné vyrábět a dodávat zákazníkům průmyslové celky jako továrny či rafinerie. Což před ekonomickou transformací podle západních receptů dokázaly i československé firmy.

EU se zaklíná slůvky „demokracie“ a „svoboda“, ale ve skutečnosti jejím představitelům jde o obsazení dalšího trhu pro výrobky nadnárodních korporací. A o likvidaci konkurenčních výrobců. Kdyby Bruselu skutečně šlo o lidská práva, musel by již dávno být embargován veškerý dovoz z Ukrajiny. Místo toho nám Evropská komise předkládá stále nové návrhy na zvýšení bezcelních dovozů z této země. V Zemědělském výboru Evropského parlamentu od jara projednáváme návrh na zrušení fytosanitárních kontrol u osiva dováženého z Ukrajiny. Jménem frakce Identita a demokracie (ID), v níž působí čeští europoslanci zvolení za SPD, jsem navrhl zamítnutí tohoto materiálu, protože by umožnil nekontrolovaný dovoz osiva kontaminovaného geneticky modifikovanými organismy (GMO).

Návrh, který v paragrafovém znění lživě tvrdí, že ukrajinská produkce je pěstována podle EU norem a zároveň navrhuje zrušit kontroly jejich dodržování, je v dokonce v rozporu s právem EU. Komise jej přesto vehementně protlačuje legislativním procesem. Ne proto, aby snad pomohla Ukrajincům, které proevropská ekonomická transformace naprosto ožebračila. Ale proto, že to vyhovuje nadnárodním korporacím, které se při privatizaci na Ukrajině „za babku“ zmocnily milionů hektarů zemědělské půdy. Na ní pěstují ve velkém produkci, kterou nyní chtějí dostat bez kontrol na trh EU. Podmínky jejich pěstování jsou totiž v rozporu s právem EU v oblasti zákazu používání GMO nebo maximálních limitů používání postřiků.

V zájmu našich spotřebitelů ani výrobců rozhodně není, aby v Bělorusku proběhla „ukrajinizace“ pod taktovou EU. Bělorusové si své problémy musí vyřešit sami - bez vměšování Bruselu.



170 komentářů :

  1. Západ je v háji , proto hledá , kde by mohl ještě krást !

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To je blbost.

      Smazat
    2. 17:25
      A není to pravda?!

      Smazat
    3. Komunisti propásli šanci jak přežít. Kdyby to nebyli jen korytáři, okamžitě by Burešovu vládu přestali podporovat a vyslovili jí nedůvěru. Podle mezinárodního práva nemáme co zasahovat do vnitřních záležitostí země, s kterou ani nesousedíme. Babiš je lokaj americké ambasády, a komunisti toho mohli politicky využít.

      Smazat
    4. 22:13 - je třeba, aby nastoupil Kalousek a Minář s cizokrajnými Piráty a kulturně nás obohatili, proč by hlupáci měli mít vlastní stát.

      Smazat
    5. Západu stačí jen vymést sklady zboží, které nikdo nechce. Nezažíváme to na našich obchoďácích?
      Je tam zboží na hraně .....
      Nedávno jsem byl v Rusku a pochutnal jsem si na telecích párkách, ty byly takové, jako před 30 léty.
      A "králíkárny" Vencovi? On v životě nic pořádného neudělal, kromě několika přiblblých her.

      Smazat
    6. 22:13 Jo prý komunisté to jste měl číst co ten chcípák dolejš říkal na setkání vlastenců. To bylo opět nadávek a padnutí vlády by rádi využili pyjáti a demožumpa a bylo by hůř.

      Smazat
    7. 8:00
      Jste provokatér s tím jídlem,ale jinak máte pravdu👍

      Smazat
    8. 9:27 To není provokace ale tvrdé fakta jsem si koupil v Polsku tavený sýr a byl dobrý jako v socialismu. Tady se prodávají odpadky z celé Evropy.

      Smazat
    9. „Žádáme, aby byla respektována suverenita Běloruska. Pro nás musí být primární mezinárodní právo, a ne ideologická nenávist vůči konkrétním politikům v jiných zemích. Ano, pro Bělorusko si přejeme dialog a smír – rozhodně si však nepřejeme žádný Majdan,“ pokračuje Blaha.

      To je názor Smeru na Slovensku, proto to neustálé napadání této strany.

      Smazat
    10. Když se zadrhne soukolí myšlení. Zaprodal nás Babiš za mrzký groš? Budeme dotovat Itálii a Bělorusko! Mimo jiné...
      http://www.skrytapravda.cz/domaci/3451-zaprodal-nas-babis-za-mrzky-gros-budeme-dotovat-italii-a-belorusko-mimo-jine

      Smazat
    11. 11:03
      V tom případě si nechte i nadále chutnat na """ Potravinách """.... v Čechách máme díky fašoEU jen pOTRAVINY!!!! 🤮🤮🤮

      Smazat
    12. 16:29 vy jste dyslektik nebo dysgrafik?

      Smazat
    13. 9.27 - nekecám s tím jídlem, kdo ten párek nejedl nepochopí. Obchoďáky narvané zbožím, že by se i v ČR mohli něčemu přiučit. A byl jsem i na Bajkale a Irkutsku a totéž.
      Myslím si, že Rusko jde asi čínskou cestou ....

      Smazat
    14. On premiér Babiš poslední dobou též "perlí", od zasedání EU je jak "utržený" ze řetězu. Lidi se toho brzy všimnou a ocení ho.

      Smazat
    15. Vy 18:31 zas potomek movitých rodičů. Měli na to, pořídit vám mimořádně dlouhé vedení.

      Smazat
  2. Běloruská proKURAtura by měla zvážit možnost vydání zatykače na českého občana Babáka. Za veřejné podněcování k veřejným nepokojům v cizím státě. Dále by měla doporučit současné běloruské vládě soubor opatření, jimiž by kromě fašistického svinstva zabránila vývozu komodit tohoto kujebáka do běloruského prostoru. Nemyslím, že by to Bělorusko nějak poškodilo.
    Dále: Směrem k polským fašounům a jejich severní trojnožce provést totéž. A hlavně už nedopustit přebalování sajrajtu z Eurosojuzu do ruského prostoru. Litva je hodně závislá na pašování směrem na východ, tak jí to zaříznout.
    Tichanovská - Timošenková by měla být vyzvána , aby sama požádala o zbavení běloruského občanství, protože se nechová jako běloruský občan, nýbrž jako agent agenta Babáka. Tak pravil Vatsjájána mnich.
    A konečně: Putin by měl minimálně půlroku embargovat osobní setkání s jakýmkoli západním potkanem. ONI potřebují JEHO. On je nikoli. A mají-li Rusové opravdu vakcínu na Covid 19, tak jí právě teď zásadně poskytnout jen potřebným zemím. Záchud potřebný není. Sračky ať si vyměšuje vzájemně.

    orinoko

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 10%ní Cichna si zpívá venezuelskou lidovou: Byl jest jeden Guaidoš, co guaidoval za....dolar.

      Smazat
  3. Pane doktore Davide. Skoro všechno co píšete předem vím, a je mi to i jasné. Proč? Protože už v 2014 jsem vyhodil televizor. A piště dál jako dosud, protože ještě zdaleka ne všichni svůj televizor vyhodili. Děda.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Nejste s tím televizorem sám, člověk si u programů ČT24 opravdu ničil psychické zdraví a používal velmi vulgární slovník. Není ČT,není problém.

      Smazat
    2. noviczech
      ...pánové, vyhozením televizorů to nekončí, toto vše bude mít ještě začátek! Uvědomme si to. Musíme proti zlu bojovat, ne zlo opomíjet....!

      Smazat
  4. Prezidenti V4 vydali prohlášení k Bělorusku z jehož textu vyhodili požadavek opakování prezidentských voleb. Je to jasné, i druhé volby by vyhrál Lukašenko i když ne možná s takovým náskokem. Co by bylo pak? Prostě Lukašenko od válu a šmitec! A těm demonstrujícím dělníkům traktory bych vzkázal, ať se chovají uváženě a rozumně, protože by mohli v lepším případě vlastní aktivitou přijít o práci a v horším případě by jim fabrika po demokratických změnách klidně do dvou let mohla býti srovnána se zemí...! M.R.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Prohlášení je "mlácení slámy" pro zviditelnění určitých politiků. Premiér Babiš a ministr Petříček jsou podržtašky Bruselu. Premiéru už nevěřím ani slovo.

      Smazat
    2. Jó, z ČKD napochodovali dělníci na Václavák a režim padl. Do 4 let ale bylo ČKD zrušeno a všech 35000 zaměstnanců skončilo na dlažbě...

      Smazat
    3. Titulek z Deníku: Lukašenkovi chybí legitimita. EU neuznává výsledek běloruských voleb.
      A Evropské komisi nechybí legitimita? Já zase neuznávám evropské volby.

      Smazat
    4. Evropská komise žádnou legitimitu mít nemůže. Není volená. Je to jen banda samozvanců.

      Smazat
    5. 16:51: George Soros: Maďarsko a Polsko jsou okupovány nepřáteli Evropy

      http://svobodnenoviny.eu/george-soros-madarsko-a-polsko-jsou-okupovany-neprateli-evropy/

      Slouhové čaput a bakšiš jsou jeho lidi.

      Smazat
    6. Pokud nevěříme Babišovi a spol., komu pak? Vždyť není pochyb, že ideologicky a ekonomicky si tč. naše republika vede nejlépe od r. 1989. (Samozřejmě nikdo není tak dobrým, aby neměl být ,lepší, jenže v těch minulých režimech to bylo přesně obráceně. Čím horší, tím větší potlesk z neonacistického Bruselu. Prosím nemíchejme do toho důsledky pandemie Covid 19, tu nezpůsobil Babiš ani Vojtěch a jejich reakce na epidemii je naprosto korektní, snad se někdo nechce vracet do dob Havla, Klause, Nečase, Kalouska.... To byla doba sebevraždy a vraždy ČR! Rozkradl se státní majetek a majetek občanů za 11 billionů ´Kč, tj. 11 tisíc milird Kč!!! Jen důchodci byl okradení těmi vládnoucími velmistry o 500 miliard Kč. Oni to byli co prodávali majetek ČR, aby nakonec ohlásili, že banka, do které se vkládali peníze za prodej, je v manku také skoro 500 miliard Kč!!! kdo by chtěl zpět takové hospodáře?! A piráti? Již podle názvu jsou to desperáti a zločinci.

      Smazat
  5. Lžete. V Oděse lidi smí mluvit rusky. V Kyjevě se mluví rusky. O Charkovu, Dněpru, Záporoží, Nikolaevě a Chersonu ani nemluvím. Žádný zákon, který polovině Ukrajinců zakazuje mluvit rusky neexistuje. Sám mluvím rusky plynule a nemám problém se domluvit ani v čistě ukrajinském městě, jako je Rivne. Píšete o něčem, o čem nemáte šajna. Proč?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 14,10
      Jen to,že seš cizinec a nejsi Rus tě možná ochránilo od banderolynče!!!!!!Ty upálený v Oděsse takový štěstí neměli,tak drž pec!

      Smazat
    2. Vítáme vás, pane Štětino!

      Smazat
    3. Ty jsi prolhaný cecek. Co děláš , že jezdíš po Haliči. Náhončího haličských ukrobotů? To by mohlo odpovídat. Oni tady také mluví po svém. Když mají osobní audit v práci, tak zásadně zní - něpanimáju. - Proč to říkají? Takový audit hned odesere čížek vedle. Je li tam ještě nějaký.

      orinoko

      Smazat
    4. Ty budeš asi Ukrajinec když tak lžeš o ruském jazyce na Ukrajině, pozor ať tě "zemljaki" napověsí na web "Mírotvorce".

      Smazat
    5. Ukrajina vydala zákon, že ukrajinština je pouze a jen úředním jazykem. To se týká hlavně státní správy. No jestli úředník mluví s občanem rusky, proč ne, ale odporuje to zákonu. Toť je zakopaný pudl a proč se Rusové žijící na Ukrajině proti tomuto bouřili.

      Smazat
    6. 14:10
      vám uveřejnili příspěvek do diskuse, jaké je to možné?

      Smazat
    7. To je neuvěřitelné. 14:10 řekne pravdu a půltucet nadávek a urážek.

      Nevím, proč jsou v článku takové výmysly, ale není pravda, že se na Ukrajině nesmí mluvit rusky. U nás jsou ukrajinští dělníci, taxikáři a řidiči autobusů, z nichž čtvrtina je čistě ruskojazyčná, zbytek mluví suržikem a jen malé procento má svůj rodný jazyk ukrajinštinu. Osobně znám jen jednoho.

      K pravdě se blíží 14:53. Ukrajinština se stala jediným úředním jazykem, dřív byly dva. Já to za žádnou tragédii nepovažuju, i když to vede k ukrajinizaci, protože ta země se jmenuje Ukrajina.

      Je zajímavé, že v Bělorusku jsou nápisy a dokumenty v běloruštině, angličtině a čínštině, úřední řeč je běloruština a nikomu to nevadí.

      Ale klidně můj příspěvek zas zablokujte a nechte smečku ať plive na jediný ne zrovna souhlasící příspěvek do diskuse 14:10.

      Smazat
    8. 16:57
      Ti, kteří tady jezdí taxíkem rusky mluví, protože to je jejich rodná řeč, banderovsky tady blekotají jen ty věčně zlitý a zhulený netáhla, který se pobodají navzájem a který sem tahá Al-Hamajda, tak drž pec trotle!!!!

      Smazat
    9. Anonym ve 14.10 neřekl pravdu, moc o skutečné Ukrajině nevíte, zákaz ruštiny stejně jako v Pobaltí, tam je to ještě horší, tam si pro vás přijede policie když na vás někdo práskne telefonicky že mluvíte na veřejnosti rusky.

      Smazat
    10. Takže zákony, které přijali ukrajinští politici jsou FEJK? No, sláva Bohu, že jsme se to dozvěděli! Já hned věděl, že na ty Ukrajince není spoleh. Něco přijmou a pak to neplní! Hrůza a proto je nikdy nejspíš nepřijmou do EU!
      Měl byste velmi dobře vědět, že ruština se silně omezuje ve výuce a hlavně se snaží na Ukrajině "ponechat" jen ta média, která nemluví rusky. Samozřejmě mimo těch neposlušných území.
      Dost ukrajinských pracovníků uteklo proto, že právě jejich rodná řeč a původ byl ruský! To byste také měl vědět.
      Ale mají pravdu ti, kteří se vás ptají, co tam tak můžete dělat. Na takových místech dobře známých.

      Smazat
    11. Pro 14:10. Nesmí! Pod trestem pokuty i vězení! Pouze doma. Ani na ulici ne. To chtěli zavést i v Bělorusku. Dokonce to prosazovala jakási nositelka Nobelovy ceny, spisovatelka. Prý jen dočasně. Ale dostali kopačky. a ještě dostanou.

      Smazat
    12. V tom městě jsem se narodil a tak mohu potvrdit, že pravdu máš jen částečnou. Toleruje se to u cizinců a starých lidí, říkají jim kacaby, ovšem z pohrdáním. Zkus s nimi mluvit o banderovcích, ale připrav se že minimálně dostaneš přes hubu až Ti vypadnou zuby.

      Smazat
    13. Osobně jsem pro to, aby se všichni UK vrátili zase domů budovat svoji krásnou zem. Už teď je o strach jet večer městskou dopravou. A dodnes nejsou schopni naučit se po těch letech česky. To by asi např. v Anglii nebo Německu neprošlo. Nemá cenu tady kyfaz o tom, v jakém městě se jak mluví, kdo se má v těch východních dialektech vyznat.

      Smazat
    14. Uvedu příklad, u nás v Praze se všichni Slováci domluví, ale úřední řeč je Čeština. Je tam jen jeden rozdíl mezi našimi národy nenajdete nenávist. Nebo jen u pár omezenců. Howgh.

      Smazat
    15. Prosím, mol by někdo vysvqtlit, jaak je to s ruštinou na Ukrajin. Vím, že je to či byla mateřská řeč asi poloviny obyvatel Ukrajiny, tedy nejen Rusů, kteří tvoří asi 30 % populace. Po majdanovském puči v Kyjevě se jednalo o zákonu, který "upravoval" užití ruštiny. Tak jak to je?

      Smazat
    16. Pohled na tu jazykovou záležitost závisí na tom, jak se na Ukrajinu díváme. Buďto ji považujeme za faktickou součást Ruska, potom ta jazyková omezení jsou nepřijatelná. Anebo Ukrajinu považujeme za nezávislý stát a potom je jeho právem, vynucovat svůj jazyk, i když ho, alespoň zpočátku, 80% Ukrajinců neznalo. Pokud to myslí Ukrajina se svou nezávislostí vážně, těžko něco namítat. Ale kde vězí ta EUropská hodnota ochrany menšin, jak to, že ji Lejnová nevyžaduje?
      Podobně jsme byli, ve jménu nezávislosti, od Ruska odtrženi i my. Ale ukázalo se, že nezávislost se nedostavila, ale nastala totální závislost a podřízenost Západu. Na Ukrajině se jedná o totéž, zmatky kolem jazyka jsou jedním z bojišť, za podřízenost Ukrajiny Západu. V zájmu Ukrajiny, ale i nás, je vyrovnaný vztah se Západem i s Ruskem. P.K.

      Smazat
    17. Snažil jsem se odpovědět na vaše příspěvky k tomu mému, ale bohužel redakce se mě rozhodla blokovat a neuveřejnila ani jeden.

      Na Ukrajině jsem pracoval kdysi dost let a mám tam známé, takže o tamní situaci jsem informován dost dobře. Všichni to známí mluví rusky nebo suržikem. Jen hlavně písemný projev a výuka by měly být v ukrajinštině. A záleží na konkrétním úředníkovi, jak se k zákonu postaví.

      Na Slovensku je také úřední slovenština, ale úřady na jihu upřednostňují bilinguální úředníky.

      Smazat
    18. Už několikrát jste mi smázli příspěvek o používání ruštiny na Ukrajině. Byl jsem tam před třemi lety, konkrétně v Oděse a teda přesně vím, jak se minimálně v tomto městě, kde byla "grilovačka maskalej", mluví. Je to v drtivé většině RUŠTINA a SURŽIK. Nápisy a noviny v ukrajinštině, ale na recepci v hotelu se s vámi baví rusky, taxík suržik, prodavačka ovoce suržik...., ukrajinštinu jsem slyšel jen od nějakého policajta nebo co to bylo, a když jsem měl problém všemu porozumět, přešel do ruštiny. Proč to kruci neuveřejníte?! Ne každý obyvatel Ukrajiny je banderovský kretén.

      Smazat
    19. Omlouvám se. Redakce nestíhá. Zpracováváme videomateriály a máme pomalé připojení k internetu. Navíc léto a jiné povinnosti k rodinám a práci, která nás živí. Tak ještě jednou,: Prosím, nezlobte se.

      Smazat
    20. 10:30 vy se pletete, v ČR je Slovenština rovnocenným jazykem! Správní řád (zákon č. 500/2004 Sb.) stanoví: „V řízení se jedná a písemnosti se vyhotovují v českém jazyce. Účastníci řízení mohou jednat a písemnosti mohou být předkládány i v jazyce slovenském“ (§ 16, odstavec 1).

      Smazat
  6. Tak já nevím. Volal mi známý z Ukrajiny a vcelku tady nemohu napsat co mi o tamní situaci sděloval, protože to nekoreponduje se žádnými informacemi našich sdělovacích prostředků. Jen aby EU nevsadila na špatnou ,,demokratickou" běloruskou kartu a pak nevěděla jak z toho ven. A jestli se budou do tamních věcí vměšovat Němci, tak je slovíno!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky pár známých Ukrajinců, kteří pro změnu žijí tady. Každý z nich nadává na Rusy a Putina a říkají, že jsou zodpovědní za ty sračky, kvůli kterým museli opustit Ukrajinu. Nejvíc nadává Semjon ze Záporoží, který o sobě tvrdí, že pochází z kozáckého rodu. Bohužel, když začnu rozebírat tamní situaci, hlavně okolo majdanu, buďto se odmítnou o tom bavit nebo mi tvrdí, že tam střílela ruská Alfa a Janukovičovi žoldáci. Jsou to obyčejní chlapi, mluvící v podstatě rusky, žádní banderovci. Když jim chci ukázat důkazy, začnou mávat rukama a říkat, že se jedná o ruské "vbrosy" a "fejky".

      Co vám říkal váš známý, pokud vůbec existuje, klidně můžete říct. Jen je otázka, jestli vám to uveřejní zrovna tady.

      Smazat
    2. No banderovcema možná byly jejich dědové. Je to u nich schyzofrenie, vědí že to byly zločinci, oslavují je ale pravdu nechtějí slyšet. Prostě chtěly nezávislou Ukrajinu, vyvražďovaly cizí usídlence. Éto naši.

      Smazat
  7. https://www.arfa.cz/falesna-revoluce-v-belorusku-tri-herecky-v-bilem-jako-dalsi-metastaza-genderistickeho-pokusu-ovladnout-svet-kdy-prijdou-odstrelovaci-putin-belorusko-nepusti-ale-bude-to-tuhy-boj/#.XzwkVMAza70
    Když se podíváme na složení demonstrantů v Minsku, vidíme takřka bez výjimky mladé svalnaté muže kolem 25 let, mezi kterými se hemží stejně mladé dívky – jako jakási motivace. Princip stáda. Facebooková generace. Složení připomínající “Black Lives Matter” v USA a také cíle jsou podobné.

    OdpovědětSmazat
  8. 13:56
    Obtíž je jen jedna. Slušným lidem trvá hodně dlouho, než se spojí. Zločincům na to stačí pár hodin, aby věděli minimálně, kde mají hledat spojence.
    Babák sice "couvnul" od přímého vměšování, ale souhlasil bych s tím jen za podmínky, že nechají vypsat zatykače i na velení našich neziskovek. Pak by tady v médiích začala aspoň švanda, jak to, že naprosto cizí stát si dovolí něco takového proti "civilizovaným" "hrdinům". Pak by museli odpovídat, jak to, že podporují sankce třeba právě proti Rusku a Bělorusku (i když to chtějí humánně těch sankcí zbavit).
    Já to vidím tak, že přibudou další "jednotné" sankce proti Rusku. Ovšem, mám pocit, že manévrovací prostor pro to, co zahrnout do sankcí se už hodně za ta léta zúžil. I když počet obyvatel Ruska je oproti nám velký, přece jenom to není ono to pravé ořechové. Budou je pak za trest odhlašovat, aby je pak mohli zase po půl roce vyhlásit?

    OdpovědětSmazat
  9. Zase jen stručně: "premiéři a prezidenti členských států EU opět řešit situaci v Bělorusku." Po tom je jim HOV.O.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Kdyby se tak starali o nas,obcany Evropy jako se staraji a Zbytecne o Belorusko/nebo Ukrajinu,nebo islamisty/, vsadim se ze by sme se meli velmi dobre.
      Jsou to samy velmi chudy a zaostaly zeme.
      Nebo vo ty nepratele jako Rusko ,Cina atd.
      Ale voni se nestaraji ani o zadny schuze ohledne naseho zlepseni jim nestojime.

      Smazat
    2. 18:49
      O nás se nemusí nikdo starat, sami se dokážeme o sebe postarat. Jen nám v tom nemá nikdo házet klacky pod nohy.

      Smazat
  10. Myslím, že to v Bělorusku skončí jako ve Venezuele. Tak nějak do ztracena. Ani nevím co tam dělá samozvaný prezident a jak nakonec dopadla opozice. Když se o tom nepíše tak to pro ,,nás" asi moc dobře nedopadlo.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No, kéž by. Ale je to jen odsunuty problem. Další gordicky uzel. Nicméně - čas nepracuje pro zachud.

      Orinoko

      Smazat
    2. Já si myslím, že dokud se najdou blbečkové, kteří nepochopili, že jsou jen pokusnou laboratoří pro testování,jak změnit poměr politických sil na mezinárodním kolbišti, tak se nic nezmění.

      Smazat
  11. V diskuzi od Solovjova tvrdil Starikov, že při minulých prezidentských volbách měl Lukašenko 83% procent hlasů a Západ ani neceknul. Tehdy začínal být Lukašenko protiruský, což se líbilo. Teď očekávali už více, proto ta hysterie a agresivita. Co se v Bělorusku opravdu děje, to se lze dozvědět jen na ruské televizi.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tak proč se nelíbí teď, když dokonce zatknul "33 ruských teroristů"? To nebude mít moc společného s Ruskem, ale s Čínou.

      Smazat
    2. Sice zatknul, ale místo toho, aby je vydal na Ukrajinu (jak byl původní plán), tak je honem po volbách pustil a poslal zpátky do Ruska.

      Smazat
    3. 17:11
      No on se určitě líbil, když zatýkal a obviňoval Rusy, jenže z těch hrátek žádný výrazný užitek pro Západ nebyl, jelikož NGŠRA v těch kritických dnech zveřejnil za jakých podmínek použije Rusko svůj jaderný arzenál. A bylo po hrátkách i sympatiích k Aleksandru Grigorjeviči.
      Ostatně, je to od pohledu odporný týpek.

      Smazat
    4. Ta hrstka žoldáků, které sebrali v Bělorusku, naletěla na akci tajných služeb (nejspíš ukrajinských). Dostali nabídku na práci v zahraničí od neznámého člověka, který jim zaplatil převoz do Běloruska a tam jim oznámil další muž, že se zkomplikovala doprava a musí několik dní počkat někde v rekreačním středisku. Všechno měli placené, tak nikoho ani nenapadlo, že je to provokace. A v závěru už jen někdo oznámil běloruské policii, že se parta ruských žoldáků připravuje na svrhnutí Lukašenka. Mělo to nabourat vztahy mezi Ruskem a Běloruskem, jenže P+L se rychle domluvili a najatí žoldáci se rychle vrátili do Ruska. V těchto věcech se běžně dělají fejkové akce (Skripal, střelba na Majdanu, sestřelení letadla Ukrajinou...), takže by mne nepřekvapilo, kdyby zítra někdo spáchal atentát na představitele běloruské opozice. Západ prostě musí dostat lidi na barikády a zdá se, že pokus o převrat Lukašenko zvládá celkem slušně.

      Smazat
    5. 2:44, tak jak jsem kdysi svého času ohledně Ukrajiny psal v diskusích na jiných sajtech, nebojte, přijde střelba a krev a pak převrat, což se tehdy stalo. A bude to i tady úplně stejně.

      Zase se bude střílet z okolních budov, zas budou umírat dívky v bílém, aby krev byla dobře vidět i na kamerách, lidé se stáhnou do ulit a ulice ovládnou rabující kriminální živly. Dav revolucionářů a kriminálníků bude držet v šachu pořádkové síly, jakýkoliv zásah bude hystericky rozpatláván v "svobodném tisku", aby mohl v klidu proběhnout státní převrat a mohly začít oslavy vítězství revoluce práva a humanismu.

      Zas se budou vykřikovat floskule o svobodě a demokracii a my se možná konečně opět dočkáme houpající se mrtvoly "diktátora" na kandelábru, přitom řvoucí dav pod tom kandelábrem bude mít nad hlavami tabulky s nápisy "FREEDOM, DEMOCRACY, HUMANITY". Nikoho nebude vzrušovat, že dav Bělorusů mluví polsky, litevsky, ukrajinsky, estonsky, rusky, bělorusky, česky, anglicky, francouzsky...

      Podívejte se, co dělají s Amerikou. Myslíte, že tam jsou lidi úplně blbí? Přesto se mediální hyeny ve spojení s globálním kapitálem snaží zničit lidem klidný život, aby na tom mohl kapitál profitovat.

      Dnes se prý opět pokoušel Putin zavraždit Navalného, který je teď v nemocnici v Omsku. Těžko říct, co zas snědl, ale v této chvíli by mě nepřekvapilo, kdyby se objevil i Majdan v RF. Synchronně s tím běloruským.

      Smazat
  12. A to vše je práce Lukašenka s carskými ambicemi vládnout celému Rusku a předat moc svému Koljovi. Mladé vychoval k nenávisti k Rusku, alespoň že starší mají mozek a zachraňují trochu situaci a jsou nuceni toho kokota volit aby zachránili svoji zem. Podlézal západu, Rusko podrážel při každé příležitosti i napřes Ruské podpoře jeho ekonomiky.
    Poslední stupiditou bylo zatknutí 38 ruských občanů v rámci komedie naplánované s Ukrajinskou SBU. Nedošlo mu, že je to hlavně pastička na něj.
    Bělorusko na hraně katastrofy, a na svědomí to má jeden blb.
    Západ ho chce mrtvého (obvyklý přístup západu ke svým sluhům co dosloužili), pokud Bělorusko přežije a připojí se k Rusku bude odstaven, alespoň přežije v zapomnění. A přitom stačilo spolupracovat s Ruskem a mít se jak prase v žitě.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Bělorusko se nemůže spojit s Ruskem ani kdyby se rozhodli v referendu a výsledky byly podobné jako u Krymu. Nezapomínejte, že EUa hlavně USA křičí po dekolonizaci Ruska a osvobození tamních národů. A teď si představte, že by se k Rusku namísto jeho rozpadu někdo dobrovolně připojil.

      Samozřejmě že připojení je nemožné, protože v referendu by to neprošlo. I kdyby tomu byl někdo z RB nakloněn, po letech Lukašenkovy derusifikace to je už dávno pasé. Hlavně u mladých lidí.

      Smazat
    2. Posloucháte Pjakina, že? Citujete doslovně, to, co on říká. :-))

      Smazat
    3. 17:36 to jako komu adresujete?

      Smazat
    4. 17:36
      jistě, mám rozkoukaný díl z 13.7., dívám se na jeho analýzu cca měsíc později a porovnávám s tím k čemu jsem došel z jiných zdrojů

      Smazat
    5. 17:36 já Pjakina nesleduju vůbec. Takže o žádném "doslovně" nemůže být ani řeči.

      Smazat
  13. Bělorusko ať si vyřeší jeho občané. Nic mi po tom není. Naopak mi je hodně do toho, kam jdou peníze i z mých daní.A pokud je vláda nebo parlament dávají všivákům z politických neziskovek, tak jsou stejní zloději jako ty politické neziskovky. K tomu jsem já, ani nikdo z občanů souhlas ve volbách nedával.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Řeší to občané Republiky Belarus pomocí ruské armády.

      Pro Evropu je už pozdě. Aktivizuje se jen USA, kteří začali se stahováním vojsk do Polska a zároveň do nových lokalit na Slovensku.

      Tohle nevypadá dobře.

      Smazat
    2. Neblbněte lidem hlavu, na videu se běloruská armáda přesouvá na západní hranici kde má cvičení.

      Smazat
    3. Hele, viděl jsi Ťokův kaňon, když tudy projížděla emerická hliňácká armáda?
      To je rozdíl, co? Na Bělidle se mezi nimi neproháněl žádný polský tirák.
      Mně osobně je úplně u zadních boucháků, gdo tam jede. Důležité je, že to plní účel.
      Už je to dávno, co se Teng Siao Pchinga v emerice ptali na komunistické hospodářství.
      I on jim sdělil sladké tajemství - nezáleží na barvě kočky. Důležité je , aby chytala myši.
      Ovsem záchud dneska už jen s bídou popadá dech.

      orinoko

      Smazat
    4. 18:23 to je ruská armáda, která je v Bělorusku. Podobných videí je víc. Ono je to jedno, že ruská, záleží na množství lidské síly a techniky a té zas tolik není. Samozřejmě nemusí to být jen čistě ruská, můžou být spolu v jedné koloně. Bělorusové jsou po vojenské stránce na tom lépe než byla (a je) Ukrajina. Větší kontingent Rusko zatím nevysílá.

      Smazat
  14. Demogratický svět v euroVOLIéře má svoje první padlé. Především ty podlé.
    Trigrwhisky saloon junge Trikolóra je už mimo volební hru. Trumfy vyhodil na stůl ... a samá cinknutá paráda. V Podlamentu České cocotlinie chybět nebude.
    A ten druhý jen ukázal, oč mu ve skutečnosti jde. Podepisovat každou přihlášku ke každé světové straně, která je právě aktuelní. "Čau lidi", je ještě ke všemu infantilita zvíci Kačerových tweetů.
    Co mohl pro tuto zemi vykonat lepšího, už udělal. Teď už jen vyměňuje pemrpsky v souladu s nařízením MK.
    Takových volů je v této zemi habaděj. Babák vbíhá do cílové rovinky.

    orinoko

    OdpovědětSmazat
  15. Zkurvysyn co má takovej "vkus", že na sebe navlíkne tenhle ohavnej kousavej bolšánskej mundúr s kreténskou čepicí - https://static.jutarnji.hr/images/slike/2020/06/16/k_8009179_640.jpg

    si nic než kulku mezi uši nezaslouží!

    OdpovědětSmazat
  16. Když jsme u toho porovnávání Ukrajiny a Běloruska, tak by bylo dobré zmínit i fakt, že Bělorusko "úpící pod strašným diktátorem" má více než dvakrát větší HDP než "svobodná" Ukrajina. A to hlavně proto, že "diktátor" Lukašenko zabránil divoké privatizaci a rozkradení státního majetku, tak jak to proběhlo ve většině zemí bývalého SSSR.
    Z bývalých 15 sovětských republik je Bělorusko na šestém místě ve výši HDP za Ruskem, Kazachstánem a třemi pobaltskými republikami. Což vysvětluje i skutečnost, že oproti Ukrajincům u nás prakticky nezavadíte o běloruského stavebního dělníka nebo uklízečku v supermarketu. Nemusí k nám jezdit "čistit hajzly", protože se docela slušně uživí i doma.
    Běžní Bělorusové tak nemají nějaký závažný důvod měnit Lukašenka za někoho jiného. Pokud je ovšem "někdo" nezblbne, že bez Lukašenka by se mohli mít lépe, jako se to bohužel povedlo na Ukrajině. Ukrajinci teď sice mají svobodu "evropského" střihu, ale holé zadky "afrického" střihu. ;-)

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. No a teď si srovnej HDP ČSSR v roce 1989 a KDP ČR dnes, diktátory milující hlupáku.
      Nemluvě o tom, že HDP Ukrajiny spadlo z úrovně roku 2013 na polovinu právě po invazi Rusáků v roce 2015, demagogu.

      Smazat
    2. Za pár měsíců mohou klidně začít přijíždět ...

      Smazat
    3. Nenávistný 17:56 - ulhaný demagog jsi tady jenom ty. Na Donbasu bojují rusky mluvící domorodci se zločinci z ukrajinských trestných praporů. Ti se neštíti skoro 5 let dennodenně ostřelovat civilní cíle, vraždit civilisty a když s místní domobranou prohrají bitvu, svedou to na "ruskou invazi". A jen vylízanec jako ty, jim o žere, ty jedna ostudo Čech.

      Smazat
    4. 17:56 no těžko, vážený mysliteli, bude HDP stoupat, když uděláte v zemi krvavý převrat a netajíte se tím, že budete okovanou botou do krve kopat jakési špinavé Rusáky, co žijí na vašem území a shodou okolností to jsou právě ti, kteří vám to HDP v minulosti dělali. Také růstu neprospěje, když debilními byrokratickými příkazy zrušíte obchodní svazky s jedinou zemí, která ve velkém kupuje vaše výrobky. Pak namísto toho, abyste se alespoň trochu zkusili dohodnout s těmi, kteří nesouhlasili s převratem, pošlete na ně bombardéry se zápalnou municí a balistiku. A ani tohle vám nestačí, vy a vaši kumpáni pučisté se následně vrhnete na to, co nestačili ukrást ti před vámi a úplně to splundrujete.

      To jen idiot by v takových podmínkách očekával růst HDP. Víte, stačí se podívat na Afriku a Latinskou Ameriku. Vždy po jakémkoliv podobném činu letěla ekonomika do prdele. Přesněji, 99% se stalo žebráky a to 1% pohádkově a rychle zbohatlo. A vo vo vo to tady de.

      Smazat
    5. 17:17 jenže my nevíme, co a jak moc Bělorusové chtějí. EU už odmítli volby a tvrdí, že Lukašenko prohrál. Vždy v podobných případech (Venezuela, Sýrie) se mluví o volebních podvodech, což se možná děje, ale nemůže se to až tak moc lišit. Jenže v případě Lukašenka je to možná větší rozdíl. Jak velký? I kdyby 70:30, těch 30% může zcela zničit zemi. Je taky otázka, kolik Bělorusů je rudofobních. Tam není banderovská tradice, jenže debil Luka si sám roky pěstoval antiruské skupiny.

      Smazat
    6. Anonyme 17:56. Meleš nesmysly, pleteš si čísla i historická fakta. Ukrajina je statisticky a dlouhodobě druhou nejchudší zemí v Evropě hned po Moldávii. A to už dávno před konfliktem na východě Ukrajiny. V roce 2012 měla Ukrajina HDP 3800 USD a v roce 2015 po "invazi Rusáků" měla HDP 7940 USD. To je podle tebe "pád" HDP???

      Smazat
    7. Mýlíte se, 17:56. Rusáci přepadli Ukrajinu v dubnu 2014. V roce 2015 už byl relativní klid, odtáhli nebo byli zabiti hlavní původci války. Girkin byl odvolán Putinem, ústy Surkova, po “úspěšném” sestřelu.

      Smazat
    8. Ad 15:46 kam na ty banderovské kecy chodíš? Ukrajinská armáda a nacistické prapory přepadly v roce 2014 své spoluobčany, kteří požadovali federální uspořádání země. Místo vyjednávání a normální politické práce začali banderové vraždit. S lhaním si zajdi jinam. Tady jsou čtenáři, kteří vědí velmi dobře, jak to začalo a kdo je agresor!!!

      Ty nemít Putina tak se v noci budeš strachy budit z vrzání lednice.

      Smazat
    9. 16;52
      Vždyť strachy sere v síni, z toho, že na něj z poza rohu někdo zařve... Pačemu ty takoj sukyn syn🤓?!!!!

      Smazat
    10. 15:46, tohle tu pastujete už potřetí, dnes k tématu o Bělorusku. Vždy vám bylo odpovězeno argumenty a důkazy. Vy jste je očividně nečetl.

      Smazat
    11. 18;17
      Promiňte, ale jak víte, že umí číst a rozumí psanému(15:46)...??? 🤓

      Smazat
    12. 17:56 kde jste prosím pobral údaj o HDP ČR z roku 1989? A kdyby existoval jakžtakž srovnatelný, nemělo by být po třiceti letech snažení, za vydatné pomoci vyspělých demokracií, nejméně o tolik vyšší, než se stalo Československu mezi lety 1948 a 1987? A to se tempo rozvoje, závisle na rozvoji poznání, vědy, techniky, technologií, specializací, zhromadňování výrob ... zrychluje geometrickou řadou! Jak to vypadá, píšete o něčem o čem nic ani netušíte.

      Smazat

  17. Ruská armáda vstupuje do Běloruska. Včerejší video.

    https://m.youtube.com/watch?feature=emb_title&v=EdisWKDXT_k

    Začíná být veselo.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Blbost, žádná ruská armáda do Běloruska nevstupuje a ani tam nemá žádné vojenské základny kromě dvou radarů

      Smazat
    2. 18:19 ale ale, je toho plný internet, viděl jsem i videjka a komentáře na ruských vojenských portálech.

      Tohle zaznělo z Moskvy:
      Bielorusko nepotrebuje od Ruska vojenskú či inú pomoc v súvislosti s prebiehajúcimi protestmi, ktoré sa začali po sporných augustových prezidentských voľbách. Pred novinármi to v stredu povedal hovorca Kremľa Dmitrij Peskov


      Ale Bělorusko je důležitý vojenský partner, s nímž Rusové pravidelně cvičili. Je to důležitá oblast z hlediska geopolitiky a hlavně obrany. Jen idiot by to nechal tak, když se NATO (USA) stahuje na východní polské hranice z Německa. Proč tam asi tak jdou?

      Takže Kreml samozřejmě bude tvrdit, že nic nedělá, žádné vojáky do Běloruska neposílá, jenže oni tam už jsou. To jsou ti, které ještě nedávno chtěl Lukašenko vyrazit ze země, stejně tak jako chtěl předat Ukrajině "33 ruských teroristů". Zvláštní. Dost rychle obrátil.

      To, že Lukašenka mají Bělorusové dost v zubech, vím. Jen nevím kolik, jaké procento, a v jakém poměru jsou rudofobní a fanaticky prozápadní skupiny proti národním silám. Podle reakcí v diskusích se obávám, že to bude dost velká skupina, hlavně mladí. Ale jak velká?

      Smazat
    3. Na videu jsou běloruské obrněné transportéry.

      Smazat
    4. A podle čeho se pozná, že to je zrovna ruská armáda? Že to říká ten jouda na videu? Já tam vidím jen kolonu obrněných transportérů BTR, které mohou klidně patřit i běloruské armádě nebo bezpečnostním složkám.

      Smazat
    5. 19:28 Ty woe ty už jsi zblblý jak disidenti v Bělorusku, to že na internetu sedí pár wolů a krmí další woly hovadinama neznamená že je to pravda. To jen dokazuje inteligenci těch kdo to čte a hltá každé slovo.

      Smazat
    6. 20:48 protože to říká chlápek ve videu a fotografie zblízka jsou i na armywebech.

      Smazat
    7. 4,36
      Na webu amiokupantů???!!!!!Ten známe,stojí za hovno,LŽE!

      Smazat
    8. Neznám všechny vojenské pakty mezi Ruskem a Běloruskem, ale z běžných zpráv vím o provázanosti průmyslu mezi oběma. Např Mriju lze vyrábět jen v kooperaci. Na přetrhání těchto řetězců doplatí hospodářství Běloruska víc. Že se pravděpodobně Lukašenko netěší velké oblibě, lze pochopit, ale páchat ekonomické harakiri je pitomost. Jestli jsou tak hloupí, tak potom ať si to užijí.

      Smazat
    9. Řekl jsem, že 7:38 je vulgární dement a nemá na mě reagovat. A taky jsem napsal, že jsem tyto obrázky a videa viděl na RUSKÝCH armywebech. Proč uveřejníte jeho urážky mojí osoby a já nemůžu ani odpovědět?

      Smazat
    10. Dej link ta ty !ruské armyweby", kde o tom píší a dali videjka. Když nedáš, jsi za wola a lháře. Tak do toho!

      Smazat
    11. 18;14
      Děláš ze sebe volá dobrovolně nebo jsi takový doopravdy?!

      Smazat
    12. 18:25 byly to dva linky z diskuse na slovenském webu a nebudu to kvůli vám hledat v historii. O tom, že Rusko Bělorusy nepustí, píšou hlavně ruští politologové, kteří nepochybují, že hlavní koordinace je právě na vojenské úrovni. Rusko má v RB malý kontingent, to ví každý, a byl by mnohem větší, kdyby to Luka nezarazil. Momentálně Bělorusko nepotřebuje podporu většího kontingentu, protože Bělorusové mají armádu na podstatně lepší úrovni než měla Ukrajina. Navíc Rusko si nemůže dovolit vtrhnout s velkou armádou do RB. Ale to, co je na videu, je malá jednotka.

      Smazat
  18. Proč se hlavy pomazaný z EU také tak nezajímali o dění ve Francii a Katalánsku, když tam stříleli policajti do demonstrantů !! To bylo"demokraticé", A stejné hlavy se budou montovat do suvereního Běloruska což je nepřípustné !!!!! Mají plné huby demokracie, ale tam nejde o demokracii, ale jen o to získat další levné otroky do EU, schlamstnou levně jejich podniky a získat odbyt na jejich nadvýrobu a o potravinách nemá cenu mluvit !!!!

    OdpovědětSmazat
  19. Pane doktore Davide, děkuji Vám za pravdivé informování o dění ve světě.

    OdpovědětSmazat
  20. Anonymní 19. srpna 2020 15:19
    Ty ruské občany tam nevyslalo Rusko, jen Vagnerova organizace, armáda žoldáků, navíc asi tak polovina měla ukrajinské občanství. V ruských médiích byl, aspoň se třemi čtyřmi z nich, kteří se vrátili z Běloruska, rozhovor, kde sami popsali, že se změnilo všechno oproti původním podmínkám jejich kontraktu. Měli prý prvotně ochraňovat ropu tuším v Sýrii a ještě někde, pak jim bylo předloženo, že se to mění a oni letí do Venezuely, s prvním mezipřistáním v Minsku a pak odtamtud do Turecka. Celkem asi čtyři přestupy. Prý průvodkyně jim řekla, že by v Turecku čekali čtyři dny na další letadlo, tak že mají přečkat tyto dny u "nich" v Bělorusku a pak už nikdy tuto průvodkyni neviděli. Ač to v článku, který jsem četl, nebylo přímo napsáno, působilo to jasně přípravou obětí pro zhoršení vnímání Ruska běloruskými občany.
    Byla to podle mne připravená provokace, velmi dobře zorganizovaná. Na takové náhody se v politice nedá věřit. Zvláště když evidentně všechno "opozice" dlouhodobě směřovala právě k volbám. A v souvislosti s dalšími kroky to je prakticky jisté, že se jedná o něčí hru. A ten někdo nebude ani z Litvy, ani z Polska a ani od nás. Bude "od výš". Ten někdo do toho nejspíš vtáhl i opozici v Rusku, která mohla zajistit právě tuto část politické hry v Bělorusku. Několikrát přece zaznělo, že teď Lukašenko a v roce 2024, také "jen" shodou okolností, při volbách ruského prezidenta se chystá "stejný" scénář" i pro samotné Rusko.
    Proto v Rusku dělají liberální opozičníci všechno pro to, aby v očích Rusů zhoršovali obraz Putina už od teď. Pokud vyhraje volby u nás někdo, kdo se nebude z nějakého důvodu hodit do krámu jak EU, tak i USA, můžeme stejný scénář po parlamentních volbách zažít i my. Protože od teď je zcela v pořádku, když se zpochybní výsledky jakýchkoli voleb, které nevyhovují doslova a do písmene několika desítkám lidí ani ne tak u nás, jako odjinud.

    OdpovědětSmazat
  21. Nevěřím,že by bělorusové byli takoví idioti jako ukrajinci.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme, jestli si nevzali ponaučení z Ukrajiny, pak je to jejich volba.

      Smazat
  22. Teď ukazovali na RT jak nějaká Maria Moroz vyzývá lidi, aby stávkovali. Nemají se bát. Peníze jim dá EU. Pamatuji, jak před Vánocemi roku 1989 besedovali v televizi Tigrid s Mlynářem. Tigrid se obrátil na babičky na vesnicích, aby neměly strach, že se jim nic nestane. Koordinační rada s pochybnou podporou obyvatelstva by ráda sestavila vládu jako kdysi naše OF. V koordinační radě není nikdo proruský. Bělorusové si sami podřezávají větev na které sedí.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. To jméno mi připomíná Pavlíka Morozova, že by příbuzná ?

      Smazat
  23. Tak jsme se dozvěděli z úst Miky Mause, jakouže to je Rusko hrozbou. Dozvěděli jsme se přesně to, co už říkal před ním Hitler, Bismark, Napoleon a další z řady paleo i neonacistů "náš" euroatlantický nacismus samozřejmě nezůstává pozadu. Rusko je hrozbou "civilizovanému" ale nekulturnímu světu, pro který je jakákoliv podoba nacismu a diktatury kapitálu vedena pod termínem "demokracie" tím nejmilejším, co musí opatrovat jako oko v hlavě. I 2. světová válka včetně Osvětimi byly "vytouženou demokracií" pro masové vrahy. A proč by se měla diktatura kapitálu takové ideologické vymoženosti vzdávat. Ano, Rusko musí buď soudobí Hitlerové dobýt nebo zase, jako již za jmenovaných Napoleonů, Bismarcků či Hitlerů sami padnou. A pro kapitál nejsou oběti milionů lidských životů, jak ukazují poslední 3 století, žádnou nesolidní "společenskou hrou", vždyť těch 60 milionů mrtvých z 2. světové války byly žabařinou proti 160 milionům vyvražděných Indiánů i těch povražděných 15 milionů černých otroků - to byl více jak dvojnásobený holokaustu. Nevím, proč s o takové "prkotině" vůbec mluví velmistři masového hubení lidstva - tedy ti, co se cítí ohrožení pro svoji "bohulibou" činnost masových vrahů Ruskem.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Smazat
    2. 8:17
      Sám velký kokotus maximus herr Pauk z Brna?!!!!

      Smazat
    3. 8:17 ubohý tapetáři. Tohle jsem četl před pár dny na FB. Nechápu, jak je možné, že uveřejní nacistické slinty nějakého debila, který používá jen COPY/PASTE, protože nic svého nevymyslí, a kvalitní příspěvky blokují. Proč redakce edituje vyšinuté tapetáře?

      Smazat
    4. 8:17 Možná vám uniklo, že do toho "nekvalitního genofondu východu" patříme i my.

      Smazat
    5. 9:53 Jenže 8:17 není my, ale je to pohrobek hitla-pytla.

      Smazat
  24. Bělorusové jsou Rusové. Žádná EU jim nemá co nabídnout, rozvinutý průmysl Běloruska nemůže existovat bez Ruska a jeho kontraktů, energetika je Ruská. V Bělorusku jsou dva úřední jazyky a Běloruštinu používají jen spisovatelé a národovecká inteligence, Polovina Bělorusů má příbuzné v Rusku. Lukašenko se v minulých letech snažil vymezit proti Rusku a hrát si na samostatnost a něco tak vyžebrat ze západu. Ale v momentě, kdy Rusko začalo nabízet vyšší životní úroveň než Běl. , začal Bělorusům vadit. Chtějí se mít jako v Rusku. Běloruská armáda je naprosto proruská a připravená vytvořit další ruský vojenský okruh – Běloruský front. Hned za hranicemi vidí, jak by skončila jejich “spolupráce” s takovými zloději, jako jsou EU, Německo a USA. Ruskou armádu přivítají a rádi si zvolí nového Putinka.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Raději Bělorusům neříkej, že jsou Rusové, nebo dopadneš jako syn mého kolegy, který totéž řekl chlapovi z obce nedaleko města Sumy.

      Luka dlouhá léta podporoval spravedlivý boj Bělorusů za svoji národní identitu. Podporoval také Ukrajince, Gruziny, i Kazachy v čase, kdy deportovali ruské etnikum z Kazachstánu, a dokonce podporoval i spousty národů a etnik žijících v RF.

      Luka neuznával ruskou národnost v jeho Bělorusku. Udělal jen dle svého vstřícný krok - nezačal je vyvražďovat jako Ukrajinci, nedeportoval je jako Kazaši, nevytvořil z nich občany páté kategorie jako v Pobaltí, ale dovolil jim státi se plnohodnotnými Bělorusy. Ó jak humanistický čin.

      Smazat
    2. Nutno přiznat, že Kazachové mají vlastní historický jazyk. Ale u Bělorusů či Ukrajinců šlo jen o dialekty a u nás známe dobře třeba dialekt Podkarpatských Rusů, kteří žili v naší republice 1918-1939. Ta odlišnost ruštiny, běloruštiny či ukrajinštiny je daleko menší než češtiny a slovenštiny a spíše se podobá rozdílu čeština - moravština a navíc je velice nyní "vyumělkovaná" (tím nemyslím "brněnský hantec, což je klasická umělotina (nezaměňovat za plotňáčtinu předválečné doby) a přesto Brno nevolá po samostatném státě. Holt tam nemají majdan, i když hloupých politiků na tucty, Brno se zatím po 70 letech nezvedlo z válečných trosek, ani kulturně, vědecky, intelektuálně, umělecky.) Tedy vlastně Bělorusko a Ukrajina jsou konstrukcí vzniklou se vznikem SSSR, kdy byla deklarovaná svoboda národů - i těch neexistujících. Navíc nutno připomenout, ž vedle Podkarpatské Rusi, která dočasně byla jako země připojena k ČSR, západní polovina Ukrajiny byla 1919-1939 okupována Polskem , "bratrským slovanským národem"!

      Smazat
  25. Co je to za hnusny, nedemokraticky spolek ta EU, kdyz nerespektuje demokraticke rozhodnuti obcanu, kdo bude jejich presidentem. A k tomu se radi i CZ; to jsem to dopracovali. Jiny globus tady nemate?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Hnusný nedemokratický spolek? Ale vždyť nám Miky Maus před pár dny vysvětlil, že takový hitlerovský nacismus je tou pravou ořechovou demokracií a že právě takto chápané demokracii EU/USA je Rusko krajně nebezpčné. Proto puče, proto tzv. barevné revoluce, proto majdany, proto u nás šmirglová kontrarevoluce, aby konečně toho nacismu byla hojnost pro každého a Osvětímí pro ty, kterým EU/USA přisoudí "Arbeit macht Frei".
      Podívejte se jak to nacistické pojetí demokracie na Západě demokraticky nakládá s Katalánskem! To snad by ani Franko za dob fašismu ve Španělsku nesvedl. Jakou mají Katalánci demokracii, když mají zakázané referendum o své existenci? A to Eunacismus podporuje a tomuto nacismu tleská. Fuj tajbl, to snad jsou Talibáni demokratičtější.

      Smazat
  26. Dnešní Události komentáře v ČT k Bělorusku. "Majdanisté" Charanzová a Vondra v názorové jednotě. Pro mě velké zklamání postoj Ivana Davida. Prý by v českém parlamentu hlasoval s většinou, tedy s Němcovou, Kalouskem, Bartoškem, Bartošem, Rakušanem, ale také s babišovci a socany, pro uvalení sankcí na Lukašenkův režim. Byť dr. David v debatě některé své názory rozvedl, nepřesvědčil mě. Chtěl bych vědět, jak je možné volební výhru 80:20 zfalšovat. Při účasti 84 % voličů, což může být dejme tomu 6-7 milionů lidí? Naopak mě nadchl emotivní a hluboce pravdivý projev J. Foldyny ve sněmovně. Doporučuji!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Foldyna taky mluví za mne a jsem rád, že dal "pá pá" spolku ČSSD.

      Smazat
  27. Já jsem nezávislý divák a co vidím v televizi? V Bělorusku jsou lidé krásně oblečení, dobře vypadají a to, že je Lukašenko diktátor, vím jen z televize. Co když žádný diktátor není. Známá byla na Ukrajině a říkala, že tam jsou krásná města, jak na západě.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Vaše známá si asi byla zastřílet po lidech na Donbase. Ji nevadí přes deset tisíc obětí po těch, kteří vládnou v Kyjevu. Možná také rada opéká lidské maso jako demokraté v Oděse.

      Smazat
    2. na ukradině krásná města? koho jste potkali - co vám to nalhali?

      Smazat
    3. 10:04, ano na Ukrajině jsou i pěkná města. Pěkný je Kyjev, Lviv, Odesa. Jen nevím, jak jsou na tom teď.

      Smazat
    4. Česky se píše Lvov, Oděsa...

      Smazat
    5. 18;08
      Hlavně ten místní nákupák který vítá příchozí banderoksindl nacistickou vlajkou....!!!!!

      Smazat
    6. 18:29 u Lvova jsem se přehmátl na klávesnici a Odésa vyslovuju od té doby, co jsem to slyšel u Rusů a Oděsanů. Ti to vyslovují Odésa, Adésa, Aděésa. Je mi to úplně jedno.

      Smazat
  28. Každý užitečný idiot se dnes strefuje do pana Lukašenka. Kéž by Dubček byl tak obratný politik jako on. Byli bychom na tom lépe a nemmněli rozkradený stát.
    Václav Vodrážka
    PS.
    Přežít po rozpadu SSSR a jeho rádoby demokratických vůdců byl od Lukašenka majstrštych.

    OdpovědětSmazat
  29. Afričan hodil osmileté dítě pod vlak. Teď se za vraždu omluvil. Do vězení nepůjde, je nemocný, říká soud. A lidé už běsní

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/African-hodil-osmilete-dite-pod-vlak-Ted-se-za-vrazdu-omluvil-Do-vezeni-nepujde-je-nemocny-rika-soud-A-lide-uz-besni-634222

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Problém je, že Němci neběsní. Už to berou jako samozřejmost a prokazují věrnost Mutti Merkel až za hrob. Její popularita stoupá.

      Smazat
    2. 13:03 I kopance na ulicích, krádeže, žádná odezva od Němců. Když jde černoch po chodníku, Němci klopí zrak a uhýbají mu z cesty. Napadneš děvče a jsi černý, nikdo se nepovažuje ani zavolat policii, což teprve se postavit na obranu. Pokud by se tak stalo, zbytek Němců by se postavil na stranu černého.

      Smazat
  30. Aleksej Navalnyj je na JIP v Omsku připojen na umělou ventilaci. Podle své mluvčí byl otráven blíže neurčeným jedem podaným v čaji. Jeho letadlo muselo kvůli němu v Omsku nouzově přistát.

    Vůdčí osobnosti v EU a USA volají po nezávislém vyšetřování a spojují tento incident, jehož podstata není ani zdaleka vyhodnocena, s touhami Bělorusů vykročit na cestu "svobody a demokracie".

    Blíže nejmenovaný člen europarlamentu již prohlásil, že není sporu o tom, že Kreml začíná s likvidací demokratické opozice, že podobných případů jsou stovky a že se Putin spolu s Lukašenkem musí zodpovídat před spravedlivým soudem ze svých zločinů. Jak pravil kterýsi redaktor ČT - "všech myslitelných zločinů, jaké lidstvo zná".

    Idiot Navalnyj si myslí, že když se pro jistotu nechá během presidentské kampaně zavřít, aby na něj jeho masteři nedosáhli, že to bude stačit. Navalnému klesá rychle popularita. Být jeho živitel, rychle bych si pospíšil se sakrální obětí, abych ho ještě stihl exploatovat než to bude úplně nevěrohodné a trapné.
    Ljoša, Ljoša máš to zapotřebí? Anebo i tohle je nějaká trapná komedie jako tvoje poslední "otrava"?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. 9,18
      Pořád chlastá vodku ve velkém a teď se OMYLEM NAPIL ČAJE A JE Z TOHO HNED OTRAVA!!!!!.-DDDDD

      Smazat
    2. Už se těším na Navalného "zmrtvýchvstání" z těžké otravy jedem, tak jako se to povedlo Skripalovi po otravě novičokem.
      Novináři mainstreamových médií již nepochybně brousí kolem JIPky v Omsku, aby mohli hned po jeho zázračném obživnutí podat světu čerstvá svědectví o zlolajnosti Putina a Lukašenka.
      A kdyby náhodou potřeboval krev, tak mu Cichanouská určitě ráda nějaký ten litřík poskytne. Jelikož jsou oba ze stejné líhně, tak mají určitě i stejnou krevní skupinu. Řeporyjec Novotný by jí tam mohl odvézt na obecní multikáře.
      Ale kdyby se to jeho zmrtvýchvstání zrovna úplně nepovedlo, tak rozhodně nemusí ničeho litovat, protože primátor Hřib určitě najde v Praze nějaké náměstí, které po něm pojmenuje. ;-)
      I sochu by mohl dostat, kdyby Kolář nechal Koněvovi odseknout z hlavy brigadýrku. Běžný člověk stejně prd ví, jak vypadá nějaký Navalný. :-D

      Smazat
    3. Saša musí žít, pokud povede ruskou opozici dál tento neškodný politický dezertér, může Vláďa Putinů spát klidně. Není to jeho první "umírání" na otravu, jeho mluvčí to už opět přehání.

      Smazat
    4. 14:57 no něco mu musí být, když je na JIP v nemocnici a policie okolo. Bůhví, kdo mu ten čaj na letišti v Tomsku okořenil a čím, protože ho každý pozná. Nemá to lehké, Ljoša.

      Smazat
    5. 18;04
      Takovej kompars zaplatí Sörös místo odpoledního čaje.... prej policie 😂😂😂😂

      Smazat
    6. On nám ten Vladimír Vladimírovič vůbec nějak vyměkává. Za starých dobrých časů dostal defraudant Boris do těla čtyři včelky a bylo to. Ale od těch dob už to jde nějak dolů. Žádná razance. Skripalovi ten popleta jen namazal novičok na kliku od baráku a teď zase otrava čajem. Co bude příště? Umlátí někoho mávátkem? :-D

      Smazat
  31. 7:23
    ABSOLUTNÍ SOUHLAS !

    OdpovědětSmazat
  32. Je dost jedno, jak se mluví na Ukrajině, ale penzisté zde "žerou trávu" a to je ten problém , totálně zbankrotělé země!!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. A co to má společného s Běloruskou diktaturou???

      Smazat
    2. 13,11
      Tam jí ještě nežerou,ovšem, vezmou-li si mustr z Banderostánu,budou žrát ty fangle,který tam viseli za dob okupace Frickem!!!!§

      Smazat
    3. Anonymní 13:11 Asi to, že "pokrokáři" mají v úmyslu udělat s Běloruskem to samé, co se jim povedlo s Ukrajinou. Tedy dostat ji na úplné dno. ;-)

      Smazat
    4. 14:35 on (11:05) se vyjadřuje k jinému článku nebo možná k nějakému příspěvku, ale my nevíme ke kterému. Alespoň já nevím. Vaše odpověď neodpovídá jeho příspěvku.

      Smazat
  33. A Rusko má na krku další vraždu z řad opozice pana Litviněnka. A zase budou lhát, tak jak vždy ve vraždách opozice, Politkovská, Navalnyj,Litviněnko. Rusko nebude nikdy jiné!!!!
    Kreml vidí co se děje v Bělorusku a má strach, Putin udělá pro své vládnutí do konce života vše!!!Vládnutí je jako droga, ale odnáší to jiní lidé!!!

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Příliš podléháš protiruské propagandě. Tyhle pomluvy a bludy tu roznášejí lidé typu Štětina, Petra Procházková či Libor Dvořák – notoričtí nenávistníci a pomlouvači dnešního Ruska. Samozřejmě za cizí peníze a pro cizí zájem. Živí v Češích bezdůvodnou nenávist k nám nejbližší velmoci, která nás nikdy nechtěla ani vyhubit jako Němci, ani zničit naši kulturu jako třeba Habsburkové a katolická církev. Mohli nás okupovat jako jiné státy, které proti nim vedly genocidní loupeživou válku 1941-45, ale neudělali to a hned v září 1945 Rudá armáda od nás odešla. Bylo by dobré rozlišovat, víc poznat historii a ne jen její výklad z úst lhářů a manipulátorů.

      Co s týká těch vyjmenovaných, tak ani u jednoho se nenašla stopa od pachatelů k ruské administrativě. Opět pomluva a lež. A Putin je pro Rusko dar, jinak by bylo už dávno rozkradeno, zničeno, rozparcelováno a zbídačeno - stejně jak dopadla "demokratická" Banderiáda.

      Smazat
    2. 14:57 vždyť Navalnyj ještě žije, nepohřbívejte ho už. Vždyť je to mladý člověk. Hodilo by se vám to, že? Jenže by to bylo zbytečné, s Rusy by jeho smrt nic neudělala. Škoda mladého člověka.

      16:19 ...Rusko zničeno, rozparcelováno a zbídačeno ... Nikoliv. Dle demokratů pouze dekolonizováno. Za bídu by si podle nich mohli sami, jelikož každý na světě ví, že co Rus to žebrák.

      Smazat
    3. Demokrat chce dekolonizovat Rusko od Rusů. Pozoruhodné!

      Smazat
    4. kouříš pěkný matroš synku, ale tady se nechytáš, vrať se do kavárny.

      Smazat
    5. Víš vůbec ty ynteligentní rusobijče že ten čaj Navalnému odněkud přinel jeho kolega, také ruský "opozičník" ? Než začněš psát nesmysly, ověř si fakta, v opačném případě vypadáš jako vykastrovaný manžel od Milky.

      Smazat
    6. 16:19
      Co je za protiruskou propagandu, pokud napíšu, že Putin bude do konce života vládnout v Rusku, vždyť si pro to zřídil zákon, to není snad pravda?? Armáda odešla, ale v 68 na den přesně jako dnes, nás okupovala 20 let.
      Nenašla se stopa, jste tak hloupý, nebo naivní?? asi obojí .
      To rozparcelování Ruska nikdo ze Západu nemusel dělat, Putin společně se svejma věrnejma oligarchama si Rusko rozparcelovali sami.
      Jste slušně zpracován ruským sputnikem!!

      Smazat
    7. 18:33
      Vidíš jakej jseš upák, sám píšeš, odněkud přinesl, tak ten čaj nepřipravoval " opozičník", ale někdo jiný, logika ti je cizi co.

      Smazat
    8. SAmozřejmě váš textí ke produktem protiruské propagandy. Jak jste na to přišel, že mu nový zákon předepisuje zůstat až nadosmrti prezidentem Ruska. CO když to bude po spojení třeba Lukašenko? Nebo šéf Krymského parlamentu? Nebo dnešní šéf KGB, nebo dnešní předseda vlády?
      O čem to tu chcete diskutovat? Nemůžete popřít fakta!
      VY jste nepochopil slovo "rozparcelování". Já měl na mylsi rozdrobení velkého ruského státu na stovky malých národních a zájmových - tu Čuvašské království, tu Tuvimovská horda či Čečenistan, Severní ropná republika, Sibiřský titanová a podobně. Už chápete?

      A opět pomluva, zase ten strašný zlořečený Putin. Tak on je oligarcha? Kam na to chodíte? Kde máte nějaká fakta, důkazy. To, že to tvrdí Fištejn? Aha. Ale Fištejn je přece placený americkou administrativou. Je to typický cizí agent. Má v náplni práce pomlouvat americké geopolitické konkurenty. Štvát proti nim. Vymývat lidem hlavy. Podobně jsou na tom "fakta" od Libora Dvořáka, Pazderky, Karase, Víchové, Petry Procházkové a celé téhle protiruské poštvávací squadry.
      A vy ve své neomylné víře nás označujete za závisláky na to, co píše nějaký Sputnik. No potěš koště, ještě že jste se naučil číst a psát v rodném jazyce. Jinak hluboké nedostatky z inkluzního školství bude těžké dohánět. Doufám, že to dáte.

      Smazat
  34. Tématika Běloruska musí eurojasánky moc zaměstnávat, protože už je dvacátého a oni ještě nespustili srpnový výplach mozků.už

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Přepisují jim notečky. Mějte strpení, bude humor.

      Smazat
  35. Velice pravdivý článek! Takto vypadá na Ukrajině. Jih Ruska byl připojen k Ukrajině Leninem! To byla Malorossija. Žili tam Rusové, Francouzi, Italové, Řekové, Zidé. společným jazykem byla ruština. Proč něco měnit? Úřední dopis! Vždyť ani Češi nedokážou ho napsat! Co, když budete muset napsat úřední dopis ve slovenštině?

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Proto by měli Ukrajinci líbat nohy Leninovi že Ukrajina je o takové rozloze.

      Smazat
  36. 19:28
    Já vás mám také dost a to vás ani neznám! :) Tenhle argument je až typicky "demokratický". Tedy všichni, co nevolili u nás Babiše jej nenávidí a mají tím většinu? Tak co dělá v čele vlády? Čili jinak, když vezmu počet voličů u nás, to je cca 8 370 000 a přibližně, že měl třicet procent při 60% účasti, pak proti NEÚSPĚŠNĚJŠÍMU POLITIKOVI DNES JE U NÁS CELÝCH CCA 6820000 LIDÍ! Slovy cca šest miliónů osm set dvacet tisíc z cca osmi miliónů tří set tisíc voličů! Podle této logiky.
    Tak a teď mluvme o demokracii, když situace ve všech "západních demokraciích" je prakticky shodná plus mínus?!!
    Já Lukašenka neobhajuji, ale celý ten kolotoč s pravidelnými volbami je v drtivé většině zemí nasměřován jako destabilizační prvek. Takhle totiž vítězní spojenci po První (!) světové válce drželi Německo na uzdě, kde se konaly snad každý rok nové volby. Nikdo tak, ani při nejlepší vůli nemohl spustit skutečnou obnovu Německa prakticky až do okamžiku, kdy ti spojenci tenkrát otěže uvolnili a k moci přišel "zázračný" ekonom Hitler.
    Jediné země, kde je neustálá dlouhodobá návaznost politických cílů a kroků jsou Anglie a USA. O Číně toho nevím tolik, ale její skutečný rozvoj sahá až do období, kdy ji "milostivě" začaly velmoci "západu" přepouštět výrobu, abych byl schopen říci či se do tohoto seznamu zařadí. A přímo nenavazuje na "císařská období". Zatím.
    Všechny velké "skoky" v rozvoji jednotlivých zemí v historii byly dlouhodobé a měly postavený cíl, který dodržovali buď delší dobu ti samí v čele státu a nebo to bylo přijatým politickým konsensem rozvoje země, který podporovaly strany z různých spekter názorů.
    Takže směnnost vlád znamená především spolehlivou základnu pro oblbování lidí a připozastavování strategického rozvoje zemí, tam kde se nedohodnou. Nemluvě o zahraniční politice takových zemí. A kde se dokázali političtí soupeři vlastně dohodnout, kromě těch dvou zemí? Prakticky všichni nedávní "tygři" ekonomického rozvoje prožívají tím či oním způsobem krizi, snad kromě Číny, a není vidět východiska z jejich potíží.
    Bělorusové volí mezi jistotou a nebo ráznou šokovou změnou do pekel. A ta změna jazykových zákonů vede jenom k jejich úpadku a nesnášenlivosti, právě stejně jako na Ukrajině nebo v Pobaltských státech.

    OdpovědětSmazat
  37. Vzpomněl jsem si, jak jsem kdysi četl, jak utekla z Kuby nějaká baletka nebo sportovkyně či tak nějak podobně. Ve Španělsku se vzrušovala z neuvěřitelné nafoukanosti "vládců" Kuby, kdy v nemocnici je nedávají na stejný sál jako ostatní pacienty, ale dávají je do pokojů pro jednoho či dva. Celý sál se prý upřímně rozčiloval. A to ve chvíli, kdy jeden bankéř, který měl něco společného s touto tiskovkou, letěl soukromým letadlem do Ameriky na nějaké vyšetření do luxusní nemocnice pro "horních deset tisíc".
    Věřím tomu, že pokud se v Bělorusku stanou "velké" změny, čeká je určitě všechny ten soukromý letoun a nemocnice v Americe. Teda až po skončení pandemie. Ostatně jako my jezdíme do luxusních nemocnic po celém světě!

    OdpovědětSmazat
  38. Zúčastnil jsem se poslední sobotu demonstrace tzv. "běloruských demokratů" organizovanou Piráty z Prahy 6. Měl jsem transparent, "At´ žije Lukašenko". Pořád na mě ti běloruští "demokraté" křičeli, že jsem fašista a provokatér, a já jim na to, já jsem jen člověk s jiným názorem než vy. To oni nedokázali pochopit. Na Malostranském náměstí už to se mnou jeden Bělorus nevydržel a záludně mě napadl zezadu, došlo k potyčce a policie nás oddělila, jeho odvedli o kus dál a žádný fyzický zákrok na něm neprovedli. Mě chytil policajt a dotlačil mě ke zdi a pak mi tlačil loktem do krku tam, kde mám krční tepnu a to trvalo myslím tak 5 minut. Takto nějak zabili chudáka Floyda v USA. To snad posílá Hamáček své boys na trénink do USA? Ted´mám 10 cm modráka na krku. Podal jsem na policajta stížnost na policii. Zajímavé je, že toho Bělorusa se téměř ani nedotkli. Byla to brutalita policie vůči sympatizantu s Lukašenkem v Praze. Samozřejmě, že se žádné záznamy z kamer z Malostranského náměstí nenajdou. Odporné bylo, že nějaký Roman Máca na svém facebooku ten střet popsal zcela obráceně, takže také "demokrat". Nějaký Souky tam dal komentář, že by toho zmrd. měl někdo sejmout. Policie už ho identifikovala, bude mít problém.

    OdpovědětSmazat
    Odpovědi
    1. Diky pane , jste demonstroval za nas za vsechny a za pravdu.

      Smazat
    2. 21;02
      Kláním se slušným lidem, kláním se i Vám 👍

      Smazat
    3. Tady to je:
      https://www.zumpalisty.cz/dva-provokateri-narusili-pochod-za-svobodne-belorusko/?fbclid=IwAR2IlWu8bnl6IdgG0cwk1F4egccuCuT3mLCtYhIaKODghLdG2PHd0L8J-zA

      Smazat
  39. Možná se mílím, ale zdá se mi, že občas nějaký režisér potřebuje zdramatizovat situaci, tak předhodí nevinnou oběť. Já naletěl na fiktivní oběť studenta v roce 89, na Slovensku došlo až na reálnou vraždu novináře a v Rusku jsou po ruce jedy. Je mi jich líto.

    OdpovědětSmazat
  40. Západ, resp. hlavně USA potřebují posunout rakety s jadernými hlavicemi ještě blíže k Moskvě a dalším městům Ruska, aby mohly začít jadernou válku proti Rusku a zkusit vyhrát

    Nejde o nic jiného, než o přípravu zločinné agresívní války proti Rusku

    OdpovědětSmazat

Redakce vás žádá, abyste diskutovali slušně, nenapadali spoludiskutující ani autory, abyste argumentovali věcně a fakty. Děkujeme.